Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Papież Franciszek – Dokąd zmierza Kościół ? – Stanisław Krajski

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Październik 2015

Wykład który miał miejsce 24 maja 2013 r. Polecam wszystkim do wysłuchania w całości. To jest ważne w kontekście poprzedniego wpisu o mistyczkach które przepowiedziały problemy papiestwa.

Odpowiedzi: 101 to “Papież Franciszek – Dokąd zmierza Kościół ? – Stanisław Krajski”

  1. Dana said

    Dz.430

    Kiedy udałam się w tygodniu do swego spowiednika 169 i odsłoniłam stan swojej duszy, a szczególnie, że unikam wewnętrznej rozmowy z Bogiem, otrzymałam taką odpowiedź: że nie wolno mi się usuwać od wewnętrznej rozmowy z Bogiem, ale [mam] wsłuchiwać się w słowa, które mówi do mnie.
    Postąpiłam według wskazówki spowiednika i przy pierwszym spotkaniu z Panem upadłam do stóp Jezusa i sercem rozdartym przepraszałam za wszystko. Wtem Jezus podniósł mnie z ziemi i posadził obok siebie, i pozwolił mi położyć głowę na piersiach swoich, abym mogła zrozumieć i lepiej wyczuć pragnienia Jego najsłodszego Serca. I wtem rzekł mi Jezus te słowa: Córko moja, nie lękaj się niczego, jam zawsze z tobą; wszyscy przeciwnicy o tyle ci tylko szkodzić będą, o ile ja im na to pozwolę. Tyś mi jest mieszkaniem i stałym odpocznieniem moim, dla ciebie powstrzymam rękę karzącą, dla ciebie błogosławię ziemi.

  2. Dana said

  3. Darek said

    Atak spekulacyjny na polską walutę? Goldman Sachs wypuszcza raport, ekonomiści w niego nie wierzą

    Po pożarze światowych finansów, powodzi deficytów i problemów długów publicznych, teraz czeka nas jeszcze trzęsienie ziemi spowodowane przez Chiny. – Szykujcie się na trzecią falę kryzysu – mówią analitycy Goldman Sachs ostrzegając Polskę. Nasi ekonomiści w ich prognozy nie wierzą. – Ten raport jest zwyczajnym przygotowaniem do ataku spekulacyjnego na Polskę – mówi wręcz Rafał Antczak z Deloitte.

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/atak-spekulacyjny-na-polska-walute-goldman,111,0,1932399.html

  4. Ren5 said

    Teraz to już wiadomo,że Benedykt XVI nie miał innego wyjścia.Demoralizacja kardynałów,którzy jednocześnie deformowali Naukę Jezusa z drugiej strony paraliż banku watykańskiegio przez inne masońskie banki.KOCHANY BENEDYKCIE XVI trzymaj się mocno,jesteśmy z Tobą na zawsze i razem obronimy PRAWDĘ płynącą z Ewangeli.

  5. Anna said

    PO – by żyło się lepiej imigrantom.
    http://www.gloria.tv/media/qnBHBxvL4E6

  6. AGnieszka said

    Witajcie,

    mam do wszystkich ogromną prośbę. Dzisiaj się dowiedziałam, że dziecko mojego brata ma wadę genetyczną – zespół Patau. Jest to początek drugiego trymestru ciąży, i w zależności od wad (jest jeszcze przed szczegółowymi badaniami) pewnie padnie propozycja aborcji, gdyż dzieci z tą wadą zazwyczaj nie dożywają porodu. Bardzo Was wszystkich proszę o modlitwę za to maleństwo, za jego zdrowie oraz rodziców.
    Dziękuję z całego serca!

    • Basia B said

      Łączę się w modlitwie za całą rodzinę.

    • Kasia1 said

      będę się modliła.

    • Aneta said

      Też obiecuję modlitwę za dziecko

    • Znawca 2012 said

      Moja chrzestna urodziła dziecko 55 lat temu z brakiem jednego 7 kręgu w szyji. Chrzestna ma obecnie 79 lat. Jej syn jest wspaniały pomimo kalectwa. Jest mądrym człowiekiem pomimo, że głowa cały czas się kiwa i niewyraźnie mówi i ma kłopot. Ma obawy kto nim się zajmie. Nie chcę uprzedzać, że jak będę mógł to pomogę. Moim niepełnosprawnym bratem zajmowałem się 10 lat. Wreszcie trafił do DPS. Tam ma dobrze. Jest człowiekiem od młodości wychowanym dobrze. Wiem jak można pomagać innym. Ja sam mam wiele chorób ale jeszcze mogę się poruszać i pomagać innym. Już liczę tylko na siebie-tego się nauczyłem. Nie poddawajcie się. Zycie dziecka jest cenne. Będę się modlił aby wasze dziecko wyzdrowiało. Szczęść Panie Boże.

    • Daga said

      Również obiecuję modlitwę za zdrowie maluszka i siły dla Rodziców.

    • Gosia 3 said

      AGnieszko! pociesz ode mnie Twojego brata ponieważ u mnie w rodzinie ponad 2 lata temu była taka sama sytuacja tylko nie pamiętam w tej chwili jaki był to zespół chorobowy ( bo to nie w najbliższej rodzinie ale mogę zapytać dokładniej póżniej i Ci napisać ) . Proponowano aborcję a chłopiec urodził się zupełnie zdrowy i teraz ma 3 lata. Podobnie w moim bloku mieszka młoda mężatka gdzie straszono ją że urodzi dzieciątko z zespołem Dauna .Następny niewypał w diagnozie. A jeśli to faktycznie prawidłowa diagnoza to tez trzeba się z tym pogodzić. Zostań z moją modlitwą.

    • apostolat said

      Agnieszko, ja również zapewniam o swojej modlitwie w intencji,o którą prosisz.

    • i.want.to.be.saint said

      Wierz w łaskawość Pana Boga i modlitwę wstawienniczą blogowiczów. Kilka lat temu również prosiłem na tym blogu o modlitwę za chorą siostrzenicę, u której stwierdzono złośliwego raka kości. Dziś dziewczynka ma prawie 5lat a po chorobie, ku zdziwieniu lekarzy ani śladu. Czytelnicy tego bloga to ludzie głębokiej wiary o gorących i otwartych sercach… Łaskawość Pana Boga jest nieograniczona, trzeba tylko wierzyć i prosić. Zapewniam o modlitwie.

    • Selbi said

      Ja także pomodlę się za to dzieciątko

    • Irena z Poznania said

      Irena z Poznania

      I ja także odpowiem wsparciem modlitwą, dla Rodziców i Dzieciątka .Błogosławiona pełna miłości modlsię za Nimi Maryjo!

      • Gosia 3 said

        Witam Cię Irenko z Poznania! i serdecznie pozdrawiam a także przepraszam że nie odpowiedziałam. Wybacz mi ale myślę o Tobie i modlę się za Ciebie. Nie mogę już tak korespondować ……

    • Piotr2 said

      Cudowna Matemblewska Pani!
      Tyś największą po Bogu naszą pociechą.
      Zbliżamy się do Ciebie z całą naszą ufnością,
      jak dzieci do Matki przychodzimy do Ciebie,
      korzymy się przed Tobą, błagając o pomoc Maryjo!
      Tyle cudów zdziałałaś na tym miejscu
      przez siebie wybranym,
      tylu nieszczęśliwych wysłuchałaś i uleczyłaś ich
      z chorób duszy i ciała,
      tylu rodzinom dałaś upragnione dziecko.
      Matko Matemblewska!
      Bądź siłą dla matek oczekujących potomstwa,
      by nie lękały się trudów macierzyństwa.
      weź w opiekę nasze rodziny i prowadź je do swego Syna,
      który z Ojcem i Duchem Świętym żyje i króluje
      na wieki wieków. Amen.

