Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Niezwykłe zjawiska w Medjugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 Czerwiec 2015

25 maja 2015 r. podczas Modlitwy Pańskiej z Tabernakulum wychodzi światło.
W tym samym dniu Matka Boska przekazała to Orędzie:


Drogie dzieci! Również dziś jestem z wami i z radością wszystkich was wzywam: módlcie się i wierzcie w siłę modlitwy. Dziatki, otwórzcie wasze serca, aby Bóg was wypełnił swoją miłością i będziecie radością dla innych [ludzi]. Wasze świadectwo będzie mocne i wszystko co czynicie będzie przeplecione Bożą delikatnością. Jestem z wami i modlę się za was i wasze nawrócenie, dopóki nie umieścicie Boga na pierwszym miejscu. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Odpowiedzi: 62 to “Niezwykłe zjawiska w Medjugorje”

  1. Dzieckonmp said

    W necie można znaleźć informację że Izrael zrzucił 20 maja małą bombę neutronową w Jemenie
    Może ktoś znajdzie coś więcej.

    • szafirek said

      Adminie gdzie Pana ikonka i czemu nick czarny zamiast niebieski???

    • karton2012 said

      Nuclear War has Begun in Yemen

      http://www.veteranstoday.com/2015/05/28/nuclear-war-has-begun-in-yemen/

    • przeklejka said

      http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.veteranstoday.com/2015/05/28/nuclear-war-has-begun-in-yemen/&prev=search

      • Dzieckonmp said

        Ohydny czyn przeciwko światu. Akt ten pokazuje że wielcy tego świata nie cofną się i będą używać Bomb atomowych w celu zagłady większości świata.
        Dlaczego wszyscy milczą , milczy Rosja, USA, państwa zachodnie, milczą Kanada i państwa Ameryki Południowej, milczą Chiny, Japonia i cała Azja. To bardzo źle wróży dla przyszłości świata to milczenie.

        • Atanazy said

          Gdyby to była konwencjonalna bomba atomowa, to z całego tego miasta nie zostałoby nic zupełnie. Fala uderzeniowa i temperatura zrównałyby wszystko z ziemią. Całkowicie i nieodwołalnie. Kamera też by nie ocalała, bo elektronikę zniszczyłby impuls elektromagnetyczny.

          Pokazany na filmie ładunek to najprawdopodobniej jednak broń konwencjonalna. W ostateczności mógłby to być jakiś taktyczny ładunek neutronowy, ale to mało prawdopodobne. Po co używać takiej bomby akurat w takim miejscu. Bronią neutronową według doktryny atomowej atakuje się duże miasta, by zabić ludzi promieniowaniem przenikliwym, ale nie spowodować innych dużych zniszczeń.

        • karton2012 said

          jest to taki ładunek jak w regionie Kujbyszewie, w pobliżu Doniecka
          sponsor tych zabawek jest jeden ******
          zdjecie z satelity

        • cox21 said

          Milczą, bo to jedna klika.

        • anzelmik said

          Czy to napewno ładunek nuklearny ???
          Ciekawe dlaczego mamy aż trzy ujęcia z różnych miejsc tego wybuchu…czyżby ci co robili te filmiki wiedzieli że tam będzie uderzenie ???
          Według mnie jest to uderzenie ładunku konwencjonalnego w skład amunicji który podobno tam się znajdował.
          Oni chyba zostali ostrzeżeni że ten skład amunicji będzie zniszczony i dlatego mieli nakierowane na nie kamery.

  2. WojtekK said

    Wygląda mi to trochę jakby tam była zwykła lampa lub świeca. Aczkolwiek mało prawdopodobne, ponieważ świeca daje mało światła. Teraz tylko trzeba by było znaleźć dowód że za Tabernakulum nie ma lampy lub czegoś podobnego.

    • Dana said

      TO ŚWIATŁO Z KAŻDĄ MINUTĄ JEST CO RAZ WIĘKSZE.

      • barbara said

        Światło na oświecenie pogan !!!!!

