Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Orędzie Królowej Pokoju z 25 sierpnia 2015 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 Sierpień 2015

„Drogie dzieci! Również dziś was wzywam, abyście byli modlitwą. Niech modlitwa będzie dla was skrzydłami do spotkania z Bogiem. Świat jest w chwili pokusy, bo zapomniał [o Bogu] i opuścił Boga. Dlatego, wy dziatki, bądźcie tymi, którzy poszukują i kochają Boga ponad wszystko. Jestem z wami i prowadzę was do swego Syna, ale wy musicie powiedzieć TAK w wolności dzieci Bożych. Dziatki, oręduję za wami i kocham was bezgraniczną miłością. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

 

Królowa Pokoju mówi że świat jest w chwili próby bo zapomniał o Bogu. Ja polecę werset z Pisma świetego mówiący o tych którzy te próby wytrzymają.

List świętego Apostoła Jakuba  1:12

Wytrwałość wobec pokus.

Błogosławiony mąż, który wytrwa w próbie, bo gdy wytrzyma próbę, weźmie wieniec żywota, obiecany przez Boga tym, którzy go miłują.

Odpowiedzi: 68 to “Orędzie Królowej Pokoju z 25 sierpnia 2015 r.”

  1. MamOczy said

    Chciałem napisać przed wyjściem na pieszą pielgrzymkę do Częstochowy z Łodzi ale komentarze były zablokowane😦
    Ale zabrałem intencje blogowe w sercu🙂 Byłem 1 raz i mimo bólu to było przepiękne spotkanie z wędrującym kościołem🙂

  2. Dzieckonmp said

    Dziękuję wszystkim za napisane maile. Wybaczcie ale nie odpowiem na nie bo nie jestem w stanie.

    Każdy kto się trochę interesuje tym co dzieje się na bieżąco w naszym kraju może zauważyć że siły wrogie naszemu krajowi przystąpiły do zmasowanego ataku na naszego Prezydenta. Próbują z niego zrobić przestępcę , kłamczucha , niezrównoważonego.. Tylko w ostatnim tygodniu około 3 zarzuty z prefabrykowane.. Przodują w tym media niemieckie oraz PO i czerwoni.Na naszym blogu też są osoby starające się dyskredytować Prezydenta czy PIS. Dlatego zrobiłem kilkudniowy post i wyłączyłem komentarze. Jeśli nadal będą atakowane nasze polskie siły patriotyczne to istnienie bloga nie ma sensu. Blog zrobi więcej szkody dla kraju niż pożytku.
    Wpis o 3 wojnie światowej otrzymał mnóstwo minusów. Bolą uszy gdy trzeba usłyszeć bolesną prawdę. Każdy chce miłe wiadomości tylko słuchać.
    Tak więc kolejna boląca uszy wiadomość za co ten wpis orędzie Królowej Pokoju otrzyma mnóstwo minusów.

    Putin podpisał rozporządzenia dla armii na wojnę która ma wybuchnąć we wrześniu. i artykuł pisze o wojnie atomowej.Artykuł znalazł się na portalu Unia Europejska times

    http://www.eutimes.net/2015/08/putin-signs-september-war-order-authorizing-nuclear-attack-on-nato-forces/

    • kpiz said

      te minusy to pewnie za wyłączenie komentarzy😉
      A co do prezydenta, to atakują go tak zajadle, bo robi to, co już dawno należało zrobić. To potrwa jeszcze 2 miesiące…

    • pustelnik said

      o co chodzi w referendum w pierwszym i drugim punkcie,nie oglądam nie słucham oglupiaczy do znajomych jeszcze nie dzwoniłam i jeszcze nie czytałam 1 go i 2 go punktu

    • anzelmik said

      Cieszę się że jest pan znowu z nami.
      To że będą atakować Prezydenta to było wiadomo od początku, trzeba być przygotowanym na te ataki.
      I pamiętać kto atakował , i takie media i ludzi ignorować, portale czy gazety omijać.
      Nikt nie powiedział że będzie łatwo oczyścić nasz kraj z tego gnoju jakie zrobili posłowie PO PSL SLD.

    • Beza said

      ,,O Boże, jak ciężko jest nie mieć racji…

      I zgodzić się na to po prostu, nie szukając dla siebie usprawiedliwienia. Nie próbując uciec przed ciężarem czegoś, co się stało. Nie próbując obciążyć nim dwóch lub trzech innych osób.

      Czy też Społeczeństwa, Przypadku albo pecha.

      Nie szukać stu ważnych powodów, stu tłumaczeń…, aby dowieść innym — a przede wszystkim sobie — że to rzeczy nie mają racji, że świat jest źle urządzony.

      Jak trudno zgodzić się, że nie ma się racji…

      Nie wpadać we wściekłość, że się pogrążamy, używając absurdalnych argumentów. Nie chcieć za wszelką cenę być nieomylnym, nieskazitelnym, jakim jeszcze?

      Panie, uwolnij mnie od strachu przed błędem, jaki popełniłem. Czy będzie to pomyłka w pracy, błąd w obliczeniach, ciężki upadek moralny czy też rozbita u sąsiada fliza.

      Niech wasza mowa będzie: Tak, tak; nie, nie (Mt 5, 37).

      Aby tak żyć, Panie, trzeba być mężczyzną. Mężczyzną, a nie smarkaczem o stężałej twarzy, którego trzyma w kleszczach zły strach.
      Gdy byłem dzieckiem,
      mówiłem jak dziecko,
      czułem jak dziecko,
      myślałem jak dziecko.
      Kiedy zaś stałem się mężem,
      wyzbyłem się tego, co dziecięce (1 Kor 13, 11).

      Panie, abym umiał zgodzić się na dobroczynną ranę zadaną mi przez to, co Prawdziwe, wybaw mnie ode mnie samego”.

      http://www.opoka.org.pl/biblioteka/M/MO/trudne_dni.html

      • Beza said

        Módlmy się tak.

        Krucjata Modlitwy (126) O przetrwanie prześladowań religijnych
        ostrzezenie.wordpress.com

        Drogi Jezu, dopomóż mi,
        w Twoje Święte Imię,
        przetrzymać każdy rodzaj prześladowań.
        Dopomóż tym, którzy błądzą,
        będąc przekonanym,
        że świadczą o Twoim Dziele.
        Otwórz oczy tych wszystkich,
        którzy mogą zostać skuszeni,
        aby niszczyć innych poprzez
        nikczemne działania, uczynki i gesty.
        Chroń mnie przed wrogami Boga,
        którzy powstaną,
        by spróbować stłumić
        Twoje Słowo oraz Ciebie przegnać.
        Pomóż mi przebaczyć tym,
        którzy Cię zdradzą,
        i udziel mi Łaski
        pozostania niewzruszonym
        w mojej Miłości dla Ciebie.
        Pomóż mi żyć Prawdą,
        której nas nauczałeś,
        i pozostać na zawsze
        pod Twoją Ochroną.
        Amen.

