Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Nigeryjski biskup ma wizję Chrystusa i mówi Różaniec pokona Boko Haram

Posted by Dzieckonmp w dniu 27 Kwiecień 2015

rózaniec

Nigeryjski biskup mówi, że widział Chrystusa w wizji, i teraz wie, że różaniec jest kluczem do pozbycia się z kraju islamskich terrorystów z organizacji Boko Haram.
Biskup Oliver Dashe Doeme mówi że został przekonany przez Boga by swoją kadencję wykorzystać do wielkiej modlitwy różańcowej, aż grupa ekstremistów zniknie.
„Pod koniec ubiegłego roku byłem w kaplicy przed Najświętszym Sakramentem … modląc się na różańcu, a potem nagle Pan pojawił się”, powiedział biskup Dashe agencji prasowej CNA 18 kwietnia.
Biskup powiedział że w wizji  Jezus nic nie mówił na początku, ale wyciągnął miecz w jego stronę, a on z kolei wyciągnął do niego.
„Jak tylko chwyciłem miecz, okazał się różańcem,” powiedział biskup, dodając, że Jezus to powiedział mu trzy razy: „. Boko Haram nie będzie”
„Nie potrzebuję żadnego proroka, aby dał mi wyjaśnienie,” powiedział. „Było jasne, że z różańcem jesteśmy w stanie wydalić Boko Haram.”
Biskup powiedział, że nie chciał nikomu o tym powiedzieć, ale „czuł, że Duch Święty pchał go do tego.”
Najpierw powiedział kapłanom swojej diecezji, a następnie  uczestnikom kongresu 17 – 19 kwietnia w Madrycie w Hiszpanii.
Biskup Dashe prowadzi diecezję Maiduguri, w północno-wschodniej Nigerii Borno. W 2009 roku było tam około 125 tysięcy katolików pod jego kierownictwem. Po fali przemocy  grup ekstremistycznych islamistów o nazwie Boko Haram, dziś „jest już tylko 50 do 60 tysięcy katolików, powiedział.
Większość uciekła szukać bezpieczniejszych obszarów w innych częściach Nigerii, powiedział.
Grupy islamskie zabiły tysiące ludzi w całej Nigerii w pierwszych trzech miesiącach 2015 roku.
W zeszłym miesiącu grupa Boko Haram zadeklarowała wierność ISIS – znanemu również jako państwo islamskie – która rozpoczęła krwawą kampanię w Iraku i Syrii latem ubiegłego roku.

Tymczasem biskup Dashe zakończył właśnie odwiedziny po swoich parafiach gdzie udał się aby pocieszyć wiernych  w swojej diecezji, promował tam przebaczenie i wytrwałą wiarę. Mówi  że został poproszony przez Jezusa, aby szerzyć nabożeństwo do różańca, w celu wspierania życia swoich ludziich.
Biskup Dashe powiedział, że ma silne przywiązanie do Matki Chrystusa, i że „nigdy nie żartował z Mamy Maryi. Wiem, że jest tu z nami. ”
On nie jest jedynym biskupem oddającym przyszłość Nigerii  w ręce Maryi. Konferencja biskupów poświęciła kraj Maryji dwa razy w ostatnich latach.
Biskup Dashe wierzy, że pewnego dnia jego diecezja będzie w pełni wolna dzięki jej wstawiennictwu.
„Ci terroryści … którzy palą nasze kościoły, palą nasze domy, którzy zabijają  Chrześcijan”. „To może potrwać kilka miesięcy lub kilka lat … ale” Boko Haram zniknie. ”
Później powiedział, agencji CNA, że „modlitwa, szczególnie modlitwa różańcowa, jest tym co wyrwie nas  ze szponów tego demona, demona terroryzmu. I oczywiście, to zadziała. ”

Streszczenie Dzieckonmp

Źródło: catholicnewsagency.com

Odpowiedzi: 49 to “Nigeryjski biskup ma wizję Chrystusa i mówi Różaniec pokona Boko Haram”

  1. Adrian said

    „Bild”: Grecji skończyły się pieniądze

    Sy­tu­acja fi­nan­so­wa Gre­cji staje się kry­tycz­na. Tak przy­naj­mniej po­da­je nie­miec­ki dzien­nik „Bild”. Z in­for­ma­cji ga­ze­ty wy­ni­ka, że kraj może zban­kru­to­wać w ciągu naj­bliż­szych dwóch ty­go­dni.

