Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Komunikat dotyczący Medalików

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 Listopad 2015

Dziś doszły Medaliki. Fotki poniżej. Medaliki są ładne, duże. Wielki minus Medaliki szły ponad 2 tygodnie mimo ceny wysyłki 215 USD. Od momentu przyjścia do Warszawy do momentu dostarczenia do mnie upłynęło 8 dni. Trochę za szybko ogłosiłem komunikat o składaniu zamówień i wpłacie na konto pieniążki. Okazało się że w Warszawie Urząd Celny paczkę zatrzymał i naliczył 23 % VAT oraz 4% cła co zmusiło mnie do zapłacenia przy odbiorze paczki 1250 zł co daje dodatkowy koszt 4,17 zł. Mówi się trudno, moja wina źle to zorganizowałem. Wszystkim którzy zamówili Medaliki dzisiaj pakuje w list i być może jutro albo najpóźniej pojutrze wysyłam pocztą. Medaliki wysyłam nie poświęcone.

Anna Ł. z Warszawy – brak kodu pocztowego

 

20151123_174250 20151123_174357

.

20151123_174452

Co się tyczy następnego zamówienia.

Dotychczas wpłynęło zamówień na około 300 szt. Nie traktuję je jako zamówienie. Osobiście nie bardzo mam ochotę na robienie kolejnego zamówienia, a wszystko to z powodu tych kosztów w Warszawie, oraz faktu że notują po peselu człowieka że nabył dane rzeczy. Dzwoniłem do producenta w Polsce ale powiedział mi że mogą wyprodukować ale tylko ze srebra i szacunkowo ocenił cenę Medalika na około 30 zł.  Sprowadzając oryginał z USA cena aluminiowego wynosi 30 zł. Zamówienia mailowe które wpłynęły po komunikacie iż Medaliki się skończyły nie będą brane pod uwagę. Mogę jeszcze raz zrobić zamówienie ale takie warunki:

– Medalik 30 zł

– Składamy zamówienie mailem  przez 2 dni. Po 2 dniach wysyłam wszystkim zamawiającym nr. konta i dokonujecie wpłaty

-czas na wpłaty – 7 dni

– po 7 dniach ja zamawiam w USA i wpłacam pieniądze

-czekam na wykonanie i wysyłkę co potrwa 2-3 tygodnie

-opłacam cło i VAT i pakuje w listy do odbiorców.

Istnieje możliwość zamówienia innego medalika np. srebrnego czy z brązu. Cena według cennika plus 23 % VAT plus 4% cła plus około 1 USD wysyłka

Cennik Medalików

http://www.jkmi.com/jesus-king-of-all-nations-1/jesus-king-of-all-nations-medals

Wysyłam również za granicę nie ma żadnego problemu prócz kilka złotych więcej na przesyłkę. Z zagranicy najkorzystniejsza jest wpłata przez PayPal mój adres konta PayPal to nkallegro@gmail.com

Jeśli są chętni to proszę jeszcze raz przysyłać zamówienia z ilością zamawianych Medalików na maila nkallegro@gmail.com   W środę wieczór zacząłbym wysyłać numer konta. Dlaczego w środę? Dlatego że chcę zobaczyć że jest ilość przynajmniej 200 szt. Gdyby było mniej niż 200 szt nie opłaca się zamawiać. Koszt przesyłki jest zbyt duży. czekam na zamówienia.

 

Odpowiedzi: 96 to “Komunikat dotyczący Medalików”

  1. Rafał said

    Wyczyściłem konto. Przeleję różnicę koło 10’go – trochę mi głupio wpłacać 5 zł🙂
    Pozdrawiam i dziękuję za fatygę.

  2. Rafał said

    Nie w temacie ale ciekawy artykuł.
    Ruska tuba ujawnia w jaki sposób wyniszczany jest grecki Kościół za pomocą MFW:
    http://pl.sputniknews.com/swiat/20151123/1492063/MFW-kosciol-grecja-kryzys.html

  3. „Mąż ogłosił że występuje o stwierdzenie nieważności małżeństwa. Nie chciał ze mną rozmawiać. Zapowiedział że wyrzuci mnie z domu. Straszył prawnikami…” Przeczytaj to dramatyczne świadectwo:
    http://pompejanska.rosemaria.pl/2015/11/agnieszka-uratowane-malzenstwo/

    • Znawca 2012 said

      To co Pan Bóg złączył niech człowiek nie waży się rozłączyć. To mówię dlatego, że to do mnie w kościele po odejściu od ołtarza odezwał się w 1972r Pan Bóg. Nie spiesz się i wybieraj tak aby nie myśleć o rozłączeniu. To własnie wtedy poznałem i zrozumiałem. Dalej nie mogę pisać.

      • Dana said

        Po ślubie już jak to mówią po ptakach -coś się skończyło, nic nie da się już zrobić .

      • Vesper said

        Standardy Pana Znawcy czyli „dalej nie mogę pisać”. Panie Znawco, my wszyscy już wiemy, że Pan ma wiedzę, którą nie chce się podzielić, za każdym razem Pan to powtarza, do znudzenia.

        • Znawca 2012 said

          To co do mnie Pan Bóg powiedział trafiło do mnie. Nie zamierzam się tym dzielić gdyż dotyczyło to mojej osoby. Chyba jasno napisałem.

        • Milla said

          Znawco 2012 Pan Bóg zabronił Ci o tym mówić i pisać? A może to co Pan powiedział trafiłoby do innych?