    • Klara said

      Panie Bronku, proszę się nie poddawać. Prowadzenie bloga ma wielki sens. Rozumiem Pana rozgoryczenie tą ciągłą nagonką na prezydenta i PIS. Też już nie mogę znieść tych obelg.Trwa to już od wielu lat, od początku było wiadomo, że nowo wybrany prezydent nie uchroni się przed atakami . Ochronić może go jedynie modlitwa. Ja oglądam tylko tv Republika ,główne media sobie odpuściłam całkiem, żeby zaoszczędzić sobie nerwów. Niech Pan nie rezygnuje ze swojej misji prowadzenia bloga ze względu na ludzi atakujących PIS, oni jak widać nie rezygnują. Pozdrawiam i życzę wytrwałości! Z modlitwą.

    • Magda 2 said

      Kochany Adminie proszę z całego serca nie blokuj komentarzy. Bez nich blog jest „martwy”. A jeśli wchodzą na niego ludzie bluźniący Bogu, to tak sobie myślę, że po to ich Bóg tutaj „posyła”, aby ich ratować dając możliwość zobaczenia co daje ludziom wiara i jak cudowną ona jest. Może to jest dla nich jedyna forma spotkania z Bogiem? Opluwają nas, uważając się za „oświeconych”, ale co się dzieje w ich sercach to tylko Bóg wie.
      Zgadzam się z opiniami innych, że zamknięcie komentarzy cieszy szatana. Ja mam wrażenie jakby ktoś zgasił światło i zostawił mnie samego sobie. Nawet nie zdawałam sobie sprawy jak ważny stał się dla mnie ten „kącik” internetu. A jeśli ubolewasz, że po tylu Twoich wysiłkach niektórzy ludzie są nadal ślepi, to cóż można powiedzieć: nawet Pan Jezus gdy chodził po ziemi nie nawrócił wszystkich. A cóż dopiero my.
      Życzę siły i wytrwałości. Magda 2

    • Józef Piotr said

      Przepraszam ! Tutaj był mój komentarz ale zaginą.
      Adm – pozdrawiam

    • cox21 said

      Bogu niech będą dzięki, że znowu można komentować. Co do ataku na prezydenta i PIS pełna zgoda. Jazgot ,,niezależnych” mediów jest niesamowity, ale to dopiero preludiom. Przed 25 października to dopiero będzie się działo! Tu potrzebna jest modlitwa.

      • Tomasz said

        Dokładnie. Zawsze było tzw. 100 dni spokoju a tu mija kilka dni i atak jest totalny. Wyciągają wszystko co się da. A to dopiero początek – to jest wojna o wszystko. Nasi też są przygotowani. Niebawem wypłyną taśmy które w normalnym kraju zmiotłyby wszystko. Do wyborów 2 miesiace i obecnie wygląda że szanse wynoszą 50%.
        Wie ktoś dlaczego orędzia medjugorjskie są 25-go dnia miesiaca?? Bo wybory mamy 25 października.

        • cox21 said

          Może to nie będzie odpowiednie słowo, ale mnie ten jazgot po prostu śmieszy. Najbardziej mnie ostatnio rozśmieszył atak ,,prawdomównego” red. Lisa, który chyba zapomniał jak tuż przed II turą wyborów razem z Karolakiem bezczelnie kłamał na temat córki prezydenta licząc, że przynajmniej część naiwnych ludzi się na to złapie. Trzeba jednak dodać, że platforma i rządowe media są teraz jak ten ranny zwierz, a więc są bardzo groźne i nieobliczalne, ale jak dobitnie pokazały wybory prezydenckie można z nimi wygrać.

  3. Moher said

    A ja myśle że zamknięcie tego bloga rozproszy ludzi, którzy mogą i chcą dołączyć do Armii Reszty…

    • halina said

      Nam modlącym pozostaje tylko tyle …..

      skupić sie na tym o co proszą z Nieba [modlitwa post , służenie MIŁOŚCI ]
      nie patrzeć na to co wymyślają inni będący w błedzie
      po to by odciągnąć naszą uwagę od Boga .
      Mamy być tymi których , zaden podstęp szatana nie zciągnie z drogi wyznaczonej przez Boga .

      Teraz jet walka kłamstwa i podstępu szatana
      z Bożą Prawdą .
      Dlatego mamy tyle psełdo prawd wypływających z przebiegłości szatana
      które mają za zadanie osaczyć i zniszczy c Bożą Prawde .

      Stoimy w obronie Bożej Prawdy .
      Bój prowadzi Chrystus Król , który swoim działaniem demaskuje każdy podstęp i kłamstwo szatana .
      My jesteśmy tymi którzy pracują dlaa radości i chwały Boga .
      Nie dajmy sie odciągnąć żadną sprawą wymyśloną przez człowieka na usługach piekła ,
      od służenia Bogu i byciu w Jego działaniu
      Zwyciężymy
      jezeli wytrwamy .

      Jezu Chryste Królu ….
      proszę wspieraj , proszę dopomagaj
      proszę dopomóż wytrwać na Twojej drodze .
      Niechaj pełni sie Wola Twoja teraz i zawsze ……
      Niechaj każde Twe pragnienie staje sie rzeczywistością …
      Niechaj znika wszystko to co przeszkadza w życiu w Bożej Prawdzie Wierze Miłości …
      w pełnieniu woli Boga w Trójcy sw .
      Proszę niechaj wymiar człowieka w Twoim działaniu
      dostosowuje sie do pragnień życzeń oczekiwań Boga w Trójcy św .

  4. Znawca 2012 said

    Może być dopiero jak dokona się Apokalipsa ale najpierw Ostrzeżenie, Oświecenie Sumień, runięcie pieniędzy itd.

    • halina said

      Z tego najważniejsze jest to czy wytrwamy na drodze prawidłowej współpracy z Bogiem .
      Od tego własnie cała pr4zyszłośc zależy .
      Bo jeżeli człowiek będzie chcił współpracować z Bogiem
      to otrzyma pomoc błogosławieństwo i łaskę .
      Jeżeli da sie człowiek wprowadzić w błąd
      i pozwoli sie sciągnąć z drogi wyznaczonej przez Boga
      to będzie bolesne powstrzymywanie człowieka
      na drodze dalszej degradacji na życzenie piekła .

      Od nas tak dużo zależy
      bądzmy świadomi tego ……….

