Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Amerykański naukowiec: sprawimy, że homoseksualne pary będą rodzić dzieci

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 Marzec 2015

Dr Guy Ringler, współwłaściciel kliniki California Fertility Partners chełpi się na łamach magazynu „The Time”, że wraz z innymi ginekologami pomaga urzeczywistnić marzenia par homoseksualnych, pragnących mieć dzieci.

 

Dodaje, że dzięki niewiarygodnemu postępowi medycyny już wkrótce „geje i lesbijki będą posiadać dzieci, które będą miały cechy wyłącznie obojga partnerów”. Innymi słowy. dzieci w parach jednopłciowych powstaną bez udziału komórki jajowej od innej kobiety, a dzieci lesbijek – bez udziału nasienia.

 

Medyk pisze, że na przestrzeni lat udało mu się „spełnić marzenia wielu par tej samej płci o posiadaniu dziecka”. Jednak wielokrotnie sodomici zadawali pytania, czy nie można by było „stworzyć” dziecka, będącego kombinacją wyłącznie ich cech.

 

Ringler obwieszcza, że być może już wkrótce będzie to możliwe. Przypomina, że zawsze przeciwnicy tzw. małżeństw homoseksualnych podkreślali, iż pary jednopłciowe nie mogą zawrzeć małżeństwa, ponieważ nie są w stanie samodzielnie – bez udziału komórek rozrodczych przeciwnej płci – spłodzić dziecka. „Ani dwóch mężczyzn, ani dwie kobiety nie mogą mieć biologicznego dziecka” – pisze. I dalej: „Niektórym przeciwnikom homoseksualistów wydaje się, że z relacją par homoseksualnych jest coś nie tak, ponieważ nie są one w stanie spłodzić dziecka i w związku z tym tego typu relacje powinny być w jakiś sposób zabronione. Uznają to za nienaturalne w oczach Boga. Jednak nauka postępuje i ostatecznie może wszystko zmienić”.

 

Badacz przypomina, że badania nad komórkami macierzystymi wykazały, iż ludzkie komórki skóry i fibroblasty można przekształcić w zarodkowe komórki macierzyste. Niedawno naukowcy z Uniwersytetu Cambridge i Instytutu Naukowego Weizmanna w Izraelu donosili, iż embrionalne komórki macierzyste mogą być „zaprogramowane” w taki sposób, aby „produkować” pierwotne komórki rozrodcze, to znaczy mogą się one „przekształcić” w komórki jajowe lub plemniki.

 

Ringler informuje, że obecnie naukowcy muszą się jedynie dowiedzieć, w jaki sposób „przeprogramować” te pierwotne komórki zarodkowe pochodzące np. ze skóry jednego mężczyzny w komórki jajowe, by mogły być zapłodnione nasieniem drugiego partnera.

 

Badania z użyciem pierwotnych komórek rozrodczych myszy rzekomo wykazały, iż takie „przeprogramowanie” jest możliwe. Kalifornijski medyk wierzy, że stworzenie embrionu z komórek dwóch mężczyzn lub dwóch kobiet stanie się pewnego dnia rzeczywistością. Obawia się jednak protestów „środowisk antygejowskich”, które  „nie chcą zaakceptować tej nowiny”.

 

Ringler, który nie uznaje żadnych ograniczeń w dziedzinie prowadzenia eksperymentów z udziałem ludzkich komórek embrionalnych, podkreśla, iż rolą „nauki” jest „poprawianie jakości życia nas wszystkich i urzeczywistnianie równości w społeczeństwie”. W ten sposób, jak twierdzi, dokonuje się „postęp”.

 

Pisze, że „przełomowe odkrycia naukowe, które mogą pomóc dwóm osobom żyjącym w związku spełnić marzenie o posiadaniu dziecka, niezależnie od ich sytuacji płciowej, są inspirujące”.

 

Jak na razie pary sodomitów, pragnące mieć jak najsilniejszy związek genetyczny ze „swoim” dzieckiem korzystają z komórek jajowych siostry jednego z sodomitów, co – według dr. Ringlera – nie jest wystarczająco satysfakcjonujące.

