Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Procesja za Maryją

Posted by Dzieckonmp w dniu 27 Listopad 2015

W tym roku w sierpniu podczas Festiwalu Młodzieży miała miejsce procesja za Maryją inna niż w poprzednich latach. Procesja była przed ołtarzem a nie jak w poprzednich latach ulicami między domami. Polecam wszystkim oglądnięcie całej procesji gdyż było to wspaniałe przeżycie w którym osobiście również ja uczestniczyłem. W czasie tego nabożeństwa brzmią padają słowa Królowej Pokoju wprost do serca. Jest kawałek hymnu w języku polskim. Na zakończenie jest również zawierzenie Niepokalanemu Sercu Maryi. Wszystko to na moim kanale youtube.

Odpowiedzi: 3 to “Procesja za Maryją”

  1. Dobre Porty said

    Panie Bronku,dziękuję za medalik.Dzisiaj doszedł,wysyłam 5zł,serdecznie dziękuję jeszcze raz za staranie.Niech będzie we wszystkim Bóg uwielbiony!

  2. nestorka said

    Ja też bardzo dziękuję. Dziś zostały poświęcona i jeden dostała synowa.

  3. Basia B said

    Adminie,to wysyłanie medalików ,kosztowało Cię bardzo dużo pracy.Zapakowanie i zamknięcie spinaczami,adresowanie ręczne kopert,to kilkugodzinna praca.Miałam swego czasu trochę doczynienia z taką robotą,więc doceniam Twój trud.Na pewno nie ja jedna.Bóg zapłać!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
