Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Wyznanie biskupa o Medjugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 31 Lipiec 2015

Ja osobiście wierzę, że wizjonerzy mają prawdziwe objawienia…                                               
Wierzę, że jest to miejsce objawień, ale przede wszystkim miejsce wielkiej modlitwy…           
Wszyscy musimy spróbować poznać, a potem żyć orędziami Matki Bożej –
ks. bp. Albin Małysiak.
małysiakKs. bp. Albin Mały siak. Ponad dwadzieścia lat współpracował z Ojcem
Świętym Janem Pawłem II. Otwarty na objawienia w Medziugorju, bardzo
pragnął nawiedzić to miejsce i udało mu się tam przybyć w październiku 1998r.
Oto jakie miał wrażenia:
„Bardzo chętnie będę tu przyjeżdżał, gdy Kościół oficjalnie uzna Medziugorje, bowiem
wszyscy czekamy na oficjalne stanowisko Watykanu. Ja osobiście wierzę, że
wizjonerzy mają prawdziwe objawienia.
Niektórych spotkałem. Dziś rano widziałem Vickę. Jest taka radosna i promieniuje pokojem. Wierzę, że jest to miejsce objawień, ale przede wszystkim miejsce
wielkiej modlitwy. To zrobiło na mnie największe wraże nie. Byłem na górze
Kriżevac . Widziałem wielu ludzi, którzy w skupieniu modlą się pod krzyżem. Policzyłem jedną grupę. Było 70 ludzi siedzieli obok krzyża na kamieniach
i modlili się w ciszy. Było południe i było bardzo gorąco, ale upał im nie przeszkadzał. Cisza i duch modlitwy natchnął mnie, powrócę do domu z tym obrazem w duszy – ludzi, którzy się modlą.
Jestem zachwycony postawą franciszkanów pracujących w parafii, cały
czas z ludźmi, wraz z nimi się modlą, są dyspozycyjni, spowiadają, rozmawiają.
Pytam skąd w nich taka siła? W kościele czuje się atmosferę modlitwy. Kiedy
wspólnie odmawialiśmy Ojcze nasz cudownie było słyszeć jak ludzie jednogłośnie modlą się we wszystkich językach, a szczególnie wyraźnie słyszalny był język polski. Cieszę się, że wraz z pielgrzymami przyjeżdża wielu księży.
WPolsce będę opowiadał o Medziugorju. Opowiem o pobożności i wierze
ludzi, których spotkałem. Powiem o tym na spotkaniach z ludźmi i na kazaniach.
W Polsce wiele mówi się o Medziugorju, dlatego tu przyjechałem. Na koniec
chciałem powiedzieć, że jestem zainspirowany pracą franciszkanów. Jeżeli chodzi o pobożność Maryjną miło mi widzieć, że są wierni nauce Kościoła i wezwaniom Ojca Świętego. Miłość do Maryi, która tu spotyka się z ludźmi i pomaga tym, którzy przychodzą by wzrastać w wierze. Wszyscy musimy spróbować poznać, a potem żyć orędziami Matki
Bożej. Mowa w nich o pokoju na świecie, dlatego musimy zdecydować się
na miłość jedni wobec drugich, by potem miłość obrodziła pokojem. Tu szczególnie nagłośnione jest wezwanie i odpowiedź na modlitwę. Wszystko, co można
znaleźć w orędziach jest zgodne z nauką  kościoła. Silne jest wezwanie do życia
w wierze i życia sakramentalnego. Mam nadzieję, że orędzia będą się coraz bardziej rozprzestrzeniały, i że coraz to więcej ludzi przyjedzie i przyjmie orędzie
w czasie, gdy wszyscy czekamy, aż Watykan uzna Medziugorje. Wszystkich
was błogosławię i życzę pokoju”.
Za Echo Królowej Pokoju

Odpowiedzi: 241 to “Wyznanie biskupa o Medjugorje”

  1. pio0 said

    2 razy próbowałem wstawić orędzie z dzisiaj z Medjugorje, ale jak zwykle spam:/

    • Milla said

      Pio0 , spróbuj jeszcze raz🙂

      • pio0 said

        Drogie dzieci,

        Ja, jako Matka kochająca swoje dzieci, widzę jak trudne są czasy, w których żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale wy powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest z wami wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca duszę i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście kochać i zawsze modlić się i walczyć o niego – nie tylko słowami, lecz również dziełami miłości. Dzieci moje, sprawiajcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawiajcie, aby był kochany, gdyż prawda jest w moim Synu zrodzonym z Boga – w Synu Bożym. Nie traćcie czasu na nadmierne przemyślenia. Oddalicie się od prawdy. Przyjmijcie Jego słowo z prostotą serca i żyjcie nim. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie kochać miłością miłosierną. Będziecie się wzajemnie miłować. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!

