Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Super przemówienie premier Szydło!

Posted by Dzieckonmp w dniu 15 Grudzień 2015

Prosze wysłuchajcie i rozpowszechniajcie gdyż na maile gdyż ciągle nie mamy jeszcze mediów .

 

Odpowiedzi: 64 to “Super przemówienie premier Szydło!”

  1. Adrian said

    Paranoja sięga zenitu! Martin Schulz twierdzi, że PiS – w konsekwencji wygranych wyborów – dokonał „zamachu stanu” (sic!)

    W związku z utratą kontroli nad Warszawą niemieccy politycy są coraz bardziej zdesperowani, a paranoja niektórych z nich sięga zenitu! Martin Schulz palnął wczoraj, że PiS – w konsekwencji zwycięstwa w demokratycznych wyborach z 25 października – dokonał „zamachu stanu”… Panie Schulz – zamach to dopiero nastąpi, ale na niemieckie interesy w Polsce w formie podatku bankowego (mBank, Deutsche Bank, Volkswagen Bank) oraz podatku od sklepów wielkopowierzchniowych (Lidl, Kaufland, Rossmann)!

    Niemiecki przewodniczący Europarlamentu powiedział wczoraj w radiowym wywiadzie, że „to, co rozgrywa się w Polsce, ma charakter zamachu stanu i jest dramatyczne”, po czym dodał, że o sytuacji w Polsce zamierza „obszernie dyskutować” w Parlamencie Europejskim obszernie dyskutować”. Warto podkreślić, że to nie pierwsza kontrowersyjna wypowiedź Martina Schulza w stosunku do Polski. Kilka tygodni temu ten polityk SPD sugerował, że nie powinniśmy mieć odmiennego zdania w kwestii islamskich imigrantów, bo możemy nie doznać łaski eurokratów przy podziale europejskich funduszy. We wrześniu zaś straszył „użyciem siły”, jeśli wpadniemy na pomysł zablokowania relokacji uchodźców do Polski z innych państw Europy.

    Pisałem to już wcześniej, ale nie zaszkodzi powtórzyć. Rząd Beaty Szydło zapowiedział istotne zmiany w relacjach między Warszawą i Berlinem. Z politycznego wasala Niemiec nasz kraj ma się przeobrazić w niezależnego gracza na arenie europejskiej, który w kluczowych dla polityki międzynarodowej kwestiach ma mieć swoje zdanie, uwzględniające przede wszystkim własne interesy. Między innymi dlatego niemieckie władze, a w ślad za nimi niemieckie media, wpadły w histerię i rozpoczęły bezprecedensowe ataki na nowe władze w Warszawie.

    Paranoja jakiej doznał Martin Schulz pokazuje, że oni na prawdę się boją. Boją się o swoje interesy w Polsce. Boją się, że niemieckie podmioty funkcjonujące na terytorium naszego kraju przestaną przynosić gigantyczne zyski, że zapowiadany przez rząd PiS podatek bankowy oraz podatek od sklepów wielkopowierzchniowych istotnie ograniczy dotychczasowy transfer kapitału za Odrę. Boją się tego histerycznie, ale nie mają bladego pojęcia jak przywrócić utraconą kontrolę nad Warszawą. Stąd teksty o „zamachu stanu”, grożenie „użyciem siły” lub odebraniem europejskich funduszy.
    http://niewygodne.info.pl/artykul6/02687-Paranoja-niemieckich-politykow-siega-zenitu.htm

    • cox21 said

      Słuchając wczoraj jego wypowiedzi omal nie padłem ze śmiechu. Na pytanie reportera skąd wie o zamachu stanu w Polsce pada odpowiedź- z telewizji. Nie mam więcej pytań.

  2. Wiesia said

    Brawo!!!
    modlę się,aby Ci o butnych i bezczelnych twarzach w końcu zrozumieli,że ich nie chcemy,że ich czas minął,bo przez te 8 lat(a to kawał czasu)pokazali komu służą.Wystarczy już!.
    Tam w tamtym miejscu ważą się losy Ojczyzny,oni tam się nie nadają,przeszkadzają i „g” robią dla Polski.Jedyna ich praca,to bronić swoich chorych racji.Zniszczyli Ojczyznę naszą i mają czelność gębę otwierać,wstyd.Ale chyba i tego nie mają.
    Matko Boża,zdepcz głowę szatana w naszej Ojczyznie.Amen.Amen.Amen.

    • Wiesia said

      MODLITWA KRUCJATY (113) O POKONANIE ZŁA W WASZYM KRAJU

      O Matko Zbawienia, przyjdź do nas i obejmij nasz kraj ochroną.
      Zmiażdż głowę bestii i powstrzymaj jego zły wpływ pośród nas.
      Pomóż swoim biednym zagubionym dzieciom powstać i mówić Prawdę, gdy jesteśmy otoczeni przez kłamstwa.
      Proszę, Matko Boża, chroń nasz kraj i uczyń nas silnymi, abyśmy mogli pozostać wierni twojemu Synowi w naszych czasach prześladowań. Amen.

      „Szaleje bitwa między tymi, którzy zachowują Boże Prawa a tymi, którzy je bezczeszczą. Ci, którzy publicznie przestrzegają Bożych Praw są demonizowani i uznawani za okrutnych i złych. Oszustwa i kłamstwa, które wypełniają tych, którzy twierdzą, że kochają ludzkość, są wyraźnie widoczne, gdy publicznie usprawiedliwiają grzech śmiertelny. Jak bardzo przebiegły jest zły duch. Tak niewielu rozumie jego wpływ na swoje życie lub to, jak zniekształca on ich rozumowanie.
      Niech pocieszy was, drogie dzieci, świadomość tego, że ja, Matka Zbawienia, mogę pokonać złego ducha pośród was. Musicie wołać mnie za każdym razem, gdy czujecie się opanowani przez moc, którą okazuje on w waszych narodach. Zniszczę jego wpływ, gdy złożycie swoje prośby przede mną.
      Nigdy nie wolno wam przyjmować argumentów, które pozwalają na wprowadzanie niegodziwych praw, które narzucają wam jak macie żyć zgodnie ze Słowem Bożym. Jeżeli te prawa przenikną wasze ziemie, zniszczą dusze.
      Ufajcie mi, Matce Zbawienia, że pomogę uratować dusze tych, których kochacie i wśród których pracujecie. Wołajcie mnie, a obiecuję, że okryję wasz naród moim Najświętszym Płaszczem.
      Wasza ukochana Matka
      Matka Zbawienia”

  3. hanna said

    Niech się tak stanie.Amen .Amen .Amen.

  4. Anzelmik said

    Bardzo dobre przemówienie pani Szydło.
    Podsumowała 8 lat rządów oszustów.
    Warto zauważyć jak podczas tego ważnego przemówienia zachowuje się pani Kopacz.
    Jakie chamstwo i brak kultury , zamiast wysłuchać przemówienia,pani Kopacz rozmawia przez komórkę !
    Najważniejsza dla nie sprawa to rozmowa przez komórkę …Nie bieda dzieci czy Polaków …Nie
    Tak kłamczucha nawet przez 10 minut nie potrafiła odłożyć telefonu by wysłuchać przemówienia swoich politycznych przeciwników.
    Gdzie kultura i wychowanie jest u ludzi w PO ??? Gdzie poszanowanie dla Polaków ??? Dla ich wyboru ???
    Po to dno , polityczne dno i dobrze że to dno się po
    prostu samo skończyło.
    Istnieje próba reaktywacji tego dna i szamba za pomocą pan Petru i Nowoczesnej…Ale zapewniam was że tym razem to próba zupełnie nieudana i już na starcie pan Petru stał się politycznym pośmiewiskiem i internetowych też.
    Polacy zmądrzeli i już nie dadzą się zrobić w konia.

