Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Czy ludzi dobrej woli jest więcej?

Posted by Dzieckonmp w dniu 10 Maj 2015

O godz 21 będziemy mieli wstępną odpowiedź na tak postawione pytanie. Chcę wierzyć że tak będzie. Chcę wierzyć że Polacy jeszcze pamiętają słowa Jana Pawła II. „Solidarność – to znaczy: jeden i drugi, a skoro brzemię, to brzemię niesione razem, we wspólnocie”.

Czy to bardzo ciężkie brzemię, jakim jest walka o uratowanie istnienia naszej umiłowanej Ojczyzny – Polski, Polacy ponieśli razem?  Niech Bóg błogosławi wszystkim w naszej Ojczyźnie którzy nie fantazjowali a byli razem, nie dali się podzielić- ja od Pawła a tamten od Jana, niech Królowa Pokoju wszystkich którzy byli Solidarni przytuli do siebie i sprawi u nich łzy radości i szczęścia, niech pomaga im w trudach codzienności życia. Bóg zapłać wam za to że kochacie Polskę, za to że tęsknicie za dobrem, prawdą i pragniecie tego dla wszystkich rodaków. Na was można liczyć. To wy jesteście Solidarni, to wy jesteście dojrzałymi wyznawcami Chrystusa. Wiara bez uczynków jest martwa.

Część komentarzy  mimo tego że były wartościowe nie przepuściłem. Zrobiłem to dlatego że nie chcę płacić miliona złotych kary jaką mafia rządząca Polską mogłaby mi nakazać zapłacić. Myślę że nie ma sensu już ich przywracać. Od godz 21 wszystkie komentarze będą dopuszczone i ukazywać się natychmiast. Jak długo to zależy od was. Musimy wiedzieć że przed nami jeszcze 2 tygodnie kampanii wyborczej, a kampania rządzi się swoimi prawami. Nie może być tak by mój blog oczerniał prawego człowieka. Każdy kto chce oczerniać ma mnóstwo otwartych na to portali. To nie jest miejsce do burzenia jedności, solidarności. Z chęcią was przyjmą  choćby na wybiórczej czy łonecie.

Zakopiańczycy Solidarni

a103

Odpowiedzi: 235 to “Czy ludzi dobrej woli jest więcej?”

  1. Beza said

    Dziękuję Adminie, że mój komentarz jednak się pojawił – jest to odpowiedź dla Leszka pod nr 14. Ten komentarz pisałam z serca, nie z wyrachowania. Przede wszystkim nie chcę aby ludzie pozostali w błędnym przekonaniu, że Grzegorz Braun promuje jogę. Myślę, że była to robota złego , jakiś nieświadomy człowiek go zaprosił lub sam się zgłosił aby poprzeć G.Brauna. Zresztą nie ma co się dziwić skoro sami Dominikanie promują jogę, co się dziwić zwykłym ludziom. Księża mało mówią o zagrożeniach, duchowych, albo wcale nie mówią. Ja sama długo nie wiedziałam, że wróżbiarstwo, karty tarota, akupunktura, leki homeopatyczne to zło – dowiedziałam się od księdza, który prowadził rekolekcje. O jodze i walkach wschodu dowiedziałam się z internetu. A ludziom którym się mówi o tym nie wierzą, że może to im zaszkodzić duchowo. Mojej koleżanki z pracy nie udało mi się przekonać żeby nie zapisywała się na jogę, chociaż pokazywałam jej w internecie świadectwa ludzi, którzy chodzili na jogę.
    Koleżanka na szczęście krótko chodziła na te zajęcia z jogi. Polecam jeszcze raz obejrzyjcie film z konwencji G. Brauna, nic złego tam się nie działo, a uważam że wręcz dużo dobrego. Pozdrawiam

  2. Dzieckonmp said

    WYNIKI WYBORÓW OKRĘG LUBLIN:
    Andrzej Duda 178 672
    Bronisław Komorowski 101 300
    Paweł Kukiz 91 451
    Janusz Korwin-Mikke 13 934
    Adam Jarubas 9 860
    Janusz Palikot 8 479
    Magdalena Ogórek 8 162
    Marian Kowalski 5 233
    Grzegorz Braun 4 694
    Jacek Wilk 2 028 Paweł
    Tanajno 739
    Liczba uprawnionych do głosowania 838 932 Liczba wydanych kart do głosowania 428 369 Liczba głosów ważnych 424 552