  5. Sławik said

    Ruszyło,

    Ja tylko skromnie chciałem przypomnieć o tym że 24.08 był ostatnim dniem końcowych modlitw błagalnych w naszej Nowennie. Od 25.08 odmawiamy modlitwy dziękczynne
    Polecam kanał na youtube – Tesla przeciw illuminatom oraz ten link:

  6. Gosia 3 said

    Witam wszystkich modlących się nowennami za naszą ukochaną Ojczyznę słowami:
    „Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja Matka jego w Dniu jej Święta: Matki Boskiej Częstochowskiej Królowej Polski”.
    Dzisiaj zaczynamy modlić się w nowennach częścią dziękczynną. Szczęść Boże!!! Adminowi i wszystkim blogowiczom na to nasze Święto ukochanej naszej opiekunki Królowej naszego narodu.
    Módlmy się niech Maryja opiekuje się tym blogiem i daje natchnienia dla naszych wypowiedzi.
    Szkoda by było gdybyśmy w tych trudnych czasach nie mieli ze sobą kontaktu i nie mogli się wspierać modlitwą i pocieszeniem bliźniego. Ale prawda musi istnieć i trzeba ją pielęgnować i wyjaśniać. Tylko tak możemy kroczyć do celu, innej drogi nie ma. Z prawdą trzeba się zmierzać , bo przemilczanie prawdy jest także grzechem. Nie bójmy się tego bo czasami są sprawy niezamierzone i zawsze je można naprawić. Każdy człowiek jest omylny i grzeszny i tylko nasza modlitwa może to naprawić i jeszcze nas wzmocnić. Nie lękajmy się zaufać Jezusowi i jego Matce w tej chwili dziejowej Świata. JEZU UFAM TOBIE!!!!

    • Milla said

      Dzięki Bogu,ze już mamy kontakt 🙂

      Zaczęliśmy się modlić nowenną- część dziękczyna. Gosiu Sławik chyba pomylił daty?

      Pozdrawiam wszystkich mądlących się , ja jestem w V grupie , częśći Radosne Różańca Świętego❤

      • Sławik said

        Szczęść Boże,

        Chciałem przypomnieć o tym wcześniej ale niestety nie mogłem i napisałem maila. Przypominam „nasze ustalenia”

        Czas rozpoczęcia: 30.07.2015
        Przed tajemnicą:
        „Intencja Za Ojczyznę o jak najszybsze przeprowadzenie Intronizacji czyli wywyższenie Pana Jezusa na Króla Polski”
        „Ten różaniec odmawiam na Twoją cześć, Królowo Różańca świętego”

        Na zakończenie:
        30.07 – 24.08.2015 Modlitwa końcowa w części błagalnej:
        Pomnij o miłosierna Panno Różańcowa z Pompejów, jako nigdy jeszcze nie słyszano, aby ktokolwiek z czcicieli Twoich, z Różańcem Twoim, pomocy Twojej wzywający, miał być przez Ciebie opuszczony. Ach, nie gardź prośbą moją, o Matko Słowa Przedwiecznego, ale przez święty Twój różaniec i przez upodobanie, jakie okazujesz dla Twojej świątyni w Pompejach wysłuchaj mnie dobrotliwie. Amen.

        25.08 – 21.09.2015 Modlitwa końcowa w części dziękczynnej:
        Cóż Ci dać mogę, o Królowo pełna miłości? Moje całe życie poświęcam Tobie. Ile mi sił starczy, będę rozszerzać cześć Twoją, o Dziewico Różańca Świętego z Pompejów, bo gdy Twojej pomocy wezwałem, nawiedziła mnie łaska Boża. Wszędzie będę opowiadać o miłosierdziu, które mi wyświadczyłaś. O ile zdołam będę rozszerzać nabożeństwo do Różańca Świętego, wszystkim głosić będę, jak dobrotliwie obeszłaś się ze mną, aby i niegodni, tak jak i ja, grzesznicy, z zaufaniem do Ciebie się udawali. O, gdyby cały świat wiedział jak jesteś dobra, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen.

        oraz
        „Pod Twoją obronę”
        „Królowo Różańca Świętego, módl się za nami” x 3

        Błogosławionego Dnia wszystkim życzę

        • Gosia 3 said

          Sławiku!!! pozwolisz że poprawię : od 30.07 – 25.08.2015 Część błagalna a od 26.08.-21.09.2015 część dziękczynna.
          Dzięki że przypomniałeś modlitwy dodatkowe. Pozdrawiam.

        • endriu said

          Sławik powinno byc od 30.07 do 25.08.tj;27 dni

        • Sławik said

          Rzeczywiście „czeski błąd”, ma być 27 dni do 25.08. Macie rację i przepraszam za zamęt.
          Zmiana modlitw przypada na cudowne święto. Coś w tym jest.

      • szafirek said

        I ja także cieszę sie ,że jesteśmy znów razem🙂 Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie.

    • szafirek said


      Maryjo Królowo Polski,módl się za nami!

      • Beza said

        Historia powstania Apelu Jasnogórskiego​

        Skąd się wziął Apel Jasnogórski?

        Maryjo, Królowo Polski, jestem przy Tobie, pamiętam, czuwam!”.

        Wszyscy znamy słowa i melodię tego wezwania. Jest dla nas tak oczywiste, że nawet się nie zastanawiamy, jak to się stało, że codziennie o godzinie 21.00 na Jasnej Górze rozlega się majestatyczny śpiew pradawnej pieśni „Bogurodzica”, a po nim…

        Apel. No właśnie… skąd się wziął Apel Jasnogórski?

        Posłuchajcie…

        http://fraszki-ulotki.info/2015/08/skad-sie-wzia-apel-jasnogorski.html

        • Beza said

          WITAJ KRÓLOWO, MATKO MIŁOŚCI NASZA NADZIEJO, ŻYCIA SŁODKOŚCI – SALVE REGINA.

          Papież Pius XII w 1954 r. ustanowił święto Najświętszej Maryi Panny Królowej obchodzone 31 maja. Natomiast Papież Paweł VI w 1969 r. ogłaszając Ogólny Kalendarz Rzymski przeniósł to święto na 22 sierpnia, w oktawę Wniebowzięcia Maryi. Maryja Dziewica, nasza KRÓLOWA stoi po prawicy Swojego Syna Jezusa Chrystusa Króla w blasku chwały. Prawda o królewskiej godności Bogarodzicy ma podstawy w Piśmie Świętym i w Tradycji. Już od Soboru Efeskiego (431) przedstawiano Bogarodzicę na królewskim tronie i z królewskimi insygniami, w diademie, otoczoną orszakiem aniołów i świętych niebian, jako że panuje Ona nie tylko nad siłami natury, ale i nad niecnymi zakusami szatana. Królewska godność Matki Bożej opiera się na łączności z Chrystusem Królem przez macierzyństwo Boże. Maryja jest Królową, bo jest Matką Boga i współdziała z Chrystusem w dziele odkupienia. Ona, podobnie jak Chrystus i w łączności z Chrystusem przyczyniła się do obalenia królestwa szatana – przez uwolnienie ludzkości od grzechu.

