Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

W Polsce musi być wprowadzona absolutna ochrona życia

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 Kwiecień 2015

duda

Odpowiedzi: 72 to “W Polsce musi być wprowadzona absolutna ochrona życia”

  1. serce333 said

    Brawo! Brawo! To jest Prezydent mądry i roztropny.
    Szczęść Boże.
    Z Bogiem i Maryją

    • Jakub III said

      O Prezydencie Komorowskim piszesz?

      • anzelmik said

        Od kiedy to Komoruski jest mądry ???
        Komoruski to analfabeta , polityczny nieudacznik, marionetka Tuska.
        Nie ma nawet co go porównywać do pana Dudy.

        • Jakub III said

          Duda prezydentem nie był, nie jest i nie wiadomo czy będzie.
          A tu cytat: „Brawo! Brawo! To jest Prezydent mądry i roztropny”. Stąd moje wyraźne ździwienie.

        • Jakub III said

          Dodam jeszcze, że dla wielu Polaków Pan Komorowski jest dobrym kandydatem. Widać to podczas ulicznej ankiety, np. w Białymstoku.
          Zdziwienie – to do poprzedniego wpisu.

        • Margaretka said

          http://www.pudelek.tv/video/Komorowski-o-in-vitro-Prezydent-nie-moze-byc-sumieniem-Polski-8434/
          Jakubie to przeczytaj komentarze na tej stronie. Zaskoczony bedziesz.

        • Jakub III said

          Margaretko!
          Napisałem na tym blogu już dwa razy, że swoimi działaniami zmierzam do zmiany na stanowisku prezydenta. Takie działanie prowadzi każdy z kontrkandydatów. Kto wygra do końca nigdy nie ma pewności, ale po zamknięciu listy kandydatów pierwsze symptomy wskazujące liderów do drugiej tury już się pojawiają, tym bardziej, że elektorat „urzędującego” połknął bakcyl niepewności, który już sobie powolutku kiełkuje i będzie jeszcze podlewany. Natomiast cały elektorat kontrkandydatów zaczyna się konsolidować.

    • znakinaniebie said

      Czy mądry i roztropny to się dopiero okaże. Tusk też zgrywał mędrca i ojca narodu byleby tylko wygrać wybory.

    • jendrek said

      Poniższe pytania zadałem 18.03.2015r i do dzisiaj nie mam odpowiedzi.

      Biuro Posła do Parlamentu Europejskiego Andrzeja Dudy
      ul. Podwale 3/6
      31-118 Kraków
      tel. +48 512 160 899
      email: biuro@andrzejduda.pl

      Szanowny Panie !
      Zwracam się do Pana jako kandydata na Prezydenta RP – kraju o wielowiekowej tradycji katolickiej z bardzo istotnymi dla mnie pytaniami:
      – czy jest Pan katolikiem praktykującym ?
      – jaki jest Pana stosunek do Intronizacji Chrystusa na Króla Polski ?
      – jaki podejmie Pan konkretne działania by za Pańskiej prezydentury Polska została oddana pod Panowanie Chrystusa Króla ?

      Z poważaniem
      Andrzej Łopatowski
      Szczęść Boże !

      http://andrzejduda.pl/kontakt

      Wysłałem;
      Data: 2015-03-18 03:08
      Do: biuro@andrzejduda.pl

      Data: 2015-03-18 03:13
      Do: kwandrzejduda@gmail.com

      • jendrek said

        Pan Andrzej Duda jest za obroną życia i za Intronizacją Chrystusa na Króla Polski, tak samo jak PiS w 2007 roku za Konstytucyjną Ochroną Życia od Poczęcia do Naturalnej Śmierci.

      • Pesymista said

        Ap 13.7 Jeżeli bestia będzie rządzić każdym narodem czy ludem to możliwości są dwie: 1) Intronizacja zostanie przeprowadzona i nic nie da 2) Intronizacja nigdy nie zostanie przeprowadzona.Tak czy siak nie warto się starać.

        • jendrek said

          Intronizacja Chrystusa Króla nic nie da satanistom – dzieciom diabła i nie jest potrzebna dla tych, którzy ubóstwiają pieski i kotki. Mieszkania stały się psimi budami, bloki mieszkalne schroniskami dla zwierząt, a z Polski uczyniono jeden wielki ogród zoologiczny. Polska jest królestwem piesków i kotków.

      • Dzieckonmp said

        Ja bym tez nie udzielił odpowiedzi na maila nie wiadomo od kogo . Nie odpisałbym dlatego że potem taka odpowiedź mogła by byc zmanipulowana i wykorzystana pzreciwko mnie.

