Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Listopad 23rd, 2015

Komunikat dotyczący Medalików

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 listopada 2015


Dziś doszły Medaliki. Fotki poniżej. Medaliki są ładne, duże. Wielki minus Medaliki szły ponad 2 tygodnie mimo ceny wysyłki 215 USD. Od momentu przyjścia do Warszawy do momentu dostarczenia do mnie upłynęło 8 dni. Trochę za szybko ogłosiłem komunikat o składaniu zamówień i wpłacie na konto pieniążki. Okazało się że w Warszawie Urząd Celny paczkę zatrzymał i naliczył 23 % VAT oraz 4% cła co zmusiło mnie do zapłacenia przy odbiorze paczki 1250 zł co daje dodatkowy koszt 4,17 zł. Mówi się trudno, moja wina źle to zorganizowałem. Wszystkim którzy zamówili Medaliki dzisiaj pakuje w list i być może jutro albo najpóźniej pojutrze wysyłam pocztą. Medaliki wysyłam nie poświęcone.

Anna Ł. z Warszawy – brak kodu pocztowego

 

20151123_174250 20151123_174357

.

20151123_174452

Co się tyczy następnego zamówienia.

Dotychczas wpłynęło zamówień na około 300 szt. Nie traktuję je jako zamówienie. Osobiście nie bardzo mam ochotę na robienie kolejnego zamówienia, a wszystko to z powodu tych kosztów w Warszawie, oraz faktu że notują po peselu człowieka że nabył dane rzeczy. Dzwoniłem do producenta w Polsce ale powiedział mi że mogą wyprodukować ale tylko ze srebra i szacunkowo ocenił cenę Medalika na około 30 zł.  Sprowadzając oryginał z USA cena aluminiowego wynosi 30 zł. Zamówienia mailowe które wpłynęły po komunikacie iż Medaliki się skończyły nie będą brane pod uwagę. Mogę jeszcze raz zrobić zamówienie ale takie warunki:

– Medalik 30 zł

– Składamy zamówienie mailem  przez 2 dni. Po 2 dniach wysyłam wszystkim zamawiającym nr. konta i dokonujecie wpłaty

-czas na wpłaty – 7 dni

– po 7 dniach ja zamawiam w USA i wpłacam pieniądze

-czekam na wykonanie i wysyłkę co potrwa 2-3 tygodnie

-opłacam cło i VAT i pakuje w listy do odbiorców.

Istnieje możliwość zamówienia innego medalika np. srebrnego czy z brązu. Cena według cennika plus 23 % VAT plus 4% cła plus około 1 USD wysyłka

Cennik Medalików

http://www.jkmi.com/jesus-king-of-all-nations-1/jesus-king-of-all-nations-medals

Wysyłam również za granicę nie ma żadnego problemu prócz kilka złotych więcej na przesyłkę. Z zagranicy najkorzystniejsza jest wpłata przez PayPal mój adres konta PayPal to nkallegro@gmail.com

Jeśli są chętni to proszę jeszcze raz przysyłać zamówienia z ilością zamawianych Medalików na maila nkallegro@gmail.com   W środę wieczór zacząłbym wysyłać numer konta. Dlaczego w środę? Dlatego że chcę zobaczyć że jest ilość przynajmniej 200 szt. Gdyby było mniej niż 200 szt nie opłaca się zamawiać. Koszt przesyłki jest zbyt duży. czekam na zamówienia.

 

Posted in KOMUNIKATY | Otagowane: | 96 Komentarzy »

Reżimowa TVP info

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 listopada 2015


Dziś wieczorem komunikat w sprawie Medalików

We wczorajszym  programie pt. „Minęła 20-ta”, to co zaprezentowała w rozmowie z prof. Piotrem Glińskim prowadząca Karolina Lewicka to, delikatnie mówiąc, brak kultury. A mówiąc prosto z mostu BYDŁO. o co przedstawia w Polsce pseudo dziennikarze nie mieści się w żadnych światowych ramówkach. Nawet w komunistycznej Korei udają neutralnych. Dyrektor Teatru we Wrocławiu to oczywiście kolega Petru z Nowoczesnej.

Proszę zobaczcie program

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/minela-dwudziesta/wideo/22112015-2010/22458025

Posted in Zdrajcy Polski | Otagowane: , , , | 142 Komentarze »