Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Dokument o Medjugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 Styczeń 2016

W Medziugorje jest miejscem gdzie nie tylko w nadzwyczajny sposób działa łaska Boża, ale jest miejscem w którym dotyka się  biblijnej chwili,  bardzo specjalnej interwencji Opatrzności i miłości Boga do ludzkości . Dokument nie posiada napisów w języku polskim ale myślę że Duch Święty pomoże wam zrozumieć wiele z tego filmu.

Odpowiedzi: 417 to “Dokument o Medjugorje”

  1. barbara1kanada said

    Czy juz podpisaliscie te petycje… http://www.petycjeonline.com/wspieramy_polski_rzad

  2. krystynka said

    Pisze odpowiedz dla Gwiazdki, bo czytałam,we wczesniejszym wpisie, że pytasz mnie, co miałam na sobie w opisywanych przeze mnie snach.Otóż w ostatnim snie z 05/06.01.2016 opis przygotowań do wesela miałam kolorową sukienkę (pierwszy raz w życiu widziałam tak piekną suknię) ale w początkowym obrazie snu, nie wiem co miałam na sobie. natomiast miałam sny, że byłam na pewno w spodniach !, adidasach, sukienkach (ale takie jakby tuniki błyszczące), jakby koronkowe i z jedwabiu (po prostu takie, których w realu nigdy nie widziałam). Szczerze mówiąc nigdy nie zastanawiałam się jak jestem ubrana, bo uważam ,że to nie było ich istotą,a tylko nieistotnym dodatkiem.
    W przytoczonym fragmencie ST,gdzie jest mowa o stroju , ja to rozumuję w ten sposób, że mężczyzna nie moze specjalnie przebierac sie i parodiowac kobiete (dzisiejsi transwestyci ) w bielixnie, makijażu,butach. I odwrotnie kobiety nie mogą udawać mężczyzn, to jest grzechem. Natomiast spodnie uszyte na mode damską mozna nosić , przecież dobrze wiecie, że spodnie różnią się fasonem dla mężczyzn i kobiet.
    Ja to tak rozumuję i nie można mówić, że kobieta nosząca damskie spodnie popełnia grzech, tak jest po prostu cieplej i wygodniej, szczególnie w zimie.

    • Millka said

      Uważam, ze kobiety poprzebierały się za „chłopo-baby” . Większość z nich , nie zna zasad ukrywania strojem niedoskonałości w budowie takich jak : grube, nieproporcjonalne do tułowia- krótkie nogi, brak talii. Afiszują się w opiętych do granic przyzwoitości bluzkach , spodniach, spódnicach. Najgorsze to to, że kobiety wiekowe trudno odróżnić od mężczyzn. Do tego fryzury – takie jak dawniej męskie. Trudno zaakceptować brak krytycznej samo oceny kobiet , które uważają się za modne , a w efekcie wyglądają tak jakby nie miały w domu lustra. Naśladują bezkrytycznie modę, która pozbywa kobiet subtelności , wdzięku. Zapominają ,że w takim stroju traktowane są przez mężczyzn jak kumple , a nie niewiasty na widok których mężczyźni zdejmowali czapki z głów. Osobiście nie noszę w żadnej postaci spodni, choćby były najbardziej kobiece. Uważam , że nie będę dawała pretekstu do oceny osób postronnych w kategoriach swojej anatomii. To samo dotyczy braku akceptacji pokazywania swojego ciała np: na basenach.
      Moda kobiet w ciąży jest tak dalece nieprzyzwoita , że jest dla mnie obraźliwa. Bardzo źle się czuję w towarzystwie kobiety o widocznej ciąży, która powinna być uosobieniem nie tylko ze względu na stan ale i ze względu na stan jako kobieta ” przy nadziei” , ” w stanie błogosławionym”.
      W uzasadnieniu dodam , że niejednokrotnie nasza Niebieska Mamusia napominała kobiety , by nie przyjmowały tej urągającej kobiecości – mody.
      Przy wątpliwościach co do zasadności uwag, kazała zwrócić uwagę na jej godność nie tylko duchową , ale i w strojach. Matka Boża nigdy nie nosiła i nie nosiła by strojów męskich , nawet tych przerobionych dla kobiet.
      Kobiety z tego blogu identyfikujące się z ” Dzieckiem Królowej Pokoju ” powinny przestrzegać zasad , dając przykład innym paniom, że lansowana moda jest mało estetyczna. Elegancja w ubiorze, może być zachowana nie tylko od święta , ale i w kuchni.

      • szach42 said

        jednak spodnie są wygodne i zimą jest w nich cieplej. Kiedyś kobiety -wszystkie- nosiły lniane halki i majtki z nogawkami. Innych nie było. Miały kilka halek pod spódnicą i grube pończochy . Nie cierpiały na choroby nerek ,tak jak dzisiaj odziane w miniówki, stringi i przezroczyste bluzeczki. Czasy się zmieniły . Zmieniły się ubiory i fryzury. Nie to jest jednak najważniejsze czy spodnie czy spódnica. Ważne, żeby skromnie i w miarę elegancko. Gdy idzie się na Mszę św. , to nie w sukience na ramiączkach czy mini spódniczce .

