Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Bóg wybrał każdego z was, by go użyć w wielkim planie zbawienia

Posted by Dzieckonmp w dniu 5 Czerwiec 2015

„Drogie dzieci! Oto i dziś pragnę was wezwać do tego, byście od zaraz wszyscy zaczęli żyć nowym życiem. Drogie dzieci, pragnę, abyście zrozumieli, że Bóg wybrał każdego z was, by go użyć w wielkim planie zbawienia ludzkości. Wy nie możecie pojąć, jak wielka jest wasza rola w planie Bożym. Dlatego, drogie dzieci, módlcie się, żebyście w modlitwie mogli zrozumieć plan Boży względem was. Jestem z wami, żebyście go mogli w pełni urzeczywistnić. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

125

.

124

Wczorajsza procesja w Medjugorje

126

 

Odpowiedzi: 99 to “Bóg wybrał każdego z was, by go użyć w wielkim planie zbawienia”

    • Zacznijcie się śmiać z „antysystemowego” Kukiza, bo za chwilę będziecie płakać!
      Jak się narodził „antysystemowy” buntownik bez wyboru? 23 maja 2014 roku Zbigniew Moździerski, basista skonfliktowanego z Pawłem Kukizem zespołu „Piersi”, uzyskuje w Urzędzie Patentowym pod nr Z-411221 prawa do znaku towarowego „Piersi” . Tym samym były kolega z kapeli ostatecznie pozbawia złudzeń i pieniędzy przyszłego kandydata na Prezydenta Polski Pawła Kukiza.
      http://kontrowersje.net/zacznijcie_si_mia_z_antysystemowego_kukiza_bo_za_chwil_b_dziecie_p_aka

      • tomaszgd said

        dobry tekst
        Jeśli ktoś myśli że Kukiz „zniszczy” system to jest bardzo naiwny.
        Jedyna szansa na zmartwychwstanie Polski to 231 mandatów dla PiS w wyborach. Czyli potrzeba 40-43% głosów. Na dzisiaj mamy 35-37%. Brakuje 5%. Bo obawiam się że w koalicji z kukizowcami skończy sie jak AWS-bis. Z drugiej strony jeśli jakis leming który zawsze głosował na PO bo „Kaczyśńki, Macierewicz, Rydzyk….” to lepiej żeby naiwnie wierzył że „Kukiz niszczy system” niż miał oddac głos na PO.

  1. pio0 said

  2. Gosia 3 said

    Kochani! podaje modlitwy dodatkowe do odmawiania NOWENNY POMPEJANSKIEJ . Od jutra tj, 6 czerwca zaczynamy. Intencja: o błogosławieństwo dla naszej ojczyzny.
    Osoby , które modlą się pierwszą Tajemnicą odmawiają dodatkowo początek Różańca Świętego, wymieniają intencję oraz zwracają się do Matki Bożej słowami : Ten Różaniec odmawiam na Twoją cześć, Królowo Różańca Świętego.

    Osoby modlące się ostatnią Tajemnicą odmawiają przez pierwsze 27 dni modlitwę : modlitwę błagalną:

    Pomnij o miłosierna Panno Różańcowa z Pompejów, jako nigdy jeszcze nie słyszano, aby ktokolwiek z czcicieli Twoich, z Różańcem Twoim, pomocy Twojej wzywający, miał być przez Ciebie opuszczony. Ach, nie gardź prośbą moją, o Matko Słowa Przedwiecznego, ale przez święty Twój różaniec i?przez upodobanie, jakie okazujesz dla Twojej świątyni w Pompejach wysłuchaj mnie dobrotliwie. Amen.
    a przez następne 27 dni modlitwę dziękczynną :

    Cóż Ci dać mogę, o Królowo pełna miłości? Moje całe życie poświęcam Tobie. Ile mi sił starczy, będę rozszerzać cześć Twoją, o Dziewico Różańca Świętego z Pompejów, bo gdy Twojej pomocy wezwałem, nawiedziła mnie łaska Boża. Wszędzie będę opowiadać o miłosierdziu, które mi wyświadczyłaś. O ile zdołam będę rozszerzać nabożeństwo do Różańca Świętego, wszystkim głosić będę, jak dobrotliwie obeszłaś się ze mną, aby i niegodni, tak jak i ja, grzesznicy, z zaufaniem do Ciebie się udawali. O, gdyby cały świat wiedział jak jesteś dobra, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen.

    SERDECZNE BÓG ZAPŁAĆ!!!!!!!

    • Gosia 3 said

      Intencja zawiera nasze prośby o natchnienie Duchem Św prezydenta elekta, pokoj w naszym kraju, szybka Intronizacje. oraz ogłoszenie V dogmatu Maryjnego. Rozważajmy swoje tajemnce a w nich te prośby. Pozdrawiam. :):):)

      • mama600% said

        Gosiu 3 czy mogę dołączyć do wzmocnienia dziesiątkiem, codziennie z dziećmi odmawiamy, a im więcej nas tym lepiej🙂

        • Gosia 3 said

          Do! Mama 600% wręcz pragne byś z nami całą rodziną dołączyła. Szatan mnie nie na widzi dlatego popsuł mi klawiaturę w momencie ,kiedy jest mi bardzo potrzebna. A najbardziej nie lubi Maryi.A przecież NP na chwałe naszej królowej Nieba i Ziemi. Znowu zaczynamy w jej świeto: 1 sobota m-ca Szczesć Boże!!!!! wszystkim.

        • szafirek said

          Dzieci będą się modliły z Nami🙂 Cudownie!🙂
          Pozdrawiam serdecznie.

          Ave Maryja!

        • mama600% said

          No to świetnie🙂 Trochę się uśmiałam, bo jak im powiedziałam intencje to pytały dlaczego takie same jak nasze🙂
          Oj wiem coś o nienawiści szatana, jak próbuje moje dzieci, jak przed całą klasą muszą bronić swojego zdania (przed halowen były dyskusje w klasie i synowi powiedzieli, że jak będzie mówił, że to szatańskie święto to nikt z nim nie będzie rozmawiał, a On powiedział że nie szkodzi on ma swojego kolegę, takie rzeczy w II klasie)

          Dzieci mają w ogóle zaskakujące spostrzeżenia. Kiedyś usłyszałam pytanie czy jesteśmy jak Noe? Że my wierzymy w Boga a większość ludzi nie, i czy patrzą na nas jak na wariatów. Po czym stwierdził, że jesteśmy jak rebelianci…

          Szczęść Boże wszystkim🙂

    • Sara 10 said

      Gosiu 3 odmawiamy 4 tajemnice, czyli ostatnia to Światła? Możesz doprecyzować?
      Serdecznie pozdrawiam.

      • Gosia 3 said

        Saro 10! odmawiamy 2 NP składające się każda z 4 części. Ty omawiasz 1 tajemnice bolesna, jeśli jest taka potrzeba to jeszcze raz zamieszczę układ nowenn, sadziłam ,że wszyscy już to wiedza bo zamieszczałam. To o co chodzi Saro?

        • Sara 10 said

          Gosiu 3 nowennę odmawiam po raz pierwszy. Nie bardzo rozumiem na czym polega, dlatego dopytuję. Dla mnie różaniec składa się z 4 tajemnic. Pierwsza Radosna, ostatnia zaś Światła. Napisałaś, że ci, którzy modlą się pierwszą i ostatnią tajemnicą odmawiają dodatkowo modlitwy. Rozumiem więc, że ci, którzy modlą się drugą i trzecią tajemnicą tych modlitw nie odmawiają. Chyba, że chodzi ci o cząstki poszczególnej tajemnicy. Przepraszam za dociekliwość, jestem kompletnie zielona. Nigdy nowenny pompejskiej nie odmawiałam.