      Króluj nam Chryste.

      • Piotr2 said

        http://skrzynkaintencji100.bloog.pl/id,333911678,title,Modlitwa-do-Matki-Bozej-BRZEMIENNEJ,index.html?smoybbtticaid=615ca7

        Króluj nam Chryste.

      • szach42 said

        Niech Maryja, Wspomożycielka wiernych i Pocieszycielka strapionych ,oręduje za tą rodziną przed Tronem Boga.
        Jezus zapewniasz nas, że jeśli prosić Boga będziemy, to otrzymamy. Tą ufnością przepełnieni prosimy Cię Boże przez pośrednictwo Niepoklanej Dziewicy Maryi , byś obdarzył to dzieciątko zdrowiem a w serca rodziców wlał nadzieję i ufność w Twoją Miłość i Opatrzność. Ty Boże wiesz najlepiej, czego nam potrzeba . Ześlij nam Swego Ducha ,który nas uzdolni do bezgranicznej Ufności Tobie w każdej chwili życia .Ty ,który Jesteś życiem i miłujesz życie, obdarz szczęśliwym życiem to dziecko-doskonałe dzieło Twych Rąk- na Swą Chwałę i ku pożytkowi ludzi. Bądź Uwielbiony na wieki. Amen.
        Jezu, Ufamy Tobie.

      • szafirek said

        Modlitwa za małe dzieci dotknięte ciężką chorobą:

        Boże,który powołałeś te dzieci do życia i pragniesz,by dla Ciebie dorastały,wyciągnij swą dłoń nad tymi sługami Twoimi,które już w zaraniu swego życia chorują.Spraw w swej dobroci,by odzyskały zdrowie i siły; niech dojdą do pełni lat i po wszystkie dni życia swojego niech z wdzięcznością wiernie Ci służą.Przez Chrystusa ,Pana naszego.Amen

    • Margaretka said

      Niecały rok temu, koleżanka na usg dowiedziała się że jej synek ma koślawe stopki. Była przygnębiona bardzo, bo wiąże się to z kilku miesięczną bolesną rehabilitacją. Kolejne usg niestety potwierdziło diagnozę, koleżanka na własne oczy widziała że wada jest. Była od razu informowana o planach leczenia. Prosiła mnie i swoją rodzinę o modlitwę, modlilismy się do św Rity (patronka dzieci, zwłaszcza chorych) Przy ostatnim usg przyszła nadzieja , wada się nie pokazała, synek urodził się zdrowy!

    • AGnieszka said

      Wzruszyłam się czytając Wasze ciepłe słowa i deklaracje modlitwy. Naprawdę, to dla mnie bardzo wiele znaczy. Niech Bóg wam wszystkim błogosławi!

    • Beza said

      Przyłączam się do modlitwy za to dzieciątko.

      Tutaj można poprosić o modlitwę w tej intencji: http://www.modlitwa.fatima.pl/?ka=560402&link-2=

      Modlitwa brzemiennej matki, której ciąża jest zagrożona:

      Święta Joanno Beretto, Ty dobrze poznałaś lęk i niepokój matki, która nosi pod swoim sercem dziecko, lecz nie wie, czy będzie mogła cieszyć się z jego szczęśliwych narodzin. Kocham najszczerszą matczyną miłością to dziecko, które Pan Bóg stworzył w moim łonie, ale boję się o jego kruche życie, które jest zagrożone i niepewne. Zwracam się do Ciebie, heroiczna matko, bo wiem, że Ty mnie zrozumiesz w moim utrapieniu. Ufam, że przyjdziesz mi z pomocą i wyprosisz mi u Boga potrzebne łaski.
      Módl się za moje dziecko, aby mogło szczęśliwie przyjść na świat i żyć ku chwale Bożej i naszej radości. A mnie wybłagaj siły do znoszenia tego niepokoju i strachu o przyszłość. Uproś mi łaskę pokornego przyjęcia woli Bożej i odczytania właściwego sensu Jego odpowiedzi na moje modlitwy. Amen.

      Litania do św. Gerarda Majelli (Patrona dzieci nienarodzonych i matek oczekujących narodzin):

      Kyrie eleison.
      Chryste eleison. Kyrie eleison.
      Chryste, usłysz nas.
      Chryste, wysłuchaj nas.
      Ojcze z nieba Boże, zmiłuj się nad nami.
      Synu, Odkupicielu świata, Boże
      Duchu Święty, Boże
      Święta Trójco, jedyny Boże

      Święta Maryjo, módl się za nami.
      Św. Gerardzie, nadzwyczajnymi laskami już w dzieciństwie obdarzony, módl się za nami.
      Św. Gerardzie, sług wiernych doskonały wzorze
      Św. Gerardzie, aniele czystości i niewinności
      Św. Gerardzie, serdeczny miłośniku Dzieciątka Jezusa
      Św. Gerardzie, przedziwny sługo Niepokalanej Dziewicy
      Św. Gerardzie, seraficzny czcicielu Eucharystii
      Św. Gerardzie, wzorze miłości bliźniego
      Św. Gerardzie, przykładzie prawdziwej pokory
      Św. Gerardzie, wzorze doskonałego posłuszeństwa
      Św. Gerardzie, heroicznie poddany Woli Bożej
      Św. Gerardzie, mistrzu życia duchownego
      Św. Gerardzie, postrachu szatanów
      Św. Gerardzie, żywicielu głodnych
      Św. Gerardzie, troskliwy ojcze ubogich
      Św. Gerardzie, miłosierny opiekunie chorych
      Św. Gerardzie, pocieszycielu strapionych
      Św. Gerardzie, szczególny opiekunie matek rodzących
      Św. Gerardzie, stróżu poczętych dzieci
      Św. Gerardzie, nieustraszony misjonarzu
      Św. Gerardzie, obdarzony charyzmatem nawracania grzeszników
      Św. Gerardzie, przesławny cudotwórco
      Św. Gerardzie, chlubo i podporo Zgromadzenia Najświętszego Odkupiciela

      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam Panie.
      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas Panie.
      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami.

      Módlmy się: Boże, który od młodości rozpaliłeś świętego Gerarda niezwykłą miłością do Swego ukrzyżowanego Syna, spraw łaskawie, abyśmy za jego przykładem stawali się żywym obrazem naszego Odkupiciela. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

      https://duchowaadopcjadziecka.wordpress.com/modlitwy/modlitwy-kobiety-w-stanie-blogoslawionym/

      • Anka said

        +
        Nie zawsze deklaruję się pisemnie, ale zawsze odpowiadam modlitwą na prośbę o nią.
        Módlmy się i ufajmy.
        Nasz Bóg jest mocarny w cuda, których potrzebujemy a wstawiennictwo Najświętszej Matki i społeczności Świętych wielkim wsparciem.

    • messenger said

      Dołączam się również do modlitwy. Proszę zaufać Bogu!

  7. Moher said

    http://wiadomosci.wp.pl/gid,17357007,kat,1518,title,Zorza-polarna-widoczna-nad-Polska,galeria.html

    Słyszałem że 1939 też się pokazywały zorze polarne w Polsce. Adminie gdzieś pisałeś o tym już na blogu…

  8. bogda# said

    Powierzę maleństwo Mateńce Maryji.

  9. Krystyna said

    Pomodle sie za dzieco i rodzicow.

  10. Inka said

    ONZ przeciwko “oknom życia” w Polsce

    “Okna życia” są niewygodne dla Organizacji Narodów Zjednoczonych. Komitet Praw Dziecka działający przy organizacji wzywa Polskę do zamknięcia miejsc, w których ratowane są niemowlęta. Wszystko przez to, że zdaniem komitetu działalność “okien życia” narusza prawo dziecka do tożsamości.