        • krystynka said

          Milko i Szachu dopiszę tak, moja babcia rocznik 1905 ! nie miała żadnych spodni w szafie ! ale za to reformy z nogawkami, tzw. ,,gacie na Franie,, i halki. Oczywiście chodziła na dzień powszedni w spódnicach prawie do kostek, a jak była zimno i wiało to ,,odziewała się ,, jakby grubą narzutą, a i chodziła ciągle w chustce.Mama moja rocznik przedwojenny chodziła rzadko w spodniach, jak było zimno ale majtki z nogawkami jeszcze były i halki w modzie. Teraz to już nie wiem jaka jest moda i na co, totalny chaos, ale wiem,że nie ma juz gaci na franie, ani halek długich.

  3. Andrzej C said


    http://demotywatory.pl/4604015/Oto-kwintesencja-Unii-Europejskiej–faszysta-pijak-i-zdrajca

    Zarzuty o korupcję i niegospodarność w Komisji Europejskiej

    —————————-
    W 1999 Komisja została rozwiązana w wyniku zarzutów o korupcję i nepotyzm podniesionych przez audytora wewnętrznego Paula van Buitenena, w których główną rolę grała komisarz Édith Cresson[5]. Bezpośrednią przyczyną rozwiązania Komisji, której przewodniczącym był Jacques Santer, był raport Komisji Niezależnych Ekspertów opisujący brak zarządzania sprzyjający korupcji i niegospodarności:

    Badania przeprowadzone przez Komisję zbyt często wykazywały rosnący opór ze strony członków hierarchii wobec podejmowania odpowiedzialności. Trudno było znaleźć kogokolwiek, kto wykazywałby choćby śladowe poczucie odpowiedzialności (…) Skrajnie skomplikowane przepisy narażają EAGGF na korupcję i czynią jakąkolwiek kontrolę bardzo trudną.

    — Second report on Reform of the Commission. Analysis of current practice and proposals for tackling mismanagement, irregularities and fraud. Committee of Independent Experts, 10 września 1999.
    Zarzuty o nierzetelne rozliczanie środków budżetowych i brak transparentności były podnoszone ponownie w 2004 roku[6].
    Po skandalu w 1999 roku rozwiązaniem problemu miało być uruchomienie biura antykorupcyjnego OLAF[7]. Według Paula van Buitenena w 2008 roku nadal nie funkcjonuje ono skutecznie[8]. Już w latach 2002-2004 zaobserwowano pierwsze przypadki wewnętrznych represji wobec urzędników zgłaszających do OLAF nieprawidłowości w swoich jednostkach[9].
    W 2008 roku Komisja Europejska została skrytykowana przez koalicję organizacji pozarządowych za dopuszczenie do zdominowania grup eksperckich przez lobbystów i przedstawicieli biznesowych grup nacisku[10].
    W 2009 roku 66% skarg do europejskiego rzecznika praw obywatelskich (European Ombudsman) dotyczyło działań Komisji Europejskiej, z czego 36% – braku transparentności, na przykład utrudniania dostępu do informacji publicznej[11].
    W kwietniu 2009 ujawniona została wewnętrzna notatka rozesłana do pracowników Komisji Europejskiej, w której zaleca się im, by w raportach i korespondencji nie wspominali o prywatnych spotkaniach z lobbystami oraz instruuje, w jaki sposób utrudniać dostęp do informacji publicznej przez wąskie interpretowanie zapytań we wnioskach[12].

    W 2010 roku organizacja Transparency International wyraziła zaniepokojenie podejmowaniem pracy przez byłych komisarzy w sytuacjach mogących stwarzać podejrzenie konfliktu interesów[13][14]. Brytyjskie czasopismo „Public Servant Magazine” skrytykowało Komisję za rozrzutność i niekontrolowany rozrost biurokracji, której koszty utrzymania wynoszą ponad 8 miliardów euro, z czego koszty samej Komisji to ponad 3,5 miliarda[15]. Zbiorcze raporty na temat wydatków Komisji Europejskiej opublikowało w 2011 roku The Bureau for Investigative Journalism[16], krytykując równocześnie KE za utrudnianie dostępu do tych informacji[17]

    W 2010 roku Reuters ujawnił korespondencję urzędników Komisji, którzy ukrywali lub przeinaczali wyniki badań naukowych dla wsparcia politycznego programu promocji biopaliw[18]. Wkrótce potem Komisja została pozwana do sądu przez grupę Climate Earth z zarzutem ograniczania prawa do informacji publicznej[19]. Kontrowersje wzbudza także – zgodna z przepisami KE – praktyka wypłacania byłym komisarzom „przejściowych wynagrodzeń” w wysokości 40-65% ich zarobków przez trzy lata od odejścia z pracy.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Europejska

  4. krystynka said

    oho, polscy niewolnicy buntuja sie przeciwko Niemcom…dzisiejsze przemówienie Jakubiaka, MOCNE !!!

