Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Festiwal Młodych w Medjugorje 2015 r – dzień 3

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Sierpień 2015

cz.1

cz.2

Odpowiedzi: 64 to “Festiwal Młodych w Medjugorje 2015 r – dzień 3”

  1. angel said

    przepraszam ale chciałabym nawiązać to tego poprzedniego komentarza P. Admina „2015, 75 Bin Bang” Cóż to oznacza, naprawdę krach czy coś innego? Pytam nie z ciekawości; ale być może trzeba się jakoś zabezpieczyć tak po ludzku -a ja nie wiem o tym??? – bo duchowo wiem
    Błogosławionego dnia wszystkim:)

    • Dzieckonmp said

      2015,75 to 75/100 roku 2015 a to się równa 273.75 dnia tego roku. Data ta wypada 30 września a właściwie już 1 października bo te setne pokazują przełom dni. Ten dzień ma być początkiem 26 letniego cyklu jakbyśmy to nazwali lat chudych(aż do 2033 roku), upadku światowej ekonomii, biznesu, spadku wartości nieruchomości innymi słowy długoletni kryzys gdzie z każdym dniem jest coraz gorzej.Obrazowo pokaże rysunek.

      Takich obliczeń dokonał znany ekonomista z USA Martin Armstrong który pracował od młodości nad stworzeniem komputerowego programu do analizowania zdarzeń ekonomicznych. Z usług Martina korzystał Ronald Reagan jak i Margaret Thatcher . Martin był zapraszany przez rząd chinski aby udzielić wykładów, ale również był niedawno w Warszawie, Berlinie spotykając się z ekonomistami na konferencji. Martin dokładnie przepowiedział kryzys w 2008 r jak i dokładną datę początku trudności ekonomicznych dla Japonii i wiele innych zdarzeń. Bankierzy z Goldman Sachsa koniecznie chcieli aby ten program Martin im odsprzedał na co się nie zgodził ale poniósł tego konsekwencje gdyż fałszywie go oskarżono i wsadzono do więzienia. Odbył odsiadkę w więzieniu i nie złamał się program nie wpadł w ręce bankierów.
      Polecam jego blog i bardzo ciekawe wpisy.
      http://www.armstrongeconomics.com/

      • kpi said

        Ten obrazek dotyczy rynku nieruchomości

      • Sławik said

        W pełni się zgadzam.
        Rynek nieruchomości wyprzedza giełdy. W 2007 roku szczyt wypadł 55 dnia a giełdy zaczęły się „sypać” w połowie 2007 roku.
        Adminie zapisy dat w takim formacie i sposób wyliczeń to nic innego jak kody iluminatów.
        Przypomnę tutaj zapis właśnie 11.5 i 11.3 z okładki The Economist Magazine ze stycznia 2015 z proroczą okładką.
        Wychodzi na to że na przełomie 1 i 2 listopada tego roku jest planowana „duża akcja”.
        Po drodze mamy jeszcze koniec września i „krwawy” październik.

    • Dana said

      CYTAT Z DZIENNICZKA: Plany ludzkie pokrzyżują się .

    • kpi said

      Polecam porady z katolickiego blogu ekonomicznego odnośnie złota;
      http://amerbroker.pl/?go=content&action=show&id=296

  2. DSM said

    Czy potrafię pokonać lęk przed umieraniem?

    Jr XXXVIII.6 Wzięli więc Jeremiasza i wtrącili go, spuszczając na linach, do cysterny Malkiasza, syna królewskiego, która się znajdowała na dziedzińcu wartowni. W cysternie zaś nie było wody, lecz błoto; zanurzył się więc Jeremiasz w błocie.

    Życie ludzi umiłowanych przez Boga jest pełne sprzeczności. Muszą umrzeć dla innych, by się na nowo narodzić, bo ratując swoje życie, zapadają w śmierć. Porównując z ludzką opinią, nie można pokonać lęku o samego siebie, gdyż ten strach może zwyciężyć tylko zaufanie do Boga.

    Jr XXXVIII.17 „To mówi Pan, Bóg Zastępów, Bóg Izraela. Jeżeli dobrowolnie wyjdziesz do dowódców króla babilońskiego, uratujesz swoje życie, a miasto to nie ulegnie pożodze ognia; ty zaś będziesz żył wraz ze swą rodziną. 18 Jeżeli zaś nie wyjdziesz do dowódców króla babilońskiego, miasto to dostanie się w ręce Chaldejczyków, którzy spalą je ogniem; ty zaś nie ujdziesz ich ręki”.

    • Dana said

      Czy to pisze ksiądz ?

    • Dana said

      LIST DO HEBRAJCZYKÓW 11

      1 Wiara zaś jest poręką tych dóbr, których się spodziewamy, dowodem tych rzeczywistości, których nie widzimy. 2 Dzięki niej to przodkowie otrzymali świadectwo. 3 Przez wiarę poznajemy, że słowem Boga światy zostały tak stworzone, iż to, co widzimy, powstało nie z rzeczy widzialnych

    • Dana said

      DSM czy ty już umarłeś i na nowo narodziłeś ?

      • DSM said

        Można to właśnie tak nazwać🙂 Żyjąc cieleśnie jak zwierzę, zostałem jak zwierze zagoniony do zaułku bez wyjścia, bez nadziei, bez celu życia, do totalnego przerażenia pustką i wtedy wyrwała się szczera prośba o nowe życie przez Boga, w Bogu, z Bogiem.
        Ta książka jest doskonałym rachunkiem sumienia i podpowiedzią jak umrzeć by narodzić się na nowo. Tego można dokonać tylko z Bogiem, modlitwą, którą Bóg wysłuchuje – modlitwa skruchy, uniżenia przed Bogiem, pokuty za swoje grzechy. Potrzeba szczerze, głęboko boleć nad sobą, ze swej głupoty i zdrady, by zostać jednocześnie pocieszonym. Tak modlić się, żeby zobaczyć i wyznać dno swojego życia, aż do bólu. Potem osiąga się szczyt pocieszenia. Im głębiej wchodzi się w swoje wnętrze, aby prosić Boga o wybaczenie z zaułków swego egoistycznego ja, tym wyższe jest Boże pocieszenie i umocnienie w Radości.
        Po takiej modlitwie dopiero kolejne wydarzenia nabierają odpowiedniej kolejności zdarzeń, by uwolnić od zła.

