Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Ludzie w potrzebie

Posted by Dzieckonmp w dniu 17 Listopad 2015

Wpis na usilną prośbę niektórych czytelników
Na początku zaznaczę, że całość materiału przesłana do zamieszczenia na blogu jest za zgodą Małgorzaty i Janusza Nowickich z miejscowości Blizienko woj kuj -pom. Jestem autorem zdjęć i zamieszczonego tekstu, który zgadzam się zamieścić na Blogu Królowej Pokoju. Pozostaję w dyspozycji po nr tel 667991307 Marek Ćwikliński
Temat braci i sióstr w potrzebie, których sytuacja materialna jest w dramatycznym punkcie, była wielokrotnie poruszana na blogu Królowej Pokoju. Dotyczy to również tej rodziny, Małgosi i Janusza Nowickich z miejscowości Blizienko w województwie kujawsko – pomorskim. Pisaliśmy o Ich trudnej sytuacji w jakiej się znaleźli. Pojechaliśmy do nich z wizytą. To co zastaliśmy na miejscu w pełni odpowiadało opisowi. Dom w którym mieszkają a raczej należało by użyć stwierdzenia, egzystują Małgosia i Janusz lada chwila ulegnie zawaleniu. Nie jest to zresztą ich dom. Właściciel nie chcąc remontować domu wypowiedział im mieszkanie. Mają się wyprowadzić do końca roku. Do tej pory jak mogli tak łatali dom. Od jakiegoś czasu w skutek braku zabezpieczeń uległ zawaleniu częściowo dach, widać niebo. W skutek braku izolacji woda podczas opadów wdziera się do domu z zewnątrz. Dramatycznej sytuacji dodaje jeszcze fakt choroby Janusza w postaci gronkowca złocistego w nodze. To dyskwalifikuje go do jakiejkolwiek pracy. Trójka dzieci Iwona i Dorota są w gimnazjum natomiast najmłodszy Jaś jest w podstawówce. Małgosia to kobieta „złota rączka”. Zajmuje się domem, dziećmi ale gdy trzeba było to tynkowała. Żadnej pracy się nie boją. Nie siedzą z założonymi rękoma. Chwytają wszystko co pomaga im przetrwać. To nasi bracia w Chrystusie. Rodzina wierząca. W wierze katolickiej wychowująca dzieci. Pomimo tak trudnej sytuacji są to ludzie bardzo życzliwi i pogodnego usposobienia. Chcą tylko żyć normalnie i z godnością na ją zasługuje czlowiek. Czy to tak wiele? Jeśli my im nie pomożemy to kto? Jesteśmy dla nich rodziną. Sprawmy, aby nikt w naszej rodzinie nie czuł się odrzucony i osamotniony. Módlmy się za nich ale i pomóżmy im stanąć na nogi i umocnić w nich wiarę w drugiego człowieka.
Marek
Małgorzata i Janusz Nowiccy
Blizienko 26
87-222 Książki
Nr konta: 45 1140 2004 0000 3202 7488 6397
DSC_7138
.
DSC_7141
.
DSC_7144
.
DSC_7147
.
DSC_7149
.
DSC_7151
.
——————————————————-
Szczęść Boże

Szanowny Panie Bronisławie, mam ogromną prośbę do Pana.Czy jest możliwe zamieszczenie krótkiej wiadomości na Pana Blogu przez Pana.Muszę sprzedać obraz aby zapłacić mecenasowi za dwa pisma odwoławcze każde po 1000.

Parę lat temu uciekłam z własnego domu zabierając córeczkę i Jej szkolny plecak i przybory to wszystko co zabrałam z domu po  20 latach małżeństwa, od człowieka uzależnionego od alkoholu który  trzykrotnie usiłował mnie zabić.Do dziś mieszkam kątem u syna.To było jedyne miejsce .Miałam trochę zgromadzonych pieniędzy z pracy,kuzyn namówił mnie na spółkę , zainwestowałam w maszynę, która miała być kurą znoszącą jaja, ja swój wkład wpłaciłam, on wziął leasing , w swojej działalności gospodarczej, do spółki maszynę miał przenieść aportem jak zakładaliśmy spółkę.Nigdy tego nie zrobił zawsze wynajdował trudności. Cztery lata temu powiedziałam, że odda mi  udziały w spółce niech mi tylko oddadzą moje pieniądze które zainwestowałam bez zysku i odsetek, tak się zgodzili , ale znów nie dotrzymali słowa maszyna pracowała w jego działalności , a spółka z fazy papierowej przeszła do działania .Do dziś się nie rozliczyli. Poszłam do Prokuratury i zgłosiłam to jak przestępstwo trzy lata walczę z prokuratorem , to nadaje się do TV, ja bez możliwości technicznych, zdobycia dowodów oszustwa i przestępstwa zebrałam takie , a prokuratura nie. Miał pieniądze wziął ogromny kredyt , mógł mnie spłacać nawet w ratach,nie zrobił tego do dziś. Załamałam się zupełnie  nie będę pisała ile razy nie stać mnie było na chleb , zapłacenie rachunków ,potrzebnych tj prąd i gaz i woda , odcinali mi wielokrotnie, to dlatego prosiłam Pana o Figurkę Maryji Królowej Pokoju, i kontakt do Gosi 3. Może ostatni już raz sprawa wróci do Prokuratury i zostanie rzetelnie przeprowadzone dochodzenie, zostałam nauczona bezgranicznego ufania ludziom , bycia uczynna, dobrą , i dziś zmagam się z tym w swoim życiu. Przepraszam że tyle napisałm o sobie , ale trafiłam na Pana Blog w 2012 i czytałam i czytałam i był dla mnie zawsze pocieszeniem, a najbardziej budowało wiara w ludzką solidarność  dobroć, to w jaki sposób organizował Pan Pielgrzymki do Medjugorje, składając się na tych których nie było stać, kiedy wysłuchałam świadectwa Marcina płynęły mi łzy.Niech Bóg Błogosławi Panu , Rodzinie i wszystkim blogowiczom . Jeżeli postanowi Pan zamieścić notatkę ,to proszę te moje osobiste wynurzenia skrócić .

Do maila dołączam zdjęcie obrazu. Malowała go Grażyna Sybirska-Wilk z Warszawy obraz ma wymiary wysokość 100 cm i szerokość 70 cm .Zainteresowanych prosiłabym o kontakt na mail obraz kosztuje 2000 zł  ja zaþlciłam za niego na wernisażu 2.500,-  trudno jest dziś cokolwiek sprzedać dlatego piszę do Pana , może wśród blogowiczów i osób które wchodzą na bloga znajdzie się ktoś, kto będzie zainteresowany ,a mi ten sposób bardzo pomoże. Nie mam wyjścia muszę sprzedać, obraz jest piękny pozytywny, może ktoś ma swoją firmę i kupi do firmy ,gabinetu.

Bardzo Proszę o udzielenie mi odpowiedzi , czy może mi Pan pomóc , nie chcę pisać w komentarzach, z uwagi na to co piszą inni , skupiamy się na tym co istotne.

