Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Sienkiewicz kazał podpalić budkę przy Ambasadzie Rosyjskiej

Posted by Dzieckonmp w dniu 18 Maj 2015

Ale jaja, ale jaja, śmiech i w du……. mają nasz kraj.

 

Paweł Wojtunik mówi tam, że głośne zdarzenie sprzed dwóch lat z podpaleniem budki przy ambasadzie Rosji było prowokacją polskiej policji, a na sam pomysł wpadł były szef MSW Bartłomiej Sienkiewicz.

W poniedziałek rzecznik CBA twierdził, że „sugerowanie jakoby Paweł Wojtunik powiedział, że policja na zlecenie ówczesnego Ministra Spraw Wewnętrznych Bartłomieja Sienkiewicza miała podpalić budkę przy ambasadzie jest niedorzecznością, nadużyciem, twierdzeniem nieprawdziwym i sprawia wrażenie celowej manipulacji”.

Po tym oświadczeniu na stronie tygodnika „Do Rzeczy” pojawiło się nagranie z kluczowym fragmentem rozmowy. Wojtunik opowiada tam Bieńkowskiej, że Sienkiewicz „nauczył się zarządzać przez telefon” i w tym kontekście padają następujące słowa.

Paweł Wojtunik: Stołeczny dostaje telefon, żebyśmy…
Elżbieta Bieńkowska: Ale jaja, ale jaja, ale jaja…
P.W.: Facet nauczył ich, że on dzwoni i im rozkazuje. I tak samo poszli, spalili budkę pod ambasadą, bo minister osobiście wymyślił taką… wiesz z takiego…
E.B.: Taką koncepcję, tak, tak
P.W.: Z takiego zarządzania ręcznego są same problemy. Tym bardziej dla ministra, który nie ma takich uprawnień, on nie ma uprawnień.

 

Odpowiedzi: 68 to “Sienkiewicz kazał podpalić budkę przy Ambasadzie Rosyjskiej”

  1. Dzieckonmp said

    Dodam że Ambasada każdego kraju w naszej Ojczyźnie to terytorium państwa kraju który tą ambasadę posiada. Tak więc Polska zaatakowała Rosję i co na to Rosja?? Nasi rządzący z PO aby oczerniać przeciwników politycznych w kraju, przeciwników którzy brali udział w tak nielubianym Marszu Niepodległości, postanowili zaryzykować wojną z Rosją paląc im obiekty na ich terytorium.
    Kopacz mówi: ZROBIMY ABSOLUTNIE WSZYSTKO ABY TYLKO NASI WYGRYWALI.

    Co jeszcze gorszego mogą zrobić??

    • Józef Piotr said

      przecież Rosjanie mając doskonały wywiad i agenturę w Polsce o tym muszą wiedzieć.
      Mogą się również zrewanżować podpalając Ruską Budę.
      Lub zrobić coś bardziej śmiesznego.

    • Dana said

      Incydent z budką strażniczą wydarzył się podczas Marszu Niepodległości w 2013. Została wtedy podpalona, winą obarczono narodowców, a Rosja wykorzystała tę okazję do ataku na Polskę, żądając przeprosin i odszkodowania. Za zachowanie chuliganów od razu zresztą przepraszał prezydent Bronisław Komorowski.
      Czy budkę na terenie rosyjskiej ambasady podpaliły polskie specsłużb by skompromitować narodowców?

      http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/490601,do-rzeczy-sienkiewicz-stal-za-podpaleniem-budki-pod-ambasada-rosji.html

      To są stare metody.Podrzucanie obciążających dowodów.

      • black.elizz said

        Znalezione w necie:

        I choćby przyszło stu Karolaków
        i każdy zjadłby trzy miski flaków
        i choćby nie wiem jak się wytężał
        nie popchną Bronka – taki to ciężar
        i choć popychać będzie Majchrowski,
        ciągnąć Saleta i Korzeniowski,
        nie dadzą rady podsadzić Bronka,
        puści on tylko głośnego bąka
        i choćby Holland to filmowała
        z Wajdą i Kutzem ekipa cała
        choćby Olbrychski machał szabelką
        gorzały pijąc butelkę wielką,
        a Penderecki wspólnie z Rubikiem
        by napisali piękną muzykę
        I choćby film ten zdobył oscara
        Bronek to kicha, obciach i siara

  2. Darek said

    Podaje link do przepięknej konferencji na temat Objawień Matki Bożej w Wykrocie głoszonej przez panią Agnieszkę

    II Kongres Maryjny 16.05.2015 wykład 6 ( pod okienkiem się znajduje)

    http://christusvincit-tv.pl/viewpage.php?page_id=1

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE!!!!!!!!!!!