  5. Dzieckonmp said

    Dopiero teraz mogłem wejśc na blog po 6 godzinach spędzonych w sądzie. Nie ma wpisu nie ma czasu na nic z tego powodu. A w kraju pełno zdrajców którzy donoszą na Polskę aż się wyć chce.

    • pio0 said

      Ile ty Adminie musisz się nacierpieć i stracić czasu:/
      Sprawa choć wygrana czy tylko kolejne odroczenie?

      • Dzieckonmp said

        Wydaje się że tego akurat waginosceptyka czeka kilka lat więzienia, wszystko na to wskazuje.

        • bozena2 said

          Niechaj Bóg prowadzi i błogosławi Panu i Pana rodzinie.

        • pio0 said

          Bardziej mi szkoda, że musisz tyle czasu, zdrowia, kasy, zaniedania obowiązków, rodziny znieść.
          Oby Ci się wszystko ułożyło.

          Mam jeszcze prośbę, mógłbyś Adminie zrobić jakiś nowy temat, bo już dużo komentarzy i trochę zamula ładowanie, a także ochłodzi atmosferę🙂
          Od wczoraj mi chodzi po głowie, że mam Ci pewną pieśń podesłać, ale to zrobię już w nowym temacie jak będzie.

        • Krystyna said

          Panie Adminie serdecznie wspolczuje. Niech Bog ma Pana w swej opiece i blogoslawi Panu i Pana rodzinie.

    • Kasia1 said

      jakim trzeba być zdrajcą ,żydowska k….ą ,aby donosić na Nasza Ojczyznę do Unii.To podli ludzie.Ja nigdy nie klnę,nigdy nie rzycze nikomu żle,ale świńskie peoki doprowadzaja mnie do takiego zachowania.

  6. Ewa said

    Przykro to uslyszec – 6 godzin z zycia wyciete. Serdecznie wspolczuje

  7. Ewa said

    13 STYCZNIA

    WSPOMNIENIE CHRZTU PANSKIEGO

    Chrystus chcial przyjac chrzest pokuty w wodach Jordanu, poniewaz wzial na siebie grzechy upadlej ludzkosci. To unizenie sie Syna Bozego zostalo nagrodzone wspaniala teofania. Nad glowa Zbawiciela ukazal sie Duch Swiety w postaci golebicy, a glos Ojca niebieskiego objawil Jego Boze synostwo. Przez zetkniecie ze swoim swietym czlowieczenstwem Pan Jezus udzielil wodzie mocy oczyszczania dusz w sakramencie Chrztu Sw. Jako czlonki Mistycznego Ciala Chrystusa jestesmy wciagnieci w tajemniczy akt dokonany w wodach Jordanu i obchodzimy zaslubiny naszej natury z Bostwem. „Dzisiaj Kosciol laczy sie z Boskim Oblubiencem, poniewaz w Jordanie Chrystus obmyl jego grzechy”.
    Dzisiejsze swieto dopelnia uroczystosc Objawienia Panskiego i zamyka okrs swiateczny Bozego Narodzenia.

    OKRES PO OBJAWIENIU

    Gdy Jednorodzony Syn Twoj objawil sie w naszej smiertelnej naturze, udzielil nam na nowo swiatla swej niesmiertelnosci.
    Przy Narodzeniu Chrystusa Pana glosy Aniolow i swiatlo gwiazdy oglosily Jego Boska godnosc, pozniej glos Ojca niebieskiego objawil Go zgromadzonym nad brzegami Jordanu. Wreszcie cuda Chrystusowe wielokrotnie objawialy Jego poslannictwo i Boska moc.
    W niedziele po Objawieniu Kosciol przypomina nam te zdarzenia w Ewangelii, w ktorych Chrystus objawial swa moc. Kolejno wdzimy Chrystusa jako lekarza, wladce przyrody, sedziego i tworce Kosciola – Krolestwa Niebieskiego.
    Okres po Objawieniu zaczyna sie od 14 stycznia i trwa do niedzieli Siedemdziesiatnicy. Data tej niedzieli zalezy od ruchomego swieta Zmartwychwstania Panskiego i przypada miedzy 18 stycznia a 22 lutego. Jezeli Siedemdziesiatnica wypada wczesnie, czytania i modlitwy niedziel po Objawieniu , ktore odpadly w danym roku, przenosi sie na koniec okresu po Zeslaniu Ducha Swietego.
    CZYTANIE PISMA SWIETEGO
    W okresie po Objawieniu czyta sie listy sw. Pawla.