  3. Konkretny said

    no nie dziwie sie jak odwalasz adminie swoja propagande nie wsytarczy wam ze 6 razy juz was okłamali ze tymi wyborami duda juz wiesz jaki bedzie kim ty jestes ze wiesz ze on cie zbawi czy co to antychrystowi tez uwierzysz szybko bo sie poda za katolika oj bronku ten blog zszedl na psy trzeba trzezwo oceniac a cie podniecac sie duda odrazu ze zbawi nas on nic nie zmieni nie chce wyjsc z ue z bisu z nato wspolpracuje z zydami nie chce nic o nich wspomniec nadal bedziemy podpieci tam i murzynami w naszej koloni szkoda gadac a rob jak chcesz i banuj mnie

    • Dana said

      Konkretny – to jest marudzenie.Masz swojego faworyta to sobie miej nikogo to nie obchodzi.

    • cox21 said

      Czyli co? Bredzisław jest w tej sytuacji lepszy?

  4. Dzieckonmp said

    Komorowski puścił w dziś nowy spot

    • Dzieckonmp said

      Kukiz odpowiedział Komorowskiemu

    • cox21 said

      W tym miejscu chciałbym zaapelować do wyborców Kukiza, którzy zaglądają na ten blog. Nie dajcie się nabrać na te brednie Bredzisława. On rządził 5 lat i co zrobił w tej sprawie? Nic, zero! To tylko chwyt, by was kupić. Była inicjatywa referendalna w tej sprawie i chyba dobrze pamiętacie co PO z nią zrobiła. Nie łudźcie się, że teraz będzie inaczej.

      • pio0 said

        Zaczęła się propaganda, ciekawe kiedy znów zaczną straszyć PiSem🙂
        Jakoś taki do konfrontacji w debacie nie był Komorowski, olał wszystkich wraz ze swoimi wyborcami, nagle teraz chce debaty🙂

    • Dana said

      To jest trochę reklama .Braun ma zakaz to i Bronisław powinien mieć zakaz reklamy.

  5. Beza said

    Komentarz z Glorii.tv

    Wg. wstępnych wyników 2,5 %(ok 373 tys.) katolików poprało 3 kandydatów, którzy deklarowali pełną ochronę życia. W tym Grzegorz Braun, który deklarował stanowczo obronę życia uplasował się na 1 miejscu(ok. 182 tys.) 2(120 tys.) był Marian Kowalski i 3(90 tys.) Pan Jacek Wilk. No trzeba wyraźnie stwierdzić że naród Polski uległ masowej kontroli umysłu i duszy. Ale najlepszą wiadomością dla tych 373 tys katolików jest fakt że tylko oni poparli tych którzy nie traktują prawa Bożego kompromisowo.

    • Dzieckonmp said

      masło maślane. Usprawiedliwianie swojej głupoty nic nie wnoszące do życia.

    • Dana said

      Może nie obrażajmy siebie wzajemnie,kłócić się można też z miłością i szacunkiem do bliźniego .Kto się lubi ten się czubi .
      Może przydałby się regulamin pisania komentarzy.

      • pio0 said

        Przecież Admin nie napisał że ktoś jest głupi, tylko napisał o głupocie ludzkiej.
        Zresztą Dano, ciekawe, że piszesz o nieobrażaniu a docinki swoje dodajesz np. do Tomasza🙂

        „Trzeba było Tomuś przerwać ciszę jak ciebie korciło i dać się ukarać .”

        • Dana said

          Ale zrobiłam to w sposób uprzejmy.Przeczytaj jak Tomuś kpi sobie ,że ludzie boją się kary pieniężnej i siedzą cicho w czasie ciszy.

  6. szach42 said

    http://niezalezna.pl/66897-ruch-kontroli-wyborow-informuje-o-nieprawidlowosciach-wyborczych-nasza-relacja

  7. Dzieckonmp said

    Spada poparcie dla Komorowskiego

    Na stronie internetowej PKW są zamieszczone dane z 20 na 51 okręgów wyborczych.
    Zgodnie z nimi frekwencja wyborcza wyniosła 45,88 proc.
    I tak na pierwszym miejscu jest
    Andrzej Duda – 39,69 proc.,
    na drugim jest Bronisław Komorowski – 29,14 proc.,
    a na trzecim Paweł Kukiz z poparciem 21,28 proc. poparcia.

    http://prezydent2015.pkw.gov.pl/319_Czesciowe_wyniki_w_Polsce

  8. Dzieckonmp said

    W Brukseli urzędujący prezydent wygrał niedzielne wybory. Drugie miejsce zajął Paweł Kukiz, a na trzecim miejscu dopiero jest Andrzej Duda.

