Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Orędzie z 02.11.2015 r. dla Mirjany

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 Listopad 2015

„Drogie dzieci! Ponownie pragnę mówić wam o miłości. Zgromadziłam was wokół siebie w imię mojego Syna i z Jego woli. Pragnę, aby wasza wiara była mocna, by wynikała z miłości. Te z moich dzieci które rozumieją miłość mojego Syna i naśladują ją, żyją w miłości i z nadzieją. Ci poznali miłość Bożą. Dlatego więc moje dzieci, módlcie się, módlcie się, abyście mogli coraz bardziej kochać i czynić dzieła miłości. Sama wiara bez miłości i dzieł miłości nie jest tym, czego od was wymagam. Moje dzieci, to jest pozór wiary. To jest samochwalstwo. Mój Syn żąda wiary i uczynków, miłości i dobroci. Ja modlę się, ale również was proszę, abyście się modlili i żyli miłością, gdyż pragnę, aby mój Syn, gdy wejrzy w serca wszystkich moich dzieci, mógł w nich dostrzec miłość i dobroć, a nie nienawiść i obojętność. Moje dzieci, apostołowie mojej miłości, nie traćcie nadziei, nie traćcie sił. Wy to potraficie. Ja was zachęcam i błogosławię. Wszystko, co do tego świata należy, a co ,niestety, wiele moich dzieci stawia na pierwszym miejscu, zniknie, a tylko miłość i dzieła miłości ostaną się i otworzą bramy Królestwa Niebieskiego. W tej to bramie będę na was czekać. W tej bramie pragnę powitać i uścisnąć wszystkie moje dzieci. Dziękuję wam”

.

mirjana

Odpowiedzi: 37 to “Orędzie z 02.11.2015 r. dla Mirjany”

  1. pio0 said

    • Głos Rozwagi said

      Kochani!
      Niedawno, Małgosia, która pisuje na tej stronie prosiła nas o pomoc, wielu odpowiedziało i wysłało pieniądze na opał. Dzisiaj odwiedziłem Małgosię i jej rodzinę. Zwracam się do Was: pomóżmy!!! Małgosia i jej mąż, borykają się z ogromnymi problemami codzienne życie jest dla nich nieustanną udręką. To są bardzo serdeczni ludzie, pracowici, z wielka miłością wychowujący dzieci. Ale pomimo ogromu pracy, jaki wykonują, wiedzie im się bardzo biednie. Nie chcę się wydawać w szczegóły by nie zranić godności tych ludzi. Wierzcie mi na słowo tam trzeba pomoc – natychmiast!!! Jeśli znajdzie się ktoś z sercem proszę o kontakt: juda12@o2.pl, możecie podać nr telefonu zadzwonie i opowiem o wszystkim.

      • Kasia1 said

        ja juz rozmawiałam ze znajomą,ktorą stać na pomoc i prosi o adres Małgosi to zrobi paczke.

      • Małgosia said

        Nasza wierna Matko!
        Nasza przedobra opiekunko!
        Nie zostawiasz nikogo w potrzebie.
        Jesteś z nami w każdej naszej biedzie.

        Śpieszysz,
        aby wesprzeć w udręce.
        Aby uleczyć w chorobie.
        Niesiesz ukojenie.
        Zabierasz zmartwienie.

        Jesteś naszą wielką nadzieją.
        Naszą pośredniczką i wiarą.
        Prosisz za nas do swojego Syna.
        Nikogo nie omijasz.

        Kochasz małe dzieci.
        To im się objawiasz.
        Przez nie z nami rozmawiasz.
        Ukochałaś te małe, szczere serduszka.

        Dziękujemy Maryjo!
        Za to, że z nami jesteś.
        Pomagasz nam ludziom,
        w naszej życiowej drodze.

        Uczysz co dla nas jest dobre.
        Co podoba się Bogu.

        To dzięki Tobie,
        Poznajemy wiele Boskich sekretów.
        Wiernie nas prowadzisz,
        do Jego wiecznych ogrodów.