 

Medyk nie ukrywając optymizmu przyznaje, że wciąż istnieje wiele różnych przeszkód naukowych, aby możliwe było osiągnięcie stanu, w którym z komórek dwóch mężczyzn albo dwóch kobiet mogło powstać dziecko. Przewiduje również opór etyków, religijnych i konserwatywnych przywódców z całego świata, sprzeciwiających się kontynuowaniu tego typu eksperymentów. Jednak przekonuje, że ani tożsamość, ani rasa, płeć, czy „orientacja seksualna” nie powinny hamować rozwoju medycyny. Pary homoseksualne , jak twierdzi, mają takie samo „prawo” jak heteroseksualiści do posiadania dziecka, które będzie kombinacją wyłącznie ich cech.

 

Zauważa, że „medycyna zmieniła nasze społeczeństwo na lepsze na wiele sposobów”, czyniąc życie bardziej satysfakcjonującym.

 

Kiedy więc przyjdzie czas, gdy dwóch mężczyzn lub dwie kobiety będą mogli mieć biologiczne dziecko, powinniśmy przyjąć to jako kolejny krok ku lepszemu światu, szczęśliwych, spełnionych jednostek – czytamy.

Źródło: pch24.pl

Odpowiedzi: 39 to “Amerykański naukowiec: sprawimy, że homoseksualne pary będą rodzić dzieci”

  1. nat said

    ktos tu sieje zamet

    • halina said

      Do jakich absurdów i głupoty moze szatan doprowadzić człowieka
      .Człowiek w swej pysze i egoiżmie jest gotów nawet uwierzyć szatanowi że moze zostać cudotwórcą .
      I zająć miejsce Stwórcy .
      A gdyby był troszeczkę w Bożej Prawdzie za kotwiczony ,
      to uznałby z łatwością
      że jest to złe niedobre błąd , kłamstwo ,
      że to droga do nikad bo wiecej zła niz pozytku to przynosi ,
      a naukę wprowadza na mylne tory celowo .
      Bo nauka powinna sie zajmować Prawdą i każde osiągniecie powinno wypływać z prawdy bo to jest dobre słuszne i prawidłowe .A wszystko inne to bład dezorientacja
      To wiedziałby
      że to zasmieca rzeczywistośc i sprawia
      że w iluzji zaczyna sie tworzyć twór błedu na polecenie szatana ,
      powstaje zakłócenie ładu i porządku ustanowionego przez Stwórce jako prawidłowy .

      Od lat uważałam i robiłam wszystko co potrzebne jest
      aby człowieka i wymiar cały człowieka wyrwać z tej szatańskiej pułapki i otoczyć go miłoscia ,
      by mógł on być włączony w skład Królestwa Bożego .
      By został odciety od ingerencji szatana
      Bo to co z miłości jest,
      co miłością otoczone jest
      nie moze być w działaniu nienawiści kłamstwa szatana
      moze być włączone w skład Królestwa Miłości .
      Tylko miłośc człowieka
      może odciać człowieka i jego wymiar od szatana
      i wyrwać go z tej pułapki
      w której zamknął go podstępem szatan .
      Dlatego w czasie
      gdy Bóg zaplanował ostatecznie rozprawić sie z szatanem
      w świecie jest totalnie zwalczana Boza Prawda i Miłości .
      By wymiar człowieka nie był połączony Miłością i Prawdą ,
      którą jak siecią Chrystus Król wyciągnie wszystkich
      z zasięgu działanie szatana .

