Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Listopad 16th, 2015

Komunikat o Medalikach

Posted by Dzieckonmp w dniu 16 listopada 2015


Medaliki są w Polsce w Urzędzie celnym.

Wszystkie medaliki są sprzedane.

Będzie kolejne zamówienie i za kilka dni (koło piątku soboty) dam sygnał że można składać zamówienie od nowa wysyłając mail a ja będę odsyłał numer konta

=============================

Do dyspozycji jest 300 medalików

Dziś do godz. 16 wpłynęły pieniądze za 247 medalików.

Niektóre przelewy idą z zagranicy więc pieniądze znajdą się na koncie dopiero jutro.

Mogę stwierdzić że wszystkie medaliki się rozeszły.

Po umieszczeniu komunikatu aby nie wysyłać maila z prośbą o medaliki nadeszły takie maile na które nie odpowiadałem. W tych mailach jest prośba o 107 medalików.

Ja te medaliki zamówię jeszcze raz ale dopiero jak te odbiorę i roześlę. Tak więc kolejna dostawa byłaby przed świętami Bożego Narodzenia. Dlatego kto jeszcze chciałby nich wysyła maila krótkiego z treścią chcę np. 5 szt. Ja na te maile nie będe odpowiadał tylko sobie zliczał ile zamówić.

Wysyłka medalików jest możliwa do wszystkich krajów. Zapłaty można dokonać w dowolnej walucie na PayPal.

Te 300 szt zacznę wysyłać jak dojdą i jak wszystkie pieniądze wpłyną.

Cena jest wysoka gdyż w USA są całkiem inne ceny niż u nas. Myślę nad tym aby jakiś producent w Polsce wykonał takie medaliki na podstawie tego oryginalnego i wtedy cena by spadła kilkakrotnie co umożliwiłoby nabywanie w dziesiątkach sztuk. Gdyby kosztował np. 2-3 zł.

Proszę poniższe osoby o przysłanie na maila pełnego adresu do wysyłki:

Elżbieta CH.

Adrian N. z ul,Gdańskiej

Cecylia S. z Warszawy

Jerzy Z. z ul.Warszawskiej

Wiesław C. z Torunia

Elzbieta M. z Krakowa

Marianna S. z Orłowca

ElzbietaB. z os. Czecha

Barbara D. z Bydgoszczy

 

Przypomnę jak ważny jest to medalik na koniec czasów.

Jezus Król Wszystkich Narodów powiedział tak:

„Moja córko, to jest Moja wola i pragnienie, aby  wybito medalik według podobieństwa jakie wam ukazałem. Obiecuję wszystkim wielkie łaski ostatecznej wytrwałości  każdej duszy, która będzie go nosiła i odmawiała tą modlitwę z medalika. To jest moja ochrona przed nawałnicami i wszystkimi formami Mojej Sprawiedliwości.  Szczególnie dotyczy to prawdziwego zagrożenia pochodzącego z klęsk żywiołowych. ” Jezus dał nam wielki dar Jego medal dla naszej ochrony.

medal

 

 

Posted in KOMUNIKATY | Otagowane: | 56 Komentarzy »

Wywiad z ks. abp. Stanisławem Gądeckim w Radio Maryja

Posted by Dzieckonmp w dniu 16 listopada 2015


Rozmowa z ks. abp. Stanisławem Gądeckim – Metropolitą Poznańskim, Przewodniczącym Konferencji Episkopatu Polski, członkiem delegacji KEP na zgromadzenie Synodu o rodzinie

Posted in Franciszek, Małżeństwo, schizma w kościele | Otagowane: , , | 109 Komentarzy »