Dziękując za wszystko

Szczęść Boże

Irena

DSC_0889
.
DSC_0890
.
DSC_0891

Odpowiedzi: 125 to “Ludzie w potrzebie”

  1. Dana said

    To mieszkanie jest zniszczone i wilgotne.Może niech Małgosia poszuka w okolicy czegoś w lepszym stanie i w rozsądnej cenie.To będzie być może możliwość kupienia.

    • rafael said

      Coś okropnego, tego nie opłaca się kompletnie remontować. To pieniądze wyrzucone w błoto. Najlepiej czegoś innego poszukać do remontu i można inwestować. jestem z kujawsko-pomorskiego i na prawdę jest biednie u nas. Nie ma pracy i wszystko sprzedane . Ostatnio tzw. CIECH , czyli Zachem w Bydgoszczy, browary sprzedali a budynki rozebrali. Pełno centrów handlowych w Bydgoszczy i nowe budują. A pracy jak nie ma , tak nie ma. Jeśli już to za najniższą krajową. Jest bardzo ciężko.

      • Moher said

        Jest bardzo kiepsko z zarobkami, i jeszcze ten haniebny zus

        Myśle że nowy rząd powinien sie wziąć ostro do roboty bo bedzie kiepsko. Ludzie nie mają pieniędzy a brak pracy rozwala rodziny…

        Kiedy ta Intronizacja bedzie? Czy Andrzej Dude posłucha Grzegorza Browna?

        Panie Jezu Tobie zaufałem, nie zawstydzę się na wieki…
        Króluj nam Panie Jezu Chryste,
        Króluj nam w sercach wszystkich Polaków

      • Anka said

        +
        Przecież te zdjęcia nie mogą przedstawiać pomieszczeń mieszkalnych, tak myślę, tylko jakieś inne części posesji.
        Myślę też, że właściciel, gdyby zechciał być niemiły, to może zakwestionować upublicznienie tych widoków i zrobić z tego użytek, a to może kosztować. Takie czasy. Lepiej być ostrożnym.

        • Malgosia said

          Anka-to jest rzeczywistosc-kochana….te zdjecia przedstawiaja nasz dom-to jest za nasza sciana, w pokoju ktorym spimy z malym Jasiem

    • Beza said

      Widać, że Małgosia i Janusz to kochające się małżeństwo, wychowujące swoje dzieci zgodnie z wiarą katolicką. Chciałabym dodać od siebie, że musimy się jeszcze raz zmobilizować i pomóc tej rodzinie, aby wreszcie mogli mieć swój własny kąt. Małgosia pisała mi, że już 9 razy się przeprowadzała i za każdym razem musieli remontować mieszkania w, których chcieli zamieszkać. Małgosia napisała mi, że ma już dosyć tego tułania się i mieszkania kątem u obcych ludzi. Teraz rysuje się przed nimi możliwość kupna gospodarstwa w pobliżu obecnego miejsca zamieszkania Małgosi z rodziną. Do tej pory wątpiłam, czy było by to możliwe, ale Małgosia napisała mi, że gdyby kupili to gospodarstwo zamieszkał by z nimi jej syn, który założył już rodzinę i posiada własne mieszkanie. Wynajął by swoje mieszkanie i było by na spłatę rat za gospodarstwo. Po za tym rysuje się perspektywa założenia własnej działalności gospodarczej Janusza z synem, także jakieś dochody by były. Potrzebna jest tylko nasza mobilizacja, naszej blogowej rodziny, aby pomóc Rodzinie Małgosi uzbierać na pierwszą ratę na kupno gospodarstwa, a myślę, że później wraz z synem dali by jakoś radę.
      Więc jak BLOGOWA RODZINO KRÓLOWEJ POKOJU – POMOŻECIE ?

      • gwiazdka said

        Mam pytanie – dlaczego syn nie sprzeda mieszkania ??? Za te pieniądze niech kupią gospodarstwo – i po kłopocie…)…..będą spłacać w ratach a resztę będą mogli zainwestować….

        • Beza said

          Przy najbliższej okazji spytam Małgosię, a może sama odpowie tu na Twoje pytanie Gwiazdko. Wiem, ze syn spłaca za to mieszkanie kredyt i nie tak łatwo tak szybko sprzedać mieszkanie. Może zrobi to w przyszłości. Małgosia pisała mi, że chce jak najszybciej wyprowadzić się z tego miejsca, bo się boi zimy. Przez dziury w dachu może nawiać śniegu, a przez szpary w ścianach Małgosia pisała mi, przechodzi zimą mróz. Małgosia pisała mi, że ten gospodarz, który chce sprzedać im to gospodarstwo, powiedział, że po wpłaceniu pierwszej raty mogli by się wprowadzić. Chciał przepisać to gospodarstwo wnuczkowi, ale wnuczek nie chce i postanowił sprzedać. Sam przychodził do Małgosi i proponował sprzedaż, na raty bo mu ich szkoda. Cena jest jak za takie gospodarstwo bardzo niska, uważam, że sam dom jest dużo więcej wart. Tak myślę, że gdybyśmy się tak ostatni raz zmobilizowali i pomogli rodzina Małgosi, może wreszcie stanęła by na nogi i Małgosia nie prosiła by więcej o pomoc. Małgosia szukała też domu do wynajęcia, znalazła taki do remontu i 1000 zł czynszu. To wydaje mi się, że lepiej zainwestować w kupno gospodarstwa, a zamiast wydawać na czynsz, spłacać raty za gospodarstwo.

        • IGA said

          kto ma sumienie za zwykły wiejski domek wziąć 1000 zł. czynszu. To rozbój w biały dzień.A co za te 1000 oferują w czynszu? Mój syn w Warszawie wynajmuje w bloku 2 pokoje z kuchnią, łazienka, w miarę umeblowane, sprzęt w kuchni, lodówka, pralka za 1400 zł m-cznie .Przecież to nawet porównania nie ma, a tylko 400 zł wiecej? Trzeba porozmawiać z tym najemcą. Najwyżej 500 zł. więcej nie należy się. Pokażcie proszę mu ten wpis. Tyle naprawdę płaci, ma wszystkie media, nawet gaz ziemny.

      • Dana said

        Można by to przemyśleć.Na tak dużą grupę jak czytelnicy tego bloga nie jest to kwota niebotyczna 10 tys.zł.Ale ile potem miesięcznie musieli by płacić w ratach za to gospodarstwo ?

        • Beza said

          Z tego co wiem, to takich szczegółów jeszcze nie omawiali. Gospodarz powiedział, że jak wpłacą 10 tys. mogą się wprowadzać. Napisałam Małgosi, żeby negocjowali z nim, może opuści pierwszą ratę na 5 tys. zł. Ten gospodarz już tam nie mieszka, przyjeżdża dopiero za 2 tygodnie, to mają z Nim porozmawiać. Podpowiedziałam tez Małgosi, aby poszła do swojego ks. proboszcza i opowiedziała o swojej sytuacji, może ogłosiłby na rzecz rodziny Małgosi zbiórkę do puszek.

