Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Orędzie dla Mirijany z Medjugorje 02.04.2015

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 Kwiecień 2015

„Drogie dzieci!
Wybrałam was, apostołowi moi, ponieważ wszyscy nosicie w sobie coś pięknego.
Możecie mi pomóc, by miłość, z powodu której mój Syn umarł i potem zmartwychwstał, na nowo zwyciężyła.
Dlatego wzywam was, apostołowie moi, byście w każdym Bożym stworzeniu, we wszystkich moich dzieciach, starali się widzieć coś dobrego i starali się ich zrozumieć.
Dzieci moje, wszyscy jesteście braćmi i siostrami w tym samym Duchu Świętym.
Wy, napełnieni miłością do mojego Syna, możecie mówić tym wszystkim, którzy nie poznali tej miłości, o tym, co wy znacie.
Wy poznaliście miłość mojego Syna, pojęliście Jego Zmartwychwstanie, z radością wznosicie oczy ku Niemu.
Jest moim matczynym pragnieniem, by wszystkie moje dzieci były zjednoczone w miłości do Jezusa.
Dlatego wzywam was, apostołowie moi, byście z radością żyli Eucharystią, ponieważ w Eucharystii mój Syn daruje się wam zawsze na nowo i swoim przykładem ukazuje miłość i ofiarę do bliźniego.
Dziękuję wam”.

 

 

Odpowiedzi: 57 to “Orędzie dla Mirijany z Medjugorje 02.04.2015”

  1. szafirek said

    Dziękuję Ci Maryjo Matko Boża!

  2. bozena2 said

    ABORCJA W MEKSYKU
    W 2007 roku lewicowy parlament Meksyku wprowadził aborcję na życzenie do 12 tygodnia ciąży, pomimo wielkiego protestu Kościoła. Kard. Norberto Rivera Carrera, arcybiskup miasta Meksyk nałożył wówczas ekskomunikę na polityków, którzy poparli tę ustawę. Zaskarżyli go za to aż do Watykanu. Ojciec Święty Benedykt XVI poparł decyzję arcybiskupa Meksyku przypominając, że zgodnie z Kodeksem Prawa Kanonicznego każdy kto przyczynił się do śmierci dziecka poczętego automatycznie podlega ekskomunice.

    • Dana said

      Bożeno to są sprawy omawiane często.Może napisz komentarz do orędzia dla Mirjany.

      • bozena2 said

        Ja po raz pierwszy usłyszałam o heroicznej postawie kardynała, który odważył się nałożyć ekskomunikę na polityków, którzy poparli te ustawę. Np dla prezydenta za: http://ekai.pl/wydarzenia/x857/rzecznik-episkopatu-prezydent-sprzeczny-z-dekalogiem/, za kradzież środków z OFE
        dla glosujących za związkami partnerskimi, in vitro i tabletką wczesnoporonną.
        Orędzie Maryi jak zwykle nawołujące do tego byśmy stanowili jedno, nieśli wzajemnie ciężary, upominali się, orędowali za siebie, żyli w pokoju. Jak człowiek prawdziwie kocha Boga , to i pokocha bliźniego.

  3. Dana said

    „Dlatego wzywam was, apostołowie moi, byście w każdym Bożym stworzeniu, we wszystkich moich dzieciach, starali się widzieć coś dobrego i starali się ich zrozumieć.
    Dzieci moje, wszyscy jesteście braćmi i siostrami w tym samym Duchu Świętym.”

  4. KIELICH said

    Od Wielkiego Piątku nowenna do Miłosierdzia Bożego przez 9 dni, do niedzieli Miłosierdzie Bożego.
    http://www.faustyna.pl/zmbm/nowenna-do-milosierdzia-bozego/

    Jezu Chryste Panie mój;
    bądź przy mnie, przy mnie stój;
    w łańcuch Miłości mnie skuj,
    Bo jestem Twój.

    • apostolat said

      Nowenna do Miłosierdzia Bożego

      Wprowadzenie:

      Nowennę do Miłosierdzia Bożego którą mi nakazał Jezus napisać i odprawić przed Świętem Miłosierdzia. Rozpoczyna się (ją) w Wielki Piątek.

      „Pragnę, abyś przez te dziewięć dni sprowadziła dusze do zdroju Mojego miłosierdzia, by zaczerpnęły siły i ochłody, i wszelkiej łaski, jakiej potrzebują na trudy życia, a szczególnie w śmierci godzinie. W każdym dniu przyprowadzisz do Serca Mego odmienną grupę dusz i zanurzysz je w tym morzu miłosierdzia Mojego. A ja te wszystkie duszę zaprowadzę w dom Ojca Mojego. Czynić to będziesz w tym życiu i przyszłym. I nie odmówię niczego żadnej duszy, którą wprowadzisz do źródła miłosierdzia Mojego. W każdym dniu prosić będziesz Ojca Mojego przez gorzką Mękę Moją o łaski dla tych dusz.”

      „Odpowiedziałam: Jezu, nie wiem jak tę nowennę odprawiać i jakie dusze wpierw wprowadzić w Najlitościwsze Serce Twoje. I odpowiedział mi Jezus, że powie mi na każdy dzień, jakie mam dusze wprowadzić w Serce Jego” (Dz. s. 404-405 nr 1209).

  5. Wiktoria said

    „Jest wiele poszlak sugerujących, że mieszkańcy Anglii to krew Menassesa oraz Efraima, dwóch synów Izraela (Jakuba) którym Bóg obiecał największe błogosławieństwa.”

    Geny ludzkie wymieszane z genami… nasienia węża!?
    Ostatnio władcy świata intensywnie pracują nad kolekcjonowaniem DNA każdego człowieka. Czyżby zależało im na zwiększonej wykrywalności przestępstw? Trudno w ten nonsens uwierzyć. Istnieje cel, który jest znacznie bardziej logiczny. Najprawdopodobniej jest wielu tego typu ludzi, którzy posiadają większą lub mniejszą ilość owych genów.Są także poszlaki i hipotezy, że ludzie z odpowiedzią ilością gadzich DNA są wyjątkowo podatni na opętanie przez demony.