    • szach42 said

      to tam, gdzie w poprzednich wyborach wyjęto o 100 kart więcej z urny, niż było głosujących ? To nie dziwi nic.

  9. Słavko said

    Szczęść Boże,
    Włączyłem wczoraj telewizor na kanale o którym mówił Kukiz żeby zobaczyć tę szopkę. Ku mojemu zdziwieniu nie był to „szoł” do którego zostałem przyzwyczajony. Kwaśne miny prowadzących, morowe nastroje. Takie mamy dzisiaj mamy media. Ktoś był zbyt pewny swego.
    To że mamy do czynienia ze zmianą widać gołym okiem. Teraz modlę się żeby Kukiz nie poszedł drogą Wałęsy czy Leppera. Na razie się zapiera że jest nie do kupienia. Wypowiedział się jasno odnośnie Komorowskiego a z Dudą może dojdzie do przełomu i będzie dobrze. Mam satysfakcję że naświetliłem rodzinie na kogo nie należy głosować i zrobili dobrą robotę, choć nie wszyscy. Małymi kroczkami do przodu. Trwajcie dalej w modlitwach za Ojczyznę, nie odpuszczajcie i proście o łaski Ducha Świętego.

  10. krystynka said

    W sobote spotkałam znajomych w sklepie na zakupach,podpytałam przy okazji na kogo głosują,jak to na kogo odpowiedziała głowa rodu ,,na Kukiza !!!,, i wtórem przytakneła jego białogłowa i dorosłe dzieci.Co ty oszalałeś ? spytałam ,na muzyka i własnie o to chodzi kolezanko odparł znajomy,,Kukiz to jedyny mądry,zdrowo myslący człowiek z poza układu,, pogoni te hołotę z Wiejskiej ,bo wszyscy to z…e i ręka rękę myje.Na koniec skwitował,że ten twój Duda taki sam wilk w owczej skórze jak reszta.Stąd ten dobry wynik Kukiza.