          Z Bogiem! Pozdrawiam

        • Vesper said

          Ale nie widzę potrzeby żeby Pan przy prawie każdym poście na blogu podkreślał, że ta wiedza została przekazana Panu do wyłącznej wiadomości! Nie wiem co to ma na celu, podkreślenie wyjątkowości? Jeden, drugi, trzeci taki komunikat wystarczy.

        • Dana said

          Znawco jeżeli to jest do twojej wiadomości to poco o tym peplasz ? Nikt ci nie zazdrości twoich prywatnych wskazówek .Każdy ma inne życie i inne problemy.

    • Okto said

      Dodam, że puenta jest ciekawsza…

  4. Miriam said

    I ja też doślę .
    Bóg zapłać

  5. Basia B said

    Adminie,ze swej strony uczynię to samo ,co Rafał.Tak trzeba.Dziękuję.

  6. Magda 2 said

    Moi kochani blogowicze. Wyczuwam ostatnio nerwowość na blogu odnośni Intronizacji Chrystusa w naszym kraju. Czy biskupi zdążą czy nie? więc muszę wam coś napisać co mnie uspokoiło całkowicie.

    Jest u nas na parafii oprócz proboszcza ksiądz już wiekowy, na emeryturze tzw. starej daty. Jak mówi kazanie to tak, że aż mury drżą i nie „owija wełnę w bawełnę”, tylko mówi konkretnie na temat, że aż chce się słuchać. Byłam u niego ostatnio u spowiedzi i tak wspomniał by modlić się za Ojczyznę i jakoś tak opowiedziałam mu o naszej blogowej NP, o sposobie podziału ile ludzi się mniej więcej modli jak długo i że już parę dziesiątek NP poszło już do Nieba. Był zachwycony. Powiedział, że też odmawia NP za Ojczyznę, bo jest już na emeryturze więc ma czas. Spodobał mu się bardzo nasz pomysł i powiedział mi na końcu, że jak ludzie się tak modlą TO TEN KRAJ NIE ZGINIE. A ponieważ ja wiem, że wszystko co powie ksiądz na spowiedzi to tak jakby sam Jezus mówił, więc radość ogarnęła mnie ogromna. Sam Pan Jezus mi powiedział, że ten kraj nie zginie jeśli będziemy się tak modlić.

    Tak więc kochani, nie kłóćmy się tylko módlmy, módlmy. I zaufajmy nasze ukochanej Mateńce bo ona nas uratuje. Wszak sama obiecała, że NP jest ZAWSZE wysłuchana. Nie upadajmy w wierze i módlmy się.

  7. Dzieckonmp said

    Pakuję to wszystko i staram się nie pomylić. Jest tego strasznie dużo. Jak się uda jutro nadam.

    • black.elizz said

      Witam,
      Wysłałam już mailem.
      Przepraszam, że tak późno, wcześniej nie miałam czasu wejść na bloga.
      Mój synek ma jutro 10 urodziny i szykuję dla niego niespodziankę. Oprócz tego lekcje, sprawdziany w szkole, ja mam pracę i jeszcze dwójkę bąbli i mąż i już tego wszystkiego nie ogarniam…pfffff…🙂

  8. Dzieckonmp said

    Brakuje mi dokładnych adresów 3 osób.

    Już są wszyscy

  9. Edward said

    Panie Dostawco medalików!!!!Czy w przypadku tych medalików nie chodzi o medalikilecz o PIENIĄDZE!!!!!! Gdyby były one wykonane ze złotato by były tańsze. Wg MNIE JEST TO TYLKO DOWÓD NANACIĄGANIE NAIWNYCH. Od: „”Dziecko Królowej Pokoju”” <comment-reply@wordpress.com>Do: eds26@interia.pl; Wysłane: 19:05 Poniedziałek 2015-11-23Temat: [Nowy wpis] Komunikat dotyczący Medalików Dzieckonmp posted: „Dziś doszły Medaliki. Fotki poniżej. Medaliki są ładne, duże. Wielki minus Medaliki szły ponad 2 tygodnie mimo ceny wysyłki 215 USD. Od momentu przyjścia do Warszawy do momentu dostarczenia do mnie upłynęło 8 dni. Trochę za szybko ogłosiłem komunikat o sk”

    • Basia B said

      Panie Edwardzie,czy ty też zamawiałeś ten medalik?jeśli tak,to wiedziałeś o co chodzi,a jeśli nie,to się nie wysilaj z tym komentarzem.Niech Cię Bóg błogosławi!

    • Dzieckonmp said

      Edward nie zamawiał medalików. Edward nie czyta bloga od ponad 5 lat. Śmiało można powiedzieć że sprzedaję coś po raz pierwszy. Jakbym chciał zarabiać to była by to już setna sprzedaż różnych dewocjonaliów. Ale Pan Edward nie sprawdzi a śle oskarżenia. Tak postępują ludzie zazdrośni. O tym że jest drogi sam pisałem. Pisałem żeby się zastanowić i przemyśleć. Jutro zeskanuję odprawę celną i wstawię żeby nie było że coś wymyślam. Edwardowi chyba chodzi o to aby mnie zniechęcić i nie robić drugiego zamówienia.
      Proponuję też Edwardowi zaglądnąć na ceny medalików na allegro który to portal jest najtańszym jesli chodzi o ceny tych produktów. Taki medalik kosztuje 30 zł tylko różnica jest ze srebra. A fakt jest taki że srebro dziś jest bardzo tanie.

    • Krystyna said

      Panie Edwardzie, co Pan chcial osiagnac tym komentarzem?
      Niech Bog Panu Blogoslawi!

