Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Owoce i warzywa z Medziugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 14 Grudzień 2015

Poniżej podajemy fragment świadectwa O. Dominica La Fleur z Kanady, „Owoce Medziugorja.” Aby usłyszeć pełne świadectwo, którym podzielił się gdy był w Medziugorju, przejdź do http://www.marytv.tv, Episode # 65 archiwum.

Im więcej jestem w stanie współpracować z Nią [Matką Bożą], tym więcej owoców wydaje każda pielgrzymka. Bezpośrednim owocem dla mojej osobistej wiary jest to, że Matka Boża prowadzi mnie do Ewangelii. I rozumiem jak prywatne objawienie pomaga objawieniu publicznemu. Od kiedy zacząłem tu przyjeżdżać, zdaję sobie sprawę z tego jak żywa jest Ewangelia, a przekazy jakie dostajemy w czasie każdego prywatnego objawienia nie wypełniają pustych luk, które są w Ewangelii. Są one jednak jakby wytłuszczającą grubą linią, podkreślającą/uwydatniającą Ewangelię. Są one jakby szkłem powiększającym drobny druk – Widzę wszystkie szczegóły graficzne, które się tam znajdują i pomagają mi zrozumieć kontekst każdego słowa Jezusa. W ten sposób Gospa pomaga mi żyć Ewangelią w 100%. Nie odciąga mnie to od Ewangelii; wręcz przeciwnie – przybliża do Kościoła i sakramentów oraz do mojego kapłaństwa.

W Medziugorju mamy próbkę i smak tego jaki będzie cały świat wtedy, kiedy zrealizuje się „Ojcze nasz” – niebo i ziemia. Nie można być bliżej nieba niż w sposób, w jaki jest to tworzone teraz, tak myślę – nawet ze wszystkimi swoimi problemami. Światowy Dzień Młodzieży na pewien sposób może to wyobrażać – zbierają się tam ludzie z czterech stron świata jakby na spotkaniu rodzinnym a zaprasza ich wszystkich sama Matka.

Tu w Medziugorju mamy ludzi, którzy przychodzą do tego najbardziej nieznacznego miejsca na ziemi, a jedynym powodem tego jest to, że przyszła tu Matka Boża. Mogła Ona wybrać miejsce o wiele lepsze, bardziej dostępne, ale nie zrobiła tego. …. Mogło to być gdzie indziej, ale jest właśnie tutaj, w pełni czasu jaśnieje światło Chrystusa. Im ciemniejsza noc, tym jaśniejsza gwiazda. Tak więc wybrała tych ludzi, jak Sama powiedziała, ze względu na ich wiarę i przeciwności przeciwko ich wierze. I Ona prowadzi nas tutaj by nas nauczyć lekcji. Więc kiedy tu przychodzę, widzę przez co my wszyscy musimy przejść, aby osiągnąć ten pokój. Kiedy patrzę na sposób w jaki wszystko jest tu umieszczone widzę, że każdy szlak, każda droga prowadzi do kościoła, a kościół jest w środku pomiędzy dwoma wzgórzami – tak jak znaczenie „Medjugorje” – „pomiędzy dwoma wzgórzami.” Wszystko wylewa się na dno naczynia, w ręce Matki Bożej. Każdy tam idzie. Idź tam a zobaczysz wirujące słońce, cuda jakiekolwiek chcesz – zaprowadzą cię do tych rąk (trzymających się). Zaprowadzą cię do rąk kapłana, a to jest to, czego chce Maryja.

Mógłbym stać na ulicach w Kanadzie z rozportartymi rękoma (gest) a ludzie po prostu ignorowaliby mnie i ośmieszali, a nawet gryźli rękę, która próbuje je karmić. Przychodzę tutaj, a ludzie ustawiają się w kolejce do błogosławieństwa. Tak więc zdaję sobie sprawę, że tu nie chodzi o mnie. Wszystko prowadzi do rozgrzeszenia, a oczywiście rozgrzeszenie jest jedynym rozwiązaniem dla doskonałych „muskułów” – bezwzględnej wiary, nadziei i miłości. Każdy pracuje dla lepszego umięśnienia ciała. Ale dla „mięśni” nad którymi musimy pracować – jedynym rozwiązaniem jest rozgrzeszenie. Tu każdy widzi swoją duszę w sposób w jaki widzi Bóg i Jego Matka, i przychodzą biegnąc do tej kliniki, biegnąc po sakramenty. Widzą wirujące słońce, następnie podchodzą patrzeć w adoracji na Eucharystycznego Syna. Iść by opalić się na plaży, ale musisz wpierw przyjść na Adorację by „opalić się Synem” – Jezusową „Synowską opalenizną” w Jego salonie piękności. I stoją ludzie w kolejce na Jezusowej elektrycznej plaży. Monstrancja naładowuje ich i sprawia, że stają się młodzi na wieki. To jest Jego „fontanną młodości”, a olej sakramentów jest Jego „Oil of Olay”, który wygładza wszystkie duchowe zmarszczki. I idą po rozgrzeszenie a ono pozbywa ich wszelkiego cholesterolu i wszelkich blokad w sercu i układzie krążenia, tak aby łaska mogła znowu płynąć, i następuje ponowne podłączenie do winorośli.

Jak widać wszystkie te małe doświadczenia mistyczne są piękne, ale są one jedynie okruchem, który prowadzi do ołtarza. I to jest tyle. A są to te same sakramenty jakie są oferowane tam skąd pochodzę, ale muszę przyjechać właśnie tutaj aby zobaczyć to co mam u siebie. Tak, właśnie w ten sposób widzę geniusz naszej Matki – tak jak każda matka robi wszystko tak, byśmy jedli warzywa. Owoce Medziugorja – i chciałbym powiedzieć „warzywa” Medjugorja – nie chcemy „vegetować”. Nie chcemy być bezużytecznymi grzybami, które rosną z dala od Krzyża, czy nawet pasożytami.