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/ue/bild-grecji-skonczyly-sie-pieniadze/x4j82g

  2. szafirek said

    „(200) 10 XII [1936]. Dziś wstałam wcześnie i jeszcze przed Mszą świętą miałam medytację. Msza święta tutaj jest o godzinie szóstej. Po Komunii świętej duch mój zatonął w Panu jako w jedynym przedmiocie miłości swojej. Czułam się pochłonięta przez wszechmoc Jego. Kiedy przyszłam do swojej samotni, zrobiło mi się niedobrze i musiałam się zaraz położyć. Siostra261 przyniosła mi krople, jednak przez cały dzień czułam się źle. Wieczorem starałam się odprawićgodzinę świętą, jednak nie mogłam jej odprawić, łączyłam się tylko z Jezusem cierpiącym.
    Separatka moja jest obok sali mężczyzn; nie wiedziałam, że mężczyźni są takimi gadułami, od rana do późnej nocy rozmowy na różne tematy, o wiele jest ciszej na sali kobiet. Zawsze kobietę stawia się pod ten zarzut – jednak miałam sposobność się przekonać. Trudno mi się skupić do modlitwy wśród tych śmiechów i dowcipów. Wtenczas mi nie przeszkadzają, kiedy mnie bierze łaska Boża w całkowite (201) posiadanie, bo wówczas nie wiem, co się wkoło mnie dzieje.

    Mój Jezu, jak ci ludzie mało mówią o Tobie. O wszystkim, tylko nie o Tobie, Jezu. A jak mało mówią, to pewnie i nie myślą wcale; cały świat ich zajmuje, a o Tobie, Stwórco, milczenie. Smutno mi, Jezu, widząc tę wielką obojętność i niewdzięczność stworzeń. O mój Jezu, pragnę Cię kochać za nich i miłością swoją zadośćczynić Tobie.”

    Dz.św.s.Faustyny (802-804)

  3. pio0 said

    Tydzień Modlitw o Powołania do kapłaństwa i życia konsekrowanego. W tym roku towarzyszy mu hasło „Powołania a świętość: poruszeni Pięknem”. 26.IV.2015 – 3.V.2015

    MODLITWA BENEDYKTA XVI W INTENCJI POWOŁAŃ

    Ojcze, spraw, by wśród chrześcijan rozkwitały liczne i święte powołania kapłańskie, które będą podtrzymywały żywą wiarę i strzegły wdzięczną pamięć o Twoim Synu Jezusie poprzez głoszenie Jego słowa i sprawowani Sakramentów, za pomocą których nieustannie odnawiasz Twoich wiernych. Daj nam świętych szafarzy Twojego ołtarza, którzy będą mądrymi i żarliwymi stróżami Eucharystii, Sakramentu najwyższego daru Chrystusa dla zbawienia świata.

    Powołuj sługi Twego miłosierdzia, którzy poprzez sakrament Pojednania będą rozszerzać radość Twojego przebaczenia. Spraw, Panie, by Kościół przyjmował z radością liczne natchnienia Ducha Twojego Syna i posłuszny Jego wskazaniom troszczył się o powołanie kapłańskie i do życia konsekrowanego.

    Wspieraj Biskupów, kapłanów i diakonów, osoby konsekrowane i wszystkich ochrzczonych w Chrystusie, aby wiernie wypełniali swoje posłannictwo w służbie Ewangelii. Prosimy o to przez Chrystusa naszego Pana. Amen.

  4. cox21 said

    Ta wizja jest bardzo prawdopodobna. . To samo można również odnieść do Polski.

    • halina said

      Pojawił sie w Nigerii biskup tej rangi , której był u na Prymas Wyszyński .
      W Polsce Wyszyńskiego różaniec wyprowadził z wiezienia i obalił komunizm ..
      Kto pokłada ufnośc w modlitwie to ten sprowadza pomoc i łaskę z Nieba , by było obalone to co wprowadza przeklety szatan rekami marionetek na usługach piekła .

      Niechaj ich Bóg wspiera i prowadzi
      by sprostali wyzwaniu jakie mają przezwyciężyć .
      By przepedzili szatana z swojej społeczności .
      Bo gdy szatan zniknie to nikt nie będzie miał parcia na to by krzywdzić niewinnych .
      I zacznie sie rodzić miłość panować prawda sprawiedliwość.
      Zacznie sie budować przyjaźń i współpraca ….
      I wszystko będzie wchodziło na Bożą droge i podążało do Bożego celu …..

  5. tomaszgd said

    O. Amorth: Państwo Islamskie to szatan
    http://www.fronda.pl/a/o-amorth-panstwo-islamskie-to-szatan,50076.html

  6. Adrian said

    Rząd odbierze emerytom prywatne majątki?

    Rząd PO-PSL pracuje nad projektem ustawy, która da możliwość samorządom odbierania majątków i oszczędności emerytom, którzy otrzymują mniej niż 1400 zł/mies.

    https://marucha.wordpress.com/2015/04/27/rzad-odbierze-emerytom-prywatne-majatki/#more-50387

    • Dana said

      Opieka w zamian za mieszkanie ,to jest podobne jak dodatek do emerytury za mieszkanie.To głównie dotyczy osób samotnych lub pozostawionych bez opieki przez rodzinę .

