Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Ponad pół miliona Polaków wyszło dziś na ulicę

Posted by Dzieckonmp w dniu 31 Maj 2015

Przeglądnąłem prasę i znów muszę stwierdzić że tak ważne wydarzenie  jak setki tysięcy Polaków na ulicach maszerujących w obronie normalnej rodziny, w obronie każdego życia jest niepożądanym newsem dla niemieckiej – polskojęzycznej prasy. Nikt nie pisze o tym wydarzeniu, całkowite milczenie tych którzy jak na ulicę wyjdzie 100 osób o orientacji pedalskiej to się rozpisują o tym zdarzeniu i robią z tego wielkie wydarzenia.

W ponad 140 miastach Polski ludzie wyszli na ulicę by brać udział w marszu popierającym życie. Ja przed chwilą wróciłem z takiego marszu który miał miejsce w Lublinie.

Kraków

Łódź

Kielce

Bolesławiec

Świdnica

Kędzierzyn Koźle

Bydgoszcz

Prudnik

Kraków

Pułtusk

 

Odpowiedzi: 59 to “Ponad pół miliona Polaków wyszło dziś na ulicę”

  1. Dzieckonmp said

    Wszędzie na marszach był spokój, na twarzach ludzi uśmiech, radość.
    Ale w mieście naszych umiłowanych przywódców jak Wałęsa, Tusk, Borusewicz i inni czyli w Gdańsku miał miejsce marsz pedałów. Tam widok zgoła inny. Wielki nakład pieniężny państwa na policję . Tysiące policjantów.


    .

    • Dana said

      żałosne -jeden policjant na jednego geja

      • As said

        Można było się tego spodziewać, gdyby nie policja, to kibice Lechii przegoniliby to tęczowe towarzystwo prosto do morza. Raz byłem na ich marszu we Wrocławiu, ilość policji mnie zaszokowała, ale później doszedłem do wniosku, że była niezbędna, bo w innym wypadku ten cały marsz nawet by z miejsca nie ruszył.

    • My się zrzuciliśmy na tą „obstawę”.
      W kraju katolickim za pieniądze katolików.
      Okupanci zadecydowali.

    • krystynka said

      Do czego to doszło, żeby takim wykolejeńcom dawać jeszcze obstawę,hańba,po prostu hanba.Tym rzadzącym to juz sie nie tylko w głowach poprzewracało ,ale i w d…e,to słowa mojego męza,też jest zapalonym kibicem i też twierdzi,że kibole by sobie raz dwa poradzili z takimi wykolejeńcami,po prostu ,,łby im by pourywali,,.Brutalne słowa powiecie,ale mąż mówi,że i tak ziemię trzeba oczyscic z takiego….no sami wiecie.Normalni mężczyżni inaczej patrzą na takie sprawy i bardziej radykalnie rozprawiliby sie z takimi degeneratami.A oni mnożą sie jak zaraza i jeszcze manifestacji im sie zachciewa za przyzwoleniem jasnie panujących.Boże sprawiedliwy patrzysz a dlaczego nie grzmisz ?

    • karton2012 said

      Czy ten wpis o paradzie w Gdańsku to wpis admina Bronka ?
      avatart się nie zgadza

    • List od Mary Wagner
      W ponad 140 miastach Polski w niedzielę przejdą Marsze dla Życia i Rodziny. Z tej okazji list do Polaków wysłała więziona w Kanadzie za obronę życia Mary Wagner:
      http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/137883,list-od-mary-wagner.html

  2. krystynka said

    Chcę Wam napisac,że dzisiaj zrobiliśmy małą rundkę tak z 2 godz, po Mazurskich wsiach i małych miasteczkach i też w większości były pikniki rodzinne,festyny z zawodami dla dzieci ,dorosłych.Więc dzisiaj świętowała cała Polska dniem dla świętości rodziny i poszanowania życia.Dzięki Bogu żadnych kolorowych odmieńców nie zauwazyliśmy nigdzie,tylko takie potworki moga sobie manifestować w wielkich miastach,na prowincji by to nie przeszło.,zresztą wygłupia się tylko garstka odmieńców,ale w skali kraju jest to znikomy procent.Polacy bardzo sobie cenią wartości rodzinne i nikt i nic tego nie zmieni.

  3. Darek said

    A na głównych portalach ani jednego słowa o tych wydarzeniach łącznie z gwiazdą śmierci i tvn24

  4. Moher said

    W Polsce powinien zacząć obowiązywać ZAKAZ PEDAŁOWANIA!!!

  5. Atanazy said

    Ja byłem na rodzinnym pikniku w Trójmieście i gejów nie widziałem. Liczebnie stanowią margines.

