Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Jesteśmy świadkami końca Europy, upadku cywilizacji

Posted by Dzieckonmp w dniu 24 Wrzesień 2015

IV wielka wędrówka ludów w historii świata
Na świecie a zwłaszcza w Europie kończy się pewna epoka cywilizacji białego człowieka która zaczęła się zdominowaniem przez Europejczyków świata od czasów odkryć geograficznych przez Kolumba.
Rozpoczyna się także IV wielka wędrówka ludów w historii świata. Pierwszą zapoczątkowali Hunowie atakiem na Cesarstwo Rzymskie. Później były wędrówki związane z wielkimi odkryciami geograficznymi i powstaniem zamorskich imperiów. Kolejne to przesiedlenia ponad 50 mln Murzynów do Ameryki aby uczynić z nich niewolników. I aktualnie doświadczamy IV wielkiej wędrówki ludów azjatyckich na Europę. Wszystko przed nami bo zaleją nas miliony i po wojnie zmieni się zupełnie oblicze i charakter państw. Upadną stare zachodnie mocarstwa a na ich gruzach powstaną nowe, z miksem ludności napływowej i resztkami tubylczej. Swoją tożsamość mają szanse zachować jedynie państwa Europy Środkowo-Wschodniej o ile w porę dojrzeją do przeciwstawienia się dyktatowi Zachodu oraz o ile osiągną kompromis organizacyjny. Zachód jest już stracony. Jego powolna agonia właśnie się rozpoczęła.
Nowy szlak inwazji na Europę – przez Polskę ? 
Reporter niemieckiego tygodnika „Die Zeit” twierdzi, że wśród syryjskich uchodźców na greckiej wyspie Kos pojawiła się mapka z nowym szlakiem podróży do Niemiec. Po uszczelnieniu granicy węgiersko-serbskiej nowa trasa ma prowadzić przez Bułgarię, Rumunię, zachodnią Ukrainę i Polskę.
szlak
Na ilu imigrantów naprawdę zgodził się rząd PO ? 
Prorządowe media manipulują informacjami, że polski rzad zgodził się zaledwie na 5 tysięcy imigrantów. Prawda jest jednak nieco inna. Otóż same negocjacje były formułą manipulacji zapewne na potrzeby mediów aby uspokoić opinię publiczną.
Podzielono bowiem nie całą pulę będącą do dystrybucji ale tylko jej część. W maju rząd Kopacz zgodził się na przyjęcie 2200 nielegalnych imigrantów. Z aktualnej puli na wczorajszych negocjacjach zgodził się na kolejne 5000 tysięcy. Z kolejnej nie podzielonej jeszcze transzy zgodzono się na przyjazd do polski około 4000-5000 tysięcy osób.
W ten sposób rzeczywista liczba osób którą polski rząd zdecydował się przyjąć wynosi nie 5000 tysięcy ale około 12 000. To jednak nie wszystko bowiem pamiętajmy także, że te wszystkie osoby, będą miały w Polsce prawo azylu i automatycznie otrzymują również prawo do łączenia rodzin. Za nimi przybędą LEGALNIE ich rodziny. Islamskie rodziny to 5-10 osób a więc rzeczywista liczba na która zgodził się rząd PO wynosi co najmniej około 150 000 osób.
Mało tego, Merkel zapowiedziała po rozmowach w Bundestagu, że Europa potrzebuje stałego uczciwego mechanizmu rozdziału uchodźców pomiędzy poszczególne kraje EU i decyzja o tym podziale stanowi pierwszy krok w ustanowieniu stałego systemu relokacji imigrantów. O tym media też nie piszą.
Kopacz popełniła także olbrzymi błąd bo zgodziła się na zasadę obowiązkowego rozdziału kwot i od teraz kwoty będą obowiązkowe.
Czeskie media z kolei informują, że Polska opowiedziała się za przyjęciem uchodźców aby zachować dobre stosunki z Niemcami. Najgorsze w tym co zrobił polski rząd to zdrada sojuszników z Wyszehradu. Jeśli posypie się doszczętnie solidarność naszego regionu to prawdziwy dyktat Niemiec unicestwi nasze narodowe państwa.
Taki dyktat Niemiec w sprawie podziału to zachęta dla pozostałych – osobiście jestem pewien że teraz przybędą miliony. Tym razem będą także uzbrojeni i będą forsować mury graniczne na Bałkanach. Prawdziwa inwazja dopiero się zacznie.
I jest jeszcze jedno bardzo ważne zagrożenie. Niewielka mniejszość niemiecka w Polsce nie pozwala Niemcom na jawną ingerencję w nasze sprawy. Sprowadzenie tak dużej ilości imigrantów da powody aby wygenerować konflikty społeczne. Żydowsko-lewackie media z całego świata mogą pokazywać bijatyki biednych imigrantów z polskimi nazistami na niebezpiecznych polskich ulicach. Może to dać doskonały pretekst aby niedojrzała cywilizacyjnie Polska skorzystała z europejskiej czy niemieckiej armii celem zaprowadzenia porządku lub nawet narzucenia jurysdykcji prawnej przynajmniej niektórym regionom kraju. Naprawdę jest się czego bać. O wolną Polskę trzeba będzie znowu walczyć.
Z całej grupy która Polska zgodziła się przyjąć status imigranta spełniają jedynie Syryjczycy. Są oni dość przyzwoicie wykształceni ale stanowią zaledwie 10-15 % całości. Reszta to przede wszystkim Afgańczycy i Erytrejczycy którzy w bez mała 100 % są analfabetami. Przed MEN – olbrzymie wyzwanie🙂  Ciekawe a przemilczane jest także to, że EU daje 6000 euro na imigranta jale jednorazowo. ar utrzymania wg reguł unia wziąć na siebie poszczególne państwa. Przykładowo taka pięcioosobowa rodzina będzie musiała otrzymać zgodnie z wytycznymi EU ponad 10.000 zł.
Źródło: amerbroker.pl
Zakazane na YouTube wideo dlatego podaję link do Vimeo