  3. Mariusz said

    Wincenty Łaszewski o Fatimie…

  4. Dana said

    Dz.1179

    7 VII 1937. W chwilach wątpliwych, czyli jeżeli dusza jest słaba, niech prosi Jezusa, aby sam działał; chociaż wie, że powinna działać z łaską Bożą, to jednak w pewnych momentach niech zostawi całą działalność Bogu.

    Dz,1180
    15 VII 1937. W pewnym momencie poznałam, że będę zmieniona do innego domu; poznanie to jest czysto wewnętrzne. W tym samym momencie usłyszałam głos w duszy: Nie bój się, córko moja, wolą moją jest, abyś tu była. Plany ludzkie pokrzyżują się i muszą się dostosować do woli mojej.

    Dz.1181

    Kiedy byłam w bliskości z Panem, powiedział: Czemu się lękasz przystąpić do dzieła, które ci polecam? — Odpowiedziałam: Czemuż mnie w tych chwilach, Jezu, zostawiasz samą i nie czuję obecności Twojej? — Córko moja, chociażbyś mnie nie dostrzegała nawet w najtajniejszych głębiach swego serca, to nie możesz twierdzić, że mnie tam nie ma. Usuwam tylko odczucie siebie, a to nie powinno ci być przeszkodą do spełnienia woli mojej. Czynię to dla niezgłębionych zamiarów swoich, które poznasz później. Córko moja, na zawsze wiedz o tym, że tylko grzech ciężki wypędza mnie z duszy, a nic więcej.

  5. Darek said

    http://www.revelacionesmarianas.com/luz_de_maria.html

    MENSAJE DE LA SANTÍSIMA VIRGEN MARÍA
    A SU AMADA HIJA LUZ DE MARÍA
    16 DE AGOSTO DEL 2015

    Amados hijos de Mi Corazón Inmaculado:

    YO LES AMO CON AMOR MATERNO, YO LES LLAMO A LA CONVERSIÓN…
    LES INVITO UNA Y OTRA VEZ A PERMANECER EN EL CAMINO DE MI HIJO. NO LLEGARÁN A MI HIJO SI NO ES A TRAVÉS DE LA OBEDIENCIA Y DEL CUMPLIMIENTO DEL OBRAR Y ACTUAR EN LA VOLUNTAD DIVINA, VIVIENDO Y CUMPLIENDO LOS MANDAMIENTOS.

    Hijos amados, Mi Corazón arde en amor por cada uno de ustedes. Todos son Mis hijos y son importantes para Mí. Como Madre me duelo ante la negativa que recibimos hacia Nuestros constantes Llamados y Advertencias.

    La humanidad carga una pesada cruz que se ha forjado con la desobediencia y dando mal uso a todo lo que el Padre le entregó al hombre para su bien.

    Hijos Míos:

    LOS ACONTECIMIENTOS QUE LES HEMOS ANUNCIADO SE ACRECIENTAN, SE ACELERAN, PERO EL HOMBRE PARECE NO SER CONSCIENTE DE ELLO, MIRAN NUESTROS LLAMADOS Y LOS DESECHAN,
    LOS OLVIDAN Y POR ELLO ES QUE MI HIJO APRESURA EL INSTANTE.

    Hijos amados:

    Por Amor Materno intercedo ante Mi Hijo por cada uno de ustedes y por ello le suplico a Mi Hijo que cada uno de ustedes se arrepienta, para que todos retornen al Camino de la Salvación. Pero como Madre del Verbo, sé que aun así, algunos se resistirán a volver al Camino de Mi Hijo y esto es motivo de gran dolor para Mí.

    No olviden que antes del Aviso (1) habrá grandes calamidades que sensibilizarán a la creatura. Una Gran Señal en el Cielo será vista por toda la humanidad en donde se encuentre y ninguno escapará a ser examinado por sí mismo. Esta es la Misericordia Divina que no desea que Sus hijos se pierdan sino que acrecienten la Fe.

    Hijos Míos, como Madre miro que les es difícil mantenerse en medio de tanta tentación que les asecha, pero como Madre sé que no es imposible resistir a la tentación, si así lo desean, si se mantienen convencidos de que para salvarse es necesario no seguir la corriente mundana, sino ser de aquellos, que siendo conscientes de que tienen que alcanzar la Salvación, se apartan de lo pecaminoso.

    Amados hijos de Mi Corazón Inmaculado:

    Oren por Rusia, oren a tiempo y a destiempo.
    Oren, hijos Míos, oren por Méjico, padecerá.
    Oren, hijos Míos por Ecuador, padecerá, gemirá.

    Amados hijos de Mi Corazón Inmaculado:

    TODO LO QUE LES HE ANUNCIADO, NO EN ESTE INSTANTE, SINO DESDE INSTANTES ANTERIORES, SE VA CUMPLIENDO.

    LA ECONOMÍA SE DERRUMBA, YA QUE POR MEDIO DE LA ECONOMÍA EL MAL DOMINA AL MUNDO. El hombre se sujeta al dios dinero y lo primero que hará el anticristo (2) para iniciar su manifestación ante toda la humanidad será derrumbar la economía mundial, ya que sometiendo a todos los países, a todos los pueblos mediante la economía, logrará así mantenerles bajo su dominio.

    LLEGARÁ EL MALIGNO A AUXILIAR A AQUELLOS QUE NO POSEEN ALIMENTOS, QUE NO POSEEN DINERO PARA ADQUIRIR LO NECESARIO. NO OLVIDEN QUE EL ANTICRISTO APARECERÁ COMO UN GRAN SALVADOR DE LA HUMANIDAD, PRIMERO RESCATANDO Y AUXILIANDO A LA HUMANIDAD EN TODO LO MATERIAL, MEDIANTE LA SALUD TAMBIÉN Y LUEGO CUANDO TENGA EL PODER EN SUS MANOS, ENTONCES IMPLEMENTARÁ UNA ÚNICA RELIGIÓN PARA DOMINARLES ESPIRITUALMENTE.