        • black.elizz said

          To bardzo dobry pomysł (zbiórka ) . Pamiętam jak w miejscowości skąd pochodzi mój mąż pewnej biednej wielodzietnej rodzinie spłonął dom. Na szczęście nikt nie ucierpiał, ale cały dobytek spłonął. Ksiądz zorganizował taką właśnie zbiórkę – po Mszy Św, a potem grupa chodziła od domu do domu i zbierali co kto wrzucił. Jeden mniej, jeden więcej, ale uzbierało się. Zawsze coś.
          Warto spróbować.

  2. Bożena said

    Ojeju naprawdę dom okropny nareszcie Małgosię poznałam fajna uśmiechnięta kobieta .

  3. Wiktoria said

    ja myslalam, ze tylko na naszych terenach post komunistycznych, zaniedbanych tak zyja ludzi.i wladzy nie ma do tego sprawy. Ostatnio telewizja wtraca sie do podobnych pzypadkow,musi poza doborowolcow rowniez wladza pomagac.

  4. Dana said

    Obrazy Grażyny Sybirskiej-Wilk – znanej terapeutki i medium z Warszawy są prezentowane w galeriach na całym świecie. Pierwsze prace malarki były tworzone w celach leczniczych. Następnie Grażyna Sybirska-Wilk zaczęła malować swoje wizje. W ten właśnie sposób powstawały obrazy oczyszczające ludzi i domy z negatywnych energii. Potem pojawiły się obrazy do medytacji i obrazy energetyzujące. Wpisują się one bez wątpienia w nurt malarstwa intuicyjnego.

  5. Kolędy said

  6. mentronik said

  7. Wiktoria said

    To wideo wzruszylo miliony serc

  8. Janusz said

    Jasne, pomóc jak najbardziej ale nie sami sobie najpierw pomogą. Widzę tam aż dwie anteny. Jedną Polsatu Cyfrowego i drugą od Internetu. To nie jest konieczne aby żyć w tym chorym kraju a nie mając tego ta rodzina zaoszczędziła by około 100 złotych miesięczne. To jest dużo gdyż za 100 złotych można kupić już materiały do remontu jak farby, gładzie, płyty. To typowa rodzinka miło spędzająca czas przed telewizorem i komputerem i do tego leniwa. Dlaczego tak sądzę? Nikt pracowity i biedny nie marnuje pieniędzy na zbytki. Nikt nie musi mieć dzisiaj telewizji satelitarnej i Internetu. Telewizja naziemna nadaje 24 kanały i jest tam wszystko co potrzebuje dzisiaj rodzinka polska. Wstyd pokazywać takie zdjęcia gdzie bieda miesza się ze zbytkiem. Niech się ten pan zabierze do pracy i wyrzuci polsat i internet to zaoszczędzi pieniądze. jak można żerować na ludzkich uczuciach i pan administrator jeszcze pomaga tępić dwulicową biedę. Czy ślepota i głupota jest domeną Polaków?

    • Dzieckonmp said

      Ja to już dawno zwracałem uwage. Ale czytelnicy sobie życzą by umieścić, podjęli trud by sprawdzić.

    • Vesper said

      Łatwo wydałeś wyrok na tych ludzi. A nie pomyślałeś może, że taka telewizja to jedyna rzecz, która sprawia radość ich dzieciom? Jedyna rzecz, która odpędza myśli dzieci od ubóstwa, daje im trochę wytchnienia i zapomnienia w trudnym dla rodziny czasie? „Tępić dwulicową biedę”, jakie trzeba mieć serce żeby wypisywać takie rzeczy pełne jadu… wstyd i smutek, kolego.

      • szafirek said

        Tak samo uważam,trzeba nie miec serca by takie rzeczy pisać.Dla niektórych to ktos musi sie czołgać by ich zdaniem zasugiwał na pomoc.Wstyd takie osądy wydawać,wstyd!

        • Elżbieta Bukowska said

          Jesli nawet bym tak pomyślała co nie daj Boże, nigdy bym tego głośno nie powiedziała.Nie sądź byś nie był sądzony. Nie wszyscy są tak roztropni i przewidujący aby uchronić się przed kłopotami zwłaszcza materialnymi. Kto ma i może pomóc niech pomaga ale z głową. Swoją drogą przy niskich dochodach nie wolno się zadłużać.

        • Dana said

          Właśnie jest coś takiego jak spirala długu.Potem zostaje się na goło i z długami , które przechodzą na dzieci,Już jeden kredyt spłaca syn i to byłby drugi kredyt.

        • Dana said

          Zadłużanie się zbyt lekkomyślne ściąga na kark komornika.

      • Mariusz said

        Osoby ubogie w Gminach mogą skorzystać z pilotażowego programu O Przeciwdziałaniu Wykluczeniu
        Społeczeństwa Informatycznego w ramach UE. Otrzymują darmowo cały sprzęt plus Internet darmo.
        Warto także wiedzieć, że to na ogół sprzęt używany z zainstalowanym oprogramowaniem. I jeszcze
        jedno, o Internet mogły się starać tylko osoby korzystające np. z zasiłków na dzieci GOPS.

      • gwiazdka said

        Jezus nienawidzi telewizji i dlatego nie mam telewizora juz od lat i jest mi z tym dobrze.

        • Dana said

          A TV Trwam ,co powiesz.

        • gwiazdka said

          Dana …TV Trwam – mam w internecie..

        • rafael said

          poza TV Trwam mało co oglądam telewizję, trochę TVP Info. Więcej oglądam TV Republika. Ale najwięcej słucham Radio Maryja, różaniec, rozmowy niedokończone, różne transmisje.

        • cox21 said

          @Gwiazdka- To jednak nadal jest telewizja.

        • black.elizz said

          Weźcie poprawkę na wiek. Co innego oglądają staruszkowie , co innego osoby dojrzałe a, a co innego nastolatki. TV Trwam ma bardzo ciekawe audycje, Ale dla nastolatka to za mało.
          Z resztą same muszą wybrać , bo się buntują jak się je zmusza do do czegoś i wtedy wojna w domu murowana.

    • Marek said

      Kiedyś dziennikarz zapytał Siostrę Teresę z Kalkuty: Czy nie ma wątpliwości dając jałumużnę biednym, że wydadzą ją na alkohol lub na innezbędne rzeczy? Siostra odpowiedziała:” … wolę mieć te wątpliwości dając niż nie dając…”

    • Beza said

      Właśnie łatwo wydawać wyroki, ja wiem, że internet i laptopa rodzina Małgosi dostała z Urzędu Marszałkowskiego Województwa, dzięki temu może kontaktować się ze światem i może poprosić o pomoc. Wiem, że Małgosia nawet od własnej rodziny nie może liczyć na pomoc. Janusz chciałbyś mieszkać w takich warunkach i nie mieć czasami nawet na chleb. Wiem, że Małgosia i jej rodzina to pobożni ludzie i na pewno nie kłamią.

