Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

„Andrzej Lepper został zamordowany” Piotr Tymochowicz

Posted by Dzieckonmp w dniu 7 Styczeń 2016

Odpowiedzi: 135 to “„Andrzej Lepper został zamordowany” Piotr Tymochowicz”

  1. Dzieckonmp said

    • krystynka said

      W innym Państwie,piszę wielka litera, bo w każdym prawdziwym państwie Niesiołowski juz by beknął za takie słowa i chodził w pasiakach po placyku, jako współwinny morderstwa,ale w kolonii typu Polska nikogo to nawet nie interesuje, jakie u nas obowiazuje prawo, oprócz silnej pięści na zabawie ?

      • pustelnik said

        Beknac w Polsce to moga osoby krytykujace tatarow .Posel Winnicki nie jest masonem i jest przeszkoda dla masonow …. i musi ogladac ich ….

    • Julka said

      Wczoraj odwiedziłam chorą emerytkę, sympatyczną osobę, która mi wcześniej przynosiła rozmaite prezenty gratis (bluzki, kwiaty, sztuczną biżuterię, kawę, ciasto)i przy okazji mojej pomocy, za którą płaciła. Zaniosłam jej suszone maliny, musztardę wykonaną własnoręcznie, upieczone ciastka przeze mnie, ścięte zioła, które hoduję na parapecie w kuchni itp. Zauważyłam, że mieszka w małym, dobrze wyposażonym mieszkaniu, gdzie centralnym obiektem w pokoju jest wielki ekran telewizora plazmowego. Ponieważ wcześniej rozmawiałyśmy na różne tematy polityczne, a ona z uporem trwała przy obowiązującej wersji nadawanej przez jedynie słuszną opcję, zrozumiałam, że kobieta jest zmanipulowana do tego stopnia, że żadnych innych argumentów po prostu nie jest w stanie pojąć. Jak zobaczyłam ten za duży na mały pokój ekran, to od razu powiedziałam, że rozumiem jej poglądy, skoro jest to podstawowy i jedyny przekazior informacji. Chcę dodać, że ma bratanka księdza na południu Polski, z czego się szczyci, ale generalnie niechętnie odnosi się do Kościoła. Nie chcę by wybrzmiało to jak obgadywanie bliżniego, bo nie taka jest moja intencja, ale aby jeszcze raz uświadomić jak ogromną rolę na przeciętnych ludzi wywierają przekaziory typu telewizor. Ci ludzie nawet nie mają świadomości, że są wpuszczani w maliny i nie wiedzą co to jest manipulacja.

  2. barbara said

    NIC dodać nic ująć…wszystko jasne jest i było….

  3. apostolat said

  4. Józef Piotr said

    Trzeba się przyjrzeć fdilmowi ” Osiem minut które zgubiły Andrzeja Leppera”
    Kogo to dotyczyło to on powiedział i tam należy szukać zabójców.
    Dziwne że gdyby dzisiaj te słowa powiedział Lepper to na pewno rzucil by się na niego KOD.

  5. Piotr33 said

    • Znawca 2012 said

      Tej prawdy, którą powiedział w Sejmie nie można zapomnieć. Oglądałem wystąpienie na gorąco i byłem pod dużym wrażeniem. Wtedy odczułem, ze mogą go zabić.Oby prawda wreszcie wyszła na jaw. Ja też w życiu miałem ścinkę. Mój anioł mnie uprzedził i zamiast w głowie zrobiono dziurę w teczce walizkowej o ok 1.00 w nocy. Mojemu wujkowi jak powiedziałem rano to od razu stwierdził, że chcą mnie zabić. Wykonałem ruch, którego w życiu nigdy bym nie wykonał. Policjant z AK 47 na kolanach jeździł ze mną w poszukiwaniu sprawców. Psa nie mieli, żeby zlokalizować po śladach, Niestety uszło im to na sucho z braku dowodów. Przynajmniej udało mi się odsunąć od stołków 2 czerwonych złodziei.

  6. Józef Piotr said

    Śmierć Andrzeja Leppera.
    Wszyscy obiektywni mówią że to nie możliwe aby taki człowiek mogł popełnić samobójstwo.
    I ja się z tym zgadzam.
    Szokujaca bierność prokuratury z Generalnym na czele.
    Wcześniejsze śmiertelnie grożne nagonki rożnych gówien w tym wyborczych ale również telewizyjnych.
    A co było na płaszczyźnie polityków i to wszystkich bez wyjątku!?
    Wielu wiedziało że jest zaszczuwany a reki nikt nie podał !!

    • Dana said

      Tego nie wie nikt co człowiek ma w myślach.Wiele osób popełnia samobójstwo bez ostrzeżenia i listu pożegnalnego.Ale Lepper chyba by się pożegnał.I różne dziwne okoliczności tego zdarzenia są raczej nieobojętne.

  7. karton2012 said

    http://www.sprezentuj.eu – zobacz tez legalną broń w Polsce.
    PETRU OSZUST POWIĄZANY Z PLATFORMĄ!!!
    Adolf Kudlinski przedstawia…

    • karton2012 said

      Ten dokument nigdy nie został wyemitowany przez publiczną telewizję mimo licznych apelów i próśb. Ciekawe dlaczego, odpowiedź na to pytanie nasuwa się sama.
      NIE BÓJMY SIĘ ODKRYWAĆ PRAWDĘ!!!! Zapraszam do OGLĄDANIA !!!!!!!!
      A Zwłaszcza do UDOSTĘPNIANIA – NIECH NARÓD SIĘ DOWIE PRAWDY

  8. Mk 4, 22: Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie miało wyjść na jaw.

  9. :) said

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/chrapiesz-stracisz-prawo-jazdy-nowe-i-ostrzejsze-prawo-ju%C5%BC-dzia%C5%82a-w-polsce-mamy-dokument/ar-AAgq9Vz?ocid=spartanntp

    • pio0 said

      Czytałem o tym kiedyś, chore.
      Zajmują się bzdurami, ale widzę w tym pewną uknutą intrygę, większą kontrolę nad społeczeństwem, prawa jazdy już nie bezterminowe tylko chcą na ileś tal, badania lekarskie co chwilę, dowody, paszporty co chwile nowe, żeby zmieniać, przymus prowadzenia konta, zachęcanie do kredytów, pożyczek, byle by tylko uwikłać człowieka, żeby tylko myślał jak spłacić kredyt, jak być dłużnikiem korporacji, byle by tyko kontolować wszystko i wszystkich.

      • Bozena said

        Masz racje, ciagle wyciaganie kasy za kzadym razem odnawiania prawa jazdy i placenie za badania. Oczywiscie wszystko odgornie nakazane z brukseli, smiac sie tylko mozna jak w niektorych panstwach robia to tak poprawnie po komunistycznemu (np w Hiszpanii) a w innych np w Irlandii ponad 90 letnia osoba wystarczy ze ma list of lekarza rodzinnego i dostaje przedluzenie prawka na kolejne 2 lata…

    • bodka said

      To nie są bzdury , bezdech to poważna choroba . Przypadkowo odkryłem ją u siebie , zacząłem się leczyć i poczułem się jakbym miał 20 lat mniej. Każdy kto podczas snu chrapie powinien poddać się badaniu snu w poradni specjalistycznej dla własnego dobra. Teraz wiem, że przynajmniej jedną stłuczkę z przeszłości spowodował właśnie bezdech.

      • pio0 said

        Bzdurą jest ciągłe wymyślanie badań, a nie choroba.
        Jakoś dawniej nic takiego nie było i ludzie sobie jakoś radzili.
        To zaraz będzie, że paluszek u nogi cię boli i też nie będziesz mogła jechać, wypijesz kawę, to też nie będziesz mogła jechać, bo żeby czasem ci ciśnienie nie wzrosło, a to już niebezpieczne.
        Rozumiem ogólny stan zdrowia, ale bez absurdów unijnych.

      • cox21 said

        Dla mnie to jest jakaś bzdura. Ja chrapię podczas snu. Prawko mam od kilkunastu lat. Trochę jeżdżę po okolicy i po Polsce. Jak do tej pory nie miałem żadnej stłuczki (jeśli nie liczyć jednej podczas kursu na prawko, ale to ktoś inny nie wyhamował i wjechał we mnie). Mój brat też chrapie w nocy, prawko ma ok 20 lat. Miał tylko jedno małe zadrapanie samochodu.

