Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Bronko Market

Posted by Dzieckonmp w dniu 27 Marzec 2015

Odpowiedzi: 68 to “Bronko Market”

  1. Dana said

    Ten sklep wygląda jak warzywniak.

  2. Mariusz said

    Piątek, 27 marca 2015

    (Jr 20,10-13)
    Tak, słyszałem oszczerstwo wielu: Trwoga dokoła! Donieście, donieśmy na niego! Wszyscy zaprzyjaźnieni ze mną wypatrują mojego upadku: Może on da się zwieść, tak że go zwyciężymy i wywrzemy swą pomstę na nim! Ale Pan jest przy mnie jako potężny mocarz; dlatego moi prześladowcy ustaną i nie zwyciężą. Będą bardzo zawstydzeni swoją porażką, okryci wieczną i niezapomnianą hańbą. Panie Zastępów, Ty, który doświadczasz sprawiedliwego, patrzysz na nerki i serce, dozwól, bym zobaczył Twoją pomstę nad nimi. Tobie bowiem powierzyłem swą sprawę. Śpiewajcie Panu, wysławiajcie Pana! Uratował bowiem życie ubogiego z ręki złoczyńców.

    (Ps 18,2-7)
    REFREN: Pana wzywałem i On mnie wysłuchał

    Miłuję Cię, Panie, mocy moja,
    Panie, opoko moja i twierdzo, mój wybawicielu.
    Boże, skało moja, na którą się chronię,
    tarczo moja, mocy zbawienia mego i moja obrono.

    Wzywam Pana, godnego chwały,
    i wyzwolony będę od moich nieprzyjaciół.
    Ogarnęły mnie fale śmierci
    i zatrwożyły odmęty niosące zagładę,
    opętały mnie pęta otchłani, schwyciły mnie sidła śmierci.

    Wzywałem Pana w moim utrapieniu,
    wołałem do mojego Boga
    i głos mój usłyszał ze świątyni swojej,
    dotarł mój krzyk do Jego uszu.

    (J 6,63b.68b)
    Słowa Twoje, Panie, są duchem i życiem. Ty masz słowa życia wiecznego.

    (J 10,31-42)
    Żydzi porwali kamienie, aby Jezusa ukamienować. Odpowiedział im Jezus: Ukazałem wam wiele dobrych czynów pochodzących od Ojca. Za który z tych czynów chcecie Mnie ukamienować? Odpowiedzieli Mu Żydzi: Nie chcemy Cię kamienować za dobry czyn, ale za bluźnierstwo, za to, że Ty będąc człowiekiem uważasz siebie za Boga. Odpowiedział im Jezus: Czyż nie napisano w waszym Prawie: Ja rzekłem: Bogami jesteście? Jeżeli /Pismo/ nazywa bogami tych, do których skierowano słowo Boże – a Pisma nie można odrzucić to jakżeż wy o Tym, którego Ojciec poświęcił i posłał na świat, mówicie: Bluźnisz, dlatego że powiedziałem: Jestem Synem Bożym? Jeżeli nie dokonuję dzieł mojego Ojca, to Mi nie wierzcie. Jeżeli jednak dokonuję, to choćbyście Mnie nie wierzyli, wierzcie moim dziełom, abyście poznali i wiedzieli, że Ojciec jest we Mnie, a Ja w Ojcu. I znowu starali się Go pojmać, ale On uszedł z ich rąk. I powtórnie udał się za Jordan, na miejsce, gdzie Jan poprzednio udzielał chrztu, i tam przebywał. Wielu przybyło do Niego, mówiąc, iż Jan wprawdzie nie uczynił żadnego znaku, ale że wszystko, co Jan o Nim powiedział, było prawdą. I wielu tam w Niego uwierzyło.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Dana said

      (Ps 18,2-7)
      REFREN: Pana wzywałem i On mnie wysłuchał

      Miłuję Cię, Panie, mocy moja,
      Panie, opoko moja i twierdzo, mój wybawicielu.
      Boże, skało moja, na którą się chronię,
      tarczo moja, mocy zbawienia mego i moja obrono.

    • Przemysław said

      „Bóg działa tu i teraz”

      „Jezus kruszy twoje kajdany i przywraca ci wolność” Maria Vadia

      „Otwórz się na maxa!”

      • Przemysław said

        Friday, 27 March 2015

        Claim Victory Upon Demonic Forces
        Children of My Divine Heart, I thirst for your love. I Am that I Am. I Am the Great I Am. I Am the Alpha and the Omega. Open your hearts to Me. Surrender. Give Me permission to transform you for My glory. I search the Earth for humble, and obedient hearts willing to do My bidding. Accept My invitation to work in My vineyard. Serve Me. Be faith filled. Do not question My ways. Put on your armor, and walk fearlessly into battle. I will guide your every step. Arm yourselves with the Sword of My Spirit, My words of love. Be strong. Claim your victories before they manifest in your very lives. Claim My victories. Let all that you say, think, and do bring Me glory. Claim what is rightfully mine from the hands of The Destroyer. As heirs to My Kingdom, you must obey My every instruction. Claim victory upon demonic forces which now control your world. Act in faith. I count on you, Beloved. I leave you My kiss of peace. Shalom