  6. Dotarły do mnie Medaliki i Szkaplerz-Pieczęć Boga Żywego.
    Zostały zakupione tutaj:
    http://christogifts.com/seal-of-scapular.html
    http://christogifts.com/medaldandjewerley/medal-of-salvation-packs-of-5.html
    http://christogifts.com/books/featured-books/ksiega-prawdy-tom-1.html
    Dostawa była Kurierem z Wielkiej Brytanii. Niestety koszt dostawy był spory więc chętnym polecam dokonać „wspólnego” zamówienia.

    • black.elizz said

      Czy kupowałeś dla siebie, czy masz może zapas, żeby tu na blogu je rozprowadzic?
      Bo byłabym chętna… A może zrobilibyśmy listę i zamówili grupowo?

      • Zakup był grupowy zorganizowany.
        Jak ktoś ma problemy z zamówieniem (np starsze osoby) to na terenie Polski mogę przesłać (mam kilka medalików do rozdysponowania, szkaplerzy niestety nie).

  7. mentronik said

    Wiosna tego roku, oprócz starych problemów zwiazanych z Bliskim wschodem i Ukrainą przyniosła jednak kilka bardzo pozytywnych wiadomości.

    W kwietniu Moskwę odwiedziła pani Prezydent Argentyny Cristina Kirchner i zawarła mnóstwo porozumień handlowych.
    Następnym ciekawym wydarzeniem byla wizyta chinskiego premiera w Brazylii, gdzie zawarto porozumienia na 53 mld$.
    Razem daje to 250 mld$ zaplanowanych na następne dziesięć lat. Wiekszość tych pieniędzy zostanie zainwestowana w infrastrukturę. Takim sztandarowym projektem ma być budowa kolei łączącej Atlantyk z Pacyfikiem, skąd będzie można eksportować brazylijskie (i nie tylko brazylijskie) towary do Azji.
    Sama budowa lini, łączącej brazylijski port Santos z peruwiańskim Ilo będzie już wielkim wydarzeniem gospodarczym.
    Budowa kanału w Nikaragui, większego i głębszego niż Panamski to następny przykład gwałtownego rozwoju krajów BRICS, które skutecznie wkładają kij w szprychy dotychczasowemu hegemonowi czyli USA razem z jego, bliskim już upadkowi systemem finansowym opartym na drukowaniu zielonych papierków bez pokrycia a slużących w wiekszości do finansowania łupieżczych wojen USA.

    Trzy główne kraje Ameryki Południowej – Brazylia, Argentyna i Wenezuela były świadkami i obiektami prób destabilizacji inicjowanych właśnie przez USA, które doskonale sobie zdają sprawę z katastroficznych dla siebie skutków takich więzi handlowych, politycznych i finansowych.

    Wenezuela została obłożona przez USA sankcjami i jest uznawana za „zagrożenie dla bezpieczeństwa narodowego” (sic!).
    Argentyna co chwilę musi odpierać ataki sępich, spekulacyjnych funduszy światowych banksterów, którzy uzyskują sankcje przed amerykańskimi sadami.
    Brazylia od 2013 roku praktycznie zamroziła stosunki z USA po aferze szpiegowskiej z udziałem osławionej NSA (skąd my to znamy?…).

    Długo można wymieniać nowe inicjatywy gospodarcze podejmowane w ramach BRICS. Tylko dlaczego tak mało mówi sie o tym w Polsce? Czy już do końca świata mamy być skazani na wątpliwe „sojusze” z USA i ich wasalami z Europy zachodniej (dla których z kolei my jesteśmy wasalami)?

    W zbliżajacych się wyborach jest szansa na jakiś przełom. Ugrupowanie Pawła Kukiza może zgarnąć nawet więce głosów niż sam Kukiz w wyborach prezydenckich. Warto byłoby, żeby ten kierunek zmian włączył do swojego programu gospodarczego. Odzyskanie suwerenności gospodarczej przełoży się później na suwerenność polityczną. Na razie innej drogi nie ma.
    Cały istniejący system polityczny jest gwarantem obecnego układu euroatlantyckiego, który wali sie na naszych oczach.

    Czas zmienić dziurawą, tonącą łódź na solidną szalupę. To na początek bo stać nas na piękny statek.

