Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Nowenna Pompejańska za Ojczyznę – Jezus Królem Polski

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 Listopad 2015

Szczęść Boże! Powoli zbliżamy się do końca piątej Nowenny Pompejańskiej za Ojczyznę (14.11.2015) Wielkie Bóg zapłać za dla wszystkich, którzy się zgłosili. Łącznie zorganizowano aż 11 Nowenn, które wspólnie w duchowej łączności złożyliśmy na ręce Matki Boskiej za naszą nieszczęśliwą Ojczyznę. Mogłoby się wydawać, że to niewiele, „co moja dziesiątka może zmienić”, jednakże pamiętajmy, że miłosierdzie Boga jest nieskończone, o czym przekonujemy się za każdym razem podczas sakramentu pokuty, kiedy Bóg nam wybacza grzechy, które nieraz popełniamy wielokrotnie.

Z racji faktu, że w trakcie trwania Szóstej Nowenny Pompejańskiej będziemy obchodzić święto Jezusa Króla Wszechświata, to w całości poświęcimy nasze modlitwy sprawie Intronizacji Jezusa na Króla Polski. Intronizując Jezusa na króla Polski, wygnamy duchowo z naszych granic „Księcia tego Świata”, który jest źródłem większości problemów, jakie nas, na co dzień trapią.

„Nowenna Pompejańska za Ojczyznę” rozpocznie się 15.11.2015 a skończy 07.01.2016. Zgłaszacie chęć uczestnictwa w Nowennie, wysyłając e-mail na n.pompejzaojczyzne@wp.pl a ja przydzielam wam daną tajemnicę, którą będziecie odmawiać przez 54 dni. Z racji tego, że Nowenna Pompejańska nie jest zwykłym różańcem, osoby, które kończą część różańca zobowiązane są do odmawiania modlitw końcowych. Przez pierwsze 27 dni „Błagalne”, a przez dalszy okres (czas zmiany – 12.12.2015) „Dziękczynne”. Ci co kategorycznie nie chcą odmawiać modlitw końcowych niech to wyraźnie zaznaczą, albo też przeciwnie. Chętni na modlitwy końcowe mile widziane 🙂 . Osoby, które uczestniczyły w poprzedniej Nowennie (lub też w jakiejś innej) niech podadzą tajemnicę, którą odmawiali a ja podam inną, (choć można kontynuować poprzednią) tak by np. ci co odmawiali „Jezusa Ukrzyżowanego” mogli też zobaczyć „Jezusa Zmartwychwstałego”.

Równolegle jest prowadzona również taka sama Nowenna Pompejańska za Ojczyznę, różniąca się zasadami rekrutacji. Mianowicie zgłaszacie chęć wzięcia udziału do pani Gosi 3 na Blogu, a ona wam przydzieli tajemnicę. Można też zgłosić się do obu z nas.

W skrócie:

Wiadomość wysyłamy na:

n.pompejzaojczyzne@wp.pl

lub piszemy na Blogu do pani Gosi 3

Czas rozpoczęcia: 15.11.2015

Zmiana modlitw końcowych: 12.12.2015

Koniec Nowenny 07.01.2016

Przed rozpoczęciem modlitwy wymieniamy intencję:

„O rychłą Intronizację Jezusa na Króla Polski”

Oraz wymawiamy maksymę:

„Ten różaniec odmawiam na Twoją cześć, Królowo Różańca świętego”

Na koniec (dla odmawiających tajemnice końcowe obowiązkowo, reszta według uznania) dodajemy 3 krotnie:

„Królowo Różańca Świętego, módl się za nami”

Nie jest to obowiązkowe, ale prosiłbym po odmówieniu dziesiątki pomodlić się o Intronizację Jezusa na Króla Polski.

„Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa. Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.”

Co to jest Nowenna Pompejańska:

http://pompejanska.rosemaria.pl/2014/02/rozaniec-instrukcja-tajemnice-rozwazania/

Modlitwy końcowe:

http://pompejanska.rosemaria.pl/2011/06/jak-odmawiac-nowenne-pompejanska-krok-po-kroku/

Niech wam Bóg Błogosławi!

P.S. Maile wysyłamy kopiując adres n.pompejzaojczyzne@wp.pl i wysyłając z własnej poczty. Nie wchodzimy w hiperłącze!! (To niebieskie) Bo ono prowadzi do nikąd. Nie mam was za idiotów, ale niektórzy mają z tym problem.

Odpowiedzi: 139 to “Nowenna Pompejańska za Ojczyznę – Jezus Królem Polski”

  1. AnnaIzabela said

    Przepraszam, że nie na temat bardzo potrzebuję wsparcia duchowego, chociaż krótkiej modlitwy za mnie i moją rodzinę. Od chwili wypadku czyli tak gdzieś już od dwóch miesięcy lawinowo spotykają mnie różne bardzo przykre wydarzenia. Niestety ale z każdym tygodniem się nasilają już nie mam siły. Będę wdzięczna za każde wsparcie. Bóg zapłać.

    • Basia B said

      Już wysłałam maila.

    • Basia B said

      AnnaIzabela,za chwilę powierzam Cię w różańcu.

    • halina said

      Najświętsze Serce Jezusa zmiłuj sie nad nimi .
      Matko Bolesna módl sie za nimi .
      Jezu Chryste bądz imWodzem i Królem
      Duchu sw oswiecaj pouczaj prowadz .
      Boże Ojcze błogosław ich .

      Jezu Chryste Wodzu i Królu
      proszę Ciebie pilnie
      przez Twoje Boskie Miłosierdzie
      okryj ich dusze oziebłe
      Twoją Drogocenną Krwią
      tak by mogły sie do Ciebie nawrócic
      i pracować dla Ciebie tak jak zyczysz sobie tego .

      • halina said

        Znowu pokazały sie słowa znaczone na niebiesko z podkreśleniem
        w głównym wpisie
        są to
        Ojczyznę 9 razy
        nowenna 3 razy

    • halina said

      AnnoIzabelo! pomodliłam się w Twojej intencji do Pana Boga za wstawiennictwem Św,Jana Pawła II wypraszając wszelkie łaski i błogosławieństwo Boże dla Ciebie w tych trudnym okresie Twojego życia.
      Niech Dobry Bóg otoczy Ciebie i Twoją rodzinę swoim miłosierdziem
      Ufaj Bogu.

    • małgosia MK said

      Zmawiaj codziennie rano,zanim wyjdziesz z domu Modlitwę Zanurzenia We Krwi Chrystusa.

      Jezu, zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi cały ten rozpoczynający się dzień, który jest darem Twojej nieskończonej miłości.
      Zanurzam w Twojej Krwi siebie samą.
      Wszystkie osoby, które dziś spotkam, o których pomyśle czy w jakikolwiek sposób czegokolwiek o nich się dowiem.
      Zanurzam moich bliskich i osoby powierzające się mojej modlitwie.
      Zanurzam w Twojej Krwi, Panie, wszystkie sytuacje, które dziś zaistnieją, wszystkie sprawy, które będę załatwiać, rozmowy, które będę prowadzić, prace, które będę wykonywać i mój odpoczynek.
      Zapraszam Cię, Jezu, do tych sytuacji, spraw, rozmów, prac i odpoczynku.
      Proszę, aby Twoja Krew przenikała te osoby i sprawy, przynosząc według Twojej woli uwolnienie, oczyszczenie, uzdrowienie i uświęcenie.
      Niech dziś zajaśnieje chwała Twojej Krwi i objawi się jej moc.
      Przyjmuję wszystko, co mi dziś ześlesz, ku chwale Twojej Krwi, ku pożytkowi Kościoła św. i jako zadośćuczynienie za moje grzechy, składając to wszystko Bogu Ojcu przez wstawiennictwo Maryi.
      Oddaję siebie samą do pełnej dyspozycji Maryi, zawierzając Jej moją przeszłość, przyszłość i teraźniejszość, bez warunków i bez zastrzeżeń. Amen.

      https://gloria.tv/media/E7Y42hmzgtF

      Pomodlę się za Ciebie Koronką do miłosierdzia Bożego,Jezu Ufam Tobie!

      • bozena said

        Ja takze pomodle sie dzis przed snem Koronką do Miłosierdzia Bożego

      • bozena2 said

        Kobiety, trzymajcie się, zło nigdy nie przekroczy wyznaczonych przez Boga granic. Będzie trudno, ale radość będzie wielka, bez lęków i zamartwiania się. Niech pokój Boży was prowadzi.

    • Kasia1 said

      juz pomodliłam sie.

