Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Medaliki chroniące przed Karami Bożymi idą do nas

Posted by Dzieckonmp w dniu 14 Listopad 2015

Kochani na godz. 23:20 zostało zamówione około 280 medalików. Z uwagi na to że wiele osób nie podało ile sztuk zamawia (wtedy liczyłem jako jeden) to dopiero po wpłacie będę mógł się przekonać ile medalików jest już sprzedanych. Tak więc zamykam zamówienia. Już nie zamawiamy, nie odpisuję na te maile od teraz. Za 3-4 dni jak spłyną wszystkie pieniądze a okaże się że zostało jeszcze powiedzmy 20-30 medalików wówczas zaistnieje szansa jeszcze zamówienia.

 

Już około 260 medalików zamówione na godz. 22:30. Na konto wpłynęły  pieniądze za 11 medalików.

Już około 230 medalików zamówione na godz. 22. Na konto wpłynęły  pieniądze za 11 medalików.

Już około 200 medalików zamówione na godz. 21:30. Na konto wpłynęły  pieniądze za 11 medalików.

Już około 140 medalików zamówione na godz. 20:30. Na konto wpłynęły już pieniądze za 11 medalików.

Już około 100 medalików zamówione na godz. 18:30

Już około 60 medalików zamówione na godz. 17:30

Wysyłka medalików rozpocznę dopiero jak dojdą i jak wpłyną pieniądze za wszystkie 300 szt. Myślę że nie wcześniej niż za jakieś 7-12 dni.

medal

Wpis który dokładnie umieściłem 2 miesiące temu tj.14.09.2015 r zawierał ankietę w której deklarowaliście chęć nabycia tego medalika. Sprawa się przeciągała gdyż potrzeba było poczekać na wyprodukowanie tego medalika dla nas Polaków. Ale ostatnia wiadomość jaka dotarła do mnie jest taka że medaliki są w drodze do Polski. Wielkie dzięki Beacie która nam pomogła w zakupie.

Przypomnę jak ważny jest to medalik na koniec czasów.

Jezus Król Wszystkich Narodów powiedział tak:

„Moja córko, to jest Moja wola i pragnienie, aby  wybito medalik według podobieństwa jakie wam ukazałem. Obiecuję wszystkim wielkie łaski ostatecznej wytrwałości  każdej duszy, która będzie go nosiła i odmawiała tą modlitwę z medalika. To jest moja ochrona przed nawałnicami i wszystkimi formami Mojej Sprawiedliwości.  Szczególnie dotyczy to prawdziwego zagrożenia pochodzącego z klęsk żywiołowych. ” Jezus dał nam wielki dar Jego medal dla naszej ochrony.

Dotrze 300 medalików. Ja zapłaciłem za nie już miesiąc temu. Jest to dośc duża operacja dla mnie gdyż muszę  przyjąć pieniądze od 300 osób i odpowiednio zaadresować 300 kopert. Jak wyślę zwykły list co będzie jak nie dotrze? Mimo wszystko zakładam wysyłanie zwykłych listów. Listy zacznę wysyłać jak otrzymam wpłaty od za wszystkie 300 medalików. Żebym nie zrobił sobie bałaganu obecny etap to wpłata za medalik.  Zasada będzie taka że pierwsze 300 osób które wpłaci otrzyma medalik . Kto jeszcze wpłaci jako 301 itd otrzyma zwrot pieniędzy na konto, jednocześnie proszę czytać ten wpis bo u samej góry wpisu będę podawał ile już medalików zakupionych. Tak więc jak liczba będzie się zbliżała do 300 nie wpłacać już pieniędzy bo nie będę wypełniał  dziesiątki zwrotów gotówki w banku.

A więc czas na wpłaty:

– tylko przelew bankowy

– wpłata 25 zł

– żadnych innych komentarzy pod wpisem jak tylko wyjaśniających sprawę zakupu medalika

– Każdy kto chce wpłacić pisze na maila nkallegro@gmail.com prośbę o numer konta

– w banku w rubryce za co wpisujemy adres do wysyłki tj. imię i nazwisko, kod pocztowy, miasto, ulica numer domu i nr. telefonu oraz ilość medalików ( bo ktoś może płacić za 3 szt)

Niech Matka Boża z Guadalupe przygarnie was pod swoim płaszczem  ochrony i niech Panowanie Jezusa Króla Wszystkich Narodów każdy z was uzna w swoim sercu!