    • Mariusz said

      Wtorek, 19 maja 2015

      (Dz 20,17-27)
      Paweł z Miletu posłał do Efezu i wezwał starszych Kościoła. A gdy do niego przybyli, przemówił do nich: Wiecie, jakim byłem wśród was od pierwszej chwili, w której stanąłem w Azji. Jak służyłem Panu z całą pokorą wśród łez i doświadczeń, które mnie spotkały z powodu zasadzek żydowskich. Jak nie uchylałem się tchórzliwie od niczego, co pożyteczne, tak że przemawiałem i nauczałem was publicznie i po domach, nawołując zarówno Żydów, jak i Greków do nawrócenia się do Boga i do wiary w Pana naszego Jezusa. A teraz, przynaglany Duchem, udaję się do Jerozolimy; nie wiem, co mnie tam spotka oprócz tego, że czekają mnie więzy i utrapienia, o czym zapewnia mnie Duch Święty w każdym mieście. Lecz ja zgoła nie cenię sobie życia, bylebym tylko dokończył biegu i posługiwania, które otrzymałem od Pana Jezusa: /bylebym/ dał świadectwo o Ewangelii łaski Bożej. Wiem teraz, że wy wszyscy, wśród których po drodze głosiłem królestwo, już mnie nie ujrzycie. Dlatego oświadczam wam dzisiaj: nie jestem winien niczyjej krwi, bo nie uchylałem się tchórzliwie od głoszenia wam całej woli Bożej.

      (Ps 68,10-11.20-21)
      REFREN: Śpiewajcie Bogu wszystkie ludy ziemi

      Deszcz obfity zesłałeś, Boże,
      Tyś orzeźwił swoje znużone dziedzictwo.
      Twoja rodzina, Boże, znalazła to mieszkanie,
      które w swej dobroci dałeś ubogiemu.

      Pan niech będzie przez wszystkie dni błogosławiony:
      Bóg, który nas dźwiga co dzień, Zbawienie nasze
      Bóg nasz jest Bogiem, który wyzwala,
      Pan nas ratuje od śmierci.

      (J 14,16)
      Ja będę prosił Ojca, a da wam innego Pocieszyciela, aby z wami pozostał na zawsze.

      (J 17,1-11a)
      W czasie ostatniej wieczerzy Jezus podniósłszy oczy ku niebu, rzekł: Ojcze, nadeszła godzina! Otocz swego Syna chwałą, aby Syn Ciebie nią otoczył i aby mocą władzy udzielonej Mu przez Ciebie nad każdym człowiekiem dał życie wieczne wszystkim tym, których Mu dałeś. A to jest życie wieczne: aby znali Ciebie, jedynego prawdziwego Boga, oraz Tego, którego posłałeś, Jezusa Chrystusa. Ja Ciebie otoczyłem chwałą na ziemi przez to, że wypełniłem dzieło, które Mi dałeś do wykonania. A teraz Ty, Ojcze, otocz Mnie u siebie tą chwałą, którą miałem u Ciebie pierwej, zanim świat powstał. Objawiłem imię Twoje ludziom, których Mi dałeś ze świata. Twoimi byli i Ty Mi ich dałeś, a oni zachowali słowo Twoje. Teraz poznali, że wszystko, cokolwiek Mi dałeś, pochodzi od Ciebie. Słowa bowiem, które Mi powierzyłeś, im przekazałem, a oni je przyjęli i prawdziwie poznali, że od Ciebie wyszedłem, oraz uwierzyli, żeś Ty Mnie posłał. Ja za nimi proszę, nie proszę za światem, ale za tymi, których Mi dałeś, ponieważ są Twoimi. Wszystko bowiem moje jest Twoje, a Twoje jest moje, i w nich zostałem otoczony chwałą. Już nie jestem na świecie, ale oni są jeszcze na świecie, a Ja idę do Ciebie.

      źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

      • Mariusz said

      • Mariusz said

        Wraz z całym Kościołem coraz intensywniej przyzywamy Ducha Świętego. On jest dawcą wiecznego życia, a życiem wiecznym jest to, abyśmy znali jedynego prawdziwego Boga oraz Tego, którego On posłał, Jezusa Chrystusa. Drogą do poznania Boga jest „wiara, która działa przez miłość”. Duch Boży jest Miłością, Jego zatem prosimy, aby wypełniał w nas dzieło zamierzone przez Boga.

        Marek Rojszyk OP, „Oremus” Okres Wielkanocny 2006, s. 178

        • pio0 said

          Modlitwa Jezusa

          Jezus w czasie Ostatniej Wieczerzy modlił się za tych, którzy w Niego uwierzyli i za Nim poszli. Ta modlitwa rozciąga się także na każde kolejne pokolenie chrześcijan, również na nas żyjących współcześnie. Syn Boży traktuje każdego z nas w sposób indywidualny, darząc go jedyną i niepowtarzalną miłością. Od chwili chrztu jesteśmy w szczególny sposób z Nim zjednoczeni. Trwajmy zatem w tym zjednoczeniu, powierzając Mu nasze życie ze wszystkimi jego radościami i troskami. Boża opatrzność czuwa nad nami każdego dnia.

          Modlitwa

          Jezu, dziękuję za to, że każdego dnia o wschodzie i zachodzie słońca wstawiasz się za mną u swojego Ojca. Ty wiesz, jak bardzo liczę na Twoje wsparcie i ochronę w walce ze złem. Amen.

      • Dana said

        (Dz 20,17-27)

        Lecz ja zgoła nie cenię sobie życia, bylebym tylko dokończył biegu i posługiwania, które otrzymałem od Pana Jezusa: /bylebym/ dał świadectwo o Ewangelii łaski Bożej. Wiem teraz, że wy wszyscy, wśród których po drodze głosiłem królestwo, już mnie nie ujrzycie. Dlatego oświadczam wam dzisiaj: nie jestem winien niczyjej krwi, bo nie uchylałem się tchórzliwie od głoszenia wam całej woli Bożej.