    • Krystyna said

      AnnoIzabelo pomodle sie za Ciebie Koronka do Milosierdzia Bozego. Odmawiaj egzorcyzm Swiety Michale Archaniele bron nas… rano przed wstaniem z lozka 1 raz lub (nawet 24 x o ochrone w kazdej godzinie dnia) i Pod Twoja obrone…
      Pojdz na Adoracje Najswietszego Sakramentu i pros: ”Panie Jezu, Synu Boga Zywego, zmiluj sie nade mna grzesznikiem.”
      Takie trudnosci mialam i Pan Jezus pomogl mi.
      Krop codziennie mieszkanie woda swiecona i nie lekaj sie. Bog Cie ochroni i wybawi.
      Niech Ci Bog blogoslawi, niechaj Cie strzeze…Serdecznie Cie 🙂 pozdrawiam.

    • AnnaIzabela said

      Dziękuję wszystkim, którzy wspomogli mnie oraz moją rodzinę modlitwą, dobrym słowem, myślą. Niech dobry Bóg wynagrodzi Wam tysiąckroć za wasze dobre serce. Pan Jezus prowadzi w każdej chwili życia, a Matka Przenajświętsza chroni pod swym płaszczem cały czas. Serdeczne Bóg zapłać! Dzięki waszej pomocy o wiele lżej jest mi na sercu. Wiedziałam, że mogę na was liczyć i kolejny raz się nie zawiodłam. Dziękuję bardzo🙂

    • Gosia 3 said

      Anno Izabello! Jadwigo! przeżywam od pewnego czasu to samo. Dzisiaj po południu wszystko się jeszcze nasiliło. Mam bardzo poważnie chorą córkę , będzie szpital a oprócz tego w pracy atak prawie wszystkich, nie oszczędził mnie także Zdravko nawet mąż mi dzisiaj dołożył cierpienia swoim słowem. Jestem czasami bezsilna i dlatego muszę być tak mocna w wierze. Mam od dwóch tygodni ogromny ból w prawym barku od którego drętwieje mi prawa ręka. Mam wrażenie że pomagam Jezusowi nieść Krzyż. Nie mam czasu pójść ze sobą do lekarza bo są pilniejsze sprawy. Nie mam czasu zanieść laptopa do naprawy. Nie wymieniłam innych cierpień bo są też inne. Ale obiecałam Jezusowi iść z nim do końca.
      JEZU UFAM TOBIE!!! Oczywiście za wszystkich potrzebujących się pomodlę i proszę o modlitwę również.

      • bozena said

        Gosiu, przeczytaj sobie tą Droge Krzyzową, na pewno Cie pokrzepi. Jest piekna, kiedys ją tu juz wstawialam, to z pism Alicji Lenczewskiej
        Droga krzyżowa
        I. Stacja: Sąd
        Nie bój się sądu ludzkiego, ale Mojego sądu.
        II. Stacja: Krzyż
        Weź Krzyż, który ci dałem, w nim Jest zbawienie twoje.
        III. Stacja: Pierwszy upadek
        Upadniesz wielokrotnie, ale zawsze Ja będą z tobą, by Cię podnieść.
        IV. Stacja: Matka
        Moja Mama jest zawsze przy tobie, by cię pokrzepić.
        V. Stacja: Pomoc
        Dam ci pomoc, gdy będziesz słabła.
        VI. Stacja: Miłosierdzie
        I otrę twoją twarz z potu i łez – przez twego bliźniego to uczynię
        VII. Stacja: Drugi upadek
        Każdy następny upadek będzie bardziej bolesny, ale przecież dojść musisz tam, gdzie zmartwychwstanie twoje.
        VIII. Stacja: Spotkanie
        Nie myśl o sobie, myśl o innych.
        IX. Stacja: Trzeci upadek
        Ostatni twój upadek człowieczy ujawni ci najgłębiej twoją słabość i moc Moją.
        X. Stacja: Ogołocenie
        Oddaj wszystko, nie zwlekaj – abym już teraz mógł odziać cię we Mnie.
        XI. Stacja: Przybicie do krzyża
        Pozwól na to, aby Miłość Moja trysnęła z twoich ran.
        XII. Stacja: Śmierć
        I umrzyj dla siebie, abym żył w tobie dla wszystkich dzieci Moich.
        XIII. Stacja: Zdjęcie z krzyża
        Mama Moja cię utuli i w Jej ramionach znajdziesz ukojenie.
        XIV. Stacja: Grób
        Twój ziemski świat to pusty grób, z którego wyjdziesz do wieczności…
        XV. Stacja: Zmartwychwstanie
        … by zmartwychwstać i radować się Mną na wieki.
        http://slowopouczenia.com/

        • Gosia 3 said

          Bożenko! różowa jeszcze wczoraj przeczytałam i tak sama prawda zawarta w Drodze Krzyżowej. Pomimo naszego cierpienia i udręki Maryja z Jezusem przychodzą namacalnie z pomocą. Dzisiaj gdy udręka była nie do zniesienia Niebo zaiterweniowało swoją mocą że stała się ona do zniesienia. I tak Kochani jest zawsze. wiele spraw nas przerasta ale trudna sprawa , która była do załatwienia w sekundę w najmniej oczekiwany sposób stała się tak prosta i załatwiona. Uwierzcie Drodzy Przyjaciele z Jezusem i Maryją łatwiej maszerować przez życie. Dziękuję Ci Bożenko! Szczęść Boże za pocieszenie.
          Innym odpowiem jutro bo jestem wszystkim bardzo wdzięczna za modlitwę.

      • pio0 said

        Gosia3
        Niech Najświętsza Krew Pana naszego Jezusa Chrystusa obmyje cię z wszelkiego cierpienia, a Rany Najświętsze zagoją twoje rany. Amen,

        • Gosia 3 said

          Pio! jesteś Kochany! popłakałam się jak słuchałam tej Pieśni. To prawda , że cierpienie jest darem z niebios i każdego Dnia przybliża nas do Boga Ojca . Oczyszcza i obmywa nas krwią ran Chrystusa i naszą duchowość prowadzi do doskonałości. Bez cierpienia i Krzyża nie jest możliwe Zbawienie i chwała Panu za to że w łaskawości swojej znajduje nas w tłumie milionów obdarowuje nas tymi cierpieniami duchowymi i fizycznymi. Mnie najbardziej przygniatają te fizyczne moje i moich bliskich. Jestem wtedy bezsilna bo i wtedy nie mogę pracować tak dla Chrystusa jakbym chciała. Stąd dopiero dzisiaj Ci dziękuje za Twoje wsparcie mnie w kłopotach i moich innych bólach. Bóg Ci zapłać! Niech Ci Pan Bóg błogosławi bracie w Chrystusie Panu!!!!

        • Gosia 3 said

          Pio! ja Ci podziękowałam przed chwilą, może póżniej się pojawi mój cały wpis.

      • EWA DM said

        AnnoIzabelo i Gosiu3 pomodlę się i ja za was.
        Przy bólu barku wskazana jest wizyta u lekarza. Może to być „zespół cieśni barku”, ale może być też inna przyczyna.
        W przypadku bólu po upadku mojej mamy doraźnie przez kilka dni stosowałam żel Traumon, który bez recepty kupiłam w aptece. Szczęśliwie ten ból ustąpił.

        • EWA DM said

          Jeśli jest taka możliwość, to mogłabym kontynuować 5 Tajemnicę Światła „Ustanowienie Eucharystii”.

        • Gosia 3 said

          EWA DM bardzo się cieszę, że nadal będziemy się modlić wspólnie. Ewuniu! dla Ciebie wg Twojego życzenia i Życzenia Pana Boga : Ustanowienie Eucharystii z której czerpiemy dary miłości do Boga i bliżniego. Niech Ci Pan Bóg błogosławi. Dziękuję za porady i modlitwę.

      • Kasia1 said

        Gosiu ,na lewej stopie,zewnętrzna kość małego palca jest receptor tego Twojego bolącego barku .Sprawdż, poprzyciskaj ,a potem masuj .Weż też ,dostań lewą ręką pod pachą na łopatkę tego prawego barku i naciskaj ,tak dziobaj .To jest bolesne,ale za dwa ,trzy dni pomoże.Masuj też całą główkę kośći barku bolącego.Zobaczysz pomoże.

        • pio0 said

          Czy Kościół odrzuca refleksoterapię?