    • Przemysław said

      Bóg Ojciec – Wy, Moje ukochane dzieci, macie przed sobą chwalebną przyszłość

      Orędzie nr 307 z serii Ostrzeżenie
      Otrzymano niedziela, 8 styczeń 2012, godz.14.04
      Ja Jestem Królem całego Stworzenia. Ja Jestem Alfa i Omega. Cała ludzkość uhonoruje Mnie, Boga Ojca, Stworzyciela ludzkości i Najwyższego Króla.
      Moja najdroższa córko, moment dla ludzkości, aby uhonorować Mnie, waszego Niebieskiego Ojca w całej Mojej Chwale, jest w końcu bardzo blisko.
      Modlitwy Moich ukochanych dzieci, tych Moich pokornych sług, ratują dusze i dużą część ludzkości przed siłami ciemności, która okrywa ziemię.
      Patrzcie, Ja mówię do was, wszystkich Moich pokornych wyznawców i tych, którzy wierzą we Mnie, Stworzyciela całej ludzkości, zjednoczcie się. Musicie połączyć się w jedną siłę, aby uhonorować Mnie, waszego Ojca.
      W jedności módlcie się teraz o globalne nawrócenie. Duch Święty został wylany przeze Mnie na cały świat 10 maja 2011 roku. Już to skłoniło tak wiele dobrych dusz, aby głosiły Moje Słowo.
      Teraz, gdy moc szatana słabnie, zaatakuje on najwięcej dusz, jak to możliwe. Najgorsze ataki wymierzone będą w Moje Kościoły i wszystkich tych, którzy czczą Mnie, waszego Niebieskiego Ojca.
      Wiara Mojego Kościoła będzie nadal słabnąć, ale wiara tych, którzy pochylają się przede Mną, wywrze wpływ na umysły dobrych chrześcijan na całym świecie i przybliży ich do Mnie.
      Wiele zamieszania rozwija się wśród Moich dzieci. Wszyscy ci, którzy są rozpraszani w modlitwie do Mnie, Boga Najwyższego, usłyszcie teraz Mój apel do ludzkości.
      Nie pozwólcie nigdy nikomu, aby odciągnął was od Prawdy Mojego Świętego Słowa dawanego ludzkości dla ratowania dusz.
      Nie pozwólcie nigdy nikomu, aby odstraszył was od modlenia się za te słabe, dręczone dusze, które zostały pochwycone przez szatana.
      Dzieci, zjednoczcie się jak Jedno i módlcie się o Miłosierdzie, jeden ostatni raz. Wasze modlitwy ofiarują Mi pomoc konieczną, aby uratować większość ludzkości.
      Ty, Moja córko, jesteś prorokiem czasów ostatecznych, który cierpieć będzie najbardziej. Z powodu tej misji otrzymywać będziesz ostatnie takie przekazy tego rodzaju dla świata i będziesz głównym celem szatana i jego sługusów.
      Obecnie jest wielu proroków, którym dana została usankcjonowana przeze Mnie święta misja, aby pomóc prowadzić ludzkość.
      Po twojej misji nie będę wysyłał nikogo innego, aby przekazywał Moje Orędzia, ponieważ świat, taki jak go znacie, zostanie zmieniony na zawsze.
      Twój głos, jako proroka czasów ostatecznych, najpierw zostanie najbardziej odrzucony przez wierzących. Oni sprzeciwią się tym Boskim przekazom w agresywny sposób, który cię zaskoczy i przerazi Moja córko.
      Szatan zaatakuje te słabe, religijne dusze, jako sposób aby Mnie zranić. On już zaślepił serca wierzących dla Prawdy.
      On przekręci Prawdę w umysłach tych, którzy oddają hołd Mnie, waszemu Niebieskiemu Ojcu i Mojemu ukochanemu Synowi, Jezusowi Chrystusowi.
      Radujcie się jednak, ponieważ wiele nawróceń został już osiągniętych z pomocą innych wizjonerów i proroków na świecie.
      Tak wiele katastrofalnych wydarzeń zostało już zażegnanych dzięki ich pracy.
      Jednakże pewna ilość kar nadal będzie dotykać ludzkość w celu oczyszczenia narodów.
      Moja córko, moc węża zostanie zmiażdżona i to wkrótce. To dlatego Moje dzieci nie muszą się obawiać przyszłości. Wy, Moje ukochane dzieci, macie przed sobą chwalebną przyszłość.
      Wszystko, co musicie zrobić, to modlić się za swoich braci i siostry, i całkowicie Mi zaufać.
      Pomimo, że Ostrzeżenie, które odbędzie się wkrótce i niespodziewanie, uratuje dusze, nadal potrzebnych jest dużo modlitw.
      Modlitwy, o które was teraz proszę, są specjalnie dla młodych ludzi we wszystkich częściach świata.
      Są to dzieci usidlone przez podłe kłamstwa popełniane przez szatana. Są to dzieci, które spędzają większość swojego czasu żyjąc w fałszywym bałwochwalstwie i wymyślonym świecie.
      Oni potrzebują waszych modlitw najbardziej.
      Zjednoczcie się dzieci.
      Odłóżcie na bok podziały.
      Pozbądźcie się waszego płaszcza pychy.
      Upadnijcie na ziemię w miłości i pokorze, aby prosić Mnie o potrzebne wam łaski.
      Te łaski wypełnią wasze dusze Duchem Świętym. Tylko wtedy wasze modlitwy zostaną wysłuchane i otrzymacie odpowiedź.

      Wasz ukochany Niebieski Ojciec
      Najwyższy Bóg

      Źródło: http://ostrzezenie.net/wordpress/

      • Przemysław said

        „Bóg działa tu i teraz”

        „Jezus kruszy twoje kajdany i przywraca ci wolność” Maria Vadia

        „Otwórz się na maxa!”

        • Przemysław said

          Cieszcie się chwalebnym życiem, które oczekuje was przez 1000 lat

          Orędzie nr 167 z serii Ostrzeżenie
          Otrzymano niedziela, 14 sierpnia 2011, godz.14.25

          Moja droga, ukochana Córko, nadal kontynuujesz obronę Mojego Słowa, chociaż w rzeczywistości nie jest to konieczne.
          Moje Słowo przeniknie serca wierzących jak miecz, gdy zastanowią się nad Moimi orędziami danymi dla świata. Poznają Prawdę, gdy przeczytają Moje Słowo, gdyż Moje Boskie Światło wpłynie na nich w sposób trudny do zignorowania. Wielu zapytuje i kontynuuje pytania tak samo, jak czynili w czasach Noego. Byli ostrzegani, ale nie chcieli słuchać. Blokowali głos Mojego Ojca, gdy słał przekazy przez Noego i innych proroków. Tylko ci, którzy słuchali i posłuchali zostali uratowani.
          Usłyszcie teraz Moje orędzia. Dzieci, otwórzcie wasze serca i pozwólcie Mojemu Słowu przemawiać do waszych dusz. Ignorujcie w świecie to, co was rozprasza. Skoncentrujcie się tylko na Moim Głosie. W ten sposób możecie uratować wasze dusze.
          Ci, którzy nie chcą słuchać, ponieważ odwracają się plecami, z czasem przyjdą z głodnymi ustami, by połykać Moje Najświętsze Słowo, po tym jak nastąpi Ostrzeżenie. Wówczas będziecie gotowi podążać pod Moim przewodnictwem tak, że będę mógł właściwie kierować was w stronę nowego raju na ziemi, gdzie przez 1000 lat chwalebne życie oczekuje was, wasze rodziny i waszych ukochanych. Żadne choroby. Żaden brak żywności. Żadne zmartwienia. Tylko miłość w swej najczystszej postaci. Chwalebny byt, który jest waszym prawowitym dziedzictwem.
          Proszę, módlcie się teraz mocno o rozpoznanie, by zaakceptować Moje Święte Słowo, gdy jest wam, Dzieci, prezentowane. Potraktujcie Je jako jeden z największych Darów w waszym życiu. Przyjmijcie Je swoim ciałem, umysłem i duszą, gdyż tylko wtedy znajdziecie prawdziwy pokój.