  8. „Przyjechałem ze Śląska. W czasie remontu pewnego domu, w którym brałem udział jako wykonawca, znalazłem na strychu, na stercie śmieci, obraz Matki Bożej. Poprosiłem aby mi go dano, dostałem zgodę i wziąłem go do siebie do domu. W nocy zanim zasnąłem, a było to na jawie i byłem tego świadomy, przyszła do mnie Mat­ka Boża i powiedziała mi, że mam ten obraz zawieźć do Sulejowa”.

    http://pompejanska.rosemaria.pl/2015/05/13-czerwca-pompejanski-zjazd-w-sulejowie/

  9. mentronik said

    Posluchajcie sobie

    • ania14 said

      W okolicach Kamienia Pomorskiego na okrągło rozpylają to świństwo

    • karton2012 said

      Jak bym miał pieniądze zrobił bym Chembuster może ktoś zdecyduje sie na wykonanie
      Walka z Chemtrails – Jak zbudować Chembuster?

      http://www.era-zdrowia.pl/strefa-toksyczna/chemtrails/jak-zbudowac-chembuster.html

      https://www.youtube.com/results?search_query=Chembuster

    • Beata said

      U nas centrum – Wieluń było w niedzielę to samo. O godz. 5 rano niebo było błękitne przez zaledwie pół godziny. Do 9 rano a nawet jeszcze dłużej, nastąpił zmasowany nalot, niebo było pocięte smugami we wszystkich możliwych kierunkach. Samolot latał koło samolotu, jeden za drugim, jeden obok drugiego. Pozostało nam nie niebo tylko ohydne mleko. Poza tym od jakiegoś czasu widzę, że niekiedy samoloty rozpylają czarną smugę, po czym pod nim, tzn. na niższej wysokości leci dokładnie tym samym torem kolejny samolot i pozostawia białą smugę. Może ktoś z was też to widział?

      Zauważcie jedno, co jest zresztą logiczne, nigdy nie rozpylają tego świństwa, gdy górą mocno wieje, wtedy na chwilę mamy niebo błękitne jak kiedyś z pięknymi obłokami. Ale gdy tylko wiatr ucichnie , wtedy nawet pomimo chmur, niekiedy widać pomiędzy nimi, samoloty rozpylające chemikalia.

      Dziś znów latają, ale dużo wyżej niż wczoraj.
      Aż strach pomyśleć, cała tablica Mendelejewa ląduje na roślinach, które wchłaniają to świństwo. Na liściach roślin i kwiatostanach tworzyły się w zeszłym roku całe ” kulę” pleśni, nie było żadnych owoców pestkowych , w naszym rejonie przynajmniej. W tym roku jest nieco lepiej, ale z kolei na malinach , truskawkach pojawiły się dziwne plamy, których wcześniej nie widywaliśmy. Okropne jest to na co sobie pozwalają pewne grupy ludzi.

      • Anka said

        +
        Przykre to, ale prawdziwe, niestety. Na swoim niebie obserwuję to zjawisko od ubiegłej jesieni. Przedtem widywałam za granicą i w duchu cieszyłam się, że naszej „biednej Polski” na to nie stać. Myliłam się. Podsypali nas już tak obficie, że skutki zaczynają być widoczne (żółty osad po wodzie, niezjadalne majowe pokrzywy, które parzą się na buro, bóle głowy, szczypanie w oczach itp.).
        W internecie na ten temat można sporo poczytać. Pamiętam, jak kilka lat temu na jakimś forum szykowali petycje i próbowali ostro protestować. Wygląda na to, że to walka z wiatrakami.

        • Beata said

          Ciekawym jest twoje Aniu i pani Krystyny spostrzeżenie. Mam na myśli ból głowy, szczypanie oczu i odczucie zmęczenia. Nie pisałam o tym, ale ja tez zauważyłam u siebie te same objawy, oprócz szczypania oczu, tego nie odczuwam. Wczoraj mimo pogodnego dnia i ustabilizowanej pogody odczuwałam potworny ból głowy, nawet silna tabletka nie na wiele się zdała, o totalnym zmęczeniu już nie wspomnę. Też zauważyłam, że po opryskach, pojawiają się właśnie takie objawy, ale do końca nie byłam przekonana, że one mogą być ewidentnie przyczyną tak złego samopoczucia. Myślałam, że być może to przesilenie wiosenne, ale teraz gdy czytam, że i innych osób jest podobnie, myślę, że może to mieć kluczowe znaczenie. Dodam, że jestem niskociśnieniowcem, ale byłam nim od zawsze i dawnej takiego zmęczenia nie odczuwałam, a głowa bolała mnie gdy zapowiadano opady. U nas od bez mała 3 tygodni nie padało, susza okropna.
          Chmury nad nami granatowe, podobne jakie można widzieć w listopadzie, spiętrzone warstwami jakby miał sypać śnieg a nie deszcz, przykrywają niebo grubą warstwą, a deszczu ani na jotę.

        • Anka said

          +
          Taki „deser” z tablicy Mendelejewa musi skutkować w żywych organizmach i skutkuje. Podobno jednym z celów tego procederu jest napędzanie przemysłu farmaceutycznego. A swoją drogą ciekawe kto nam to sponsoruje. Ktoś wie? Takie loty i tony chemikaliów to przecież wielkie koszta. Ile razy widzę to zjawisko ogarnia mnie smutek i uczucie bezsilności. Proszę wtedy Matkę Boską Królową Aniołów, żeby uprosiła nam u Boga Wszechmocnego rzesze aniołów, które jeszcze w locie pozbierają to świństwo i zrzucą na powrót na dno piekła.