          2011-01-19 11:24:21
          Szczęść Boże,od wielu lat cierpię na wiele schorzeń ,na które medycyna jest bezradna. Zdecydowałam się na zabiegi refleksoterapii. Zabiegi wykonuje mi kobieta przeszkolona w tej dziedzinie – równie wierząca, nie uprawia żadnej magii, nie wypowiada żadnych zaklęć, nie pali kadzideł, tylko masuje mi na stopach odpowiednie receptory, aby uaktywnić pracę osłabionych narządów. Tymczasem czytam w Internecie, że Kościół nie akceptuje tej metody leczenia. Czy tak jest naprawdę?To nie jest bioenergoterapia.Nadmieniam ,że jestem katoliczką i nie chciałabym czynić niczego wbrew mojej wierze. Dużo czasu poświęcam modlitwie, czytam literaturę religijną. Jakie wobec tego jest stanowisko Kościoła wobec śp. Ojca Klimuszki, który był jasnowidzem ,zwracał uwagę na żyły wodne? Czytałam ,że tego Kościół również nie akceptuje. Uprzejmie proszę o odpowiedź na moje pytania. Z BogiemMałgorzata
          Pod zbiorczym terminem refleksoterapia kryje się wiele różnych propozycji wprowadzania człowieka w stan relaksu, itp.
          Z informacji jakie pani zawarła w pytaniu wynika, że chodzi o masaż. Skoro wedle rozeznania pani, nie ma to nic wspólnego z klasyczną bioenergoterapią, nie ma się czym przejmować. Masaż nie jest przez Kościół zabroniony. Pani religijne zaangażowanie, jest też godne pochwały.
          Gdyby jednak Pani zauważyła, że ten masaż przeradza się jakoś stopniowo w bioenergoterapię, reiki, itp., proszę się wtedy tym zaniepokoić i zastanowić, czy o to Pani chodzi.
          Co do ojca Klimuszki, to na naszym forum (i nie tylko) można już znaleźć o nim garść informacji wskazujących, że wiele powiązanych z nim legend to nieprawda i spekulacje.

          http://www.rozmawiamy.jezuici.pl/forum/47/n/2078

        • Kasia1 said

          Pio ,ja nie rozumiem tego Twojego wpisu.Po co on?to nie ma nic wspólnego z bioenergoterapia,czy jakimiś czarami zakazanymi.To jest masaz.

        • Gosia 3 said

          Kasiu1! bardzo Ci dziękuje za porady i modlitwę. Pamiętam. 🙂

      • Krystyna said

        Droga Gosiu, pomodle sie za Ciebie.
        Niech Ci Bog Blogoslawi, niechaj Cie strzeze… Nie martw sie, wszystko zlo minie, a corka wyzdrowieje. Badz dobrej mysli. Serdecznie Cie 🙂 pozdrawiam. Blogoslawionego dnia dla Ciebie i Wszystkich.

        • Gosia 3 said

          Krysiu Tobie również serdeczne Bóg zapłać za szczere współczucie i modlitwę. Szczęść Boże!!!!

  2. Jadwiga said

    Szczęść Boże! Bardzo proszę o 10 Różańca św., choć jeśli jest to możliwe to bez dodatkowych modlitw.

    • halina said

      Odmówiłam własnie 10 różańca w Twojej intencji.
      Pragnę nadmienic że w Twoim wpisie jest na niebiesko i podkreślone
      —–szczęść——
      Niechaj Cie Bóg błogosławi i strzeże

    • bozena said

      Jadwiga popros na tego maila n.pompejzaojczyzne@wp.pl
      albo pod ktoryms z wpisow Gosi3 🙂

    • Krystyna said

      Jadwigo, pomodle sie za Ciebie przed snem. 🙂
      Szczesc Boze. Niech Ci Bog blogoslawi.

      • Jadwiga said

        Wynikło małe śmieszne nieporozumienie ale modlitwy nigdy za dużo.Wszystkim wielkie Bóg zapłać.odwdzięczę się tym samym.
        Szczęść Boże.

    • Gosia 3 said

      Jadwigo ! ja zrozumiałam że chcesz aby za Ciebie się pomodlić. Już Ci kochanie przydzielam : Narodzenie Pana Jezusa. Ja tak samo to odebrałam jak Krystyna. Ale witaj z nami w modlitwie za Ojczyznę. Intencję dokładnie napiszę na końcu utworzonych NP. Szczęść Boże!!!! Potwierdz bo Ty chyba z nami 1 raz.?

      • Jadwiga said

        Gosiu potwierdzam tajemnicę: Narodzenie Pana Jezusa.
        Przepraszam za zamieszanie,zachowałam się jak typowa blondynka.
        zgadza się ja 1 raz.cieszę sie ze mogę z Wami tworzyć wspólnotę.
        Zyczę spokojnej nocy,z Panem Bogiem

      • małgosia MK said

        Gosia 3,obecnie modlę się NP Chrzest Pana Jezusa w Jordanie i Cud w Kanie Galilejskiej.Mogę nadal modlić się tymi tajemnicami w kolejnej nowennie,chyba że chcesz to możesz mi zmienić wedle woli Bożej.
        Ze swej strony również pomodlę się za Ciebie Gosiu Koroneczką do Miłosierdzia Bożego,będzie dobrze ,damy radę(mnie dzisiaj rozbolał lewy bark,już ofiarowałam).
        Zostań z Bogiem i Maryją,Niech Ci Bóg błogosławi najhojniej !

        • Gosia 3 said

          Małgoniu Kochana! Ty głoś Królestwo I Przemienienie na Górze Tabor. Bardzo Ci dziękuję za Koronkę i ja także to wszystko ofiarowuję i bardzo Cię lubię chociaż Cię nie znam . Niech Duch Święty Cię prowadzi do Świętości a Matka Boża zawsze Cię pociesza. Wszyscy się kiedyś odnajdziemy i poznamy – zobaczysz że tak będzie. Mam wolne te Twoje wcześniejsze to napisz może je wolisz odmawiać.

        • małgosia MK said

          Gosiu3 jesteś kochana , cieszę się,chętnie mogę głosić Królestwo Boże i Przemienienie na Górze Tabor.Dałaś mi potwierdzenie,ponieważ pytałam dziś Jezusa w pewnej sprawie.Ja też bardzo cię lubię i wogóle wszystkich tu na blogu jak rodzinę w Jezusie Chrystusie,wierzę że spotkamy się wszyscy w Niebie lub jak Bóg zechce w Nowej Erze Pokoju.Chociaż miałam ostatnio sen w którym jakaś kobieta nazwała mnie męczennikiem,a ja wcale się tym nie zdziwiłam i rozmawiałam z nią o tym.wcześniej śniła mi się św.Barbara(jaka ona jest piękna,powtórzya kilka razy swoje imię),jakiś czas temu spowiednik też mówił mi o prześladowaniu chrześcijan które nas czeka,delikatnie zakomunikował mi abym nie bała się śmierci ,lecz tego co duszę może zgubić. Teraz modlę się o żarliwą,mocną wiarę i żeby Bóg wypełnił swoją Wolę w moim życiu.
          Życzę dobrej nocy w ramionach Maryi,z Panem Bogiem.

        • halina said

          Małgosiu …..
          w Twoim wpisie gdzie był zwrot że spotkamy sie w nowej erze pokoju
          , słowo —– pokoju —— jest na niebiesko i podkreślone .
          Niech Cie Bóg błogosławi i strzeże …

      • Irena z Poznania said

        Gosiu
        Dziś chyba jest tki dzień, cieczymy się i modlimy się za siebie wzajemnie i Ojczyznę której królem Chrystus, to komus to bardzo przeszkadza.Ja idąc dziś ulicą na prostej drodze, wywinełam kozła, jakaś niewidzialna ręka mnie popchnęła ,kolano zdarte ,krew się lała.Wstalam i powiedziałam do siebie tylko tyle mozesz mi zrobić Jezus Chrystus Królem.I ja pomodlę się dziś za Ciebie i AnneIzabelę.Proszę pamietaj o mnie w Nowennie , każda Tajemnica jaką mi przydzelisz jest dla mnie dobra.Zostańcie z Panem
        Szczęść Boże

        • Gosia 3 said

          Irenko! żebyś wiedziała że szatan się wścieka jak nigdy dotąd, ja słyszałam już jego wycie przez telefon jak mówiłam koleżance o orędziach MBM. On nas chce odciągnąć na każdy sposób od modlitwy. Może musimy tak cierpieć za grzechy swoje i innych przed Ostrzeżeniem. Pozdrawiam Cię , z moją modlitwą , szczęść Boże.

        • halina said

          Irena w Twoim wpisie na niebiesko jest słowo —- ojczyznę ,,,,, szczęść ——
          Pozostań z Bogiem .Niechaj wspomaga Cię Jego pomoc i łaska .

      • Miriam said

        Gosiu 3,ja chcę dzwiganie krzyża,lub jakąkolwiek środkową.

        • Gosia 3 said

          Droga Miriam ! dla Ciebie dziwganie Krzyża, pomagaj go nieść Jezuskowi bo on znowu bardzo cierpi w Kościele. Niech Maryja Ci pomaga współcierpieć gdy jej Syn tak bardzo poniewierany. Niech Łaska Boga Cię nie opuszcza.