        • jendrek said

          Dziecko said – tak pisać tylko mogą dzieci zmanipulowane, ulegające manipulacji, które nie używają własnego rozumu , tylko medialnego. Wszystkim wmówiono, że wybory są fałszowane i dlatego obywatele nie idą do wyborów oddając pole do rządzenia twardemu – zdyscyplinowanemu elektoratowi partii antypolskich – antykatolickich. PO(Platformie Oszustów), PSL(Przystawce Sojuszu Lewicy), SLD(Sowieckiemu Ludowi Dzierżyńskiego), Ruch Palikota(Ruch Przestępców), itp, itd.

      • cox21 said

        Najlepiej wcale nic nie robić. (sarkazm)

  2. rafael said

    to będzie świetny prezydent. Daj Boże, by się ziściło, może zaczną się przemiany na lepsze, wróciłbym do Ojczyzny.

  3. Wiktoria said

    Dziekujemy Ci, kochany Panie Jezu Chryste za dokonane nasze odkupienie od smierci, piekla i szatana. Przebacz o Panie, przebacz ludowi Swojemu i nie badz na nas zagniewany na wieki!

    Chwała oddana Chrystusowi wzgardzonemu w Męce Jego, której sam Pan Jezus błogosławioną Mechtyldę nauczył

    Chwalę i błogosławię niepojętą wszechmocność Twoją Jezu Królu nieba i ziemi tę wdzięczną wszechmocność, która Cię przy męce Twojej dla naszej miłości obezwładniła. Chwalę i wysławiam niepojętą mądrość Twoją, tę wdzięczną mądrość, która to sprawiła, że chciałeś uchodzić za rozumu pozbawionego. Chwalę i wynoszę niewymowną miłość Twoją, która Cię dla naszego zbawienia na wszelką wydała nienawiść. Chwalę i wielbię najłaskawsze miłosierdzie Twoje, to wdzięczne miłosierdzie Twoje, które Cię z miłości ku ludziom na okrutną śmierć skazało. Chwalę i wielbię wdzięczną słodycz Twoją, tę słodycz, dla której dozwoliłeś serce Swoje zanurzyć w morzu goryczy i okrutnej śmierci. Amen.

  4. Wiktoria said

    Jezus ujawnia szczegóły Swojego Ukrzyżowania

    Orędzia Ostrzeżenia
    Orędzie nr 386 z serii Ostrzeżenie

    Czwartek, 29.03.2012, godz.13.15

    Moja droga, umiłowana córko, czas nasilenia się Mojego cierpienia nadejdzie, gdy upamiętniana będzie Moja Męka na Krzyżu.

    Żaden człowiek nie rozumie rozmiaru Mojego cierpienia podczas Mojego Ukrzyżowania ani sposobu, w jaki byłem biczowany.

    Najgorsze było Moje biczowanie. Zostałem brutalnie pobity przez dziesięciu mężczyzn i pocięty został każdy cal Mojego Ciała.

    Ciało na Moich plecach zostało rozdarte i widoczne były Moje łopatki.

    Ledwo mogłem stać, a jedno oko zostało podbite i zmiażdżone.

    Widzieć mogłem tylko na Moje lewe oko.

    Kiedy zabierali Mnie przed Poncjusza Piłata i umieścili koronę cierniową na Mojej głowie, ledwo mogłem się podnieść.

    Następnie obnażyli Mnie, zanim nałożyli krótki czerwony płaszcz przez Moją głowę, a następnie umieścili palmową gałąź w Mojej prawej ręce.

    Każdy cierń był igła, tak były ostre. Jeden z tych cierni przebił również Moje prawe oko, tak że ledwo mogłem widzieć.

    Straciłem tyle krwi, że wymiotowałem i cierpiałem na zawroty głowy, a gdy zacząłem Moją wspinaczkę na Kalwarię, nie mogłem utrzymać krzyża.

    Upadałem tak wiele razy, że minęło wiele godzin, zanim dotarłem na szczyt wzgórza.

    Na każdym kroku tej drogi byłem biczowany i bity.

    Całe Moje Ciało było zakrwawione i pokryte grubą warstwą potu spowodowanego przez upalne słońce.

    Kilka razy zemdlałem.

    To, co było bardziej niż to bolesne i rozdzierające, najbardziej przerażające ze wszystkiego, to była okazywana wobec Mnie nienawiść, nie tylko przez dorosłych wzdłuż drogi, ale też przez małe dzieci, które kopały Mnie biorąc przykład z rodziców.