    NO ESPEREN AL ANTICRISTO COMO UNA PERSONA PODEROSA,
    NO ESPEREN QUE LLEGUE CON UN LÁTIGO EN LA MANO SINO LLEGARÁ COMO UN MANSO CORDERO Y LUEGO SERÁ EL MAYOR TIRANO DE TODOS LOS TIEMPOS.

    Hijos Míos:

    El anticristo llegará con gran poder deseando dominar absolutamente al hombre en todo lo que el hombre necesite. Ustedes permanezcan alerta, no se dejen engañar. Recuerden que este enemigo del alma llegará a cautivar a los hombres, a los ignorantes y a los doctos.

    Recuerden, hijos Míos, que el anticristo ha forjado su camino a través de las grandes instituciones y de los grandes políticos. La humanidad entra en caos y luego se presenta el anticristo aparentando auxiliar a la humanidad, controlando supuestamente las constantes epidemias, devolviendo la salud a los enfermos y aparentando ser Mi Hijo.

    Hijos de Mi Corazón Inmaculado:

    Permanezcan alerta, no desmayen, Mi Hijo les ama. Yo permanezco con ustedes, en todo instante, sin alejarme.

    YO LES AMO, YO LES BENDIGO Y COMO MADRE PERMANECERÉ CON USTEDES AL PIE DE LA CRUZ, EN CADA LAMENTO, EN CADA SACRIFICIO, EN CADA ORACIÓN, EN CADA PETICIÓN… PERMANEZCO CON MIS HIJOS.

    Amados Míos:

    ACUDAN CON PRONTITUD, NO ESPEREN, ACUDAN CON PRONTITUD Y RETOMEN EL CAMINO, ES URGENTE, HIJOS, ES SUMAMENTE URGENTE QUE RETOMEN EL CAMINO DE LA SALVACIÓN.

    Es urgente que se adentren en las Escrituras para que no les confundan y les engañen. En la Sagrada Escritura se encuentra todo el obrar y actuar del verdadero cristiano. Encontrarán absolutamente todo, cómo comportarse, cómo vivir con sus hermanos, cómo amar al prójimo, cómo resistirse a la tentación, cómo no obrar en contra de la Voluntad Divina, cómo recibir a Mi Hijo dignamente, y cómo serán los últimos instantes.

    Amados Hijos:

    NO DESPRECIEN LA SAGRADA ESCRITURA, ADÉNTRENSE EN ELLA Y RECIBAN A MI HIJO EN SU CUERPO Y EN SU SANGRE, SEAN AMOR, A SEMEJANZA DE MI HIJO.

    Vengan a Mi Corazón Inmaculado, en Él les mantendré protegidos del mal.

    Les bendigo.

    Mamá María

    AVE MARÍA PURÍSIMA, SIN PECADO CONCEBIDA.
    AVE MARÍA PURÍSIMA, SIN PECADO CONCEBIDA.
    AVE MARÍA PURÍSIMA, SIN PECADO CONCEBIDA.

    (1) EL AVISO, leer…
    (2) EL ANTICRISTO, leer…

    COMENTARIO DEL INSTRUMENTO

    Hermanos (as):

    Nuestra Madre nos llama nuevamente…

    Gran parte de la humanidad desconoce o no desea aceptar la aparición del anticristo, ni reconocen que la humanidad actúa mal y se forja su propia purificación, negando de esta forma lo que el Cielo ha revelado al hombre.

    Nuestra Madre deja claro, como será engañado el Pueblo de Su Hijo y anticipa los puntos claves para alertarnos. Tengamos presente que para acceder al auxilio de ese personaje, será necesario aceptar que se implante en el cuerpo el microchip: hermanos, no perdamos la Vida Eterna.

    EL PUEBLO DE DIOS NUNCA HA SIDO NI SERÁ ABANDONADO POR ÉL, POR ELLO ES IMPORTANTE NO ACCEDER A LO QUE EL MAL OFREZCA, SINO PERMANECER FIELES AL AUXILIO DIVINO.

    Amén.

    PISMO NMP
    DO ukochaną córkę świetle Maryi
    16 sierpnia 2015

    Moje ukochane dzieci z Niepokalanego Serca:

    Będę kochać miłością macierzyńską, ja wzywam was do nawrócenia …
    I ZAPRASZAMY ponownie i ponownie pozostać na drodze mojego syna. NIE dotrzeć do mojego dziecka, jeśli nie przez posłuszeństwo i zgodności z ustawą i ACT w boskiej, życia i przestrzeganie przykazań.

    Umiłowane dzieci, Moje serce płonie z miłości do każdego z was. Wszystkie są moje dzieci i są dla mnie ważne. Jako matka mam odpowiadać przed negatywnym, które otrzymujemy z naszych wielokrotnych apeli i ostrzeżeń.

    Ludzkość niesie ciężki krzyż, który został wykuty z nieposłuszeństwa i nadużywania wszystkim, że Ojciec dał człowiekowi na dobre.

    Moje dzieci:

    Wydarzenia, które głosili naliczane, przyspieszyć, ale człowiek wydaje się być tego świadomi, wygląd i atrakcyjną ofertę odrzucono,
    Zapomniane i tak jest MOJE DZIECKO Przyspieszenie tej chwili.

    Ukochane dzieci:

    Miłością macierzyńską wstawiam przed moim Synem za każdym z was i za to błagam mojego syna do każdego z was do nawrócenia, do powrotu całą drogę zbawienia. Ale jako Matka Słowa, wiem, że nawet tak, niektórzy nie będą skłonne do powrotu na ścieżkę Mojego Syna, i to jest źródłem wielkiego bólu do mnie.