      • szafirek said

        Ja też wczoraj i jeszcze dzis tak myslałam chwilami,że moze to światło świecy lub lampka,ale jednak jak dla mnie to pulsowanie jest zbyt intensywne.Do tego przed chwilą tak patrzyłam przez chwile na nie włączony film i jakos tak monitor przechyliłam i ja widzę nad przyciskiem „play” normalnie twarz Chrystusa w Koronie Chwały! Czy Wy też??? Przechylić trzeba monitor i widać takie plamy pomarańczowe,u mnie przynajmniej tak jest i z tych plam,cieni jest ułozona twarz Jezusa własnie w koronie! Próbowałam ten fragment odnależć na nagraniu włączonym ,ale nic z tego.Tylko widzę jak wyłączony film.Widzę tak wyrażnie!…
        Dziękuje Ci Jezu!

        • Gosia 3 said

          Witam Kochani! przedstawię krótki fragment przesłania od mojej znajomej z 29 maja 2015 roku o tym jak Jezus mówi gdzie on mieszka na Ziemi:

          INNI PODCZAS TEGO WYLANIA DUCHA ŚWIĘTEGO ZBLIŻĄ SIĘ DO MNIE ALE WKRÓTCE O TYM ZAPOMNĄ I BĘDĄ SOBIE TŁUMACZYĆ TO WYDARZENIE JAKO NATURALNE ZJAWISKO PRZYRODY. JEDNOSTKOWE DUSZE SIĘ JEDNAK URATUJĄ OD BRAM PIEKIELNYCH ALE NIE BĘDZIE ICH WIELE. WIARA DZIECI TAK BARDZO ZMALAŁA. MAŁO KTO PAMIĘTA ,ŻE MOIM MIESZKANIEM JEST TABERNAKULUM I NIE WIELU W TO WIERZY , ŻE JA W NIM MIESZKAM.

          Błogosławionego dnia dla wszystkich

        • szafirek said

          Chodzi o przycisk „play” na środku filmiku. A twarz dokładnie nie jest cała,nad przyciskiem widac częśc twarzy, nos i oczy i rozłożysta Korona Chwały.

        • Adrian said

          inne orędzia mówią też, że w tym dniu wielu osób umrze – nie będzie rodziny na świecie, że ktoś nie umrze z powodu swoich grzechów i przewinien, ciekawe co wymyślą…….. modlę się, ale Bóg nie słucha chyba moich módl i próśb……

        • szafirek said

          Czyli co,ja tylko widzę?😦 Mocno trzeba przechylic monitor do tyłu,prawie od dołu patrzeć,mi sie tak przechylił w laptopie i zobaczyłam dopiero.Tak normalnie to jest jasne wszystko i nic nie widać.Wstawiam zdjęcie jak u mnie to wygląda na monitorze jak przechyliłam,może tak prędzej ktoś zobaczy.

    • Siostra Teresa said

      Re PROSZE POMYSLEC MOI DRODZY !!!!!!!!!!!!
      Kolejna sztuczka dla naiwnych bo gdyby to byl naturalny ZNAK Z NIEBA wowczas „nawiedzeni ” wielebni
      odwrociliby swoje tylki do wiernych a twarz do oltarza a skoro nikt nic sobie nie robil znaczy ze cel byl zamierzony
      ja gdybym tam byla to by mnie nikt nie powstrzymal aby zobaczyc skad pochodzi swiatelko nie stalabym jak te malowane ciele w niedziele no bo jak jest to cud to by „wielebni ” poruszeni ” dali popatrzec ze niczego tam nie ma z tylu za Tabernakulum a tak mamy sobie dywagacje bylo czy nie bylo i tak wkolo Macieju hihiihhihi

      • Dana said

        Proszę sobie nie kpić ,bo to jest bardzo nie w porządku.Są światła ,które najbardziej widać po zrobieniu zdjęcia lub filmu.To była Msza Św.i dlaczego ksiądz miał być zaskoczony obecnością Pana Jezusa.

        Ty weź swój tyłek i pomyśl zamiast napiszesz o swoich przemyśleniach.