    • Piotr33 said

      Nie doszukuje się w wypowiedzi Edwarda, że to Admin jest czemukolwiek winny. Bardzo dobrze, że admin wziął na siebie wykonanie tego zadania. Jak ktoś chce narzekać sam może sobie kupić gdzie chce – na razie jest wolność w tym względzie. Ale wysyłka 225 $ to rozbój – oczywiście po stronie Amerykańskiej. za 1000$ można posłać kontener z autem. P.S. Jakby trzeba było zapłacić 500$ za przesyłkę to ja wolałbym po to samemu lecieć bo tyle kosztuje bilet w 2 strony do USA.

    • Dana said

      Pewnie Edward by chciał , aby wszystko było za darmo ,ale wtedy ktoś musi to zafundować .

  10. pio0 said

  11. Andrzej C said

    „Ojcze nasz” zablokowane, bo obraża uczucia…

    Kościół Anglikański w Wielkiej Brytanii przygotował spot reklamowy, w którym zachęca do modlitwy. Film polega na tym, że kolejne postacie występujące w klipie modlą się wymawiając słowa „Ojcze nasz”. Spot miał być pokazywany w brytyjskich kinach przed seansami – między innymi najnowszej części Gwiezdnych Wojen. Ale trzy główne sieci kinowe w Wielkiej Brytanii odmówiły emisji spotu twierdząc, że mógłby on zostać odebrany przez niektórych jako obraźliwy.

    http://tvn24bis.pl/swiat-w-poludnie-swiat-o-czwartej,128,m/kosciol-reklamuje-sie-modlitwa-ojcze-nasz-zablokowane-bo-obraza-uczucia,596966.html

    • Andrzej C said

      Tutaj zablokowane Ojcze nasz, o którym powyżej:

    • Merowie Francji odpowiadają na ataki terrorystyczne. Chcą więcej laicyzmu i mniej… chrześcijaństwa!
      AMF chce całkowitego zniknięcia szopek Bożonarodzeniowych z budynków publicznych, bo mają one stwarzać zagrożenie (!) dla „wspólnego życia”. Stowarzyszenie nalega, by wszystkie osoby, które otrzymały mandat przedstawicielski w wyborach powszechnych, zachowały w czasie uroczystości religijnych… radykalną neutralność osobistą. Na czym ma ona polegać? Na przykład, na niewykonywaniu znaku krzyża!
      AMF idzie jeszcze dalej. Przedstawiciele tej organizacji twierdzą, że zagrożeniem dla neutralności jest także udział urzędników w procesjach czy chrztach statków. Nawet, jeśli wydarzenia te wpisane są w imprezy kulturalne. Według francuskich laicyzatorów, merowie nie powinni także popierać festiwali i koncertów z muzyką religijną.
      Read more: http://www.pch24.pl/merowie-francji-odpowiadaja-na-ataki-terrorystyczne–chca-wiecej-laicyzmu-i-mniej-chrzescijanstwa-,39608,i.html#ixzz3sPVOe9C0

      • cox21 said

        Głupki myślą, że to coś pomoże, a to nic nie da. Wprost przeciwnie.

        • Basia B said

          Cox21,na naszych oczach sprawdzają się słowa P|ana Jezusa o tym,czy znajdzie wiarę,gdy przyjdzie. Robi się wszystko,by nie znalazł.

      • halina said

        Gdy u nas w Polsce dyskryminowali kościół komuchy i ateiści ,
        to kościół maiał na ten c\zas wielkiej wagi Prymasa Wyszyńskiego .
        i b. Karola Wojtyłę ,
        i b. Tokarczuka .
        i wielu innych
        Oni byli wielkiej wiary ,
        i na nich zawalił sie szatański plan zniszczenia kościoła w Polsce .
        To były nasze filary wiary .
        I to oni poprowadzili Kościół Chrystusowy do tryumfu , bo nie dali sie zepchnąć szatanowi z drogi wyznaczonej przez Boga .

        A w Francji kto jest ?

        Ale było powiedziane że Francja dojdzie do świętości .

        Widocznie już rośnie w ukryciu ten ,
        który poprowdzi naród tak jak nas prowadzili wielcy DUSZ PASTERZE >
        członkowie rozmodlonego narodu Polskiego .

      • IGA said

        „Bez Boga, ni do proga”.! czyżby o tym nie wiedzieli???

  12. WojtekK said

    Jeśli cena medalika z USA jest taka sama jak w PL, to dlaczego by nie zamówić w Polsce? W dodatku te z Polski byłyby srebrne, a nie aluminiowe.

    • Dzieckonmp said

      Podejmę szybkie kroki aby wysłac jeden do zakładu na próbkę celem wykonania formy i dokładnej wyceny. Jesli uda się szybko dojść do wyceny ostatecznej to wstrzymam się z zamówieniem w USA. Jesli się zaś sprawa będzie przeciągać to jeszcze jedno zamówienie w USA zrobię ponieważ około 300 osób zostało z kwitkiem. Zamówiło już a nie otrzymają. Dlatego też obecnie wysyłają zamówienie tylko osoby zdecydowane na te z USA a wpłaty przesunę. Nie od środy ale za tydzień.

      • Sylwester said

        Dzieki Adminie za twoj trud.

      • Krystyna said

        Dziekuje Panie Adminie za wielkie serce.

      • Cezar said

        Witam chcę kupić medalik ale srebrny i od Polskiego producenta. Są już jakieś konkrety?