        • Magda 2 said

          Gosiu 3 bardzo proszę umieść jeszcze raz układ nowenn. Nie mogę znaleźć na blogu, a zgubiłam kartkę. Bardzo proszę o aktualny układ, bo jeśli dobrze pamiętam to coś mi się nie zgadza dziesiątka dla Krystyny. Pozdrawiam Magda 2.

        • szafirek said

          Ponieważ Gosia3 ma problemy z komputerem zamieszczam za nia skład Nowenn.

          SKŁAD I NOWENNY POMPEJAŃSKIEJ BLOGOWEJ:
          Część pierwsza — Tajemnice Radosne
          1.Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie BOGNA
          2.Nawiedzenie świętej Elżbiety MAGDA
          3.Narodzenie Pana Jezusa SZAFIREK
          4.Ofiarowanie Pana Jezusa w świątyni KRYSTYNKA
          5.Odnalezienie Pana Jezusa w świątyni BARBARA Z KANADY

          Część druga — Tajemnice Światła (nie obowiązkowe)
          1.Chrzest Pana Jezusa w Jordanie KIELICH
          2.Objawienie się Pana Jezusa w Kanie Galilejskiej BOŻENA
          3.Głoszenie królestwa i wzywanie do nawrócenia LESZEK
          4.Przemienienie Pańskie na górze Tabor GOSIA 3
          5.Ustanowienie Eucharystii BOŻENA2

          Część trzecia — Tajemnice Bolesne
          1.Modlitwa Pana Jezusa w Ogrójcu MAMA MARIUSZA
          2.Biczowanie Pana Jezusa MONI
          3.Cierniem ukoronowanie Pana Jezusa JOLA
          4.Dźwiganie krzyża na Kalwarię MARIUSZ
          5.Ukrzyżowanie i śmierć Pana Jezusa SLAVKO

          Część czwarta — Tajemnice Chwalebne
          1.Zmartwychwstanie Pana Jezusa GRAŻYNA
          2.Wniebowstąpienie Pana Jezusa KRYSTYNA SZ.
          3.Zesłanie Ducha Świętego KRZYSZTOF
          4.Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny DANUTA
          5.Ukoronowanie Maryi na Królową nieba i ziemi ANDRZEJ

          SKŁAD II NOWENNY POMPEJAŃSKIEJ BLOGOWEJ:
          Część pierwsza — Tajemnice Radosne
          1.Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie KRYSTYNA
          2.Nawiedzenie świętej Elżbiety MARIANNA
          3.Narodzenie Pana Jezusa DAGA
          4.Ofiarowanie Pana Jezusa w świątyni NESTORKA
          5.Odnalezienie Pana Jezusa w świątyni M. k.

          Część druga — Tajemnice Światła (nie obowiązkowe)
          1.Chrzest Pana Jezusa w Jordanie BOŻENA 2
          2.Objawienie się Pana Jezusa w Kanie Galilejskiej MARIA
          3.Głoszenie królestwa i wzywanie do nawrócenia POWIEW ZE WSCHODU
          4.Przemienienie Pańskie na górze Tabor MAMA MARIUSZA
          5.Ustanowienie Eucharystii MARIUSZ

          Część trzecia — Tajemnice Bolesne
          1.Modlitwa Pana Jezusa w Ogrójcu SARA10
          2.Biczowanie Pana Jezusa EWA
          3.Cierniem ukoronowanie Pana Jezusa SŁAVKO
          4.Dźwiganie krzyża na Kalwarię PANI. H
          5.Ukrzyżowanie i śmierć Pana Jezusa PRO PUBLIKO BONO

          Część czwarta — Tajemnice Chwalebne
          1.Zmartwychwstanie Pana Jezusa BEZA
          2.Wniebowstąpienie Pana Jezusa BRYZA
          3.Zesłanie Ducha Świętego BRYZA
          4.Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny MONIKA
          5.Ukoronowanie Maryi na Królową nieba i ziemi ANDRZEJ

        • szafirek said

          Saro10,odmawiasz jeden dziesiątek-Modlitwa Pana Jezusa w Ogrójcu.
          Pozdrawiam serdecznie Wszystkich.

          Ave Maryja!

        • szafirek said

          Najmocniej przepraszam,zaszła pomyłka.W I Nowennie V Tajemnicę Chwalebną-Ukoronowanie Maryi na Królową nieba i ziemi odmawia Kasia1.Kasiu przepraszam!

          Dodatkowo wzmacniają Nowenny dziesiątkiem Różańca św. :
          Marianna 447-Zwiastowanie Najświetszej Maryi Pannie
          Antoni -Nawiedzenie Świętej Elżbiety
          Becia- Chrzest Pana Jezusa w Jordanie

    • Kasia1 said

      Nic nie szkodzi,ja sie już pomodliłam.Pozdrawiam Wszystkich.Dobrej soboty i n niedzieli życzę.!

    • Bogna said

      Potwierdzam Gosiu3
      Od dzisiaj odmawiam poczatek Rozanca Sw
      Z zawolaniem: Ten Rozaniec odmawiam na Twoja czesto Krolowo Rozanca Sw.
      Wierze w Boga…
      Ojcze Nasz….
      3 razy Zdrowaś Maryjo
      I moja pierwsza tajemnice radosna.
      Dziekuje
      Pozdrawiam Wszystkich

      • Gosia 3 said

        Ja Ciebie Bogno również serdecznie pozdrawiam i cieszę się bardzo że razem trwamy w modlitwie. Przepraszam Was wszystkich za to ,że nie odpowiadałam od razu ale ta moja klawiatura do tej pory nie działa. Zamówiona przez punkt naprawczy jeszcze do tej pory nie dotarła, może dlatego że czwartek był wolnym dniem od pracy i przesyłka idzie dłużej. Przed południem korzystam z czyjejś uprzejmości ale niestety jestem bardzo zajęta. Zostań Bogno z Panem Bogiem i Maryją.

  3. pio0 said

    Ewagriusz z Pontu, IV w.

    Ewagriusz z Pontu napisał:
    – „Jeśli chcesz modlić się, jak należy, w każdej chwili wyrzekaj się samego siebie, a gdy musisz znosić liczne utrapienia, przyjmij je dla dobra modlitwy”.
    – „Trud, który przyjąłeś we właściwy sposób, okaże się pożyteczny w czasie modlitwy”.
    – „Jeśli pragniesz modlić się, jak należy, nie zasmucaj nikogo. W przeciwnym razie na próżno się trudzisz”.
    – „Zostaw swój dar przed ołtarzem, a najpierw idź i pojednaj się z bratem swoim i wtedy przyjdź, a będziesz się modlił bez zamętu. Niewłaściwy stosunek do braci zaślepia rozum modlącego się i zaciemnia jego modlitwy”.
    – „Ci, którzy gromadzą w sobie urazy i smutki i chcą się modlić, podobni są do czerpiących wodę po to, by wlać ją do dziurawego dzbana”.

    Amma Teodora

    Pewna mniszka pytała ammę Teodorę: „Co mam zrobić, moja pani? Gdy znajduję się wśród ludzi, mój język jest jak miecz i nie mogę go okiełznać!”. Czcigodna odpowiedziała: „Jeśli nie umiesz opanować języka, zamknij się w samotności, przestrzegaj cichości i milczenia, nadto strzeż umysłu w bojaźni Bożej i wychwalaj Pana przez milczenie. Postępując w ten sposób, poskromisz nie tylko język, ale i wszystkie swoje namiętności: wtedy za łaską Boga osiągniesz zbawienie”.

    Ojciec Pio

    Ojciec Pio powiedział: „Myśl o tym, co piszesz, ponieważ Pan Bóg będzie wymagał od ciebie dokładnego zdania sprawy. Uważaj, dziennikarzu! Pan Bóg obdarzy cię za twoje posługiwanie satysfakcją, którą pragniesz otrzymać”.