          Mateńko Boża, Mateńko nasza, Królowo nasza – bardzo prosimy o wskazówki dla RODZIN.​ Nasze rodziny nie mają łączności ze sobą. Między rodzicami są dość często „starcia” słowne. Między rodzeństwem n​ie m​a zgody a my matki tak bardzo chciałybyśmy, aby ciągle mogły panować ​:​miłość, pokój i zgoda. Ja domyślam się​ , że największą przeszkodą w utrzymaniu ​tej jedności jest brak MODLITWY, tylko „gonitwa” za środkami do utrzymania tej rodziny.
          -SZUKAM-
          Matka Boża Królowa nasza

          ” Ja Matka Boża – „Królowa Świata i Wszechświata” nie tylko wam powiem, Ja was bardzo proszę, abyście
          zachowywali pokój w rodzinach. Nigdy nie szukajcie zwady między sobą, bo „złe moce” tylko czekają, aby namieszać między wami i waszymi rodzinami. „One” wiedzą, że rodzina jest podstawą do istnienia życia na ziemi. Nie pozwólcie „wodzić się na pokuszenie”.

          Zaczynajcie dzień od uczynienia Znaku Krzyża Świętego i dziękczynienia za szczęśliwie noc przespaną.
          Zaczynajcie dzień od dziękczynienia Bogu Wszechmogącemu, że pozwolił wam na przywitanie dnia następnego. Przepraszajcie za grzechy, które uczyniliście dnia poprzedniego i proście Ducha Świętego o DARY Jego, a jest ich więcej niż siedem. Ofiarujcie życie swoje i całej waszej rodziny – Trójcy Przenajświętszej każdego dnia, bo nie wiecie, czy będziecie mogli tak uczynić dnia następnego.

          Żyjcie w rodzinach miłością, wyrozumiałością, i zgodą. Przepraszajcie każdego dnia na jego zakończenie Trójcę Przenajświętszą za grzechy swoje, rodziny i innych bliźnich. Nie zapominajcie i o Mnie Matce waszej podziękować za ochronę waszego życia każdego dnia i każdej nocy. Jestem także Królową Aniołów, które chcą wam pomagać, ale powinniście ich prosić o pomoc, bo Aniołowie są i to często bardzo smutni, że lekceważycie ich i zaniedbujecie.
          W Modlitwie do Mnie zalecam „MAGNIFIKAT” łączcie się ze Mną w tej Modlitwie i także uwielbiajcie Boga Stworzyciela.
          Dzieci Moje drogie – widzę, że życie wasze jest bardzo ubogie religijnie. Na wszystko macie czas: na telewizję, zabawy, gry w internecie, ale nawet nie wiecie, że takim życiem dążycie ku „wielkiej biedzie”. Mało modlitw – mało Łask Bożych a tym samym serca wasze często się trwożą. Dlatego macie niepokój w sercach, w rodzinach i nie panujecie nad zachowaniem spokoju w waszych rodzinach.

          PAMIĘTAJCIE: BÓG – RODZINA – OJCZYZNA -​wówczas zachowana będzie wasza ojcowizna.
          PAMIĘTAJCIE: BÓG – RODZINA-​OJCZYZNA – modlitwa, miłość i niech się o Ojczyznę każdy przyczynia.
          Nad wszystkim powinien panować Jezus Chrystus KRÓL, a nie dosięgnie nikogo żaden wojenny ból.
          Jezus Chrystus KRÓL – w waszych rodzinach, w domach, w pracy, na ulicy i w świątyniach, a wtedy zapanuje ład, porządek i sprawiedliwość wszędzie, gdyż Jezus Chrystus Przyjaciel do was za każdym razem przybędzie. Tak wam dopomóż Bóg. AMEN. Wasza Matka – Królowa Rodzin”.

          MAGNIFIKAT​

          Wielbi dusza moja Pana *
          i raduje się duch mój w Bogu,
          Zbawicielu moim.
          Bo wejrzał na uniżenie swojej Służebnicy. *
          Oto bowiem odtąd błogosławić mnie będą wszystkie pokolenia.
          Gdyż wielkie rzeczy uczynił mi Wszechmocny, *
          a Jego imię jest święte.
          Jego miłosierdzie z pokolenia na pokolenie *
          nad tymi, którzy się Go boją.
          Okazał moc swego ramienia, *
          rozproszył pyszniących się zamysłami serc swoich.
          Strącił władców z tronu, *
          a wywyższył pokornych.
          Głodnych nasycił dobrami, *
          a bogatych z niczym odprawił.
          Ujął się za swoim sługą, Izraelem, *
          pomny na swe miłosierdzie,
          Jak obiecał naszym ojcom, *
          Abrahamowi i jego potomstwu na wieki.
          Chwała Ojcu i Synowi, *
          i Duchowi Świętemu.
          Jak była na początku, teraz i zawsze, *
          i na wieki wieków. Amen.

          Jest to jedyna modlitwa, jedyne dzieło, które Najświętsza Dziewica ułożyła, lub raczej które Jezus stworzył w Niej, boć to On przemawiał przez Jej usta. Jest to najszczytniejsza ofiara uwielbienia, jaką Bóg otrzymał w przymierzu łaski. Jest to hymn z jednej strony najpokorniejszy i najbardziej pełny wdzięczności, a z drugiej strony najszczytniejszy i najwznioślejszy. Hymn ten zawiera tajemnice tak wielkie, tak ukryte ,że nawet Aniołowie nie znają wszystkich. Najświętsza Dziewica często odmawiała Magnificat , zwłaszcza po Komunii św.jako dziękczynienie. Siłą tego hymnu szatani drżą i uciekają, kiedy słyszą słowa hymnu: „Okazał moc swego ramienia, Rozproszył pyszniących się zamysłami serc swoich”

          http://nachwaletrojcyswietej.pl/dzienniczek/2015-08-sierpien.html

  7. Mariusz (ten drugi) said

    DzieckoNMP
    Piszę odnośnie postu od wpisywanych komentarzy. Ja uwazam wrecz przeciwnie, ten blog poglebil moja wiare, mnostwo osob wrzuca tutaj ciekawe cytaty, opisy swietych, oredzia, artykuly itp i to jest bardzo dobre i utrwadzające naszą wiarę, a to ze ktos napisze cos zlosliwego to jego sprawa, z czasem kazdy nauczy sie lekcewazyc takie wpisy i takie osoby same odejda. Ja bym się nimi nie przejmował. Sam je omijam, czytajac tylko pierwsze slowa.

    Moim zdaniem zamykanie na stale mozliwosci komentowania to wygrana szatana, zeby blokowac poszerzanie wiary i wiedzy na temat Boga. Wydaje sie, ze o to wlasnie mu chodzi… Kwestia do przemyślenia, ale uwazam, że komentarze jak najbardziej powinny zostać. Pozdrawiam:) Z Bogiem.

    • Millka said

      Całkowicie się zgadzam z Mariuszem. Dlatego Adminie – nigdy więcej takich przykrych niespodzianek – bo będziesz miał kłopoty u BOZI !.

      • Magda said

        Zgadzam sie w zupelnosci z Mariuszem i Milka!