    • szafirek said

      A skąd wiesz,że ktoś np. nie sprezentował Małgosi rodzinie tv i internetu by umilić im czas w tym walącym się domu,by mogli zaglądać na blog Królowej Pokoju? Nie przyszło Ci to do głowy?

      • rafael said

        ten internet jest darmowy z gminy ze środków unijnych. Mój brat ma taki sam. A szybkość tego internetu ma wiele do życzenia, jest powolny, nadaje się tylko do przeglądania stron, ale by coś obejrzeć np. na youtube to już nie. Nie wiem co robi gmina, powinna się zainteresować pomoc społeczna, zapewnić mieszkanie socjalne lub zastępcze. W tej wilgoci nikt nie powinien mieszkać. Kopaczka chce przyjąć muzułmanów, a my w Polsce mamy komu pomagać, a nie obcym kulturowo i ludziom, którzy ścinają chrześcijanom głowy. Tyle biedy w kraju, poza tym jest wielu rodaków na wschodzie, tych powinniśmy sprowadzać do siebie i pomagać biednym, jak to małżeństwo.

        • szafirek said

          Już wiem,musiałysmy z Bezą pisać mniej więcej w tej samej chwili.A Januszowi nie wpadło nawet do głowy,że sprawy tak mogą sie mieć tylko od razu wyliczył Małgosi ile by zaoszczędziła.Brak słów do takich ludzi…

        • basiaka said

          Ja tez mieszkam w Kujawsko -pomorskim
          W naszej gminie takim ludziom dają mieszkania
          komunalne po szkołach podstawowych które przerobili na mieszkania komunalne trzeba iść do burmistrza lub wójta i muszą dać mieszkanie komunalne albo do Jaworowicz to się znajdzie
          Jednej matce samotnej z trójka dzieci nie chcieli dać to ściągła tv i od razu sie znalazło w tej szkole
          co pisałam

        • barbara said

          Co to za gmina że daje darmowy internet do takiego mieszkania wstyd i hańba niech burmistrz zamieni się i niech on tam mieszka a idzie zima ………..tam nie można mieszkac…

    • Beza said

      Właśnie Małgosia napisała mi : ,,Dziekuje Kochana-czytalam komentarze,to prawda wisza dwie anteny-lecz ta siwa na rogu-jest nieczynna,jak sie wprowadzilismy-to juz byla-a kabel jest odciety,i jest owiniety-wokol tej anteny.Telewizor i antene satelitarna dostalismy od kuzyna Michala z Rywaldy-niedaleko nas mieszka..chcialam napisac na blogu-ale mi rozlancza internet,nie moge dodac komentarza.

    • Dana said

      Janusz to jest rodzina wielodzietna , każdy kto ma chociaż jedno dziecko wie jaki to wydatek miesięczny.A przy czwórce czy szóstce dzieci to spora kwota miesięcznie .Jedzenie ,ubranie ,książki do szkoły.

    • Dana said

      Janusz czy ty masz dzieci ?

    • black.elizz said

      Powiem ta: internet ok, bo jeśli dzieci uczą się w podstawówce, czy gimnazjum, to mają zadania do odrobienia na ocenę z Matlandii i Gimplusa. No i Internet to kopalnia wiedzy. Niestety i dobrej i złej.
      Ale tv… Sama nie mam już od prawie ośmiu lat, bo nie ma tam żywcem co oglądać. Szkoda pieniędzy. Poza tym jeśli się chce, to są streamy i można śmiało oglądać co się chce i za darmo.

      • black.elizz said

        Nie wiem czemu moja wypowiedź powędrowała tak daleko, miało być pod komentarzem o widniejacych antenach na dachu, nie pamiętam czyjego autorstwa. Nie istotne z resztą.

        • Dana said

          Można też jeść odpady ze śmietnika .Miejmy trochę litości dla tych dzieci i rodziców i nie każmy im mieszkać w szałasie ,bo to jeszcze więcej oszczędności.

        • black.elizz said

          O, cześć Dana. Jak od Ciebie już mi się oberwało, to znaczy, że już jestem „swoja”🙂 Ja nic złego nie miałam na myśli. Wiem, że jak się ma dzieci to nie da rady odciąć się od mediów, bo szkoła tego wymaga na bieżąco. I nie ma tłumaczenia, że ja nie mam. MASZ MIEĆ.
          A co do preferencji kulinarchych, to nie wnikam😉

        • Dana said

          Przesyłanie buziaczków i całusków nie wystarczy.

        • black.elizz said

          Pffff… Nie no, lepiej opitalać ludzi czy sobie na to zasłużyli czy nie.
          A to, czy wyślę pieniądze, to jest moja prywatna sprawa i na pewno nie będę się tym chwalić na blogu, ” żeby wszyscy widzieli jaka jestem wspanialomyslna. ”
          I żeby nie było nieporozumień, to tam jest cudzysłów, bo użyłam ironii.

        • black.elizz said

          Poza tym gdzie Ty tam widzisz buziaczki i całuski ?
          Na przyjemności trzeba sobie zasłużyć🙂

        • Dana said

          Całuski są przesyłane na tym blogu .

        • Dana said

          Oczywiście nie do mnie .Ale „przyjaciół poznaje się w biedzie ” i to jest przysłowie prawdziwe jak mało które.

        • black.elizz said

          Oj, żebyś wiedziała, jak dobrze Cię rozumiem… Bardzo boleśnie się o tym przekonaliśmy. I to nie będąc w potrzebie, ale niosąc tę pomoc. A potem okazało się … ech… szkoda gadać… ;(

        • robert6419 said

          Proponuje przelaczyc na request desktop site i powinno byç w porzàdku.
          Czyli PC widok.

        • Anka said

          +
          black.elizz said:

          ” Bardzo boleśnie się o tym przekonaliśmy. I to nie będąc w potrzebie, ale niosąc tę pomoc.”

          Witaj w klubie!

        • Dana said

          Są różne reakcje na pomoc ,ale przeważnie Pozytywne.

          1359 powodów, dla których warto pomagać
          W weekend zakończyła się nasza akcja #Pomagam na portalu Facebook. 1359 internautów podzieliło się swoimi przemyśleniami, dlaczego warto pomagać. „Lubię to” zostało naciśnięte 71984 razy.

          Od 13 maja do 2 czerwca internauci odpowiadali na pytania: „Dlaczego pomagamy? Dlaczego warto pomagać?” oraz głosowali na najlepsze wpisy.