      • Leszek said

        …Otocz swego Syna chwałą, aby Syn Ciebie nią otoczył… Ja Ciebie otoczyłem chwałą na ziemi przez to, że wypełniłem dzieło, które Mi dałeś do
        wykonania…wszystko, cokolwiek Mi dałeś, pochodzi od Ciebie. Słowa bowiem, które Mi powierzyłeś, im przekazałem, a oni je przyjęli i prawdziwie poznali, że od Ciebie wyszedłem, oraz uwierzyli, żeś Ty Mnie posłał… Wszystko bowiem Moje jest Twoje, a Twoje jest Moje, i w nich zostałem otoczony chwałą…
        (por. 16,15).
        Myślę, że bardzo dobrą ilustracją tych słów Pana Jezusa z dzisiejszej Ewangelii wg św. Jana, w odniesieniu do naszych czasów, będą te, oto jakże wymowne fragmenty „Prawdziwego Życia w Bogu” V. Ryden:

        1. … Błogosławiona Mojej Duszy, pozwól Mi teraz posłużyć się na nowo twoją ręką. Będę nadal przemawiał do narodów poprzez twoje usta i aby ci dodać odwagi, ujawnię przed nimi od czasu do czasu Moje Święte Oblicze. …
        Dla uwielbienia Mojego Imienia ukazuję się często na twoim miejscu jako przypomnienie Moich cudów i faktu Mojej Obecności. Objawię Siebie samego zamiast ciebie, aby ukazać wszystkim, że Ja jestem w tobie, a ty we Mnie (J 14,11), aby uwierzyli, że w twoich słowach Ja Jestem. Miłość, jaką kocha Mnie Ojciec, jest w tobie, Moje dziecko, i dlatego jestem w tobie. Po zdobyciu łaski Mojego Ojca w Niebie On udzielił ci teraz tego daru. Ten niewyczerpany skarb wart jest więcej niż wszystkie skarby tego świata razem wzięte… (13.10.1994)
        http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=74

        2. … Jak Ojciec Mnie wysłał, aby dowieść wielkości Swojej Miłości (J 3,16) i otoczyć Chwałą Swoje Imię (J 17,4), tak samo i Ja cię posyłam. Zostałem posłany, aby poznano Jego Imię, i powiedziałem, że będę Je nadal dawał poznać, co właśnie czynię (J 17,26).
        Moje Słowo jest Prawdą (J 17,17). Nie bądź zaskoczona, gdy zstępuję od czasu do czasu przypomnieć ci o Ojcu. Ty też, córko, bądź teraz Moim świadkiem. Wybrałem kilku, aby ukazać w nich Moją Moc i objawić światu głębokości Moich Bogactw i otoczyć Chwałą Moje Imię.
        W waszych dniach Ja i Moja Matka objawiamy się licznym osobom. Wypisałem na nich całych olejem Moje Imię, aby również im pozwolić dobrze wykonać dzieło, które im powierzyłem. … Moje Słowa wyżłobiłem wszędzie na tobie Moim Palcem i stałaś się Moją żywą tabliczką do pisania. … Pośród nędzy wybrałem ciebie, aby cię zaadoptować. … Jak słońce i księżyc świecą nad wszystkim, tak i Moja Święta Postać będzie lśnić nad tobą jak błogosławieństwo, potwierdzając, że Ja Jestem jest prawdziwym i jedynym Autorem „Prawdziwego Życia w Bogu” i że ty jesteś Moim darem dla ludzkości… (7.12.1993)
        http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=69

        3. …Dawaj świadectwo w Moje Imię i nie lękaj się. Ja jestem z tobą.
        Wzbudzę uczniów. Ukształtuję ich i wyślę, by dawali świadectwo o Moim Orędziu. Moje Orędzie ocala. To dlatego szatan – wiedząc, ile dusz mu się wymknie – będzie prowadził walkę wspólnie z zagubionymi duszami, używając ich kłamliwych piór do fałszywego przedstawiania twego życia i stylu życia! Oni jednak zostaną ujawnieni, Moje dziecko! Im bardziej będą cię prześladować, tym bardziej będę dodawać ci odwagi, tobie i Mojemu ludowi, ukazując mu Mnie samego zamiast ciebie. Ty jesteś Moim Echem, Echem Umiłowanego Syna Ojca. To (z przypisu: akt, iż wiele osób w czasie spotkań widzi na miejscu Vassuli Jezusa) – jak ci powiedziałem, Vassulo – jest darem Najwyższego dla dodania ci odwagi oraz równocześnie pieczęcią na Moim Orędziu… (4.07.1994)
        http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=72

