Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Zmiana Serca w Medjugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 Kwiecień 2015

Królowa Pokoju15
Istnieje kilka miejsc w świecie w których niektórzy ludzie w życiu, otrzymują „znak” z konsekwencjami  na zawsze. U ludzi którzy zdecydują się na kontakt z takim miejscem, ożywa w nich wszystko, co wydawało się że jest schowane w ich sercach na zawsze.

Następnie osoby te odzyskują życie pełne radości, pogody ducha i celu. Zaczynają rozumieć przyczyny po co żyją, skąd  przyszli i dokąd mają dojść. Biorą swe życie w swoje ręce z wigorem. Odkrywają pokłady miłości w swoim życiu, które przez próby i trudności życia zostały zakopane. Osoby te  czują się jakby od  nowa narodzonymi, a nawet inni wokół nich widzą i są świadomi, że coś się zmieniło w ich życiu.

Miejscem, które jest „naznaczonym” gdzie  miliony ludzi doświadczyło tego znaku, tych konsekwencji  nazywa się Medjugorje. Różni się od innych miejsc tym, że jest tam obecna Matka Boża którą nie każdy widzi, jednak efekty i korzyści Jej obecności prawie wszyscy zbierają. Ona  mówi tam do  naszych serc i manifestuje się w sposób osobisty dla każdego z nas.

W Medziugorju odkrywamy, że ta Matka, Królowa Pokoju, chce wejść w nasze życie. Z tego powodu, mówi do nas: „Drogie dzieci, przyjmijcie  mnie do  swojego życia, bo pragnę obdarzać moją miłością każdego z was.”
Królowa Pokoju zaprasza nas, prosi nas by Ją przyjąć, a my tak słabo odpowiadamy. W ankiecie zadeklarowało się ponad 100 osób do wyjazdu na pielgrzymkę. Teraz gdy zostało do wyjazdu niewiele ponad miesiąc zapisało się i wpłaciło zaledwie kilkanaście osób.  Przez nieprzemyślane decyzje wprowadzono mnie w błąd. Zarezerwowane hotele, autokary i wszystko trzeba odwoływać. Co zrobić aby udało się skompletować cały autokar? No choćby ze 40 osób.  Czasu jest bardzo mało bo maksymalnie do 8 maja muszę  odwołać rezerwację hoteli.
Proszę o pilne zgłaszanie się na maila osób które zadeklarowały że pojada na pielgrzymkę. Proszę to uczynić w ciągu 7 dni.
Kolejna propozycja to niech się zgłaszają osoby które nigdy nie były w Medjugorje i nie stać ich na opłacenie pelnych kosztów. Osoby te niech w komentarzu w dóch zdaniach przedstawią się  tj. imię , miasto, co na codzien robi. Innych czytelników proszę o zastanowienie się nad dofinansowaniem konkretnej osoby z imienia. Proponuję dofinansowanie  400 zł. Tak więc trzeba być w stanie zapłacić 950 zł.
Przykładowa zgłosi się w komentarzu Kasia ( musi ona być w stanie wpłacić 950 zł) . Dawid pod komentarzem pisze że on Kasi wpłaca 400 zł.  Dyskusja pod wpisem tylko związana z pielgrzymką.  Inne komentarze proszę pod wpisem „wolna dyskusja”

Orędzie z Medziugorje, 25. czerwiec 1996r. – XV rocznica objawień
„Drogie dzieci! Dziś dziękuję wam za wszystkie ofiary, które w tych dniach Mi złożyliście. Drogie dzieci, wzywam was, abyście się otworzyli i zdecydowali na nawrócenie. Wasze serca, drogie dzieci, nie są jeszcze otwarte na Mnie, dlatego więc ponownie wzywam was, abyście się otworzyli w modlitwie na Ducha Świętego, gdyż On pomoże wam przemienić wasze kamienne serca z w serca z ciała. Drogie dzieci, dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie i że zdecydowaliście się pójść ze Mną ku świętości.”

To wtedy 25 czerwca 1996 roku na naszym pielgrzymkowym filmie pojawiło się mimo dnia pełnego zachmurzenia piękne serce. Cud nigdzie nie zgłoszony. Pojawiło się Serce na niebie. Na filmie można zobaczyć od minuty 2:40.

 

Odpowiedzi: 75 to “Zmiana Serca w Medjugorje”

  1. pio0 said

    Bardzo przykro mi słyszeć, że tylu się zdeklarowało, a tak mało chce jechać.
    Naprawdę zachęcam was drodzy blogowicze na wyjazd, nie będziecie żałować.
    Wyjazd do Medjugorie z Adminem to tylko udany wyjazd. Nie czekajcie, zapiszcie się.
    Królowa Pokoju na was czeka, chce obdarzać łaskami, powiedzcie Jej „Tak” , a tym bardziej ci co deklarowali wyjazd.
    Przecież Admin tyle serca wkłada w organizację, może to być ostatnia szansa na wyjazd do tego miejsca, naprawdę zdecydujcie się i jedzcie.

    Może do czasu wyjazdu obejmiemy modlitwą tą pielgrzymkę, może każdy z czytajacych choć Chwała Ojcu… codziennie się pomodli?
    Adminie, jak wiesz, zawsze przed wyjazdem są „akcje” także spokojnie, proś Królową Pokoju😉

    • serce333 said

      Całym sercem zachęcam do wyjazdy z Adminem tego blogu. Doskonała organizacja, jest piękna, niezapomniana na całe życie atmosfera pełna miłości i dobra. Zero zastrzeżeń – byłem kilka razy z Adminem na wyjazdach i potwierdzam tak samo to co mówi Pi0.

      Nigdzie nie było lepiej zorganizowane a na w kilku pielgrzymkach byłem. I zawsze jest kapłan. Niech Was Bóg i Maryja Błogosławi i prowadzi. Amen.

      Z Bogiem i Maryją

      PS. W tym roku nie mogę niestety w tej pielgrzymce jechać / pokrył mi się niestety termin z opłaconym urlopem z rodziną.

  2. Edward said

    Moja opinia dotycząca poniższego emaila.Otóż pragnę szanownych autorów poniższegoemailapoinformować,  że takie same sytuacje ze zgłaszającymi sięosobami a nie wpłacającymi wymaganych kwot- kosztówmiały miejsca na moim terenie tj. w Przemyślu w latach 80-tychub. wieku gdy były organizowane pielgrzymki do grobu ks. Jerzego Popiełuszkiw Warszawie. Było to rozmyślne działanie ubecji aby zniszczyć osobyzajmujące się organizacją tych pielgrzymek. Jedynym rozsądnym sposobemna tych złośliwców jest zbieranie pełnej kwoty związanej z kosztami pielgrzymki.Weźcie więc to pod rozwagę.                                                                    Stały czytelnik Waszego bloga.                                                                              Edward  Dzieckonmp posted: ” Istnieje kilka miejsc w świecie w których niektórzy ludzie w życiu, otrzymują „znak” z konsekwencjami  na zawsze. U ludzi którzy zdecydują się na kontakt z takim miejscem, ożywa w nich wszystko, co wydawało się że jest schowane w ich sercach na zawsze. „

  3. Zorrro said

    Bylem osobiście pięć razy w Mediugorie. Zachecam wszystkich kto jeszcze nie byl. Trud pielgrzymowania można ofiarować w intecji nawrocenia kogos z rodziny.
    Poza tym u Matki jest zawsze pięknie, a i blisko Adriatyk, Zawsze można pomoczyc się w slonej wodzie. Jednak najmocniej wspominam Drogę Krzyzową na Podbrdo i Krizowac.
    Dziś w dobie zachwianego pokoju światowego pielgrzymowanie do Krolowej Pokoju jest mocno zasadne… Być może to już ostatnie spokojne wakacje?