  10. Ewa said

    Mysli Chrzescijanskie z Pisma Swietego lub z Ojcow Kosciola

    O SZUKANIU ZBAWIENIA

    Jedynem na tej ziemi naszem powolaniem, jest starac sie o chwala Boska i zbawienie duszy swojej.Przy tem jednem, wszystko insze jest niczem. Zamysly i dziela moznych; obmyslania i zabiegi ludzi swiatowych; badania, utwory i wynalazki uczonych; sa to, wlasciwie mowiac, jak zabawki dla dzieci. Czlowiek powierzchowny, zaslepiony zadzami, spetany duma, snadnie sie tem uludzi; lecz kazdy cokolwiek glebszej uwagi i glebszego uczcia majacy, predko w tem wszystkiem dostrzeze proznosc proznosci
    .
    A przeciez, zajmujemy sie wszystkiem, wyjawszy tem, abysmy sluzyli Stworcy; wyjawszy tem, abysmy zbawili dusze swoja. Jedni z nas troszcza sie nieustannie o majatek, drudzy o wladze, insi o slawe: a wielu to mysli nad tem istotnie, zeby sobie zarobic na Niebo? Wszystko czynim dla ciala i swiata; nic dla duszy i dla wiecznosci. Wszyscy sie o zdrowie, o przedluzenie zycia staramy: a jednak i to zdrowie i zycie wszyscy koniecznie utracic musimy, predzej lub pozniej utracimy.
    Zapatrzywszy sie w jaki tu sposob zyjemy; zdawaloby sie, ze nasza dusza nie jest nasza, ale ze jest to dusza jakiego najnieznosniejszego nam nieprzyjaciela, lub przynajmniej jakiejs calkiem obcej nam istoty; zdawaloby sie iz wcale duszy nie mamy, lecz ze ja mamy na to tylko, aby ja zgubic.

    Pros Boga o ducha prawdy, izbys nedze i marnosc staran doczesnych poznawszy, mogl niemi pogardzic, a starac sie ustawicznie o zbawienie: modlitwa, dobremi uczynkami i pokora ducha.
    Troszczysz sie i frasujesz okolo wiela, alec jednego potrzeba. (Luk. 10);

    Szukajciez tedy naprzod Krolestwa Bozego i sprawiedliwosci Jego. (Mat. 6);

    Coz mam czynic abym byl zbawion? A oni rzekli: wierz w Pana Jezusa, a bedziesz zbawion ty i dom twoj. (Dz. Apost. 16);

    Nie sluchacze zakonu sprawiedliwymi sa u Boga; ale ktorzy zakon czynia, ci beda usprawiedliwieni. (Do Rzym. 2);

    Aby prawda Ewangelii trwala w was. (Do Gal. 2);

    Ktoz was omamil, abyscie prawdzie nie byli posluszni? (Do Gal. 3);

    Dostepuj zywota wiecznego, do ktorego jestes wezwany. (Do Tym. 1);

    Pracuj jako dobry zolnierz Jezusa Chrystusa. (2 Do Tym. 2).

    MODLITWA DO PANA JEZUSA BOLEJACEGO

    O Baranku bez zmazy, Ofiaro niewinna, Boze, ktory Krwia swoja i smiercia na krzyzu zgladziles grzechy swiata: racz zgladzic grzechy, winy i przestepstwa moje; ani dozwol, izby tyle cierpien i bolesci, jakie poniosles, nie mialy byc mi pomocne i zbawienne. O Jezu, od wszystkich opuszczony, smutny i smierc pokornie przyjmujacy; spraw, izbym wszelkie smutki i umartwienia, ktoreby wola Boga na mnie dopuscila, znosil i przyjmowal z podobna Twojej ulegloscia i pokora. O Jezu, oskarzony, zpotwarzony, obelgami i ostatnia pogarda okryty: naucz mnie pogardzac sadami ludzi i znosic cierpliwie wszelkie ich potwarze i szyderstwa. O Jezu, przez milosc dla mnie, dajacy swe Cialo swiete na biczowanie i na ciernie: naucz mnie cierpiec bez szemrania, przez milosc dla Ciebie, choroby, bolesci i wszelkie dolegliwosci. O Jezu, przywalony Krzyza ciezarem: lacze krzyz moj z Twoim i blagam Boskiej Twej pomocy, izbys mi go dal niesc z podobna Twojej slodycza i wytrwaloscia. O Jezu na krzyzu podniesiony, pociagnij mnie, grzesznika najniegodniejszego, ku sobie: izbym ukrzyzowany wraz z Toba, Boze moj i Panie moj, zyl Twoja tylko miloscia w tem zyciu i Twoja miloscia cieszyl sie wiecznie w zyciu przyszlem. Amen.

  11. gosc said

    Błagam ludzi dobrej woli o modlitwę w intencji mojej córki,podejrzenie guza mózgu.W poniedziałek idzie do szpitala na badania.Bóg zapłać bodaj za westchnienie w jej intencji,w tym roku ma maturę

    • szach42 said

      obiecuję modlitwę . Będzie dobrze. Miej Nadzieję w Bogu. Cokolwiek się stanie, Bóg czuwa i da Wam to, co dla Was najlepsze.

    • Dana said

      Może to tylko ze stresu boli ją głowa,Napisz jaki jest wynik badania.

    • Kasia1 said

      pomodlę sie,ale to tylko podejrzenie,pamiętaj,

      • cox21 said

        Ja to przeżywałem w ubiegłym roku z moją mamą. Wstępna diagnoza po mammografii brzmiała jak wyrok. Natychmiast zrobiła szczegółowe badania w klinice w Lublinie. Na szczęście okazało się, że to nic groźnego, ale nic nie opisze tego, co przeżywaliśmy, gdy czekaliśmy na to, aż onkolog przyjdzie i opisze wyniki. Przypuszczam, że właśnie tak muszą się czuć podsądni w sądzie przed ogłoszeniem wyroku.
        Obiecuję pamięć modlitewną.

    • Beza said

      Pomodlę się. Niech Dobry Bóg i Maryja Zawsze Dziewica ma Was w Swojej Opiece.
      Módlcie się tą modlitwą.

      (94) O uzdrowienie umysłu, ciała i duszy

      O drogi Jezu, staję przed Tobą
      wyczerpany, schorowany, cierpiący,
      pragnąc usłyszeć Twój głos.
      Pozwól mi, abym został dotknięty Twoją Boską obecnością
      i aby Twoje Boskie Światło rozlało się na mój umysł, ciało i duszę.
      Ufam Twemu Miłosierdziu.
      Składam całkowicie przed Tobą swój ból i cierpienie
      oraz proszę, abyś mi dał łaskę zawierzenia się Tobie,
      abyś uleczył mnie z bólu i ciemności,
      abym odzyskał siły,
      abym mógł kroczyć ścieżką Prawdy
      i abyś prowadził mnie do nowego życia w niebie.
      Amen.

      • Gosia 3 said

        INTENCJA :” ZA NASZE POLSKIE DUCHOWIEŃSTWO”

        O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać

        schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.

        Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu Świętemu Słowu.

        Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.

        Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą

        i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.

        Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni

        w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.

        Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.

        Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.

        Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją

        Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.

        Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.

        Amen.

        I dodatkowo chociaż 3x Zdrowaś Maryjo… za Prezydenta i Rząd

      • EwaK said

        Też ofiaruję tę modlitwę w intencji tej Młodej Dziewczyny.

    • (111) Poświęcenie swoich dzieci Jezusowi Chrystusowi
      O droga Matko Zbawienia, poświęcam moje dzieci (podaj imię dziecka / imiona dzieci) przed twoim Synem, aby mógł przynieść im pokój ducha i miłość serca. Proszę, módl się, aby moje dzieci zostały przyjęte w Miłosierne Ramiona twojego Syna i uchroń je od krzywdy. Pomóż im pozostać wiernymi Świętemu Słowu Bożemu, zwłaszcza w chwilach, gdy są kuszone, aby odwrócić się od Niego. Amen.

    • pustelnik said

      Moj maz jak mial guza to ja pojechalam na swieto Boga Ojca do ks,Piotra Natanka .Tam byl koszyczek z intencjami na rekolekcjach zawsze jest tez tam Bog obdarowuje ludzi laskami ,w zwykly dzien tez wskazane pojechac i prosic .To jest ziemia wybrana przez Boga ,sa intencje internetowe tez skutczne ,Nie wspomne o Wykrocie tam to sa wylewane laski zawsze mozna dac kateczke pani Agieszce o wstawiennictwo u Boga ,pielgrzymi dotykaja Agnieszke ,bo Bog ja dotyka ,ja tez korzystam z tej laski .Przypominac nie musze ,zeby byc w lasce uswiecajacej wtedy zlo nie ma dostepu .Trzeba ufac Kochanemu Bogu nie wolno watpic nawet w 1 % Bo Bog nie lubi i ucieka od takich osob,a dzisiaj sluchaj Mszy swietej ,a na swiety swiety daj Aniolowi Strozowi swoja prosbe ,ks Piotr obmyje w Przenajdrozszej Krwi i prosba zostanie zaniesiona przed sam Tron Boga jeszcze dzisiaj .Pamietaj na koniec Mszy swietej zawsze klecz ,z pochylona glowa ,zeby Bog wysluchiwal Twoje prosby Jezu zanurzam w Twojej Przenajdrozszej Krwi caly rozpoczynajacy sie dzien ,ktory jest darm Twojej nieskonczonej milosci.Zanurzam w Twojej Krwi siebie samego wszystkie osoby ,ktore dzis spotkam o ktorych pomyleczy w jakikolwiek sposob czegokolwiek sie o nich dowiem …….