    Do “okien życia” trafiają noworodki, których rodzice nie chcą bądź z pewnych powodów nie mogą się nimi zaopiekować. To tu ci najmłodsi otaczani są troskliwą opieką.

    Gdy tylko ktoś pozostawi dziecko w takim oknie, automatyczny system dyskretnie alarmuje siostry zakonne. Następnie niemowlę do czasu przyjazdu karetki umieszczane jest w inkubatorze, by ostatecznie przejść szczegółowe badania lekarskie.

    W Polsce pierwsze “okno życia” powstało w marcu 2006 roku w Krakowie u sióstr nazaretanek. Od tego czasu kolejne systematycznie pojawiały się na terenie całego kraju. Dziś jest ich około sześćdziesięciu. To także około sześćdziesięciu uratowanych niemowląt.

    Niestety, ta działalność nie każdemu jest na rękę. Zastrzeżenia co do funkcjonowania “okien życia” zgłasza Organizacja Narodów Zjednoczonych, a działający przy niej komitet praw dziecka chce wręcz ich usunięcia. Powód jest kuriozalny – zdaniem komitetu dziecko pozostawiane jest bez tożsamości.

    Komitet rekomenduje – w ostateczności – udostępnienie instytucji “anonimowego porodu” w szpitalu. To procedura stosowana np. w Niemczech. Matka podczas porodu pozostaje anonimowa, jednak jej dane są przechowywane w odpowiednim urzędzie i dziecko ma prawo poznać jej tożsamość, gdy skończy 16 lat.

    Jednak decydenci z Organizacji Narodów Zjednoczonych nie zwrócili uwagi na fakt, że w Niemczech, o których wspomniano w rekomendacjach, także funkcjonują “okna życia”. Sugestie i zalecenia komitetu nie są wiążące dla państw, choć w kolejnym sprawozdaniu ciała działającego przy ONZ na pewno znajdzie się informacja o realizacji sugestii likwidacji “okien życia”.

    http://www.radiomaryja.pl/informacje/onz-przeciwko-oknom-zycia-w-polsce/

  11. bozena2 said

    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    …Ta modlitwa przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania na Intronizację Mojej Osoby. Módlcie się codziennie, prosząc Ojca Niebieskiego, aby udzielił wam tej łaski, aby wszystkie te serca jeszcze zamknięte, otworzyły się na Moją Miłość, aby Mnie przyjęły, abym Ja mógł tam zakrólować. /Słowa Najświętszego Dzieciątka Jezus z 25.09.2011r./

    …”Naród Polski wprawdzie doświadczony, ale się nawróci….” http://www.duchprawdy.com/bozy_poslaniec_intronizacja.htm
    …………..
    Ten czas, w którym żyjecie jest czasem bezpośredniego przygotowania się na zbliżające się oczyszczenie całego rodzaju ludzkiego. Każdy z was powinien wiedzieć, że żyjecie w czasach ostatecznych i teraz wszystko od nawrócenia ludzi zależy. Jeżeli ludzie się nawrócą i przyjmą Mnie jako Najświętsze Dzieciątko Jezus, będą ocaleni, gdyż Ja nie pozwolę, aby Moi czciciele zatracili się podczas tego oczyszczenia. Ludzkość tak bardzo obraża Boga, że nie ma innej możliwości jak zesłanie oczyszczającej kary na całą ludzkość. Jest to podyktowane Bożą Sprawiedliwością, albowiem miara grzechu dopełnia się i upusty Bożej Sprawiedliwości muszą dosięgnąć grzeszną ludzkość. Ja Najświętsze Dzieciątko Jezus wypowiadając te Słowa nie chcę nikogo straszyć, ale jedynie przestrzec przed zbliżającą się wielką karą na całą ludzkość. Chcę, abyście wiedzieli, że ocalenie jest we Mnie. Dlatego też, przychodzę do was, do Polskiego Narodu i chcę was ocalić i ukazać całemu światu miejsce Mojego Królowania. Chcę, aby to był Naród Polski, albowiem Moja Mama za wami się wstawia i prosi Mnie nieustannie, abym was ocalił. Nie mogę się oprzeć prośbom Mojej Mamy, dlatego też czynię wszystko, aby uchronić was przed wszelkim złem, odnowić wasze serca i zakrólować pośród was. Jednak potrzebuję waszego współdziałania, przyjęcia Mnie i wiernego wypełnienia Mojej Świętej Woli.

    Pan Jezus: (…) ten naród potrzebuje Pasterza i Ja nim jestem. Ja was uszczęśliwię, bowiem mam wszystko czego potrzebujecie. Dlaczego nie chcecie uwierzyć Memu Słowu? Czekam na was, ciągle czekam kiedy obierzecie Mnie królem i zejdę do was, jako do Mojego Królestwa, jako do dzieci, które na Mnie czekają. Jak wyczekiwane jest to spotkanie przez tych, którzy Mnie miłują. Ja pragnę wrócić do Mojego Królestwa, do moich poddanych, do Moich dzieci. (…) Dzieci, nie kłóćcie się o Mnie, ale obierzcie Mnie Królem tego narodu, bo Ja Mego królowania wyglądam jak wygnaniec z własnej ziemi, jak banita we własnym narodzie. (…) Dlaczego nie chcecie Mnie za Króla? Kto was lepiej ochroni i poprowadzi? Jeśli ukochaliście Matkę Moją, dlaczegóż Mnie nie pragniecie? Czy nie jestem ciało z Jej ciała i krew z Jej krwi? Czy nie jestem Miłosierdziem samym ? O dzieci niewierne, jak czekam Mojego Królestwa. (…) http://intronizacjachrystusakrola.blog.onet.pl/2011/03/16/oredzia-na-czasy-ostateczne-ktore-wlasnie-nadeszly/

  12. apostolat said

    Stanisław Krajski: ” Papież Franciszek – dokąd zmierza Kościół ?”

    Mamy nowego papieża. Rozpoczyna się nowy rozdział w historii Kościoła. Jaki będzie? Dokąd zmierza Kościół? Co mamy robić, by przyczynić się do jego odnowy, rozkwitu, do poszerzania Królestwa Chrystusowego na świecie i w naszej Ojczyźnie?

    ( Prezentujemy fragment najnowszej książki dr Stanisława Krajskiego, która w najbliższym czasie ukaże się nakładem Wydawnictwa im. św.Tomasza z Akwinu )

    Już Papież Paweł VI powiedział, że dymy szatańskie przeniknęły do Kościoła. Duch Święty jest jednak stale w Kościele i czuwa nad nim. Bramy piekielne nie przemogą go. To Kościół Chrystusowy, a nie Kościół ludzi, organizm nadprzyrodzony – Mistyczne Ciało Chrystusa, a nie jedna z wielu ludzkich organizacji.
    Pan Bóg prowadzi Kościół sobie tylko znanymi drogami. My musimy umieć na bieżąco odczytywać wolę Bożą. Wiemy czego generalnie Chrystus chce od Kościoła i od nas. Wiemy, że ostatecznie będzie tak jak chce tego Pan Bóg. (WIĘCEJ…)

    http://gloria.tv/?media=418006&language=YiwzPCkSG6u

  13. Dzieckonmp said

    Tak wygląda teren po rosyjskim bombardowaniu siedziby Al-Kaidy w Syrii

  14. basiaka said

    http://wpolityce.pl/polityka/268881-tylko-dla-ludzi-o-mocnych-nerwach-wszystkie-twarze-ewy-kopacz-hit-internetu-przypomina-kabaret-pani-premier-wideo

    • Jola said


      posłuchajcie od 28 minuty, kopacz wyraźnie mówi o przyjęciu 120 tys. uchodźców, to w końcu na ile się ona zgodziła, bo mnie się wydaje. że to nie jest jeszcze suma ostateczna, ona cały czas nas okłamuje u dąży do zniszczenia naszej Ojczyzny i naszej wiary.