  11. Leszek said

    Chciałbym się podzielić na blogu, myślę wielce interesującym i bardzo wymownym pisanym w 4-ech częściach Smsem, który otrzymałem wczoraj, 10.05 od mojej przyjaciółki, Małgosi:
    „Dziś rano Mszę Św. ofiarowałam za Ojczyznę. Zaprosiłam Aniołów i Świętych, zwłaszcza polskich oraz Dzieci Nienarodzone-polskie, których ofiarę jako Polskich Męczenników pierwszy raz tak świadomie składałam na ołtarzu. Obok mnie w trakcie Mszy dosiadła się mama z maleństwem na rękach, ok. 9 m-cy. Słodki chłopczyk był całkiem spokojny, ale chciał spać, tylko podskakiwał na kolanach i bardzo mi się przyglądał, czasami natarczywie, potem zaczął się uśmiechać. Zdumiewający był moment Podniesienia, kiedy malec tak zaczął fikać i nie zaczepiać, łapać z rękaw, ciągnąć, że mimo woli musiałam mu podać rękę i na niego popatrzeć. Trochę byłam zmieszana, ale cala ta scena była b. radosna. Potem bobo się uspokoił. a ja miałam wrażenie, że to dzieci nienarodzone manifestują swoją obecność w nim. A może to był sam Pan Jezus? To połączenie chyba ważne. Kiedy po Mszy trwałam chwilę na dziękczynieniu, miałam świadomość, że są w kościele (p.w. Miłosierdzia Bożego – dop. mój) tłumy polskich dzieci nienarodzonych ochrzczonych i nieochrzczonych – tak jak ich wcześniej zapraszałam. I naszła mnie raptowna myśl: ochrzcij je! (te nieochrzcz.) teraz, tu w świątyni, tak jak się chrzci dzieci w Kościele!… czułam, że są w świątyni tysiące, a może miliony… poszłam więc do przedsionka, wzięłam garść wody święconej i wróciłam do kościoła kropiąc wodą i odmawiając formułkę, tak jak pamiętałam, zawierzając ich miłosierdziu Bożemu. W domu ponowiłam akt chrztu – wszystkich polskich dzieci abortowanych od pokoleń. Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych, może przyjąć na raz miliony, a ja ufam Jego miłosierdziu! Powierzyłam te dzieci Matce Bożej i Jej Niepokalanemu Sercu w Litanii Loreańskiej. Jezu, ufam Tobie!
    Po tych doświadczeniach naszła mnie taka refleksja: Polska jest b. poważnie obciążona grzechem zabijania dzieci nienarodzonych od pokoleń, jak naczynie zapełnione nieczystościami. Aby to naczynie móc napełnić świeżą, zdrową wodą, trzeba opróżnić je z brudnej zawartości i wyczyścić. I tak jest z Polską, tonie w zbrodni aborcji. Trzeba wielkiej zbiorowej, narodowej krucjaty ekspiacyjnej za zabójstwa dzieci nienarodzonych.Jeśli nie będzie przebłagania i zadośćuczynienia za ten grzech główny narodu polskiego, żadna łaska na niego nie spłynie, bo jest hamowana prze mgłę (albo parasol odgradzający) aborcji. Kielich tego grzechu się przelewa. Nic nie otrzymamy, jeśli tego zła nie powstrzymamy! Wszelkie dary i Łaski dla naszego narodu od tego zależą! Z drugiej strony formą wynagradzającą jest aktywizacja tej wielkiej rzeszy polskich Świętych Męczenników-Dzieci Nienarodzonych, przez wzywanie ich w modlitwie i składanie Ich ofiary męczeństwa na ołtarzu podczas każdej Mszy Św. Ktoś mówi: przecież my nigdy za ten grzech nie zapłacimy! Tak, ale trzeba o tym pamiętać, bo my się zachowujemy jakby nic się nie stało, a przecież stało się i ciągle ie staje. Tylko prosimy (jak w czasie codziennego Apelu Jasnogórskiego – dop. mój), zamiast najpierw się ukorzyć (por. Jk 4,9) i błagać o miłosierdzie, przepraszać, a potem poprosić! (jak to miało miejsce w modlitwie wygnańców w Babilonie – zob. Ba 1,15-2,1nn). Ten grzech woła o pomstę do Nieba! O pomstę nad Polską! (jak to miało miejsce przed 2-ą wojna Światową – dop. mój) Chcemy dobra, spokoju! Żeby Bóg nam błogosławił? Niby za co? Za te morderstwa?! Spójrzmy szerzej, w prawdzie. Przecież na nic nie zasługujemy! To jest grzech społeczny, narodowy, nie prywatny! Zbrodnia rzutuje na innych, na rodzinę, otoczenie. Obciąża ich pośrednio. Takie są fakty! Nie uciekajmy przed nimi, ale przepraszajmy Boga, pokutujmy!”

    • Rysiek. said

      Drogi Leszku , Niestety nie tylko dzieciobójstwem, ale innymi grzechami i to na równi z 5 przykazaniem jest Polska obciążona. Również tu na blogu są pewne sprawy, którymi Bóg Wszechwładca tego świata uzna za grzech. Naszym zadaniem jest naśladować Jezusa, zachowywać przykazania i prostować ścieżki. Leszku, ja wiem,że pomimo swojej ułomności napiszę coś przeciw, to zaraz otrzymuję falę krytyki. Jednak czasem jest to bardzo krzywdzące. Jesteśmy wciąz słabi. Nie mamy kogoś wizualnego,widzialnego co by nas podniósł poprowadził.Chociaż powiedział, nie rób tak, idż inną drogą, to wymaga tego ….i owego….poświęcenia………… Niestety, przychodzi załamanie i nikt Ci nie pomo0że. Wierze, ufam,ale wiara i ufność przegrywa dziś pozostaje jeszcze miłość, ale czy ktoś zauważy, doceni……………… Niech Bóg ma nas w swej opiece, bo zginiemy.

  12. Dzieckonmp said

    Tak wieś lubi Komorowskiego. Na wsi mieszkają mądrzy ludzie.
    Jeden z czytelników brał udział w Komisji Obwodowej na wsi. nadesłał mi wyniki z tej komisji

    Duda 263 głosy
    Jarubas 108 głosów
    Kukiz 77 głosy
    Komorowski 54 głosy
    Mikke 15 głosów

    Komorowski dopiero na 4 miejscu, a w tv brakuje mu procent do Dudy.