    MODLITWA DO BOGA OJCA

    Ojcze, Swiety Boze, Przedwieczny, lubos w chwale Twojej nieogarniony, w wszechmocnosci niepojety, w tajemnicach swiety niedoscigniony; zgola lubos nad rozum moj, jednak Cie tym rozumem samym dochodze, ze go mam od Ciebie, i ze jest dzielem zupelnej wladzy Twojej Boskiej; zes mi go na nic innego dal, tylko, zebym w kazdem na swiecie stworzeniu, Stworce powszechnego poznawal; nigdzie Cie zas bardziej nie poznaje, jako w sobie samym. Dusza moja Bostwo mnie Twoje wystawia, ktora nic innego nie jest we mnie, tylko Duch Twoj Swiety. –
    Wszakes Panie tchnieniem Twojem wlal ja w cialo moje; ale czyliz jest taka, jakos chcial azeby byla?Niechby lepiej nie istniala, jezeli zbyt cielesnosciami obwiklana; jezeli sie do Ciebie Boga mojego tak nie zna, wlasnie jakoby do Ciebie nie nalezala.
    Wierze tedy, Boze moj, zywa wiara, i to co mnie zmysly wierzyc kaza, i to co nad ich moc i sile; bos Ty, Boze, nieomylny; bos wszystko sprawdzil cos przez Swietych prorokow obiecal. Wierze w syna Twojego Jednorodzonego, ktoregos sluchac kazal na gorze Tabor, mowiac: „to jest Syn moj ukochany, Jego sluchajcie!”. Jego nauce chce byc posluszny, i Jego Swietego Kosciola Katolickiego Rzymskiego przykazaniom, za ktore z checia umierac zawsze gotowy. Nie tego, Boze moj, pragne, aby wiara moja gory przenosila, albo jakie cuda czynila; ale zebym Ci choc w najmniejszej przynajmniej czastce uczynil zadosc, w zamiane za wszystkie balwochwalstwa, niedowiarstwa, bluznierstwa i kacerstwa, ktorych, jakom sie na Chrzcie swietym wyrzekl, tak sie niemi brzydze statecznie.
    Wierze, o Boze moj! lecz dajze mi to czynic, czego mnie wiara naucza; pomnazaj laska Twoja swieta wiare moje, dopoty, dopoki na Ciebie patrzac, nie ujrze, i nie obacze, o czem teraz wiem tylko przez wiare. To zas, na co patrze codziennie i czego oczywiscie doznaje, niech mnie uczy i przekonywa, ze to wszystko, czem mnie swiat ludzi, jest falsz i znikomosc; a Tys jedyna Prawda, Bog moj, na wieki wiekow. Amen.

    MODLITWA DO SYNA BOZEGO

    O Najslodszy Jezu, Obietnico Prorokow, Nadziejo Patryarchow, Upragnienie narodow, Ufnosci zyjacych! jakze nie mam w Tobie jedynym nadziei moich pokladac? – Ciagnie mnie swiat swoimi ponetami: ale ufam, ze mi go obrzydza Sakramenta Swiete; podchodzi mnie czart sztukami swojemi: ale ufam, ze mu sie krzyzem meki Twojej przenajswietszej odzegnam; nastaje na mnie cialo pozadliwosciami: ale ufam, ze je Krwi Twojej Swietej wylaniem, we mnie zgasisz; odrywaja mnie od Ciebie codzienne pokusy: ale ufam, ze je ranami Twojemi uzbrojony zwycieze; zbrodnie i grzechy moje wioda mnie do rozpaczy: ale ufam, ze mnie, jako lotra dobrego, wysluchawszy, od niej odwiedziesz; milosc wlasna schlebia sobie i obiecuje dlugie zycie, dostatki i wszystkie pociechy; rozrywaja mnie starania ziemskie: ale ja ufam, ze milosc Twoja ku mnie, dla ktorejs umarl, przewazy; ze smierc Twoja obudzi we mnie zadze wiekuistego zywota; ze skarby Niebieskie oderwa mnie od dostatkow doczesnych; ze kielich gorzkiej meki Twojej bedzie mi slodszy niz wszystkie rozkosze swiatowe.
    A na ostatek, jesli przez zbytnia ufnosc w milosierdziu Twem grzesze: ufam, Panie, ze mi je w tem najwieksze pokazesz, gdy mnie droga prawdziwa do pozyskania go poprowadzisz; grzechy bowiem i wszystkie uczynki moje, jako szalone i glupie, niech Cie nie pobudzaja do gniewu, ale raczej na Twe politowanie i milosierdzie zasluza.
    Odpusc mi, Panie, jakos chcial zeby katom Twoim Ojciec Przedwieczny odpuscil, mowiac: – nie wiedza co czynia -. Lecz poniewazem przez zadne uczynki moje, milosierdzia Twego niegodny, zadnej w nich przeto nie pokladam nadziei, tylko w Tobie samym, Jezu najmilszy! Utrzymujze mnie w tej nadziei zbawienia, Zbawicielu moj, a daj mi dostapic, czego sie przy lasce Twojej spodziewam, na wieki wiekow. Amen.