    Nie zapominajmy, że zanim Ostrzeżenie (1) będzie wielkie katastrofy, które uwrażliwiają stwora. Wielki znak na niebie będzie można zobaczyć przez całą ludzkość, gdzie jesteś i nie ma ucieczki, aby być uznane przez siebie. To jest miłosierdzie Boże, który nie chce, aby jego dzieci zginął, ale, że zwiększenie wiary.

    Moje dzieci, jak wyglądają Matki trudno pozostać pośród pokus, które je czai, ale jako matka wiem, że nie da się oprzeć pokusie, jeśli chcą, jeśli pozostaną oni przekonani, że konieczne jest, aby zapisać nie obserwuj światowa potęga, ale aby być wśród tych, którzy są świadomi, że muszą osiągnąć zbawienie, odwracają się od grzeszników.

    Moje ukochane dzieci z Niepokalanego Serca:

    Módl się o Rosji, módl się o czasie i niewłaściwym czasie.
    Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się do Meksyku, będzie cierpieć.
    Módlcie się, Moje dzieci przez Ekwador, będą cierpieć, jęczeć.

    Moje ukochane dzieci z Niepokalanego Serca:

    Wszystko, co ogłosił, nie w tej chwili, ale z wcześniejszych momentów jest spełnione.

    Gospodarka upada, jak przez złej gospodarki dominuje na świecie. Człowiek podlega boga pieniędzy i pierwszą rzeczą, która pozwoli Antychrysta (2), aby rozpocząć pokaz przed całą ludzkością obniżą globalną gospodarkę jako poddanie wszystkie kraje, wszystkie narody, poprzez gospodarkę, będzie osiągnąć trzymając je pod jego rządami.

    COME złu Asystent tych, którzy nie żywności nie pieniądze na zakup KONIECZNE. Nie zapominaj, że antychryst pojawi się jako wielki zbawca ludzkości, pierwsze i odzyskiwania pomagać ludzkości, we wszystkich istotnych PRZEZ ZDROWIA I WTEDY KIEDY również uprawniony do ręki, potem wdrażać jednej religii dominują ich duchowo.

    Nie oczekuj Antychrysta jako potężne osoby,
    Nie należy się spodziewać, aby dotrzeć z batem w ręku, ale przyjdzie jak łagodny baranek wtedy największy ze wszystkich CZAS Tirano.

    Moje dzieci:

    Antychryst przyjdzie z wielką mocą do przodu absolutnie dominują człowieka we wszystkich, że potrzeby człowieka. Możesz zachować czujność, nie daj się zwieść. Pamiętaj, że to wróg duszy się zniewolić ludzi, nieświadomych i nauczyli.

    Pamiętaj, moje dzieci, że Antychryst nawiązała się przez duże instytucje i wielkich polityków. Ludzkość jest w chaosie, a następnie antychryst pojawiające pomóc ludzkości, rzekomo kontrolowanie stałe epidemie, przywracania zdrowia chorym i udając, że mój syn przychodzi.

    Dzieci Mojego Niepokalanego Serca:

    Bądź czujny i nie słaby, mój syn je uwielbia. Pozostaję z wami przez cały czas, nie dala.

    Ja cię kocham, będę błogosławił i matka pozostaje z wami u stóp Krzyża w KAŻDYM lamento, w każdej ofierze, każde zdanie, na każde żądanie … Zatrzymuję się z moimi dziećmi.

    Mój umiłowany:

    NATYCHMIAST się, nie czekaj, przyjdź wcześnie i powrócić na ścieżkę, to jest pilne, dzieci pilna potrzeba powrotu na drogę zbawienia.

    To pilne zagłębić się w Piśmie Świętym, aby ich nie pomylić i oszukać ich. W Piśmie Świętym jest wszystko akt i akt prawdziwego chrześcijanina. Znajdziesz tu absolutnie wszystko, jak się zachowywać, jak żyć z braćmi, jak kochać bliźniego swego, jak oprzeć się pokusie, jak nie należy postępować wobec Bożej Woli, jak otrzymać Mojego Syna w godności, a jak będzie ostatnie chwile.

    Ukochane dzieci:

    Nie gardzą Pisma Wykorzystaj to i OTRZYMASZ moim synem w swoje Ciało i Krew Jego MIŁOŚĆ, jak moje dziecko.

    Przyjdź do Mojego Niepokalanego Serca, w Nim będę Ci chronić przed złem.

    Błogosławię was.

    Matka Maria

    Zdrowaś Maryjo najczystsza, bez grzechu poczęta.
    Zdrowaś Maryjo najczystsza, bez grzechu poczęta.
    Zdrowaś Maryjo najczystsza, bez grzechu poczęta.

    (1) zawiadomienie, przeczytaj …
    (2) Antychryst, przeczytaj …

    KOMENTARZ instrumentu

    Bracia (s):

    Nasza Matka wzywa nas ponownie …

    Znaczna część ludzkości nie wie lub nie chce przyjąć pojawienie się Antychrysta, albo uznają, że ludzkość robi źle i kute własnego oczyszczenia, odmawiając tym samym tego, co Bóg objawił człowiekowi.

    Matka jasno wynika, jak zostanie oszukany lud Jego Syna i przewiduje klawisz alarmował punktów. Należy pamiętać, że aby uzyskać dostęp do pomocy tego znaku, należy przyjąć, że ciało jest wszczepiane braci z mikroprocesorem, nie tracą życie wieczne.

    LUD BOŻY NIGDY nie zostały i nie zostaną porzucone przez niego, więc ważne jest, NIE dostępu, co złego, ale pobyt wierny pomoc Bożą.

    Amen.