      Na ten czas wielkiego tygodnia otoczony
      jest miłością każdy człowiek i cały świat .
      Miłościa która wypływa z serca człowieka .
      A więc cały wymiar człowieka powinien dostać sie w działanie Chrystusa Króla , bo to co miłością otoczone jest w skład Królestwa Miłosci wejśc powinno .
      A to co nie , ma byc oddzielone bo nie moze wejśc do Królestwa Miłości .
      Daj Boze by to właśnie w te święta został przejety przez Chrystusa Króla cały wymiar człowieka i kazdy człowiek otoczony miłościa .
      By mógł zostać zabrany do miejsca do którego nie ma dostepu szatan .
      By człowiek nie musiał juz walczyć z tym ukrytym wrogiem szatanem , lecz oddać sie bez reszty na pełnienie woli Boga . By tutaj na ziemi była pełniona wola Boga tak jak jest pełniona w Niebie .
      By nikt nie przeszkadzał człowiekowi pracować dla radosci i chwały Boga , tak jak nie przeszkadza w niebie .

      W dzień Wielkiejnocy ma zamiar witać Zmartwychwstałego Jezusa Chrystusa Króla i bez reszty oddać sie Mu na zawsze wraz z tym co obejmuje miłosc mego serca .
      By to co miłościa otoczone jest weszło w w skład Królestwa Jego .
      By wypełnione Duchem sw zostało poprowadzone Bozą droga do Bożego celu .
      By wykasowane były wszystkie drogi zadania cele wyznaczone przez szatana podstepem i kłamstwem człowiekowi .
      By przed człowiekiem i swiatem była tylko jedna Boza droga która prowadzi do Bożego celu , a wskazuje ja drogowskaz KOCHAJ BOGA >
      By tylko tą droga podażał kazdy człowiek i cały swiat , dając Bogu w Trójcy Sw to co On chce otrzymać .

      Chryste Królu Zmartwychwstały , już teraz w Twoje ręce oddaje i woli Twojej podporządkowuje wszystko to co obejmuje miłośc mego serca . Niechaj Tobie służy wole Twoja pełni i jest Ci pomocne w realizacji Twoich planów i zamiarów jakie masz wzgledem człowieka żyjącego wsród świata . Proszę włącz nas w skład Królestwa Twego . proszę dopomóz nam wyjsc z tego w czym pogrążył wszystko i wszystkich szatan przez podstęp kłamstwo oszustwo zniewolenie ,.
      Niechaj buduje się Królestwo Twoje , Królestwo Miłości Prawdy Sprawiedliwości . Niechaj nastaną tutaj na ziemi dogodne warunki do służenia radości i chwale Boga Ojca Stworzyciela .
      Zmartwychwstały Królu bądz uwielbiony chwałą i radością otoczony od człowieka żyjącego na ziemi . Niechaj zakończonym na zawsze będzie czas oddziaływania szatana na człowieka i swiat . Niechaj nastanie nowa rzeczywistośc kształtowana i formowana przez Ciebie Króla Miłości , Króla Zmartwychwstałego .Niechaj będzie wszystko wszędzie dosłownie i dokładnie tak jak Ty Królu chcesz aby było .
      Na zawsze Tobie służyć pragnę wraz z każym człowiekiem i całym swiatem
      Z szczerego serca chcę odpowiedzieć miłością szczerą na Twoją Miłosć okazaną człowiekowi zyjacemu wśród swiata .
      Niechaj złączone te Miłości dadzą Bogu Ojcu to co On chciał otrzymać od człowieka i swiata prowadzonego przez Ciebie Króla .
      By Dzieło Bożej Miłości i Miłosierdzia zostało dokończone .By cel Boga Ojca został osiagniety .
      By zapanowała radośc i szczęście w Niebie i na ziemi .

    • szach42 said

      to nie takie proste, jak obiecują łasi na kasę przeznaczoną na finansowanie badań „naukowcy”. Już sklonowali owcę i co? Okazało się,że żyje taki klon tylko tyle, co stara owca .Rodzi się jako stara. Bo jak na razie, to nie potrafią uczynić kogoś długowiecznym. Nie potrafią uleczyć młodego człowieka np z raka, a chcą tworzyć jakieś hybrydy.

    • Piotr2 said

      Przeczytałem wpis główny i jedna myśl kołacze mi w głowie:

      -„ten naukowiec jest głupi jak but”-

      Wybaczcie lecz musiałem to powiedzieć.

      Króluj nam Chryste.

