Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Prezydent mąż stanu

Posted by Dzieckonmp w dniu 7 Maj 2015

Życzymy Andrzejowi Dudzie aby Królowa Pokoju sprawiła by wygrał wybory prezydenckie, a potem w czasie urzędowania potrafił dorównać najlepszemu Prezydentowi ostatniego wieku Lechowi Kaczyńskiemu. Na filmie widać jak ważna to osoba była w Europie.  Wielu ludzi w Europie będzie pamiętało Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w przeciwieństie do Komorowskiego.

Odpowiedzi: 63 to “Prezydent mąż stanu”

  1. kooool said

    By miłość Miłością Była.
    http://lp33.de/strona-lp33/ind23.htm
    Koalicja Obywatelska Dla Rodziny
    W obliczu brutalnie narzucanej demoralizacji dzieci, młodzieży, społeczeństwa, nie-myślenia wielu, odpowiedzialności przerzucanej na innych – nagląca prośba o WYDRUK-wywieszenie gdzie się da (gablotki, kościoły, pokoje nauczycielskie, gabinety…) chociażby niżej załączonej ‘ULOTKI’
    http://lp33.de/strona-lp33/pdf/uchrondzieci.pdf

  2. Piotr said

    W którymś z Orędzi MBM było o tym, że Bóg da nam świetych przywódców. Może Andrzej Duda jest jednym z nich. Miejmy nadzieję że wygra.

  3. serce333 said

    Będą ukarani PO wcy i popierający Komo. bo oni mają najwięcej kredytów we franku tak mi tak gdzieś czytałem w sieci że oni mają najwięcej bo ludzie biedni i skromni nie pakowali się by mieć więcej i więcej tak bo ufali Bogu a nie materialnym sprawom i nie mieli takich pożądań / za wszelką cenę.
    Zobaczcie w kolejnych dniach kara nastąpi z nieba – takie mam przeczucie silne bo skąd mam wiedzieć po prost6u tak mi suię wydaje że Niebo jest uruchomione i wiele wypłynie prawd ukrywanych i spraw pod dywanem. Bo kara z Nieba i interwencja musi być nie zostawi Bóg dzieci bez pomocy i zacznie się moim zdaniem wyciąganie i uciekanie z majątkami które są zdobyte wiemy jak wszyscy wiemy ale nikt nic nie mógł zrobić Teraz Bóg zrobi. A kto odwróci się od kłamców i zwróci ku Bogu i ludziom prawym popierając Boga i ludzi dobrych oszczędzi hańby dzieciom na pokolenia bo pisza że powstaje Album Hańby Polskiej gdzie wszyscy rozszarpujący Ojczyznę będą na pokolenia zapamiętani. Oby powstał szybko tak dopomóż Boże wszechmogący, Maryjo i męczennicy krwi. Prawda jest kluczem do wolności i zwycięstwa (JP II) ,więc niech Prawda wypływa. Amen

    Z Bogiem i Maryją

  4. Beata said

    Prośmy wszyscy Ducha Świętego o światło mądrości przy stawianiu krzyżyka na liście przy kandydacie na prezydenta.

    • Rysiek said

      Tylko wez swoj dlugopis,bo napis po komisyjnym po 4 godzinach Twoj krzyzyk znikie.

    • Gosia 3 said

      Tak Beato! do Różańca Świętego dołączmy Krucjatę Nr 51 O dar Ducha Świętego
      O przyjdź, Duchu Święty, wylej dar miłości, mądrości i wiedzy na moją pokorną duszę. Napełnij mnie światłem prawdy, abym mógł odróżnić prawdę Bożą od kłamstw rozpowszechnianych przez szatana i jego demony. Pomóż mi uchwycić pochodnię i nieść płomień zrozumienia do tych, których spotykam. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

  5. kooool said

    Bez Miłości nie jest możliwa Jedność i Pokój
    http://dialogsercamilosci.eu/2015/05/03/bez-milosci-nie-jest-mozliwa-jednosc-i-pokoj/

  6. Wybór polityczny, jak prawie każdy inny wybór, oddaje stan umysłu i emocji wybierającego. Nie jestem ani tak durny, ani tak zdesperowany, żeby 10 maja na chłodno nie postawić jedynego rozsądnego krzyżyka. Powtórzę! Nadal będzie Komorowski i trzecia kadencja dla PO albo będzie Duda i REALNA szansa na odsuniecie PO od władzy czego może dokonać tylko i wyłącznie PiS. Tyle jeśli chodzi o perspektywę dla Polski na najbliższe 5 lat. Czy to się komuś podoba, czy nie, czy się buntuje, czy zgadza, czy studiuje Joyca, czy kartkuje Rodziewiczównę, to wybór polityczny ma tylko wówczas sens, gdy wpływa na politykę. 10 maja i potem na jesieni, polityczne decyzje podejmą jedynie ci wyborcy, którzy będą stawiać krzyżyk przy PiS lub PO, cała reszta wyśle sms w konkursie audiotele.
    więcej:
    http://kontrowersje.net/na_najbli_sze_5_lat_wyb_r_polityczny_jest_tylko_jeden_po_lub_pis
    polecam całość

    • Klara said

      Niestety sporo katolików będzie głosowało na utopię pana Brauna, wystarczy poczytać komentarze na portalu pch24. Księża dystansują się od Brauna, bo on obnosi się ze swoja religijnością, szafuje Intronizacją i ludzie zaraz myślą, że on tu zaprowadzi Królestwo Chrystusa na ziemi. Tylko A. Duda ma szansę coś zmienić, szkoda że po tylu latach rządów PO ludzie tego nie rozumieją tylko pieją peany nad tym odrealnionym kandydatem.

