Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

ZNAKI CZASU – Ogromne powodzie, niesamowite, Hiszpania dzisiaj.

Posted by Dzieckonmp w dniu 7 Wrzesień 2015

Moja szczerze umiłowana córko, pewien okres czasu został przewidziany na to, aby Moje Święte Orędzia do świata, mogły być usłyszane przez każdą duszę, młodych i starych z każdego narodu.

Wiele dzieci Bożych w pełnej gotowości będzie pilnie słuchać Moich poleceń, jeśli tylko będą miały dostęp do tych orędzi.

Musicie wiedzieć, że zmiany już się rozpoczęły, jak zostało to przepowiedziane, gdzie rośliny nie będą więcej przynosić owoców, jak dawniej, a pory roku nie będą już takie same.

Zmiany te pochodzą z ręki Mojego Ojca Przedwiecznego, gdyż wprowadza On nowe prawa na ziemię, które zostaną zauważone przez każdego.

Nic na świecie oparte na prawach natury nie pozostanie takie jak kiedyś.

Poziom mórz podniesie się, wody wyleją, ziemia zadrży, a gleba stanie się jałowa.

Ojciec mój nałoży wielką karę, aby zatrzymać rozprzestrzenianie się grzechu, który jest dla Niego źródłem wielkiego cierpienia.

Te narody, które sprzeciwiają się Jego Prawom będą wiele cierpieć. Wkrótce zrozumieją, że ich grzechy nie będą dłużej tolerowane i zostaną ukarani.

Zostaną ukarani, aby powstrzymać przenoszenie tej zarazy na inne dusze, a jeśli nie zejdą ze swoich złych dróg, zostaną do tego zmuszeni za sprawą boskiej interwencji.

Moja córko, musisz teraz szybko rozgłaszać Moje Słowo, gdyż Ostrzeżenie przybliża się.

Wiele narodów musi otrzymać Księgę Prawdy, aby mogły przygotować się do Mojego Powtórnego Przyjścia.

Moje Powtórne Przyjście nastąpi po Ostrzeżeniu.

Kary wykonane przez aniołów z Nieba z rozkazu Mojego Ojca, będą przebiegać etapami. Będą one wzrastać, gdy grzech będzie się wzmagał.

Bitwa się rozpoczęła, a wczesne jej etapy można zauważyć w wielu krajach.

Wszyscy odczujecie skutki niszczących zmian klimatu, które spadną na ziemię jęczącą w bólu z powodu upodlenia grzechem.

Drżenie wzrośnie i naród po narodzie ucierpi według plamy grzechu, który uszkadza jego rdzeń.

Przywódcy, którzy pójdą za antychrystem, nie uciekną przed okiem Mojego Ojca i zostaną zniszczeni.

Mój Ojciec ukarze tych, którzy będą teraz sprawować złe rządy, aby ocalić Jego dzieci z ich złej ręki.

On nie będzie stać i się przyglądać, jak Jego dzieci są niszczone przez przywódców, którzy idą za antychrystem, który obecnie pozostaje w ukryciu.

Jedna trzecia ziemi zostanie zniszczona, gdy aniołowie ześlą ogień z czterech stron Nieba.

Wtedy wielu zrozumie, że coś jest nie tak, i że jest to spowodowane gniewem Mojego Ojca.

Jednak wiele osób nadal nie wyciągnie z tego nauki. Po Ostrzeżeniu wielu nawróci się. Jednak wielu z nich nie nawróci się nawet wtedy, gdy zostanie im ukazany stan ich dusz.

Będą oni dalej ubóstwiać fałszywe atrakcje, uważając, że to ziemia im je oferuje. Tylko, że tym razem ich pożądliwości i te bożki materialne będą czczone jeszcze bardziej nieprzyzwoicie i bezbożnie. Wszystkie ich grzechy, widoczne dla wszystkich, którzy będą mogli zobaczyć, czym one są, będą tak odrażające, że nieliczne dzieci Boże będą w stanie znieść ich widok.

Każdym odrażającym grzechem będą się popisywać publicznie z pogardą dla Boga.

Każde działanie będzie poniżać grzesznika do takiego poziomu, że będą zachowywać się oni jak zwierzęta.

Cały szacunek dla ludzkiego ciała zniknie, a każda zła żądza będzie pokazywana światu i będzie można ujrzeć brak wstydu w ich duszach.