 

Odpowiedzi: 74 to “Medaliki chroniące przed Karami Bożymi idą do nas”

  1. Dzieckonmp said

    Maile płyną już.
    Dopisujcie na maile ile szt.
    Te osoby które już maila wysłały prosze nie pisać drugiego z ilościami szt, tylko w komentarzu wpiszcie tutaj ile szt

    • Dzieckonmp said

      Można zakupic tyle ile ktoś deklarował w ankiecie.Jesli ktoś deklarował 5 to może 5 szt

    • Rafał said

      1 sztuka

    • Ola said

      2 sztuki. Numer konta już otrzymałam🙂

    • Ewa said

      Mail otrzymałam. Wpłaty dokonam w poniedziałek, bo nie posiadam konta internetowego. Dziękuję

    • IGA said

      Chciałabym też zamówić takie medaliki. Ale proszę, nie zrozumcie mnie źle, jestem daleka od podważania naszej wiary. Dzieckonmp ,mam jedno pytanie, pytam tylko z ostrożności. Przeczytałam, że Pan Jezus mówi : „córko …itd” Ale do kogo mówi nie wiadomo ?. Chodzi mi o to, czy to widzenie danej osoby jest wiarygodne, czy dana osoba na pewno miała takie widzenie? Czy sobie sama czegoś nie przypisuje? Przyklad: Obraz Jezusa Miłosiernego, od razu było wiadomo, że Pan Jezus objawił się Siostrze Faustynie, oraz wiele innych objawień. Kupowaliśmy też różne Różańce, czytałam potem artykuł że istnieją tzw. fałszywe różańce, żeby sprawdzić swoje . Trzeba było dobrze się przyglądać: były różnice w medaliku i krzyżyku przy różańcu. Zamieszczony w artykule był autentyczny wzór i fałszywy. Okazało się, że miałam kupiony fałszywy. Dlatego proszę się mi nie dziwić, że jestem teraz ostrożna. Bardzo proszę o odpowiedź, może być jak najkrócej. Jestem daleka od podważania wiary, proszę tylko o odpowiedź na to pytanie aby moje wątpliwości się rozwiały.

      • Dzieckonmp said

        Jezus ukazał się młodej kobiecie amerykance dnia 17 grudnia 1988 roku, jako Król Wszystkich Narodów. On powiedział: „Ten obraz ma być znakiem, do Kogo należy władza nad niebem i ziemią, to jest Moje Królestwo, do mnie należą rządy nad ziemią. Daję ten obraz ludzkości jako źródło łaski i pokoju. Moja Najświętsza Matka przygotowuje wielki triumf. Triumf Jej Niepokalanego Serca będzie w Królestwie Mojej miłości i miłosierdzia. Przyszedłem wam przekazać wiadomość o wielkim znaczeniu dla świata. Mówię wam, przyjdą dni, kiedy ludzkość będzie wołać do mnie o litość. Mówię wam, moje dziecko, że w tych czasach tylko jedna rzecz, będzie jako lekarstwem. JA jestem, tym lekarstwem !!! Niech dusze odprawiają nabożeństwo do mnie, przez Moją Najświętszą Matkę, jako „Jezusa Króla Wszystkich Narodów”. Jezus przekazał w orędziach że ludzkość doświadczy oczyszczenia, ostrzeżenia, kary i odnowienia świata. Polecił wybicie medalika i odmawianie krótkiej modlitwy które co będzie ochroną przed tymi karami Bożymi.
        Jezus Król Wszystkich Narodów do dziś od czasu do czasu przekazuje za pośrednictwem tej sekretarki orędzia dla świata. Ostatnie było chyba w sierpniu tego roku. Kilku biskupów uznało te objawienia i udzieliło nihil obstat na te wszystkie modlitwy.
        Oto jedno z Pism biskupa

        • IGA said

          Dziękuję bardzo za odpowiedż, nie znam co prawda angielskiego, ale domyślam się że tak jest jak Pan pisze. Z Bogiem