    Okrzyki wydawane z ich ust i ich nienawiść, były niczym w porównaniu ze strachem, który czuli wobec Mnie.

    Bo poza tym wszystkim, wciąż jeszcze nie byli pewni, czy nie byłem w rzeczywistości Mesjaszem, na którego oni tak długo oczekiwali.

    Dlatego było im łatwiej nienawidzić Mnie i potępić Mnie, zamiast Mnie takim zaakceptować, gdyż to oznaczałoby, że musieliby zmienić swoje postępowanie.

    Najbardziej rozdzierający moment dla Mnie nastąpił, gdy leżąc na Moim boku na ziemi, znowu ponownie kopany po plecach, zobaczyłem Moją ukochaną Matkę patrzącą na Mnie.

    Miała złamane serce i musiała być podtrzymywana przez dwóch Moich uczniów.

    Mogłem zobaczyć Ją tylko jednym, pozostałym Mi okiem, i nie mogłem znieść widoku Jej udręki.

    Szyderstwa, krzyki i wycie tłumu setek ludzi odczuwalne były z ziemi, na której leżałem, a sześciuset żołnierzy zajętych było organizowaniem i nadzorowaniem ukrzyżowania Mnie i sześciu innych.

    Ja byłem głównym celem ich uwagi, więc inni nie cierpieli tak, jak Ja.

    Kiedy Moje nadgarstki, u podstawy Moich kciuków, zostały przybite do krzyża, nie mogłem już nic odczuwać.

    Moje ciało było tak poobijane i posiniaczone, że znajdowałem się w szoku.

    Moje barki były przemieszczone, a Moje ręce zostały wyrwane ze stawów.

    Najgorsze fizyczne uszkodzenia zadane zostały Mojemu Ciału, zanim zostałem przybity do krzyża.

    Nie wydałem żadnego okrzyku.

    Żadnego protestu.

    Tylko szept.

    To rozzłościło Moich katów, którzy chcieli reakcji, aby zaspokoić swoje żądze.

    Nigdy nie zajmowałem się nimi, gdyż uczynienie tak oznaczałoby, że musiałbym zająć się szatanem i jego demonami, które zaatakowały ich dusze.

    To dlatego ich brutalność wobec Mnie była tak intensywna.

    Przez pięć godzin wisiałem na krzyżu.

    Było upalne słońce, bez chmur, które pomogłyby zmniejszyć rozognienie Mojej skóry.

    Gdy tylko wydałem ostatnie tchnienie, Mój Ojciec zesłał czarne chmury oraz grzmoty i błyskawice.

    Burza, która miała miejsce była tak przerażającej skali i tak nagła, że Moim obserwatorom nie zostały pozostawione na tym etapie żadne wątpliwości, że to rzeczywiście Ja byłem Zbawicielem, który został posłany przez Boga Ojca.

    Ujawniam ci to Moja córko, jako dar dla ciebie w zamian za twój ogromny akt cierpienia już ofiarowany dla Mnie.

    Powiedz Moim dzieciom, że nie żałuję Mojej Męki na Krzyżu.

    To, czego żałuję, to że Moja Ofiara została zapomniana, i że tak wielu zaprzecza, że Moje Ukrzyżowanie miało miejsce.

    Wielu nie ma pojęcia, co Ja musiałem wycierpieć, gdyż wielu Moich Apostołów nie było świadkami Mojej wspinaczki na Kalwarię.

    To, co Mnie dzisiaj rani, to że tak wielu nadal się Mnie wypiera.

    Mój apel do was, Moi wyznawcy, jest następujący: Nie pozwólcie, aby Moje Ukrzyżowanie poszło na marne.

    Umarłem za WSZYSTKIE grzechy, włącznie z tymi popełnianymi dzisiaj.

    Chcę i muszę ocalić nawet tych, którzy wypierają się Mnie nawet dzisiaj.

    Wasz Ukochany Zbawiciel

    Jezus Chrystus

  5. serce333 said

    Ten Prezydent jest Prezentem / Darem Nieba dla naszej Ojczyzny. Nie szukajmy innych gruszek na wierzbie – podziękujmy za niego i zachęcam do zamawiania Mszy Świętych za Andrzeja Dudę tak by każdego dnia miał ochronę duchową i ofiarowaną Mszę dzień za dniem. Bez żadnej „luki” . To się powiedzie i uda bo z Bogiem i Maryją wszystko się.

    Proszę przeczytajmy i działajmy :
    http://www.drogowskazydonieba.com/viewtopic.php?f=75&t=50520

    Z Bogiem i Maryją

  6. cox21 said

    Cieszę się z tej deklaracji.