      • Dzieckonmp said

        Braun jest zagrożeniem dla Polski. To opinia nawet księży którzy są za Intronizacją. Braun sprawi wielki podział wśród katolików przez co katolicyzm w Polsce może stracić znaczenie. Powstaną problemy dużo gorsze niż dzisiejsza wyprzedaż majątku polskiego. Droga jaką idzie Braun jest niebezpieczna dla polskiego narodu takiego jaki dziś jest. Trzeba umieć z takim narodem postępować. Myslę ze Bóg czuwa i nie pozwoli by Braun wygrał , bo jestem pewien że Polskę umiłował.

        • Regina said

          powtorzę za Agatą Dudą- wybierzmy mądrze!

          http://www.tvn24.pl/konwencja-adrzeja-dudy-przemowila-jego-zona,540206,s.html

        • cox21 said

          Ja się boję, że to jest jakiś wytrych mainstrimu. Prezes TVP Braun to jego rodzinka.

        • Rysiek said

          Adminie czy aby na pewno? [Admin/….]

          Admin.. – To Ty na dwa dni przed wyborami jeszcze nie wiesz?? ŻAŁOSNE.

        • Rysiek said

          Moze i zalosne, ale milosc i milosierdzie jest wieksze niz Duda czy kto kolwiek inny. Dziekuje za usuniecie czesci wpisu. Nie jestes lepszy nisz inny. Niech Dobry Bog Ci wybaczy.

        • Rysiek said

          Adminie, usunoles czesc mojego wpisu. Nie tedy droga,niech Dobry Bog Ci wybaczy,ale jest to klamstwo i oszustwo, poniesiesz odpowiedzialnosc. Wybacz ze pisze bez polskich liter, nic nie moge uczynic.Pozdrawiam Cie i koncze wpisy tu taj.

        • Dzieckonmp said

          Powiem szczerze nie tylko do Ciebie ale do wszystkich farbowanych katolików. Możecie sobie iść stąd będę się tylko cieszył bo znormalnieje atmosfera.

        • Rysiek said

          Bywaj zdrów i pełen chwały . Amen.

        • Klara said

          Ja tez jestem za Intronizacją,ale myślę, że nie tędy droga. Widać jak na dłoni jak Braun wykorzystuje religię do celów politycznych,
          niesmaczne jest to popisywanie się katolicyzmem. Dla mnie to on ośmiesza wiarę katolicką. Skutek odwrotny do zamierzonego, może ma i dobre intencje, ale ja mu zaufać nie umiem. Tylko Duda wzbudza moje zaufanie. Poza tym to inteligentny, świetnie wykształcony, z wysoką kulturą osobistą człowiek. Oby Pan Bóg pozwolił mu wygrać i żeby nie sfałszowali tych wyborów.

        • pio0 said

          Mądre słowa Klaro. Oby więcej takich oczu serca.

      • halina said

        Księża dystansuja sie od każdego kandydata .
        Biskupi robia to samo .
        A świecki nie wie jak postąpic
        i wybiera jak to mówi — mniejsze zło .
        A powinien wybrac dobro .

        I jak odbudowywać Polskę ?

        To kiedy będzie wybierane świadomie dobro
        i definitywnie odrzucane zło ????

      • Dana said

        Kto się boi panowania Chrystusa Króla .

        • pio0 said

          Nie chodzi o bojaźń panowania, lecz pewnymi bardzo nachalnymi, wręcz obsesyjnymi słowami/czynami zamiast pokazywać innym że Intronizacja to coś dobrego – odnosimy odwrotny skutek.
          My mamy pokazać że Intronizacja Jezusa na Króla Polski to coś dobrego.

        • Dana said

          Pokazywać i czekać ? A czas ucieka .

        • pio0 said

          Nie pokazywać i czekać, tylko pokazywać, przybliżać, a nie wrzeszczeć i oddalać. Jaśniej już chyba nie wytłumaczę…

        • Dana said

          O Intronizacji mówi się długo ,bo już przed II wojną .Czas ucieka i udawanie ,że się tego nie wie jest niepoważne.

        • Dana said

          Minęło już ok.80 lat – średnio licząc to cztery pokolenia . Ile jeszcze ma minąć czasu ,aby wszyscy zapomnieli ,bo niestety ale do tego to ma zmierzać .Widzimy co się teraz dzieje i lepiej nie będzie.
          Ale w miarę czekania przestaje się już czekać i o to chodzi tym ,którzy nie chcą Intronizacji Chrystusa Króla Polski.
          Może tu są ludzie bardzo młodzi i myślą ,że mają dużo czasu ,a pokolenie „moherów” za kilka lat odejdzie .

        • kooool said

          Bez Miłości nie będzie doskonałej Intronizacji Jezusa Chrystusa, na Króla Polski.
          Rządzący wybierają pod naciskiem narodu, to lub tamto. Mamy taki rząd jaki jest naród.
          Gdy będzie Miłość w narodzie do Jezusa i bliźniego, wtedy taka Intronizacja jest następstwem tej Miłości, będzie doskonała.
          Bez Miłości dokona się – np. dziś – nie doskonała Intronizacja, bo na siłę, lub interesowna ze strachu przed utratą dóbr materialnych.
          Żeby słuchać Króla i iść za Nim, trzeba go miłować.