    • zoe said

      Kochani, blagam was o pomoc modlitewna dla mojej jedynej corki Marii (lekarz). Od 8 lat jest w matni zla . Modle sie bez przerwy i placze….. ,jest coraz gorzej. Tej nocy ogarnela mnie rozpacz (za co Pana Boga przepraszam). Niech Mateczka Boza pokaze jej plan Bozy dla niej i pomoze jej go urzeczywistnic!
      Ogarniam was moja modlitwa. Niech Bog was blogoslawi !

      • krystynka said

        Ufaj Panu,nie rozpaczaj nawrócenia są często po wielu latach,zaufaj Panu Bogu,oddaj córkę właśnie w opiekę Bożą a sam Bóg otoczy ja Swoją Ojcowską opieką.Wspomniałaś o Naszej Matce Bożej,oddaj jej Swoją dziecinę,zobaczysz na efekty jej przemiany życia nie będziesz musiała długo czekać.Maryja wie co jest najlepsze dla Twojej córki,bądź spokojna jeszcze będziesz sie cieszyć Swoją zdrową córką.Ja Swoje dzieci oddałam Bogu miłosiernemu aby żyły i cokolwiek zrobiły tylko na Chwałę Panu,wszak do niego należy każde życie a skoro Pan Bóg stworzył każdego człowieka z miłości ,to ma też jakiś Swój plan dla Twojego dziecka.

        • zoe said

          Krystynko,dziekuje za duchowe wsparcie. Ufam Bogu i blagam wszystkich o modlitwe wstawiennicza za mnie i corke . Niech Bog blogoslawi ciebie i dzieci !

      • Anka said

        +

        Zoe, jako matka masz przywilej błogosławieństwa swojego dziecka, a takie błogosławieństwo ma niezwykłą moc i co ważne (słowa kapłana), „chwyta nawet na odległość”. Zawsze, kiedy zaboli Cię myśl o swojej córce, zrób jej wirtualny krzyżyk na czole mówiąc: niech Cię (imię) błogosławi Bóg Wszechmogący Ojciec i Syn i Duch Święty.
        Na cuda nie będziesz długo czekać, tylko nie „oszczędzaj” na krzyżykach.🙂
        Też pomodlę się za Twoją córkę.

        • zoe said

          Dziekuje ci Aniu , ze przypomnialas mi o blogoslawieniu corki na odleglosc. Dzieki za slowa otuchy; to prawda , ze licze tylko na Bozy cud . Zaczelam druga Nowenne Pompejanska …
          Dzieki ci za modlitwe ! ja tez sie pomodle za ciebie . Zycze morza lask Bozych .

        • zoe said

          +
          Dziekuje ci droga Anko ,ze przypomnialas mi o blogoslawieniu dziecka na odleglosc.
          Dzieki za slowa otuchy . to prawda ,ze licze tylko na Bozy cud , kiedy po ludzku juz wszystko skonczone .Zaczelam druga Nowenne Pompejanska ..
          Dziekuje ci za modlitwe .Ja tez pomodle sie za ciebie. Niech Bog obdarzy ciebie i najblizszych morzem lask!

      • Kasia1 said

        Daję Ci moją modlitwę,ja też walczę o syna i wiem jak każda porażka boli.,ale nie poddaje sie,a mówie Ci ,walka jest ostra.Ale my ,matki ,mamy specjale łaski .Tu a blogu wszyscy sie wspieramy i jest łatwiej .Zoe,damy rade z Bożą pomocą.

        • bozena2 said

          Kochane jak syn marnotrawny Anny Argasińskiej nawrócił się i został apostołem czasów ostatnich , to trwajcie przy Bogu, dobru, ofiarach, pokucie i modlitwie i wasze dzieci też się nawrócą.
          Jezus:
          Synu, nie rań Mojego serca, Ja czekam na ciebie. Otrzymałeś już wiele łask, obdarzam cię nimi każdego dnia. Spójrz, obejrzyj się za siebie, popatrz: czyja to ręka wyrwała cię z paszczy lwa, kto ci przewodzi i kto jest ci Panem? Dlaczego ranisz Moje serce, powracając do starych, złych i obcych Bogu, praktyk? Tak, wiem, że zrobiłeś parę kroków do przodu, ale spójrz stając w PRAWDZIE, ile ostatnio zrobiłeś kroków do tyłu. Stąd też trwasz prawie w tym samym miejscu.

          Dziecko, nie możesz przyodziewać się w skórę starego człowieka, przecież wyzwoliłem cię z tego, co pchało cię w przepaść. Za czym tęsknisz synu, czego ci brakuje? Masz wszystko, o wiele więcej, niż mogłeś sobie wyobrazić. Dałem ci dom i to wszystko, co potrzebne do wzrostu duchowego, czemu więc buntuje się serce twoje przed dobrem, które pragnę ci ofiarować? Jesteś Moim naczyniem, pragnę napełnić cię dobrem.

          Nie paktuj ze złem, bo ranisz siebie i tę, którą dałem ci za matkę. Niezależnie od tego, jakie by błędy popełniła wobec ciebie, ty winien jej jesteś świętą wdzięczność i otoczenie jej opieką — właśnie to mężczyzna w twoim wieku, synu, winien już oddawać matce. Teraz już ona powinna brać, a ty dawać — taka jest kolej rzeczy. A nade wszystko miłość i szacunek. Pismo Święte mówi o obowiązku dzieci względem rodziców: „… Choćby i rozum postradał…”, winien jesteś otoczyć opieką tę, która cię urodziła, wykarmiła i wychowała. Jaki to przykład dajesz swojemu dziecku, które widzi i słucha? Jakim jesteś dla niego przykładem? Czy chcesz, aby ten przykład utrwalony został w jego pamięci? Wiedz, że tyle samo otrzymasz, ile dajesz. Synu, rozliczę cię na sądzie przede wszystkim z twojego postępowania wobec tej, której zadajesz ból.

          Nie na to powołałem cię na swego apostoła, żebyś uciekał przede Mną. Będę dotąd doświadczał, dopóki cię nie okiełznam, więc nie buntuj się i nie zadawaj więcej cierpień tym, którzy cię kochają.

          Prosiłem, byś zostawił „towarzystwo”, z którego cię oczyściłem. Pokazałem, kim są ci wszyscy, do których stale powracasz. .. Czy jeszcze nie rozpoznajesz, kto prowadzi cię nocą? Na pewno nie Ja! Mój świat, Moja prawda to dzień, to słońce. Noc i księżyc są sprzymierzeńcami księcia ciemności. Nie chodź, synu, jego drogami, bo to jego ponowny podstęp. Radzę ci: usłuchaj Mnie i odetnij tę drogę jak najszybciej, bo do źródła ona nie prowadzi. Szkoda, synu, narażać się na następne przykre doświadczenia, aby znów utracić wiele. Mało czasu zostało do wypełnienia tego, co przygotowuje Mój Ojciec. Będziesz Mi apostołem czasów ostatnich — takie jest twoje powołanie — więc proszę cię synu raz jeszcze: zerwij ze zniewoleniem ze strony „towarzystwa”, które nie sprzyja ci za twoimi plecami — języka sobie nie szczędzą. Nie oszukuj samego siebie. Ja chcę ci być przyjacielem — jedynym, niepowtarzalnym, który nie oszukuje, nie zdradza, a który oddał swoje życie za ciebie. Czy znasz takiego drugiego? Odnajduj Mnie każdego dnia w Eucharystii, w Piśmie Świętym (na ile czas ci pozwala), bo to przyniesie ci poznanie PRAWDY i przywróci sens twemu życiu. Reszta to omamy i kłamstwa księcia ciemności. Powróci pokój do serca twego, jeśli powrócisz do spokojnego życia, które JA pragnę ci dać. Przyjmij zatem Moją ofertę, bo lepszej nie znajdziesz. Nie wracaj do tego, co oddaliło cię ode Mnie, bo czyż nie szkoda czasu na ponowne oczyszczanie?