    • bozena said

      Witajcie,
      ja od kiedy przeczytalam tutaj kiedys wpis Inki o wykładach Jerzego Zięby bardzo sie tym zainteresowalam (Inka, wielkie dziecki Ci za to!!!)
      http://www.naturalna-medycyna.com.pl/ukryte-terapie-filmy-spotkania-wyklady-jerzy-zieba.html
      wspaniale rzeczy o detoksyfikacji itp, ostatnie wyklady w Katowicach (linki w tekscie na samym dole) „Niezwykłe właściwości witaminy C”
      inny wyklad o toksynach https://www.youtube.com/watch?v=7Bbg-35v_4Q
      Wazne dla zdrowia kazdego!
      Dla czytajacych po angielsku: http://www.doctoryourself.com/klennerpaper.html
      Papier dra Klennera o wlasciwosciach wit C!!! – poczatek moze wydawac sie nudny ale warto przeczytac calosc. Jednak dzisiaj nie leczy sie vit C gdyz nie mozna jej opatentowac, nikt wiec nie bedzie miec zyskow…
      Zas co do jodu – „wlasciwa suplementacja wykazuje zwiekszone usuwnie toksyn z moczem i to nie byle jakich toksyn. Po zastosowaniu 3 tabletek Iodoralu w moczu osob ktore je wziely, pojawilo sie 20 razy wiecej zwiazkow bromu (chemitrails je maja) i fluoru. taka suplementacja jodem skutkowala rowniez tym, ze organizm pozbywal sie z moczem substancji takich jak: rtec, kadm, arsen czy aluminium”
      Co zas do plynu Lugola – osobiscie kupilam sobie na Amazon.com tabletki Iodoral – i wiem, ze dzialaja… W Polsce plyn mozna kupic w aptece bez recepty za okolo 40 zl, na recepte cos za 8zl, ale pani doktor nie wypisze recepty bo „sama musi sobie o tym poczytac”…. (czyzby ich tez kontrolowano i dawano punkty za sprzedarz „odpowiednich” farmaceutykow???)

      • bozena said


        „Ukryte Terapie PRZEZ ŻOŁĄDEK DO ZAWAŁU I CHORÓB PRZEWLEKŁYCH” – to jest dobre! wazne info takze dla alergikow! – Posluchaj Krystyna Sz🙂

        • bozena said

          Nie wkleilo sie jak powinno, jest to wyklad nr 42 „Ukryte Terapie PRZEZ ŻOŁĄDEK DO ZAWAŁU I CHORÓB PRZEWLEKŁYCH”z tej listy 50ciu

  10. Andrzej C said


    http://demotywatory.pl/4508440/Maciej-Czaczyk

  11. Andrzej C said


    http://demotywatory.pl/4508409/Nowa-partia-Nowoczesna-PL-to-uklad-polityczno-biznesowy

  12. W Usa służby trenują przeczesywanie domów w poszukiwaniu:
    – czy nie ma zapasów żywności na dłużej niż 7 dni,
    – czy nie przebywa więcej niż 8 osób,
    – czy jest broń w posiadaniu;
    https://www.intellihub.com/ft-hood-source-claims-certain-army-personnel-being-trained-for-martial-law-and-house-to-house-raids-ahead-of-jade-helm/

  13. „Marsz szmat” w Jerozolimie
    Kolejny raz przez Jerozolimę przeszedł tak zwany „Marsz szmat”. W jego trakcie wyzywająco ubrane kobiety, często półnagie, a także mniejsza liczba dorównujących im mężczyzn twierdziły, że protestują przeciw gwałtom i oskarżaniu kobiet o ich prowokowanie. Część mężczyzn paradowała w damskich ubraniach. Pojawiły się także symbole ruchu homoseksulanego. Tego typu manifestacja miała miejsce już po raz czwarty. W dniu dzisiejszym zgromadziła kilkaset osób. Poza Jerozolimą „marsze szmat” odbyły się także w Hajfie, Ber Szebie i izraelskiej stolicy Tel-Awiwie.
    http://www.kresy.pl/wydarzenia,spoleczenstwo?zobacz/marsz-szmat-w-jerozolimie-foto#

    • Dana said

      Co na to ortodoksyjni żydzi.Być może to objaw postradania zmysłów.
      ” Jak Bóg chce kogoś ukarać to mu rozum odbiera „.