        4. … Moje Święte Oblicze zostanie od czasu do czasu objawione poprzez ciebie i na tobie (z przypisu: Jezus czyni tu aluzję do licznych zjawisk, kiedy ludzie widzą, jak znikam, a na moim miejscu pojawia się On Sam lub Maryja). Kiedy będziesz się zajmować Moimi Sprawami, Ja też będę objawiać Siebie w taki sposób, że wyspy, góry i każde miejsce uwierzy, iż jesteś posłana przez Najwyższego, że Ja Jestem jest Autorem „Prawdziwego Życia w Bogu”, że ty jesteś Moim rzecznikiem i również, że to, co ty mówisz, Ja mówię. Ten, kto ciebie odrzuca, odrzuca Moje Słowa. Demon poddał już twoim oskarżycielom zamysł oczerniania cię, ale pozostaw wszystko w Moich Rękach. Służ Mi wiernie i wybaczaj oskarżycielom, abyśmy – Ojciec i Ja – mogli wypełnić Nasze Dzieło w tobie… (30.09.1993) http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=68

        • Dana said

          Pracuj dla Pana, Moja mała, i pozwól Mu wyryć na tobie cały Jego Plan. Nadchodzi czas, kiedy Pan postawi każdemu z was następujące pytania: «Czy kochałeś bliźniego jak siebie samego? Czy to możliwe, że ciągle nie pojmujesz woli Boga? Czy wszystko uczyniłeś, aby utrzymać pokój? Kiedy twój wróg był głodny, czy ofiarowałeś mu posiłek przy twoim stole? Kiedy był spragniony, czy dałeś mu pić? Jak to się dzieje, że to co dajesz, dajesz bez miłości?»1434
          Prosiłam was o modlitwy. Wielu z was modli się, lecz bez miłości. Wielu z was pości, lecz bez miłości. Tylu z was mówi o Moich Orędziach, lecz bardzo niewielu je wypełnia, bo waszym sercom brakuje miłości. Pochylacie się bardzo nisko i postępujecie według litery Prawa, lecz nie udaje się wam pojąć serca Prawa. Wielu z was mówi o Jedności, lecz pierwsi potępiają wprowadzających ją w życie, bo nie ma w was miłości. Skoro wszystko, o co was prosiłam, wykonujecie bez miłości, ciągle chodzicie w ciemności. Ciągle jesteście za wojną, a nie – za pokojem. Sądzicie, że wiecie wszystko, lecz w rzeczywistości nic nie wiecie.

          http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=69

  3. Dzieckonmp said

    Przyłącz się do obywatelskiej inicjatywy i wyślij do wszystkich znajomych sms / mail o treści:
    http://www.tnij.org/wsi1 oglądnij do końca i prześlij dalej!

    Ważne żeby wysyłać informacje do ludzi o różnych poglądach.
    W tej obywatelskiej inicjatywie nie chodzi o przekonywanie przekonanych!
    Celem jest przyłączenie do akcji przekonanych i dotarcie z nią do wszystkich.
    Tą obywatelską akcję po wysłaniu sms/mail można promować również na wszystkich forach, czatach i komunikatorach!

    Wielu z nas przejmuje się stanem państwa, jednak kończy się to głównie na frustracji. Możemy teraz zrobić coś więcej.

    Pełny, nie skrócony link do filmu:

  4. Dzieckonmp said

    Komentarz znaleziony w sieci:

    Jeżeli to prawda, a raczej nie wątpię w to, wyrażnie rozpoznaję głos „sorry, taki mamy klimat”, cały ten rząd natychmiast po tym nagraniu powinien podać się do dymisji, wybory przerwane i ustanowiony rząd zastępczy z Panem Dr Andrzejem Dudą na czele!
    Trybunał Stanu dla tej czerwonej bandy to za mało, to była bezczelna prowokacja po której Putin miał prawo nawet najechać Polskę!
    Ta mafia dąży do wojny w Polsce.
    Prosimy PiS aby tym się zajął w trybie wyborczym wraz z „Solidarnością” bo to jest kolejna ZDRADA POLSKIEJ RACJI STANU!!!
    Za to powinny polecieć te czerwone komusze łby! To już nie są przelewki.
    Wszyscy powinniśmy stanowczo zaprotestować i żądać DYMISJI tych UB-eckich zaprzańców.
    Co świat o tym powie? To jest przegięcie tej WSI-owej bandy na czele z komorowskim WSI-owym.
    Wszyscy WON! Do kryminału!

    • Józef Piotr said

      Ja tu bym raczej nazywał po imieniu bo to przecież ćhazarożydowska banda

  5. Tomasz said

    Ten temat zajął dziś 1% w mainstreamowych mediach. Dużo więcej miejsca zajęło rzekome „blokowanie” etatu przez Andrzeja Dudę.
    Widać że wszystko wraca do…. „normy”. Ostatni tydzień to był taki oddech coś jak po śmierci Jana Pawła II albo katastrofie smoleńskiej. Niestety wracamy to chorej rzeczywistości.
    Jedyna nadzieja że milcząca większość, ten polski ciężko pracujący lud w najbliższą niedzielę uda sie do urn i wybierze Andrzeja Dudę.

    • Józef Piotr said

      Przecież to co powiedział Komorowski o tym niby blokowanym etacie przez A. Dudę to było celowe i perfidne kłamstwo pod publikę że głupia to kupi.

    • EWA DM said

      W programie „Minęła 20” prof. Piotr Gliński wyjaśnił (do kwestii ustosunkował się Uniwersytet Jagielloński), na czym polegało kłamstwo debaty wyborczej odnośnie rzekomego blokowania miejsca pracy przez Andrzeja Dudę. Mianowicie Andrzej Duda, pełniąc obecne funkcje, jest na bezpłatnym urlopie bezpłatnym i na jego miejscu na uczelni zatrudniona jest inna osoba.