        • IGA said

          Szczęść Boże wszystkim! Dzieckonmp , nie zrozum mnie źle w związku z tym co pragnę napisać. W odpowiedzi na moje zapytanie umieściłeś powyżej wpis ze swoimi wyjaśnieniami, za które bardzo dziękuję. Oprócz tego w jak najlepszej wierze zamieściłeś też pismo Biskupa w języku angielskim. My wszyscy i ja też w to wszystko uwierzyłam. Nie rozumiałam nic z tego pisma. Ale wczoraj przyjechał syn do domu, który pracuje w Warszawie w Firmie angielskiej w Oddziale- Warszawa. Jest anglistą, pracuje tam w języku angielskim. Poprosiłam, aby przetłumaczył mi to pismo. Powiększył sobie druk tego pisma i stwierdził że jest to bardzo proste językowo i łatwe pismo , więc zaczął od razu czytając tłumaczyć. Pomyślałam że też podzielę się tą wiedzą. Jeżeli będzie taka potrzeba poproszę syna, aby mi to pismo przetłumaczył na piśmie i tu umieszczę. Streszczając pismo: Opisany jest w nim mężczyzna podając jak się nazywa. Porzucił on wykonywanie swojego zawodu po to , aby móc rozpowszechniać wizerunek Jezusa Króla Wszystkich Narodów, taki właśnie jak tu powyżej widzimy. W tym piśmie nie ma ani słowa polecającego na temat tej Pani co ma „objawienia”. Biskup nie pisze tu nic o medalikach, które mają chronić” przed karami. Nic na Jej temat nie potwierdza. Rekomenduje cały czas tylko tego człowieka i jego dzieło. Biskup nie daje żadnego Nihil Obstat Imprimatur dla Objawień tej Pani, ani też nie mówi nic o Medalikach. W piśmie jest cały czas mowa o propagowaniu Obrazu Jezusa. A ta Pani podpiera się tym pismem. Proszę mi wybaczyć. Może się mylę, może mało wiem. Tak mnie to zastanowiło i dlatego o tym piszę. Może to jakaś inna osoba podszywając się, chce nas wszystkich nabrać na te Medaliki i pieniądze, wykorzystując naszą łatwowierność. Licząc jednocześnie, że niewielu z nas zna język angielski. Zaznaczam jeszcze raz, że nie jestem przeciwna wierze. Bardzo proszę, może ktoś mi to jakoś rozjaśni. Może to jakieś moje tylko domysły. Ale jakoś mi się to nie podoba.? Pozdrawiam.

        • Sylwester said

          Rozumiem twoje obawy IGA. Tez znam angielski i z mojego punktu widzenia nie dopatruje sie nic zlego w tym pismie. Na wstepie biskup pisze ze jest kierownikiem duchowym tego apostolatu. Nastepny akapit pisze kto jest opiekunem/organizatorem. Kolejny akapit na co ida pieniadze czyli szerzenie nabozenstwa Obrazu Jezusa, Króla Wszystkich Narodów. Ostatni akapit potwierdzenie cudow, uzdrowien, swiadectw.
          Teraz moje uwagi. Rzeczywiscie w tym pismie nie ma mowy o medlikach. Jednakze mozemy sie domyslac skoro Obrazu Jezusa, Króla Wszystkich Narodów przynosi dobre owoce to medal rowniez.
          „Biskup nie daje żadnego Nihil Obstat Imprimatur” zgadza sie. Ale z tresci wyzej jest napisane ze
          „Nihil Obstat. Wielebny Edward Santana, J.C.D.
          Znawca prawa kanonicznego.
          Biskup Hernandez Rivera, D.D.
          Biskup w Caguas, Porto Rico.
          15 sierpnia 1993r.”
          Czyli to pismo nie odnosi sie do tego faktu.
          Ja rowniez nie znalazlem nic zlego w tym obrazie. Dobrze byloby podanie kilku linkow odnosnie swiadect osob, cudow, uzdrowien – to na pewno byloby bardzo pomocne.

        • IGA said

          Dzięki Ci Sylwester, ze mnie zrozumiałes. Co do Obrazu nie mam nic. Szanuję i popieram .Jak widzisz, ja nie jestem przeciwna, ja się tylko boję, aby nas nieświadomych ktos nie nabrał. Jeżeli są jakieś linki do Objawień tej Pani amerykanki, to bardzo serdecznie proszę podać, poczytam. Wcale nie piszę ze złości, tylko z ostrożności, bo na temat tych objawień kompletnie nic nie wiem. Proszę się nie dziwić, to dla mnie coś nowego. Słyszy się przecież o różnych objawieniach tych prawdziwych, ale i tych fałszywych. Pozdrawiam.

  2. Dzieckonmp said

    w mailu pisać tylko jedno zdanie

    Bardzo proszę o numer konta do wpłaty za medalik. Zamawiam np. 3 medaliki.

    Tylko takie maile sobie odkładam do specjalnego folderu i wysyłam numer konta.

    Inne maile w stylu pytań NIE

  3. Krystyna said

    B. proszę o nr. konta do wpłaty za medalik. Zamawiam 2 medaliki.

  4. Moher said

    Czy może szanowny admin przypomnieć ankietę ile ktoś zamawiał?? rozumiem że jeden medalik kosztuje 25 pln?

    • Dzieckonmp said

      Ja w ankiecie nie widzę tych danych.

