Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Modlitwa Prezydenta za Naród

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 Maj 2015

Prezydent elekt Andrzej Duda w czasie ogłaszania oficjalnych wyników wyborów prezydenckich obecny był na Jasnej Górze. Wizyta miała charakter prywatny.

Niezwykłe słowa rodziców Andrzeja Dudy: „Powierzyłem wszystko Opatrzności”; „Pan Bóg wyznaczył Andrzejowi nową misję”

Janina i Jan Tadeusz Dudowie skomentowali zwycięstwo ich syna w drugiej turze wyborów. Rodzice prezydenta elekta zwrócili uwagę na religijny aspekt tego wydarzenia w ich życiu.

To jest taka radość rodzica, który wie, że to jest początek… To jest dopiero początek czegoś odpowiedzialnego, czegoś bardzo trudnego

— powiedział ojciec Andrzeja Dudy.

Na pytanie, czy Jan Tadeusz Duda denerwował się przed ogłoszeniem wyników, profesor odpowiedział:

Ja się nie denerwuję, tylko spinam… Powierzyłem wszystko Opatrzności. Całkowicie oddałem sprawę Opatrzności.

Prof. Duda podkreślił, że wraz z synem gratulują sobie milczeniem.

Syn zadzwonił… I pomilczeliśmy sobie

— powiedział wzruszony ojciec prezydenta elekta.

W podobnym tonie wypowiedziała się matka zwycięzcy wyborów, prof. Janina Milewska-Duda.

Pomyślałam sobie, że Pan Bóg wyznaczył nową misję Andrzejowi – wcześniej była to misja kandydowania, a teraz misja pełnienia funkcji prezydenta całego narodu. Chciałabym, żeby całego narodu, żeby zjednoczył wszystkich, żeby ta nasza polityka była po prostu święta, czyli bez ubliżania sobie, bez upokarzania się wzajemnie, życzliwa – po prostu na co dzień życzliwa. Taka życzliwość buduje ludzi

— powiedziała ze łzami w oczach matka prezydenta elekta.

Odpowiedzi: 106 to “Modlitwa Prezydenta za Naród”

  1. Tomasz said

    • Tomasz said

      To zdjęcie jest dla mnie niesamowite i symboliczne. Piękny ołtarz z Chrystusem na krzyżu i na dole pokorny, na kolanach Przywódca Narodu Polskiego dziekujący w dzień po elekcji za wybór Wielki Pan na krzyżu i z dołu człowiek na kolanach. Chyba wydrukuje to sobie i rozkolportuje wśród znajomych.

      • halina said

        Przepiękny i wzruszający widok.
        Panie Jezu Chryste Ukrzyżowany prosimy wysłuchaj jego próśb i modlitwy.

        • Gosia 3 said

          Jak taki młody mężczyzna klęczy przed Bogiem i Maryja Matką jego to jest tak wzruszające i wierzę że aż tak Bóg nas ukochał naszą Polskę , że dał nam takiego Prezydenta. Dziękujemy Ci Panie Boże za ten Dar z Nieba.

        • Słavko said

          Ja nie dał był rady dać takie świadectwo. Łzy jeszcze raz łzy przed obrazem. Zawsze czuję ból i słabość. Tak już mam.

        • cox21 said

          Teraz zawisła na nim ogromna odpowiedzialność. Dobrze, że powierzył się Matce. Musimy mu towarzyszyć modlitwą.

  2. Tomasz said

    http://wpolityce.pl/polityka/245899-niezwykle-slowa-rodzicow-andrzeja-dudy-powierzylem-wszystko-opatrznosci-pan-bog-wyznaczyl-andrzejowi-nowa-misje

  3. Dana said

    Kto nie ma Maryi za Matkę, ten nie ma Boga za Ojca.

    Autor: Ludwik Maria Grignion de Montfort, Traktat o prawdziwym nabożeństwie do Najświętszej Maryi Panny, Instytut im. Ks. Piotra Skargi, Kraków 2006, s. 12–13.

    • Dana said

      O TY, COŚ U NAS

      O Ty, coś u nas tron sobie obrała,
      by nam pomagać wżycia czas,
      wierzymy Matko żeś nas pokochała
      i nie odrzucisz nigdy nas.
      Byłaś nam źródłem wiary i męstwa,
      zawsześ nas strzegła spojrzeniem Swym,
      wmrokach cierpienia i wdniach zwycięstwa
      Tyś nam Królową, my ludem Twym.
      Nasą podziękę przyjąć chciej o Pani,
      Serca Ci niesiem pieśnią tą:
      Za łaski strumień tak chojnie roalany,
      Za macierzyńską miłość Twą.
      Byłaś nam źródłem wiary i męstwa,
      zawsześ nas strzegła spojrzeniem Swym,
      wmrokach cierpienia i wdniach zwycięstwa
      Tyś nam Królową, my ludem Twym.
      Żegnamy ciebie w głębokiej pokorze,
      Niechaj prześliczny Obraz Twój,
      Wciąż tkwi w pamięci, jsk promienne zorze,
      I niech osładza życia znój.
      Prowadź nas matko przez życie szare,
      Na straży ognisk domowych stój,
      Umacniaj miłość, nadzieję wiarę,
      Wyjednaj łaski obfity zdrój.

      – See more at: http://katolickapolonia.com/Piesni/Piesni-Modlitwy-102-Piesni-Maryjne.htm#O MATKO

  4. Wzruszajace… Matko Boza, Krolowo Polski okryj Pana Prezydenta plaszczem swojej milosci. Nie pozwol by zle moce wyrzadzily Mu krzywde, obdarz Go sila by godnie niosl krzyz ktory wzial na swoje ramiona. Rowniez i my otoczmy Pana Andrzeja Dude naszymi modlitwami, ofiarujmy kazdego dnia jedna dziesiatke Rozanca w Jego intencji i w intencji Jego Prezydentury. Amen.

    • halina said

      Ma ciężkie zadanie ,
      bo z każdej strony jest mnustwo fałszywych przyjaciół ,
      którzy pod płaszczykiem przyjaźni i dobra
      będą chcieli oszukać wykorzystać w bład wprowadzić ,
      byle ich zamiary i plany wypływające z natchnienia szatana zrealizować .

      Wszystko zależy jak ma swoje serce ukształtowane ,
      czy jest uszczelnione na działanie szatana .
      Bo jeżeli sie szatan wedrze do jego wnętrza
      to będzie wadliwe decyzje podejmował
      a błąd jaki spowoduje szatan w jego sercu
      w jego myśleniu w jego pragnieniach i dążeniach .