        • Dzieckonmp said

          Konkretów nie ma i szybko nie będzie. Sprawa się przeciąga i medaliki z polskiej produkcji najwcześniej będą w styczniu. Zakład po otrzymaniu jednego medalika ode mnie na wzór wspomniał ze cena medalika ze srebra będzie wyższa niż 30 zł bo medalik jest duży. To jest mniej optymistyczna wiadomość. Możliwe że cena może być około 50 zł. Na razie mają problem z formą bo okazuje się że jest dużo takich wgłębień i potrzeba komuś dać do ręcznej roboty formy chodzi o jakieś pogłębienia. W sumie to żałuję że podjąłem się tego.

  13. pio0 said

    Urozmaicenie na czekanie na posiłek🙂

  14. mentronik said

    https://yadi.sk/d/JyRaPgHrjrQbi

    Posluchajcie tego . Bardzo wazne

  15. Millka said

    Wczoraj na „Intronizacja Jezusa Króla Polski …” późnym wieczorem Gosia 3 dała zapytanie odnośnie codziennego umieszczania Modlitwy Krucjaty (70), uzupełnione o modlitwę min za Pana Prezydenta. A więc w odpowiedzi – jestem za. Bardzo dobra inicjatywa.
    A teraz prywatnie do Gosi 3. Nadal nie ma odpowiedzi. Co do snu „Duch Święty się przygotowuje ” i później ukazanie się przeraźliwie bladej twarzy z kruczoczarnymi włosami i brwiami ( krzaczastymi), to wydaje mi się że niedługo będzie ostrzeżenie, a po nim ujawni się antychryst. Moim skromnym zdaniem na Intronizację przed ostrzeżeniem nie mamy co liczyć. Ile osób, tyle zdań – istna targowica. Dokonają jej osoby ,które przeżyją ostrzeżenie. Będą już świadomi palącej potrzeby jej przeprowadzenia. Ojciec Klimuszko przepowiedział, że 10 % polski skazane jest na niebyt. Być może będzie to konsekwencja zignorowania tych wołających „głosów na pustyni”. Obym się myliła.

    • Millka said

      Oczywiście „polski ” winno być z dużej litery – Polski. Przepraszam za błąd.

    • halina said

      Ale dla Boga ważniejsze jest takie stanowisko człowieka do którego odnoszą sie takie słowa ,,,,,,

      —-szczęśliwi ci którzy nie widzieli a uwierzyli i świadomie oraz dobrowolnie oddali sie pracy dla Jezusa Chrystusa Króla
      tylko po to ,
      by odpowiedzieć miłością na Jego Miłośc

      Po ostrzeżeniu już wszyscy będą wiedzieli KIM JEST CHRYSTUS KRÓL ..

      I mogą nie przeżyc tego zetknięcia sie z tą Bożą Prawdą .

      Mogą tylko dostosować sie do rzeczywistości którą zobaczą ,

      a to nie jest to samo
      co walczyć o Chrystusa Króla
      gdy szatan z piekielną mocą przeszkadza .
      Na pewno będą widzieli to co kryje ich serce ,
      i będą widzieć swój błąd w jaki dali sie wciągnąć podstępnemu i przebiegłemu szatanowi .

      A to do szczęśliwych chwil nie będzie należało ….

      Więc kto żyw ,
      niechaj staje w szeregach Chrystusa Króla , niechaj pomocnym będzie Mu w odzyskaniu tego co szatan chciał Mu ukraść .

  16. Gosia 3 said

    Droga Millko! ja podobnie to odczuwam jak Ty , że rok 2016 będzie rokiem przełomowym w Kościele Świętym i będzie dużo wydarzeń mistycznych z tego co zapowiada Pan Jezus. Ponadto wydaje mi się że będzie jakieś niebezpieczeństwo 8 grudnia ale czy tego czy przyszłego roku to nie wiem.
    Piszesz Millko! że nie masz odpowiedzi a powiem Ci że przyszedł mi pewien pomysł do głowy w jaki inny sposób dotrzeć z tą tematyką do Prezydenta. Ale jeszcze to rozważam.
    Jeśli chodzi o Intronizację to że ona jest zapowiadana w przyszłym roku wiem od pewnego” wiekowego” Kapłana a z kolei inny młody którego znam to już nie ma takiego jednoznacznego na ten temat zdania. Ja osobiście w Kościele swoim nic na ten temat jak do tej pory nie usłyszałam. Ludzie świeccy bardzo tego pragną i garną się do tego ale głos Kościoła albo milczy albo jest niejednoznaczny. Czekam ,że może w tą niedzielę będzie z opóżnieniem przeczytany ten list biskupów. To, że Wy go zamieszczacie to dobrze ale ja pragnę to na własne uszy usłyszeć i to w Kościele ( a mszy nie opuszczam) a jak nie usłyszę to mam prawo nie wierzyć w te obiecanki. Pozdrawiam Cię Millko!!! ale jakoś mało deklaracji na tę modlitwę Krucjaty. My Millko! ją odmawiajmy a może inni dołączą.

    • Millka said

      U nas był czytany list i nie było ani słowa o Intronizacji – Chrystusa Króla na Króla Polski. Ma się odbyć ” oddanie po panowanie Króla Wszechświata „. Dla mnie : oddać się pod panowanie , to nie to samo co ukoronować na Króla Polski. To są dwie różne uroczystości. Oddajemy się codziennie pod panowanie – w swoich modlitwach, ale niestety ukoronować prywatnie na Króla Polski już nie możemy, choć Pan Jezus już jest Królem Wszechświata.