        • Zorrro said

          W pierwszych latach oredzi z Mediugoria NMP, dawała odczuć swoją obecnosc w tamteszym Kościele bardzo mocno, zostało to odnotowane przez wielu wiernych. Szczegolnie przy rozpadzie Jugosławii odnotowano poza regularnymi przekazami szostce dzieci także „fizycznie” odczuwaną prawie codziennie!, obecność NMP w samym kościele.
          Także liczne zdjęcia robione przy innych okazjach, ujawnialy w różny sposób Jej obecność posrod wiernych. Trwa to do dziś.
          Niestety wielu kapłanom, szczegolnie tym z najwyższej hierarchii jest to za mało, lub nieprzekonywujace.
          Jest wielce prawdopodobne, że i obecne zjawiska w M. są natury transcendentnej.
          Kapłani nie odwrocą się do ołtarza, bo są już pokoleniowo skazeni posoborowiem i tylko nieliczni potrafią się temu przeciwstawić z różnym jednak skutkiem.
          Dlatego dopuszczony został do działania fałszywy prorok Franciszek vel kard Bergoglio, który pociagnie za sobą zwolenników moderny a prawych podda przesladowaniom.
          Wtedy będzie widać kto pośród kapłanów i wiernych, jest jakiego ducha.
          Kozly do kozlow owce do owiec. Prawi cierpią już ucisk a zaraz natężą się prześladowania…

        • Dana said

          Tak,tak wszystkiemu winny Bergoglio.I wszystko jasne.

        • Zorrro said

          Dana
          Z informacji, że Bergoglio został wybrany kandydatem na papieża w czasie konklawe z 2005 roku przez masona kard Martiniego, też będziesz kpic?
          Prześledź w tym kontekście wiele tzw nauczań Bergoglia, która albo są heretyckie, albo się caly czas o herezję ocierają.

        • Dana said

          To jest obsesja na punkcie Papieża.Jest jaki jest.Wcześniej też byli Papieże ,którzy mieli mnóstwo wad i popełnili błędy .Widocznie tak bywa.

        • Zorrro said

          Dana
          Reagujesz jak moje znajome z Odnowy w Duch Św.,które są wiecznie w piewszych ławkach”.
          Jeśli są fakty podwazajace legalność tego wyboru, to tym gorzej dla faktów. Papa Bongiorno sam o sobie świadczy -swoimi owocami, wszak po owocach ich poznacie.
          MBM mówi wprost: następca Benedykta XVI nie od Boga pochodzi.
          Jest przyjacielem antychrysta!
          Widać to po nauczaniu, które krok po kroku znosi poczucie grzechu w człowieku. Mówi: Bóg tak was kocha, że przebacza wam wszystko… Swiadomie przemilcza warunki tego miłosierdzia.
          Mądremu dość, kto ma uszy, ten usłyszy i odrozni prawdę od szatanskiego kłamstwa.

        • Dana said

          Dlatego – pożyjemy zobaczymy.

        • Słavko said

          Mam to szczęście że mojej parafii jest Stary Kościółek w którym układ ołtarza został od czasów średniowiecza. Ksiądz musi prowadzić mszę tyłem do wiernych. Jest jedna msza niedzielna ale nam to wystarcza.

      • Dana said

        Siostra musi się dużo modlić .

        • Siostra Teresa said

          Droga Siostro Dano
          Ja Siostra Teresa i moja Rodzina bardzo duzo sie modlimy Razem codziennie oraz oswiadczam ze zyjemy wedlug przykazan dekalogu
          nie martw sie o mnie i moja Rodzine jestem spokojna a Pan Bog jest Milosierny natomiast chcialam zwrocic uwage ze moze
          to zjawiasko ze swiatlem o ile nie jest to „ingerencja ” czlowieka a Pana Boga to pojawia sie z dwoch wzgledow 1/o ile jest to znak Bozy to domaga sie aby Ksieza zwracali sie Twarza do Oltarza ! reszte zgadzam sie z osoba podpisujaca sie ZORRRO poniewaz wyjasnia dokladnie zmiany jakie dokonaly sie
          w Kosciele Katolickim ,

        • Dzieckonmp said

          Siostro Tereso wytłumacz mi jak to się dzieje że jak twierdzisz modlisz się bardzo dużo , natomiast tu na blogu pokazywałaś owoce tej modlitwy. Wyzywałaś Prezydenta Andrzeja Dudę od Żydów, masonów. Tyle szkody wyrządziłaś tej tak patriotycznej, czysto polskiej rodzinie. Smutne to że gorliwa modlitwa przynosi takie owoce.

      • Anka said

        +
        Bliskim bratem onej siostry musi być apostoł Tomasz przed nawróceniem. Chociaż on wydaje się być bardziej subtelny.