    • Klara 1 said

      Zgadzam się z tobą , też to zauważyłam. Totalne lekceważenie oponentów politycznych, rozmowy przez telefon, przeszkadzanie, buczenie. To sobą reprezentuje opozycja. Nie mogą się pogodzić z utratą władzy i za wszelka cenę usiłują przeszkadzać nowemu rządowi. Admin słusznie przypomniał, że trwa Adwent i należy się duchowo przygotowywać ,ale takie nam atrakcje fundują w ojczyźnie, że nie sposób się od polityki oderwać niestety. Jak tu się skupić na Adwencie jak Polska znów jest zagrożona przez wrogie siły? jeszcze Niemcy próbują mieszać na naszym podwórku.
      Z modlitwą

    • Wiesia said

      Ten brak powagi z sytuacji w jaką nas wpakowali i na dodatek brak skruchy i zadośćuczynienia,świadczy o braku szacunku do ich wyborców i do nas,tych,którzy widzimy zdemaskowanie szatana w ich skórze.Ci,którzy się nie modlą tego nie widzą.

  5. As said

    Przemówienie mocne i dobre, w końcu Pani Premier zaczyna przemawiać z charyzmą, czego, w moim odczuciu, wcześniej trochę brakowało. Czekam jednak z niecierpliwością dwóch informacji, których nie mogę znaleźć. Co się dzieje i dlaczego nie został jeszcze upubliczniony aneks do pewnego raportu. Mam nadzieję, że Rząd czeka tylko na ustawę medialną, żeby beton nie zamiótł sprawy pod dywan. Druga, to przywrócenie śledztwa ws. śmierci ks. Popiełuszki prokuratorowi Witkowskiemu.

  6. Klara 1 said

    Panie Bronku, wysłuchałam! Serce rośnie jak się słyszy takie przemówienia! Pani premier powiedziała prawdę, aż mina zrzedła tym awanturnikom !Kapitalne wystąpienie!!!Byłabym szczęśliwa gdyby tylko PIS mógł rządzić bez tej wrzawy polityczno – medialnej.Ale pan Czabański zapowiedział zmiany w TVP od stycznia, czekam na nowe media z utęsknieniem. Niech Maryja otoczy opieką naszego prezydenta i cały rząd Prawa i Sprawiedliwości.

    • Dzieckonmp said

      Coś szykują bo PO która ma pełną władzę w mediach wiedząc że za chwilę będzie wymiana wszystkich tuż przed końcem wymieniła np. Dyrektora Radia na człowieka z SLD. Czy tylko o podwójne odprawy chodzi?? Myślę że nie.

    • tomaszgd said

      Teraz albo nigdy także dla nich. Chcą dokonać zamachu stanu póki nowa władza nie jest jeszcze okopana. Jeśli się nie uda przez Trybunał lub demonstracje mogą próbować eliminacji. .. fizycznej. Trzeba się z tym liczyć. Oni nie cofna się przed niczym. To być albo nie być. III RP albo wolna Polska. Nie ma trzeciej alternatywy.

      • Basia B said

        Jestem pewna,że Bóg już wkroczył do akcji i uniemożliwi takie akcje,jak fizyczna eliminacja.Trochę więcej ufności w Boże plany miejmy.

  7. inka0 said


    W dniu 8 grudnia na pl. Świętego Piotra i w prowadzącej do niego alei zgromadziły się tysiące ludzi, którzy obserwowali spektakl „Fiat lux” (Niech się stanie światłość), inspirowany ekologiczną encykliką papieża Franciszka „Laudato si’”.

    W podtytule tego wyjątkowego wydarzenia były słowa: „oświetlając nasz wspólny dom”, również nawiązujące do słów papieża, który tak nazywa w swej encyklice środowisko naturalne.
    ———————–
    a Pamiętacie to?

    Przecież 8 grudnia to św. Niepokalanego Poczęcia
    Najświętszej Maryi Panny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Basia B said

      „15 Grudzień 2015 @ 16:12

      Te obrazy są przerażające.Wprowadzają do duszy niepokój i widać jaki duch opanowuje Watykan.Przecież ktoś na to pozwolił.Święty Józefie,Opiekunie Kościoła-módl się za nami.”

      Napisałam to dzisiaj w art.pt Marsz Niepodległości 2015.To jest już jawne pokazywanie katolikom kto tu rządzi i wyłazi na wierzch.Kolejna odsłona działań masonerii.

    • Józef Piotr said

      Iluminacje świateł na Placu Św. Piotra i ścianach Bazyliki to coś ohydnego i plugawego . Kto do tego dopuścił ?
      Przecież bez wiedzy Franciszka to nie mogło być zrealizowane. Gdzie dygnitarze Kurii Rzymskiej ?
      Co ? wszyscy zaprzedaniu diabłu i ILUMINATOM ???
      To potworne sceny nie licytujące się ze Świetym miejscem . Mroki Piekła opanowały Vatykan
      Kto tam rządzi ?
      Ja tego nie ogarniam.

      • Bożena said

        Tak się dzieje jak prawdziwy papież Benedykt 16 jakby w więzieniu jest .Jest żyje a nic nie może do nas powiedzieć podobna sytuacja jak z papieżem Janem Pawłem 2 kiedy pod koniec życia nie mógł już do nas mówić oby Benedykt 16 jeszcze długo żył.

      • Bożena said

        Iluminacje świateł, iluminaci wszystko pasuje.

  8. małgosia MK said

    Brawo !Super Przemówienie!Aż się serce raduję,Pani Beato niech Cię Duch św. prowadzi i Bóg błogosławi.

  9. bozena2 said

    Odsuńcie od siebie wszystkie sprawy, problemy i troski. Ja nimi się zajmę, a wy zajmijcie się Mną.
    Królowa Polski w trosce o Swój Naród :: 3 września 2007
    Drogie dzieci, Ja Królowa wasza wołam: nie wchodźcie w spory i kłótnie. Nie rozumiecie co dzieje się wokół was. Pozwólcie aby Mój Syn zabrał zło, które tak bardzo rozpanoszyło się pośród was i w całym Moim Narodzie. Jesteście Moi. Cały Naród Mój Syn Mnie powierzył, Mnie oddał. Tu jest Mój tron. Drogie dzieci, boleję, bardzo boleję, gdyż ten rząd [PIS] jest cząstką Mojego planu. Walcząc z nim i go opluwając ze Mną walczycie. Nie dajcie się zwieść szatanowi, gdyż on wdarł się nawet do Kościoła Mojego Syna. Szatan przybiera różne barwy. Zapamiętajcie, drogie dzieci, tam gdzie miłość i pokój tam jest Bóg, zaś tam gdzie nienawiść tam zło, za którym stoi szatan. Na całym świecie trwa walka. To ciemność atakuje światłość chociaż i tak przegrywa. Szatan atakuje Boga i z Nim prowadzi walkę. Walczy też z Jego dziećmi. Mój Naród szczególnie cierpi, gdyż zły spotęgował swoje szeregi przeciwko miłości i miłosierdziu jakie płynie z serc waszych na cały świat. Jeżeli więc znaki czasu nie zmieniają serc waszych, to proszę, aby Moje wołanie wyciszyło serca wasze. Trwajcie w akcie miłości. Wołajcie: Jezu, Maryjo kocham was, ratujcie dusze, tak wołając rozpędzicie czarne chmury, które zaatakowały Naród, który Moim jest. Mój Syn i Ja wasza Mama błogosławimy was.