    MODLITWA DO DUCHA SWIETEGO

    Duchu Przenajswietszy, ktorys jest miloscia sama, owladnij serce moje, przeniknij do niego przez wszystkie ziemstwa i swiatowosci, w ktorych jest zagrzebane. O! Swiatlo Apostolow, oswiec mnie zebym wiecej ciemnosci zadnej nie kochal, ani tego czem sie Bog brzydzi, i co mi prawo Boskie kochac zakazuje.
    O! Jezyku ognisty, zapal mnie do milosci Twojej; wygas we mnie wszystkie niegodziwe pozary i samo pieklo, ktore w sobie codzien bardziej rozzarzam; wygas milosc wszystkich proznosci swiata; wygas milosc wlasna, dla ktorej bardziej kocham siebie niz Ciebie; wiecej szukam chwaly swojej niz Twojej; bardziejsie swiatu upodobac pragne niz Tobie. O! Palcu Ojcowskiej prawicy, wyrysuj na sercu mojem prawdziwa milosc ku Tobie; naucz mnie jako Cie kochac mam; ukazuj mi na tablicy Mojzeszowej Przykazania Boskie, zebym je dla milosci Twojej zachowywal; pokaz droge do Nieba, zebym Cie w niem na wieki ogladal!
    Prosze Cie, daj mi siedm darow twoich, zebym Cie z calego serca, z calej duszy i wszystkich sil kochal, zebym dla Ciebie do zadnej swiatlosci nie miala przywiazania, ale zebym pragnal jak najpredzej byc z Toba; zebym dla milosci Twojej umrzec byl gotowy. Zebym czynil wszystko dla milosci Twojej, zebym Ciebie do smierci statecznie kochal, zebym milosc Twoje ku mnie ustawicznie rozpamietywal i zebym Ciebie w bliznim moim tak kochal, jakos mi rozkazal.
    Kocham Cie tedy Boze moj, jedyne Dobro moje; kocham naturalnie, bom wyobrazenie Twoje; kocham z wdziecznosci, bod mnie dobrodziejstwy obsypal; kocham tak, jakos mnie pokochal, zebym rad umarl za Ciebie, Kocham nad wszystkie kochania, bos najkochanszy; ale najbardziej za to, ze chcesz zebym Ciebie kochal, i ze sobie smakujesz milosc moje.
    Nie dlatego Cie kocham, zebys mnie Niebem nagrodzil, bobym go nie pragnal, gdybym nie wierzyl, ze Ciebie tam najdoskonalej kochac moge, na wieki wiekow. Amen.

  8. Prośba said

    Czytam ten blog parę lat, ale nigdy nic nie pisałam. Dzis piszę ze szpitala z prośbą o modlitwę w intencji mojej i dzidziusia ( lekarze mówią ze to tylko pęcherzyk bez zarodka nie widać bicia serca). Jutro mam mieć ostateczne badanie i decyzja o ewentualnym łyżeczkowaniu. Bardzo się boję… Wspomnicie we wieczornej modlitwie choć słówko Panu Jezusowi o Nas. Dziękuję

    • pio0 said

      Nic się nie martw, Pan Jezus i Maryja będą z Tobą.
      Myślę, że wielu blogowiczów będzie się modliło za was.

    • Ewa said

      Bedziecie w mojej modlitwie wieczornej oboje. Nie zamartwiaj sie do jutra jest jeszcze wiele czasu.

    • apostolat said

      Obiecuję modlitwę.

    • Gosia 3 said

      Prośba! poproszę Jezuska aby serduszko w czasie badania się odezwało. Odmów dzisiaj cały Różaniec Chwalebny, a Maryja będzie Ci pomocą. Szczęść Boże!!!

    • bozena2 said

      Niech Cię Bóg błogosławi i Twoje poczęte dziecko.

    • Kasia1 said

      Oczywiście,macie moją modlitwę.

    • krystynka said

      Prośbo spełniam Twą prośbę, juz niosę swoją modlitwe za Ciebie i za dzieciątko. A tak na marginesie, kiedys też lekarz nie mógł stwierdzic jednoznaczcie czy jestem w ciąży czy nie, ja wróciłam do domu i pogrążyłam sie w modlitwie, ale czy u Pana Boga jest coś niemozliwego ??? Mój chłopak wyróśł na wysokiego mężczyznę, zreszta to samo było z córką,bo jak Pan Bóg błogosławi , to nie cofnie słowa, co obiecał to dotrzyma słowa, ofiaruj dziecko na Chałę Boga, będzie dobrze, ufaj i nie rozpaczaj.

    • Krystyna said

      Kochana Prosbo ofiaruje modlitwe za Ciebie i za dzieciatko. Nie martw sie i ofiaruj dziecko Matce Najswietszej i Jezusowi. Zobaczysz, bedzie dobrze. Zaufaj Panu, a nie opusci Cie w potrzebie.
      Spij spokojnie. Niech Matka Najswietsza przytuli Cie do Swego Serca.
      Serdecznie Cie pozdrawiam. 🙂

    • inka said

      Prośbo – Módl się do św. Gerarda Majela, to Wielki święty, pomaga w takich sprawach. Ja też już modlę się w intencji Twojego dzieciątka.

      tp://www.podegrodzie.diecezja.tarnow.pl/images/stories/Czytelnia/Artykuly/07_sw_gerard/sw_gerard_3.jpg

      Cudotwórca

      Niewielu świętych może się poszczycić tyloma cudami, które przypisuje się świętemu Gerardowi. Proces jego beatyfikacji i kanonizacji ujawnia, że dokonał bardzo wielu cudów wszelkiego typu i rodzaju.

