Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Jest zaproszenie na debatę do Telewizji Trwam. Komorowski ignoruje

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 Maj 2015

Ojciec Tadeusz Rydzyk zaprosił obecnego prezydenta Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudę na debatę wyborczą – poinformowała dziś Telewizja Trwam na Twitterze.

Dziś o. Tadeusz Rydzyk CSsR, zaprosił obecnego prezydenta @Komorowski i @AndrzejDuda na debatę wyborczą w @TV_Trwam

—czytamy na portalu społecznościom. Jak podkreślił dyrektor Radia Maryja „potrzebny jest wspólny dialog, a nie nieustanna walka i dzielenie społeczeństwa”. Zwrócił także uwagę na oglądalność Telewizji Trwam, szczególnie za granicą, gdzie wyemigrowały miliony Polaków.

Zapraszamy obecnego prezydenta i kandydata na prezydenta, do debaty w Telewizji Trwam. Ta telewizja ma zasięg światowy. Miejmy nadzieję, że wreszcie będzie dialog społeczny, a nie kłócenie się i napuszczanie jeden na drugiego, jak w mediach mętnego nurtu

—powiedział o. Rydzyk na antenie Radia Maryja. Wcześniej Szefowa sztabu Andrzeja Dudy, Beata Szydło, poinformowała, że mimo medialnych zapowiedzi termin i kształt debaty nie jest jeszcze przesądzony.

Szydło wysłała list do szefa sztabu Bronisława Komorowskiego ws. debaty, ale nie otrzymała odpowiedzi. Nie potwierdziła także spekulacji, że sztab Dudy będzie zabiegał o spotkanie kandydata PiS z Pawłem Kukizem, który uzyskał trzeci wynik w niedzielnym głosowaniu.

Andrzej Duda zabiega o głos każdego wyborcy i każdego Polaka. Po to jest druga część kampanii, żebyśmy przekonali jak najwięcej osób. I zależy nam na głosach zarówno tych wyborców, którzy oddali w pierwszej turze głosy na pana Pawła Kukiza, ale i na pozostałych kandydatów. Naszym celem jest zdobycie jak największego poparcia, by wygrać

— powiedziała Szydło. Wciąż toczą się także negocjacje z TVP i TVN ws. debaty czy debat obu kandydatów. W poniedziałek poinformowano, że szef TVP Juliusz Braun zaproponował Andrzejowi Dudzie i Bronisławowi Komorowskiemu, by 17 maja spotkali się na debacie. Spotkanie kandydatów chce zorganizować także stacja TVN24. Miałaby się ona odbyć 21 maja.

Tymczasem kiedy podczas dzisiejszej „przechadzki” Komorowskiego po Warszawie, dziennikarka Polskiego Radia zapytała go: „Panie prezydencie, Telewizja Trwam również zaprosiła na debatę do siebie. Jak pan się do tego odniesie?”, w odpowiedzi usłyszała… ciszę. Prezydent zignorował pytanie, odwrócił się na pięcie i odszedł.

Zaproszenia obydwu kandydatom przedstawił także Polsat. Sztab Andrzeja Dudy chce jednak, by debata lub debaty odbyły się na neutralnym gruncie. Czy mógłby nim być TV Trwam?

Odpowiedzi: 120 to “Jest zaproszenie na debatę do Telewizji Trwam. Komorowski ignoruje”

  1. serce333 said

    • Radosław said

      Otrzymałem na maila od MK

      Panie Jezu – 9 maja odbyło się głosowanie poza granicami Polski na wybór PREZYDENTA POLSKI. W tym roku bardzo utrudniali głosowanie obecni rządzący w Polsce. Zmniejszyli ilość punków wyborczych oraz robili inne przeszkody. Katolickie media „Radio Maryja” promowalo nieustannie Andrzeja Dudę którego reklamę sfinansowali jego sponsorzy. Niby takie katolickie „radio” a nigdy nie mówi o Jezusie Chrystusie KRÓLU. Takie katolickie radio a promuje A.​ ​Dudę​​ pochodzenia ukraińskiego, który żyje bez ślubu kościelnego z kobietą pochodzenia żydowskiego. Pracownicy tego radia księża Redemptoryści umiejętnie unikaj​ą​ słowa CHRY​S​TUS KRÓL”i jak​że​ nie boj​ą ​się​ ​Cie​bie. ​Są ​uczuleni na słowo​ – ​C​hrystus ​K​ról, ​wprost nienawidzą tego słowa, a tym samym poniewierają Tobą. Tak sobie myślę, że ​może ​boją się ujawnienia swoich tajemnic i wolą postrzegać Ciebie jako swego sługę​, lub służą dwom bogom, np. masonom?​ (…)

      • Radosław said

        MK najwyraźniej nie wie, że Andrzej Duda ma ślub kościelny.

      • pio0 said

        Nie będę promował tych „orędzi”, ale niech każdy przemyśli czy tak Pan Jezus by mówił i uważał Radio Maryja za zdradzieckie.

        Pan Jezus:
        ” Otóż powiadam wam, że już jesteście „gojami” u waszych wrogów, którzy zwą się Izraelitami.
        Słowo ŻYD jest zabronione mówić i waszą Ojczyznę będziecie musieli zgubić.
        To jest straszne do zrozumienia, bo Polacy sami dążą do swego zniewolenia.
        Prosiłem, ostrzegałem , pomagałem i nawet głupcami was nazywałem,
        ale wy nie chcecie słuchać Mnie Boga i waszego Przyjaciela, tylko rządzących wami w Polsce i demonicznego mąciciela.
        Bogu rogi przyprawiacie i demonom cześć oddajecie.
        Polacy, żal Mi was, bo uwierzyliście niby katolickiemu „Radiu Maryja”,
        a winy zdrady nikt z nich nie zmyje.
        Wszyscy ci, którzy nie posłuchali głosu Mojego – są winni haniebnemu zakończeniu świata całego”.

        • Dzieckonmp said

          To jest piąta kolumna WSI te orędzia.

        • pio0 said

          Problem jest głębszy, bo tak piękną inicjatywę jak Intronizacja Pana Jezusa na Króla Polski jest tak naprawdę niszczona przez takie teksty, czemu?
          Bo jak takie coś ktoś przeczyta to będzie przeciwny Intronizacji, czy ktoś np. z Radia Maryja po przeczytaniu czegoś takiego będzie chętny do zaangażowania się w Intronizację? Im bardziej będą wrzeszczeć i próbować siłą to uczynić, tym będzie się to oddalało od nas, bo zgoda buduje, niezgoda rujnuje. Tym bardziej, to tak jakby piekarzowi kazać budować dom, co ma Radio Maryja do Intronizacji? To Episkopat jest chyba za to odpowiedzialny nie? No tak, tylko po przeczytaniu takich orędzi, kto się z RM zaangażuje w coś takiego…?
          Tyle co RM zrobiło i nadal robi dobrego to powinniśmy być wdzięczni Panu Bogu za to radio, a że ktoś z Redemptorystów jest niedoskonały, tylko któż z nas jest doskonały? To jeszcze jedno z niewielu mediów gdzie można usłyszeć prawdę.

        • Vesper said

          te częstochowskie rymy aż kłują w oczy…

      • serce333 said

        Czy naprawdę tak trudno rozpoznać fałszywe słowa?
        Czy nie wystarczy zaufać Świętemu Janowi Pawłowi II który całym sercem aż do śmierci popierał Radio Maryja i za nie Bogu dziękował.
        Kto stawia wyżej Kordas od Jana Pawła II niech przystanie w biegu i pomyśli Święty czy ta pani (nie oceniam jej ale mam o niej zdanie bardzo dawno wyrobione)

        Z Bogiem i Maryją

        • Leszek said

          Czy, gdyby teraz – wiedząc to, co nie wiedział za czasów swego ziemskiego życia też ogólnie mówiąc i o Radiu Maryja – św. JPII mógł „coś powiedzieć”/przemówić – jesteś pewny Serce 333, by nie miałby żadnych uwag do tego katolickiego medium? Ja myślę, że miałby i to sporo rzeczowych uwag.

        • Dzieckonmp said

          Leszku nie bądź podejrzliwy. Teraz Jan Paweł II też by to samo powiedział. Świetych cytujecie, Jan Paweł II tez jest świetych i serce333 ma prawo cytować.

        • serce333 said

          Jestem o tym bardzo głęboko przekonany Leszku. Mistycy nie mylą się. Celowo nie napisałem pewny jestem bo byłaby to pycha.
          Radio Maryja jest sercem patriotyzmu i wiary katolickiej w Polsce. Tyle dobra ile oni uczynili, nikt nie uczynił. Nie zapominajmy też o wielkiej nienawiści do tego radia i rodziny Radio Maryja ze strony zaprzedanych.

          Z Bogiem i Maryją

        • Gosia 3 said

          Do Leszka, Admina i Serce333!!! proponuję ten temat przenieść po wyborach bo jest niezmiernie ważny jednak w tej chwili należy jednak go pominąć. Do władzy dochodzi się etapami , a teraz najważniejsze usunąć szkodnika – największe zło i skupmy się na dalszej jeszcze większej modlitwie. Trudności dopiero nadchodzą i nie czas na PRAWDĘ , która może teraz wiele zniszczyć. Prawda została nam już dawno dana na tym blogu i kto roztropny to wie o co chodzi. Wszystko co się stało to dopust Boży. Teraz Bóg decyduje o przyszłości narodu polskiego. Leszku pozdrawiam Cię z uśmiechem, nie jesteś sam i dlatego zostawmy to na potem.🙂 . Szczęść Boże!!!! dla wszystkich.

        • Dzieckonmp said

          Przyłaczam się do tego apelu Gosi 3.
          Dlatego tez ostatniego komentarza Leszka nie wpuszczam.
          Powiem wam że nie wiem czy wytrzymam do 24 maja.

        • Gosia 3 said

          Zaginął mój wpis do Leszka i dwóch innych Panów. Proszę o zamieszczenie go.