  7. bozena2 said

    Co sądzicie?

    …”Obecny rok jest rokiem przełomowym dla Polski. Bicz karzący uratuje was, a lichwa zniknie z waszej ziemi. Już wkrótce dokona się właściwa Intronizacja Mojej Osoby na Króla Polski, a po tym fakcie Moi Aniołowie staną do ujarzmienia demona na waszej, polskiej ziemi. Gdy powrócicie do prawdy, a czynić będziecie wszystko w Bożej Sprawiedliwości, to wówczas dokona się w waszym Narodzie wielka, duchowa transformacja….” http://viviflaminis-deogracias.pl.tl/2015.htm

    • Darek said

      Ja dałem większy „kawałek” ale niestety „nie udało się” , zostałem zbanowany🙂

      Pozdrawiam pana Bronka.:-)🙂

      KRÓLUJ NAM CHRYSTE!!!

    • Donald said

      Na temat przekazów Żywego Płomienia już kilkakrotnie toczyła się tutaj dyskusja. Część osób uważa, że te orędzia nie są autentyczne. Jest tu kilka poważnych przesłanek, które tę tezę (o nieautentyczności orędzi) czynią bardzo prawdopodobną,

      Przy okazji prośba do Gosi 3 – może mogłabyś tu przypomnieć najnowszy przekaz od tej zaufanej osoby? Te przekazy mówią dość konkretnie co się wydarzy i to już wkrótce (w czasie wyborów). Jeżeli zatem nie są autentyczne (albo są) to również wkrótce się o tym przekonamy…

      • pio0 said

        Donaldzie czy mógłbyś napisać jakie to poważne przesłanki o nieautentyczności?
        Dzięki, pozdrawiam.

        • Donald said

          Rzeczywiście nawiązując jeszcze do wypowiedzi Haliny, materia jest tutaj dość delikatna i faktycznie trzeba zachować powściągliwość w ocenie. Kiedyś zacząłem czytać orędzia ŻP, ale dość szybko tego zaniechałem. Nie znam więc wszystkich i moja opinia może być nieobiektywna. Niemniej jednak jest kwestią faktu, że odnośnie papieża Franciszka przekazy te są po prostu sprzeczne z orędziami MBM. Prawda nie może zaprzeczać prawdzie, zatem przynajmniej jeden z tych dwóch wymienionych przekazów jest nieautentyczny… Jeszcze jeden z takich elementów, na który zwróciłem uwagę (nie tylko z resztą ja – mówił też o tym ktoś z komentujących w jednym z wpisów już jakiś czas temu), to dość szczegółowe opisy pewnych perwersji seksualnych (nigdzie w innych orędziach nie spotkałem czegoś podobnego). Można by się zastanawiać czy Jezus rzeczywiście by o tym w taki sposób mówił – ale to znowu jest dość subiektywne odczucie. W przekazach są też elementy „straszenia”, np. z tego co pamiętam dotyczące przyjmowania Komunii Św. w innej postawie niż klęcząca (oczywiście, że taka postawa jest najbardziej właściwa, ale w przekazach ŻP było mniej więcej coś takiego, że jeżeli ktoś o tym wie, a przyjmie Komunię na stojąco to wiąże się to z poważną karą – to tak mniej więcej z pamięci). No i jak tu na blogu ktoś pisał, sprawdzalność tych orędzi jest niewielka…

      • halina said

        Mamy wszystkie przekazy czytać i sercem rozważać , nie krytykować ,,,Zbierać w sercu wszystkie wiadomości i wyrabiac sobie zdanie .
        Ale nie mamy prawa wydawać sądów .
        Bo nasza ocena rzeczywistości jest dalece odmienna od oceny Bożej Sprawiedliwośc.

    • halina said

      Swiadczy to o tym że nasza modlitwa nie idzie na marne .
      Że pojawiają sie pierwsze symptomy przejmowania świata i cz łowieka przez Chrystusa Króla .
      Że po 100 letnim panowaniu szatan traci moc , szatan odchodzi .
      Nie zdołał szatan odciąc człowieka i swiata od Boga .
      Dalej płynie pomoc i łaska z Nieba przez łącznośc której szatan nie zdołał przerwać .
      Nie zdołał zabić miłości do Boga w sercu człowieka .
      Człowiek w dalszym ciągu jest na drodze która prowadzi do Bożego celu .
      Swiat dostosowuje sie do wskazań z Nieba , człowiek zaczyna świadomie współpracować z Bogiem.
      Zaczyna człowiek prawidłowo funkcjonować .
      Jest wypracowywane to by człowiek wśród świata miał dogodne warunki do pełnienia woli Boga, tak jak ma Anioł w Niebie . By nikt i nic nie przeszkadzało człowiekowi w pełnieniu woli Boga
      Zbliża sie czas by wypłakać łzy szczęścia i radości że nasza współpraca z Bogiem doprowadziła do tego aby zaistniała okazja do budowy nowej prawidłowej rzeczywietości .