Owoc daje się, pozwala się konsumować, zjeść. Są owoce zabronione ale i jest najbardziej kuszący owoc – a jest to Jezus na Krzyżu. Jest On nowym owocem wiecznego życia, wiszącym na drzewie. Ona [NMP] jest nową Ewą, która prowadzi nas do Tego owocu. Ale my tak bardzo boimy się krzyża. To tak samo co moja mama zwykła była robić bym jadł groszek i fasolę. Wiedziała, że ​​lubiłem ziemniaki i sos. Co więc robiła? Ukrywała marchew i groch, i fasolę, i wszystko inne czego nie chciałem jeść i mieszała to z ziemniakami i tym co lubiłem jeść, a nawet dodawała do tego trochę sera… Zawsze znalazła sposób na to bym jadł warzywa. Ukrywała je w rzeczach, które lubiłem. Tak więc Matka Boża robi podobnie – wabi nas do Swojego Syna. Patrz do Starego i Nowego Testamentu, zawsze obiecuje dobra życiowe, które podniosą nas do wyższych dóbr – natychmiastowej satysfakcji, długiego życia, dobrobytu, i całej reszty – bo my to wszystko znamy. Myślimy jak zwierzęta. Jeśli więc weźmiemy ten okruch, jesteśmy już gotowi na coś lepszego. A Pan mówi: „Ja jestem chlebem życia. Niektórzy z was przyszli tylko dlatego, bo dałem wam chleba, ale wy ciągle nie pojmujecie.” Matka Boża mówi to samo. „Dlaczego tu przyszedłeś? Dlaczego myślisz, że ja ciągle tu przychodzę?” Są tacy, którzy czytają orędzia, ale nigdy nie otrzymują łask, a największą łaską jaką można otrzymać, to miłość do Prawdy.

Jedną rzeczą, która ciągle dręczy ludzi i przeszkadza w ich przyjeździe do Medjugorje jest, jak mówią, że nie jest zatwierdzone, nie oficjalnie. To jeszcze nie koniec. Czy kiedy Jezus chodził po ziemi, kiedykolwiek został zaakceptowany? Kiedy został On oficjalnie potwierdzony? Kiedy w ogóle będzie zaakceptowany? Ile owoców potrzeba nam zanim zaczniemy za Nim iść? Możemy tak czekać w nieskończoność. A nawet jeśli zostanie zatwierdzone – powiedzmy, że zostanie zatwierdzone jutro – wtedy ciągle będziemy mówić: „Nie musimy w to wierzyć, to jest objawienie prywatne” lub „To nie dla mnie. Za dużo jest Maryji, zbyt dużo nabożeństw do Maryi. To przysłania Jezusa.” Nie martw się – nie możesz bardziej kochać Maryji niż kocha Ją Jej własny Syn. Jeśli kochasz Ją prawidłowo, będziesz bardziej kochać Boga. Nie można być zjednoczonym z Panem bez bycia przy Maryji. Ona jest taką piękną Matką, bez względu na to czy jesteś katolikiem czy nie katolikiem, katolikiem czy niewierzącym, Ona ciągle będzie twoją Matką. To tak, jakby ktoś cię nieustannie szturchał i popychał i przewodził do Nieba. Kiedy dojdziesz do Nieba, popatrzysz do tyłu i zobaczysz, że Ona była przy tobie cały czas. Przechodzisz przez drzwi Nieba a tam niebieski próg. Klamka też jest niebieska. To Maryja. Musimy obrać taką samą drogę do Boga jaką On wziął by przyjść do nas. I Jej wcale to nie przeszkadza jeśli Jej nie zauważasz. Nawet jeśli łamie Jej to serce, Ona nadal jest twoją Matką. Nawet dla tych, którzy mogą Ją odpychać, Ona jest tam nadal dla nich. Tak więc jeśli ludzie ciągle mają problem z tym że Maryja przychodzi do Medjugorja, zwykle mieliby ten sam problem jeśli przyszłaby gdzie indziej. „Dlaczego objawia się tobie, a nie mnie?” Takie same rzeczy, mówili do Jezusa. Tak więc nie ma to nic wspólnego z oficjalnym zatwierdzeniem ale raczej z odrzucaniem owoców, które widoczne są dla każdego. Nie może Ona pokazać w łatwiejszy sposób jak żyć orędziem Ewangelii. I nawet jeśli oni nienawidzą Medziugorja, nawet jeśli mówią, że nie pochodzi Boga, Ona nadal będzie karmić prawdą te dzieci, tak jak matka w rodzinie. I to jest tu, gdzie wysyła mnie Ona najpierw. To są te dusze, których pragnie. Ona wysyła mnie tak, jak moja matka wysyłała mnie po sprawunki: „A ty wrócisz i przyniesiesz mi to, czego potrzebuję. Tym razem przynieś mi ten połów dusz”.

Tak więc po sześciu pobytach w Medjugorje, wiem, że największym owocem mojego życia jest pragnienie naśladowania Jej Syna. I zapominam nawet o tym, że Maryja tu przychodzi. Kiedy przyjeżdżam tutaj, jedyne co widzę to Jezus i ludzie którzy potrzebują Jezusa. Więc reprezentuję sobą Jezusa; nie zastępuję Go. I czasami nawet zapominam, że Matka Maryja objawia się tutaj, bo jestem pewien, że objawia się w wielu innych miejscach, ale po prostu wiem, że tutaj się pojawia. Wiem, że jest tuż obok ołtarza tam gdzie mieszkam. Wiem, że jest w mojej modlitwie. Wiem, że utula mnie co noc do snu. Ale poprosiła mnie, abym tu przyjechał. Ale nawet jeśli nie prosiłaby mnie bym tu przyjechał, a ja przyjechałam mimo to, jestem pewien, że powiedziałaby: „Co ty tu robisz, mój synu? Nie prosiłam cię, byś tu przyjechał. Jesteś potrzebny tam, w swojej parafii. Ale jeśli poprosiłam cię, byś tu przyjechał, to po to byś kochał bardziej tych w twojej parafii, w twoim życiu.” Więc biorę to jako świętą odpowiedzialność, aby upewnić się, że każda chwila jaką spędzam tutaj jest owocna, ponieważ będę musiał za to odpowiedzieć. Jest wielu innych kapłanów i wielu innych ludzi, którzy nigdy tu nie przyjadą, tak więc dlaczego ja? Jest to zawsze wielkim upokorzeniem, za każdym razem kiedy tu przyjeżdżam, trzeba dać wywiad albo ludzie chcą ze mną rozmawiać – i tutaj zdaję sobie sprawę, że tu nie chodzi o mnie. Więc kiedy wracam do domu, a potem powracam raz jeszcze, nie wiem, czy będzie to mój ostatni raz. Ale wiem, że wszystko jest po to by przygotować do wieczności mnie oraz wszystkie te dusze, które spotykam. Jednak największym owocem jest miłość do Jezusa, a miłość do Jezusa pod inną nazwą nazywa się Maryja.

Od redakcji: Ojciec La Fleur występuje we wspaniałym filmie dokumentalnym „The Triumph”, gra w teatrach w całym kraju. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź http://www.thetriumph.org.