  4. bobi said

    Ja się ciągle wahałem czy rzeczywiście objawia się tam Maryja, jednak jak wysłuchałem świadectwa ks.Dominika Chmielewskiego, to już nie mam wątpliwości.Takiego księdza szukałem.Jest kilka ulic ode mnie. Teraz przygotowuję się do spowiedzi z całego życia!Proszę odsłuchajcie sobie jego kazań,konferencji coś niesamowitego.https://www.youtube.com/watch?v=kA1SR9n7_Mo

  5. bozena2 said

    Kochani jak będzie potrzeba jedni drugich wspomożemy pieniądzmi na wyjazd.

  6. kpi said

    Zmianę serca to robił Religa, a Bóg daje przemianę serca

  7. szafirek said

  8. angel said

    Szczęść Boże,
    Mam na imię Aneta, w tej chwili jestem bezrobotna. Bardzo chciałabym pojechać na pielgrzymkę z Panem Bronisławem. Stać mnie na pokrycie polskiej waluty 500zł jeśli ktoś mógłby i zechciałby wspomóc to będę bardzo wdzięczna i obiecuję modlitwę przy stópkach naszej Najświętszej Panienki. Z Panem Bogiem
    aneta ze śląska

    • bozena2 said

      Jak pielgrzymka dojdzie do skutku i Pan Bronisław będzie poszukiwał sponsorów dla innych , to ja się włączę.

  9. Darek said

    Czy coś wiecie że 04.05.2015. spotyka się Polski Episkopat w Częstochowie w sprawie Intronizacji Jezusa Chrystusa w Polsce ?

    • Gosia 3 said

      A Ty Darku! skąd coś o tym słyszałeś, ja to tylko słyszałam o tym że Episkopat pracuje nad V Dogmatem Maryjnym w sprawie jego ogłoszenia.

    • rafael said

      Daj Boże Darku! mam nadzieję, że to prawda. Mam też nadzieję, że nasz Episkopat się budzi,,,,

      • halina said

        to że jadą to świetnie , mam nadzieję że tego Chrystusa Króla który jest w Częstochowie przeniosą do kaplicy Matki Bożej , by każdy kto przychodzi mógł pokłonic sie Królowej i Królowi .
        By pomoc i łąska popłynęła od Nich dwojga .
        Byśmy z wielką siła wystartowali i w bardzo szybkim czasie obalili wszystko to co wprowadził i spowodował przeklety szatan podstępem i kłamstwem .
        By wreszczie Polska odzyskała wolnośc i zjednoczenie z Królem i Królową z Jezusem i Mateńką Maryja ….

    • Darek said

      Ks. Piotr Natanek mówił o tym:

      http://www.christusvincit-tv.pl/viewpage.php?page_id=1

      zaczyna mówić od 00;58 sek. w okienku z ostatniej chwili- Montichiari 24.04.2015 , gdzie są na pielgrzymce poleconej przez Matkę Bożą

  10. Piotr said

    Orędzie Matki Bożej z 25. kwietnia 2015
    „Drogie dzieci! Jestem z wami i dziś prowadzę was do zbawienia. Wasza dusza jest niespokojna, bo duch jest słaby i zmęczony wszystkimi ziemskimi sprawami. Dziatki, módlcie się do Ducha Świętego, aby On was przemienił i wypełnił siłą wiary i nadziei, abyście byli silni w walce ze złem. Jestem z wami i oręduję za wami przed moim Synem Jezusem. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”
    http://medziugorje.blogspot.com/

  11. czik said

    Ponowna walka między Bushem, a Clintonem o fotel prezydenta, więcej możecie poczytać tutaj: http://ulubione.blutu.pl/

  12. Darek said

    Po tym trzęsieniu zauważyłem ,że głównie swiatynie poganskie zostały zburzone.

    Zobacz Nepal przed i po trzęsieniu

    Film, przygotowany za pomocą Google Earth, pokazuje jak zmienił się Nepal po trzęsieniu ziemi. Zobaczycie, gdzie znajdują się zabytki i dowiecie się czy przetrwały…

    http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/114806,pogoda-na-zywo-najnowsze-wiesci-przez-cala-dobe

    • Lucjusz said

      bo miały po kilka kilkanascie wieków w przeciwieństwie do dosyć nowych budynków w otoczeniu. Byłem i widziałem. Szkoda bo to zabytku kultury i dziedzictwa UNESCO. Szkoda ludzi bo jeszcze nie zepsuci przez pieniądze i przyjaźni innym. Czekali na to trzesienie aż sie doczekali. Od lat mówiono o tym w nepalskich mediach. Od kilkuset lat mają to samo co 75-80 lat. Płyta indyjska napiera na płytę euroazjatyckę, naprężenia sie kumuluja i nastepuje cykliczne wyładowanie – to dla tych co nauke maja za nic.

    • Dana said

      Zniszczyły się zabytki z gliny ,ale tysiące domów też.Trzęsienie było silne .

      Nepal, mekka turystów, kraj strategicznie umiejscowiony między Chinami a Indiami, boryka się z kryzysem konstytucyjnym, który może przerodzić się w kolejny gorący konflikt. – Raj nigdy nie był aż tak pełen napięć – napisał Shashi Tharoor w komentarzu dla Project Syndicate.
      Jawne zaangażowanie wojskowe w Nepalu nie byłoby dobre ani dla Chin, ani dla Indii; oba państwa starannie unikają punktów zapalnych w stosunkach wzajemnych. Jeśli jednak, jak się przypuszcza, Chiny sprzyjają nepalskim maoistom, mogą zostać wciągnięte w wojnę w Nepalu w mniejszym lub większym stopniu.

      Ale to przede wszystkim Indie – które utrzymują otwartą granicę z Nepalem i przyjęły miliony tamtejszych uchodźców w czasie wojny domowej – ryzykują najwięcej. Jeśli wojna domowa rozgorzeje na nowo, zdestabilizuje przyległe dystrykty Indii, a równocześnie narazi granicę w Himalajach na chińskie ingerencje. Sytuacja zmusza zatem Indie do wywierania silnych nacisków dyplomatycznych mających skłonić Nepalczyków do rozwiązania konfliktu, nawet jeśli miałoby to urazić tych z nich, którzy są bardzo czuli na wtrącanie się obcych w ich wewnętrzne sprawy.

      http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Klopot-w-nepalskim-raju,wid,17285988,wiadomosc.html

  13. Witaj, Królowo, Matko miłosierdzia,
    życia, słodyczy i nadziejo nasza, witaj!
    Do Ciebie wołamy wygnańcy, synowie Ewy;
    do Ciebie wzdychamy jęcząc i płacząc na
    tym łez padole. Przeto, Orędowniczko nasza,
    one miłosierne oczy Twoje na nas zwróć,
    a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego,
    po tym wygnaniu nam okaż. O łaskawa,
    o litościwa, o słodka Panno Maryjo!

  14. Anonim said

    Panie addminie opierdala ssie Pan muszee przyznac i jesli przeczyta Pan ten post niech wezmie Pan to sobie to do serca to jest moje oredzie do Pana, i nie zaden Duda czy Komoruch tylko Pospoltite Ruszenie nas uratuje, amen

    • szafirek said

      Miało być chyba w temacie pod tym wpisem,a Ty takie bluzgi tu piszesz.Ile jest Anonimów na blogu bo zaczyna mnie to wkurzac,a Zorrro to Zorrro czy ktoś się podszył wyżej kom.nr.3 ???