      • TadeuszTT said

        Potwierdzam Pustelnika – tylko Wykrot, byłem i wiem, że tam na dzisiejsze czasy dzieją się nieprawdopodobne cuda ! Pielgrzymka pokutna !!
        Przede wszystkim pokuta, na to czeka Pan Bóg. A potem może być uzdrowienie.
        Bez pokuty nie ma uzdrowienia. trzeba jakoś zadość uczynić za grzechy.
        Ale wszystko zależne od Woli Bożej.

        Tu wszystkie informacje o pielgrzymce na Wykrot : http://www.nocnapielgrzymka.pl/

        • Beza said

          Dostałam na pocztę.

          DOŚĆ PLUCIA NA POLAKÓW.​
          6 LAT PIELGRZYMOWANIA

          Bardziej uduchowieni powiedzieliby, przecież całe życie jest pielgrzymką. No tak, służyć Bogu można na różne sposoby: mową, myślą czy uczynkami. Cóż, niektórzy uważają, że sama modlitwa wystarczy !? Rozumniejsi powiedzą, modlitwa bez uczynków – martwą jest! Wiele jest dróg do Boga i każdy powinien tą swoją odkryć. Wielu już odkryło, wielu zagubiło – jak to w życiu. Jest taka jedna droga pielgrzymki, która wbrew światu, trwa już 6 lat! W każdą pierwszą sobotę miesiąca, idzie nocna pielgrzymka z Kadzidła do Wykrotu (21 km). Na początku 2016 roku, odbyła się już 72 pielgrzymka, czyli równo sześć lat. Doświadczenie uczy nas, że coś co jest wymysłem ludzi, może prędzej czy później upaść. Natomiast, gdy coś jest z nadania Bożego – trwa.

          Matka Boża ukazywała się w Wykrocie na przełomie XX i XXI wieku (1990 – 2002) rolnikowi Stefanowi Gwieździe. W tym czasie dała 106 orędzi. Prosiła o wybudowanie tu kościoła (jest), oraz o pielgrzymki do tego miejsca. Wielu tego posłuchało. Są to ludzie z całej Polski – Gdańsk, Warszawa, Lublin, Kraków itd. Zwykle idzie ok. 1 tysiąca pielgrzymów a wśród nich, dużą grupę stanowią Rycerze Chrystusa Króla w swoich czerwonych płaszczach. Wymarsz z Kadzidła/ k. Ostrołęki zaczyna się ok. 20:40. Zaczynamy modlitwą o to, byśmy byli niewidoczni dla złych duchów, wzywamy wszystkich polskich świętych. Do Matki Bożej mówimy – to jest Twoja pielgrzymka i… Na przedzie idzie podświetlany krzyż, wiele tablic informacyjnych i sztandarów etc. Ostatnio, gdy zrobiono zdjęcie przodu pielgrzymki a więc krzyża, na zdjęciu na krzyżu w miejscu Jezusa, w jasnej poświacie była – Matka Boża!

          Podczas nocnej wędrówki przez pola i lasy, trwa modlitwa. Jest Koronka do Miłosierdzia Bożego, Różaniec – wszystkie części, Droga Krzyżowa, litanie, śpiewy itd. Są konferencje a ostatnia była o św. Janie Sarkandrze, „męczenniku konfesjonału”. Są trzy przerwy, gdzie można w autobusach odpocząć i posilić się. Na końcu jedzie autobus, który zbiera „nie mających siły”. Gdy jest cieplej, jest więcej dzieci a nawet tych z wózkami. Pielgrzymki trwają bez względu na pogodę. A bywało różnie. Ostatnio nad ranem było minus 18 stopni. Rekord podczas pielgrzymek był o 10 stopni większy. Były deszcze, mżawki – że nie można było iść asfaltem a także i burze z piorunami obok kolumny idących. To wszystko nic, bo ogromna wiara w Boga i Matkę Bożą sprawia, że ci ludzie chcą dać coś więcej od siebie. Rozumieją intencję Intronizacji Chrystusa Króla w Polsce i o to od 6 lat się modlą! Ta wola Jezusa została przekazana siostrze Rozalii Celakównie już 80 lat temu. „Tylko te państwa nie zginą (…), które uznają mnie Królem i Panem. Jest jednak ratunek dla Polski, jeśli Mnie uznają za Króla i Pana w zupełności przez Intronizację”.

          Czy w obecnym światowym zamieszaniu, nie dostrzegamy się w/w zbliżania się ostrzeżenia? Na początku pielgrzymowania, była jeszcze aprobata łomżyńskiego bpa St. Stefanka. Chodzili także księża a msze końcowe były w kościele na miejscu objawień. Gdy nastał bp. J. Stepnowski, nastał czas prześladowań…. Wszystko zmieniło się, gdy Episkopat Polski postanowił, że Polsce nie jest potrzebna … Intronizacja!! 80 lat Boży lud Polski prosi i modli się o – Intronizację Chrystusa w Polsce! I co? I teraz , gdy pielgrzymka kończy mszą w Ostrołęce, jest szykanowana tzw. – listami z kurii! Na końcu mszy są odczytywane kalumnie na pielgrzymów. Nie boli pielgrzymów to, że są „krzyżowani”(na mszy pada kłamstwo z częściowa prawdą), ale to, że straszy się „zagrożeniami duchowymi”. Straszy się Ks. P. Natankiem! Fakt, że Rycerstwo Chrystusa Króla było założone przez ks. Natanka (obecnie suspendowanego), ale boli to, że robią z Niego – chorego psychicznie!! Wcześniej ci „z kurii” (kto zacz?) straszyli, że ci w płaszczach mogą nie dostawać komunii świętej! Teraz, choć już nie ma podpisu „list z kurii”, jest także połajanka i – apeluje się lub grozi!? …aby ci w płaszczach, nie przystępowali do komunii świętej !! Oto doczekaliśmy, że w kościele katolickim, głosi się nieprawdę, opluwa się księdza (antymodernistycznego), grozi się nie udzielaniem komunii św, dla najgorliwszych katolików!

          Dlatego nie do końca wierzymy w czystą intencję Kościoła Katolickiego w Polsce, że na 1050 lecie Chrztu Polski, dokonają – Intronizacji!! W swoim liście na zebraniu 370 KEP 6 października 2015r. tak napisali: „…Połączymy intencje Ojca Świętego z ogólnopolskim aktem przyjęcia Królowania Chrystusa i poddania się pod Jego Boską władzę. Uczynimy to w podkrakowskich Łagiewnikach 19 listopada 2016r.” Czy tu widać – Intronizację?, czy … tylko zawierzenie Polski Jezusowi?

          To zasadnicza różnica!

          Wbrew takiej nachalnej i idiotycznej „nagonce”, pielgrzymów jakby… przybywało i tak trzymać! Nasze intencje są czyste – odpowiadamy na prośbę Jezusa o Intronizację, bo od Polski chce ratować świat! Nie mamy już czasu do… listopada, ale dokonajmy to jak najszybciej.

          Bo III wojna światowa, jak mówi Papież Franciszek, już trwa.

          Zadowolony Pielgrzym

        • pustelnik said

          To dobrze ,ze zachecasz do pielgrzymki pokotnej po laski z Nieba .Przy moim cierpieniu ,moj proboszcz na widok mojego klecznia przerwal Msze swieta …ja znowu nie mam gdzie chodzic do Kosciola. Pielgrzymi ,ktorzy chodza na Wykrot i narzekaja ,ze sa atakowani z ambony sa glupcami w grupie jest sila ,a ja jeden rodzynek dosyc ,ze mnie cierpienie nie opuszcza ,a teraz przybylo ,tyle krzyzy ,az jestem przerazona te krzyze siegaja dna piekla i trzeba je wyprostowac do nieba ,mysle tylko o pielgrzymkach do Wykrotu,a pamietam jako nastolatka wogole nie mialam krzyzy z oredzi przy cierpieniu jest Jezus Chrystus .i to On cierpi z nami jaka my dostalismy laske ,ze mamy tyle ksiazek z oredziami ja mam zaleglosci ide czytac

    • mmm said

      jak ma na imie curka

    • Krystyna said

      Obejmuje Twoja corke modlitwa. Pokornie prosze: Panie Jezu Chryste, Synu Dawida uzdrow te dziewczynke. Panie Jezu, zanurzam w Twojej Przenajdrozszej Krwi dziewczynke. Okaz jej Panie swoje milosierdzie, zmiluj sie nad nia i nad jej rodzina.
      Matko Najswietsza,wstawiaj sie do Boga za dziewczynka.Gosciu, mozna poprosic o modlitwe.
      http://karmellasin.pl/index.php
      Jezu,ufam Tobie.