          Wasz ukochany Zbawiciel
          Jezus Chrystus

          http://ostrzezenie.net/wordpress/

        • Przemysław said

  3. Józef Piotr said

    Po czym poznasz nieuka – po tym że ledwo z kartki duka
    Po czym poznasz fałszywego dyplomanta po studiach ano że robi błędy w pisowni i trudno mu napisać samodzielnie proste zdanie bez błędów.
    Po czym poznasz bliską krewniaczkę małpy , ano po tym że będzie kicała po meblach.
    Po czym poznasz że ktoś nie jest z rodziny na który się powołuje , ano wtedy gdy ci z rodziny nie przyznają się do niego.
    Po czym poznasz złodzieja lub bandytę ano wtedy gdy go zapytasz o to, to ci zaraz przywali pięścią lub kopem lub krzyczy łapać złodzieja.
    Po czym poznasz fałszywego chrześcijanina ano po tym jak klęka pod figurą a ma diabła za skórą
    Po czym poznasz spiskowca , ano po tym że zanim coś się stanie wcześniej wypapla
    Po czym poznasz psa i kota , to co ucieka to z reguły kot a to co goni to pies
    Jak zniszczyć naród , ano pość na wojnę nie mając armii
    Jak oszczędzić na emeryturach , ano podnieść wiek emerytalny
    Jak nie kochać dzieci ano oderwać je od Matek i wysłać do szkoły.
    ……………………………..

  4. Szejk said

    Bardzo ważny jest temat poruszony przez Kandydata Dudę odnośnie euro .
    Bronek i inni z peo i im podległym pieskom mówią ,że na tą chwilę nie ma przesłanek by wejść do tej strefy walutowej , ale jak będzie po wyborach to kto im zabroni a UE tak przepisy nagnie że na pewno wejdziemy a jak wejdziemy to leżymy jeszcze gorzej jak grecja ,
    Mając złotówkę czyli własną walutę możemy się bronić przed zagrożeniami tak jak to zrobili peowcy robiąc tzw dodruk pieniądza (nowe banknoty) bez pokrycia i żaden ekonomista ich z tego nie rozliczył a pieniądze te poszły na przejedzenie a nie na rozruch przemysłu .
    A poza tym może tak być że jak wejdziemy do euro to te euro może paść i co wtedy , zanim uruchomimy znów produkcje złotówki może wiele czasu upłynąć i co wtedy ano cofniemy się dobre kilka wieków gdzie królował handel wymienny .
    i nie łudźmy się zachód chce nas wydoić a nie pomóc .

  5. serce333 said

    Ważne w sprawie Smoleńska. Warto film wywiad podawać dalej.

    Z Bogiem i Maryją

    • Dzieckonmp said

      Warto posłuchać może tym trollom którzy tu wrzutki o kandydatach na Prezydenta wrzucają otworzą się oczy.
      Coraz więcej czytelników bloga jak również ludzi w Europie na wskutek propagandy uważają Putina za osobę honorową , do tego rozsiewają że okropne są Stany Zjednoczone i NATO które starają się walczyć z Rosją. To szaleństwo ale wielu ludzi tak uważa ze względu na propagandę, i trolle z którymi mamy do czynienia zwłaszcza w mediach społecznościowych działają a ludzie wierzą w to. Takim sposobem uważając że działają dla dobra Polski a tak naprawdę pomagają obcym siłom w Polsce jak PO czy Komoruski. Polska jest obecnie niewyobrażalnie zagrożona gdyż do niszczenia jej z pomocą przyszły osoby które a katolikami, które sa przekonane że wybierają dobrą przyszłość Polski. Osoby tak zaczadzone propagandą że nic nie dociera do nich. Dlatego kraj jest na dziejowym zakręcie, do zniszczenia naszej Ojczyzny przystąpiły wszystkie siły społeczne i wydaje się że czeka nas porażka niewyobrażalna, nie do cofnięcia. Wszystko idzie po myśli WSI GRU, zacierają ręce gdyż ich plan rozbijania narodu na coraz mniejsze grupki wypełnia się. Prawdziwych patriotów pytam się co dalej robić? Emigrować na stałe z tego kraju w którym mieszka chore społeczeństwo, skoro nawet swoi przystąpili do niszczenia wszystkiego??

      • Dzieckonmp said

        Królowo nasza, błagamy Ciebie za naszą Ojczyznę. Nie pozwól aby niszczono Twoje dzieci. Przychodziłaś na ratunek nam w trudnych chwilach. Uczyń znak Krzyża nad naszą ojczyzną i okryj ją swoim płaszczem i broń nas teraz gdy Twoje dzieci zwiedzione przez wrogów występują przeciw Ojczyźnie której jesteś Królową.

      • Dana said

        CZY MY TU STANOWIMY ZNACZNĄ CZĘŚĆ SPOŁECZEŃSTWA ?

      • cox21 said

        Ja zawsze uważałem Putina za bandytę.

  6. serce333 said

    Doskonała konferencja !!!
    Gender jako zagrożenie dla dzieci, młodzieży i rodziny” – ks. Dariusz Oko / sprawy propagandy w mainstreamowych mediach. Wiele Światła Ducha Świętego usłyszymy. Bardzo polecam.

    Z Bogiem i Maryją

  7. Wiesia said

  8. apostolat said

    O obserwatorów zagranicznych podczas wyborów w Polsce w 2015 roku

    Podpisz tę petycję teraz!