Odpowiedzi: 35 to “Jesteśmy świadkami końca Europy, upadku cywilizacji”

  1. zwornik said

    …………..

  2. zwornik said

    ……………..

  3. Beata said

    Nawet TVP Info poinformowała dziś, że taka mapa istnieje. Pytanie tylko, czy społeczeństwo polskie dostrzeże to wielkie niebezpieczeństwo, czy jak zazwyczaj uwierzą w tłumaczenia zdrajców, że wszystko jest OK.
    Wczoraj w Pr. 1- TVP odbyła się debata w związku z napływem uchodźców. Szumne zapowiedzi programu „Bać się czy zapraszać? Migranci w Polsce – wielka debata w TVP” . Kogóż zaprosiła szanowna pani redaktor do wzięcia udziału w debacie- panią Ewę Kulik-Bielińską -dyrektor Fundacji Stefana Batorego.

    Dla tych, którzy się nie orientują:
    „Celem działania fundacji związanego z grupą Bilderberg żydowskiego liberała Georga Sorosa jest budowanie świadomości społecznej opartej na „wartościach” rewolucji francuskiej ukutych we wspólnej pracy XVIII-wiecznych pseudofilozofów oraz luminarzy sekty masońskiej. Jej polski odpowiednik stanowi założona przez Sorosa Fundacja Batorego”.

    Nie trudno się domyślić w jakim tonie była prowadzona debata, dla mnie zwykły chłam, robiący wodę z mózgu milionom Polaków, zupełnie nie zorientowanych co do prawdziwych powodów napływu muzułmanów.
    Jedynej osobie, która przestrzegała przed jakiemukolwiek przyjmowaniu uchodźców, panu prof. Mariuszowi Muszyńskiemu ciągle przerywano, nie pozwolono nawet dokończyć myśli. Żałuję, że poświęciłam czas, tylko nerwy sobie zepsułam, w imię czego sama nie wiem.
    Odnoszę wrażenie, że celem debaty nie było nic innego, jak ukazanie uchodźców i całego tego ich exodusu, w jak najbardziej pozytywnym świetle.

    • cox21 said

      Ja też to oglądałem. Ks Cisło (Pomoc Kościołowi w potrzebie) też się dobrze wypowiadał. Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale prowadzącej program w pewnym momencie wymsknęło się, że będziemy musieli przyjąć 50000 tys ,,uchodźców”. Nikt tego niestety nie podjął.