          Trzeba, synu, postępować dalej do przodu, ale Moją drogą, drogą jasności, w pełni słońca, za dnia. Niech noc będzie dla ciebie odpoczynkiem w domu i we własnym łóżku, bo te łoża, które wybierałeś, okazało się że nie były wygodne i dobrze wiesz, do czego prowadziły.

          Zaoszczędź już sobie przykrych doświadczeń. Czas, który ci daję tu na ziemi, należy do Mnie. Jesteś tylko jego dzierżawcą, więc wykorzystuj go dobrze, bo z każdej minuty będę rozliczał na Sądzie Ostatecznym. Z miłości do bliźniego, z tego co dałeś z siebie swemu bratu — a to oznacza zerwanie ze starym człowiekiem, przyobleczonym w egoizm… Teraz, synu, trzeba dawać. Już czas zacząć dawać, już czas najwyższy, bo nie wiesz ile ci go zostało, zatem nie żongluj nim według własnego egoizmu.

          To jest Moje przesłanie, które w noc Zesłania Ducha Świętego przekazuję ci i proszę, byś je uszanował, wszczepił w swoje serce i zaczął nim żyć, a Ja będę ci błogosławił, i wtedy pokój powróci do twego serca. Tak należy rozumieć Moje słowa: „Zaprzyj się samego siebie”. Za pierwszym, za drugim i za trzecim razem będzie ci trudno, ale gdy przezwyciężysz swoje słabości, następnym razem pójdzie o wiele łatwiej, bo zaczniesz wzrastać w prawdzie i poczujesz się Moim zdrowym dzieckiem. Minie bunt, lęk, złość, wszystko co pochodzi od złego ducha. Trzeba mu się przeciwstawić, i na tym ma polegać twoja praca. Będę ci błogosławił na każdy dzień twoich zmagań i przemieniał twoje serce, jednak potrzebuję twojej współpracy, bo bez niej nic, synu, nie mogę uczynić. Zacznij od nowa — od zgięcia kolan, od solidniejszej modlitwy, a ona będzie ci umocnieniem do walki z pokusami, które przyjdzie ci zwalczyć. Błogosławię cię — Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty.
          http://www.objawienia.pl/argasinska/arg31.html

        • zoe said

          Kasiu, tak! nie nalezy zapominac o specjalnych laskach matki .
          Czasem wydaje sie , ze Bog uchyla skraweczek Misterium Jego bolu w Ogrodzie Oliwnym – opuszczenie,straszne leki, rozpacz, agonia….. i Misterium zbolalego serca Jego Matki.
          Wiec powinno sie dziekowac Bogu za taka laske , chwalic Go w kazdym momencie a niestety tak nie jest.
          Dziekuje za modlitwe .Pamietam w modlitwie.

      • pio0 said

        Zoe ufaj i wierz, módl się i czekaj cierpliwie na nawrócenie, w czasie odpowiednim dla Pana, córka wróci do Pana Boga.
        Ofiaruj cierpienia za nią, post, jałmużna w jej intencji,może jakaś pielgrzymka?Może Medjugorje(najlepiej z córką, może być pretekst, że tam ciepło, jest morze niedaleko :)?
        Nie wpadaj w rozpacz, gdyż wtedy zły wygrywa, ufaj do końca, jak Maryja, jak Maryja na której kolanach złożono ciało Jezusa. „Oto Ja służebnica Pańska, niech Mi się stanie według twego słowa!”
        Przechodzisz czas próby, zobacz na czytania w Piśmie Świętym z tego tygodnia. Zobacz na Tobiasza.
        Z Modlitwą.
        pozdrawiam

        • pio0 said

          P.S.
          Dodam, że już wkrótce wielkie Święto, w sumie dwa. w przyszły piątek i sobotę. Uciekaj się do tych dwóch serc, błagaj za córką do Serca Jezusa i Maryi, poświęć córkę tym dwóm Sercom. Akt poświęcenia znajdziesz w internecie.

        • pio0 said

          *Księgę Tobiasza, a chodzi o Tobita

        • zoe said

          Ooo , PioO! dziekuje ! Tak bym chciala , zeby pojechala do Medjugorie!
          Corka odrzuca od 8 lat wszelki dialog ze mna ze wzgl. na moja wiare w Boga .
          Chcialabym byc jak swieta Monika, ktora nie ustawala w modlitwie o nawrocenie syna .
          Poswiece corke dwom Sercom Jezusa i Maryji .Dziekuje za modlitwe! Pamietam w modlitwie .

        • pio0 said

          Skoro chcesz aby pojechała, to staraj się i proś o to, ale zachęcam żeby to nie było na siłę, ale bardziej sprytem😉
          Tą wytrwałością możesz jej wyprosić zbawienie, także nie poddawaj się.

          Dla Ciebie piękna pieśń i rodziny:

        • zoe said

          Wysluchalam tej piesni dzis rano . Dziekuje PioO ! Blogoslawionej radosnej niedzieli!

  4. Mam pytanie do osób, które były w Medjugorje. Ile mniej więcej wystarczy „kieszonkowego” na kilka dni pielgrzymki i w jakiej walucie najlepiej? Może to i głupie pytanie, ale dałam Mamie na prezent bilet na taką pielgrzymkę i też wypadałoby Mamie może jakieś pieniążki dosłać aby miała na „atrakcje” czy pamiątki. Ja wiem, że pieniądze to pojęcie względne i dla jednych np. 10 zł to mało, a dla innych to majątek, ale mnie chodzi o kwotę z perspektywy takiego przeciętnego „Kowalskiego”. Bo głupio mi żeby Mama wydawała własne pieniądze skoro dostała pielgrzymkę w prezencie (w jej cenie już jest nocleg i dwa posiłki dziennie).

    • Anka said

      +
      Waluta sprawdza się każda. Zależy co mama zechce kupić. Pamiątki też są w różnych cenach. 50 – 100 euro to taka, myślę, standardowa kwota, jeśli pielgrzymka trwa około tygodnia.

      • EWA DM said

        Jeśli mogę jeszcze coś doradzić, to lepiej kieszonkowe mieć raczej drobne, bo i na tacę trzeba dać, i łatwiej jest wtedy kupować drobne pamiątki. Z większymi nominałami może być pewien problem przy zakupach. Ja przed wyjazdem zaopatrywałam się w dobrą garść monet 1-2 euro.

    • pio0 said

      Ciężko powiedzieć ile, zależy na ile i co będzie kupować. Jak wyżej drogie Panie pisały, warto mieć obcą walutę, choć i w złotówkach też przyjmują. Jeśli masz możliwość dać jej więcej, to daj więcej ,najwyżej przywiezie z powrotem.Warto mieć na ofiarę, jakieś drobne pamiątki, datki dla np. Wieśka czy po drodze na jakieś postoje, wc. Jeśli ma zapewnione noclegi, przejazd i jedzenie to w sumie wielkiej kwoty nie musi mieć, ale lepiej mieć na zaś jakby miało braknąć, choć znając pielgrzymki to i nawet bez jedzenia czy spania wszystko miała by zapewnione🙂