      Chryste Królu — kocham Cię
      Mateńko Maryjo Królowo — kocham Cie .
      Proszę wprowadzajcie nas na drogę —-kochaj Boga —
      by cel Boga Ojca został osiągniety .By7 świat ziemski wyszedł z tego w czym pogrążył go szatan..

  8. pio0 said

    Duda odpowiada Komorowskiemu

  9. Głosuję na Dudę, za granicą. Już się zarejestrowałam.

  10. tomaszgd said

    Ks. Aleksander Posadzki, egzorcysta, na fb:
    „Gdy słucham Grzegorza Brauna, podziwiam go za zdecydowanie i odwagę. Ale czasem mam wrażenie, że jest „Katolikiem”, ale nie Chrześcijaninem. Odwagi dodaje mu Złość, która kipi w nim i jest istotnym motorem jego desperackich działań. Ale Złość łatwo może się przerodzić w Nienawiść, która jest Zabójstwem. Gdzie jest Granica?.
    Braun chce panowania Chrystusa Króla, ale nie rozumie Jezusa Ewangelii, szczególnie Kazania na Górze. Kara śmierci, broń do ręki… to są symptomy..
    Jezus chce panować w naszych sercach. Nie chce Królowania, ale Naśladowania. Chce, byśmy przejęli Jego Mentalność, a szczególnie Jego Serce..”

  11. Dana said

    Miłosierdzie Boże w tajemnicy Wcielenia

    „Boże, któryś nie zatracił człowieka po upadku, ale w miłosierdziu swoim przebaczyłeś mu, przebaczyłeś po Bożemu, to jest, że nie tylko mu odpuściłeś winę, ale obdarzyłeś go wszelką łaską. Miłosierdzie Cię pobudziło, żeś sam raczył zstąpić do nas i wydźwignąć nas z nędzy naszej. I staje się niepojęty cud miłosierdzia Twego, o Panie. Słowo staje się Ciałem – Bóg zamieszkał z nami, Słowo Boże – Miłosierdzie Wcielone. Podniosłeś nas do swego Bóstwa przez swe uniżenie; jest to zbytek Twej miłości, jest to przepaść Twego miłosierdzia. Zdumiewają się niebiosa nad tym zbytkiem miłości Twojej, teraz nikt się zbliżyć do Ciebie nie lęka. Jesteś Bogiem miłosierdzia, masz litość dla nędzy, jesteś nam Bogiem, a my Twym ludem. Jesteś nam Ojcem, a my Twe dzieci z łaski; niech się sławi miłosierdzie Twoje, żeś raczył zstąpić do nas” (Dz. 1745).

    Święta Faustyno, uproś mi łaskę coraz głębszego wnikania w tajemnicę miłosierdzia Bożego i jej kontemplacji w codzienności, aby moje życie było żywym odbiciem tego największego przymiotu Boga.

  12. Dana said

    COROCZNE OBJAWIENIE MIRJANY SOLDO – 18 MARCA 2003 r.

    Drogie dzieci! W tym świętym czasie postu i modlitwy, szczególnie wzywam was do dokonania wyboru. Bóg dał wam wolną wolę, abyście wybrali życie albo śmierć. Sercem słuchajcie moich orędzi, abyście wiedzieli, co macie czynić i jak znaleźć drogę do życia. Dzieci moje, bez Boga nic nie możecie, nie zapominajcie o tym ani przez chwilę. Bo kimże jesteście i cóż zrobicie na ziemi jeżeli do niej ponownie traficie. Nie gniewajcie Boga, ale idźcie za mną ku życiu. Dziękuję, że tu jesteście.”

    http://krolowapokoju.pl/

  13. Mariusz said

    Wtorek, 28 kwietnia 2015

    (Dz 11,19-26)
    Ci, których rozproszyło prześladowanie, jakie wybuchło z powodu Szczepana, dotarli aż do Fenicji, na Cypr i do Antiochii, głosząc słowo samym tylko Żydom. Niektórzy z nich pochodzili z Cypru i z Cyreny. Oni to po przybyciu do Antiochii przemawiali też do Greków i opowiadali Dobrą Nowinę o Panu Jezusie. A ręka Pańska była z nimi, bo wielka liczba uwierzyła i nawróciła się do Pana. Wieść o tym doszła do uszu Kościoła w Jerozolimie. Wysłano do Antiochii Barnabę. Gdy on przybył i zobaczył działanie łaski Bożej, ucieszył się i zachęcał wszystkich, aby całym sercem wytrwali przy Panu; był bowiem człowiekiem dobrym i pełnym Ducha Świętego i wiary. Pozyskano wtedy wielką liczbę [wiernych] dla Pana. Udał się też do Tarsu, aby odszukać Szawła. A kiedy [go] znalazł, przyprowadził do Antiochii i przez cały rok pracowali razem w Kościele, nauczając wielką rzeszę ludzi. W Antiochii też po raz pierwszy nazwano uczniów chrześcijanami.