    • Gosia 3 said

      Pomodlimy się Gosciu! za Twoją córkę już na Anioł Pański ,a i Ty módl się tą modlitwą co podała Beza. Szczęść Boże!!!!

      • Gosia 3 said

        Drogi Gosciu! dzisiaj byłam przed Najświętszym Sakramentem i odmówiłam 10 Różańca Świętego tajemnicę Ukrzyżowanie i Śmierć Pana Jezusa w intencji zdrowia Twojej córki. I usłyszałam wewnętrzny głos abyś Ty w tej samej intencji modlił się za swoją córkę prze 54 dni od dzisiaj i właśnie tą bolesną tajemnicą. Czuję się w obowiązku Ci to powtórzyć. Bardzo Ci współczuję i życzę aby córka była zdrowa. Gdyby nawet w poniedziałek okazało się że córce nic nie jest wypełnij wolę Boga. Widocznie Bóg potrzebuje właśnie Twojej modlitwy. Ale Ty zrobisz jak podpowie Ci Twoja wolna wola. serdecznie Cię pozdrawiam.

    • Eliza said

      będę się modlić za twoją córkę

    • Pro Publico Bono said

      Obiecuję koronkę codziennie – 9 dni, także swój udział w modlitwie na Anioł Pański razem z szacownymi koleżankami i kolegami z blogu, którym staram się zawsze towarzyszyć anonimowo🙂

      • pio0 said

        Niema co towarzyszyć anonimowo, trzeba przedstawiać intencje, gdyż wtedy wiadomo, że się modlimy wspólnie w także twojej intencji.😉

    • Gosc said

      Wielkie Bóg zapłać Wam wszystkim za modlitwę,za Wasze dobre serca.Moja córka Ala od długiego już czasu skarżyła się na bóle głowy,zmęczenie,nudności.Chodziliśmy do lekarza i też tak jak sugerowała to Dana, lekarz mówił,że to stres,przemęczenie nauką,a może migrena.Niestety ostatnio bardzo się nasiliło,więc powiedziałam córce żeby po szkole poszła do lekarza i poprosiła skierowanie do neurologa.Dostała i do neurologa i do okulisty.Po konsultacji okulistycznej właśnie dowiedzieliśmy się,że sprawa jest bardzo poważna i dlatego dostała skierowanie do szpitala i już tam na miejscu będzie miała konsultację neurologiczną. Zwróciłam się więc do rodziny blogowej NMP,o Wy jesteście jak moja rodzina.Jestem z Wami od kilku lat.Bardzo mało się odzywam,ale czerpię nadzieję i siły od Was.Modlę się również z Wami w różnych intencjach,które są tutaj dodawane,dziękuję Bogu za pana admina i za Was wszystkich.Bardzo się wzruszyłam kiedy zobaczyłam tak duży odzew na moją prośbę,to bardzo budujące,kiedy człowiek wie,że nie jest sam i ma na kogo liczyć.Raczej staram się nie skarżyć na swój los i przyjmować wszystko co Bóg mi daje,jednak kiedy dziecko dotyka nieszczęście,to mogę żebrać o pomoc dla niego,błagać o pomoc Boga,całe niebo i ludzi.Byłam dzisiaj w kościele,tak jak mówił Pustelnik,złożyłam przez mojego kochanego anioła stróża prośbę i wiecie co, Jezus przyszedł do mnie w podwójnej,albo może i w potrójnej(nie wiem dokładnie,bo były sklejone) komunii🙂 Nigdy mi się nie zdarzyło,aby aby ksiądz nie mógł rozdzielić od siebie komunikantów.Niesamowite🙂 Kochana Gosiu 3 bardzo Ci dziękuję,bo i ja pomyślałam o pompejance,a teraz,dzięki Tobie jestem pewna.Dziekuję za wszystkie wasze poświęcenia i modlitwy,za Wasz trud i czas.Niech Bóg ma Was wszystkich w swej opiece,niech Wam błogosławi we wszystkim,a Mateczka Maryja nasza niech chroni Was swoim płaszczem od wszelkiego zła i prowadzi za rękę w objęcia naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa.Dziękuję że jesteście,także Ci,którzy czytają,są tylko nie piszą.Bóg Wam zapłać kochani

      • Dana said

        Proponuję w razie wątpliwości Tomograf komputerowy ( TK ) głowy ,to badanie pokaże co dzieje się w środku człowieka.

      • Gosia 3 said

        Gościu! dopiero teraz przeczytałam Twój wpis! Ja także dwukrotnie doświadczyłam Pana Jezusa w podwójnym Komunikacie. Jest to taka radość ,że każdemu tego życzę. Tak to na pewno Pan Jezus powiedział do Ciebie sprzed Najświętszego Sakramentu i dlatego dziękuję Ci że odpowiedziałaś na jego wezwanie. Niech wam Pan Bóg błogosławi na jutrzejsze badania córki . Szczęść Boże!!!!

        • Gosc said

          Bóg zapłać Gosiu 3 Niech łaska Pana Jezusa zawsze będzie z Tobą.Dziękuję ,że jesteś i Ty i cała blogowa rodzina,pamiętam o Was w modlitwach.Odezwę się jak tylko lekarze coś powiedzą.Z Panem Bogiem

      • Krystyna said

        Droga Gosc! Ciesze sie, ze Pan Jezus laskawie spojrzal na Ciebie. Miejcie z corka Alicja nadzieje i proscie podczas Mszy Swietej i na Adoracji. Bardzo pomagaja dusze czyscowe w modlitwie 100 x Wieczne odpoczywanie z modlitwa wstepna, Koronka do Ran Pana Jezusa i Sw.O.Pio do Najswietszego Serca Jezusowego.
        Obejmuje Alicje modlitwa. Niech Ciebie i Alicje Bog blogoslawi. Serdecznie Was pozdrawiam. 🙂

        • Gosc said

          Dziękuję Krystynko,pomodlę się tak jak radzisz i modlitwami,które mi podaliście wcześniej też się modlę.Dziękuję Ci z całego serca,tak jak innym fantastycznym ludziom z tego bloga.Zawsze jesteście niezawodni,co obserwuję tutaj od dawna.Bóg zapłać kochana Krysiu niech Pan Jezus błogosławi we wszystkim Tobie i całej blogowej rodzince.Pamiętam o Was w modlitwie.Pozdrawiam również cieplutko🙂

  12. Tomasz said

    Tymochowicza bym nie dawał na wpis nawet jesli miałby miec „racje”. To taki mały Urban

  13. http://dialogsercamilosci.eu/2016/01/08/czy-chce-byc-taki-jak-Jezus/ ?

  14. Beza said

    Módlmy się o pokój w Polsce i na świecie !!!!!!!

    Krucjata Modlitwy (27) Modlitwa o pokój na świecie

    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat! Amen

    Krucjata Modlitwy (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny

    O Mój Słodki Jezu,
    ukróć wojny,
    które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują
    wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych,
    których dotknęło
    spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,
    których życie
    zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich,
    drogi Jezu –
    tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci –
    i obdarz nas Łaską,
    aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane
    w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię,
    zatrzymaj szerzenie się wojny
    i doprowadź dusze
    do Najświętszej Ostoi
    Twojego Serca.
    Amen
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen.

  15. Beza said

    Niezwykłe nagranie świętego ojca Pio [WIDEO]

    Odnaleźliśmy niedawno bardzo rzadkie nagranie św. ojca Pio. Kamera uchwyciła jego codzienne zajęcia, żarty, a także moment odprawiania Mszy świętej. To naprawdę niezwykły film, który musisz zobaczyć. Około 4 minuty zaczyna się nagranie ojca Pio celebrującego Mszę świętą według starego rytu. Pod koniec zaś o. Pio żartobliwie bije kamerzystę swoim cingulum. To musiał być niesamowity człowiek!

    https://gloria.tv/media/5UBXbMChE51

  16. Sławik said

    Gosiu3 gorąca prośba.

    Rozdałaś wszystkim miejscówki w NP, konduktorom, strażnikom, kto chciał to siedzi przy oknie albo przy drzwiach.
    Ci którzy na peronie nie wiedzieli gdzie mają wsiadać, dzięki Duchowi Św. mają swoje miejsca które na nich czekały.
    Teraz odejdź od komputera !!! i zacznij się ruszać, zadbaj o kondycję fizyczną i koniecznie weź męża za rękę i na spacer.
    Mamy piękną zimę!!!

    Szczęść Boże.

    • Daga said

      Gosiu 3 zobacz na mój wpis pod Nowenną ostatni wczorajszego dnia (po 24).Szczęśc Boże.

      • Sławik said

        Daga została i czeka.