ZOBACZ zwiastun filmu i O.Dominka La Fleur

Tłumaczyła: Bożena

Tenże Ojciec Dominik La Fleur  29 czerwca 2012 tak oświadczył:

Na prośbę Marii Bożego Miłosierdzia [Maria Divine Mercy] pobłogosławiłem wszystkie Modlitwy Krucjaty – Pieczęci Boga Żywego, z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, aż do Powtórnego Przyjścia [Pana], dla wszystkich tych, którzy mają problem ze znalezieniem kapłana, diakona lub biskupa, aby je pobłogosławił Ja próbuję! Pan Nasz wie o mojej intencji! Jeśli tylko macie szansę, to jednak poproście osobę duchowną o pobłogosławienie. Jeśli odmówią, to zawsze jeszcze jest moje błogosławieństwo. Jeśli satelity mogą to robić i technologia z czujnikami ruchu, to dlaczego nie może ręka kapłana z detektorami wiary, modlitw Kościoła i Świętych obcowaniem. Wasz Anioł Stróż wie, co mam na myśli!”

Odpowiedzi: 42 to “Owoce i warzywa z Medziugorje”

  1. szafirek said

  2. szafirek said

    Bożenko dziękuję za tłumaczenie.
    Szczęść Boże!

  3. Ewa said

    Prof. Boguslaw Wolniewicz – przedstawia tezy dzialania RFN

  4. gwiazdka said

    Magda 2 -napisałam do Ciebie Email, ale nie mam do tej pory odpowiedzi – nie podałaś mi nr. domu i nie mogę do Ci wysłać – czekam na odp.

    • Magda 2 said

      Kochana Gwiazdko. Właśnie wysłałam Email z pełnym adresem. Sama nie wiem jak to się stało.

  5. krystynka said

    A tu wstawiam filmik, który skojarzył mi się z ostrzeżeniem,myslę, że ludzie będą dla siebie własnie mili i cudowni po tym wielkim wydarzeniu,a wystarczy powiedzieć komuś, że ktoś jest piękny,ale co tam sami popatrzcie…Ja tak właśnie odbieram ludzi, że jesteśmy piekni, wręcz cudowni, bo stworzeni na wzór i podobieństwo samego Boga !, kiedyś spytała mnie uczennica, czy spotkałam w zyciu człowieka ,który był brzydki ?,nigdy odpowiedziałam, ja nigdy nie widziałam brzydkiego człowieka, ja tylko czytałam w bajce,,O brzydkim kaczątku,,.
    A jak wy postrzegacie ludzi ?

  6. Moher said

    Jak blisko może byc ostrzeżenie jak myślicie? ?

    • Hoplita said

      2016 rok miłosierdzia. Powinno być w tym (tj 2016) roku no bo ostrzeżenie to wylanie miłosierdzia wiec jest to najlepszy rok na takie wydarzenie mało tego jest to logiczną konsekwencją . Jeśli nie bedzie w 2016 to za 100 do 150 lat.

      • WojtekK said

        Według mnie przyszły rok jest i będzie właśnie rokiem miłosierdzia/ostrzeżenia. Nie bez znaczenia taka nazwa. Nie chcę tu podawać dokładnych dat, ale z tego co można znaleźć w internecie mogę wywnioskować że znajdujemy się tylko kilka miesięcy od tego niesamowitego dnia.

    • Został określony m.in następujący warunek „brzegowy”.
      Ostrzeżenie złagodzi przebieg III wojny światowej a więc wystąpi przed „ogłoszeniem” wielkiej wojny.
      IIIWŚ zostanie (została) zapoczątkowana na bliskim wschodzie.
      Grupa antychrysta „nakreca” jak najwięcej państw aby właśnie tam wysłały swoje wojska. Już mamy tam wojska największych mocarstw (USA, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Chiny, Rosja, Turcja) niedługo dołączy do tego Izrael, wciąga się tez mniejsze kraje.
      Pozornie mały incydent, prowokacja itp. (patrz incydent Turcja-Rosja) i wojna się rozlewa.
      Od dawna (przynajmniej pół roku) widzimy działania sabotażowe:
      – wybuchy w zakładach jądrowych w Rosji,
      – wybuchy w zakładach chemicznych w USA,
      – wybuchy w zakładach chemicznych w Chinach,
      niekiedy te incydenty występowały dzień po dniu na przemian (akcje odwetowe).
      Zakłady chemiczne wytwarzają surowiec do produkcji amunicji, pocisków itp.
      Chińczycy usypują z dużą prędkością sztuczne wyspy na morzy południowochińskim i umieszczają tam wyrzutnie itp.
      Siłą USA (gdyż leżą na „wyspie”) są lotniskowce stąd te sztuczne wyspy.

    • Cichykatolik said

      Bardzo możliwe, że w tym. Po pierwsze, to rok Miłosierdzia. Po drugie, są bardzo już stare osoby, które mają Ostrzezenia dożyć.
      W mediach na jakiś czas przed zderzeniem komet będzie sie o tym mówić. Ale jeśli mnie pamięć nie myli, to w europie ma panować wtedy komunizm.
      W ktoryms z Objawień były wskazówki, w których można było odczytać, w ktorych miesiącach ostrzezenie może nastąpić. Admin kiedyś zrobił o tym piękny wpis. Właściwie miło byłoby go sb odświeżyć, jeśli go znajdę to się oczywiście podzielę.
      Wczoraj w nocy przy prawie bezchmurnym niebie, widać było oswietlona przez ksiezyc smugę po samolocie, i zrobiło mi się tak tęskno za ostrzezeniem ( nie wiem czy to odpowiednia reakcja, gdyż wiele osob wtedy umrze ).
      Fajnie byłoby umieścić wszystkie informacje zebrane o ostrzezeniu w jednym miejscu.

      Pozdrawiam

  7. Adrian said

    Polska już w przyszłym roku może wpłacić do kasy UE więcej niż z niej dostać! Widmo „płatnika netto” jest bardzo realne!

    Z powodu kiepskiego gospodarowania funduszami unijnymi oraz poważnych zaniedbań rządu PO-PSL już w przyszłym roku Polska może stać się „płatnikiem netto” Unii Europejskiej. To oznaczałoby, że więcej pieniędzy wpłacimy na konta w Brukseli (poprzez składki członkowskie oraz przepadek niespożytkowanych środków), aniżeli otrzymamy w ramach funduszy europejskich!