  3. TadeuszTT said

    POZNAŃ WALCZY O CHRYSTUSA

    Władze blokują ……………..

    wczorajsze wystąpienie patriotyczne prof Stanisława Mikołajczaka na pl. Mickiewicza

    • TadeuszTT said

      POZNAŃ
      I jeszcze słowo abpa Stanisława Gądeckiego, Plac Adama Mickiewicza, Poznań, 31.05.15

  4. TadeuszTT said

    Janina i Jan Dudowie o Pomniku Wdzięczności Chrystusa Króla !!

    • anzelmik said

      Musi się udać postawić pomnik w Poznaniu !
      On tam był przed wojną , a podczas wojny zlikwidowali go niemcy.
      Tu władza niepowinna mieć nic do gadania.
      Pomnik powinien wrócić na swoje miejsce i to bez zadnych pozwoleń , ponieważ on tam kiedyś był !!!
      Nie rozumiem dlaczego poznaniacy nie walczą o to.

  5. TadeuszTT said

    Zobaczcie jak władze Poznania walczą z CHRYSTUSEM !!!

  6. TadeuszTT said

    Chrystus wraca do Poznania ! – to trzeba obejrzeć żeby zrozumieć jaki to pomnik
    tu są zdjęcia tego pomnika z 30 lat i jak zburzyli Go hitlerowcy !

    • TadeuszTT said

      Tu jeszcze wiele innych zdjęć z 30 lat.
      W tym miejscu stał Otto von Bismarck !
      Ten znienawidzony przez Wielkopolan kanclerz, twórca polityki germanizacji miał w Poznaniu swój pomnik. Odsłonięcie monumentu autorstwa Gustava Eberleina, odbyło się z wielką pompą w 1903 roku z udziałem syna kanclerza – Herberta, który w przemówieniu ostro wystąpił przeciwko Polakom. Uruchomiono z tej okazji specjalne pociągi dla gości, odbyły się koncerty i rauty. Pomnik stał do kwietniowej nocy 3/4 kwietnia 1919 r., kiedy przez poznańską młodzież został zwalony z cokołu. W 1930 r. brąz z jego figury został przetopiony na figurę Chrystusa do Pomnika Wdzięczności za odzyskanie niepodległości

  7. TadeuszTT said

    konferencji prasowej (cz.1) Społecznego Komitetu Odbudowy Pomnika Wdzięczności

  8. Katarzyna: „Pisząc to świadectwo chcę podziękować Maryi Pannie, Świętej Trójcy i wszystkim Świętym za otoczenie mnie opieką. Dopiero po ostatniej wizycie u księdza egzorcysty dostrzegłam jak wiele łask otrzymałam, jak dobrze się trzymam po tym wszystkim co przeszłam. Po tym jak odwróciłam się od Pana Boga i wpadłam szatanowi w ramiona. Zauważcie, że pomimo bluźnierstw i satanizmu Pan Bóg się nie odwrócił! A wręcz przeciwnie!! On przyszedł do mnie i sprawił, że teraz mogę być bezpieczna w Jego nieskończonej Miłości…”

    http://pompejanska.rosemaria.pl/2015/05/katarzyna-o-cudach-ktore-zadzialy-sie-w-moim-zyciu/

  9. TadeuszTT said

    Dostałem takiego e-maila:
    Dzis o 20,15 dowiedziałąm się,że odszedł do domu PANA mój ukochany BISKUP JÓZEF ZAWITKOWSKI

  10. Adrian said

    bezdomny w kościele

    Jeremiah SteepekJeremiah Steepek przebrał się za bezdomnego i udał się do kościoła należącego do 10-tysięcznego zgromadzenia, gdzie tego ranka miał być przedstawiony wiernym jako główny pastor [coś w rodzaju proboszcza].

    W ciągu 30 minut, gdy świątynia wypełniała się wiernymi, tylko 3 osoby z 7-10 tysięcy powiedziały mu „Hello”. Nikt nie dał mu ani grosza, gdy prosił o jakieś drobne na jedzenie.

    Gdy usiadł w pierwszym rzędzie, odźwierni kazali mu przesiąść się na koniec.