    Trzeba wygrać tę bitwę :: 3 września 2007

    JEZUS: To jest końcówka walki, Moje dzieci. Nie poddajcie się. Zaufajcie swojemu Panu, który tak was ukochał. Teraz kiedy szatan zebrał swoje siły, wy tym bardziej spotęgujcie się, bo czasu jest mało i trzeba wygrać tę bitwę. Trzeba, aby szatan raz na zawsze został zabrany z ziemi, która należy do Ojca Mojego i jest Jego własnością. Wołam do was, Moje dzieci! Niech wasze serca będą czyste i zajęte tylko wołaniem: Jezu, Maryjo kocham Was, ratujcie dusze. Niech wasze usta uwielbiają Ojca Niebieskiego za łaski jakie na was zsyła i wołają: Jezu, Maryjo kocham Was, ratujcie dusze. Niech myśli wasze będą czyste zajęte Niebem, które jest pośród was. Niech wychwalają Boga w Trójcy Jedynego i wołają: Jezu, Maryjo kocham Was, ratujcie dusze. Niech wywyższają Moją Mamę, bo jest Królową Nieba i całej ziemi i wołają: Jezu, Maryjo kocham was, ratujcie dusze. Tym wołaniem: Jezu, Maryjo kocham Was, ratujcie dusze obsypujcie kwiatami Jej tron, który Moja Mama rozstawiła pośród was. Błogosławię was, Moje umiłowane dzieci.http://www.duchprawdy.com/oredzia_z_czerwinska_maria_cz2_2007.htm
    Narodzie Mój, ciebie wybrałem :: 4 września 2007

    JEZUS: Narodzie Mój, ciebie wybrałem. Ciebie złożyłem w Sercu Mojej Niebieskiej Mamy. Jesteś cząstką Jej planu. To przez ciebie idzie zwycięstwo Mojej Mamy. Ona od wieków prowadzi ciebie za rękę. Czy zawiodłeś się na Niej, narodzie Mój. Czy kiedykolwiek pozostawiła ciebie samego? Czy zapomniała o tobie? Moja kochana Mama nieustannie wstawia się za tobą. Wielcy Święci powołani zostali za Jej przyczyną z tego Narodu. Oni wypraszają wam drogie dzieci, narodzie Mój, wielkie łaski. Stałeś się światłością tej ziemi. Stałeś się solą tej ziemi. Pomóż Mi. Wołam do ciebie, narodzie Mój. Pomóż Mojej Mamie. Padnij na kolana i módl się, aby Ojciec Niebieski ulitował się nad tobą. Aby zabrał szatana, który niszczy i dobro i zjednoczenie was ze Mną i Moją Mamą. Całe piekło jest przeciwko tobie. Chce zatrzymać dobro jakie wypływa z Mojego narodu. Chce zatrzymać zwycięstwo Mojej Mamy. Tak bardzo atakowani są ludzie, którzy usuwają zgniliznę i odór jaki pozostawił czerwony smok. Jeżeli wy, których Ja wybrałem będziecie służyć dwom panom zwycięstwo Mojej Mamy osłabnie. Cierpliwość Ojca Niebieskiego skończyła się. Czyż nie widać jak własne Jego dzieci obrażają Go i drwią z Niego? Publicznie wyznają przynależność do Niego a po kryjomu z Nim walczą? Co za obraza. Co za naigrywanie się z Bożej Miłości Miłosiernej. Jeżeli nie przyjdzie zwycięstwo przez tych, których Ja sam wybrałem i sam prowadzę, spadnie na was i całą ludzkość kara jakiej nie było od czasu kiedy na ziemi stanęła stopa ludzka. Czyż nie zapowiedziałem wam już tego? Czy Ewangelia nie mówi wam o tym? Błogosławię Moje dzieci. Błogosławię Mój naród.
    http://www.duchprawdy.com/oredzia_z_czerwinska_maria_cz2_2007.htm

  10. bozena2 said

    O ostrzeżeniu :
    To, co już niedługo nastąpi, będzie dla przygotowanych przeżyciem miłości. Dla nieprzygotowanych będzie cierpieniem. Przyjdę na ziemię z potęgą Mojej Miłości. Jej wielkość, potęga i moc dla serc miłujących będzie szczęściem. Dla serc zamkniętych na miłość będzie ogromnym wyrzutem sumienia, tak bolesnym, że konać będą z powodu bólu serca i duszy, z powodu smutku własnych grzechów, z powodu zderzenia Wielkiej Miłości z brakiem Miłości. W takiej duszy zderzą się dwa światy. Tego zderzenia wielu nie wytrzyma….
    Czas, jaki pozostał do oczyszczenia zapowiadanego już wcześniej przez Syna Mego i przeze Mnie jest krótki. Zatem wzywam was do jak najlepszego wykorzystania go.Dzieci! Nawróćcie się! Tylko serca wypełnione miłością przejdą te trudne dni w pokoju…..
    Tylko dusze pełne Miłości przeżyją czas oczyszczenia w pokoju. Bo Miłość spotka się z Miłością. Bo Miłość przyciąga Miłość. Już teraz niektórzy z was tego doznają.

    Jednak dzieci. Moje Serce bardzo cierpi. Bowiem widzę wiele biednych dusz, które są nieprzygotowane na to wielkie wydarzenie. W ich sercach brak Miłości. Te serca przeżyją ogromne cierpienie. To będzie ból, który przyprawi o śmierć wielu. Ten ból spowodowany będzie nagłym oświetleniem ciemnej duszy przez światło Miłości. Nagle dusza pozna bezmiar swej nędzy, grzechów przy jednoczesnym braku miłości z jej strony. Wyrzuty sumienia, wielki smutek i doznanie ogromu Miłości Boga sprawi tak wielkie cierpienie, że serce ludzkie pękać będzie z żalu. Dusze te w ciągu krótkiego czasu poznają jak bardzo raniły swego Stwórcę, jak wielkich cierpień były przyczyną oraz to, że mimo ich nędzy i grzechów Bóg je miłuje. To poznanie bólu zadawanego przez nich tak wielkiej Miłości, będzie ostatnim ciosem, który spowoduje agonię duszy.

    To nie Bóg przyniesie śmierć. To brak Miłości w ludzkich sercach będzie przyczyną ich agonii. Dzieci! Wiem, jak bardzo niepokoją niektórych te słowa. Wiedzcie jednak, że ten, kto kocha, ma Boga w sercu, a więc Bóg z mocą swej Miłości już do niego przyszedł i gości u niego, ten się obawiać nie musi. Jeśli mimo to w twoim sercu jest lęk czy obawa, oznacza to, że jeszcze do końca nie ukochałeś, nie uwierzyłeś Miłości i nie zaufałeś. Módl się, zatem o Miłość, wiarę i ufność. A Ja, dzieci, wasza Mama będę z wami. Będę was prowadzić, będę wam pokazywać drogę do Syna. Będę was uczyła przyjmować Miłość, którą Bóg was obdarza. Będę pielęgnować tę Miłość w waszych sercach i ją pomnażać, abyście, gdy nadejdzie czas, byli przygotowani na to spotkanie z Bogiem, który jest Miłością. Błogosławię was, Moje dzieci. Wasza Mama”
    http://www.duchprawdy.com/oredzia_z_czerwinska_maria_cz2_2007.htm