To są więźniowie szatana. Wszyscy z nich są dziećmi Bożymi, ale tracą swoje dusze na rzecz bestii.

Kary są częścią Bożych planów oczyszczenia ziemi, aby oczyścić zarówno grzesznika, jak i ziemię po której chodzicie.

Dopiero wtedy, gdy ziemia zostanie oczyszczona może nastąpić Moje Powtórne Przyjście.

Módlcie się Moi wyznawcy o odwagę i męstwo, aby stawić czoła tym karom.

Nigdy ich się nie obawiajcie, gdyż ty, Moja Armio będziesz modlić się za nich, ich narody i pomagać w oczyszczaniu, które jest potrzebne do nawrócenia ludzkości.

Pieczęć Boga Żywego będzie chronić was wszystkich i każdego z osobna.

To z powodu miłości, jaką Ojciec darzy wszystkie Swoje dzieci, które musi ukarać, gdyż w przeciwnym wypadku nieświadomie pomaszerują do bram piekieł.

Wasz Jezus

.

.

.

Odpowiedzi: 216 to “ZNAKI CZASU – Ogromne powodzie, niesamowite, Hiszpania dzisiaj.”

  1. pio0 said

    Parafialne obchody Święta Podwyższenia Krzyża

    W najbliższą niedzielę, 13 września, parafia w Medziugorju obchodzi święto Podwyższenia Krzyża. W kościele pod wezwaniem Św. Jakuba Apostoła msze święte będą sprawowane o godz. 7 i 8 rano, 12 w południe i 18. Uroczysta msza święta odbędzie się na górze krzyża o godz. 11. W pozostałych kościołach należących do parafii nie będą sprawowane inne msze święte.
    W najbliższą niedzielę, 13 września, parafia w Medziugorju obchodzi święto Podwyższenia Krzyża. W kościele pod wezwaniem Św. Jakuba Apostoła msze święte będą sprawowane o godz. 7 i 8 rano, 12 w południe i 18. Uroczysta msza święta odbędzie się na górze krzyża o godz. 11. W pozostałych kościołach należących do parafii nie będą sprawowane inne msze święte. Parafia w Medziugorju obchodzi to święto w pierwszą niedzielę po święcie Narodzenia NMP. Przed objawieniami, w uroczystościach brali udział parafianie i ich znajomi z okolicznych parafii, a po 1981 roku biorą w nim udział pielgrzymi z całego świata.
    http://www.centrummedjugorje.pl/PL-H4/aktualnosci/678/parafialne-obchody-swieta-podwyzszenia-krzyza.html

  2. przeklejka said

    Z netu,Komentarz dzisiaj
    Przyjmiemy arabskich uchodźców z porywu serca i współczucia.
    Oni zadomowią się, pobudują sobie meczety, a potem zostaniemy niechcianymi gośćmi we własnym kraju.
    Zaczną się zamachy bombowe, zabójstwa „honorowe”, okaleczanie małych dziewczynek i wydawanie ich za mąż, chodzenie w burkach i brutalna krytyka „zachodniego zepsucia”.
    Cel ostateczny: wprowadzenie prawa szariatu: kamienowanie cudzołożników, obcinanie rąk złodziejom i inne arabskie wynalazki.

    • przeklejka said

      Z netu dzisiaj
      Ten komentarz wiele niektórym wyjaśni
      Wiecie co to jest Takija w Islamie? Co to są 3 etapy dżihadu? Czytaliście Koran, Hadisy, Sunny ? To co oni robią to jest właśnie Takija – święte kłamstwo Islamu…Już w Polsce mamy pierwszy etap Dżihadu…we Francji drugi… na Bliskim Wschodzie toczy się 3ci… Przeczytajcie coś, dowiedzcie się…jestem świeżo po lekturze Koranu- strach się bać. Amerykanie zaczęli czytać Koran po 11 wrześnie (nie żebym ich bronił bo wpieprzają się wszędzie) zmądrzeli i nie są tak tolerancyjni. Islam to ustrój, nie religia, obawiam się, że zanim ciemne masy to zrozumieją będzie w Europie 3 stopień dżihadu. Poczytajcie o tym wszystkim. A dlaczego pędzą do UE po socjał a nie innych krajów Arabskich pytają ludzie? Nie czytaliście Koranu ? tam to jest napisane – niemoralne jest żyć na koszt innego muzułmanina. Co innego na koszt niewiernego! Oni już traktują część UE jako swoje terytorium w rozumieniu Islamu….a kraje płacące im zasiłki płacą im Dżiziję…podatek od niewiernych…ps. Takija możliwe jest kłamstwo, bycie podstępnym, jeżeli zagrożone jest dobre imię Islamu oraz Muzułmanin jest w mniejszości…Mówię, że uciekają przed wojną? może 30% z nich. Dlaczego większość nie ma dokumentów? Przecież w intersie uchodźcy z regionu ogarniętego wojną lub uchodźcy politycznego jest dać się zidentyfikować – bo wtedy dostaje status uchodźcy i bezpieczne życie. Oni niszczą dokumenty… to jedna z doktryn, aby metodą osiedlania podbijać kolejne narody i ziemie