      • Rysiek said

        Nie musimy Ci wybaczać bo but jest mądrzejszy dla Dobrego Boga niż ten naukowiec. Jednak Ten naukowiec jest stworzeniem Pana Wszechmogącego, który ma rozum i wolną wolę, więc Pan Nasz Bóg Wszechmogący pozwala mu aby tak mówił , robił. A MY< KTÓRZY ZNAMY PRAWDĘ podrzymujy to i radujmy się w Panu.

  2. bozena2 said

    Debata w PE ws. katastrofy smoleńskiej

    Zdaniem uczestniczącego w debacie Antoniego Macierewicza, stojącego na czele zespołu parlamentarnego ds. katastrofy smoleńskiej, 10 kwietnia 2010 roku był wstępem do obecnych wydarzeń na Wschodzie Europy.

    Szef frakcji Syed Kamall wskazywał, że Polska w ciągu tych 5 lat od tragedii była traktowana w niedopuszczalny sposób. – Polscy śledczy nie mieli dostępu do miejsca katastrofy, czarne skrzynki nigdy nie zostały zwrócone, a wrak został potraktowany jak kawał metalu, bez precyzji koniecznej w śledztwie – mówił Kamall.

    Niezależny duński ekspert Glen Jorgensen nie ma wątpliwości, że to co się stało 10 kwietnia 2010 roku to nie był wypadek, a na pokładzie samolotu Tu-154M doszło do przynajmniej dwóch eksplozji. – Dane jakie mamy, a jest ich bardzo dużo, są jak wielka układanka, każdy jej element doskonale do siebie pasuje, dając jasny obraz tego co się stało – powiedział Jorgensen.

    Antoni Macierewicz podkreślał zaś, że katastrofa smoleńska była długo przygotowywaną akcją. – Można by rzec, że była to pierwsza salwa w wojnie, która trwa dzisiaj na Wschodzie Europy i która coraz bardziej dramatycznie zbliża się do granic Unii Europejskiej i NATO- powiedział Macierewicz.

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje/aktualnosci/news-polska-byla-traktowana-w-niedopuszczalny-sposob-debata-w-pe-,nId,1704789#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    A teraz to, co przekazują mistycy:
    Ta katastrofa stała sie punktem zwrotnym, w którym
    Europa doświadczy potegi zła. To otworzyło
    drogę do ekspansji Rosji na Europę Zachodnią i było jej
    celowym zamierzeniem.
    http://obrazmojegoserca2.bloog.pl/id,332481087,title,Oredzie-Maryi-po-katastrofie-smolenskiej-Adam-czlowiek,index.html?smoybbtticaid=614922

    • PIS, czy PO jeden złodziej said

      mam ważne dokumenty odnośnie tego zamachu gdzie je opublikować ?

      • Józef Piotr said

        Jeśli się obawiasz czegoś to zrób to konspirując się i wstaw nawet tutaj

      • szach42 said

        jakiś opłacany leming tu się zawieruszył. Więcej ich niż mrówków.

  3. Rysiek said

    No nie. Skoro pan doktor jest tak mocny to niech zmieni Pana Boga, Mam nadzieję, że nie jest krewnym Pana Niesiołowskiego.

  4. Justyna said

    Kojarzy nni sie ze stara przepowiednia dla swiata z filnnu: Konopielka …opowiada Franciszek Pieczka