        • Gloria said

          Broniąc Radia Maryja powołujecie się na Jana Pawła II, który całym sercem je popierał. Wałęsę też kiedyś popierał i cieszył się z jego wyboru. Jakie jednak byłoby Wasze zdanie na temat Radia Maryja gdyby nie promowało Andrzeja Dudy???
          Te wybory bardzo wiele odsłoniły i pokazały prawdziwe oblicza wielu ludzi.

        • Anka said

          +

          „Te wybory bardzo wiele odsłoniły i pokazały prawdziwe oblicza wielu ludzi.”

          Chyba jednak nie do końca. Pan Kukiz, jeszcze nie tak dawno przyznał się publicznie do swojego problemu alkoholowego, a przy okazji wyborów już na ten temat ani mru mru.

        • Dana said

          Osoby z problemem al. robią co chcą i się nie przejmują.ŁATWO ICH ZDENERWOWAĆ I URAZIĆ .

      • Dzieckonmp said

        Radosław po co te bzdety tu wklejasz?? Kobieta oczernia szacownych ludzi, rozgłasza nieprawdę, robi wszystko by niszczyć solidarność ludzi, to tylko sługa diabła coś takiego potrafi robić.

      • cox21 said

        Ta pani jakiś czas temu umieściła bł Jana XXIII w piekle.

        • Dzieckonmp said

          Jutro nas wszystkich wrzuci do piekła

        • pio0 said

          Z tego co pamiętam, kiedyś na blogu był poruszany temat na temat jednego oredzia, że było coś pomylone między Janem Ewangelista a Janem z Apokalipsy i później to orędzie zniknęło, coś takiego kojarze tu na blogu, że było.

        • Dzieckonmp said

          Ja szpiegowałem tą stronę. Było tam wiele rzeczy zmieni….. po czasie lub zn…..o. dalem sobie spokój bo jeśli tej osobie zajdziesz za pazury to jest obstawiona prawnikami i grozi setkami tysięcy dolarów. Proponuję nie dyskutowac na ten temat bo nie stać nas na tysiące dolarów.

        • cox21 said

          @PioO- Faktycznie coś takiego było.

      • Tomasz said

        Totalny bełkot. Andrzej Duda ma ślub kościelny. Niedługo przed wyborami przejrzałem wypociny MK i złapałem się za głowę. kiedyś byłem zwolennikiem tych orędzi. jedno było nawet do mnie osobiście. ale teraz widzę że to sekta i zwodzenie. Brednie o Braunie, straszenie. Teraz widzę jak kiedyś wiara te bzdury wpływała na moje zycie. MK ogłaszała kiedyś „burze która zlikwiduje banki” miała być 15 sierpnia 2010. Wiele różnych orędzi dot. polityki. Miały byc katastrofy już wiele lat temu. Teraz na przykładzie Brauna widzę jakie to były bzdury, bełkot bo inaczej nie da się tego nazwac. I ten „mesjasz” Braun zdobył 0,83%…
        To jest sekta, niewielka, nic nie znacząca.. sam byłem kiedyś jej ofiarą. Trzymajmy się Kościoła katolickiego nie sekciarzy.

      • Dana said

        Pożyjemy zobaczymy.

  2. Wiktoria said

    „Nazywanie Polakami ludzi, ktorzy niszcza Polske i Polakow to nie tylko pomylka. To moga byc tylko ludzie polskiego pochodzenia , ale nie Polacy. Czlowiekiem dziecko sie rodzi, ale na miano Polaka trzeba sobie zasluzyc. Jako dzieci, mamy te zasluge po rodzicach , ale jako dorosli mozemy to miano a i Polske jako spolecznosc – Utracic, co widzimy …”

    z komentarza.

  3. barbara1kanada said

    Kochani, wiem ze to jest zupelnie niewlasciwy komentarz do powyzszego tematu, ale jestem tak szczesliwa, ze pragne sie tym szczesciem podzielic z Wami-blogowa nasza rodzina- i rowniez podziekowac Wam za modlitwy. W ubieglym roku prosilam tutaj o modlitwe w intencji mojego syna Michala, ktory mial spotkania w medycznych szkolach. Modliliscie sie na pewno, bo wiem po sobie jak ktos prosi o modlitwe, to chociaz nie zawsze pisze, to jednak modle sie. Tak pewnie robi wiekszosc czytajacych. Tak wiec pragne podzielic sie wspaniala wiadomoscia – moj syn dostal sie do szkoly medycznej. Tak bardzo ciezko na to pracowal, a pomoc Boga byla zawsze z nim.
    CHWALA BOGU NAJWYZSZEMU !!! Serce moje spiewa z radosci …
    Niech bedzie Bog uwielbiony. Niech bedzie uwielbione Swiete Imie Jego. Niech bedzie uwielbiony Jezus Chrystus-Prawdziwy Bog i Prawdziwy Czlowiek.Niech bedzie uwielbione Imie Jezusowe. Niech bedzie uwielbione Najswietsze Serce Jezusowe. Niech bedzie uwielbiona Najdrozsza Krew Jezusowa. Niech bedzie uwielbiony Pan Jezus w Najswietszym Sakramencie Oltarza. Niech bedzie uwielbiony Duch Swiety Pocieszyciel.. Niech bedzie pochwalona Bogarodzica Najswietsza Panna Maryja. Niech bedzie pochwalone Jej Swiete i Niepokalane Poczecie. Niech bedzie pochwalone Jej Chwalebne Wniebowziecie. Niech bedzie pochwalone Imie Maryi, Dziewicy i Matki. Niech bedzie pochwalony Swiety Jozef, Jej Przeczysty Oblubieniec. Niech bedzie uwielbiony Bog w Swoich Aniolach i w Swoich Swietych. AMEN
    Bog Wam zaplac za modlitwy. Zycze Wszystkim wiele blogoslawienstwa i radosci🙂

    • pio0 said

      Chwała Bogu i cześć Maryi.
      Gratulacje dla Michała. Oby służył Panu Bogu jako dobry medyk.
      pozdrawiam.

    • Gosia 3 said

      Pamiętam Barbaro! jak o tym pisałaś. Cieszę się razem z Tobą i Twoim synem. Bogu Wszechmogącemu w Trójcy Przenajświętszej niech będą dzięki i Maryi Matce naszej Współodkupicielce , Pośredniczce i Orędowniczce Kochanej.!!!!!! Składajmy dziękczynienie.

    • Kasia1 said

      Pamiętam,cieszę się z Tobą.

      • Gosia 3 said

        Krystyno Sz!!! czy odebrałaś już wynik badania. Serdecznie Cię pozdrawiam. Napisz nam co słychać?

  4. pio0 said

    Humor Ojców Pustyni

    1.
    Masz znacznie słabszą pamięć – powiedział jeden z braci do starca.
    – Wiem – odpowiedział – i bardzo na tym korzystam: często cieszę się po raz pierwszy z tych samych rzeczy.

    2.
    Pewien młody mnich przyszedł po radę do abba Mojżesza:
    – Abba – powiedział – rozumiem, że można zgrzeszyć rękami, oczyma , ustami, uszami. Ale jak można zgrzeszyć nosem?
    Odpowiedział starzec:
    – Wtykając go w sprawy innych.

    3.
    Pewnego dnia abba Izariusz zauważył: „Dla tego, kto wierzy, nie istnieją pytania. Dla tego, kto nie wierzy, nie istnieją odpowiedzi”.

  5. pio0 said

    Co ciekawe, Komorowski nagle chce debaty, nagle chce zmiany konstytucji, nagle chce okręgów jednomandatowych, ciekawe co jeszcze obieca🙂
    Oby tylko Polacy nie dali się zwieść po raz kolejny…

  6. Tomasz said

    Tymochowicz, wstrętna postać, który szczerze nienawidzi PiSu i Kościoła Rzymskokatolickiego. Postać wręcz diaboliczna powiedział właśnie że Duda wygra wybory. Prof. Markowski, usłużny propagandzista PO, zatrudniony zresztą na etacie z ramienia PO mówi że Komór to „kandydat katastrofalny”. Czy ktoś jeszcze wierzy w BK poza Niesiołowskim i samym Bulem??
    Ale spokojnie nie ma co otwierć szampana przed czasem. Trzeba do końca konsekwentnie „dowieźć” tą wygraną. Debaty albo dobiją BK albo znerwicują końcówkę.

    • cox21 said

      Wierzą ci, którzy są na pasku PO.

    • Dorota said

      takie rzeczy mówią specjalnie , ze Duda wygra, ( ale wczesniej szczuja jaka to będzie szczujnia jak PIS wygra)
      ze komorowski to katastrofa ( to w koncu tylko jeden procent nizej od Dudy wiec przesada z tą przeogromna przegraną)
      ale ta przesada i to wskazywanie na DUDE przez popleczników PO ma na celu wzbudzic litość…
      w przecietnym widzu…ktory był za K. takie sprzeczne przekazy wzbudzą reakcją w stylu….
      – ” o nie znowu PIS… no to bedziemy miec szambo, ide głosowac na KOmorowskiego…
      – O nie , ale tego biednego Bronka chcą zniszczyc, trzeba mu pomóc, a własnie , ze na niego zagłosuje… bo on taki biedny… wszyscy nagle na niego, huzia na Józia…”
      te moje przykłady to takie przerysowane… ale wystarczy pomyslec jak ludzie odbieraja takie tvn-owe gadaniny .

      • Dzieckonmp said

        Dzięki Dorota za mądre słowa. Widzę że Ty rozumiesz kruczki jakie stosuje WSI.
        „W porównaniu z WSI włoska i amerykańska mafia to przedszkole”

      • pio0 said

        Właśnie bardzo trafne spostrzeżenia Doroto.
        Ja już mówiłem, że przez 2 tyg zobaczymy co będzie się działo, jakie chwyty będą stosować, mało komu znane.

    • Dana said

      Może Tymochowicz udaje , albo tak myśli i ucieka z tonącego okrętu jako pierwszy szczur .