      To ja się pytam czy nasze służby specjalne , które mają dbać o bezpieczeństwo Polski
      nie wiedzą o takich oczywistościach jak powyżej.
      To kto chroni naszą ojczyznę , bo czytałem że jednostek wojskowych, koszar i magazynów i składów chronią renciści i inwalidzi , ponieważ MON-u nie stać na
      opłacenie profesjonalnej armijnej ochrony.
      To kto tak naprawdę pilnuje naszych granic i integralności naszej ojczyzny ???

  3. wiesia said

    Kościół uczy, że On posiada prawdziwą Wiarę, tymczasem masoneria dowodzi, że wszystkie religie są jednakowo ważne (indyferentyzm, powszechne zbawienie albo uniwersalizm); Kościół uczy, że wszyscy powinni przyjąć jedną prawdziwą Wiarę, podczas gdy masoneria promuje „wolność sumienia” (wolność religijną); Kościół uczy, że tylko On na mocy Boskiego upoważnienia ma władzę nauczania w sprawach moralności, tymczasem masoneria oponuje, że moralność jest sprawą osobistą.Kościół Chrystusa uczy,że z Prawem Bożym nie dyskutuje się,a przyjmuje,masoneria zaś w tej sprawie prowadzi dialog,dialog..,aby pomijać to Prawo,lecz robi to podstępnie i bardzo przewrotnie.

  4. Krystyna said

    Kasiu,przyjmij spoznione,ale serdeczne zyczenia: obfitych Lask Bozych dla Ciebie i Meza z okazji Jubileuszu Waszego Malzenstwa. Niech Wam Bog blogoslawi!

  5. wiesia said

    26.05.2012, 16:00 – PLANUJĄ PODSTĘPNYMI SPOSOBAMI PRZEPĘDZIĆ PAPIEŻA BENEDYKTA XVI Z SIEDZIBY PIOTRA

    Cieszę się, że jesteś ze Mną. Ważne jest, aby teraz być blisko Mnie, Moja córko. Czas jest krótki i masz wiele do zrobienia.
    Dzisiaj proszę Moich wyznawców, Moja najdroższa córko, aby mocno modlili się za Mojego ukochanego Wikariusza Papieża Benedykta XVI. On, Mój Święty Sługa jest strasznie prześladowany za zamkniętymi drzwiami w Stolicy Apostolskiej.
    Mówiłem wam wcześniej, że Grupy Masońskie, które trzymają Watykan od wewnątrz w żelaznym uścisku, chcą wydalić Mojego Ukochanego Papieża.
    I planują podstępnymi sposobami przepędzić go z siedziby Piotra.
    On, jak już mówiłem w przeszłości, będzie musiał uciekać, gdyż nie będzie miał już praktycznie wyboru.
    Ten czas jest krótki. Musicie mocno modlić się, aby mógł on zostać jak najdłużej,
    gdyż jak tylko odejdzie, wówczas oszust, Fałszywy Prorok, zajmie jego miejsce.
    Wylewam teraz łzy z powodu Mojego Ukochanego Kościoła na ziemi. Wszyscy Moi wyświęceni słudzy, którzy przyjmujecie Moje Święte Słowo, tak jak jest ono wam w tym czasie przekazywane, wysłuchajcie Mnie.