          Oto wybrane wpisy internautów, które uzyskały największą liczbę głosów:

          · #Pomagam. Pomagam, bo wiem, że dobro zawsze wraca🙂 Pomaganie sprawia mi radość. Uśmiech na twarzy drugiej osoby, powoduje uśmiech również na mojej twarzy🙂

          · Pomagam bo tak trzeba. Kiedyś może to ja, moje dzieci lub rodzina będzie potrzebować waszej pomocy;) Trzeba pomagać🙂

          · #Pomagam, bo ktoś potrzebuje pomocy i dzięki temu ma lepsze życie🙂

          · Warto pomagać, ponieważ uszczęśliwiając innych, wzbogacamy też samych siebie, porzucamy własne „ja”, klatkę pełną pychy i egocentryzmu. Stajemy się wolnymi ludźmi…🙂

          · Pomagam bo sprawia mi to ogromną radość, po prostu. #pomagam

          · Pomagam żeby świat zmieniał się na lepszy, żeby więcej ludzi się uśmiechało i miało powody do radości. Pomagam bo dzięki temu poznaje fantastycznych ludzi dla których nie tylko pieniądze mają znaczenie:)

          · Pomagam, bo sprawia mi to radość, wzbogaca moje wnętrze, daje mi sił, aby żyć i pokazuje, że Ci, co mają gorzej, mają w sobie więcej radości, niż Ci, którzy nie mają takich problemów, potrafią współczuć drugiemu człowiekowi i obdarzają nas zaufaniem, miłością. Dla takich chwil warto żyć, takich ludzi warto poznawać i doceniać…

        • black.elizz said

          Wiecie, pomagając innym nie oczekuję jakiejś wdzięczności, pochwał czy temu podobnych, ale nie spodziewałam się, że w jednym przypadku zostaniemy potraktowani przez ludzi, których uwazalismy za przyjaciół jak dojna krowa, w innym przypadku spotkaliśmy się z calkowitym odrzuceniem, pogardą i oczernianiem ( ze strony najbliższej rodziny ). W głowie się nie mieści… Innym razem moja ciocia sfinansowała budowę łazienki wraz z wyposażeniem, robocizna – wszystko. Okazało się potem, że obdarowani robili jej wymówki, że tylko same problemy, że wcale nie chcieli tego itp… A sami sobie wszystko wybierali, ona tylko zapłaciła.
          Ech… Brak słów…

        • Dana said

          To prawda ,że w momencie pożyczania pieniędzy kończą się przyjaźnie.Jest nawet powiedzenie :” Dobry zwyczaj nie pożyczaj”.
          Stare przysłowie prawdę ci powie. Pożyczanie pieniędzy znajomym to prosta droga do ich stracenia.

          Ale tu chodzi bardziej wsparcie w formie jałmużny.

          Owoce jałmużny

          Podczas dawania jałmużny uruchamia się szereg duchowych i naturalnych procesów, które zaczynają świadczyć o działaniu Bożym. Z jednej strony zostaje zaspokojona potrzeba ubogiego człowieka, który będąc nią obdarowany zaczyna dziękować darczyńcy i Bogu. Pod wpływem dziękczynienia, zmienia się obraz samego Boga i chrześcijaństwa zbliżając wspomożonego do Boga i społeczeństwa. Z drugiej strony, dający jałmużnę otrzymuje niebiańską nagrodę, już nie mówiąc, że wzrasta poznanie Boga w jego życiu. Jałmużny, tak jak modlitwy, również docierają do nieba i przynoszą duchowe przełomy w życiu darczyńców. Przykładem może tu być postawa Korneliusza, opisana w Dziejach Apostolskich. Jego pobożne życie wsparte modlitwami i jałmużnami przyniosło w swoim czasie poznanie Ewangelii krajom pogańskim (Ap 10,2-4). Dając to, czego i tak nie możemy zatrzymać dla siebie, zyskujemy sobie skarb, którego nigdy nie stracimy. Jezus zachęca, by „uczynić sobie sakwy, które nie niszczeją, skarb niewyczerpany w niebie, gdzie złodziej nie ma przystępu, a mól nie niszczy” (Łk 12,33). W taki więc sposób, nie tylko zyskujemy sobie niebo, ale mamy również swój udział w szerzeniu królestwa Bożego już tu na ziemi, w naszym konkretnym miejscu i czasie.

        • black.elizz said

          W naszym przypadku nie chodziło o pożyczkę, ale o danie możliwości pracy. Fajnej w dodatku. Poza tym że wszystkim się zgadzam.

    • Dana said

      Dom Świętej Siostry Faustyny

      „Jezus w postaci ubogiego młodzieńca dziś przyszedł do furty. Wynędzniały młodzieniec, w strasznie podartym ubraniu, boso i z odkrytą głową, bardzo był zmarznięty, bo dzień był dżdżysty i chłod­ny. Prosił coś gorącego zjeść. Jednak gdy poszłam do kuchni, nic nie zastałam dla ubogich; jednak po chwili szukania znalazło się trochę zupy, którą zagrzałam i wdrobiłam trochę chleba, i podałam ubogiemu, który zjadł. W chwili, gdy odbierałam od niego kubek, dał mi poznać, że jest Panem nieba i ziemi. Gdym Go ujrzała, ja­kim jest, znikł mi z oczu. Kiedy weszłam do mieszkania i zasta­nawiałam się nad tym, co zaszło przy furcie, usłyszałam te słowa w duszy: Córko moja, doszły uszu moich błogosławieństwa ubo­gich, którzy oddalając się od furty błogosławią mi, i podoba”ło mi się to miłosierdzie twoje w granicach posłuszeństwa, i dlatego zszedłem z tronu, aby skosztować owocu miłosierdzia twego miłosierdzia .

      św. Siostra Faustyna, Dz. 1312

      • Dana said

        1231.

        SERCE ŚW. FAUSTYNY BYŁO MIESZKANIEM PANA JEZUSA EUCHARYSTYCZNEGO

        +

        J.M.J.

        Dziś Jezus zamieszkał w mym sercu,
        Zszedł z wysokiego tronu nieba,
        Wielki Pan, wszechrzeczy Stwórca,
        Przyszedł do mnie w postaci Chleba.

        O Wiekuisty Boże w piersi mej zamknięty,
        A z Tobą mam niebo całe,
        I z Aniołami śpiewam Ci – Święty,
        Żyję jedynie na Twoją chwałę.

        Nie z Serafinem łączysz się, Boże,
        Ale z człowiekiem mizernym,
        Który bez Ciebie nic uczynić nie może,
        Ale Tyś dla człowieka zawszę miłosierny.

        Me serce jest Ci mieszkaniem
        O Królu wiecznej chwały,
        Panuj w mym sercu i króluj w nim,
        Jako w pałacu wspaniałym.

        O wielki, niepojęty Boże,
        Któryś raczył tak się uniżyć,
        Cześć Ci oddaję w pokorze,
        I błagam, abyś mnie raczył zbawić.

    • Aneta said

      Przecież dom jest właściciela a nie Małgosi i męża , więc i antena własnością jego jest myślę.