        • Miriam said

          Bóg zapłać.
          Błogosławionej nocy

      • Margaretka said

        Chcę też się dołączyć, proszę Gosia o 1 tajemnicę dla mnie! Dziękuję

        • Gosia 3 said

          Kochana Margaretko! dam Ci najpiękniejszą związaną z Sakramentem Małżeństwa – druga Tajemnica Światła : Cud w Kanie Galilejskiej. Było tam pobłogosławienie Wesela w Kanie Galilejskiej , niech i w Twoim życiu nastąpi taki Cud. Pamiętam Margaretko w modlitwie za Twojego męża także. Niech Wam Pan Bóg pobłogosławi i obsypie łaskami. Dobrej nocy Margaretko. Już Cię zapisuję. Miałam już zamykać laptopa i weszłam prosto na Twój wpis.

        • Margaretka said

          Bardzo się cieszę, dziękuję, za tajemnicę i modlitwę. Odwzajemniam się oczywiście.

        • Sara10 said

          Gosiu, ja tylko potwierdzam, 3 tajemnica światła. Dziekuje:-)
          Serdecznie pozdrawiam.

      • Eva said

        pani Gosiu prosze o przydzielenie mnie i mojej siostrze Tajemnice., jesli mozliwe to dla mnie te co zawsze Wniebowziecie Najswietszej Mryji Panny. Dla siostry mojejnie ma znaczenia .

        • Gosia 3 said

          Pani Evo! proszę dla pani jest Wniebowzięcie NMP i w ten sposób zamyka pani pełną II NP a dla siostry Narodzenie Pana Jezusa. Serdecznie Panie pozdrawiam i niech Maryja zawsze Dziewica otacza Was swoją ochroną.

        • Eva said

          bardzo dziekuje szczegolnie za Blogoslawienstwo . Ja tez pozdrawiam Niech Duch Swiety prowadzi i wspira . Serdeczne Bog zaplac. Czytam Was codziennie pare lat . Jeatem duchem z Wami. Pozdrawiam Wszystkich Blogowiczow, ciesze sie , ze sprawy Admina sie ,,prostuja „.Zbogiem

        • Gosia 3 said

          Kochani! tak się cieszę już są pełne 3 Nowenny oczywiście czteroczęściowe z Tajemnicami Światła a czwarta rozpoczęta. Też pragnęłabym aby było co najmniej 5. Co piątek modlę się także modlitwą do 5 Ran Chrystusa przed Najświętszym Sakramentem, bo ktoś na blogu tak to skojarzył i powiązał te 5 NP z pięcioma ranami Chrystusa. Pozdrawiam serdecznie i raduje się serce moje z przypływu miłości do Was Drogie Boże Dzieci. Niech Światło Chrystusa Was oświeca każdego dnia i zanurza w modlitwie Różańcowej.

        • Proszę o przydzielenie Dziesiątki Różańca.
          Z Bogiem w Trójcy Jedynym i Maryją Matką Zbawienia.

        • Gosia 3 said

          Powiewie ! Duch Święty Cię tutaj ponaglił chyba i pierwszą jaką mam wolną dla Ciebie To Śmierć i Ukrzyżowanie Pana Jezusa. Jeśli przyjmiesz to Pan Jezus będzie zadowolony że Powiew pochyli się w modlitwie nad jego śmiercią. Szczęść Ci Boże i całej Rodzinie.

        • Przyjmuję.
          Bóg Zapłać.

  3. Darek said

    USA: muzułmanie przejęli radę miasta. „Teraz pokażemy Polakom i innym”

    Muzułmańscy imigranci przejęli władzę w samorządzie miasteczka Hamtramck w stanie Michigan. Ich wygrana stanowi ważny moment w toczącej się od wielu lat lokalnej „wojnie religijnej”. Jeden z muzułmańskich radnych zapowiedział rozprawienie się z Polakami i innymi przeciwnikami wyznawców Mahometa.

    W miasteczku Hamtramck większość w radzie miejskiej uzyskali muzułmanie, którzy od lat walczyli o dominację. Jeden z nich, Ibrahim Algahim, zapowiedział rozprawienie się z dotychczasowymi rządcami. – Teraz pokażemy Polakom i innym – powiedział.

    Inni muzułmańscy radni próbowali odciąć się od tych słów, niemniej sytuacja wpisuje się w długotrwały konflikt religijny toczący się w mieście. Początkowo ta niewielka miejscowość (stanowiąca obecnie enklawę miejską w obrębie Detroit) była zdominowana przez imigrantów z Polski, którzy też zasiadali w radzie miejskiej. W roku 1970 90 procent mieszkańców deklarowało polskie pochodzenie.

    Później zaczęli coraz liczniej napływać przybysze z Bangladeszu, Pakistanu i Jemenu. W roku 2004 powstał meczet, a islamscy wierni wystąpili o prawo do emitowania modłów przez głośniki. Wywołało to otwarty konflikt z ludnością katolicką.

    W niedawnych wyborach imigranci muzułmańscy zdobyli większość i przejęli władzę w miejskim samorządzie, odsuwając tym samym Polonię, która od kilku dziesięcioleci rządziła miastem. Miejscowa ludność jest zaniepokojona i oburzona takim obrotem spraw.

    – Mój główny zarzut jest prosty. Nie chce pięć razy dziennie, 365 dni w roku słyszeć, że Allah jest prawdziwym i jedynym Bogiem. Jest to przeciwne moim konstytucyjnym prawom, że muszę słuchać ewangelizowania przez inną religię – powiedziała kobieta przedstawiająca się jako Joanne Golen w rozmowie ze stacją FOX2.

    – Każdy mówi o swoich prawach. Jednak prawa chrześcijan zostały ograniczone. W zeszłym tygodniu muzułmanie modlili się na dole, w publicznym budynku. Gdyby chrześcijanie próbowali to zrobić, A.C.L.U. doprowadziłaby do zamknięcia nas – skonstatował Chuck Schulz.

    Źródła: ndie.pl / nytimes.com / fox2detroit.com

    FO

    Read more: http://www.pch24.pl/usa–muzulmanie-przejeli-rade-miasta–teraz-pokazemy-polakom-i-innym,39276,i.html#ixzz3r1WxJ7Hg

  4. Zdravko said

    Re: wspis
    „Zmiana modlitw końcowych: 19.12.2015”

    Aj jaj jaj, mógłby admin poprawić czas zmiany na 12.12.2015? Wiem, ze tutaj wszyscy czujni, ale… Dopiero teraz zauważyłem błąd. Kurcze a przejrzałem wszystko z 5 razy. echhh

  5. Dzieckonmp said

    Przeczytajcie sobie to orędzie z 31 października 2015 i z 1 listopada 2015

    http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=http%3A%2F%2Flittlepebble.org%2F2015%2F11%2F01%2Fmessage-725-31-october-1-november-2015%2F

    • Basia B said

      Adminie,trochę trudno zrozumieć to tłumaczenie,ale byłam zaskoczona,gdy przeczytałam to:
      „Pytam też, że moje dzieci wzywają Aniołów w tym czasie, tak, że zło zostanie przesunięta. Koronka do św Michała i Anioły pomoże. Dzieło Aniołów podawany dziecku w Austrii wiele lat temu, musi teraz zostać wskrzeszony „* (Widzący z Austrii: Gabrielle Bitterlich – Opus Sanctorum Angelorum).”

      Właśnie o tym Dziele Św Aniołów pisałam pod opisem snu Krysi o aniołach.Wiem,że w Lublinie jest wspólnota,która się zawiązała z tych wspomnianych przeze mnie rekolekcji anielskich.Jest to liczna grupa,nie wiem tylko gdzie mają w Lublinie miejsce spotkań.

    • konkretny said

      O jakiej komecie tu mowa

    • Gosia 3 said

      Jak rozumieć w tym przesłaniu tego Orła? Czy może to ktoś znający język przetłumaczyć. Chociaż to jedno zdanie.

      • Donald said

        „Orzeł, który niegdyś przyniósł pokój i chrześcijańskie wartości do wielu krajów, nie jest już dłużej potęgą, jaką wydaje mu się, że jest.”

        Ogólnie w wielu orędziach Orzeł odnosi się do USA.

        • Gosia 3 said

          Donaldzie! w jednym z przesłań do mojej znajomej Pan Jezus powiedział ilekroć czytacie w Piśmie Św o Orle Białym to odnoście do Polski. Ale to cytat orędzia a nie Biblii. A może Polska nie jest już w oczach Pana Boga taka religijna jak kiedyś bo tutaj mowa o potędze duchowej a nie materialnej. Może to chodzić o nas niestety.

          Dziękuje za przetłumaczenie i pozdrawiam.