    Warszawa, 20 lutego 2015 r.

    OBWE – Organizacja Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie Aleje Ujazdowskie 19, 00-557 Warszawa

    Zwracamy się o sprowadzenie sprawdzonych i rzetelnych międzynarodowych obserwatorów wyborów prezydenckich i parlamentarnych w Polsce w roku 2015. Po fałszerstwach, z jakimi mieliśmy do czynienia podczas ostatnich wyborów samorządowych w 2014 roku, stało się jasne, że bez masowej kontroli, w tym wysokiego szczebla kontroli międzynarodowej, wybory w Polsce znów nie będą uważam za uczciwe, a jako sfałszowane nie wyłonią legalnych władz.

    Zważywszy że

    1. Fałszerstwa i nieprawidłowości mają charakter masowy na wszystkich poziomach – od punktu wyborczego poprzez okręgi do wyników ogólnopolskich i systemu informatycznego.

    2. Mimo upływu 3 miesięcy od ostatnich wyborów nadal szczegółowe wyniki wyborów pozostają nieznane, Państwowa Komisja Wyborcza odmawia również ujawnienia protokołów, władze i sądy odmawiają powtórnego przeliczenia milionów głosów uznanych za nieważne.

    3. Złożono prawie 1500 protestów wyborczych, z których sądy rozpatrzyły tylko kilkanaście, masowo oddalając inne protesty, nie przyjmując wniosków dowodowych, a zwłaszcza sąd uznał „zniknięcie” 130 tys. ważnych głosów na Śląsku za bez znaczenia i protest oddalił. W ten sposób sądy uniemożliwiły wykrycie i udowodnienie fałszerstw wyborczych oraz ukaranie winnych dopuszczenia się fałszerstw.

    4. Ordynacja wyborcza i szczegółowe instrukcje Państwowej Komisji Wyborczej nie zapobiegają a wręcz zachęcają do działań zagrażających wolności i uczciwości wyborów. Państwowa Komisja Wyborcza nie nakłada na przykład obowiązku jawnego liczenia głosów w komisji, lecz umożliwia liczenie tzw. kupek głosów osobno przez jednego z członków komisji wyborczej. Państwowa Komisja Wyborcza wprost w instrukcji dla członków Obwodowej Komisji Wyborczej nakazuje ręczne tworzenie „roboczego” Protokołu w ramach pracy wszystkich członków Obwodowej Komisji Wyborczej ale nakazuje by Protokół „ostateczny” powstał nie w obecności całej Komisji lecz w wąskim kręgu kilku osób mających dostęp do systemu kontrolowanego przez sieć komputerową Państwowej Komisji Wyborczej.

    5. Siedziba Państwowej Komisji Wyborczej i cały aparat końcowego podliczenia głosów (także wyborów prezydenckich), znajduje się w budynku Kancelarii Prezydenta, pomieszczenia PKW sąsiadują z pomieszczeniami bezpośrednio podlegającymi Kancelarii Prezydenta, a każdy z pracowników Kancelarii Prezydenta może swobodnie poruszać się pośród pomieszczeń i osób zatrudnionych przy podliczaniu głosów.

    6. W lokalach wyborczych, na różnych szczeblach, dochodziło do licznych fałszerstw, a nawet kupowania głosów, o czym pisała prasa.

    Domagamy się by liczni i fachowo wyszkoleni obserwatorzy OBWE wzięli udział w kontroli wyborów na skalę masową. Kontrola samej Państwowej Komisji Wyborczej i tylko w dniu wyborów, czy też kontrola nielicznych wybranych komisji okręgowych przez kilka minut nie wystarczy by stwierdzić, iż wybory przebiegły prawidłowo. Zlekceważenie naszego apelu i brak reakcji będzie jedynie legitymizował fałszowanie wyborów w Polsce i kompromitował OBWE. Ostatecznie bowiem Polska ma prawo do wyborów o takich samych standardach jak mieszkańcy całego świata, czy to w USA, czy w Afryce, czy Papui Nowej Gwinei. Nie tylko, że jesteśmy narodem cywilizowanym lecz poszczycić się możemy najstarszym na kontynencie systemem wolnych wyborów.

    Jerzy Targalski

    Ruch Kontroli Wyborów

    Podpisz tę petycję teraz!

    http://www.citizengo.org/pl/19312-o-obserwatorow-zagranicznych-podczas-wyborow-w-polsce-w-2015-roku

  9. Nn said

  10. Nn said

    Arcybiskup Fulton J. Sheen

    Co najmniej trzy razy dziennie odmów sobie jakiejś drobnej przyjemności…z miłości do Boga. Te małe „śmierci” są próbami przed ostateczną śmiercią. Umieranie jest arcydziełem i aby dobrze umrzeć, musimy codziennie umierać. „Jeśli kto chce iść za Mną, niech się zaprze samego siebie, niech co dnia bierze krzyż swój i niech Mnie naśladuje!” (Łk 9,23)
    Źródło: „Wartime Prayer Book”, 2003r., strona nieznana.

  11. apostolat said

    Mężydło o obronie WSI przez Komorowskiego: To błąd polityczny. Podejrzewam, że wszyscy w PO myślą podobnie jak ja. NASZ WYWIAD

    Cena rozwiązania WSI nie jest większa od ceny, jaką byśmy mogli dziś zapłacić, gdybyśmy wciąż byli inwigilowani i szpiegowani przez – trzeba tak to powiedzieć – służby rosyjskie

    — mówi w rozmowie z portalem wPolityce.pl Antoni Mężydło, poseł PO.

    wPolityce.pl: Gdy rozwiązywano WSI pan był w PiS i głosował „za”. Jakby pan dziś – będąc w PO – głosował? Za czy przeciw rozwiązaniu WSI?

    Antoni Mężydło, poseł PO: Oczywiście, że „za”.

    Dlaczego?