      Tylko Chrystus Król może mu pomóc .
      Bo nastał czas budowania Królestwa Miłości .
      A to królestwo może zbudować tylko Chrystus król Zmartwychwstały , Zwycięzca śmierci i szatana.
      Który przychodzi do nas
      w obrazie z napisem JEZU UFAM TOBIE

      Padł u stóp Mateńki Królowej na kolana prosząc
      by go prowadziła ,
      by mu dopomogła .

      A ja proszę Chrystusa Zmartwychwstałego

      Panie Jezu Chryste Wodzu i Królu
      zechciej przyjąc do współpracy Andrzeja Duda ,
      którego wybrał naród na swego przedstawiciela
      w nadziei
      że będzie prawidłowo z Tobą Królem współpracował .
      Że będzie czynił to co Ty chcesz aby człowiek na tym stanowisku czynił .
      By otwierał drogi dla narodu Polskiego do korzystanie z Twoich łask pomocy .
      By dobrze Ci sie współpracowało z tym przedstawicielem narodu Polskiego .
      Proszę dla niego
      o pomoc o łaske o zabezpieczenie go tak
      by szatan nie miał do niego dostępu .
      By był wypełniony i poprowadzony przez Ducha św
      by podejmował takie decyzje
      które są potrzebne Tobie Królu
      do dostosowywania wymiaru człowieka
      do praw obowiązujących w Twoim Królestwie Miłości .
      By zdołał wprowadzać wszystko na Twoją drogę
      i czynic to co potrzebne jest Tobie Królu do budowy Twego królestwa Miłości w narodzie Polskim .
      On u stóp Mateńki Królowej szuka pomocy .
      Pobłogosław go na drogę prezydentury ,
      by mógł godnie dla Ciebie pracować na tym stanowisku .
      Niechaj Twoje błogosławieństwo o Twoja pomoc spocznie na nim i pozostanie z nim na zawsze .
      Niechaj pełni sie wola twoja królu teraz i zawsze .
      na zawsze Tobie służyć pragnąca …….HK

    • Piotr2 said

      Bóg usłyszał wołanie Swojego Ludu i dał nam na przywódcę człowieka który śpieszy z pokłonem do Królowej Polski, naszej Orędowniczki w Niebie.
      Wierzę, że to początek zmian na lepsze.
      Jeszcze parę lat temu wydawać by się mogło, że ten naród jest już tak zdemoralizowany (świadczyły o tym wcześniejsze wybory sodomitów), że już nic nam nie pomoże. Jednak rozmodlonych ludzi w NASZEJ OJCZYŹNIE jest więcej, mamy potężnych świętych danych na pomoc a Królową jest sama Matka Boga. Musimy nadal wspierać naszego prezydenta modlitwą i ofiarą.
      Wierzę, iż zwycięstwo w święto Zesłania Ducha św. to nie jest tylko symbol, znak lecz faktyczne zstąpienie Ducha św. Odnowiciela tej ziemi polskiej abyśmy byli przykładem dla Europy i Świata.

      Króluj nam Chryste.

      • Klara said

        Pięknie napisałeś. Ja też straciłam nadzieję ,że w Polsce się coś odmieni po tym jak ludzie głosowali na Palikota i na PO, ale teraz patrząc na pana Dudę czuję dumę i radość. Ciężka droga przed naszym nowym prezydentem, modlitwą trzeba dalej wspierać.

        • Piotr2 said

          Wzruszyłem się gdy obejrzałem film z Jasnej Góry.

          „Drogie dzieci! Również dziś jestem z wami i z radością wszystkich was wzywam: módlcie się i wierzcie w siłę modlitwy. Dziatki, otwórzcie wasze serca, aby Bóg was wypełnił swoją miłością i będziecie radością dla innych [ludzi]. Wasze świadectwo będzie mocne i wszystko co czynicie będzie przeplecione Bożą delikatnością. Jestem z wami i modlę się za was i wasze nawrócenie, dopóki nie umieścicie Boga na pierwszym miejscu. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

          „…….módlcie się i wierzcie w siłę modlitwy…………aby Bóg was wypełnił swoją miłością i będziecie radością dla innych…….”- zawsze powtarzam, najpierw Bóg na pierwszym miejscu a nasze życie i całe otoczenie będzie przepełnione Bożym Duchem. Bóg dał ludziom wolną wolę i żaden człowiek nie ma prawa narzucać innym swojej woli. Sami bez Boga nic nie jesteśmy wstanie zrobić. Irlandczycy odcięli się od Boga i dryfują w przepaść. My mamy Maryję za Królową a teraz Prezydenta oddanego Matce Bożej. Musimy wspierać go modlitwą bo fala nienawiści już ruszyła. Musimy modlić się również o przemianę serc wszystkich Polaków.

          Króluj nam Chryste.

  5. Dana said

    26 maja obchodzimy Dzień Matki .

    CZEKASZ MNIE MAMO ANNA GERMAN

  6. Tym się wyróżniają wyborcy Andrzeja Dudy, że dla nich Hymn, Flaga i Godło to świętość. Hymn pojawił się również na wieczorze wyborczym – proszę zwrócić uwagę na to jak jest śpiewany, z dumą, godnością – a nie cicho pod nosem. Mam nadzieję, że cała ta prezydentura taka będzie, że Polacy drugi raz w historii IIIRP nie będą musieli się wstydzić za głowę swojego państwa.

    • zmajcek said

      no z hymnu to akurat dumni być nie powinniśmy.
      Warto przyjrzeć się zdaniu „z ziemi włoskiej do polski” i poszperać w historii z kim i o co tam nasze legiony walczyły.

      Szkoda że hymnem nie jest Bogurodzica.

      • Dana said

        Utworzenie legionów polskich pozwoliło stanąć z bronią przeciwko zaborcom u boku Napoleona I.

        • zmajcek said

          i wraz z garibaldim walczyć z papieżem

        • Dana said

          Legioniści wierni Mickiewiczowi udali się do Toskanii (listopad 1848 r.), gdzie przebywali do wiosny. Kiedy władzę przejęli tam rewolucyjni radykałowie, Polacy wkroczyli do Republiki Rzymskiej i bronili jej przed francuską interwencją. Gdy Rzym skapitulował, udali się na wyspę Korfu, skąd chcieli przedostać się na Węgry i pomóc tamtejszym powstańcom.

        • zmajcek said

          większość sił walczyła jednak po przeciwnej stronie.

        • Dana said

          W tym czasie nie było Polski na mapie świata.Znasz historię to więcej szacunku okaż prapradziadkom .

  7. Różaniec za naszego prezydenta!

  8. Tomasz said

    • zmajcek said

      Na komora głosują ukraińscy przesiedleńcy którzy zajęli Polskie ziemie zachodnie i kaszubi. Na wschodzie polski wielopokoleniowe rodziny Polaków nigdy komora nie poprą. Tylko Białystok (?) rodzynek zlewicowany.