    (Ps 87,1-7)
    REFREN: Wszystkie narody, wysławiajcie Pana

    Na świętych górach Jego miasto:
    umiłował Pan bramy Syjonu
    bardziej niż wszystkie namioty Jakuba.
    Wspaniałe rzeczy głoszą o tobie,
    miasto Boże.

    Wymienię Egipt Babilon wśród tych, co mnie znają,
    oto Filistea, Tyr, i Etiopia:
    nawet taki kraj tam się narodził.
    O Syjonie powiedzą: „Każdy człowiek urodził się na nim,
    a Najwyższy sam go umacnia”.

    Pan zapisuje w księdze ludów:
    „Oni się tam narodzili”.
    I tańcząc śpiewać będą;
    „Wszystkie moje źródła są w tobie”.

    (J 10,27)
    Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną

    (J 10,22-30)
    Obchodzono wtedy w Jerozolimie uroczystość Poświęcenia świątyni. Było to w zimie. Jezus przechadzał się w świątyni, w portyku Salomona. Otoczyli Go Żydzi i mówili do Niego: Dokąd będziesz nas trzymał w niepewności? Jeśli Ty jesteś Mesjaszem, powiedz nam otwarcie. Rzekł do nich Jezus: Powiedziałem wam, a nie wierzycie. Czyny, których dokonuję w imię mojego Ojca, świadczą o Mnie. Ale wy nie wierzycie, bo nie jesteście z moich owiec. Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Od odpowiedzi na pytanie: „Kim jest Jezus?”, zależy stopień zaangażowania się w to, co głosi. Żydzi są zakłopotani. Widzą znaki, widzą Nauczyciela, ale wszystko jest inne, niż się spodziewali. Owce słuchają głosu pasterza, znają go, idą za pasterzem. Wątpliwości pojawiają się na rozstaju dróg, zmuszają do podjęcia decyzji. Wiara nie będzie się rozwijała, jeśli nie będzie podejmowany ciągle na nowo trud wyboru.

      o. Tomasz Zamorski OP, „Oremus” Okres Wielkanocny 2009, s. 96

      • pio0 said

        Otwartość na łaskę

        Wraz z sakramentem chrztu zostajemy włączeni w ciało Chrystusa, którym jest Kościół. Otrzymujemy też pierwsze dary łaski, które pozwalają nam wzrastać w wierze. Oczywiście gdy z naszej strony nie ma zaangażowania, to wiara nie będzie się rozwijać, a w skrajnych przypadkach możemy ją zupełnie utracić. Jezus, który jest dobrym pasterzem troszczy się o owce ze swojej owczarni. Każda owca ma jednak wolną wolę. Może zdać się na pasterza, może go też opuścić. Może warto, abym zadał sobie dzisiaj to pytanie: Czy jestem otwarty na łaskę wiary, którą daje mi Bóg?

        Modlitwa

        Panie, wraz z sakramentem chrztu zostałem włączony w społeczność Kościoła. Chroń mnie od wszelkich pokus złego ducha, który próbuje wyrwać mnie z twojej Boskiej owczarni. Amen.

  14. Krystyna Sz said

    Zabieranie majatku prywatnego i oszczednosci emerytom na poczet doplat do emerytury przez samorzady, temat godny glebszej refleksji. W jakim celu beda im zabierane te oszczednosci, skoro maja za co zyc? Kto zagwarantuje, ze beda im wyplacane do konca zycia, ktore mogliby godnie przezyc? Nasuwa sie wiele watpliwosci o celowosci i potrzebie takiego dzialania. Kto chce na tym skorzystac, pozbawiajac seniorow majatku prywatnego?
    Blogoslawoinego dnia dla Wszystkich.

  15. przeklejka said

    Jezus nic nie mówił na początku, ale wyciągnął miecz w jego stronę, a on z kolei wyciągnął do niego.
    „Jak tylko chwyciłem miecz, okazał się różańcem,” powiedział biskup, dodając, że Jezus to powiedział mu trzy razy: „. Boko Haram nie będzie”

    Ostatni gasi światło

    Tak po ludzku Polska i Polacy nie ma żadnych szans.
    Ludzie prowadzeni przez szatana, i wszyscy ci którzy
    od lat nas sukcesywnie okradają demoralizują i zniewalają są silniejsi
    .Mają władzę możliwości i pieniądze. Nie pokonamy ich
    Nie rozumiecie tego???
    Mamy jednak broń .Tą bronią jest różaniec.
    Nie pamiętacie ile krucjat różańcowych wyzwoliło tych, którzy do nich
    stanęli. Lepanto, Austria, Filipiny czy ostatnio na Węgrzech czy wiele innych.
    To do czego namawia np ks. Małkowski .Codzienna modlitwa różańcowa
    Min 10 różańca w nntencji uratowania naszej ojczyzny od wojny i głodu oraz o przywódców duchowych i politycznych, którzy poprowadzą Polskę i Polaków do
    Intronizacji Chrystusa na Króla Polska