  11. bozena2 said

    Do Narodu Polskiego :: 26/9/2006

    http://www.duchprawdy.com/oredzia_z_czerwinska_maria_cz1_2002_2007.htm

    JEZUS: „Mój umiłowany Narodzie! Ziemia ta świętą jest. Z ziemi tej wyszła iskra, która przygotowuje ludzkość na Moje przyjście. Z ziemi tej rozpala się światło Mojej Miłości i Mojego Miłosierdzia. W was mam upodobanie. Was ukochałem, przygotowałem i powierzam rzeczy wielkie. Was wybrałem i przeznaczyłem dla innych narodów. Jesteście Moim światłem, które postawiłem w centrum na świeczniku, aby oświetlało mroczną ziemię. Mój Narodzie, przyjmij Mnie jako swojego Pana i Króla, pozwól sobie pomóc. To Ja, sam Bóg, będę cię ochraniał. To Ja, ciężar twój, brzemię twoje wezmę w Moje dłonie. To Ja podźwignę cię, pomogę ci się wyprostować. Przyprowadzę do ciebie serca czyste, otwarte. Ochronię to, co jest święte, dobre. Nie pozwolę, aby zło dotykało Mój Naród. Tu króluje Moja Mama, tu jest Jej Tron, to jest Jej Królestwo. To Królestwo rozwinę po wszystkie krańce ziemi. Wywyższę Naród Mój ponad wszystkie narody. Jak niegdyś oddali pokłon królowie małemu Dziecku w Betlejem, tak temu Królestwu inne narody przyjdą z pokłonem. Królewskie dary rozdasz innym, Narodzie Mój. Czyń o co cię proszę, nie czekaj na dobrą chwilę, nie zwlekaj. Umocnisz wiarę, staniesz się silny. Wiara będzie czynić cuda w Narodzie i jego gospodarce. Pragnę, aby Syn Boży w tym Narodzie wywyższony został do godności Królewskiej. Pragnę, aby dzieci Moje żyły po Królewsku, czyli w zdrowiu i szczęściu, pokoju i miłości. Błogosławię ten Naród. Jezus.”

  12. bozena2 said

    Jestem i będę waszą Matką, Królową, Hetmanką Narodu Polskiego
    http://www.duchprawdy.com/oredzia_z_czerwinska_maria_cz1_2002_2007.htm

    MARYJA KRÓLOWA POLSKI: „Ja, Królowa i Matka wasza, zważając na modlitwy wasze, gorące i szczere pragnienie oddania ojczyzny ponownie pod Moje panowanie, ogłaszam wam, dzieciom Moim: Byłam, jestem i będę waszą Matką, waszą Królową, Hetmanką Narodu Polskiego.

    Nie przestałam nią być, choć wiele serc sprzeniewierzyło się Mnie i obrało sobie ateizm, liberalizm, komunizm, materializm, pornografię, narkomanię, alkoholizm, satanizm i inne za króla i królową duszy. Matka jednak nie porzuca swoich dzieci. Stale modli się za nie, choćby tego nie chciały i nie wracały do matczynego gniazda.

    Nie opuściłam waszego narodu. Jestem tu, na Jasnej Górze zawsze i stąd rozciągam swoje panowanie na cały kraj. Tu w samym sercu Mojego umiłowanego narodu, wraz z wiernymi mi dziećmi, modlę się nieustannie za waszą ojczyznę. Tutaj również wypraszam potrzebne łaski dla was, dzieci Moje, i waszych rodzin. Tutaj płaczę widząc wasze grzechy i życie wbrew przykazaniom, jakie dał Bóg. Tutaj przeżywam ciężki ból Serca, gdy patrzę w przyszłość, bowiem jawi się ona w ciemnych kolorach.

    Ten kraj, tak piękny i zasobny w bogactwa naturalne, jest niszczony i wyprzedawany. Jego gospodarka upada, a zwykłym ludziom nie żyje się dobrze. Brakuje wśród narodu Mojego miłości, troski wzajemnej, szacunku. Brakuje wielu z was, dzieci Moje, podstawowych wartości, jakimi powinniście się kierować. To ich brak sprawia, że panoszy się złodziejstwo, materializm, brak poszanowania godności drugiej osoby, brak szacunku dla życia ludzkiego, dla cierpienia, dla ludzi starszych. Nie ceni się doświadczenia, wiedzy. Liczy się spryt, chytrość, wyrachowanie, kariera za wszelką cenę, brak jakichkolwiek skrupułów.

    Wśród wielu z was widzę sumienia zamienione w twarde skorupy, których wydaje się, że już nic nie poruszy. To brak wiary, to nie zachowywanie przykazań Bożych, to nie szanowanie wartości religijnych oraz prawa naturalnego doprowadziło naród ten do takiego upadku.

    Są wśród was tacy, którzy próbują naprawić ten stan rzeczy. Niestety, szatan miesza szyki. Słabość ich, brak zakorzenienia i trwania w Bogu, powoduje, że są wciągani w różne złodziejskie, kłamliwe, oszukańcze związki, z których nie potrafią się wyplątać, mimo własnych dobrych intencji.

    Dzieci! Z tej tak trudnej sytuacji nie wyjdziecie o własnych siłach. Tutaj poradzić może tylko Bóg. Tutaj potrzeba Jego mądrości, Jego rady, Jego potęgi, Jego miłości. Cały naród powinien zwrócić się do Boga o pomoc. Wierni wraz z przedstawicielami władzy Kościoła w Polsce, rząd Polski i cały naród. Trzeba, dzieci Moje, upaść na kolana przed Bogiem uznając Go za Władcę, Króla, a wtedy On przejmie stery rządów.

    Pragnę również, dzieci Moje, oraz pragnie tego Mój Syn, abyście ponownie Mnie zawierzyły trudne dla tego narodu sprawy. Dopiero Intronizacja naszych Serc: Jezusa i Maryi, dokonana oficjalnie przez cały naród, w kościołach, domach, rozpocznie nowy rozdział w historii Polski. Dopiero wtedy, gdy Bóg przejmie panowanie nad sercami waszymi, gdy sami, dobrowolnie oddacie je Jezusowi, dopiero wtedy On będzie mógł rozpocząć mądre rządy w tym kraju.

    On, posługując się ludźmi Jemu oddanymi, dokona przemian. Gospodarka podniesie się. Przyroda, klimat będzie sprzyjać rolnikom. Dobrobyt zagości w waszych domach. A między ludźmi będzie panowała wzajemna życzliwość, chęć pomocy.

    Dzieci Moje! Módlcie się gorąco, aby tak się stało. Módlcie się o Intronizację, o przemianę serc ludzkich, o ponowne zwrócenie się do Boga, o słuchanie Jego przykazań, o szanowanie symboli religijnych. Módlcie się o wzrost wiary w narodzie i świadomość konieczności odrodzenia się całego narodu. Módlcie się za tych, którzy trzymają stery władzy, zarówno świeckiej, jak i kościelnej. Módlcie się dla nich o światło Ducha Świętego, albowiem tylko On może wniknąć w ich serca i umysły i oświecić je swoją mądrością i miłością.

    Módlcie się dzieci w domach, ale przyjeżdżajcie również do Mnie, aby tu w tym miejscu świętym, w tym sercu Polski wypraszać wszelkie potrzebne łaski dla tego narodu. Wiedzcie, że Ja stale modlę się z wami i za was. Gdy klęczycie w tej Kaplicy, Ja klękam razem z wami. Ja modlę się z wami, dziękuję z wami, proszę z wami i płaczę z wami. Bo Matką waszą jestem i nigdy was nie opuszczę. Tutaj jest wasze miejsce, wasz dom. Tutaj od wieków wasi ojcowie modlili się do Boga za Moim pośrednictwem. Tutaj też otrzymywali spełnienie swoich próśb.