  7. cox21 said

    Bredzisław i jego sztab bardzo boją się debat, bo w dyskusji zwłaszcza jeśli byłaby ona swobodna Komorowski zawsze palnie jakieś głupstwo. Natomiast Duda w debatach czuje się jak ryba w wodzie.

  8. szulc said

  9. Dzieckonmp said

    Telewizja Trwam chce zorganizować debatę prezydencką. Stacja o. Tadeusza Rydzyka wysłała zaproszenia do Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy. Obecny prezydent odrzucił zaproszenie, Duda je przyjął.

  10. Anonim said

    No i znowu wyszła sloma z buciorów.

    Bronisław Komorowski trafił na młodego człowieka, który zapytał go o przyszłość dla młodych obywateli. Jak mam przeżyć za dwa tysiące? — zapytał młody człowiek. Weź kredyt, znajdź pracę

    http://www.wykop.pl/ramka/2543281/no-i-znowu-wyszla-sloma-z-buciorow/

    • cox21 said

      Coś takiego mógłby palnąć w debacie. Dlatego jego sztabowcy tak się jej boją.

  11. Adrian said

    No i znowu wyszła sloma z buciorów.

    Bronisław Komorowski trafił na młodego człowieka, który zapytał go o przyszłość dla młodych obywateli. Jak mam przeżyć za dwa tysiące? — zapytał młody człowiek. Weź kredyt, znajdź pracę

    http://www.wykop.pl/ramka/2543281/no-i-znowu-wyszla-sloma-z-buciorow/

  12. mamoczy said

    Stary filmik ale pokazujący cały czas tą obłudę .

  13. Leming said

    Dzięki tej stronie zrozumiałem że Andrzej Duda to człowiek przepowiadany od wieków…

  14. pio0 said

  15. pio0 said

    Komorowski doradza Młodemu

  16. KRYSTYNA said

    Kolejne potężne trzęsienie ziemi w Nepalu wystąpiło w okolicy Mount Everestu

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/kolejne-potezne-trzesienie-ziemi-w-nepalu-wystapilo-w-okolicy-mount-everestu

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ___________________________________________________________

  17. Krystyna Sz said

    Tak Droga Gosiu. Wszystko w porzadku. Dziekuje za Twoja serdeczna troske i Wszystkich. 🙂 Serdecznie Ciebie i Wszystkich pozdrawiam. Blogoslawionej nocy.

    • Gosia 3 said

      Błogosławionej nocy i następnych dni. Cieszę się że wszystko pomyślnie. Pozdrawiam.:)

  18. anzelmik said

    W drugiej turze walczymy o Polskę i o przyszłość nie dla nas , ale dla naszych dzieci !!!
    W drugiej turze nie ma już wyboru – jest tylko jedna opcja – pan Duda !
    Jeśli ktoś mi wmawia że w drugiej turze nie ma na kogo zagłosować to ogarnia mnie czarna rozpacz i zarazem litość nad bezmózgimi osobnikami ( np: pan Kukiz…ojciec dzieci a nie dba o ich przyszłość…żenada !!! )
    Komoruski nigdy niepowinien być prezydentem i zapewne w uczciwych wyborach nigdy by nim nie został.
    Malo tego, to jestem przekonany że w niedziele w uczciwych wyborach ten prymityw nie przeszedłby do drugiej tury.
    Przykre jest to że doprowadziliśmy do tego że w naszym państwie lotto i wybory są fałszowane i to na naszych oczach…

  19. pio0 said

    Głównym wydarzeniem dnia w Watykanie była wizyta 7 tys. dzieci i ich opiekunów w ramach tzw. „Fabryki pokoju” (La fabbrica della pace). Ta nowa inicjatywa edukacyjna jest owocem współpracy różnych włoskich instytucji, mediów, środowisk kościelnych oraz organizacji pozarządowych, pracowniczych i politycznych. Jej celem jest wychowanie młodego pokolenia do pokoju pod hasłem: „Dać duszy duszę”.

    http://niezalezna.pl/66947-dzieci-u-franciszka

  20. Krystyna Sz said

    Barbaro, ciesze sie razem z Toba. Chwala Bogu Najwyzszemu za Twoja radosc. Gratuluje Michalowi i zycze pomyslnego ukonczenia szkoly. Serdecznie Was pozdrawiam. 🙂

  21. KRYSTYNA said

    C.D.TWORZENIA JEDNEJ ŚWIATOWEJ RELIGII

    Spotkanie chrześcijan i żydów

    http://www.fronda.pl/a/spotkanie-chrzescijan-i-zydow,51322.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ___________________________________________________________

    • Dzieckonmp said

      KRYSTYNO ja nie życzę sobie abyś tu pisała. Może to jest ostre ale po tym co wyprawiałaś przez ostatnie 1,5 miesiąca nie chcę. Myślę że dlatego tyle kłopotów domowych masz bo Bóg doświadcza bo pragnie aby wrócić na prawdziwą drogę.

      • KRYSTYNA said

        DOBRZE ,NIE BĘDĘ JUŻ WIĘCEJ PISAŁA NA PANA BLOGU.

        SERDECZNIE WSZYSTKICH POZDRAWIAM I DZIĘKUJĘ …

        Z PANEM BOGIEM !

        (((🙂 )))

        • Gosia 3 said

          No nie tak nie można. Dlaczego??????????????

        • Rysiek. said

          Krystyno,nie łam się, ja Adminowi raz się podobam a raz by mnie w piekle umieścił, ale to dlatego że nie mamy bezpośredniego kontaktu. Wiele razy chciałem tu nie zaglądać, bana miałem czasowo, wyzwany od różnych byłem, ale mam miłość nawet do wrogów. Admin jest w chaosie,pomódlmy się za Niego.Sam dostarczam mu wystarczająco dużo zmartwień swoimi wpisami. Krystyno, proszę pisz nawet nie wygodne myśli, opinie, Jesteśmy owcami Pana. Będzie dobrze.

      • Leszek said

        Moim zdaniem Bronisławie robisz duży błąd. Ja jestem za tym, by Krystyna dalej mogła być obecna na blogu!!! Kto mnie poprze?, by Admin odwołał – choć do tego co napisał ma prawo – swą decyzję!
        Powiedz mi, Bronisławie, jeśli możesz co takiego strasznego Krystyna wyprawiała przez ostatnie 1,5 m-ca na blogu, że nie chcesz ją już widzieć na blogu. A co było, przed owym 1,5 m-cem? Zważ, ile dobrego wniosła/wnosiła Krystyna swoimi cennymi wpisami na Blogu! To poważana strata! Krystyno, proszę wyjaśnij z Adminem to, co trzeba i nie opuszczaj blogu.
        Jeszcze raz pytam: kto mnie poprze? Co Ty na to Szafirku:
        szafirek said 11 Maj 2015 @ 15:54
        Bożena nie pisze i Wiesia,Nn, KRYSTYNA, Piotr2 i Rafał…Pozdrawiam Was serdecznie i Wszystkich.

        • Dzieckonmp said

          Nie chcę tych przykrych spraw podnosić na blogu. Niech tak zostanie. Powiem szczerze że miałem i mam dużo sympatii do Krystyny. Z tych wszystkich komentarzy jakie tu wstawiała potrafię sobie ułożyć obraz tej osoby. Wiem że Jej trudno w życiu i współczuję Jej. Ale w smietniku mam też dużo komentarzy które prawie że doprowadziły do tego iż sprawdziły by się słowa Krzysztofa Kononowicza – „Nie będzie niczego”

        • pio0 said

          Nie wiem co Krystyna pisała i sądzę, że lepiej żeby to NIE wychodziło na światło dzienne, lepiej jak Krystyna z Adminem to rozstrzygnie.

          Uważam, że miejsce jest dla każdego, również dla Krystyny, a jeśli będą jakieś złe wpisy, zawsze można bana dać na jakiś czas, aby emocje ochłoneły.

          To Twój blog Adminie, ty decydujesz, choć wiem, że wiele przyktości ci zrobiły wpisy te które nie ujawniłeś, to jednak proszę to przemyśleć.

        • Dzieckonmp said

          pio0 powiedz czy łatwo by Ci było spędzać czas razem z osobą która: Załóżmy że jesteś na wojnie. Walczysz z agresją Niemców na nasz kraj. Jeden z drużyny w której walczysz robi wszystko by obrona linii się nie udała, przyprawiając Ciebie o śmierć.

          Dodam : Mam mi mówiła uważaj na ludzi którzy się modlą pod figurą a diabła mają za skórą.
          Jeszcze dodam: Nie tylko modlitwa. Wiara bez uczynków jest MARTWA. Módl się i pracuj abyś dlugo żył i dobrze ci się powodziło.

        • Leszek said

          Pisałeś Adminie:…Walczysz z agresją Niemców na nasz kraj…
          Owa agresja – pisałem o tym w moim rozważaniu „Czas wojny-czas pokoju”, ale też i wcześniej na blogu, było dopustem i błogosławieństwem dla Polski (zob. p-kty 686 i 1533, i 423 „Dz-czka” św. Faustyny.
          A co byś powiedział na to: Gdy Babilończycy oblegali Jerozolimę, przed czym przestrzegał i wzywał poddania się im prorok Jeremiasz (Jr 36-39)?
          …Jeden z drużyny w której walczysz robi wszystko by obrona linii się nie udała.. – zob. Jr 38,3n!

        • Dzieckonmp said

          Leszku jakim błogosławieństwem jest wojna?? Jesli tyle błogosławieństwa jest z wojny to czemu Jan Paweł II wołał „Nigdy więcej wojny – wojna to porażka ludzkości”. Jeżeli wojna jest takim błogosławieństwem to dlaczego Królowa Pokoju – Matka Boża z Medjugorje tak usilnie prosi o modlitwę o pokój ?? Źle interpretujesz teksty Dzienniczka. Możesz je wkleić i ludzie zobaczą że błędnie interpretujesz. Czy okrutna śmierć mojego wujka w Oświęcimiu jest błogosławieństwem??
          Wojna to zwycięstwo szatana, ile zła w czasie wojny jest.