      • Dana said

        Weź zamilcz.

      • cox21 said

        Moje miasteczko poparło Dudę.

      • Tomasz said

        Tamta czerwona plama to mniejszość białoruska. W Opolskim to mniejszość niemiecka.

        • Dana said

          A wy skąd jesteście.To jest okropne wypisywanie takich bredni.

        • cox21 said

          @Dana- w okolicach Białegostoku jest faktycznie spora mniejszość białoruska, tajemnicą poliszynela jest, że większość z nich głosuje na Komorowskiego i PO.

        • cox21 said

          Ja jestem z północnej Lubelszczyzny lub jak kto woli południowego Podlasia.

        • Kasia1 said

          a ja ze Śląska,Czarnego Śląska.

        • Tomasz said

          To nie jest żadna tajemnica poliszynela. W powiecie hajnowskim w niektórych gminach Komorowski/SLD/ Kwasniewski/PO uzyskiwali 80% poparcia. Tam mieszka mniejszosć białoruska. 30 km za zachód w powiecie wysokomazowieckim proporcje były odrotne. Podobnie jak w Opolskim. A w gmienie która w kazdym wyborach jest najbradziej za PO, Tuskiem, Komorowskim, w wiśle, w górach, jest mniejszosć luterańska.
          To jest uogólnienie ale im bardziej ludzie są wg schematu „Polak, katolik” tym wiecej głosów jest na PiS. Im dalej od tego tym mniej.

        • Dana said

          Ciekawe ,bo ja mieszkam na Dolnym ŚLĄSKU I TU WSZYSCY MÓWIĄ PO POLSKU .

        • Słavko said

          Kasia ja też jestem z czarnego Śląska i boleję nad tym że wygrał kto wygrał ogólnie na Śląsku. Świętochłowice, Chorzów, za co czy jeszcze Wasze oczy nie widzą gdzie jest Prawda?

  9. Bogna said

    Wedlug Luiza Piccarreta:

    Zawierzam się Twojej Woli

    Zawierzam się Twojej Woli, mój Jezu, by oddychać Twoim tchnieniem, by oddychać tchnieniem każdego stworzenia i każdy oddech zamieniać w czuły pocałunek.
    Chcę, by serce moje biło Twoją Wolą i za każdym swoim uderzeniem powtarzało „kocham Cię, kocham Cię”, a każdy najmniejszy mój ruch według Twojej Woli oddawał Ci uściski bliźnich, abym zamknięta w Twoim uścisku, w Twoich ramionach chroniła Cię przed obrazą ludzką i umiała sprawić, żeby Cię wszyscy miłowali i uwielbiali, błogosławili i wypełniali Twą Świętą Wolę.

    Tyś Przewodnikiem moim

    O mój słodki Jezu, uchowaj mnie w ukryciu Swej Woli, bo nie chcę widzieć, ani słyszeć, ani dotykać niczego oprócz Twej świętej Woli. Jej mocą chcę uświęcać bliźnich. Panie Jezu, spraw, abym umiała moimi czynami napełnić Niebo i ziemię życiem Bożym.
    Królowo Matko, prowadź mnie, bądź mi Nauczycielką i nie pozwól, bym nawet raz jeden odetchnęła bez Bożej Woli.

    Zabierz moją wolę

    Mój Jezu, daj mi Swą Wolę a zabierz moją, żebym się uświęcała Twoją świętością, żebym miłowała Twoją miłością, żeby moje serce biło wespół z Twoim Sercem, żeby moje kroki były Twoimi, moje odkupienie Twoim odkupieniem i żebym umiała swoimi słowami wzbudzić Jezusa w sercach moich słuchaczy.
    Królowo Matko, okryj mnie swym płaszczem, daj bezpieczne schronienie od wszelkiego złego.

  10. szafirek said

    Dziś przypomniałam sobie sny ,które miałam przed pierwsza turą (pisałam z dwa tygodnie temu na blogu o tym) i juz wiem jak patrze na A.Dudę modlącego sie przed obrazem Matki Bożej Częstochowskiej Królowej Polski,że były to sny od samego Boga.I tez to serduszko na niebie gdy A.Duda był w Sochaczewie, to nie był przypadek,Maryja dawała znak.
    Maryjo Królowo Polski, módl sie za nami!

    Ave Maryja!

    • Vesper said

      Tak, aż serce rośnie na ten widok! Od razu pojawia się uczucie, że robi to SZCZERZE!

      • Tomasz said

        Też mam takie przeczucie. Jednocześnie też takie że za prezydenta Dude trzeba się bardzo dużo modlić i ofiarowac żeby miał siłę i wsparcie arcytrudnym zadaniu jakie go czeka. Takze żadnego „składania broni” tylko dalej modlitwy i ofiary za Pana Prezydenta.

    • Zorrro said

      Przypomnij Szafirku orędzie o wyborach, którego byłaś zwolenniczką…

      • szafirek said

        Nie pamiętam gdzie to było,może Gosia3 niech wstawi,albo ktoś kto pamięta pod którym wpisem było.

        • szafirek said

          Znalazłam.Czy to o to Ci chodziło Zorro??? Jak dla mnie prawda.Pan Jezus dokonał wyboru,a i nerwów troche było przed ogłoszeniem wyników.