      • Zorrro said

        @Szafirek
        Nie rozumiem twoich dygresji, może jaśniej?
        Masz monopol na zbawienie? Tylko jest jedna droga? szfir(k)owa?
        Chcesz mi przykleic łatkę, to sprawdź czy belkę ze swego oka już usunelaś. Źdźblem innych się nie zajmuj.
        Nie wszyscy, którzy mówią Panie, Panie, wejdą do Królestwa Niebieskiego…
        Zorrro to Zorrro? Zdradź mi, jak można się podszyc pod czyjąś tożsamość?
        Jestem czlowiekiem prostym i myślenia oplotkami nie znoszę. Jeśli coś do mnie masz, to proszę o powiedzenie tego wprost.
        Po to mamy serce i rozum by ich używać.
        Jeśli widzisz grzech u brata swego to go napomnij, jeśli nie zrobisz tego, to zaciągasz go na siebie… Zatem jeśli widzisz jakies moje przewinienie, to oczekuję jego egzemplifikacji w duchu wyżej rzeczonym…

        • szafirek said

          Nie rozumiem ja Twojego ataku na mnie😦 Widocznie odpowiada Ci ,ze ktoś z ikonką którą już miała nick m.in.Kasia z Niemiec, Anonim z Polski,a także Aga teraz podpisuje się używając Twojego pseudonimu.Przepraszam ,więcej nie będę przejmowała się ,ze jakiś kłamczuch używa pseudonimu jakby to powiedzieć „wiarygodnej” osoby z blogu.
          To ja tez w takim razie zapytam Ciebie,czy to Ty wypowiedziałeś się w kom.nr.3 pod tym wpisem,czy to Twoja ikonka???

          Ps.Bardzo mi przykro,ze tak do mnie napisałeś,nie miałam złych intencji wręcz przeciwnie.

        • szafirek said

          P.Bronku, jeszcze drugi mój komentarz był,chyba do spamu wpadł,jesli można proszę o zamieszczenie.Z góry dziękuję.

        • Zorrro said

          Szafirku,
          To moja wypowiedź, nie wiem dlaczego mam innego awatara, ale to moja autentyczna wypowiedź.
          Jeśli miałaś dobre intencje… To za to Cie przepraszam, choć jak przeczytasz swój komentarz to sama wyciagniesz wnioski, że chyba miałbym powody do ostrzejszej reakcji. Ale w tej sytuacji rozumiem Twoja dobrą wolę a reszta jest nieważna.
          Pozdrawiam Cię i jeszcze raz przepraszam.

        • szafirek said

          Zorrro,skoro obraził Cię ten mój wczesniejszy komentarz to równiez przepraszam,jednak nadal czegos tu nie rozumiem.Ta ikonka jak twierdzisz zmieniona pojawiała sie juz na blogu i z jeszcze innymi nickami i komentarzami świadczącymi,ze piszą rożne osoby.Pytałam Admina jak to mozliwe,ze pisza różne osoby ,a ta sama ikonka sie wyswietla,nie odpowiedział jednak na to pytanie.Jesli Ty naprawde nie wiesz dlaczego wyswietliła się ta akurat ikonka przy tamtej Twojej wypowiedzi to nie wiem o co tu chodzi.Dziwne rzeczy w takim razie sie tu dzieją jednak mnie to juz nie interesuje.
          Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Wszystkich,a dziś w szczegóności tych, którzy pisali na blogu,a ostatnio w ogóle się nie pojawiają.

          Ave Maryja!

        • miziaforum said

          PRAWDZIWY SONDAŻ WYBORCZY – NA PRAWDĘ NIE ZALEŻNY OD NIKOGO !!!!! rozsyłajcie !!!
          https://miziaforum.wordpress.com/2015/05/02/prawdziwy-sondaz-wyborczy-na-prawde-nie-zalezny-od-nikogo-rozsylajcie/

    • cox21 said

      Faktycznie takie bluzgi nie przystoją na tym blogu.

      • pio0 said

        Tak, tylko to jest świadectwo to o czym mówił Admin. Być może przepuścił, żeby pokazać z czym walczy, a czego blogowicze nie widzą, bo nie sądzę, żeby przeszedł przez filtr i moderację Admina.
        Jeszcze na koniec dodał ” Amen ” .Piękne antyświadectwo religijności.

    • Dana said

      To pisał ktoś z Ruchu Narodowego , czyli zwolennik Mariana .

    • Zorrro said

      Anonim
      Musisz zdać sobie bracie sprawę z tego, że nie przystoi wyznawcy Chrystusa przyjmować Go w postaci Eucharystycznej ustami i tymi samymi ustami wypowiadać słowa z języka szatana.
      Dwóm panom służyć nie można…
      Mowa z.Ducha świętego brzmi dokladnie przeciwnie od tego co uzyles… Mam jadzieje, że wyciagniesz wlasciwe wnioski.

  15. Beza said

    Brauna chyba już więcej nie zaproszą do telewizji, koniecznie przeczytajcie.

    Grzegorz Braun: „Obyśmy Komorowskiego, Tuska, Kopacz i innych zdrajców stanu jak najszybciej zobaczyli w więzieniu”

    http://wpolityce.pl/polityka/242385-grzegorz-braun-obysmy-komorowskiego-tuska-kopacz-i-innych-zdrajcow-stanu-jak-najszybciej-zobaczyli-w-wiezieniu

    • kooool said

      — mówił Grzegorz Braun. Stwierdził także, że „Polska nie będzie bezpieczna, dopóki władza nie będzie dysponować bronią jądrową”.

      Coś tu nie pasuje, mówi o Bogu, a pokłada nadzieję w broni masowej zagłady?

      Bez Miłości nie będzie ani Pokoju, ani Jedności.

      • szafirek said

        To samo pomyslałam.Skoro miałby przeprowadzic Intronizację to po co broń jądrowa? Król królów Jezus Chrystus to przeciez wystarczająca obrona przeciw kazdemu złu.

      • Gosia 3 said

        Kochani! zwracam się do osób uczestniczących w Nowennie blogowej. Dzisiaj rano przed wyjściem do pracy miałam w kuchni włączony telewizor na Superstacji. I właśnie był puszczony spod kampanii prezydenckiej , gdzie Grzegorz Braun miał swoją prezentację.
        Na końcu usłyszałam: dla zdrajców i morderców kara śmierci. Nie wiem Kochani może rano człowiek taki zaspany to się przesłyszałam. Próbowałam ten spod odnaleźć ale nie udało mi się. Może ktoś pomoże. Ale znalazłam coś innego dotyczącego kary śmierci w jego wydaniu.
        Dla mnie kochani zasłona opadła i wszystko zrozumiałam. To nasza modlitwa pokazała nam tego człowieka w Prawdzie Objawionej. Jak ktoś kto chce Chrystusa ogłosić Królem Polski może decydować za Pana Boga o życiu czy śmierci danego człowieka. Bóg jest dawcą życia i śmierci i on ma osądzić każdego z nas i dać mu szanse na poprawę, bo tak bardzo nas wszystkich umiłował. My nie możemy zmieniać Prawa Bożego i stawać ponad Bogiem. Ja rozumiem ,że tak po ludzku wkurzamy się na gwałcicieli dzieci , pedofili i innych zwyrodnialców ale tą wielką miłością nawet do takich bliźnich mamy my Chrześcijanie się wyróżniać i im przebaczać. Nie ma innej drogi do Bramy Niebieskiej. Wybaczcie.
        Dziękuję za to że Bóg objawił mi dzisiaj tę prawdę bo byłam pełna rozterek.
        Wszystkim uczestniczącym w Nowennie dziękuję i proszę nie przerywajmy.
        Przyznam ,że wkurzał mnie Pan Bronek swoim zachowaniem, tą chole….ną cenzurą , która już znamy z wcześniejszych czasów. Ale teraz go rozumiem. Pozdrawiam.
        Obejrzyjcie: https://www.youtube.com/watch?v=VXAaux0Wvek i spróbujcie odnaleźć ten spod.

        • Gosia 3 said

          Jeszcze dodam dla takich konfiskata mienia i ciężka praca do końca życia w więzieniu, ale nie wyrok śmierci o nie.