    Pozdrawiani przezeń ludzie odpowiadali mu zimnym, pogardliwym, niechętnym spojrzeniem.

    Po przeczytaniu ogłoszeń parafialnych starsi członkowie zgromadzenia obwieścili, iż mają przyjemność przedstawić zebranym nowego głównego pastora, Jeremiaha Steepek. Zgromadzeni, rozglądając się po kościele, zaczęli z radością bić brawo.

    Wówczas bezdomny mężczyzna, siedzący w ostatniej ławce, wstał i zaczął iść przejściem. Oklaski ucichły. Z oczami utkwionymi w niego, podszedł do ołtarza, wziął do ręki mikrofon, zrobił krótką pauzę – i powiedział:

    Wtedy odezwie się Król do tych po prawej stronie: „Pójdźcie, błogosławieni Ojca mojego, weźcie w posiadanie królestwo, przygotowane wam od założenia świata!
    Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść; byłem spragniony, a daliście Mi pić; byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie; byłem nagi, a przyodzialiście Mnie; byłem chory, a odwiedziliście Mnie; byłem w więzieniu, a przyszliście do Mnie”.

    Wówczas zapytają sprawiedliwi: „Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym i nakarmiliśmy Ciebie? spragnionym i daliśmy Ci pić? Kiedy widzieliśmy Cię przybyszem i przyjęliśmy Cię? lub nagim i przyodzialiśmy Cię? Kiedy widzieliśmy Cię chorym lub w więzieniu i przyszliśmy do Ciebie?”

    A Król im odpowie: „Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, mnieście uczynili”.

    Po czym opowiedział o swych doświadczeniach z dzisiejszego dnia. Wiele osób zaczęło płakać. Wiele głów pochyliło się ze wstydu.

    – Dziś widzę zgromadzenie ludzi, a nie uczniów Jezusa Chrystusa – powiedział pastor. – Na świecie mamy wielu ludzi, ale niewielu Jego uczniów. Czy zechcecie być nimi?

    Po czym zwolnił zgromadzenie do domu.

    Wg. http://www.newsforage.com

  11. Leszek said

    Dzisiaj jak wiadomo jest Dzień Dziecka, też i Dziecka Bożego! A Dzieci Bożych na tym Maryjnym blogu nie brakuje! Nomen omen dla Maryi wszyscy jesteśmy Jej dziećmi.
    Choć ten Dzień ma się już ku końcowi to życzę każdemu Dziecku B. jak i sobie zarazem: „Rośnij w mądrości i łasce Bożej; wzrastaj w wierze i ufności w Boże miłosierdzie. Postępuj jak dziecko światłości, której owocem jest wszelka prawość, sprawiedliwość i prawda (Ef 5,8), byś mógł/mogła wejść do Królestwa Niebieskiego (Mt 18,3) i zostać jego dziedzicem/dziedziczką! Amen.”
    Załącznik do życzeń (do odsłuchania i obejrzenia zarazem):

    Pozdr. w Panu + Tb 4,20 i Ps 20,5

    • Małgosia said

      Dzisiaj, Pierwszego Czerwca,
      jest Międzynarodowe Święto Dzieci;
      Wszystkich, niezależnie, od Ich pochodzenia;
      Wyznania, Kultury i Rasy.
      Święto Dzieci z całego świata,
      gdyż Wszystkie stworzył Jeden Bóg.

      Niechaj każde Dziecko cieszy się i raduje,
      choć niejednokrotnie brak Im tej radości
      i to nie tylko u nas, w Polsce.
      Wiele Dzieci na świecie żyje w wielkim głodzie
      i w wielkiej biedzie, nie mając co do ust włożyć.
      Jeszcze inne są poniżane, maltretowane i zabijane.

      Tyle nieszczęść przechodzą nasze Dzieci,
      które powinny mieć swoje dzieciństwo
      wypełnione beztroską, szczęściem i uśmiechem.
      Lecz niestety, tak właśnie nie jest na świecie.
      Przeżywają One również nieraz wojny i prześladowania.
      Tak mnóstwo jest cierpienia na tej Ziemi.

      Proszę Cię Dobry Boże Wszechmogący,
      miej w swej nieustannej opiece Dzieci,
      ażeby mogły żyć w nieskończonej Radości i Miłości,
      a Rodzice żeby mieli pracę i siłę, aby Je wychować.
      Pragnę, by każde dziecko żyło w Pokoju na Ziemi,
      gdzie życzliwość i szacunek będą gościć w ludzkich sercach.