      • krystynka said

        Wiecie co kochani rodacy wysłuchałam tylko część debaty doszłam do którejś tam minuty,nie mogłam, wyłaczyłam,bo takie tam kłamstwa,łganie,mymlenie oczu.,pewnie odsłucham na raty,bo szlak mnie trafia.Ta debata jest dla nienormalnych Polaków ,czy dla np.Eskimosów ?Wszystko rozwalone a jakie przechwałki,co my takiego zrobiliśmy ? no własnie co ?Mi to przypomina mądrale ,który zbudował szałas z gałęzi,ale wszystkim pokazuje jaką to ma willę okazałą.Wystawili nas na pośmiewisko świata i to w centrum Europy,a traktują nas jak Papuasów.Po ludzku jest niemożliwe abysmy zrzucili kajdany niewolnictwa,czuje się jak Kunta Kinte z filmu ,,Korzenie,, starsze pokolenie chyba oglądało ten popularny serial z lat 80-tych.Mój Boże a to dopiero początek boleści,kto z nas to wytrzyma,Boże daj siłę, wiarę i miej nas w swojej opiece.

  15. Andrzej C said

    http://demotywatory.pl/4565168/Wizja-Polski-wg-Platformy

    • halina said

      Oglądałam wczoraj wystąpienie dwóch pań Ewy i Beaty .
      Było od tak sobie .
      Na zakończenie padły słowa p.Ewy Kopacz …….
      że konstytucja którą ma przygotowana PIS cofnie nas do średniowiecza ………
      Nie wiem co jest w konstytucji PIS bo nie czytałam ,
      ale jeżeli jest w zgodzie z Dekalogiem ,
      i Bóg jest na pierwszym miejscu ,
      i przedstawiciel rządu jest podporządkowany
      Stwórcy iKrólowi Nieba i Ziemi Jezusowi ,
      zgodnie z prawdą Boża Prawdą .
      Podobnie jak było w konstytucji 3 Maja ,
      gdzie Bóg był na pierwszym miejscu ,
      to pociagnie ona nas naród do XXII wieku .
      I spowoduje to
      że będziemy prekursorami w kształtowaniu
      nowej rzeczywistości zgodnej z oczekiwaniem Stwórcy .
      A Ewa Kopacz i jej podobni pozostana w tyle
      i cofną sie do kamienia łupanego ,
      o ile nie zmienia kierunku myslenia i działania .
      Tak kształtuje sie wizja , którą chcą tworzyć te kobiety .
      Wybór należy do nas Polaków ,
      czy staniemy przy p Beacie i tych ,
      którzy chcą budować i współpracować z narodem
      i Bogiem Stwórcą Wszechrzeczy ,
      czy damy władzę tym którzy idą z p Ewą i chcą sie uwłaszczyć na tym , co Polskie jest .
      A nas naród zepchną do tych ,
      co to głosu nie maja ,
      bo ma byc tak ,
      jak kolesiostwo na najwyższej półce zadecyduje .
      Bo najwyższa półka jest do pasozytowania
      nie do współpracy nie do służenia narodowi .

    • apostolat said

      Michał Kamiński: Proszę, postawcie krzyżyk na PO

      (…) -Ja was proszę, postawcie krzyżyk na Platformie Obywatelskiej, postawcie ten ptaszek w karcie wyborczej na PO – powiedział Michał Kamiński.(…)

      http://telewizjarepublika.pl/kaminski-prosze-postawcie-krzyzyk-na-po,25000.html

  16. Basia B said

    Kochani,nie mogę spać i siadłam do klawiatury.Mam pytanie-jak wygląda sytuacja osoby będącej w margaretce,która się modli za kapłana,który porzucił kapłaństwo i jest na drodze prawnego rozwiązania sprawy.Nie znam szczegółów.Chodzi o to,czy ma się modlić w tejże margaretce.On definitywnie je porzucił.Sama osobiście też mam ten problem,bo jestem w margaretce za o.Tomislava Vlasica.Byłam u niego w Medziugorju na rekolekcjach w tej wspolnocie,którą założył.To był rok 2004.Założono margaretkę dla niego, w której się znalazłam. Potem dopiero wyszły te wszystkie bolesne sprawy i został oficjalnie wydalony z zakonu i kapłaństwa.Nie wiem na dzień dzisiejszy czy wspólnota dalej żyje.W roku 2009 byłam tam ostatni raz i odwiedziłam ten dom modlitwy,ale nie pamiętam już co tam istnieje.Poszłam tam sama.Tak naprawdę,to po tamtych rekolekcjach za rok ,udałam się do wspólnoty z zamiarem pozostania w niej,ale wszystko rozeszło się po kościach, jak to nazywam.Za o.Tomislava się modlę,ale z margaretką mam problem.Nie wiem czy ona żyje i nie mam kogo spytać.Może Ty Bronku coś w tym temacie wiesz,lub inni na blogu się zechcą podzielić swą wiedzą,czy intuicją.Swoją drogą,to myślę,że niszczycielskie działanie szatana w Medziugorju też odbiło się w życiu wielu.Myślę,że na górze Podbrdo,miałam z nim spotkanie w postaci bardzo przystojnego mężczyzny z dużym,czarnym psem.Byłam tam sama ok 23.00.Stał z boku i się przyglądał.Klęczałam przy figurze Maryi.W chwili,gdy pojawiły się osoby nadchodzące,on podszedł blisko mnie,spojrzał i odczytałam z tego wzroku przesłanie-teraz ci nic nie zrobię,bo Ona tu jest,ale i tak się do ciebie dobiorę.Na drugi dzień opowiadałam o tym znajomej.Najdziwniejsze było to,że kiedy po roku mi to przypomniała,poszłam w zaparte,że nic takiego jej nie mówiłam.Bardzo dziwnie mi się przyglądała,ale po kilku minutach odblokowała się moja pamięć.Dodam,że obietnicy dotrzymał-dobrał się do mnie,ale to za długa historia.Na pewno takich świadectw tu na blogu,pojawiłoby się całe mnóstwo a ja sama mogłabym mówić i mówić….Chwała Panu!

    • Kasia1 said

      Należy się modlic do Wszechmogącego za niewierzących,których Bóg stawia na naszej drodze,gdyż ich zbawienie zależy wyłącznie od Niego.

    • Dana said

      Żadna modlitwa nie idzie na marne ,jest kierowana do innych potrzebujących.

    • basia said

      Apostolat MARGARETKA jest wspólnotą osób świeckich, które świadome licznych zagrożeń kapłaństwa we współczesnym świecie pragną nieść modlitewną pomoc Kościołowi.

      Istotę jego stanowi codzienna modlitwa w intencji imiennie wskazanych kapłanów ofiarowana przez konkretne osoby spośród wiernych. Każda z nich przyjmuje na siebie wieczysty obowiązek modlitwy za kapłana w wyznaczonym dla niej jednym dniu tygodnia.

      Nazwę swą Apostolat zawdzięcza kwiatowi margaretki. Symboliczny kwiat tworzy grupa siedmiu osób skupiona wokół kapłana objętego modlitwą. Jego imię (nazwisko) wpisane jest w centrum kwiatka, a wokół niego na siedmiu płatkach imiona (nazwiska) osób modlących się za niego w wybranym dniu tygodnia.

      Każda z osób modli się indywidualnie, tam gdzie przebywa. Nie ma obowiązku zbierania się na wspólną modlitwę. Ważne jest to, aby w każdym dniu tygodnia kapłan był objęty modlitwą. Ta sama osoba może należeć do wielu Margaretek..