        • pio0 said

          Ech…nie chcę być sędzią w sprawie o której prawie nic nie wiem, zapewne było by mi ciężko spędzać czas w tym przykładzie co podałeś, chciałbym żeby pisało więcej osób na blogu, lecz w tym przypadku Adminie ty musisz zadecydować.

          Może nie musicie się przyjaźnić żeby się tolerować?

          Wiem, że masz też ciężką funkcję jako moderator i administrator bloga, dlatego Ty decydujesz kto dostaje bana, cenzurę czy inne narzędzia moderatora, a nie jest to łatwe:/

          Wiem również, że nam łatwo się nieraz pisze, nie mając takich przykrości i obowiązków co do bloga jakie ty miałeś i masz, dlatego współczuję Ci. a zarazem dziękuję za twój trud.

          Wiem również, że szybko coś można zburzyć i bardzo trudno się odbudowuje, i mam nadzieję, że może się to uda między wami.

          Też jestem nie raz olewany czy nielubiany tutaj, ale sądzę, że może uda nam się w jednym kierunku pójść.
          Może przemódlcie to obydwoje i napiszcie do siebie bez publiki.

          Chciałbym żeby blog na nowo ożył obecnością Królowej Pokoju..

        • bozena2 said

          A takim swoistym błogosławieństwem jest wojna, bo przez cierpienie ludzie dostąpili zbawienia i usprawiedliwienia, a tak wielu z nich w czasach pokoju dopadłaby śpiących sprawiedliwość Boża, a tu sprawiedliwość jest równoważona miłosierdziem, a tym często pisze Anna w Świadkowie miłosierdzia Bożego.

        • szafirek said

          Drogi Leszku, ja mysle podobnie jak Ty,jak PioO i jak Bożenka2,cóż mogę więcej dodać… Bardzo polubiłam KRYSTYNĘ tak jak to Pan Bronek napisał „Z tych wszystkich komentarzy jakie tu wstawiała potrafię sobie ułożyć obraz tej osoby” i dla mnie jest piękny ten obraz,a co sie działo w ciągu tego czasu to nie wiem… i tak jak PioO napisał niech najlepiej to zostanie miedzy KRYSTYNĄ,a Panem Bronkiem.Wiem jedno szatan nie śpi i chce nas podzielić,nie tylko tu na blogu ale i w rodzinach.U mnie co chwila jest atak złego,szczerze juz trace siły.
          Módlmy sie za siebie nawzajem,za naszą Ojczyznę,przed nami ważne dni,niech dobro zwycięży.
          Dziękuje Wam,ze jesteście.
          Pozdrawiam serdecznie Wszystkich,błogosławionej nocy.

        • pio0 said

          Bożeno nie myl błogosławieństwa z dopustem Bożym.
          Wojna nie jest żadnym błogosławieństwem, a prędzej przekleństwem.

          „Wojna jest zawsze porażką ludzkości” – uważał Jan Paweł II.

          „Społeczność międzynarodowa powinna bardziej zdecydowanie okazać polityczną wolę potępienia agresji i zbrojnych podbojów terytorialnych, a także szaleńczego absurdu czystek etnicznych. Dlatego uważam, że zgodnie ze swoją misją mam obowiązek zwrócić się do wszystkich rządzących państwami, które reprezentujecie, a także do tych, którzy w Europie i gdzie indziej atakują zbrojnie swych braci, i z całą powagą i zdecydowaniem przypomnieć im, że: wojna zaczepna jest niegodna człowieka; zniszczenie moralne lub fizyczne przeciwnika bądź cudzoziemca jest zbrodnią; praktyczna obojętność wobec takich praktyk jest świadomym zaniedbaniem; ten kto dopuszcza się tych aktów przemocy, kto toleruje lub usprawiedliwia, odpowie za to nie tyko przed społecznością międzynarodową, ale przede wszystkim przed Bogiem”.

        • bozena2 said

          Tak dopustem Bożym i swoistym błogosławieństwem.

        • pio0 said

          Nie zgadzam się. Wojna może być dopustem, ale nie jest błogosławieństwem, a może być w dłuższej perspektywie.
          Twierdząc że wojna JEST błogosławieństwem twierdzisz że to coś dobrego. Wojna jest powiewem śmierci.

        • cox21 said

          Wojna tylko i wyłącznie może być dopustem Bożym, a nie błogosławieństwem. Bóg ze zła potrafi wyprowadzić dobro.

        • Leszek said

          Do tego fragmentu wpisu Admina:
          Dzieckonmp said12 Maj 2015 @ 23:23
          …Jeżeli wojna jest takim błogosławieństwem to dlaczego Królowa Pokoju – Matka Boża z Medjugorje tak usilnie prosi o modlitwę o pokój??…
          Owszem Maryja prosi nas o modlitwę o pokój (najlepiej na Różańcu, która – jak mówi w licznych Orędziach – jest Jej ulubiona modlitwę i niweczy plany/zamysły szatana, za którego sprawą ludzie walczą między sobą w wojnach), ale o jaki rodzaj pokoju prosi? O jakim to pokoju myśli Matka Boża? O jaki pokój Maryi chodzi? Na to pytanie odpowiada Sama, w Orędziach do Jej umiłowanych synów, Kapłanów, w ten sposób:
          http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/spis.htm
          1. …Niezdolność ludzi do zbudowania dziś pokoju wynika z ich uporczywej negacji Boga. D o p ó k i ludzkość będzie stale odrzucać Boga i buntować się przeciwko Jego prawu, d o p ó t y nie będzie pokoju. Zamiast niego zwiększy się tylko egoizm i przemoc, a wojny będą następować po sobie, coraz bardziej krwawe i okrutne… (219, 1.01.1981)
          2. …W dniu, w którym gromadzą się przedstawiciele wszystkich religii, prosicie usilnie o Pokój – we wspólnocie modlitwy i postu. Taką właśnie drogę wam wyznaczyłam. Pokój może zstąpić na was jako dar Boga. Im bardziej będziecie chcieli zbudować pokój w oparciu o same tylko ludzkie dyskusje i negocjacje, tym bardziej będzie się on od was oddalał. Aby zaistniał p o k ó j, ludzkość musi powrócić do Boga – drogą nawrócenia i przemiany serc.
          Sam Jezus Chrystus wyznaczył wam drogę pozwalającą dojść do Ojca, w Jego Duchu Miłości. Wszyscy ludzie mają dojść do poznania Prawdy, przyjąć Ewangelię Jezusa i żyć nią… (337, 27.10.1986)
          3. …Nie pozwólcie się zwodzić. Pokój nie nastanie na świecie dzięki spotkaniom tych, których nazywacie wielkimi tej ziemi, ani dzięki ich negocjacjom. P o k ó j przyjdzie do was j e d y n i e poprzez powrót ludzkości do Boga, poprzez nawrócenie, do którego w dniu Mego święta znowu was wzywam, oraz dzięki modlitwie, postowi i pokucie… (8.12.1987).
          A więc Matka Boża jasno mówi, że tylko drogą nawrócenia do Boga i przemiany serc ludzkich może nastać w świecie pokój. Żadną inną drogą pokój nie nastanie, a będą wojny. cdn

        • Leszek said

          cd.: Maryja zapraszając do modlitwy o pokój, ma na myśli/mówi też o jakże cennym pokoju serca:
          1. …Pragnę wyprosić dla każdego z was dar pokoju serca. Przybyliście z sercami obciążonymi trudnościami, boleściami, nadziejami, troskami i oczekiwaniami. … Obecnie coraz bardziej brak jest pokoju w ludziach, rodzinach, narodach i całej ludzkości. Znakiem Mojego matczynego tryumfu jest Pokój. Chcę go obecnie złożyć w sercach wszystkich Moich dzieci, które Mnie słuchają, naśladują i poświęcają się Memu Niepokalanemu Sercu.
          Ponownie proszę was o organizowanie Wieczerników modlitewnych, ponieważ przez łaskę – tryskającą z Mojego Serca i prowadzącą was do pełnej miłości do Mojego Syna Jezusa – pragnę dać dziś Moim dzieciom drogocenny dar pokoju serca. Nauczyłam was tu także wzajemnej miłości…pomimo trudności spowodowanych waszymi ograniczeniami, licznymi wadami i podstępnymi pułapkami, zastawianymi na was przez Mojego przeciwnika. Pragnie on wyrwać Pokój z waszych serc i zasiać niezgodę, nieporozumienia i podziały… (311, 5.07.1985)
          2. …Jestem Królową Pokoju. W dzień Bożego Narodzenia dałam wam Tego, który jest waszym Pokojem – Mojego Syna Jezusa. On doprowadził was do pokoju z Bogiem. Otwarł tak przed wami drogę zbawienia i prawdziwego szczęścia. Jezus doprowadził was do pokoju wewnętrznego. Otwarł wam drogę do pokoju serca.
          Pokój ten może zrodzić się jedynie dzięki życiu w łasce Bożej, którą Jezus wysłużył wam przez narodzenie wśród was, przez Swoje życie oraz przez okrutną ofiarę na krzyżu. Jeśli będziecie żyć w łasce Bożej, będziecie żyć w pokoju serca.
          Egoizm, nienawiść, nieczystość, wszelki grzech odbiera wam pokój serca.
          Jezus doprowadził was do pokoju ze wszystkimi i wskazał wam drogę prowadzącą do prawdziwego braterstwa. Powinniście naprawdę każdego człowieka uznawać za brata.
          Proszę was wszystkich o życie w prawdziwej wspólnocie braterstwa i wzajemnej miłości, bez robienia różnic ze względu na rasę, język lub religię. Wszyscy jesteście dziećmi Bożymi, odkupionymi przez Jezusa, powierzonymi Mojemu duchowemu macierzyństwu. Dlatego wszyscy powinniście żyć ze sobą jak prawdziwi bracia. Jedynie dzięki życiu w braterstwie będzie mógł zapanować pokój. Pokój jest dziś jednak coraz bardziej zagrożony. Ludzie kroczą, odrzucając Boga powszechnie i z uporem. Stają się ofiarami grzechu i nieczystości, są niezdolni do porozumienia się i pokochania… (320, 1.01.1986)