    Teraz to widać jeszcze lepiej niż wtedy. Jaka byłaby sytuacja Polski, gdybyśmy jeszcze mieli WSI, czyli służby wojskowe, które byłyby powiązane ze służbami rosyjskimi. Dziś byłaby więc jeszcze trudniejsza sytuacja, gdyby ta służba istniała, bo tak czy inaczej te związki z Rosją musiałyby być przerwane. Szkoda, że te związki nie zostały przerwane na początku transformacji. Najlepszym do tego okresem był początek lat 90. Później zrywanie tych związków musiało być bardziej bolesne i takie było. Decyzja o rozwiązaniu WSI była jak najbardziej słuszna. Transformacja wymagała tego, żeby wszystkie instytucje zreformować i przekształcić. Szczególnie było to konieczne w stosunku do instytucje, które były bezpośrednio zależne od adekwatnych instytucji rosyjskich.

    Czy wie pan, że mówiąc to, ustawił się pan po stronie zbrodniarzy?

    Nie rozumiem. Jak to zbrodniarzy?

    Nie wie pan, kto powiedział, że rozwiązanie WSI to zbrodnia?

    Pewnie Komorowski. Tak, jego wypowiedź była trochę niefortunna.

    Trochę niefortunna? Przecież ten człowiek zawsze bronił tej służby. To raczej głęboko przemyślana wypowiedź.

    Nie wiem dalczego on to powiedział. Wtedy, gdy głosowano za rozwiązaniem WSI nie było wiadomo w jaki sposób będzie ta służba zlikwidowana. Nie wiadomo było wówczas, czy zostaną popełnione błędy, które faktycznie popełniono. Więc nie wiem, może Bronisław Komorowski już wówczas przewidywał, że błędy zostaną popłenione przy rozwiązywaniu tych służb. Co do błędów, to gdyby dziś dopiero WSI byłyby rozwiązywane, to też popełniono by błędy, bo im później taką instytucję się rozwiązuje, tym większe byłyby problemy, bo tajne służby nigdy nie są bierne, gdy się je demontuje. Każde służby manipulują.

    Dlaczego Komorowski tak zawzięcie broni tych służb?

    Nie wiem. Takie są jego przeświadczenia, ale on jest w nich osamotniony. Chyba nawet w Platformie, bo wówczas wszyscy z tej partii głosowali „za”.

    A dzisiaj jakby Platforma głosowała?

    Nie wiem. Dziś wiemy jak rozwiązywano te służby i są co do tego sposobu zastrzeżenia. Chociaż ja uważam, ale to jest moje zdanie, i być może odosobnione w Platformie, że nikomu nie udałoby się bezboleśnie rozwiązać WSI. Uważam, że większe są pożytki z bolesnego rozwiązania WSI, szczególnie patrząc na dzisiejsze działania Rosji, niż ich nierozwiązywanie w ogóle. Cena rozwiązania WSI nie jest większa od ceny, jaką byśmy mogli dziś zapłacić, gdybyśmy wciąż byli inwigilowani i szpiegowani przez – trzeba tak to powiedzieć – służby rosyjskie.

    Jak opinie Komorowskiego na temat WSI są postrzegane przez PO?

    Nie wiem. Podejrzewam, że wszyscy myślą podobnie jak ja. Być może jestem osamotniony tylko co do sposobu rozwiązania WSI, bo większość członków partii ma duże zastrzeżenia do Antoniego Macierewicza i do sposobu rozwiązania służby, do narażenia części agentów WSI na poważne niebezpieczeństwo. Ale sądzę mimo to, że dziś PO nadal by głosowała za rozwiązaniem WSI.

    Czy odnosi pan wrażenie, może ktoś jeszcze z PO też tak myśli, że Bronisław Komorowski jest po prostu czymś zmuszony do obrony WSI?

    Nie. Nie sądzę, aby był do tego zmuszony. Wiem oczywiście, że istnieją takie poglądy i niektórzy do takiej tezy przypisują fakty.

    Ma pan bardzo złe mniemanie o tej służbie, ale mimo to uważa pan, że nie są one zdolne do szantażowania polityków? To niekonsekwencja.

    Ale ja znam fakty, które się przypisuje do tezy o szantażu, zwłaszcza o wypadku z udziałem syna Komorowskiego…

    Może niekoniecznie o to. Może chodzi o zadłużenie na pokaźną kwotę obecnego prezydenta z początku lat 90?

    A o tym nie słyszałem. O wypadku syna słyszałem, o tym nie. To chyba nie o te służby chodzi. Ale wie pan, służby zawsze mają pewną swobodę działania poza prawem. W każdym kraju działają poza prawem.

    Czy gdyby był pan doradcą Bronisława Komorowskiego odradzałby mu pan obrony WSI.

    Tak. Odradziłbym mu wygłoszenia tezy, którą wygłosił ostatnio. Na pewno bym dyskutował o tym z prezydentem. Ta teza jest kontrowersyjna i może w elektoracie lewicowym uzyska jakiś poklask, ale to jest za mało. To według mnie błąd polityczny, bo on może za dużo na tym stracić!

    Rozmawiał Sławomir Sieradzki

    http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/238699-mezydlo-o-obronie-wsi-przez-komorowskiego-to-blad-polityczny-podejrzewam-ze-wszyscy-w-po-mysla-podobnie-jak-ja-nasz-wywiad

    • Dzieckonmp said

      apostolat dzięki za ten wywiad, on pokazuje wiele.

      • apostolat said

        Komorowski odsłania karty u Olejnik: „Zniszczenie WSI to hańba!” I atakuje Dudę: „Zarabia w euro, to mu nie przeszkadza…”

        http://wpolityce.pl/polityka/238477-komorowski-odslania-karty-u-olejnik-zniszczenie-wsi-to-hanba-i-atakuje-dude-zarabia-w-euro-to-mu-nie-przeszkadza

        • apostolat said

          Tadeusz Komorowski, syn prezydenta, przepędza urzędnika – „Codzienna” ujawnia

          „Gazeta Polska Codziennie” jest w posiadaniu nagrania, na którym widać, jak syn Bronisława Komorowskiego uniemożliwia urzędnikowi Inspektoratu Ochrony Środowiska wykonywanie kontroli instalacji energetycznych w warszawskim Ursusie. Tak w praktyce wygląda praca Tadeusza Komorowskiego – prokurenta firmy, której kapitał poprzez sieć kolejnych spółek prowadzi do oficera WSI i członka rady nadzorczej SKOK‑u Wołomin – Piotra P.