      • Hoplita said

        Nie histeryzuj, dobrze chlop powiedzial, posiadac bron jadrowa to nie to samo co jej uzyc. To dzieki broni jadrowej nie bylo starcia miedzy nato a ukladem warszawskim. Bron jadrowa ma przede wszystkim charakter odstraszajacy a nie ofensywny. A tu juz odezwalo sie stado wystraszonych pacyfistow bez znajomosci tematu.

        • cox21 said

          Niby racja. Tyle tylko, że gdyby Bóg dopuścił wtedy do wojny, to i atomówki by nie pomogły.

        • pio0 said

          Sługa Boża Marta Robin (1881) z Chateauneuf-de-Galaure mówiła:

          „Widzę grozę broni nuklearnej… Ta bomba atomowa… pomyśleć, że będą ją posiadać również małe narody i że będzie potrzeba tylko dwóch głupców, by wszystko zniszczyć”.

          Orędzie dla LUZ DE MARIA dane w Sanktuarium Matki Bożej w Guadalupe, 23 lutego 2015

          …..
          ENERGIA ATOMOWA JEST NAJWIĘKSZYM ZAGROŻENIEM DLA TEGO POKOLENIA
          Człowiek nie jest w stanie kontrolować sam siebie, a energia jądrowa jest w rękach człowieka.
          ….

          https://dzieckonmp.wordpress.com/tag/wojna-atomowa/

        • kpi said

          każdy, kto posiada broń atomową staje się automatycznie celem ataku taką bronią.

        • Zorrro said

          Hoplito,
          Dzięki za głos rozsądku, dodam tylko, że pobożność która prowadzi do zaniechania własnej obrony jest falszywą poboznoscią wynikającą że strachu a nie z zawierzenia Bogu.
          Mamy zrobić wszystko co w naszej mocy by obronić się a zarazem obrone powierzac w prowadzenie Bogu! – CHOCBY PRZEZ INTRONIZACJĘ!

        • Zorrro said

          Oczywiście Marta.Robin słusznie ostrzega przd masakrą broni jądrowej. Nie wiemy kto jej użyje, a użyje (Dąbska „Świadkowie Bożego Miłosierdzia). Czy uzyja ją wobec tych, którzy takiego odwetu nie posiadają?
          Niektóre oredzia mówią, że będzie to na Bliskim Wschodzie gdzieś okolice styku Afganistanu, Pakistanu i Iranu. Użyje jej ISIS ?
          Pod koniec wojny ma dojść do hekatomby o której wspomina mało znany przekaz z Lourdes podajacy dokladną liczbę zabitych wojsk w okolicy Eufratu i Tygrysu – ponad pięć milionow. Mówi też o tym Apokalipsa.
          Małe państwa są takim samym zagrożeniem dla pokoju świata, ale nie oznacza to, że nie mają prawa do adekwatnej obrony.
          Biada im jednak, jeśli same uzyja arsenalow masowej zagłady przeciw sąsiadom – vide Izrael.
          Dziś jesteśmy w dobie broni atomowej i choć udało się ją zrdukowac o więcej niz połowę, istnieje ciagle niebezpieczeństwo jej użycia z rąk ateistów, masonów i fanatykow islamskich…
          Mamy wobec nich prawo do obrony…

      • kooool said

        Intronizacja nie idzie w parze z bronią atomową. To są dwie skrajnie różne drogi.

        Bez Miłości w narodzie nie będzie Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski.

      • Zorrro said

        Izrael posiada ok 80 głowic jądrowych o charakterze bardziej neuntronowym. W ten sposob odstrasza hordy islamskie. Jednak dalej jest narodem, którego Bóg przyrzekl nie opuścić i widać, że nie opuszcza.
        Gdybyśmy mieli obiecane pociski manewrujace strzelane z F16 o zasięgu ok 1000 km ( o takie stramy się w USA i mamy ich przyzeczenie, podobnie jak Finlandia) i uzbroili je w taktyczne ładunki jądrowe kilku, kilkunasto Kt. – nowe, to na Kremlu reka zbrodniarzy spocilaby się zanim nacisnęłaby przycisk atomowego ataku na Polskę.
        O tym myślał Braun.
        WOLĄ BOGA JEST ZROBIC WSZYSTKO CO PO LUDZKU SIĘ DA ( dla
        obronności własnego narodu) A RESZTĘ POWIERZYĆ PANU BOGU.

        Nie można jedynie modlić się i wszystko wrzucać na barki Pana Boga a samemu w obliczu niebezpieczeństwa czekać na nadzwyczajne działania Nieba.
        Trzeba z jednej strony dokonać Intronizacji, a z drugiej strony ztworzyc obronę taką, by sąsiedzi bali się bolesnego odwetu. Szczegolnie ci ze Wschodu, liczą się tylko z tym, kto potencjalnie moze im wyrządzić krzywdę.

        Znamy z historii czym kończy się jedynie pobożne skladanie rąk… I jednoczesne zaniechanie adekwatnych do zagrożenia działań obronnych – choćby ostatnia wojna. Zarówno niewlasciwa postawa duchowa -zaniechanie Intronizacji przez prymasa Hlonda, jak i zaniechania we właściwym uzbrojeniu armii. Za jeden i drugi błąd zapłacił naród.
        TERAZ WSZYSTKO NA TO WSKAZUJE, ŻE TEŻ ZAPŁACI.

    • rafael said

      Powiedział prawdę, tak powinno się stać. Szkoda, że uczciwością nic osiągnąć nie można

    • Dana said

      Braun dużo przebywał w USA z naszą Polonią , im się to podoba .

  16. Anonim said

    Żeby było normalnie trzeba rozpierniczyć całe NWO i tych co chcą ich obalić.

  17. rafael said

    Intronizacja w Polsce to podstawa, bez tego będzie ciężko z naszą Ojczyzną. Nie wiem skąd biorą 2 mln, polaków którzy wyjechali. Moim zdaniem jest to już 4 mln. A kolejni chcą wyjeżdżać. Jak tani naród może przetrwać?, kwestia czasu, kiedy ekonomicznie wszystko siądzie w Polsce. skąd brać na emerytury? a koncerny nie płacą podatków, to chore. Za chwilę nas islamiści i muzułmany zajmą puste mieszkania , miasta i wioski, tragedia. Na zachodzie ci dzikusy bezczeszczą kościoły i cmentarze

    • bozena2 said

      Ja czytałam, że media głównego nurtu kłamią i Polaków wyjechało nawet 6 mln.

      • rafael said

        bardzo możliwe, gdzieś też czytałem, warto zobaczyć dworce autobusowe, gdzie Sindbad albo Eurobus ludzi zabiera pełne autobusy w każdą sobotę, sporo osób jest na rencie i dorabia przy opiece osób starszych, bardzo wiele pań takich spotykam. Rolnicy wyjeżdżają, na szparagi, czy do innych prac w rolnictwie. Szkoda gadać. Może to taki cel by nasz kraj rozłożyć na łopatki? przecież ekonomia musi się zawalić, ZUS, itp.