    Okazuje się, że nasz kraj nie wydał jeszcze 28 miliardów złotych przyznanych Polsce z budżetu Unii Europejskiej na lata 2007 – 2013. Jeśli nie zrobimy tego do 31 grudnia 2015 r., to środki te bezpowrotnie przepadną! Niestety wiele wskazuje na to, że tak właśnie się stanie. Dla przykładu – tzw. fundusze spójności są wykorzystane na poziomie 91 procent. Łatwo zatem policzyć, że do tej pory wydatkowaliśmy je w średnim tempie 0,85 proc. miesięcznie (uwzględniając okres 2007 – 2015). Jest bardzo wątpliwe, aby do końca grudnia nagle udało się je spożytkować w tempie ponad 10-krotnie szybszym.

    Jeżeli spełni się czarny scenariusz i wspomniane fundusze nie zostaną wykorzystane na czas, to wliczając je do przyszłorocznego bilansu płatniczego UE-Polska może się okazać, że staniemy się de facto „płatnikiem netto”. Należy pamiętać, że w 2016 roku do unijnego budżetu odprowadzimy największą w historii składkę członkowską, która wyniesie aż 9,24 mld zł. Jeśli doliczymy do tego pieniądze, które przepadną, bo do końca tego roku nie uda się ich spożytkować, to widmo Polski jako „płatnika netto” UE staje się nagle bardzo prawdopodobne.
    http://niewygodne.info.pl/

    • Józef Piotr said

      ADRIANie
      Masz błędne informacje ponieważ już za rok ubiegły nasze czyli Polskie wpłaty na rzecz UE były większe niż wypłaty dla Polski na wszystkie potrzeby razem wzięte.
      Ta nadwyżka naszych wpłat jest niebagelna bo wynosi gdzieś ponad kilkaset zł rocznie na i-go mieszkańca Polski
      Jak było w latach wcześniejszych aktualnie nie mam pod ręką ale wydaje mi się że podobnie..
      To propaganda nam wmawia cuda w postaci dotacji finansowych do Polski po to tylko aby lemingi się cieszyły.
      Jednym zdaniem to : poczekaj aż ci dadzą za darmo !!
      Za czasów SOVIETA też CCCP też nam ciągle pomagał tak że niemal z głodu żeśmy puchli.

      • Znawca 2012 said

        Wszyscy spece mówią, że z 1 euro 0,84 wraca do uni a w Polsce zostaje tylko 0,16 euro. Resztę biorą obce firmy, które siedzą w Polsce. To widać gołym okiem po VAT, który fiskus oddaje dużym firmom zachodnim. Zeszły rok 60mld. Obecny już 90 mld. Widać to gołym okiem jak nas doją. I tyle prawdy.

        • Józef Piotr said

          Tak to jest prawda i jest to niezależne od podanych danych przezemnie.
          Te 90 mld które zasłyszałeś to jest co innego . Te 90 mld DOLARÓW wyprowadzane jest z Polski rocznie jako zyski od firm zagranicznych oraz od przedsięwzięć kapitałowych.
          Podał to do wiadomości poza cenzurą VICE Premier

    • Anzelmik said

      Prawda jest taka że Polska , jak i inne państwa z UE więcej wpłacają niż dostają.
      To jest pewne na 100 procent i tak sie dzieje co najmniej od 8 lat.
      Tak więc te wszystkie wywieszki typu „Wybudowano/Wyremontowano za pomocą funduszy unijnych ” to pic na wode czyli zwykłe kłamstwo bo te rzeczy można było zbudować czy wyremontować bez UE , głowe dam nawet że i taniej , bo większość przetargów (lewych ?) i tak wygrywały firmy niemieckie.

  8. Adrian said

    ps
    zauważyliście dzisiaj troche dziwny księżyc

    • Beza said

      Tak, to samo mi dzisiaj przyszło na myśl jak, zerknęłam na księżyc, a niebo jakie było dzisiaj czerwone, tuż po zmierzchu w mazowieckim.

    • Sławik said

      Jest tak od wczoraj i do tego te wczorajsze wichury.

  9. Adrian said

    Papież Franciszek nakazał aby zaprzestać nawracania żydów
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/papiez-franciszek-nakazal-aby-zaprzestac-nawracania-zydow

    • Ewa said

      Ja osobiscie mam watpliwosci czy Papiez Franciszek nakazuje zaprzestania nawracania zydow, czy raczej nakazuje nam nawrocic sie na judaizm. Wczoraj bylam na Mszy Sw. w rzymsko-katolickim kosciele w jednym z krajow zachodnich i wlasnie rowniez zapalono z wielka pompa Chanuke. Po Mszy powiedzialam kilku osobom, ze jest to zydowskie swieto i w III Niedziele Adwentu powinno sie uczcic NMP w katolickim kosciele. Byli bardzo zdziwieni. Nikt o tym nie wiedzial co to jest Chanuka i z jakiej okazji. Ciekawe czy biskup tej decezji tez o tym nie wie, czy tylko wykonuje polecenia z Watykanu korzystajac z niewiedzy pseudokatolikow.

      • halina said

        I to jest własnie ten problem
        który spowodował szatan ,
        by z Miłosierdzia Bożego nie mogł skorzystać człowieka każdy ,
        a nawet żaden człowiek ,
        członek kościoła św także .

        Bo aby skorzystać z łask Miłosierdzia Bożego to trzeba …
        —przyjąć chrzest
        —–przyjąć Jezusa naukę i dostosować sie do niej ,
        —-uznać Chrystusa Królem , Synem Boga Stworzyciela ,
        ——Jego Woli sie oddać by pomocnym byc Mu w budowie Królestwa Miłości w świecie .
        ——trzeba podążać drogą życia która wskazał On Król Boży Syn .
        ——dostosować sie do kryteriów oceny Bożej Sprawiedliwości ,
        —–przyjąc do serca Ducha św , który przebywa tutaj i działa .
        —— trzeba odrzucić szatana i wszystko co od niego pochodzi
        —– trzeba sercem przyjąć Bożą Prawdę do niej sie dostosować i zgodnie z nią wyznaczać sobie droge życia .
        — i wiele innych punktów których nie bedę wymieniać …

        A kościół od Watykanu począwszy co robi ? ???

        Czy porusza te tematy ???
        Czy robi wszystko aby w kosciele Chrystusowym budowała sie i kształtowała Boża Miłość ???
        Czy naucza Bożej Prawdy i naprowadza na drogę Bożą która wskazuje drogowskaz KOCHAJ BOGA ????