        • Dana said

          Podaj przypuszczalnie kiedy to nastąpi ? Pan Jezus mówi o tym do Rozalii już w latach 30 ubiegłego wieku ,aby zapobiec wojnie ,czyli jak najszybciej. Miłość jest w Narodzie ,ale wszyscy sobie to lekceważą i odkładają na potem.Podobnie jak niektórzy wesele ,aż się dorobią i żyją bez ślubu ,a później bywa różnie .
          Czas nagli . Pan Jezus jest kochany w Polsce . I już czas ,aby to ogłosić całemu światu .

      • Dana said

        (Ps 96,1-3.10)
        REFREN: Pośród narodów głoście chwałę Pana

        Śpiewajcie Panu pieśń nową
        Śpiewaj Panu, ziemio cała.
        Śpiewajcie Panu, sławcie Jego imię,
        każdego dnia głoście Jego zbawienie.

        Głoście Jego chwałę wśród wszystkich narodów,
        rozgłaszajcie cuda pośród wszystkich ludów
        Głoście wśród ludów, że Pan jest Królem,
        On utwierdził świat tak, że się nie zachwieje,
        będzie sprawiedliwie sądził wszystkie lu

  7. Bożena said

    Dziękuję za filmik z naszym kochanym papieżem Benedyktem 16 dawno go nie widziałam .Mi ze wszystkich na prezydenta tylko Duda pasuje nikt więcej oby wygrał .

    • Pro Publico Bono said

      Bardzo wzruszające spotkanie również mojego kochanego Ojca Św. i ulubionego Prezydenta.
      Masz rację – tylko A.Duda, który przypominam odważnie bronił i przeciwstawił się jako sekretarz stanu Prezydenta RP bezprawnemu wejściu do gabinetu Lecha Kaczyńskiego w dniu 10 kw 2010r. i próbie przejęcia dokumentów tuż po katastrofie. Odważny, stanowczy, jednocześnie bardzo zdeterminowany w swojej postawie. A przy tym mądry i ciepły. Nigdy nie zapomnę jak głęboko wzruszony, przez łzy walczył o dobre imię swojego Prezydenta. Czy może być lepsze wspomnienie, czyż może być lepszy niż Andrzej Duda Prezydent ?
      Na tym blogu nie trzeba namawiać do modlitwy, nowenny pompejańskie, w których również uczetniczę są tego dowodem. Miejmy nadzieję, że Pan Bóg dostrzeże nasze starania i , że nadszedł wreszcie kres naszego oczyszczania.
      Chrystus Królem

      • Gosia 3 said

        A czy pamiętamy o tym ,że poseł Górski właśnie z PiS – wcześniej dążył już raz do Intronizacji. Wtedy nie wyszło a teraz Niebiosa nam pomogą. Nie będzie to tak od razu ale czas dojrzewa do nałożenia Jezusowi Chrystusowi – Korony Chwały przez naród polski. Módlmy się nadal Różańcem Świętym.

        • Dzieckonmp said

          Przecież z incjatywą Intronizacji musi wyjść Episkopat. To jest ich misja. Jak Episkopat nie wyjdzie z taką inicjatywą to nic nie będzie.

        • Gosia 3 said

          Tak ! wszystko zależy od Episkopatu a biskupi mają serca jak z kamienia. Ale Pan Bóg już wkrótce ich rzuci na kolana. Bóg jest Wszechmogący i widzi pragnienia ludzkich serc Polskiego Kościoła Świętego. My się tylko nadal módlmy w tej intencji i pomoc przyjdzie z Nieba . Ja to tak odbieram. Pozdrawiam.
          Zamieściłam wpis odnośnie tego powyższego głównego wpisu i wyparowało.

        • cox21 said

          @Dzieckonmp- Dokładnie. Inicjatywa musi wyjść od episkopatu.

        • Leszek said

          Ja myślę, że G. Braun – który owszem przyznaję, że mógł w czasie niedawnej debaty telewizyjnej kandydatów na Urząd Prezydenta RP miast wątku roszczeń żydowskich skupić się na sprawie Intronizacji, od której dokonania tak naprawdę zależy los/przyszłość naszego kraju – podobnie jak los Polski zależał od dokonania tejże w r. 1938/9 – nie jest prawdziwym zagrożeniem dla Polski jak to wyraził ADMIN w swoim wpisie w poz. 6, z g. 14.57, lecz Episkopat w Osobach tych (a jest ich większość) swoich członkach, począwszy od najwyższych godnością kard. Dziwisza, Nycza…, którzy zdecydowanie sprzeciwiają się tej Intronizacji (Ps 82,6; J 10,34n). Oni/ci duchowni są prawdziwym zagrożeniem bytu narodowego naszej Ojczyzny, przed czym przestrzegał Pan Jezus mówiąc o tym R. Celakównie. Gdyby nastał po wyborach Prezydent, dla którego priorytetem byłaby Intronizacja Chrystusa na Króla Polski, to winien by skupić przy sobie polityczne w Sejmie/senacie i dokonać Intronizacji przy współudziale biskupów, którzy są całym sercem i sobą za nią, nie oglądając na jej przeciwników, też w Episkopacie. Z uwagi na to, że tak wiele będzie zależało/zależy do Intronizacji, to lepszym rozwiązaniem jest jej dokonanie przy podziale w Episkopacie w tej sprawie (1J 2,19), niż narażać się na smutne konsekwencje jej niedokonania, trwając przy wizji „jedności” i zgody Episkopatu (bo zapewne i w tym gronie w różnych sprawach nie ma jednomyślności, choć takowa wydaje się w wydawanych komunikatach po tej czy innej konferencji Episkopatu. W Sejmie czy w Senacie jest wiadomo, kto jak za taką czy inną ustawą, projektem głosował, natomiast w Episkopacie o czymś podobnym nie słyszymy. To jakby „nieustanne” konklawe.