      • pio0 said

        Niestety i tym razem się nie udało🙂
        Jak ktoś chce po Polsku to jest na stronie którą podałem niżej.

      • bozena said

        Zobaczymy czy mi sie uda…
        „Drogie dzieci,
        Ja, jako Matka kochająca swoje dzieci, widzę jak trudne są czasy, w których żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale wy powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest z wami wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca duszę i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście kochać i zawsze modlić się i walczyć o niego – nie tylko słowami, lecz również dziełami miłości. Dzieci moje, sprawiajcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawiajcie, aby był kochany, gdyż prawda jest w moim Synu zrodzonym z Boga – w Synu Bożym. Nie traćcie czasu na nadmierne przemyślenia. Oddalicie się od prawdy. Przyjmijcie Jego słowo z prostotą serca i żyjcie nim. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie kochać miłością miłosierną. Będziecie się wzajemnie miłować. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!”
        http://medziugorje.blogspot.com/

      • bozena said

        wejdzcie na ta strone ktora podaje Pio0
        http://medziugorje.blogspot.com/
        Mnie tez sie nie udalo…

        • Gosia 3 said

          Drogie dzieci,

          Ja, jako Matka kochająca swoje dzieci, widzę jak trudne są czasy, w których żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale wy powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest z wami wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca duszę i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście kochać i zawsze modlić się i walczyć o niego – nie tylko słowami, lecz również dziełami miłości. Dzieci moje, sprawiajcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawiajcie, aby był kochany, gdyż prawda jest w moim Synu zrodzonym z Boga – w Synu Bożym. Nie traćcie czasu na nadmierne przemyślenia. Oddalicie się od prawdy. Przyjmijcie Jego słowo z prostotą serca i żyjcie nim. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie kochać miłością miłosierną. Będziecie się wzajemnie miłować. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!

          PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuje!

        • Gosia 3 said

          Drogie dzieci,

          Ja, jako Matka kochająca swoje dzieci, widzę jak trudne są czasy, w których żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale wy powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest z wami wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca duszę i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście kochać i zawsze modlić się i walczyć o niego – nie tylko słowami, lecz również dziełami miłości. Dzieci moje, sprawiajcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawiajcie, aby był kochany, gdyż prawda jest w moim Synu zrodzonym z Boga – w Synu Bożym. Nie traćcie czasu na nadmierne przemyślenia. Oddalicie się od prawdy. Przyjmijcie Jego słowo z prostotą serca i żyjcie nim. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie kochać miłością miłosierną. Będziecie się wzajemnie miłować. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!

          PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuje!
          Orędzie z 2 sierpnia:

    • Piotr said

      Też próbowałem, ale nie wyszło

    • bozena said

      Ja mam tylko po angielsku😦
      „Dear children, I, as a mother who loves her children, see how difficult the time in which you live is. I see your suffering, but you need to know that you are not alone.
      My Son is with you. He is everywhere. He is invisible, but you can see Him if you live Him. He is the light which illuminates your soul and gives you peace. He is the Church which you need to love and to always pray and fight for – but not only with words, instead with acts of love.
      My children, bring it about for everyone to come to know my Son, bring it about that He may be loved, because the truth is in my Son born of God – the Son of God. Do not waste time deliberating too much; you will distance yourselves from the truth. With a simple heart accept His word and live it. If you live His word, you will pray. If you live His word, you will love with a merciful love; you will love each other. The more that you will love, the farther away you will be from death. For those who will live the word of my Son and who will love, death will be life. Thank you. Pray to be able to see my Son in your shepherds. Pray to be able to embrace Him in them.”
      ale poczekajmy na oficjalne polskie tlumaczenie

  2. pio0 said

    http://medziugorje.blogspot.com/

    • pio0 said

      • pio0 said

        Drogie dzieci,Ja, jako Matka kochająca swoje dzieci, widzę jak trudne są czasy, w których żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale wy powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest z wami wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca duszę i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście kochać i zawsze modlić się i walczyć o niego – nie tylko słowami, lecz również dziełami miłości. Dzieci moje, sprawiajcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawiajcie, aby był kochany, gdyż prawda jest w moim Synu zrodzonym z Boga – w Synu Bożym. Nie traćcie czasu na nadmierne przemyślenia. Oddalicie się od prawdy. Przyjmijcie Jego słowo z prostotą serca i żyjcie nim. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie kochać miłością miłosierną. Będziecie się wzajemnie miłować. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!