    Zatem, dzieci, razem z waszymi przodkami, razem z aniołami i świętymi tej ziemi, zanieśmy modlitwy do Ojca o rychłą Intronizację i przemianę narodu polskiego.

    Błogosławię was, wasze modlitwy, wasze czyny, myśli i serca. Błogosławię was, dzieci Moje umiłowane, Narodzie Mój ukochany. Maryja, Królowa Polski.”

  13. mentronik said

  14. pio0 said

    Bardzo dobre przemówienie, bez ogródek, dobrze by było jakby poszło w świat w mediach, no ale pomarzyć można🙂

    • Bryza said

      Zachowanie i kultura opozycji żenująca , to wstyd na całą Europę i cały świat. Przemówienia naszej Pani Premier mocne i prawdziwe bo ,obnażające rządy PO-PSL Pani Premier tak trzymać my Polacy modlimy się za Was i jesteśmy po waszej stronie przywracajcie Polskę Polakom Tak nam dopomóż Bóg.

      W internecie więcej ludzi surfuje po stronach można tam to przemówienie wrzucić jest się czym chwalić ,że mamy taką Panią Premier.

  15. pio0 said

  16. Darek said

    Ku przypomnieniu warto wstawić te orędzia Ave Anioła Polski od Adama Człowieka na główny wpis panie Bronku . Może niektórym otworzą się oczy na to co teraz się dzieje i zrozumieją kto za tym stoi i o co tak naprawdę walczą , bo na pewno nie o Wolną Polskę.
    Bardzo ważne ,na te orędzia jest Nihil Obstat Arcybiskupa Dzięgi , czyli „zalegalizowane ” przez KK.
    Czytajcie uważnie.

    (12) 12 marca 2010
    ANIOŁ AVE: Pisz człowiecze. Upadnijcie na kolana przed obliczem Bożym i proście Boga o przebaczenie. Czuwajcie na modlitwie, bo wasza ojczyzna jest w niebezpieczeństwie. Musicie być bardziej świadomi grożącego wam zagrożenia, gdyż teraz jest czas decydujący dla mieszkańców ziemi. Polska otrzymała szansę, aby stać się świadkiem pośród innych narodów, lecz od was tak wiele zależy. Chrystus pragnie panować w waszym narodzie nie inaczej jak poprzez Swoją Matkę Maryję. I dlatego macie tę niepowtarzalną okazję, by w historycznym wydarzeniu Opatrzności Bożej dotyczącym Jej Królestwa w waszej ojczyźnie urzeczywistnić królewskie panowanie Jej Boskiego Syna. Nie oczekujcie nic dobrego od rządzących, ponieważ oni już dawno sprzedali waszą ojczyznę i działają tylko i wyłącznie we własnych celach. Jeśli chcecie ratować waszą ojczyznę, to musicie przede wszystkim z odwagą dawać świadectwo swoim chrześcijańskim korzeniom i świadczyć o królestwie Chrystusa nad narodami.
    W niedługim czasie potęgi narodów znikną, a ostaną się tylko te narody, które zachowały swoją chrześcijańską tożsamość.
    Dzisiaj właśnie Europa doświadcza ataku, ponieważ to pozorne zjednoczenie i pozorna integracja mają na celu podporządkowanie państw jednemu systemowi, który po pierwsze ma zadanie wyrzucenie Boga ze świadomości narodów, a po drugie podporządkowanie sobie innych państw pod względem odrzucenia niezależności finansowej. Ten kolos „na glinianych nogach” (por. Ks. Daniela) wkrótce się rozpadnie, a właściwie jego upadek już się rozpoczął. Wystarczy rzucony przez rękę sprawiedliwości Bożej mały kamień, aby wszystko popadło w ruinę. I tak też się stanie, ponieważ Bóg nie pozwoli drwić z Siebie i ze Swoich praw. Jednakże musicie wiedzieć, że ten czas musi się wypełnić.
    Polacy, brońcie waszej wiary, gdyż będziecie świadkami wielu prowokacji, które w imieniu „wolności i tolerancji” mają wpłynąć na niszczenie waszej narodowej, historycznej świadomości. Stańcie w obronie prawdy. Nie lękajcie się niczego, gdyż Maryja – wasza Królowa wstawia się za wami i nie pozwoli zniszczyć narodu, który oddaje cześć Jej Synowi i Jej samej.
    Wasz naród potrzebuje prawdziwego duchowego przywódcy, który poprowadzi was do blasku zwycięstwa. Musicie prosić o niego w waszych modlitwach, ponieważ teraz, jak sami widzicie – nie ma żadnego autorytetu, który ukazałby wam prawdziwą drogę wolności. Nawet sami biskupi nie są w jedności, co wprowadza jeszcze większe zakłopotanie dla wszystkich członków Kościoła. Módlcie się i trwajcie na modlitwie.
    Rozważajcie Moje Słowa. Błogosławię wam w Imię + Ojca i + Syna i + Ducha Świętego.

    (13) 12 kwietnia 2010
    ANIOŁ AVE: Pisz człowiecze. Polacy! Pamiętajcie, że Opatrzność Boża wyznacza sens i znaczenie historii w dziejach świata. Zezwala na objawienie się zła, aby przy końcu okazać moc dobra. To, co wydarzyło się w ostatnich dniach jest właśnie takim znakiem, gdyż ta ofiara zamordowanych ludzi w samolocie, ukaże w niedalekiej przyszłości prawdziwy sens Bożego planu. Sami możecie zauważyć, jak bardzo jesteście jako naród manipulowani; jak na siłę próbuje się zniewolić wasze myślenie, abyście nie byli wolnym narodem. Żałoba narodowa pokazuje prawdziwe, zupełnie inne oblicze, większości narodu, który jest skłonny zamanifestować swoją wiarę, który potrafi wyjść na ulice z krzyżem i modlitwą na ustach. Potrzeba dopiero takiego dopustu Opatrzności Bożej, aby naród sięgnął do swoich prawdziwych chrześcijańskich korzeni!
    Bóg prowadzi nie tylko poszczególne dusze do siebie, lecz także poszczególne narody, które chce zgromadzić. Przeciwnik szuka rozproszenia i kieruje się nienawiścią. On chce zniewolić narody, aby ustalały prawa przeciwko Bogu i wyrzekły się chrztu i wiary. W obliczu nieszczęścia potraficie pokazać całemu światu, wbrew wrogim opiniom, że jesteście narodem wierzącym. Potraficie okazać swoją katolickość! Potrzebujecie jednak gorzkiego znaku. Nie możecie jednak przyjąć postawy faryzejskiej i krzyczeć: ”Daj nam znak, a uwierzymy”. Musicie trwać w tym, co was jednoczy i umacnia, bo jak widzicie to jest prawdziwa siła narodu, która pokonuje moc zła, zawstydza i zatrważa rządzących.
    Drogie polskie dzieci, to wydarzenie ukazuje jeszcze jedną sprawę, że diabeł, przeciwnik, czyni wszystko, by osłabić wasz naród i w pełni zniewolić. Jego zwolennicy pracują nie tylko zewnątrz, ale także i wewnątrz. Musicie być tego coraz bardziej świadomi. Dlatego w obliczu tego ogromnego zagrożenia – ponieważ sami nie jesteście w stanie się obronić – potrzebujecie pomocy Bożej. Boski Syn, Król Wszechświata, może przyjść wam z pomocą, jeśli wybierzecie Go na swojego Władcę i Pana waszego narodu. ON posiada wszelką moc, zwierzchnictwo i panowanie, by pokonać wrogów. Tego aktu musicie dokonać jednak wy sami.
    Odczytajcie ten znak, jako dowód Opatrzności Bożej, która czuwa nad waszym narodem i nie pozwólcie, by wrogowie mogli przejąć całkowitą władzę. Umiecie pokazać, że jesteście silnym narodem i nie zaprzepaśćcie tego. Nie sądźcie także, że wielu z tych, którzy płakali nad grobami zamordowanych, czyniło to szczerze. Nie dajcie się zwieść diabłu, który jest przebiegły. Jeszcze nie ugaszono pożaru, a już była gotowa lista tych, którzy mają objąć stanowiska po umarłych.
    Polacy! Stoi przed wami ogromna szansa, by podnieść głowę i w imię honoru bronić Boga, Jego praw, oraz Ojczyzny, która otrzymała zadanie w chwili dziejów wielu narodów. Jeśli wytrwacie na modlitwie i pozostaniecie wierni, wkrótce dowiecie się prawdy, kto to wszystko zaplanował i dacie poznać wielu narodom światło poznania prawdy.
    Upadnijcie na kolana przed obliczem Bożym i czuwajcie na modlitwie. Błogosławię wam w Imię + Ojca i + Syna i + Ducha Świętego.