      • Dzieckonmp said

        o tym ukorowaniu to trzeba posłuchać wpis z niedzieli który wstawiłem. Jest on stanowiskiem z Centrum Intronizacyjnego w Krakowie

      • Gosia 3 said

        Millko! powiem Ci że nie za bardzo mi tutaj pasuje Twoje określenie ukoronowanie na Króla Polski, bo to tak jakbyśmy podważali ,że Jezus nie jest królem. On już jest królem lecz my faktycznie chcemy uznać jego panowanie w naszej Ojczyżnie. Bo Jezus powiedział , że jest Królem Żydowskim i królem Wszechświata ale nigdzie w Piśmie Świętym nie powiedział ja jestem Królem Polski. Z tego ,że jest królem Wszechświata wynika że jest królem każdego narodu. I nam potrzeba to tylko tego rozdzielnictwa tak Panie my uznajemy Cię za swojego Króla naszego narodu. I Jezus pragnie tego byśmy się do tego przyznali i tym aktem tego dokonali i podkreślili jego królewskość nawet jakimś obrazem z Koroną. Ale on Koronę miał od początku narodzenia , lecz w pewnym momencie to ludzie założyli Krzyż na jego ramiona i koronę ciernistą. My potrzebujemy zdjęcia tych cierni z jego głowy i powiedzenia tak Panie Ty jesteś naszym Królem naszego narodu. Ja to tak rozumiem i tak jak napisałaś w tym liście biskupów jest za mało napisane że oddanie się pod panowanie Króla Wszechświata to za mało powiedziane jeszcze trzeba wykrzyczeć tak Panie choć byłeś zawsze Królem my chcemy dzisiaj Ci powiedzieć że jesteś naszym Królem Polski i rządz w naszym narodzie. I to jest wg mnie pełna Intronizacja. Bo my Millko jesteśmy za mali aby nadawać Koronę Królowi. To Bóg od początku dał nam Króla.
        I dodam jeszcze fałszywe jest określenie że my mamy sobie indywidualnie zrobić Intronizację w serduszku. Św Paweł powiedział że wiarę należy wyznawać sercem ale także wargami( wypowiedzieć ustami) . A to wiem z tego filmiku co ostatnio zamieścił Admin na temat Intronizacji. Może mi się uda znależć ten fragment Pisma Świętego, bo to by było takim dopełnieniem. Millko! serdecznie Cię pozdrawiam ja też od nie dawna zrozumiałam o co prosił Jezus Rozalię Celak. Jeśli ja się Kochani mylę to mnie poprawcie. Bo powiem Wam , że Jezus do mojej znajomej powiedział że jemu to nie jest potrzebne bo on już jest tym Królem, lecz jeśli Niebo w objawieniu nam kazało tak zrobić to my powinniśmy być posłuszni i wykonać wolę Nieba .

        • Millka said

          Na podtrzymanie tego co napisałam. Tak masz rację nigdzie nie ma napisane : ja jestem Królem Polski. Mamy za to Królową Polski na Jasnej Górze i chodzi o to by w Polsce Królowali obydwoje : Królowa i Jej Syn. Po Intronizacji – czyli tak po ludzku , po naszym uroczystym ukoronowaniu ( przez trzy stany ) zostanie Królem Polski tak jak Maryja. Polska będzie Jego królestwem, o które jako król będzie sam walczył ( oczywiście nie bronią ) poprzez przemianę naszych sumień i serc. Oczywiście jest to królowanie w wymiarze duchowym ,
          a Wyrazicielem tego przekonania Polaków stał się król Jan Kazimierz, który 1 kwietnia 1656 roku w katedrze lwowskiej przed cudownym obrazem Matki Bożej Łaskawej obrał Maryję za Królową swoich państw, a Królestwo Polskie polecił jej szczególnej obronie. W czasie podniesienia król zszedł z tronu, złożył berło i koronę, i padł na kolana przed wielkim ołtarzem. Zaczynając swoją modlitwę od słów: „Wielka Boga-Człowieka Matko, Najświętsza Dziewico”, ogłosił Matkę Bożą szczególną Patronką Królestwa Polskiego. Przyrzekł szerzyć Jej cześć, ślubował wystarać się u Stolicy Apostolskiej o pozwolenie na obchodzenie Jej święta jako Królowej Korony Polskiej, zająć się losem ciemiężonych pańszczyzną chłopów i zaprowadzić w kraju sprawiedliwość społeczną.

        • Gosia 3 said

          A dodam jeszcze gdy my dokonamy Aktu Intronizacji za nami pójdą inne narody. To wykazałam we wcześniejszym wpisie kto pierwszy uznał Nabożeństwo do Najświętszego Serca Pana Jezusa ( Polska choć objawienie było do Francuzki: Małgorzaty Alacogue) i tak trzymajmy dalej a będziemy tym podnóżkiem dla Pana Jezusa a z nami jeszcze 11 innych narodów. ( bo razem ma być 12).

        • Dzieckonmp said

          Gosia ma rację.

        • Millka said

          Dodam jeszcze , że w moim odczuciu Intronizacja oznacza ” in- tronizacja ” czyli „na – tron „. Wiadomo, że dla Pana Jezusa jakiekolwiek przypisywanie godności królewskiej przez nas maluczkich jest nieznaczące .Jest , był i będzie Królem Wszechświata.

          Natomiast ma istotne znaczenie dla Nieba, że my Polacy pragniemy wywyższyć Chrystusa Króla na Króla Polski i złożymy mu przysięgę na wierność i wieczyste oddanie jego panowaniu , tak jak oddaliśmy się pod panowanie Królowej Korony Polskiej.Codziennie na Jej cześć odbywa się Apel Jasnogórski w Częstochowie.