      Często wpada w ekstazę rozważając o Bogu i Jego Woli. W tych przypadkach było widać, że jego ciało unosi się kilka centymetrów ponad ziemię. Wielu naocznych świadków stwierdza, że więcej niż jeden raz można go było zobaczyć i rozmawiać z nim w dwóch różnych miejscach równocześnie. Większość cudów zdziałał, aby przyjść z pomocą innym. Nadzwyczajne zdarzenia, o których tu mówimy są czymś normalnym, gdy patrzy się na jego życie. Przywraca życie pewnemu chłopcu, który spadł z bardzo wysokiej skały; błogosławi słaby plon zboża biednej rodziny i zboża wystarcza im do najbliższych zbiorów; w wielu wypadkach rozmnaża chleb przeznaczony dla ubogich. Pewnego dnia chodzi po wzburzonych wodach, aby doprowadzić łódkę pełną rybaków do pewnej przystani. Wiele razy Gerard wyjawia ludziom ich ukryte grzechy, których się wstydzili wyznać na spowiedzi, doprowadzając ich do skruchy i pokuty po otrzymaniu rozgrzeszenia.

      Również jego cudowny apostolat na rzecz matek jest przyczyną jego sławy jeszcze za życia. Pewnego dnia, gdy wychodził z domu swoich przyjaciół, rodziny Pirofalo, jedna z córek zwraca mu uwagę, że zostawił w domu swoją chusteczkę do nosa. Natychmiast w swojej proroczej wizji Gerard mówi: „Zatrzymaj ją sobie. Któregoś dnia ci się przyda”. Chusteczka jest przechowywana jako miła pamiątka po Gerardzie. Kilka lat później dziewczyna, której pozostawił tę chusteczkę, znalazła się w niebezpieczeństwie śmierci w czasie porodu. Przypomniała sobie słowa Gerarda i poprosiła o chusteczkę. Prawie natychmiast niebezpieczeństwo minęło i urodziła przepiękne dziecko. W innym przypadku, matka prosi Gerarda o modlitwę ponieważ znalazła się w niebezpieczeństwie wraz z dzieckiem, które nosi w swoim łonie. Obydwoje natychmiast ocaleli i odzyskali zdrowie.

      Śmierć i chwała

      Ponieważ Gerard był słabego zdrowia, było oczywiste, że zbyt długo nie pożyje. W roku 1755 nawiedza go gwałtowny krwotok połączony z biegunką i śmierć może nastąpić w każdej chwili. Nie mniej jednak musi jeszcze dać wielką lekcję na temat mocy posłuszeństwa. Jego kierownik duchowy prosi go, żeby wyzdrowiał, jeżeli taka jest Wola Boża. Natychmiast znika choroba, a on opuszcza łóżko i włącza się w życie wspólnotowe. Wie jednak, że jest to tylko chwilowe polepszenie i pozostaje mu jeszcze niewiele ponad miesiąc życia.

      Wkrótce potem wraca do łóżka i przygotowuje się na śmierć. Poddaje się całkowicie Woli Bożej. Na drzwiach swojej zakonnej celi umieszcza napis: „Tutaj spełnia się Wolę Bożą, tak jak chce Bóg i jak długo będzie chciał”. Często można słyszeć, jak powtarza następującą modlitwę: „Boże mój, pragnę umrzeć, aby wypełnić Twoją Wolę”. Niedługo przed północą 15 października 1755 roku jego niewinna dusza ulatuje do nieba.

      Kiedy umiera Gerard, brat zakrystianin ze wzruszenia uderza w świąteczny dzwon, zamiast w dzwony pogrzebowe. Tysięczne tłumy stają przy trumnie „swojego świętego”, aby zabrać jakąś pamiątkę od tego, który tyle razy przychodził im z pomocą. Po śmierci Gerarda prawie w całych Włoszech dzieją się za jego wstawiennictwem cuda. W roku 1893, zostaje on beatyfikowany przez Papieża Leona XIII, a 11 grudnia 1904 roku, Papież Pius X zalicza go w poczet świętych Kościoła Katolickiego.

      Święty matek

      Na skutek cudów dokonanych przez Boga za wstawiennictwem św. Gerarda dla dobra matek, mamy Włoskie podjęły wielkie starania, żeby ogłosić go ich patronem. W czasie procesu beatyfikacyjnego stwierdzono, że Gerard był znany jako „święty od szczęśliwych porodów”.

      Tysiące matek mogły doświadczyć mocy św. Gerarda poprzez „Bractwo św. Gerarda”. Wiele szpitali swoje oddziały porodowe poświęca św. Gerardowi i pomiędzy pacjentki rozdzielane są medaliki oraz obrazki św. Gerarda wraz z umieszczoną tam odpowiednią modlitwą. Tysiącom dzieci rodzice nadawali imię Gerarda w przekonaniu, że poród był szczęśliwy dzięki wstawiennictwu świętego. Nawet dziewczynkom nadawano jego imię i stąd powstały interesujące przekształcenia imienia „Gerard” na: Gerarda, Geralina, Gerardina, Geriana i Gerardita.