  2. gg said

    Jest dla mnie nie zrozumiałe, że Matka Boża, która jest tam obecna doświadcza tyle pogardy wśród ludzi uczestniczących podczas widzenia. Proszę zob. na zdjęcie- Matka Boża „przemawia” a jedni prawie, że leżą inni siedzą….. Mało kto chyba rozumie co się tam tak naprawdę dzieje bo gdyby było inaczej wszyscy by klęczeli tak jak przystoi w takiej sytuacji….

    • Dzieckonmp said

      Nie ma tam żadnej pogardy. Nikt tam nie leży bo na tym terenie nie da się leżeć, musisz się wybrać tam żeby osobiście sprawdzić i zobaczyć jaka jest prawda. Nie wziąłeś po uwagę również faktu że zdjęcie jest dokładnie z momentu tuż przed przyjściem Matki Bożej, a osoby które miały szczęście się znaleźć tak blisko musiały przyjść tam ze cztery godziny wcześniej. Tam marzły, czekały w miejscu gdzie nie ma nawet jak usiąść a co dopiero leżeć.Tam można jedynie stać i w czasie objawienia wszyscy zazwyczaj stoją.

      • pio0 said

        Dokładnie, niech Gg najpierw pojedzie, zobaczy teren, te kamienie i później roztrząsa innych postawy.
        Prawdziwa Świętość nie ma nic wspólnego z świętoszkowatością, niech każdy dąży do prawdziwej Świętości.

    • Dzieckonmp said

      Zdjęcie z dzisiaj w czasie objawienia dla Mirjany. Pokaż mi osoby które leżą. Tak jak pisałem większość stoi.

      • pio0 said

        Adminie, mogą leżeć – jak zły duch na widok Matki Bożej się ujawnia🙂 ale wiadomo, że nie o to chodziło😉

      • cox21 said

        Niema miejsca gdzie można by usiąść, a co dopiero mówić o leżeniu.

    • Kasia1 said

      jak byłam na nocnym czuwaniu w Częstochowie to ludzie spali na stopniu przy kracie Cudownego Obrazu.Nie można tam było dojśc ,aby oddać cześć i się pomodlić się .Pomyślałam sobie przecież To Królowa Matka Ziemi ,jak przed obliczem Królowej można spać?A gdyby to była caryca to już by byli bez głów.

      • Lucyna said

        Nie przyszli tam spać,jesli tak się działo widocznie byli bardzo utrudzeni.A Matka Boża widziała ich trud i na pewno doceniła i litowała się nad nimi.

        • Basia B said

          Byłam też na wielu nocnych czuwaniach w wielu miejscach i wcale mnie to nie gorszy,że ktoś śpi,czy drzemie.Pamiętam podróż na spotkanie z Janem Pawłem2,które było na błoniach krakowskich. Caołnocna jazda autokarem, a potem marsz przez pół Krakowa z parkingu i oczekiwanie na Mszę św. I pamiętam jak wymiękłam w czasie homilii-po prostu usnęłam!Myślę,że nie byłam przez to pozbawiona łask.To są zawsze trudy.

        • gwiazdka said

          Sw, Teresa tez miała problem z wczesnym wstawaniem w zakonie i dlatego często usypała na modlitwie , ale tez powiedziała ze Bóg kogo kocha to i we śnie obdarza łaskami .

      • gwiazdka said

        ,,,,,,,,,,,,,,mnie się tez zdarzało czasami usnąć , po pracy zmęczona na Mszy Sw.

        • gwiazdka said

          …….jak to się mówi duch ochoczy a ciało słabe…..inni nie idą na Msze Sw.- bo zmęczeni, przy zmęczeniu ciężko z czuwaniem mój Jezu.