    • cox21 said

      U mnie Komorowski na 2 miejscu. Wygrał oczywiście Duda, który dostał 291 głosów, Komorowski miał 236 głosów, a na 3 miejscu Kukiz ze 130 głosami. reszta daleko w tyle.

    • porjan said

      U mnie na wsi:
      A. Duda – 102 głosy
      P. Kukiz – 18 głosów
      B. Komorowski – 12 głosów

  13. anzelmik said

    Wielkie brawa dla pana Dudy !
    Co do Kukiza to ewidentnie widać że to człowiek wypromowany według pomysłu D.Tuska, co wiedziałem juz przed wyborami.
    To że nie popiera nikogo w 2 turze to oczywiste , wyszła marionetka Tuska , wstyd panie Kukiz.
    Akurat w 2 turze nie ma innego wyboru – jest tylko poparcie dla Dudy.
    Wstrzymanie się od głosu albo popieranie Komoruska to zdrada Polski.
    A nie wybranie nikogo w 2 turze to porażka i powód do wstydu dla Kukiza. To mówiąc dosadniej zdrada swoich wyborców którzy mogą poczuć się oszukani przez tego kandydata.

    • Gossja said

      Nie histeryzuj. Szczekaczka jak za Goebbelsa.

    • Rysiek. said

      Kukiz , ma rację. Adminie to jest normalność. W 2-giej turze niestety ale trzeba na Dudę głosować. Co mam zrobić. Tylko nie piszcie mi, że muszę iść do wyborów, bo niech Jarek pozwoli Andrzejowi decydować, bo inaczej wcale nie pójdę.

    • cox21 said

      Dziś rano w w I Programie PR Kukiz bardzo wyraźnie poparł Dudę.

  14. Gosia 3 said

    Wiesz co Rysiu! zachowujesz się jak panna młoda na wydaniu. Aż wstyd że tak kokietujesz własną Ojczyznę. Kochaj swoją Matkę Ziemię i już w końcu przestań robić problem z Twojego jednego głosu. ” To jest Twoja Matka , to jest Ojczyzna Twoja i Twoja Ziemia”. Masz wobec niej dług wdzięczności choćbyś był biedakiem masz obowiązek zagłosować bo na razie masz tu pewnie schronienie a nie długo może nie będziesz go miał.

    • Rysiek. said

      Gosia 3, mylisz się bardzo. gdybyś znała fakty z mojego życia, Twoje zdanie uległoby zmianie o 180 stopni. Niestety wiele osób pisze i myśli wg swojej świadomości. Mnie nie przeszkadza panna młoda na wydaniu. Nie wiesz nawet ile czynie dla tych ha , które dobry Bóg mi dał, a których nie chciałem . Pomimo tego miłuję Cię jak Dobry Pasterz.

      • Gosia 3 said

        Ależ ja z miłości do Ciebie i do Ojczyzny to napisałam. Więc już nie zniechęcaj innych i ciesz się z tego co nam Niebo daje na dany dzień. Pozdrawiam Cię serdecznie.

        • giovanna said

          Gosiu ,może masz jakieś nowe orędzie po wyborach?Tak bym chciała usłyszeć co mówi o tym wszystkim Pan Jezus.

        • Rysiek. said

          Przepraszam, chyba Cię żle Cię zrozumiałem. Dziś trudno odebrać o co komu chodzi. Dziękuję .

        • Gosia 3 said

          Giovanno! jak też bardzo tęsknię za tym słowem bożym. Jednak muszę Wam wszystkim coś wyjaśnić. Możecie w to wierzyć lub nie. Nie pisałam o tym wcześniej bo nie było takiej potrzeby. Mniej więcej w tym samym czasie co i do MBM bo chyba 6 marca Pan Jezus powiedział do tej osoby ,że przekazy będą rzadziej i zawsze ta osoba poczuje że Jezus chce do niej mówić. Faktycznie Jezus daje znaki . Nawet wyjaśnił dlaczego tak będzie mówił rzadziej. Wcześniej były co piątek a teraz tak przeważnie co 2 tygodnie. Ostatnie Wam przekazałam z 1 maja. A tak w ogóle to zastanawiamy się z Ta osobą czy w ogóle je umieszczać bo ostatnio były zgryżliwe komentarze i jeszcze ta osoba jest przed rozmową z bożym Duchownym właśnie na ten temat. Czyli czy jest pozwolenie Kościoła czy też nie.
          Wszystko będzie zależało od tej rozmowy. A co Jezus chciał do tej pory by Wam przekazać to przekazałam. Bo Pan Jezus sam powiedział ,że podoba mu się ta Nowenna blogowa i żeby modlić się już od środy popielcowej w intencji Intronizacji. Zwracał się do Kapłanów i Rodziny tej osoby a ona uznała aby zachęcić do tej modlitwy Rodzinę blogową.( ona tez tu zagląda na ten blog jednak nic nie pisze). Jak tylko będzie Nowe przesłanie a nie długo piątek i będzie zgoda to Wam przekażę.
          Zostań z Panem Bogiem Giovanno i łaskami od niego i Maryi. Buziaczki:):):)