      • bodka said

        Jeżeli środki stosowane przez Admina są skuteczne i dyscyplinują piszących na jakiś czas, to u Bozi będzie nagroda. Ludźmi jesteśmy potrzebujemy dyscypliny i kar aby żyć.

  8. Renia5 said

    Nienawiść do Boga i Maryji jest coraz większa.My ludzie prawdy jesteśmy coraz bardziej prześladowani -a to dopiero poczatek.Widać,że nasz NAJLEPSZY PREZYDENT obecnie wybrany dzielnie znosi perfidne ataki.Niech mu BOG TRÓJEDYNY i MARYJA błogosławi!!! Coraz więcej ludzi widzi potrzebę modlitwy za prezydenta-ataki wrogów są daremne.

  9. Bogdan said

    Cud w Hiszpanii! Ogień strawił wszystko prócz figurki Matki Bożej z Lourdes http://www.polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/3043-cud-w-hiszpanii-ogien-strawil-wszystko-procz-figurki-matki-bozej-z-lourdes

  10. Miriam said

    W jednym z prywatnych orędzi w Polsce, z końca lipca Pan Jezus prosi,aby codziennie aż do wyborów ,odmawiać Koronkę do Bożego Miłosierdzia za Polskę ,za wybory i za Prezydenta.
    ….”Pomogłem wam raz ,pomogę i teraz,tylko proście przez Moje Miłosierdzie”….

  11. WojtekK said

    Ja też chciałbym się wypowiedzieć. Bardzo dużo zawdzięczam temu blogowi, gdyby nie on to myślę że było by gorzej z moja duchowością. Otrzymujemy też na tym blogu ważne orędzia, które dodają nam siły i przekonania. Te łapki na minus to pewnie ataki złego. Dlatego chciałbym by ten blog istniał jak najdłużej, aż do dni końca.
    Z bogiem🙂

    • Daga said

      Drogi Wojtku i ja równiez przez ostatnie dni czułam sie jakbym straciła kontakt z najblizsza rodzina .Owszem zły bedzie tu mieszał zawsze jak tylko moze ,ale dobrych owoców jest po stokroc wiecej i moja prosba do Pana Admina aby nas ich nie pozbawiał , z góry Bóg zapłac.

  12. Sara10 said

    Admin, prowadzisz świetny blog. Wklejasz tu mnóstwo b. dobrych artykułów. Ludzie czytają i dyskutują. Forum jest integralną częścią twojego blogu. A to, że zaglądają tutaj inaczej myślący to dobrze. Moim zdaniem jest to plus dla ciebie. Pozwalasz wypowiadać się wszystkim, w przeciwieństwie do WOWIT. A to, że nie wszyscy forumowicze mają takie samo zdanie to też dobrze. W końcu dyskusja polega na tym, by innych przekonać do naszych racji. Nie wszyscy popierają naszego prezydenta oraz PiS. Nasza jednak w tym głowa, by przeciągnąć ich na naszą stronę. Zamykając forum uniemożliwiasz tego. I jeszcze jedno – popierających PiS i prezydenta Dudę jest znacznie więcej. Może to grono być jeszcze większe, jeżeli argumentami przekonamy ich do siebie. Forum jest niezbędne i z tej racji.
    Admin, serdecznie cię pozdrawiam i dodam-masz najfajniejszy blog katolicki w całym necie. Forum jest jego ogromną atrakcją przez to, że zgromadziło się tu tylu wartościowych ludzi. Nie zmarnuj tego:-)

    • Sara10 said

      Piszę na tablecie. Składnia i interpunkcja nie zawsze poprawne. Proszę litosciwie o wyrozumiałość🙂

  13. Izabela said

    Dlatego ponawiam kolejny raz swoją prośbę o modlitwę o pokój. Za naszą ojczyznę, za cały świat. To, co się teraz dzieje nie jest przypadkowe. ( piszę to ze względu na sen jaki miałam).
    Są tacy ludzie, którzy ,,otrzymują,, informacje w snach i nie jest to dla nich łatwe. Nie każdy jest gotowy przyjąć takie wiadomości. Śmiech, drwiny to najczęściej spotykana reakcja, na to co starają się przekazać innym.

    • Hoplita said

      to opisz sen

      • szach42 said

        To nie jest ważne czy sen czy przekonanie wewnętrzne. Mamy wszystko co szlachetne zachowywać. Modlitwa za Ojczyznę jest nie tylko wskazana ale jest naszą powinnością. Podziwiajmy mądrość Boga , który dał możliwość dobrych uczynków nawet temu, kto nic nie ma z dóbr ziemskich. Każdy może ofiarować swoje modlitwy i swój czas dla zwycięstwa Dobra. Kościół jest właśnie taką Matką, która kiedy jeden jest w dołku ,to drugi się modli i stale trwa ta łączność z Bogiem. A Kościół to my. Atak na Kościół trwa . Ks. prof T.Guz o jednej z metod niszczenia Kościoła. Gdzieś od 5 minuty.

    • Milla said

      Izabela, opisz, nie przejmuj się drwinami.

      Z Panem Bogiem i Maryją !

  14. przeklejka said

    Zapowiada się „ciekawy” wrzesień i październik
    a mediach mętnego nurtu cisza.
    z netu
    a
    „Nadchodzą epokowe wydarzenia dla całego świata…….”
    http://www.polishexpress.co.uk/kupujcie-konserwy-robcie-zapasy-wody-byly-doradca-premiera-uk-zapowiada-krach/
    A tu ciekawe i myślę że ważne.
    Chodzi z grubsza o przetłumaczenie
    tego linka.Może ktoś by pomógł.

    Reset systemu już za rogiem
    https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&u=http://z3news.com/w/larry-edelson-ride-hell-coming-months/&prev=search
    Jesteście na to przygotowani???

  15. Mariusz said

    Czwartek; Wspomnienie św. Moniki, 27 sierpnia 2015

    (1 Tes 3,7-13)
    Zostaliśmy dzięki wam, bracia, pocieszeni: przez wiarę waszą we wszelkiej potrzebie i naszym ucisku. Teraz bowiem ożyliśmy, gdy wy przy Panu stoicie. Jakież bowiem podziękowanie możemy za was Bogu złożyć, za radość, jaką mamy z powodu was przed Bogiem naszym? Gorąco modlimy się we dnie i w nocy, abyśmy mogli was osobiście zobaczyć i abyśmy mogli dopełnić tego, czego brak waszej wierze. Drogę naszą do was niech utoruje sam Bóg, Ojciec nasz, i Pan nasz Jezus! A Pan niech pomnoży liczbę waszą i niech spotęguje waszą wzajemną miłość dla wszystkich, jaką i my mamy dla was; aby serca wasze utwierdzone zostały jako nienaganne w świętości wobec Boga, Ojca naszego, na przyjście Pana naszego Jezusa wraz ze wszystkimi Jego świętymi.