      Zobowiązanie modlitewne obejmuje modlitwę za kapłanów i Koronkę Medziugorską

      Koronka Medziugorska: Wierzę, 7 x Ojcze nasz, 7 x Zdrowaś Maryjo, 7 x Chwała Ojcu jest starą chorwacką modlitwą. Rekomenduje się jej odmawianie ze względu na to, że omawiany Apostolat został zainicjowany właśnie w Medziugorju (Bośnia i Hercegowina) jako odpowiedź na prośbę Maryi, Królowej Pokoju, która z macierzyńską troską pragnie obdarzyć kapłanów – swoich drogich synów, duchową ochroną.

      Zaleca się, aby trzy pierwsze trójki odmawiać w intencji zwycięstwa Maryi, trzy następne – o pokonanie szatana, zaś siódmą trójkę za triumf Niepokalanego Serca Maryi.

      Można też powiązać każdą z siedmiu trójek z prośbą o odrodzenie siedmiu darów Ducha Świętego, gdyż Niepokalana pragnie zanurzać kapłanów w mocy Ducha Świętego.

      Grupa siedmiu osób składa wieczyste przyrzeczenie modlitwy, posługując się formułą:

      Boże w Trójcy jedyny i Maryjo, Królowo Pokoju, w ramach Apostolatu MARGARETKA przyrzekam wieczystą modlitwę za ks. …………..(imię i nazwisko). Moje przyrzeczenie zanurzam w chwalebnym Krzyżu Chrystusa i Niepokalanym Sercu Maryi. Amen.

      Jeśli ktoś umiera wcześniej niż dany kapłan to istnieje możliwość zastąpienia tej osoby inną. Jeżeli nie będzie takiej możliwości, to osoba składająca przyrzeczenie zabiera ze sobą obowiązek modlitwy wstawienniczej także po śmierci ( w niebie lub w czyścu – na zasadzie świetych obcowania).Gdyby kapłan umarł wcześniej, to nie przestajemy się za niego modlić. Wierzymy, że Bóg w swym miłosierdziu wykorzysta każdą modlitwę zanoszoną za kapłanów i pozwoli uczestniczyć w wymianie duchowych dóbr pomiędzy „ siódemką” a jej kapłanem. Najważniejsza sprawą jest, aby przyrzeczenie zostało złożone w całkowitej wolności serca i ufności w Bogu, który nie odmawia niezbędnej pomocy dla dochowania wierności złożonemu przyrzeczeniu.

      MARGARETKA jest wspaniałym Bożym dziełem, jest wyrazem miłości Maryi i Kościoła do swoich kapłanów.

      • Basia B said

        Dziękuję Basiu za przypomnienie czym jest margaretka.Obie ze znajomą w podobnym duchu rozważałyśmy tą sprawę,jak piszecie o tym Kasia1 i Dana.Trzeba się po prostu modlić,a Bóg swoje uczyni.Dzięki.

      • cox21 said

        Tak. Nie należy ustawać w tej modlitwie. Ja też należę do margaretki. Modlę się za pewnego ojca.

  17. Mariusz said

    Wtorek; Wspomnienie św. Jana Kantego, prezbitera, 20 października 2015

    (Rz 5,12.15b.17-19.20b-21)
    Przez jednego człowieka grzech wszedł na świat, a przez grzech śmierć, i w ten sposób śmierć przeszła na wszystkich ludzi, ponieważ wszyscy zgrzeszyli… Jeżeli bowiem przestępstwo jednego sprowadziło na wszystkich śmierć, to o ileż obficiej spłynęła na nich wszystkich łaska i dar Boży, łaskawie udzielony przez jednego Człowieka, Jezusa Chrystusa. Jeżeli bowiem przez przestępstwo jednego śmierć zakrólowała z powodu jego jednego, o ileż bardziej ci, którzy otrzymują obfitość łaski i daru sprawiedliwości, królować będą w życiu z powodu Jednego – Jezusa Chrystusa. A zatem, jak przestępstwo jednego sprowadziło na wszystkich ludzi wyrok potępiający, tak czyn sprawiedliwy Jednego sprowadza na wszystkich ludzi usprawiedliwienie dające życie. Albowiem jak przez nieposłuszeństwo jednego człowieka wszyscy stali się grzesznikami, tak przez posłuszeństwo Jednego wszyscy staną się sprawiedliwymi. Gdzie jednak wzmógł się grzech, tam jeszcze obficiej rozlała się łaska, aby jak grzech zaznaczył swoje królowanie śmiercią, tak łaska przejawiła swe królowanie przez sprawiedliwość wiodącą do życia wiecznego przez Jezusa Chrystusa, Pana naszego.

    (Ps 40,7-10.17)
    REFREN: Przychodzę, Boże pełnić, Twoją wolę

    Nie chciałeś ofiary krwawej ani płodów ziemi,
    lecz otworzyłeś mi uszy,
    nie żądałeś całopalenia i ofiary za grzechy.
    Wtedy powiedziałem: „Oto przychodzę.

    W zwoju księgi jest o mnie napisane:
    Radością jest dla mnie pełnić Twoją wolę, mój Boże,
    a Twoje prawo mieszka w moim sercu”.
    Głosiłem Twą sprawiedliwość w wielkim zgromadzeniu
    i nie powściągałem warg moich, o czym Ty wiesz, Panie.

    Niech się radują i weselą w Tobie
    wszyscy, którzy Ciebie szukają;
    a ci, którzy pragną Twojej pomocy,
    niech zawsze mówią: „Pan jest wielki”.

    (Łk 21,36)
    Czuwajcie więc i módlcie się w każdym czasie, abyście mogli stanąć przed Synem Człowieczym.

    (Łk 12,35-38)
    Jezus powiedział do swoich uczniów: Niech będą przepasane biodra wasze i zapalone pochodnie! A wy [bądźcie] podobni do ludzi, oczekujących swego pana, kiedy z uczty weselnej powróci, aby mu zaraz otworzyć, gdy nadejdzie i zakołacze. Szczęśliwi owi słudzy, których pan zastanie czuwających, gdy nadejdzie. Zaprawdę, powiadam wam: Przepasze się i każe im zasiąść do stołu, a obchodząc będzie im usługiwał. Czy o drugiej, czy o trzeciej straży przyjdzie, szczęśliwi oni, gdy ich tak zastanie.

    http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Święty Jan Kanty urodził się w 1390 roku w Kętach, niedaleko Oświęcimia. Po ukończeniu studiów w Akademii Krakowskiej wykładał tam filozofię, a po otrzymaniu święceń kapłańskich także teologię. Był profesorem i wykładowcą przez 50 lat. Działalność naukową łączył z powołaniem kapłańskim i pracą duszpasterską. Zasłynął ze swojego wielkiego miłosierdzia względem bliźnich. Chcąc zaradzić potrzebom ubogich, wyzbył się praktycznie wszystkiego. Zmarł w 1473 roku. Pochowany jest w Krakowie, w kościele św. Anny. Jest patronem uczącej się i studiującej młodzieży, nauczycieli, profesorów, szkół katolickich.

      Hanna Ożdżyńska, „Oremus” październik 2009, s. 86

      • pio0 said

        Oczekiwać na powtórne przyjście Pana

        Syn Boży polecił swoim uczniom, aby byli tymi, którzy czuwają. Przepasane biodra i zapalone lampy oznaczają gotowość do wyjścia w drogę w każdej chwili. Czuwając, nie przeoczymy powtórnego przyjścia Chrystusa, które na pewno nastąpi, choć nie wiemy kiedy. Co oznacza w praktyce czuwanie? Czuwającym jest chrześcijanin, który żyje na co dzień swoją wiarą. Przystępuje regularnie do sakramentów, zwłaszcza do spowiedzi i Komunii św., zna słowo Boże oraz nie zaniedbuje przykazania miłości bliźniego. Jeśli to będziemy spełniali, to możemy mieć nadzieję, że nie przeoczymy powtórnego przyjścia Pana.