          Życie i kariera Tadeusza Komorowskiego, tak samo jak innych dzieci prezydenta i kandydata PO w najbliższych wyborach – od lat owiane są tajemnicą. Wystarczy jednak prześledzić historię spółki, dla której aktualnie pracuje, by wejść w gąszcz powiązań z wieloma innymi spółkami, których działalność skupia się na jednym – walce z Energetyką Ursus (EU). To właśnie instalacje EU, ogrzewające połowę warszawskiej dzielnicy Ursus, stoją od lat na drodze wielkiej inwestycji deweloperskiej, którą pierwotnie doprowadzić do skutku próbowała grupa Celtic Property Development, której działalność zainicjował oficer WSI Piotr P.

          Aktualnie utrudnianiem funkcjonowania Energetyki Ursus i realizacji prawomocnych zabezpieczeń sądowych zajmuje się Maddy Investment. Prokurentem tej firmy pod koniec 2013 r. został syn prezydenta Bronisława Komorowskiego – Tadeusz.

          Czym faktycznie zajmuje się młody Komorowski? Obecnie, jak twierdzą mieszkańcy skupieni wokół Stowarzyszenia na rzecz Rozwoju Ursusa, firma Maddy zajmuje się głównie doprowadzeniem do „wygaszenia” warszawskiej elektrociepłowni Energetyka Ursus i przekazanie jej rynku francuskiej Dalkii. Obiektem sporu są instalacje należące do EU, które znajdują się na gruntach należących do firmy, w której prokurentem jest Komorowski.

          http://niezalezna.pl/65453-tadeusz-komorowski-syn-prezydenta-przepedza-urzednika-codzienna-ujawnia

    • https://www.youtube.com/watKcyt-RxDR8A

      [ Admin… Coś taki uparty?? Jak nie można to nie można. Energię lepiej wykorzystać na rzeczywistą wygraną Polski]

    • apostolat said

      SONDA ULICZNA: Na kogo Polacy zagłosują w wyborach prezydenckich?

      • Dzieckonmp said

        SZOK kondycja Polaków jest miażdżąco zła. A czytelnicy niech dalej rozbijają jedność kruchą. Do tych czytelników nic nie przemówi oni jak za narkotyzowani realizują swoją wizję a Polska ginie. Oni nie rozumieją co się w Polsce dzieje, i dlatego Ją dobijają.

      • Dana said

        To tylko Białystok .Każda część kraju powie inaczej.
        Adminie przekrój społeczny jest różny i trzeba to stwierdzić.Przecież nie będziemy kneblować listonosza.
        Ja nie zagłosuję na Komoruskiego ani Mikkego itp.

      • Dana said

        To Białystok .Każda część kraju powie inaczej.
        Ja nie zagłosuję na Komoruskiego ani Mikkego itp.

      • Józef Piotr said

        To jest katastrofa !! Co zostało po Patriotycznym Podlasiu !!

        To wynika z elementarnej wiedzy o Polsce współczesnej . Nieuctwo i kompletny brak zainteresowania tym co się dzieje w Polsce. Ludzie dostają w dupę i nie wiedzą dlaczego.
        No i oglądalność telewizji przez lemingów . Pomieszanie gówna z perfumami

      • Józef Piotr said

        Jestem zdegustowany i brzydzę się tymi „bohaterami” reportażu .
        Typowa przedstawicielka sondażu

      • ania14 said

        Zastanawiam się co to za ludzie, którym pasuje ten nierząd.

        • Margaretka said

          Ludzie tak naprawdę głosują zawsze na tego, z którym najbardziej się utożsamiają. Złodziej za złodziejem, kłamca za kłamcą, wierzący za wierzącym. Swój idzie za swoim, dla własnego interesu.

        • Margaretka said

          To nie jest optymistyczne co napiszę, ale obecny rządzący jest niestety reprezentantem większości Polaków, swojska powierzchowność a zamiary niejasne.

      • karton2012 said

        Prawda jest dziwniejsza od fikcji, a to dlatego, że fikcja musi być prawdopodobna. Prawda- nie.
        Mark Twain

  12. Margaretka said

    Wiem, że admin tego bloga bardzo jest zaangażowany politycznie w tym momencie, ale wydaje mi się, że trochę za dużo polityki na blogu. Żyjemy w czasach ostatecznych, mam propozycję, by wśród tematów na blogu, pojawiły się wspomnienia świętych, którzy są patronami czasów ostatecznych. Na przykład Święta Filomena, Małgorzata Clitherow i zapewne wielu innych, którzy doświadczyli męczeństwa w czasach prześladowań Kościoła. Ja w swoim życiu doświadczyłam nadzwyczajnej pomocy Św. Józefa, Św. Antoniego. Teraz głęboką nadzieję pokładam w świętej Ricie, by uzdrowiła dziecko koleżanki, które ma urodzić się z wadą. Bardzo wierzę w obcowanie Świętych w niebie, wielu ludzi o tym nie myśli, bo mało o świętych wie. Może admin nie podejmie w tym względzie żadnej decyzji, dlatego zachęcam do większego obcowania ze Świętymi Kościoła. Dwie wymienione wyżej Święte, napewno proszone, będą nas wspierać w godzinie prześladowań.

    • Margaretka said

      http://www.kapky.eu/pl/teksty/swieci-i-blogoslawieni-kosciola-katolickiego/malgorzata-clitherow-1555-1586-goscinna-meczennica-sherry-weddell/

    • Piotr2 said

      Popieram. Zauważyłem,że blog skręcił ostro w politykę co jest przyczyną wielu kłótni i sporów. W necie jest wystarczająco poltycznych stron dlatego liczę na to ,że tu znajdę od tego spokój. Oczywiście będzie jak zechce admin.

      Króluj nam Chryste.