      Tak jeden medalik kosztuje 25 zł. Na stronie jest cena 5 dolarów do tego dochodzi przesyłka z USA która jest potwornie droga prawie 0.9 dolara za szt wyszło plus wysyłka do was polską pocztą. Jak coś zostanie to wyslemy pieniążki do rodziny wielodzietnej na Święta Bożego Narodzenia.

  5. Znawca 2012 said

    Ja mam swój medalik od Pierwszej Komunii Świętej i nie zamienię na nic. To do mnie w 1972r w kościele odezwał się Pan Bóg.

    • IGA said

      „Znawca”, wiesz co, bardzo szanuję Twoją decyzję. Ja nie mam swojego medalika z I Komunii Św. Nie wiem, czy wiele lat temu wtedy dawali. .Ale noszę za to Cudowny Medalik” , ostatnio w” TRWAM’ dużo mówią i zachęcają do noszenia. Noszę też medalik MB Szkaplerznej i Sw. Benedykta / to jest Patron czasów Ostatecznych/. Może wiesz dlaczego o tych medalikach, co tu są sprzedawane, nic się nie mówi, ani w Radiu Maryja, ani w Trwam. Nic księża nie mówią. Boję się, że ktoś tam z zagranicy chce nasz oszukać? Widzę, że jesteś dobrze ukształtowany, masz swoje zdanie. Jak coś wiesz, to proszę napisz, będę tu zaglądać.

  6. adam said

    czy medaliki sa poswiecone

    • Dzieckonmp said

      Medaliki nie sa poświęcone. Myślałem ze dojdą na 7 listopada jak byłem w Częstochowie i że tam poświęcę. Niestety nie udało się. Tak więc będę wysyłał nie poświęcone.No chyba że coś się wydarzy np. pojadę w ta sobote do Sokółki to poświecę. Czekam na przesyłkę na razie.

      • gwiazdka said

        …medaliki niech każdy sobie sam poświeci – bo poświęcone nie wolno sprzedawać tylko rozdawać , a jak poświęcony jest sprzedawany to trzeba jeszcze raz poświecić…)

        • black.elizz said

          No ale przecież my je kupujemy już teraz, a poświęcone zostałyby już po zakupie. To pozostaje tylko kwestia doręczenia , czyli jest OK🙂

      • Pro Publico Bono said

        A więc Niech się wydarzy🙂

  7. sak said

    Napisałam maila z prośbą o nr konta. Odpowiedź dostałam błyskawicznie,za co serdecznie dziękuję. Nie napisałąm tam jednak ile chcę zamówić sztuk. Proszę o 2. Pieniądze przelane. Pozdrawiam

    • Basia B said

      Maila wysłałam i odpowiedź też otrzymałam.Pieniądze wyślę w poniedziałek,bo nie mam konta bankowego. Dziękuję.

  8. Mieszkam poza granicami Polski, prosze o podanie adresu gdzie w USA mozna zamowic ten medalik. Z gory dziekuje, Bog Zaplac.

  9. Marianna447 said

    Zakupiłam 2 sztuki Marianna447

  10. Zdravko said

    Zadziwiające, że więcej osób chce się modlić za Intronizację niż za Ojczyznę, tak jak jedno nie zazębiało się z drugim. W czwartej Nowennie („W intencji Ojczyzny, ze szczególnym uwzględnieniem Intronizacji Jezusa”), gdyby nie spóźnialscy to otworzyłbym 7 Nowenn, a tak to musiałem dopisać im tajemnice już zajęte, tak, że 2 nieznajome sobie osoby w niewiedzy kontemplowały tą samą tajemnicę w jednym różańcu. Ciekawe czy to tym dowiedzą po drugiej stronie.

    W piątej Nowenny, który dzisiaj kończymy, gdyby nie jedna wojowniczka, która zobowiązało się do odmawiania całego Różańca (3 części) to bym 6 Nowenn nie uzbierał. Dzisiaj mam już prawie 7 Nowenn ułożonych. Są jeszcze wolne miejsca. 2 z dodatkowymi i 3 zwykłe. Zachęcam więc tych co jeszcze się nie zgłosili, do uczestnictwa w Nowennie.

    mail
    n.pompejzaojczyzne@wp.pl

    Szczególnie chciałbym podziękować tym, którzy angażują do uczestnictwa inne osoby. Kilka takich osób uzbierało prawie 2 Różańce.

    Ogólnie rotacja utrzymuje się na poziomie ~15%. To oznacza, ze ~85% uczestniczyło w poprzedniej Nowennie.