  14. Dana said

    P.J. Potrzebuję ofiary wypełnionej miłością, bo ta tylko ma przede Mną znaczenie. Wielkie są długi świata zaciągnięte wobec Mnie, mogą je spłacić dusze czyste swą ofiarą, czyniąc miłosierdzie w duchu (Dz. 1316).

    Miłosierny Panie, słowami świętej Faustyny i wraz z nią proszę, abyś moje życie przemieniał w miłosierdzie. „Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie, o Panie; niech ten największy przymiot Boga, to jest niezgłębione miłosierdzie Jego, przejdzie przez serce i duszę moją do bliźnich. Dopomóż mi, Panie, aby oczy moje były miłosierne, bym nigdy nie podejrzewała i nie sądziła według zewnętrznych pozorów, ale upatrywała to, co piękne w duszach bliźnich, i przychodziła im z pomocą. Dopomóż mi, Panie, aby słuch mój był miłosierny, bym skłaniała się do potrzeb bliźnich, by uszy moje nie były obojętne na bóle i jęki bliźnich. Dopomóż mi, Panie, aby język mój był miłosierny, bym nigdy nie mówiła ujemnie o bliźnich, ale dla każdego miała słowo pociechy i przebaczenia. Dopomóż mi, Panie, aby ręce moje były miłosierne i pełne dobrych uczynków, bym tylko umiała czynić dobrze bliźniemu, a na siebie przyjmować cięższe, mozolniejsze prace. Dopomóż mi, Panie, aby nogi moje były miłosierne, bym zawsze śpieszyła z pomocą bliźnim, opanowując swoje własne znużenie i zmęczenie. Prawdziwe moje odpocznienie jest w usłużności bliźnim. Dopomóż mi, Panie, aby serce moje było miłosierne, bym czuła ze wszystkimi cierpieniami bliźnich. Nikomu nie odmówię serca swego. Obcować będę szczerze nawet z tymi, o których wiem, że nadużywać będą dobroci mojej, a sama zamknę się w najmiłosierniejszym Sercu Jezusa. O własnych cierpieniach będę milczeć. Niech odpocznie miłosierdzie Twoje we mnie, o Panie mój. Jezu mój, przemień mnie w siebie, bo Ty wszystko możesz” (Dz. 163).

    • Mariusz said

      Poniedziałek; Wspomnienie św. Justyna, męczennika, 1 czerwca 2015

      (Tb 1,1a.2;2,1-9)
      Księga historii Tobiasza, syna Tobiela, syna Ananiela, syna Aduela, syna Gabaela z rodu Asjela, z pokolenia Neftalego, którego uprowadził do niewoli Salmanassar, król asyryjski, z Tisbe, z miasta leżącego na prawo od Kadesz-Neftali, w Górnej Galilei, poniżej Chasor poza drogą na zachód z lewej strony Fogor. Tak więc za panowania Asarhaddona wróciłem do swego domu i żona moja Anna, i syn mój Tobiasz zostali mi przywróceni. Na naszą Pięćdziesiątnicę, to jest na Święto Tygodni, przygotowano mi wspaniałą ucztę, a ja zająłem miejsce przy stole. Zastawiono mi stół i przyniesiono liczne potrawy. Wtedy powiedziałem do mojego syna Tobiasza: Dziecko, idź, a gdy znajdziesz kogo biednego z braci moich uprowadzonych do Niniwy, który zachowuje wierność całym sercem, przyprowadź go tu, aby jadł razem ze mną. Ja czekam, dziecko, na twój powrót. Wyszedł więc Tobiasz, aby poszukać jakiegoś biednego między naszymi braćmi, ale wrócił i rzekł: Ojcze!, a ja odpowiedziałem: Oto jestem dziecko. A on odezwał się: Ojcze, oto jeden nasz rodak został zamordowany i porzucony na rynku. I dopiero co go uduszono. Wtedy wyskoczyłem, pozostawiłem ucztę nietkniętą, ściągnąłem człowieka z placu i złożyłem go w jednym z moich pomieszczeń, czekając aż do zachodu, aby go pogrzebać. Powróciłem, umyłem się i jadłem chleb w smutku. Wspominałem sobie przy tym na słowa proroka Amosa, które wypowiedział o Betel: Wasze święta zamienią się na smutki, a wasze pieśni na żałobne lamentacje. I wybuchnąłem płaczem. Potem, gdy słońce zaszło, wyszedłem, wykopałem grób i pogrzebałem tamtego. Moi sąsiedzi mówili drwiąc ze mnie: Jeszcze się nie boi. Już bowiem z powodu takiego samego czynu poszukiwano go, aby go zabić, tak że musiał uciekać, i oto znowu grzebie umarłych.