      • Dzieckonmp said

        Ja daję wpisy nie polityczne. Ten jest pierwszy od tygodnia. Wczoraj było O decyzji Biskupa z Włoch w sprawie objawień a wcześniej orędzie z Medjugorje. Zobacz co pisali czytelnicy pod tymi wpisami w komentarzach. Na zmasowany atak czytelników muszę odpowiadać. To i tak nie wszystkie komentarze są widoczne bo 40 siedzi w spamie, w koszu około 80. Taki Przemysław, anna, Jerzy, PO i PIS, Krystyna, robert , dawid, i wiele innych non stop jadą tu z dezinformacją aby ogłupić innych. Obraz bloga oni starają się upodlić, zniechęcić zniszczyć. Oni to sprytnie robią bo udają pobożnych wstawiając najpierw ze 2 komentarze z jakąś modlitwą np. do Michała Archanioła i za chwilę podrzutka że ja jestem agent, żyd, pracuję dla Mosadu itp. Obraz katolika polskiego jest opłakany, daje się manipulować każdemu, mało ma wiedzy na dane tematy ale usłyszy coś i ufa całkowicie bo mu się podobało. Kiedyś się podobała im uroda Kwaśniewskiego, dziś zastosowano inną metodę – ma się podobać co gość mówi i świetnie chwyciło. Czemu to człowiek nie zapyta się specjalistów o zdanie skoro sam nie ma wiedzy bo rozumiem że ze wszystkich dziedzin nie da się być specjalistą.

        • kpiz said

          to prawda, że polski katolik ma małą wiedzę na poruszane tematy, ale to dotyczy wszystkich, nie tylko katolików. Bo niby skąd brać tą wiedzę? Samo Trwam Tv sytuacji nie uratuje, a pozostałe media wiadomo jak się zachowują…

    • Dzieckonmp said

      Margaretko ja obecnie jestem mocno obciążony chodzeniem po sądach. 4 sprawy sądowe toczą się jednocześnie. Do tego dochodzi praca na rzecz wygrania wyborów i praca zawodowa, rodzina plus blog na którym muszę się użerać z trollami. W takim nastroju trudno podejmować na blogu kolejne ważne tematy.

      • Dzieckonmp said

        Wyobraź sobie że piszący tutaj mieniący się dobrym katolikiem Przemysław, obecnie robi co może aby obrzydzić Radio Maryja i o.Tadeusza jak również oczernić naszego kandydata na Prezydenta Andrzeja Dudę. On cały dzień siedzi i stara się aby jego wypociny przeszły i pokazały się na moim blogu.

        • Nn said

          Pseudkatolicyzm, wrecz postawa rowna z postawa faryzeuszy nie jest nowoscia. Spotkac sie z tym mozna doslownie na kazdym kroku.

          Sam Pan Jezus mowi o tym w Mt23:

          25 Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy! Bo dbacie o czystość zewnętrznej strony kubka i misy, a wewnątrz pełne są one zdzierstwa i niepowściągliwości. 26 Faryzeuszu ślepy! Oczyść wpierw wnętrze kubka, żeby i zewnętrzna jego strona stała się czysta.
          27 Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy! Bo podobni jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz wewnątrz pełne są kości trupich i wszelkiego plugastwa. 28 Tak i wy z zewnątrz wydajecie się ludziom sprawiedliwi, lecz wewnątrz pełni jesteście obłudy i nieprawości.

        • Dana said

          Przemysław – nie rób za przemytnika.

    • cox21 said

      Polityka też jest bardzo ważna. Polityka to dbanie o dobro Ojczyzny (niestety u nas nie jest z tym najlepiej). My jako katolicy też powinniśmy się angażować do polityki.

  13. Dana said

    Wspominamy świętych .Jest codzienna Ewangelia .

    • Margaretka said

      Nie mówię Dano o wspominaniu ich, tylko o poznaniu i zaprzyjaźnieniu, o zaufaniu i pokładaniu w Nich nadziei w różnych sytuacjach życiowych. Życiorysy Świętych są bardzo ciekawe.

  14. Dana said

    W XX w., w 1947 r. w Ile-Bouchard, Maryja ukazuje się czworgu dzieciom i prosi je o modlitwę za Francję, ktόra jest w przededniu zamachu stanu : kraj został uratowany w ostatnim momencie od rewolucji …

    • Dana said

      . My naprawdę wierzymy, że modlitwa nawet jednej klasy dzieci może więcej niż manifestacja pół miliona osób. W historii Francji mieliśmy już takie wydarzenie.

      – Od 2 października 1947 r. komuniści prowadzili strajk generalny. Francja stała na krawędzi wojny domowej i komuniści zgodnie z decyzjami Międzynarodówki, której członkowie obradowali od 22 do 27 września w Szklarskiej Porębie, szykowali się do przejęcia władzy – tłumaczy Ania. – W uroczystość Niepokalanego Poczęcia, 8 grudnia 1947 roku, w niewielkim francuskim miasteczku L’Ile Bouchard niedaleko Tour, Matka Boża zaczęła objawiać się dzieciom. Rankiem tego dnia Marta Robin – znana francuska mistyczka – powiedziała, że „Najświętsza Maryja Panna ocali Francję za przyczyną modlitwy małych dzieci”. Spotkanie czterech dziewczynek z Matką Bożą miało miejsce kilka godzin później. O trzynastej, wracając ze szkoły, wstąpiły do kościoła. Uklękły przed ołtarzem Matki Bożej i zaczęły odmawiać dziesiątek Różańca. W trakcie modlitwy zobaczyły Panią w białej szacie z różańcem, z rękami złożonymi do modlitwy, i klęczącego po Jej lewej stronie, zatopionego w kontemplacji anioła z białą lilią w ręku.

      Nikt nie uwierzył dzieciom w to widzenie. Maryja prosiła dzieci, by modliły się za Francję. Przez kilka dni wizjonerkom towarzyszyła dwudziestka ich rówieśników. Dokładnie w tym czasie zakończył się strajk, do którego nawoływali komuniści… Decyzja komitetu strajkowego wzywająca robotników do podjęcia pracy przekreśliła te zamiary. Kto tak naprawdę je udaremnił, stało się jasne jedynie dla patrzących na to oczyma wiary.

      http://bielsko.gosc.pl/doc/2190558.3000-km-dla-Manif-pour-tous/2

  15. szafirek said

    Obrazy Męki Pańskiej z dzienniczka św. s.Faustyny.