    Cele Synagogi Szatana (ktora zabila naszego Zbawce)

    Cele są tak przerażające, że włos się na głowie jeży. Znając historię wojen światowych, Holokaustu Żydów, Hiroszimę czy Waco nietrudno sobie wyobrazić, co będzie się działo podczas całkowitego panowania tych nieludzkich istot.
    Jest bardzo istotne, aby wiedzieć, że obecna władza Szatana oraz jego Nasienia jest nadal poważnie ograniczona przez Boga. Bóg nie pozwala jeszcze siłom Lucyfera na totalny atak na ludzkość. Ale czas całkowitej kontroli, nazywany czasem końca wydaje się zbliżać wielkimi krokami.
    Calosc:http://www.zbawienie.com/nasienie_weza.htm

    • Dana said

      Дай Вам Бог всего самого-самого замечательно доброго,
      хорошего, вкусного , светлого, , радостного и уютного!!!
      Пусть Вам будет хорошо-прехорошо! Не болейте ничем!
      Будьте всегда: сытыми , румяными, довольными и любимыми.
      Счастья Вам Настоящего! Христос воскрес!

  6. bozena2 said

    [180] 6 czerwca 2012

    MATKA BOŻA: (…) Proszę was, Moje kochane dzieci, nie ustawajcie w modlitwie za Kościół, szczególnie za Wikariusza Mojego Boskiego Syna na ziemi. Jego cierpienie nasila się, wchodzi on na Golgotę swojego pontyfikatu. Ostatnie smutne wydarzenia pokazują, jak podstępna gra toczy się w Watykanie o przejęcie władzy i kontroli. Siły zła próbują wywierać wpływ, aby w odpowiednim czasie wybrać „swojego” papieża.
    [183] 15 czerwca 2012 PAN JEZUS:
    Mój prawdziwy, jedyny, święty i apostolski Kościół będzie musiał zejść do katakumb, uciec na pustynię i ukryć się w Moim Sercu, do którego prowadzi Niepokalane Serce Mojej Matki. Tam, w ukryciu, przez pewien krótki czas, będzie sprawował święte tajemnice dla umocnienia dusz.
    Moje dziecko, dwie rzeczy odnawiają Ranę Mojego Serca: niewiara kapłanów w zapowiadane wydarzenia oraz podnoszący się coraz bardziej bunt i nieposłuszeństwo wobec Mojej władzy, udzielonej Piotrowi. Każdy publiczny bunt jest odnawianiem zadanych Mi niegdyś ciosów i ran!
    [201] 23 września 2012
    MATKA BOŻA:
    Okazywane jest często nieposłuszeństwo papieżowi, Wikariuszowi Mojego Boskiego Syna na ziemi. To wszystko dzieje się w imię tolerancji i stworzonej przez was „demokracji”, która nie ma nic wspólnego z wolnością dzieci Bożych ani z porządkiem ustanowionym przez Boga. Tą trucizną posłużył się szatan, aby móc zwieść nawet wybranych!
    [238] 23 kwietnia 2013 MATKA BOŻA:
    Posłuszeństwo wobec Woli Bożej ze strony wikariusza mojego Syna na ziemi, Benedykta, ujawniło, że ze względu na wybranych czas ucisku został skrócony, aby okazała się wytrwałość i wierność tych, którzy z godnością i świadomie noszą [na swoich czołach] imię mojego Syna i Jego Ojca. (…) http://www.duchprawdy.com/papiez_adam_czlowiek.htm

  7. NA DROGACH MĘKI PAŃSKIEJ – ZEGAR MĘKI PAŃSKIEJ
    Dusza pragnąca ściślej zjednoczyć się z Panem Jezusem cierpiącym, naszym Zbawicielem, może to skutecznie uczynić w sposób łatwy za pomocą tzw. zegara męki Pańskiej. W ciągu dnia o jakiejkolwiek porze:, co teraz cierpiał Jezus, a następnie trzeba znaleźć odpowiedź na zegarku. W ten sposób można ustawicznie rozważać cierpienia Jezusowe i ożywić rozmyślania aktami strzelistymi, które są umieszczone w tym celu pod każdą godziną.
    Godzina 19 wieczorem. Jezus umywa nogi swoim uczniom
    Wstał od wieczerzy i złożył szaty. A wziąwszy prześcieradło nim się przepasał. Potem nalał wody do miednicy. I zaczął umywać uczniom nogi i ocierać prześcieradłem, którym był przepasany. J 13,4-5 Jezu cichy i pokornego serca, uczyń serca nasze według Serca Twego. (500 dni odpustu).
    Godzina 20 wieczorem. Jezus w czasie wieczerzy ustanawia Eucharystię
    Następnie wziął chleb, odmówiwszy dziękczynienie połamał go i podał mówiąc: „To jest Ciało moje, które za was będzie wydane: to czyńcie na moją pamiątkę”. Tak samo i kielich po wieczerzy, mówiąc: „Ten kielich to Nowe Przymierze we Krwi mojej, która za was będzie wylana”. Łk 22,19-20
    Serce Jezusa w Najświętszym Sakramencie, które płoniesz miłością ku mnie, rozpal serca nasze miłością ku Tobie. (200 dni odpustu).
    Godzina 21 w nocy. Jezus modli się w Ogrodzie Oliwnym
    Potem wyszedł i udał się, według zwyczaju, na Górę Oliwną; towarzyszyli Mu także uczniowie. Gdy przyszedł na miejsce, rzekł do nich: „Módlcie się, abyście nie ulegli pokusie”. A sam oddalił się od nich na odległość jakby rzutu kamieniem, upadł na kolana i modlił się tymi słowami: „Ojcze, jeśli chcesz, zabierz ode Mnie ten kielich. Jednak nie moja wola, lecz Twoja niech się stanie”. Łk 22,39-42
    Ojcze przedwieczny, ofiaruję Ci Przenajświętszą Krew Pana Jezusa na zadośćuczynienie za grzechy moje i na potrzeby całego Kościoła świętego. (100 dni odpustu).
    Godzina 22 w nocy. Jezus w czasie modlitwy poci się krwią
    Pogrążony w udręce jeszcze usilniej się modlił, a Jego pot był jak gęste krople krwi, sączące się na ziemię. Łk 22,44 Najświętsze Serce Jezusa, w czasie konania przez Anioła umocnione, wspieraj nas w czasie konania. (300 dni odpustu).
    Godzina 23 w nocy. Jezus otrzymuje pocałunek od Judasza
    A jeden z Dwunastu, imieniem Judasz, szedł na ich czele i zbliżył się do Jezusa, aby Go pocałować. Jezus mu rzekł: „Judaszu, pocałunkiem wydajesz Syna Człowieczego?”
    Łk 22,47-48 Jezu mój, kocham Cię nade wszystko. (50 dni odpustu).
    Godzina 24 w nocy. Jezus przed kapłanami żydowskimi
    Zaprowadzili [Go] najpierw do Annasza. Był on bowiem teściem Kajfasza, który owego roku pełnił urząd arcykapłański. Właśnie Kajfasz poradził Żydom, że warto, aby jeden człowiek zginął za naród. J 18,13-14
    Najświętsze Serce Pana Jezusa, wierzę w Twoją Miłość ku mnie. (300 dni odpustu).