  7. Atanazy said

    Oby te piękne słowa były szczere i by Bóg pobłogosławił p. Dudzie w wyborach, jeśli takimi są.

  8. robert6419 said

    Co wy ludzie za pierdoły opowiadacie!
    Ten człowiek nigdy prezydentem nie zostanie! Komorowski w sondażach ma około 47% do 25%Dudy. Mniejsza o to że to propagandowe sondaże ,które są po to by nabrać społeczeństwo na kolejne oszustwo wyborcze.
    Dodam że na ten fakt żaden z was nawet palcem nie ruszy,bo ludziska są jak w jakimś letargu. Lodówka pełna,telewizor działa,jest klawo… I tak myśli 90%społeczeństwa, i o tym też wiedzą KOMOpoplecznicy. Więc znowu nas oszukają.
    Proszę sobie darować złudne nadzieje.
    Polecam jeszcze film:
    Obejrzyj film „Miasto 44 CAŁY FILM POLSKI PL” w YouTube
    Miasto 44 CAŁY FILM POLSKI PL: http://youtu.be/q_Erlb-WbgI

    • Dzieckonmp said

      Tak masz rację ta tragedia rozgrywa się na naszych oczach. Nawet my tu na blogu zamiast zdobywać tych co mają zamiar głosowac na Komoruskiego zmuszeni zostalismy do walki o kandydata swojego. To co w normalnym społeczeństwie powinno mieć miejsce 3 miesiące temu my musimy przerabiać dopiero teraz marnując energię do zdobywania kolejnych Polaków za Polską Racją Stanu. Dlatego masz rację wszystko przegramy. To sa znaki że tak się stanie.

    • cox21 said

      Być może tak się stanie.

    • Józef Piotr said

      PROTEST ANTYWOJENNY do komoro

      https://secure.avaaz.org/pl/petition/Prezydent_Rzeczypospolitej_Polskiej_Bronislaw_Komorowski_Protestuje_przeciwko_finansowaniu_zydobanderowskiej_junty_w_Kij/

    • Tomasz said

      Uważam że w drugiej turze Duda ma szanse. Sprawa rozstrzygnie się miedzy turami. Dziś wygląda to trudno ale po pierwszej turze sytuacja się zmieni. Może być jak w Chorwacji ostatnio gdzie pewniak do drugiej kadencji lewacki prezydent przegrał o włos z kandydatką prawicy (50,5%-49,5%). Gabinet nowej pani prezydent pobłogosławił ojciec z Medjugorje.

      • Piotr2 said

        Tomasz, mas rację, wszystko jest możliwe z Bożą pomocą. Jednak po to są robione sondaże i podawane opinii publicznej aby uwiarygodnić fałszerstwo. Wygra bronek to powiedzą „przecież sondaże na to wskazywały”. Uni doskonale wiedzą co oznacza przegrana, a oznacza długie więzienie więc będą się chwytać wszystkich możliwości.

        Króluj nam Chryste.

    • Dana said

      Daruj sobie Robercik .

    • Wiesia said

      A ja wierzę mocno,że wszyscyśmy Polacy,przy porodzie dostali w pupę,a nie w głowę.Sondaże sondażami,a prawda prawdą.Jak będziemy pilnować,patrzeć na ręce,to przysłowiowa parówka się nie prześliznie.Z „granatem”w ręce więcej zdziałamy,sami zwieją,gdy Pan Bóg wkroczy do akcji.
      Panie Jezu,Ty się tym zajmij!Amen.

    • Dario said

      Komorowski prawdziwego poparcia ma na poziomie 5%. Głownie to są ludzie, którzy żyją na garnuszku PO. Nikt o zdrowych zmysłach nie głosuje na tego czlowieka, gdyż jest to wstyd i hańba dla Polski. Nie ulega wątpliwosci, że sondazownie robią teren pod sfałaszowane wybory. Sądzę, że już karty do glosowania sa w odpowiedniej liczbie wypełnione i podpisane. Ludzie oni nigdy nie oddadzą władzy, tylko cud może nas uratować.

      • krystynka said

        Tak Dario ,zapewne masz rację,ja ostatnio rozmawiałam z uczniami na godzinie wychowawczej i temat wyborów sam sie nasunął.Uczniowie smieją sie z Bronka,a,że to burak,prostak i nikt z nich nie zagłosuje na PO.Owszem powiedzieli,że tylko partyjni kolesie oddadzą na niego swój głos,ale to takie same złodzieje jak on.Bałam sie spytac co myslą o fałszowaniu wyborów,ale młodziez mnie sama wyprzedziła,że zrobia tak jak było na jesieni.Smutne, bardzo smutne.Panie Boże ratuj nas bo giniemy i wyginiemy ,gdy sam nie wkroczysz do nas jako Król Polski.