        • Leszek said

          Zaś co do sprawy: Czy wojna jest błogosławieństwem? Odpowiadam Adminowi, PioO, Coxowi21, którzy twierdzą, że jest tylko dopustem Bożym.
          Moneta ma dwie strony. Wojna jest dopustem Bożym, ale jest też i błogosławieństwem (o czym też słusznie pisała Bożena2) w formie kary miłosierdzia, jak to pisała w przytocz. przeze mnie powyżej fragmentach „Dz-czka” św. S. Faustyna (p-kty 423, 686 i 1533), będącej ratunkiem/ocaleniem b. wielu ludzi, nie ich ciał, lecz nieśmiertelnych dusz od śmierci wiecznej. Te uratowane w czasie wojny, wiążącej się z cierpieniem, śmiercią fizyczną… teraz w wieczności błogosławią Pana Boga za Jego miłosierdzie, w historii swego życia, które przypadło też na czas I czy też II wojny światowej, miłosierdzie przejawiające się też i w czasie wojny (Ps 30,2 i 34,2)! Czas wojny jest też czasem zbawczym! Pan Bóg jest Panem historii!
          Pozwolę sobie w tym miejscy przytoczyć ten oto, jakże wymowny fragment z Gł. Wpisu na blogu: „Czas wojny-czas pokoju z 10.05.15:
          Do pierwszej posłanki orędzia Miłosierdzia Bożego na początku XX w. S. Benigny Konsolaty Ferrero, która często i wytrwale błagała Zbawiciela, by Bóg ulitował się i położył kres okropnościom I-ej wojny światowej, Chrystus Pan powiedział: „Wojna ta nie jest karą, bo za grzechy tego świata tego bólu byłoby jeszcze za mało; wojna ta, to k a r a m i ł o s i e r d z i a , mająca na celu z b a w i e n i e mnóstwa dusz, które bez tej wojny stoczyły by się w przepaść potępienia, jak też skrócenie czasu grzechu i wiecznej męki tych, którzy by w każdym razie ściągnęli na siebie karę Piekła”.
          Słowa podobnej treści wypowiedział także Chrystus Pan, do francuskiej mistyczki i stygmatyczki Marty Robin w odniesieniu do Drugiej wojny światowej:
          „Wojna ta była a k t e m Miłosierdzia Bożego, będzie to można lepiej zrozumieć później. Ci, którzy wiele wycierpieli będą szczęśliwi i radośni, jakby na nowo narodzeni…” (źródło: ks. Ryszard Ukleja „Miłosierdzie Boże z pokolenia na pokolenie”, str. 155). cd(2)n

        • Leszek said

          cd(2): W Rozmowie XVIII z Anną w cz. 1 „Bożego Wychowania”, Pan mówi o Swojej zazdrosnej miłości do ludzi, by ich ocalić poprzez „żniwa śmierci ciał”:
          http://www.objawienia.pl/anna/anna/bw-03.html
          20.II.1983r. …Głupi i ślepi słudzy nieprzyjaciela osiągnęli władzę i przez ich pychę i nienawiść zginęlibyście wszyscy, bo wymyśliliście już na siebie dostatecznie niszczące narzędzia zbrodni. Zgubilibyście też wszystkie stworzenia moje i planeta wasza pozostałaby grobowcem pychy całego rodu ludzkiego. Lecz Moja miłość, zazdrosna o wasze istnienie, występuje przeciw zakusom nieprzyjaciela. Włada on rządami wielu narodów i takie rządy obalę i zmiotę z powierzchni ziemi. Władzą Moją – którą ograniczałem z miłości do was, z miłości ku duszom waszym – poruszę żywioły ziemi. Będą to żniwa śmierci, ale śmierci ciał, a nie dusz waszych, bo czego nie dokonała dobroć i cierpliwość, tego dokona lęk i nieszczęście. One odwrócą ludzkość od zgubnego kierunku i otworzą oczy zasnute bielmem bogactwa. Cierpię nad tym dziełem, do którego przystąpić muszę dla waszego ratunku. A jednak zazdrosna miłość ojcowska dokona tego, iż oczyszczona ziemia odetchnie pokojem i pojedna się ze Mną. W tym czasie liczę na was, Polaków, gdyż udzielę wam zmiłowania i obrony.

        • Leszek said

          Co zaś do tej części wpisu Admina też z 12 Maj 2015 @ 23:23 o swoim śp. wujku: …Czy okrutna śmierć mojego wujka w Oświęcimiu jest błogosławieństwem??…
          To pozwolę sobie przywołać jako odpowiedź, którą tylko w duchu wiary w Miłość do nas Pana Boga i Jego walkę o nasze wieczne szczęście można zrozumieć i uchylić jej zgorszeniem się:
          1. fragment (warto przeczytać całość!) z rozważań O. Ludwika z 12.IX.1972r. ‚O miłosierdziu Bożym dla skrzywdzonych’ z cz.1 Świadków Bożego Miłosierdzia” Anny, z rozdz. III ‚Miłość łączy ludzi z obu światów’:
          …Każda krzywda wyrządzona przez nas naszym braciom jest wezwaniem sprawiedliwości Bożej na naszą głowę, tak samo jak wyzwala miłosierdzie Chrystusa w stosunku do osoby skrzywdzonej przez nas. Dlatego, jak ci to już mówiliśmy, o b o z y, więzienia i wszelkie tereny zbrodniczej działalności człowieka były, s ą i będą p o l a m i z b i o r ó w B o ż y c h. Nigdzie więcej istot niedojrzałych jeszcze i nie dosyć świadomych siebie nie zostało pomimo to przyjętych w ramiona Chrystusowe i wprowadzonych w Jego królestwo, jak w O ś w i ę c i m i u i na innych polach siewu krzywdy i cierpienia ludzkiego. Widzisz, piszę „ramiona Chrystusowe” świadomie, gdyż nie ma lepszego odpowiednika dla działania Jego w takich razach. Widzę, lecz nie potrafię ci opisać działania Chrystusa, gdy występuje On w całym blasku swojego miłosierdzia. Im ktoś z nas jest słabszy, mniej świadomy, a bardziej zrozpaczony, udręczony, tak że nic już nie czuje prócz rozpaczy, pragnienia szybszej śmierci i nieistnienia, tym On jest łagodniejszy, cichszy, bardziej subtelny, macierzyński. Podchodzi jak najczulsza matka do swojego cierpiącego, przerażonego dziecka, tak cicho, tak delikatnie i tak ukrywając swoją moc, swoją gorejącą miłość, żeby nie przerazić Wielkością. Gdy Chrystus działa przez swoje miłosierdzie, jest „ślepy” i „głuchy” na nawet najczarniejszą noc naszej natury ludzkiej. Jego obecność jest samą łagodnością, współczuciem, dobrocią, bo On pragnie wynagrodzić wszystkie cierpienia wyrządzone przez swoje wyrodne dzieci temu, któremu ich okrucieństwo zabrało życie, a więc czas dany mu dla duchowego rozwoju. Jeżeli my jedni drugim odbieramy Jego dar – czas, Bóg, Ojciec nas wszystkich, przekreśla im rachunki win i błędów; a nawet rozpacz, nawet gniew, nawet nienawiść – jeśli jest tylko odbiciem nienawiści katów – nie oddzieli ich ofiary od Chrystusa…
          http://www.objawienia.pl/anna/anna/sbm-3a.html
          2. końcowy fragment z odpowiedzi O. Ludwika na pytanie teologa, pytającego o wyjaśnienie terminu „Oglądanie Boga twarzą w twarz” z cz. 2 „Świadków Bożego Miłosierdzia” Anny:
          22.IV.1988r. z rozdz. VI ‚Świadectwa dane na życzenie Pana’:
          …Ci, którzy na bezgraniczną miłość swego Zbawcy odpowiadają miłością i usiłują wykonać wszystko, co mogą, wedle woli Pana, łącząc całe swoje życie z Nim, lub jak robotnicy ostatniej godziny (Mt 20,6n) idą za Nim drogą krzyżową, przyjmując śmiertelną chorobę, cierpienie, prześladowanie, okaleczenie lub
          ś m i e r ć z ręki człowieka z poddaniem i w i a r ą w miłość Boga do siebie – ci wszyscy stają się prawdziwymi przyjaciółmi Chrystusa Pana lub zawierają z Nim braterstwo krwi. A miłość Boga trwa na wieki. Dlatego Jezus sam przybywa po przyjaciół swoich i przenosi ich przez sąd sprawiedliwości Ojca wprost w dom Boży. Miłość bowiem przekreśla Prawo. Jest ponad nim, bo Bóg jest Miłością.

      • bozena2 said

        Panie Adminie, tak nie można, Pani Krystyna zapewne miała takie samo prawo jak Pan do obrony swoich poglądów i linii postępowania. Oboje jesteście dziećmi Bożymi i Bogu zależy na was w równym stopniu, a najbardziej byśmy się wzajemnie miłowali. Niech Pana oświeci Duch Święty, aby Pan rozsądził, co Boże, a co ludzkie i wybrał to, co dobre w oczach Boga. Nie możemy zabronić ludziom własnej woli, bo ta nasz własna wola to piękny podarunek od Pana Boga , która nas wprawdzie czyni wolnymi, ale po przekroczeniu granicy drugich zniewala. Tak jak w relacji Pan i Krystyna. Pani Krystyna jest bardzo szacowną osobą, doświadczoną życiowo i cierpieniem. Proszę rozmawiać na ten temat ze sobą. Tyle osób już odeszło z tego bloga, również przez chimeryczny Pana charakter , a Pan przecież jest mężczyzną, który w przeciwieństwie do kobiet nie powinien zajmować się małostkami.

      • Dana said

        Przepraszam Panie Adminie ,ale raz osoba jest chwalona za wstawiane linki ,a potem dostaje bana .