  9. pio0 said

    DZIEŃ 7 – 16.11.2015 – wtorek

    z Psalmu 147

    …On leczy złamanych na duchu
    i przewiązuje ich rany…

    Przez Płomień Miłości Serca Pana Jezusa i Serca Maryi,
    za wstawiennictwem wszystkich Świętych i Dusz w Czyśćcu cierpiących:

    Intencja:

    ” O uwolnienie od zniewoleń i uleczenie zranień duchowych Marka, oraz uzdrowienie międzypokoleniowe w jego rodzinie”

    Modlitwy:

    3x Ojcze Nasz…
    3x Zdrowaś Maryjo..
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    1x O, Krwi i Wodo, któraś wypłynęła z Najświętszego Serca Jezusowego jako Zdrój miłosierdzia dla nas, ufamy Tobie!

  10. Gosia 3 said

    Dostałam od Księdza, nie wiem może już było na blogu. Ja to obejrzałam 1 raz.
    MATTEO – FILM
    http://gloria.tv/media/yB8xUWwRYY2

    Bardzo polecam materiał o kulisach i niesamowitych rzeczach jakie się działy podczas tworzenia tego filmu , mówi reżyser Matteo mimo, że umarł, nadal egzorcyzmuje’ Michał Kondrat w Hamburgu

    • Mariusz said

      Witaj Gosiu 3,
      Czy masz jakąś wolną Tajemnicę Różańca – najlepiej Bolesną oprócz 2 i 4
      Pozdrawiam.

      • Gosia 3 said

        Witaj Mariuszku! dziękuję za pamięć w modlitwie , wiesz że codziennie modlę się za Ciebie także.
        Pewnie Mariuszu! chcesz być strażnikiem bo już Nowenna trwa. To jak tak bardzo pragniesz to módl się także Cierniem Ukoronowanie aby ta korona ciernista zamieniła się jak najszybciej w Koronę Chwały naszego Zbawiciela. 🙂 Pozdrawiam

      • Mariusz said

        Tak Cierniem ukoronowanie. Pa!

  11. http://www.niedziela.pl/artykul/19095/Episkopat-nt-Grzechu-pokoleniowego-i

    Episkopat nt. ,,Grzechu pokoleniowego” i ,,uzdrowienia międzypokoleniowego”
    „Jedynym grzechem, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie jest grzech pierworodny”,

    Reinkarnacja grzechu’ czy też ‘przechodzenie’ grzechu na kolejne pokolenia, o którym nauczają zwolennicy ‘uzdrowienia międzypokoleniowego’, nie ma uzasadnienia ani w Piśmie św., ani w Tradycji i nauczaniu Kościoła.
    ….
    Konferencja Episkopatu Polski podjęła decyzję o zakazie celebrowania Mszy świętych i wszelkich nabożeństw z modlitwą o uzdrowienie z „grzechów pokoleniowych” czy o „uzdrowienie międzypokoleniowe”.

    Wj XX.5 Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą.

    Czy przykładem grzechu pokoleniowego nie jest przykład cudzołóstwa Dawida z Batszebą, który to grzech zaraził jego dzieci??
    IISm XI: Dawid popełnił cudzołóstwo z Batszebą, a następnie doprowadził do śmierci męża Batszeby, gdy ta zaszła w ciążę.
    IISm XIII w historii o Amnonie i Tamar czytam, że morderstwo i grzechy natury seksualnej były kontynuowane w następnym pokoleniu.
    Absalom w IISm XVI.21-22, gdy dopuścił się niemoralności.
    Salomon również miał słabość do kobiet IKrl XI.1-6.

    Jest pewien trend podobieństw w tym co dziedziczymy po swoich przodkach. W tym co dobre i tym co złe, fizyczne podobieństwo genowe jak i duchowe wychowawcze.
    Ga III.13 Z tego przekleństwa Prawa Chrystus nas wykupił
    Wj XX.6 Okazuję zaś łaskę aż do tysiącznego pokolenia tym, którzy Mnie miłują i przestrzegają moich przykazań.

    Dlaczego jednak ten sam błąd powtarza się wraz z grzechem pierworodnym i upadamy grzesząc?

    • szach42 said

      Słusznie Episkopat postąpił. Dziedziczymy tylko i wyłącznie grzech pierworodny. Każdy inny grzech, jest tylko i wyłącznie grzeszącego. Natomiast dziedziczyć możemy skutki grzechu.
      Poprzez złe pojmowanie zwrotu „grzech pokoleniowy”, ludzie zbaczają w kierunku judaizmu, który uznawał kalectwo, jako karę za grzech .Pan Jezus wyraźnie się odciął od takiego poglądu (ani on nie zgrzeszył ,ani jego rodzice…ale stało sę tak, żeby się na nim objawiły sprawy Boże”
      Co do przykładów z Pisma Św, to niestety, żaden dowód. Większości ludzi na świecie dotyka ta sfera sexu, więc nic dziwnego,że królowie również popadali w te grzechy.

  12. Krystyna said

    Kochani, przepraszam, ze nie na temat.
    Prosze o rade,gdzie mozna kupic 7% jodyne, ktorej pilnie potrzebuje. Moze ktos stosowal?
    Pytalam w aptekach, maja tylko 2%.
    Serdecznie dziekuje za odpowiedz. Z Bogiem.

  13. Dana said

  14. Magda said

    Jak bylam mala, moj nie zyjacy juz tato zawsze mi powtarzal, ze jezeli chce komus cos dac, to powinnam to zrobic, ale nie pytac po co to komus czy na co. Chcesz to daj, jezeli nie chcesz to nie dawaj i nie komentuj po co to komu i na co.
    Uwarzam, ze NIEKTORYCH komentowanie, tutaj na blogu jest poprostu nie na miejscu. Z Bozym Blogoslawienstwem…

  15. Stokrotka said

    Witajcie wlasnie przyszla mi do glowy mysl,ze moze rodzina z powyzszego wpisu moglaby zglosic sie do programu ,,Nasz nowy dom,, ?

    • Stokrotka said

      Jesli jednak wyskoczylam z tym pomyslem bez sensu,wybaczcie😦 .

      • szafirek said

        To byłby super pomysł jak dla mnie,już ktoś o tym pisał.Tylko,że nic z tego nie wyjdzie,bo dom nie jest Małgosi😦

      • cox21 said

        Dlaczego bez sensu? Jeśli ten dom dałoby się wyremontować, to czemu nie?

        • Basia B said

          Bo prawdopodobnie będą musieli się jakoś zaprzedać,a jeśli to bardzo wierzący ludzie,to mogą stracić godność.Nie wierzę w bezinteresowną pomoc programu ” Nasz nowy dom”.

        • IGA said

          Po co gdybać, zapytać w programie, a na remont domu wystarczy, że da zgodę właściciel.

      • bozena said

        Oni nie sa wlascicielami tego domu, wiec nie jest ich by prawnie go remontowac…

    • Beata said

      W sprawie pomocy Małgosi dzwoniłam już do Polsatu, do tego właśnie programu. Niestety od razu powiedziano mi, że nie ma możliwości w jakikolwiek sposób jej pomóc, ponieważ nie ma ona tytułu prawnego tej czy innej nieruchomości.
      Gdyby była właścicielem to co innego.