      • Ren5 said

        Byłam miło zaskoczona gdy moja parafia w niedziele bardzo uroczyście uczciła JEZUSA CHRYSTUSA KRÓLA WSZECHŚWIATA.Kosciół był pięknie udekorowany,śpiewał chór w stylu chorału gregoraińskiego,na końcu adoracja Najświętrzego Sakramentu-ludzie wychodzili skupieni i naprawdę uświęceni.Moim zdaniem to prosta droga do ludzkich serc aby zrozumieć kto jest NASZYM KRÓLEM i świadomie już przyjąc Go do naszych serc i NASZEGO NARODU.

    • Krystyna said

      Gosia3, nie pisalam, bo zbyt pozno czytalam Twoj apel, ale odmowilam wczoraj modlitwe Krucjaty. Dolaczam do Was.
      U nas byl czytany ten list w niedziele i mam takie same odczucia, jak Ty Millko. Potrzeba wielu naszych NP I modlitw o Intronizacje. Serdecznie Was 🙂 i Wszystkich pozdrawiam.

    • Bogna said

      Intronizacja Chrystusa na Krola Polski powinna byc dokonana jak najszybciej!!!

      To jest teraz najwazniejsze dla ochrony naszego kraju i nie tylko.

    • Bryza said

      Szczęść Boże , dołączam do krucjaty nr. 70 i będę ją zmawiać od dzisiaj pozdrawiam cały blog i Ciebie Gosiu 3 dziękuje za Twoje zaangażowanie sercem i za wszystko co robisz dla dobra wszystkich i dla dobra naszej UKOCHANEJ POLSKI . BÓG ZAPŁAĆ Z PANEM BOGIEM.

  17. http://dialogsercamilosci.eu/2015/11/24/wykonac-najswietsza-wole-Jezusa/
    http://dialogsercamilosci.eu/tag/wolna-wola/

    http://dialogsercamilosci.eu/2015/11/23/wojna-domowa-w-hiszpani-byla-poligonem-doswiadczalnym-przed-ii-wojna-swiatowa/

    • Iz XVII.1 Wyrok na Damaszek:
      Oto Damaszek przestanie być miastem,
      stanie się stosem gruzów.
      2 Na zawsze opuszczone jego miasta
      będą pastwiskiem dla trzód,
      które się [tam] pokładą,
      i nikt ich nie spłoszy.
      3 Odbiorą warownię Efraimowi,
      a królestwo Damaszkowi.
      Z resztą zaś Aramu stanie się
      tak, jak z chlubą synów Izraela –
      wyrocznia Pana Zastępów.

  18. Mariusz said

    Wtorek; Świętych męczenników Andrzeja Dung-Lac, kapłana, i Towarzyszy, 24 listopada 2015

    (Dn 2,31-45)
    Daniel powiedział do Nabuchodonozora: Ty, królu, patrzyłeś: Oto posąg bardzo wielki, o nadzwyczajnym blasku stał przed tobą, a widok jego był straszny. Głowa tego posągu była z czystego złota, pierś jego i ramiona ze srebra, brzuch i biodra z miedzi, golenie z żelaza, stopy zaś jego częściowo z żelaza, częściowo z gliny. Patrzyłeś, a oto odłączył się kamień, mimo że nie dotknęła go ręka ludzka, i ugodził posąg w jego stopy z żelaza i gliny, i połamał je. Wtedy natychmiast uległy skruszeniu żelazo i glina, miedź, srebro i złoto – i stały się jak plewy na klepisku w lecie; uniósł je wiatr, tak że nawet ślad nie pozostał po nich. Kamień zaś, który uderzył posąg, rozrósł się w wielką górę i napełnił całą ziemię. Taki jest sen, a jego znaczenie przedstawimy królowi. Ty, królu, królu królów, któremu Bóg Nieba oddał panowanie, siłę, moc i chwałę, w którego ręce oddał w całym zamieszkałym świecie ludzi, zwierzęta polne i ptaki powietrzne i którego uczynił władcą nad nimi wszystkimi – ty jesteś głową ze złota. Po tobie jednak powstanie inne królestwo, mniejsze niż twoje, i nastąpi trzecie królestwo miedziane, które będzie panowało nad całą ziemią. Czwarte zaś królestwo będzie trwałe jak żelazo. Tak jak żelazo wszystko kruszy i rozrywa, skruszy ono i zetrze wszystko razem. To, że widziałeś stopy i palce częściowo z gliny, częściowo zaś z żelaza, oznacza, że królestwo ulegnie podziałowi; będzie miało coś z trwałości żelaza. To zaś, że widziałeś żelazo zmieszane z mulistą gliną, a palce u nóg częściowo z żelaza, częściowo zaś z gliny oznacza, że królestwo będzie częściowo trwałe, częściowo zaś kruche. To, że widziałeś żelazo zmieszane z mulistą gliną oznacza, że zmieszają się oni przez ludzkie nasienie, ale nie będą się odznaczać spoistością, podobnie jak żelazo nie da pomieszać się z gliną. W czasach tych królów Bóg Nieba wzbudzi królestwo, które nigdy nie ulegnie zniszczeniu. Jego władza nie przejdzie na żaden inny naród. Zetrze i zniweczy ono wszystkie te królestwa, samo zaś będzie trwało na zawsze, jak to widziałeś, gdy kamień oderwał się od góry, mimo że nie dotknęła go ludzka ręka, i starł żelazo, miedź, glinę, srebro i złoto. Wielki Bóg wyjawił królowi, co nastąpi później; prawdziwy jest sen, a wyjaśnienie jego pewne.

    (Dn 3,57-63a)
    REFREN: Chwalcie na wieki najwyższego Pana

    Błogosławcie Pana, wszystkie dzieła Pańskie,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki.
    Błogosławcie Pana aniołowie Pańscy,
    błogosławcie Pana niebiosa.