      • Nie za ostro? Nie no, bez jaj. Już miałam pisać, że w końcu Admin zaczął mnie jakoś swoimi ostatnimi postami bardziej przekonywać do siebie, bo mądrze się wypowiadał na temat aktualnej sytuacji Polski i na temat Andrzeja Dudy itp., a tu takie nieciekawe zachowanie.
        No sorry, ale właśnie to mnie od tego bloga odrzuca, że Admin zbyt personalnie wszystko odbiera i ten blog kręci się wokół jego przekonań. Jeśli zbyt mocno piszę to przepraszam. Może też się narażę i zostanę zablokowana. Jednak charakter w takich sytuacjach nie pozwala mi milczeć. Nie Ty Adminie jesteś sędzią, aby taką karę wymierzać kobiecie, która zdaje się, że jest zdeklarowaną katoliczką. Nie wiem co Tobie pisała prywatnie i z czym Ci podpadła, ale jeśli choć troszkę ubogaciła ten blog o treści ku chwale Bożej to dzięki jej za to i jeśli Adminie ten blog stworzyłeś dla swobodnego przepływu informacji i wolnych dialogów międzyludzkich, a nie dla siebie i tych, którzy w pełni się z Tobą zgadzają to proszę przywróć Krystynę na tego bloga. Ba. Zachęcam Ciebie wręcz do przeproszenia jej, wszak kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień. Czy Ty czasem też nie pisałeś tu zbyt ostrych słów lub nie wstawiałeś postów, które okazywały się nieprawdą? Każdy w mniejszym lub większym stopniu błądzi. Zobacz Adminie, czy dla przykładu my się mamy teraz izolować od wyborców Komora lub Korwina, mimo, że pisaliby tutaj teksty atakujące Dudę, którego popieramy? Czy nie świecilibyśmy pięknym przykładem nie wdając się w ich prowokacje lecz konstruktywnie argumentując dlaczego Duda jest jedynym właściwym kandydatem na prezydenta?
        Nie chcę brzmieć jakoś zbyt pewna siebie, ale jestem dość dobrym obserwatorem i uważam, że masz Adminie okresy, w których raz się Ciebie uwielbia za cudowną postawę katolika, patrioty i po prostu człowieka myślącego, a innym razem po prostu… klękajcie narody, bo tak „gwiazdorzysz” (na zasadzie, mój blog, moje zabawki, ja tu decyduję), że człowiek odnosi wrażenie, że jest nie na blogu Królowej Pokoju, a na blogu DzieckoNMP, w której to Admin gra pierwsze skrzypce. No to jeśli taka jest idea tej strony to sorry, było mówić na samym początku. Ja jednak myślę, że te gorsze momenty Admina to te, w których jest po prostu zmęczony problemami prywatnymi, natłokiem zajęć czy po prostu prowadzeniem regularnie tego bloga. Ja to rozumiem, bo sama czasem mam takie dni, że „bez kija nie podchodź” i czasem palnę coś do kogoś czego za pięć sekund już żałuję. Może nie jestem uosobieniem cnót wszelakich, ale jednak wychowanie w wierze i sumienie mówi mi, że nie należy w taki sposób postępować jak Ty do Krystyny, bo nie ma w tym miłości bliźniego, zwłaszcza oceniając, że to co tam rzekomo wypisywała i jak pobłądziła ma swoje odzwierciedlenie w jej problemach w życiu.
        Jako użytkownik tego bloga nie życzę sobie uprawiania na nim prywaty i pokazywania swojej władzy nad innymi. Mam prawo sobie tego nie życzyć, mimo, że nie jestem tutaj Adminem lecz szaraczkiem?
        Coś czuję, że nadepnęłam Adminowi na odcisk, bo specjalnie nie jest fanem krytyki pod swoim adresem, ale Bóg mi świadkiem, że robię to z miłości bliźniego i z chęci aby się jednoczyć, a nie dzielić, zwłaszcza w takich czasach jakie mamy. Po co tworzyć podziały wśród ludzi wierzących, nawet jeśli zbaczamy często z właściwej drogi?
        W imieniu użytkowników kilku (nastu?) OFICJALNIE składam prośbę do Krystyny aby wróciła tu na bloga, ogarnęła się w tekstach jeśli pisała coś złego, brzydkiego itp. i z wysoko podniesioną głową dalej wrzucała swoje posty, najlepiej nie skierowane do Admina, bo po co się sprzeczać. Apeluję też do Admina o dzień urlopu od bloga i żeby sobie nie myślał, że ja go atakuję. NIE ATAKUJĘ, OK?🙂
        Wiem, że teraz mamy się łączyć. Ty Adminie też to wiesz.
        Ok „buzi” na zgodę, każdy po Zdrowaśce aby się umieć tolerować i nie dać sprowokować, a reszta niech się pomodli aby tych dwoje się miłowało po katolicku.
        Idę spać🙂 Pa

        • Gosia 3 said

          Adminie!!!! a ja Ci napiszę tak, jeśli Ty sądzisz że jak pewnych wypowiedzi nie dopuścisz to my przegramy wybory to się mylisz. Ty jesteś tylko człowiekiem i musisz to zrozumieć ,że robiąc to co robiąc ( cenzura) wywołujesz na tym blog nie miłość a bunt i czasami wręcz odwrotny skutek. Moich niektórych komentarzy też nie dopuściłeś w pewnym czasie i za niektóre Twoje decyzję dziękuję. Już kilka razy Twoje zachowanie doprowadzało mnie do wewnętrznej myśli, a odchodzę stąd bo mam dość. Ja Cię rozumiem ,że Ty masz też tego czasami dość.Ale podjąłeś się tego zadania, które zleciły Ci niebiosa i zauważ ,że poprzez otwarcie tego bloga Maryjnego masę ludzi doprowadziłeś przez Maryję do Jezusa. Zastanów się co może stać się z Twoim życiem , gdy zamkniesz blog czyli odłożysz rękę od pługa. Ty nie możesz się już cofnąć. Jednak cały czas starasz się nam odebrać wolną wolę , którą podarował nam Bóg Ojciec. Zarówno ja jak i Ty jesteśmy tylko narzędziami w rękach Pana Boga.
          Nie mówię,że masz przepuszczać wszystko to znaczy chodzi mi o obce wpisy i o nasze niektóre także ale to co robisz świadczy o tym,że nie masz zaufania do Maryi i Boga Wszechmogącego. On na tym blogu ma decydujące zdanie i jemu tylko wolno ocenić Krystynę jaką jest osobą. Niedopuszczalne jest wartościowanie ,że ilość nieszczęść jakie spotyka Krystynę wynika z jej trudnego charakteru. Kogo Bóg szczególnie umiłował to tak właśnie doświadcza, wypala go w ogniu i hartuje jak stal. Nie zbadane są wyroki boskie.
          Adminie! ja proponuję pojednanie Twoje z Krystyną i większe zaufanie do Opatrzności Boskiej bo i tak stanie się nie tak jak Ty byś chciał lecz jaka będzie wola Boga. Serdecznie Cię pozdrawiam i proszę nie podejmuj takich pochopnych decyzji. Nie wiem czym tak naprawdę zasłużyła sobie Krystyna. Ty Adminie tym blogiem kształtujesz nasze poglądy jednak każdy z nas modi się do Ducha Świętego i on nam podpowiada a nie Ty drogi Adminie jaką ostatecznie podejmujemy decyzję.
          Powiedziałabym teraz w jednym zdaniu: ” Ty masz prowadzić nadal ten blog i starać się nie doprowadzić do jego upadku, a wszystkim pokieruje Maryja „. JEZU UFAM TOBIE!!!!!!!!!!!

        • Rysiek. said

          Gosia 3, kiedyś byłem przeciwko Tobie,jeżeli chodzi o MBM, dziś jestem z Tobą. Adminie, nawet niewygodne wypowiedzi nasze opublikuj. Niech prawda zwycięży. Ten świat się kończy, dopuść do glosu nawet osób takich jak ja czasem nieprzychylnych świecko, ale w duszy wdzięcznym, że mogę swoją opinię wyrazić. Odpocznij chwilę. Mam nadzieję,że nie staniesz się jak Wowitowcy/ to żart/ aby Cie pokrzepić.

        • krystynka said

          Adminie jako Krystyna wstawiam się za drugą Krystyną,ratuj dziewczyne,nie odtrącaj.powinniśmy sie wspierać,w realu ludzie dziczeja to chociaz tu wirtualnie na blogu powinniśmy trzymac sie razem.Jak Polak Polaka nie zroumie,.to co Niemiec nas zrozumie,albo Rusek ?A któż z nas jest bez grzechu,albo bez wad ?Słabi i ułomni jestesmy,wszak z prochu powstalismy i w proch sie obrócimy.Na pewno nie mamy żadnego prawa aby kogokolwiek osądzać,sędzia jest tylko jeden ,a jest nim tylko Bóg !!!

        • szafirek said

          Ja też proszę by KRYSTYNA wróciła,wstawiała piękne modlitwy po łacinie,brak jej promiennego uśmiechu…Panie Bronku jak jakiś komentarz uzna pan za nieodpowiedni to można usunąć,ale niech KRYSTYNA będzie tu z nami.

        • Gosia 3 said

          Rysiu! miło to usłyszeć, rozbrykałeś się tu dzisiaj na blogu jak młody konik.
          Tylko nie zmarnuj żadnej swojej łaski i idz koniecznie na wybory. Jeśli nie pójdziesz to zabieram Ci wszystkie uśmiechy , które dzisiaj Ci przesyłam.:):):):):) Zostań z Panem Bogiem.

      • Dana said

        Krystyna – żeński odpowiednik imienia Krystyn. Imię to oznacza „pochodząca od Chrystusa, należąca do Chrystusa” i powstało z dodania przyrostka -inus do słowa Chrystus. Św. Krystyna jest patronką marynarzy oraz żeglarzy.