  18. Adik said

  19. Adrian said

  20. mentronik said

    20.02.2014, 18:39 – TRZĘSIENIA ZIEMI BĘDĄ MIAŁY TAKĄ SIŁĘ, ŻE BĘDZIE SIĘ JE ODCZUWAŁO W WIELU KRAJACH W TYM SAMYM CZASIE

    Moja szczerze umiłowana córko, kiedy nadejdzie czas, abym dał się poznać przy Moim Powtórnym Przyjściu, nie rozpoznacie już tego świata, gdyż tak bardzo będzie zmieniony.
    Szybkość z jaką ludzkość pogrąży się w głębinach grzechu, wstrząśnie wami. Uwidocznią się wszystkie okropne grzechy ciała i wielu będzie musiało patrzeć na te grzechy popełniane w miejscach publicznych. Sprawcy prawie wcale nie okażą wstydu, a zachowując się jak lwy w szaleństwie żerowania, będą tonęli w najniższych głębinach zepsucia, nie oglądanego od czasów Sodomy i Gomory. Skażenie ludzkości spowodowane przez złego ducha będzie tak wielkie, że wszędzie będą popełniane morderstwa i powszechne będą samobójstwa. Pożerając dusze, szatan sprawi, że zostaną złamane wszystkie prawa ustanowione przez Mojego Ojca. Zimne serca, jałowe dusze i obsesja na punkcie fałszywych bogów i złych duchów, zastąpi miłość, która jeszcze w tej chwili istnieje na świecie.
    Będą używali Mojego Imienia, żeby wypowiadać sprośności, a w swoich sercach będą się wzajemnie przeklinali. Moja córko, Prawda może być czasami nie do zniesienia, ale Mój Ojciec spuści sprawiedliwą karę na te ziemie, które będą bezcześciły Jego Słowo. Wszystkie kary zesłane przez Mojego Ojca będą miały miejsce przed Moim Powtórnym Przyjściem. Znikną miasta, kraje zostaną zalane przypływem Gniewu Mojego Ojca, a trzęsienia ziemi będą miały taką siłę, że będzie się je odczuwało w wielu krajach w tym samym czasie.
    Moja córko, zostały ci już przekazane informacje o tych miastach, które będą ogromnie cierpiały. Musisz Mi ofiarować swoje łzy, jako pokutę za grzechy tych, których czeka los w ciemności. Bez twojego cierpienia nie mogę zrobić tego, co jest konieczne do ratowania tych dusz. Dlatego proszę, bądź hojna w swoim bólu, a okażę litość tym, których złożysz przede Mną.
    Góry zatoną, jeziora zleją się z morzami, a ziemie zostaną zmniejszone o jedną trzecią. Opady deszczu, które oznaczają Moje Łzy Smutku, z powodu nienawiści w ludzkich sercach, będą nieprzerwane, dopóki Moje Łzy nie zostaną otarte poprzez pojednanie grzeszników, którzy się nawrócą.
    Wiedzcie teraz, że musicie skorzystać z Darów ofiarowanych światu przez Moją Matkę na przestrzeni wieków, abyście się ochronili. Wiedzcie również, że Medalik Zbawienia – silniejszy niż jakiekolwiek inne – będzie waszą obroną przed urokiem antychrysta. Podejmą wszelkie próby powstrzymania Medalika Zbawienia, ale nic nie powstrzyma Mocy związanych z tym Darem.
    Moi ukochani wyznawcy, w tych dniach musicie skupić się na modlitwie i całkowicie Mi zaufać, gdyż wy, którzy jesteście Moi, będziecie chronieni i będziecie Moim powodem, dla którego okażę Miłosierdzie cierpiącym i poganom. Nigdy nie wolno wam osłabnąć lub poddać się, bo gdy to zrobicie, niemożliwe stanie się dla was znalezienie drogi do Mnie bez Mojego Światła, niezbędnego na każdym kroku tej wędrówki, jeśli macie ją ukończyć.

    • halina said

      Dzisiaj jest pierwsza sobota .
      W naszej parafii jest organizowana modlitwa wynagradzająca Matce Bożej za wszystkie zniewagi jakie doznaje od człowieka zyjącego wśród świata .
      Prowadzą ja świeccy .

      Dzisiaj także dowiedziałam sie
      że z 3 maja na dzień dzisiejszy
      jest przeniesione święto Maryji Królowej Polski .

      Ale cóz za nowość
      i cóż za degradacja Matki Bożej Królowej Polski
      w mojej parafii .
      Msze odbywaja sie jak w dzień powszedni .
      Już nie tak jak w dzień święta zniesionego ,
      lecz jak w powszedni .

      Skoro dzień Królowej Polski był zatwierdzony przez Papieża
      w dniu 1 kwietnia że ma być obchodzony 3 maja w dzień konstytucji ,
      to jest pytanie czemu służą te zmiany i po co to ma być …

      Po drugie
      skoro wiara narodu Polskiego
      jest ściśle złączona z Mateńką Maryją
      skoro w konstytucji 3 maja było to
      że dostosowywała sie wola narodu
      do zjednoczenia z Bogiem
      i wyrażała chęc podążania w zycie według Jego wytycznych , to czemu jest teraz rozrywane to
      co jest zjednoczeniem ducha i ciała na drodze wypływajacej z Bożej Prawdy ….
      Nie mozna rozerwać konstytucji 3 maja od Królowej Polski .
      Bo ważniejsza jest Królowa Polski Maryja niz konstytucja .Bo konstytucja wypływa z wiary i zjednoczenia z Bogiem , a Mateńka Maryja jest Pośredniczką miedzy Bogiem a człowiekiem .
      A teraz to jest wprowadzona taka zasada
      że dzień Królowej Polski jest dniem normalnym ,
      a dzień konstytucji jest dniem wolnym od pracy jest świętem państwowym .
      Znowuż wszystko od końca w myśl działania szatańskiego . By odciąć Maryję od narodu , a potem z narodem łatwo sobie poradzi

      Dla mnie Mateńka Królowa jest związana z konstytucją 3 maja.
      Bo wtedy naród wchodził na droge prawidłowej współpracy z Bogiem . Wtedy człowiek był ciałem i duchem na wytycznych wypływających z Bożej Prawdy . Wyrazał chęć współpracy i dostosowywania praw człowieka do Praw Bożych .
      I teraz mamy kontynuować dalej ta współprace .
      Mamy ciało dostosowywać do wymagań wypływających z kryteriów Bożej Sprawiedliwości . A są one zawarte w 10 Bozych Przykazaniach i w nauce Chrystusa Króla zawartą w kościele Chrystusowym .

      Już tyle razy rozrywano wszystko co trwało w zjednoczeniu z Bogiem , co było na Bożej drodze , i teraz także widzę ingerencję by została oddzielona Mateńka Królowa od narodu Polskiego ,
      Bo oderwana konstytucja 3 maja od Mateńki i Królowej osłabia tradycje i wiarę naszych ojców . To oni wiernie trwając przy Królowej Maryji , w pamięci trzymali z mądrości i wiary wypływającą konstytucje . Wole narodu Polskiego , ze chce właśnie tak kroczyć przez życie i nikt nie ma prawa przeszkadzać w tym .Bo jest to wola by podążać Bożą drogą aby osiągnąc Boży cel

      A cały czas jest zwalczana ta konstytucja .
      Przetrwała tylko dlatego ze była złączona z Królową .
      Teraz tradycja konstytucji 3 maja oderwana od Królowej Polski zostanie doprowadzona do takiej rangi jak 1 maja czy dzień flagi .
      Zawsze kościół stawał w obronie polskości , zawsze w kościele trwał patriotyzm , rodził sie i budował zryw do wolności . Gdy wszyscy świeccy poupadali w kosciele trwał DUCH POLSKOSCI .

      A teraz w kościele są czynniki gaszące DUCHA POLSKOSCI , czy to do zaakceptowania ?

      Czym wsławi sie na kartach historii kosciół w Polsce XX i XXI wieku ??

      Jak sie nic nie zmieni to będzie tym
      który pracował na szkode narodu Polskiego .
      Będzie zaprzeczeniem tego o co walczył Prymas Wyszyński i Karol Wojtyło oraz rozmodlony i pielgrzymujacy naród Polski

      Bo nie chce powołać Chrystusa Zmartwychwstałego KRÓLEM POLSKI
      tak jak życzy sobie tego Bóg
      i jak pragnie tego rozmodlony i pielgrzymujacy naród Polski .
      Bo degraduje Mateńkę Królową Polski
      pomijając Jej Swięto Królowej pozbawiając Jej należnej czci i godności , spychając do dnia powszedniego .
      Bo przeszkadza narodowi oddawać Bogu należną cześć i przyjmować Go z szacunkiem w pokorze na kolanach .
      Przykładów można mnożyć .