    (Ps 90,3-4.12-14.17)
    REFREN: Nasyć nas, Panie, Twoim miłosierdziem

    Obracasz w proch człowieka
    i mówisz: „Wracajcie synowie ludzcy”
    Bo tysiąc lat w Twoich oczach
    jest jak wczorajszy dzień, który minął,
    albo straż nocna.

    Naucz nas liczyć dni nasze,
    byśmy zdobyli mądrość serca.
    Powróć, o Panie, jak długo będziesz zwlekał?
    Bądź litościwy dla sług Twoich.

    Nasyć nas o świcie swoją łaską,
    abyśmy przez wszystkie dni nasze mogli się radować i cieszyć.
    Dobroć Pana Boga naszego niech będzie nad nami,
    i wspieraj pracę rąk naszych,
    dzieło rąk naszych wspieraj.

    (Mt 24,42a.44)
    Czuwajcie i bądźcie gotowi, bo w chwili, której się nie domyślacie, Syn Człowieczy przyjdzie.

    (Mt 24,42-51)
    Czuwajcie więc, bo nie wiecie, w którym dniu Pan wasz przyjdzie. A to rozumiejcie: Gdyby gospodarz wiedział, o której porze nocy złodziej ma przyjść, na pewno by czuwał i nie pozwoliłby włamać się do swego domu. Dlatego i wy bądźcie gotowi, bo w chwili, której się nie domyślacie, Syn Człowieczy przyjdzie. Któż jest tym sługą wiernym i roztropnym, którego pan ustanowił nad swoją służbą, żeby na czas rozdał jej żywność? Szczęśliwy ów sługa, którego pan, gdy wróci, zastanie przy tej czynności. Zaprawdę, powiadam wam: Postawi go nad całym swoim mieniem. Lecz jeśli taki zły sługa powie sobie w duszy: Mój pan się ociąga, i zacznie bić swoje współsługi, i będzie jadł i pił z pijakami, to nadejdzie pan tego sługi w dniu, kiedy się nie spodziewa, i o godzinie, której nie zna. Każe go ćwiartować i z obłudnikami wyznaczy mu miejsce. Tam będzie płacz i zgrzytanie zębów.

    http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Święta Monika (332-387) przez wiele lat modliła się o nawrócenie swojego syna, który żył z dala od wiary. Łatwiej jest znosić własne cierpienie, niż widzieć swoich bliskich z dala od sakramentów, z dala od Pana Boga, szczególnie gdy są uwikłani w dziwne i nieuporządkowane przyjaźnie i związki. Wszystkiego tego doświadczyła św. Monika, która jednak nie traciła ducha wiary i cierpliwie modliła się za syna. Jej modlitwy i łzy zostały wysłuchane z niezwykłą Bożą hojnością: jej syn nie tylko odkrył wiarę w Chrystusa, ale zawędrował na wyżyny świętości i jest nam znany jako św. Augustyn. Jego wspomnienie obchodzi się następnego dnia po św. Monice – jest to jeszcze jeden uśmiech Opatrzności wobec św. Moniki i św. Augustyna.

      O. Michał Mrozek OP, „Oremus” sierpień 2009, s. 123

  16. DSM said

    http://dialogsercamilosci.eu/2015/08/27/czy-przyznalem-sie-przed-soba-do-wszystkich-grzechow/

    II Sm XII.13 Dawid rzekł do Natana: «Zgrzeszyłem wobec Pana». Natan odrzekł Dawidowi: «Pan odpuszcza ci też twój grzech – nie umrzesz

    Gdy człowiek szczerze zagląda w głąb siebie i wywołuje z pamięci liczne zdrady Boga przez grzech, odkrywa postać osobistego niezadowolenia => wstrętny grzech.

  17. Apostoł Różańca said

    Wysłuchaj słów Eli i zobacz jej świadectwo: „Nie zniechęcajcie, się też, jeśli Wasza modlitwa na pozór wydaje się być niewysłuchana. Pan Bóg ma dla nas najlepszy plan! Musimy Mu tylko zaufać.”

    http://pompejanska.rosemaria.pl/2015/08/ela-nowenna-nie-do-odparcia/

  18. Wysłuchaj słów Eli i zobacz jej świadectwo: „Nie zniechęcajcie, się też, jeśli Wasza modlitwa na pozór wydaje się być niewysłuchana. Pan Bóg ma dla nas najlepszy plan! Musimy Mu tylko zaufać.”

    http://pompejanska.rosemaria.pl/2015/08/ela-nowenna-nie-do-odparcia/

  19. Mariusz said

    http://gloria.tv/media/dxB4iV6Dr7F

    • Beza said

      Proszę Was odmawiajcie tą modlitwę codziennie, bo tylko JEZUS CHRYSTUS KRÓL może nas uratować

      MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA NA KRÓLA POLSKI

      Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

      Ojcze Niebieski błagamy Cię i prosimy, wysłuchaj naszego wołania wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

      …Ta modlitwa przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania na Intronizację Mojej Osoby. Módlcie się codziennie, prosząc Ojca Niebieskiego, aby udzielił wam tej łaski, aby wszystkie te serca jeszcze zamknięte, otworzyły się na Moją Miłość, aby Mnie przyjęły, abym Ja mógł tam za królować. /Słowa Najświętszego Dzieciątka Jezus z 25.09.2011r./

      http://www.mocmodlitwy.info.pl/chrystus_krol_polski.html

      • Beza said

        Ruch Intronizacji Jezusa Chrystusa Króla Polski
        z Warszawy

        wraz ze Środowiskami Intronizacyjnymi z Polski i zagranicy

        zaprasza na

        OGÓLNOPOLSKI MARSZ BŁAGALNY
        O INTRONIZACJĘ JEZUSA KRÓLA POLSKI!

        Warszawa 12 września (sobota) 2015 r.

        Rozpoczęcie Marszu: o godz. 14.00 przed Sejmem RP przy ul. Wiejskiej 4/6/8

        Trasa Marszu wynosi 3 km długości i przebiega w linii prostej. Marsz będzie przechodził
        od ul. Wiejskiej ulicą Matejki do Al. Ujazdowskich, dalej przez Pl. Trzech Krzyży
        do Ronda de Gauella na którym przecinamy Al. Jerozolimskie i Nowym Światem
        dochodzimy do ul. Świętokrzyskiej. Dalej prosto przez Krakowskie Przedmieście dochodzimy
        do Pl. Zamkowego. Przechodząc po przekątnej Pl. Zamkowy dojdziemy do ul. Świętojańskiej,
        przy której znajduje się Katedra św. Jana Chrzciciela, w której
        o godz. 19.00 zostanie odprawiona Msza Święta w intencji:
        Oddania pod władanie Miłości Chrystusa Króla, wszystkich dziedzin życia Narodu Polskiego.
        Pożegnanie uczestników Marszu odbędzie się po Mszy Świętej , pod Kolumną Zygmunta.
        …………………….