        • Dana said

          Ja mam koleżankę Krystynę .

        • Vesper said

          Co niby ma imię do czyjejś postawy? Pytam w ogólności, nie adresując tego ad personam do p. Krystyny. Krzysztof oznacza „niosący Chrystusa”, jest wiele dobrych osób noszących to imię, ale też zapewne wielu bandytów, morderców i złodziei, imię nie ma tutaj żadnego znaczenia.

        • Dana said

          A jak ma na imię Twój święty Patron ?

        • bozena2 said

          Panie Adminie zamykając i otwierając sprawę P. Krystyny, słowa Pana prawie o tym:
          Jezus:
          Moja córko, stawiam przed tobą zadanie: bądź miłosierną i wyrozumiałą w sytuacjach, w jakich cię stawiam. Bądź bardziej pobłażliwa w sprawach, na które ty sama nie masz wpływu. Pobłażliwa nie oznacza jednak waszego niewłaściwego określenia: tolerancyjna. Tu chodzi o wyrozumiałość dla drugiego człowieka, a nie o akceptowanie grzechu.

          Lepiej wprowadzać w życie uśmiech, serdeczność, dialog i modlitwę za nieszczęśnika, niż ciągłe uwagi i karcenie, bo to odsuwa duszę od czynienia dobra. Dążenie do dobra jest zawsze trudne dla ludzi, którzy lubią wygodne życie i kroczenie szeroką drogą, i tym ludziom trzeba, Anno, ofiarować prawdę, dołączając uśmiech.

          Pobłażliwość należy okazywać wtedy, gdy nie zawsze wychodzi wszystko dobrze. Zachęcać należy zawsze z uśmiechem i cierpliwością. Ja wiem, że to trudne, ale jest to najpewniejsza droga do osiągnięcia celu.

          http://www.objawienia.pl/argasinska/arg31.html
          Pani Krystyno w imieniu nas wszystkich i Pana Admina zapraszamy na nasz wspólny Blog. A Pan Panie Adminie ma okazję okazać pokorę i przebaczenie, pozdrawiam.

          …”A nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy przez ich słowo uwierzą we mnie. Aby wszyscy byli jedno, jak Ty, Ojcze, we mnie, a Ja w tobie, aby i oni w nas jedno byli, aby świat uwierzył, że Ty mnie posłałeś….”

          (J 17:20-21)

        • Rysiek. said

          Tak powinno być,czy Bożena czy ja ,trzeba mieć trochę wyrozumiałości dla nas. Jestem bardzo zaniepokojony faktem, że w Radio Maryja nie ma Nabożeństwa majowego jak było w innych latach. Było mi to bardzo potrzebne bo w godzinach 15-20 pracuję, ale w tym czasie mogłem zrobić sobie przerwę i w łączności z innymi to nabożeństwo odprawić. No cóż zostaje sam na sam z Bogiem modlitwa. Nie mam nikomu za to za złe. bo czasy mamy takie. Dojdzie do tego, że mszę św. odczytam gdzieś w zacisznym końcie z kśiążeczki. Walczymy o wielkie sprawy Polskie, a na dole ciemność się kładzie. Kochani czytajcie Pismo Św. a będziemy Bogu posłuszni. Pan niech Wam błogosławi a Duch św. otwiera Wasze umysły i serca. Z Bogiem.

  22. Zbigniew said

    Realne zwiększenie wpływu Obywateli na wybieranych przedstawicieli organów władzy w Polsce możliwe będzie wyłącznie poprzez wprowadzenie do Konstytucji zapisu o Nowej Ordynacji Wyborczej oraz wprowadzenie przez Sejm ustaw precyzujących tą Nową Ordynację Wyborczą, które zawrę w poniższych punktach:
    1. Rozdzielenie władzy ustawodawczej , władzy wykonawczej i władzy sądowniczej- ani poseł, ani senator Rzeczpospolitej Polskiej nie mogą być jednocześnie ministrami lub pracownikami organów wykonawczych. Rozdział taki jest obecnie stosowany w odniesieniu do sędziów i prokuratorów, gdyż nie mogą oni być jednocześnie posłami lub senatorami- czyli jest to możliwe! Sejm ma uchwalać prawo, a Rząd ma je wyłącznie wykonywać.
    2. Spełnienie postulatu jednomandatowych okręgów wyborczych, choć nie do końca sprawdziły się np. w Wielkiej Brytanii ( dowodem są ostatnie wybory) mogłoby przynieść korzyść społeczeństwu poprzez zwiększenie wpływu wyborców na swoich przedstawicieli w organach ustawodawczych przy założeniu, że wyborcy uzyskaliby pełną kontrolę nad swoimi przedstawicielami.
    DZIŚ DEMOKRACJA KOŃCZY SIĘ Z CHWILĄ WRZUCENIA KARTKI DO URNY
    Ja proponuję inną możliwość.
    Załóżmy, że wprowadzono do Konstytucji możliwość odwołania dowolnego posła lub senatora w trakcie trwania kadencji poprzez zwykłe zebranie podpisów pod wnioskiem o odwołanie ale tylko przez osoby, które wcześniej zadeklarowały na odpowiednich listach poparcie dla danego kandydata przed wyborami. Można by ustalić, że musi to być minimum 2/3 podpisów z danej listy. Wyborcy mieliby wówczas ciągły wpływ na swojego przedstawiciela w parlamencie. Dodatkowo odwołany poseł lub senator musiałby partycypować w kosztach kampanii wyborczej odwrotnie proporcjonalnie do czasu trwania swojej kadencji. Ze strony wybranego posła lub senatora byłby to swoisty kredyt zaciągnięty u swoich wyborców.
    Powodem do odwołania może być np. nie realizowanie postulatów swoich wyborców poprzez głosowanie wbrew głoszonym przez siebie programom wyborczym, działanie na szkodę wyborców, zachowanie nie licujące z godnością posła lub senatora , ale też np. prawomocny wyrok sądowy w sprawach karnych.
    Spełnienie takich warunków przybliżyło by nas do demokracji bezpośredniej bez nadmiaru referendów, które mogłyby być wymuszane przez Obywateli tylko w ważnych sprawach.
    Sejm nie mógłby wyrzucić zebranych podpisów do kosza.
    Takie rozgraniczenie organów władzy i pełna ciągła kontrola społeczna przyczyni się do większej aktywności publicznej obywateli i do większej transparentności władzy.
    Myślę, że taka propozycja, gdyby poparł ją Pan Andrzej Duda przekona wielu zwolenników obalenia istniejącego układu politycznego z obozu Pawła Kukiza do oddania głosu właśnie na Andrzeja Dudę.

  23. Leszek said

    Może kilka słów odniesień do czytanej dzisiejszego dnia w Kościele Ewangelii wg św. Jana (J 16,5-11):
    Jezus powiedział do swoich uczniów: 5 Teraz idę do Tego, który Mnie posłał, a nikt z was nie pyta Mnie: Dokąd idziesz? 6 Ale ponieważ to wam powiedziałem, smutek napełnił wam serce. 7 Jednakże mówię wam prawdę: Pożyteczne jest dla was moje odejście. Bo jeżeli nie odejdę, Pocieszyciel nie przyjdzie do was. A jeżeli odejdę, poślę Go do was. 8 On zaś, gdy przyjdzie, przekona świat o grzechu, o sprawiedliwości i o sądzie. 9 O grzechu – bo nie wierzą we Mnie; 10 o sprawiedliwości zaś – bo idę do Ojca i już Mnie nie ujrzycie; 11 wreszcie o sądzie – bo władca tego świata został osądzony.
    I. Tak nawiązuje do niej Bóg Ojciec w „Dialogu…Księdze Boskiej Opatrzności” św. Katarzyny ze Sieny, w rozdz. ‚Nauka o Moście’:
    … Są inni, którzy wysoko noszą głowę, ponieważ są panami i władcami, lecz w sprawowaniu tej władzy są chorążymi niesprawiedliwości: niesprawiedliwości względem Mnie, Boga swego, niesprawiedliwości względem bliźniego i niesprawiedliwości względem siebie samych. …
    …przez miłość własną, tak jak postąpili Żydzi i słudzy Zakonu, którzy dali się zaślepić zawiści i miłości własnej i nie poznali prawdy Jednorodzonego Syna Mego. Dlatego uchybili powinności poznania Prawdy wiecznej, która była wśród nich, jak rzekła Moja Prawda, mówiąc: Królestwo Boże w was jest (Łk 17,21). Lecz nie poznali Go: czemu? Ponieważ, wedle tego co rzekłem, stracili światło rozumu, i dlatego nie spełnili obowiązku oddając cześć i chwałę Mnie i Jemu, który był jednym ze Mną. W ślepocie swej popełnili n i e s p r a w i e d l i w o ś ć prześladując Go i zadając Mu liczne zniewagi aż do śmierci na krzyżu…
    Przez te i inne błędy wpadają w fałszywe sądy, jak ci to poniżej rozwinę. Zawsze się gorszą „mymi dziełami, które są wszystkie sprawiedliwe i zaprawdę wszystkie są natchnione przez miłość i miłosierdzie.
    http://sienenka.blogspot.com/2011/01/dialog-sw-katarzyny-xxxiv.html cdn