  6. Józef Piotr said

    Belgijski biskup Rémy Vancottem stanął w obronie księdza, który odprawił nabożeństwo przy trumnie psa. Ordynariusz Namur wyjaśnił, że nie był to katolicki pogrzeb, a duchowny modlił się jedynie w intencji właścicieli czworonoga, którzy opłakiwali jego stratę, gdyż byli ze swym psem emocjonalnie związani, i chciał im okazać współczucie.

    Jednocześnie hierarcha przeprosił wszystkich, u których to wydarzenie wywołało niepokój.

    Źródło: http://www.niedziela.pl/artykul/15659/Czy-pies-moze-miec-katolicki-pogrzeb
    O sprawie pisaliśmy kilka dni temu.

    Po raz kolejny widać jak na dłoni, że w posoborowej sekcie ośrodkiem wszystkiego jest człowiek, jest humanizm, a nie Pan Bóg, którego po prostu i literalnie odstawiono do kąta. W posoborowiu Pan Bóg to taki miły gość, który zajmuje się robieniem dobrze ludziom, wysłuchuje ich próśb (niekoniecznie w formie modlitwy) i zajmuje się rozwiązywaniem różnorakich problemów.

    W Kościele katolickim, tym prawdziwym, z prawdziwymi kapłanami o prawdziwie katolickiej formacji, gdyby proboszcz został postawiony przed sytuacją, w której przychodzą do niego wierni dotknięci bólem po stracie psa, zapewne pouczyłby ich o nieroztropności przywiązywania się do doczesności, do tego co przemijające i śmiertelne, a raczej skupieniu się na wspaniałym i szlachetnym celu naszej ziemskiej egzystencji, egzystencji człowieczej, która nieskończenie przewyższa istnienie zwierzęce, gdyż ludzie zostali stworzeni dla zbawienia wiecznego, aby na wieki przebywać w Niebie i radować się obcowaniem z Trójcą Świętą na wieki wieków.

    Prawdziwy ksiądz katolicki wyjaśniłby, że zwierzęta nie mają duszy nieśmiertelnej, upomniałby lud i zalecił uczynienie rachunku sumienia oraz odbycie dobrej i szczerej spowiedzi.

    A co się dzieje w posoborowej religii pseudokatolickiej? Urządza się nabożeństwo, aby „okazać współczucie” tym, „którzy opłakiwali stratę, gdyż byli ze swym psem związani emocjonalnie”.

    Ciekawe, czy doczekamy się usług pocieszeniowo – modlitewnych w formie nabożeństw dla posiadaczy kotów, chomików, ajfonów, tabletów czy samochodów… Niemożliwe? 20 lat temu „pogrzeb psa” w katolickiej świątyni też wydałby się nam niemożliwy…

    Gdyby w czasach „przedsoborowych” w jakimś kościele urządzono „nabożeństwo” z Liturgią Słowa, ze zwłokami zwierzęcia leżącymi na katafalku przed ołtarzem i z ludźmi, którzy podchodzą i przyklękają, aby „oddać mu hołd”, biskup miejsca wkroczyłby bez wahania, obłożył świątynię interdyktem oraz kazał ją rekonsekrować, kapłan za to odpowiedzialny zostałby od razu ekskomunikowany, albo przynajmniej zasuspendowany i wysłany na długie rekolekcje w odosobnieniu.

    W posoborowiu oczywiście nic z tych rzeczy. ”Religia miłości” słowa potępienia zarezerwowała jedynie dla tych, którzy chcą wierzyć, modlić się i celebrować sakramenty po katolicku, ściśle według ksiąg liturgicznych.

    Napisał Dextimus dnia 10.5.15
    http://breviarium.blogspot.se

    • Dana said

      Na zachodzie księża robią okropne rzeczy w imię przyciągnięcia wiernych.

    • Dana said

      Uczłowieczyli psa.Niedługo będzie psi ślub,co już mamy w Ameryce.

  7. krystynka said

    Dobrze,że Rosjanie nie są w gorącej wodzie kąpani,bo juz nas nie powinno być po takiej akcji.Debilizm nie zna granic,oj rwą się do wojny,a co do czego to sami pierwsi spierniczą na zachód,ciekawe czy zdązą ?.Widać jak niektóre bezmózgowce nienawidzą Polski,po prostu nie chce się wierzyć,że zło aż tak zniewoliło ludzi,nawet sobie nie wyobrażam jakie są czarne dusze takich ludzi.Boże ratuj ukochaną Ojczyznę !!! Panie ratuj Swoje dzieciny !!!.