  6. Adrian said

    • Adrian said


      Przed wprowadzeniem VATu obowiązywał w Polsce b.prosty podatek obrotowy, co stoi na przeszkodzie, żeby go wprowadzić ? uzależnienie pseudo polskich rządów od Zachodu. Sklepy wielkopowierzchniowe powinny taki podatek bezwzględnie płacić inaczej zawsze znajdą sposób na wyprowadzanie zysków z kraju a obrotowy jest nie do uniknięcia. Prof. R.Gwiazdowski od lat pisze, żeby ten podatek przywrócić ale grochem o ścianę. U nas nie da się, u Orbana różne rzeczy się da i ani koncerny zachodnie, ani banki nie uciekają.
      ———————————–
      Multikulturalna epidemia gwałtów w Szwecji

      W roku 1975 parlament Szwedzki postanowił jednogłośnie zamianę narodowościowo homogenicznej Szwecji w tzw. kraj mulikulturalny. 40 lat później wzrosły ciężkie przestępstwa kryminalne, takie jak rozbój o 300% a liczba gwałtów na kobietach o 1472%. Szwecja jest na świecie na drugim miejscu po afrykańskim Lesotho jeżeli chodzi o współczynnik gwałtów.
      URL: http://www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape
      ———————————————-
      Wrogie przejęcie KGHM wisi na włosku! Opieszałość i nieudolność rządowej ekipy może się przyczynić do realizacji najgorszego scenariusza…
      Prezes KGHM publicznie stwierdził, że tani kurs akcji miedziowego potentata z Lubina może doprowadzić do sytuacji, w której konkurencja dokona – za pośrednictwem skupu akcji na giełdzie – wrogiego przejęcia kontrolowanej, póki co, przez Skarb Państwa spółki. Rząd PO-PSL już dawno miał przygotować mechanizmy prawne chroniące KGHM przed takim scenariuszem. Niestety wieloletnia opieszałość ekipy Tuska, Kopacz i Piechocińskiego sprawiła, że jedna z niewielu polskich firm o zasięgu globalnym może wkrótce zostać przejęta przez podmiot z zagranicy.
      http://niewygodne.info.pl/
      —————————————————-
      Dramat uchodźców! „Wolimy umrzeć w Syrii niż w Polsce z głodu”
      http://www.wykop.pl/link/2708769/dramat-uchodzcow-wolimy-umrzec-w-syrii-niz-w-polsce-z-glodu/
      ————————————————–

      —————————————————-
      Co do wzmożonej aktywności wojskowej. W Mirosławcu Amerykanie remontują kilka opuszczonych bloków mieszkalnych dla swojego wojska. Na poligonie budują schrony UWAGA! PRZECIWATOMOWE! Do tego garaże dla 500 czołgów.
      W Drawsku rozbudowa koszary, w Wałczu, remonty, modernizacja koszar.
      http://katalogi.pl/234490-iii-wojna-%C5%9Bwiatowa-rozdzia%C5%82-ix.html/page-97
      ——————————————————————————
      Ukraińskie miasto zostało pokryte sadzą
      http://zmianynaziemi.pl/wideo/ukrainskie-miasto-zostalo-pokryte-sadza

  7. Znawca 2012 said

    Pracowałem w PIP INSTAL Warszawa w latch siedemdziesiątych. Dla rurociągu Jamał, Polska dostarczała rury Manesmana fi 1420/22 po 920dol/m(Rura miała kilkast kilometrów) oraz sprzęt: koparki spychacze, traktory, które już do Polski nie wracały-taka była umowa z kacapem. Nieżyjący Kierownik Henryk Kamiński czerwonym w przedsiebiorstwie wyrzucił to w twarz swoja wypowiedzią. To pamiętam doskonale. Przychodzili z komitetów i zajmowali różne lukratywne stanowiska w firmie. Tak na kacapa tyraliśmy. W zamian doją nas do tej pory jak chcą. Czerwone PSL-Pawlak nas tak załatwił ostatnia umową. Teraz bedzie zmieniał koryto w Sejmie na spokojniejsze. Ani krzty sumienia. Mam nadzieję, że przy wyborach czerwone r.je ludzie w głosowaniu odkleją im na zawsze.

  8. pio0 said

    Piąty Numer Głosu Pokoju już niebawem w sprzedaży

    25.08.2015 do sieci sprzedaży Empik, księgarni Katolickich oraz prenumeratorów zostanie wysłany piąty numer Głosu Pokoju.

    Prace nad tym numerem trwały wyjątkowo długo i sam numer w swojej treści jest wyjątkowy. Zawiera wiele ciekawych artykułów będących swego rodzaju podsumowaniem 34 lat objawień w Medziugorju.
    Znajdziecie w nim również świadectwo wizjonerki Mirjany, wizjonera Ivana oraz świadectwa powołań jakie zrodziły się pod wpływem tego miejsca.

    Do tego wiele artykułów formacyjnych, kontynuacja serii rozpoczętych w poprzednich numerach. Znajdziecie również bardzo interesujący wywiad z reżyserem filmu Ziemia Maryi, który został nakręcony pod wpływem jego przyjazdu do Medziugorja. Film obejrzało miliony widzów na całym świecie. W imieniu redakcji Głosu Pokoju serdecznie zachęcamy do sięgnięcia po ten numer ale również do prenumeraty pisma.

    • pio0 said

      Uroczystość Wniebowzięcia NMP w Medziugorju

      Uroczystość Wniebowzięcia NMP była obchodzona w Medziugorju przez wyjątkowo dużą liczbę krajowych i zagranicznych pielgrzymów. Pielgrzymi, wśród których najwięcej było młodzieży, przez całą noc i poranek pieszo przybywali do Medziugorja, spowiadali się i uczestniczyli w Mszach Świętych. Pierwsza Msza Święta w języku chorwackim została odprawiona o godzinie 6 rano, następnie były Msze o 7, 8, 9 11 i wieczorna Msza Święta o godzinie 19, której na ołtarzu polowym przewodził ojciec Ivan Ševo, wikariusz Hercegowińskiej Prowincji Franciszkańskiej w koncelebrze 80 księży.
      W święto Wniebowzięcia NMP, zgodnie z danymi Biura Informacyjnego, przebywały grupy pielgrzymów z: Polski, Słowacji, Czech, Ukrainy, Libanu, Korei, Malezji, Izraela, Kanady, Włoch, Meksyku, Panamy, Argentyny, Belgii i Rumunii oraz oczywiście z Bośni i Hercegowiny oraz z Chorwacji. W ciągu dnia, oprócz Mszy Świętych odprawianych po chorwacku sprawowane były Msze Święte w językach zagranicznych pielgrzymów. Małżeństwo Jelena i Marinko Jurišić z Travnika przybyli pieszo do Medziugorja, dwa dni przed świętem Wniebowzięcia NMP. Jelena i Mariko z oddalonego o 200 kilometrów Travnika wybrali się do Medziugorja po prostu z wdzięczności. „Przyszliśmy tylko po to, aby podziękować Królowej Pokoju za wszystko co nam dała w życiu. Dziękujemy drogiemu Bogu i Matce Bożej, którzy nas prowadzą. To są dla nas rekolekcje” – podkreślają małżonkowie.