  5. inka0 said

    MODLITWA DO PANA JEZUSA – ODNALEZIONA PRZY GROBIE PANA JEZUSA

    1. O najsłodszy Panie Jezu oddaję się Tobie dnia dzisiejszego i na zawsze, a osobiście w godzinę śmierci mojej.
    2. Odwołuję się do nieskończonej dobroci Twojej.
    3. Rany Twoje najświętsze, niechaj będą mym spoczynkiem.
    4. Krew i woda, która wypłynęła z Najświętszego Serca Twego, niechaj mnie broni na strasznym sądzie Twoim.
    5. Najświętsze ciało i krew Twoja, niechaj mnie nakarmi i napoi
    6. Bojaźliwa śmierć Twoja, niechaj mnie zachowa ku żywotowi wiecznemu.
    7. Krwawe krople Twoje, niechaj zmyją grzechy moje.
    8. O mój Jezu Twój gorzki smutek ofiaruję Najmilszemu Ojcu Twemu Niebieskiemu na odpuszczenie wszelkich grzechów moich.
    9. Twoje wzgardy i zelżywości o najmilszy Jezu, które wycierpiałeś, niechaj zapłacą wszystkie grzechy moje.
    10. Twoje ciężkie urąganie i męki niesłychane, niechaj mnie ochronią.
    11. Te wszystkie boleści Twoje, o mój Jezu, oddaję Twemu Ojcu Niebieskiemu, za wszystkie moje niedbalstwa w służbie Twojej.
    12. Twoja wielka miłość, niech mnie obroni od sztormów szatańskich w godzinę śmierci mojej.
    13. O Panie Jezu mój, Twoja Święta Krew, niechaj duszę moją grzechami zmazaną obmyje.
    14. Twoja poraniona Głowa, niechaj mnie obroni od wszelkiego złego.
    15. Twoje niewinne na śmierć zasądzenie, niechaj mi będzie na odpuszczenie grzechów moich, długów moich.
    16. Twoje prace, niechaj nagrodzą moje popełnione złości.
    17. Twoja nagość, niechaj okryje nagość duszy mojej.
    18. Twoje gorzkości i ciężkości śmiertelne, zranione nogi, ręce i Serce Przenajświętsze, niechaj mnie w złej mocy śmierci mojej oświecą.
    19. W Ranach Twoich Przenajświętszych ukryj mnie całego.
    20. Krew Twoja z Przenajświętszego Serca Twego, niechaj mnie obmyje.
    21. Twoja Boska Moc, niechaj mnie utwierdza i zachowa od wszystkiego złego na duszy i ciele.
    22. O najsłodszy Panie Jezu Chryste, Twoje Rany i boleści niechaj mnie błogosławią.
    23. O gorzka Męko Jezusowa, zachowaj mnie od zguby wiecznej.
    24. O najdroższe Rany Jezusa mojego, bądźcie mi pomocą w ostatnią godzinę śmierci mojej.
    25. O Najdroższa Krwi Jezusa mojego, obmyj grzechy moje przed Bogiem Ojcem Twoim.
    26. O Panie Jezu Chryste, Twoja boleść, śmierć, uczynki dobre i nauki, niechaj mi pomogą zaprzestać grzechów moich, ale i dozwól mi za nie serdecznie żałować.
    27. Oddaję się na koniec, o mój dobry Jezu, Najświętszemu Sercu Twemu i ufam Twemu Miłosierdziu, wierzę w zasługi Męki i Śmierci Twojej, której się polecam i oddaje, a osobliwie w godzinę śmierci mojej. AMEN.

    Modlitwa ta została znaleziona w Grobie Zbawiciela.

    Kto czyta tę modlitwę lub jego czytania słuchać będzie, albo ją przy sobie nosić będzie
    – nie umrze niespodziewanie, nie utonie, nie spali się, żadna trucizna działać nań nie będzie i niezwyciężonym z walki życiowej wyjdzie.
    Jeżeli modlitwę tę odmawiać będzie niewiasta mająca zostać matką, szczęśliwe dziecko na świat wyda. Gdy przy dziecku tę modlitwę kłaść będzie, uchroni je od epilepsji.
    Tok tej choroby przerwać można, przykładając tę modlitwę do prawego boku człowieka, który ma tę chorobę.
    Tego, który tę modlitwę dla siebie lub drugich przepisze – błogosławić będą- mówi Zbawiciel, a kto by się z niej śmiał lub nią pogardził – uczynię z niej pokutę. Modlitwa ta zabezpiecza dom, w którym ją posiadają od burzy i piorunów. Kto tę modlitwę codziennie odmawiać będzie, na trzy dni przed śmiercią, otrzyma znak o godzinie swojej śmierci.
    Modlitwa Nabożna do Pana Jezusa, w której człowiek suplikuje przez zasługi gorzkiej Męki Jego o odpuszczenie grzechów i szczęśliwą śmierć, z wiary pobożnej ma mieć ten przywilej, który dusza jedna wypowiedziała ukazawszy się przyjacielowi:.,Byłam wprawdzie w wielkich mękach, a miałam być potępiona wiecznie i z tej przyczyny laskę Bożą otrzymałam, że tę modlitwę siedem razy tylko przez życie odmówiłam. Gdybym była codziennie mówiła, nie cierpiałabym żadnych męk”.