  4. Beata said

    Cox wiadomość o tych 50000 tys. usłyszałam, ale też dłużej się nad tym nie zastanowiłam, myślałam, że to przejęzyczenie. Co do ks.Cisło, wczoraj był bardziej stanowczy niż w czasie kiedy abp. Gądecki poparł stanowisko Franciszka o konieczności przyjmowania uchodźców do każdej parafii. Wtedy wypowiedź tego kapłana, była mniej stanowcza, a bardziej przychylna stanowisku Gądeckiego. Mimo to te dwie osoby, kapłan i profesor, tak naprawdę wskazywały jasno, że muzułmanie to zagrożenie.

  5. Moher said

    Adminie dlaczego moje komentarze nie pojawiają się na stronie?

    • cox21 said

      Pewnie poszły w spam. Mi też się to czasem zdarza.

    • Gosia 3 said

      Moher odpowiedz dlaczego Ty jeden nie potwierdziłeś udziału w Nowennie Pompejańskiej tamtym razem było dokładnie to samo. Nie wierzę że nie widziałeś mojej prośby. Zadeklarowałeś i nie potwierdziłeś. Może dlatego 3 Nowenna nie chciała się wkleić. Proszę odpowiedz zawsze tak traktujesz modlitwę?

  6. Margaretka said

    Sugestie Franciszka w kongresie; przyjmowanie imigrantów, NIE PATRZAC NA LICZBY i do tego jak gości i zaraz sugestia by ograniczyć prawo posiadania broni! Słyszeliście to? Zero refleksji, słusznie i zgodnie z polityką ….

    • przeklejka said

      Nie tylko padały często słowa pokój i bezpieczeństwo.
      Bardzo często je powtarzał.

      A V kolumna którą Franciszek zachęca przyjąć ma być narzędziem Boga
      do oczyszczenia narodów i państw,
      Oczyszczenia we krwi. To właśnie czeka wkrótce Europę.
      Po 28 września , wydarzenia zaczną iść coraz szybciej w tym właśnie
      kierunku.
      Symboliczna krew na niebie zamieni się wkrótce na tą prawdziwą płynącą
      na ulicach

      Po słowach o. Amorth-a islamska rewolta w Europie może się zacząć się
      w listopadzie

  7. Dzieckonmp said

    Jeden z moich wpisów z początku roku a w nim taka treść:

    Informacja o której napiszę poniżej a którą uzyskałem z internetu wiąże się z tą pierwszą. Podobno 12 marca podczas nominacji nowych kardynałów w Watykanie doszło do spotkania o.Grunera z o. Amorthem głównym egzorcystą w Watykanie. O.Amorth miał przekazać ojcu Grunerowi iż mamy niewiele czasu przed karą przepowiedzianą przez Matkę Bożą Fatimską a która mówi o zniszczeniu świata w sposób, o którym z trudem możemy sobie wyobrazić! Na pytanie – Jak Długo? O. Amorth odpowiedział – „Mniej niż osiem miesięcy! „

    https://dzieckonmp.wordpress.com/2015/05/04/wazne-wiadomosci-o-amorth-o-gruner/

    • Dzieckonmp said

      Gabriel Amorth powiedział dalej że może się tak nie stać gdy zrobimy:

      Padre Gabriel Amorth me dijo que a menos que la consagración de Rusia se realize como la Virgen le había pedido a finales de octubre de 2015, las profecías de Fátima, pueden empezar cualquier día después de eso! ¿Por qué el padre Gabriel Amorth me dice esto a mí? Para que el Apostolado de Nuestra Señora se haga escuchar su voz como nunca antes para gritar el mensaje de Fátima a los cuatro vientos! Y para hacer esto, debemos estar juntos. Debemos utilizar todos nuestros recursos, todas nuestras fuerzas, y despertar al mundo del sonambulismo en que esta inmerso! No fue accidental. Todo es Providencial!

      • Margaretka said

        „Niedawno wróciłem z Rzymu, gdzie uczestniczyłem w nominacji nowych kardynałów.Ale gdy tam byłem, stało się coś nieoczekiwanego, coś, co miesza moją duszę, że nie spodziewałem się. Rozmawiałem z księdzem Gabriel Amorth, najsłynniejszego na świecie egzorcysty na żywo. Jego słowa uścisnął mnie jak parę rzeczy w życiu!Ojciec Amorth powiedział mi, że mamy niewiele czasu, zanim się sankcje przewidziane przez Matki Bożej Fatimskiej rozpocznie się zniszczyć nasz świat w sposób, z trudem możemy sobie wyobrazić. Jak długo? Mniej niż 8 miesięcy!Ojciec Gabriel Amorth powiedział , chyba że poświęcenie Rosji odbędzie się, jak Dziewica zażądała, pod koniec października 2015 r proroctwa Fatima może rozpocząć każdy dzień po tym. Dlaczego ojcze Gabriel Amorth, powiedziałeś mi to? Apostolstwo Matki Bożej sprawia, iż głos jak nigdy dotąd krzyczeć orędzie fatimskie na cztery wiatry. I to zrobić, musimy być razem. Musimy wykorzystać wszystkie nasze zasoby, wszystkie nasze siły, i obudzić świat lunatycy, że jest zanurzony! To nie było przypadkowe. Wszystko jest opatrznościowym!

        Ojciec Amorth ma 85 lat i pozostaje głównym egzorcystą w Rzymie. Występował dziesiątki tysięcy egzorcyzmów i napisał kilka książek na ten temat. Był to starannie dobrany następca ojca Candido, słynnego świętego poprzednika, który miał szczególne dary duchowe. Ojciec Amorth, że jesteśmy w końcowej walce z szatanem i czas jest krótki. Spotkałem i rozmawiałem z ojcem Amorth wiele razy w ciągu roku. Jest to pierwszy raz, powiedział mi w prostym języku, ile czasu pozostało do kary może zacząć przejawiać w świecie!

        W swojej miłosiernej miłości, Nasz Pan dał już wiele możliwości dla naszego pokolenia, aby odwrócić się od zła i kłamstwa, przed przeprowadzeniem własną zagładę. Przed nas ukarać, Nasz Pan zawsze ostrzega nas ze słowami swoich proroków i świętych!

        Jak ważne jest przesłanie z Fatimy? W duchowej pustyni naszego czasu, nasz Pan posłał nas ostrzeżenie, największy dalej wywyższony w hierarchii niebios Jana Chrzciciela! Nasz Pan wybrał matkę, aby dostarczyć wiadomość z Fatimy! Bądź na ten fakt bezpośrednio przed nami, gdy weźmiemy pod uwagę tę wiadomość! Jest Matką naszego Pana Jezusa Chrystusa, który mówił w Fatimie!

        Czy to Pan wysłał matkę do nas, jeśli wiadomość nie były większe znaczenie?

        Czy nasz Pan, który kocha i szanuje swoją matkę ponad wszystkie stworzenia, jest zadowolony ze sposobu jego wiadomość została odebrana przez Kościół? Dlaczego jego ministrowie? Wyobraź sobie, jak by się czuł, gdyby jego matka była hańbą, hańbą, nawet obraził !!!

        Gniew Pana powinny być duże i rośnie. I każdego dnia, że ​​słowa Matki Bożej są ignorowane prowadzi nas do strasznej kary poza wyobraźnią!

        Rzeczywiście, przywódcy Kościoła, nie wypełniają Matkę Bożą i poświęcił Rosję Jej Niepokalanemu Sercu, świat już miliardy dusz w niebezpieczeństwie! ! Musimy ostrzec świat!

        Ojciec Amorth słowa powinny budzą w naszych sercach. Musimy działać teraz.Zegar tyka!

        Wasz w Jezusa, Maryi i Józefa,

        Fatima Centrum Jezusa i Maryi Serwery ojca Nicholasa Grüner

        . (List opublikowane przez Rafael Arango facebook mówi: „Dzielimy się tekst, który otrzymałem od rozmowy między słynnego egzorcysty rzymskiego, Gabriel Amorth i Ojciec Nicholas Gruner, który zmarł w zeszłym 29 kwietnia (modlić się za niego) i kto był . być może przede wszystkim ekspertem w Fatimie mówię wiadomość jest szeroko rozpowszechnione w Internecie, w wielu językach i do tej pory nic nie wskazuje falso.Que być jasne: to nie jest generowanie paniki, chodzi wzywając prawdziwe nawrócenie, aby modlić się niestrudzenie i miłości bliźniego. Niech Bóg błogosławi was wszystkich. Dzień 12 marca 2015 * (Święto św Grzegorza Wielkiego) ”

        * Dziś połowę czasu, że Ojciec Amorth powiedział mamy.

        „Jak moje serce boli na to!, Gdyby posłuchał i spełniła Moje prośby z Fatimy, byłby w innym momencie.” (W Revelations Mariany)

        „Módlcie się, co powiedział Anioł Pokoju Lucia, Franciszka i Hiacynty, aby modlić się z nim trzykrotnie te słowa:

        „Mój Boże, wierzę w Ciebie, uwielbiam, mam nadzieję, i kocham Cię.

        Proszę o przebaczenie dla tych, którzy nie wierzą, nie uwielbiają, nie mają nadziei i nie kochają Cię. ”

        I takie jest zamieszanie, które obecnie zaprzecza, że ​​jedyną pewną rzeczą jest to, aby trzymać się tradycji Kościoła Świętego: Ewangelia i Katechizm. Jest to bezpieczna droga.

        KONIEC

        • Leszek said

          …Ojciec Amorth powiedział mi, że mamy niewiele czasu, zanim się sankcje przewidziane przez Matki Bożej Fatimskiej rozpocznie się zniszczyć nasz świat w sposób, z trudem możemy sobie wyobrazić. Jak długo? Mniej niż 8 miesięcy!Ojciec Gabriel Amorth powiedział , chyba że poświęcenie Rosji odbędzie się – jak Dziewica zażądała – pod koniec października 2015 r proroctwa Fatima może rozpocząć każdy dzień po tym…

          Z tym, co powiedział O. Amorth bardzo współbrzmi to, co powiedziała w Orędziu nr 287 {z 25.03.1984r.} Matka Boża do swoich umiłowanych synów, Kapłanów:
          …Jak już wam powiedziałam, poświęcenie Rosji Mojemu Niepokalanemu Sercu zostanie dokonane (dopiero wtedy – mój dopisek), gdy krwawe wydarzenia będą się już wypełniać…

      • Steven5214 said

        …gdy co zrobimy, kupę?

        • EWA DM said

          Zacznij od Nabożeństwa pierwszych pięciu sobót miesiąca.
          Masz wybór, co będziesz robił.

    • Selbi said

      I tak się stanie. Zrozumiałam, że kiedy to się stanie mamy się nie buntować, nie skarżyć się na Pana Boga, nie odwracać się od Niego ale przyjąć te cierpienia z pokorą jako słuszną karę za grzechy nasze.
      Zrozumiałam to przedwczoraj kiedy byłam świadkiem strasznego zdarzenia, które wywołało u mnie szok. Nigdy nie sądziłam że tak się zachowam, że taką głęboką wywrze to na mnie reakcję ,dziś już patrzę na to spokojniej. Otóż szłam sobie chodnikiem-wracałam do domu wieczorem, byłam już na peryferiach miasta. Zobaczyłam, że po drugiej stronie ulicy jakiś mężczyzna brutalnie kopie coś. Gdy kopnie to podchodzi do tego czegoś i znów z całej siły kopie i tak w koło….. .Gdy byłam już na przeciw niego, krzyknełam przez ulicę -zapytałam-co pan tak kopie? Ale on nic nie powiedział i poszedł. Przeszłam na drugą stronę ulicy i oniemiałam! Zobaczyłam zakatowane ciałko jeża!!! Zakopał jeża na śmierć!!! Dostałam szoku. Krzyczałam-morderco, zabiłeś jeża! Morderco! Dzwonię na policję!!! niestety nie miałam przy sobie telefonu. Wokół żadnego człowieka bo były to dopiero peryferie miasta. W tym szoku, wręcz rozpaczy zatrzymałam samochód- zielony gazik, myslałam że to jakieś służby państwowe, może wojsko, policja- i krzyczę do nich że widziałam jak człowiek zabił kopniakami jeża, zakatował zwierzątko na śmierć, ja to widziałam! krzyczałam to w koło, pewnie pomyśleli że to jakaś wariatka…..Aż zabolało mnie serce i złapałam się reką za serce… . Przeprosiłam ich że ich zatrzymałam ale myślałam że to jakieś służby państwowe.Pan kierowca powiedział że oni nie są od tego, po prostu to nie ich kompetencje, -byli z PGE. Szłam do domu i siłą woli powstrzymywałam się drogą od płaczu a w domu w głos wyłam. I wtedy przyszły mi do głowy takie słowa, takie rozeznanie-ty płaczesz i cierpisz z powodu jednej bezsensownej śmierci, jednego bezsensownie zadanego cierpienia a Ja codziennie patrzę jak tysiące moich dzieci cierpi i ginie-aborcja!!!
      Kara musi nadejść i nadejdzie i będzie ze wszech miar sprawiedliwa. I ja na tę karę się zgodziłam. Zrozumiałam że Pan ma dla nas ludzi i tak ogromną cierpliwość i tak bardzo z karaniem zwleka bo nie zależy Mu na śmierci grzesznika ale aby się nawrócił i żył.

      • bozena2 said

        Tak, Selbi jak strasznie Bóg cierpi, jakie ma wielkie serce i mega uczucia , możemy tylko sobie wyobrazić, skoro my jesteśmy tylko Jego w jakimś tam procencie lub jeszcze mniej podobieństwem .

      • szafirek said

        😦 to był demon w ludzkiej skórze.Selbi,dobrze,że Tobie nic nie zrobił.
        Pozdrawiam.

      • pustelnik said

        Czlowiek bez Boga zdolny jest ,tylko do zla,patrz na politykow i ich postepowanie ,czlowielk w lasce uswiecajacej jest o twarzy milej,nie ma twarzy zwierzecej,czlowiek mieszaniec czlowieka z szatanem ,czyli zyjacy w grzechach ciezkich,ma twarz zwierzeca ,oczy zwierzece wlasciwie oczy diabelskie nie chce obrazac zwierzat ,chyba ,ze zwierze agresywne opetane ,takich doczekalismy czasow ,ze nawet zwierzeta sa opetane.widac to na politykach ,ktos to podlapalal i sa szopki zwierzece.Jest jedno wyjscie modlic sie o nawrocenie i strzelac z broni jakim jest Rozaniec bron prosto z nieba.

    • przeklejka said

      Według słów O.Amorth-a mamy czas do końca października

    • cox21 said

      Ojciec Amorth z pewnością wie co mówi.

      • rafael said

        można wiedzieć, co potem? proszę o wyjaśnienie, nie jestem zorientowany, będę wdzięczny , byłem w szpitalu po wypadku i nie zaglądałem na blog.

        • Selbi said

          Potem? Potem dla tych co zginą sąd, dla tych co przetrwają walka o byt. Wybuch wulkanu – przyniesie śmierć, trzęsienie ziemi – przyniesie śmierć, wojna – przyniesie śmierć. Potem Ostrzeżenie – dla wielu przyniesie śmierć, potem choroby, głód i rządy antychrysta – prześladowanie i czipy.

        • przeklejka said

          Do Rafael
          Potem będzie to
          Najazd islamistów to nic innego jak Bicz Boży za gender, l g b t, aborcję, eutanazję
          i demoralizację dzieci. W Europie teraz poleje się krew.
          Po 28 września kończy się czas próby – czas miłosierdzia a zaczyna czas
          sprawiedliwości – oczyszczenia dla państw i narodów . Wielki ucisk nadchodzi do Europy.
          Wraz z ostatnim krwawym księżycem kończy się czas ostrzeżeń o napomnień
          dla Żydów i dla świata
          Cztery krwawe księżyce – Tetrada 2014 – 2015 .Ostatnie przesłanie
          Symboliczna krew na niebie popłynie teraz ulicami Europy.

          Widać wyraźnie że czas spokojnej Europy się kończy
          Europę dziś

          Europa jutro

        • Selbi said

          Rafael co to był za wypadek? Jak długo byłeś w szpitalu? W jakim teraz jesteś stanie?

  8. Znawca 2012 said

    Do ukraińców. Wyłapujcie islamistów. Macie ich za darmo na I linię ataku. Wasi żółnierze II linia, pilnująca I linię. Wykorzystajcie nowy szlak przerzutu bardzo dobrze. Życzę wyłapania zdrowych napływowych wytrzymałych byków. Jak przeżyją kilka lat w walce to można z nimi o osiedleniu porozmawiać. Życzę szczęśćia i skutecznej obrony własnych granic. Powodzenia.

  9. OSTOJA said

    Ku pokrzepieniu serc.

    Wizja Teresy Neumann z 15 października 1948r.

    http://www.duchprawdy.com/teresa_neumann_wizja_o_polsce_1948.pdf

  10. Sławik said

    Szczęść Boże,
    Chciałbym prosić o modlitwę za naszych przewodników duchowych i kapłanów (proboszczów, wikariuszy).
    Jestem zszokowany i załamany skalą grzechu jaki czynią.

    • pustelnik said

      Przyjmij zertwe za kaplana Bog obiecuje nawrocenie najblizszych i kaplan dostanie poznanie

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