    • Jakub III said

      Nie przedstawiam aktualnych danych, ale obrazowe dla zrozumienia działania badania sondażowego. Wiarygodne jest natomiast badanie exit poll – w dniu wyborów.
      Otóż:
      20% badanych zdecydowanie oświadcza, że nie idzie do wyborów,
      60% badanych jest niezdecydowanych czy pójdzie na wybory i na kogo odda swój głos,

      20% badanych jest zdecydowanych na kogo odda głos i na udział w głosowaniu.
      Jedynie te ostatnie 20% jest brane pod uwagę i stanowi ono 100%.
      Właśnie z tych ostatnich 20% Pan Komorowski ma ~50%.
      Wybór jest w rękach tych 60% – tzw. niezdecydowanych.
      Moje działania idą w kierunku zmiany na tym stanowisku.
      Pozdrawiam

    • anzelmik said

      Co za bzdury wypisujesz ! – sondaże są oszukane i dlatego dają Komoruskiemu 46 procent.
      Tak naprawdę to on ma około 18 procent poparcia, nie więcej.
      Sondaże to jest grunt na sfałszowanie wyborów.
      Twoje wpisy mają jakiś ukryty cel ? Smucić i dołować ludzi ? Sprawić że nie pójdą na wybory ?
      To przecież cel PO matołów – mała frekwencja – dla nich idealnie !
      To od nas zależy i od naszego głosu !
      Jak najwięcej ludzi musi pójść na wybory – jak najwięcej głosów musi zdobyć pan Duda.
      Jeśli niepasuje komuś Duda niech wybierze sobie innego kandydata , byleby nie był to analfabeta Komoruski.

      Co ma film Miasto 44 do wyborów ?
      Swoją drogą film bardzo nieudany.

      • Jakub III said

        Anzelmik!
        Tłumaczę, w uproszczonej formie, Tobie, Serce333 i innym – jak krowie na miedzy – na czym polega badanie sondażowe, jak wylicza się % poparcia dla poszczególnych kandydatów. Ty natomiast z uporem maniaka będziesz dalej głosił swoje teorie spiskowe. Tylko w tych wyborach pomogłem dwóm komitetom wyborczym, żeby mogli zarejestrować swoich kandydatów na prezydenta. W tym jednemu na prośbę mojej siostry ( tej, która doprowadziła ostatnio do Intronizacji w pewnej miejscowości, o czym tu pisano ). Wystawiam kandydatów do komisji, którzy pilnują rzetelności głosowania. Jeśli robi się cały okręg wyborczy to o godz. 23 wynik z tego głosowania, z tego okręgu wyborczego, leży u mnie na biurku i nie przeszkadzają mi „ruskie serwery”. Dołujesz i smucisz to Ty się sam a to dlatego, że nie chce Ci się przeczytać przepisów wyborczych i nic z tego nie rozumiesz. Mój ukryty cel w tych wpisach, to rozjaśnienie Twojego rozumowania. Jeśli chodzi o kandydatów to ujmę to trochę inaczej niż Ty myślisz. Tobie kandydata to podstawiono. Pod różne środowiska społeczne podstawia się kandydatów a „ciemny lud to kupi” – cytat Kurskiego Jacka. Tak naprawdę to wszystkich 11 kandydatów znasz jednakowo, tzn. wcale ich nie znasz, a ich programy wyborcze można sobie powiesić w toalecie.

        • anzelmik said

          Potwierdza się to co napisałem – jesteś tu by mącić i namawiać ludzi na niegłosowanie.
          Ukryty cel ? Wygrana Komoruska.
          Polskę odrodzić można małymi krokami – tym pierwszym małym krokiem jest zmiana prezydenta a na dzień dzisiejszy jest tylko jeden kandydat z szansami na to.
          Ci twoi kandydaci to tzw. duże kroki – niestety – nie mają szans.
          Zacznijmy od małych kroków by kiedyś zrobić jeden duży.
          ps. badania sondażowe są tak wiarygodne jak słowa tuska…jeśli w nie wierzysz to tylko współczuje.

        • Dana said

          Panowie jest czas zadumy i naprawdę trzeba powstrzymać się od sprzeczek .