        • Dana said

          Z inicjatywą może wyjść też Lud Boży , podobnie jak z inicjatywą Krucjaty Różańcowej .Biskupi czekają na wiernych , a wierni na biskupów.To kiedy to nastąpi.

  8. mentronik said

  9. krystynka said

    A ja dzisiaj słyszałam od moich uczniów ,że Braun to cienki bolek i nie ma zadnych szans.Młodzież mówi,że tylko przebicie może mieć Duda ,bo tak mówią w domu rodzice i dziadkowie.Zobaczymy w takim razie w niedzielę,bo coraz wiecej osób mówi jednak o Dudzie,ludzie analizują ,żeby nie rozpraszać głosów na kilku kandydatów,wobec tego obstawiaja najsilniejszego.

  10. Rysiek said

    Niestety w wyborach nie wezne udzialu bo nie mam godnego kandytata. Wsystkich przepraszam ktorych urazilem i prosze o wybaczenie. Leszku wybacz, ze nie odpowiadam. Zycze wszystkim blogoslawiensta Bozego,natchnien Ducha Swietego i opieki Aniolow Strozow. Koncze swoj udzial na blogu, bo nie znajduje miejsca dla siebie w tym swiecie. Zostancie z Bogiem. Rysiek.

    • pio0 said

      Rysku z całym szacunkiem, ale nie idąc na wybory zgrzeszysz umyślnie, więc bracie zachęcam do wzięcia w wyborach i zagłosowanie na jedynego kandydata który może wygrać – Andrzeja Dudę. Nie poddawaj się, nie kończ udziału na blogu, tylko weź się w garść i walcz o to co Boże i Polskie. Mód się do Ducha Świętego żeby Ci pomógł.
      Nie poddawaj się bracie, nie poddawaj, to zły Ci to podsuwa……

      Fragment, reszta w linku:

      Czy katolik obowiązkowo powinien brać udział w wyborach? Co mówi na ten temat nauka Kościoła?

      Udział w wyborach jest obowiązkiem katolika. Przypomina o tym chociażby ostatni komunikat Konferencji Episkopatu Polski z Jasnej Góry, w którym biskupi mówią, że Kościół i katolicy w Polsce powinni aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym. Hierarchowie podkreślają również, że „oczekiwanie niektórych ośrodków, iż Kościół stanie się «wielkim milczącym» na czas kampanii nie ma uzasadnienia w nauce społecznej Kościoła”. Katolik jest równoprawnym członkiem społeczeństwa, w związku z tym musi brać odpowiedzialność za losy narodu, w którym żyje. Zatem udział w wyborach jest obowiązkiem każdego wierzącego człowieka.

      Tymczasem wiele osób tłumaczy się, że nie idą na głosowanie, bo nie ma takiego kandydata, który w pełni reprezentowałby ich poglądy. Czy katolik może usprawiedliwiać się w ten sposób?

      Moim zdaniem to jest usprawiedliwianie swoich zawodów, zniechęcenia czy też zwykłego lenistwa. Owszem, po transformacji z 1989 r. może pojawić się takie myślenie, że choć tyle razy głosowaliśmy, to wciąż nie ma tych zmian, na które oczekujemy. W jakimś stopniu jest to bolączka współczesnej polskiej demokracji. Pamiętajmy, że w wyborach zawsze startują nowi ludzie. Warto przyjrzeć się tym kandydatom, uczestniczyć w przedwyborczych debatach, pytać o sprawy, które nas interesują. Być może, wśród tych nowych twarzy znajdziemy idealnego reprezentanta. Bo jeśli nie pójdziemy na głosowanie, to inni wybiorą za mnie i właśnie ci ludzie będą mieli wpływ na nasze życie. Będą np. decydowali o wysokości podatków, które przyjdzie nam płacić. I nie będzie wtedy „zmiłuj się”, bo tak uchwaliła parlamentarna większość. Przykład ten pokazuje, jak demokracja, nasze wybory mają wpływ na przyszłość kraju, w którym mieszkamy. Dlatego radziłbym wszystkim sceptykom, aby jednak poszli do urn i wykorzystali okazję, dzięki której przez wybór odpowiednich posłów czy senatorów co cztery lata, możemy decydować o wysokościach podatków, rent, emerytur, pensjach itd.

      Czy dobrowolna rezygnacja z udziału w wyborach jest grzechem?