    W ostatnie dni karnawału, kiedy odprawiłam godzinę świętą, ujrzałam Pana Jezusa, jak cierpiał biczowanie. O, niepojęta to katusza! Jak strasznie Jezus cierpiał przy biczowaniu. O biedni grzesznicy, jak wy się spotkacie w dzień sądu z tym Jezusem, którego teraz tak katujecie? Krew Jego płynęła na ziemię, a w niektórych miejscach ciało zaczęło odpadać. I widziałam na plecach parę kości Jego obnażonych z ciała… Jezus cichy wydawał jęk i westchnienie (Dz.188)

    (170) Wielki Post.
    Kiedy się pogrążam w męce Pańskiej, często widzę Pana Jezusa w adoracji, w takiej postaci: po ubiczowaniu kaci zabrali Pana i zdjęli z Niego szatę własną, która już się przywarła do ran; przy zdejmowaniu odnowiły się rany Jego, wtem zarzucono na Pana czerwony płaszcz, brudny i poszarpany na odświeżone rany. Płaszcz ten zaledwie w niektórych miejscach dosięgał kolan. I kazano Panu usiąść na kawałku belki, wtenczas upleciono koronę z cierni i ubrano głowę świętą, i podano trzcinę w rękę Jego, i naśmiewali się z Niego oddając Mu pokłony jako królowi, plwali na oblicze Jego, a inni brali trzcinę i bili głowę Jego, a inni kułakami zadawali Mu boleść, a inni zasłonili twarz Jego i bili Go pięściami; cicho znosił to Jezus. Kto pojmie Jego — boleść Jego? Jezus miał wzrok spuszczony na ziemię; wyczułam, co wówczas się działo w najsłodszym Sercu Jezusa. Niech każda dusza rozważa, co Jezus cierpiał w tym momencie. Na wyścigi znieważali Pana. Zastanawiałam się, skąd taka złość w człowieku, a jednak grzech to sprawia — spotkała się Miłość i grzech. (Dz.408)

    13 II [1937]. Dziś w czasie Pasji 286 ujrzałam Jezusa umęczonego, w ciernie ukoronowanego, a w ręku trzymał kawałek trzciny. Milczał Jezus, a żołdacy uwijali się na wyścigi, aby Go męczyć. Jezus nic nie mówił, tylko się spojrzał na mnie; w tym spojrzeniu wyczułam tak straszną mękę Jego, że my nie mamy nawet pojęcia, co ucierpiał Jezus dla nas przed ukrzyżowaniem. Dusza moja jest pełna bólu i tęsknoty; odczułam w duszy wielką nienawiść grzechu, a najmniejsza niewierność moja zdaje mi się górą wielką i czynię za¬dość przez umartwienie i pokuty. Kiedy widzę Jezusa umęczonego, serce mi się rwie w strzępy, myślę, co będzie z grzesznikami, jeżeli nie skorzystają z męki Jezusa. W męce Jego widzę całe morze miłosierdzia. (Dz.948)

    (112) Dziś w czasie mszy św. widziałam Pana Jezusa cierpiącego, jakoby konał na krzyżu — który mi rzekł: Córko moja, rozważaj często cierpienia moje, które dla ciebie poniosłem, a nic ci się wielkim nie wyda, co ty cierpisz dla mnie. Najwięcej mi się podobasz, kiedy rozważasz moją bolesną mękę; łącz swoje małe cierpienia z moją bolesną męką, aby miały wartość nieskończoną przed moim majestatem.(Dz.1512)

    Kiedy przed rekolekcjami ośmiodniowymi udałam się do swego kierownika duszy i prosiłam go o pewne umartwienia na czas rekolekcji — jednak nie otrzymałam pozwolenia na wszystko, o co prosiłam, ale tylko na niektóre. Otrzymałam pozwolenie na jedną godzinę rozmyślania męki Pana Jezusa i na pewne upokorzenie. Jednak byłam trochę niezadowolona, że nie otrzymałam pozwolenia na wszystko, o co prosiłam. Kiedy wróciłyśmy do domu, weszłam na chwilę do kaplicy; wtem usłyszałam głos w duszy: Jedna godzina rozważania mojej bolesnej męki większą zasługę ma aniżeli cały rok biczowania się aż do krwi; rozważanie moich bolesnych ran jest dla ciebie z wielkim pożytkiem, a mnie sprawia wielką radość…(Dz. 369)

    Chociaż jestem chora, postanowiłam dziś odprawić jak zwykle godzinę świętą. W tej godzinie ujrzałam Pana Jezusa przy słupie biczowanego; w tej strasznej katuszy Jezus modlił się, po chwili rzekł do mnie: Mało jest dusz, które rozważają mękę moją z prawdziwym uczuciem; najwięcej łask udzielam duszom, które pobożnie rozważają mękę moją.(Dz. 737)

    Cierpienie jest wielką łaską. Przez cierpienie dusza upadabnia się do Zbawiciela, w cierpieniu krystalizuje się miłość. Im większe cierpienie, tym miłość staje się czystsza. (Dz. 57)

    Jezu ufam Tobie!

  16. apostolat said

    Wałęsa o tragedii smoleńskiej: „Wielu ludzi popełni samobójstwo”. Kogo ma na myśli?!

    http://wpolityce.pl/polityka/238684-walesa-o-tragedii-smolenskiej-wielu-ludzi-popelni-samobojstwo-kogo-ma-na-mysli

    • Józef Piotr said

      Aby on wiedział co plecie ?
      Czy to warto cytować wypowiedzi takiego coś ?

  17. Tomasz said

    Powinni to nazwać Bron-sklep albo Komoro-sklep. Tak to wielu się nie przejmie ot Bronek czasem gada głupoty ale dalej na niego zagłosuję. Kwaśniewski tak zdobył popularnosc i wygrał drugą kadencję. Kampania opozycji powinna go ukazać jako niesympatycznego. Oczywiście nie przeginając w drugą stronę.

  18. Moher said

    Adminie dzisiaj przyznaję Ci rację. Polsce potrzebna jest jedność. Swój głos oddam na Andrzeja Dudę. Moja rodzina również. Przepraszam, że siałem wątpliwości. Niech nas ratuje Nasza Królowa, niechaj Matka Boga ratuje swoją Polskę, niechaj nas uratuje bo tylko Ona i Jej Syn Jezus Chrystus jest w stanie tego dokonać.
    Króluj nam Chryste

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