        Marsz będzie miał charakter religijno-patriotyczny. Podczas Marszu będzie kilka przystanków,
        w czasie których będą wystąpienia o bardzo ważnej dla Polski tematyce. Dokładny program Marszu
        będzie podany przed jego rozpoczęciem. Planowany jest postój przed Pałacem Prezydenckim,
        w czasie którego będzie wygłoszone przemówienie na temat ustanawianych w katolickiej Polsce
        praw sprzecznych z Dekalogiem. Osoby do których dotrze ta ulotka prosimy o powiadomienie
        o Marszu wszystkich osób w swoim otoczeniu i zachęcanie do przybycia.
        ………………………

        Udział w Marszu jest publicznym opowiedzeniem się za Jezusem Chrystusem Królem Polski!
        Uczestników Marszu prosimy o zabranie ze sobą flag narodowych oraz transparentów o tematyce
        Intronizacyjnej i innej religijnej. Grupy zorganizowane prosimy o przygotowanie tabliczek z nazwą
        swojej miejscowości. Dla uczestników Marszu, w sprawach m. in. chęci zgłoszenia grupy, uzyskania
        informacji o parkingach, dostępny jest e-mail: intronizacja.marsz2015onet.pl oraz tel. 537 884 875.
        ………………………….

        Kontakt do organizatorów Marszu
        tel. 608 266 251, 533 518 931 i http://www.JezusKrólemPolski.waw.pl

        Prosimy o przekazanie podanej informacji następnym osobom:
        1. za pomocą poczty elektronicznej e-mail
        2. przez umieszczenie informacji na blogach czy stronach Internetowych
        3. w rozmowach telefonicznych
        4. ustnie za pomocą „poczty pantoflowej”
        5. wysyłając list z Ulotką i Afiszem
        6. za pomocą SMS

        ………………………………….

        Trzeba pamiętać, że w Polsce wciąż jeszcze duża część społeczeństwa nie ma stałego
        dostępu do Internetu, poza tym, nie mamy mediów o szerokim zasięgu oddziaływania,
        otwartych na Intronizację Jezusa Króla Polski. W tej sytuacji nasze działania informacyjne będą
        wymagały od nas więcej trudów i szerszego zaangażowania. Mamy jednak żywo w pamięci wiele wydarzeń
        z naszej historii , w których bez żadnych środków potrafiliśmy się bardzo dobrze zorganizować.
        Wierzymy, że i tym razem tak będzie. Dzisiaj walczymy o sprawy najwyższej wagi dla Polski,
        a przez Polskę dla całego świata!

        http://nachwaletrojcyswietej.pl/dzienniczek/2015-08-sierpien.html

  20. MM said

    Bogu niech będą dzięki!!!
    Adminie, nareszcie, dzięki za włączenie komentarzy, bardzo mi ich brakowało🙂

  21. gwiazdka said

    Chlorek magnezu ..- leczy praktycznie wszystko.

    http://www.conchiglia.us/POLSKA/PO_monos/PO_MONOS_2014_dic_12_Cloruro_di_magnesio_cura_praticamente_tutto_ma_non_te_lo_diranno_mai.pdf

    • Okto said

      Mogę z czystym sumieniem polecić to lekarstwo. Mojemu dziecku w ten sposób wyleczyłem egzemę i to w ciągu niecałego tygodnia!. Pani dermatolog zapisywała metodą prób i błędów różne lekarstwa i maści oraz kazała stosować diety pozbawione akurat tego pierwiastka (magnezu) a zażywać dużo wapnia. Nie przynosiło to oczekiwanego rezultatu, a jedynie kosiło moją kieszeń z finansów… Dopiero zastosowanie chlorku magnezu wstrzymało całkowicie proces rozszerzania się egzemy…Jak przygotować różne lekarstwa i maści z tego chlorku magnezu? Wszystko można znaleźć w internecie, bo dobrze jest to opisane…

      Pozdrawiam wszystkich.

  22. On32 said

    Dobrze, że znowu można czytać komentarze i samemu napisać. Przecież już nie za tak długo może być wielkie „bum” i naprawdę zostaniemy odcięci od takiej możliwości. Pozostanie nam nasza osobista wiara, zawierzenie, a w domu świeca poświęcona, Biblia, modlitwa i co najważniejsze -Bóg sam, którego stale szukać będziemy w swym sercu. Pewien ksiądz mi dziś powiedział, że ludzie, którzy o tym wiedzą, to tak naprawdę jest ELITA, w sensie że mamy tę łaskę wiedzieć o tym wszystkim i wzrastać w wierze.
    Przecież całe miliony ludzi w ogóle tym się nie interesują, nie interesuje ich własna relacja z Bogiem, taka żywa, osobista… Dlatego też uważam, że Bogu dziękować winniśmy, że możemy póki co, jeszcze karmić się dobrymi informacjami. Mimo wszystko nic nie zastąpi modlitwy osobistej w tych wszystkich intencjach. Osobista wiara jest tu najważniejsza, bo bez niej, to tak jakbyśmy bez powietrza, nie wytrzymali więcej niż może 30 sekund. Polecam książkę ks. Malachi Martina pt. „Królestwo ciemności – samozniszczenie świata i „wspaniała odnowa” Kościoła!” o egzorcyzmach, opętaniu i działaniu szatana we współczesnym świecie. Wyd. Antyk.

  23. Paweł said

    I ja chciałbym dodać, że ten blog jest dla mnie ważny szczególnie w tym momencie kiedy próbuję się nawrócić, ponieważ jestem wrakiem człowieka, moja dusza jest czarna i płonie to jednak próbuję, a ten blog uważam za taki wspaniały kącik religijny. Pozdrawiam.

    • Piotr2 said

      Pawle, bądź dobrej myśli i zawierz się Maryji.
      Uwierz mi, ja też jeszcze ciągle się nawracam. Na codzień zmagam się z wieloma pokusami i często upadam, ale ciągle wracam do Boga.
      Ten blog est mi w tym bardzo pomocny.
      Pozdrawiam🙂

      Króluj nam Chryste.

    • Mariusz (ten drugi) said

      Pawel
      Ja mialem tak samo, mi pomogl po prostu codzienny rozaniec w postaci Nowenny Pompejanskiej. Czyni cuda…:) Z Bogiem.

  24. wiesia said

    NIE ZWAŻAJCIE NA WRZASKI OPOZYCJI, GDYŻ LUDZKA OPINIA NIC NIE ZNACZY W MOIM KRÓLESTWIE

    Moja szczerze umiłowana córko, wytrwałość w cierpieniu przybliża duszę do Mnie i z tego powodu nagradzam takie doświadczenia. Nigdy nie bagatelizujcie sobie faktu, że Moja Obecność w duszy nigdy nie pozostaje niezauważona przez złego ducha, który szybko jest przyciągany do tych dusz, gdzie Moja Obecność jest najsilniejsza.