      Moim zdaniem jest to grzech zaniedbania, bo niewzięcie odpowiedzialności za losy narodu, przyszłość ojczyzny, ludzi jest w pewnym stopniu godzeniem się na to, by do parlamentu dostali się także ci, którzy nie reprezentują chrześcijańskiej wizji świata. Pan Jezus posłał apostołów na cały świat, aby go zmienili, a nie żeby świat zmienił apostołów. Swoją żywą wiarą, radykalizmem oraz dzięki wierności Bogu i Ewangelii zbudowali na gruzach rzymskiej cywilizacji nową cywilizację chrześcijańską. Dlatego my również nie możemy godzić się na bierność. Bo jeśli my nie pójdziemy na wybory, zrobią to inni, głosując np. na ludzi, którym obca jest wizja chrześcijańskich wartości. Może się zatem okazać, że przyszłe prawo będzie godziło w życie nienarodzonych, w małżeństwo rozumiane jako związek kobiety i mężczyzny, w rodzinę. Jednym słowem zachwiane zostaną te wartości, o które Kościół, który jest strażnikiem Bożego objawienia i prawa naturalnego, upomina od początku swego istnienia.

      http://www.opoka.org.pl/biblioteka/P/PS/echo201139_ludzie_sumienia.html#

    • Dzieckonmp said

      Takich mamy katolików. Grzechu się dopuszczą żeby na wybory nie iść. Przecież można iść do spowiedzi i wszystko będzie dalej normalnie.

    • Dana said

      Rysiu idź i zrób frekwencję.

    • Rysiek said

      Drogi PioO. Nie pójdę na wybory, bo Duda mówi, że jako prezydent będzie za in vitro. Nie czuję grzechu, jeżeli nie weznę w nich udziału. Panu Bogu nie zależy na żadnych wyborach z wyjątkiem jednego- wyboru Boga Ojca Stworzyciela. Dlatego bijcie się , walczcie,Bóg na to pozwala. Drogi bracie jeszcze dziś wejdę na tą stronę. Mam Boże prawo wyrazić swoją opinię, mam prawo uszanować prawo wypowiedzi innych, a nawet obowiązek, ale nie tylko przez ten blog, a nawet, życie na codzień jest demona racją. Wycofyję się bo to jest niezgodne z Wolą Bożą, Ewangelią i świecką etyką. Bądż zdrów.

      • Dzieckonmp said

        Szerzysz kłamstwo o Dudzie dlatego będą banowane twoje wypowiedzi. Nie mogę dopuścić kłamstw na blogu a wielokrotnie pisałem że nie mam tyle czasu by wszystko prostować dlatego czynię ban . Jak mi rozmnożysz czas to zamiast banu bede prostował.Duda powiedziała że jego stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu. Nawet klip Komorowskiego sobie obejrzyj w którym Komorowski atakuje Dudę tylko o In Vitro i tam też nic nie ma z twych kłamstw.
        Oczernianie , mówienie nieprawdy aby kogoś poniżyć jest bardzo ciężkim grzechem.

        • Klara said

          Panie Bronku, ja Pana podziwiam, tyle pracy Pan wkłada, żeby coś uzmysłowić ludziom a oni dalej swoje. Duda nie jest za in- vitro!!!Tyle razy o tym mówił a wy dalej przeinaczacie fakty.Jest de facto 2 kandydatów Komorowski i Duda. Kto ma jeszcze wątpliwości na kogo głosować!!!

        • Dzieckonmp said

          To jeszcze dla Rysia który kłamie i oczernia Andrzeja Dudę.
          Jest wiele wypowiedzi w róznych gazetach i wiele filmików gdzie są wypowiedzi Dudy na temat In Vitro. W jednym medium znalazłem fałsz w pozostałych nie. Zaznaczam że na bieżąco czytałem wszystkie, ja jak się czymś interesuje to do końca. Nie ma u mnie ani jednego dnia bym nie zapoznał się z wszystkim co się wydarzyło w Polsce, w świecie i w Kościele.
          Dlatego wybrałem dla ciebie tekst z niemieckiej gazety wrogiej PIS polskojezycznej Fakt.

          Duda o In Vitro

          Andrzej Duda: Jestem przeciwko in vitro

          Fakt: Złośliwi twierdzą, że sypie się panu kampania.
          Andrzej Duda: – Wydaje mi się, że sypie się kampania Bronisława Komorowskiego. Skończyły się marzenia o pierwszej turze. PO ucieka się do starych sztuczek. Cynicznie wyciąga tematy, które rozbudzają emocje w społeczeństwie. Dzieje się tak zwłaszcza, gdy ma kłopoty. Jednym z tych tematów jest in vitro. Przecież PO rządzi od 8 lat. Gdyby naprawdę chcieli uregulować kwestię in vitro, już dawno by to zrobili. W spokoju, w woli dialogu i rozmowy, a nie w czasie kampanii wyborczej. Przykro patrzeć, jak dramat ludzi, którzy nie mogą mieć dzieci, jest cynicznie przez PO wykorzystywany.

          „Wybieramy prezydenta czy prymasa?” – spytał jeden ze znanych blogerów. W kwestii in vitro przyznaje pan, że podziela stanowisko Episkopatu, a do tego mówi nam pan, że in vitro to w dużej mierze oszustwo.
          – Nie będę przed nikim ukrywał, że jestem człowiekiem wierzącym i mam swoje poglądy. Powiedziałem o tym, jak postępuje się z ludźmi, którzy bardzo chcą mieć dzieci i z tego powodu są gotowi niemalże na wszystko, więc poddają się także tej metodzie. Im mówi się, że będzie skutecznie, a tymczasem skuteczność wynosi jedynie jedną trzecią. Sam znam ludzi mamionych przez lata, tracili dziesiątki tysięcy złotych. In vitro to w bardzo wielu przypadkach dawanie ludziom fałszywej nadziei i branie od nich za to ogromnych pieniędzy – nie sposób nazwać tego inaczej.