        Orędzie Matki Bożej dla widzącej Mirjany z 2 sierpnia 2015

    • Dana said

      Orędzie Matki Bożej dla widzącej Mirjany z 2 sierpnia

      Drogie dzieci,

      Ja, jako Matka kochająca swoje dzieci, widzę jak trudne są czasy, w których żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale wy powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest z wami wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca duszę i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście kochać i zawsze modlić się i walczyć o niego – nie tylko słowami, lecz również dziełami miłości. Dzieci moje, sprawiajcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawiajcie, aby był kochany, gdyż prawda jest w moim Synu zrodzonym z Boga – w Synu Bożym. Nie traćcie czasu na nadmierne przemyślenia. Oddalicie się od prawdy. Przyjmijcie Jego słowo z prostotą serca i żyjcie nim. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie kochać miłością miłosierną. Będziecie się wzajemnie miłować. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!

    • Dana said

      Kilka pieśni

      Bóg jest tak blisko nas

      http://mimj.pl/kilka-piesni/

  3. barbara said

    Dzieci moje, wasze serce jest ciasne, ale modlitwa rozszerza je i czyni zdolnym do miłowania Boga. Modlitwa jest przedsmakiem nieba, jest jakby zstąpieniem do rajskiego szczęścia.
    „Dzieci moje, wasze serce jest ciasne, ale modlitwa rozszerza je i czyni zdolnym do miłowania Boga. Modlitwa jest przedsmakiem nieba, jest jakby zstąpieniem do rajskiego szczęścia. Zawsze przepełnia nas słodyczą; jest miodem spływającym do duszy, który sprawia, iż wszystko staje się słodkie. W chwilach szczerej modlitwy znikają utrapienia jak śnieg pod wpływem słooca” (Święty Jan Maria Vianney)

    Modlitwa o uniknięcie czyśćca

    Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Najświętsze Serce Boskiego Syna Twojego, Jezusa Chrystusa i Niepokalane Serce Jego Matki, Najświętszej Maryi Panny, z całą Ich Miłością i nieskończonymi cierpieniami, i zasługami, na zadośćuczynienie za grzechy moje dzisiaj popełnione i w ciągu całego mojego życia.

    Chwała Ojcu…

    Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Najświętsze Serce Boskiego Syna Twojego, Jezusa Chrystusa i Niepokalane Serce Jego Matki, Najświętszej Maryi Panny, z całą Ich Miłością i nieskończonymi cierpieniami i zasługami, na naprawienie tego dobra, które źle spełniłem dzisiaj i w całym moim życiu.

    Chwała Ojcu…

    Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Najświętsze Serce Boskiego Syna Twojego, Jezusa Chrystusa i Niepokalane Serce Jego Matki, Najświętszej Maryi Panny, z całą Ich Miłością i nieskończonymi cierpieniami i zasługami, na uzupełnienie tego dobra, które źle spełniłem dzisiaj i w całym moim życiu.

    Chwała Ojcu…

    źródło: http://katolik.d500.pl/

  4. barbara said

    niedziela, 2 sierpnia 2015
    Orędzie Matki Bożej dla widzącej Mirjany z 2 sierpnia 2015

    Drogie dzieci,

    Ja, jako Matka kochająca swoje dzieci, widzę jak trudne są czasy, w których żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale wy powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest z wami wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca duszę i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście kochać i zawsze modlić się i walczyć o niego – nie tylko słowami, lecz również dziełami miłości. Dzieci moje, sprawiajcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawiajcie, aby był kochany, gdyż prawda jest w moim Synu zrodzonym z Boga – w Synu Bożym. Nie traćcie czasu na nadmierne przemyślenia. Oddalicie się od prawdy. Przyjmijcie Jego słowo z prostotą serca i żyjcie nim. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie kochać miłością miłosierną. Będziecie się wzajemnie miłować. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!