    • Znawca 2012 said

      Byłem na górze Podrbdo z rodziną córki i wnukami. Są rzadkie miejsca gdzie można przysiąść i odpocząć. Problem stwarza też klękanie (trzeba takie miejsce sobie wyszukać) gdyż dookoła są same ostre kamienie między, którymi trzeba wprawnie stawiać stopy. Należy robić to powoli i z rozmysłem. Potknąłem się 3 razy z własnej winy gdyż były momenty, że stawiałem stopy za szybko. Widziałem nielicznych jak od stacji do stacji chodzili boso. Nie będę ukrywał, że przy zejściu miałem niewielkie kłopoty. Szczęść Panie Boże.

    • Dana said

      Niektórzy raczej siedzą i obserwują Mirjanę.

  3. pio0 said

  4. Dzieckonmp said

    Warto posłuchać w kontekście dzisiejszego orędzia.

  5. Adrian said

    Z Grecji wypłynęło ponad 108 miliardów euro

    Z Grecji podczas sześcioletniego kryzysu wypłynęło ponad 108 miliardów euro. 42 miliardy z tej kwoty zniknęły z rynku tylko w ostatnim roku, kiedy decydowało się pozostanie Aten w strefie euro.
    http://biznes.pl/ue/z-grecji-wyplynelo-ponad-108-miliardow-euro/6pwnxw
    ——————————–
    Dlaczego ekipa PO skróciła okresy przedawnień dla niektórych przestępstw? Czy chodziło o umorzenie afery Art-B i sprawy mafii paliwowej?

    Przypomnijmy, że 1 lipca weszła w życie przyjęta przez ekipę PO nowelizacja kodeksu karnego, która skróciła aż o pięć lat okresy przedawnień dla niektórych przestępstw. Skorzystał na tym Andrzej Gąsiorowski – współzałożyciel spółki Art-B. Stawiane mu przez prokuraturę zarzuty przywłaszczenia 71,7 mln zł uległy przyspieszonemu przedawnieniu. Co gorsze – za chwile, dzięki decyzji posłów PO, przedawnieniu ulegną także zarzuty wobec członków mafii paliwowej! Czy taki był rzeczywisty cel tej nowelizacji?!
    =======================
    Na naszych oczach powstaje nowy sojusz niemiecko-rosyjski. Do tej pory kończyły się one dla nas tragicznie. Czy tym razem będzie podobnie?

    Niemcy wznowiły swój polityczno-gospodarczy taniec z Moskwą. To niestety upiorny taniec dla Polski i całego regionu. Historia uczy, że podobne alianse z przeszłości kończyły się dla nas tragicznie. Miliony Polaków musiało zginąć, dostać się do niewoli czy zostać wysiedlona, gdy Berlin z Moskwą odnajdywały wspólny język. Czy tym razem będzie podobnie?
    http://niewygodne.info.pl/

  6. Jerzy said

    + NBPJCh
    W odpowiedzi na apel o. Tadeusza Rydzyka
    Propozycja dla młodych i nie tylko:
    wysłana przed kilkoma minutami na adres
    Radia Maryja i TVTrwam:

    Jest przystanek Woodstok,
    jest przystanek Jezus
    będzie: „Przystanek Chrystus Król”
    Gdzie?
    Każdego roku, począwszy od 22 listopada 2015 r.
    na wzgórzu pod Świebodzińskim
    Chrystusem Królem.

    Króluj nam Chryste

    Jerzy z Placu Zmartwychwstania.

  7. konkretny said

    Eugenio Scalfari, założyciel włoskiego, lewicowego dziennika „La Repubblica” twierdził w artykule, który ukazał się wczoraj, że w wywiadzie telefonicznym Franciszek miał go zapewnić, iż wcześniej czy później wszyscy rozwodnicy, żyjący w nowych związkach, którzy o to poproszą będą dopuszczeni do Komunii Świętej.

    Read more: http://www.pch24.pl/rzecznik-stolicy-apostolskiej-dementuje-rzekome-slowa-franciszka-dla-la-repubblica,39141,i.html#ixzz3qM2r832M

    Także adhortacja juz wiadoma jest

  8. konkretny said

    Ks. Lucio Angel Vallejo Balda oraz dr Francesca Chaouqui zostali aresztowani w związku z wyciekiem informacji niejawnych – podało Biuro Prasowe Stolicy Apostolskiej. Duchowny związany jest z Prałaturą Opus Dei, natomiast kobieta jest specjalistką od public relations.