          Wypominanie panu ustawy, która zakładała karanie więzieniem za in vitro, to populizm?
          – W Sejmie są różne projekty. Kiedy zgłaszane są te skrajnie liberalne, zgłasza się także te, które są nastawione na ochronę życia. A ja jestem zwolennikiem ochrony życia i zawsze byłem. Rzecz polega na tym, żeby wypracować rozwiązanie, które będzie rozsądne. Obecny projekt rządowy także jest bardzo liberalny i nie uwzględnia w zasadzie żadnych postulatów ludzi wierzących. Trudno się dziwić, że go nie popieram.

          Przeciwnicy panu wytykają, że tonuje pan wypowiedzi o in vitro, bo wielu wyborców jest za.
          – No przepraszam bardzo! Mówię o swoich osobistych poglądach – moich jako człowieka. Jedni zarzucają mi, że tonuję, inni że zaostrzam. Moi oponenci w końcu powinni się na coś zdecydować.

          Pan się teraz chyba trochę kreuje na twardziela?
          – Mam swoje zdanie i nie będę udawał, że jest inaczej. Swojej opinii nie zmieniam, ale zawsze uważam, że należy rozmawiać. Nawet ludzie, którzy mają zupełnie odmienne poglądy, powinni szukać tych punktów wspólnych, bo takie zawsze gdzieś są. Tylko rozmowa musi być prawdziwa, a nie udawana, pod publiczkę. Kwestie bioetyczne w Polsce wymagają regulacji. Tylko nie w taki sposób, jaki robi to od lat Platforma: poszukiwanie konfliktu społecznego i budowanie agresji. Tu trzeba dialogu i rozsądnego rozwiązania, które nie będzie szkodliwe.

          Dzisiaj pan powiedział jeszcze, że Platforma Obywatelska jest tak obywatelska jak Milicja Obywatelska. Nie boi się pan używać publicznie takich słów?
          – Często słyszy się takie powiedzenie i taka jest prawda. Co ich działalność ma wspólnego z obywatelskością? Zwłaszcza jeżeli wszystkie wnioski obywateli są odrzucane w polskim Sejmie. Miliony podpisów to za mało? Z czystej przyzwoitości, szacunku do głosu obywateli, trzeba pochylić się nad takim projektem, a nie od razu wyrzucać go do śmietnika

          http://www.fakt.pl/polityka/andrzej-duda-specjalnie-dla-faktu-opowiada-o-in-vitro,artykuly,531112.html

          Jeśli już jesteś takim lemingiem że nie potrafisz zrozumieć tego tekstu to ja na to nic nie poradzę. Ja cię nie uzdrowię i nie mam czau aby zajmować się tym i wydobywać z dołka na wierzch. Nawet gdybym się tylko tobą zajmował to i tak nie dałbym radę bo tobie trzeba poświęcić ponad pełny etat. I nie piszę to złośliwie ani żeby cię obrazić tylko po to żebyś zrozumiał w jakim miejscu jesteś przez co popełniasz wiele błędów. Podobnych osób jest wiele tutaj choćby Krystyna , Anonim, Jerzy, Patryk Mobilny, OSTOJA, Darek, jowram, Pustelnik,Marzena, Sangwiniczek,aser, Joanna Olbrychtowicz, Julka, beza, Przemysław , Moher itp. Nie da się jednemu człowiekowi mieć 20 etatów.

        • cox21 said

          @Dzieckonmp-Dobrze, że pan to przypomniał.

        • Rysiek. said

          Adminie. Dobrze, jezeli jest to kłamstwo ze strony Niezależna, to przepraszam Ciebie i wszystkich, ale jeżeli jest to prawda, to na kłamstwie nie zbudujemy ani Polski, ani Królestwa Bożego. Nie jestem na Ciebie zły i nie darzę urazy. Jesteś w temacie bardziej niż ja. Zbieram tylko wiadomości ze żródeł, które wydają mi się prawdomówne. Cóż Twoja wola niech będzie, nie protestuję i nie pragnę powrotu na Twój Blog. Niech Bóg Cię Adminie błogosławi i prowadzi drogą prawdy i miłości w czynie Z Bogiem.

        • Dzieckonmp said

          Ryśku jakbyś myślał że źródło fakt jest złe to proszę o wypowiedź na wideo. Duda pojechał do wski Gózd pod Krakowem aby rozmawiać o rolnictwie. Tam tez znalazła się ekipa TVN24 i pierwsze pytanie na temat rolnictwa to pytanie o In Vitro dziennikarki TVN24.WSi wiedzą z sondaży że Polacy w wiekszości są za In Vitro dlatego na każdym kroku w każdym spotkaniu z dziennikarzami walą z pytaniami o in vitro aby pokazywać i ludzie by się zniechęcali co do Dudy. Tym problemem mieli w czasie kampanii niszczyć Dudę.
          Proszę od 7 minuty posłuchać. I prosze swoje kłamstwa gdzie się da prostować aby wynagrodzić krzywdę. Jeszcze jedno proszę nie wierzyć żadnej gazecie, czytać wszystkie i szukać triku , kłamstwa kto chce coś ugrać.

        • pio0 said

          Adminie proszę wyciąg wpis ze spamu.
          Bóg zapłać.