    Czy Polaków nie stać na choćby 10 min modlitwy za Polskę.
    Czemu Węgrów stać na to a nas nie.
    Sam namawiam osoby , które znam, a nawet których nie znam
    w przypadkowych spotkaniach podczas wykonywania
    pracy, którą wykonuję wskazując na istniejące zagrożenie wiszące nad naszą
    ojczyzną. Nie milczcie szukajcie ludzi ,którzy się przyłączą.
    Przywódcę duchowego wydaje się ,że mamy to ks. Piotr Natanek.
    To nie jest ktoś kto poprowadzi jak ks Skorupko wojsko Polski do bitwy Warszawskiej w 1920r.
    Ks.Piotr Natanek ma charyzmę generała. Taką jak miał gen. George Patton
    Jest strategiem zna dobrze historię i geopolitykę
    Wydaje się ,ze to właśnie on poprowadzi Polskę i Polaków do Intronizacji Chrystusa na Króla Polska
    I nie będzie to tylko bitwa ale cała kampania wojenna.
    Wiele lat temu jak pierwszy raz usłyszałem o ks.Natanku i zacząłem słuchać jego kazań miałem wewnętrzne odczucie że on przyczyni się do zmian w naszym kraju,
    że ten kapłan zmieni historię Polski.
    Po tym co robi obecnie widać , że nie tylko Polski.
    A co z przywództwem politycznym?
    Czy jest ktoś taki ,kto otwarcie wypowiada się na temat potrzeby Intronizacji
    Chrystusa , nie wstydzi się różańca i wiary ,zna się dobrze na historii i geopolityce
    i mówi o tym otwarcie.
    Odpowiedzcie sobie na to sami.
    Czy może poczekamy aż wjadą tu Rosjanie albo Niemcy i zrobią z nami
    Porządek.
    Albo inaczej. Jak donoszą niemieckie media
    http://wiadomosci.onet.pl/metro-w-tym-roku-moze-pasc-emigracyjny-rekord/smv5bk
    To nieprawda czym od lat karmią nas media mętnego nurtu, że z Polski wyemigrowało 2 mil Polaków. Przez ostanie lata z Polski uciekło od 6 do 8 mil,
    a następni czekają w kolejce ,tylko pokończą szkoły.
    http://www.polishexpress.co.uk/70-procent-polskich-maturzystow-chce-wyjechac-z-kraju/

    Odmawiamy codziennie minimum jedną dziesiątkę Różańca Św. lub więcej.
    Godzina modlitwy jest dowolna.
    http://www.mocmodlitwy.info.pl/krucjata_rozancowa.html

    Z Maryją Królową Polski modlimy się o Polskę wierną Bogu Krzyżowi i Ewangelii i o wypełnienie Lwowskich i Jasnogórskich Ślubów Narodu Polskiego

    Albo ostatni gasi światło

  16. przeklejka said

    Jezus nic nie mówił na początku, ale wyciągnął miecz w jego stronę, a on z kolei wyciągnął do niego.
    „Jak tylko chwyciłem miecz, okazał się różańcem,” powiedział biskup, dodając, że Jezus to powiedział mu trzy razy: „. Boko Haram nie będzie”

    Ostatni gasi światło

    Tak po ludzku Polska i Polacy nie ma żadnych szans.
    Ludzie prowadzeni przez szatana, i wszyscy ci którzy
    od lat nas sukcesywnie okradają demoralizują i zniewalają są silniejsi
    Mają władzę możliwości i pieniądze. Nie pokonamy ich
    Nie rozumiecie tego???
    Mamy jednak broń .Tą bronią jest różaniec.
    Nie pamiętacie ile krucjat różańcowych wyzwoliło tych, którzy do nich
    stanęli. Lepanto, Austria, Filipiny czy ostatnio na Węgrzech czy wiele innych.
    To do czego namawia np ks. Małkowski .Codzienna modlitwa różańcowa
    Min 10 różańca w intencji uratowania naszej ojczyzny od wojny i głodu oraz o przywódców duchowych i politycznych, którzy poprowadzą Polskę i Polaków do
    Intronizacji Chrystusa na Króla Polska