    Błogosławcie Pana, wszystkie wody pod niebem,
    błogosławcie Pana, wszystkie potęgi.
    błogosławcie Pana, słońce i księżycu,
    błogosławcie Pana, gwiazdy niebieskie.

    (Ap 2,10c)
    Bądź wierny aż do śmierci, a dam ci wieniec życia.

    (Łk 21,5-11)
    Gdy niektórzy mówili o świątyni, że jest przyozdobiona pięknymi kamieniami i darami, powiedział: Przyjdzie czas, kiedy z tego, na co patrzycie, nie zostanie kamień na kamieniu, który by nie był zwalony. Zapytali Go: Nauczycielu, kiedy to nastąpi? I jaki będzie znak, gdy się to dziać zacznie? Jezus odpowiedział: Strzeżcie się, żeby was nie zwiedziono. Wielu bowiem przyjdzie pod moim imieniem i będą mówić: Ja jestem oraz: Nadszedł czas. Nie chodźcie za nimi. I nie trwożcie się, gdy posłyszycie o wojnach i przewrotach. To najpierw musi się stać, ale nie zaraz nastąpi koniec. Wtedy mówił do nich: Powstanie naród przeciw narodowi i królestwo przeciw królestwu. Będą silne trzęsienia ziemi, a miejscami głód i zaraza; ukażą się straszne zjawiska i wielkie znaki na niebie.

    http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Anka said

      +
      „Strzeżcie się, żeby was nie zwiedziono. Wielu bowiem przyjdzie pod moim imieniem…” Łk 21,8

      „Pan Jezus widząc przyszłość, ostrzega przed wszystkimi, którzy pod Jego imieniem będą próbowali zwieść ludzi wierzących. To ostrzeżenie jest jak najbardziej aktualne i w naszych czasach gdzie tzw. prorocy, czy widzący bez jakichkolwiek zahamowań drukują bądź publikują w internecie treści o tematyce religijnej. Są one często bardzo naiwne i sprzeczne z depozytem wiary Kościoła. Ciekawe, że ludzie wolą czytać takie przepowiednie powielane na słabych drukarkach niż Biblię, dostępną w każdym niemal domu.
      A jaki jest bilans moich lektur? Czy Biblia ma w tym zbiorze swoje miejsce?”

    • pio0 said

      Otwarci na charyzmaty

      Słowa Jezusa o fałszywych prorokach spełniły się. Na przestrzeni wieków było ich wielu i siali wśród ludzi zamęt. W dzisiejszych czasach jesteśmy świadkami wysypu różnych fałszywych ideologii. Prowadzą one do wewnętrznego rozbicia człowieka. Promocja zachowań homoseksualnych, manipulacje genetyczne, eutanazja, magia – to tylko niektóre z nich. Zwodzą ludzi, obiecując im drogę na skróty, z pominięciem Prawa Bożego. Chrześcijaństwo w wielu miejscach jest coraz bardziej spychane na margines. Jednocześnie Duch Święty wzbudza w wielu z nas nowe charyzmaty, które są odpowiedzią na potrzeby współczesności. Bądźmy odważni i przyjmujmy te dary łaski Bożej z otwartymi sercami. To Jezus jest Panem!

      Modlitwa

      Bądź uwielbiony, Panie, za wszystkie dary, jakie otrzymujemy od Ciebie. Prowadź dalej i ochraniaj swój Kościół, wzbudzając nowych proroków, którzy będą wskazywali ludziom drogę do Ciebie. Amen.