  12. Leszek said

    Adminie! Proszę odnajdź i umieść na blogu mój przed kilku minutami wysłany „zaginiony” wpis dot. Dnia Dziecka. Dziękuje i pozdr. w Panu

  13. pio0 said

    Diadoch z Fotyki, V w.

    Diadoch z Fotyki powiedział: „Gdy drzwi łaźni są ciągle otwarte, szybko ucieka z niej ciepło na zewnątrz. Podobnie i dusza, gdy chce wiele mówić, nawet jeśli wypowiada tylko dobre rzeczy, rozprasza swą pamięć ulatującą przez te drzwi, z których wydostaje się tyle słów. Dlatego zostaje odtąd pozbawiona stosownych pojęć i wystawia bez ładu dla kogo bądź natłok swych myśli. Nie ma bowiem Ducha Świętego, który mógłby zachować ją od złudnych wyobrażeń.
    Dobro zawsze unika gadatliwości i jest dalekie od wszelkich zamętów i złudzeń. Cisza zatem, zachowywana we własnym czasie, stanowi piękną cnotę, nie jest niczym innym, jak matką bardzo mądrych myśli”.

    Pseudo Makary Egipski

    Pseudo Makary Egipski powiedział: „Wola Boża spełnia się jako w niebie, tak i na ziemi właśnie wówczas, kiedy nie wynosimy się jedni nad drugich. Kiedy nie tylko jesteśmy wolni od zawiści, ale z prostotą, z miłością, w pokoju i radości pozostajemy ze sobą złączeni. I gdy postęp naszego bliźniego uważamy za własny, a to, czego mu brakuje, jako swoją stratę.

    Ojciec Pio

    Ojciec Pio napisał: „Maryja niech będzie jedyną racją twego życia i niech prowadzi cię do bezpiecznego portu wiecznego zbawienia. Niech będzie dla ciebie wzorem i natchnieniem do ćwiczenia się w cnocie świętej pokory”.

    • szafirek said

      „Maryjo, kiedy patrzę na Ciebie
      Twoje oczy mówią mi o innym świecie.”

      „Cała piękna jesteś, Przyjaciółko moja, nie ma w Tobie skazy…”

      Maryjo, Matko Boga Jezusa Chrystusa, króluj w moim sercu!

      • Małgosia said

        Gdy ogarną zwątpienia i troski
        ciężki kamień leży na duszy
        pomódlmy się do Matki Boskiej
        ona naszym losem się wzruszy

        Matka odpędzi smutki i rozterki
        podzieli się dobrem serdecznym
        swej miłości żar podsyci wielki
        i szepnie o życiu wiecznym…

        Ogrzeje ciepłem udręczoną duszę
        wyzwoli radosne i przyjemne myśli
        a po modlitwie już tak być musi
        że co najmilsze i dobre się przyśni

        Matko Boska kochana jedyna
        napełniaj zbłąkanych swą wiarą
        trzymaj w opiece jak swego syna
        osłoń od złego szczęścia kotarą.

  14. Dana said

    P.J. Pragnę, aby serce twoje było siedliskiem miłosierdzia Mojego. Pragnę, aby to miłosierdzie rozlało się na świat cały przez serce twoje. Ktokolwiek się zbliży do ciebie, niech nie odejdzie bez tej ufności w miłosierdzie Moje, której tak bardzo pragnę dla dusz (Dz. 1777).