        • Dzieckonmp said

          W lubelskim jest kilka mistyczek. Bardzo ciekawe są przesłania z Tomaszowa Lubelskiego. MBM prosiła o organizowanie miejsc schronienia aby móc odprawiać Eucharystię. W Tomaszowie Lubelskim do mistyczkę Jan Paweł II prosi o organizowanie Domów modlitwy św. Jana Pawła II na trudne czasy. prosi by było przynajmniej 100 na każdą diecezję.
          Wzrasta ucisk kościoła i wszystko wskazuje na to, że kościół ( ten autentyczny) będzie musiał zejść do „podziemia”, do domów prywatnych. Właściwie to już się dzieje np. w Syrii itp. Wizję obrazującą ten stan miała s. Faustyna jeszcze w 1937r. z zaznaczeniem, że jej na owy czas nie rozumiała.

          „Dzienniczek” nr 991 26 II 1937. Dziś ujrzałam, jak święte tajemnice[Msze Święte] były spełniane bez szat liturgicznych i po domach prywatnych, dla chwilowej burzy. I ujrzałam słońce, które wyszło z Najświętszego Sakramentu i zgasły, czyli zostały przyćmione inne światła, i wszyscy mieli zwrócone oczy ku temu światłu; lecz znaczenia nie rozumiem w tej chwili.

          Aktualnie tych Domów jest już 1405. Przoduje diecezja lubelska, zamojsko- lubaczowska i wrocławska.
          czy jesteście gotowi w organizowaniu kolejnych Domów Modlitwy jana Pawła II??
          jesli tak to będziemy coś działac.

  15. krystynka said

    A ja napisze tak ,nie mamy co wybrzydzać na kandydatów,które zesłało nam niebo.Wszak było ich wiecej niz palców u rąk,10.05 moglismy jeszcze przebierac jak w ulegałkach,a teraz pozostało tylko dwóch.Rozważmy w sercu co podpowiada nam logika i zdrowy rozsądek,z braku laku dobry kit,wiec wybieramy nie tego którego wymarzyliśmy sobie a tego,który zsyła nam niebo.Nie ma innego wyjścia,argumenty opowiadaja sie za Duda na dzień 24.05.2015.Amen
    ps.a moze Duda bedzie tylko przejściowym kandydatem,a potem czasowym prezydentem,kto wie co myśli Pan Bóg o naszej przyszłości i losie,ja ufam Panu Bogu niech On sam wszystkim sie zajmie ,wszak świat i wszystko co żyje należy do Niego.

    • Rysiek. said

      Krystyno i inni pomóżcie nam, abyśmy poszli do wyborów 2-GIEJ TURY I NA DUDĘ ZAGŁOSOWALI. Jest problem nikt z mojego otoczenia wcale nie chce iść. Może jakieś argumenty, nie myślcie i nie wytykajcie tylko jak ktoś nie wziął udziału w 1-wszej turze. Sytuacja się zmienia ale nie wszyscy jeszcze wto wierzą, że może być lepiej. Może jakieś sugestie,aby choćiaż tych kilka osób przekonać.

      • Dzieckonmp said

        Może wystarczy to??

        Abp Gądecki: rezygnacja z udziału w wyborach to grzech zaniedbania

        Udział w wyborach to prawo i obowiązek, który wynika z naszej wolności, a wolność to przecież odpowiedzialność za siebie i za innych – powiedział na Jasnej Górze abp Stanisław Gądecki. Zaapelował do wierzących, by głosowali na ludzi, których poglądy nie sprzeciwiają się wierze i wartościom katolickim

        http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/abp-gadecki-apeluje-o-udzial-w-wyborach,538898.html

        • Dzieckonmp said

          A na kogo według Episkopatu nie głosować to jasno jest w moim filmie

        • Rysiek. said

          Adminie, proszę nie pisz, że brak udziału w wyborach to grzech. Bóg tylko jednego od nas wymaga, Jest to wymysł biskupów, który w moim sercu i sumieniu jest sprzeczny z Wolą Boga i moją. Zrozum, w końcu, że co najmniej 40% tych co nie wzili udziału w wyborach, stwierdziło ,że nie mają godnych kandydatów. Może wstawisz wypowiedz biskupa Michalika który powiedział, że narod jest głupi/ tu proszę o wyrozumiałość, że w 100% nie jestem pewny/.Pozdrawiam Cię i więcej obiektywizmu.