    • Godzina 1 w nocy. Jezus fałszywie oskarżany
      Tymczasem arcykapłani i cała Wysoka Rada szukali fałszywego świadectwa przeciw Jezusowi, aby Go zgładzić. Lecz nie znaleźli, jakkolwiek występowało wielu fałszywych świadków. W końcu stanęli dwaj i zeznali: „On powiedział: Mogę zburzyć przybytek Boży i w ciągu trzech dni go odbudować”. Mt 26,59-61 Wówczas zaczęli pluć Mu w twarz i bić Go pięściami, a inni policzkowali Go i szydzili: „Prorokuj nam, Mesjaszu, kto Cię uderzył?”
      Mt 26,67-68 Najświętsze Serce Jezusa, ufam Tobie. (300 dni odpustu).
      Godzina 2 w nocy. Jezus patrzy na wypierającego się Go Piotra
      A Pan obrócił się i spojrzał na Piotra. Wspomniał Piotr na słowo Pana, jak mu powiedział: „Dziś, zanim kogut zapieje, trzy razy się Mnie wyprzesz”. Wyszedł na zewnątrz i gorzko zapłakał. Łk 22,61-62
      Panie okaż mi Swoje oblicze, a będę zbawiony. (300 dni odpustu).
      Godzina 3 w nocy. Jezus uwięziony w ciemnicy
      A gdy nastał ranek, wszyscy arcykapłani i starsi ludu powzięli uchwałę przeciw Jezusowi, żeby Go zgładzić. Mt 27,1
      Niech będzie uwielbione Eucharystyczne Serce Jezusa. (300 dni odpustu).
      Godzina 4 w nocy. Jezus stoi przed Piłatem
      Jezusa zaś stawiono przed namiestnikiem. Namiestnik zadał Mu pytanie: „Czy Ty jesteś królem żydowskim?” Jezus odpowiedział: „Tak, Ja nim jestem”. Mt 27,11
      Najświętsze Serce Pana Jezusa, zmiłuj się nad nami i nad naszymi błądzącymi braćmi.
      (100 dni odpustu).
      Godzina 5 rano. Jezus wyśmiany przez Heroda
      Wówczas wzgardził Nim Herod wraz ze swoją strażą; na pośmiewisko kazał ubrać Go w lśniący płaszcz i odesłał do Piłata. Łk 23,11
      Pan mój i Bóg mój. (7 lat i 7 kwadrogen odpustu).
      Godzina 6 rano. Jezus porównany przez Piłata ze złoczyńcą Barabaszem
      Gdy się więc zebrali, spytał ich Piłat: „Którego chcecie, żebym wam uwolnił, Barabasza czy Jezusa, zwanego Mesjaszem?” Mt 27,17
      Najświętsze Serce Pana Jezusa nawróć grzeszników, ratuj umierających, wyzwól dusze czyśćcowe. (300 dni odpustu).
      Godzina 7 rano. Jezus przez oprawców biczowany
      Wówczas Piłat wziął Jezusa i kazał Go ubiczować. J 19,1
      Ojcze przedwieczny ofiaruję Ci Rany Pana Jezusa na uleczenie ran dusz naszych.
      (300 dni odpustu).
      Godzina 8 rano. Jezus cierniem ukoronowany
      A żołnierze uplótłszy koronę z cierni, włożyli Mu ją na głowę i okryli Go płaszczem purpurowym. J 19,2
      Niech żyje Serce Jezusa, naszego Króla i Ojca. (300 dni odpustu).
      Godzina 9 Piłat pokazuje skatowanego Jezusa ludowi
      Było to w przeddzień Paschy, około godziny szóstej. Piłat powiedział do Żydów: Oto wasz król! J 19,14
      O mój Jezu przebaczenia i miłosierdzia przez zasługi Twoich świętych Ran.
      (300 dni odpustu).

    • Godzina 10 przed południem. Jezus na śmierć skazany
      Był to dzień przygotowania Paschy, około godziny szóstej. I rzekł do Żydów: „Oto król wasz!” A oni krzyczeli: „Precz! Precz! Ukrzyżuj Go!” Piłat rzekł do nich: „Czyż króla waszego mam ukrzyżować?” Odpowiedzieli arcykapłani: „Poza Cezarem nie mamy króla”. Wtedy, więc wydał Go im, aby Go ukrzyżowano. J 19,14-16
      O mój Jezu, nie Bądź mi sędzią, ale Zbawicielem. (50 dni odpustu).
      Godzina 11 przed południem. Jezus dźwiga Krzyż na Golgotę
      A On sam dźwigając krzyż wyszedł na miejsce zwane Miejscem Czaszki, które po hebrajsku nazywa się Golgota. J 19,17 O mój Jezu miłosierdzia… (200 dni odpustu).
      Godzina 12 w południe. Jezus z szat obnażony i przybity do Krzyża
      Żołnierze zaś, gdy ukrzyżowali Jezusa, wzięli Jego szaty i podzielili na cztery części, dla każdego żołnierza po części; wzięli także tunikę. Tunika zaś nie była szyta, ale cała tkana od góry do dołu. J 19,23
      Któryś za nas cierpiał rany Jezu Chryste zmiłuj się nad nami. (300 dni odpustu).
      Godzina 13 po południu. Jezus przebacza Dobremu Łotrowi
      I dodał: „Jezu, wspomnij na mnie, gdy przyjdziesz do swego królestwa”. Jezus mu odpowiedział: „Zaprawdę powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju”. Łk 23,42-43
      Najświętsze Serce Pana Jezusa Bądź moją miłością. (300 dni odpustu).
      Godzina 14 po południu. Jezus daje nam Maryję za Matkę
      A obok krzyża Jezusowego stały: Matka Jego i siostra Matki Jego, Maria, żona Kleofasa, i Maria Magdalena. Kiedy więc Jezus ujrzał Matkę i stojącego obok niej ucznia, którego miłował, rzekł do Matki: „Niewiasto, oto syn twój”. Następnie rzekł do ucznia: „Oto Matka twoja”. I od tej godziny uczeń wziął Ją do siebie. J 19,25-27
      Matko miłości, Matko boleści, Matko miłosierdzia – przyczyń się za nami. (300 dni odpustu).
      Godzina 15 po południu. Jezus umiera na Krzyżu
      Było już około godziny szóstej i mrok ogarnął całą ziemię aż do godziny dziewiątej. Słońce się zaćmiło i zasłona przybytku rozdarła się przez środek. Wtedy Jezus zawołał donośnym głosem: „Ojcze, w Twoje ręce powierzam ducha mojego”. Po tych słowach wyzionął ducha.
      Łk 23,44-46
      Panie Boże mój, już teraz przyjmuję z ręki Twojej i z ochotą każdy rodzaj śmierci, jaki Ci się spodoba na mnie zesłać wraz ze wszystkimi karami, uciskami i cierpieniami.
      (Odp. zupełny po tym akcie).