        • Bożena.Sz said

          Niestety chodzi o Amerykę a dokładnie o USA a nie o Polskę. Można o tym poczytać w różnych orędziach, także pośrednio w u MBM. Polska nie jest nigdzie wspominana w współczesnych orędziach tylko w tych pochodzących z Polski. Co do tych nie mam za grosz zaufania gdyż często się ze sobą wzajemnie kłócą jak ich autorzy a także Pismem Świętym. Często także w u polskich wizjonerów występuje skażenie współczesnymi „teoriami” także spiskowymi – dokładnie jak u pewnego pana z Człuchowa którego znam osobiście. Niestety godzinne przebywanie przed komputerem i telewizorem skutkuje wypaczonymi wizjami. A wiadomo czyje są mas-media – szatana.

        • Gosia 3 said

          Należysz do tych osób co zawsze mają rację i niech już tak pozostanie. Czytanie wszystkich orędzi jest także szkodliwe. Nie uważasz ?

        • Bożena.Sz said

          Nie Gosiu, nie szukam racji ale szukam sensu i zdrowego rozsądku we wszystkim. A nie wiesz ile szkody robią osoby „nawiedzone” – jako przykład podaję byłe grupy Odnowy w Duchu Świętym Grupy z Krapkowic i Raciborza. Ile tam było zła ale też w innych grupach. Guru tych grup stawiali siebie ponad kapłanami i biskupami. Oni też preparowali „orędzia” swoje oczywiście. Do dziś dnia jest grupa we Wrocławiu bawiąca się Boga. Ale nie warto mówić gdy adwersarz nie ma argumentów a tylko obrazę lub zarzuty. Wspominałam kiedyś że ma trochę lat i byłam wychowana na książkach. Nowe media nie są mi obce ale widzę ile jest przekłamań. A o polskich wizjonerach mogę porozmawiać gdyż część z nich znałam. Jedni mówili zgodnie z nauką kościoła, inni przekręcali wszystko. Jedni trzymali z Małym Kamykiem, inni od samego początku jeździli do Medjugorje gdyż tam mieli ponoć wizje. Nigdy na ziemi Jezus ani Matka Boża nie objawia się dwóm osobom w tym samym czasie. To miało miejsce i demaskowało tego kto preparował swoje orędzia. Ja przyjęłam ze prawdziwe jest Medjugorje.

    • Donald said

      W lipcu b.r. przypadkiem „wpadłem” na te orędzia przeglądając blog http://choosing-him.blogspot.com/. Czytałem jedynie kilka wybranych przesłań, więc trudno mi coś obiektywnego na ich temat powiedzieć. Ale w orędziu z 13 lipca (http://littlepebble.org/2015/07/13/message-721-13-july-2015/) była zapowiedź 3 kluczowych miesięcy, od 13 lipca do 13 października, w czasie których wiele miało się wydarzyć: Franciszek miał wygłosić specjalne oświadczenie, wizjonerzy z Garabandal i Medjugorie mieli również coś ogłosić, pewien mistyk miał otrzymać prywatne objawienie dla Kościoła, które miało zaszokować ludzkość, Franciszek miał zachorować i być niemal umierającym, Indie miały przechodzić wielką próbę, miał się zbliżać zamach na prezydenta Obamę, a także miało mieć miejsce duże trzęsienie ziemi w Rzymie i Australia miała zostać ukarana w związku z małżeństwami jednopłciowymi.

      Zasadniczo nic z tego się nie wydarzyło. Choć oczywiście trudno jedynie na tej podstawie rozstrzygnąć, że przesłania są nieautentyczne.

      Pewną analizę tych przesłań dla „Małego Pebble” można znaleźć np. tutaj http://www.catholicplanet.com/apparitions/false06.htm (konkluzja jest taka, że przesłania są fałszywe). Jest tam trochę informacji o samym wizjonerze (niezbyt pozytywnych), ale też trudno powiedzieć czy są podane rzetelnie i czy są prawdziwe. Do tej analizy też trzeba podejść z dystansem, bo z kolei jej autor uważa, za fałszywe twierdzenie że Antychryst znajduje się obecnie na świecie.

    • Radosław said

      To są orędzia Williama Kamma „małego kamyka”, który siedział w więzieniu w latach 2005-2014 za molestowanie nieletniej. W ogóle nie brał bym tych „orędzi” pod uwagę. Mały Kamyk miał zostać kolejnym papiezem.

  6. pio0 said

    • Dzieckonmp said

      Widać mnie tam ale bardzo słabo tuż za księdzem pewnym

      • pio0 said

        Aaaaa znalazłem Cię drogi Adminie🙂 Jak zawsze radość bije z twojej twarzy (dobry sweterek😉 )
        Miałem nadzieję, ze coś napiszesz właśnie po tym festiwalu, że coś wrzucisz, a tu cisza.

        • Dzieckonmp said

          Wiesz ja byłem aż w trzech miejscach więc tylko pół dnia na Festiwalu. Następnie udałem się na jasną Górę gdzie miało miejsce zawierzenie Niepokalanemu Sercu Maryi, później zaś pojechał do Archikatedry na nabożeństwo z udziałem o.Cyrana. Tam spotkałem Mamoczy. Tak więc wszędzie trochę.

        • pio0 said

          Rozumiem, trochę Ci pozytywnie zazdroszczę Adminie tych wyjazdów, ale wierzę, że zabierasz nas wszystkich jako blogowy „pasterz”😉
          Czy to zawierzenie to podobne do tego z Medjugorje? Posiadam pewnien tekst zawierzenia z Jasnej Góry co ponoć jest bardzo skuteczny/mocny. Zaraz go tu wstawię.

          Wybierasz się na Marsz Niepodległości jak kiedyś? Jak tak to zrób jeśli możesz relację jakąś, bo wiadomo co w mediach będzie leciało, a pasuje pokazać jak jest naprawdę.

        • Dzieckonmp said

          Będzie dobra wiadomość jako wpis.

        • pio0 said

          Akt Zawierzenia Niepokalanemu Sercu Maryi,
          Królowej Polski, Matki Jasnogórskiej

          Matko Boża, Niepokalano Maryjo!
          Królowo Polski! Pani Jasnogórska!
          Ja (My) ,
          ………………………………………………………
          ……………….. stoję (imy) przed Twoim Obliczem,
          w obecności wszystkich Aniołów i Świętych, aby
          dokonać Aktu zawierzenia Twojemu Niepokalanemu
          Sercu i prosić o Twoją Macierzyńską Opiekę.
          W zjednoczeniu z Sercem Twojego Najmilszego Syna
          poświęcam i oddaję się Twojemu Niepokalanemu
          Sercu całkowicie i bez zastrzeżeń. Pragnę, aby
          wszystko co mnie stanowi było oddane Tobie, abym
          był/a cały/a Twój/a.
          Twojemu niepokalanemu Sercu poświęcam całe
          moje życie, wszystko co robię, o czym myślę, moje
          plany, pragnienia, wszystkie moje zmysły, dobra
          duchowe i doczesne, naturalne i nadprzyrodzone,
          wewnętrzne i zewnętrzne, trwałe i przemijające, moją
          przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, mój czas,
          wolność, wolę, życie, wieczność, niebo serca, moją
          duszę i ciało, całą moją osobę i całą moją istotę,
          moment poczęcia, wszystkie konsekwencje grzechu,
          zniewolenia demoniczne, uzdrowienie
          międzypokoleniowe, dzieci nienarodzone –
          wszystko…, rodzinę, szkołę, miejsce pracy parafię. O
          Niepokalane Serce, Naszej Najczystszej Matki, Pani
          Jasnogórskiej – roztocz nade mną Swoje, władne
          panowanie, rozporządzaj mną i moją ofiarą według
          zamiarów i planów Bożych. O Serce gorejące
          Miłością, zawierzam Ci mój los i powierzam się
          Tobie. Bądź mi Światłem i Mocą; pomocą i
          oparciem, odpoczynkiem i schronieniem, radością i
          życiem, moim orędownikiem.
          O Serce Niepokalane, naucz mnie za Twoim
          przykładem unikać wszelkiego grzechu i
          niedoskonałości, które jak ostre kolce mogły Ciebie
          ranić. Proszę Cię uczyń każdą chwilę mojego życia,
          jednym czystym aktem miłości do Jezusa pełnionym
          w zjednoczeniu z Twoim Maryjo Niepokalanym
          Sercem. Pragnę pracować modlić się i cierpieć,
          walczyć i umierać dla przyspieszenia nadejścia
          Królestwa Serca Jezusowego przez królowanie
          Twojego Serca. O Serce Panny Wiernej i Ucieczki
          Grzeszników, uczyń mnie Swoim/Swoją
          Niewolnikiem/Niewolnicą Miłości, wiernym/wierną
          uczniem/uczennicą i naśladowcą/naśladowczynią
          Jezusa. Wzbudź we mnie wstręt do grzechu i
          mentalności tego świata, obdarz mnie duchem
          dziecięctwa Bożego, stwórz we mnie serce czyste,
          odważne, mężne i pokorne. Pomnażaj we mnie życie
          Boże zjednoczone z Trójcą Przenajświętszą, abym
          pod Twoim orędownictwem osiągnął/osiągnęła już tu
          na ziemi taki stopień chwały, jaki Bóg zgotował mi
          od wieków. O Najczystsze Niepokalane Serce Maryi,
          Pani Jasnogórskiej przepełnione dobrocią i miłością,
          okaż mi Swoją Miłość. Wpajaj ją w moje serce tak,
          abym tęsknił/a za Tobą. Bądź mi Matką! Spraw bym
          kochał/a Ciebie nieskończenie. O Matko łagodnego i
          pokornego Serca, niech Twoje Serce przemieni serce
          moje. Uświęci moje serce, tak by było odbiciem
          Najświętszego Serca Pana Jezusa, Twojego Syna.
          Wspomagaj mnie, gdy zgrzeszę i wychowuj w Twojej
          szkole Miłości.
          Spraw bym przez Twoje Najczystsze, Matczyne Serce
          pragnął/a być cały/a twój/a – Totus Tuus /Tota Tua.
          Spraw bym wszystko czynił z Tobą, przez Ciebie, i dla
          Ciebie i w Tobie. O Niepokalane Serce Maryi, Pani
          Jasnogórskiej uproś dla mnie (nas) wszystkie łaski
          do czynienia i pójścia za wolą Twojego Syna – na
          wyłączną służbę Bogu w Twoim Niepokalanym
          Sercu i łaskę świętości. Spraw, abym mógł/a zawsze
          oglądać Twoje Matczyne Serce i przez płomień Jego
          Miłości kochać Boga w Trójcy Świętej Jedynego,
          Kościół, Polskę i im wiernie służyć. Bądź mi (nam)
          Matką, o Pani Jasnogórska.
          Przez Niepokalane Serce Maryi zawierzam siebie
          Najświętszemu Sercu Pana Jezusa i obieram
          Świętego Michała Archanioła za patrona. Amen.