  6. Nn said

    https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11079595_900078700034716_2660760350453338670_n.jpg?oh=9f71bd9356fb5c2ae2be645ac1aef3a3&oe=55B4F611

    • Rysiek said

      Macie rację. Przez ostatnie 3 dni zmuszony byłem być na wykładach z różnymi ludżmi, tylko po to aby zapewnić chleb rodzinie, to muszę mieć papierek odnośnie tych kursów. Nie o to mi chodzi,ale oto, że osoby,które były ze mną, ich zachowanie, mowa, komentarze, i inne bycie, po prostu przeraziły mnie. Wiele osób znam z tego grona. Dzisiejszego dnia będąc z nimi nie wiedziałem momentami czy to rzeczywistość, czy sen, czy mnie dotknął jakiś obłęd, a może znalazłęm się w świecie wariatów.Coś bardzo niedobrego dzieje się z ludżmi. Zachowują się irracjonalnie jak debile. Nie docierają do nich żadne uwagi. Uspokój się, wycisz, spokojnie, przemyśl. Powiesz słowo, a z ich ust wydobywa się sterta wykrzyczanych wyrazów. Czy to samo zauważyliście w swoim otoczeniu. Dlatego chyba już nic mnie nie żdziwi. Nawet jak kosmaty, rogaty zrobi z Franciszka podnóżek swoich kopyt. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy Z Bogiem.

      • nat said

        ja takich ludzi otsuwam bo sie nieda

      • Anka said

        +
        Rysiek said: „Coś bardzo niedobrego dzieje się z ludżmi”

        To, niestety, prawda. Może chemtrails (http://pl.wikipedia.org/wiki/Smugi_chemiczne) oprócz tablicy Mendelejewa dorzuca jakieś psychotropy?

      • krystynka said

        Napiszę wam,że jakis czas temu byłam na komisji w zusie,miałam wypadek w pracy,lekarz był bardzo nieprzyjemny,wręcz warczał na mnie !!! o zgrozo.Nawet nie popatrzył w wyniki badań,które przywiozłam ani dokumentację lekarską,oczywiście napisał,że z takimi dolegliwościami mogę pracowć i nie należy mi się nic !!!.To nic,że czekam na wyznaczony termin operacji,do operacji mam pracować i koniec a jak mówiłam,że mnie boli,a on no to co ?.Znieczulica totalna,muszą mieć wytyczne z góry aby ludzi traktować jak zwierzęta.Boże ,kiedy to się skonczy,bo wszyscy wyginiemy.

        • Wiesia said

          Pan Jezus powiedział,że tak zachowują się Ci,co nie przyjmują Komunii.I teraz zobacz,czy to do czego obecnie zmierza ten świat, do usunięcia Eucharystii,usunięcia Boga??Miłość jest odpychana,to nic dziwnego,że ludzie zachowują się jak ….nie ludzie.Cieszmy się,że znamy Prawdę i prośmy Pana Boga o wybaczenie nam grzechów i tym ludziom także,są tacy biedni,nic nie czują.

        • krystynka said

          Tak Wiesiu masz rację,ludzie jak zombii,zimni,wyrachowani.Lekarz jeszcze zdążył powiedzieć albo raczej pouczyć,że jeśli się odwołam,to będą mnie badać 3 osoby i gdyby lekarz nawet po pewnym czasie wystawiał mi dalej zwolnienie,to zus może go pozbawić dalej wykonywania zawodu !!! a operację mam na września,więc jak dalej pracować ? dla zusu już jestem nieekonomiczna,więc jak tu pracować jeszcze 20 lat do emerytury ?.Lekarz prowadzący powiedział mi wczesniej,że takie rzeczy dzieją sie w zusie i abym była na to przygotowana,bo oni mają jakieś wytyczne od góry aby ludziom nic nie dawać,chcą nas wykączyć na różne sposoby.