    • Godzina 16 po południu. Jezus włócznią przebity
      Jeden z żołnierzy włócznią przebił Mu bok i natychmiast wypłynęła krew i woda. J 19,34
      Cześć, Miłość i dziękczynienie niech będą Najświętszemu Sercu Jezusowemu.
      (100 dni odpustu).
      Godzina 17 po południu. Ciało Jezusa spoczywające na łonie Matki
      Potem Józef z Arymatei, który był uczniem Jezusa, lecz ukrytym z obawy przed Żydami, poprosił Piłata, aby mógł zabrać ciało Jezusa. A Piłat zezwolił. Poszedł, więc i zabrał Jego ciało. Przybył również i Nikodem, ten, który po raz pierwszy przyszedł do Jezusa w nocy, i przyniósł około stu funtów mieszaniny mirry i aloesu. Zabrali, więc ciało Jezusa i obwiązali je w płótna razem z wonnościami, stosownie do żydowskiego sposobu grzebania. J 19,38-40
      Najświętsze Serce Pana Jezusa, oddaje Ci się przez Maryję. (300 dni odpustu).
      Godzina 18 po południu. Ciało Jezusa złożone do grobu
      Józef zabrał ciało, owinął je w czyste płótno i złożył w swoim nowym grobie, który kazał wykuć w skale. Przed wejście do grobu zatoczył duży kamień i odszedł. Mt 27,59-60
      Najświętsze Serce Pana Jezusa, przyjdź Królestwo Twoje. (300 dni odpustu).

  8. http://www.mszatrydencka.waw.pl/index.php/archiwum-ogosze/171-zegar-mki-paskiej-wersja-dusza

  9. bozena2 said

    Polska jest Narodem wybranym, w takim to znaczeniu, które pokazuje wybranie narodu do szczególnej misji i otwarcia na działanie Boże. Zasadniczą misją naszego narodu jest obrona Praw Bożych, świadectwo życia i jedność w Duchu Świętym.

    Naród Polski wprawdzie doświadczony, ale się nawróci.

    Chcę was uczynić nowym narodem wybranym w pełni świadomym Mojej obecności. Otaczam was Moją Miłością i uzdalniam was do wypełnienia misji, wśród narodów świata. Tą misją jest głoszenie Prawdy i tyko Prawdy o Mnie, Jezusie Chrystusie Panu waszym, Odkupicielu rodzaju ludzkiego. Doświadczam was swoją obecnością. Miłość Moja ku wam jest wielka, wy jesteście Moi umiłowani, na własność Mi poświęceni. Złączcie się ze Mną w Komunii Miłości, wzywam was – Polacy !

    Ja działam i będę działał, aż osiągnę Swój cel, odnowię wasz Naród, ochronię Polskę przed zniszczeniem. A światu wskażę miejsce, gdzie ludzie mogą znaleźć schronienie, właśnie w Polsce. To miejsce wybrane od wieków.

    to Ja Najświętsze Dzieciątko Jezus Odnowiciel Ducha Narodu Polskiego przychodzę do was, do całego Polskiego Narodu i pragnę was ocalić, albowiem jesteście zagrożeni, jak nigdy dotąd. Wiele krzyży spadło na Polskę, ale to, co się teraz zbliża jest nie do pojęcia dla was. Czeka was zagłada i jeszcze raz to powtarzam: wasi wrogowie chcą was wymordować, dlatego Ja przemawiam do was i pragnę nawrócenia całego Polskiego Narodu. To jest jedyny ratunek, paść przede Mną na kolana i uderzyć się w piersi. Oto Ja Jestem i wzywam was i proszę zanieście te Słowa do Moich sług kapłanów, niech biją na alarm. Niech robią wszystko, aby ratować Polskę, niech ogłoszą modlitwy, a szczególnie Różaniec, niech ogłoszą post. Niechaj klękną przede Mną na kolana razem z całym ludem wiernym i błagają Mnie o Miłosierdzie. Jedynie wielka modlitwa może was ocalić. Powiadam: wielka, całego Narodu.

    Ufajcie Mi, Ja jestem z wami. Z wami jest Moja Mama, która nieustannie wstawia się za Polskim Narodem i pragnie go uratować i tak też się dzieje. Ale ten naród musi być doświadczany, inaczej niczego nie zrozumie. To doświadczanie już go dotyka i będzie dotykało z każdym dniem, to się musi dokonać, albowiem ludzie odeszli ode Mnie. Tak wielu ludzi z Polskiego Narodu zapomniało o Mnie i to jest Mój wielki ból, wielkie cierpienie. Dlatego muszę przemawiać Mocą poprzez niedostatki, uciski i zniewolenie. To jest dopust na Polskę, ale to wszystko wyjdzie na dobre, takie jest Moje działanie. Naród musi zrozumieć, że bez Mojej pomocy nie może istnieć.

