Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

20 mln wejść na blog

Posted by Dzieckonmp w dniu 4 Październik 2015

W ostatnich godzinach został osiągnięty wynik 20 milionów wejść na bloga.

Oto statystyka mięsięczna

20 mln

Poniżej mapka pokazująca gdzie nas czytają.

20 mln czyt

Niektórzy wyśmiewają mnie pisząc dziecko maryśki. To takie nieudacznictwo albo stała pomoc złego, bo ja określiłem się dziecko Królowej Pokoju. Ale diabeł nienawidzi Królowej Pokoju dlatego nazywa ją maryśką. Tyle lat piszę i można poznać kim jestem. Ludzie którzy do tej potężnej walki duchowej jaka się toczy obecnie w świecie stanęli po stronie zła nie są w stanie rozpoznać dobra i są przekonani że sami czynią dobro.

Wkleję kawałek komentarza jaki wczoraj starał się wstawić na moim blogu czytelnik wobroniewiary, żebyście zrozumieli że to środowisko nie jest w stanie stanąć po stronie Królowej Pokoju.

Tylko kawałek bo wredne słowa. Nicka nie przytoczę.

” skurwielu jebany lepiej uważaj co piszesz na NASZEGO PAPIEŻA, bo tak, to jest papież nasz, pedałów i pederastów i to co on mówi wam, kato-kurwom jest święte! Uważaj skurwielu co na nas, porządnych pedałów mówisz. Wkrótce odbędzie się synod który oprócz prezentacji Doktryny Lucyfera jak i wprowadzenia NWO, totalnie spedali kościół.”

 

Odpowiedzi: 164 to “20 mln wejść na blog”

  1. Sławik said

    Moje słowa poszły w spam. Jeśli można odkopać?

    • Basia B said

      Gosiu,odpisałam Ci,ale chyba poszło w spam.

      • Basia B said

        Gosia,ale pisałaś! Fajnie zobaczyć siebie sprzed lat.

      • Gosia 3 said

        Tak Basiu B! dziękuję Ci ale Admin zamieścił już mój pierwszy wpis ale coś mi się wydaje że był już w 2011 bo orędzia czytam prawie od początku. Aż tyle bym milczała, to do mnie nie podobne. Pozdrawiam. szczęść Boże!!!!

        • Dzieckonmp said

          Może i tak ale pewnie z innym mailem i innym nickiem.

        • Gosia 3 said

          Tak Adminie! ja na początku miałam Gosia a jak pojawiły się inne Gosie to dodałam sobie – 3.
          Mam nowe orędzie z 2 X dosyć długie czy mogę go zamieścić i wskaż gdzie najlepiej. Pozdrawiam

        • Dzieckonmp said

          Mozesz. Jak zechcesz to wstawię jako wpis

        • Gosia 3 said

          Dobrze! To tutaj wkleję:

          2.10.2015 r. piątek godz 15 min 13

          ZMIANY NA ŚWIECIE BĘDĄ SIĘ POTĘGOWAŁY AŻ UKAŻE SIĘ SYN ZATRACENIA

          DZIECKO MOJE! PRZEKAŻ MOIM DZIECIOM BOŻYM ŻEBY JESZCZE GORĘCEJ SIĘ MODLIŁY I ŻAŁOWAŁY ZA WCZEŚNIEJ POPEŁNIONE GRZECHY . WYNAGRADZAJCIE DZIECI MOJE ZA GRZECHY INNYCH BO SĄ ONE TAK NIECZYSTE JAK NIGDY DOTĄD. WOŁAM O TO DO WAS , BO BÓG OJCIEC BARDZO JEST OBRAŻONY I JA JEGO SYN TAKŻE BARDZO CIERPIĘ W SWOIM KOŚCIELE . PROSZĘ WAS O TE MODLITWY BO MOŻE BÓG OJCIEC ZLITUJE SIĘ NAD WAMI I KARA NIE BĘDZIE AZ TAK OGROMNA JAKĄ ON PLANUJE WYMIERZYĆ TEMU GRZESZNEMU POKOLENIU. DLATEGO JESZCZE USILNIEJ MÓDLCIE SIĘ ZA BRACI WASZYCH , KTÓRZY NIE WIEDZĄ CO CZYNIĄ I MOJE NIEWINNE , NAJMNIEJSZE DZIECI WCIĄGAJĄ DO SWOICH CZYNÓW ROZPUSTNYCH. O JAKŻE JA UKARZĘ TE NIECZYSTE DUSZE , KTÓRE KALAJĄ SWYM GRZECHEM DZIECI NIEWINNE.

          DROGIE MOJE DZIECI BOŻE! CORAZ TRUDNIEJ BĘDZIE WAM FUNKCJONOWAĆ NA TYM ŚWIECIE . BĘDZIECIE ZNIECHĘCENI I CI CO TRWAJĄ W STANIE ŁĄSKI UŚWIĘCAJĄCEJ BĘDZIECIE BARDZO SMUTNI GDY JUŻ NIE DŁUGO BRAMY KOŚCIOŁÓW BĘDĄ DLA WAS ZAMKNIĘTE . DO ICH WNĘTRZA BĘDZIE WPROWADZONY GRZECH , A WY KTÓRZY ŻYJECIE WG PRAW BOŻYCH BĘDZIECIE TYM BARDZO ZGORSZENI I BĘDZIECIE CZULI Z TEGO POWODU DUŻE ZAKŁOPOTANIE I NIE BĘDZIECIE WIEDZIELI CO ZE SOBĄ ZROBIĆ.

          ZE WZGLĘDU NA BOŻE DZIECI BÓG WSZECHMOGĄCY SKRÓCI TE DNI BYŚCIE NIE MUSIELI TAK CIERPIEĆ Z POWODU BRAKU EUCHARYSTII JAKA BYŁA PRZEDTEM . PAMIĘTAJCIE NIE PRZYSTAWAJCIE NA UCZESTNICTWO W MSZY ŚWIĘTEJ , KTÓRA BĘDZIE ZMIENIONA , BO WTEDY BĘDZIECIE TRAFIAĆ W OBJĘCIA ANTYCHRYSTA . SZUKAJCIE KAPŁANÓW ŚWIĘTYCH , KTÓRZY NIOSĄ WAM SŁOWO BOŻE NATCHNIONE DUCHEM ŚWIĘTYM A NIE FAŁSZYWYM MIŁOSIERDZIEM.

          JA WAM WSKAŻĘ DROGĘ , NIE BÓJCIE SIĘ KTO TRWA WE MNIE TO I JA TRWAM W NIM I ODNAJDZIECIE PRAWIDŁOWĄ DROGĘ, KTÓRA JEST CZYSTOŚCIĄ W EUCHARYSTII.

          PO SYNODZIE RZADZIEJ BĘDZIECIE MOGLI SPOŻYWAĆ MOJE CIAŁO I KREW , BO BĘDZIECIE UTRUDZENI W POSZUKIWANIU WŁAŚCIWEJ DROGI . ALE NASZA ŁĄCZNOŚĆ BĘDZIE ZACHOWANA I KOŚCIÓŁ NIE ZANIKNIE BO BRAMY PIEKIELNE GO NIE PRZEMOGĄ.

          RÓŻANIEC I JESZCZE RAZ RÓŻANIEC POMOŻE WAM W TYM BY SZATAN NIE ZBLIŻAŁ SIĘ DO WAS . ON WIE ŻE JEGO PANOWANIE SIĘ KOŃCZY I DLATEGO TAK BARDZO POTRZEBNA JEST POMOC MOJEJ UKOCHANEJ MAMY – MARYI. PRZYCHODZĄ CZASY GDY MOJA MAMA MA WIELKĄ MISJE DO SPEŁNIENIA , ONA ZMIAŻDŻY TĄ BESTIĘ Z DZIESIĘCIOMA ROGAMI I POKONA JĄ NA ZAWSZE.

          DUŻO KAPŁANÓW TYCH , KTÓRZY SĄ MOIMI PRAWDZIWYMI UCZNIAMI , PO SYNODZIE BĘDZIE CIERPIAŁO RAZEM ZE MNĄ. MÓJ KOŚCIÓŁ ŚWIĘTY BĘDZIE KRWAWIŁ A BENEDYKT XVI BĘDZIE W TYCH GODZINACH BARDZO CIERPIAŁ. MÓDLCIE SIĘ ZA NIEGO , BO JEGO SERCE JEST JUŻ SŁABE Z ŻAŁOŚCI TEGO CO SIĘ DZIEJE ZA MURAMI WATYKANU. ON JEST PRZEZNACZONY DO WASZEGO PROWADZENIA , NA TE NAJTRUDNIEJSZE CHWILE JAKIE BĘDĄ MIAŁY MIEJSCE W KOŚCIELE. ON JEST WAM BARDZO ODDANY I BĘDZIE ZA WAMI WSTAWIAŁ SIĘ DO SAMEGO KOŃCA DO BOGA OJCA. BĘDZIE WYPRASZAŁ U NIEGO ZŁAGODZENIE KARY I WY DZIECI BOŻE O TO SAMO SIĘ MÓDLCIE,

          SZATAN ROZSIADŁ SIĘ W WATYKANIE I DYKTUJE SWOJE WARUNKI . POD HASŁEM WIELKIEGO MIŁOSIERDZIA CHCE OSZUKAĆ MOJE DZIECI. NIE SŁUCHAJCIE TEGO CO ON BĘDZIE WAM CHCIAŁ PRZEKAZAĆ , ON OSZUKUJE MOJE DZIECI I CHCE JE ZATRACIĆ W TYM KŁAMSTWIE. BĄDZCIE CIERPLIWE W MOIM PROWADZENIU , BO JA NIGDY DZIECI NIE OSZUKUJĘ.

          TE SŁOWA KTÓRE WAM PRZEKAZUJĘ PŁYNĄ ZE ŻRÓDŁA MOJEGO KOŚCIOŁA Z PRZED NAJŚWIĘTSZEGO SAKRAMENTU DLATEGO SŁUCHAJCIE TYCH PRZEKAZÓW . KTO SIĘ ZJEDNOCZY ZE MNĄ W MISTERIUM KOŚCIOŁA TEN NIE MOŻE WAS KŁAMAĆ. PORZĄDKUJCIE SWOJE DUSZE , BO OD ICH CZYSTOŚCI BĘDZIE ZALEŻAŁO JAK WY TO WSZYSTKO ZNIESIECIE I JAK BĘDZIECIE SILNI W WYTRWANIU W WIERZE.

          WIEM ,ŻE CZŁOWIEK JEST BARDZO SŁABY BEZE MNIE , GDY MAŁO CO PRZYKŁADA SIĘ DO SAKRAMENTÓW ŚWIĘTYCH A ONE SĄ MOCĄ KOŚCIOŁA ŚWIĘTEGO . NAWET W NAJGORSZYCH CHWILACH NIE ZAPRZYJCIE SIĘ MNIE , BO JA BĘDĘ STAŁ OBOK WAS I TRZYMAŁ WAS ZA RĘKĘ I OSŁANIAŁ SWOJĄ WYLANĄ KRWIĄ. ZAPAMIĘTAJCIE TE SŁOWA DO KOŃCA. KIEDY MINĄ CIERPIENIA TO BĘDZIECIE TYLKO W RADOŚCI , KTÓRA WAM OBIECUJĘ I WIECZNE ŻYCIE , KTÓRE BĘDZIE DLA NAS WSPÓLNĄ MIŁOŚCIĄ I POTĘGĄ SAMEGO DOBRA. ZŁO PRZEMINIE I NIGDY DZIECI JUŻ NIE WRÓCI. WASZA PRZYSZŁOŚĆ BĘDZIE W MOJEJ OBECNOŚCI I W PIĘKNYM RAJU – KRÓLESTWIE BOŻYM , KTÓRE NA WAS CZEKA. JEST TO ŚWIATŁOŚĆ NAD ŚWIATŁOŚCIAMI, POTĘGA NAD POTĘGAMI I MIŁOŚĆ KTÓREJ NIGDY WAM NIE ZABRAKNIE.

          KOCHAJĄCY WAS JEZUS

        • Dzieckonmp said

          ZMIANY NA ŚWIECIE BĘDĄ SIĘ POTĘGOWAŁY AŻ UKAŻE SIĘ SYN ZATRACENIA oraz
          BENEDYKT XVI BĘDZIE W TYCH GODZINACH BARDZO CIERPIAŁ. MÓDLCIE SIĘ ZA NIEGO , BO JEGO SERCE JEST JUŻ SŁABE Z ŻAŁOŚCI TEGO CO SIĘ DZIEJE ZA MURAMI WATYKANU.

          Tak sobie czytałem Biblie i zastanawiałem się czy aby to nie dotyczy Benedykta XVI

          „W sprawie przyjścia Pana naszego Jezusa Chrystusa i naszego zgromadzenia się wokół Niego, prosimy was, bracia, 2 abyście się nie dali zbyt łatwo zachwiać w waszym rozumieniu ani zastraszyć bądź przez ducha, bądź przez mowę, bądź przez list, rzekomo od nas pochodzący, jakoby już nastawał dzień Pański. 3 Niech was w żaden sposób nikt nie zwodzi, bo [W sprawie przyjścia Pana naszego Jezusa Chrystusa i naszego zgromadzenia się wokół Niego, prosimy was, bracia, 2 abyście się nie dali zbyt łatwo zachwiać w waszym rozumieniu ani zastraszyć bądź przez ducha, bądź przez mowę, bądź przez list, rzekomo od nas pochodzący, jakoby już nastawał dzień Pański. 3 Niech was w żaden sposób nikt nie zwodzi, bo [dzień ten nie nadejdzie], dopóki nie przyjdzie najpierw odstępstwo i nie objawi się człowiek grzechu, syn zatracenia, 4 który się sprzeciwia i wynosi ponad wszystko, co nazywa się Bogiem lub tym, co odbiera cześć, tak że zasiądzie w świątyni Boga dowodząc, że sam jest Bogiem. 5 Czy nie pamiętacie, jak mówiłem wam o tym, gdy wśród was przebywałem? 6 Wiecie, co go teraz powstrzymuje, aby objawił się w swoim czasie. 7 Albowiem już działa tajemnica bezbożności. Niech tylko ten, co teraz powstrzymuje, ustąpi miejsca, 8 wówczas ukaże się Niegodziwiec, którego Pan Jezus zgładzi tchnieniem swoich ust i wniwecz obróci [samym] objawieniem swego przyjścia. 9 Pojawieniu się jego towarzyszyć będzie działanie szatana, z całą mocą, wśród znaków i fałszywych cudów, 10 [działanie] z wszelkim zwodzeniem ku nieprawości tych, którzy giną, ponieważ nie przyjęli miłości prawdy, aby dostąpić zbawienia. 11 Dlatego Bóg dopuszcza działanie na nich oszustwa, tak iż uwierzą kłamstwu, 12 aby byli osądzeni wszyscy, którzy nie uwierzyli prawdzie, ale upodobali sobie nieprawość. 4 który się sprzeciwia i wynosi ponad wszystko, co nazywa się Bogiem lub tym, co odbiera cześć, tak że zasiądzie w świątyni Boga dowodząc, że sam jest Bogiem. 5 Czy nie pamiętacie, jak mówiłem wam o tym, gdy wśród was przebywałem? 6 Wiecie, co go teraz powstrzymuje, aby objawił się w swoim czasie. 7 Albowiem już działa tajemnica bezbożności. Niech tylko ten, co teraz powstrzymuje, ustąpi miejsca, 8 wówczas ukaże się Niegodziwiec, którego Pan Jezus zgładzi tchnieniem swoich ust i wniwecz obróci [samym] objawieniem swego przyjścia. 9 Pojawieniu się jego towarzyszyć będzie działanie szatana, z całą mocą, wśród znaków i fałszywych cudów, 10 [działanie] z wszelkim zwodzeniem ku nieprawości tych, którzy giną, ponieważ nie przyjęli miłości prawdy, aby dostąpić zbawienia. 11 Dlatego Bóg dopuszcza działanie na nich oszustwa, tak iż uwierzą kłamstwu, 12 aby byli osądzeni wszyscy, którzy nie uwierzyli prawdzie, ale upodobali sobie nieprawość. ”

          Kochani te słowa iż:
          Dzień ten nie nadejdzie, dopóki nie przyjdzie najpierw odstępstwo i nie objawi się człowiek grzechu, syn zatracenia. Oraz te słowa:
          Albowiem już działa tajemnica bezbożności. Niech tylko ten, co teraz powstrzymuje, ustąpi miejsca, wówczas ukaże się Niegodziwiec.

          Ja to rozumiem że syn zatracenia (Antychryst) nie przyjdzie aż ten co go teraz powstrzymuje(Benedykt XVI) nie ustąpi miejsca.
          Czy traktować to ustąpienie miejsca przez Benedykta XVI jako dokonane czy chodzi może o fizyczną śmierć Benedykta XVI. Przecież Benedykt XVI całymi dniami się modli za Kościół i w ten sposób powstrzymuje pojawienie się syna zatracenia. Jeśli życie Benedykta XVI jest przeszkodą to będą chcieli go zabić. Takie moje rozważania a co wy na to????

        • Tomasz said

          Ojciec Święty Benedykt XVI

        • bozena2 said

          „Papież Benedykt XVI jest tą osłoną, która przez pewien okres czasu uchroni Kościół od Antychrysta (Antipope). (…) To jest ta osłona, która trzyma Mój Święty Kościół, Przerwa – okres, aby ludzie otrzymali świętą wiedzę, powrócili do Świętej Wiary, utrzymywali w świętości własną wolę… A reszta jest opisana w poprzednim Przesłaniu, gdzie wszystko jest jasne i w sposób święty wyrażone jak powinno być”. http://poznajmy-prawde.blog.onet.pl/2010/02/12/objawienia-w-ternopil-i-liszni-na-ukrainie/

          Pan Jezus, Tarnopol, 8 czerwca 2004 r.:

          Mądrość

          “Wszystkie dzieci tego świata, wy musicie być mądre. Korzystajcie z czasu danego dla waszego zbawienia, ponieważ on jest bardzo krótki. Nie rozweselajcie się uprzejmością tych, którzy zmierzają do upadku, którzy skierowani są do was przez szatana, po to, aby odciągnąć was od zbawienia. Wy macie krótki czas i wszystkie wasze oszczędności, inwestycje w budynki, środki zachowane na przyszłość dla waszych dzieci, środki które wy wszyscy zaplanowaliście dla waszych dzieci, będą rozproszone przez wiatry, wiejące na miejscu ognia tej grzesznej ziemi, która będzie zdewastowana przez ludzi”.

        • małgosia MK said

          Gosia3 bardzo Ci dziękuję za zamieszczanie Orędzi Pana Jezusa.Niech Bóg cię strzeże i pomaga we wszystkim z Maryją.

        • Gosia 3 said

          Adminie! gdy my to rozpatrujemy z punktu widzenia naszej Ojczyzny to myślimy przesada bo u nas w Polsce jest jeszcze w porządku. Ale w ilu to Kościołach świata jest już ta tajemnica bezbożności. Tak Benedykt XVI podtrzymuje ale nie wiem czy akurat tu chodzi o jego śmierć. Bo w jednym z przesłań Jezus powiedział on będzie tym który będzie niósł Najświętszy Sakrament w moim kierunku. Nie wiem czy to dotyczy samego końca czy może podczas ucieczki z Rzymu. Ja zrozumiałam że samego końca, chociaż inne przesłanie wskazuje na długość jego pontyfikatu i możesz mieć Adminie rację. Jezus zawsze mówi prawdę ale zostawia nam tę pewną niezrozumiałość którą musi dopełnić nasza wiara abyśmy nie popadli w pychę. A z perspektywy czasu wszystko się wyjaśnia. Istnieje zasłona , która jest zamknięta abyśmy żyli w pokorze.

        • Gosia 3 said

          Małgosiu MK! Ty tez jesteś małym Apostołem i wielu z Was. Piękne cytaty wstawiałaś do Krzysia i tak walczmy do końca. Dziękuję Ci za Twoje życzenia, wiem że płynące z serca. Niech Ci Pan Bóg również błogosławi i Maryja żyje w Tobie.

        • Ren5 said

          Gosiu 3 bardzo Ci dziękuje za Orędzie od Naszego Przyjaciela Jezusa.Niech Bóg błogosławi Ciebię i twoją Znajomą. Adminie bardzo ten fragment pasuje do Benedykta XVI.Może należy jakiś dzień przeznaczyć np.postu i modlitwy za Ojca Św.Benedykta XVI.

        • Gosia 3 said

          Reniu5! niech Ciebie także Pan Bóg błogosławi i daje dużo siły na przyszłe dni. 🙂

  2. Zbyszek said

    Wypowiadam się na tym blogu dopiero trzeci raz (tak mi się przynajmniej wydaje) od grudnia 2010 roku, kiedy po raz pierwszy natrafiłem na tą stronę. Jestem wiernym czytelnikiem bloga od tamtego czasu i ze dwa razy prosiłem Admina o dalsze jego prowadzenie. Pamiętacie, że były takie okresy, kiedy Pan Bronisław chciał zamknąć bloga pod naporem krytykantów. Przez te lata bardzo umocniła się moja wiara, moja i mojej żony. Dziś z łatwością dostrzegamy skradające się rewolucyjne zmiany w Kościele i dziękujemy Bogu, że nas o tym przestrzegł. Matka Boża w orędziach ostrzegała o tym, że prawdziwi jej wyznawcy będą prześladowani , ale Ona nie da im zginąć. Mając to na uwadze proszę Pana Bronka o wytrwałość i dalsze owocne prowadzenie tej strony, która jest w tym internecie jak „łyżka miodu w beczce dziegciu”.

    • Dzieckonmp said

      Cieszę się że trwasz od samego początku.

    • Mariusz said

      Bronku, także Ci dziękuję za bloga. Pamiętam, że to tu zetknąłem się z Orędziami MBM i od tego rozpoczęło
      się moje nawracanie – to był rok 2012. To tu miałem i dalej mam możliwość poznawania cudownych osób.
      Bóg zapłać za wszystko. Niech Królowa Pokoju będzie Ci oparciem w chwilach trudu i zniechęcenia.

      Jezu, ufam Tobie!

  3. Magda said

    Ja rowniez dolaczam sie do GRATULACJI- i oby tak dalej!!! Tworzymy -w pewnym sensie, WIELKA CHRZESCIJANSKA RODZINE. Z Bozym Blogoslawienstwem…..

  4. Lucjusz said

    Gosia 3 czy te orędzia są takie same jak te od Matki Boskiej z USA z ostaniej chwili a mówiące o krachu finansowym podczas pobytu Franciszka w Ameryce? A może takie same jak pastora Rodriqeza który głosił uderzenie asteroidy w USA w dniu 23 września 2015 ?Jemu mówiło tym sam Pan Jezus. Zreszta nie tylko jemu. Żywy Płomień ma cały czas kontakt i jak czytam że Jezus mu mówi że cyt.”Żydzi Hazarscy pragną, aby to oni sami byli jedynymi białymi ludźmi na świecie…” to już nic nie rozumiem. Hazarowie (perski: هزاره) – lud częściowo pochodzenia mongolskiego zamieszkujący Hazaradżat w środkowym Afganistanie. Liczy ok. 5 mln osób (2011) – ok. 18% ludności Afganistanu. Posługują się językiem hazarskim (hazaragi) i językiem dari, należącymi do irańskiej grupy językowej. Wyznają islam (szyici).

    Osiedlili się w Afganistanie w XIII wieku, zachowując swoją niezależność do 1892 r. Ich obecnym przywódcą jest Karim Chalili.

    • Gosia 3 said

      Lucjuszu! nie znam tych przesłań o których piszesz ja tylko czytałam orędzia MBM . Dla mnie są prawdziwe orędzia z Medjugorje, Fatimy. Garabandal , naszej Św Faustynki której dzisiaj jest wspomnienie w Kościele. Ojciec Pio jako postać Swięta. Dlatego wybacz nie mogę Ci odpowiedzieć. Staram nie zaśmiecać sobie głowy, bo gdy będziesz czytał wszystko to zabraknie Ci czasu na modlitwę. A radzę Ci przed każdym czytaniem pomodlić się do Ducha Świętego i on Ci podpowie i po dwóch linijkach będziesz wiedział czy pochodzą z Nieba. Pozdrawiam.

    • Genek said

      Czytaj kłamliwą wikipedię a dużo prawdy się nie dowiesz. Chazarowie o których mówi Żywy Płomień to potomkowie chazarów z Azji ale Ci potomkowie wspominani się obrzezali i udają żydów. Nie rozpisuje się o tym dlaczego to zrobili i jak bardzo się rozeszli po świecie właśnie zachodnim. To Ci chazarowie kontrolują finanse świata i są trzonem masonerii. Celowo nie podaję linków do stron na których jest cała historia ich nikczemnego postępowania i planów. Kto chce to znajdzie ale moim zdaniem nie warto już tego czytać. Powiem że i Polsce żuje około 3 do 4 miolionów potomków chazarów i są między nami, rządzą nami i wmawiają że ich nie ma. Jedno jest pewne że te ukryte wilki w owczej skórze zrobią wszystko aby ludzi na świecie było jak najmniej.

  5. Moher said

    Nasza Mama Niebieska prowadzi tego bloga abyśmy trafili do Jej Syna, naszego zbawiciela Jezusa Chrystusa. Panie Jezu wąską ścieżką prowadz nas do siebie abysmy nie pobłądzili. Amen

  6. serce333 said

    Serdecznie gratuluję i dziękuję Bogu Jezusowi , Maryi i Świętym .
    Szczęść Boże
    Z Bogiem i Maryją.

  7. EwaK said

    Dziękuję za trud prowadzenia bloga, za umieszczane modlitwy, rozważania, za przybliżanie Królestwa Bożego. Któż jak Bóg! Jesteście fantastyczni – cała blogowa rodzino. Modlę się z Wami i korzystam z darów. Niech Boże błogosławieństwo zawsze będzie nad nami i opieka Królowej Pokoju! Szczęść Boże!

  8. Annick said

    Ja również przyłączam się do podziękowań dla naszego kochanego p.Bronka i do gratulacji za tak wspaniałego bloga: zobaczcie 20 mln…to w zasadzie połowa Polaków! To nic, że rozsianych po całym świecie (ja również musiałam wyemigrować), ale za to zjednoczonych w modlitwie za naszą Ojczyznę…zjednoczonych właśnie tutaj! Bogu niech będą dzięki i Panu Jezusowi i Duchowi Św. i Najświętszej Panience za Ciebie Panie Bronku i za ten nasz zakątek w internecie…i módlmy się dalej o nawrócenie wszystkich ludzi i za naszą Ojczyznę…abyśmy i w tych wyborach odnieśli duchowe zwycięstwo😉 bo z Bogiem WSZYSTKO przecież jest możliwe!

  9. Krystyna said

    Gosia3, dziekuje za zamieszczanie Oredzi Pana Jezusa. Niech Bog blogoslawi Tobie i Twojej znajomej, niechaj Cie strzeze. ..Serdecznie pozdrawiam Ciebie, 🙂 Pana Admina i Wszystkich.
    Ktoz, jak Bog!

    • Gosia 3 said

      Krystynko! tak bardzo budujące na końcu są słowa Pana Jezusa i uważam że wszystko ważne bo przygotowujące nas na to co ma nastąpić. Dziękuję za Boże Życzenia i z wzajemnością przekazuję dla Ciebie Boże błogosławieństwo. Szczęść Boże!!! 🙂

  10. lesner1 said

    https://sites.google.com/site/rumiabojanowski/multimedia/ojozefwitkoofm-uzdrowieniemiedzypokoleniowe

    • tomq said

      Ja również dołączam się do podziękowań za prowadzenie tego bloga.
      Owoce chyba przerosły oczekiwania Pana Bronka🙂
      To dzięki Panu pojechałem w tym roku do Medjugorie i jestem z tej pielgrzymki bardzo jemu wdzięczny:-)
      Znów czekam na przyszłoroczne zaproszenie Matki Bożej do Medjugorie i już na wszelki wypadek odkładać pieniądze na wyjazd🙂
      To wszystko dzięki Panu… dziękuję i życzę błogosławieństwa Bożego
      Z Bogiem

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