  5. Do Sary 10
    Rozaniec sklada sie z czterech czesci, kazda czesc ma 5 tajemnic. Mysle, ze to „nazewnictwo” wprowadzilo Cie w blad, dobrze ze pytasz. Jesli nie masz innej mozliwosci to wpisz sobie w Google” rozaniec swiety” , bedziesz mogla sie wtedy dokladnie zorientowac co i jak sie nazywa i jakie tajemnice sa w kolejnych czesciach rozanca.
    Zycze wytrwalosci w modlitwie i serdecznie pozdrawiam
    I jeszcze jedno: technicznie to Tajemnice Swiatla sa czescia druga Rozanca.
    Pierwsza czesc to Tajemnice Radosne ( 5 tajemnic), Druga czesc to Tajemnice Swiatla ( tez 5 tajemnic), potem Bolesne (5) i Chwalebne(5). odmawiajac Rozaniec w tej kolejnosci rozmyslamy o kolejnych wydarzeniach z zycia Jezusa i Jego Matki w porzadku chronologicznym.
    Jeszcze raz pozdrawiam

    • Sara 10 said

      Danuta Cecylia – dzięki za wyjaśnienia. Człowiek całe życie uczy się, a i tak umiera głupi. Wiesz Danusiu, w Google można poszukać wtedy, jeśli masz wątpliwości. Jeżeli natomiast jesteś przekonana o swojej słuszności, nie wiesz, że tkwisz w błędzie, nie patrzysz, by wiedzieć:-)
      Serdecznie pozdrawiam

  6. Dana said

    Nowenna do Najświętszego Serca Pana Jezusa przed świętem

    Modlitwa na każdy dzień
    Najświętsze Serce Zbawiciela, w moich tak wielu troskach i cierpieniach zwracam się do Ciebie z dziecięcą ufnością i błagam o pomoc i ratunek. Mam nadzieję, że mnie wysłuchasz, gdyż powiedziałeś: „Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię” (Mt 11,28). Dlatego przychodzę do Ciebie i błagam przez zasługi Twej Męki, za przyczyną Matki Najświętszej i wszystkich Twoich Świętych, udziel mi łaski, o którą Cię proszę…

    Dzień 4
    Jezu, Ty z miłości ku mnie stałeś się posłuszny aż do śmierci krzyżowej. Naucz mnie posłuszeństwa Twojej woli i wierności nauce Twojego Kościoła. Pomóż mi, abym szczególnie w trudnych chwilach mojego życia umiał z pokorą poddać się Twojej woli. Amen.
    Panie, nie moja, ale Twoja wola niech się stanie.

  7. Dana said

    Nowena do Najświętszego Serca Pana Jezusa (wer. I)

    Modlitwa wstępna na każdy dzień nowenny

    Boże, Ty raczyłeś nam dać największy Dar – Najświętsze Serce Twego Syna; udziel nam jeszcze tej łaski, abyśmy się z całego serca nawrócili do Serca Jezusa, abyś Ty był zawsze naszym Bogiem, a my Twoim ludem na wieki. Amen.

    Dzień 4
    Serce Jezusa naszym największym Dobroczyńcą
    O Boże, Ty jesteś naszym największym Dobroczyńcą. Dla nas stworzyłeś ten piękny świat ze wszystkimi jego cudami. A gdy pierwszy człowiek przez nieposłuszeństwo popełnił grzech, posłałeś na świat swego Jednorodzonego Syna, Jezusa, który nas odkupił swoją męką i śmiercią. Ty, o Jezu, ukryłeś się pod postacią Chleba, aby karmić nasze dusze na drodze do nieba i objawiłeś nam swoje Serce, które nas tak bardzo umiłowało. O Jezu dobry, któż zdoła opowiedzieć o Twych niezliczonych dobrodziejstwach i złożyć za nie dzięki? Z całego serca dziękuję Ci za wszystkie łaski, jakimi nas obdarzyłeś i nieustannie zlewasz na nas w obfitości. A teraz, będąc w potrzebie, błagam Cię, o Serce Boże, o łaskę… Amen.

    • Dana said

      … więc proszę cię synu raz jeszcze: zerwij ze zniewoleniem ze strony „towarzystwa”, które nie sprzyja ci za twoimi plecami — języka sobie nie szczędzą. Nie oszukuj samego siebie. Ja chcę ci być przyjacielem — jedynym, niepowtarzalnym, który nie oszukuje, nie zdradza, a który oddał swoje życie za ciebie. Czy znasz takiego drugiego? Odnajduj Mnie każdego dnia w Eucharystii, w Piśmie Świętym (na ile czas ci pozwala), bo to przyniesie ci poznanie PRAWDY i przywróci sens twemu życiu. Reszta to omamy i kłamstwa księcia ciemności. Powróci pokój do serca twego, jeśli powrócisz do spokojnego życia, które JA pragnę ci dać. Przyjmij zatem Moją ofertę, bo lepszej nie znajdziesz. Nie wracaj do tego, co oddaliło cię ode Mnie, bo czyż nie szkoda czasu na ponowne oczyszczanie?

      http://www.objawienia.pl/argasinska/arg31.html

  8. Mariusz said

    Sobota, 6 czerwca 2015

    (Tb Wlg 12,1.5-15.20)
    Tobiasz zawołał do siebie swego syna i rzekł do niego: „Co damy temu świętemu człowiekowi, który ci towarzyszył w twojej podróży?” Przywoławszy go tedy, ojciec wraz ze synem wzięli go na stronę i zaczęli go prosić, aby się zgodził na przyjęcie połowy wszystkiego, co sprowadzili. Wtedy anioł, będąc sam z nimi, rzekł: „Błogosławcie Bogu niebios i wyznawajcie wobec wszystkich żyjących, że wielkie miłosierdzie wam wyświadczył. Dobrą jest rzeczą zachowywać tajemnicę królewską, godzi się jednak ujawniać i ogłaszać o dziełach Bożych. Dobra jest modlitwa z postem, a jałmużna znaczy więcej aniżeli złoto i skarby; jałmużna bowiem od śmierci uwalnia, ona to z grzechów oczyszcza i przyczynia się do znalezienia miłosierdzia i życia wiecznego. Ci bowiem, co dopuszczają się grzechu i nieprawości, są sami dla siebie wrogami. Chcę więc odkryć wam prawdę i nic nie chcę ukryć przed wami. Gdyś modlił się ze łzami i zmarłych grzebałeś; gdyś opuszczał posiłek i zmarłych podczas dnia ukrywałeś w domu swoim, ja przedstawiałem twoją modlitwę przed Panem. A ponieważ byłeś miłym Bogu, przypadło na cię to doświadczenie. A teraz posłał mnie Pan, aby cię uleczyć i aby Sarę, żonę syna twego, od czarta uwolnić. Jam jest anioł Rafał, jeden z siedmiu, którzy stoimy przed Panem. Jest więc czas, abym powrócił do Tego, który mnie posłał; wy zaś błogosławcie Bogu i opowiadajcie o wszystkich cudach Jego”.

    (Ps: Tb 13.2.6.7)
    REFREN: Pan bardzo wielki, żyjący na wieki

    Bóg karze i okazuje miłosierdzie,
    posyła do Otchłani pod ziemię i wyprowadza
    z największej zagłady.
    I nie ma nikogo,
    kto by uszedł Jego ręki.

    A kiedy nawrócicie się do Niego całym sercem
    i z całej duszy,
    aby postępować przed Nim prawdziwie,
    wtedy On zwróci się do was,
    i już nigdy nie zakryje oblicza swego przed wami.

    A teraz spójrzcie, co On wam wyświadczył,
    i dziękujcie Mu pełnym głosem,
    uwielbiajcie Pana sprawiedliwego
    i wysławiajcie Króla wieków!

    (Mt 5,3)
    Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.