      • pio0 said

        „Największe wrażenie zrobiła na nas adoracja”

        W czasie trwania 26. Międzynarodowego Modlitewnego Spotkania Młodzieży w Medziugorju uczestnicy festiwalu po wieczornej Mszy Świętej zostawali na Adoracji Jezusa w Przenajświętszym Sakramencie. Wiele osób dało nam świadectwo, że właśnie adoracja była czymś najpiękniejszym. Anamaria z Niemiec już czwarty raz przyjechała na Mladifest.

        Powiedziała nam: „Uważam, że poczucie wspólnoty jest istotne, ale także adoracja w czasie której człowiek może spotkać samego siebie.” Także Marko z Lublany potwierdził, że na to spotkanie młodzieży przyjeżdża ze względu na świadectwa i adoracje. Antonija z Vukovaru po raz pierwszy uczestniczyła w spotkaniu młodzieży w Medziugorju. „Wiele razy byłam w Medziugorju, ale na festiwalu Mladifest jestem po raz pierwszy. Przyjechałam, ponieważ słyszałem piękne relacje od wielu osób i to mnie skłoniło, aby przyjechać do Medziugorja. Zachwyciło mnie ilu ludzi przyjechało z tak odległych państw. Największe wrażenie zrobiły na mnie Msze Święte i adoracje.”
        http://www.centrummedjugorje.pl/

        • pio0 said

        • Tom said

          Dzień 3-Modlitwa wiernych.Wrażenie robi Azjatka-(nie wiem z jakiego kraju).Widać i słychać że zwraca się do Boga-tak od serca.Zwróciłem na to zachowanie uwagę już tam na miejscu-dlatego właśnie z niecierpliwością oczekiwałem właśnie na filmik z trzeciego dnia.Super.

  9. bozena said

    „Google potwierdzilo, ze z dysku zostały wymazane dane, w jednym z ich centrów danych w Belgii – po tym jak budynek został uderzony cztery razy piorunem.
    W oświadczeniu internetowym, Google powiedział, że trwalemu uszkodzeniu uleglo tylko 0.000001% dysku.”
    http://www.bbc.com/news/technology-33989384

    • angel said

      być może są to dane tych wszystkich opieczętowanych dzieci, aby były nie widoczne??? jak sądzicie??

      • krystynka said

        Angel,Pan Bóg ma Swoje sposoby aby Nas chronić,ja już wcześniej o tym pomyślałam.Może tak z 3 lata temu miałam sytuację,że przenosiłam się z przychodni do przychodni i okazało się potem,że lekarzowi wyskakiwało,że nie ma mojego syna w NFZ.Dzwoniłam do nich i rzeczywiście,mój kilkunastoletni syn zniknął,tzn.nie było go w systemie,tak jakby nie istniał.Pan z NFZ powiedział,że ogólnie jest bałagan ,pomimo komputerów,iles tam osób nie jest uchwyconych w ewidencji,bo oni widnieli w papierowych kartotekach i nie są wrzuceni do systemu.Pól roku !!! !wydzwaniałam tu i tam i nikt nie mógł tego wyprostować,jest bałagan wszędzie,nie martwcie się za wczasu.

        • angel said

          Ależ Krystynko ja się nie martwię, tak tylko przyszło mi do głowy po przeczytaniu tego i się tym podzieliłam:)
          pozdrawiam i Błogosławionego dnia

    • bozena said

      Napisalam to dlatego, bysmy sie nie bali, bo Pan Bog nas uratuje chocby piorunami!!! A jak widac umie On celowac perfekcyjnie, jak rowniez wie ktore cele wyeliminowac!!!

  10. Mariusz said

    Czwartek; Wspomnienie św. Bernarda, opata i doktora Kościoła, 20 sierpnia 2015

    (Sdz 11,29-39a)
    Duch Pana był nad Jeftem, który przebiegał dzielnice Gileadu i Manassesa, przeszedł przez Mispa w Gileadzie, z Mispa w Gileadzie ruszył przeciwko Ammonitom. Jefte złożył też ślub Panu: Jeżeli sprawisz, że Ammonici wpadną w moje ręce, wówczas ten, kto (pierwszy) wyjdzie od drzwi mego domu, gdy w pokoju będę wracał z pola walki z Ammonitami, będzie należał do Pana i złożę z niego ofiarę całopalną. Wyruszył więc Jefte przeciw Ammonitom zmuszając ich do walki i Pan wydał ich w jego ręce. Rozgromił ich na przestrzeni od Aroeru aż do okolic Minnit, co stanowi dwadzieścia miast, i dalej aż do Abel-Keramim. Była to klęska straszna. Ammonici zostali poniżeni przez Izraela. Gdy potem wracał Jefte do Mispa, do swego domu, oto córka jego wyszła na spotkanie, tańcząc przy dźwiękach bębenków, a było to dziecko jedyne; nie miał bowiem prócz niej ani syna, ani córki. Ujrzawszy ją rozdarł swe szaty mówiąc: Ach, córko moja! Wielki ból mi sprawiasz! Tyś też wśród tych, co mnie martwią! Oto bowiem nierozważnie złożyłem Panu ślub, którego nie będę mógł odmienić! Odpowiedziała mu ona: Ojcze mój! Skoro ślubowałeś Panu, uczyń ze mną zgodnie z tym, co wyrzekłeś własnymi ustami, skoro Pan pozwolił ci dokonać pomsty na twoich wrogach, Ammonitach! Nadto rzekła do swego ojca: Pozwól mi uczynić tylko to jedno: puść mnie na dwa miesiące, a ja udam się na góry z towarzyszkami moimi, aby opłakać moje dziewictwo. Idź! – rzekł do niej. I pozwolił jej oddalić się na dwa miesiące. Poszła więc ona i towarzyszki jej i na górach opłakiwała swoje dziewictwo. Minęły dwa miesiące i wróciła do swego ojca, który wypełnił na niej swój ślub.