        Przecież do budowy Królestwa Miłości mozna dojśc właśnie tylko tą drogą , którą wskazuje ten drogowskaz…
        kochaj Boga …..

        I teraz popatrzmy na rzeczywistośc jaka jest .

        W zamyśle Boga było i jest by wyrzuconym był szatan z wymiaru człowieka .

        By otrzymał on karę
        i był winą obarczony ,za to co zrobił z człowiekiem i światem , przez to że wdarł sie podstępem i kłamstwem .
        Że wszystko niszczył i spychał z Bożej drogi ,
        czyniąc z człowieka cierpiącą ofiarę wykorzystywaną do zadawania Bogu przykrości ,
        do niszczenia w świecie tego co Boże jest ,
        by zabitą była Miłośc Boga do człowieka ..
        A świat ziemski by był pozbawiony MIŁOŚCI PRAWDY SPRAWIEDLIWOŚCI BOŻEJ >

        I teraz patrząc na dowódctwo kościoła katolickiego ,
        tej wspólnoty która ma spełnione wszystkie warunki dostosowania sie do życzeń Boga ,
        bo wytrwała w wierności nauce Jezusowej , potrzebnej do tego by współpracować z Bogiem ,
        bo utrzymuje sie w wierności nauce Chrystusowej i walczy z szatanem ,

        co widzimy ????

        Właśnie ta grupa ,
        ta wspólnota która przetrwała wszystkie szatańskie nawałnice
        jest teraz przez Watykan sciągana na błedną drogę , .
        Nie podejmuje Watykan próby aby nauczać członków innych kościołów tej prawdy ,
        która została zawarta w kościele przez Założyciela Jezusa ,
        lecz chce sie przyjąć mylną drogę .

        Chyba po to by nikt nie był na Bożej drodze na czas przyjścia Miłosierdzia Bożego na ten świat .
        By nie było człowieka ,
        który sercem byłby złączony z Bogiem , u którego sprawy świata duchowego były na pierwszym miejscu .

        Patrząc na to co czyni Franciszek ,
        mogę wnioskować
        że on zamazuje Bożą Prawdę ,
        mówi zawsze tak,
        by można było na każdy możliwy sposób interpretować ta wypowiedz .
        A w dodatku teraz skupia swoją uwagę na sprawach świata ziemskiego ,
        priorytetem dla niego są sprawy ciała .

        Jest próba odcięcia człowieka i swiata od współpracy z Bogiem .
        I to wszystko dzieje sie właśnie wtedy w roku Miłosierdzia Bożego ……

        Czy kto wie na czym polega Miłosierdzie Boże patrząc na Franciszka , na to co on mówi i robi ????

        Czy kto wie jak należy sie przygotować na to by otrzymać łaski ze Zdroju Łask Miłosierdzia Bożego , które będą otwarte dla świata ????

        Czemu o tym nie mówią biskupi .
        Czemu tego tematu nie porusza Franciszek ????

        Co ten rok łaski ma przejśc bez echa ???

        A gdzie otwatrte serca oczekujące Miłosierdzia Bożego ???

        gdzie naczynia UFNOSCI , którymi mozna zaczerpnąc ze Zdroju Łask ???

        Gdzie można na ten temat poczytać , usłyszeć ????

        Jak powinien sie człowiek przygotować na wylanie Łask ze Zdroju Łask Miłosierdzia Bożego ?????

        Gdzie nasi przewodnicy duchowi ????
        Co oni wiedzą na ten temat ?
        Jak podprowadzą nas do miejsca w którym będzie wypływało Miłosierdzie Boże ???
        Czy oni wiedzą coś na ten temat ????

        Obawiam sie że nic , bo dla nich to sprawa drugoplanowa .A na pierwszym miejscu jest oprawa którą widzą oczy ciała …..

        Duchu św
        proszę oświecaj nas ,
        prowadz nas
        byśmy zdołali uczynic wszystko co powinien uczynic człowiek ,
        by zinchronizowane działanie Boga z działaniem człowieka żyjącego wśród świata , dało to czego pragnie otrzymać Bóg w Trójcy św .
        Mateńko Królowo Polski proszę wspomagaj swoje dzieci i rozpalaj w ich sercach Płomień Miłości Twego Niepokalanego Serca , by wszystkie Polskie serca na Twój Wzór były pomocne Bogu w Trójcy św w dokończeniu Dzieła Bożej Miłosci i Miłosierdzia .Tego które rozpoczął przy Twojej współpracy , gdy powiedziałaś TAK .
        Proszę dopomóż nam
        byśmy także zdołali powiedzieć Bogu tak .By mogła pełnic się Wola Boga tu na ziemi tak jak jest pełniona w Niebie .

    • Watykan: Kościół nie przewiduje żadnej misji wobec Żydów
      http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,24311,watykan-kosciol-nie-przewiduje-zadnej-misji-wobec-zydow.html

    • Wiesia said

      !!!
      04.08.2012, 10:35 – CELOWO PRZEKUPUJĄC KŁAMCÓW, ABY ZAPRZECZYLI MOJEMU ZMARTWYCHWSTANIU, FARYZEUSZE ODMÓWILI POKOLENIOM ŻYDÓW PRAWA DO PRAW

      Moja szczerze umiłowana córko, ludzkość musi zrozumieć słabość ludzkiej natury, zanim prawdziwie odda się w ramiona Boga.
      Do tych spośród was, którzy są wierni, wasza wiara i miłość do Mnie, waszego Zbawiciela, przynosi mi wielką radość.
      Ale kiedy mówicie, że Mnie kochacie, niesie to ze sobą wielką odpowiedzialność.

      Nigdy nie zapominajcie o słabości waszej natury, choć to nie wasza wina, bo urodziliście się obciążeni grzechem pierworodnym, a to może sprawić, że zgrzeszycie kiedy się tego najmniej spodziewacie.
      Kiedy dusze tych, którzy mówią, że Mnie kochają, osiągną poziom, w którym są trawieni miłością do Mnie, wtedy muszą być ostrożni. Czasem sprawia to, że czują się wyniesieni w Moich Oczach, co jest prawdą, ponieważ rzeczywiście tak jest.
      Ale wtedy przychodzi pokusa, aby widzieć innych w całkowicie niepochlebnym świetle.
      Mogą być kuszeni, aby nie tylko nie odczuwać współczucia dla tych biednych dusz, które przebywają w ciemności lub są zagubione, ale aby patrzeć na nich z pogardą.

      Czasami ich silna wiara i znajomość Pisma daje im złudne poczucia bezpieczeństwa.
      Uważają, że wiedzą wszystko na temat nauczania Kościoła, Mojego Kościoła, Mojego Ciała na ziemi.

      Tak stało się z faryzeuszami.
      Myśleli, że wiedzieli wszystko o Prawach Boga. Miłości Boga.
      Nie pojęli tak jasno zapowiadanego proroctwa o przyjściu Mesjasza. Spowodowało to, że odrzucili Chrystusa, Syna Boga Żywego, gdy przyszedł zgodnie z obietnicą.

      Okrucieństwo, które okazali Mi, Jezusowi Chrystusowi, Synowi Człowieczemu, było w całkowitej sprzeczności z miłością, którą, jak twierdzili, żywią dla Boga.

      Gdyby naprawdę kochali Boga, nigdy by nie potraktowali żadnego dziecka Bożego, tak jak to zrobili.

      Ich umysły zostały zamknięte na proroctwa przekazywane światu przez proroków głoszących Prawdę.
      Prawda jest taka, że wszystkie proroctwa wypełnią się zgodnie z obietnicą Boga.

      Odrzucili oni Mesjasza, który przyszedł zgodnie z obietnicą, aby przynieść zbawienie dla całej ludzkości.

      +++Następnie celowo przekupując kłamców, aby przez swoje kłamstwa zaprzeczyli Mojemu Zmartwychwstaniu, faryzeusze odmówili pokoleniom Żydów prawa do Prawdy.

      Nie wystarczyła im Moja Śmierć na Krzyżu. Chcieli być pewni, że nie pozostanie później śladu po Mnie, Odkupicielu świata.

      Potem wrócili i wprowadzili dzieci Boże w fałszywą wiarę, w której prawda stała się kłamstwem.
      Pamiętajcie, proroctwa od Boga zawsze się wypełniają.

      Moje Powtórne Przyjście ma się teraz wypełnić.
      Tym razem przywódcy Kościołów chrześcijańskich zaprą się Mnie tak, jak to zrobili faryzeusze.
      Będą dręczyć Mnie, Moich proroków, Mój lud i każdego kto odważy się szerzyć Prawdę o Moim Przyjściu.
      Nie zapierajcie się Mnie tym razem.
      Otwórzcie wasze serca.
      Słuchajcie Mnie uważnie, gdy przygotowuję was do ostatniego rozdziału w dziele zbawienia świata.
      Wasz Jezus

    • Wiesia said

      Prorok Ezechiel mówił w imieniu Boga do dzierżących władzę, zwłaszcza duszpasterzy, gdy stwierdził: „Jeśli ja powiem bezbożnemu: «Śmiercią umrzesz», a ty nie oznajmisz mu, ani mu nie powiesz, aby się odwrócił od drogi swej bezbożnej i żył, ów bezbożny w bezbożności swojej umrze, lecz krwi jego z ręki twojej domagać się będę” (Ez. 3, 18).

    • Wiesia said

      Błogosławionej nocy.
      Któż,jak Bóg!

  10. Józef Piotr said

    Na marginesie ostatnich wydarzeń.
    SZCZECIN ! była tam manifestacja KOD-u przeciw rządowi PiS.
    Manifestację organizowała organizacja pod nazwą OTWARTA RZECZYPOSPOLITA !
    Nie wszyscy a raczej większość nie ma pojęcia co się pod tą nazwą kryje.
    a oto objaśnienie:

    https://rgrunholz.wordpress.com/2015/12/14/otwartosc-rzeczpospolitej-i-izraela/

    tytul; Otwartość Rzeczpospolitej i Izraela
    robertgrunholz / 6 godzin ago

    Kilkanaście osób ze stowarzyszenia „Otwarta Rzeczpospolita” demonstrowało wczoraj przeciwko aktom nietolerancji i rasizmowi w Szczecinie. Zostali zaatakowani przez grupę ponad stu nacjonalistów, którzy, jak donoszą media, skandowali takie „ksenofobiczne” hasła jak „Szczecin wolny od Islamu” i „Płacze Anglia, płacze Francja, tak się kończy tolerancja”. Przyjrzyjmy się zatem „Otwartej Rzeczpospolitej” i zobaczmy czy faktycznie ma ona prawo decydować o czymkolwiek w imieniu Polaków:

    Obecnie jednym z wiceprezesów tejże organizacji jest pani Paula Sawicka, była kierowniczka biur Jacka Kuronia i Bronisława Geremka, a także przyjaciółka i wydawczyni książek znanego mitomana i polonofoba Marka Edelmana.

    Inną znaną członkinią „Otwartej Rzeczpospolitej” jest pani Magdalena Czyż, członek Polskiej Rady Chrześcijan i Żydów i była współprzewodnicząca Grupy działania przeciwko antysemityzmowi i ksenofobii przy Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka.

    W skład rady programowej wchodzili także:

    Pani Monika Adamczyk-Grabowska, kierownik Zakładu Kultury i Historii Żydów w Instytucie Kulturoznawstwa UMCS, tłumaczka literatury jidysz i członek redakcji rocznika „Polin: Studies in Polish Jewry”.

    Pan Michał Bilewicz, członek zespołu „Krytyki Politycznej”, stypendysta Fulbrighta, były redaktor naczelny czasopisma „Jidełe” i ex-redaktor „Słowa Żydowskiego”.

    Pani Helena Datner, przewodnicząca Gminy Wyznaniowej Żydowskiej w Warszawie i pracownik Żydowskiego Instytutu Historycznego.

    Pani Aldona Jawłowska, członek Collegium Invisibile (założonego przez kryminalistę i zbrodniarza George’a Sorosa).

    Pan Henryk Lipszyc, znany japonista pochodzenia żydowskiego i były profesor na Uniwersytecie w Tel-Awiwie.

    Pani Mirosława Marody, kolejna członkini Collegium Invisibile.

    Pan Jerzy Tomaszewski, kierownik Centrum Badania i Nauczania Dziejów i Kultury Żydów w Polsce, członek zarządu Żydowskiego Instytutu Historycznego i redaktor „Polin. Studies in Polish Jewry”.

    Pan Feliks Tych, były dyrektor Żydowskiego Instytutu Historycznego, zięć zbrodniarza okresu komunistycznego Jakuba Bermana.

    Pan Władysław Bartoszewski, niewymagający opisu.

    Z „Otwartą Rzeczpospolitą” współpracuje „Żydowska Ogólnopolska Organizacja Młodzieżowa”, „Gmina Wyznaniowa Żydowska w Warszawie” i Samorząd Studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Do jej głównych sponsorów należą takie organizacje jak: „American Jewish Joint Distribution Comittee”, „Fundacja im. Stefana Batorego” (także pana George’a Sorosa) i „Fundacja Judaica”

    Ścisłe powiązania z „Otwartą Rzeczpospolitą” posiada także organizacja „HejtStop” i program „Obywatele dla Demokracji”, wdrążany przez „Fundację im. Stefana Batorego”.

    Nie lubię takiego wprowadzania w błąd. Czy nazwa tej organizacji nie powinna brzmieć „Otwarty Izrael”? Nie ma sensu ukrywać się ze swoim pochodzeniem i zamiarami, skoro antysemityzm jest karany surowiej niż gwałt czy zabójstwo, zatem nic nie zagraża organizatorom „Otwartej Rzeczpospolitej”, a także ich przyjaciołom z dziesiątek fundacji, organizacji, stowarzyszeń i instytucji, niemal zawsze z „tolerancją”, „otwartością” i „demokracją” w nazwie.

    Robert Grunholz

    Idealną grafiką do powyższego wpisu okazało się być zdjęcie Jakuba Bermana, zbrodniarza i prześladowcy członków Armii Krajowej i Narodowych Sił Zbrojnych z okresu stalinowskiego. Oto idealny przykład tolerancji i otwartości towarzyszy mniejszościowych:

    jakub-berman1

    Jest to trzecia część ujawniania tych, którzy roszczą sobie prawo do decydowania o wszystkim w imieniu Polaków. Poprzednie wpisy dostępne są pod tymi linkami:

    https://rgrunholz.wordpress.com/2015/06/15/wypociny-za-niemieckie-srebrniki/

    https://rgrunholz.wordpress.com/2015/06/25/emigracje-imigracja/

  11. 16, 18 i 19 grudnia wypadają Suche Dni Zimowe.
    Suche Dni oznaczają bardzo wyraźny postęp w przygotowaniach do Bożego Narodzenia. Oznajmiono nam, że Król nadchodzi. Jeruzalem jest gotowe, a ścieżki wyprostowane. Dzięki łasce jest On wśród nas.
    U progu każdej nowej pory roku Kościół poświęca trzy dni tygodnia – środę, piątek i sobotę – na post i modlitwę, aby uprosić błogosławieństwo Boże dla pracy ludzkiej a także dla duchownych (sobota Suchych Dni zimowych była przez wieki jedynym dniem, w którym udzielano święceń). Suche Dni przypadające w Adwencie (po Trzeciej Niedzieli Adwentu) przybrały ponadto charakter przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia.
    Zgodnie z postanowieniami Soboru Watykańskiego II określenie ewentualnych innych terminów Suchych Dni należy do kompetencji biskupów. Biskupi polscy nie wydali żadnego postanowienia, które zmieniałoby tradycyjny czas obchodu Suchych Dni.
    Stosowne formularze mszalne (propria) przewiduje Nadzwyczajna Forma Rytu Rzymskiego stosowana zgodnie z motu proprio Summorum Pontificum Ojca Świętego Benedykta XVI.
    W te dni obowiązywał post ścisły, czyli 3 posiłki na dzień, w tym jeden tylko do syta i nie wolno spożywać mięsa zwierząt ciepłokrwistych.
    http://www.fronda.pl/forum/suche-dni-adwentu-zimowe,18587.html
    http://www.wieden1683.pl/news/suche-dni-zimowe-i-iv-niedziela-adwentu/

    • Ewa said

      U progu kazdej nowej pory roku Kosciol poswieca trzy dni tygodnia – srode, piatek i sobote – na post i modlitwe, aby uprosic blogoslawienstwo Boze dla pracy ludzkiej oraz dla duchownych, ktorzy otrzymuja w sobote swiecenia.

      Suche dni zimowe przypadajace w Adwencie przybraly ponadto charakter przygotowania do swiat.

      W dniu dzisiejszym Kosciol wspomina tajemnice Wcielenia, ktora przygotowala Boze Narodzenie. Tajemnica Wcielenia dokonala sie w lonie Najswietszej Maryi Panny .Teksty mszalne wspominaja proroctwo Izajasza i scene Zwiastowania.

      Dzisiejsza Msza zwana jest „MSZA ZLOTA” i dala poczatek „roratom”, tj. wotywnej Mszy o Matce Bozej, ktore z niej zaczerpnely swe teksty.
      Na ofiarowanie skladamy Bogu nasz post, proszac, aby nas oczyscil z win.

      (Imprimatur, Krakow, dnia 22.VI.1963 r. + Karol Wojtyla, Biskup Wikariusz Kapitulny)

  12. Andrzej C said


    http://demotywatory.pl/4590660/Podgrzewanie-histerii-kosztuje-bardzo-duzo-pieniedzy-Ale-oni-maja-pieniadze

  13. Wiesia said

    15.03.2013, 22:30 – MATKA ZBAWIENIA: ODMAWIAJCIE MÓJ RÓŻANIEC ZA WSZYSTKICH, KTÓRZY RZĄDZĄ W RZYMIE

    Moje drogie dziecko, jest to czas wielkiego smutku, nie tylko dla Ciebie, ale dla wszystkich, którzy kochają mojego Syna.
    Muszę was zachęcić, drogie dzieci, abyście pozostały silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu, w imię mojego Syna. Ten mój Syn umiłowany, zwiesza Głowę w agonii patrząc na okropność, jak Jego Kościół rozpada się przed Nim.
    Proszę, módlcie się o nadzieję i codziennie odmawiajcie mój Różaniec za wszystkich, którzy rządzą w Rzymie. Musicie modlić się za wszystkich, którzy prowadzą Kościół katolicki.

    Proszę, włączcie tego człowieka, który zasiada na Stolicy Apostolskiej, bo potrzebuje on wielu waszych modlitw.
    Módlcie się, aby przyjął Prawdę
    o śmierci mojego Syna na Krzyżu,
    i by otworzył swoje serce na prośby mojego Syna o miłosierdzie dla wszystkich dzieci Bożych.

    Nie ważne jak ciężkie są te czasy w Kościele rzymskokatolickim, zło nie może i nie pokona mocy Boga.
    Moja rola jako Pośredniczki wszystkich Łask wkrótce ma się spełnić, gdyż nadszedł mój czas, jako wybranej kobiety obleczonej w słońce, aby pomóc mojemu Synowi w Jego ostatecznym planie zbawienia.
    Miłuję wszystkie dzieci Boże, łącznie z tymi, które przynoszą Mu wielką hańbę i zmartwienie. Módlcie się, aby moje modlitwy zanoszone do mojego Syna i przedstawiane Mu w waszym imieniu, mogły pomóc złagodzić cierpienia, które czekają na nas w Kościele katolickim.
    Moja miłość, jako Matki wszystkich dzieci Bożych jest wszechogarniająca i nigdy nie przestanę pragnąć przynosić wam nadziei, drogie dzieci.
    Modlitwy zostaną wysłuchane w Niebie i nigdy nie wolno wam tracić nadziei, gdyż Miłosierdzie mojego Syna jest większe niż możecie pojąć.
    Miłość Boża jest Wszechmogąca. Proście, a otrzymacie wielkie błogosławieństwo, gdyż zostały ukończone przygotowania do tego Wielkiego Dnia Pańskiego.
    Oczekujcie z cierpliwością, miłością i ufnością, ponieważ wszystkie te próby staną się wkrótce przeszłością, a potem Nowe Niebo i Nowa Ziemia połączą się w jedno. Musicie zatroszczyć się tylko o jedno – o przygotowanie swoich dusz i tych, którzy najbardziej potrzebują waszych modlitw. Dopiero wtedy będziecie mogli przyjąć Światło Boga i wejść do Nowego Raju na ziemi.
    Zostańcie w pokoju i skoncentrujcie się tylko na moim Synu i jego niezwykłym pragnieniu ratowania duszy każdej żyjącej istoty.
    Wasza ukochana Matka
    Matka Zbawienia

  14. Andrzej C said

  15. Sławik said

    Flaga ukraińska jest niebiesko-żółta i tymi barwami „wymachuje” Petru i nawiązuje do Majdanu.
    Flaga Śląska jest żółto-niebieska i jest to połączenie flagi katolickiej i Maryjnej i może być na niej orzeł.

    P.S.
    Jakby tak obrócić śląską flagę z orłem
    to otrzymamy flagę Ukrainy z nietoperzem :))

  16. bozena2 said

    Miłosierny Król Jezus Chrystus zwycięży….”
    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    …Ta modlitwa przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania na Intronizację Mojej Osoby. Módlcie się codziennie, prosząc Ojca Niebieskiego, aby udzielił wam tej łaski, aby wszystkie te serca jeszcze zamknięte, otworzyły się na Moją Miłość, aby Mnie przyjęły, abym Ja mógł tam zakrólować. /Słowa Najświętszego Dzieciątka Jezus z 25.09.2011r./

    …”Naród Polski wprawdzie doświadczony, ale się nawróci….” http://www.duchprawdy.com/bozy_poslaniec_intronizacja.htm

    Ogromny ciężar odpowiedzialności za ocalenie waszej ojczyzny poniesie władza państwowa i zwierzchnicy Kościoła Rzymskokatolickiego. A wy, dzieci Boże, nie wypuszczajcie z rąk Różańca w tej intencji, aby plan Ojca mógł się wypełnić. Jako lud Boży musicie dojrzeć do tego, aby pragnąć i uznać Moją władzę Królewską….
    PRAGNĘ BYĆ OGŁOSZONY PRZEZ KOŚCIÓŁ I RZĄD POLSKI CHRYSTUSEM KRÓLEM. Aby Moje pragnienie mogło się ziścić, wszystkie dzieci Kościoła powinny o to zabiegać, używając potężnej broni, jaką jest Różaniec. W walce tym orężem jednoczycie się z Maryją Matką Kościoła, Matką wszystkich narodów, oraz potężnymi polskimi patronami: św. Maksymilianem Kolbem, ks. kard. Stefanem Wyszyńskim, bł. Janem Pawłem II, bł. ks. Jerzym Popiełuszką. Oni są przy tronie w Moim Królestwie, orędując za ludem polskim….
    Jeżeli Polska padnie przede Mną na kolana, nawróci się i opowie za Moim zwierzchnictwem w urzędach państwowych, opierając się na prawie Bożym – na Dekalogu i na ewangelicznych zasadach życia – wówczas wkroczę na wasze ziemie jako Król Polski, jako Król Wszechświata. Polska będzie przewodzić wraz z Kolumbią, Węgrami i Chorwacją** pozostałym krajom, wszystkim kontynentom.

    Wiara ewangeliczna będzie przenikać serca i umysły ludzkości, tak że będzie służyć Bogu i sobie nawzajem. Wyleję całą swoją Miłość na lud Boży, do którego dołączą wszyscy poganie i ci, co dotychczas Mnie nie poznali. Nie będziecie już oddzielać wiary od prywatnego życia – wasza wiara będzie zakotwiczona w waszym wnętrzu i [obecna w] życiu publicznym. A Ja, wasz Król, będę błogosławił całemu rodzajowi ludzkiemu i pomnażał jego dobra.http://www.duchprawdy.com/intronizacja_czerwiec_2013_anna_argasinska.htm

  17. Andrzej C said

    Tyle niepokojących i smutnych newsów przynoszą ostatnie dni w telewizorniach… Dlatego aby odreagować kilka z wielu przeróbek w wykonaniu niezawodnych i nieodmóżdzonych internautów na poprawę nastroju😉

    ps. dostrzegam krzepiące podobieństwo z satyrami ze Stanu Wojennego 1981 r, tylko możliwości i środki przekazu inne. Ale Naród – ten najlepszego sortu – ciągle żyje, chociaż to już kolejne pokolenie od 1981 roku!

    • pio0 said

      Fajne przeróbki, z pierwszej się uśmiałem, ale ostanią o makumbie prosiłbym usunąć, bo to bardzo szkodliwa piosenka i lepiej nawet jej nie słuchać, żeby czasem też nie pośpiewać sobie

      Niektóre z zagrożeń z listy ks. egzorcysty

      podpisanie paktu, cyrografu z diabłem, słuchanie muzyki satanistycznej, w śpiewie piosenek wymawianie imion jakiś bóstw, demonów /np. Makumba (bóstwo afrykańskie)/, „Harry Potter” (książki te zawierają wprost i jednoznacznie symbolikę okultystyczno-satanistyczną

      44. Czy wymawiałeś w modlitwie, w śpiewie piosenek imiona jakichś bóstw, demonów? (np. Makumba -bóstwo afrykańskie)

      Zagrożenia duchowe – dodatek do rachunku sumienia

      http://bractwokrolowejpolski.pl/zagrozenia-duchowe-dodatek-do-rachunku-sumienia/

    • Sławik said

      DJ Plastuś

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