          17.04.2015 r. piątek godz. 15 min 24
          WIELKIE CHWILE UNIESIENIA PRZED WAMI MOJE DROGIE DZIECI.
          POZBIERAŁEM WAS JUŻ MOJE DZIECI W JEDNĄ RESZTĘ KOŚCIOŁA ŚWIĘTEGO ,ABYŚCIE MOGŁY SIĘ ODNALEŻĆ GDY PRZYJDZIE ZAWIERUCHA ŚWIATOWA. TERAZ ZAWSZE TRZYMAJCIE PRZY SOBIE PIECZĘCIE BOGA ŻYWEGO , ABY WAS OSŁANIAŁY PRZED WASZYMI WROGAMI KOŚCIOŁA.
          DROGIE DZIECI! BÓG OJCIEC JUŻ NIE MOŻE CZEKAĆ DŁUŻEJ, ABY SIE WSZYSTKIE PIECZĘCIE Z APOKALIPSY NIE OTWIERAŁY. MUSICIE BYĆ W KAŻDEJ CHWILI GOTOWE DO MOJEJ INTERWENCJI. POWIADOMCIE O TYM SWOICH BLISKICH I PRZYJACIÓŁ ORAZ TYCH , KTÓRZY UZNAJĄ MNIE SYNA- JEZUSA CHRYSTUSA JAKO SWOJEGO MESJASZA.
          W POLSCE PODCZAS WYBORÓW PREZYDENCKICH BĘDZIE OGROMNY NIEPOKÓJ , ALE JA Z CAŁYM NIEBEM WAM POMOŻEMY I OSŁONIMY PRZED ZŁEM , KTORE JEST SZYKOWANE NA WASZ UMECZONY NARÓD.
          MUSICIE CAŁY CZAS MI UFAĆ I MODLIĆ SIĘ W DALSZYM CIĄGU NA RÓŻAŃCU ŚWĘTYM .
          SŁYSZYMY WASZE MODLITWY I TYLKO TE MODLITWY WAS TERAZ OBRONIĄ PRZED KNUCIEM NA WASZ POLSKI NARÓD. WROGOWIE WAS OTOCZYLI Z KAŻDEJ STRONY I NIKT WAM NIE POMOŻE POZA CALYM ZASTĘPEM NIEBIESKIM.
          MOJE UKOCHANE DZIECI CZY WY JUŻ NA PEWNO DOBRZE JESTEŚCIE PRZYGOTOWANI DO PODRÓZY , KTORA WAS WKRÓTCE CZEKA?
          SERCE MIEJCIE CZYSTE JAK ŻRÓDLANA WODA I NIE OGLĄDAJCIE SIE JUZ WSTECZ , BO WSZYSTKO TERAZ BEDZIE PŁYNĘŁO NAPRZÓD I W KIERUNKU STWÓRCY ŚWIATA. WASZE BAGAŻE , TO WASZE UCZYNKI MILOSIERDZIA BOŻEGO WOBEC BLIŻNICH – NIECH BĘDĄ WYPEŁNIONE PO BRZEGI.
          ……….! WIDZIAŁAŚ DZISIAJ JAK SZŁAŚ DO PRACY TĘ BIEDNĄ KOBIETĘ , ŚCISKAJĄCĄ W DŁONIACH KAWAŁEK CHLEBA. TO BYŁEM JA JEZUS CHRYSTUS , KTÓRY OCZEKIWAŁ ,ŻE ZATRZYMASZ SIĘ PRZY MNIE.
          MUSISZ TERAZ TEN FAKT PRZYJĄĆ DO SIEBIE MOJE DZIECKO , MUSISZ UMIEC PRZYSTANĄĆ PRZY JEZUSIE CHRYSTUSIE I SPOJRZEĆ MI W OCZY. CZEKAŁEM ,ŻE TO ZROBISZ. MUSISZ NABRAĆ TEJ ODWAGI I NIE PATRZEĆ CO SIE STANIE ( bałam się że ta osoba może dziwnie zareagować i ktoś zobaczy to z okna mojej pracy) I NIE PATRZEĆ CO SIE STANIE I ŻE KTOŚ CIĘ ZOBACZY. NIE MOŻNA OBOJĘTNIE PRZECHODZIĆ WOBEC TAKIEGO SMUTNEGO WYDARZENIA . JA OD CIEBIE OCZEKUJĘ JUŻ TERAZ WIĘCEJ. PAMIĘTAJ O TYM JA ZNAM TWOJE DOBRE SERCE , LECZ TOBIE BRAKUJE TEJ ODWAGI DO PORZUCENIA TEGO ŚWIATA I PÓJŚCIA BEZGRANICZNIE ZA MNĄ. TYCH WSZYSTKICH LUDZI KTÓRYCH STAWIAM NA TWOJEJ DRODZE WYBIERAM PO TO BYŚ NAD NIMI POCHYLAŁA I GROMADZIŁA TEN BAGAŻ , KTÓRY JA WIEM JESZCZE JEST U CIEBIE MAŁO ZAPEŁNIONY.
          TO WIELKA CHWILA W DZIEJACH TWOJEGO NARODU , GDY ZBLIŻACIE SIĘ DO TYCH WYBORÓW .
          TERAZ WYBÓR BĘDZIE JUŻ MÓJ – DROGI NARODZIE. ZA DUŻO KRZYWDY I CIERPIENIA ZAZNALIŚCIE, BYM MIAŁ WAS TAK ZOSTAWIĆ. CHOCIAŻ , JEST WAS MAŁO , TYCH PRAWDZIWIE WIERZĄCYCH , TO WIEDZCIE ŻE JA DLA GARSTKI LUDZI POTRAFIĘ WYLAĆ NA WAS ŁASKĘ SWOJEJ MIŁOŚCI I OBDAROWAĆ WAS WIELKĄ SZCZĘŚLIWOŚCIĄ. PRZYCHODZĘ DO WAS , CHOĆ WIELU MNIE OBRAŻA , PRZEKLINA I NISZCZY MOJE DRZEWO ŚMIERCI (krzyż), WRĘCZ NIE MOŻE NA NIEGO PATRZEĆ.
          ALE JA WIDZE WSZYSKO I DLA TAK NIEWIELU MOGĘ UCZYNIC BARDZO DUŻO.
          WASZA WIARA DOPROWADZI WAS DO WIECZNEGO ZBAWIENIA I TERAZ WSZYSTKO SZYBKO BEDZIE SIĘ WYPEŁNIAŁO.
          DZISIAJ W MORZU ZGINĘŁO MOICH 12 CHRZEŚCIJAN . ZE STATKU DO WODY ZEPCHNĘLI ICH NEWIERNI, A DZIAŁO SIĘ TO TAK BLISKO STOLICY APOSTOLSKIEJ. WIDZICIE TO DZIECI JAK GINĄ CHRZEŚCIJANIE BY ICH LICZBA SIE DOPEŁNIŁA WG SPISANEGO SŁOWA BOŻEGO.
          GŁUPIEC TYLKO NIE WIDZI TEGO CO SIĘ REALIZUJE WG PROROCTW BIBLIJNYCH.
          WZYWAJCIE DZIECI DO NAWRÓCENIA SWOICH BRACI , BO CZAS BOGA OJCA SIE WYPEŁNIA. O NIC SIE NIE TRWÓŻCIE CO MATERIALNE, BO KAMIEŃ NA KAMIENIU SIĘ NIE OSTOI, A TYLKO OPATRZNOŚĆ BOŻA WAS NAKARMI.
          BĄDZCIE NAKARMIENI TERAZ MOIM CIAŁEM I KRWIĄ , KTÓRE WAM CIĄGLE DAJĘ NA OŁTARZACH KOŚCIOŁA ŚWIĘTEGO I KORZYSTAJCIE Z SKRAMENTU POKUTY JAK NAJCZĘŚCIEJ.
          PRZEKAZUJ SŁOWO BOŻE DO WSZYSTKICH, KTÓRZY UCZESTNICZĄ W TEJ NOWENNIE BLOGOWEJ.
          BĄDZCIE PEWNI ,ŻE WAS WYSŁUCHAM I OBIECUJĘ TO UCZYNIĆ JAK NAJPRĘDZEJ , JEDNAK NIE OD RAZU JAKBYSCIE WY MYŚLELI , ZE NATYCHMIAST. SPEŁNI SIĘ WOLA BOGA A WASZA PROŚBA.
          WSZYSTKIM MODLĄCYM SIĘ KSIĘŻOM I DZIECIOM BOŻYM BŁOGOSŁAWIĘ : W IMIĘ OJCA I SYNA I DUCHA ŚWIĘTEGO AMEN.
          TOBIE MOJE DZIECKO ZOSTAWIAM ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. BŁOGOSŁAWIACYCH . ZOSTAŃCIE Z ŁASKAMI OD PANA BOGA WSZECHOBECNEGO WŚRÓD WAS I POD OPIEKĄ MOJEJ NAJŚWIĘTSZEJ MAMY – MARYI.
          JEZUS , KTÓRY KOCHA POLSKĘ.