      Jedno jest pewne , wszyscy ci którzy sa na szczytach władzy w kosciele i państwie co tylo wezmą do reki to tak swoimi wymysłami popsuja że tylko problem za problemem z tego wypływa wszystko psują a maja wrażenie że wszystko robia dobrze .

      Z tego wniosek że mamy skorumpowanych przedstawicieli władzy państwa i kościoła .

      Problem jest taki że właśnie ci przedstawiciele władzy
      poprzez egoizm i pychę są podporządkowani wrogowi Boga
      i podejmuja decyzje na polecenie piekła
      by zniewolonym był kosciół i naród przez szatana .

      Jedyne wyjście jest by odmówić współpracy z takimi rządzącymi .Bo oni sa niepotrzebni . Bo tylko problemy sprowadzają .coraz bardziej komplikuja nam życie swoimi bzdurnymi decyzjami .

      Naszym Władcą jest Chrystus Król
      i Mateńka Maryja Królowa Polski
      i z Nimi bezpośredni kontakt mamy nawiązywać poprzez serce i dla Nich pracować , wraz z Nimi tworzyć i budować Królestwo Miłosci

      Od lat pracuje dla Nich
      i jest to mozliwe dla każdego by każdy tak czynił
      trzeba tylko by kazdy kto szczerze pokocha Ich
      i poprosi o pomoc i łaskę , a będzie wsłuchany w odczucia serca , to Oni pomogą , Oni nikogo nie pozostawią na pastwe losu . Oni obetrą łzy , Oni ukoją cierpienie , Oni spowodują to że łatwiej jest przejść przez to co życie niesie , bo wskażą rozwiązanie dobre . I wtedy nie idzie sie w pojedynke tylko z Przyjacielem który podpowiada co trzeba zrobic by mądrze wyjśc z tego problemy w którym uwikłało nas zycie . Trzeba tylko wyciszyć sie i wsłuchać sie w Ich słodki cichy Głos .A każdy może go usłyszeć sercem .
      Pozostawić rozum na bocznym torze.
      I oddać sie pracy aby robić to wszystko co z miłosci do Boga wypływa .
      Trzeba sobie zadać pytanie
      jak mogę okazać Bogu miłośc ,
      tą którą On chce by człowiek Jego stworzenie umieszczone w wymiarze materii Jego kochało .
      A Duch św wypełni wszystko oświeci poprowadzi dopomoze najśc na Boża droge by osiągnąc Bozy cel .

      • Gosia 3 said

        Halino! a ja jak przeczytałam Ewangelię zamieszczoną przez Mariusza tez się zadumałam i zaczęłam szukać jakie to jest faktycznie słowo Boże na dzisiejszy dzień i nie pasowało mi dzisiaj to Święto Matki Bożej Królowej Polski. Np. w 2009 roku to Święto również przypadło w niedzielę i nikt nie przenosił. A teraz przeczytajcie koniec podanego linka
        http://liturgia.niedziela.pl/ w którym jest napisane że Święto Matki Bożej przeniesiono na 4 maja 2015. Podejrzewam ,że celowo w internecie niszczy się naszą Matką Bożą- Królową Polski w której mamy takie pocieszenie i upodobanie i wielką nadzieję dla narodu.

        • krystynka said

          Gosiu dziwisz się,bo ja nie,że takie zmiany wprowadza kościół,bo skoro aż tyle zła jest właśnie w samym kościele,to przecież przebiegły szatan robi wszystko posługując sie ,,swoimi ludzmi,, aby zniszczyc własnie Naszą Mateczkę i nas.Jeśli tak wielkie Święto Naszej Ukochanej Matki przenoszą na dzień powszedni,to ile ludzi pójdzie do Kościoła ?,raczej ludzie zajmą się ogródkami, polem, zakupami w Tesco a tylko garstka prawdziwych,wytrwałych katolików uczci Święto Matki Bożej Królowej Polski.Bitwa już trwa w świecie duchowym,zło uwija się jak może aby zniszczyć wszystko co dobre i święte.Bóg widzi i słyszy wszyściutko,zna przecież każdy zamysł naszego ducha i dopuści tylko tyle zła ile sam zechce i dlatego jest napisane,że gdyby nie były skrócone te dni nie ocalałaby żadna istota,ale to ze względu na nas tak sie stanie.Amen.

      • Mariusz said

        Witajcie drodzy, też jestem zbulwersowany, ale wejść na http://www.naszdziennik.pl/ na zakładkę wiara i zobaczyć co wyrabia Episkopat Polski w porozumieniu z Watykanem

      • Dana said

        Obchody Uroczystości Matki Bożej Królowej Polski przeniesione
        W tym roku uroczystość Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski przypada w niedzielę i w związku z tym, na mocy dekretu Kongregacji ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów, liturgiczne obchody zostały przeniesione na sobotę 2 maja. Kongregacja zezwoliła, aby w niedzielę 3 maja w kościołach parafialnych odprawić jedną Mszę św. ku czci Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski. Obchody tej uroczystości odbędą się na Jasnej Górze 3 maja. Centralna Msza św. z udziałem Episkopatu Polski zostanie odprawiona na Szczycie Jasnogórskim o godz. 11.00. Będzie jej przewodniczył i homilię wygłosi abp Stanisław Gądecki, metropolita poznański i przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski.
        (BP KEP)

  21. Beza said

    Krucjata Modlitwy (83) O złagodzenie kar

    http://www.ostrzezenie.net

    O drogi Ojcze, Najwyższy Boże, my, Twoje nędzne dzieci,

    padamy przed Twym Chwalebnym Tronem w Niebiosach.

    Błagamy Cię, abyś świat oczyścił ze zła.

    Błagamy Cię o Twoje Miłosierdzie wobec tych dusz,

    które wpędzają Twoje dzieci na ziemi w okropną niedolę.

    Prosimy, wybacz im.

    Prosimy, usuń antychrysta, kiedy tylko się ujawni.

    Prosimy Cię, drogi Boże, abyś załagodził kary pochodzące z Twej Dłoni.

    Przyjmij w zastaw, błagamy Ciebie, nasze modlitwy i nasze cierpienia,

    aby ulżyć niedoli Twoich dzieci w tym nadchodzącym czasie.

    Ufamy Tobie.

    Czcimy Ciebie.

    Dziękujemy Ci za bezgraniczną ofiarę, jaką uczyniłeś,

    kiedy zesłałeś Swojego Jedynego Syna, Jezusa Chrystusa,

    aby wybawić nas od grzechu.

    Ponownie witamy Twojego Syna jako Zbawiciela ludzkości.

    Prosimy, otocz nas ochronną.

    Zachowaj nas od niedoli.

    Dopomóż naszym rodzinom.

    Zmiłuj się nad nami.

    Amen.

    http://www.internetgebetskreis.com/pl/

  22. Darek said

    Czy ktoś może to przetłumaczyć?

    MENSAJE DE LA SANTÍSIMA VIRGEN MARÍA
    A SU AMADA HIJA LUZ DE MARÍA
    26 DE ABRIL DEL 2015

    Amados hijos de Mi Corazón Inmaculado:

    YO ME MANTENGO FRENTE A USTEDES ESPERANDO QUE ME DEN LA MANO PARA GUIARLOS.

    No deben temer a Mis advertencias, son sólo reflejos de Mi Amor mediante los cuales deseo prevenirles para que no caigan. No se encuentran solos, Yo estoy aquí, soy su Madre.

    Continuamente marcho delante de cada uno de ustedes para protegerles y librarles del mal en este instante en que los demonios se abalanzan contra las almas para llevarles a la perdición.

    NO SE ENCUENTRAN SOLOS, YO SOY MADRE DE TODOS LOS HOMBRES, A TODOS AMO, A TODOS BUSCO.

    Mientras Mi Hijo es peregrino de amor, Yo Le acompaño y Le ruego que les escuche.