    (Ps 40,5.7-10)
    REFREN: Przychodzę, Boże, pełnić Twoją wolę

    Szczęśliwy człowiek,
    który nadzieję pokłada w Panu,
    a nie naśladuje pysznych
    i skłonnych do kłamstwa.

    Nie chciałeś ofiary krwawej ani płodów ziemi,
    lecz otwarłeś mi uszy,
    nie żądałeś całopalenia i ofiary za grzechy.
    Wtedy powiedziałem: „Oto przychodzę.

    W zwoju księgi jest o mnie napisane:
    Radością jest dla mnie pełnić Twoją wolę, mój Boże,
    a Twoje prawo mieszka w moim sercu”.
    Głosiłem Twą sprawiedliwość w wielkim zgromadzeniu
    i nie powściągałem warg moich, o czym Ty wiesz, Panie.

    (Ps 95,8ab)
    Nie zatwardzajcie dzisiaj serc waszych, lecz słuchajcie głosu Pańskiego.

    (Mt 22,1-14)
    Jezus w przypowieściach mówił do arcykapłanów i starszych ludu: Królestwo niebieskie podobne jest do króla, który wyprawił ucztę weselną swemu synowi. Posłał więc swoje sługi, żeby zaproszonych zwołali na ucztę, lecz ci nie chcieli przyjść. Posłał jeszcze raz inne sługi z poleceniem: Powiedzcie zaproszonym: Oto przygotowałem moją ucztę: woły i tuczne zwierzęta pobite i wszystko jest gotowe. Przyjdźcie na ucztę! Lecz oni zlekceważyli to i poszli: jeden na swoje pole, drugi do swego kupiectwa, a inni pochwycili jego sługi i znieważywszy [ich], pozabijali. Na to król uniósł się gniewem. Posłał swe wojska i kazał wytracić owych zabójców, a miasto ich spalić. Wtedy rzekł swoim sługom: Uczta wprawdzie jest gotowa, lecz zaproszeni nie byli jej godni. Idźcie więc na rozstajne drogi i zaproście na ucztę wszystkich, których spotkacie. Słudzy ci wyszli na drogi i sprowadzili wszystkich, których napotkali: złych i dobrych. I sala zapełniła się biesiadnikami. Wszedł król, żeby się przypatrzyć biesiadnikom, i zauważył tam człowieka, nie ubranego w strój weselny. Rzekł do niego: Przyjacielu, jakże tu wszedłeś nie mając stroju weselnego? Lecz on oniemiał. Wtedy król rzekł sługom: Zwiążcie mu ręce i nogi i wyrzućcie go na zewnątrz, w ciemności! Tam będzie płacz i zgrzytanie zębów. Bo wielu jest powołanych, lecz mało wybranych.

    http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Wspominany dziś w liturgii św. Bernard (1090-1153) to człowiek niesłychanej siły charakteru, pomnożonej nadzwyczajnymi łaskami Bożymi. Widać to już u samego początku jego zakonnej drogi: do bram klasztoru cystersów przybył wraz z grupą ponad trzydziestu osób, które przekonał do zakonnego powołania. Nic dziwnego, że założone przez niego opactwo w Clairvaux (1115) stało się punktem odniesienia dla wielu istotnych decyzji nie tylko duchowych, ale także politycznych w dziejach Francji i ówczesnej Europy. Jednocześnie przy swojej wielkiej aktywności św. Bernard był przede wszystkim człowiekiem głębokiej kontemplacji i umiłowania tradycji. Pozostawił po sobie liczne pisma: listy, kazania i traktaty teologiczne czytane do dziś.

      O. Michał Mrozek OP, „Oremus” sierpień 2009, s. 91-92

    • Dana said

      W kategoriach duchowych to, co zostało opisane w tej przypowieści, dzieje się każdego dnia. Wielu ludzi postępuje tak nierozsądnie i grubiańsko jak owi nierozumni goście z przypowieści Jezusa.
      Dzień po dniu Bóg zaprasza ludzi na swoją niebiańską ucztę. Oferuje im stół zastawiony najlepszymi dobrami, a ponadto swoją obecność jako Gospodarza weselnej uczty. Jak reaguje większość ludzi? Lekceważą zaproszenie! Odrzucają błagalne wezwania Ducha Świętego.
      Zajmują się swoimi interesami i rozrywkami. Zdarza się, że prześladują posłańców ewangelii, a czasami także zabijają ich.

      Jednak weselna sala w królestwie Bożym zostanie zapełniona. Nie zajmie tam swych miejsc wielu z tych, którzy byli najbardziej uprzywilejowani w tym życiu, ani ci, których społeczeństwo uważało za najważniejszych i pierwszych. Ewangelia odrzucana przez wielkich i możnych tego świata wędruje na drogi i między opłotki. Bóg kieruje swoje królewskie zaproszenie także do życiowych „utracjuszy”, a wielu z nich przyjmuje je. Zbici i złamani przez życie znajdują nadzieję, sens życia, radość i moc Ducha Świętego, a także przebaczenie grzechów i oczyszczenie.
      Chwała niech będzie Bogu za Jego niebiańską ucztę i zaproszenie skierowane do nas wszystkich.

  11. DSM said

    http://dialogsercamilosci.eu/2015/08/20/dlaczego-dostosowuje-religilnosc-do-wlasnych-potrzeb/

    • DSM said

      II Sm XI.1 Na początku roku, gdy królowie zwykli wychodzić na wojnę,… Dawid natomiast pozostał w Jerozolimie.
      2 Pewnego wieczora Dawid, zobaczył z tarasu kąpiącą się kobietę. Kobieta była bardzo piękna. 4 Wysłał więc Dawid posłańców, by ją sprowadzili. A gdy przyszła do niego, spał z nią. 5 Kobieta ta poczęła, posłała więc, by dać znać Dawidowi: „Jestem brzemienna”.