      • Gosia 3 said

        Daguniu! odpisałam Ci na NP. Sławiku! okazuje się że widzisz namieszało się trochę bo podczas zwolnienia nie miałam jak wydrukować układu nowenn i nanosiłam na porzednią Nowennę i stąd taki błąd. Mam nadzieję że nie będzie więcej takich kwiatków ale ja uwielbiam być wartownikiem bo akurat w tych nowennach nie ma żadnego. Widzisz sam, na spacer na razie nie mogę wyjść. Pozdrawiam
        Daga! odpowiedz mi! Ja uwielbiam modlić się tą tajemnicą bolesną bo wyobrażam sobie jak zdejmuję Jezusowi Koronę cierniową a nakładam Koronę Chwały.

        • Mama600% said

          @Gosia 3 zerknij proszę na mój komentarz z rozmowy o szarlatanach- uzdrowicielach😉

        • Gosia 3 said

          Mama600% widziałam wczoraj póżno w nocy i pragnę się do niego odnieść tylko jutro ok. Bardzo Cię serdecznie pozdrawiam. Miałam bardzo zajęty dzień i mało byłam na blogu. Szczęść Boże!!!!

  17. OSTOJA said

    Przekroczyli Rubikon? Antoni Macierewicz alarmuje: „namawiają żołnierzy polskich do odmowy wypełniania rozkazów zwierzchników”.

    Minister Obrony Narodowej Antoni Macierewicz ocenił, że trwająca nagonka przeciwko Polsce to „coś zupełnie niebywałego”:

    Nie powiem wojnę, bo to nadużycie, ale [to jest] agresja.

    Szef MON podkreślił w swoim cyklicznym felietonie „Myśląc Ojczyzna” na antenie Radia Maryja, że agresja wymierzona w Polskę „płynie z krajów zaprzyjaźnionych, które oficjalnie szczycą się tym, że wspierają wolność i demokrację.” Zwrócił uwagę, że agresja płynąca ze strony Niemiec musi być niepokojąca i rewoltująca dla każdego Polaka:

    http://wirtualnapolonia.com/2016/01/08/przekroczyli-rubikon-antoni-macierewicz-alarmuje-namawiaja-zolnierzy-polskich-do-odmowy-wypelniania-rozkazow-zwierzchnikow/

  18. Mariusz said

    Piątek, 8 stycznia 2016

    (1 J 4,7-10)
    Umiłowani, miłujmy się wzajemnie, ponieważ miłość jest z Boga, a każdy, kto miłuje, narodził się z Boga i zna Boga. Kto nie miłuje, nie zna Boga, bo Bóg jest miłością. W tym objawiła się miłość Boga ku nam, że zesłał Syna swego Jednorodzonego na świat, abyśmy życie mieli dzięki Niemu. W tym przejawia się miłość, że nie my umiłowaliśmy Boga, ale że On sam nas umiłował i posłał Syna swojego jako ofiarę przebłagalną za nasze grzechy.

    (Ps 72,1-4.7-8)
    REFREN: Uwielbią Pana wszystkie ludy ziemi

    Boże, przekaż Twój sąd Królowi,
    a Twoją sprawiedliwość synowi królewskiemu.
    Aby Twoim ludem rządził sprawiedliwie
    i ubogimi według prawa.

    Niech góry przyniosą ludowi pokój,
    a wzgórza sprawiedliwość.
    Otoczy opieką uciśnionych z ludu,
    będzie ratował dzieci biedaków.

    Za dni Jego zakwitnie sprawiedliwość
    i wielki pokój, aż księżyc nie zgaśnie.
    Będzie panował od morza do morza,
    od Rzeki aż po krańce ziemi.

    (Łk 4,18-19)
    Pan posłał Mnie, abym ubogim niósł dobrą nowinę, więźniom głosił wolność.

    (Mk 6,34-44)
    Gdy Jezus wysiadł, ujrzał wielki tłum. Zlitował się nad nimi, byli bowiem jak owce nie mające pasterza. I zaczął ich nauczać. A gdy pora była już późna, przystąpili do Niego uczniowie i rzekli: Miejsce jest puste, a pora już późna. Odpraw ich. Niech idą do okolicznych osiedli i wsi, a kupią sobie coś do jedzenia. Lecz On im odpowiedział: Wy dajcie im jeść! Rzekli Mu: Mamy pójść i za dwieście denarów kupić chleba, żeby im dać jeść? On ich spytał: Ile macie chlebów? Idźcie, zobaczcie! Gdy się upewnili, rzekli: Pięć i dwie ryby. Wtedy polecił im wszystkim usiąść gromadami na zielonej trawie. I rozłożyli się, gromada przy gromadzie, po stu i po pięćdziesięciu. A wziąwszy pięć chlebów i dwie ryby, spojrzał w niebo, odmówił błogosławieństwo, połamał chleby i dawał uczniom, by kładli przed nimi; także dwie ryby rozdzielił między wszystkich. Jedli wszyscy do sytości. I zebrali jeszcze dwanaście pełnych koszów ułomków i ostatków z ryb. A tych, którzy jedli chleby, było pięć tysięcy mężczyzn.

    http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • pio0 said

      Solidarność w cierpieniu

      Jezus zna potrzeby i pragnienia ludzi, którzy ustawicznie gromadzą się wokół Niego. Jednak Ewangelia pokazuje coś więcej. Jezus współodczuwa stan ludzkiej niedoli. Dlatego ulitował się nad nimi. W greckim oryginale jest użyty czasownik splagchnidzomai, który oznacza poruszenie się wnętrzności wobec nieszczęścia drugiego człowieka. Wyraża więc wewnętrzną solidarność w bólu czy egzystencjalnym dramacie. To „poruszenie się wnętrzności” nadaje dynamizmu trudnej sytuacji i przynagla do poszukiwania konkretnego rozwiązania. W tym przypadku jest to rozmnożenie chleba. Jezus – Dobry Pasterz – już daje życie swoim owcom. Jest to chleb ziemski, ale stanowi on zapowiedź chleba, którym karmimy się w Eucharystii.

      Modlitwa

      Panie, Dobry Pasterzu, pokazujesz mi, że przy Tobie potrzeba bardzo mało, aby osiągnąć tak wiele. Oczekujesz jedynie mojej wiary, która otwiera mnie na doświadczenie Twoich darów. Amen.

  19. Beza said

    Ks. Stanisław Małkowski: WAŻĄ SIĘ LOSY POLSKI OCHRZCZONEJ.

    Bł. ks. Jerzy Popiełuszko w ostatnią niedzielę maja 1984 odczytał w czasie Mszy św. za Ojczyznę orędzie Episkopatu Polski z 10 września 1946: „Polak katolik wobec państwa i wyborów” ze słowami: Po władzę mogą sięgnąć tylko ludzie moralni, tzn. tacy, którzy rozumieją istotę dobra wspólnego obywateli; katolicy nie mogą oddawać swoich głosów na kandydatów takich list, których programy albo metody rządzenia są wrogie zdrowemu rozsądkowi oraz dobru narodu i państwa.

    W niedzielę 10 stycznia obchodzimy święto chrztu Pańskiego, kończące liturgiczny okres Bożego Narodzenia. Jezus, posłuszny woli Ojca, przyjmuje w wodach Jordanu z rąk św. Jana Chrzciciela, razem z grzesznikami, chrzest pokuty i w ten sposób bierze na siebie grzechy świata (J 1,29). Chrzest w Jordanie zapowiada chrzest śmierci na krzyżu, gdy woda i krew popłyną z przebitego włócznią boku Jezusa.

    Pomiędzy dwoma chrztami zawiera się działalność publiczna Syna Bożego. Duch Święty, zstępujący w postaci gołębicy, poprzedza chrzest wiernych jako ustanowiony przed Wniebowstąpieniem sakrament, który wyraża jedność z przejściem przez śmierć do zmartwychwstania, czyli z paschalnym zwycięstwem Chrystusa i ochrzczonych w mocy krzyża, nawrócenia i wiary.