        • pio0 said

          Chyba się domyślam o co chodzi Adminie🙂 ale poczekam te 2 dni na oficjalny wpis.
          Ech, i cierpliwości trzeba się uczyć😀

        • halina said

          PioO,,,,
          W Twoim wpisie
          AKT ZAWIERZENIA NIEPOKALANEMU SERCU MARYI KRÓLOWEJ POLSKI ,,,,,
          słowo — królowej— jest na niebiesko i podkreślone .
          Niech Cię Bóg błogosławi i strzeże .

  7. małgosia MK said

    III WŚ – Cisza przed burzą

  8. pio0 said

  9. małgosia MK said

    NASZ BÓG JEST POTĘŻNY W MOCY SWEJ

    Życzę wszystkim Błogosławionej nocy,z Bogiem i Maryją.

  10. Eva said

    nie wiem dlaczego ale na podany mail (nowenny pompejanskiej) nie moge wyslac e-mail przeto prosze Admina o pomoc , prosimy razem z siostra o prydzial tajemnic . Dziekuje

  11. Dzieckonmp said

    W Kanadzie kościół jednoczy się z wyznawcami Krishna.

    Od minuty 4:10

    • barbara1kanada said

      Z tego klipu wyglada, ze w Toronto w lipcu tego roku w kosciele Archidiecezji Toronto, jakas kobieta spiewala piosenke na czesc bogini ziemi Goji, a wyznawcy Krishna wystepowali w kosciele Naszego Zbawiciela w Nowym Jorku, na Manhatanie we wrzesniu.
      Tak, czy inaczej – tragedia.
      A pozniej jest jeszcze o pozwoleniu przez P. Franciszka islamskich modlitw/czytania Koranu w Watykanie. Bluznierstwo przeciwko Bogu w Trojcy Swietej Jedynemu.

  12. Dzieckonmp said

    Arcybiskup Dublina Diarmuid Martin mówi że Kościół musi się zmienić z duchem czasu, wspiera laicyzację szkół.

    http://www.churchmilitant.com/news/article/dublin-archbishop-church-must-change-with-the-times

  13. Radosław said

    Może w końcu ktoś zajmie się tematem chemtrails

    http://www.tvn24.pl/jan-szyszko-zaniepokojony-chemitrails-na-niebie,593284,s.html

    • Dana said

      Do Polski chemitralis idzie po niebie z Niemiec.Tak jest na zachodzie Polski.

      • Radosław said

        Na ścianie wschodniej też opryskują regularnie.

      • Bożena.Sz said

        Powiem dosadnie – brak wiedzy na temat fizyki i mamy stek głupawych wypowiedzi. Ale co tam, żyjecie sobie w teoriach spiskowych. Zadam tylko jedno pytanie – mianowicie czy wasz benzynowy silnik nie wydziela pary wodnej i CO2? Sporo gdyż średnio około litra z litra benzyny plus trochę sadzy i innych składników. A samolot ile spala benzyny czy nafty lotniczej? Popatrzcie sobie na oficjalne dane co do spalania paliwa przez samoloty. Zwykły Boeing 737 pali od 2300 kg od 2700 kg paliwa na godzinę i tyle samo wydziela wody. Największe około 9500 kg do 10000 kg – wiec pytam co się ma stać z tą wylatującą i rozpaloną parą wodną na wysokości 11 tysięcy metrów i przy temperaturze panującej tam – minus 50 do minus 60 stopni? To nie ma być widoczne w postaci smugi kryształków lodu? Na koniec – nad moją głową latają codziennie polskie dreamlinery B787 do USA i Kanady i zawsze są smugi. Nie ma ich w przypadku bardzo małej wilgotności tego rozrzedzonego powietrza. Nie ma to jak wierzyć że pioruny miota diabeł, że deszcz to płacz aniołów itd. Uczcie się ludziska albo nie latajcie samolotami bo staniecie się współwinnym rzekomego procederu. A tak na koniec – nad Polską lata bardzo mało samolotów że niedługo nasze służby utrzymania i nadzoru powietrznego pójdą z torbami. Fizyka nie kłamie i najlepszym fizykiem jest Bóg czego dowodem jest porządek świata.

        • pio0 said

          To ciekawe co to, para?🙂 :

        • Bożena.Sz said

          Samolot leci prawie 1000 km/h a średnio 900 km/h więc trochę czasu upłynie zanim spaliny się wychłodzą. Ale pytam dlaczego to Polacy trują samych siebie za każdego rządu który istniał – myśląc Twoimi kategoriami? Ano dla dlatego że nie trują a Ty nie znasz podstawowych praw fizyki i chemii. Pan profesor z przyszłego ministerstwa już się ośmieszył tylko dlaczego jeździ samochodem i czyni to samo co samoloty tyle że na mniejszą skalę. Takich zdjęć i filmików mam setki od moich dzieci gdyż latają. Co ciekawe nie ma tych pięknych smug między zwrotnikami ale ich tam nie szukajcie. Tylko klimat umiarkowany aż do biegunów. Bóg nakazał na się uczyć a nie spiskować. a tu link i zobaczcie sobie gdzie lata najwięcej samolotów – Polska to bidula, nawet te linie Emirates nas omijają ostatnio. Nie ośmieszajcie się bo co pomyślą o was Niemcy, Belgowie, Holendrzy Austriacy, Węgrzy, Rumunii – tam to dopiero jest samolotów i chemtrails. Nie, oni mają potężną kasę za przeloty nad ich głowami. A tu link do FlightRadar24 w czasie rzeczywistym – http://www.flightradar24.com/52.39,10.68/5

        • pio0 said

          Jak bardzo trzeba być ślepym, żeby nie widzieć różnicy. Tym bardziej, że gdzieś czytałem o raportach, że ileś Państw przystąpiło do Programu Rozpylania Stratosferycznego.