    Amados hijos, les recibí al pie de la Cruz de Mi Hijo. Son Mis hijos amados a los que amparo, a los que amo, a los que protejo y a los que defiendo, no lo olviden.

    Se acerca el centenario de Mi aparición en Fátima (1) y Yo me duelo al mirar que aún no han cumplido con todo lo que Yo solicité en Fátima, para evitar males mayores a la humanidad.

    No se descuiden, hijos Míos; el oso parece dormir, pero sólo se apresta para atacar.

    No se descuiden, hijos Míos, adéntrense en las Escrituras, conozcan a Mi Hijo para que Le amen verdaderamente.

    Amados Míos:

    ¡Con cuántos tropiezos se encontrarán!, ¡con cuántos tropiezos se encontrarán en estos instantes en los cuales se dan a cumplimiento Mis advertencias!

    Mis hijos que no son fuertes en la Fe, declinan fácilmente y se impacientan al no ver cumplidas Mis advertencias de “ipso facto”, pero Mi Hijo es el Dueño del tiempo. Él es el Eterno Presente y todo se cumple según Su Santa Voluntad, no según la voluntad de Mis hijos.

    He advertido sobre los grandes dolores a los que se enfrentará la humanidad, y en este instante la mayoría se cumplen porque Yo les llamo y les presento los sucesos del fututo para que se conviertan, para que cumplan con las condiciones que la Voluntad Divina les solicita. Pero aún así, en medio de Mis Llamados incesantes, el Pueblo de Mi Hijo se mantiene ciego y sordo. Yo continuaré llamándoles. Como Madre de amor les llamo para que no caigan, y continúo advirtiéndoles como Madre abogada de la humanidad.

    Amados hijos de Mi Corazón Inmaculado, la Tierra no se detiene, se estremece cada instante con mayor intensidad. LOS SUCESOS SERÁN TAN RÁPIDOS QUE NO LES DARÁ TIEMPO A AUXILIARSE. Pero en medio de los acontecimientos todo aquél que mantenga la Fe en Mí, todo aquél que solicite Mi protección, no será desamparado. No teman Mis advertencias, ámenlas, acójanlas para que así tengan la certeza de por dónde deben caminar y cuáles son las condiciones que Mi Hijo pide a Sus hijos.

    El Pueblo de Mi Hijo es perseguido, Mis hijos son perseguidos, pero el mal es el causante de esta persecución. En este instante, la corrupción ha llevado al hombre a aceptar cuanto le ofrecen. Aquel país que se ha mostrado ante el mundo como un gran defensor, es parte del dolor del Pueblo de Mi Hijo.

    Los valores en los hombres han decaído tanto, que aceptan componendas a espaldas de la humanidad, para herir al Cuerpo Místico de Mi Hijo, pero ignoran que Mi Hijo es el Mismo Poder y que Su Pueblo se fortalece cada instante más y más. La fidelidad, la oración, la consciencia y la constancia de Mis hijos fortalecen a los que padecen, a los que sufren.

    En este final de los tiempos el demonio perseguirá al Pueblo de Mi Hijo con gran empeño, la mayoría conocen estas palabras, pero se niegan a aceptarlas en este instante. Cuando la fe no es suficiente y la convicción es a medias, las advertencias por amor se transforman en terror.

    Amados hijos:

    La Naturaleza: obra de la Mano del Padre y Creación del Padre, se rebela en contra del hombre, y el hombre padecerá por esta causa.

    Oren por Chile, hijos Míos, esta Tierra a la que Yo llegué, padecerá grandemente.

    No he descansado alertando a Mis hijos. No deseo que se pierdan, deseo que se alejen de todo aquello que signifique pecado. Conocen Los Mandamientos de la Ley de Dios, éstos no pueden modificarse ni ajustarse al instante en que vive el hombre.

    AMADOS HIJOS DE MI CORAZÓN INMACULADO, SEAN CUMPLIDORES DE LOS MANDAMIENTOS, ACUDAN A RECIBIR A MI HIJO EN SU CUERPO Y SU SANGRE. HABLEN CON MI HIJO EN EL SAGRARIO, CUÉNTENLE SUS PENAS, ÉL ES EL MEJOR AMIGO DEL HOMBRE.

    Oren por Estados Unidos, padecerá grandemente por la Naturaleza y por la mano de sus enemigos.
    Oren por Nepal, sus hermanos necesitan de ustedes. (*)

    ¡Con cuánto empeño Mi Hijo les busca a lo largo del camino de la vida del hombre! y el hombre Lo desprecia una y otra vez. Y en ese encuentro al que desea llevar Mi Hijo a Su pueblo, le envía Su Misericordia para que se examine a sí mismo. Prepárense debidamente, no desoigan Mis Palabras.

    Oren, hijos Míos, oren por la violencia en Medio Oriente, recrudecerá y más creaturas humanas padecerán y sufrirán a causa de la insensatez de los gobernantes de las grandes potencias.

    ¡Cómo castigará Mi Hijo a la humanidad por aquellos que no le escuchan!, ¡cuánto dolor padecerán ante la gran ofensa que el hombre comete al dar fin al don de la vida con el libre albedrío! El mal se ha adentrado en los corazones de los hombres y como el mal conoce bien que hiere el Corazón de Mi Hijo cuando da fin al don de la vida, se ha abalanzado sobre aquellos que no aman a Mi Hijo, para que den fin a la vida del pueblo de Mi Hijo.

    Amados hijos:

    Creen que la paz es permanente porque la mayoría de los que leen y escuchan Mis Palabras, no padecen por la guerra, pero esto no es así. Los sonidos de la guerra se acercan al hombre, a toda la humanidad, a pasos agigantados. Los satélites del comunismo mantienen en sus entrañas el armamento necesario para atacar a sus hermanos en el instante preciso. Pareciera que el mal toma ventaja, pero es tan sólo permisión de Mi Hijo para que ustedes tomen consciencia de que sin Él no son nada.

    Miro cómo sufren las almas en el infierno. La soledad y el abandono de Mi Hijo interminable e indescriptible. Yo deseo que ustedes no se pierdan y por ello continúo alertándoles y advirtiéndoles.

    Les llamo una y otra vez a la unidad. Deben permanecer unidos para que unidos clamen a Mi Hijo por los que sufren y por los que son víctimas de los poderosos.

    Amados hijos de Mi Corazón Inmaculado:

    Yo traeré de Mi Mano a quien será consuelo para el Pueblo de Mi Hijo. La Casa Paterna no ha abandonado a los Suyos jamás, por ello envía al Auxilio de Su Pueblo con la sabiduría y el amor infinito para que doblegue corazones endurecidos y les guíe al encuentro con la Divinidad.

    Hijos míos, oren, la costa este de Estados Unidos será estremecida.
    Oren, hijos míos, por Japón, no le dejen en sus oraciones.

    Amados, el sol se acerca cada vez más a los hombres ante el hielo que ha paralizado el amor en la humanidad. Se acerca y sentirán quemarse. ¿Qué puede obrar la ciencia ante el poder de la Voluntad Divina que desea alertar y despertar a Su pueblo?

    Amados hijos, se acerca un asteroide hacia la Tierra. Ustedes sean conscientes de ello y aunque quizá Me digan que ¿qué pueden hacer? Yo les respondo: CUANDO EL CORAZÓN SE ENCUENTRA DISPUESTO Y LA MENTE SE PREPARA PARA CONOCER LA PROFUNDIDAD DEL AMOR DE MI HIJO Y DE MI MATERNIDAD, EL HOMBRE SE ENCUENTRA PREPARADO PARA ENFRENTAR ABSOLUTAMENTE TODO.