        Modlitwa

        Panie, oto zapalam moją lampę i przepasuję biodra, aby być gotowym na Twoje powtórne przyjście. Proszę Cię o wytrwałość w wierze dla mnie i moich najbliższych. Amen.

    • Dana said

      „Szczęśliwi owi słudzy, których pan zastanie czuwających, gdy nadejdzie. Zaprawdę powiadam wam: Przepasze się i każe im zasiąść do stołu, a obchodząc będzie im usługiwał. Czy o drugiej, czy o trzeciej straży przyjdzie, szczęśliwi oni, gdy ich tak zastanie”.

      Kiedy nastąpi koniec świata? Albo kiedy nadejdzie moja śmierć? Nie znamy odpowiedzi na te pytania. Ale że codziennie rano budzimy się i zaczynamy nowy dzień, pytania te w końcu przestają nas nurtować. Co będzie, to będzie. I tak nie mamy na to żadnego wpływu. Tak, nie mamy. Ale mamy wpływ na to, co się wtedy z nami stanie. Czy Pan, gdy przyjdzie, każe nam zasiąść do stołu, a sam zacznie nam usługiwać, czy też powie: „Idźcie precz ode Mnie w ogień wieczny przygotowany diabłu i jego aniołom”. Wszystko zależy od tego, czy będziemy na Jego nadejście przygotowani. Nikt nie każe nam nie przesypiać nocy i tkwić przy płonących pochodniach w oczekiwaniu na stukanie do drzwi. Gotowe być musi nasze serce. Gotowe na spotkanie z Panem, czyli wolne od grzechów, za to pełne dobrych czynów. Za dużo w nas dziś zła czy bylejakości? Za mało szlachetnego dobra? Dziś jest dobry czas, by to zmienić. Bo jutro może być już za późno.

    • Basia B said

      Piękne i pełne nadziei jest dzisiejsze Słowo Boże.Bądź uwielbiony Panie Jezu Chryste Światłości Odwieczna!

  18. Mariusz said

    Proroctwo Daniela – cz. 4

  19. Piotr said

    http://www.conchiglia.us/POLSKA/PO_libri/PO_miracolo_eucaristico.htm – CUD EUCHARYSTYCZNY
    RUCHU MOVIMENTO D’AMORE SAN JUAN DIEGO
    który wydarzył sięw Ostinie – Florencja, we Włoszech
    w piątek 23 maja 2003 r., o godz. 15.00
    w rękach księdza Giana Paola Faroniego, Kapłana Salezjanina Księdza Bosco

    • Basia B said

      @Piotrze,widzę,że za cel postawiłeś sobie wstawianie orędzi Conchigli,mimo że Admin prosił,by tego tu nie czynić.Przecież, jeśli ktoś jest nimi zainteresowany,to niech sobie wchodzi na tamtą stronę bezpośrednio.I Beza,i Bożenka wstawiały teksty mówiące przeciw Muszelce.Trochę nie rozumiem Twego uporu.Są tu zwolennicy tych orędzi,ale naprawdę można sobie wchodzić na stronę samemu.Każdy z nas ma wolną wolę i rozum,by się nią posługiwać.

    • Okto said

      Czyli cenzura….

      • Basia B said

        @Okto,dlaczego używasz słowa CENZURA i to wyłuszczonym drukiem? Dla mnie to jest manipulacja.Przeczytaj uważnie jeszcze raz,co napisałam i odnieś się uczciwie do treści wpisu,a nie szafuj słowem „cenzura”.Wiem,że jesteś zwolennikiem tych orędzi,ale to jest Twoja rzecz i czytaj je.

      • Okto said

        Uczciwie odpowiadam: wiele na blogu pojawia się różnych wpisów i one nie są przeze mnie w ogóle czytane i na nie nawet nie wchodzę – i nie czuje się z tego powodu źle. Także nie namawiam nikogo do unikania żadnych wpisów mimo, że z niektórymi się całkowicie nie zgadzam. Wiele na blogu pojawiło się objawień przekazów które się nie sprawdziły i nikt nie pisał wówczas o ich usunięcie…a tu próbuje się przeforsować jakiś wyjątek…dziwne

        • Dzieckonmp said

          Okto to jest moje życzenie. Chce aby blog miał odpowiedni poziom. Nie chcę by był brukowcem.

        • Gosia 3 said

          Okto! to ja się zastanawiam jak aż tak wiele wpisów w ogóle nie czytasz na tym blogu i jeszcze narzekasz na cenzurę to co powoduje że wciąż tutaj zaglądasz ? Może czytasz tylko własne a może przychodzisz tutaj by plewy rzucić wśród ziarna.
          Ja szanuję wszystkie orędzia bo nigdy nic nie można powiedzieć do końca. Jednak gdyby pan Bronek napisałby mi żebym skończyła zamieszczać przesłania to znalazłabym sobie inną drogę a nie była taka natarczywa. Admin ma prawo decydować co jest wg jego duchowości odpowiednie i nie powinieneś się obrażać. Pozdrawiam

        • Okto said

          O.K. to twój blog. Nie będę się prosił…Pozdrawiam

        • Wiktoria said

          Ja bym tez chcialam prosic by nie wstawiano pewnych oredzi, ale nie narzucam tych zyczen. Naprawde sa to Boskie oredzia, skoro takie ataki na nich. Przychodze do wniosku, ze adnim latwo ulega cudzej presji, przez co traci sie duzo lask, i tylko w polityce ma swe stale poglady, a przeciez to jest dziedzina najmniej pewna.

      • Wiktoria said

        To samo jesli pamietasz bylo z Oredziami MBM.

  20. Wiktoria said

    Nalezy modlic sie za niewierzacych, bo odejscie ich z tego swiata bez Boga jest straszne, nawiazujac do dzisiejszej Ewangelii.
    Ks. Meczyslaw Piotrkowski: „Od niewiary do nawrocenia” – dzisiaj na antenie Radio Niepokalanow o godz. 16.40

  21. gwiazdka said

    Ksiądz Malachi Martin -Egzorcysta – autor ksiazki Dom Smagany Wiatrem – warto przeczytać jest na pdf