    W tym roku w Wielką Sobotę obchodzimy 1050. rocznicę Chrztu Polski (14 kwietnia 966 r.). Ów chrzest oznaczał włączenie Polski do wspólnoty Kościoła i poddanie się jej władzy Chrystusa Króla, a to było istotą ówczesnej intronizacji, która konieczna jest teraz w odpowiedzi na postępującą państwową detronizację Chrystusa i dechrystianizację narodów. Zwycięski Chrystus przemienia ochrzczonych, gdy łaskę sakramentalną przyjmują i potwierdzają wiernym życiem. Powstrzymanie odstępstwa od wiary ma dokonać się przez uroczysty akt państwowy i kościelny w ojczyźnie, co skutkuje dobrem doczesnym i wiecznym, jak to było w roku 966 za panowania Mieszka I. Bóg przychodzi z mocą jako Pocieszyciel (Iz 40,1.10). Dobroć Boża i Jezusowe miłosierdzie są odpowiedzią na smutek samotności, śmierci i przegranej w drodze życia osobistego i społecznego. Mocną podstawę ma nadzieja pokładana w Bogu. Jej namiastką lub podróbką jest optymizm i tzw. pozytywne myślenie. Dlatego św. Paweł w drugiej lekcji niedzielnej wzywa do wyrzeczenia się bezbożności i wszelkich żądz światowych (Tt 2,12).
    Ukryta lub jawna bezbożność państwowej władzy lubiła w latach PRL-u posługiwać się argumentem dla wierzących, iż wszelka władza pochodzi od Boga (zob. Rz 13,1). Na to wezwanie do bezwarunkowego posłuszeństwa władzy odpowiedział ks. prymas Stefan Wyszyński: Jeżeli ludzie sprawujący władzę lubią słuchać o tym, że wszelka władza pochodzi od Boga, to powinni też z tego wyciągnąć odpowiednie wnioski. A więc – jeżeli władza pochodzi od Boga, to władzy nie można używać przeciwko Bogu, gdyż podcinać się będzie gałąź, na której się siedzi, naruszając fundament, na którym opiera się społeczność. W rzeczywistości tak bywa, że ilekroć władza jest sprawowana przeciwko Bogu, traci ona podstawę i tytuł do rozkazywania obywatelom, i do zobowiązywania ich (Warszawa 27 stycznia 1974).

    W świetle tych słów trzeba widzieć poczynania koalicji do niedawna rządzącej w III RP, a teraz w opozycji, w duchu służalstwa wobec oczekiwań zagranicznych ośrodków, wrogich Bogu i Polsce, za cenę chwilowych przywilejów i korzyści, których spodziewana utrata wywołuje głośny lament, połączony z groźbami użycia siły i wzywaniem obcej interwencji.

    Bł. ks. Jerzy Popiełuszko w ostatnią niedzielę maja 1984 odczytał w czasie Mszy św. za Ojczyznę orędzie Episkopatu Polski z 10 września 1946: „Polak katolik wobec państwa i wyborów” ze słowami: Po władzę mogą sięgnąć tylko ludzie moralni, tzn. tacy, którzy rozumieją istotę dobra wspólnego obywateli; katolicy nie mogą oddawać swoich głosów na kandydatów takich list, których programy albo metody rządzenia są wrogie zdrowemu rozsądkowi oraz dobru narodu i państwa.

    Jednoznaczna nauka społeczna Kościoła, oparta na prawie naturalnym i Piśmie Świętym, jest podważana przez dyktaturę relatywizmu za fasadą demokracji bez prawdy, przekształcającej się w totalitaryzm. Bóg jest źródłem i dawcą władzy, ale z tym darem, tak jak z każdym innym, można postąpić różnie: użyć dobrze albo źle, uszanować albo zmarnować. Niedawne znaki narodowego przebudzenia dają nadzieję, która zawieść nie może wtedy, gdy miłość Boża rozlana jest w naszych sercach. A wyrazem społecznej miłości w ojczyźnie jest wspólnota woli ludzkiej i Bożej, której spełnieniem jest poddanie się władzy Chrystusa Króla Polski.

    Ks. Stanisław Małkowski
    http://wirtualnapolonia.com/2016/01/07/ks-stanislaw-malkowski-waza-sie-losy-polski-ochrzczonej/#more-49535

  20. pio0 said

    ———————————————————- ANIOŁ PAŃSKI ——————————————————–

    Anioł Pański zwiastował Pannie Maryi.
    I poczęła z Ducha Świętego.

    Zdrowaś Maryjo…

    Oto ja Służebnica Pańska.
    Niech mi się stanie według słowa twego.

    Zdrowaś Maryjo…

    A Słowo Ciałem się stało.
    I mieszkało między nami.

    Zdrowaś Maryjo…

    Módl się za nami święta Boża Rodzicielko, abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

    Módlmy się
    Łaskę Twoją prosimy Cię Panie racz wlać w serca nasze, abyśmy, którzy przez Zwiastowanie anielskie, Wcielenie Chrystusa Syna Twojego poznali przez mękę Jego i krzyż do chwały zmartwychwstania zostali doprowadzeni. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
    ————————————-
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    Wieczne odpoczywanie raz zmarłym dać Panie…

    • pio0 said

      W intencjach Maryi + (można jeszcze dodać swoje własne intencje)

      • pio0 said

        Intencja własna:
        O prowadzenie Ducha Świętego i wszelkie łaski potrzebne dla Prezydenta Andrzeja Dudy oraz nowego rządu, a także o opamiętanie się dla ludzi siejących zamęt, nienawiść, względem zmian, oraz osób wprowadzających zmiany w naszej Ojczyźnie.
        Dz.5

      • cox21 said

        Za pana prezydenta, rząd, nas wszystkich, o zdrowie dla córki @Gosc.

      • Sławik said

        Za bezrobotnych Polaków aby znaleźli pracę która pozwoli im z godnością budować dobrobyt rodziny i Ojczyzny.

      • Krystyna said

        O blogoslawienstwo i swietosc Kaplanow, o uzdrowienie oczu Mariusza, o zdrowie dla Szafirka, Alicji,Pawelka,Moniczki, Piotrusia,Stasia, p.Ryska,Romiego, za chorych na depresje,samotnych i cierpiacych, za bezdomnych i glodnych, aby znalezli pomoc, za Pana Admina z rodzina, za Ewe, Floriana, Wiesie,Bozenke, Beze,Kasie1,Basie B, Gosie3, Basie, Krysie,Lucynke,Gwiazdke,Pio0, Powiewa ze Wschodu, Leszka, za wszystkich, ktorzy sie modla, za ich rodziny, o blogoslawienstwo Boze dla mojej rodziny, o pokoj w Polsce i na swiecie.Matko Boza modl sie za nami. Kochani, Bog zaplac Tym,ktorzy sie za mnie modla.Serdecznie pozdrawiam.

      • Mariusz said

        Za Ojczyznę, Prezydenta, rząd, światło dla Kapłanów, o zdrowie i błogosławieństwo Boże dla Krysi i Jej rodziny, Kasi1 i pracę dla Jej syna Tomasza, Małgosi i Jej rodziny, o łaskę zdrowia dla Gosi 3, Szafirka i Jej męża, taty Piotra2, Moni, męża i ich dzieci, Milli, Bezy, Milki, Bryzy, małej Moniczki, Pawła, Alicji, Wiesi i Jej rodziny, o zdrowie dla córeczki Gościa, Powiewa, Sławika i zdrowie dla Jego mamy, Adriana, Krystynki, Ewy, Bożeny, Bozeny, Barbary, Bożeny2, Mariusza (Tego Drugiego), Marysi, Edytki, Zosi, Mietka, Stanisława, Aleksandra, Lucyny, Stokrotki, Hanny, Basi B, Pio0, Admina z rodziną i innych którzy potrzebują wsparcia modlitewnego. O pokój w Polsce i na świecie.

      • Kasia1 said

        O cudowne uleczenie oczu Mariusza,o zdrowie dla p Ryśka,o prace dla Tomka.Dobry Boże ,proszę ,pomóż im.

      • Beza said

        O zdrowie dla córki @Gosc.

        • Gosc said

          Bóg zapłać i o wysłuchanie wszystkich intencji Waszych i moich.Boże miej miłosierdzie dla nas i Swiata całego

  21. Leszek said

    Chciałbym podzielić się z blogową Wspólnotą dwiema wiadomościami:

    1. W mieście, gdzie mieszkam tj. w Szczecinie po raz pierwszy tej zimy i w tym AD 2016 wczoraj padał i spadł spory śnieg. Ulice są białe.
    W Piśmie Św. słowo „śnieg” jest wymienione i użyte w różnym kontekście 26 razy.
    Wybrałem spośród tych znaczeń, te dwa poniższe:
    1. Z Księgi Hioba:
    „22 Wielki jest Bóg w swej wszechmocy, któż takim mistrzem jak On? 24 Staraj się chwalić Jego dzieła, gdy się o nich pieśni układa. 25 Ogląda je każdy z radością…
    6 Bóg śniegowi mówi: „Padaj na ziemię!” (Hi 36,22.24n i 37,6a)

    2. z Księgi Mądrości Syracha:
    „Rozrzuca On śnieg jak osiadające ptaki, a jego opad jak chmara szarańczy.
    Piękność jego bieli zadziwia oko, a taki opadem zachwyca się serce” (Syr 43,18).

    Jak u kogoś pada gęsty śnieg, niech spróbuje wystawić rękę z rękawicą i zobaczyć wspaniałe postacie płatków śniegu, których jest dwanaście rodzai!