      A w ogóle to jestem zszokowana niektórymi komentarzami.
      Łatwo co niektórzy wydają wyroki.
      Jedna i druga osoba proszą o pomoc, chociaż może było im bardzo ciężko przełamać się i opisać swoją sytuację życiową. Zrobiły to licząc, że wspólnie jako rodzina blogowa dojdziemy do jakiegoś konstruktywnego rozwiązania, może poddamy pomysły. A tu co, prześledziłam komentarze i …

      Uważam, że jeśli byłoby tak, że syn Małgosi faktycznie przeniósł by się do niej, to może warto było by się zastanowić nad zebraniem tych 10 tys. zł.
      Jednak uważam, że pierwszym działaniem, które Małgosia powinna podjąć, jest wizyta u wójta, czy burmistrza i rozeznanie czy jest możliwość znalezienia mieszkania komunalnego, bo czas nagli, zima tuż , tuż. A warunki powiem są gorzej niż tragiczne. O możliwości przyznania lokalu komunalnego nic nie wiemy. Czy były podejmowane takie próby?
      A co do zbiórki może jest możliwość przeprowadzenia ankiety z zaznaczeniem różnych kwot, po to, aby choćby hipotetycznie zorientować się, czy zbliżylibyśmy się do wymaganej kwoty.
      Jesteśmy wszyscy dorośli, więc uważam, że takie deklaracje też byłyby wynikiem podjęcia decyzji osoby świadomej, która wywiązuje się ze swoich obietnic.

  16. krystynka said

    Pokazałam mojej córce te zdjęcia Gosi i jej rodziny,w jakim bardzo złym stanie jest ten dom i powiedziałam,że jest akcja na blogu.I wiecie co?,córka wpadła na pomysł żeby o Gosi sprawie napisać na fejsie do pana Stonogi,aby zrobił akcje ogólnokrajową,bo blogowcy niewiele pomogą.Córka tak pomyślała,bo pokazała mi zdjecia z licytacji malucha małżeństwa,które mieszkało jakis czas w samochodzie.Teraz mają dom (chyba już mieszkają,ale dalej trwa akcja zbierania pieniążków na dom),więc może tym torem można się kierować,co wy na to ?

    • Aneta said

      Super pomysł, i już następnej rodzinie bez domu pomaga Pan Stonoga obecnie i choremu dziecku , może Pani Małgosia z mężem mogłaby być następna .

      • Dana said

        Przecież Stonoga ma wady.

        • krystynka said

          Dana a znasz mnie ? może ja jestem po 100 kroć gorsza od Stonogi.Zrozum,że to co my widzimy z zewnątrz jest skrzywione, wybiórcze,to ,że parę razy słyszeliśmy o nim to i tamto,to nie znaczy,że On jest az tak zepsuty do szpiku kości,może jest bardziej szlachetny niż my.Ja zawsze mysle o człowieku,bynajmniej staram sie dostrzec w nim to co jest najlepsze i wierze,że każdy będzie święty.Po za tym wiezienie,zaszczucie przez sądy,prokuratury zrobiły z tego człowieka wraka,zobacz jak czasami wybucha nasz Admin,jak wykańczaja go te rozprawy,to nie jest obojętne dla psychiki,emocje tak sie gromadzą w srodku,że czasami człowiek po prostu wybucha.

        • cox21 said

          Jak każdy z nas, co nie oznacza, że nie mógłby pomóc.

    • Beza said

      Krystynko uważam, że trzeba się chwytać różnych sposobów i możliwości, ważne tylko żeby pomóc. Jestem za, chociaż różne opinie krążą o panu Stonodze, ale jak pomaga to chwała mu za to.

  17. Chomik said

    A jak maja sie dzieci w takim domu i czy im czegoś nie potrzeba,bo nikt z Was sie nie zainteresował,Jak można im pomoc………

    • bozena said

      nie osadzaj Chomiku, jesli czytasz blog uwaznie, Gosia kiedy ma naglace potrzeby zawsze nam pisze tu na blogu, dziwie sie wiec ze Ty nie znasz jej adresu mailowego czy domowego.
      Dlaczego wiec, Ty sam jej o to nie zapytasz? Nie boj sie, odpowie Ci.

      • Dana said

        Dzieci też mają potrzeby np.muszą jeść ,ubrać się i pojechać do szkoły.

      • Chomik said

        Przepraszam was gorąco!A w jakim wieku są jej dzieciaki,bo moje dzieciaki tez chciałyby im pomoc.Pozdrawiam Bloga b.gorąco.

        • Beza said

          Oj, Chomiku jak dobrze, że zajrzałam na blog i zobaczyłam Twój wpis, nie myślałam, że jeszcze ktoś wróci do tego tematu.. Wstawiam Ci wszystko co Małgosia napisała mi o swojej rodzinie i Ich wymiary, może macie jakieś ubrania i buty, to Małgosia też chętnie przyjmie. Dziękuję Ci za Twoje zainteresowanie i Twoich dzieci.
          Niech Wam Pan Bóg Błogosław !

          Nazywam sie Malosia Nowicka,mam syna Mariusza-ktory ma juz rodzine,prace..syn Andrzej ma 21 lat-dopiero co ukonczyl szkole i szuka pracy.Zarobil sobie tez na prawo jazdy,w wakacje u ludzi pracowal.Niedawno mial wypadek-jakis mlody czlowiek samochodem sportowym zepchnal go z ulicy.Syn dachowal kolegi autem-dzieki Bogu przezyl,mimo bardzo ciezkiego stanu..Mam tez corke Iwonke-chodzi do klasy pierwszej gimnazjum,,zas Dorcia chodzi do klasy czwartej podstawowej,,maly Jasiu w tym roku poszedl do zerowki.Maz moj dorabia jako mechanik maszyn rolniczych.W sezonie jest duzo pracy,lecz w oresie jesienno-zimowym nikt w garazach niechce pracowac z gospodarzy.Maz tez leczyl sie u dermatologa-wykryto gronkowca zlocistego.Kilka lat temu cial pila drewno w zime,i zeslizgnela sie pila i wciela sie w obydwie nogi.Leczyl sie,mial zszyte,potem wdala sie infekcja i okazalo sie,ze wdal sie gronkowiec.Bral leki ketanol,amotaks i robiona mial masc w aptece..Wtedy pracowal w Grudziadzu,mial prace,potem budynek Centrostalu zostal zburzony,zostalismy osobami bezrobotnomi bez prawa do zasilku.Maz przerwal leczenie,bo czasem nie bylo na leki,maz wolal kupic jedzenie dla dzieci.Obecnie ,gdy ma ropnie,lub bole nog-to poprostu bierze leki przeciwbolowe.Ma tez przepuchline kregoslupa.Nie skarzy sie,bo sa dzieci i musza jesc.Ukonczylam z gminy kurs na kasy fiskalne i kurs komputerowy,z urzedu marszalkowskiego otrzymalismy laptopa z internetem.Skladalam w roznych placowkach cv-lecz bez doswiadczenia tak ciezko.Ale zawsze jest wiara i nadzieja,wiec chodze,jezdze,pytam i czekam.Chodze tez do gospodarzy do cukini,cebuli,fasolki,zawsze na drobne zakupy jest.Pomaga nam gmina,nasz staly dochod ,to 369zl zasilku rodzinnego i obecnie zlozylam na opal i zywnosc.Miesiac temu mielismy zailku okreowego z gminy 736zl..Po moich dzieciach tez oddaje do gminy odziez itp.Miezkamy u gopodarza,dal nam dach nad glowa,w zamian za pomoc w gospodartwie,placimy co drugie rachunki.Najgorszy jet terazniejzy okre.brak pracy,brak opalu,cieplej odziezy dla dzieci..Nie prosze o pomoc finansowa,gdyz wiem jak ciezkie sa czasy i kazdemu jest ciezko.Prosze o jakakolwiek pomoc dla moich dzieci-za jakokolwiek pomoc SERDECZNE BOG ZAPLAC…ja tez sie lecze,mialam zabiegi,narzadow rodnych ,slyzalam juz tez,ze moga byc zmiany rakowe,lecz dopiero czekam na odczytanie wynikow…Serdecznie pozdrawiam.Z PANEM BOGIEM