    • Leszek said

      cd.: http://sienenka.blogspot.com/2011/01/dialog-sw-katarzyny-xxxv.html
      Przez ten fałszywy sąd, przez ten jad zawiści i pychy zostały spotwarzone i niesprawiedliwie osądzone czyny Syna Mego. Fałsz i kłamstwo rzekły:
      Ten czyni przez Belzebuba (Mt 12, 24). Tak samo ci niegodziwcy, opanowani przez miłość własną, przez nieczystość, przez pychę, przez chciwość, zakorzenieni przez zawiść w przewrotności swego sądu, zniecierpliwieni przeszkodami i oślepieni wszystkimi grzechami, które popełniają, zawsze się gorszą ze Mnie i ze sług Moich twierdząc, że spełniają oni cnotliwe czyny przez obłudę. Ponieważ serce ich jest zgniłe, a smak zepsuty, przeto rzeczy dobre wydają się im złymi, a złe, nieuporządkowane życie wydaje się im dobrym.
      O ślepoto ludzka! O człowiecze, jak mało zważasz na godność swoją! Byłeś tak wielki, a stałeś się tak mały! Z pana stałeś się niewolnikiem najlichszej władzy, jaka być może, bo stałeś się sługą i niewolnikiem grzechu; stałeś się podobny do tej rzeczy, której służysz. Grzech jest niczym, więc ty stałeś się niczym. Odebrałeś sobie życie, a zadałeś śmierć.
      To życie i ta władza były wam dane przez Słowo Jednorodzonego Syna Mego, który jest chwalebnym Mostem. Byliście niewolnikami szatana, a on uwolnił was z tej niewoli. Stał się sam niewolnikiem, aby oswobodzić was z niewoli. Nakazał sobie posłuszeństwo, aby zniszczyć nieposłuszeństwo Adama; poniżył się aż do haniebnej śmierci na krzyżu, aby zawstydzić pychę. Przez swą śmierć zniszczył wszystkie występki, aby nikt nie mógł rzec: „ten grzech pozostał i nie został ukarany i przekuty męką”. Bo rzekłem ci powyżej, że z ciała Jego uczyniłem kowadło. Wszystkie środki zostały dane ludziom, aby uszli śmierci wiecznej, a oni wzgardzili krwią i zdeptali ją nogami nieuporządkowanego pragnienia.
      Oto niesprawiedliwość, oto fałszywy sąd, za który świat jest upomniany, i o którym będzie przekonany w ostatni dzień sądu.
      To chciała rzec Prawda moja, mówiąc: Poślę Pocieszyciela, który przekona świat o grzechu, o sprawiedliwości i o sądzie (J 16,8). Został przekonany wtedy, gdy zesłałem Ducha Świętego na apostołów.

  24. JestemdzieckiemBoga said

    Czy ktoś posiada już Pieczęć Boga Żywego w formie szkaplerza?

  25. Dana said

    Katarzyna Sobczyk-O mnie Się nie martw .

  26. Mariusz said

    Środa; Najświętszej Maryi Panny Fatimskiej, 13 maja 2015

    (Dz 17,15.22-18,1)
    W owych dniach ci, którzy towarzyszyli Pawłowi, zaprowadzili go aż do Aten i powrócili, otrzymawszy polecenie dla Sylasa i Tymoteusza, aby czym prędzej przyszli do niego. Mężowie ateńscy – przemówił Paweł stanąwszy w środku Areopagu – widzę, że jesteście pod każdym względem bardzo religijni. Przechodząc bowiem i oglądając wasze świętości jedną po drugiej, znalazłem też ołtarz z napisem: „Nieznanemu Bogu”. Ja wam głoszę to, co czcicie, nie znając. Bóg, który stworzył świat i wszystko na nim, On, który jest Panem nieba i ziemi, nie mieszka w świątyniach zbudowanych ręką ludzką i nie odbiera posługi z rąk ludzkich, jak gdyby czegoś potrzebował, bo sam daje wszystkim życie i oddech, i wszystko. On z jednego /człowieka/ wyprowadził cały rodzaj ludzki, aby zamieszkiwał całą powierzchnię ziemi. Określił właściwie czasy i granice ich zamieszkania, aby szukali Boga, czy nie znajdą Go niejako po omacku. Bo w rzeczywistości jest On niedaleko od każdego z nas. Bo w nim żyjemy, poruszamy się i jesteśmy, jak też powiedzieli niektórzy z waszych poetów: Jesteśmy bowiem z Jego rodu. Będąc więc z rodu Bożego, nie powinniśmy sądzić, że Bóstwo jest podobne do złota albo do srebra, albo do kamienia, wytworu rąk i myśli człowieka. Nie zważając na czasy nieświadomości, wzywa Bóg teraz wszędzie i wszystkich ludzi do nawrócenia, dlatego że wyznaczył dzień, w którym sprawiedliwie będzie sądzić świat przez Człowieka, którego na to przeznaczył, po uwierzytelnieniu Go wobec wszystkich przez wskrzeszenie Go z martwych. Gdy usłyszeli o zmartwychwstaniu, jedni się wyśmiewali, a inni powiedzieli: Posłuchamy cię o tym innym razem. Tak Paweł ich opuścił. Niektórzy jednak przyłączyli się do niego i uwierzyli. Wśród nich Dionizy Areopagita i kobieta imieniem Damaris, a z nimi inni. Potem opuścił Ateny i przybył do Koryntu.

    (Ps 148,1-2.11-14)
    REFREN: Niebo i ziemia pełne chwały Twojej

    Chwalcie Pana z niebios,
    chwalcie Go na wysokościach.
    Chwalcie Go wszyscy Jego aniołowie,
    chwalcie Go wszystkie Jego zastępy.

    Królowie ziemscy i wszystkie narody,
    władcy i wszyscy sędziowie tej ziemi,
    młodzieńcy i dziewice,
    starcy i dzieci.

    Niech imię Pana wychwalają,
    bo tylko Jego imię jest wzniosłe,
    majestat Jego ponad ziemią i niebem.
    I On pomnaża potęgę swego ludu.

    (J 14,16)
    Ja zaś będę prosił Ojca, a da wam innego Pocieszyciela, aby z wami pozostał na zawsze.

    (J 16,12-15)
    Jezus powiedział do swoich uczniów: Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek usłyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego weźmie i wam objawi.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Dzisiejsze wspomnienie upamiętnia objawienia Matki Bożej w Fatimie, które rozpoczęły się 13 maja 1917 roku. Maryja prosiła wówczas o nawrócenie i przestrzegała przed złem, które miało dotknąć świat. W tym kontekście mocno brzmią słowa Ewangelii o trwaniu w winnym krzewie. Czas wydać owoce, czas dojrzeć w wierze, czas dać świadectwo. Nie da się do Chrystusa i Jego Kościoła przynależeć bez zobowiązań, tak na niby, bez kosztów.

      Tomasz Zamorski OP, „Oremus” Okres Wielkanocny 2009, s. 130

      • szafirek said

        NA GOŚCINĘ MATKI BOŻEJ FATIMSKIEJ
        W KOPII JEJ CUDOWNEJ FIGURY

        Witaj, najsłodsza Panienko, coś w białą szatę odziana,
        obecna w Fatimskiej Figurze – Matko naszego Pana.
        Maryjo, co swoją dłonią łzy nieraz mi ocierałaś,
        rozgość się w moim domu.Odtąd nie będę już sama.

        Wiem, zatroskana Królowo – zbyt rzadko Ci się kłaniałam.
        Wybaczysz mi; zacznę od nowa. Nie jestem doskonała.
        Patronuj moim wysiłkom, by zacnym służyły celom
        i najwierniejszą busolą bądź w nieustannym błądzeniu.

        Pomóż wyrywać się z sideł zła, co otacza ciemnością.
        Rozterki zamieniaj w pewność, że nic bez Twojej miłości.
        Podnoś z ciągłych upadków, uskrzydlaj w dążeniu do wzlotu,
        podawaj rękę i prowadź przez liczne bezdroża losu.

        Wyzwalaj z lęków, uprzedzeń, które wkradają się skrycie
        w codzienność. Zostań więc światłem i drogowskazem na życie.
        Bądź zawsze źródłem pokory, gdy pycha niecna się skrada.
        Czuwaj wtedy, Maryjo! I bądź ze mną do końca świata…

        Jadwiga Zgliszewska

    • Dana said

      Jezus powiedział do swoich uczniów: Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie.

      • Leszek said

        Tak Pan Jezus powiedział do pewnej duszy w „Prawdziwym Życiu w Bogu” V. Ryden:
        http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=51
        … Opary – które przeniknęły do serca Mojej Świątyni plamiąc Kielich, Tabernakulum i wszystko, co jest święte – rozproszą się nagle pod wpływem Mojego Tchnienia. Narody będą wtedy mówić jednym językiem i wszystkie uwielbią Mnie wokół Jednego Jedynego Tabernakulum Baranka bez skazy, Stałej Ofiary, którą Moi wrogowie próbują znieść i zastąpić swoją ohydą spustoszenia (Dn 11,31).
        Już wkrótce, będę znowu z wami wszystkimi, a Moja modlitwa arcykapłańska do Ojca zostanie wypełniona: będziecie jedno tak jak My w Najświętszej Trójcy (J 17,21). Mam jeszcze wiele rzeczy ukrytych w Moim Najświętszym Sercu do ujawnienia przed tobą i do ukazania ci – gdyż Bogactwa, które mam w Sobie są niezliczone – lecz jest tego zbyt wiele, abyś to teraz uniósł. Twoja dusza nie mogłaby wszystkiego ogarnąć. Jednak powoli będę odkrywał przed tobą Skarby Mojego Najświętszego Serca i krok po kroku poprowadzę cię ku temu, co przypomina Latarnię Morską: do Tajemnicy Niezgłębionego Bogactwa, które ukryte było od pokoleń i przez wieki (Kol 1,26)… (2.05.1991)

  27. Prośba o pomoc

    Szcześć Boże.

    Pisze, choć nie wiem czy to ma sens…

    Potrzebna jest pomoc dla rodziny, o której wcześniej już tu pisałam. Rodzina to matka z dwójką dzieci. Ich dochód do 106 złoty na syna. Gminę nie interesuje to, że nie mają żadnych dochodów. Pochodzą ze wsi. Pani Barbara ma 53 lata, szuka pracy. Gdzie by nie poszła, chcą grupę, albo, że już nie ten wiek. Każdy kto będzie chciał się dowiedzieć więcej, lub znajdzie się ktoś kto zechciał by wesprzeć rodzinę pani Basi proszony jest o napisanie na e-maila : zakrzewska-patrycja@o2.pl

    Rodzina prosi o modlitwę, i wsparcie. Z góry Serdeczne Bóg zapłać.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d bloggers like this: