Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Otrzymałem na maila blogowego

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 Grudzień 2015

ZAPRASZAMY DO WIELKIEJ braterstwa. Czy chcesz być członkiem Iluminatów jako braterstwa, które pozwoli Ci bogaty i sławny w świecie i mają prawo do kontroli osób na wysokim miejscu w całym świecie .Are jesteś człowiekiem biznesu czy kobieta, artysta, polityczny, muzyk, studentem, chcesz być bogaty, sławny, potężny w życiu, dołącz do Bractwa klubowi Illuminati dzisiaj i uzyskać natychmiastowy bogatą sumę dwóch milionów dolarów w ciągu tygodnia, oraz z domu, gdzie tylko decydują się żyć w tym świecie, a także uzyskać 10,000,000 dolarów amerykańskich miesięcznie jako wynagrodzenie. KORZYŚCI udzielonych NOWYCH CZŁONKÓW którzy dołączają Illuminati.

1. Nagrody pieniężne 500.000 USD

2. Nowy elegancki samochód marzeń o wartości 300.000 USD

3.A Dream House kupiony w krajuwłasnegowyboru

4. Miesiącurlop (w pełniopłacony) do miejscadocelowego sen turystycznego. 5.One roku Pakiet Golf CzłonkostwoLeczenie

6.A V.I.P we wszystkichlotnisk na świecie

7.A sumie Lifestyle zmiany.

8.Access do Bohemian Grove

9.Monthly wypłata 1.000.000 USD na konto bankowe każdego miesiąca jako członek.

10.One Miesiąc zarezerwowane spotkanie z 5 najlepszych światowych przywódców i Top 5 Znani na świecie Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do nas w wielkim braterstwa Illuminati satanistyczny symbol dłoni skontaktuj się z nami pod adresem: illuminatichurchwid@gmail.com

 

Maila lekko zniekształciłem aby nikt nie miał możliwości się zapisać.

Odpowiedzi: 70 to “Otrzymałem na maila blogowego”

  1. CHRISTOphoros said

    Można by się pośmiać ale pamiętajmy że mają takie możliwości a dusza warta jest o wiele więcej niż te nędzne srebrniki

    • Kasia1 said

      mnie do pzpr nie zdołali wciagnać,a co dopiero do zaprzedania duszy.

    • pio0 said

      1mln dol miesiecznie + extra? Bez przesady, no chyba, że ty wpłacasz miesiecznie dla nich 5mln dol a oni ci 1mln miesiecznie dają wypłatę🙂
      Trochę to bajką jakąś zalatuje.

      • halina said

        Szatan tylko kusić może ,,,
        objecuje gruszki na wierzbie,
        tylko po to by sie zbliżył człowiek ,
        by sie zainteresował ,
        by skupił na pokusie swoją uwagę,
        bo gdy będzie na wyciągniecie reki ,
        to juz jest przegrany .
        Bo za chwilę połknie go całego z przystawką .

        A jak sie zorientujesz drogi człowieku w tym co się dzieje , to już będzie za późno by sie wydostać z pułapki .Bo obudzisz sie z reką w nocniku .
        A to do przyjemności nie należy .

        Chryste Królu Twojej Woli oddaje sie i podporządkowuję .Tobie służyć pragną teraz za życia i po smierci .
        Proszę przyjdz z pomoca i spraw aby szatan opuścił nasz wymiar .

    • Ewa said

      „Nie samym chlebem czlowiek zyje”

    • IGA said

      TO STRASZNE!! CZY WIECIE, KTO TO SĄ ILUMINACI ! TO PRZECIEŻ MASONERIA ! POCZYTAJCIE O TYM, WŁOSY SIĘ JEŻĄ. BROŃ NAS BOŻE OD NICH !! ZA ŻADNE SKARBY ŚWIATA, NIE CHCĘ TYCH JUDASZOWYCH PIENIĘDZY !

  2. Mariusz said

    Środa, 9 grudnia 2015

    (Iz 40,25-31)
    Z kimże byście mogli Mnie porównać, tak, żeby Mi dorównał? – mówi Święty. Podnieście oczy w górę i patrzcie: Kto stworzył te gwiazdy? Ten, który w szykach prowadzi ich wojsko, wszystkie je woła po imieniu. Spod takiej potęgi i olbrzymiej siły nikt się nie uchyli. Czemu mówisz, Jakubie, i ty, Izraelu, powtarzasz: Zakryta jest moja droga przed Panem i prawo me przed Bogiem przeoczone? Czy nie wiesz tego? Czyś nie słyszał? Pan – to Bóg wieczny, Stwórca krańców ziemi. On się nie męczy ani nie nuży, Jego mądrość jest niezgłębiona. On dodaje mocy zmęczonemu i pomnaża siły omdlałego. Chłopcy się męczą i nużą, chwieją się słabnąc młodzieńcy, lecz ci, co zaufali Panu, odzyskują siły, otrzymują skrzydła jak orły: biegną bez zmęczenia, bez znużenia idą.

    Ps 103,1-4.8.10)
    REFREN: Chwal i błogosław, duszo moja, Pana

    Błogosław duszo moja, Pana
    i wszystko, co jest we mnie, święte imię Jego.
    Błogosław duszo moja, Pana
    i nie zapominaj o wszystkich Jego dobrodziejstwach.

    On odpuszcza wszystkie twoje winy
    i uleczy wszystkie choroby,
    On twoje życie ratuje od zguby,
    obdarza cię łaską i zmiłowaniem.

    Miłosierny jest Pan i łaskawy,
    nieskory do gniewu i bardzo cierpliwy.
    Nie postępuje z nami według naszych grzechów
    ani według win naszych nam nie odpłaca.

    Oto Pan przyjdzie, aby lud swój zbawić, błogosławieni, którzy są gotowi wyjść Mu na spotkanie.

    (Mt 11,28-30)
    Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.

    http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • pio0 said

      Oddać życie Panu

      Jezus jest naszym wytchnieniem i ukojeniem. Życie bywa nieraz bardzo trudne. Musimy przechodzić przez wiele prób. Nie powinniśmy się jednak zniechęcać. Syn Boży składa nam bardzo wyraźną obietnicę: jeśli przyjdziemy do Niego, on da nam wytchnienie. Zły duch będzie podsuwał nam czarny scenariusz, zniechęcając nas do życia. Będzie nam wmawiał, że ciężar, jaki niesie wiara, przygniecie nas i że lepiej zrzucić go z ramion na najbliższym postoju. Nie ulegajmy temu podszeptowi, bo jest to niezgodne z obietnicą Bożą. Żaden krzyż nie będzie tak ciężki, aby nas doszczętnie zniszczyć. Żadna pokusa, jeśli my sami nie damy na nią przyzwolenia, nie zdominuje nas.

      Modlitwa

      Jezu, ochraniaj mnie, bym nie ulegał pokusom, które prowadzą do zniechęcenia i do zejścia z drogi wiary. Amen

    • Dana said

    • Dana said

      Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię (Mt 11,28).

      To jest szczególnie aktualne podczas sprawowania Eucharystii. On rzeczywiście przychodzi do nas i daje nam pokój i radość nawet wówczas, gdy w porządku ziemskim jesteśmy bardzo obciążeni i utrudzeni. Wszystko to dzięki prostocie serca. Wówczas także nabierają pełnego znaczenia ostatnie słowa kapłana: „Idźcie w pokoju Chrystusa”. Zaczerpnąwszy pokoju Chrystusa, stajemy się jego nosicielami i posłańcami.

    • Dana said

      651.

      ŚW. FAUSTYNA WYCHWALA MIŁOSIERDZIE BOŻE

      O Boże niepojęty. Jak wielkim jest miłosierdzie Twoje, przechodzi wszelkie pojęcie

      ludzkie i anielskie razem; wszyscy Aniołowie i ludzie wyszli z wnętrzności miłosierdzia

      Twego. Miłosierdzie jest kwiatem miłości, Bóg jest miłością, a miłosierdzie jest Jego czynem,

      w miłości się poczyna, w . miłosierdziu się przejawia. Na co spojrzę, wszystko mi mówi o

      Jego miłosierdziu, nawet sama sprawiedliwość Boża mówi mi o Jego niezgłębionym

      miłosierdziu, bo sprawiedliwość wypływa z miłości.

  3. Beata said

    To ” zaproszenie” wisi u nich na stronie od dawna, nie warto się tym zajmować. Ponad rok temu już na nie natrafiłam, przy okazji przeglądania kart iluminatów. Jest o tyle groźnie, że wielu młodych, nieświadomych niebezpieczeństwa ludzi chętnie, w zamian za pieniądze, sławę i bogactwo przyjmie ich propozycję, chociaż wątpię by była prawdziwa, może na początek jakieś ochłapy, a zaraz potem ślubowanie wierności szatanowi.

    • szach42 said

      nie jest tak, że każdego przyjmują. Tylko takich, którzy dla nich są pożyteczni. Możesz wypełnić formularz , ale im nie potrzebna ilość , tylko jakość ludzi. jeśli masz jakieś stanowisko, choćby dyrektorem szkoły jesteś , to pewnie przyjmą. Kiedyś byłam na takiej stronie , ale kolejny raz już nie mogłam, bo trzeba było hasło. Pamiętam jednak, że napisana była zachęta dla ludzi kultury, nauki itp. To była strona w j. polskim. . Admin pewnie miałby szansę na członkostwo i „dotację” na działalność bloga. Pewnie ktoś zauważył i wysłał propozycję.

  4. Wiktoria said

    Ну, ничего себе…….Czy to zart, czy prowokacja, czy propozycja, nie wiadomo. Alez znaja, szatani, guziki, na ktore mozna nacisnac,

  5. Wiktoria said

  6. Beza said

    Majdan nad Wisłą, czyli obrona demokracji zaostrza się

    Platforma Obywatelska i usłużne względem niej media nie mogą znieść faktu objęcia władzy przez PiS. Władzy zdobytej przecież w wyborach, stanowiących rzekomo dla demoliberałów wielką wartość. Liderzy opozycji i czołowi dziennikarze nawołują do obywatelskiego nieposłuszeństwa i skamlą zagranicą. Czy Polskę czeka „Majdan” wymierzony przeciw „dyktaturze” PiS i przywrócenie liberałów do władzy? Czy pomoże bratnia zagranica?
    Mainstreamowe media aż huczą od histerycznych głosów nawołujących do obrony demokracji. Demokracji zagrożonej podobno przez partię, która dopiero co wolne i powszechne wybory wygrała. Tworzony jest obraz rzekomo grożącej nam strasznej dyktatury. Czy ta nachalna propaganda ma służyć jedynie wygraniu przez liberalną opozycję wyborów za 4 lata? Czy nienawidzący PiS politycy i żurnaliści są w stanie czekać tak długo? A może podgrzewają nastroje w społeczeństwie licząc, że kadencja PiS skończy się znacznie szybciej?
    W trakcie debaty dotyczącej orzeczenia nieważności wyboru pięciu sędziów Trybunału Konstytucyjnego na Twitterze uaktywnił się Tomasz Lis. 25 listopada napisał „Kaczyński chce swojej dyktatury. Ale jeśli chce być Janukowyczem, musi wiedzieć – w Warszawie będzie Majdan”. To tylko głupi tekścik czy realna groźba?

    http://www.pch24.pl/majdan-nad-wisla–czyli-obrona-demokracji-zaostrza-sie,39869,i.html#ixzz3toNfdogz

    Bóg nie jest „maszynką” do odpuszczania grzechów

    Miłosierdzie nie jest Bożą „naiwnością”. Jego podstawą jest bezwzględne uznanie sprawiedliwości Bożej oraz spełnienie jej wymagań. Wypełnienie wymogów sprawiedliwości jest warunkiem zasługi na miłosierdzie. Drogę do uzyskania przebaczenia doskonale ilustruje struktura sakramentu pokuty – mówi dla portalu PCh24.pl ks. dr hab. Janusz Królikowski, profesor UPJPII, wykładowca teologii dogmatycznej
    8 grudnia, w uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny, rozpocznie się Nadzwyczajny Rok Święty Miłosierdzia. Obok duchowości maryjnej przypominanie o Bożym Miłosierdziu było ważnym aspektem nauczania św. Jana Pawła II. Czy jednak nauka ta była nieobecna wcześniej w Kościele?
    Nauczanie o Bożym miłosierdziu jest stałym elementem religijnej tradycji starotestamentalnej i nowotestamentalnej. Należy ono ściśle do objawienia imienia Bożego, które zostało nam przekazane w Księdze Wyjścia. Bóg, w którego wierzymy, „Ten, który jest”, jest Bogiem miłosiernym. Co więcej, można całkiem prawomocnie mówić, że On jest samym miłosierdziem, jest miłosierdziem osobowym. W Nowym Testamencie miłosierdzie bardzo mocno zostało złączone z objawieniem Boga jako Ojca, które przekazał nam Jezus Chrystus. W tradycji chrześcijańskiej głębokie przekonanie o miłosierdziu Bożym jest obecne przede wszystkim w modlitwach liturgicznych, których powtarza się jak refren wezwanie „Boże/Ojcze miłosierny”. W kolejnych wiekach Kościoła prawda ta wyraźnie powraca. Stałym wyznaniem miłosierdzia Bożego jest Eucharystia i spowiedź – są to sakramenty miłosierdzia Bożego. W naszych czasach zachodzi jednak potrzeba wydobycia na nowo prawdy o miłosierdziu Bożym, przede wszystkim wobec doświadczeń pewnej beznadziejności, jaką wywołuje w nas doświadczenie mocy grzechu, fali zła, która przewala się przez świat, a także doświadczenie naszej niezdolności do życia świętego. Świat jest „rozbity” z powodu tych doświadczeń, jak napisał papież św. Jan Paweł II w encyklice o miłosierdziu Bożym Dives in misericordia. W tym znaczeniu zwrócenie się do miłosierdzia jest widziane jako ratunek dla świata i dla człowieka – jako droga do odnalezienia oczekiwanej przez wszystkich harmonii duchowej i spójnych relacji z Bogiem i bliźnimi

    http://www.pch24.pl/bog-nie-jest-maszynka-do-odpuszczania-grzechow,39851,i.html#ixzz3toURx3TI

  7. Znawca 2012 said

    Mnie czerwona zaraza chciała kupić za judaszowe srebrniki. Nie dajcie się na pieniądze i splendory nabierać. Ja się nie dałem. Powiedziałem w oczy, że ja wierzę w Pana Boga a oni nie. W nagrodę dostałem wiele od Pana Boga. Udało mi się mimo to ich ograć i ukończyć studia dla pracujących.Teraz czekam tylko na Ostrzeżenie, 3 dni ciemności i finał. Szczęść Panie Boże.

    • cox21 said

      Mojego tata też chcieli kupić, ale im się nie udało.

    • IGA said

      „ZNAWCA BRAWO”, więcej takich ludzi trzeba. Dawno temu koniecznie kazali mi się zapisać do PZPRu. Wołali nawet na „dywanik” do siebie. Byłam tylko po szkole, pracowałam w powiecie. Nie wiem jak ja się wtedy nie bałam tak powiedzieć. Odpowiedziałam im wtedy bezczelnie że :” jeszcze nie dojrzałam ideologicznie, jak dojrzeję, to się zapiszę”. Jakoś do tej pory jeszcze nie dojrzałam. !! I nie dojrzeję. Udało mi się, chociaż ponawiali , a kierowniczce kazali mnie nawet z pracy wyrzucić. Nie darowali mi, byli źli, to powiedziałam, że wzięłam deklarację do ZSL-u i dali wtedy mi spokój. Na tym się skończyło, a ludowcy nie nalegali, pewnie zapomnieli. Miałam spokój . To były straszne czasy, młodym tego nie życzę.

  8. Takie propozycje wcale nie są „zabawne”
    Mi rogaty swego czasu składał bezpośrednio propozycję, abym zrezygnował z tego co robię.
    Władza, kasa, kobiety i rzeczywiście zaczął mi przyprowadzać do biura blondynki wprost z kolorowych gazet (nie sadziłem że są takie „sztuki” w moim mieście), miały cechę wspólną patrzyłeś w oczy a tam… jakby nieobecność, inny świat… tylko ciało.

    • Bożena said

      Właśnie oczy w nich wszystko widać jak przeglądam zdjęcia z czasów kiedy żyłam w ciężkich grzechach to aż się boję je oglądać bo mam na nich ciemne oczy i taka nieprzyjemność w nich się objawia .Teraz się to zmieniło odkąd się nawracam to zauważyłam że oczy mi się zrobiły jaśniejsze i jak patrzę w nie to widzę raczej spokój nawet mówię sąsiadce mojej co widzisz w moich oczach i też potwierdza że są spokojne i jakby to powiedzieć uśmiechnięte .Nie lubię teraz ludziom patrzeć w oczy bo najczęściej widzę w nich strach, zakłamanie lub przeskrobanie czegoś. Jest jedna osoba której lubię patrzeć w oczy jest to moja znajoma wierząca bardzo kobieta ona ma jasne świecące oczy i widać w nich spokój .

      • Basia B said

        Mnie kiedyś ktoś powiedział,że chciałby mieć takie promienne oczy ,zwłaszcza,gdy mówię o Jezusie.

  9. Wiktoria said

    Czyz by proroctwa sie urzeczywistniaja?
    Chiński smok pokazuje zęby?

    Powsciagliwe Chiny stanelił po stronie Rosji i zrobili dwa ważne oswiadczenia. Pierwsze po Syrii. Drugie dotycza wstąpienia Czarnogóry do NATO. Czyzby chiński smok pokazuje zęby?

    „Pekin stwierdził zgodność z prawem międzynarodowym udziału Rosji w wojnie przeciwko ISIS na terenie Syrii.

    Ponadto, rzecznik resortu spraw zagranicznych CHRL Hu Чуньин zaznaczyła, że Chiny przeciwko zaproszeniu do NATO Czarnogóry.

    Ze słów Чуньин, Pekin uważnie śledził negocjacji między sojuszem północnoatlantyckim i балканским państwem, a nie z zadowoleniem przyjmuje inicjatywę NATO.
    „Wychodzimy z pozycji, że NATO to produkt z czasów „zimnej wojny”. Chiny opowiadają się zdecydowanie przeciwko rozszerzenia sojuszu wojskowego poprzez włączenie do niego nowych państw”, cytuje przedstawiciela MSZ CHRL „Interfax”.

    Hu Чуньин oświadczyła, że Chiny opowiadają się za „nową koncepcję powszechnego, kompleksowego, opartego na współpracy stabilnego bezpieczeństwa”, a także za odstąpienie od idei „zimnej wojny”.

    Ponadto, Chiny poparli antyterrorystyczne siły IQS federacji ROSYJSKIEJ w Syrii, ponieważ są one zgodne z prawem międzynarodowym i zostały podjęte Rosją po tym, jak w Moskwie zwrócił się legalny władca syrii – Baszar Asad, pisze broszury informacyjnej RIA „Nowosti””

    Rzadko to można usłyszeć od Chin. Drogo kosztuje.

    Co to jest?
    Wykonany ostateczny Chinami wybór?
    Strach się spóźnić na wakacje zwycięzców?
    Czy należy spodziewać się w najbliższym czasie włączenie Chin w aktywne działania w Syrii?

    Pytań jest naprawdę jeszcze dużo więcej, niż odpowiedzi na nie.
    http://nashaplaneta.su/news/kitajskij_drakon_pokazyvaet_zuby/2015-12-08-6122

  10. CHRISTOphoros said

    Myślę, że wielu z nas tutaj ma już za sobą etap powrotu na ”stromą ścieżkę” i dlatego dla innych wydajemy sie radykalni. Prawda Znawco że Pan wynagradza wielokrotnie. Prawda Powiewie że oczy są zwierciadłem.

    • Znawca 2012 said

      Pan Bóg wynagradza wielokrotnie. Musi się to Panu Bogu podobać i być robione z czystym sercem.

  11. Włosi nie chcą się żenić. Eksperci alarmują, że sytuacja jest już katastrofalna. Instytucja małżeństwa w ogóle – tak cywilnego, jak i sakramentalnego – powoli odchodzi do lamusa. W żadnym innym kraju europejskim małżeństwo i rodzina nie podupadły aż tak bardzo, alarmuje watykański dziennik.
    Najgorzej pod tym względem jest w północnych Włoszech, gdzie na 1000 mieszkańców – w skali roku – przypada zalewie jeden ślub kościelny! W Mediolanie współczynnik ten wynosi zaledwie 0,8.
    http://www.pch24.pl/wlochy–to-nie-kryzys–to-juz-upadek-malzenstwa–eksperci-bija-na-alarm,39867,i.html

    • Julka said

      Nie ma jak u mamy. Ten problem we Włoszech już dawno był sygnalizowany. Starsi kawalerowie wygodnie mieszkają „przy mamusi”,Jeśli mamusia pogoni z domu, to mieszkają kątem, a mama obiadkiem i tak poczęstuje. Konsumpcjonizm ma wiele twarzy.

    • Józef Piotr said

      A w Polsace to dużo inaczej się zaczyna?

  12. Atanazy said

    Mail to jakaś podpucha, tzw. SPAM.
    Aczkolwiek są ludzie, którzy swoją duszę sprzedają, są tacy, którzy w tej transakcji pośredniczą…😦

  13. Julka said

    Wczoraj już zacierali ręce, że Unia zajmie się Polską, a dzisiaj Tusku do dziennikarzy, że NARAZIE się nie zajmie http://wiadomosci.onet.pl/swiat/donald-tusk-zaniepokojony-sytuacja-
    Widać niewiele ma tam do gadania, a tak niego liczyli.

  14. pio0 said

    ANIOŁ PAŃSKI

    Anioł Pański zwiastował Pannie Maryi.
    I poczęła z Ducha Świętego.

    Zdrowaś Maryjo…

    Oto ja Służebnica Pańska.
    Niech mi się stanie według słowa twego.

    Zdrowaś Maryjo…

    A Słowo Ciałem się stało.
    I mieszkało między nami.

    Zdrowaś Maryjo…

    Módl się za nami święta Boża Rodzicielko, abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

    Módlmy się
    Łaskę Twoją prosimy Cię Panie racz wlać w serca nasze, abyśmy, którzy przez Zwiastowanie anielskie, Wcielenie Chrystusa Syna Twojego poznali przez mękę Jego i krzyż do chwały zmartwychwstania zostali doprowadzeni. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
    ————————————-
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    Wieczne odpoczywanie raz zmarłym dać Panie…

    • pio0 said

      W intencjach Maryi + (można jeszcze dodać swoje własne intencje)

      • pio0 said

        Intencja własna:
        Za wszystkich chorych i cierpiących, prosząc o ukojenie bólu i cierpienia.

      • cox21 said

        W intencji pana Prezydenta i całego rządu.

      • Mariusz said

        Za Ojczyznę, Prezydenta i rząd, Krysię o zdrowie i błogosławieństwo dla Jej rodziny, Kasię1 i Jej syna Tomasza, Małgosię i Jej rodzinę, o dach nad głową, Szafirka, o łaski dla Gosi 3, Monię i Jej rodzinę, Millę, Bezę, Milkę, Powiewa ze Wschodu, Lidkę z mamą i Jej córkę, Olę, Hannę, Wiesię, Pio0, Admina z rodziną, zdrowie dla taty Dawida… o pokój w Polsce i na świecie oraz Kapłanów i wszystkich, którzy potrzebują wsparcia modlitewnego.

        Dziękuję Wszystkim tym, którzy się za mnie modlą, Bóg zapłać!

      • Krystyna said

        Matko Najswietsza, dziekuje za wszelkie laski. prosze o zdrowie dla Mariusza i Jego mamy, dla wszystkich chorych, o blogoslawienstwo Boze dla Pana Admina i Calej Rodziny Blogowej, dla mojej rodziny, Prezydenta,Ojczyzny, Kaplanow,o szczesliwy powrot syna, o pokoj na swiecie.
        Bog zaplac Tym, ktorzy sie modla za mnie.

      • szafirek said

        Maryjo,proszę Cię o zdrowie i potrzebne łaski dla najbliższych i CAŁEJ rodziny blogowej,dzis szczególnie dla Mariusza, ulecz Mateńko jego oczy,dla Mariusza mamy,Kasi1,Krystyny,Millki,Milli,Sławika,Powiewa ze Wschodu…dla Wszystkich.Dla małej Moniczki,Mikołajka i Nastki.
        Mateńko Najświętsza,miej nas w Swej opiece!

      • pio0 said

        Bóg zapłać każdemu za modlitwę.

    • szafirek said

    • Dana said

      Módlmy się za młodzież i dzieci ,aby kochali Pana Boga .

  15. Wiktoria said

    KATAR – GŁÓWNY SPONSOR TERRORYZMU.

    Para emira Hamada al-THANI przyjmuje Nicolasa SARKOZY ‚ ego – ich kraje razem walczyli przeciwko Muammara KADDAFIEGO

    Bazyl Michalow

    Nie przypadkowo nazwa tego emiratu po rusku pisze się jak paskudna choroba. W medycynie katar – zapalenie błon śluzowych organizmu. W polityce światowej Katar – najbogatszy kraj na świecie, rozprzestrzeniajacy terrorystyczną zarazę po całym globie. Bezgranicznie bezczelne od bezkarności państwo-karzeł czuje się w pełni bezpiecznie za plecami USA.

    – Brat mój, ty tak przytył, że przypominasz beczke, i już nie zmieszczasz swój tyłek w elegancki złoty fotel, – ironicznie powiedział Muammar Kaddafi, zwracając się do 160-kilogramowego emira Kataru Хамаду al-Thani. Stało się to w 2010 roku, gdy szef Libii przyjmowal w swoim ojczystym Сирте szczyt Ligi państw arabskich. Zabawne, że barel – beczka ropy naftowej – naprawdę waży mniej więcej tyle.

    Ale emir żart nie ocenił. Przez rok obalonego pokrwawionego pułkownika, którego trzy godziny okrutnie dręczono, dobijal właśnie rial komandos. Na obalenie „brata” emir przeznaczył $2 mld. Ale to, oczywiście, nie tylko z osobistej urazy. Jak można było nie wziąć udział w rozdziale takiego tłustego ciasta jak Libia? Cena – $700 miliardów na odbudowę kraju! Do tego samego przeszkadzal zamiar Kaddafieg wybudować zakład przetwórstwa gazu. A lideru na tym rynku Kataru – konkurencja nie potrzebna.
    Jednak i tego za mało. Emir Hamad był pewien, że musi stać się liderem świata arabskiego. Dla tego on obalił swojego ojca w 2005 roku. I już rok później założyl stacje telewizyjna”Al-Dżazira”, której widownia liczydo 50 milionów osób. To potężna informacyjna broń przeciwko wrogom emiratu, które w przeważającej części są wrogami Zachodu. I chociaż emir mial powazne problemy ze zdrowiem – dwa lata temu zmuszony byl przekazac władzę 33-letniemu synowi, polityka państwa nie uległa zmianie.

    Księżniczka Kataru Szejka Mosy bint NASSER w loży masońskiej wielkiej Brytanii

    Pływają w pieniądzach

    Emirat zwiększa swoje wpływy, finansujac opozycję w różnych krajach. Libijscy rebelianci, „Bracia-muzułmanie” w Egipcie, palestyńscy FATAH i HAMAS, rebelianci w Jemenie – wszystkie te różne w ideologii grupy obficie karmione z ręki Kataru. Luksusowa stolica państwa Doha przyciaga rewolucjonistów i terrorystów z całego świata – może się przydadzą.

    Dlaczego bezczelnikow nie przydusza? U nich przeciez armia – zaledwie dziewięć tysięcy osób. Na Bliskim Wschodzie Katar otrzymał pogardliwe wyzwisko”Szczekajaca mysz”. Ale spróbuj podejsc, gdyz na terenie Kataru znajduje się największa na Bliskim Wschodzie baza wojskowa USA „El – Удейд”! Według danych „Wikiliks”, katarcy opłacąja 60 procent wydatków amerykańskich wojskowych.
    Zresztą, oni mogą sobie na to pozwolić. Katar – szósty na świecie w eksporcie gazu (stanowiąca trzeci) i 21 eksportu ropy naftowej. Ćwierć miliona rdzennych mieszkańców po prostu pływają w pieniądzach. Pozostałe półtora-dwa miliony ludności – obsługa i zachodni specjaliści zapewniają lokalnym wygodne życie. Dochód na mieszkańca Katar wyprzedza wszystkie kraje na świecie – około $88 tys. na rok. I nie ma żadnych wydatków na ogrzewanie!

    Terroryści rodzaju Bin LADENA zawsze byli zadowoleni ze współpracy z „Al-Джазирой”

    Egzekucja terrorysty

    Rosyjskiego ambasadora na lotnisku w Doha bili długo i kapitalnie – kopali w twarz, bili pałkami po ciału. Dyplomata tylko oburzył się tym, że jego bagaż chcieli oglądać – według konwencji Wiedeńskiej jest to niedopuszczalne. W egzekucji wzięło udział aż 15 policjantów. Po pokonaniu Włodzimierza Титоренко zrobili mu trzy operacje po likwidacji luki i odwarstwienia siatkówki. Stało się to w 2011 roku, po czym ambasadorów do Kataru Rosja nie wysyla.

    „Szczekajaca mysz” zawsze czuła do Rosji „delikatne” uczucia. Czeczeńscy bojownicy w latach 90-tych za kulisami były finansowane z emirskiego skarbu państwa. Osioł w emiracie i główny ideolog „Iczkerii”, inspirator bandytów Басаева i Радуева – Zelimchan Яндарбиев. Ale długo cieszyć się gościnnością nie musiał. Maszyna terrorysty została wysadzona w powietrze w 2004 roku przez funkcjonariuszy GRU.
    Operacja przebiegła bardzo sprawnie. Dwóch wykonawców egzekucji szybko zostali zatrzymanni. Teraz już wiadomo, że pomogli katarskim służbom specjalnym pracownicy CIA. To właśnie oni zapewniły wszystkie dowody w sprawie – wypierac sie naszym agentom było bez sensu. Skazano ich na dożywocie. Co prawda, kilka miesięcy po osobistej rozmowie telefonicznej Putina z emirem ich wysłali do domu.

    Stolica państwa Doha rzuca się w oczy nowoczesna architektura. Ogromne pieniądze pozwalają małemu kraju zachowywać się bardzo agresywnie, pomimo małej armii

    Rodzice morderców

    Ale dlaczego Katar nienawidzi Syrie? O tym bardzo wyraźnie powiedział dyrektor Instytutu Bliskiego Wschodu Евгений Сатановский:
    – W Syrii nastąpilismy na najbardziej chore miejsce organizmu – na interesy szefa MSZ Kataru Khaled al-Атыйи, który osobiście nadzoruje syryjską wojnę domową. On Katarem zarządza. (Al-Атыйя jeszcze i premier. – W. M.) Uderzyli mu po kieszeni. Były wielomiliardowe inwestycje w obalenie Asada, w uszczelkę „rury” na Turcję. Ale wieloletni projekt może upaść z powodu rosyjskich IQS (wojskowo-kosmicznych sił. – W. M.).

    Wyjaśnijmy: prezydentowi Syrii Башару Асаду zaproponowano w 2009 roku podpisanie umowy o budowie gazociągu z katarskich północnych złóż przez Syrie, Arabie Saudyjska, Jordanie, Turcje i dalej do Europy. To mocno by uderzyło w interesy Rosji. Ale Asad nie chciał zaszkodzić rosjanom sojusznikom. A efekty nie kazały na siebie czekać. Pieniądze saudytow, katarcow i turków za cichym przyzwoleniem Zachodu płynęły do kieszeni antyAsadowskich ekstremistów. Tak narodził się ISIS, obecnie zakazana w Rosji organizacja terrorystyczna.
    – Ci ludzie są gotowi rozpetac trzecią wojnę światową – im wszystko jedno – mówi Сатановский. – Wczoraj tylko chodzili po swej pustyni bardzo ubodzy, byli nikim i niczym. Nafte wozili tam z Baku. A dziś mają dużo pieniędzy, nowoczesne gadżety, mówią dobrze w roznychjęzykach, ukończyły studia zachodnie, prestizowe uczelnie.

    Minister Khaled al-АТЫЙЯ – kurator syryjskiej rzeźni

    Czarna etykieta

    Istnieje wersja, że wybuch naszego samolotu nad Synajem – sprawa katarskich służb specjalnych. Zwykle po każdym zamachu odpowiedzialnośc biorą na siebie różne ugrupowania. Tym razem „Islamskie państwo” przymacowalo sie do krwawej zbrodni dopiero przez kilka dni, jakby pro forma. A zdjęcie bomby, której rzekomo został wysadzony w powietrze samolot, opublikował w Sieci dopiero po tym, jak Rosja uznała to, co się wydarzyło zamachem. A gdyby w ogóle się nie przyznała? Nielogiczne.

    A jeśli jest to operacja katarskich służb specjalnych – wszystko się zgadza. Swego rodzaju podpowiedź, „czarna etykieta” dla Rosji. Jeśli nie zatrzymacie antyterorystyczna operacje w Syrii, może być gorzej. Zdaniem Сатановского, al-Атыйе cofać się nie ma gdzie. Jeśli Asad utrzyma się, minister i jego klan straci władzę i pieniądze.

    Do światowej prasy przedostała się taka historia. W ONZ al-Атыйя gwałtownie zagroził przedstawicielu Rosji Witalijowi Чуркину, że jeśli ten zawetuje antyAsadowska uchwałę, to Rosja straci wszystkie kraje arabskie”. Czurkin rzekomo odpowiedział: „Jeśli będziesz rozmawiał ze mną w ten sposób, to już dzisiaj nie będzie już czegoś takiego jak Katar”.

    Sam stały przedstawiciel kategorycznie wszystkiemu zaprzecza. Ale może nadszedł czas, aby przedstawić karłowatej monarchii przekonujące dowody, że Rosja ma wszelkie możliwości by bajkę uczynic rzeczywistoscia?

    – Ustawic na miejsce złośliwy emirat potrafi tylko Rosja, – powiedział politolog Anatolij Cienkich. – Jeśli okaże się, że praca katarskich struktur przyczynia się do upadku samolotu, w Doha musi wybuchnąć jeszcze jedna maszyna. A może i kilka.

    Pepek swiata

    * Do 1916 roku księstwo Katar było maloznaczna częścią imperium Osmańskiego. A następnie przeszedł pod protektorat wielkiej Brytanii. Krajem zarzadzala marionetkowa dynastia al-Thani, ale anglicy zajmowali kierownicze stanowiska, dowodzili armią i policją.
    * W 1971 r. księstwo Katar ogłoszono niepodległym państwem i stało oficjalnie nazywać się Państwem Katar, a jego władca nazywać emirem. Forma rządów – monarchia absolutna, działalność partii politycznych i organizacji jest zabroniona.
    * Wzrost dobrobytu kraju rozpoczął się dopiero w latach 70-tych dzięki handlu ropą naftową, jak i u wszystkich krajów zatoki Perskiej.

    Rial specnaz przechodzi instruktaż w Libii
    http://www.liveinternet.ru/users/5152123/post378451960/

  16. Kasia1 said

    tu był kiedyś Rysio-co miał operowaną głowę.Teraz się nie odzywa.Pio ,może trzeba zorganizować modlitwę za Niego?Tak mi teraz przyszła taka myśl.

    • Aga said

      Popieram.

    • bozena2 said

      Ja dłuższy czas modliłam się za Pana Ryska , ale potem zaprzestałam, nie wiem, co się z nim dzieje.

    • Gosia 3 said

      Ja też wcześniej myślałam o tym Ryśku on często ze mną się spierał a pamiętam ,że w tym ostatnim swoim wpisie skierowanym do mnie przyznał mi rację. Nie piszę tego żeby siebie zachwalić ale akurat to sobie zapamiętałam tylko nie pamiętam czego nasz spór dotyczył.
      Może jutro przy Aniele Pańskim pomódlmy się wszyscy za niego a może się odezwie. A może już jego dusza tak się upomina o modlitwę przez Kasię 1. Mam nadzieję jednak że żyje.Zobaczcie jak łatwo zapomina się o ludziach którzy tutaj gościli.Pozdrawiam.

      • Kasia1 said

        bardzo sie upomina,nie znam człowieka,a ciągle mam mysli ,jak pisał o tej operacji,a myśmy Go pocieszali.Dlatego musimy intensywnie prosić Niebiosa o pomoc dla Niego.

        • Gosia 3 said

          Ja już dzisiaj przy Różańcu się za niego pomodlę. Pozdrawiam Cię Kasiu! bardzo serdecznie. 🙂

    • pio0 said

      Kasiu
      Było tu wiele osób, część odeszła, część została wyrzucona, część zrezygnowała, nie chciałbym, żeby Nowenny były organizowane ot tak, tylko jak jest jakaś ważna sprawa.
      Bo niby w jakiej intencji mielibyśmy organizować Nowenne? Za Ryśka? To automatycznie trzeba będzie za innych co już też nie piszą, a później za każdego blogowicza, rozumiesz Kasiu o co mi chodzi?

      Oczywiście możemy się pomodlić za Ryśka, niema problemu, można przecież dodać intencje do Anioł Pański, lecz uważam, że nowenne organizujmy w jakiś sprawach pilnych.

      Jeśli czujesz natchnienie to pomódl się za Ryśka, coś ofiaruj za niego, jestem za.

      Właśnie przyszedł mi pomysł do głowy, żeby zorganizować Nowennę za Admina oraz wszystkich byłych, obecnych i o przyszłych blogowiczów. Co wy na to?

      Na razie czas Adwentu, wkrótce nowenna do Dzieciątka Jezus, ale może po Świętach Bożego Narodzenia taką Nowennę zorganizujemy?

  17. barbara said

    5- Dzień Nowenny Św.Jana od Krzyża
    Święty Janie od Krzyża, czcicielu Maryi Panny, od lat dziecięcych żywiłeś w sobie głębokie nabożeństwo do Najśw. Dziewicy i Ona przychodziła ci z pomocą. Ukazujesz Ją: jako Matkę Syna Bożego; jako niosącą do nas w swym łonie Dzieciątko Jezus z zapytaniem, czy znajdzie u nas mieszkanie; jako naszą pośredniczkę u Syna, jedynego Pośrednika; jako odznaczającą się w tym pośredniczeniu delikatną miłością tak w odniesieniu do Syna, którego prosi – nie naprzykrzając się swą prośbą, jak i w odniesieniu do potrzeb ludzi, za którymi się wstawia; jako współcierpiącą ze swoim Synem; jako w pełni uległą Duchowi Świętemu – „Wszystkie Jej poruszenia były z Ducha Świętego”.

    Módlmy się: Zachęconych twoim przykładem i pouczeniem, wspieraj, święty Janie, nas i tych, których polecamy Bogu w tej nowennie, w nabożeństwie do Niepokalanej naszej Matki, abyśmy Ją kochali jako Jej dzieci oraz naśladowali w wierności Słowu Bożemu, w przyjmowaniu Boga i miłowaniu Go, w zawierzeniu Bogu we wszystkim.

    Ojcze Nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała Ojcu…
    Św. Janie od Krzyża, módl się za nami!

  18. aser said

    to zwykł spam który ma na celu wyrwanie od Ciebie szmalu… jakbyś odpowiedział na tego maila to napisaliby że trzeba wpłacić składkę członkowską w wysokości 100$ albo coś w ten deseń… to żadni illuminaci.

  19. Szejk said

    z interii wypowiedź internauty

    Art. 4 Konstytucji:. Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio. czyli inaczej Suwerenem jest Naród, do Narodu należy władza zwierzchnia – również nad władzą sądowniczą i TK. Suweren (Naród) sprawuje władzę poprzez swoich przedstawicieli (Sejm) lub bezpośrednio (referendum). TK nie pochodzi ani z wyborów bezpośrednich, ani z referendum. Ciągle nie rozumiem, czemu Prezydent nie sięga do tego argumentu wynikającego wprost z Konstytucji, a przesądzającego w istocie cały spór.Zwiń

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-prezydent-andrzej-duda-o-sporze-wokol-trybunalu-konstytucyjn,nId,1935641#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=other

  20. Leming said

    No mail podejrzany. Milion milionem, a nawet dom w dowolnym kraju,ale spotkania z vipami? Co z ich organizacją i dyskrecją skoro każdy by mógł wejść? Po drugie jaki by mieli pożytek z Admina? Na blogu wciskać jakieś herezje?

  21. Moher said

    Astana Stolica Kazachstanu. sAtana- tak sie dziwnie literkuje.
    Wiedzieliście o tym??

    • IGA said

      Tak, czytałam kiedyś, ale myślałam że może to będzie nieprawdą. To bardzo dla nas przykre, co szykują.. Mam nadzieję, że Bóg nie pozwoli na to. Wierzę w to.

    • Anzelmik said

      To prawda , nawet nazwa nie jest przypadkowa.
      Sam się dziwiłem czy to prawda ale zobaczyłem wiele zdjęć i uwierzyłem.
      Pytanie – za czyje pieniądze to jest budowane ???
      Jeśli chodzi o miasto to tak brzydkiego miasta nigdy i nigdzie nie widziałem , kto to projektował i dla kogo ?
      Kto tam zamieszka ?

  22. Anzelmik said

    Mnie nie kupią za żadne srebrniki złoto czy inne dobra materialne.
    Wierność Bogu, Maryi , Jezusowi i Duchowi świętemu jest dla mnie niezłomna i niezmienna.
    Będą zsyłać pokusy ale to od nas zależy czy je przyjmiemy czy odrzucimy.
    Jak odrzucimy to tylko się wzmacniamy w wierze, czego i wam życzę.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