      (Ps 112,1-6)
      REFREN: Błogosławiony, kto się boi Pana

      Błogosławiony człowiek, który boi się Pana,
      i wielką radość znajduje w Jego przykazaniach.
      Potomstwo Jego będzie potężne na ziemi,
      dostąpi błogosławieństwa pokolenie prawych.

      Dobrobyt i bogactwo będą w jego domu,
      a jego sprawiedliwość będzie trwała zawsze.
      On wschodzi w ciemnościach jak światło dla prawych,
      łagodny, miłosierny i sprawiedliwy.

      Dobrze się wiedzie człowiekowi, który z litości pożycza,
      i swymi sprawami zarządza uczciwie.
      Sprawiedliwy nigdy się nie zachwieje
      i pozostanie w wiecznej pamięci.

      (Ap 1,5a)
      Jezu Chryste, jesteś Świadkiem wiernym, Pierworodnym umarłych; umiłowałeś nas i przez Krew swoją uwolniłeś nas od grzechów.

      (Mk 12,1-12)
      I zaczął im mówić w przypowieściach: Pewien człowiek założył winnicę. Otoczył ją murem, wykopał tłocznię i zbudował wieżę. W końcu oddał ją w dzierżawę rolnikom i wyjechał. W odpowiedniej porze posłał do rolników sługę, by odebrał od nich część należną z plonów winnicy. Ci chwycili go, obili i odesłali z niczym. Wtedy posłał do nich drugiego sługę; lecz i tego zranili w głowę i znieważyli. Posłał jeszcze jednego, tego zabili. I posłał wielu innych, z których jednych obili, drugich pozabijali. Miał jeszcze jednego, ukochanego syna. Posłał go jako ostatniego do nich, bo sobie mówił: Uszanują mojego syna. Lecz owi rolnicy mówili nawzajem do siebie: to jest dziedzic. Chodźcie, zabijmy go, a dziedzictwo będzie nasze. I chwyciwszy, zabili go i wyrzucili z winnicy. Cóż uczyni właściciel winnicy? Przyjdzie i wytraci rolników, a winnicę odda innym. Nie czytaliście tych słów w Piśmie: Właśnie ten kamień, który odrzucili budujący, stał się głowicą węgła. Pan to sprawił i jest cudem w oczach naszych. I starali się Go ująć, lecz bali się tłumu. Zrozumieli bowiem, że przeciw nim powiedział tę przypowieść. Zostawili więc Go i odeszli.

      źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Kiedy w wieku 33 lat św. Justyn (100-165) przyjął chrzest, uznał w Chrystusie jedyną Prawdę, dla której warto żyć. Po latach zajmowania się filozofią, poznawania różnych religii stał się obrońcą odnalezionej Mądrości. Prowadził dialog z rzymskim cesarzem, z senatem, z cynikami. W wieloreligijnym cesarstwie bronił chrześcijan przed posądzeniem o ateizm. Wierny Chrystusowi i „szaleństwu krzyża”, zginął śmiercią męczennika. Chrześcijaństwo – „jedyna i niezawodna, przydatna filozofia” ? zaprowadziło go do chwały nieba.

      Tomasz Zamorski OP, „Oremus” czerwiec 2013, s. 4

      • pio0 said

        Jezus w moim życiu

        Jezus został posłany przez Boga Ojca na ziemię, aby wykupić ludzkość z grzechu. Ale nie wszyscy jednak przyjęli Jego naukę. Dla jednych był On jedynie nauczycielem nowej doktryny, dla innych był tylko postacią historyczną. Jeszcze inni zupełnie Go zignorowali. A kim jest tak naprawdę dla mnie? Czy przypadkiem nie wyrzucam Go uparcie z winnicy swojego serca? Jezus jest obecny i działa w Kościele. Jego moc objawia się szczególnie w sprawowanych sakramentach i poprzez głoszone Słowo. Może warto, abym w chwili refleksji odpowiedział sobie na pytanie, czy autentycznie żyję słowem Bożym i z wiarą korzystam z sakramentów.

        Modlitwa

        Panie, dziękuję Ci za to, że jesteś obecny i działasz w Kościele. Pragnę korzystać z bogactwa łask, jakie dajesz mi poprzez sakramenty. Chcę także żyć twoim Słowem. Jezu, umocnij mnie w tych postanowieniach. Amen.

  15. kooool said

    Męska pielgrzymka do Matki Bożej Sprawiedliwości i Miłości Społecznej w Piekarach Śląskich





    W postawie klęczącej oddają wszyscy cześć, oprócz Rycerze Kolumba, którzy też nie ściągnęli czapek z głów. Postawa klęcząca przed Bogiem jest doskonałą postawą.

    Szef Watykańskiej Kongregacji Wiary kard. Gerhard Müller wygłosił homilię i przewodniczył Mszy w języku polskim.