      • cox21 said

        Głosowanie w wyborach to nasz patriotyczny obowiązek.

      • Leszek said

        Witaj Rysku! Pytasz o argumenty przemawiające za tym, aby jednak pójść do wyborów i zagłosować na A. Dudę. Po przeczytaniu Twojego wpisu od razu pomyślałem, by Ci dać Ci jakaś pod/odpowiedź. Pomyślałem o moim jakiś czas temu umieszczonym na blogu wpisie, w którym pisałem, dlaczego nie wolno nam glosować na B. Komorowskiego. I zanim ten wpis odnalazłem,pojawiły się w międzyczasie powyższe wpisy, a zwłaszcza ten dot. In Vitro, współbrzmiący z treścią mojego wpisu. z tym, że ja na sprawę In Vitro patrzę z innego „historycznego” p-ktu widzenia. Więc, Ryśku jeszcze raz w tym miejscu umieszczam tamten fragment mojego wpisu (z naniesionymi teraz małymi uzupełnieniami), umieszczonego w poz. 10 Gł. Wpisu: „Orędzie Matki Bożej z 25. kwietnia 2015” z 25 25 .04.15
        Leszek said 26 Kwiecień 2015 @ 19:48
        … na blogu oglądam wklejane filmy z wyborczym autobusem przemieszczającym się po terenie Polski obecnie urzędującego Prezydenta p. B. Komorowskiego. I cóż widzę? Nie, nie chodzi mi o te „gorące powitania”, lecz o napis na prezydenckim autobusie. A jest tam napisane dużymi literami m.in. słowo: ‚Bezpieczeństwo’.
        I często w swych mowach na wiecach p. Komorowski używa tego słowa- wytrychu. I ludzie słysząc to hasło mu klaszczą. Ale tj. wielkie kłamstwo. Dlaczego? Już wyjaśniam. Otóż nie może być mowy o bezpieczeństwo naszego kraju, gdy jego prezydent z lekką ręką, z uśmiechem podpisuje ustawy sprzeczne z Dekalogiem: In Vitro (trzeba pamiętać, że grzech pierworodny dot. sfery przekazywania życia, w sposób niezgodny z wolą Bożą), antyprzemocową, a może też legalizujące związki homoseksualne. In vitro jest wielkim złem i nie można nazywać tego, cj. złem dobrem i odwrotnie (zob. Iz 5,20!).
        Wystarczy poczytać sobie w Piśmie Św. historię Izraela (zwłaszcza Księgi historyczne i prorockie), która jest zawsze modelem działania Pana Boga, aby zobaczyć, że ilekroć naród wybrany, jego przywódcy, rządzący odchodzili od Praw Bożych i w ich miejsce wprowadzali prawa ludzkie, bezbożne (zob. Iz 10,1a) ściągali na siebie/na cały naród gniew Boży w postaci nieszczęść i klęsk narodowych, wydanie w moc wrogów. Więc to hasło o bezpieczeństwie (rozumiane też w złudnych nadziejach pokładanych w NATO, czy USA) o, którym mówi p. Komorowski jest kłamstwem! Martwi mnie to też, że ludzie w sztabie wyborczym kandydatów prawicowych też i p. A. Dudy zapominają o argumentach biblijnych w kampanii. Ale czy oni w ogóle, jak i zresztą politycy, posłowie czytają Pismo Św.? Czy mają czas do niego zaglądać? Chyba nie, bo ich wypowiedzi, używane argumenty są na wskroś ludzkie, też i niestety w Radiu Maryja czy TV TRWAM.
        Tymczasem serdecznie pozdr. + 2Tm 3,15-17

        • Rysiek. said

          Tak Leszku, w Radio Maryja i TV trwam padają czysto ludzkie argumenty. Tu jest wielkie niebezpieczeństwo, ze pokolenie starsze przyjmuje wszystko co powiedzą znam to z osoby mojej mamy. Muszę prostować, tłumaczyć, czasem mi głupio,że ja syn mówię, że to nie tak. Bardzo Ci dziękuję za tę wypowiedż, dodaje otuchy,że idę drogą szukając Boga Sprawiedliwości.