      • pio0 said

        Oj Ryśku, Ryśku, jakże przykro czytać to co piszesz…

        1. Panu Bogu właśnie zależy na wyborach,zależy mu żeby rządzili Polską ludzie mu bliscy, którzy się go nie wstydzą, którzy chcą Boga w ojczyźnie Polsce. Im bardziej będziemy bierni, źli, tym gorzej będzie dla kraju, tym gorsi będa przywódcy. My jesteśmy narzędziem w rękach Boga i mamy to pokazać na wyborach, że nie patrzymy na obietnice ludzi którzy sa przeciwni Bogu, choćby złote gruszki obiecywali. Najpierw jesteśmy Chrześcijanami, a później martwimy się o gospodarkę, politykę etc.

        2.W sprawie Pana Dudy to nie masz racji, wyżej już napisali. Ja dodam to,oglądnij pseudo spot Komorowskiego i co tam Duda mówił. Oczywiście będą grac na uczuciach, że Duda jest przeciwny życiu, że dzieci urodzone sa be itp, to sa sztuczki ludzi którzy używają ciosów poniżej pasa i manipulują.

        3.Co do cenzury. Dziwisz się? Po tylu latach to co przeczytałem ( a o czym jeszcze nie wiem, bo Admin pisał że nie wszystko przepuscił, ale sam musiał to niestety przeczytać) i to pisza ludzie deklarujący wiarę. Ręce mi odpadły.Myślisz że mi się podoba oczekiwanie na moderację, cenzura? Nie, ale Admin próbuje choć do wyborów zablokować to szkodliwe dzieło co niektórych blogowiczów, właśnie po to aby nie sprało mózgów mówiąc kolokwialnie jak tobie bracie. Druga sprawa, że to Admina dzieło i ma prawo moderować co chce, gdyż i tak już z bloga Królowej Pokoju nie raz zrobił się śmietnik. Docen to co Admin stworzył ( oczywiście Maryja poprowadziła😉 )i to co otrzymaliśmy, choć nie zawsze nam się to podoba.

        4. Nie niszczmy, lecz budujmy i ratujmy, później będzie czas na rozważanie koalici/pomocy na Dudy. Teraz najważniejsze, usunąć tych co szkodzą Prawu Bożemu i Polsce.

        Tu masz link, o którym mówiłem.

    • bozena2 said

      Panie Rysku i Panie Adminie już się diabeł cieszy z waszego niedojrzałego postępowania i słów, które ranią , zwłaszcza słów P. Admina, już was skłócił i poróżnił, udało mu się nawet na tym katolickim blogu.
      ….”Oto siły ciemności pragną dokonać zniszczenia całego Polskiego Narodu. Mają następny plan, aby was podzielić i przeciwstawić sobie, abyście walczyli między sobą. To jest kolejny plan wrogów Polskiego Narodu, pamiętajcie o tym. Dlatego, Ja wzywam was do modlitwy o jedność, o to abyście byli jedno w Duchu Świętym, abyście przyjęli Mnie Jako Dziecię. Trwajcie w Mojej Miłości i podążajcie za Mną drogą, którą Ja wam wskazuję. Moja Miłość jest ponad tym wszystkim. ….”
      http://www.duchprawdy.com/prorocy_o_katastrofie_smolenskiej.htm

    • Hoplita said

      Nie balamuc rysiu. Twoje slowa sa obludne. Pokazujesz sie od strony swietoszka prosisz o przebaczenie i manifestujesz niechec do wyborow. Niby ok. Ze niby nie ma dobrego kandydata a tak na prawde ujmujesz Dudzie i wspierasz Komora. Nie powiesz wprost ze jestes za Bulem bo by cie tu zjedli albo komentarz by sie nie ukazal. Oj rysiu rysiu ty stary peeselowcu, maly chlopku.

    • Kasia1 said

      Ryśku ,zawsze mnie wspierałeś,nie poddawaj się proszę.Utrzymaj swoje miejsce.

  11. pio0 said

    • anzelmik said

      Gdyby Wojciech Cejrowski startował na prezydenta , nie miałbym nad czym się zastanawiać – od razu oddałbym na niego głos.
      Człowiek tak inteligentny , oczytany , miły , kulturalny , znany w świecie i ceniony , bez dwóch zdań najlepszy dziś ambasador naszego kraju ! Byłby znakomitym prezydentem – jestem przekonany na 100 procent !
      Szkoda tylko że nie startuje , szkoda też że tak mało ludzi go docenia…

      • pio0 said

        Nie wszystkie wypowiedzi mi się podobają Pana Cejrowskiego, ale cenię go za wiele rzeczy i bardzo chętnie słucham tego co mówi. Dobrze powiedziane, że bardzo dobry ambasador kraju ale i Katolicyzmu, oczywiście nie ze wszystkim musimy się zgadzać -wszakże różni jesteśmy, ale mówi językiem który wydaje mi się przejrzysty.

        Z tego co mi wiadomo to nie wiem czy mógłby nawet startować, bo bodajże ( nie jestem pewien) coś chodziło o zrzeczenie się przynależności do UE.