    Miłosierny Panie, słowami świętej Faustyny i wraz z nią proszę, abyś moje życie przemieniał w miłosierdzie. „Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie, o Panie; niech ten największy przymiot Boga, to jest niezgłębione miłosierdzie Jego, przejdzie przez serce i duszę moją do bliźnich. Dopomóż mi, Panie, aby oczy moje były miłosierne, bym nigdy nie podejrzewała i nie sądziła według zewnętrznych pozorów, ale upatrywała to, co piękne w duszach bliźnich, i przychodziła im z pomocą. Dopomóż mi, Panie, aby słuch mój był miłosierny, bym skłaniała się do potrzeb bliźnich, by uszy moje nie były obojętne na bóle i jęki bliźnich. Dopomóż mi, Panie, aby język mój był miłosierny, bym nigdy nie mówiła ujemnie o bliźnich, ale dla każdego miała słowo pociechy i przebaczenia. Dopomóż mi, Panie, aby ręce moje były miłosierne i pełne dobrych uczynków, bym tylko umiała czynić dobrze bliźniemu, a na siebie przyjmować cięższe, mozolniejsze prace. Dopomóż mi, Panie, aby nogi moje były miłosierne, bym zawsze śpieszyła z pomocą bliźnim, opanowując swoje własne znużenie i zmęczenie. Prawdziwe moje odpocznienie jest w usłużności bliźnim. Dopomóż mi, Panie, aby serce moje było miłosierne, bym czuła ze wszystkimi cierpieniami bliźnich. Nikomu nie odmówię serca swego. Obcować będę szczerze nawet z tymi, o których wiem, że nadużywać będą dobroci mojej, a sama zamknę się w najmiłosierniejszym Sercu Jezusa. O własnych cierpieniach będę milczeć. Niech odpocznie miłosierdzie Twoje we mnie, o Panie mój. Jezu mój, przemień mnie w siebie, bo Ty wszystko możesz” (Dz. 163).

    • Mariusz said

      Wtorek, 2 czerwca 2015

      (Tb (Wlg) 2,10-23)
      Zdarzyło się, że pewnego dnia Tobiasz będąc znużony grzebaniem zmarłych, powróciwszy do swego domu, położył się przy ścianie i zasnął. Podczas gdy spał, spadł z gniazda jaskółczego ciepły gnój na jego oczy, i zaniewidział. Pan dopuścił, aby mu się przytrafiło to doświadczenie, aby potomnym był dany przykład jego cierpliwości jak Joba świętego. Ponieważ od dzieciństwa bał się Boga i zachowywał Jego przykazania, nie szemrał przeciw Bogu, że go dotknęło nieszczęście ślepoty, lecz pozostał nieporuszony w bojaźni Bożej, składając Bogu dzięki przez wszystkie dni swego życia. Jak bowiem przełożeni rodów urągali błogosławionemu Jobowi, tak krewni i przyjaciele naśmiewali się z życia Tobiasza, mówiąc: „Co się stało z twoją nadzieją, dla której dawałeś jałmużny i sprawiałeś pogrzeb zmarłym?” Tobiasz zaś karcił ich, mówiąc: „Nie mówcie tak: jesteśmy bowiem dziećmi świętych i oczekujemy tego życia, które Bóg da tym, co nigdy w stosunku do Niego nie zmienią swej wiary”. Anna zaś, jego żona, chodziła codziennie na pracę tkacką i z pracy rąk swoich, co mogła zarobić, przynosiła na pożywienie. I przytrafiło się, że otrzymawszy koźlę, przyniosła do domu. Mąż jej, słysząc beczenie koźlęcia, rzekł: „Baczcie, czy czasem owo koźlę nie zostało skradzione, a oddajcie je jego panu; nie godzi się nam bowiem spożywać czegoś z kradzieży ani nawet dotykać”. Na to żona jego z gniewem odpowiedziała: „Jest oczywiste, że twoja nadzieja stała się próżną; oto co ci przyniosły twoje jałmużny!” Urągała mu tymi i podobnymi słowami.

      (Ps 112 (111),1-2.7-8.9)
      REFREN: Zaufał Panu człowiek sprawiedliwy
      LUB: Alleluja.

      Błogosławiony człowiek, który boi się Pana,
      i wielką radość znajduje w Jego przykazaniach.
      Potomstwo jego będzie potężne na ziemi,
      dostąpi błogosławieństwa pokolenie prawych.

      Nie przelęknie się złej nowiny,
      jego mocne serce zaufało Panu.
      Jego wierne serce lękać się nie będzie
      i spojrzy z wysoka na swych przeciwników.

      Rozdaje i obdarza ubogich,
      jego sprawiedliwość będzie trwała zawsze,
      wywyższona z chwałą
      będzie jego potęga.

      (Ef 1, 17-18)
      Niech Ojciec Pana naszego Jezusa Chrystusa przeniknie nasze serca swoim światłem, abyśmy wiedzieli, czym jest nadzieja naszego powołania.