        • Tomasz said

          W tym orędziu „teraz wybór już będzie mój” to „już” sugeruje że to dopiero początek zmartwychwstania Polski. Najważniejsze wybory jesienią. Teraz to była przygrywka i wybór osoby która w czasach pokoju może być tylko „hamulcowym” rządu a poza tym ma władze tylko w sferze symboli i pewnej narracji historycznej co też jest ogromnie ważne (jak to robił Lecha Kaczyński) ale nie jest władzą namacalną.

      • szafirek said

        Znalazłam,wstawiłam ,ale nie wyświetliło się.Panie Bronku jeśli można,niech Pan wydobędzie ze spamu.Z góry bardzo dziękuję.

        • Zorrro said

          Dzięki Szafirku za przypomnienie, te słowa wpisują się w obecną sytuację bardzo przekonująco.
          Przed nami synod i wybory do sejmu. Oby nas Pan Bóg uchronil przed złymi wyborami…

  11. Pośpiech po porażce Komorowskiego. Posłowie już dziś chcą debatować o „związkach partnerskich”
    Sejm głosuje nad uzupełnieniem porządku dziennego o projekt ustawy o związkach partnerskich – czy już we wtorek będą możliwe obrady dotyczące zawoalowanej formy małżeństw homoseksualnych? Czyżby szantaż środowsk sodomickich przyniósł zmiany w PO?
    więcej:
    http://www.pch24.pl/pospiech-po-porazce-komorowskiego–poslowie-juz-dzis-chca-debatowac-o–zwiazkach-partnerskich-,35988,i.html

  12. Klub „Polonia Christiana” w Lublinie: synodalne trzęsienie ziemi
    28 maja o godzinie 18:00 w Lublinie rozpocznie się kolejne spotkanie Klubu „Polonia Christiana”. Gościem będzie prof. Grzegorz Kucharczyk, który zaprezentuje wykład pt. „Synodalne trzęsienie ziemi”.
    Spotkanie rozpocznie się w czwartek o godz. 18:00 w Sali Konferencyjnej ZR NSZZ „Solidarność” (ul. Królewska 3, Lublin). Prof. Grzegorz Kucharczyk w swoim wystąpieniu przedstawi wydarzenia z ostatniej sesji synodu biskupów, na której to niemieccy hierarchowie chcieli przeprowadzić „duszpasterską” reformę Kościoła.
    Wstęp wolny. Zapraszamy!
    http://www.pch24.pl/klub-polonia-christiana-w-lublinie–synodalne-trzesienie-ziemi,35991,i.html

  13. Ludzie Giganci w Wisconsin z 1912 roku. Ludzie mierzący nawet 5 metrów wysokości, odkryto szkielet takiego człowieka. Więcej na: http://ulubione.blutu.pl/

  14. Zanim odejdą zrujnują nas do reszty…
    Gdy cała Polska emocjonowała się wyborami prezydenckimi, rząd Ewy Kopacz po cichu, acz konsekwentnie, powiększał zadłużenie naszego kraju. Zobowiązania finansowe Polski w ciągu trzech pierwszych miesięcy tego roku urosły aż o 26,5 mld zł!
    http://niewygodne.info.pl/artykul5/02283-Gigantyczny-wzrost-zadluzenia-Polski-po-I-kwartale-2015.htm

  15. szafirek said

    Andrzej Duda z modlitwą na Jasnej Górze

    Prezydent elekt Andrzej Duda na Jasnej Górze
    Prezydent elekt Andrzej Duda modlił się przed Cudownym Obrazem Matki Bożej w poniedziałek, 25 maja. Do Częstochowy przybył późnym popołudniem, będąc w drodze do rodzinnego Krakowa.

    Andrzej Duda, zapytany przez reporterkę studia radiowego Tygodnika Katolickiego ‚Niedziela’ o wizytę na Jasnej Górze, odpowiedział: „To było oczywiste. Ja tutaj się modliłem w czasie kampanii, przyjechałem podziękować Matce Najświętszej za opiekę, za te wszystkie siły, które mi dała”.

    Prezydent elekt podkreślił, że jest wdzięczny za modlitwę w jego intencji: „Czułem wsparcie ogromne w czasie tej kampanii, bo rzeczywiście momentami ten wysiłek był nadludzki. Wszystko się udało dzięki temu wsparciu, za co jestem ogromnie zobowiązany i stąd moja obecność dzisiaj tutaj”. …
    http://jasnagora.com/

  16. zmajcek said

    Bardzo się cieszę z wygranej Dudy. Liczę że jego wiara jest szczera.

    Co mi się nie podobało w jego kampanii?
    Po pierwsze to że tak łatwo składał niektóre obietnice. Pewne jest przecież że każda dobra jego inicjatywa spotka się z dużym oporem.

    Ponoć też w rozmowie z jakąś nasłaną POwiaczką niejednoznacznie wypowiadał się w sprawie invitro. Prawda to?

    • cox21 said

      Coś mi świta, że chyba było coś takiego w Piątek, ale mogę się mylić.

      • Tomasz said

        To byłą prowokacja sztabu Komora. Jakas podstawiona kobieta w Katowicach zaczęła histeryzowąc o in-vitro podajac bardzo sprytne „argumenty” i bezczelnie dociskając p. Dudę. P. Duda wyszedł z tego obronną ręką. Gdyby tak się nie stało media „grzałyby” temat do końca dnia. Ta prowokacja nie wypaliłą więc próbowano „zamachu” pare godzin później w Toruniu. To też jak sie okazało nie przechyliło szali.

    • Dana said

      Może się wyraża dwojako ,bo nie wie czy nie pyta go jakiś Ukraiński przesiedleniec.