        • Piotr2 said

          Krystynka nie poddawaj się. To jest mafia oni celowo odrzucają chorych. Mają wytyczne z góry. Nie zdziwię się jeśli ten sam lekarz będzie w komisji odwoławczej. Po za tym oni mają za każde takie posiedzenie komisji kasè i traktują to jako dobry biznes dla siebie.

          Króluj nam Chryste.

        • Dana said

          Jeżeli ktoś przychodzi na komisję do ZUS o własnych siłach ,a nie na noszach – jest zdolny do pracy .To jest myśl przewodnia komisji lekarskiej tam musi siedzieć lekarz bez serca ,bo inny to by się wstydził robić z każdego oszusta i naciągacza .

        • cox21 said

          Kilka lat temu woziłem moją znajomą której wypadł dysk na komisję zusowską. Lekarz nawet nie patrząc w papiery warknął tylko-,,Z czym mi tu pani przychodzi? Pracować się nie chce? Tylko pieniądze od Państwa wyłudzać? Pani może pracować umysłowo! Zegnam!” Wyszła zdruzgotana, a wyglądała tak, jakby jej ktoś kilka razy ,,strzelił” po twarzy. Kilka chwil później, gdy szedłem z nią do samochodu minął nas ten lekarz orzecznik. Gdy spojrzałem na niego, tylko się szyderczo uśmiechnął. Nie muszę chyba dodawać, że wsiadł do ,,wypasionej” bryki.

        • Rysiek said

          Kochani, to prawda co piszecie. Po wczorajszym dniu stwierdzam, że ludzie tracą rozum. Nic do nich nie dociera. Pół nocy nie spałem wciąż rozmyślając gdzie jestem. Czy nie zwariowałem. Adminie, może jakiś temat na ten czas. Chyba już nie trzeba się modlić o rozum , nawrócenie innych ale o to aby Dobry Bóg im przebaczył, darował i dał im życie wieczne. Nie dość tego wczoraj stoczyłem walkę z bliską mi osobą przez 2 godziny. Był taki moment, że już nie wytrzymałęm i zamierzałem noc spędzić w samochodzie, a chodziło tylko o to, że komuś się nie podobało zamontowanie drzwi. Anka naprawdę coś dziwnego dzieje się z ludżmi. To przychodzi nagle. Masz rację. Rozmawiasz z osobą po chrześcijańsku, a tu nagle z Jej strony padają różne słowa, że jestem zaskoczony. Słucham jej i mówię tylko tak, tak, tak. Po chwili uspakaja się. Co będzie gdy znajdziemy się wśród takich naukowców lub bliskich nam osób. Proszę zastanówcie się jak reagować, może to Was jeszcze nie spotkało . Pozdrawiam.

        • szach42 said

          Krystynka. Trzeba się odwoływać i do sądu iść. Ja osobiście nie mam doświadczenia, ale podobno orzecznicy taki mają nakaz z góry, albo stracą pracę. Nie trzeba się bać sądu. Nic nie ryzykujesz . Teraz nawet jak ktoś jest bez nogi, to dostanie rentę na 2 lata. Jakby mu noga mogła odrosnąć. Takie rządy mamy, że skubią nas na każdym kroku.

    • nat said

      biedaczysko zamalo sie modlimy za nimi

  7. Wiesia said

    DOSYĆ DEWIACJI PSYCHICZNYCH PROMOWANYCH PRZEZ TYCH NAUKOWCÓW.

  8. atanazy99 said

    Czy to jest w ogóle technicznie wykonalne? Tak. To pewnie kwestia czasu, pieniędzy oraz cena niezliczonych istnień.
    Czy Bóg na to zezwoli? Mam nadzieję, że nie.