  8. Józef Piotr said

    Tutaj nieco szerzej:
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/polskie-sluzby-odpowiadaja-za-podpalenie-wartowni-ambasada-rosji

  9. Tomasz said

    W tej chwili zaczyna być realna opcja którą pierwszy głośno wypowiedział… Kwaśniewski, że wynik będzie „too close to call”. Wczoraj podobną prognozę powtórzył Krzysztof Ziemiec. To znaczy że wynik będzie 50/50 i jeden kandydat wygra mniej niz o włos. Wygra Duda. Ale po kolei. W 2000 roku na Florydzie, w decydujacym o wyniku stanie, G. W. Bush wygrał o ponad 500 głosów na… 6 milionów oddanych. wygrało 0,001%. A róznica między kandydatami była drastyczna. Proaborcyjny lewak Al Gore i nowo-narodzony chrześcijanin pro-life George W. Bush. U nas mamy podobne starcie dobra i zła. I okolicznosci są nad wyraz symboliczne. Andrzej Duda urodzony w dzień . Andrzeja Boboli patrona Polski i męczennika. Druga tura w dniu Zesłania Ducha Świętego. Przecież nie ma przypadków. Czy Andrzej Duda będzie nowym Andrzejem Bobolą?? Czy Duch Święty odnowi Polski naród?? Tego dowiemy się już w najbliższą niedzielę…. albo trochę później bo różnica będzie „o włos”.

  10. Piotr said

    Benedykt XVI otrzymuje Wielką Księgę Żywota!
    http://www.conchiglia.us/POLSKA/PO_C_Lettere/PO_Conchiglia_VATICANO.htm
    dokument pdf ze zdjęciami: http://www.conchiglia.us/Conchiglia/15.310_TU_E_LUI_UNITI_PER_DIRE_BENTORNATO_MIO_SIGNORE_13.05.15.pdf

  11. Dzieckonmp said

    na onecie pojawił się wpis o podpaleniu budki Rosyjskiej przez milicje na polecenie Ministra Sienkiewicza ale po pół godzinie został usunięty. Dzis często tak na onecie było że pojawiało się coś i znikało po interwencji Bulla.

  12. Dzieckonmp said

    komentarz z sieci:

    mówimy o ataku terrorystycznym na rosyjską ambasadę na zlecenie ministra rządu PO i następnie obarczeniu odpowiedzialnością pokojowych patriotycznych manifestantów (to prowokacja).
    Jak słyszymy członkowie rządu PO o tym wiedzieli, więc są współodpowiedzialni.

    Wydaje się, że to już pora na zażądanie dymisji rządu PO i rozpisanie przyspieszonych wyborów. Nie wolno dać ani dnia rządzić bandzie posuwającej się do metod terrorystycznych – Cały cywilizowany świat uważa walkę z terroryzmem za priorytet.

    oni – jak widać, są bezwzględni, zabiją nas wszystkich: zagłodzą, zmuszą do samobójstw, wsadzą do więzień, upodlą albo zmuszą do emigracji jeśli nie przeciwstawimy się tym polskim talibom z PO na serio.

    • Dzieckonmp said

      oraz: Jestem pewien, że sami POpaprańcy powiedzą, że pod Smoleńskiem był zamach. wystarczy im dobrze polać i jeszcze lepiej POdsłuchać i nagrać. To tylko kwestia czasu.
      ja dawno pisałem że w Smoleńsku był zamach zaplanowany i wykonany przez PO z pomocą Rosji.

  13. Andrzej C said


    http://demotywatory.pl/4500517/Na-miescie-mowia

  14. pio0 said

    łonet oczywiście jedzie po Dudzie:

    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/dr-konrad-maj-przez-nerwowy-tik-wyszlo-zdenerwowanie-dudy-wywiad/g2v6mh

  15. karton2012 said

    Żydowski pisarz Artur Sandauer uważa to za normalne i tak bezczelnie uzasadnił żydowską przemoc i dominację:”W czasie wojny zginęli prości Żydzi i wybitni Polacy.

    Uratowali się wybitni Żydzi i prości Polacy. Dzisiejsze społeczeństwo w Polsce – mówi Sandeuer – to żydowska głowa nałożona na polski tułów.

    Żydzi stanowią inteligencję, a Polacy masy pracujące.”

    “Dlatego antysemityzm, wszelkie odruchy antyżydowskie w Polsce to choroba umysłowa, to buntowanie się ręki i nogi przeciwko własnej głowie.

    Żydzi są głową Polaków, bo są lepsi – pisał Sandauer – a Polacy to ręce i nogi. Nie może polska ręka bić żydowskiej głowy” – pouczał żyd Artur Sandauer.

    Ileż ten cyniczny żyd okazał wobec Polaków pogardy i kpiny, tłumacząc w ten sposób żydowską dominację nad Polakami, osiągniętą krwawymi zbrodniami jego rodaków.

    Ale czyż nie miał racji …?
    Jedna uwaga, …ta żydowska głowa, …ten łeb, …to nie jest własny łeb, … i nie nasz łeb, …to łeb obcej i nienawistnej hydry!

    • Józef Piotr said

      cyt:
      „Żydowski pisarz Artur Sandauer uważa …………”

      Po wyzwoleniu przez armię soviecka w Polsce fdunkcjonowali TYLKO żydowscy pisarze bo ci polskiej narodowości siedzieli w więzieniach i obozach bądź byli zamordowani lub przebywali za granicami gdzieś na zachodzie częst ukrywając swoją tożsamość

    • Dana said

      Taki szczery żyd.

  16. Słavko said

    Szanowny Adminie, za dużo polityki pojawia się na blogu. Wiem że okres jest gorący ale może trzeba bardziej skupić się na sprawach duchowych. Nie na to czas.

    • pio0 said

      Może i masz rację, ale poczekajmy do wyborów, walczmy aby wygrał Pan Duda.