          Bog Zaplac Kochana….Iwonka ok 170cm but 41-42….Dorcia ok 160cm but 38-39….Jasiu ok 130cm but 32-33…Andrzej ok 175cm but 43…Maz tak samo jak Andrzej…a ja ok 170cm but 39-40…Jestesmy zarejestrowani w urzedzie pracy-mamy tam ubezpieczenie..Rozmawialam z pania z opieki o zasilku na leki,lub rencie chorobowej-ale jest podobno problem z tym,ze maz niema ciaglosci leczenia,bo przerwal..praktycznie leki bierze,te ktore sa w domu..i ma jeszcze masc agrosulfan i troche ketonalu..Prosze Kochana Bog Zaplac wszystkim za ogromna pomoc..dzis dojedzie do nas wegiel i juz nie bedzie szronu w domu-jak beda mrozy-bo dzieki tej pomocy-bedzie cieplo.Z Panem Bogiem

    • Beza said

      Chomiku cały czas się interesujemy i pomagamy – nasza rodzina blogowa. Ostatnio pomogliśmy rodzinie Małgosi zebrać na opał, ciepłe buty i kurtki na zimę dla dzieci. Widocznie nie było Cię na blogu Chomik w tym czasie jak trwała zbiórka, to teraz się włącz.
      Z Panem Bogiem !

      • IGA said

        Bezuniu, przeczytałam teraz o sytuacji mieszkaniowej. Małgosi. Wiedziałam o tym z wcześniejszych wpisów. Ale jak zobaczyłam teraz zdjęcia, to nogi mi się ugięły i za serce ścisnęło. Aż płakać się chce. Pomogliśmy trochę jak piszesz w bieżących wydatkach. Ale teraz co począć, jak pomóc? Jak coś wymyslimy to się przyłącze. Myślę, żeby może zrobić zrzutkę od nas jeszcze raz. Zebralibyśmy na domek, może chociaż na część raty? Najgorzej jak człowiek widzi straszną krzywdę ludzi i jest bezsilny !! Tak mi przykro, ale co będę mogła to pomogę, tylko ogłoście nam.

        • Beza said

          Kochana IGO, już się nasza cudowna rodzina blogowa włączyła, wpłacają pieniążki, Małgosia przysłała mi maila, że po pierwszym dniu wpłynęło na konto 2000 zł. Miejmy nadzieję, że jeszcze coś wpłynie, gdyby jeszcze zbiórka w kościele Małgosi się udała to może na część raty by się uzbierało. Tak bardzo bym chciała, żeby ten zły los od rodziny Małgosi się wreszcie odwrócił, żeby wreszcie stanęli na nogi i nie martwili się ciągle o jutro.
          Pozdrawiam !

        • krystynka said

          Beza jeśli masz kontakt z Gosia to napisz jej o tej opcji z panem Stonoga,żeby do niego napisała i opisała całą sytuacje,wierze,że sie zainteresuje ich rodzina i losem.

        • Beza said

          Dobrze Krystynko napiszę.
          Pozdrawiam !

  18. pio0 said

    Anioł Pański zwiastował Pannie Maryi.
    I poczęła z Ducha Świętego.
    Zdrowaś Maryjo…

    Oto ja Służebnica Pańska.
    Niech mi się stanie według słowa twego.
    Zdrowaś Maryjo…

    A Słowo Ciałem się stało.
    I mieszkało między nami.
    Zdrowaś Maryjo…

    Módl się za nami święta Boża Rodzicielko, abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

    Módlmy się. Łaskę Twoją prosimy Cię Panie racz wlać w serca nasze, abyśmy, którzy przez Zwiastowanie anielskie, Wcielenie Chrystusa Syna Twojego poznali przez mękę Jego i krzyż do chwały zmartwychwstania zostali doprowadzeni. Przez Chrystusa Pana naszego.
    Amen.
    ————————————-
    3x. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu….
    Wieczne odpoczywanie raz zmarłym dać Panie…

    • Milla said

      Za szczęśliwą operację dla Marysi .

    • Kasia1 said

      dzięki Tobie teraz codziennie odmawiam Anioł Pański.

    • Milla said

      O Uzdrowienia dla: Edytki, Aleksandra, Zosi, Mieczysława, Stanisława i wszystkich potrzebujących też uzdrowienia z bloga dzNMP.

      • Gosia 3 said

        Za zdrowie dla Mariusza i jego mamy, a także za zdrowie Szafirka, moich wnuków i małej Moniczki !!!

        • barbara1kanada said

          Bog zaplac za pamiec Gosiu3 ! Moniczka faktycznie wciaz potrzebuje duzo modlitwy. Jest obecnie w trakcie otrzymywania naswietlen, na przemian z chemia😦 Da Bog ze z tego wyjdzie cala i zdrowa.
          Niech Tobie, Twoim bliskim i wszystkim blogowiczom Bog Wszechmogacy i Milosierny blogoslawi i wspomaga.

        • Beza said

          ZA CAŁĄ RODZINĘ BLOGOWĄ !!!!!

          MACIE WIELKIE SERDUCHA !!!! MAŁGOSIA WŁAŚNIE MI NAPISAŁA, CZYM ŚPIESZĘ WAM DONIEŚĆ.

          Moja Kochana-na konto wplynelo ok 2 tys zl…Szkoda-tylko,ze nie moge dodac komentarza-na blogu..Bog Zaplac Kochani za Wszystko

  19. Malgosia said

    KOCHANI SERDECZNE BOG ZAPLAC

  20. Małgosia said

    Kochani..pragne bardzo podziekowac.Pragne Was poinformowac ze dzieki temu blogowi.Mam cudowne osoby wokol siebie.Sluza rada.pomoca..mam okazje wyjechac za granice do pracy na przelomie stycznia-czerwca..dziekuje

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