    Ksiądz Malachi Martin -Egzorcysta – autor ksiazki Dom Smagany Wiatrem Malachi Martin (1921-1999) ksiądz katolicki, egzorcysta, były członek zakonu jezuitów. Człowiek niezwykle wykształcony, posiadacz aż trzech doktoratów. Był profesorem Papieskiego Instytutu Pontyfikalnego, władając w blisko dziesięciu językami. Urodził się w katolickiej rodzinie w Ballylongford w hrabstwie Kerry w Irlandii. Nowicjat w Towarzystwie Jezusowym rozpoczął w 1939 roku. Studiował w Irlandii oraz w Belgii uzyskując tytuł doktora z języków semickich, archeologii i historii orientalnej. W wieku trzydziestu trzech lat uzyskał święcenia kapłańskie jako członek zakonu jezuitów. Brał udział w badaniach nad Zwojami z Morza Martwego a także innych badaniach archeologicznych na Bliskim Wschodzie. Za pontyfikatu Piusa XII odbył podróż po Europie Wschodniej i ZSRR udzielając sakramentów a także zbierając informacje dla Kościoła. W latach 1958-64 przebywał w Rzymie, gdzie sprawował funkcję między innymi asystenta kardynała Augustina Bea SJ i papieża Jana XXIII. W 1964 uzyskał od papieża Pawła VI zwolnienie z zakonnych ślubów ubóstwa i posłuszeństwa, jednak podtrzymał śluby czystości. Wydarzenie to skomentował następująco: „to była trudna decyzja, widziałem ścieżkę jaką obrał Kościół, ścieżką jaką szli jego członkowie i cały system wartości jaki miałem, całe oddanie pozostały niezrealizowane. Wówczas w 1962 roku zaczął się Sobór Watykański. Widziałem w jakim kierunku w Watykanie szły prądy płynące od grupy kardynałów z Belgii, Niemiec i Francji. Kierowali Kościół w stronę zupełnie nowej eklezjologii. Nie mogłem tego zaakceptować.” W 1965 roku po opuszczeniu Rzymu Martin przeniósł się do Nowego Jorku. Początkowo, wciąż jako ksiądz, pracował tam jako taksówkarz i pomywacz. Dzięki pomocy kardynała Cooke’a uzyskał pomoc i wprowadził się do domu Kakii Livanos na Manhattanie. W tym też okresie Martin zajął się pisaniem książek i publikacji poświęconych kościołowi. Wciąż jednak pozostawał księdzem, odprawiał prywatnie Mszę Święta i do końca życia praktykował posługę kapłańską. Warto poznać osnowę jego twórczości i poglądów przeglądając załączone źródła. Posiadając niewątpliwą znajomości wewnętrznych stosunków panujących w Watykanie opisywał spisek, który dąży do przejęcia władzy w Kościele, uważał że za ustaleniami Soboru Watykańskiego II stał masoński spisek. Współczesny świat w jego książkach przedstawiony jest jako opanowany przez zło, konspiracje i szerzącą się perwersję seksualną. Jego zdaniem wśród członków Kościoła rozpowszechniło się opętanie. Zapytany pod koniec lat 90-tych o to co stało się z Kościołem, stwierdził: „Kościół nie został jako tako oddany Lucyferowi. Został przez watykańskich hierarchów umieszczony na piedestale. Nie oznacza to jednak, że posiadł on Kościół. Samo określenie terminu „Kościół” jest ambiwalentne, z jednej strony oznacza ono fizyczny stan kościołów, konwentów,, bibliotek, uczelni, domów parafialnych i katedr, jest to postać fizyczna. Ale może to również oznaczać grupę wiernych przebywających w stanie łaski, bez względu na to czy przebywają oni w Czyśćcu czy w Niebie. To ciało Chrystusa”. Kiedy indziej dodał on: „zawsze istniała, od czwartego wieku organizacja ustanowiona przez Cesarza Konstantyna. Ale nie jest ona Kościołowi niezbędna. Kościół może trwać bez niej. To jest właśnie mistyczne ciało Chrystusa, które nie wpadło w ręce Lucyfera. Organizacja do pewnego stopnia wpadła. W tym tkwi problem.”

  22. Sławik said

    „Z dzisiejszego kryzysu wyjdzie Kościół jutra. Kościół, który wiele utracił, stanie się maluczkim i będzie musiał zaczynać od początku. Nie będzie już mógł wypełnić wiernymi świątyń, które zostały zbudowane w okresach wielkiej „koniunktury”. Wraz z liczbą swoich zwolenników utraci wiele przywilejów w społeczeństwie, ale będzie się czuł silniejszy niż dotychczas, bo będzie dobrowolną wspólnotą, złożoną ze zdecydowanych ludzi. Jako mała społeczność będzie o wiele mocniej angażował inicjatywę swoich poszczególnych członków. W wierze i modlitwie pozna znowu swoje właściwe centrum, a sakramenty przeżywać będzie znowu jako służbę Bożą, a nie jako problem struktury liturgicznej.”
    — Joseph Ratzinger

  23. inka said

    http://ekai.pl/resize/351×234/zdjecia/2013/06/14/watroba_jan_brykczy%C5%84ski.jpgNie możemy wyrywać z kontekstu
    wypowiedzi Pana Jezusa. On okazywał wielkie miłosierdzie wobec człowieka grzesznego: „Ja ciebie nie potępiam” – mówił, ale zaraz dodawał: „Ale od tej pory nie grzesz” – zwrócił na to uwagę bp Jan Wątroba komentując obrady zgromadzenia Synodu Biskupów.

    Wskazał, że „sytuacja osób, które są w powtórnych związkach, jest sytuacją człowieka, który trwa w grzechu czy przynajmniej stałej okazji do grzechu, chociaż czyni jednocześnie bardzo wiele dobra w tym nowym związku”.

    Biskup rzeszowski zapewnił, że „Kościół towarzyszy osobom, które popełniły pewnie nie tylko pomyłkę czy błąd, ale weszły w sytuację grzechu, otwiera przed nimi różne formy uczestniczenia w życiu Kościoła, aktywnego zaangażowania się w życie miejscowej wspólnoty, niemniej jednak musi pozostać przede wszystkim wierny dotychczasowej doktrynie”.

    http://ekai.pl/wydarzenia/watykan/x93437/bp-watroba-nie-wyrywajmy-slow-pana-jezusa-z-kontekstu/

  24. Sławik said

    Wiem że sytuacja wokoło-synodalna jest arcyważna ale mamy 5 dni do wyborów i może by tak „poczynić” skromny wpis główny związany z wyborami?

    • aser said

      noo… ja też czekam z niecierpliwością. Szczególnie interesuje mnie jakie poparcie dostanie PO. Oby nie przekroczyli tych 20% – wtedy nie będą mogli realnie blokować.

    • aser said

      jeszcze dodam i wzywam: jest kilka dni do wyborów. Poproście Jezusa choć raz dziennie o to by postawił Polskę na nogi. Bo bez Boga, nie mamy żadnych szans. Zobaczycie jakie piekło się rozpęta jak PiS wygra. Jeszcze nie rządzą, a już są wszystkiemu winni. I pisze to gość któremu z PiSem nie do końca po drodze, ale platformą jestem przerażony…

    • Dzieckonmp said

      Jest wpis może 2-3 do tyłu wraz z sondą z której wynika że aż 30 % katolików czytających ten blog pójdzie głosować przeciwko Polsce. O czym tu gadać, jak ma nastąpić naprawa Polski jak nawet katolicy tego nie chcą, wolą marnować głos głosując np. na Brauna który ma kandydatów tylko w niektórych obwodach. To mówi że nie mają najmniejszych szans a w tym głosowaniu drugiej tury nie będzie więc te ich głosowania sa miodkiem dla PO i lewaków.Na Polskę musi przyjść wielka kara Boża żeby ludzie odczuli konkretnie i się nawrócili, zaczęli ją kochać.

      • krystynka said

        Też tak myslę,dlatego ostatnio snia mi sie zmarli,np.sen ze Stanisławem,bo myslę,że może nawet wiedza co nas czeka,jakie baty jeszcze spadną na nasze plecy.Dopiero jak banki nas ogołoca i zamkna sklepy,to wtedy może przyjdzie rozum do głowy,ale póki ciepły kaloryfer i w lodówce cos jest,to przeciez po co myslec o przyszłości ? Ktoś kiedys nas nazwał,że jesteśmy największymi durniami Europy i coś w tym jest,naród uposledzony,nie mówie,że wszyscy ale część na pewno.Tylko w Bogu nadzieja,oby zlitował sie nad naszą nędzą i zdjął bielmo z oczu,bo naród slepy jak kret.

        • krystynka said

          A wiecie co robiło PO z PSL podczas ostatniego referendum,nawet staruszków na wózkach inwalidzkich targali do urn,widziałam jedna panią jak tesciową 90 latkę,tak wiozła,kobieta ledwo ciepła ale co tam głos sie liczy.Znowu mój apel wescie na wybory w niedzielę,zatwardziałych,wiecznie naburmuszonych emerytów (znam takich,co maja wszystko tam gdzie słońce nie dochodzi), domatorów sprzed telewizora(chociaz telewizor odpocznie),bezrobotnych wygrzewających sie w ciepłych kapciach ale w podartych skarpetach i młodziez beztroską,jak ich nie pociągnięcie ze soba tak osły nie pójda w ogóle,wiem cos o tym !