    Musicie pozostać wierni Mszy Świętej i podtrzymywać codzienne Ofiary.
    Wkrótce będziecie zmuszeni do przełknięcia kłamstwa.
    Codzienne Ofiary,
    dla uczczenia Mojego Ukrzyżowania oraz przemiana wina w Moją Krew i chleba w Moje Ciało,
    zostaną zmienione, przekręcone
    i będę szkalowany przez nowe przepisy wprowadzone przez Fałszywego Proroka.
    Nigdy nie wolno wam przyjmować niczego, co nie jest Prawdą.
    Nie wolno wam przyjmować herezji pochodzącej z wnętrza Mojej Stolicy Apostolskiej. Jeśli to zrobicie, odłączycie się ode Mnie.
    Wielu z was będzie musiało składać ofiarę Mszy Świętej w ukryciu i będziecie potrzebować wielkiej odwagi, którą możecie otrzymać modląc się do Mnie i prosząc Mnie, abym was uczynił silnymi.

    Rozpocznie się dokonywanie zmian w samej Świętej Eucharystii. Wkrótce zostaniecie poinformowani, że Komunia Święta, Moja Prawdziwa Obecność jest w rzeczywistości czymś innym.
    Powiedzą wam, że ona oznacza coś zupełnie innego. Ale to jest straszne kłamstwo.
    Najświętsza Eucharystia jest Moim Ciałem i Krwią danymi wam, abym mógł was wypełnić Moim Duchem Świętym i udzielić wam pokarmu jakiego potrzebują wasze dusze.
    Kiedy nadejdzie czas, gdy wam, Moi Wyświęceni Słudzy zostaną przedstawione nowe, nowoczesne interpretacje, wtedy poznacie, że zanieczyszczenie już się rozpoczęło.
    To właśnie wtedy będzie musieli się przygotować. Zbierzcie się i brońcie prawdy Mojego Ukrzyżowania. Nie akceptujcie kłamstw, zmian w Mszy Świętej i Świętej Eucharystii. Ponieważ, jeżeli to zrobicie, to wszystkie dzieci Boże utracą Moją Obecność.

    Pójdźcie za Mną. To jest największe wyzwanie jakiemu kiedykolwiek musieliście stawić czoła, ale dam wam Łaski, by odróżnić prawdę od świętokradzkiego wymysłu, o przyjęcie którego zostaniecie poproszeni w Moje Święte Imię.
    Musicie Mnie teraz prosić o pomoc tą Modlitwą Krucjaty (56). Dla kapłanów pragnących ochrony Przenajświętszej Eucharystii
    O drogi Ojcze, w Imię Twojego drogiego Syna,
    który ofiarował siebie na Krzyżu za całą Ludzkość,
    pomóż mi pozostać wiernym Prawdzie.
    Osłoń mnie Przenajdroższą Krwią Twojego Syna i daj mi
    Łaski, abym nadal służył Ci w wierze, zaufaniu i czci przez resztę mojego życia.
    Nigdy nie pozwól mi odejść od prawdziwego znaczenia Ofiary Mszy Świętej ani ofiarowania Świętej Eucharystii Twoim dzieciom.
    Daj mi siłę do reprezentowania i karmienia Twoich owiec w sposób,
    w jaki muszą być karmione Ciałem, Krwią, Duszą i Bóstwem
    Twojego Syna, Jezusa Chrystusa, Zbawiciela Ludzkości.
    Amen.
    Bądźcie świadomi tego, że codziennie idę z każdym z was, Moi Umiłowani, Święci Słudzy.
    Podtrzymuję was. Oprzyjcie się na Mnie, a będę trzymał was blisko Mojego Najświętszego Serca w czasach straszliwej udręki wewnątrz Kościoła katolickiego.
    Wasz Ukochany Jezus

  6. wiesia said

    30.09.2013, 15:45 – MASONERIA KOŚCIELNA SIĘGNĘŁA OBECNIE NAJWYŻSZEGO POZIOMU WŁADZY W MOIM NAJŚWIĘTSZYM KOŚCIELE NA ZIEMI

    Moja szczerze umiłowana córko, muszę prosić wszystkie Moje wyświęcone sługi, aby uważali na wezwania do udziału w rekolekcjach,
    które będą organizowane, aby przekonać ich do wyrażenia zgody na nową przysięgę wierności która – gdyby się na nią zgodzili – uczyni bezużytecznymi ich najświętsze śluby, złożone Mnie, Jezusowi Chrystusowi.