    • Dana said

      Defetyzm (z francuskiego défaitisme), brak wiary w zwycięstwo, zwątpienie, przewidywanie porażki. Postawa społeczna odzwierciedlająca takie poglądy i przyczyniająca się do dezorganizacji własnej grupy społecznej, w szczególności narodu. Po raz pierwszy termin defetyzm pojawił się we Francji w okresie I wojny światowej około 1916 i określano tym mianem poglądy zakładające klęskę Francji w tej wojnie. Osoby głoszące takie poglądy (zwłaszcza w parlamencie) nazwano defetystami. Termin ten posiada negatywne zabarwienie emocjonalne.

  9. Wiktoria said

  10. Wiktoria said

    PASJA-The Passion (2009) Lektor PL.
    Pasja Mela Gibsona caly film z lektorem

  11. bozena2 said

    Piosenkarka atakuje prezydenta. Za wypadek!
    http://www.fakt.pl/polityka/wyrok-ws-grudniowej-stluczki-pod-belwederem,artykuly,536096.html

  12. bozena2 said

    http://wpolityce.pl/polityka/239320-twitter-o-najnowszych-doniesieniach-wikileaks-wsi-rzadzilo-polska-miedzy-1991-2005-w-normalnym-kraju-taki-przeciek-bylby-skandalem

    • kpi said

      Oprócz źródeł amerykańskich, piszą o tym tylko media należące do Niemców, jak np. BMG Interia – czyżby Niemcy postawili krzyżyk na Putinie?

  13. gwiazdka said

    http://pressmix.eu/2015/03/28/z-ostatniej-chwili-putin-nie-zyje-mowi-ludmila-putin/

  14. Adrian said

    Dzisiaj, w Wielki Piątek, mamy jednocześnie trzeci z 12 Piątkó‚w

    „Udzielę każdej modlącej się duszy w godzinie Mojego Konania od 15:00 do 16:00 wszelkich ł€šask, o któ‚re prosić będzie, o ile zgadzał€šy się będą z Wolą Bożą. W każdy pierwszy piątek miesiąca w tej godzinie, każdy, kto poprosi o nawró‚cenie grzesznikó‚w, zwł€šaszcza tych zatwardział€šych i za kapł€šanami, będzie wysł€šuchany w 100%. Naczynie to, któ‚rego w tej Godzinie będziecie używali, zapewni szybką realizację prośby. Kto w Godzinie Mił€šosierdzia odmó‚wi Ró‚żaniec Drogi Krzyżowej, zwiększy do czterech razy liczbę dusz uwalnianych z czyśćca i nawracających się dzięki tej Modlitwie (40.000 dusz uwalnianych z czyśćca i 400 nawracających się). Każdemu, kto będzie propagował€š te wiadomości, choćby przekazał€š to tylko jednej osobie, obiecuję Specjalne łaski i specjalne bł€šogosł€šawieł€žstwo, któ‚re będzie bardzo wiele znaczył€šo, w tych czasach Apokalipsy.”

    • Adrian said

      „Kto będzie się modlił€š w każdą pierwszą sobotę miesiąca pomiędzy 12:00, a 13:00 dostąpi łask, jakich się dostępuje przy modlitwie, do tej pory raz w roku 8.XII. Każdemu, kto będzie propagował€š te wiadomości, choćby przekazał€š to tylko jednej osobie, obiecuję Specjalne łaski i specjalne bł€šogosł€šawieł€žstwo, któ‚re będzie bardzo wiele znaczył€šo, w tych czasach Apokalipsy.”

  15. omenik6 said

    Armenka śpiewa w kościele

  16. Piotr said

    Jezus mówi o Swojej strasznej Męce do Vassuli 9.11.86:

    – Pokój niech będzie z tobą. Jestem tu. Jestem Jezusem Chrystusem. Jestem przed tobą. Jestem twoim Nauczycielem i kocham cię. Zło zostało zwyciężone Moją własną Ofiarą. Nie zasypiajcie, bowiem wkrótce przyjdę. Jestem Objawieniem. Moje posłania zmuszają do mówienia.

    Mów Mi o Moim Ukrzyżowaniu, Vassulo.

    – Co powinnam powiedzieć? Czy powinnam medytować o tym, co poprzedzało Twoje Ukrzyżowanie albo o Nim Samym?

    – O tym, co było przed Ukrzyżowaniem.

    Jezus ukazał mi obraz Biczowania.