    Czy Polaków nie stać na choćby 10 min modlitwy za Polskę.
    Czemu Węgrów stać na to a nas nie.
    Sam namawiam osoby , które znam, a nawet których nie znam
    w przypadkowych spotkaniach podczas wykonywania
    pracy, którą wykonuję wskazując na istniejące zagrożenie wiszące nad naszą
    ojczyzną. Nie milczcie szukajcie ludzi ,którzy się przyłączą.
    Przywódcę duchowego wydaje się ,że mamy to ks. Piotr Natanek.
    To nie jest ktoś kto poprowadzi jak ks Skorupko wojsko Polski do bitwy Warszawskiej w 1920r.
    Ks.Piotr Natanek ma charyzmę generała. Taką jak miał gen. George Patton
    Jest strategiem zna dobrze historię i geopolitykę
    Wydaje się ,ze to właśnie on poprowadzi Polskę i Polaków do Intronizacji Chrystusa na Króla Polska
    I nie będzie to tylko bitwa ale cała kampania wojenna.
    Wiele lat temu jak pierwszy raz usłyszałem o ks.Natanku i zacząłem słuchać jego kazań miałem wewnętrzne odczucie że on przyczyni się do zmian w naszym kraju,
    że ten kapłan zmieni historię Polski.
    Po tym co robi obecnie widać , że nie tylko Polski.
    A co z przywództwem politycznym?
    Czy jest ktoś taki ,kto otwarcie wypowiada się na temat potrzeby Intronizacji
    Chrystusa , nie wstydzi się różańca i wiary ,zna się dobrze na historii i geopolityce
    i mówi o tym otwarcie.
    Odpowiedzcie sobie na to sami.
    Czy może poczekamy aż wjadą tu Rosjanie albo Niemcy i zrobią z nami
    Porządek.
    Albo inaczej. Jak donoszą niemieckie media
    http://wiadomosci.onet.pl/metro-w-tym-roku-moze-pasc-emigracyjny-rekord/smv5bk
    To nieprawda czym od lat karmią nas media mętnego nurtu, że z Polski wyemigrowało 2 mil Polaków. Przez ostanie lata z Polski uciekło od 6 do 8 mil,
    a następni czekają w kolejce ,tylko pokończą szkoły.
    http://www.polishexpress.co.uk/70-procent-polskich-maturzystow-chce-wyjechac-z-kraju/

    Odmawiamy codziennie minimum jedną dziesiątkę Różańca Św. lub więcej.
    Godzina modlitwy jest dowolna.
    http://www.mocmodlitwy.info.pl/krucjata_rozancowa.html

    Z Maryją Królową Polski modlimy się o Polskę wierną Bogu Krzyżowi i Ewangelii i o wypełnienie Lwowskich i Jasnogórskich Ślubów Narodu Polskiego

    Albo ostatni gasi światło

  17. Beata said

    Kochani mam do was pytanie. Czy ktoś z was obserwował dziś wschód słońca i jego zachowanie do około południa. Ja codziennie wstaję po godz. 5, dziś wschód słońca był około 5.40. Chwilę po wschodzie zauważyłam, że jest z nim coś nie tak, gdyż patrząc na nie gołym okiem, bezpośrednio w tarczę słoneczną, w ogóle nie bolą oczy. Można było patrzeć cały czas i nie raziło ono w ogóle oczu. To spostrzeżenie najbardziej zwróciło moją uwagę , że ze słońcem jest coś nie tak.

    Co ważniejsze było widać zjawisko podobne jak przy niedawnym zaćmieniu, jak gdyby tarczę słoneczną zasłaniał cień – okrąg ciut mniejszy niż tarcza słońca. W pewnym momencie zauważyłam, że słońce zaczęło pulsować, jak gdyby „tańczyć.” Gdy dziś oglądałam filmik z Fatimy, wyglądało to tak samo, chociaż z mniejszym nasileniem.
    To samo zobaczyły inne osoby, tuż po wyjściu z Mszy Św. i jeszcze kilka osób, do których od razu dzwoniłam, aby patrzyły , na to co się dzieje ze słońcem. Dwie z nich widziały, jak gdyby ten cień na chwilę zniknął, po czym po chwili znowu zasłonił tarczę i słońce znów silnie zaczęło pulsować, a cień skakał po tarczy we wszystkich kierunkach.

    Może jeszcze ktoś to zauważył. Pan Jezus obiecywał wiele cudów. Wszyscy, którzy to widzieli, również są tego zdania, że to cud, a czegoś takiego nigdy nie widzieli.

    • szafirek said

      19.06.2014, 13:48 – Matka Zbawienia: Te Cuda będą się działy przez okres trzech lat

      Moje dziecko, Cuda, zarządzone przez mojego Ojca Przedwiecznego wkrótce ujawnią się we wszystkich częściach Ziemi. Te Cuda będą stały w sprzeczności z całym ludzkim rozumowaniem, wiedzą naukową i doświadczeniem. Ziemia, słońce i księżyc będą dostarczać bardzo niezwykłych spektakli i wielu będzie wiedziało, że są one możliwe jedynie z Ręki Boga. Te Cuda będą się działy przez okres trzech lat i będą miały swoją przyczynę. Mają one pomóc rozniecić wiarę ludzkości, aby uświadomiła sobie, że wszystko jest rządzone Ręką Boga.