    (14) 12 maja 2010
    ANIOŁ AVE: Pisz człowiecze. Polacy! Tak wiele zależy od was i od waszego zaangażowania, aby prawda mogła zwyciężyć w waszym narodzie, który potrzebuje przebudzenia. Musicie zdać sobie sprawę, że Bóg wybrał wasz naród, by w nim mógł zamanifestować swoje Królestwo. Ta iskra związana z posłannictwem Bożego Miłosierdzia ma wyjść z waszego narodu i pociągnąć za sobą inne narody. Świadomość posłannictwa, jakie otrzymaliście powinna dodawać wam odwagi, by bronić waszej wiary, która jest wyśmiewana i lekceważona przez rządzących. Stanęliście w punkcie zwrotnym w historii waszego narodu, by dać świadectwo wierze, i obudzić się z letargu.
    Rządzący liberałowie okłamali was i zdradzili. Z jednej strony rzucili oddali naród pod niewolę zachodniej, bezbożnej Europy, która już dawno odrzuciła Boga, Jego prawa i zasady. A teraz z drugiej strony chce uzależnić od wpływów Rosji, która czeka tylko na dogodny i odpowiedni moment, by uzależnić Zachód od siebie.
    Wypadek samolotu nie był przypadkowym incydentem, lecz ZNAKIEM, że czas nadszedł i wy – jako naród – powinniście podnieść się z kolan i jak zawsze w takich sytuacjach wzywać pomocy Nieba. Naród musi się obudzić, jeśli chce pozostać prawdziwie wolnym, niezależnym i praworządnym. Jeśli wytrwacie na modlitwie, jeśli pozostaniecie wierni, Bóg ukaże wam prawdę. Ten spisek planowany był już o wiele wcześniej, lecz teraz nadszedł moment, aby świat poznał jego konsekwencje.
    Iskra, która ma wyjść z waszego narodu – to orędzie Miłosiernej Miłości, to świadectwo przemiany duchowej narodu dla innych narodów, które oddaliły się od Boga. Pamiętajcie, że Miłosierdzie jest darem i jednocześnie zadaniem. Miłosierdzie Boże nie oznacza, że Bóg przymyka oczy na grzechy i można Go lekceważyć. Jest wychowywaniem do coraz większej odpowiedzialności wobec Bożej miłości.
    Jeśli chcecie prawdziwie stać się świadkami Bożego Miłosierdzia wobec innych narodów, musicie podjąć wysiłek modlitwy – modlitwy narodowej! Módlcie się za ojczyznę. W tym czasie kłamstwa i pogardy wobec narodu i jego wartości chrześcijańskich musicie modlić się o zwycięstwo prawdy. Nie dajcie się zwieść szatanowi, który używa kłamstwa, by kłamstwem zniewolić wasze umysły. Musicie być silni wiarą. Nie ulegajcie naciskom ani z zewnątrz, ani od wewnątrz, abyście nie zatracili własnej świadomości. Zmobilizujcie się do modlitwy narodowej i pamiętajcie, że zawsze możecie liczyć na wstawiennictwo waszej Królowej, Świętych Aniołów i Patronów waszej ojczyzny. Duchowe odrodzenie nigdy nie będzie możliwe bez wsłuchania się w głos Boga , nigdy nie będzie owocne bez modlitwy i ofiary z samego siebie.
    Otrzymaliście szansę, otrzymaliście znak i teraz tylko od was zależy jak wykorzystacie i wypełnicie powołanie, które zostało wam powierzone. Upadnijcie na kolana przed obliczem Bożym i czuwajcie na modlitwie. Błogosławię wam w Imię + Ojca i + Syna i + Ducha Świętego.

    http://aniol-ave.blogspot.com/p/anio-ave-2010.html

  17. Dzieckonmp said

    Bardo wazny artykuł na Frondzie opisujący to co sie dzieje. Potwierdzający i z godny z tym co ja wiem . Wstawiam choć za to grozi samobójstwo.

    Grupa stojąca za politycznymi samobójstwami!!!

    Polską rządzi GTW – Grupa Trzymająca Władzę (WSI, Rosji, prokuratorzy i sędziowie). Sieć jest trzymana za mordę groźbą samobójstw, wszyscy są podsłuchiwani. GTW steruje mediami. Powołała PO.

    W 2005 PIS zamieszał bo wpadli na trop GTW. Blidę skasowano przy aresztowaniu bo dużo wiedziała i wsypałaby. Koalicję PIS rozbito. Przejęto PKW i odtąd wybory są fałszowane. Jak Lech Kaczyński wzmacniał siły zbrojne i blokował rząd PO, to go skasowano. Powołano Bronka figuranta bo mają haki. Przez 8 lat był raj. Z inwestycji i prywatyzacji brano 10-20%. Wymiana PKW namieszała a KKW patrzyła na ręce. Podstawili tylko 15% głosów i nie utrzymano Bronka. Ich sondaże dawały 60% PIS, 6% PO, 1% PSL i 25% Kukiza. Było źle i zmieniono ustawę o TS o odwołanie Prezydenta i podstawiono 5 sędziów w TK. Pokazywano sondaże że PIS i PO mają podobne wyniki by uwiarygodnić końcowe. Petru to twór GTW i ich kasa – żaden kredyt Petru. Palikota wsunięto do SLD by pociągnął ich na dno (Palikot to twór GTW). Kukizowi wciśnięto na listy kretów by skłócili środowisko. Powołano 200 osób do pisania na forach źle o PIS i Kukizie a dobrze o PO i Petru. Nie dało się podstawić dość kart i PIS dostał władzę. Odjęto Kukizowi a dodano PSL by nie zmieniono konstytucji. GTW poszła na ośmieszanie Dudy i PIS, że oszukali wyborców, że wzrosną podatki i ceny. Ma być akcja że PIS chce wojny domowej i grozi wojną z Rosją, Niemcami i UE, że PIS to faszyzm, totalitaryzm, zacofany katolicyzm i wstyd na całą Europę. Lis ma słać krytyki do gazet w Niemczech i USA i pisać że „zachodnie media krytykują PIS”. GTW wie że PIS jest w posiadaniu informacji o nich i nie dopuści by Ziobro przejął prokuraturę. Śmierć Kulczyka upozorowano by nie świadczył bo idzie o giga przekręty z udziałem pierwszych osób. Odstąpiono od TS dla Ziobro i Kaczyńskiego bo była obawa że je ujawnią. Ułaskawienie Kamińskiego przeszkodziło, bo ten dużo wie. Kopacz miała wyjazdowe posiedzenia by montować podsłuchy w regałach, biurkach i pod tynkiem na sufitach (ponad 100). Komórki i email PIS i Kukiza na podsłuchu. Duda ma podsłuch wszędzie – była wrzawa jak pojechał w nocy do prezesa bo tam nie mają. GTW powołał KOD do zamieszek. Jest plan skasowania Dudy i rozwiązania Sejmu, postawienia Dudy, Kaczyńskiego, Ziobry, Macierewicza i Kamińskiego przed TS i rozwiązania PIS. Jest ustawa zakazująca demonstracji.