      (Mk 12, 13-17)
      Uczeni w Piśmie i starsi posłali do Jezusa kilku faryzeuszów i zwolenników Heroda, którzy mieli pochwycić Go w mowie. Ci przyszli i rzekli do Niego: „Nauczycielu, wiemy, że jesteś prawdomówny i na nikim Ci nie zależy. Bo nie oglądasz się na osobę ludzką, lecz drogi Bożej w prawdzie nauczasz. Czy wolno płacić podatek Cezarowi, czy nie? Mamy płacić czy nie płacić?”. Lecz On poznał ich obłudę i rzekł do nich: „Czemu Mnie wystawiacie na próbę? Przynieście Mi denara; chcę zobaczyć”. Przynieśli, a On ich zapytał: „Czyj jest ten obraz i napis?”. Odpowiedzieli Mu: „Cezara”. Wówczas Jezus rzekł do nich: „Oddajcie więc Cezarowi to, co należy do Cezara, a Bogu to, co należy do Boga”. I byli pełni podziwu dla Niego.

      źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Kiedy „mądrzy i sprawiedliwi” przychodzą do Jezusa, toczy się prawdziwa walka. Faryzeusze zadają Jezusowi podchwytliwe pytanie: Czy wolno płacić podatek Cezarowi, czy nie? Jezus z kolei pyta ich o to, czyj wizerunek widnieje na monecie podatkowej. Przedmiotem sporu jest prawda najwyższa – prawda o samym Bogu. Gdzie tak naprawdę odbija się Jego obraz? W jego Synu czy w portrecie Cezara? Odnajdźmy dziś prawdziwy obraz Boga w Chrystusie, i Chrystusa w nas, aby oddać Mu to, co do Niego należy – nas samych.

      Jacek Szymczak OP, „Oremus” czerwiec 2009, s. 9

      • pio0 said

        Czas dla Boga

        Znaleźć czas dla Boga obecnie wydaje się trudne. Liczne obowiązki, praca, zabieganie… Wszystko to pozbawia nas czasu na refleksję i spotkanie sam na sam z Najwyższym. Czy jednak takie myślenie nie jest pokusą, która ma nas oddalić od źródła życia, jakim jest Chrystus? Syn Boży daje w tym względzie bardzo jasną wskazówkę: oddaj cesarzowi to, co cesarskie, a Bogu to, co Boskie. Starajmy się wygospodarować czas dla Boga. Pamiętajmy, że żadna minuta spędzona na modlitwie nie jest bezproduktywna. Ona zawsze przynosić będzie duchowe owoce, choć czasem trzeba na nie poczekać.

        Modlitwa

        Jezu, proszę, przyjmij moją modlitwę. Jest ona krótka, bo wciąż jestem tak niedoskonały i brakuje mi równowagi pomiędzy tym, co boskie, a tym, co ludzkie. Jedyne, co potrafię, to stanąć wobec ciebie z całą moją bezsilnością i pokorą. Amen.

  15. cichy said

    http://beforeitsnews.com/alternative/2015/05/jim-willie-us-dollar-will-not-survive-2015-3163584.html

  16. Słavko said

    Dzisiaj miałem sen o Apokalipsie. Jakbym był najlepszym reżyserem to nie oddałbym tego co działo się naszą Ziemią. Nie do ogarnięcia przez moją wyobraźnię. Dziwne bo nie czułem przerażenia wobec śmierci tylu ludzi i nie obudziłem się „zlany potem”. Obudziłem się kiedy wszystko ustało zapytałem która jest godzina. Była 15:00. Armagedon do 15:00 trwał już 4 godziny. Usłyszałem: Na razie tego wystarczy.

  17. Krystyna Sz said

    Swiatlo ukazalo sie w Swieto Najswietszej Maryi Panny Matki Kosciola.
    Matko Najswietsza pelna Laski i pokory wstawiaj sie do Boga za nami!
    Matko Boza modl sie za nami.
    Prosimy Cie, wyblagaj pokoj dla swiata, milosierdzie i nawrocenie wszystkich przed Ostrzezeniem.

  18. Krystyna Sz said


    Matko Najswietsza dziekuje za Twoja dobroc i opieke nad nami.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