      • zmajcek said

        Ależ ty cieta🙂
        Co złego w tym sformułowaniu? Przecież dokonywane były takie przesiedlenia czyż nie? Ukraincy raczej nie są z nami w przyjaznych stosunkach i nigdy nie chcieli się asymilować.

        • Dana said

          Bo to są przesiedleni Polacy.Dla twojej wiadomości.

        • zmajcek said

          Tylko że ja nie pisze o przesiedlonych kresowiakach tylko o ukraincach często z rodzin upowskich którzy byli tu wysyłani przez stalina . Pełno ich na zachodzie.

          Walczysz z jakimiś wiatrakami nie wiadomo po co.

        • Dana said

          Ukraińcy ,Niemcy ,Tatarzy to są mniejszości .

        • Dana said

          Jestem przeciw kpinom z mieszkańców przesiedlonych po II wojnie światowej .Część z nich została przesiedlona na Syberię.

    • Margaretka said

      Wypowiedział się bardzo konkretnie , że z tej metody by nie skorzystał ! Zresztą temat jest śmiechu warty. Co chwilę słychać jak to źle, bo prezydent nie poprze in vitro, a nikt przez chwilę nie pomyśli, że gdyby nawet nadal rządziło PO to pomimo że popiera na 100% to tej metody nigdy w rzeczywistości by nie wprowadzili, bo szkoda im każdej złotówki, na jakikolwiek projekt obywatelski! To tylko taka zagrywka by podlizać się wyborcom. Trudno mi uwierzyć że są jeszcze ludzie wierzący w obietnice PO !

      • Dzieckonmp said

        mnie też trudno ale powiem Ci że jest ich co niemiara. Uważają nas za wstecznych.

        • Tomasz said

          W sekcie PO jest niestety 1/3 Polaków. A w wielkich miastach to 45-50%. Poza bezpośrednio finansowanych (urzędnicy itp.) to też ludzie o liberalnym światopoglądzie a także ogłupieni przez media z GW, TVN i TVP na czele.

        • Margaretka said

          Ja myślę, że wytłumaczenie jest jedno. Telewizja publiczna jest ogromnie stronnicza, wręcz zakłamana. Niestety, wielu ludzi wraca do domu po pracy, włączy tv przy obiedzie i tak mimowolnie przyswaja ten fałsz. Nie ma ani czasu ani chęci poszerzać swą wiedzę inną drogą. Wystarczy tak regularnie przyjmować fałszywą wiedzę, by się w niej utwierdzic. Mnie samą uświadomiły określone strony internetowe. Wszystkich znajomych zachęcam do oglądania ciekawych programów dokumentalnych. Obecnie zastanawiam się, dlaczego nie ma żadnej odpowiedzialności za jawne oszukiwanie i wprowadzanie w błąd. Komorowski powiedział w II debacie że obniżył 17 podatków, jestem do tej pory zaszokowana, że to nie jest karalne.

  17. pio0 said

    Chciałbym podziękować w dzisiejszym dniu Matki, naszej ukochanej Mamie Maryi, że jest z nami, że wstawia się za nami. Bądź pozdrowiona Panno Maryjo!
    Chciałbym również złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim Mamom, mamom tego bloga, w szczególności tym zapomnianym przez swoje dzieci.

    Niech wam Bóg błogosławi, a Maryja wyprasza wszelkie łaski.

  18. Adrian said

    Kijowskie rezuny wieszają powstańca Donbasu i jego brzemienną żonę

    Egzekucja powstańca pospolitego ruszenia Donbasu i jego brzemiennej żony, wykonana przypuszczalnie przez oprawców z ukraińskiego batalionu „Donbass”.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/kijowskie-rezuny-wieszaja-powstanca-donbasu-i-jego-brzemienna-zone-2015-05

    brak słów……..
    ——————————————————————
    Naukowcy: Tych żarówek ludzie w ogóle nie powinni dotykać!!!

    Część „ekologicznych” żarówek zawiera 5 mg rtęci w jednej, która to ilość jest w stanie zatruć 5000 l. wody pitnej. Substancja ta uwalnia się do środowiska, gdy taka żarówka zostanie stłuczona – ostrzegają eksperci w dziedzinie skażeń.

    https://marucha.wordpress.com/2015/05/26/naukowcy-tych-zarowek-ludzie-w-ogole-nie-powinni-dotykac/

    ps ja wszedzie w domu zamontowałem zarówki ledowe (nawet w lodówce i okapniku), prognozowane zużycia prądu spadło o 50 zł
    —————————————————————————
    W różnych rosyjskich regionach pojawiają się ogromne leje

    W Kraju Permskim oraz na Syberii powstały tajemnicze leje. Mieszkańcy obawiają się, że ich miejscowości mogą dosłownie zapaść się pod ziemię.

    Zarząd Ministerstwa Sytuacji Nadzwyczajnych już omówił zdarzenie, lecz ani władze, ani eksperci nie wiedzą, co robić z tymi zagłębieniami.

    https://marucha.wordpress.com/2015/05/26/w-roznych-rosyjskich-regionach-pojawiaja-sie-ogromne-leje/

  19. Dzieckonmp said

    W Poznaniu stanie pięciometrowa figura Jezusa? Nie ma zgody władz, ale abp Gądecki już zaprasza wiernych

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,17988985,W_Poznaniu_stanie_pieciometrowa_figura_Jezusa__Nie.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

  20. Dzieckonmp said

    CBA zatrzymała przewodniczącego obwodowej komisji wyborczej

    Czytaj więcej na http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-cba-zatrzymala-przewodniczacego-obwodowej-komisji-wyborczej,nId,1824808#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

  21. Bożena said

    Zadziwiający prezydent jeszcze takiego to nie widziałam na kolanach bez wyniosłości , panujący nad sobą w rozmowie gorącej przed wyborami raczej chyba nie ma jakiś niesnasek w sobie ten człowiek pan Duda jak na razie to wszystko ma dobrze poukładane normalnie rozumujący mówiący no nie ma się do czego przyczepić ani żadnych fochów nie ma rodzina normalna no ideał jak na razie .

    • Bożena said

      A i widać że nie ma fioła na swoim punkcie taki zwykły człowiek (choć nie zwykli ludzie też mają fioła na swoim punkcie) poprzedni prezydenci to jednak mieli fioła na swoim punkcie może nie było to od razu widać ale potem wychodziło to .

      • Bożena said

        Jak fajnie można pisać od razu bez czekania to chyba przez to że Duda został wybrany.

  22. Dana said

    Nie będzie ustawy o związkach partnerskich. 26-05-2015 ,

    Projekt złożył klub SLD. Przewidywał możliwość wspólnego rozliczania się z podatków, dziedziczenia po sobie oraz zabezpieczenia społecznego po zmarłym partnerze.