    Dlatego PIS powinien wymienić PKW, zrobić nowy program i powołać nowy tryb wyborów bez nieważności głosów i wymienić skład TS i TK. Musi pilnie przejąć TVP. Tym uratują siebie i Polskę. GTW nie podda się i nie zatrzyma przed zamachami bo ma do stracenia giga finanse. Wyprowadzą ludzi na ulice i będą prowokacje z niszczeniem mienia przez przebranych „kiboli”. … CZY WSI – GRUPA TRZYMAJĄCA WŁADZĘ – POSUNIE SIĘ DO PRZEMOCY I WINĄ OBARCZYĆ PIS….

    • Dzieckonmp said

      Dokończę. Tak posunie się do wszystkiego. Dlatego jedyne co może uratować kraj to powszechne uczestnictwo ludzi w marszach na ulicy jako wyraz poparcia Rządu i Prezydenta. te marsze będa potrzebne już za krótki czas znowu i proszę o takie nastawienie jak do ostatniej bitwy. Każdy będzie musiał tam być bo od tego zalezy czy ostaniemy się jako Polska nasza Ojczyzna czy jako kraj rządzony przez masonów mający w pogardzie Polskę i Polaków.

      • Bożena said

        Proponuje marsze ale w każdym mieście żeby nie dojeżdżać do Warszawy bo ja mam daleko.

    • Dzieckonmp said

      Choć jestem bardzo sceptyczny do tego proroka to mi jakoś cały czas się przypomina. Mam jakies odczucie że to trafne.

      • Klara 1 said

        Panie Bronku, a o co chodzi z tym prorokiem? Bo mi się ten film nie otwiera niestety. Mnie też się wydaje, że coś jest na rzeczy i ten konflikt wewnętrzny będzie trwał, tylko jak długo… Te domowe wojenki i przemysł pogardy doprowadziły do tragedii smoleńskiej. Dlatego obecnie ta cala wrzawa musi się skończyć, bo nic dobrego z tego nie będzie.

    • Józef Piotr said

      BRAWO Pani PREMIER ! Tak było trzeba wygarnąć zdrajcom Ojczyzny i Ludu Polskiego . Trzeba Pani Premier tak dalej treściwe i przy otwartej kurtynie wyciągać brudy i brudne zamiary wrogów tych jawnych i tych ukrytych , szczególnie tych ukrytych !!
      Wiadomo że jakieś 12 lat temu powstała PLATFORMA a pieniądze na jej powstanie wyłożyła niemiecka CDU !
      A jak wyłożyła to prawem inwestora i właściciela zrazem decydowała o polityce i obsadzie stanowisk tej partii.
      To Niemcy z całą swoją przebiegłością ustawiały politykę PO oraz jej szefa.
      W tym okresie przypadło epokowe bratanie się Niemiec Angeli Merkel i Rosji WWP pod hasłem strefy gospodarczej od Gibraltaru do Władywostoku i ktoś namówił OBAMĘ na reset stosunkow z Rosją co było Polsce zakomunikowane 17.09.2009 .
      Nic dziwnego że stało się to co było ukartowane przez wrogów Polski , w dniu 10.04.2010.
      Gebernator Polski z ramienia niemiec rzadzil dyktatorsko pod pozorem demokracji całą dekadę.
      W końcui jak inne wiatry zaczęły nad Polską wiać a sprawa zaczynała być niebezpieczna Niemcy swojego superagenta ewakulowały na z góry upatrzoną pozycję.
      Co było dale to wiecie kopać ,kopac i jeszcze raz kopać każdego kto się sprzeciwia. TERAZ jest zewnętrznie żle a obrazek tego poniżej

      i ta żydowska bezczelna świnia która pomimo holokaustu rozsiadła się na Niemczech i niemców kocha próbuje Polską sterować

      • krystynka said

        Dziwne, że Putin tak się na Polskę nie burzy, w ogóle go to nie interesuje, a Niemcy szaleją ! Teraz widać kto miał w tym interes życia.

  18. Darek said

    Specjalne wystąpienie Beaty Szydło. „Plan PO się nie udał”
    Premier Beata Szydło zapewniła w telewizyjnym wystąpieniu, że „zmiany oczekiwane tak bardzo przez Polaków, są i będą wprowadzane”. Jak mówiła, dotąd zwyczajowo nowy rzad otrzymywał „sto dni spokoju”. – Rząd PiS nie dostał tego czasu. Trwa festiwal siania strachu, wprowadzania chaosu, budowania podziałów między Polakami – mówiła Beata Szydło. ………..

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1017099,title,Wystapienie-Szydlo-po-Wiadomosciach-To-bedzie-element-odklamywania-rzeczywistosci,wid,18047316,wiadomosc.html

  19. Andrzej C said

  20. Sławik said

    Jak tak patrzę na te ławy poselskie i spoglądam na lewo i prawo to w Sejmie pod jednym dachem siedzi kat i ofiara.
    Ofiara nie dość że już została głęboko zraniona, to kat nie odpuszcza. Ofiara jeszcze stara się przekazać Prawdę ale coraz ciężej jej to przychodzi. Czy kolejny raz dostanie?
    Prawda, prawda, prawda !!!

  21. pio0 said

    • pio0 said

      Jak bardzo jest to obrzydliwe, wyrwać słowa Jarosława Kaczyńskiego po to żeby źle go przedstawiać, ale o bluzgach, o wyzywaniu Polaków, o mówieniu
      „Bieńkowska: na pensję 6 tys. zł decyduje się jedynie złodziej albo idiota”

      o tym już zapomnieli?!

    • Wiesia said

      Tylko człowiek uczciwy wie,co to jest wstyd.Butny i przekonany o swojej wszechwładzy tego nie zrozumie,bo mając pieniądze uważa,że może gnoić wszystko i wszystkich dookoła.A najlepsze ,że myśli iż bezkarnie i w nieskończoność.Po prostu tak,jak w tym nagraniu z lisem było,że można nas nazwać głupcami,bo wszystko łykniemy,co nam podadzą.Ojjjj! bolesny będzie ich upadek,bardzo bolesny i żadne pieniądze im nie pomogą.Nieprawdopodobna pycha!.Ja to odbieram tak,że wlazło mi do domu na siłę i pozbyć się tego nie mogę,od razu widać,że to nie nasza mentalność.My Polacy mamy inne serca,inną mentalność,jesteśmy gościnni,ale,jak nam ktoś za gościnę nafajda na wycieraczkę,to potrafimy się zebrać w sobie.Więc…..wypad z naszego domu!