      Stając blisko Boga, czując Jego Łaskawość, łatwo dochodzimy do przekonania, że jest się kimś wyjątkowym, że nie podlega się słabościom, co w długotrwałym takim mniemaniu, usypia wrażliwość, osłabia uwagę. Człowiek nie wierzy, żeby coś go mogło od Pana Boga oddalić, tak oswoił się z Bogiem. Prowadzi to do wprowadzenia w błąd i oszukania samego siebie, prze co widzi się zło u innych, ale nie dostrzega się grzechu w sobie.

    • Dana said

      A gdy przyszła do niego, spał z nią. 5 Kobieta ta poczęła, posłała więc, by dać znać Dawidowi: „Jestem brzemienna”.
      Dawid zgrzeszył.

      • DSM said

        Całe życie Dawid żył jakby bez grzechu, ale przyszedł czas, że nie chciało mu się pojechać na wojnę, natknął się na pokusę, nie odrzucił jej, ale się nią karmił patrzeniem i w sercu rodził grzech, aby go później wcielić, wykorzystując władzę jaką osiągnął dzięki Bogu. Wpadła z żoną swojego przyjaciela, który był na wojnie.
        Mało tego, chciał ten grzech sprytnie ukryć i wrócić do normalnego dalszego życia, ale ….

        Kiedy nie chce nam się walczyć o dobro, które otrzymaliśmy od Pana, lenistwo staje się wstępem dla ujawnienia się wszelkiego rodzaju pożądania.

        Trzeba ten obraz jak i inne przedstawiane w Starym Testamencie odnieść do własnej walki duchowej.
        Czy walczę o swoją Świątynię Boga – Sanktuarium Ducha, albo zwolniłem się z wysiłku i próżnuję?

  12. Sławik said

    Przepraszam bo poniższe dotyczy wpisu poprzedniego z filmem o Dziewczynce która rozmawiała z Jezusem.

    Angel-Anetto, Adminie chciałbym bardzo podziękować za udostępnienie tego filmu.

    Cały film jest wzruszający, druga część działa na dzieci.

    Powiem krótko: Goodbye Hello Kitty!!!

  13. angel said

    Postęp po szwedzku

    • Renia5 said

      Czy świat jest aż tak zepsuty? Wstrząsający film.Nasz Bóg Trójedyny ma wielką cierpliwość że nas jeszcze nie pokarał.Teraz tylko worek pokutny i RÓŻANIEC!!!

  14. Mariusz said

  15. Z said

    Był ktoś z tego bloga w tym roku na pielgrzymce w Częstochowie?Ja byłem pierwszy raz i nie żałuję jestem zadowolony z tej pielgrzymki. Tylko teraz ciężko przywyknąć do zwykłej codziennej monotonnej rzeczywistości.

  16. bozena said

    ” próby ustawowego przymuszania obywateli do jakichkolwiek zabiegów medycznych jest nie tylko świadomym i dobrowolnym gwałceniem polskiej Konstytucji, lecz również łamaniem Europejskiej Karty Praw Pacjenta, na co zwraca uwagę Rzecznik Praw Obywatelskich:”
    CIESZE SIE ZE KTOS TO ZAUWAZYL – I mam nadzieje, ze jak najszybciej Polacy zrobia wszystko by wymazac ta ustawe!!!

  17. bozena said

    Dziewczyny!!! Kazdy moze sie pomylic czy zrobic cos za co potem bedzie zalowal! Ale to nie powod by od razu ich PRZEKRESLAC! Ile ustaw przeszlo przez sejm w pospiechu? bo nie dano im wystarczajaco czasu na merytoryczne debaty??? A wiemy, ze te najbardziej kontrowersyjne sa zawsze przeglosowywane w pospiechu…
    Czy my tak samo krytycznie odnosimy sie do naszych bledow tak jak krytykujemy innych???
    Sami wiecie jak djabel w ostatniej minucie chce nas poklucic i podzielic i zmacic nam mozgi….

  18. Gosia 3 said

    Czy ktoś z Was zapoznał się z linkiem dającym rękojmę że to co napisał Mariusz 150 jest prawdą. Ja się wręcz doczytałam że większe są uprawnienia dla ludzi jeśli chodzi o samodecydowanie o sobie podczas leczenia w tym różnych zabiegów. Mariusz 150 wstaw cytat z ustawy , który o tym mówi albo podaj nr DzU rok i art.

  19. krystynka said

    Cox ja tez kiedys nie wierzyłam,że Palikot wejdzie do Sejmu,bo to było wręcz nierealne,a jednak był ,bo młodzież na niego głosowała ,,tak dla jaj,żeby było fajnie ,, i wyszło jak wyszło o czym doskonale wiemy.Wspomnisz moje słowa,że Stonoga też wejdzie,on porywa młodych ludzi a ci idą za nim jak burza.I Twoje i Moje zdanie tu nic nie da,facet ma kasę,pompuje ją w agitację wyborczą,sporo przy tym szumu i hałasu w internecie,a to jest jego wielka improwizacja. Jesli o to chodzi,czy Stonoga jest agentem to nie wiem,a nie chcę fałszywie go oskarżać,bo to grzech,widzę tylko,że nieźle rozpycha sie łokciami na prawo i lewo aby wszędzie było o nim głośno.Pożyjemy zobaczymy,wszystko w rękach Boga.

    • cox21 said

      @Krystynka- Pewnie będzie jak mówisz. Nie twierdzę, że on na pewno jest agentem, ale jest duże prawdopodobieństwo tego. Każdy z nas jako zwykły zjadacz chleba nie miałby dostępu do akt afery podsłuchowej. On ma. Gdybym nawet jakiś cudem miał dostęp do tych akt, to chwilę po ich ujawnieniu siedzieli by mi na karku chłopaki z ,,ABWehry”.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