    – Kiedy Mnie ubiczowali, pluli na Mnie i zadali Mi wiele gwałtownych ciosów w Głowę, powodujących Moje ogłuszenie. Kopali Mnie w żołądek, co wstrzymało Mi oddech i spowodowało, że upadłem na ziemię jęcząc z bólu. Uczynili ze Mnie zabawkę dla swojej rozrywki, kopiąc Mnie jeden po drugim. Byłem nie do rozpoznania. Moje Ciało było rozdarte podobnie jak i Moje Serce. Kawałki Moich rozszarpanych mięśni zwisały na całym Moim Ciele. Jeden z prześladowców podniósł Mnie i wlókł Mnie, bo nie umiałem się już utrzymać na nogach. Potem przyoblekli Mnie w swoje szaty, popchnęli Mnie do przodu i wznawiając ciosy bili Mnie po Twarzy. Uszkodzili Mi nos. Męczyli Mnie. Słyszałem ich przekleństwa, córko. Jaką nienawiścią i szyderstwami odbijały się ich głosy powiększające Mój Kielich! Usłyszałem, jak mówili: „Gdzie zgromadzili się twoi przyjaciele, podczas gdy ich król jest z nami? Czy wszyscy Żydzi są tak perfidni jak oni? Popatrzcie na ich króla!” I ukoronowali Mnie Koroną splecioną z Cierni, córko. „Gdzie są twoi Żydzi, aby oddać ci pokłon? Ty JESTEŚ królem. Czyż nie jesteś nim? Czy możesz udawać króla? ŚMIEJ SIĘ! Nie płacz. Jesteś królem, prawda? Zatem zachowuj się jak król.”

    Związali Mi Stopy i kazali Mi iść do miejsca, gdzie znajdował się Mój Krzyż. Córko, nie mogłem tam podejść, bo związali Mi Stopy. Wtedy powalili Mnie na ziemię i ciągnęli za włosy aż do Mego Krzyża. Moje Cierpienie było nie do zniesienia. Skrawki Mojego ciała, które zwisały po Ubiczowaniu, zostały poodrywane. Rozluźnili więzy na Moich Stopach i kopali Mnie, abym wstał i wziął Moje jarzmo na Ramiona. Nie mogłem widzieć, gdzie znajdował się Mój Krzyż, ponieważ wbite do Mojej Głowy Ciernie zalały Moje Oczy Krwią broczącą Mi po Twarzy. Wtedy podnieśli Mój Krzyż, położyli Go na Moich Ramionach i popchnęli Mnie w stronę wyjścia.

    O, Moja córko, jakże był ciężki ten Krzyż, który musiałem nieść! Zbliżyłem się po omacku do bramy, prowadzony przez bijącą Mnie z tyłu rózgę. Próbowałem zobaczyć drogę poprzez Krew palącą Mi Oczy. Wtedy poczułem kogoś, kto otarł Moją Twarz. Przejęte trwogą niewiasty zbliżyły się, aby obmyć Moją opuchniętą Twarz. Usłyszałem, jak płakały i lamentowały. „Bądźcie błogosławione” – powiedziałem – „Moja Krew obmyje wszystkie grzechy ludzkości. Popatrzcie, Moje córki, czas waszego zbawienia nadszedł.” Podniosłem się z trudem. Tłumy rozstąpiły się. Nie widziałem wokół Mnie żadnego przyjaciela, nie było tam nikogo, kto by Mnie pocieszył. Moja agonia wydawała się nasilać i upadłem na ziemię. Żołnierze obawiający się, że umrę przed Ukrzyżowaniem, dali rozkaz mężczyźnie, zwanemu Szymonem, aby niósł Mój Krzyż. Moja córko, nie był to gest dobroci ani współczucia, lecz chęć oszczędzenia Mnie dla Ukrzyżowania.

    Po przybyciu na Górę rzucili Mnie na ziemię, zdarli Moje szaty i pozostawili Mnie nagiego, wystawiając na widok wszystkich. Moje Rany otwarły się na nowo, a Krew płynęła na ziemię.

    Żołnierze zaproponowali Mi wino pomieszane z żółcią. Odmówiłem przyjęcia go, bo miałem już w Swoim wnętrzu gorycz, jaką napoili Mnie Moi wrogowie.

    Szybko przybili Mnie. Najpierw Ręce. Po przymocowaniu Mnie Gwoździami do Krzyża rozciągnęli Moje poranione Ciało i przeszyli gwałtownie Moje Stopy.

    Córko! O, córko, jakie cierpienie! Jaka agonia! Jaka Męka dla Mojej Duszy! Opuszczony przez Moich umiłowanych, przez Piotra, który się Mnie zaparł, a na którym właśnie zbudowałem Swój Kościół. Opuszczony przez resztę Moich przyjaciół, którzy się Mnie wyparli, zostałem zupełnie sam, pozostawiony Moim wrogom. Płakałem. Moja Dusza napełniona była bólem.