          IDZIEMY WSZYSCY NA WYBORY !!!!!!!!!!!!!!!! APEL DO POLONII ,POMÓŻCIE NAM ,BO SAMI NIE DAMY RADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. basiaka said

    • Dana said

      Max powiedział ,że Pani Szydło jest odważna ,bo on by nie poszedł na debatę.To jest komplement.

      • Rafał said

        Marzeniem PO było by gdyby zamiast Pani Szydło pojawił się prezes Kaczyński.

        • cox21 said

          Dokładnie. A Szydło cały czas była spokojna w przeciwieństwie do Kopacz, która co i rusz przerywała. najbardziej uśmiałem się wtedy, gdy tuż po debacie Kopaczowa na minikonferencji prasowej omal się nie popłakała.

  26. basiaka said

  27. Rafał said

    A ja przypominam tym wszystkim mieszkającym poza granicami Polski, że termin rejestracji elektronicznej (przez internet), dobiega końca w ten czwartek czyli za 2 dni! Tych którzy jeszcze tego nie zrobili zachęcam aby nie odkładać na ostatnią chwilę, cały proces jest bardzo łatwy i trwa dosłownie 3 minuty! Proszę się nie bać (szczególnie osoby starsze mające problem z internetem), wchodzimy na podany link i do dzieła!!!

    https://ewybory.msz.gov.pl/nowa-rejestracja

    Z Bogiem!

    • Dzieckonmp said

      A ja przypominam wszystkim nie mieszkającym w miejscu stałego zameldowania. Idzcie do najbliższej gminy i wypełnijcie wniosek dotyczący dopisania do listy. Jest to bardzo proste. Ja dopisałem w ten sposób 7 osób. Kosztuje to chwile i możecie wtedy wziąć udział w głosowaniu. Jesli znacie kogoś kto mieszka tymczasowo namówcie go. Tu dokładnie nie wiem ale zostało może ze 2 dni czasu.

      • Gosia 3 said

        Termin mija już dziś , jeszcze zostało około 2 godz czasu do załatwienia tej formalności. Pozdrawiam

  28. basiaka said

    Chcą zrujnować profesora powiedział ze wiezienia
    sie nie boi ale oni chca mnie zrujnowac przez grzywne

  29. pio0 said

    Przez wstawiennictwo Maryi i św. Franciszka z Asyżu

    Dzień 17

    20.10.2015r.

    Intencja: ” O pomyślny przebieg Synodu, aby Pan Bóg, przykazania Boże i Ewangelia były zawsze na pierwszym miejscu. Prośmy również o Światło Ducha Świętego dla wszystkich uczestniczących w Synodzie, aby wszystko było wedle natchnienia Ducha Świętego”.

    Modlitwy:

    3x Ojcze Nasz….
    3x Zdrowaś Maryjo….
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…

  30. apostolat said

    Gruźlica w belgijskim ośrodku dla uchodźców. Rząd zapewniał, że są przebadani

    W Belgii wybuchł skandal po tym, jak w ośrodku dla uchodźców wykryto gruźlicę mimo wcześniejszych zapewnień rządu, że przybywający do kraju imigranci są wcześniej badani pod kątem chorób zakaźnych.

    Choć mężczyzna trafił do szpitala, sprawa ta stała się powodem dyskusji na temat zagrożenia epidemiologicznego, jakie niesie za sobą napływ emigrantów.

    RMF przytacza tytuł dziennika „Het Laatste Nieuws” – „Tuberkuloza w ośrodku dla azylantów. A później nadejdzie zima”i cytuje wypowiedzi Marca Vanden Bussche’a, burmistrza miasteczka Koksijde, gdzie znajduje się ośrodek dla uchodźców w którym wykryto gruźlicę.

    Nie kryjąc złości, burmistrz mówi, że władze kraju wprowadzały społeczeństwo w błąd, kiedy mówiły, że wszyscy przybywający do Belgii będą przebadani. – Teraz wyszło na jaw, że badania są przeprowadzane, ale tylko na losowo wybranej grupie osób – dodaje. Chory miał przejść przez centrum weryfikacji w Brukseli.

    O tym, że ruchy migracyjne sprzyjają rozprzestrzenianiu chorób zakaźnych mówi lekarz Jan Walrat. – Uchodźcy są badani, ale problem polega na tym, że nie wszyscy – podkreśla.

    Przypomnijmy, że ledwie w ubiegłym tygodniu o potrzebie przebadania uchodźców w celu zapewnienia bezpieczeństwa Polakom, mówił prezes PiS Jarosław Kaczyński, za co spotkał się z falą krytyki. Zarzucano mu między innymi używanie języka faszyzmu…

    http://telewizjarepublika.pl/gruzlica-w-belgijskim-osrodku-dla-uchodzcow-rzad-zapewnial-ze-sa-przebadani,25057.html

  31. wiesia said

    16.09.2013
    „Ośmielam się powiedzieć, że nigdy Kościół nie miał się tak dobrze, jak dzisiaj. Kościół nie upada: jestem pewien, jestem pewien!”
    http://pl.radiovaticana.va/storico/2013/09/16/biskupi_musz%C4%85_by%C4%87_blisko_swoich_ksi%C4%99%C5%BCy_-_papieskie_spotkanie_z/pol-729074

    “Franciszek, marsjanie i cierpliwość Boża.” (fragmenty)

    Artykuł, z którego zostały przetłumaczone ważniejsze fragmenty:
    “Francesco, i marziani e la pazienza di Dio”
    http://www.unavox.it/ArtDiversi/DIV838_Sosa_Francesco_e_i_marziani.html

    autor: Alejandro Sosa Laprida czerwiec, 2014

    Zdecydowanie, Franciszek sprawia wrażenie że chce zostać papieżem najbardziej nowatorskim i nietypowym w całej historii papiestwa. I trzeba przyznać, że jak do tej pory, cel ten osiągnął w pięknym stylu . Żeby się o tym przekonać wystarczy przeglądnąć niektóre z jego najgłośniejszych oświadczeń złożonych w czasie swego krótkiego pontyfikatu.

    Oto one:
    – potwierdził niewzruszenie iż nie wierzy w Boga katolickiego, ponieważ “nie istnieje Bóg katolicki”;
    – nie zawahał się powiedzieć ze prozelityzm jest “kompletnym absurdem”;
    – zadeklarował ze Matka Boża u stop Krzyża czuła się “okłamana”przez Boga i zbuntowała się wobec Niego;
    – powiedział ze Papież Rzymski nie ma prawa osądzać “gejów”;
    – poradził muzułmanom aby szukali pociechy w Koranie;
    – zapewnił iż “kultura dialogu” jest “jedyną drogą”aby osiągnąć pokój na świecie;
    – że laicyzm państwowy jest dobry aby zagwarantować “ pluralizm religijny”;
    – że w wychowaniu dzieci nie jest ważne w jakiej religii się je wychowuje, ale “to co się im daje do jedzenia”;
    – że wszyscy ludzie są dziećmi Bożymi, zostaną zbawieni, “łącznie z ateistami”;
    – że bycie papieżem to “praca niezdrowa”;
    – że Stare Przymierze “nie zostało nigdy odwołane”, i że Żydzi “nie maja potrzeby nawrócenia się”;
    – że wiara i pewność są wykluczające się wzajemnie;
    – że prezydent Urugwaju, Josè Mujica, ateo, abortysta i homoseksualista jest “człowiekiem mądrym”;
    (…)


    Przed przyjściem Chrystusa Kościół ma przejść przez końcową próbę, która zachwieje wiarą wielu wierzących. Prześladowanie, które towarzyszy jego pielgrzymce przez ziemię, odsłoni „tajemnicę bezbożności” pod postacią oszukańczej religii, dającej ludziom pozorne rozwiązanie ich problemów za cenę odstępstwa od prawdy (Katechizm Kościoła Katolickiego 675).

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