      • Ileż tu jest jadu.Diabeł Was pogoni.

        • Wiesia said

          Niech Pan Bóg Cię Błogosławi!

        • Wiesia said

          Pani Mario Szafarz,aby było jasne.Jeżeli ci,co walczą z ludzmi wierzącymi w Chrystusa nie przestaną działać w podły sposób,to aby byli przygotowani,że my Katolicy nie będziemy potulnie patrzeć,jak nam odbiera się na siłę Wiarę,Godność,Honor i Ojczyznę,.My będziemy walczyć o to.Jeżeli pani uważa,że to jad z mojej strony,to Pani problem.Ja nie pozwolę się zniewolić oszustom i mam na to Boże Błogosławieństwo,bo ja się w tym wypadku bronię przed napadem zła,które udaje dobro światowe.

      • Basia B said

        Chyba się go wystraszyła @Maria Szafarz i sama się pogoniła.

  22. Józef Piotr said

    Do rebelii KODzizmy dołączył ZNP czyli związek nauczycielstwa Polskiego. Piszę nazwę z małych liter gdyż nie zasługują na powagę.. Szefostwo tej organizacji to mali ludzie którzy nie dorośli do sprawowania powierzonych im funkcji.
    Otóż pod przewodnictwem prezesa tej organizacji uruchomion o w kraju akcję zbierania podpisów pod SPRZECIWEM W SPRAWIEW LIKWIDACJI GIMNAZJÓW a który to zamysł ma w programie Rząd PiSu i Większość sejmowa .
    W mojej okolicy podpisy pod tym protestem zbierają aktywnie Działacze SLD i PO którzy robią przy okazji akcję ulotkową.
    Nie dajcie się nabierać i rozpropagujcie to wrogie działanie.

    PYTAM się gdzie był ten ZNP z panem broniażem na czele gdy :

    1) tworzono gimnazja rozbijajac funkcjonujący dobrze system oświaty w oparciu 8-o klasowa szkolę podstawowa.
    2) likwidowano szkolnictwo zawodowe zasadniczego i średniego szczebla skazując młodzież na leworęcznych (nieumiejących niczego zrobić manualnie)
    3) likwidowano matematykę na maturze ograniczając godziny jej nauczania (na maturze nie było matmy przez lat kilkanaście)
    4) wycofywano lektury czołowych Polskich klasyków : Mickiewicza ,Slowackiego , Krasińskiego , Norwida ,Prusa , Żeromskiego Sienkiewicza a Kochanowskiemu też się dostało . W miejsce tego wprowadzano wyobcowane i obce w kulturze Polskiej pisarzy obcych , często zboczonych
    5)Ograniczano bądź likwidowano nauczanie POLSKIEJ HISTORII
    6) wprowadzano do szkól demoralizatorów od rozmnażania i kopulacji oraz antykoncepcji całkowicie ponadto nie przygotowanych do pracy z młodzieżą i dziećmi ze środowisk feministycznych i lesbijskich
    7) wprowadzano i wprowadza się nadal prelegentów ideologicznych często to byli milicjanci na emeryturze itp. ideolodzy kom unistyczni do prelekcji i zajęć z wychowania i przemocy w rodzinie.
    8) nakazano posyłać do szkoły 6-o latki wbrew woli rodziców i opiniom pedagogów ponadto z dojazdami do szkół po 30 i 50 km od miejsca zamieszkania.

    Jakoś wtedy panu broniażowi nie zadrzała ręka aby protestować i zbierać podpisy. To postępowanie wplata si habienie zawodu nauczyciela Polskiego i dyskwalifikuje cały zarząd ZNP

    • cox21 said

      Tzw ZNP to siedlisko komuchów.

    • bozena2 said

      Też to potwierdzę, ZNP wywozi się na coraz to nowe wycieczki i spotkania integracyjne. Jak w pracy pytam, co z waszą ideowością, to śmieją się i rozmawiają o kolejnej eskapadzie. Doradzają też, by się zapisać do tej organizacji, bo będą tanie wycieczki, a do Warszawy na protest nauczycieli za PO nie było komu jechać. Rozczytują się w „literaturze pięknej” autorstwa Marii Czubaszek.

  23. Andrzej C said

    Stuletni kościół w Hiszpanii zmieniony w skatepark

    http://demotywatory.pl/4591417/Stuletni-kosciol-w-Hiszpanii-zmieniony-w-skatepark#obrazek-2

  24. Sławik said

    Naprawdę potrzeba Ducha Św. żeby zmiany w Polsce poszły w dobrym kierunku.

  25. Anna said

    Ksiądz Piotr Skarga o katolikach bojaźliwych.

    A naszkodliwszy są katolicy bojaźliwi, i małego serca, którzy gniewem się sprawiedliwym i świętym ku obronie czci Boga swego nie zapalają, a zelum [gorliwości] nie mają, i jako straszydła na wróble stoją.

    Skupią się na obieranie Trybunalistów abo Sejmowych posłów, będzie jako zawżdy do kila set katolików, a dziesięć abo mniej heretyków: śmiałością, fukiem, groźbą sedycyj i wojny domowej ustraszą wszytki katoliki, i heretyka na Trybunał abo na posełstwo wsadzą, a zukani katolicy przyzwalają i śmiech z siebie czynią, i przeklęctwo ono żydowskie na się przywodzą: iż jeden sto ich zastraszy, i mocniejszy fałsz niźli prawda, i słabsze żelazo niżli rózga, i słudzy Boga prawego, bogów się fałszywych boją, a swemu prawdziwemu nie dufają.

    O nierozumie, nie widzisz co za szkodę heretyk wierze świętej i sprawiedliwości katolickiej, i R. P. czynić może.

    Oni nas straszą sedycjami, zuchwalstwem i wojną domową, jako garścią konopi, a my się boim, i mniemamy aby z to serca mieli, na potężność i liczbę katolicką patrząc; oni chytrością na nas idą, i swoje przewodzą; a my z prawdą Bożą, z prawy ojczystemi i starożytnemi, z Statutami na nie iść nie śmiemy i przed nimi pierzchamy? My się ich śmiałej nadętości boim, a oni się mocy naszej przy Bogu, przy prawach i prawdzie nie boją? Dlaczegóż? Iż darów Bożych w sobie nie czujem, iż Pana Boga i czci jego i zbawienia swego i ludzkiego nie miłujem: dlatego w ich heretyckich grzechach więźniem, i pomsty ich na sobie i z nimi nie ujdziem, gdy głosu tego nie słuchamy: Uciekajcie od namiotów ludzi niezbożnych, abyście się w ich grzechach nie zawinęli.

    Ks. Piotr Skarga, Wzywanie do pokuty, w: Skarga pośród nas, s. 69-70.

    Read more: http://www.pch24.pl//ksiadz-piotr-sk…

    • Aneta said

      Piękne słowa Ks.Piotra Skargi naprawdę ; trzeba nam sięgać do źródeł i słuchać duchownych z czasów kiedy kompromisu ze złem jeszcze w nich nie było i tej tolerancji teraz zwanej demokracją. Zapłonąć świętym i sprawiedliwym gniewem w obronie Bożej czci trzeba !

  26. cox21 said

    Ja słuchałem wczoraj tego przemówienia w Radiu Maryja. Bardzo mocne i bardzo na miejscu. Wieczorne orędzie do Narodu też było bardzo dobre!

  27. A. said

    Jestem wstrzasnieta proroctwem TB Joshua. Czuje ze chce wszystkich zachecac do modlitwy za Polske.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