      Jeśli pragniesz oddać się pod opiekę św. Gerarda zapraszamy do udziału w nabożeństwie do św. Gerarda Majelli w Sanktuarium Matki Bożej Tuchowskiej. Nabożeństwo to sprawowane jest w każdy wtorek w intencji matek w stanie błogosławionym i ochrony życia dzieci poczętych, a także w intencji tych małżeństw, które mają trudności w poczęciu dzieci, a pragną wyprosić potomstwo przez orędownictwo św. Gerarda.
      Więcej na: http://www.klasztor.tuchow.pl/

    • Pro Publico Bono said

      🙂

  9. Jk 2, 9: Jeżeli zaś kierujecie się względem na osobę, popełniacie grzech, i Prawo potępi was jako przestępców.
    Jk 2, 10: Choćby ktoś przestrzegał całego Prawa, a przestąpiłby jedno tylko przykazanie, ponosi winę za wszystkie.

  10. przeklejka said

    Informacje bieżące
    Alternews – 12.01.2016

  11. karton2012 said

    Komisja Europejska wprowadza nadzór praworządności w Polsce

    http://niezalezna.pl/74923-komisja-europejska-wprowadza-nadzor-praworzadnosci-w-polsce
    ==========================================

    Nagonka przyniosła owoce. KE rozpoczyna procedurę kontroli Polski. „Chcemy rozwiązać problem, nie chcemy oskarżać, ani wchodzić w polemikę”

    http://wpolityce.pl/swiat/278021-nagonka-przyniosla-owoce-ke-rozpoczyna-procedure-kontroli-polski-chcemy-rozwiazac-problem-nie-chcemy-oskarzac-ani-wchodzic-w-polemike
    ============================================
    Czy wolność w Polsce zostanie ocalona przez niewiastę z brodą?

    http://wpolityce.pl/kultura/277980-tego-ciosu-rzad-pis-moze-nie-przetrwac-polsce-grozi-wyrzucenie-z-eurowizji-czy-wolnosc-w-polsce-zostanie-ocalona-przez-niewiaste-z-broda
    ================================================
    Tusk zrzucił maskę i pokazał, że zrobi wszystko, by ponownie opanować Polskę.

    Zaplątani we własne sidła prominentni członkowie PO, obijają się o ściany pustego pokoju, który utworzyli dla swojej, hałaśliwej propagandy, mając nadzieję, że ekipa rządząca ulegnie jej naciskom, bo wsparcia udzielą jej prominentni członkowie UE. Tusk pokazał jaka jest jego polityka wobec Polski. To z jego inicjatywy powstała ta grupa nacisku unijnych komisarzy na Polski Rząd.

    Schetyna, Neuman odbywali wręcz pielgrzymki do UE oskarżając Polski Rząd o łamanie wolności słowa, konstytucji,
    itd. nie było tylko oskarżenia o zimę w Styczniu!
    Wierzyli, że z poparciem Niemieckich komisarzy UE wraz z Tuskiem, przełamią opór Polskiego Rządu, i zawładną ponownie nad Polską. Tusk ciągle nawołuje posłów europarlamentu wywodzących się z PO, by naciskali na Polski Rząd do skutku, do zwycięstwa! I stąd te zapowiedziane debaty, co ma popsuć wizerunek Polski.

    Obecnie, gdy okazało się, że Rząd nie ulegnie, to tak Schetyna, jak i Neuman twierdzą, że oni są zwolennikami załatwiania Polskich spraw w Polsce. Tak wrośli w kłamstwo, że już w oczy kłamiąc nie mrugną nawet okiem.
    Dzisiaj na konferencji prasowej Schetyna w towarzystwie swoich siepaczy promieniał, oświadczając, że debaty na forum UE przeciw Polsce będą kontynuowane do skutku.
    By zrozumieć skąd się biorą ci sprzedawczykowie w naszym kraju, to trzeba sprawdzić skąd pochodzą, z jakich nacji się wywodzą ci, co rzekomo swoją ojczyznę – opluwają.
    Bo prawda jest jedna, nigdy ktoś wywodzący się z obcej nacji
    nie będzie dbał o kraj, w którym doszedł do władzy!

    http://oczekiwanie.blog.neon24.pl/post/128882,zamach-stanu

    • szach42 said

      niech kwiczą . Co nam Unia zrobić może ? Psy szczekają a karawana idzie dalej. Róbmy swoje . Matka Boża naszą Królową. Pod Jej sztandarem , Polska zwyciężała już nie jeden raz ze znacznie silniejszym wrogiem. Dziś też zwycięży. Tak nam dopomóż Bóg.

  12. bozena2 said

    45 minut trwała wizyta Franciszka w klasztorze sióstr klarysek w Castel Gandolfo. Papież był u nich już drugi raz.
    Gdy św. Piotr zamyka drzwi raju, Maryja je otwiera

    „Uderza jego ogromna prostota i to, że nie zatrzymuje się na tym, co powierzchowne, ale od razu stara się wejść w relację. Był cały dla nas, tak jakby nie czekały na niego już żadne inne obowiązki” – podkreśla przełożona wspólnoty, s. Maria Assunta Fuoco.