    Dlaczego w naszych kościołach podczas Mszy Świętej nie jest stawiany Krzyż na środku Ołtarza?

    Kazanie kard. Gerharda Müller
    http://www.radiomaryja.pl/informacje/stworzeni-na-obraz-trojcy-swietej/
    …Odwaga wiary dzisiejszych uczniów Pana musi być widoczna również w zdecydowanym przeciwstawieniu się dyktaturze relatywizmu, która wpaja w serca ludzkie przekonanie, że wszystko jest względne, że wszystko zależy od sytuacji, że nie ma jasnych zasad, bo wszystko jest zmienne… Doświadczamy w dzisiejszym świecie ostrego powiewu liberalizmu i hedonizmu, które niszczą wiarę człowieka, a w ostatecznym rozrachunku niszczą samego człowieka jako osobę, niszczą rodzinę, niszczą solidarność i niszczą więzy między narodami. Ileż dzisiejszy „areopag świata” będzie głosił haseł o wyższości świata rzeczy nad duchem… Ileż razy dzisiejsze „panteony” będą kusiły człowieka możliwością wyboru boga i systemu wartości– i to w imię pozornej wolności… Ale przecież wiele już takich i podobnych im systemów przeminęło… Szukajmy więc prymatu ducha! Przecież Bóg jest! Bóg daje nam siebie! Bóg wyznacza jasne zadania! Bóg wreszcie tyle razy daje nam dowody swej miłości!…

    Dziś musimy bronić się przeciwstawiając się ideologii, która zaraża nas myśleniem, że Bóg jest zmienny, co jest kłamstwem! Złamanie tego myślenie, niszczy każdego człowieka nieodwracalnie. Brońmy Prawdy.
    Iz 25.1 Panie, Tyś Bogiem moim!
    Sławić Cię będę i wielbić Twe imię,
    bo dokonałeś przedziwnych zamierzeń
    z dawna powziętych, niezmiennych, prawdziwych;

  16. Wiktoria said

    Zaraza sie mnozy, to prawda, potrzeba jest takich wymarszy i jeszcze wiekszych, by infekcje choc j troche udusic.
    Muzulmanie nie maja chyba takiego problemu jak homoseksualizm, bardzo rzadkie spotykane zjawisko u nich, a wiec rodza dzieci, ktore zaludniaja kraje Zachoidniej Europy, az wkrotce zepchna na ubocze rdzenna ludnosc albo wiekszosc powycinaja.

    • Dana said

      Też tak uważam ,że jeżeli tego nie powstrzymamy jako ludzkość – to homoseksualizm urośnie do potężnych rozmiarów jak jakaś choroba zakaźna .I już będzie niedaleko do samozagłady europejskiej cywilizacji.

  17. Krystyna Sz said

    Nad Krakowem w niedziele samoloty rozpylajace tez pokratkowaly cale niebo.Stezenie tych trucizn sprawia trudnosci w oddychaniu, bole glowy,szczypanie oczu, przewlekle zmeczenie. Latem na odkrytej skorze pojawiaja sie dziwne zmiany skorne.
    No i oczywiscie skazona woda, owoce, ktore gnija zanim dojrzeja.
    Jak oczyszczac organizm, kiedy ziola tez posypane truciznami?
    Blogoslawionego dnia dla Wszystkich i troche nadziei, ze znikna te smugi na niebie. 🙂

  18. Andrzej C said


    http://demotywatory.pl/4508533/Antypolska-wladza

  19. Krystyna Sz said

    Zmarl Sw. Pamieci Ks. Biskup Jozef Zawistowski.
    ”Wieczne odpoczywanie, racz Mu dac Panie, a Swiatlosc Wiekuista niechaj Mu swieci. Niech odpoczywa w pokoju wiecznym. Amen.
    Aniu, masz racje. Trzeba prosi Matke Najswietsza o pomoc w oczyszczeniu ziemi z tych trucizn zanim nas wytruja. Choruja na alergie male dzieci i dorosli. 🙂 Serdecznie pozdrawiam Wszystkich.

  20. Krystyna Sz said

    Przepraszam, blednie napisalam nazwisko JE. Ks. Biskup J.Zawitkowski

  21. Krystyna Sz said

    Przepraszam, jeszcze raz pomylilam podobne nazwika obu biskupow. Zmarl JE. Biskup Tadeusz Zawistowski. Serdecznie przepraszam za pomylke.