    (Mk 12,38-44)
    Jezus nauczając rzesze mówił: Strzeżcie się uczonych w Piśmie. Z upodobaniem chodzą oni w powłóczystych szatach, lubią pozdrowienia na rynku, pierwsze krzesła w synagogach i zaszczytne miejsca na ucztach. Objadają domy wdów i dla pozoru odprawiają długie modlitwy. Ci tym surowszy dostaną wyrok. Potem usiadł naprzeciw skarbony i przypatrywał się, jak tłum wrzucał drobne pieniądze do skarbony. Wielu bogatych wrzucało wiele. Przyszła też jedna uboga wdowa i wrzuciła dwa pieniążki, czyli jeden grosz. Wtedy przywołał swoich uczniów i rzekł do nich: Zaprawdę, powiadam wam: Ta uboga wdowa wrzuciła najwięcej ze wszystkich, którzy kładli do skarbony. Wszyscy bowiem wrzucali z tego, co im zbywało; ona zaś ze swego niedostatku wrzuciła wszystko, co miała, całe swe utrzymanie.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

      • zoe said

        Anko, nie udalo mi sie wpisac pod twoja odpowiedzia na moje wolanie o pomoc .
        Sziekuje ci za to , ze przypomnialas mi o blogoslawienstwie dziecka na odleglosc.
        Dzieki za slowa nadziei.,Wierze tylko w Bozy cud, kiedy po ludzku nic nie jest mozliwe .
        Dzieki za modlitwe , Ja rowniez bede pamietac o tobie . Niech Bog ciebie blogoslawi i udzeli wszelkich lask .

    • Mariusz said

      Jezus widzi inaczej niż my. Patrzy z upodobaniem na ludzi – wszystkich. Cieszy się, gdy przychodząc do Niego, przynosimy mu nasze „nic”, to znaczy gdy nie zatrzymujemy niczego dla siebie. Uboga wdowa z dzisiejszej Ewangelii zyskała podziw Pana nie tym, ile wrzuciła, ale tym, że mając zaledwie dwa pieniążki, postanowiła nawet jednego nie zachować dla siebie… tak na wszelki wypadek. Dziś, na Eucharystii, stajemy przed Pełnią, która wyciąga ręce po nasze „nic”.

      Jacek Szymczak OP, „Oremus” czerwiec 2009, s. 27

      • pio0 said

        Szczere serce

        Jezus przestrzega swoich uczniów przed wyniosłością. Bycie chrześcijaninem to zaszczyt, którego nie wolno się wstydzić. Nie może to jednak być powodem do starania się o przywileje społeczne lub ekonomiczne. Kościół prześladowany był zawsze znakiem dla świata. Kościół, który budował na przywilejach, szybko tracił duchowy autorytet. Wpatrujmy się w postawę ubogiej wdowy. Była hojna, chociaż miała niewiele. Możemy zdziałać wiele, wcale nie posiadając dużych zasobów finansowych. Ważniejsze od zasobności naszego portfela jest nasze szczere i uczciwe serce.

        Modlitwa

        Panie, proszę Cię o serce, które będzie otwarte na drugiego człowieka i nie będzie się nigdy pyszniło. Ustrzeż mnie od zachłanności na przywileje ekonomiczne i społeczne. Amen.

    • pio0 said

      6 czerwca – Święty Norbert, biskup

      Patron: Pragi, zakonu norbertanów, sióstr norbertanek oraz wszystkich wspólnot jego imienia

      http://www.brewiarz.pl/czytelnia/swieci/06-06a.php3
      Litania: http://www.radoslaw.home.pl/modlitewnik/litanie/sw_norbert.htm

      Modlitwa

      Boże, któryś św. Norberta, Wyznawcę Twojego i biskupa, wielkim kaznodzieją uczynił i przez niego Kościół Twój nowym zgromadzeniem zakonnym obdarzył, spraw, prosimy, abyśmy za pośrednictwem zasług jego, wsparci Twoją pomocą wiernie spełniali, czego on słowem i czynem nauczał. Przez Pana naszego Jezusa Chrystusa, który króluje w Niebie i na ziemi. Amen.

  9. Dzieckonmp said

    Tutaj można na żywo oglądać wizytę Franciszka w BiH w Sarajewie

    http://www.bhrt.ba/bht1-uzivo/

  10. Adrian said

    Portal wSensie.pl podaje wyniki badań amerykańskiej organizacji Global Financial Integrity, według których Polska jako jedyny kraj członkowski UE znalazł się na liście dwudziestu najbardziej wyzyskiwanych przez obcy kapitał państw świata. Z Polski odpływają co roku ciężkie miliardy. Dla przykładu, Rumunia jest na 32. miejscu tej listy.
    Ministerstwo Finansów szuka (podobno) sposobu na ograniczenie odpływu pieniądza z Polski. Powodem tych działań ma być zalecenie europejskiej Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD). Trudno się dziwić, skoro dane dotyczące odpływu środków z naszego kraju kształtują się mało optymistycznie.
    Z raportu amerykańskiej pozarządowej organizacji Global Financial Integrity (GFI) wynika, że w latach 2003-2012 wytransferowano z Polski dziesiątki miliardów dolarów. W roku 2003 – 1,96 mld, a w następnych latach odpowiednio: 0,42 mld; 0,79 mld; 0 mld ; 3,3 mld; 12,16 mld; 10,04 mld; 10,46 mld; 9,92 mld, 4,06 mld. Odpowiedzialne są za to te wszystkie zagraniczne firmy, które rząd warszawski zwolnił od podatku dochodowego.
    Prawie połowa tych dochodów, które uzyskują zagraniczni właściciele pochodzi z wypłacania dywidend tzw. spółkom-matkom przez ich satelickie firmy zakładane w Polsce. Jednocześnie coraz mniej pieniędzy wraca do spółek-córek w Polsce. Niechęć do reinwestycji właściciele tłumaczą kryzysem ekonomicznym w krajach, z których pochodzą spółki-matki.
    Amerykańskie badania pokazały, że Polska jako jedyny kraj Unii Europejskiej znalazła się w pierwszej dwudziestce najbardziej wyzyskiwanych państw. Na tej samej liście Rumunia jest na miejscu 32.
    Według ekonomistów zjawisko to przeczy oficjalnej propagandzie jakoby kapitał nie posiadał narodowości i „paszportu”. – Ostatni kryzys dość wyraźnie pokazał, że kapitał ma jakiś paszport i wraca na swój bazowy rynek, gdy dzieje się na nim źle – powiedział Dariusz Winek, główny ekonomista banku BGŻ.
    http://www.pch24.pl/polska-przed-rumunia-w-rankingu-krajow-najbardziej-dojonych-przez-zagraniczny-kapital,36202,i.html#ixzz3cBv7MqLE
    —————————————————————————-
    W czerwcu ruszają manewry symulujące ataki brudną bombą atomową.
    Potężne manewry symulujące atak brudną bombą atomową mają się odbyć pod koniec czerwca w Grand Rapids w stanie Michigan. W operacji nazwanej Northern Exposure weźmie udział ponad 1000 żołnierzy z Gwardii Narodowej Michigan i będzie to pierwszy raz w historii kiedy to władze lokalne będą działały z Gwardią Narodową.
    http://www.prisonplanet.pl/polityka/w_czerwcu_ruszaja_manewry,p1597206175
    _________________

    • Patryk Mobilny said

      Tutaj można zobaczyć, skąd bierze się ten wyzysk.

      • Znawca 2012 said

        Koniec rozliczeń bliski i nic was już nie uratuje. Im więcej kradniecie i lekceważycie przykazania Pana Boga w Trójcy tym łatwiej traficie do kotła. A tego co nakradniecie do innego wymiaru się nie przenosi. Jestem tym co widział Sąd Ostateczny w przyszłości w innym wymiarze. Tam na duszę wyda wyrok sumienie, którego już nie macie.

        • bricksky said

          Znawca a byś mógł opisać prostymi słowami jak ten Sąd wyglądał? Co się działo, jakie odczucia miałeś, mimo że to tylko sen , ale jednak.
          Pozdrawiam

        • Regina said

          Sl. B. S. Jozefa Menendez widziala jako 1 z glownych przyczyn potepienia wlasnie kradzieze:

          „Zdaje mi sie, ze dusze oskarzaja sie zwlaszcza z grzechow przeciw czystosci, z kradziezy, z niesprawiedliwosci w sprawach pienieznych i ze wiekszosc jest za to potepiona.”