    Za wprowadzeniem tego punktu było 146 posłów, 215 było przeciwko, 24 osoby wstrzymały się od głosu.

    Wśród posłów PO za rozpatrzeniem projektu ustawy o związkach partnerskich były 103 osoby, m.in. Stefan Niesiołowski, Rafał Grupiński i Cezary Grabarczyk. Przeciwko głosowało 45 posłów z PO, m.in. Marek Biernacki, Elżbieta Radziszewska, Lidia Staroń. Wstrzymało się 23 posłów, wśród nich Radosław Sikorski i Jan Tomaszewski.

    Wszyscy biorący udział w głosowaniu posłowie z PiS byli przeciwko rozpatrzeniu projektu (121 osób), nikt z tego ugrupowania nie wstrzymał się od głosu. Podobnie było w PSL (26 osób) i ZP (14 osób).

    Z kolei cały klub SLD głosował za rozszerzeniem porządku obrad o ten punkt (28 posłów), podobnie koło RP (8 posłów).

    Tym się zajmuje PO w międzyczasie.

  23. Siostra Teresa said

    Dalby Pan Bog abysmy sie nie mylili , bo juz jednego mielismy ktory z Matka Boska w marynarce chodzil tak tylko dla przypomnienia abysmy nie mieli wygorowanych nadzieji

    • Gosia 3 said

      Siostro Tereso! jak mało nadziei pokładasz w Panu Bogu. To jest wybór Pana Boga, czy nie widzisz w jaki dzień go Pan powołał. W jaki dzień prezydent podziękował w Częstochowie naszej Królowej Polski i jaki dzień wyznaczył mu Pan na zaprzysiężenie. Są to bardzo ważne Święta w Kościele Świętym. Tylko Pan Bóg mógł to wszystko ułożyć a nie człowiek. Widać to namaszczenie i Palec Boży. Jeśli siostra jest zakonnicą to jeszcze dogłębnej powinna to widzieć. JEZU UFAM TOBIE!!!!

    • Anka said

      +
      Już samo to, że @Siostra Teresa porównuje p. Dudę z p. Wałęsą świadczy o tym, że raczej nie jest zakonnicą, a co najwyżej czyjąś siostrą.

      • Dzieckonmp said

        Mnie się wydaje że to są świeckie siostry Mieci. Wielkie szkody są im wyrządzane.
        Poznaje to po takich komentarzach pisanych:

        Wysłany 30.07.2014 o 15:36 | W odpowiedzi na Wiesia.

        Oj Wiesia , Wiesia
        tobie i innym trudno bedzie przelknac te gorzka pigulke prawdy o Santo Subito
        a tylko trzezwe i analityczne myslenie a nie uczucia musza tutaj wygrac inaczej My Etniczni Polacy zginiemy !
        Szczesc Boze
        Siostra Teresa

        • Tomasz said

          Nawet nie patrzę na te brednie Mieci a kiedyś byłem tym zaślepionym. Sama się zdemaskowała bredząc że duda nie ma ślubu kościelnego. To taka dużo bardziej chora wersja wowitów.

        • Anka said

          +
          . „Wielkie szkody są im wyrządzane.”

          ” To taka dużo bardziej chora wersja wowitów.”

          No to prośmy: Uzdrowienie chorych, módl się za nędznymi.

        • Radosław said

          Cytat z orędzi MK, mówi sam za siebie.

          „Jeśli ktoś inny przyjmie stanowisko prezydenta -​
          wasz ​a​ ziemi ​a​ polsk​a​, będzie przez Trójcę Przenajświętsza przeklęta.”

        • Dzieckonmp said

          czyli Polska i my Polacy jesteśmy już przeklęci. Irlandia i Irlandczycy zaś błogosławieni.
          Rozpoznajecie ducha który za taką tezą stoi??

        • Atanazy said

          http://paruzja.info/pl/component/content/article/79-oredzia/listopad-2014/1714-23-11-2014-18-20-zly-duch-jezabel-zrobi-wszystko-co-moze-aby-przeniknac-moj-kosciol-na-ziemi