    Masoneria kościelna sięgnęła obecnie najwyższego poziomu władzy w Moim Najświętszym Kościele na Ziemi

    i wkrótce narzuci swoją nową liturgię, która będzie sprzeczna z Moją Najświętszą Wolą. Stworzona przez wrogów Boga
    i pod płaszczykiem potrzeby
    nowego dostosowania się do sił politycznych,

    ***które chcą zakazać chrześcijaństwa, zostanie przedstawiona tak szybko, że wielu w Moim Kościele będzie zdumionych. Będą odczuwać ból, gdy zobaczą tę obrzydliwość,

    ***ale głosy Moich wiernych sług nie będą słyszane publicznie,
    gdyż masoni będą nadzorować pod każdym względem,
    jak ta nowa liturgia będzie odbierana.

    Każdy sprzeciw podniesiony w diecezjach na całym świecie zostanie oddalony i odrzucony.

    ***Uzasadnieniem będzie konieczność przyjęcia do Kościoła nowych, młodych dusz, które od niego odeszły.

    ***Odwołując się do świeckiego świata powiedzą, że dzięki nowej liturgii nawróci się więcej osób.

    O, jak zdradziecka będzie ta obrzydliwość i ilu uwierzy w te kłamstwa, które odciągną tak wielu od Prawdy.

    Księga Prawdy została przepowiedziana prorokowi Danielowi, aby dzieci Boże nigdy nie zapomniały Prawdy,
    gdy będą tonęły w kłamstwach, które pochłoną Mój Kościół na Ziemi.
    Przyjmijcie Prawdę daną przez Mój Kościół na Ziemi.

    Nie przyjmujcie nowych praw, do zaakceptowania których będziecie zmuszani w Moje Święte Imię, a które będą oznaczać

    świętokradztwo.