    Ufajcie jestem z wami i proszę was nie lekceważcie tych Słów, albowiem godzina prawdy wybiła. Nie lekceważcie Moich Słów, albowiem będziecie płakać. Módlcie się za Ojczyznę, ona jest w wielkim niebezpieczeństwie. Proście Moją Mamę a Ona was poprowadzi i wskaże wam drogę ratunku, ocalenia i wielkiego zwycięstwa.http://www.duchprawdy.com/bozy_poslaniec_intronizacja.htm

  10. bozena said

    Jakze aktualne na nastepne 24 godziny
    24 Godziny Męki Jezusa Chrystusa
    http://adonai.pl/wielkanoc/?id=42
    Pierwsza Godzina 5 do 6 po południu- Jezus żegna Swoją Najświętszą Matkę
    http://adonai.pl/wielkanoc/?id=46

  11. wesołych świąt Wam życzę!
    http://ulubione.blutu.pl/

  12. Anna said

    Jak dobrze, że mamy Matkę Bożą. Ona jest naszym ukojeniem, w trudnych chwilach.
    Gdyby nie bezgraniczna wiara w Jej opiekę, chyba bym oszalała.
    Szukam dosyć intensywnie pracy i właśnie dzisiaj, gdy nareszcie wydawało się, że wszystko jest na dobrej drodze i mogę ją zacząć, kolejna przeszkoda i po pracy,i to drugi raz w ciągu ostatnich dwóch tygodni.
    Zaczęło się od dnia, kiedy zawierzyłam całą moją rodzinę Matce Bożej i Panu Jezusowi.
    Nie będę opisywać ile przykrości od tej pory mnie i moją rodzinę spotkało…

    Życzę wszystkim Spokojnych, Pełnych Miłości i Radości Świąt Wielkiej Nocy.
    Bóg z Wami.

    • bozena2 said

      Widocznie nie w tej pracy i nie wśród tych ludzi miałaś być. Bądź cierpliwa, Pan w swoim czasie wynagrodzi.

      • Anna said

        Też tak pomyślałam, niestety bardzo potrzebuję pracy na teraz ( muszę zapłacić zaległe r-ki – samo życie)
        Pozostaje mi dalej szukać i wierzyć, że w końcu się uda.

        • Kasia1 said

          Anno,jestem z Tobą w tych poszukiwaniach,Może Św Antoni pomoże.Poprośmy Go.Pozdrawiam.

        • bozena2 said

          Ile masz tych rachunków, czy aż tak wiele?

        • Anna said

          Kasiu serdeczne Bóg Zapłać!

          Bożeno niestety tak, ale wierzę że i tym razem Dobry Bóg nie zostawi mnie bez opieki.

          Chociaż wydarzenia ostatnich dni, nawet dzisiaj pokazują, iż ,,kosmaty,, nie odpuszcza i nadal chce zniszczyć mnie i moją rodzinę. Obiecałam Panu Jezusowi i Matce Najświętszej, że dopóki będą ze mną ja będę walczyć i się nie poddam.

        • bozena2 said

          Anno, Bóg pomaga też przez inne osoby, napisz na mojego maila od Pana Admina.

        • Kasia1 said

          Bożena 2 ,dobrze że pomożesz Annie.Niech Ci Niebo błogosławi.Dobrze że są tacy miłosierni ludzie.

    • krystynka said

      Aniu,myslisz,że .Bóg Ojciec,który troszczy sie o wróble i trawę a o Tobie nie pamieta ? Więcej wiary,będzie dobrze,na razie przechodzisz próby ale to sie zmieni,zobaczysz.Pomodlę się w Twojej intencji aby pomoc przyszła z nieba jak najszybciej.

      • Anna said

        Boże Błogosław, serdecznie dziękuję za modlitwę.. Krystynka tylko dzięki wierze wciąż egzystuję. W pokorze przyjmuję to ,co daje mi Bóg. Zrozumiałam w końcu, że On zna mnie najlepiej i Wie co dla mnie dobre.

        • krystynka said

          Aniu,był taki czas w moim zyciu,że nawet nie skłamie jak powiem,że byłam prawie bezdomna,ostatnie grosze wydałam na obskurną stancje,ale to tylko mnie sie tak wydawało,bo jednak zaraz od ręki znalazłam pracę i ktoś mi pożyczył peniążki i odbiłam sie od dna.Teraz wiem,że Bóg tylko mnie wypróbowywał ale mnie nigdy nie zostawił samej na pastwę losu.Póki krąży w nas krew i bije serce ,wszystko może się jeszcze wydarzyć,nasze tchnienie jest w rękach Bozych,bo on Sam podtrzymuje w nas życie,więc czego mamy sie lękać,jeśli Bóg jest z nami,to któż przeciwko nam ?

  13. Adrian said

    – Pilne!!! Znamy Plan ewakuacji Rządu RP na wypadek wojny z Rosją!!! –

    Poznaliśmy zawartość kopii tajnych dokumentów z posiedzeń Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Jak zwykle, zwykli ludzie zostaną bronić kraju i stawiać barykady, a władza będzie już wtedy w drodze do miejsce ewakuacji.

    Dokumenty z posiedzeń BBN, które odbyły się w dniach 7-11 marca mają prawie 860 stron. Dokument zatytułowny jest „Eagle Guardian – Lift 11”, opatrzono go podpisem i pieczęciami szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego gen. Stanisława Kozieja (krytpotnim „Szogun”). Dowiedzieć się z niego można, jak wyglądać będzie ewakuacja urzędów centralnych na wypadek wojny z Rosją.
    .
    Zgodnie z dokumentem, który był przedmiotem ożywionych dyskusji na posiedzeniach, planowana jest ewakuacja czternastu ministerstw.

    Stworzono imienne listy funkcjonariuszy państwowych, którzy podlegać będą ewakuacji – wraz z najbliższymi członkami rodzin. W zależności od ministerstwa listy te zawierają od 98 osób (Ministerstwo Kultury) do 168 (Ministerstwo Gospodarki). Na liście nie ma Ministerstwa Sportu (jak utrzymują nasi informatorzy, uznano je za mniej istotne) oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej (którego rangę uznano również za nieważną, dlatego że w przypadku okupacji Polski przez Rosję obecność jego urzędników będzie bardziej pożądana w kraju).