          Moja szczerze umiłowana córko, zły duch Jezabel planuje wielki szturm na Moją Misję ratowania dusz.
          Ta zdrajczyni i niszczycielka proroków Bożych, ustanowiła siebie na ziemi jako Bożą nauczycielkę i objawia się pośród Mojego ludu, aby ich uwieść i odciągnąć od Mojego Kościoła w tym, co będzie największą apostazją wszechczasów. Będzie ona odpowiedzialna za to, że Mój Kościół popełni cudzołóstwo z książętami świeckiego świata, co doprowadzi do unii, która jest wstrętna Bogu i jest obrzydliwością w Jego Oczach.
          Obecna, zarówno w sercach mężczyzn jak i kobiet, Jezabel jest jednym z najbardziej złych, inteligentnych i przebiegłych demonów w hierarchii szatana i działa na wiele sposobów, aby wprowadzić w błąd Moich ludzi. Ona działa poprzez grupę ludzi, którzy twierdzą, że pochodzą ode Mnie, ale którzy są zaangażowani w kult satanistyczny. Ten demoniczny duch, biegły w teologii, mówi do tej grupy za pomocą różnych języków i powoduje wielki zamęt, ból i rozłam wśród tych, którzy przyjęli Mój Kielich. Ci samozwańczy eksperci Mojego Słowa nie pochodzą ode Mnie. I chociaż ich nienawiść do Mnie jest oczywista przez ohydę, która wylewa się z ich ust, istnieją inne sposoby, za pomocą których będą próbowali zaszkodzić Mojej ostatniej Misji.
          Rozpoznacie tego wroga Boga przez ciągłe usiłowanie, by oznajmiać, że jej wyznawcy są prorokami Boga. Wielu z nich wystąpi i stwierdzi, że Ja, Jezus Chrystus, mówię przez nich. Jezabel będzie rozkwitać i rodzić kłamstwa łącząc swojego nikczemnego i aroganckiego ducha z samozwańczymi prorokami, którzy następnie będą próbowali wykorzystać tę Misję, aby uwiarygodnić swoje głosy.
          Zły duch Jezabel zrobi wszystko, co tylko może, aby przeniknąć Mój Kościół na ziemi, przy użyciu wszelkich możliwych taktyk. Przez swój wpływ, odciągnie wiele dobrych dusz ode Mnie w Moim Kościele i podważy Słowo Boże. Działając wśród mężczyzn i kobiet, będzie używała magii i czarów, aby wytworzyć wrażenie cudów. Jest jeszcze jeden Mój przeciwnik, który pod wpływem Baala będzie starał się zaszkodzić prawdziwym wizjonerom i prorokom Bożym w tej ostatecznej bitwie o dusze.
          Strzeżcie się tych, którzy przechwalają się swoją wiedzą teologiczną i którzy ośmielają się twierdzić, że pochodzą ode Mnie, podczas gdy to wszystko, co mówią wypływa z zazdrości i zaciekłej nienawiści do proroków Bożych. Takie porażone dusze będą próbowały zmanipulować i zastraszyć każdego, kto im się sprzeciwi. Gdy nadal będziecie iść za Moją ostatnią Misją na ziemi, aby ocalić dusze, będą oni robili wszystko, co tylko potrafią, aby was złamać.
          Ci, którzy znajdują się pod wpływem ducha Jezabel będą działać bez wytchnienia, by Mnie atakować. Ten zły duch, przez słabe dusze, które zdobył, użyje demonicznych środków, by szkalować, poniżać i podsycać nienawiść wobec tych, którzy idą za Mną. Uciekajcie, gdy macie do czynienia z tymi skażonymi duszami. Nie lekceważcie ich, ponieważ pod wpływem Jezabel, będą starali się wyrządzić niewyobrażalne szkody tym, którzy wchodzą z nimi w kontakt.
          Uczcie się, jak rozpoznać złego ducha Jezabel, ponieważ będzie ona mówiła o Mnie z wielkim autorytetem, przez tych, których opętała. Będą oni mówili z głęboką wiedzą o Sakramentach Świętych używając fragmentów z Pisma Świętego, ale jedynie po to, by cytując je mylnie osłabiać Moje Słowo. Zobaczycie jak Jezabel atakuje tę Misję ze złośliwą rozkoszą. Jej oddani zwolennicy są uparci, apodyktyczni, pełni pychy i głęboko oddani Moim przeciwnikom, którzy uwiedli ich dusze pod jej silnym wpływem. Nigdy nie wolno wam zajmować się duchem Jezabel, bowiem jeśli tak zrobicie, ona was zniszczy, tak jak to uczyniła ze swoimi kohortami.
          Uważajcie na każdego, kto pojawia się i mówi, że został wysłany przeze Mnie, aby pomóc rozpowszechniać Moje słowo. Wiedzcie, że nie powołałem żadnego proroka, aby głosił Moje Słowo światu od chwili rozpoczęcia tej Misji. Ale gdy masowo pojawią się ci fałszywi prorocy, każdy będzie starał się przewyższyć pozostałych. Potem będą oni próbowali wykorzystać tę Misję, aby uzyskać wsparcie, by móc szerzyć nieprawdę. Wszyscy ci, którzy mogą zostać uwiedzeni przez złego ducha Jezabel i którzy w jakikolwiek sposób odpowiedzą temu duchowi, wkrótce stwierdzą, że wszelka miłość do Mnie nagle się zakończy. Wystawicie swoje dusze na wielkie niebezpieczeństwo, gdy dacie się nabrać na kłamstwa Jezabel wysyłane z wnętrzności otchłani, by zniszczyć Mój Kościół i Moich Proroków w tych czasach.
          Wasz Jezus

        • Dana said

          Kto błogosławił Irlandii ?

        • Siostra Teresa said

          Panie Adminie
          podtrzymuje moje zdanie i w jedym i drugim komentarzu a co sie okaze w praktyce to czas pokarze
          ja tylko jestem obserwatorem, tak jak reszta zjadaczy chleba
          Zycze Zdrowia i Spelnienia Marzen oraz wielu czytelnikow
          Szczesc Boze
          Siostra Teresa

        • krystynka said

          Jeśli siostra nie jest siostrą,to po co udawać kogoś w rzeczywistości kim się nie jest ? Admin zrzucił siostrze habit a pod nim koleżanka Mieci.Coraz rzadziej będę tu pisała i zaglądała jak takie ,,farbowane,, siostry tu mącą.
          Mimo wszystko ,z Panem Bogiem nie tylko dla ,,siostry,, ale także dla pozostałych uczciwych blogowiczów.

  24. Klara said

    Ja uważam, że prezydent Duda jest wymodlony, dany przez Opatrzność na trudne czasy. Tak to postrzegam, ale wiadomo nie ma co gloryfikować człowieka tylko modlić się, by dobrze urząd prezydenta sprawował i podejmował decyzje dobre dla narodu i nie sprzeciwiające się Woli Bożej. Pan Duda ma trudne zadanie, naciski będą, więc trzeba się modlić za niego.

  25. Klara said

    Aczkolwiek znaki Boże towarzyszą misji pana Dudy, to nie może być przypadek. Jego wiara jest szczera a nie na pokaz.

    • Anka said

      +
      „Jego wiara jest szczera a nie na pokaz.”

      I daj mu Boże w niej trwać i wytrwać. Myślę, że jak długo będzie działał w obrębie dekalogu będzie jak Mojżesz trzymający ręce w górze i sprawiający, że jego lud zwycięża (Wj 17, 11 – 12). Przywódcy, którzy o tym nie wiedzą, lub wiedzieć nie chcą ponoszą sromotne porażki, a naród z nimi. Przykłady takich porażek można mnożyć. Na własnym podwórku, niestety, też.

  26. odkryto szkielet człowieka giganta z 1912 roku, znajdował się w Wisconsin
    mierzył około 5 metrów!! Całość znajdziecie na: http://www.ulubione.blutu.pl

  27. Krystyna Sz said

    Pio0. Dziekuje za zyczenia z okazji Dnia Matki. Matko Boza dziekujemy za pomoc w wyborze Prezydenta elekta. Serdecznie pozdrawiam.

  28. Krystyna Sz said


    Matko Boza modl sie za nami!

  29. Krystyna Sz said

    Zmajcek, dziekuje . 🙂 Pozdrawiam

  30. Słavko said

    Trzeba się cieszyć z tego że prezydent jest pokazywany w Częstochowie. To już jest samo w sobie. Dzisiaj złożyłem na wpół widzącej Matce życzenia zdrowia i Błogosławieństwa Bożego. Nie wiem jak długo będzie ze mną ale staram się każdą chwilę celebrować bo tego potrzebuje. Tak samo jak ja nie wiem jak długo będę na tym ludzkim Padole. Moja Matka dała mi to co należy mieć i wykorzystać w dzisiejszym oszukańczym Świecie. Tego się trzymam.
    Z drugiej strony: Daję Ci więcej niż Twój ziemski Ojciec mógł Ci zapewnić.
    Niestety Taty już nie ma ze mną. I w to wierzę.

  31. pio0 said

    Piękny gest Pana Prezydenta Dudy, niech mu Bóg błogosławi, a Maryja wspomaga.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