    Wasz Jezus

  7. wiesia said

    31.07.2013, 18:56 – BĘDĄ PRZEKONYWAĆ MOICH WYZNAWCÓW, ABY DOSTOSOWALI PRAWA MOJEGO KOŚCIOŁA POPRZEZ

    PRZEPROWADZENIE REFERENDUM

    Moja szczerze umiłowana córko, zawsze pamiętaj o tym, jak działa diabeł. On bardzo uważa, aby się nie ujawnić. Dlatego dla zmylenia miesza prawdy z kłamstwami. To jego ulubiony sposób oszukiwania dusz. Nigdy nie powie prawdy, żeby nie pozwolić innym zobaczyć, jaki on jest naprawdę, ale ponieważ jest pyszny, jego zuchwałość i nienawiść do Mnie zawsze się wymkną się na zewnątrz. Ci, którzy mają otwarte oczy natychmiast rozpoznają zniewagi rzucane Mi w Twarz i przed Moje Ołtarze.
    Pamiętajcie, szatan jest dumny, zuchwały, chełpliwy i bardzo, bardzo przebiegły. Gdy jest on obecny w duszach, jest pewny siebie, a wynika to z pychy, zuchwałości i przekonania, że jest ponad Bogiem. On zawsze daje znaki, które obrażają Boga, ale tylko ci, którzy wiedzą czego szukać, będą mogli je zobaczyć. Ci, którzy oddają cześć szatanowi i którzy spędzają wiele czasu w grupach organizujących rytuały, aby oddać mu hołd, będą zachwyceni widząc te znaki. Wszyscy, którzy sprzedali swoje dusze szatanowi będą komunikować się za pośrednictwem takich znaków w geście zuchwałości i wyzwania wobec Mnie, Jezusa Chrystusa.
    Ci, którzy oszukują w Moje Imię, będą przekonywać Moich wyznawców, aby dostosowali Prawa Mojego Kościoła poprzez przeprowadzenie referendum. Wszyscy zostaną poproszeni o zgodę na nowe praktyki, które sprowadzają się do dwóch rzeczy. Pierwsza to zniszczyć Moją Obecność w Eucharystii. Druga to przyjęcie grzechu, poprzez zachęcanie ludzi, aby okazać poparcie dla praw człowieka wobec tych, którzy nie wierzą w Jezusa Chrystusa.
    To referendum zostanie sfałszowane, a kłamstwa będą przedstawiane jako Prawda. Gdy nowa jedna światowa religia zostanie wprowadzona, Mój Kościół na Ziemi – Prawdziwy Kościół – zejdzie do podziemia, żeby oddawać Mi cześć.
    Ja Jestem celem bestii. Ja Jestem Tym, któremu on chce zaszkodzić. On wie, że nie może Mnie zniszczyć, więc zamiast tego będzie próbował zniszczyć ludzką rasę, którą przeklina w każdej sekundzie. Jego sługa nie poprzestanie tylko na znieważeniu Mojej Obecności w Tabernakulach świata. Nie zadowoli ich tylko zniszczenie Sakramentów, więc będą bluźnili przeciwko Mnie. Uszczęśliwi ich dopiero kradzież dusz, poprzez dokonanie największego bluźnierstwa ze wszystkich. To właśnie wtedy na nowo wykreują Moje Pierwsze Przyjście, stwarzając wrażenie, że został wysłany Jan Chrzciciel. Człowiek, który powie, że jest prorokiem Pana będzie kłamał i wzbudzi zdumienie, gdy oświadczy, że antychryst to Ja, Jezus Chrystus.
    Antychryst przez moc szatana będzie twierdził, że jest Mną, Jezusem Chrystusem. Biada duszom, które powitają go z radością z otwartymi ramionami, ponieważ będą oni wobec niego bezsilni. Jeśli pozwolicie tym dwóm, aby was wessali do swojej próżni kłamstw, to będziecie tak daleko ode Mnie, że tylko dzięki Interwencji Mojego Ojca będziecie mogli zostać wprowadzeni w Moje Wielkie Miłosierdzie.
    Kiedy ktoś, kto przyjdzie w przyszłości i będzie podawał się za Mnie, Jezusa Chrystusa, wiedzcie, że jest kłamcą. Nie przyjdę w ciele po raz drugi. Szatan nie może wypowiedzieć tych słów:
    „Jezus Chrystus, Który przyszedł w ciele.”
    Wypowie on przez usta bestii, antychrysta, to:
    „Ja jestem Jezusem Chrystusem, przychodzę teraz w ciele, aby przynieść wam zbawienie.”
    Kiedy to się stanie, Moja Boska Interwencja nastąpi szybko, ale do tego momentu fałszywy prorok i antychryst ukradną wiele dusz.
    Módlcie się, módlcie się, módlcie się, aby wszyscy ci, którzy mówią, że są Moi, nadal byli Moi.
    Módlcie się, abyście wszyscy mieli siłę i odwagę do niesienia Mojego Krzyża podczas największego prześladowania Mojego Ciała – Mojego Mistycznego Ciała – Mojego Kościoła na Ziemi w tym czasie.
    Wasz Jezus

  8. Przemysław said

    Prymas Wyszyński :

    …” Nie oglądajmy się na wszystkie strony. Nie chciejmy żywić całego świata, nie chciejmy ratować wszystkich. Chciejmy patrzeć w ziemię ojczystą, na której wspierając się, patrzymy ku niebu. Chciejmy pomagać naszym braciom, żywić polskie dzieci, służyć im i tutaj przede wszystkim wypełniać swoje zadanie – aby nie ulec pokusie „zbawiania świata” kosztem własnej ojczyzny. Przypomina mi się tak wspaniale przedstawiony w powieści Gołubiewa „Bolesław Chrobry” i Parnickiego „Srebrne orły” fragment. Oto cesarz Otto III kusi Bolesława Chrobrego, czyni go patrycjuszem rzymskim i chce go ściągnąć do Rzymu. Ale król nie dał się wyciągnąć z Polski, z ubogiego Gniezna, na forum rzymskie. Został w swoim kraju, bo był przekonany, że jego zadanie jest tutaj. Naprzód umocnić musi swoją ojczyznę, a gdy to zrobi, pomyśli o innych, o sąsiadach. Niestety, u nas dzieje się trochę inaczej – „zbawia” się cały świat, kosztem Polski. To jest zakłócenie ładu społecznego, które musi być co tchu naprawione, jeżeli nasza Ojczyzna ma przetrwać w pokoju, w zgodnym współżyciu i współpracy, jeżeli ma osiągać upragniony ład gospodarczy. Nieszczęściem jest zajmowanie się całym światem kosztem własnej Ojczyzny.”

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