    Żołnierze podnieśli Mój Krzyż i wstawili Go do ziemi. Patrzyłem na tłumy z miejsca, na którym się znajdowałem. Niewiele widząc Moimi nabrzmiałymi Oczami, obserwowałem ludzi. Nie widziałem żadnego przyjaciela, lecz tylko tych, którzy wyśmiewali się ze Mnie. Nie było tam nikogo, kto by Mnie pocieszył: „Boże Mój! Boże Mój! Czemuś Mnie opuścił?” Opuszczony przez wszystkich, którzy Mnie kochali.

    Mój Wzrok spoczął na Mojej Matce. Patrzyłem na Nią i Nasze232 Serca mówiły.233 „Daję ci Moje dzieci umiłowane, aby stały się również Twymi dziećmi. Będziesz ich Matką.”

    Wszystko wypełniało się, zbawienie było bliskie. Widziałem otwierające się Niebiosa i wszystkich aniołów stojących w ciszy.

    „Ojcze, w Twoje Ręce oddaję Ducha Mego. Jestem teraz z Tobą.”

    Ja, Jezus Chrystus, opisałem ci Moją agonię. Nieś Mój Krzyż, Vassulo, nieś Go dla Mnie. Mój Krzyż błaga o pokój i miłość. Wskażę ci Drogę, bo cię kocham, córko.
    http://voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=5-6

    • Dana said

      XII. BICZOWANIE, UKORONOWANIE CIERNIEM

      Wtedy żołnierze namiestnika zabrali Jezusa z sobą do pretorium i zgromadzili koło Niego całą kohortę. Rozebrali Go z szat i narzucili na Niego płaszcz szkarłatny. Uplótłszy wieniec z ciernia włożyli Mu na głowę, a do prawej ręki dali Mu trzcinę. Potem przyklękali przed Nim i szydzili z Niego, mówiąc: Witaj, królu żydowski! Przy tym pluli na Niego, brali trzcinę i bili Go po głowie (Mt 27, 26–30).

      Wówczas Piłat wziął Jezusa i kazał Go ubiczować. A żołnierze uplótłszy koronę z cierni, włożyli Mu ją na głowę i okryli Go płaszczem purpurowym. Potem podchodzili do Niego i mówili: Witaj, królu żydowski! I policzkowali Go.

      Rzymscy żołnierze mieli wielki wkład w Mękę Pana Jezusa.

  17. Piotr said

    Brawo Andrzej Duda! Takiego kandydata nam trzeba! Niech go Bóg prowadzi!

  18. Wiktoria said

    Na Adoracji Krzyza bylo duzo czasu do modlitwy za wlasny narod i rzady, rowniez za Polske. Wciaz duzo ludzi w kosciele, ale to chyba sie zmieni wkrotce i kto z Jezusem pozostanie…

  19. Barbara said

    http://pressmix.eu/2015/03/31/atak-hakerow-prezydent-na-liscie-agentow-kgb/

  20. Andrzej C said

  21. Andrzej C said

    Ks. Oko: będziemy cierpieć z powodu wrogów Boga

  22. Dana said

    Wielka Sobota. Czas wielkiej ciszy .

    Sobota to jest dzień wielkiej ciszy, kiedy cały świat się zatrzymuje. Wspominamy czas, kiedy Chrystus zmarły leży w grobie .

    Przez całą Wielką Sobotę nie sprawuje się Mszy świętej – tego dnia sprawowana jest jedynie Liturgia Godzin. Dopiero późnym wieczorem, po zapadnięciu zmroku, rozpoczyna się świętowanie Wielkiej Nocy poprzez najuroczystszą i najpiękniejszą liturgię całego roku – Wigilię Paschalną.
    W Polsce w Wielką Sobotę trwa adoracja Chrystusa w kaplicy Jego grobu. W wielu parafiach wartę przy Grobie pełnią straż ogniowa, harcerze, służba porządkowa itp. W miastach tłumy nawiedzają kościoły, by pomodlić się i zobaczyć groby.

  23. Tomasz said

    browna?? a może clowna??

  24. Darek said

    Bardzo ciekawe kazanie ks. Piotra Natanka Miłość wypełnia się w sprawiedliwości cz.1 z dn. 02.04.2015

    Delikatna sugestia dotycząca wyborów mniej więcej od 20:00 minuty

    http://christusvincit-tv.pl/viewpage.php?page_id=1

  25. jantek said

    Módlmy się za Ojczyznę każdy jak może i gdzie może a zwyciężymy choć przyznaję sytuacja jest beznadziejna a jak wygra Bronek to katolicy nie mają co robić w swoim kraju

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