  16. krystynka said

    Ryśku,jako mężczyzna daj przykład nam kobietom,że jestes patriota i sprawy wolnej ojczyzny leżą ci na sercu.Ja tez nie byłam na wyborach dobre z 15 lat albo i więcej,a pisała tu o tym na blogu moja znajoma Bunia.Ale teraz postanowiłyśmy,że musimy iść na wybory,bo tylko tchórze tak postepuja i społeczne pasozyty,ze niczym się nie interesują,tylko czubkiem własnego nosa.Egoiści co narzekaja w około a sami przykładu nie dają.Ryśku ja nie chcę wyjezdzać za zagranice za pracą,tu sie dobrze czuję wśród swoich,serce mi peknie jak bedę musiała wyjechać,bo tu na chleb nie zarobię,chce aby moje dzieci żyły w normalnej,szczęśliwej Polsce.Jestem z dziada pradziada polką z chłopskim pochodzeniem ze strony dziadków ale na polskim mleku od krowy wychowana i zrobię wszystko co w mojej mocy aby tu zostac gdzie moje korzenie.Chce sie tutaj z wami droczyc na blogu,ale i wspierac,cieszyc i składac kondolencje.Już wiele razy mogłam wyjechać ale kiedys prosili mnie moi rodzice abym nie wyjeżdzała,abym nie zdradziłą swojej ojczyzny,bo z tęsknoty pękło by mi serce więc nie wyjechalismy.Teraz już rodzice nie zyja ale pamiętam jak nam mówili,że tu mamy swój dom,historie,mogiły przodków,wiarę ,kościół,tradycję i rodzice walczyli abysmy tu zostali.Te wszystkie słowa aż dudnią w głowie,bo mama mówiła,że jak Bóg dał życie ,to da i wyzycie,bo niech będzie biednie,skromnie ale u siebie,a tam ciągle bedziesz nie swoja,parobek u obcych bez poszanowania.Ryśku jeszcze nic nie przesądzone o Naszej Polsce,teraz czytam na fejsie jak ludzie dostali pałera,jak się jednoczą,szalony Zbigniew Stonoga nawołuje do integracji społecznej,też w kółko pisze aby iść na wybory,aby pokazać że, jeszcze Polska nie zginęła…ale póki my żyjemy !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ryśku,pewnie powiesz a co tam znaczy mój mały głosik,ale twój i mój to juz 2 głosy a twoich i moich znajomych,rodzny to juz moga byc setki,rozumiesz ? Pomodle sie za Ciebie i wszystkich wątpiacych wyborców.

    • Rysiek. said

      No właśnie Krystyno dziękuję Ci bo przypomniałaś mi, nam co jest najważniejsze. Zabiegani zamyśleni nie wtym co Boże, albo inaczej co ludzkie a Bogu miłe pozwala na normalne życie. Dziękuję, bo to są argumenty i pomimo oporów chyba pójdę i zagłosuję na Dudę, ale nie dlatego, aby wygrał, ale dlatego, aby przerwać konanie Polski i Polaków i Komorowskiego i jego „przyjaciól” usunąć a być może kiedyś i na banicję skazać, ale nie z zemsty ale z tego, że nie są naszymi rodakami. Krystyno, dziękuję i proszę innych aby wśród swojego grona mogli w podobny sposób przegonić PO. Przypomnę, że wiele osób jest zrażonych do PIS. pomimo że nie nawidzą PO, to nie pójdą do wyborów. Jeżeli więcej osób będzie tak myślało jak Krystyna i wypowiedzą się tu tym większa szansa, że pójdą i Na dudę zqagłosują. Zapaliło się światełko w tunelu, niech nie zgaśnie. Pozdrawiam.

  17. Sybiracy said

    Hehe, oby: Thank you for voting!
    Duda Andrzej 95.74%

    Komorowski Bronisław 4.26%

  18. Im dedykuję jedną najpiękniejszych piosenek: https://www.youtube.com/watch?v=aNw3EfY65PU&index=5&list=PLpBgTSnFz5mlFxSDo4h271xBMS86n_usm

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