    El que niega Mi Palabra y la de Mi Hijo:
    Es aquel que no ha ahondado en el conocimiento…
    Es aquel que desconoce el por qué de los Llamados Divinos…
    Es aquel que Me mira de lejos…
    Es aquel que no conoce el Amor Divino…

    Amados hijos de Mi Corazón Inmaculado:

    ¡Cesen las contiendas entre los míos!
    ¡Únanse en el Corazón de Mi Hijo!
    Ninguno es mayor que el otro, pues el mayor es el que es el más pequeño.

    ¡OBEDEZCAN, HIJOS MÍOS! EL TIEMPO NO ES TIEMPO.

    Obedezcan Mis Llamados, Mis advertencias, obedezcan a Mi Hijo, sean cumplidores de Su Voluntad.

    Oren, oren el Santo Rosario, oren Hijos Míos siendo testimonio del amor de Mi Hijo.

    Alejen de ustedes las discordias, saquen de sus corazones el odio, el rencor, la incomprensión, la intolerancia. Luchen contra el yo humano, derríbenlo y en su lugar hagan que reine el Amor Divino.

    Aquí permanezco frente a ustedes para auxiliarles en toda ocasión. Deben aspirar hacia Mi Hijo y para ello es necesario un espíritu generoso y un corazón de carne en el que no se alberge jamás el desamor.

    Aquella creatura que no permita que florezca el amor en su corazón, es la que se encuentra en mayor peligro, pues el mal se albergará con mayor facilidad.

    Hijos, bien conocen Mis Llamados, Mis Pedidos, pero no deseo que solamente los conozcan, deseo que los lleven a la práctica en cada corazón, en cada familia, en cada comunidad, en cada región y en cada país: ¡Que reine la unidad y la concordia!

    Hijos Míos, no permitan que el libre albedrío les domine, no permitan que sus corazones ni por un instante, pierdan la paz. Luchen fuertemente para mantenerse en la Voluntad de Mi Hijo, esto debilita el mal. Si desean luchar contra el mal, sean amor y “lo demás se les dará por añadidura” .

    Hijos Míos, ¡Cuánto esperan la Gran Tribulación!, y ésta ya la están viviendo. Llegará a todos pues camina despacio, preparando bien el terreno, pero llegará a todos los seres humanos, a todos los países. Por ello les llamo a la unidad.

    El perdón debe estar a flor de piel. Recuerden que Mi Hijo aun en la Cruz perdonó al que le solicitó el perdón y le reconoció como su Dios.

    Hijos Míos, permanezcan atentos. La Creación extraña al hombre que creó el Padre porque en este instante, el hombre se ha compenetrado por su propia voluntad de todo lo que el mal le presenta.

    Yo les bendigo, les amo, no se aparten de Mi Corazón Inmaculado.

    Mamá María

    AVE MARÍA PURÍSIMA, SIN PECADO CONCEBIDA.
    AVE MARÍA PURÍSIMA, SIN PECADO CONCEBIDA.
    AVE MARÍA PURÍSIMA, SIN PECADO CONCEBIDA.

    (1) Fátima: el pedido de la Santisima Virgen no se ha cumplido…
    (*) Terremoto en Nepal, el 13.05.2012 la Santa Madre pidió oración por Nepal

    COMENTARIO DEL INSTRUMENTO

    Hermanos (as):

    ¡QUÉ CORAZÓN MÁS PURO EL DE NUESTRA MADRE!

    ¡Con cuánta paciencia nos trata, alertándonos una y otra vez para que nos fusionemos con Su Hijo, Nuestro Señor Jesucristo!

    Con suma precisión nos habla de los eventos que llegarán a todos los países, pues como Ella nos lo dice, la humanidad se encuentra en la Purificación, este periodo del que los Evangelios nos hablan.

    El Cielo permite que las advertencias se cumplan cuando es para bien de Sus hijos, como en esta generación en la que aumentará la maldad que de por sí ya vive la humanidad. No nos debe solicitar permiso el Cielo para ejecutar Sus Designios, menos ante una humanidad que no ha respondido a tanto Amor Divino que ha recibido.

    El hombre no ha llegado a conocer la importancia de la consciencia ante lo que vive el mundo en este instante, ya que sólo conociendo desde la raíz de dónde procede tanto mal, se le puede combatir, siendo fieles a Cristo y a nuestra Madre, cumpliendo con la Ley de Dios, orando, recibiendo a Cristo vivo y palpitante en la Eucaristía y amando a los hermanos, para lograr esa unidad de la que nos habla nuestra Madre Santísima. Somos hijos de un mismo Padre, no lograremos auxiliarnos siendo fraternos, si no nos reconocemos como tales.

    Nuestra Madre nos recalca la trascendencia de Su Llamado en Fátima, que de haberse cumplido, se hubieran evitado tántos males, en este instante y en el futuro próximo. Haciendo eco a la Voz de nuestra Madre, recordamos a la Jerarquía de nuestra Iglesia Católica, que nunca es tarde para cumplir con lo que nuestra Reina pidió en Fátima.

    Hermanos, oremos por las intenciones que nos marca la Madre Santísima. Crezcamos unidos de la Mano Materna, siendo así mensajeros de paz, y clamemos el auxilio del Espíritu Santo, en estos instantes en que no sólo vemos tantas persecuciones sino a la Naturaleza azotando al hombre.

    Tenemos sed del Amor Divino, tenemos hambre del Pan Divino bajado del Cielo, tenemos frío. Pidamos a la Madre nos cobije con Su Manto, a todos, a toda la humanidad.

    Amén.

  23. Słavko said

    Szczęść Boże,
    Za miesiąc w ostatnią niedzielę maja zapraszam do Piekar Śląskich wszystkich mężczyzn. Będzie o co prosić i błagać Matkę Sprawiedliwości i Miłości Społecznej po wyborach.

    P.S.

    Stale szukam Cudownego Medalika dla mojej rodziny. Może ktoś pomóc?

    Z Bogiem

  24. pio0 said

    Akt zawierzenia Niepokalanemu Sercu Maryi, Królowej Polski

    Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja – Maryjo, Królowo Polski! Biorąc za wzór Świętego Jana Pawła II mówię dziś: cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, duszę, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną – każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia. Ty najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego. Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia. Prowadź po drogach życia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa – jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszystkie dobro, prawda i życie. Amen.

  25. INU said

    mogę prosić o modlitwę za moją mamę która właśnie trafiła do szpitala z zawałem… ?

    • Gosia 3 said

      Ja się pomodlę za Twoja mamę jeszcze dzisiaj. Zostań z Panem Bogiem i moją modlitwą.

  26. Piotr said

    Orędzie Matki Bożej z 02.05.2015

    Drogie dzieci,
    Otwórzcie swoje serca i próbujcie odczuć jak bardzo was kocham i jak bardzo pragnę, byście kochali mojego Syna. Pragnę, abyście Go lepiej poznali, gdyż nie jest możliwym poznanie Go i nie kochanie Go – gdyż On jest miłością. Ja was znam, drogie dzieci. Znam wasze bóle i cierpienia, gdyż sama je przeżywałam. Śmieję się z wami gdy się radujecie i płaczę, gdy cierpicie. Nigdy was nie opuszczę. Zawsze będę do was mówić z macierzyńską czułością. A ja jako matka potrzebuje waszych otwartych serc, abyście z mądrością i prostotą szerzyli miłość mojego Syna. Potrzebuje waszej otwartości i wrażliwości na dobro i miłosierdzie. Potrzebuje was zjednoczonych z moim Synem, gdyż pragnę, abyście byli szczęśliwi i pomogli mi w niesieniu szczęścia wszystkim moim dzieciom. Moi apostołowie, potrzebuję was, abyście wszystkim ukazywali prawdę Bożą, by moje serce, które cierpiało i dzisiaj znosi tak wiele cierpień mogło zwyciężyć w miłości. Módlcie się o świętość swoich pasterzy, aby w imię mojego Syna mogli czynić cuda, gdyż świętość czyni cuda. Dziękuję wam.

    http://medziugorje.blogspot.com/

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