    Ministerstwo Obrony Narodowej uzyskało specjalny status ewakuacyjny.

    Uznano, że jest ono integralną i najważniejszą częścią systemu obronnego w przypadku wojny. Założono całkowitą ewakuację wszystkich jego pracowników na zasadach opracowanych dla Sztabu Generalnego Wojska Polskiego.

    Przywilej całkowitej ewakuacji przypadnie też funkcjonariuszom BOR, Biura Bezpieczeństwa Narodowego i Radzie Bezpieczeństwa Narodowego przy Prezydencie RP oraz oczywiście Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Kancelarii Prezydenta RP.

    Zgodnie z posiadanym przez nas wykazem ewakuowane ma zostać w całości kierownictwo Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Służby Wywiadu Wojskowego oraz Służby Kontrwywiadu Wojskowego. W przypadku okupacji oficerowie tych służb w sposób oczywisty skazani by być mogli na eksterminację….

    Itd!

    http://pressmix.eu/2015/04/01/pilne-znamy-plan-ewakuacji-rzadu-rp-na-wypadek-wojny-z-rosja/

    ps

    czyli mnie więcej tak będzie wyglądało, wszyscy co są na wysokich stołkach uciekną na zachód, głownie USA, Kanada….ze swoimi ciężkimi zarobionymi pieniędzmi, złotem, kosztownościami, a zwykły Kowalskie zostanie na łasce i propagandzie ciemiężonych urzędników….ciekawe czy się już dogadali o swoje stanowiska, że są patriotami, muszę zachować twarz…..

  14. Adrian said

    1. Jan Paweł II umarł o godzinie 21.37 – 2+1+3+7= 13.

    2. Dzień zamachu na Ojca Świętego był 13-tego (maja 1981 roku).

    3. Objawienia Fatimskie były zawsze 13-tego.

    4. Wiek papieża 85 lat (co prawda nie skończone, bo Karol Wojtyła urodził się 18 maja 1920 roku i w dniu śmierci miał dokładnie 84 lata i 10 miesięcy, ale rocznikowo już 85) – 8+5= 13.

    5. Papież wstępując na tron Watykanu miał 58 lat – 5+8= 13.

    6. Także data śmierci 2.04.2005. – 2+0+4+2+0+0+5= 13.

    7. JAN PAWEŁ DRUGI – to także daje 13 liter.

    8. Papież umarł w 13-tym tygodniu roku.

    9. Ostatni wpis do testamentu datowany jest na 17.03.2000. – 1+7+0+3+2+0+0+0= 13.

    10. Papież przeżył 31 000 dni, 3 i 1 da się ułożyć w 13, a poza tym, to bardzo dziwne, że przez tak dokładną liczbę dni żył.

    11. Gdy przeczytamy rozdział 13, wers 13 Ewangelii św. Jana brzmi: „Mówicie do mnie „Nauczycielu i Panie”, i dobrze mówicie, bo jestem Nim”, czy nie brzmi to jakby znajomo? Są to słowa w stylu Jana Pawła II, które pasują do niego w 100%, nieprawdaż?

    12. Czas pontyfikatu Karola Wojtyły to 26 lat i 5 miesięcy – 2+6+5= 13.

    13. Papież był 265 papieżem w historii (2+6+5= 13).

    14. Kolejnymi przykładami „nie z tej ziemi”, lecz już nie związanymi z liczbą 13 jest to, że godzina śmierci, czyli 21.37= (21+37) = 58 – tyle lat miał Jan Paweł II, kiedy został papieżem Natomiast czytając godzinę od tyłu 73.12= (73+12) = 85, wychodzi nam wiek papieża, w którym nas opuścił.

    15. Pontyfikat Ojca Świętego trwał 9665 dni – 9+6+5+5=26, a także 26 lat.

    16. 13 w numerologii to liczba karmiczna, tak jak 26 (liczba lat pontyfikatu i wiek Karola Wojtyły, kiedy został księdzem).
    Przypadek? Na to pytanie musicie sobie sami odpowiedzieć.

    http://historiazakazana.hvs.pl

    • Steven3052452 said

      To nie przypadek również, że papież miał 10 palców u rąk, dwoje oczu i nos: 10+2+1=13

  15. Adrian said

  16. MamOczy said

  17. Dzieckonmp said

    Prześladowanie nie zakończyło sie na heretyckich blogach które kpiły, wyśmiewały, oczerniały MBM. To było dopiero zasianiem nienawiści, która z powodowała że są osoby które chciały by ją zabić. ( dalej się niektórzy dziwią ze Maria z Irlandii nie chce się ujawnić???) Jest prośba o modlitwę od Josepha. W intencji Marii, tej misji i jego samego. Ich bliscy przeżywają ciężkie chwile w Irlandii w związku z nagonką medialną, a sam Joseph miał problemy z tajną policją która rozbijała seminarium w Vietnamie. Teraz działa na Filipinach. Wszystkim z góry dziękuję.

    • Donald said

      Będziemy pamiętać. Czyli można powiedzieć, ze zamknięcie orgyginalnej strony z orędziami, podobnie zniknięcie profilu na facebooku, jak również usunięcie bloga pani Filomeny Cardinale, ma związek z tą nagonką medialną? Czy przyczyna jest inna (np. jest to jednak wola Boga)? Tak czy inaczej widać jak siły zła atakują tę misję, a to tylko potwierdza, że misja jest autentyczna!

    • Z said

      Mozna się dowiedzieć skąd czerpiesz te informacje?Pierwsze słyszę o próbie morderstwa czy też chęci MBM. Co konkretnie jej zarzucają albo raczej kto?

    • Bozena said

      Nieraz media „niechcący” przyczyniają się do „zaniesienia” misji do tych, którzy w inny sposób nie mogli o niej się dowiedzieć.

    • Bozena said

      Ofiarujmy dzisiaj w tej intencji nasz post i modlitwy

    • Kasia1 said

      Modlę się za ,Nią

  18. pio0 said

  19. pio0 said

    Kenia: 70 studentów zabitych, 79 rannych w ataku na kampus w Garissie

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/kenia-70-studentow-zabitych-79-rannych-w-ataku-na-kampus-w-garissie/6xyspc

    1. Chryste Nadziejo Zbawienia,
    Życie i Zmartwychpowstanie,
    Do Ciebie w śmierci godzinie
    Wznosimy serca i oczy.