        • Znawca 2012 said

          Mateńka Boża zwraca się do nas wszystkich w swoich Orędziach. Tym powinniśmy się zająć i żyć wg tych orędzi.

  11. Andrzej C said

    • rafael said

      Kiedyś ludzie mieli wiarę, dzisiaj taki wojewódzki pokazuje jak młodzi powinni się zachowywać, pseudo liderzy w TV robią siano z głowy ludziom. Te chore reality show, tego się oglądać nie da, ale młodzi są podatki na to i dlatego nie ma szacunku dla wartości moralnych, religijnych itp

    • barbara said

      bez słów….

      • Adrian said

        pomódl się za nich….jesteśmy słabimi ludżmi, gdzie szatan nami jeszcze rządzi….aby okres jego rządów się już skończył, bo też mam tego wszystkiego dosyć….

        „Jeśli pozwolicie, by szatan skusił was do nienawiści wobec innych, wpadniecie w straszną ciemność. Nienawiść jest jak chwast, który rośnie i szybko się rozprzestrzenia. Gdy nienawiść jątrzy się w duszy, w końcu pochłonie ją w całości. ”
        http://paruzja.info/pl/component/content/article/82-oredzia/styczen-2015/1751-09-01-2015-15-30-kiedy-nie-ma-milosci-nie-ma-mnie-w-duszy

        „Kiedy człowiek przeklina drugiego i mówi „tego właśnie chciałby Bóg, kiedy się broni Jego Słowa” lub gdy usprawiedliwia złe postępowanie mówiąc, że jest dobre w Moich Oczach, to wiedzcie to. Kiedy będziecie Mnie kochali, nigdy nie odejdziecie od miłości, której uczyłem ani od sposobu, w jaki należy Mnie naśladować. Nigdy nie krytykowałem grzeszników. Nigdy ich nie przeklinałem. Nigdy ich nie krzywdziłem i nigdy ich nie potępiałem. Wy tak samo musicie postępować jak ja.
        Obejmijcie grzeszników. Módlcie się za nich. Ponieważ jeśli tego nie robicie, sprzeciwiacie się Mojej Woli i wasze działania będą służyły tylko waszym błędnym poglądom co do tego Kim Ja Jestem. Nie możecie mówić, że jesteście Moi, jeśli głosicie coś przeciwnego do tego, czego nauczałem. Nigdy nie spoglądajcie z góry na tych, których uważacie za grzeszników w Moich Oczach. Módlcie się za nich, ale nigdy ich nie osądzajcie, gdyż nie macie do tego prawa. ”
        http://paruzja.info/pl/component/content/article/75-oredzia/wrzesien-2014/1653-20-09-2014-16-38-nigdy-nie-krytykowalem-grzesznikow-nigdy-ich-nie-przeklinalem-nigdy-ich-nie-krzywdzilem

    • kpi said

      Zawisza przeholował, takie teksty niczego nie budują, a tylko szkodzą tym co je piszą i ich partiom

      • Dzieckonmp said

        Zawisza właśnie jest z bardzo małej kilkuosobowej partyjki podobno najbardziej prawicowej. Tylko jego partia jest prawicowa tak on uważa.

        • Moher said

          Uwazam że Zawisza nazywa rzeczy po imieniu, lepsze to niż piłatowe umywanie rąk i zapobiegliwe udawanie, że pewnych rzeczy nie ma…

        • Dana said

          Czy Pan Zawisza klęka na ulicy jak ksiądz niesie Pana Jezusa do chorego .Przestańmy się wyzywać -w Izraelu „maszerują szmaty” u nas jest ” bydło” i co jeszcze.To są synowie i córki marnotrawne przebywające w złym towarzystwie.

  12. Paweł said

    Kongres dla społecznego panowania Chrystusa Króla:
    http://livestream.com/premiummediapl/kongreschk

  13. szafirek said

    Nad Lublinem nadrabiają zaległości,jeden za drugim rozpyla😦 A jak u Was?

    • cox21 said

      U mnie (okolice Białej Podlaskiej) narazie spokój.

    • halina said

      W podlaskim są już od wczoraj i dzisiaj też ,po 2 dniowej przerwie,

    • Kasia1 said

      dzisiaj nad Śląskiem latają i trują.Już od rana ,jak szłam z Kościoła to rozpylali.Zastanawiam się, czy nie można by jakoś temu zaradzić.

  14. przeklejka said

    Warto posłuchać na żywo
    Kongres Społecznego Panowania Chrystusa Króla- Poznań 6 czerwca 2015
    tutaj
    http://www.radiochrystusakrola.pl/
    tu program
    http://www.kongresdlachrystusakrola.pl/

  15. Szczepan said

    Witam!

    Poproszę o pomoc w postaci modlitwy, najlepiej Różańca za mnie, moją mamę i siostrę.
    Na dn. 23.06.2015.r. godz. 10:00 (rano) jest wyznaczona nam eksmisja, chcą mnie i moją rodzinę wyrzucić do „hotelu robotniczego” na ul. Przeworską 1 na warszawskiej Pradze.

    Próbujemy walczyć, ale bez pomocy prawnika (uczciwego) nie damy rady.

    Na wszelki wypadek szukamy mieszkania do wynajęcia, w rozsądnej cenie. Zależy nam głównie na Ursynowie.

    Serdecznie dziękuję i pozdrawiam,
    Bóg zapłać.

    • Donald said

      Niech Pan spróbuje skorzystać z „Duda pomocy”, oferowanej przez prezydenta elekta. Zdaje się, ze w tej chwili biuro znajduje się przy siedzibie PiSu. Koordynator Janusz Wojciechowski mówi, że w sprawach pilnych można się zgłaszać. Pomoc na większą skalę ruszy wkrótce po oficjalnym objęciu stanowiska przez prezydenta elekta.

      Oczywiście o modlitwie też pamiętamy.

      • cox21 said

        Też bym tutaj uderzył. Pan Wojciechowski z tego co wiem zajmuje się podobnymi sprawami.

    • Kasia1 said

      ja mogę pomóc tylko modlitwa i zrobie to .Zyczę ,aby dobrzy ludzie pomogli.

    • pio0 said

      Ktoś tu kiedyś na blogu pisał o pomocy prawnej, że jest chyba prawnikiem może On/Ona Ci pomoże?
      Mam nadzieję, że się jakoś ułoży.

      • bozena2 said

        Tak pisała jedna osoba wśród nas, oto jej mail, który specjalnie podała.
        vesper.vesper@poczta.onet.pl prawnik

        • Vesper said

          Przepraszam bardzo, ale podałam ten adres mailowy specjalnie dla Pani, która miała problem z rozwodem i to jej oferowałam pomoc, ponieważ w życiu zawodowym zajmuję się sprawami tego typu. Z eksmisjami nie mam do czynienia, tak więc nie podejmę się doradztwa w tej kwestii.

        • bozena2 said

          Rozumiem, po prostu zapisałam go i podałam, przepraszam za nadużycie , jeśli to tak wygląda. Po prostu Pani to wytłumaczyła mnie i temu potrzebującemu. Pozdrawiam.

    • Gosia 3 said

      Szczepanie! jeszcze dzisiaj wspomnę Bogu WSZECHMOGACEMU o Tobie i Twojej rodzinie.

  16. przeklejka said

    Warto posłuchać
    Kongres dla społecznego panowania Chrystusa Króla po przerwie
    transmisja bezpośrednia
    http://livestream.com/premiummediapl/kongreschk
    tutaj program
    http://www.kongresdlachrystusakrola.pl/

  17. Zdravko said

    Szczęść Boże!