    2. Choć może już wielu z was wie o tym, ale mimo to napiszę o tym. otóż wczoraj wieczorem dostałem telef. z Poznania od przyjaciół, którzy poinformowali mnie, że jest już w sprzedaży wydana ponad rok temu we Włoszech, a teraz ukazała się na naszym rynku księgarskim bardzo interesująca książka Antonio Socci „Czy to naprawdę Franciszek? Kościół w czasach zamętu”. Jeśli się wpisze w Google Autora i powyższy tytuł książki ukażą się ciekawe linki, zawierające opinie, wypowiedzi o treści tej książki.

    Pozdr. w Panu + Mdr 9,13.17

    • szafirek said

      Pozdrawiam Cię Leszku🙂

      • Leszek said

        Dziękuję Szafirku za pozdrowienia, które z serca odwzajemniam. A nadto na początku tego 2016r. pozwolę sobie złożyć Ci na ten cały Pański Rok te oto życzenia:
        Niech Cię Pan prowadzi wedle Swego zamysłu drogą, którą Ci przeznaczoną (wedle Iz 48,17 i Jr 10,23), w tym czasie ciemności i szerzącego się i rozlewającego się w świecie, a także w Kościele jak wielka oleista plama odstępstwa, które jest – jak mówiła Matka Boża w Fatimie – utratą, zanikiem wiary, umacnia i utwierdza w prawdziwej wierze, zwłaszcza w nadchodzącej jej próby (Ap 3,10), uświęca w prawdzie, tak jak w niej zostali uświęceni Jego apostołowie (J 17,17), zachowa/ustrzeże od złego, w którego mocy jest ten świat (Ps 121,7; J 12,31 i 14,30; 1J 5,19b). Amen.

        A co do śniegu, to po dzisiejszych popołudniowych opadach deszczu, już po nim nie ma śladu.

        • Leszek said

          Pominąłem w moim wpisie jedno ważne słowo, Szafirku, które dopisuję. Mianowicie chodzi o słowa: czas, które powinno się znaleźć w tym oto miejscu wpisu: … zwłaszcza w czas nadchodzącej jej próby (Ap 3,10)…

  22. Moher said

    Warto zapoznać się z tym materiałem

  23. cox21 said

    Już w niedzielę będą szalały owsiki, więc znalazłem coś takiego. Mocne

    I jeszcze to

    • szach42 said

      ważny film. Polecam.

    • mmm said

      Wystarczy popaczec po szpitalach ile pomugl nie nam go sadzic

      • mmm said

        Jubasz siedzial z Jezusem przy stole do ostatniej chwili i Jezus go nie wyganial ani nie oskarzal tylko mial nadzieja ze bedzie zalowal ale niestety bo pszyja komunie sw nie godnie i to go zgubilo

        • Basia B said

          @Mmm,jednak zło,które przez Owsiaka się rozwija i niszczy życie tylu młodych ludzi nijak ma się do tej pomocy po szpitalach.Już kiedyś była wzmianka o tym, jak to zakupiony przez niego sprzęt stoi bezużyteczny z wielu powodów. Mnie tu przychodzi na myśl powiedzenie: Panu Bogu świeczkę,a diabłu ogarek.Nie sądzimy go,ale dlaczego mamy nie mówić o złych owocach?Trochę mieszasz pojęcia.

        • Dzieckonmp said

          Niektórzy nie biorą pod uwagę tego że przez zło otrzymują dobra materialne. To jest zanik świętości duszy.

        • cox21 said

          Bóg go będzie osądzał a nie ja, czy ktoś inny, ale o złych owocach jego działalności (by wspomnieć tylko o Woodstoku i promowaniu niebezpiecznej sekty ,,Harry Kriszna) trzeba mówić i uświadamiać ludzi, że to, co on robi nie jest całkiem takie dobre.

        • szach42 said

          czytałam, jak Orkiestra dawała pompy insulinowe ciężarnym kobietom. Mogły je dostać od NFZ bezpłatnie, na stałe i nowoczesne albo od Owsiaka starego typu ,wycofywane z rynku . Ciekawe, czy odbyły się przetargi publiczne , czy też uznaniowo Owsiak decydował od kogo co kupi i za ile. Jeśli ktoś daje z myślą, że gdy trafi do szpitala, to skorzysta z tego sprzętu (to myślenie jest powszechnie wyrażane), to niech nie mówi o dobroczynności , tylko , że inwestuje w swoje własne zdrowie powierzając Owsiakowi te pieniądze, z których połowę weźmie sobie Owsiak na cel inny niż hasło pod jakim zbiera a drugą połowę przeznaczy na zakup sprzętu .

        • mmm said

          Basia niemam do ciebie pytan jestes jak BUG

        • Basia B said

          @Mmm,nie rozumiem Cię.Wszyscy powyżej napisali w tym samym duchu,co ja,więc o co chodzi?

      • mmm said

        BASIA wiesz wazne jest lagodzic niz rozpalac nienawisc bo bten zrobil to czy to nikt nie jest doskonaly i ja nie osobiscie wole lagodzic jesli cie obrazilam to pszepraszam sama nad soba pracuje

        • Basia B said

          Mmm,nie obraziłam się absolutnie,tylko nie nie pojęłam o co Ci chodzi.Na pewno masz rację,że nikt z nas nie jest doskonały.Powiedz mi czy w takim razie wzbudziłam w Tobie nienawiść do p.Owsiaka przez to co napisałam? Mnie się wydaje,że wiele osób wogóle nie rozumie zła,którym jest karmione przez jego działania.To są dwie różne sprawy,które poruszasz Ty i które pokazali tu inni pode mną.Zobacz ile egzorcyści mają pracy po takich akcjach p.Owsiaka.Przecież to trzeba ukazywać.Widziałaś choć raz jego Jarocin?,to błoto w którym się ludzie tarzają i zatracają?czy myślisz,że Pan Jezus,który umarł za nich,za niego za mnie za każdego z nas nie cierpi z tego powodu?Nie ma we mnie nienawiści do p.Owsiaka.Jest ból,ból,ból….Mmm,być może masz za zadanie łagodzić i to rób.Może to jest Twoja misja.Nie mogę mojej młodej sąsiadce tłumaczyć,że J.Owsiak to taki łagodny baranek.Troska o jej duszę i zbawienie nie pozwala mi na to.

      • Dana said

        Do Mmm – są plusy i minusy.Wielkim minusem (jak orkiestra) jest nagroda od Owsiaka czyli młodzi jadą na zjazd demoralizacji i deprawacji.Czyli takie „coś złego „owinięte w ładne opakowanie.Niech przestanie robić Woodstok.

        „Z przyjemnością ogłaszamy nowy świetny zespół na Przystanek Woodstock 2016: Vintage Trouble! „

    • Znawca 2012 said

      Był to rok ok.1995. Rozmawiałem z młodą kobietą ok 20 lat. Powiedziała mi całą prawdę. Jej grupa społeczna utworzyła coś podobnego do wielkiej orkiestry. Następnie podstępnie jej wzorce zostały przejęte przez Owsika a oni zostali zlikwidowani. Byłem tym zszokowany. Nie bardzo jeszcze wtedy wiedziałem o co chodzi. Nie mniej taką informację ujawniam. Mam nadzieję, że ktoś kto zna ten przekręt ujawni szczegóły. Od wielu lat nie widzę aby ten temat co opisałem podniesiony.

  24. bozena2 said

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA NA KRÓLA POLSKI

    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    …Ta modlitwa przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania na Intronizację Mojej Osoby. Módlcie się codziennie, prosząc Ojca Niebieskiego, aby udzielił wam tej łaski, aby wszystkie te serca jeszcze zamknięte, otworzyły się na Moją Miłość, aby Mnie przyjęły, abym Ja mógł tam zakrólować. /Słowa Najświętszego Dzieciątka Jezus z 25.09.2011r./

    http://www.biblijni.pl/modlitwy/116_litania_do_chrystusa_krola.html

  25. bozena2 said

    http://vod.gazetapolska.pl/12162-tego-nie-pokazuja-wzruszony-prezydent-z-goralami

    • Józef Piotr said

      Rzeczywiscie ! Tego nie pokazują !!

      I tak będzie dopóki nie będzie zrobiony porządek w mediach . I to nie tylko kosmetycznie że kilku wyleci z roboty lecz to9 musi się skończyć posadzeniem za kraty wszystkich którzy się sprzeniewierzyli swojej misji służenia Polsce. i dożywotnim zakazem pracy w środkach masowego przekazu !!

  26. Basia B said

    @Beata
    @CHRISTOphoros
    „W tym miejscu chcę przeprosić Beatę i Christo za mój wczorajszy wpis, negujący ich wpis o tym wideo.Zaraz się przekonałam,że nie miałam racji,ale już do nich się nie zwróciłam z przeprosinami.Uczynię to pod aktualnym artykułem,bo może tu już nie zajrzą.”
    Tak napisałam dzisiaj pod wczorajszą dyskusją na temat wideo z Franciszkiem.Przepraszam was oboje i podpisuję się pod waszymi komentarzami.