  9. Wiesia said

    Patrząc czym dzisiaj naukowcy,ale i politycy się ZAJMUJĄ,…to włos się jeży na głowie.Zdumiona jestem,że ważą się na takie czyny i to wbrew Panu Bogu.Widać już wszystko na świecie jest zrobione jak się należy,że zabiera się człowiek za Tron Boga Najwyższego,….oj! bolesne będzie zetknięcie się z PRAWDĄ,bardzo bolesne.
    MARYJO,KRÓLOWO POLSKI MÓDL SIĘ ZA NAMI GRZESZNYMI,TERAZ I W GODZINĘ ŚMIERCI NASZEJ AMEN.

  10. Józef Piotr said

    USA jako jeden z narożników diabelskiego trójkąta świata. Chyba od zarania istnienia elity ich budowały państwo szatana. Czy ogłupiani mieszkańcy Ameryki nie wiedzieli o tym ? Może zaćmieni Protestantyzmem tolerowali ich poczynania zadawalając się poziomem życia a wcześniej też posiadaniem niewolników.
    To co się dzieje to wg ich „misji” jest nieskrępowanym rozwojem nauki.
    Więc dochodzi do coraz śmielszych experymentów przeprowadzanych w Ameryce a wcześniej w Angli..
    Czy skończy się tym że Anglicy sklonują sobie Królową a Usa Prezydenta .
    Od dawna już nie wiadomo czy tego nie zrobili.
    A początkiem była owca „dolly”

  11. jantek said

    A ile my jeszcze nie wiemy bo nie zostało opublikowane co jest robione w tajnych laboratoriach Bóg jeden wie .Podejrzewam że to co wiemy jest tylko czubkiem góry lodowej a reszta ukryta i tajna a nawet jak ktoś się wyłamie i zacznie mówić prawdę to niewielu mu uwierzy twierdząc że głosi teorie spiskowe.

  12. jantek said

    http://www.polishclub.org/2015/03/11/stanislaw-bulza-poznacie-ich-po-ich-owocach-czesc-ii/

  13. Józef Piotr said

    23 marca
    Szymon, chłopiec z Trydentu (ur. 26 listopada 1472, zm. 23 marca 1475 w Trydencie)[1] − chłopiec porwany i zamordowany
    Kult młodego błogosławionego zaczął się również szerzyć w całej Europie.

    Papież Sykstus V w 1588 roku pozwolił na kult w Trydencie, który spontanicznie oddawany był „ofierze mordu” i tamże wspominano Szymona 24 marca[2] (oficjalnie do 1965)[3].

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Szymon_z_Trydentu
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/zydowski-mord-rytualny-na-szymonie-z-trydentu-2015-03

  14. Józef Piotr said

    Trochę prawdy o Ukrainie i Ameryce . Czyli o tym kto z kim i dlaczego ?
    https://marucha.wordpress.com/2015/03/25/rodzinny-biznes-nieustajaca-wojna/#more-49690

  15. Józef Piotr said

    Podkład ideologiczny UKRAINY:
    https://marucha.wordpress.com/2015/03/25/godlo-ukrainy-to-godlo-chazarskie-tamga/
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/godlo-ukrainy-chazarska-tamga-2014-09

  16. Józef Piotr said

    O czym nie wie obywatel III RP
    http://wolnemedia.net/polityka/o-czym-nie-wie-obywatel-iii-rp/

  17. Wiesia said

    http://www.fronda.pl/a/kolejne-protestanckie-wyznanie-odrzuca-biblie-i-ordynuje-lesbijki-i-rozwodki,48995.html

    Niektóre komentarze również stawiają włosy na baczność

  18. Wiesia said

    BRATANIE SIĘ ZE ZŁEM I WYWIERANIE PRESJI NA BOGU,ABY TO ON ZMIENIŁ ZDANIE I ZACZĄŁ TOLEROWAĆ NASZE NIEPRAWOŚCI,OGROMNIE POLECAM,ABY WYSŁUCHAĆ

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
