Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Życzenia świąteczne od prezydenckiej pary

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 Grudzień 2015

Prezydent Andrzej Duda wraz z małżonką za pośrednictwem serwisu Youtube złożyli Polakom życzenia z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Ale to nie wszystko!

Odpowiedzi: 29 to “Życzenia świąteczne od prezydenckiej pary”

  1. Dzieckonmp said

    Podpisujemy

    https://www.protestuj.pl/stop-obcej-interwencji-w-wewnetrzne-sprawy-polski,56,k.html

  2. Tomasz said

    Módlmy się o decyzję 19 stycznia Sądu Najwyższego w sprawie ważności wyborów! W przypadku orzeczenia nieważności mamy szybkie wybory przedterminowe które przegramy! To będzie koniec mrzonek o wolnej Polsce!

  3. Aga said

    Potrzebna pomoc dla Sióstr Dominikanek z Broniszewic, które opiekują się ciężko chorymi, niepełnosprawnymi dziećmi i potrzebują pieniążki na leki i pieluszki dla nich. Zbiórka i więcej informacji tu: https://www.siepomaga.pl/dominikanki

  4. Basia B said

    To jest jakaś paranoja.Nie podpisuję tej petycji.Do kogo ona jest skierowana?! Do tych panów?! Nie po
    to tam siedzą i wydają dyrektywy,by mieć na uwadze nasze petycje.Jeśli zostanie ogłoszona krucjata pokutna i Bogu zadość czyniąca,to ja taką krucjatę podejmę za łaską Bożą.

  5. Dzieckonmp said

    Dziś się zakończyła moja przedostatnia sprawa sądowa z osobami o skłonnościach pedalskich. Dotychczas wszystkie były wygrane. Ta dzisiejsza nie jest w pełni wygrana bo sąd przysądził mi zadośćuczynienie w złotówkach, ale biorąc pod uwagę o kwotę jaką chcieli bym im zapłacić to jest to zaledwie 7% tego. Sąd wydał wyrok nakazujący mi wpłacić 4500 zł pedałom. Sprawa była bardzo trudna, najtrudniejsza ze wszystkich, tak więc uważam że udało mi się wiele wybronić. A tą niesprawiedliwość że tym pedałom co mnie okradli na wielką sumę muszę jeszcze dopłacić, to cierpienia serca ofiaruję w intencjach Królowej Pokoju. Niech Ona widząc te krzywdy, to cierpienie zmiażdży głowę szatana. Ostatnia sprawa karna trwa i myślę że zakończy się około czerwca. Tam homoś jest zagrożony kratkami.

    • Oli said

      Adminie, pamiętamy w modlitwie!

      • gwiazdka said

        ….mnie tez okradła teściowa po śmierci męża. ze szwagrem, domy , ziemie – konkubina firmę – chętnie bym zjechała do polski ale nie mam gdzie zamieszkać to niby katolicy , ale czemu pchają się do piekła ? ale ja się za nich modle aby Bóg im wybaczył – jak i ja wybaczyłam , ufam ze po ostrzeżeniu to złodzieje jak przeżyją to będą oddawać to co nakradli…)Bóg mi powiedział ze nie będzie tak jak oni sobie zaplanowali tylko tak jak Bóg chce i żebym się nie odzywała – wszystko w swoim czasie się wypełni.

    • Bozena said

      Wszystko na chwale Boza! Rowniez pamietam w modlitwie🙂

    • Basia B said

      Współczuję Ci Adminie i Twojej rodzinie.Bóg wam to wszystko wynagrodzi.

    • Sławik said

      Coś czułem dzisiaj na Anioł Pański, teraz wiem że to dlatego.

      • Dzieckonmp said

        Dziękuję Bogu że to już zmierza ku końcowi, i że niesłychanie mi pomagał w tych trudnych czasach, ochraniał i dawał siły. Trzeba powiedzieć że w sumie wygrałem.

        • Pro Publico Bono said

          Cieszę się, że chociaż Ty Adminie masz szczęście. Ja po dzisiejszej publikacji jestem przybita. Górą oszuści, złodzieje i … Nie mam już siły na apelację, to wszystko nie ma sensu. Nie które z publikacji tu na blogu, które mówią o niszczeniu osób o poglądach prawicowych zaczynają nabierać innego wymiaru – rzeczywistego. To wszystko mi się w głowie nie mieści, nie mówiąc, że nijak się ma do sprawiedliwości.
          Serdecznie pozdrawiam, tak trzymaj, połowiczny sukces też jest dobry.
          Jezu, Jezu czemuś nas opuścił.

        • Sara10 said

          Pro Publico Bono
          „Duda pomoc” pomyśl, czy tam nie warto by udać się. Może tam pomogą ci?
          Pomodlę się za ciebie.

    • Klara 1 said

      Będę powierzać Bogu twoje sprawy Adminie. Niech Królowa Pokoju wyjedna Tobie łaskę pomyślnego rozwiązania wszystkich spraw sądowych.

  6. TadeuszTT said

    Ojciec Jan Góra nie żyje. Zasłabł w czasie mszy

    http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/9216233,ojciec-jan-gora-nie-zyje-zaslabl-w-czasie-mszy,id,t.html

    • Irena z Poznania said

      Zmarł. Bardzo często O.Jan odprawiał Mszę o 19-tej , a ja po pracy często uczestniczę, miał niezwykły dar,człowiek wychodził zawsze podniesiony na Duchu, mówił piękne kazania.Na pewno już w Domu Ojca kosztuje dobre owoce swego charyzmatycznego kapłaństwa, a nam po ludzku będzie Go brakować.Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie,a światłość wiekuista niechaj Mu świeci.Amen

  7. antonio said

    PODPISANE JAK ZAWSZE

  8. ignacy70@op.pl said

    Bardzo dziękuję. Alleluja i do przodu z naprawą Rzeczpospolitej   W dniu 2015-12-21 18:21:22 użytkownik Dziecko Królowej Pokoju napisał: WordPress.com Dzieckonmp posted: „Prezydent Andrzej Duda wraz z małżonką za pośrednictwem serwisu Youtube złożyli Polakom życzenia z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Ale to nie wszystko! „

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