        Tu jakiś wywiad masz jakbyś chciał poczytać( tylko z 2012):
        http://pressmix.eu/2012/10/09/wojciech-cejrowski-zawsze-bylem-i-jestem-soba-bo-stac-mnie-na-to/

  12. anzelmik said

    Oglądając film z papieżem Benedyktem i Lechem Kaczyńskim , tak sobie myśle ile wstydu byłoby jakby tam był zamiast Kaczyńskiego , komoruski…
    Na filmie widać kulture i wychowanie naszego prezydenta , obycie , szacunek dla drugiej osoby , miły uśmiech…
    A jak patrze na komoruska to ciągle widze fałszywy uśmiech, czytanie z kartki , brak ogłady i wychowania…pustka totalna.
    Poprostu przepaść jaka dzieli tych dwóch ludzi – Kaczyński i komoruski…Wielka przepaść !
    Zacytuje moje sklecone znane w internecie i kilka razy cytowane słowa :
    Mój Prezydent to prof. dr hab. Lech Kaczyński !
    Mój Prezydent wygrał w uczciwych wyborach !
    Mój Prezydent nie miał problemów z powtórzeniem słów przysięgi !
    Mój Prezydent potrafił się zachować w każdej sytuacji !
    Mój Prezydent nie czytał przemówień z kartki !
    Mój Prezydent miał wykształcenie !
    Mój Prezydent przyznawał ordery tylko wybitnym Polakom !
    Mój Prezydent nie miał doradców z PZPR !
    Mój Prezydent dbał o Polskich bohaterów którzy walczyli z komuną !
    Mój Prezydent przyczynił się do zbudowania muzeum Powstania Warszawskiego !
    Mój Prezydent był prezydentem Warszawy !
    Mój Prezydent był prezesem NIK !
    Mój Prezydent był ministrem sprawiedliwości !
    Mój Prezydent nie skazałby Polaków na prace do 67 roku zycia !
    Mój Prezydent nie podpisałby GMO !
    Mój Prezydent zginął w dziwnych okolicznościach w Smoleńsku lecąc oddać hołd pomordowanym w Katyniu !
    Mój Prezydent jest bohaterem w Gruzji i jest szanowany na Ukrainie !
    Mój Prezydent jest pochowany na Wawelu i nikt tego nie zmieni !
    Chwała Bohaterom , Chwała Poległym !
    Bóg Honor Ojczyzna !

  13. Leszek said

    Wybory prezydenckie, wyborami. Owszem ważna sprawa. Ale pozwólcie blogowi bracia i siostry by trochę wyciszyć te całe emocje wyborcze, by nie powiedzieć ta całą też i medialną „wyborczą wrzawę” nie zapominajmy, że mamy za łaską Bożą m-c maryjny Maj AD 2015.
    Wsłuchujemy się owszem w różne kandydatów na urząd Prezydenta RP prezentowane deklaracje, programy itd. Ale dobrze chyba będzie jeśli wsłuchajmy się jakie to, na ten właśnie Jej poświęcony m-c ma Matka Boża, które – jeśli by można tak powiedzieć majowy program – życzenia, który/-e przekazuje w Orędziu nr 264 zatyt. ‚Ten miesiąc maj’ {z 1.0 5.1983r.} do swoich umiłowanych synów, Kapłanów (http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/83.htm):

    „W t y m m i e s i ą c u usiłujcie bardziej intensywnie żyć poświęceniem się Mojemu Niepokalanemu Sercu… tylko w ten sposób każdy z was będzie mógł Mnie uczcić.
    Dajcie Mi małe kwiaty umartwienia, aby pocieszyć Mnie w wielkim bólu. Doznaję go widząc, że nie przyjmuje się żadnego Mojego wezwania ludzkości do powrotu do Boga.
    Jakże Jezus się smuci, gdy tylu ludzi idzie drogą grzechu, nieczystości, zepsucia i niepohamowanego egoizmu! Ofiarujcie Moim biednym chorym dzieciom pomoc waszej pokuty i umartwienia.
    Przez wszystkie dni t e g o m i e s i ą c a Mnie poświęconego ofiarowujcie Mi małe kwiaty ciszy, uległości, całkowitej dyspozycyjności, pokory, cierpliwości, łagodności, wyrzeczenia się przyjemności zmysłowych oraz wygód.
    Składajcie Mi w ofierze koronki różańcowe, odmawiane częściej i z większą żarliwością.
    Szczególnie proszę was teraz o żarliwie i pełne radości odmawianie ze Mną Różańca Świętego. Jest on bronią, którą powinniście się dziś posługiwać, aby wydać i wygrać tę krwawą bitwę. Jest on złotym łańcuchem, łączącym was z Moim Sercem. Jest piorunochronem strzegącym was i drogie wam osoby przed ogniem kary. Jest niezawodnym środkiem, by mieć Mnie zawsze blisko siebie.
    Proszę was, abyście często odnawiali poświęcenie się Mojemu Niepokalanemu i zbolałemu Sercu i w pełni nim żyli. Wejdźcie jak najprędzej do tego schronienia, żebym mogła was obronić.
    Moja opieka musi się coraz bardziej ujawniać wobec wszystkich, ponieważ przeżywane przez was dni są naznaczone wielkimi cierpieniami i dla wielu Moich biednych dzieci, tak dzisiaj zagrożonych, zwiększa się niebezpieczeństwo potępienia.
    Niech t e n m i e s i ą c m a j, szczególnie Mnie poświęcony, będzie dla was cenną okazją do zdania się na Mnie przez ofiarowanie małych kwiatów umartwienia, przez częste odmawianie Różańca Świętego i coraz intensywniejsze życie poświęceniem się Mojemu Sercu”. cdn

  14. Leszek said

    Adminie! Proszę byś odnalazł wysł. przed chwilą mój „zaginiony” wpis i umieścił go we właściwym miejscu, bowiem chciałbym kontynuować cd. Pozdr. w Panu + Hbr 12,14

  15. Dana said

    Wojciech Młynarski – Róbmy swoje

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d bloggers like this: