Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Plany Matki Bożej i plany szatana

Posted by Dzieckonmp w dniu 13 Październik 2015

Drogie dzieci! Dziś jak nigdy dotąd wzywam was do modlitwy.

Apel ze strony fatima.org

W dniu 13 października 2015 roku – w 98. rocznicę Cudu Słońca, szóstego objawienia Matki Bożej w Fatimie – dołącz do nas modląc się na różańcu za biskupów uczestniczących w Synodzie, za nawrócenie grzeszników i poświęcenie Rosji Niepokalanemu Sercu Maryi.

Planujemy, aby modlić się na różańcu klęcząc na Placu Świętego Piotra w tej samej godzinie. Objawienie Matki Bożej Fatimskiej miało miejsce, o godz 12 w południe czasu Portugalskiego tj. o godz  13 czasu naszego. Wierzymy, że nasze modlitwy, zjednoczone na całym świecie w tym dniu na cześć Matki Bożej  będą skuteczne.

Plany Matki Bożej i plany szatana

Jak już mieliśmy okazję pisać, w Civitavecchia, we Włoszech, w parafii św. Augustyna w Pantano, znajduje się figura Matki Bożej przywieziona z Medziugorja, która od 2 lutego do 15 marca 1995r. płakała krwawymi łzami.

15 marca 2005r. ówczesny biskup Civitavecchia, mons. Girolamo Grillo, nadał parafii miano Sanktuarium Maryjnego. 26 kwietnia 2014r., mons. Luigi Marucci, obecny biskup Civitavecchia, koncelebrując Eucharystię wraz z mons. Grillo, dokonał uroczystego aktu koronacji wspomnianej figury Matki Bożej.

Fabio Gregori, właściciel i pierwszy świadek niniejszych łzawień wraz z córką Jessicą, pragnie podkreślić, że „związek z Medziugorjem jest oczywisty i ma do tego miejsca głęboki szacunek”. W długim i rzadkim wywiadzie udzielonym miesięcznikowi Studi Cattolici w numerze z czerwca 2015r. Fabio Gregori zaświadcza, że poza łzawieniem, jego rodzina otrzymała od Dziewicy Maryi również orędzia, w tym dwa znane tylko biskupowi i jedno tylko dla Papieża. Historia ta została już przedstawiona za szczegółami w książce napisanej przez teologa z zakonu kapucynów Flavio Uboldi, wydanej przez Ares.

Jakie jest to „przesłanie z Civitavecchia”?

Rodzina Gregori uważa, że nawiązuje ono do Fatimy. «Ostrzeżono nas, że Szatan jest silny», mówi Gregori, «i chce uwolnić nienawiść, a następnie rozpętać wojnę, aby zniszczyć ludzkość. Aby osiągnąć ten cel chce obalić Kościół Boży, poczynając od małego Kościoła domowego, jakim jest rodzina, która jest kolebką społeczeństwa. Szatan zrobiłby wszystko, aby osłabić jedność rodziny chrześcijańskiej opartej na małżeństwie oraz że, bez nowego nawrócenia, wielu pasterzy zdradziłoby swoje powołanie, wywołując duży skandal, oraz że Kościół poznałby nową, znaczną apostazję, tzn. zaprzeczenie podstawowych prawd chrześcijańskich potwierdzonych przez wieki w tradycji i doktrynie».

Idąc tropem wypowiedzi Fabia Gregori zobaczmy co o korespondencji z siostrą Łucją – widzącą z Fatimy – powie sam kardynał Carlo Caffarra. ( Przypomnę że kardynał ten bierze udział w Synodzie na temat rodziny i jest jednym z 13 kardynałów który napisał list do Franciszka o czym we wczorajszym wpisie)

Korespondencja miała miejsce akurat w czasie gdy Jan Paweł II – wielki Papież i czciciel Matki Bożej – polecił mons. Caffarra utworzenie Papieskiego Instytutu dla Studiów nad Małżeństwem i Rodziną. Cytowany przez nas wywiad został przeprowadzony przez Marię Pia Picclafuoco i opublikowany w Voce Di Padre Pio.

Kardynał Caffarra: SIOSTRA ŁUCJA NAPISAŁA DO MNIE…

 

Przed zamknięciem XX Tygodnia Wiary w archidiecezji Lecce w sobotę, 16 lutego 2008 r., w krypcie sanktuarium Santa Maria delle Grazie, obok grobu Św. Ojca Pio z Pietrelciny, Jego Eminencja Kardynał Carlo Caffarra, arcybiskup Bolonii, przewodniczył uroczystej Eucharystii. U jego boku, przy ołtarzu, obecnych było dwóch wybitnych prałatów :arcybiskup Lecce, mons. Cosmo Francesco Ruppi, orazmons. Domenico Umberto D’Ambrosio, arcybiskup Manfredonia-Vieste-San Giovanni Rotondo i Delegat Stolicy Apostolskiej ds. Sanktuarium oraz Dzieł św. Ojca Pio z Pietrelciny. Wśród wiernych obecny był mgr. Antonio Fazio, były Prezes Banku Włoch. Po zakończeniu Mszy św. Kardynał odmówił modlitwę przy grobie Ojca Pio, odwiedził miejsca poświęcone przez Stygmatyka z Gargano oraz wpisał się do rejestru znamiennych pielgrzymów. W rozmowie z Tele Radio Padre Pio ,odpowiedział na nasze pytania.

Jego Eminencja, w ostatnim czasie oświadczył w wywiadzie dla Corriere della Sera, iż od zawsze szczerze oddany był Ojcu Pio. Proszę opowiedzieć nam dlaczego.

Jestem mu bardzo oddany już od początku mojego kapłaństwa, ponieważ przeżyłem dość nietypowe doświadczenie. Byłem księdzem od kilku miesięcy, kiedy to przyszedł mnie odwiedzić, prosząc o pomoc, jeden z mych współbraci, o wiele ode mnie starszy, który przeżywał poważny kryzys wiary. Nie można opisać czym jest kryzys wiary u kapłana: okropne! Powiedziałem mu: bracie mój, ja jestem zbyt mały, nie czuję się na siłach nieść takiego ciężaru. Idź do Ojca Pio. On przyszedł, i podczas gdy rozmawiał z Ojcem, przeżył mistyczne doświadczenie, w którym doświadczył Miłosierdzia Bożego. Teraz jest jednym z najlepszych księży jakich znam.

Jego Eminencja poznał osobiście św. Ojca Pio z Pietrelciny?

Nie, ponieważ nigdy nie miałem odwagi przyjść, wierząc, że nie powinienem marnować Jego czasu! Wierzę, że Ojciec Pio wpisuje się w grupę wielkich mistyków, którzy posiadają jedną cechę charakterystyczną: głęboki udział w krzyżu Chrystusa, ponieważ niosą ze sobą wielką tragedię dzisiejszej ludzkości, ateizm. Ojciec Pio, św. Gemma Galgani, św. Teresa Benedykta od Krzyża, Matka Teresa, Jan Maria Vianney: wszyscy oni mają głębokie doświadczenie zasiadania do stołu z grzesznikami, przeżywania ich doświadczeń, noszenia w inny sposób ciężaru agonii z Getsemani, dając świadectwo miłości Chrystusa, który bierze na siebie ból człowieka, który opuścił dom Ojca i nie chce powrócić, pomimo iż czuje w swoim sercu, że lepiej jest w domu Ojca niż przy karmieniu świń… Dzisiejszy człowiek nadal myśli, że można żyć tak jakby Boga nie było; i widzimy do jakiego spustoszenia to doprowadziło.

Istnieje proroctwo siostry Łucji dos Santos, widzącej z Fatimy, której proces beatyfikacji rozpoczął się 13 lutego, które odnosi się do ostatecznej walki pomiędzy Panem i królestwem szatana. Polem bitwy jest rodzina. Życie i rodzina. Nie wszyscy wiedzą, że Jego Eminencja otrzymał od Jana Pawła II polecenie utworzenia Papieskiego Instytutu dla Studiów nad Małżeństwem i Rodziną, który dzisiaj nosi jego imię.

Tak. Na początku tego zadania powierzonego mi przez Sługę Bożego Jana Pawła II, napisałem do siostry Łucji z Fatimy, za pośrednictwem biskupa, gdyż bezpośrednio nie było takiej możliwości. Z nieznanych przyczyn, mimo, że nie oczekiwałem na odpowiedź, gdyż prosiłem jedynie o modlitwy, po kilku dniach przyszedł do mnie bardzo długi, ręcznie pisany list – obecnie w archiwach Instytutu – w którym jest napisane: Ostateczna walka pomiędzy Panem, a królestwem szatana dotyczyć będzie rodziny i małżeństwa. Proszę się nie bać – dodawała – ponieważ każdy kto poświęca się celowi zachowania świętości małżeństwa i rodziny będzie zawsze rozdzierany i hamowany na wszystkie sposoby, gdyż jest to decydujący punkt.

Następnie kończyła: Matka Boża zgniotła mu już głowę. Miało się wrażenie, również rozmawiając z Janem Pawłem II, iż był to punkt centralny, gdyż dotykano podstawy stworzenia, prawdy o relacji pomiędzy mężczyzną, a kobietą oraz pomiędzy pokoleniami. Jeśli dotyka się podstawy zawala się cały budynek, i to teraz my widzimy, ponieważ jesteśmy w tym punkcie, i wiemy. Wzruszam się czytając prawdziwe biografie Ojca Pio, jak ten człowiek zwracał uwagę na świętość małżeństwa, świętość małżonków, niejednokrotnie również z należytą surowością.

Co do związku Fatimy i Medziugorja – odnosząc się do wypowiedzi Fabia Gregori – również nie powinno być wątpliwości gdyż mówi nam o tym Gospa 25 sierpnia 1991 r.:

„Drogie dzieci! I dziś wzywam was do modlitwy jak nigdy, od kiedy zaczął się realizować mój plan. Szatan jest silny, pragnie przeszkodzić moim planom pokoju i radości i dać wam odczuć, że mój Syn nie jest silny w swoich decyzjach. Dlatego wzywam was wszystkich, drogie dzieci, abyście się modlili i pościli jeszcze mocniej. Wzywam was do wyrzeczeń przez dziewięć dni, aby przy waszej pomocy zrealizować to, co ja pragnę zrealizować poprzez tajemnice, które rozpoczęłam w Fatimie. Wzywam was, drogie dzieci, abyście pojęli ważność mojego przyjścia i powagę sytuacji. Pragnę ratować wszystkie dusze i przekazać je Bogu. Dlatego módlmy się, aby wypełniło się wszystko, co rozpoczęłam. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

W Medziugorju niejednokrotnie wierni ostrzegani są przed siłą i działaniem szatana przeciw kościołowi, przeciw rodzinom, pokojowi i planom Matki Bożej. Przywołajmy tylko kilka z nich dla potwierdzenia:

Orędzie z 25 marca 1993 r.

„Drogie dzieci! Dziś jak nigdy dotąd wzywam was, żebyście się modlili o pokój, o pokój w waszych sercach, pokój w waszych rodzinach i pokój w całym świecie, gdyż szatan chce wojny, chce niepokoju, chce zniszczyć wszystko, co jest dobre. Dlatego, drogie dzieci, módlcie się, módlcie się, módlcie się! Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie!”

Orędzie z 25 stycznia 1994 r.

„Drogie dzieci! Wszyscy jesteście moimi dziećmi. Kocham was. Ale, moje dziatki, nie zapominajcie, że bez modlitwy nie możecie być blisko mnie. W obecnych czasach szatan chce wprowadzić nieład w wasze serca i w wasze rodziny. Dziatki, nie dajcie się. Nie pozwólcie, aby on kierował wami, waszym życiem. Kocham was i wstawiam się przed Bogiem za wami. Dziatki, módlcie się! Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Orędzie z 25 września 1992 r.

„Drogie dzieci! I dziś chcę wam powiedzieć: Jestem z wami i w tych niespokojnych dniach, kiedy szatan chce zniszczyć wszystko to, co Ja i mój Syn Jezus budujemy, chce was odwieść jak najdalej od życia chrześcijańskiego i przykazań, do których was Kościół wzywa, żebyście według nich żyli. Szatan chce zniszczyć to wszystko, co jest święte w was i wokół was. Dlatego, dziatki, módlcie się, módlcie się, módlcie się, żebyście mogli zrozumieć to wszystko, co Bóg przez moje przyjście wam daje. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Orędzie z 25 stycznia 1991 r.

„Drogie dzieci! Dziś jak nigdy dotąd wzywam was do modlitwy. Niech wasza modlitwa będzie modlitwą o pokój. Szatan jest silny i pragnie zniszczyć nie tylko ludzkie życie, ale i przyrodę i planetę, na której żyjecie. Dlatego, drogie dzieci, módlcie się, abyście poprzez modlitwę byli chronieni przez Boże błogosławieństwo pokoju. Bóg posłał mnie między was, abym wam pomogła. Jeśli chcecie – przyjmijcie różaniec. Już sam różaniec może dokonać cudów na świecie i w waszym życiu. Błogosławię was i pozostanę z wami dopóki taka będzie wola Boża. Dziękuję wam, że dochowujecie wierności mojej obecności tutaj, gdyż wasza odpowiedź służy dobru i pokojowi. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

I orędzie tegoroczne z 25 stycznia 2015 r.

„Drogie dzieci! Również dziś wzywam was, abyście swoje powołanie przeżyli w modlitwie. Teraz, jak nigdy dotąd, Szatan chce zagłuszyć człowieka i jego duszę zaraźliwym wiatrem nienawiści i niepokoju. W wielu sercach nie ma radości, bo nie ma Boga ani modlitwy. Nienawiść i wojna rosną z dnia na dzień. Dziatki, wzywam was, abyście z zachwytem zaczęli od nowa drogę świętości i miłości, bowiem z tego powodu przyszłam do was. Razem bądźmy miłością i przebaczeniem dla tych, którzy potrafią i chcą kochać jedynie miłością ludzką, a nie tą niezmierną miłością Bożą, do której wzywa was Bóg. Dziatki, niech nadzieja na lepsze jutro będzie zawsze w waszym sercu. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Nasze modlitwy i wyrzeczenia, a w szczególności te w intencjach Matki Bożej, są w dzisiejszych czasach najważniejszymi jakie możemy od siebie ofiarować. Wówczas realizowane będą tylko plany Boże i plany Matki Bożej. Mówili o tym wcześniej święci, a dziś prosi nas o to sama Maryja.

Jedną z intencji Matki Bożej jest właśnie modlitwa za rodziny. Tę intencję powierzyła Ona widzącej Ivance Ivanković-Elez. Ivanka codzienne objawienia miała od 24 czerwca 1981 r. do 7 maja 1985 r. Tego dnia Matka Boża obiecała jej, że przez całe życie będzie miała objawienie raz w roku – w Rocznicę Objawień, 25 czerwca.

Po corocznym objawieniu 25 czerwca 1995 r., które Ivana miała w swoim domu rodzinnym, trwającym sześć minut Ivanka powiedziała:

„Matka Boża pobłogosławiła wszystkich obecnych w czasie objawienia. Mówiła o tajemnicach. Wezwała do modlitwy za rodziny, bo szatan chce je zniszczyć. Oprócz tego Matka Boża wezwała wszystkich ludzi, aby głosili pokój.”

Orędzie z 25 października 2008 r.

„Drogie dzieci! W szczególny sposób wzywam was, abyście się modlili w moich intencjach, aby poprzez wasze modlitwy powstrzymać plan szatana wobec ziemi, która codziennie coraz bardziej oddala się od Boga, a w miejscu Boga umieszcza siebie i niszczy wszystko to, co jest piękne i dobre w duszy każdego z was. Dlatego dziatki uzbrójcie się w modlitwę i post, abyście byli świadomi jak bardzo Bóg was kocha i wypełniali wolę Bożą. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.” Orędzie z 25 sierpnia 2011 r.

„Drogie dzieci! Dziś wzywam was, abyście się modlili i pościli w moich intencjach, bowiem szatan chce zniszczyć mój plan. Zaczęłam tu od tej parafii i wezwałam cały świat. Wielu odpowiedziało, ale jest wielu [ludzi], którzy nie chcą ani usłyszeć ani przyjąć mojego wezwania. Dlatego wy, którzy powiedzieliście TAK bądźcie silni i zdecydowani. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Co możemy oprócz naszych modlitw i postów jeszcze zrobić by pomóc Maryi ratować świat? Jak możemy być Jej apostołami miłości i pokoju?

Orędzie z 25 lutego 1995 r.

„Drogie dzieci! Dziś wzywam was, abyście stali się misjonarzami moich orędzi, które wam daję w tym tak drogim mi miejscu. Bóg pozwolił mi pozostać tak długo z wami, dlatego, dziatki, wzywam was do życia moimi orędziami z miłością, do szerzenia ich w całym świecie, aby popłynęły rzeką miłości do ludzi przepełnionych nienawiścią i niepokojem. Wzywam was, dziatki abyście byli pokojem – tam gdzie jest niepokój i światłem – tam gdzie jest ciemność, aby każde serce mogło przyjąć światło i drogę zbawienia. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Orędzie z 25 czerwca 2002 r.

„Drogie dzieci! Dziś modlę się za was i z wami, aby Duch Święty wam pomógł, i by umocnił waszą wiarę, abyście jeszcze bardziej przyjęli orędzia, które wam daję tutaj w tym świętym miejscu. Dziatki, zrozumcie, że jest to czas łaski dla każdego z was, a ze mną, dziatki, jesteście bezpieczni. Pragnę wprowadzić was na drogę świętości. Żyjcie moimi orędziami i wprowadźcie w życie każde słowo, które wam daję. Niech staną się dla was drogocenne, gdyż pochodzą z nieba. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

medjugorje.org.pl

 

Przypomnę wiadomość o małym cudzie w Fatimie 13 maja 2011 r w dniu dziękczynienia za beatyfikację Jana Pawła II tego papieża rodziny.

Niezwykłe zjawisko na niebie mogło zobaczyć w Fatimie ćwierć miliona wiernych, którzy uczestniczyli 13 maja 2011 r. w uroczystościach dziękczynnych za beatyfikację Jana Pawła II. Po Mszy św. i wyświetlonym po niej filmie o błogosławionym Papieżu Polaku nad sanktuarium pojawiła się różnokolorowa obręcz wokół słońca. Zjawisko, które zaobserwować można było tylko w Fatimie i jej okolicach, wywołało oklaski i wzruszenie pielgrzymów. Niecodzienny znak słońca przez wielu został uznany za cudowny, przypominający „taniec słońca”, jaki towarzyszył ostatnim objawieniom Maryjnym w październiku 1917 roku.

– Nie rozstrzygając o nadprzyrodzoności tego zjawiska bądź nie, na pewno trzeba podkreślić jedno. Jeżeli nawet naturalne wydarzenie meteorologiczne występuje niespodziewanie, w określonym miejscu, czasie i jednoznacznym kontekście, to podkreśla znaczenie wydarzenia, jakiego dotyczy – mówi ks. Krzysztof Czapla SAC, dyrektor Sekretariatu Fatimskiego w Zakopanem. – A takim wielkim wydarzeniem było niewątpliwie dziękczynienie 13 maja br. w Fatimie, gdzie w 30. rocznicę ocalenia Papieża Polaka przez Matkę Najświętszą wyrażano Bogu wdzięczność za wyniesienie do chwały ołtarzy Jana Pawła II, w którego życie wpisało się orędzie fatimskie – dodaje. Zwraca uwagę na inne zjawiska, które w ostatnich latach towarzyszyły pewnym wydarzeniom i jednoznacznie odczytywane były jako znak z Nieba, np. gwałtowny powiew wiatru na pogrzebie Jana Pawła II czy tęcza w czasie wizyty Benedykta XVI w niemieckim obozie w Auschwitz. W chwili przybycia Benedykta XVI zaczął padać deszcz. Gdy Ojciec Święty przechodził wzdłuż tablic pamiątkowych tablic na niebie pojawiła się tęcza (w Starym Testamencie znak przymierza Boga z człowiekiem).

Znak słońca, który miał miejsce kilka dni temu w Fatimie, przypomina cud z 13 października 1917 r., kiedy to słońce świeciło różnymi kolorami i zatańczyło: zaczęło kręcić się wokół własnej osi, wykonując niesamowity spiralny taniec, jakby oderwało się od firmamentu i pędziło w kierunku ziemi, a potem powróciło do pierwotnej pozycji. Cud słońca, którego świadkami było kilkadziesiąt tysięcy ludzi, stał się pieczęcią potwierdzającą prawdziwość orędzia, jakie Matka Boża przekazała światu w Fatimie.

 

Odpowiedzi: 57 to “Plany Matki Bożej i plany szatana”

  1. DSM said

    http://dialogsercamilosci.eu/2015/10/13/w-tym-dniu-nasza-wolna-wola-dobiegnie-konca/

    • DSM said

      Kategoria wolna wola
      http://dialogsercamilosci.eu/tag/wolna-wola/

    • adam said

      Ten dzień nadszedł dla mnie w lutym 2012 roku kiedy zdecydowałem się zostać Żertwą Ofiarną. Oczywiście jak każdy człowiek podejmuję decyzje, ale moje życie nie jest już w żaden sposób wolne ponieważ w całości poddane Jezusowi i to On zgodnie z obietnicą poprowadzi je tak żebym coraz bardziej był taki jak On chce. Jedną z najgorszych rzeczy jaka mnie spotkała poza dręczeniami na które być może sam sobie zapracowałem grzesznym życiem, była całkowita utrata wiary na okres 24-48 godzin. Było to bardzo dziwne uczucie które przerodziło się w strach o utratę wiary, a potem gorąca chęć uwierzenia na nowo. Zupełnie jakby ktoś wylał wszystko co było w naczyniu i od nowa je napełniał.

  2. Mariusz said

  3. krystynka said

    refleksja sama nasuwa się po wysłuchaniu tego mądrego kazania.posłuchajcie,czy można coś zaprzeczyć :

    • krystynka said

      Dopiszę jedno,nie wiem kto wygłosił to kazanie,ale chciałam przekazać przesłanie ,które ono niesie o znakach powrotu Naszego Pana Jezusa Chrystusa w oparciu o Pismo Święte.

    • Odpowiedź znajduje się w Piśmie Świętym said

      Krystynko, w większości nie przeczy to naszej katolickiej wierze, ale to doktryna protestancka, w 32,58 to stricte antyświadectwo bo jest mowa o tym, że na różańcu nie należy się modlić.

      • Gosia 3 said

        Tak Krystynko! sprawdzajmy co zamieszczamy bo wszystko piękne a mały okruch zła ( głosi żeby na Różańcu się nie modlić) i tak to diabeł miesza.

        • krystynka said

          Naprawdę ?,o pierniku co Wy piszecie !!!,jak to słuchałam, to robiłam w domu kopytka,pewnie coś przeoczyłam,wybaczcie mi ten niewypał.Zobaczcie jaki diabeł sprytny,moment nieuwagi i można wpaść jak sliwka w kompot,kochani Gosiu i Odpowiedz itd,dobrze,że czuwacie.,dzięki !!!

    • atryda said

      Tak z ciekawości.
      Tacy gorliwi głosiciele i znawcy Słowa, a nie wiedzą, że w Biblii nie ma wzmianki by nie odmawiać różańca.
      Jaka „tradycja” zmusza ich by obrzydzać innym tą formę modlitwy?

      • DSM said

        2 filary Kosciola Katolickiego to sw Franciszek z Asyzu i sw Dominik, tak powiedzial Pan Bog do swKatarzyny ze Sieny. Marcin Luter najbardziej atakowal owych dwoch swietych, przy czym sw Dominika uwaza sie za ojca Rozanca Swietego.

      • krystynka said

        Atryda masz rację,w Pismie Świętym nie ma nic na temat różańca,ale teksty pisma te ostatnie pochodza z czasów życia Naszego Pana Jezusa Chrystusa albo późniejsze(jak je ktoś przepisywał) i co na tym koniec ? Więc co, odrzucamy przekazy póxniejszych proroków,świętych i wizjonerów ?Ale mój kościół je uznał (co niektóre),więc i ja je musze uznać,bo należe do tego kościołą.Luter odszedł z mojego kosciła i założył inne wyznanie,które wiadomo nie jest spójne z tym w czym był,bo jaki byłby sens żeby z niego odchodzić ?W kosciołach protestanckich nie uznaje się proroków,świętych ,wizjonerów z kościoła rzymsko-katolickiego i to jest ta różnica.Tylko zachodze w głowę ,dlaczego protestanci smieją się z katoli za odmawianie różańca ? czy ta modlitwa jest tak śmieszna i gorsząca dla innych,dlatego,że nie ma jej w Piśmie Świętym ? Ja sie nie smieje z protestantów,ja sie modlę zawsze za wszystkie dzieci Boże,bez wyjątków i czekam dnia gdy bedzie jedna owczarnia i jeden pasterz,bo wszyscy jesteśmy dziećmi jednego żywego Boga.

        • krystynka said

          Artrydo czy uważasz,że mogłabys mieć dziecko i jak wyjechałabyś, to twoje serce wytrzymałoby ból rozłąki aby nie skontaktowac sie z nim na rózne sposoby ? Czy z tęsknoty za nim nie pekło by ci serce ?Nie wierzę też w to ,że Pan Bóg przez 2 tyś.lat nie dałby nam żadnego znaku,że po prostu On żyje,że nas tak bardzo kocha,że jest ciągle żywy z nami.,troszczy się o nas,nam pomaga.on prostu zyje z nami tak blisko,chociaż go widzieć nie możemy.Miałam w swoim zyciu różne sny a w nich śnił mi się mój Jezus,On po prostu odpowiedział na moje prośby i błagania,mogą mi wszyscy nie wierzyć,wcale nie zależy mi na tym,ja po prostu wiem swoje.

  4. Gosia 3 said

    Czytało to 3 księży i żaden z nich nie zauważył. Trzeba będzie to wyjaśnić i dlatego na razie żadnych przesłań nie będę zamieszczała.
    Zostańcie z Panem Bogiem i łaskami od niego.

    • Genek said

      Pisałem pod opublikowanym przesłaniem i warto to przemyśleć. Publikuj to to dla dobra tych co uwierzą a ci co szukają sprzeczności niech biorą Pismo Święte i uważnie je studiują. Tam znajdą wyjaśnienie wszelkich wątpliwości jednak jest jeden warunek – trzeba przed czytaniem modlić się do Ducha Świętego o dar zrozumienia. Nie ma w ostatnim przesłaniu żadnej sprzeczności. Jedyna sprzeczność to niezrozumienie daru stwarzania ludzi przez Boga który będzie trwał do końca świata tym razem a nie tylko do końca czasów. Dziwi tylko że kapłani nie mówią o tak ważnej prawdzie w swoich kazaniach jak też pomijają tematy związane z piekłem. To wszystko zniszczy wiarę i tak już zniszczoną przez ogłupiające media. Tu zgadzam się z księdzem Natankiem który przypomina te bardzo ważne sprawy i łącznie z tym jak się należy ubrać idąc do kościoła.

      • Gosia 3 said

        Genek! masz rację ,że przed wejściem do komputera powinniśmy także modlić się do Ducha Świętego. Od razu nastąpi segregacja ; czytać przesłanie czy nie czytać. Osoba mająca przekazy które Wam ja przekazuję zanim pisze modli się na Różańcu. potem Jezus polecił by odmawiała za każdym razem Litanię do Ducha Świętego i żegna się wodą święconą lub egzorcyzmowaną .( to ostatnie to zalecenie Kapłana).

      • endriu said

        Geniu odesłales mnie do Pisma Sw.więc w natchnieniu przyszła mi mysl aby przeczytac PROLOG SW.JANA,proszę przeczytac,z mojej strony tyle i tylko tyle.

  5. Mariusz said

    26.01.2013, 19:22 – Bóg Ojciec: Dlatego tylko cud może uratować ludzką rasę
    Moja najdroższa córko, Mój Najdroższy Syn, który wycierpiał tak okrutną śmierć za Moje dzieci, przygotowuje się na Swoje Wielkie Miłosierdzie.
    Udzieliłem Mu, aż do chwili obecnej, czas niezbędny do przyprowadzenia jak największej liczby dusz do Jego Bożego Miłosierdzia, żeby nie trzeba było rezygnować z ani jednej zabłąkanej duszy. Czas jest bardzo bliski na Mój Dar dla ludzkości.
    Czas, kiedy Mój Syn, Mesjasz, przyszedł, by żyć na ziemi, został zaprzepaszczony przez ludzkość, która Go odrzuciła. Kiedy drugi raz daję Mu pozwolenie na ponowne przyjście, nie będzie inaczej. Zostanie On odrzucony.
    Dlatego tylko cud może uratować ludzką rasę. Ale ten cud może nastąpić dopiero wtedy, kiedy Ja, Bóg, Stwórca wszystkiego, co jest, będę mógł zapewnić, żeby wolna wola człowieka pozostała nietknięta. Nigdy nie wolno ingerować w ten Dar wolnej woli. Kiedy człowiek ofiaruje ją jako dar dla Mnie, jest to najcenniejszy i najdoskonalszy dar ze wszystkich.
    Przedstawiając im dowód ich grzechów, Mój Syn może zachęcić dusze, aby odpowiedziały na Jego wezwanie. Następnie, gdy okażą skruchę, Jego Miłosierdzie ogarnie miliardy dusz, które w przeciwnym wypadku, nigdy nie zostałyby uratowane.
    Błagam was, drogie dzieci, abyście się dobrze przygotowały.
    Wasz Kochający Ojciec
    Bóg Najwyższy

    http://paruzja.info/pl/component/content/article/35-oredzia/styczen-2013/818-26-01-2013-19-22-bog-ojciec-dlatego-tylko-cud-moze-uratowac-ludzka-rase

  6. Dawid1991 said

    http://www.fronda.pl/a/kopacz-zgodzila-sie-na-100-tys-imigrantow,58503.html

  7. TadeuszTT said

    Ogień spadnie z Nieba – objawienia w Akita 1973 r
    Biskupi przeciw biskupom…… !

  8. Piotr said

    CZAS SCHIZMY W KOŚCIELE PRAWIE NADSZEDŁ I MUSICIE SIĘ JUŻ TERAZ PRZYGOTOWAĆ (20.03.2012, 21:20 – http://paruzja.info/pl/oredzia-lista/13-marzec-2012/53-20-03-2012-21-20-czas-schizmy-w-kosciele-prawie-nadszedl-i-musicie-sie-juz-teraz-przygotowac

  9. pio0 said

    Przez wstawiennictwo Maryi i św. Franciszka z Asyżu

    Dzień 10

    13.10.2015r.

    Intencja: ” O pomyślny przebieg Synodu, aby Pan Bóg, przykazania Boże i Ewangelia były zawsze na pierwszym miejscu. Prośmy również o Światło Ducha Świętego dla wszystkich uczestniczących w Synodzie, aby wszystko było wedle natchnienia Ducha Świętego”.

    Modlitwy:

    3x Ojcze Nasz….
    3x Zdrowaś Maryjo….
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…

  10. Krystyna said

    Krysiu, serdecznie dziekuje za zamieszczenie tego kazania. Niech Matka Boza Fatimska ma nas wszystkich w swej opiece.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Wszystkich.

  11. Sławik said

    TRZYNASTEGO !!!!

  12. szafirek said

    Homilia ks. prof. Pawła Bortkiewicza wygłoszona podczas Spotkania Rodziny Radia Maryja w Owińskach

  13. Gosia 3 said

    Wczoraj zupełnie przypadkowo włączyłam po pracy TV Trwam i akurat była ta homilia. Nareszcie Księża Polscy zaczynają się otwierać na czasy w których żyjemy. Ksiądz mówi o tym że jest to czas Apokaliptyczny i mówi o ostatecznej konfrontacji Kościoła i Antykościoła. Porusza problem uchodzców. Mówi o głosach liberalnych na Synodzie. Wiem tylko tyle warto posłuchać aby utwierdzić się że nie jesteśmy sami w swoich przekonaniach i z nami jest ta prawdziwa część Kościoła , której bramy piekielne nie przemogą. POLECAM – z wczoraj.

  14. Beza said

    Szatan – Allah chciałby królować w Polsce – Islamska sunnicka Turcja tron szatana, diabła.

    • Basia B said

      Beza,może nie czytałaś mego podziękowania Ci za wpis o orędziach Muszelki.Jeszcze raz czynię to tu.Dziękuję,że to wstawiłaś.

      • Beza said

        Czytałam Basiu, czytałam, odpowiedziałam Ci pod tamtym wpisem, ale żebyś nie musiała szukać wstawiam Ci tutaj.

        Proszę bardzo Basiu B, trzeba otwierać ludziom oczy bo tkwią w błędzie. Z tego co się zorientowałam dużo osób z tego bloga wierzy w Muszelkę, nawet takie po których bym się tego nie spodziewała. Czyżby nie wiedzieli, że szatan jest królem kłamstwa i że może w iluś procentach prawdy przemycić 1 procent kłamstwa. Według mnie u Muszelki jest 50 na 50, 50 procent prawdy i 50 procent kłamstwa, Jako katolicy powinniśmy się wystrzegać nawet pozoru zła, a cóż mówić o takich herezjach i bluźnierstwach jak u Muszelki.

        Unikajcie wszystkiego, co ma choćby pozór zła.
        W swoim liście św. Paweł zachęca nas do czujności i roztropności, oraz do duchowego rozeznawania duchów czy pochodzą od Boga czy też od szatana.
        1 Tesaloniczan 5:22

        Niektórzy z nas mogą się zastanawiać, co w praktyce oznacza ta zasada, skoro w dzisiejszym świecie tak wiele rzeczy ma pozór zła. Pamiętajmy o tym, że najważniejsze jest to, by zgodnie z Listem Jakuba 1,27 zachować „siebie samego nieskalanym od wpływów świata”. Na ile wystrzegamy się nawet niewielkiego zła, to zależy od naszego poziomu świadomości i stopnia okazywania posłuszeństwa znanej nam woli Bożej. Oto klucz do uwolnienia się od wpływów zła – stałe wzrastanie w podobieństwie do Chrystusa dzięki ciągłemu utrzymywaniu i pogłębianiu naszej więzi z Bogiem. Im bardziej zbliżamy się do absolutnie świętego Boga, tym bardziej święci się stajemy, gdyż oczyszcza nas On przez krew Chrystusa, przez Ducha Świętego i swoje Słowo

        http://slowo.pl/tuba/unikajcie-wszystkiego-co-ma-chocby-pozor-zla-779.htm

        Pozdrawiam

  15. Piotr2 said

    http://paruzja.info/pl/component/content/article/45-oredzia/lipiec-2013/1159-22-07-2013-20-17-matka-zbawienia-ostatnia-tajemnica-fatimska-nie-zostala-ujawniona-tak-byla-przerazajaca

    Moje dziecko, oszustwo, które świat czeka, będzie tak trudne do rozpoznania, że tylko ci, którzy oddadzą się Bogu i całkowicie zaufają mojemu Synowi, będą w stanie przetrwać próby, które nadejdą.
    Dałam światu proroctwa w 1917 roku, lecz ostatnia tajemnica fatimska nie została ujawniona, tak była przerażająca dla tych, którzy są w Kościele katolickim.
    Ostatnia tajemnica fatimska wciąż pozostaje nieznana dzieciom Bożym, chociaż 26 stycznia 2012 została ujawniona wam jej część. Bardzo niewielu w Kościele zostało w nią wtajemniczonych. Teraz następna część ostatniej tajemnicy fatimskiej musi zostać ujawniona, abym mogła ostrzec ludzkość przed konsekwencjami lekceważenia mojej interwencji, aby pomóc ratować dusze.
    Kościół został opanowany od wewnątrz przez wrogów Boga. Oni – a jest ich dwudziestu, którzy nadzorują go od wewnątrz – stworzyli największe oszustwo. Oni wybrali człowieka nie od Boga, a Ojciec Święty, któremu przyznano Koronę Piotra, został starannie usunięty.
    Szczegóły, które ujawniłam są takie, że będzie dwóch ludzi noszących Koronę Piotra w czasach ostatecznych. Jeden z nich będzie cierpiał z powodu kłamstw, które zostały utworzone, aby go skompromitować i w rzeczywistości uczynić z niego więźnia. Ten drugi, który został wybrany, doprowadzi do zniszczenia nie tylko Kościoła katolickiego, ale wszystkich Kościołów, które czczą mojego Ojca i które przyjmują Nauczanie mojego Syna, Jezusa Chrystusa, Zbawiciela Świata.
    Może być tylko jeden zwierzchnik Kościoła na Ziemi, upoważniony przez mojego Syna, który musi pozostać Papieżem aż do śmierci. Każdy inny, kto twierdzi, że zasiada na Tronie Piotra jest oszustem. To oszustwo ma jeden cel, aby przekazać dusze Lucyferowi, a jest mało czasu dla takich dusz na to, by zmądrzały i zostały zbawione.
    Dzieci, musicie teraz brać do serca tylko jedno ostrzeżenie. Nie odchodźcie od Nauczania mojego Syna. Poddawajcie w wątpliwość każdą nową doktrynę, która może być wam przedstawiana, o której będą twierdzić, że pochodzi z Kościoła mojego Syna na Ziemi. Prawda jest prosta. Ona nigdy się nie zmienia. Dziedzictwo mojego Syna jest bardzo jasne. Nie pozwólcie, aby ktokolwiek zaćmił waszą opinię.
    Wkrótce proroctwa fatimskie nabiorą znaczenia. Wszystko to dzieje się teraz przed niewierzącym światem, ale, niestety, bardzo niewielu to zrozumie, zanim nie będzie za późno. Odmawiajcie, odmawiajcie, odmawiajcie jak najczęściej mój Najświętszy Różaniec każdego dnia, aby osłabić skutki zła, które was otacza.
    Wasza ukochana Matka
    Matka Zbawienia.

    Króluj nam Chryste.

  16. Dzieckonmp said

    Do przemyślenia papieżowi Franciszkowi, czy nie ma zamachu na naturę Kościoła.

    Fragment kazania w Japonii opisujący sen widzącej z Akita który miał miejsce w 1974 r.

  17. Piotr2 said

    http://paruzja.info/pl/component/content/article/75-oredzia/wrzesien-2014/1646-13-09-2014-22-50-wsrod-ewangelizatorow-powstanie-wielu-falszywych-prorokow

    Moja szczerze umiłowana córko, wkrótce ujawnią się przepowiedziane przeze Mnie zmiany dotyczące Mojego Kościoła na ziemi.
    Świeckie sekty wkrótce będą próbowały zabrać wszystko, co dla Moich wyznawców jest święte i wprowadzić nowy modernistyczny ruch do Kościoła. Ten modernizm, powiedzą, pomoże w werbowaniu nowych wyświęconych sług i wprowadzi łatwiejsze do przyjęcia formy oddawania chwały Bogu, aby nowe, młodsze pokolenie, mogło z powrotem zostać przyciągnięte do Kościołów Boga. Wszystkie te nowe rytuały, modlitwy i fora – które będą przedstawiały nową i bardziej współczesną interpretację Mojego Świętego Słowa – będą maskowały pustą doktrynę i nie będzie ona pochodziła ode Mnie.
    Nowy ruch będzie promowany w ramach powszechnej ewangelizacji, gdzie fałszywa doktryna, która zostanie starannie sformułowana, tak, aby była postrzegana jako teologicznie doskonała, zwiedzie miliony. Bardzo wielu ludzi zostanie wciągniętych w tę formę modernizmu i dlatego odwrócą się oni od Prawdziwej Wiary. To co będzie postrzegane jako radykalne ożywienie wiary chrześcijańskiej, będzie zaparciem się Prawdy.
    Wielu da się zwieść, a wśród ewangelizatorów powstanie wielu fałszywych proroków. Ci fałszywi prorocy będą popierali fałszywe chrześcijaństwo, które zastąpi Święte Ewangelie ustanowione przeze Mnie i Moich Apostołów. Gdy głosy apostazji będzie słychać w każdym kraju, w różnych językach i wśród różnych ras, prawdziwe Słowo Boże zostanie zapomniane. A z ust tych fałszywych proroków i samozwańczych głosicieli wiary, wyleje się wiele kłamstw. Moje Pismo zostanie uznane za rozbieżne z potrzebami ludzkości i pragnieniami ludzi żyjących w XXI wieku.
    Brak wiary we Mnie u wielu ludzi oznaczał, że aż do tego czasu nie interesowali się oni Moim Świętym Słowem. Teraz jednak wkrótce zmienią się i entuzjastycznie przyjmą największe oszustwo, jakiego świat kiedykolwiek doświadczył. I choć wielu będzie myślało, że to, w co uwierzyli, jest ożywiającym odrodzeniem chrześcijaństwa, to jednak wszystko czym będą karmieni, będzie im dyktowane przez wrogów Boga.
    Niech będzie wiadomo, że człowiek nie może żyć fałszywą doktryną, bo będzie to skutkować całkowitą destrukcją, gdy dusze zostaną pochłonięte przez bluźnierstwo. To, co nie pochodzi ode Mnie, doprowadzi do utworzenia się światowej grupy, która zyska poklask u ludzi na całym świecie. Potem nadejdzie czas na Nową Światową Religię, która zostanie ogłoszona i powitana w Moim Kościele. To z kolei doprowadzi do zajęcia przez antychrysta swojego honorowego miejsca w Moim Kościele, jak przepowiedziano, kiedy zostanie on zaproszony jako honorowy gość przez tych, którzy pracują w całkowitym podporządkowaniu się szatanowi.
    Ostrzegam tych z was, którzy będą kuszeni do oddania się tej fałszywej doktrynie, że człowiek nie może żyć samym chlebem, lecz jedynie Słowem, które pochodzi z ust Bożych.
    Wasz Jezus.

    Króluj nam Chryste.

  18. Adrian said

    RAF dostał zgodę na otwarcie ognia przeciw Rosjanom. Moskwa wściekła

    Brytyjscy lotnicy dostali zgodę na otworzenie ognia przeciwko rosyjskiemu lotnictwu w Iraku na wypadek, gdyby zostali ostrzelani – podaje brytyjski tygodnik „The Sunday Times”. Rosjanie już zażądali od angielskiego rządu „przedstawienia oficjalnych wyjaśnień”.

    Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,19008893,raf-dostal-zgode-na-otwarcie-ognia-przeciw-rosjanom-rosjanie.html?disableRedirects=true#ixzz3oOOlpNoq
    ———————————————————————————————–
    OECD potwierdza: Utrzyma- nie polskiej administracji podatkowej kosztuje najwięcej w Europie! Pod tym względem nie mamy sobie równych!

    Administracja podatkowa w Polsce na swoje utrzymanie pochłania proporcjonalnie największą część środków pieniężnych zabranych podatnikom spośród wszystkich administracji podatkowych państw należących do UE. Jest także jedną z najdroższych na świecie – wynika z najnowszego raportu OECD pt. „Tax Administration 2015”. Polski fiskus, nie dość że drogi i niewydolny, to jeszcze gnębi swoimi działaniami głównie tych najmniejszych. Zagraniczne korporacje, stosujące metody „optymalizacji podatkowych”, mogą spać spokojnie.

    Działanie aparatu skarbowego w Polsce pochłania aż 1,6 proc. tego, co zbiera on z podatków. Zdaniem ekspertów z Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) jest to najgorszy wynik spośród wszystkich państw należących do Unii Europejskiej. Zgodnie z raportem „Tax Administration 2015” np. w Niemczech współczynnik ten wynosi 1,35 proc., w Czechach – 1,13 proc., a w Wielkiej Brytanii – zaledwie 0,73 proc. Wśród 56 krajów, które bada OECD, wyższy niż w Polsce wskaźnik kosztu poboru podatków występuje jedynie w Japonii (1,7 proc. przychodów) oraz w Arabii Saudyjskiej (1,62 proc.).

    Polski fiskus, nie dość że jest drogi, to jeszcze niewydolny. Szacuje się, że tzw. luka z tytułu nieściągniętego podatku VAT wynosi ponad 50 mld zł w skali roku. Jakby tego było mało w opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie na temat unikania opodatkowania możemy przeczytać, iż agresywne optymalizacje podatkowe (stosowane najczęściej przez zagraniczne koncerny i spółki) powodują straty budżetu naszego kraju w wysokości 46 mld zł rocznie z tytułu nieściągniętego podatku CIT! W dużej mierze wynika to z faktu nienależytego przygotowania organów podatkowych w Polsce do weryfikowania prawidłowości rozliczeń pomiędzy podmiotami z udziałem kapitału zagranicznego w kontekście unikania płacenia podatków na rzecz budżetu państwa.

    http://niewygodne.info.pl/

  19. szach42 said

    http://ndie.pl/wsieci-po-wyborach-moze-trafic-do-polski-100-tys-imigrantow/

    Nie 7 tys., o jakich mówiła premier Ewa Kopacz, a 100 tys. imigrantów może trafić do Polski po październikowych wyborach. Takie informację opublikował tygodnik „wSieci” powołując się na źródła w Komisji Europejskiej.

    Według gazety przesądzone jest, że po wyborach parlamentarnych do naszego kraju trafi 100 tysięcy imigrantów. Decyzja już zapadła. Rząd jednak ukrywa tę prawdę przed Polakami ze względu na zbliżające się wybory parlamentarne – czytamy w tygodniku.

    Autorka artykułu, Aleksandra Rybińska, pisze, iż rząd zgodził się na liczbę 100 tysięcy imigrantów, rządowi Ewy Kopacz udało się wynegocjować zwłokę we wcieleniu projektu w życie:

    Opinia publiczna jest świadomie oszukiwana: bo rząd Ewy Kopacz już się na to po cichu zgodził, tylko wybłagał zwłokę w realizacji tego planu. Oczywiście ze względu na wybory – czytamy w artykule Aleksandry Rybińskiej. Prace nad realizacją planu Brukseli są według tygodnika „wScieci” zaawansowane, wskazywane są konkretne ośrodki, gdzie imigranci zostaną ulokowani.

    • cox21 said

      Te 7 tys to pierwsza transza. Do tego należy doliczyć ich rodziny (polityka łączenia rodzin). 100 tys, to kolejna transza, bo przecież ,,uchodźcy” cały czas napływają. Do tego również należy doliczyć ich rodziny.

  20. Dzieckonmp said

    Wczoraj pisałem w komentarzu tak:
    Ksiądz który od 15 lat pracował jako dziennikarz dla wielu katolickich gazet został wyrzucony z Watykanu i kazano mu „natychmiast.” opuścić teren. Wszystko z troski o nieujawnienie manipulacji.

    Dziś pch24.pl pisze szerzej na ten temat.
    Oto tekst:
    Watykan cofnął akredytację ze skutkiem natychmiastowym dla księdza Nicolasa Gregorisa, który od 15 lat relacjonował wydarzenia z Rzymu. Kapłan naraził się kanadyjskiemu arcybiskupowi Paulowi-Andre Durocherowi. Hierarcha 6 października na konferencji prasowej stwierdził, że kwestia udzielania Komunii dla rozwiedzionych żyjących w nowych związkach może być dyskutowana i zmieniona.

    Abp Paul-Andre Durocher został zapytany przez ks. Gregorisa, czy sprawa udzielania Komunii Świętej dla rozwodników, żyjących w związkach konkubenckich dotyczy dyscypliny Kościoła – potencjalnie mogłaby ona ulec zmianie – czy też doktryny, która jest ustalona i niezmienna.

    – Szczerze powiedziawszy – odparł arcybiskup – są różne opinie na ten temat. Czy jest to kwestia doktryny, czy też jest to kwestia dyscypliny? Myślę, że prawdopodobnie będzie to jedno z pytań, które będzie przedmiotem dyskusji w małych grupach – odparł duchowny. Natychmiast też dodał: – Jeśli chcesz doktryny, przeczytaj Denzingera.

    Gdy arcybiskup Durocher wychodził z konferencji prasowej, ks. Gregoris zbliżył się do niego. – Powiedziałem mu, że myślę, iż to było bardzo niebezpieczne, aby stwierdzić, że Kościół może zmienić nauczanie w kwestii Komunii dla rozwodników – relacjonował portalowi LifeSiteNews.com.

    Ks. Gregoris dodał, że „koncyliaryzm jest herezją”. Zasugerował w ten sposób, iż synod nie ma takiej władzy, by móc zmieniać doktrynę. Kapłan zauważył, że arcybiskup był „wzburzony”. Odrzekł coś krótko, po czym odwrócił się do niego plecami i odszedł.

    7 października, kiedy kapłan pojawił się na kolejnym briefingu Biura Watykańskiego, został poproszony przed dwóch wysłanników ks. Lombardiego o natychmiastowe opuszczenie sali. Poinformowano go, że stracił akredytację.

    Ks. Lombardii potwierdził w poniedziałek, że cofnięto akredytację dla kapłana z powodu „godnego pożałowania zachowania”.

    Ks. Gregoris był niezależnym reporterem, który pisał z Watykanu dla „The Catholic World Report”, „Ireland’s Catholic Voice” oraz dla „The Catholic Response”. Współpracował także z „L’Osservatore Romano”. Ma doktorat z teologii uzyskany na Uniwersytecie Papieskim w Rzymie. Został wyświęcony na kapłana w 1997 roku i zaczął relacjonować wydarzenia z Watykanu w 1999 roku.

  21. DSM said

    Ag 2, 3: Czy jest między wami ktoś, co widział ten dom w jego dawnej chwale? A jak się on wam teraz przedstawia? Czyż nie wydaje się wam, jakby go w ogóle nie było?
    Ag 2, 5: Zgodnie z przymierzem, które zawarłem z wami, gdyście wyszli z Egiptu, duch mój stale przebywa pośród was; nie lękajcie się!
    Ag 2, 6: Bo tak mówi Pan Zastępów: Jeszcze raz, [a jest to] jedna chwila, a Ja poruszę niebiosa i ziemię, morze i ląd.
    Ag 2, 9: Przyszła chwała tego domu będzie większa od dawnej, mówi Pan Zastępów; na tym to miejscu Ja udzielę pokoju – wyrocznia Pana Zastępów.

  22. bozena2 said

    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    …Ta modlitwa przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania na Intronizację Mojej Osoby. Módlcie się codziennie, prosząc Ojca Niebieskiego, aby udzielił wam tej łaski, aby wszystkie te serca jeszcze zamknięte, otworzyły się na Moją Miłość, aby Mnie przyjęły, abym Ja mógł tam zakrólować. /Słowa Najświętszego Dzieciątka Jezus z 25.09.2011r./

    …”Naród Polski wprawdzie doświadczony, ale się nawróci….” http://www.duchprawdy.com/bozy_poslaniec_intronizacja.htm
    …………..
    Ten czas, w którym żyjecie jest czasem bezpośredniego przygotowania się na zbliżające się oczyszczenie całego rodzaju ludzkiego. Każdy z was powinien wiedzieć, że żyjecie w czasach ostatecznych i teraz wszystko od nawrócenia ludzi zależy. Jeżeli ludzie się nawrócą i przyjmą Mnie jako Najświętsze Dzieciątko Jezus, będą ocaleni, gdyż Ja nie pozwolę, aby Moi czciciele zatracili się podczas tego oczyszczenia. Ludzkość tak bardzo obraża Boga, że nie ma innej możliwości jak zesłanie oczyszczającej kary na całą ludzkość. Jest to podyktowane Bożą Sprawiedliwością, albowiem miara grzechu dopełnia się i upusty Bożej Sprawiedliwości muszą dosięgnąć grzeszną ludzkość. Ja Najświętsze Dzieciątko Jezus wypowiadając te Słowa nie chcę nikogo straszyć, ale jedynie przestrzec przed zbliżającą się wielką karą na całą ludzkość. Chcę, abyście wiedzieli, że ocalenie jest we Mnie. Dlatego też, przychodzę do was, do Polskiego Narodu i chcę was ocalić i ukazać całemu światu miejsce Mojego Królowania. Chcę, aby to był Naród Polski, albowiem Moja Mama za wami się wstawia i prosi Mnie nieustannie, abym was ocalił. Nie mogę się oprzeć prośbom Mojej Mamy, dlatego też czynię wszystko, aby uchronić was przed wszelkim złem, odnowić wasze serca i zakrólować pośród was. Jednak potrzebuję waszego współdziałania, przyjęcia Mnie i wiernego wypełnienia Mojej Świętej Woli.

  23. Tomasz said

    http://wpolityce.pl/kosciol/268339-nie-mozemy-akceptowac-czegos-co-zawsze-przez-kosciol-bylo-uznawane-za-ewidentny-grzech-podkresla-abp-gadecki

    Atmosfera jest coraz bardziej gorąca, gdyż co do kontrowersyjnych kwestii duszpasterskich jak udzielanie komunii św. osobom rozwiedzionym żyjących w nowych związkach i duszpasterstwa osób homoseksualnych pojawiają się poważne różnice zdań.
    —uważają polscy ojcowie synodalni: abp Stanisław Gądecki i abp Henryk Hoser.

  24. Inka said

    Rz”: Franciszek zburzy Kościół i zbuduje nowe wyznanie? „Schizma rozpocznie się nad Wisłą”

    „Program rewolucji Franciszka – tak jak go obecnie można odczytywać – wprost zaprzecza nauczaniu polskiego papieża. A to może oznaczać, że nowa schizma rozpocznie się nad Wisłą” – pisze Dominik Zdort na łamach „Rzeczpospolitej”.

    Publicysta w obszernym felietonie ocenia, że „mamy do czynienia z pierwszym od dawna papieżem, który dąży do zmiany skostniałej dogmatycznej instytucji w żywy i bliski ludziom organizm”, a papież Franciszek „obali władzę bezdusznych watykańskich kurialistów i zniesie anachroniczne zasady moralne, niedostosowane do świata, w jakim obecnie żyjemy – dopuści do komunii świętej rozwodników żyjących w nowych związkach, a może i gejów”.

    Krytykuje też papieża za brak „poważnego dorobku intelektualnego”. „W ciągu dwóch lat nie napisał nawet własnej encykliki (wydał jedną, ale tę napisał Benedykt XVI), a jedynie dokument niższej rangi: adhortację ‚Evangelii gaudium'” – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

    Papież nie lubi swoich wiernych?

    Zdort porównuje obecnego papieża do Jana Pawła II, który „swoje – bez wątpienia zgodne z nauką Kościoła – przesłanie moralne ukrywał za barwnymi opowieściami o górskich wędrówkach i kremówkach”. Franciszek natomiast „homilie i wystąpienia zgodne z ortodoksją równoważy kontrowersyjnymi uwagami rzucanymi mimochodem podczas samolotowych konferencji prasowych”.

    Powołuje się jednocześnie na słowa „polskiego polityka, blisko związanego z Kościołem”, który wprost stwierdza, że Franciszek może nie lubić wiernych, ponieważ „ma słowa krytyki tylko dla katolików starających się żyć zgodnie z zasadami Kościoła, a innym gotów jest wszystko wybaczyć”.

    „Przygotowanie do zburzenia Kościoła”

    „Czy owe rzucane mimochodem uwagi papieża, tak łatwe do zinterpretowania wbrew tradycyjnej nauki Kościoła, to tylko nieudolność, gra, marketingowe zabiegi lub podlizywanie się establishmentowi? A może to balony próbne, które w pełni świadomie Franciszek wypuszcza, aby wybadać nastroje, przygotować Kościół na prawdziwie wielką zmianę – odrzucenie dotychczasowych moralnych zasad i reinterpretację nauczania Jezusa Chrystysa?” – pisze publicysta.

    Obawia się tym samym, że działania Franciszka to „przygotowanie do zburzenia Kościoła, aby na jego miejsce zbudować zupełnie nowe wyznanie”. „Czy Franciszek szykuje Sobór Watykański III, który ostatecznie zmiecie to, co dziś uważa się za katolicyzm?” – zastanawia się.

    Na dowód przytacza wypowiedź jednego z najbliższych współpracowników papieża, kardynała Oscara Andresa Rodrigueza Maradiagi, który ocenił, że „Franciszek to nowa era w Kościele”, a reformy będą „głębokie i nieodwracalne”.

    Nauczanie Franciszka zaprzecza nauczaniu JPII

    Autor zauważa również, że jest wielu hierarchów, którzy z papieżem się nie zgadzają. Kardynał Raymond Leo Burke, pytany o ewentualną zmianę podejścia Kościoła do osób homoseksualnych i rozwodników stwierdził, że będzie się temu sprzeciwiał, jednocześnie mówiąc, że to trudny czas dla Kościoła. Innym przykładem ma być abp Henryk Hoser, który uważa, że Kościół „zdradził Jana Pawła II”.

    Zdort ocenia, że zmiana nauczania Kościoła może wywołać bunt, który doprowadzi „do powstania schizmy odwołującej się do chrześcijańskiej ortodoksji”. Podkreśla przy tym, że to tylko „publicystyczna spekulacja”, ale „dawno nie zdarzyło się, aby tak duża (i rosnąca) grupa hierarchów otwarcie negowała największy projekt ideowy urzędującego papieża”.

    „Jeśli Franciszek będzie się upierał przy zmianach, ‚ruch oporu’ może narastać i paradoksalnie bardzo silny może być w Polsce, gdzie papiestwo było dotąd – ze względu na przywiązanie do Jana Pawła II – darzone wielkim szacunkiem” – pisze Zdort i dodaje:

    „Program rewolucji Franciszka – tak jak go obecnie można odczytywać – wprost zaprzecza nauczaniu polskiego papieża. A to może oznaczać, że nowa schizma rozpocznie się nad Wisłą”.

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17493825,_Rz___Franciszek_zburzy_Kosciol_i_zbuduje_nowe_wyznanie_.html

  25. lesner1 said

    Rodzinę trzeba chronić przed homoseksualizmem, aborcją, eutanazją oraz prostytucją bo inaczej wyginiemy.

  26. mentronik said

  27. xxx said

    VATICAN INSIDER: FRANCISZEK REZYGNUJE ARGENTYNIE W 2016 ROKU PO WIZYCIE

    http://www.infowars.com/vatican-insider-pope-francis-will-resign-in-2016-following-argentina-visit/

  28. Wiktoria said

    Bardzo lubie sluchac religijne radia, w tym radio Niepokalanow, a mianowicie transmisje Msze Sw. o godzinie 11.00 bardzo pozyteczne kazania ojcow, ducha odczuwa sie nawet na odleglosci, blogoslawienstwo przez fale eteru.

  29. Wiktoria said

    Jednym z najwiekszych bolow Jezusa jest zatwardzialosc serc ludzkich na laske i nawrocenie, zwlaszcza ktorym Bog duzo znakow daje i i darow. Ja przezywam wielki smutek widzac bezowocnymi nie tylko wlasne wysilki, ale wysilki i ofiary swiatobliwych dusz za grzesznikow. Nasz kraj jest pelen ateistow, z nazwy chrzescjan i to jest taka pokuta przebywac codziennie wsrod podobnych ludzi, choc sa wsrod nich z punktu widzenia ludzkiego i dobzy. Mimo litosci czasem chce sie powiedziec: zrobilismy dla ciebie, bracie, siostro, wszystko, by ci dac Chrystusa i pouczyc o zbawieniu, cierpiac za ciebie, ale uparcie odrzucasz laske i sprzeciwiasz sie Swiatlu Bozemu i nadal nie chcesz wyciagnac reke do Pana. Wiec niech sie toba Bog zajmie Oddajemy to Mislosierdziu Bozemu. Nawet nieszczescie moze byc oznaka Bozego ratunku. Ale czasem i to nie pomaga.

  30. wiesia said

    Kraków,moje ukochane miasto,….brak mi słów

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