    • pio0 said

    • Leszek said

      Może parę słów do pierwszego czytania z Księgi Daniela.
      Wszystkowiedzący Bóg, który przewiduje i zna najdalszą przyszłość (Syr 42,18) udzielił Danielowi daru interpretacji snów, których znaczenie sięgało daleko w przyszłość, sięgającą naszych czasów, czyli Końca Czasów. Bóg poprzez Daniela i samu Danielowi odsłaniał kurtynę dziejów, odkrywając tajemnicę przeszłych czasów, tak jak przed nim tego w Babilonie nie uczynił. W snach których właściwą interpretację Bóg objawiał Danielowi, zawierały proroctwa spisane przed wydarzeniami, które dopiero miały nastąpić i w stosownym czasie wystąpiły, a są przecież jeszcze i takie, które mają się wypełnić.
      W dzisiejszym czytaniu Bóg najpierw Danielowi (Dn 2,17.19), a później Daniel wyjaśnia treść niezwykłego snu i jego sens królowi Nabuchodonozorowi, sen, którego żaden z mnóstwa mędrców, wykładaczy snów nie potrafił był uczynić.
      Godnym zauważenia jest fakt, ze król domagał się nie tylko wyjaśnienia znaczenia swego snu, ale też oznajmienie treści tego snu, który nikomu prócz niego nie był znany. Oczywiście był znany Bogu, autorowi tego snu, który miał Nabuchodonozor. Bóg w tym śnie objawił pogańskiemu królowi swój plan dot. przyszłości losów świata. I tak Bóg najpierw zapowiada rozkwit pogańskich potęg. Kolejno następują po sobie cztery pierwsze rządy światowe: od Nabuchodonozora aż do ostatniego władcy. Bóg powiada mu: „Tyś jest głowa ze złota” (2,38). Pierś i ramiona ze srebra wyobrażają państwo Medo-Perskie, które obaliło Babilon i stało się jego kontynuatorem (Dn 8,20). Potęga tego państwa rozpoczęła się od momentu wydania przez Cyrusa dekretu zezwalającego Żydom na powrót do Jerozolimy (Ezdr 1,1n). Z kolei brzuch i lędźwia/biodra z brązu wyobrażają panowanie Grecji, jej świetność (2,39b i 8,21).Grecy obalili wszakże panowanie Medów i Persów. Jest to obraz rządów sprawowanych w imieniu greckim „nad ziemią” przez Aleksandra Wielkiego, który uważał siebie za człowieka wybranego prze bogów, żądając dla siebie boskiej czci (warto przy tej okazji pamiętać o jakże wymownym fakcie, że w rok po pojawieniu się w kinach niedawno filmu „Pasja” w reżyserii Mela Gibsona, na ekrany wszedł film właśnie o Alex. Wielkim). Najwięcej uwagi we śnie Bóg poświęca czwartemu mocarstwu, które podzieli się na liczne państwa, jak to symbolizują palce u nóg. Część z palców jest z żelaza, a część gliniana, co utrudnia, czy wręcz uniemożliwia ich stopienie się w jedną całość. Pisane więc jest jemu chaos, upadek i rozpad. W symbolu Kamienia (symbolu trwałości), który nie jest dziełem ludzkim, wyobrażone zostało Królestwo Kamienia, czyli Królestwa Chrystusowe, które nigdy nie zostanie przez nikogo pokonane ani zniszczone, choć – jak to wiemy z historii – były i będą podejmowane takie próby, lecz położy ono kres istnieniu wszystkich innych ziemskich królestw, które są we władaniu szatana (Mt 4,8n; Łk 4,5n).
      Znaki biblijne, też i wiele orędzi zapowiadają bliskie już nadejście Królestwa Kamienia!
      Choć słyszalność nie jest najlepsza, to warto odsłuchać interpretację snu Nabuchodonozora przez ks. Pawła Murzińskiego na str.: https://www.youtube.com/watch?v=V9oTsy7lMa0
      Pamiętajmy, że w czasie, gdy Nabuchodonozor śnił swój sen, nie istniało jeszcze królestwo perskie. Była to jedynie satrapia Babilonu. Nie wydawało się tez możliwe, aby mogło powstać kiedykolwiek silne imperium Greków! Przecież państewka zamieszkiwały jedynie wędrowne plemiona, szczepy. Miasto Rym pozostawało małym miastem, położonym nad rzeką Tybr, a jednak stało się wielkim imperium.
      A jednak to wszystko, co miało nastąpić i co nastąpi Bóg ujawnił Danielowi.
      I już na koniec w księdze Daniela czytamy o tym, że po wyjaśnieniu Nabuchodonozorowi znaczeniu jego snu przez Daniela, król rzekł: „Twój Bóg jest naprawdę Bogiem, który wyjawia tajemnice” (2,47.28).
      Wszystkowiedzący Bóg zna tajniki naszego serca (Ps 44,22) i ten, któremu są – jak pisał św. Paweł Apostoł – te tajniki serca publicznie objawia(o)ne przez kogoś obdarzonego darem proroctwa, upadłszy na twarz, oddaje pokłon/cześć Bogu – jak uczynił to król Nabuchodonozor wobec Daniela (Dn 2,46) – wyznając, że prawdziwie Bóg jest między wami (1Kor 14,25).

  19. pio0 said

    ANIOŁ PAŃSKI

    Anioł Pański zwiastował Pannie Maryi.
    I poczęła z Ducha Świętego.

    Zdrowaś Maryjo…

    Oto ja Służebnica Pańska.
    Niech mi się stanie według słowa twego.

    Zdrowaś Maryjo…

    A Słowo Ciałem się stało.
    I mieszkało między nami.

    Zdrowaś Maryjo…

    Módl się za nami święta Boża Rodzicielko, abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

    Módlmy się
    Łaskę Twoją prosimy Cię Panie racz wlać w serca nasze, abyśmy, którzy przez Zwiastowanie anielskie, Wcielenie Chrystusa Syna Twojego poznali przez mękę Jego i krzyż do chwały zmartwychwstania zostali doprowadzeni. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
    ————————————-
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    Wieczne odpoczywanie raz zmarłym dać Panie…

  20. Krystyna said

    Krolowo Pokoju prosze o pokoj na swiecie, ochrone i blogoslawienstwo Polski, o blogoslawienstwo i laski zdrowia dla Mariuszka z mama, Milli,Gosi3, Szafirka, Piotrusia, malej Marii Magdaleny, wszystkich chorych i cierpiacych, mojej rodziny i Calej Rodziny Blogowej, o laske swietosci i Swiatlo Ducha Swietego dla Kaplanow.

  21. Wiktoria said

  22. Wiktoria said

    To, ze Krucjata modlitw Orzedzia Ostrzezenia jest dla szatana jak sol w oczy przekonalam sie niejednokrotnie. Modlitwy sa bardzo mocne, skoro lamie on drukarki albo psuje nadrukowane dokumenty w inny sposob i nie tylko u mnie i to tak czesto, ze sam sie zdradza.

    • marcogiani said

      Ciekawe bo raz miałem podobnie. Osoba nieprzychylna moim modlitwom (skrót myślowy), wśród wielu wydrukowanych modlitw podarła tylko modlitwy krucjaty…..

  23. Wiktoria said

    Juz konczymy miesiac za zmarlych. Kazdego kto odszedl do wiecznosci, kto jest w naszych sercach, powierzmy Nieskonczonemu Milosierdziu Bozemu. Wieczny odpoczynek racz im dac, Pamie, a Swiatlosc wiekuista niech im swieci, niech odpoczywaja w Pokoju Wiecznym.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