    Dziękuje za wielki odzew, łącznie uzbierano 3 całe Różańce i 2 części. Jeszcze jest możliwość zapisania się. Mam 5 wolne dziesiątki tajemnicy chwalebnej w tym jedna z modlitwami dodatkowymi. Osoby, które się zadeklarują zaczynają od jutra odmawiać będą wówczas modlić się przez 53 dni, ja tą jedna część odmówię (chyba, ze napiszą w mejlu zwrotnych, ze już dzisiaj mogą zacząć)

    Tajemnice możecie sobie wybrać na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Zgłaszacie się na

    n.pompejzaojczyzne@wp.pl

    Pamiętajcie! Módlcie się sercem – to ono nadaję siłę modlitwie!!
    Pozdrawiam

  18. Dzieckonmp said

    Medjugorje znów przyjechało do Polski. Jeśli ktoś zechce może pod linkiem oglądać i brać udział w adoracji Najświętszego Sakramentu jaki ma miejsce teraz w Piotrkowie Trybunalskim. Są goście z Medjugorje. Można też jutro oglądać. Trwa festiwal Nadzieja

    http://razem.tv/

  19. pio0 said

  20. pio0 said

    Hezychiusz z Synaju, VIII–IX w.

    Hezychiusz z Synaju powiedział: Niemożliwe jest stawać do walki bez zbroi, przepłynąć szerokie morze w ubraniu albo żyć bez oddychania. Tak też niemożliwe jest, by bez pokory i ciągłego błagania Jezusa nauczyć się ukrytej walki duchowej albo umiejętnie tropić i usuwać zło.

    Ojciec Pio

    Ojciec Pio powiedział: „Módl się i ufaj! Nie denerwuj się! Niepokój nie służy niczemu. Bóg jest miłosierny i wysłucha twoją modlitwę”.

    Abba Pojmen

    Pewien brat odwiedził abbę Pojmena. I kiedy siedzieli razem, zaczął chwalić innego brata, że nienawidzi zła. Abba Pojmen zagadnął go: „Co to znaczy nienawidzić zła?” Ów brat zdumiał się – i nie znalazł odpowiedzi. Upadł więc na twarz przed starcem i poprosił: „Wyjaśnij mi, co to znaczy nienawidzić zła”. Starzec mu odpowiedział: „To jest nienawidzić zła, jeżeli ktoś nienawidzi własnych grzechów, a usprawiedliwia bliźniego”.

  21. Adrian said

    • pio0 said

      Są więzienia i więźniowie co pracują, z tego co słyszałem to wielu osadzonym aż chce jakąś pracę dostać (praca to ponoć przywilej), byle nie zwariować. Dużo jest też niesłusznie osadzonych, skazanych, sami wiemy co się dzieje w sądach. Warto ich wspierać choć modlitwą.

      Modlitwa Jana Pawła II za więźniów i wymiar sprawiedliwości

      …Proszę o błogosławieństwo Boże dla osób odpowiedzialnych za wymiar sprawiedliwości w społeczeństwie, jak również dla tych, których spotkała przewidziana przez prawo kara. Niech Pan Bóg obficie obdarzy każdego swoim światłem i wszystkim ześle pełnię łask niebieskich. Wszystkich więźniów na całym świecie zapewniam o mojej duchowej bliskości i wszystkich ogarniam serdecznym uściskiem jako braci i siostry w człowieczeństwie.

      Jan Paweł II [Orędzie na Jubileusz w więzieniach, 24 czerwca 2000 r. (zakończenie)]

      Modlitwa
      Nakazałeś nam, Panie, pamiętać o więźniach: prosimy Cię za nimi. Skazanych niewinnie uchroń od nienawiści i przeklinania niesprawiedliwych sędziów. Daj im zachować prawość i miłość do Ciebie. Tym, którzy cierpią za winy popełnione daj łaskę aby mogli zrozumieć błędy swoje i za nie żałowali, a nam Panie daj światło Ducha Świętego, naucz nieść braciom naszym uwięzionym miłość i nadzieję abyśmy wspólnie osiągnęli Twoje Panie Królestwo.

      Modlitwa mszalna za więźniów
      Wszechmogący i miłosierny Boże, Ty sam przenikasz tajniki sumienia. Ty znasz sprawiedliwego i możesz usprawiedliwić winnego, wysłuchaj nasze prośby za przebywających w więzieniu, spraw, aby podtrzymywani na duchu przez cierpliwość i nadzieję, mogli wkrótce wrócić do swoich domów.

      Amen.

    • Dana said

      Powinni przewietrzyć więzienia i zrobić amnestię za lekkie przewinienia.

    • cox21 said

      Część więźniów pracuje.

  22. pio0 said

  23. Dana said

    Nowenna do Najświętszego Serca Pana Jezusa przed świętem

    Modlitwa na każdy dzień
    Najświętsze Serce Zbawiciela, w moich tak wielu troskach i cierpieniach zwracam się do Ciebie z dziecięcą ufnością i błagam o pomoc i ratunek. Mam nadzieję, że mnie wysłuchasz, gdyż powiedziałeś: „Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię” (Mt 11,28). Dlatego przychodzę do Ciebie i błagam przez zasługi Twej Męki, za przyczyną Matki Najświętszej i wszystkich Twoich Świętych, udziel mi łaski, o którą Cię proszę…

    Dzień 5
    Najcierpliwsze Serce Zbawiciela, Tyś w milczeniu przyjęło wszelkie zniewagi, obelgi i upokorzenia, pomóż mi opanować gniew i zniecierpliwienie. Naucz mnie spokoju i cierpliwości, abym odtąd z miłości do Ciebie przyjmował trudy i cierpienia, jakie dopuścisz na mnie. Amen.
    Najcierpliwsze Serce Jezusa, dopomóż mi zdobyć cnotę cierpliwości.

  24. Dana said

    Nowenna do Najświętszego Serca Pana Jezusa (wer. I)

    Modlitwa wstępna na każdy dzień nowenny

    Boże, Ty raczyłeś nam dać największy Dar – Najświętsze Serce Twego Syna; udziel nam jeszcze tej łaski, abyśmy się z całego serca nawrócili do Serca Jezusa, abyś Ty był zawsze naszym Bogiem, a my Twoim ludem na wieki. Amen.

    Dzień 5
    Serce Jezusa naszym najlepszym Powiernikiem
    O Najsłodsze Serce Jezusa, Ty nas tak bardzo miłujesz i tak prawdziwie pragniesz naszego dobra. Do Ciebie więc zwracam się z największą ufnością w trudnych chwilach życia, w niepewności, w wątpliwościach nasuwających się tak często w mym życiu. Ciebie obieram sobie za jedynego mego Powiernika. Tylko Tobie chcę wyjawiać moje troski, bóle, kłopoty i potrzeby. Tylko Ciebie chcę prosić o radę, światło, pomoc i pociechę, bo wiem, że na Tobie nigdy się nie za-wiodę. Dlatego i teraz, w tej mojej potrzebie, troskach i smutku zwracam się do Ciebie, o Serce Boże, i proszę Cię o radę i potrzebną pomoc ufając mocno, że nie będę zawiedziony. Amen.

  25. Dana said

    Niedziela Zwykła 7.06.2015

    Dzisiaj obchodzimy VIII Święto dziękczynienia pod hasłem „Królowo Rodzin – dziękujemy i zawierzamy”.

  26. Kris said

    Z wiarą i nadzieją w sercu, Z wiarą i nadzieją w sercu Niech nas i naszych bliskich obdarza zdrowiem duszy i ciała, błogosławi wszelkim dobrym postanowieniom, broni od nieszczęścia i pomaga cierpliwie znosić przeciwności życia.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