    • Atanazy said

      Wiesz co…

      A może właśnie trzeba więcej polityki? Może trzeba założyć własną partię?

      Ostatnio wklejane tutaj materiały są w swojej wymowie tak przerażające, że być może właśnie dla naszego narodu trzeba działać w ten sposób – rozpocząć walkę polityczną. Władze kazały napadać na ambasadę rosyjską – przecież to jest niewyobrażalne! Tak rządzony kraj musi upaść, nie ma innej możliwości. Rosjanie mają w tym momencie pretekst nawet do wypowiedzenia nam wojny.

    • Kasia1 said

      a dlaczego ma nie być polityki? tu na blogu ,to nawet aktor ,ten bez środkowego zęba,może politykować .A skąd my mamy wiedzieć co sie dzieje? Przeciez nie z tvn -bo tam same kłamstwa.

  17. karton2012 said

    Rosję niepokoją akty wandalizmu wobec pomników żołnierzy Armii Czerwonej

    Na tablicy widniał napis: „Bohaterom Armii Radzieckiej w XX rocznicę wyzwolenia m. Aleksandrowa. Społeczeństwo. 17 stycznia 1965 roku”.

    „Ambasada Rosji w Polsce z wielkim zaniepokojeniem przyjęła wiadomość o nowym akcie wandalizmu wobec pomników żołnierzy radzieckich, którzy zgięli podczas wyzwalania Polski spod hitlerowskiej okupacji. Obecnie ambasada sprawdza doniesienia o tym, co wydarzyło się w mieście Aleksandrów Łódzki”, – powiedziała rzecznik placówki dyplomatycznej w Warszawie Waleria Perżynska.

    Zgodnie z jej słowami, „jeśli informacje się potwierdzą, to ambasada zwróci się do polskich władz o naprawienie szkód, ustalenie winnych, pociągnięcie ich do odpowiedzialności i zapobieganie podobnym incydentom w przyszłości”.
    Czytaj dalej: http://pl.sputniknews.com/polish.ruvr.ru/news/2015_02_19/Rosje-niepokoja-akty-wandalizmu-wobec-pomnikow-zolnierzy-Armii-Czerwonej-3720/

    http://pl.sputniknews.com/polish.ruvr.ru/news/2015_02_19/Rosje-niepokoja-akty-wandalizmu-wobec-pomnikow-zolnierzy-Armii-Czerwonej-3720/

  18. pio0 said

    Popatrzcie się co za ludzie, nawet w córkę Andrzeja Dudy uderzają.
    To są już ciosy poniżej pasa i to za pieniądze podatników bo Lis prowadzi program w TVP.

    http://niezalezna.pl/67181-tvp-na-ostatniej-prostej-kampanii-uderzyc-w-dude-lis-klamie-o-jego-corce

  19. Kubuś said

    Głosujemy na Dudę- mniejsze zło. Fakt popierania przez organizacje żydowskie, obietnice kompletnie oderwane od rzeczywistości, nieustosunkowanie się do kwestii roszczeń żydowskich, mącenie przy in-vitro- to wszystko sprawia, że patriota i katolik musi mieć wątpliwości co do wyboru. Jednak istnieją kwestie w których Pan Duda wypowiada się otwarcie- sprawa polskiej ziemii, lasów państwowych, nie niszczenie Kościoła w Polsce. Jest jeszcze jeden ważny fakt- Bronisław Komorowski to kryminalista, więc mój głos mimo wszystko idzie na Dudę.

  20. anzelmik said

    Te wybory są najważniejsze w życiu Polaków czyli nas.
    Tu nie ma już wyboru – walczymy o wolną i sprawiadliwą Polskę nie tylko dla nas ale dla naszych dzieci !
    Chcecie by dziecko wyemigrowało na wyspy za pracą, oglądać dziecko będziecie za pomocą skypa – głosujcie na komoruska.
    Chcecie by wasze dziecko uczyło się i rozwijało a potem pracowało w kraju – głosujemy na Dudę.
    To głosowanie i potem drugie na jesieni zadecyduje czy nasz kraj powstanie z kolan czy upadnie na długie lata.
    To ostatni dzwonek dla kraju , kraju tak wspaniałego że aż łzy się w oku kręcą jak sie patrzy co ci bandyci zrobili z POLSKĄ.

  21. Dana said

    NOWENNA PRZED UROCZYSTOŚCIĄ ZESŁANIA DUCHA ŚWIĘTEGO
    Modlitwa wstępna

    Duchu Święty, Boże, który w dniu narodzin Kościoła raczyłeś zstąpić widomie na apostołów, aby oświecić ich rozum, zapalić serca, utwierdzić w wierze i życie ich uświęcić, błagamy Cię najgoręcej w czasie tej nowenny, abyś również nam raczył udzielić tych samych darów dla naszego uświęcenia i wzrostu chwały Bożej. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.
    W piątym dniu:

    Pismo święte poucza: „Duch przychodzi z pomocą naszej słabości. Gdy bowiem nie umiemy się modlić tak, jak trzeba, sam Duch przyczynia się za nami w błaganiach, których nie można wyrazić słowami. Ten zaś, który przenika serca, zna zamiar Ducha, wie, że przyczynia się za świętymi zgodnie z wolą Bożą” (Rz 8,26-27).

