Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Akt zawierzenia bloga Dzieckonmp Niepokalanemu Sercu Maryi

Posted by Dzieckonmp w dniu 10 Listopad 2015

Wszystkich czytelników bloga jak również samego bloga  7 listopada 2015 r zawierzyłem Niepokalanemu Sercu Maryi.

blogzaw

Z tyłu napisałem również osobisty list do Królowej Polski w waszym imieniu.

20151110_084137

Odpowiedzi: 182 to “Akt zawierzenia bloga Dzieckonmp Niepokalanemu Sercu Maryi”

  1. Stokrotka said

    Panie Bronku z calego serca i ja dziekuje, zycze wytrwalosci i opieki Matki Bozej🙂 .

  2. marcogiani said

    Bóg zapłać Panie Bronku, niech Bóg Pana prowadzi…..

  3. Sara10 said

    Panie Bronku, niezwykłą rzecz pan uczynił:-) dołączam się do podziękowań.
    Serdecznie pozdrawiam

  4. darek said

    Bóg zapłać Panie Bronisławie! Życzę opieki Matki Bożej w codziennym Pana życiu. Serdecznie pozdrawiam

  5. Marcin Opole said

    Bóg zapłać. Pozdrawiam i dziękuję za prowadzenie bloga. Już dawno powinienem podziękować, bo dzięki niemu zacząłem czytać Orędzia i nawróciłem się do Boga.

  6. Katerosa said

    Ale numer, tak się składa, że taż miałam być teraz na zawierzeniu ! Szkoda że nie pojechałam:/ bo byśmy się spotkali!
    Pozdrawiam serdecznie Panie Bronku!🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