  5. barbara said

    niedziela, 2 sierpnia 2015
    Orędzie Matki Bożej dla widzącej Mirjany z 2 sierpnia 2015
    Orędzie Matki Bożej dla widzącej Mirjany z 2 sierpnia 2015

    Drogie dzieci,

    Ja, jako Matka kochająca swoje dzieci, widzę jak trudne są czasy, w których żyjecie. Widzę wasze cierpienie, ale wy powinniście wiedzieć, że nie jesteście sami. Mój Syn jest z wami. Jest z wami wszędzie. Jest niewidoczny, ale możecie Go zobaczyć, jeśli Nim żyjecie. On jest światłem, które oświeca duszę i daje pokój. On jest Kościołem, który powinniście kochać i zawsze modlić się i walczyć o niego – nie tylko słowami, lecz również dziełami miłości. Dzieci moje, sprawiajcie, aby wszyscy poznali mojego Syna, sprawiajcie, aby był kochany, gdyż prawda jest w moim Synu zrodzonym z Boga – w Synu Bożym. Nie traćcie czasu na nadmierne przemyślenia. Oddalicie się od prawdy. Przyjmijcie Jego słowo z prostotą serca i żyjcie nim. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie się modlić. Jeśli będziecie żyć Jego słowem, będziecie kochać miłością miłosierną. Będziecie się wzajemnie miłować. Im więcej będziecie miłować, tym dalej będziecie do śmierci. Dla tych, którzy będą żyć słowem mojego Syna, śmierć będzie życiem. Dziękuję wam!

  6. bozena2 said

    Czy to nie jest zadziwiające:24 maja – zwycięstwo A.Dudy- święto: Zesłanie Ducha Świętego, 6 sierpnia – zaprzysiężenie prezydenta A.Dudy- święto :Przemienienia Pańskiego?

  7. barbara said

    to nie jest ślepy los to NIEBO TAK RZĄDZI…….

  8. pio0 said

    Daj Panie Boże, że już wkrótce będziemy mieli wspaniałego prezydenta.
    I do śpiewu i do różańca🙂

    Prezydent Andrzej Duda śpiewa o Chłopakach z AK

  9. pio0 said

    Słowa:
    O, Panie, któryś jest na niebie,
    Wyciągnij sprawiedliwą dłoń!
    Wołamy z cudzych stron do Ciebie,
    O polski dach i polską broń.

    O, Boże, skrusz ten miecz,
    Co siekł nasz kraj,
    Do wolnej Polski nam
    Powrócić daj!
    By stał się twierdzą
    Nowej siły,
    Nasz dom, nasz dom.

    O, usłysz, Panie, skargi nasze,
    O, usłysz nasz tułaczy śpiew!
    Znad Warty, Wisły, Sanu, Bugu
    Męczeńska do Cię woła krew!
    O, Boże, skrusz ten miecz…

  10. Dana said

    Jezus jest blisko, Czerpać nadzieję z obecności Jezusa .

    Strzegę wszystkich. którzy Mnie miłują. Niech ta obietnica Mojej czujnej opieki będzie dla ciebie pociechą – zwłaszcza w ciężkich chwilach. Składam ci ją dlatego. że Mnie miłujesz. […] Zapewniam cię. że Ja zawsze cię strzegę. jak pasterz swojej trzody. Czasem możesz się czuć samotny i bezbronny. By przegnać te uczucia. uwierz. że przy tobie jestem. i zacznij ze Mną rozmawiać – otwórz przede Mną serce. Opowiedz mi wszystko bez lęku. a silniej poczujesz Moją czujną. pełną miłości obecność.fragment Sarah Young napisała książkę Jezus jest blisko w bardzo trudnym dla siebie czasie. Słowa płynące z Pisma Świętego i obecność Jezusa każdego dnia dodawały jej jednak sił i nadziei. Autorka dzieli się z czytelnikami tym. co przekazał jej w modlitwie sam Bóg. i wierzy. że dzięki tym słowom będą mogli zawierzyć Mu całym sercem.W życiu każdego człowieka zdarzają się ciężkie chwile. Książka Jezus jest blisko powstała. by pomóc nam się z nimi uporać. Pełne pokoju i miłości słowa dodają odwagi i pomagają zabliźniać rany. nawet te chowane najgłębiej w sercu.Poprzez karty tej książki Syn Boży zapewnia nas. że czuwa. i wypełnia dobrem wszystkie chwile naszego życia. a to. co może nam się w danym momencie wydawać nieszczęściem. ostatecznie prowadzi do Boga i oddaje .

    http://ksiegarniamaryja.pl/jezus-mowi-do-ciebie-p-1843.html

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