    Módlmy się: Panie Jezu Chryste, dzięki mieszkającemu w nas Duchowi Świętemu, modlitwa nasza zdolna jest ujarzmić szatana i pokusy świata, a także zdolna jest wielbić Ciebie wraz z Ojcem i Duchem Świętym. Amen.

  22. Ktoś wyżej napisał, że za dużo polityki na tym blogu admin wstawia.
    NIE, NIE, NIE I JESZCZE RAZ NIE.

    LUDZIE KOCHANI, to jest decydujące starcie. Stoimy w obliczu być może najważniejszych wyborów w historii Polski. Albo wygra Andrzej Duda (Daj Panie Boże), albo…. pozwolimy aby na naszych oczach już na dobre ograbiono nasz kraj, sprzedano wszystkie nasze bogactwa, a młodzi i nie tylko wyjechali za przeproszeniem podcierać tyłki do Niemiec itp. za lepszą pensję niż mają wykładowcy w Polsce na Uniwersytetach.

    Póki się da niech admin nie zwalnia tempa. Może poruszy sumienie tych niezdecydowanych. A może ktoś tu trafi „przypadkiem” (bo w przypadki nie wierzę..). Zbyt mało jest mediów prawych. One toną zalane masą propagandy rodem z TVN.

    Ale jasne, nie zapominajmy, że bez Pana Boga nie wygramy tych wyborów. Także jak najbardziej przyda się tu na blogu na stronie głównej jakaś oficjalna odezwa do narodu z jakąś może szczególną modlitwą do Ducha Świętego? Może jakaś modlitwa za wstawiennictwem św. Andrzeja Boboli?

    Niektórzy mówią, że lepiej nie mieszać polityki do religii. Kompletna bzdura. Skoro my – trzeźwo myślący nie obalimy chorego systemu to kto? To właśnie jedyna nadzieja w katolikach.

    Bulwersuje mnie ta nagonka medialna. To pokazywanie, że Komor znokautował niby Dudę w debacie. I żadnego medialnego sprostowania, że Komor kłamał, że manipulował. Owszem, Komor mówił w debacie przekonująco, tak, że każdy kto nie ma nic pojęcia co się w Ojczyźnie dzieje to po jego pewności siebie to łyknie. Mówił przekonująco, ale KŁAMSTWA. A Duda mówił niepewnie, ale PRAWDĘ. Daj Panie Boże aby się Duda ogarnął i nie dał na głowę wejść w debacie w TVN. Jak tylko przeczytałam, że jedną z prowadzących będzie ta czarownica Olejnik to z jednej strony się przeraziłam, ale wiecie co? Z drugiej strony to może i dobrze, bo naród jej nie lubi. Jest antypatyczna, wyszczekana i ma poparcie tyko w elicie warszawskich celebrytów.

    No tak, wybory w święto Zesłania Ducha Świętego, ale tak sobie jeszcze jedno myślę…, że… przecież wyniki pewnie podadzą około 26 maja czyli w Dzień Matki🙂 No to też trzeba się modlić do naszej Matki Królowej Polski żeby nam błogosławiła z góry.

  23. Słavko said

    Nie mówię że nie ma tu być polityki. Blog ten to kawał dobrej roboty i za to wielkie Bóg Zapłać prowadzącemu. Prawda jest najważniejsza i te wybory również są dla Polski najważniejsze.

    • cox21 said

      Do niedzieli musi być dużo polityki, bo tu idzie walka o naszą ziemską Ojczyznę.

  24. Słavko said

    Prośba o dodanie mojego ostatniego wpisu.

  25. :) said

    Przyszedł mi go głowy taki pomysł, żeby w czasie najbliższej debaty modlić się na Różańcu (prosić o pomoc Bożą i Miłosierdzie Boże). Ostatnio słucham świadectwa, byłego (nawróconego) bioterapeuty, który z tego co pamiętam leczył m.in. metodą reiki i utkwił mi w pamięci fragment w którym mówił o swoich dzieciach. Ten Pan długo dziwił się dlaczego „jego” (szatańska) energia nie działa na jego dzieci. Jak się później okazało, żona tego Pana modliła się za nie na Różańcu.

    • :) said

      sprostowanie: bioenergoterapeuta

      http://kosciol.wiara.pl/doc/492418.Bylem-bioenergoterapeuta

    • Dokładnie o tym samy myślałem przed południem. Żeby się zabrać, podzielić się dziesiątkami…
      Duda jedzie do jaskini zbójców.

    • D said

      To mieliśmy to samo natchnienie🙂 Nie będę oglądać debaty, bo telewizor mi szwankuje. Ten czas postanowiłam przeznaczyć na modlitwę. A wcześniej odprawię Godzinę Świętą w intencji nadchodzących wyborów. Dzisiaj myśląc już o debacie czwartkowej i ogólnie o wyborach, przychodziło mi na myśl zdanie z Pisma św. „pycha kroczy przed upadkiem”. Głosuję na p. Dudę, a to zdanie dodaje mi wiele nadziei, oczywiście nadziei na wygraną.

  26. osoba prywatna said

    Ukraińcy robią w Polsce dobrą robotę dla UPA
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ukraincy-robia-w-polsce-dobra-robote-dla-upa-2015-05

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