    Read more: http://www.pch24.pl/wyciek-informacji-z-watykanu–aresztowano-dwie-osoby—ksiedza-i-swiecka-doradczynie,39142,i.html#ixzz3qM3JWUHI
    icząca 33 lata córka Marokańczyka i Włoszki, Francesca Chaouqui zanim podjęła pracę w Watykanie, była specjalistką od public relations oraz rzeczniczką międzynarodowego koncernu konsultingowego Ernst&Young.

    Read more: http://www.pch24.pl/wyciek-informacji-z-watykanu–aresztowano-dwie-osoby—ksiedza-i-swiecka-doradczynie,39142,i.html#ixzz3qM3OxFF8

    A ten koncern konsultingowy same przekręty robi

  9. konkretny said

    http://www.fronda.pl/a/papiez-na-cmentarzu-mowi-o-szczesciu,59692.html

    Miłosierdzie remake niebo dla wszystkich

  10. Adrian said

    Aresztowania w Watykanie. To efekt długiego śledztwa
    Wysoki rangą watykański duchowny oraz kobieta, członkowie papieskiej komisji ds. reformy finansowej, zostali aresztowani pod zarzutem ujawniania tajnych dokumentów.

    Biuro Prasowe Stolicy Apostolskiej potwierdziło, że dwie osoby zatrudnione w watykańskiej administracji zostały aresztowane i przesłuchane przez prokuraturę Kobietę zidentyfikowano jako Francescę Chaouqui, duchowny to J.E. Lucio Angel Vallejo Balda.
    http://o2.pl/hot/aresztowania-w-watykanie-to-efekt-dlugiego-sledztwa-5924773150774401a

  11. mamoczy said

    Ostatnim czasy Bóg posyła mnie w różne miejsca by mówić o jego miłosierdziu . Należę do wspólnoty Ruchu Czystych Serc promojący czystość serca i ciała . Chodzimy do szkół i innych miejsc i ewangelizujemy . Bóg wykorzystuję Nas słabych do tego by pierwszy raz ludzie mogli usłyszeć coś więcej niż tylko teologia . Wielkie Bóg zapłać za to , że daję nam często zobaczyć owoce takich działań i jak bardzo przez to Nas umacnia . Mimo słabości warto o Nim mówić i swoje życie mu poświęcić bo Któż jak Bóg!
    Proszę o modlitwę za siebie i za wszystkich młodych ludzi z tego Ruchu . Tutaj moje krótkie świadectwo z Nocy Świętych z katedry jakie dałem na Chwałę Pana !

    • Tomasz said

      Piękne świadectwo czytelnika tego bloga od wielu lat. Bloga którego „katolicy” nazywali heretyckim, sekciarskim. Prześladowali admina, donosili do księży, rzucali przekleństwa….

    • pio0 said

      Gratuluje Marcinie, niech Ci Pan Bóg błogosławi na każdy dzień. Niech Matka Boża Cię prowadzi.
      Życzę wam wytrwałości życia w czystości, niech wasz Ruch wszędzie mówi o Bożym Miłosierdziu.

    • Basia B said

      Marcin,długa droga za Tobą i długa przed Tobą,ale w Bogu jest zwycięstwo.Niech Ci On błogosławi! Króluj nam Chryste!

    • Krystyna said

      Marcinie, wzruszylo mnie Twoje swiadectwo zawierzenia Matce Najswietszej, wielkiego Milosierdzia Bozego i zar Twej Milosci do Boga. Zycze Tobie i Twoim przyjaciolom wytrwania w czystosci.
      Ukochana Matko Najswietsza dziekuje za wszystkie Twoje dzieci ocalone z rozpaczy i z mocy zla. Pokornie prosze, prowadz nas do Jezusa.
      Niech Ci Bog blogoslawi Marcinie!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