    Przyjmijcie cierpienie w Moje Imię rozumiejąc, że Ja jestem jego powodem.
    Gdybym Ja nie był obecny, zły duch, by was zignorował.

    Łaski, jakie obficie wylewam na tych, którzy najbardziej Mnie kochają i którzy odsunęli od siebie każdy przejaw miłości własnej i pychy, zawierają Dar rozeznania.
    Jest to bardzo szczególny Dar z Nieba i błogosławieni są ci, którzy mają tę łaskę rozeznania Prawdy, gdyż to oni są tymi, którzy nigdy nie zachwieją się pod wpływem kłamstw.

    Ci z was, którzy otrzymali ten dar, przyprowadzą do Mnie dusze. Ale z powodu każdej przyprowadzonej Mi duszy i z powodu waszych modlitw i cierpień, zły duch będzie usiłował was powstrzymać.

    Wiedzcie, że Chwała Boga, który jest obecny u waszego boku, przyciągnie straszliwy jad i będziecie przeklinani w Moje Imię przez te słabe dusze, które są pożywką dla szatana i każdego demona, którego on uwolnił, by zniszczyć dusze na ziemi.

    Pozostawajcie w pokoju i wiedzcie, że kiedy utrzymacie Prawdę – Słowo Boże – w obliczu przeciwności, cała Moja Potęga będzie użyta dla ratowania dusz. Za każdą duszę, którą Mi sprowadzicie będę wylewał na was coraz więcej Łask i tak to będzie trwało. Nie zważajcie na wrzaski opozycji, gdyż ludzka opinia nic nie znaczy w Moim Królestwie.

    Zawsze musicie widzieć się nawzajem jakby Moimi Oczyma.
    Czyż nie mówiłem wam tego wcześniej?
    Czy nie zrozumieliście najbardziej podstawowej lekcji, której was uczyłem podczas Mojego Czasu na ziemi? Miłujcie się wzajemnie tak, jak Ja was miłuję. Jeśli nie potraficie kochać swoich wrogów, będzie wam trudniej zbliżyć się do Mnie.

    Jeśli stawiacie się ponad innymi, to nie możecie powiedzieć, że kochacie Mnie bezwarunkowo, bo gdyby tak było, to powiedzielibyście do Mnie:
    „Jezu nie jestem godzien, aby stanąć przed Tobą, ale rób ze mną, co chcesz, a ja będę czynił to, czego Ty pragniesz.”

    Chodźcie wszyscy i przypomnijcie sobie Kim Ja Jestem. Dopiero wtedy, gdy będziecie przeżywali swoje życie według Mojego Nauczania, naprawdę będziecie mogli powiedzieć, że jesteście Moi. Nie możecie brać jednego fragmentu Mojego Słowa i głosić go głośno, a przy tym odrzucać pozostałe fragmenty.

    Tym, którzy głoszą swoją wyższość nad innymi i przedstawiają swoją przekręconą wersję Mojego Słowa przez co odciągają dusze ode Mnie, mówię to:
    Dzień, kiedy wycofam Moją Obecność w świecie, to będzie ten, kiedy potężni i pyszni będą płakali łzami złości, a potem rozpaczy, bo wtedy poznają jak ich podstęp spowodował upadek wielu dusz, a Boży gniew sprawi, iż będą drżeli.

    Będzie płacz i zgrzytanie zębów. Ale wtedy już nie będą mieli się gdzie zwrócić. Nie będą mieli nikogo, kto by odpowiedział, gdyż nigdy nie zobaczą Mojego Oblicza.
    Wasz Jezus

    Księga Prawdy

    • Mariusz (ten drugi) said

      Gosia 3
      Pamiętam (to chyba Ty bylas🙂, jak kiedys napisałas ze nie wiesz co to znaczy, że Jezus powiedział, że w nastepne swieta Bozego Narodzenia Jezus juz nie bedzie z nami obecny. Dla mnie to tez bylo zastanawiające, ale czytając powyższe wiele to wyjaśnia. Czeka nas nie ciekawa jesien… Z Bogiem.

  25. wiesia said

    JEŻELI MACIE MNIE – MACIE WSZYSTKO

    Moja wielce umiłowana córko, istnieją czasy walki, kiedy ludzie mogą czuć się bezsilni. Istnieją
    czasy tragicznych wydarzeń, kiedy ludzie czują się przerażeni. I są takie czasy, kiedy człowiek rozpacza
    i z jego życia znika cała nadzieja. Ponadto istnieją czasy niedoli, gdy człowiek odcina się od
    tych, których kocha – kiedy ma on wrażenie, że życie jest dla niego zbyt ciężkie do zniesienia. Apeluję
    do tych, którzy znoszą taki ból, aby Mnie, waszego Jezusa, wezwali i poprosili, abym odebrał wam
    całe wasze cierpienie. Ofiarujcie Mi wszystkie wasze ciężkie doświadczenia, kiedy jest ich zbyt wiele,
    aby je udźwignąć. Dokonuje się to w momencie, kiedy przekazujecie Mi swój straszny lęk, tak iż unoszę
    chmurę, która zaciemnia waszą duszę i umysł; i która powoduje chaos w waszej głowie.
    Nigdy nie załamujcie się cierpieniem. Nigdy nie ulegajcie wrażeniu, że wszystko pozbawione jest
    nadziei, ponieważ – jeżeli macie Mnie – macie wszystko. Ja Jestem waszą podporą w tym życiu i tylko
    Ja mogę wam pomóc. Człowiek musi zawsze starać się przetrwać, walczyć z niesprawiedliwością,
    stać na straży cnót i nigdy nie bać się głosić Prawdy. Ale gdy to, co was spotyka, przynosi wam wielki
    ból i cierpienie, na skutek niesprawiedliwości – to jedynie Ja mogę was wesprzeć podczas takich
    udręk.
    Nic z tego, co ma wam do zaoferowania świat, nie może wam w tym czasie niedoli przynieść
    prawdziwego pocieszenia. Jedynie Ja, Jezus Chrystus, mogę wam udzielić wewnętrznego spokoju;
    i siły, i odwagi, aby znieść nienawiść, niesprawiedliwość, prześladowanie i izolację. To Ja muszę być
    waszym pierwszym wyborem w czasach, w których musicie Mnie wezwać. Jedynie Ja przyniosę wam
    wyciszenie, spokój i uwolnienie od obaw, ponieważ Ja Jestem Miłością; a kiedy miłość mieszka w
    waszej duszy, możecie dokonać wszystkiego.
    Wasz Jezus

    Księga Prawdy

    pozdrawiam 🙂

    • Beza said

      Wiesiu dziękuję Ci za wstawienie tych Orędzi, Ty zawsze trafiasz w sedno sprawy. Jeżeli nie będziemy głosić prawdy, nie będziemy jej bronić to nie będziemy też bronić Pana Jezusa gdy nadejdą czasy, gdy Pan Jezus będzie poniewierany – już jest.

      Pozdrawiam Cię !

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