          Tu nagle przestał lecieć, jak brakło oprysków?🙂

        • Bożena.Sz said

          Szukaj sobie Panie kolejnych dowodów na te teorię – flightradar24 nie kłamie. Polska to pikuś w porównaniu z innymi krajami gdzie lata tysiące samolotów na dobę. Ludzie tam żyją i mają się dobrze – sama w Austrii bywam często, smug setki a powietrze czystsze niż w Polsce. To co pokazujesz to banialuki bo jak inaczej nazwać nagrywanie samolotu na szybkości przelotowej ponad 900 km/h i na wysokości 11 tysiecy metrów? Żadna kamera nie wyostrzy obrazu tak szybko lecącego samolotu i nie nie ma szans prowadzenia takiego samolotu z ręki. Ale dla upartych i bez podstawowej wiedzy zrozumienie tego to wielki problem. A na koniec – słyszałeś o awaryjnym zrzucaniu paliwa przez samoloty? Odbywa się w określonych rejonach danego kraju. Niedaleko mnie jest taka pętla zrzucania paliwa między Grudziądzem a Chojnicami, Starogardem i Koronowem.
          Samolot podczas takiej przymusowej operacji schodzi na około 6 do 7 tysięcy metrów i leci z niego fontanna paliwa widoczna pod słońce w postaci tęczy a ze słońcem szerokiej smugi. Na wspominanej pętli krążył polski dreamliner B787 w lipcu podczas lotu z Warszawy do Chicago. Musiał zawrócić do Warszawy z powodu awantury pasażera na pokładzie. Zrzut paliwa obserwowałam z moim synem. Samolot wykonał 3 pętle pomiędzy Grudziądzem a Chojnicami. Jak widzisz dużo niewyjaśnionych spraw jest do wyjaśnienia od ręki. A co zatruwania ludzi z nieba – to mogą wykonywać samoloty wojskowe na niższych wysokościach gdyż wtedy jest gwarancja opadnięcia tej chmury na zadanym obszarze. Z 11 tysięcy metrów te opary przelecą tysiące kilometrów zgodnie z kierunkiem wiatrów w troposferze.Te filmiki to dobre dla dzieci i przez dzieci robione.

        • Margaretka said

          Popatrzcie sobie i popatrzcie sobie…! To niech pani otworzy oczy i dostrzeże jakie newsy wypisuje, bo właśnie wystarczy POPATRZEC by dostrzec że spalana benzyna jest po sekundach nie widoczna, a cieniutkie smuzki rozpylane przez samoloty pasażerskie, nie tylko nie znikają a zwiększają swą objętość i szerokość masakrycznie! (Pani sama podała ten nie trafiony przyklad) Mieszkam w dużym mieście gdzie samoloty lądują co kilka minut i obserwuję niebo! Pani tego z pewnością nie robi, tylko powtarza że ‚zasady fizyki’ potwierdzają pani tezę…i tak sama się pani oszukuje …

  14. http://dialogsercamilosci.eu/2015/11/10/do-Nieba-wchodzi-sie-z-wlasnego-wyboru/
    http://dialogsercamilosci.eu/tag/wolna-wola/

    • Dana said

      Tak ,można wybrać błogosławieństwo albo przekleństwo.Wybierajmy błogosławieństwo.

  15. Drodzy Protestanci, to nie jest wymierzone w Was, ale ujawnienie tej myśli, za którą poszliście, która dzieli nawet was i która nam Katolikom dziś zagraża. Niektórzy z was, nawet nie wiedzą, że należą do Kościoła Katolickiego, tak jak i są Katolicy na papierze, ale którzy przez odstępstwo grzechu się wykluczyli z Kościoła Jezusa Chrystusa.

    Problem reformacji – rewolucji i deformacji myślowej – rozpoczął Marcin Luter, który usprawiedliwiając swoje grzeszne czyny rozpoczął interpretację Biblii wg własnego „JA” (Protestantów zachęcam do samodzielnego przestudiowania paru stron dzieł Marcina Lutra, nie tylko tych pobożnych):
    – Boga poniża do poziomu diabła, (brak doskonałości świętości)
    – szatan jest prezentacją Boga, który jest tyranem (ateizm)
    – Jeżeli „ujeżdża” Bóg, to człowiek zmierza w kierunku dobra, a jeżeli „ujeżdża” szatan, to człowiek zmierza w kierunku zła.(Wiara i nadzieja umiera, depresje)
    – Traktuje Boga, jako proces, który rozwija się w nas, dla zaspokojenia siebie (brak Miłości)
    – „człowiek jest zwierzęciem pociągowym” (człowiek = przedmiot, zlepek komórek)
    – kasuje z człowieka osobę, jednostkowość, indywidualizm, tworzenie społeczności (dyktatura)
    – Jezusa – najczystszego człowieka – porównuje z grzesznikiem i to największym, (grzeszymy na potęgę, bo „i tak nam Bóg przebaczy”)
    – prawdę wyprowadza z kłamstwa, (powszechne kłamstwo, mówi się tak, myśli się nie)
    – Matkę Boga poniża,bo nic nie dała Jezusowi, odcinając myśl od Przykazania o czci ojcu i matce, (eutanazja)
    – małżeństwo, które można rozłączyć, bo wszystko jest dozwolone. (rozwody)
    – małżeństwo sakramentalne, które kasuje osobę małżonków, rozum i wolę (zniewolenie ideologiczne mas, brak patriotyzmu wspólnoty)
    – egoizm, bo nic nie możemy dać ani Bogu, ani bliźniemu, bo istniejemy w sobie, a nie w drugim (materializm)
    – kasowanie ze świadomości, że jesteśmy obrazem Żywego Boga (nienawiść do bliźniego)
    – kasowanie struktury Kościoła (niekończące się podziały)
    – nawoływał do zabicia Papieża i podcinania języków Kardynałom (nienawiść i brak respektu do Kościoła Katolickiego, podważanie sensu jego istnienia)
    – kasuje Kościół zbudowany na Piotrze, a prawa określone w Ewangelii Jezusa przesuwa na struktury państwa. (respekt i bezwzględność dla Państwa)
    – zniszczenie życia zakonnego (nieliczne powołania, spustoszenia w życiu zakonnym)
    – brutalnie zakwestionował bytowość Żydowską (antysemityzm)
    Z takiej interpretacji rzeczywistości dla potrzeb własnego JA, – co mi duch mówi, bez rzetelnego sprawdzenia z Nauką – łatwo wprowadzić mechanizmy wykorzystując lenistwo – brak czujności – ludzi, które w swej istocie, mają wspólny mianownik – ideologię kłamstwa.
    Historia już nie raz ukazała owoce takiego myślenia. Dzisiaj te zasadnicze myśli Marcina Lutra są wszędobylskie i zaraziły cały świat, nawet hierarchię Kościoła Katolickiego. Proszę się nie dziwić otaczającej rzeczywistości, że nie jest Rajem, a chodź nie chcemy, zbliża nas do otchłani, oby nie wiecznej.
    Pewnego dnia chrześcijańscy uczniowie Husserla zapytali go: “Mistrzu, ty masz stale Nowy Testament na swoim biurku. Czy go czytasz?” Husserl odparł: “Jeżeli ja jeden raz otworzyłbym tę księgę, musiałbym zakwestionować całą moją filozofię.”
    Zainwestujmy już dziś wszystkie swoje chęci, siły, w ŚWIĘTOŚĆ naśladując PANA JEZUSA i rozpocznijmy od swojego grzesznego JA, bo czas się kończy.

    Wszystkie nurty protestanckie, jakkolwiek by się one nie nazywały, zagubiły różnicę między Bogiem a Jego dziełem, które nazywamy stworzeniem – powiedział ks. prof. Tadeusz Guz.
    W piątek, 30 października, ks. prof. Tadeusz Guz wygłosił w kaplicy Cudownego Obrazu Matki Bożej podczas czuwania Krucjaty Różańcowej za Ojczyznę wykład pt.
    „Istotne różnice pomiędzy prawdziwą wiarą katolicką a wiarą protestancką”

    Protestanckie zniszczenie Ofiary Mszy Świętej

  16. beata2 said

    Gosiu3 my z mama i córka również pragniemy kontynuować nowennę zdecyduj czy pozostajemy przy tych samych czy też inne tajemnice mamy odmawiać.Dziękujemy niech Cię Bóg Błogosławi z Bogiem

    • Gosia 3 said

      Beatko2! rozważajcie tym razem : Ofiarowanie Pana Jezuska w Świątyni. Odnalezienie Pana Jezusa w Świątyni i Chrzest Pana Jezusa. w Jordanie. Bardzo Wam dziękuję za udział . Przepraszam że nie pamiętam co miałyście wcześniej , musiałabym sięgnąć do archiwum. Szczęść Boże wspaniałej, rozmodlonej Rodzinie Bożej i wiele łask od Maryi, naszej Królowej Polski.

  17. Jolax said

    Witam, razem z mężem pragniemy się przyłączyć do wspólnej modlitwy. Proszę o dziesiątek Różańca dla nas. Jola i Tymoteusz

  18. Gosia 3 said

    Jolu dla Ciebie i Twojego męża Pan Bóg przygotował dwie tajemnice Światła. Przemienienie Pańskie i Ustanowienie Eucharystii. Niech modlitwa wasza przyniesie wiele radości i roświetli Wasze życie duchowe abyście wyrażniej przez Maryję dostrzegli Jezusa.Z Panem Bogiem i Maryją i łaskami płynącymi dla Was z Nieba.