    Przypominam, że nie wymieniamy się listami uczestników Nowenny z panią Gosią 3, ani nie ingerujemy wzajemnie w proces przydzielanie tajemnic, czy też ich zmiany po przydzieleniu. Jeśli nie wiecie jaką tajemnicę macie to piszecie do pani Gosi 3, nie do mnie.

    Szkoda, ze Intencje się rozjechały, ale tym razem to już nie moja wina. Może następnym razem.

    P.S. Do osób które się zadeklarowały jako rezerwa odezwę się jutro, jeśli jeszcze będą wolne dziesiątki. Nie, ze ich dyskryminuje, ale chodzi o to, żeby zgłosiło się jak najwięcej osób,

  11. Ela said

    Przelew za 2 sztuki już poszedł.

  12. Szejk said

    ja też poprosze o 7 medalików i prosze Ciebie Adminie o podanie nr konta i jaka kwotę mam ci przelac i jaki tytuł w treści umieścic
    pozdrawiam

    • Dzieckonmp said

      wszystko jest opisane we wpisie

      • Szejk said

        gdzie znaje nr konta

        • Szejk1 said

          Admin tu Szejk , piszę z tego samego kompa , i prosze przeslij mi nr konta i imię i nazwisko własciceila konta , na tego meila co jest pod nickiem Szejk1 bo na razie nie mogę wejść na ten stary

        • Dzieckonmp said

          Ja musze otrzymać maila z zamówieniem. Zrozum nie chcę bałaganu aby się nie pogubić. tylko jeden mail od każdego tj. 300 maili. Dlatego jesli ktoś wysyła drugi mail z jaką dodatkowa informacją to już zakłóca sprawę. Niech każdy wyśle po 2 maile może być z tego 600 maili.

          Wysyłamy jeden mail z prośbą o nr. konta i informacją ile szt się zamawia.

      • adam said

        Panie Bronku zapomnialem podac swoich danych w przelewie bardzo przpraszam ,poslalem jeszcze jednego meila z moimi danymi do wysylki

  13. Szejk1 said

    wchodzę w kontakt i nie może mi się wyświetlić żaden kontakt , także nie napisze do Ciebie , także dobrze by było jakbyś mi odpisał meilowo

  14. Tomasz said

    Już zdążyli ten temat opluć i wyszydzić… Gdzie?? U Niesiołowskiego blogów „katolickich”. Ko tak bardzo nienawidzi dewocjonaliów i sakramentaliów?? Oczywiście diabeł.

  15. Elżbieta said

    Ja nie mogę wysłać mejla, piszą mi że wiadomość nie została wysłana z powodu błędu po stronie serwera a chciałabym bardzo zamówić 6 medalików

  16. Piotr said

    2 sztuki

  17. Elżbieta said

    Dziękuję Admin, pieniążki wyśle w poniedziałek bo nie mam konta.

  18. oli said

    Ja wtedy w komentarzach zamowilam 10 a zaplacic moge dopiero jutro….

  19. Mariusz said

    Dziękuję serdecznie Adminie za nr konta, zapłacę jutro za 3 szt.

  20. Joanna said

    Proszę o 5 medalików

  21. nestorka said

    Wczoraj zapłaciłam przelewem za 3 medaliki, tylko to inny bank, więc pieniądze wpłyną jutro.

  22. barbara said

    Bardzo proszę o numer konta do wpłaty za medalik. Zamawiam 4 medaliki.

    • Basia B said

      Adminie,nie bardzo wiem,czy na podany w mailu adres wysłać pieniądze.Kiedyś coś wysyłałam na Medziugorje i był inny nr kodu,końcówka 7, a nie 8 i nazwa ulicy.Teraz podałeś mi inaczej,choć nr konta jest ten sam. Wysłałam maila kilka minut temu i jeśli możesz,to proszę o odpowiedź,bo chcę wysłać pieniądze.

      • Dzieckonmp said

        Proszę wysyłać pieniądze tak jak napisałem. Ulica nie jest potrzebna co ułatwia mi by wrogowie nie nachodzili mnie w domu. Kod pocztowy jest poprawny i tamten też był poprawny.

  23. Sylwia said

    Czy można jeszcze zamówić medaliki, nie wypełniałam ankiety z września…

  24. Sławik said

    Adminie, dotarł mój mail?

    • Dzieckonmp said

      dotarło setki maili ale ta jak umieściłem we wpisie na górze na razie nie odpowiadam na żaden. Proszę zachować spokój wszyscy będą załatwieni w swoim czasie.

  25. Chmielowiec said

    Witam czy mogłabym dostać mail żeby zamówić medaliki

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