    2. Wiesz, czym są lęki śmiertelne,
    Znasz także grozę konania,
    Bo cichy, głowę skłoniwszy,
    Oddałeś Ojcu swą duszę.

    3. Wziąłeś na siebie z miłości
    Boleść i smutek człowieczy,
    A wszystkich z Tobą cierpiących
    W Ojcowskie składasz ramiona.

    4. Wisząc przybity do krzyża,
    Ręce rozwarłeś szeroko,
    By konających w udręce
    Do rany serca przygarnąć.

    5. Ty zwyciężyłeś szatana,
    Tyś bramy nieba otworzył,
    Więc teraz pociesz nas, Panie,
    I życiem obdarz po śmierci.

    6. Także i ci, których ciała
    Śpią już w bezmiernym pokoju,
    Niech w Twoim świetle się zbudzą,
    By Ciebie wielbić na wieki.

  20. bozena2 said

    «CIERPIEĆ, KOCHAĆ, WYNAGRADZAĆ!» http://www.e-sancti.net/stygmatycy-mainmenu-11/263-bsogossawiona-alexandrina-maria-da-costa-1904-1955-stygmatyczka-mistyczka

    Powoli uświadomiła sobie swoją misję i uczyniła «doskonały ślub» ofiarowując się Jezusowi jako ofiara za grzeszników. W 1934 roku po Komunii św. usłyszała Jezusa zapraszającego ją do uczestnictwa w Jego męce:

    «Daj mi twe ręce, ukrzyżuję je; daj mi twe stopy, chcę przybić cię do krzyża ze mną; daj mi twą głowę, ukoronuję ją cierniem tak jak uczynili to ze mną; daj mi twe serce, przebiję je włócznią, jak i moje przebili, ofiaruj mi twoje ciało, cała ofiaruj mi siebie.»

    Z pokorą i prostotą Alexandrina przystała na to zaproszenie: «Zgodziłam się na to, co proponował mi Pan, lecz sądziłam, że ofiary, o jakie mnie prosi, to jedynie te, wynikłe z mojej choroby, nawet te największe. Nie przyszły mi do głowy zjawiska niezwykłe.»

    «Mówił do mnie w dzień i w nocy… Zwierzał mi się…» – wyznaje Alexandrina.

    Jezus przygotowywał ją do najwyższej misji, czy raczej do kilku misji, związanych z grzesznikami, opuszczonymi lub profanowanymi tabernakulami oraz tej dotyczącej poświęcenia świata Niepokalanemu Sercu Maryi.

    «Nie odmawiaj mi cierpień i ofiar za grzeszników! Boża Sprawiedliwość ciąży nad nimi. Ty możesz ich ocalić. Módl się za kapłanów: to są pracownicy w mojej Winnicy, od nich zależą zbiory… Wybieram słabych, aby ich uczynić mocnymi. Bowiem w ich słabości ukrywam moją siłę, moją miłość i moją chwałę. Zapomnij o świecie i ofiaruj mi siebie. Rzuć się w moje ramiona, ja wybiorę drogi dla ciebie.»

  21. bozena2 said

    http://www.fronda.pl/a/joga-w-kosciele-dominikanow-to-nie-zart,49424.html

  22. bozena2 said

    http://www.mpolska24.pl/post/8453/niguel-farage-zlozyl-wniosek-o-odwolanie-tuska
    Nigel Farage złożył wniosek o odwołanie Tuska.

    Znany z dociekliwych analiz i ciętego języka brytyjski polityk złożył wniosek o odwołanie Tuska. Takiego lenia i nieudacznika świat nie widział – mówi lider UKIP. Przynosi wstyd Europie. „Mop man” jest w porównaniu z nim geniuszem.

  23. Wiesia said

    Ukryte Męki Pana Jezusa w Ciemnicy

    Rozmiar: 23973 bajtów

    Kiedy w nocy w Wielki Czwartek pojmano Pana Jezusa w Ogrodzie Oliwnym, wtedy Apostołowie przestraszyli się i wszyscy pouciekali.
    Dlatego źródła oficjalne, jak Ewangelie, nie wspominają nic o torturach Pana Jezusa wycierpianych w nocy.
    Pachołki znając nienawiść kapłanów i faryzeuszów do Jezusa, prześcigali się w torturowaniu, aby się przypodobać swoim mocodawcom. Jezus zdany był na łaskę i niełaskę pachołków. Służebnica Najświętszej Maryi Panny, siostra Nastałowa, miała wielkie nabożeństwo do Męki Pańskiej i jej to uchylił Pan Jezus rąbka tej tajemnicy:
    „Ile w ciemnicy wycierpiałem jest tajemnicą, bo tam nie miałem świadka. Siepacze wśród ciemności rozpoczęli straszną igraszkę: rzucali Mną z całej siły, ciągnęli za ręce w przeciwne strony, wbijali w Ciało Moje ostre igły i szydła, deptali w różny sposób, ściskali sznurami, usiłowali wyłamać mi palce z rąk, związali Mi oczy i bili kułakami, uderzali głową Moją o kamienny słup.
    Szatańska wściekłość popychała ich do coraz to nowych okrucieństw.
    W Moim Sercu jednak była dobroć i litość. Składałem te męczarnie w ofierze za wszystkich ludzi, za świat cały”.
    To nabożeństwo do ukrytych Mąk Pana Jezusa zyskało imprimatur Kościoła i bardzo było polecane przez Papieża Klemensa II (1730-40 r.).
    Druga dusza mistyczna (kapucynka) Bł. Maria Magdalena żyjąca w wieku XVIII (Włochy), także miała wielkie nabożeństwo do Męki Pańskiej. Pragnęła poznać męki, jakie Pan Jezus wycierpiał w nocy przed Swoją śmiercią. Jej to Pan Jezus objawił 15 ukrytych Mąk, jakie wycierpiał w ciemnicy.
    Oto co Pan Jezus jej powiedział:

    „Żydzi uważali Mnie za największego złoczyńcę i znęcali się nade Mną w następujący sposób:

    1. Powiązali liną nogi i ciągnęli Mnie po kamiennych schodach do lochu. Wrzucili Mnie do cuchnącej ciemnicy pełnej nieczystości.
    2. Zdarli ze Mnie szaty i kłuli Mnie żelaznymi szpikulcami.
    3. Związanego sznurami ciągnęli po ziemi, rzucając od ściany do ściany.
    4. Zawiesili Mnie na belce, a luźnym węźle, który się rozwiązał i spadłem na ziemię. Tą torturą rozbity płakałem krwawymi łzami.
    5. Przywiązali Mnie do słupa i ranili Moje Ciało na różne sposoby. Rzucali we Mnie kamienie i przypalali rozżarzonymi węglami i pochodniami.
    6. Przebijali mnie szydłami, szpikulcami, włóczniami, rozrywali mi skórę i ciało.
    7. Przywiązanemu do słupa podsuwali pod bose nogi kawałki rozżarzonego żelaza.
    8. Na głowę wgnietli Mi żelazną obręcz i oczy zawiązali Mi brudną szmatą.
    9. Posadzili Mnie na siedzenie pokryte gwoździami, które wyryły na Moim Ciele głębokie dziury.
    10. Na Moje Ciało wyleli rozpalony ołów i żywicę, potem gnietli Mnie na stołku pełnym gwoździ, które coraz głębiej wbijały się w Moje Ciało.
    11. Na Moje poniżenie i udrękę, na miejsce wyrwanej brody powtykali druty.
    12. Rzucili Mnie na belkę i przywiązali Mnie do niej tak ciasno, że zupełnie nie mogłem oddychać.
    13. Gdy tak leżałem na ziemi, deptali po Mnie, a jeden z nich stawiając nogę na Mojej piersi, przebił Mi cierniem język.
    14. Do ust wlali mi najohydniejsze wydzieliny i obsypali najohydniejszymi zniewagami.
    15. Związawszy Mi na plecach ręce, rózgami wypędzili Mnie z więzienia.

    Te moje ukryte cierpienia ofiaruj Ojcu Niebieskiemu za grzechy ukryte, które bardzo ranią Serce Moje, szczególnie, gdy dusze ukrywają je przy spowiedzi.
    Córko moja, pragnę, abyś te Moje 15 ukrytych Tortur dała wszystkim poznać, aby każdą z nich uczczono.
    Każdy, kto codziennie jedną t tych tortur z miłością ofiaruje i gorliwie odmówi następującą modlitwę, otrzyma nagrodę w dzień Sądu.”

    Modlitwa
    Panie mój i Boże, pragnę stale czcić Twoje nieznane 15 tortur i Twoją Przenajdroższą Krew tam przelaną.

    Ile ziaren piasku na ziemi,
    ziaren zboża na polach,
    źdźbeł trawy na łąkach,
    liści na drzewach,
    kwiatów w ogrodach,
    gwiazd na niebie
    i stworzeń na ziemi,
    tylekroć tysięcy razy bądź uwielbiony, pochwalony i uczczony mój Panie Jezu, miłości najgodniejszy.
    Niech tyle tysięcy razy Najświętsza Maryja Panna, chwalebne Chóry Aniołów i wszyscy Święci, czczą Ciebie, Twoje Serce Przenajświętsze, Twoją Krew Najdroższą, Twoją ofiarę za ludzkość i Twój Przenajświętszy Sakrament.
    Chwałę, cześć i uwielbienie niech oddadzą Ci wszyscy ludzie i teraz i na wieki.
    Tyleż razy o mój Jezu, pragnę Ci dziękować, składać cześć i uwielbienie, na wynagrodzone Ci za wszystkie przez Ciebie doznane zniewagi i chcę do Ciebie należeć ciałem i duszą.
    Tyleż razy żałuję za moje grzechy.
    Przepraszam Ciebie o mój Jezu, Panie i Boże mój i proszę o przebaczenie i miłosierdzie nad nami.
    Twoje nieskończone zasługi ofiaruję Ojcu Przedwiecznemu na wynagrodzenie za moje grzechy i za kary zasłużone przeze mnie. Mocno postanawiam zmienić moje życie i proszę o Panie, aby ostatnia godzina mojego życia, moich najbliższych, oraz wszystkich grzeszników całego świata, była pełna szczęśliwego pokoju.
    Proszę także o uwolnienie dusz czyśćcowych, tych mi najbliższych, jak i wszystkich w czyśćcu cierpiących.
    To miłosne uwielbienie i wynagrodzenie ponawiać pragnę każdej godziny dnia i nocy, aż do ostatniej chwili mojego życia.
    Proszę Cię mój Najukochańszy Jezu, byś to moje szczere pragnienie w Niebie zatwierdził i nie pozwól, aby ani ludzie, ani szatan w tym mi nie przeszkodził. Amen.

    Przepuść nam, Panie
    Wysłuchaj nas, Panie
    Zmiłuj się nad nami

    Koronka na uczczenie 15 Tortur Pana Jezusa w Ciemnicy

    Na początku Różańca:
    Ojcze Niebieski, ofiaruję Ci ukryte Męki, jakie Pan Jezus wycierpiał w nocy przed Swoją śmiercią – na wynagrodzenie za grzechy moje i za grzeszników całego świata.
    Zamiast Ojcze nasz:
    Najsłodszy Jezu, racz przyjąć skromną daninę mojej miłości, prze którą pragnę Cię pocieszyć.
    Zamiast Zdrowaś Maryjo:
    O mój Jezu kocham Cię i uwielbiam za twoje Tortury i Krew przelaną w Ciemnicy.
    Na zakończenie:
    Któryś za nas cierpiał rany…

  24. bozena2 said

    https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11031158_797153653687783_2338810447526425067_n.jpg?oh=cb81febb902b283335cad1bd18a7c8dd&oe=55AE70CB

  25. bozena2 said

    „Bóg nie umarł” – historia mojego nawrócenia. Rozmowa z chińskim lekarzem mieszkającym w USA
    http://niezalezna.pl/65706-bog-nie-umarl-historia-mojego-nawrocenia-rozmowa-z-chinskim-lekarzem-mieszkajacym-w-usa

  26. Krystyna Sz said

    Anno pomodle sie z Toba, sprobuj poprosic Sw. Jozefa o pomoc. Pozdrawiam Cie.

    • Anna said

      Bóg z Tobą ,serdecznie dziękuję, pomodlę się również za Ciebie i Twoją rodzinę.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