  19. Leszek said

    Gosiu3! Proszę byś o mnie nie zapomniała. Naturalnie chcę nadal brać udział w którejś z blogowych Nowenn Pompejańskich. Proszę więc nadal o 3-ią Tajemnicę światła, która jest mi bliska rzeczywistej realizacji, czyli o Tajemnicę nadejścia Królestwa Bożego (Mt 6,10), gdy pierwsze rzeczy przeminą (Ap 21,1). Pozdr. w Panu + Jk 5,8. W Listopadzie od dobrych kilku lat codziennie modle się na Różańcu tylko za dusze w czyśćcu cierpiące, którym dzisiaj poleciłem Ciebie i Twoje problemy zdrowotne. Nadto dla ducha proszę odsłuchaj pięknej piosenki Lidii Stanisławskiej, klikając na poniższy adres:

    • Gosia 3 said

      Leszku! serdeczne Bóg zapłać! ale tak się zastanowiłam czy duszom czyścowym można dokładać naszego ziemskiego cierpienia. One tam tak bardzo cierpią to my musimy się modlić za nie i ja także modlę się już od dłuższego czasu od kiedy Jezus tak bardzo o to prosił. Ja osobiście ofiarowuję swoje własne udręki za innych cierpiących ludzi i tych o skamieniałych sercach i tych udręczonych Krzyżami i także za takie dusze aby je stamtąd wyrwać.
      Ale Ty nie wiem czy możesz prosić je w moim imieniu o pomoc ofiarowując moje cierpienia i czy w ogóle można je o to prosić kiedy same są udręczone. Jeśli możesz to poproś Jezuska i Maryję w mojej sprawie to bardzo Ci będę wdzięczna.
      Pewnie ja wiem mniej od Ciebie i nie bardzo to rozumiem. Bardzo Ci dziękuję za tę piosenkę a najbardziej że także chcesz nadal modlić się z nami. Została tylko jedna ta tajemnica w V Nowennie także pewnie na Ciebie czekała ale czy damy radę ją utworzyć. Na razie jestem w trakcie tworzenia IV Nowenny. Także rezerwacja tylko i wyłącznie dla Ciebie. A róże w Niebie pewnie będą piękniej pachniały i chciałabym bardzo byśmy oboje poznali ten niebiański zapach. Szczęść Boże na każdy dzień. Muszę koniecznie zamieścić fragment przesłania z opisem Królestwa Bożego łącznie z tymi zapachami ,o których mówi Jezus.

    • Gosia 3 said

      Leszku ! tak się naprodukowałam i nie ma. Może jutro się wyświetli , jeśli nie to jutro od nowa. Tymczasem błogosławionej nocy !!!

  20. Aga said

    Też się zgłaszam dalej. I TAJEMNICA CHWALEBNA moze teraz byc zmiana. oprocz intronizacji musimy sie modlic o to zeby pis utrzymal wiekszosc w sejmie i dobrze rzadzil.

    • Gosia 3 said

      Aga to dla Ciebie Ukoronowanie Maryi na Królową Nieba i Ziemi. I niebiańskich snów życzę tej nocy. Niech Ci Pan Bóg błogosławi!!

  21. Diana said

    Gosiu 3, ja także pragnę kontynuować nowennę, poprzednio miałam 4 tajemnice radosną, ofiarowanie Pana Jezusa w świątyni i jeśli można to proszę o jakąś zmianę, może być także tajemnica światła.

  22. Gosia 3 said

    Diano! Kochana dla Ciebie przepiękna tajemnica Chrzest Pana Jezusa w Jordanie. Bardzo Ci dziękuję za udział i niech Cię Pan Bóg Wszechmogący prowadzi przez Twoje życie i pomaga każdego dnia doskonalić własną duchowość i przyprowadzać do niego inne zagubione dusze.

    • Diana said

      Bóg zapłać Gosiu za przepiękną tajemnice światła i za dobre słowo. Tobie również życzę wielu łask Bożych na każdy dzień

    • Zbyszek said

      Ja też chcę dołączyć do następnej nowenny.
      Może być ta sama tajemnica , którą miałem ostatnio tj. 3-cia bolesna.
      Serdecznie pozdrawiam i Bóg zapłać.

      • Gosia 3 said

        Zbyszku! a nie może być tym razem tajemnica: Biczowanie Pana Jezusa. Pochyl się Zbyszku tym razem nad ranami Pana Jezusa podczas biczowania jego Ciała. Niech Dobry Bóg wynagrodzi Ci w wielu łaskach Twoją modlitwę z nami. Szczęść Boże!!!

        • Zbyszek said

          Jak najbardziej może być biczowanie Pana Jezusa. Z radością przyjmuję, proszę tylko o powtórzenie Intencji. Szczęść Boże

  23. Małgorzata said

    Witam serdecznie ,Gosiu3 przepraszam ,że tak późno zgłaszam swoją ekipę ,ale niestety, tym razem w zmniejszonym składzie:
    Małgorzata
    Piotr
    Hania
    Mirosława
    Halinka
    Irena
    Jeśli uda się jeszcze jutro kogoś zwerbować ,to napiszę .Pozdrawiam ,z Panem Bogiem

  24. Małgorzata said

    Proszę o przydział tajemnic

    • Gosia 3 said

      Kochana Małgosiu! tak się cieszę, że tyle owieczek przybyło do modlitwy. Już Wam rozdzielam wg woli Pana Boga po kolei jakie mam wolne:
      Odnalezienie Pana Jezusa w Świątyni,
      Modlitwa Pana Jezusa w Ogrójcu,
      Wniebowstąpienie Pana Jezusa,
      Zesłanie Ducha Świętego,
      Ukoronowanie Maryi na Królową Nieba i Ziemi,
      Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny
      Małgosiu dzięki Tobie i Twoim znajomym zamknęliśmy tworzenie 4NP. Piąta już też rozpoczęta, dlatego bardzo się cieszę i z całego serca Ci dziękuję. Myślałam dzisiaj o Tobie czy na pewno się odezwiesz. Wy Kochani rozdzielcie sobie Tajemnice wg uznania.
      Tobie Małgorzato i przyprowadzonym siostrom i braciom życzę wielu łask Bożych i opieki Maryi naszej Królowej Polski. Szczęść Boże!!!

      • Małgorzata said

        Witam ,bardzo dziękuję za życzenia i pamięć ,ja prawdę mówiąc ,wczoraj w ciągu dnia czułam duchowa jedność z Tobą Gosiu3,byłaś obecna w moich myślach , ale dopiero wieczorem mogłam napisać .Wszystko przez liczne obowiązki przy wnukach ,potem własna modlitwa ,właśnie rozpoczęłam 1. 11. NP we własnej intencji plus pozostałe dziesiątki w innych intencjach i tak nastaje późny wieczór . Mam wielką radość w sercu ,że mogę w jakiś sposób włączyć się do ogólnej modlitwy ,a intencja Intronizacji jest mi szczególnie bardzo ,bardzo bliska .
        A oto przydziały :
        Małgorzata Odnalezienie Pana Jezusa w Świątyni
        Piotr Zesłanie Ducha Świętego
        Hania Ukoronowanie Maryi na Królową Nieba i Ziemi
        Mirosława Wniebowstąpienie Pana Jezusa
        Halinka Modlitwa Pana Jezusa w Ogrójcu
        Irena Wniebowzięcie Najświętszej Marii Panny
        Gosieńko, niech Ci Bóg błogosławi za cała pracę nad koordynacją przedsięwzięcia , Panu Bolkowi za zawierzenie nas czytelników Królowej Polski, Panu Zdravko za organizację NP. Oby ta piękna akcja modlitewna wyjednała dla naszej Ojczyzny wiele ,wiele łask. Pozdrawiam ,z Panem Bogiem

        • Gosia 3 said

          Kochana Małgosiu! jak to miło mi przeczytać co napisałaś, ja także bardzo często nie pisze a jesteście w moich modlitwach i moich westchnieniach do Pana Boga. Także brakuje mi czasu. Też oprócz pracy zawodowej mam wiele innych zajęć. Trochę brakuje jeszcze ludzi aby zakończyć 5 NP. Postaram się dzisiaj jeszcze wyświetlić czwartą pełną NP i nie dokończoną 5NP.
          Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę nam wszystkim aby dobry Bóg nas wysłuchał i jak najszybciej żeby doszło do Intronizacji. Szczęść Boże!!! Małgosiu! i to pozdrowienie przekaż swoim znajomym.

  25. Małgorzata said

    Gosieńko ,w najgorszym przypadku znowu rozdzielisz brakujące tajemnice miedzy nami chętnymi , z mocą Bożą wszystko pójdzie gładko ,jak zawsze Amen

  26. Gosia 3 said

    Małgoniu! dokładnie tak zrobimy aby było znowu 5 Nowenn. Niech Ci Pan Bóg błogosławi i strzeże każdego dnia. Amen

  27. Aneta said

    Proszę o przydzielenie tajemnicy, jeśli jest jeszcze wolna któraś

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