      Gdy człowiek dokonuje nikczemnych działań i czynów, Bóg może je przerwać. Ludziom trudno zrozumieć walkę między złym duchem a Bogiem. Kiedy mają miejsce niesprawiedliwości, są one dozwolone z różnych powodów, ale główna ich przyczyna wynika z potrzeby oczyszczenia. To może wydawać się niesprawiedliwe i nie jest możliwe, by człowiek to pojął, dopóki nie otrzyma Daru Wiedzy, która pochodzi od Ducha Świętego. Kiedy dusze są oczyszczane zaczynają zdawać sobie sprawę z tego w jaki sposób działa Bóg, aby doprowadzić swoje dzieci do stanu, w którym będą mogły Go rozpoznać.

      Cuda, o których mówię obejmą wielkie Dzieła Boga, a dotyczyć będą tragedii, które zostaną zażegnane, chociaż z naukowego punktu widzenia będzie się to wydawało niemożliwe. Pociągną one za sobą również wielkie znaki na niebie; ruch Ziemi i kolory związane z naturą.

      Moje własne zaangażowanie w te Cuda będzie widoczne poprzez znaki, które nastąpią w miejscach moich objawień na całym świecie. Nie bójcie się tych Cudów, ponieważ są one Darem od Boga. Bądźcie wdzięczni za Jego Miłosierdzie; gdyż nie ma dla Niego takiego wielkiego zadania, którego by się nie podjął, aby zapewnić rasie ludzkiej możliwość obudzenia się, by mogła Go przyjąć. Taka jest Wola Boga, ponieważ On kocha bez wyjątku każdego z was.

      Wasza ukochana Matka

      3.09.2012, 20:00 – Przygotujcie się, aby zostać świadkami znaków, jakie wkrótce zostaną objawione z Niebios

      Moja szczerze umiłowana córko, to z miłości proszę wszystkie dzieci Boże, aby przygotowały się na to, że staną się świadkami znaków, jakie wkrótce zostaną objawione z Niebios.
      Znaki zostaną przedstawione światu w różny sposób, aby obudzić dzieci Boże. Wielu będzie próbowało zaprzeczyć tym znakom i odrzucić je jako przesądy istniejące tylko w wyobraźni wierzących.
      Musicie wiedzieć, że dla was, którzy będziecie świadkami tych znaków, będą one pomocą w przygotowaniu wam waszych dusz. Bowiem, kiedy wcześniej zatroszczycie się o wasze dusze i poprosicie o przebaczenie swoich grzechów, wasze cierpienie po Ostrzeżeniu będzie znikome.
      Przyjmijcie te znaki, te cuda, jako dar z Niebios.
      Nie walczcie z nimi ani nie ignorujcie ich, ponieważ są dowodem Mojej Obietnicy, aby przygotować was wszystkich przed Moim Powtórnym Przyjściem.

      Idźcie teraz i zawierzcie.

      Zaufanie jest najważniejszym aktem wierności Mnie, waszemu Jezusowi.

      Zaufajcie Mi, a wszystko będzie dobrze.

      Wasz Jezus

    • Gosia 3 said

      Beatko! a Ty w Polsce to obserwowałaś? A może zrobiłaś zdjęcie komórką lub to nagrałaś.
      Szkoda że przed południem nam o tym nie napisałaś. Pozdrawiam , ja oczywiście Ci w to wierzę, bo Pan Jezus obiecywał znaki. Z Panem Bogiem i Maryją.

  18. bozena2 said

    O zamiarach żydostwa http://www.wandaluzja.com/?p=p_332&sName=o-zamiarach-zydostwa

    Służby zakładają nową Platformę Obywatelską? Olechowski, Balcerowicz, Frasyniuk, Petru http://niezalezna.pl/66495-sluzby-zakladaja-nowa-platforme-obywatelska-olechowski-balcerowicz-frasyniuk-petru

  19. pio0 said

    Spotkanie Andrzeja Dudy z Rodzinami

  20. Witam wszystkich blogowiczów

  21. Maria Królowa Serc

    MODLITWA ZA POLSKĘ
    Prosi się wszystkich członków grupy, „Maryja Królowa Serc”, o modlitwę różańcową za Polskę (dziesiątka różańca, część Chwalebna Zesłanie Ducha Świętego, przez okres grupy
    od.04.05.15r do 10.05.15r).
    Codziennie, w dowolnej porze dnia, w miejscu pobytu.
    Jednocześnie prosimy o promowanie tej modlitwy wśród znajomych. „F”

    • Gosia 3 said

      My już tutaj modlimy się za ojczyznę Nowenną Pompejańską. Każdy odmawia jedną dziesiątkę.
      A można zapytać Zdravko ile udało Ci się utworzyć grup nowennowych? Pozdrawiam

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