  27. cox21 said

  28. Józef Piotr said

    • pustelnik said

      Ten film powinny obejrzec wszystkie zniewolone Polki ,ktore na jedne slowo ladna sa juz ich ,ale czy uwierza ,a potem placza ,ze dziecko maja zabrane ten film jest przerazajacy

  29. Piotr said

    Nie wiem czy już czytaliście to przepiękne orędzie. Ja dziś pierwszy raz znalazłem:

    Prawdziwe Życie w Bogu, 27 kwietnia 2014

    – Daję ci Mój pokój. Zrodzona ze Mnie, posłuchaj Moich Słów i zapisz je:

    Otwarłem Niebieskie Wrota Mojego Miłosierdzia, Mojego Współczucia i Mojej Miłości, aby je rozszerzyć na to pokolenie. Z łagodnością i czułością podszedłem do nich, oczyszczając ich ze Źródła odnawiającej wody, dającej Życie i odnawiając ich Moim Świętym Duchem. Z wielką hojnością wylałem łaski namaszczenia dla przemiany ich zatwardziałych serc w serca z ciała. Oto są znaki poprzedzające, jakie wam daję wszystkim, przed Dniem Mojego Powrotu.
    Wybrałem dusze, aby się stały apostołami, apostołami tego Końca Czasów, ukształtowałem je, by się stały wojownikami w tej duchowej walce waszego tak odstępczego czasu… Po namaszczeniu ich udzieliłem im władzy głoszenia i przypominania światu Mojego Słowa, tak! Sformułowałem na nowo Moje Słowo z ogniem w ich ustach. Pozwoliłem im w Moje Imię przeganiać demony i kiedy oni wyciągną ręce nad chorymi, ci odzyskają zdrowie.
    Ja jestem tu, Ja wasz Bóg i wasze wszystko, rozmawiając bezpośrednio z tobą jako Święty Towarzysz i jako Ojciec z dzieckiem. Ja nie odwróciłem od was wszystkich Mojego Spojrzenia, lecz w Moim Współczuciu pochyliłem się nad wami, aby was objąć z czułością, jak czyni matka wobec swego niemowlęcia. Jak strumień wody sączący się po ogrodzie, tak Mój Duch został wysłany, aby nawodnić tę wysuszoną ziemię. Czy nie powiedziałem, że przyjdę pewnego dnia, kiedy ziemia będzie pogrążona w ciemności, z Moim Duchem, aby zabłysnął nad wami, wysyłając Swoje Światło daleko i wszędzie. Czy nie powiedziałem, że rozleję pouczenia jak proroctwo, ucząc Mój Lud raz jeszcze i sprawiając, że rozbłyśnie wszędzie karność jako dziedzictwo dla wszystkich przyszłych pokoleń, podnosząc w ten sposób uczniów, którzy będą pośród was?

    Powiedzcie Mi, czy naprawdę pojęliście, co oznacza „Prawdziwe Życie”? Czy pojęliście, dlaczego wybrałem taki tytuł dla Mojego Dzieła, aby zostało ono nazwane „Prawdziwe Życie w Bogu”? Ponieważ to Orędzie, które stanie się bardziej rozległe niż morze, jest darem Mądrości i dzięki pouczeniom Mądrości narodzicie się ponownie, bo wasza dusza złączy się z Prawdziwym Życiem, tym, które was doprowadzi do życia we Mnie, we Mnie – Chrystusie. Tak, Duch Święty, który jest dawcą Życia podniesie was z duchowej śmierci, dając wam Prawdziwe zmartwychwstanie we Mnie, waszym Bogu! Mój szlachetny temat zostanie uwzględniony w waszych homiliach, jak poemat, łagodząc języki tych, którzy będą o nim mówić. Ich wargi, wilgotne od łaski, staną się błogosławieństwem dla Mojego stada.
    Moja córko, ogłaszaj Moje słowa i nie lękaj się. U twego boku Ja Jestem. Uniosę cię ponad wszystkich prześladowców, tak jak ci to ukazałem w twojej wizji (1). Ja Pan nie jestem tylko waszym Zbawicielem i waszym Bogiem, lecz również waszym Towarzyszem, waszym Przyjacielem i waszym Bratem, waszym Ojcem, waszym wszystkim! Teraz chodź, Moja córko, wesprzyj się na Mnie.
    ic
    Ja, Jezus, kocham cię!

    (1) W wizji Gołębicy.

    http://gloria.tv/media/xhvcs8eN5nU

  30. Piotr said

    Nieskończenie potężne jest wstawiennictwo Maryi w tym czasie u Bożego Tronu.
    Co dzień nowe świadectwa potęgi Różańca
    Cuda pompejańskiej Pani!
    Oto najnowsze świadectwa nowenny pompejańskiej! http://pompejanska.rosemaria.pl/newsletter/piatkowe-swiadectwa-rozancowe-7/?forward=piotr_sed%40op.pl

  31. Józef Piotr said

    http://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/4970-polka-ktora-w-kolonii-zostala-zaatakowana-przez-imigrantow-wysmiewali-nas-obrazali-i-rzucali-nam-pod-nogi-ognie-sylwestrowe

  32. Józef Piotr said

    NOWE UBIORY DLA KOBIET W NIEMCZECH !!

  33. Kondzi said

  34. arkoarek said

    Krzysztof Kamil Baczyński (1921-1944)
    * * *
    O wielkie niebo świata, od wiatru zmarszczone,
    od snu zielono wzdęte, od ognia czerwone,
    nad kuźnią purpurową jak żelazo giętkie,
    jak łuk żaru ziejące, jak miecz boski – piękne.

    Niebo, niebo tułacze idące na wschody,
    nad wypalone miasta i żywe ogrody,
    idące na północne, na białe południa,
    niebieska harfo lipca i żelazna grudnia.

    Niebo-pielgrzymie, ty rozpoznasz przecie
    tych, co w tobie odbici jak w wielkim zwierciadle,
    ciągnęli nić tęsknoty wędrując po świecie
    i zanim nić zwinęli, już u końca padli.

    O ty, niebo tułacze, twoje ptaki dzwonią,
    są nam jednako orłem, aniołem, pogonią
    i tym, co ich szukają, i tym, co jak owi,
    co giną za nic – bracia chrystusowi,
    i tym, co rozpoznali i na sercach swoich
    przykuli jak ryngrafy na ognistej zbroi.

    O niebo, niebo boże, połącz nas i uczyń
    krzyż jakiś albo znamię czasu, co pouczy,
    co nakaże wybaczać i zbudować korab,
    który przez każdy potop przejdzie jakby chorał,

    który, arka natchniona, arka sprzymierzona,
    będzie mocnym jak surmą, słabym jak ramiona,
    i da tym, co widzieli upiorów tabuny,
    serca z białych gołębi i oczy – pioruny,

    tym, którzy krzyk słyszeli, który niebo z kory
    odzierał, jakiś nowy młot i młot natchniony,
    który tam, gdzie uderzy, wypryśnie kształt czysty,
    a gdy nie zmiażdży – będzie wiekuisty.

    ——–
    Taki wierszyk przypomina mi się gdy myślę o przyszłych wydarzeniach

  35. arkoarek said

    * * *

    Boża Dziecina w stajence się rodzi,
    Już pierwszy pasterz z pola nadchodzi.

    Gwiazda na niebie radość ogłasza
    I z dala królów trzech tu zaprasza.

    Maryja w żłobie dziecię złożyła
    I chustą z głowy Jego okryła.

    Pasterze chleb i mleko przynieśli,
    Królowie drogę do szopy znaleźli.

    A Święty Józef przy progu stając,
    Z laską u boku – rodziny strzegąc,

    Pyta pastuszków – Coście za jedni?
    – My prości ludzie, oni przyjezdni.

    Nam aniołowie z nieba mówili,
    I wielką prawdę nam ogłosili.

    Prawdę: – Narodził się wam dziś Zbawiciel,
    I wszego świata On Odkupiciel.

    Królowie słysząc pastuszków słowa,
    Trzymając w rękach dary dla Boga.

    Mówili: – Prawda nam objawiła,
    I mądrość mędrców nam oznajmiła.

    Że Król nad królami urodził się nam,
    Wszelkiego stworzenia On będzie Pan.

    Dzieciątko jakby słysząc te słowa,
    Krzyknęło z radości na Chwałę Boga.

    Później ten malec gdy dorósł w czas,
    Wziął ciężki krzyż by zbawić nas.

    A gdy Zmartwychwstał i Wniebowstąpił,
    To zesłał Ducha by nikt nie Zwątpił.

    Ten Duch ożywia nas wciąż w Kościele,
    W tym też Kościele jest zadań wiele.

    A Jego Matka dziś nam pomocą
    Na przyszłe chwile które nadchodzą.

    Gdy czas się skończy ukarze się nam
    Ten królów Król i panów Pan.

    23.12.2002

    ——–🙂 ———-

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