    • pio0 said

      Krystyno miałbym prośbę, czy mogłabyś pisać pod każdym wątkiem jako „Odpowiedz”, bo później jak jest więcej wpisów to długo się ładuje strona. Tak samo kiedyś mi odpowiedziałaś w jakimś temacie,ale nie przez funkcję „Odpowiedz” tylko wkleiło na głównym i przypadkiem tylko zauważyłem, że mi nawet odpisałaś.
      Jak wciśniesz „Odpowiedz” to wątkuje do danego postu / danej wypowiedzi.
      Drobnostka, ale może ułatwi Ci pisanie na blogu🙂
      pozdrawiam

      • szafirek said

        Pio0,właśnie to samo chciałam napisać Krysi🙂
        Krysiu,ja też nie raz po długim czasie odnalazłam Twoją wypowiedz dotyczącą jakiejs dyskusji na blogu.Spróbuj ,np. tu pod Pio0 komentarzem lub moim,a możesz i pod swoim,klikasz na „Odpowiedz” ,pojawi sie takie okienko jak piszesz do tej pory,tylko komentarz pojawi się tutaj,a nie na samym dole strony.I robisz Krysiu tak zawsze gdy chcesz odnieść sie do czyjejś wypowiedzi.
        Pozdrawiam bardzo,bardzo serdecznie Ciebie i Wszystkich.

  22. Radosław said

    http://wpolityce.pl/swiat/254545-der-spiegel-rosjanie-sfalszowali-zdjecia-satelitarne-z-dnia-katastrofy-samolotu-samolotu-malezyjskiego-mh-17

    Wstawiałem wtedy komentarze, żeby nie ulegać propagandzie rosyjskiej.

  23. pio0 said

    W Polsce obchodzony jest dziś Dzień Dziecka. Podobnie jest w innych krajach europejskich, m.in u naszych sąsiadów Czechów i Słowaków.

    Wszystkim dzieciom życzę Błogosławieństwa Bożego i opieki Maryi.
    Proszę w szczególności wszystkich o modlitwę za dziećmi chorymi, porzuconymi, głodnymi, aby Pan Bóg postawił na ich drodze życia kogoś z dobrym sercem.

    Modlitwa za dzieci

    Panie Jezu Chryste, Synu Boga żywego, który zrodzony przed wiekami, chciałeś jednak w doczesności być dzieckiem i miłujesz niewinność tego wieku; Ty z miłością tuliłeś i błogosławiłeś przedstawione Ci dzieci, racz więc te dzieci zawczasu otoczyć słodyczą swojego błogosławieństwa i spraw, aby złość nie odmieniła ich umysłu oraz dozwól, aby wzrastały w latach, w mądrości i w łasce zawsze mogły podobać się Tobie. Który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen

    • pio0 said

      „Życie ludzkie od chwili poczęcia powinno być szanowane i chronione w sposób absolutny. Już od pierwszej chwili swego istnienia istota ludzka powinna mieć przyznane prawa osoby, wśród nich nienaruszalne prawo każdej niewinnej istoty do życia” (KKK 2270). Prawo do życia jest prawem powszechnym i dotyczy wszystkich ludzi, niezależnie od rasy, pochodzenia, wieku. Obowiązuje ono od chwili poczęcia poprzez dzieciństwo, wiek młodzieńczy i dojrzały, aż do najpóźniejszej starości. Obejmuje ono również osoby kalekie, nieuleczalnie chore, pozbawione używania rozumu, nie wyłączając jeszcze nie narodzonych.

      • Dana said

        • Dana said

          Jan Paweł II
          PAN JEZUS WAS KOCHA
          Zakopane, 7.06.1997. Przemówienie do dzieci pierwszokomunijnych w kościele Świętej Rodziny

          Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

          1. «Pozwólcie dzieciom przychodzić do Mnie» (Mk 10, 14) — tak niegdyś powiedział Pan Jezus do apostołów. To było wspaniałe zaproszenie. Pan Jezus kochał dzieci i chciał, aby były blisko Niego. Wiele razy błogosławił im, a nawet stawiał je starszym za wzór. Mówił, że Królestwo Boże należy do takich, którzy stają się podobni do tych najmniejszych (por. Mt 18, 3). Oczywiście nie znaczy to, że ludzie dorośli mieliby na nowo stać się dziećmi, ale że ich serca powinny być czyste, dobre i ufne, że powinny być pełne miłości.

  24. anzelmik said

    W jakim my dziś świecie żyjemy, skoro musimy organizować marsze życia a na ulicach oglądać musimy tolerować marsze zboczeńców ???
    Jak mamy lubić UE i żydów skoro to oni tak promują te zboczenia ???
    Jedynie Węgry i Rosja sobie z tym radzą, ale te kraje mają twardych przywódców a nie marionetki.

  25. Irena G. said

    Ten Administrator jest jakiś chory . Ilekroć czytam , tutaj jakieś artykuły o homoseksualistach oraz moje komentarze są usuwane oraz pozostają bez odpowiedzi …ten komentarz, pewnie także zniknie .

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