    Opowiadając maryjną anegdotę Papież przypomniał siostrom, na czym polega ich misja za kratami klauzury. Mówi siostra Maria Concetta Sfregola:

    „Kobieta konsekrowana jest trochę jak Maryja. Opowiedział nam sympatyczną historyjkę, która rozbawiła nas wszystkie. Mówił, że Maryja stoi w drzwiach prowadzących do raju. Św. Piotr nie zawsze otwiera te drzwi kiedy przychodzą grzesznicy, Maryja więc cierpi, ale pozostaje. I nocą, kiedy drzwi raju zostają zamknięte, kiedy nikt nie widzi i nie słyszy, Maryja otwiera drzwi raju i daje wejść wszystkim. Odnalazłyśmy w tej opowieści sens naszej misji, naszego życia kontemplacyjnego. Otwierać modlitwą drzwi raju, by mogła przejść przez nie cała ludzkość”.
    http://gosc.pl/doc/1667521.Gdy-sw-Piotr-zamyka-drzwi-raju-Maryja-je-otwiera

  13. DAR said

    Kard. Burke prosi o szturm różańcowy do Nieba w intencji Kościoła. Można się wpisywać, różaniec każdego 1 dnia miesiąca.
    http://www.fronda.pl/a/kardynal-burke-modlmy-sie-za-kosciol,63924.html

    • Wiesia said

      Szczęść Boże.
      BÓG zapłać @Powiewie.I teraz każdy,kto odsłucha tego nagrania,ale w całości i przeczyta ten List od naszego Abp.,który był tu wklejony,niestety List ten był zeszłoroczny,bo z lutego 2015 roku.Po tym widać,że przez ten rok List miał znikome działanie,bo gdyby miał szerszy wydzwięk,gdybym wcześniej o nim wiedziała i wielu,którzy nie wiedzieli,to wtedy, tak przypuszczam,że mieliby Głos Mocniejszy użyć w pazdzierniku przez te trzy tygodnie w Watykanie i poza nim.Może był,ja nie wiem.
      WIDZĘ ZA TO EFEKTY SPECJALNE I „POPRAWĘ” W TYM KIERUNKU,szczególnie jeśli chodzi o to,że nie słyszałam,a jestem członkiem Kościoła Rzymsko Katolickiego,że FP,a więc widzialny Znak Chrystusa wprowadził takie zmiany.No tak!,ale tam padają słowa z tej trybuny,że nie Kościół Rzymsko Katolicki,a powszechny, ….i tu jest właśnie TO.

      Wy wiedzieliście o tym??,czy też jak ja, na zasadzie domysłów,po zachowaniach i ukrytych słowach,które niejasno padały wcześniej? .Tym co nie widzą polecam,aby dobrze wysłuchać,co mówione jest przy tej trybunie,ale i dobrze wysłuchać słów FP.Bardzo ważny jest ten również dla mnie moment błogosławieństwa, to bez znaku Krzyża.W takim razie skoro nie ma już protestantyzmu,to nie długo wyniosą kogoś na ołtarze.Jak czyta to ktoś z tamtej wiary,to może mnie odebrać jako osobę atakującą wiar ę jego.Nie do tego zmierzam,a do tego,że M.Luter absolutnie nie jest dla mnie autorytetem.Dlaczego??>BO ZNAM DEKALOG.
      Jeżeli nie uznaję I Przykazania Bożego,to wtedy każde jest mi obce,bez względu na to,co moje usta mówią.

  14. przeklejka said

    Telewizyjna prasówka
    Chłodnym Okiem CZ.1 2016-01-13

  15. inka said

    Wiosną 2016 roku Polska przestanie stosować doustną, „żywą” szczepionkę przeciwko poliomyelitis
    16.09.2015
    PAP

    W 2016 roku Polska przestanie stosować doustną, „żywą” szczepionkę przeciwko poliomyelitis (OPV) – poinformowała Dyrektor Departamentu Matki i Dziecka Ministerstwa Zdrowia Dagmara Korbasińska. Choć wydaje się, że – w porównaniu ze szczepionką inaktywowaną, podawaną we wstrzyknięciu (IPV) – OPV zapewnia skuteczniejszą lokalną ochronę w przewodzie pokarmowym przed zakażeniem, to jej używanie wiąże się z wprowadzaniem i krążeniem wirusa „szczepionkowego” w środowisku, co naraża na zakażenie osoby nieszczepione. W takich przypadkach, niezwykle rzadko, może dochodzić do mutacji wirusa, które powodują, że staje się on chorobotwórczy.

    Jak wyjaśniła Korbasińska, IPV nie zawiera „żywych” wirusów polio, więc nie przedostają się one po szczepieniu do środowiska, z czym mamy do czynienia w przypadku podawania OPV. Z tego powodu w Polsce zdecydowano o zaprzestaniu szczepień OPV do końca marca 2016 roku. Dyrektor Korbasińska przypomniała, że dwa przypadki zachorowania wywołane przez szczep wirusa polio pochodzenia „szczepionkowego” (z OPV) odnotowano w ostatnim czasie u nieszczepionych dzieci na Ukrainie. Chore dzieci są mieszkańcami obwodu zakarpackiego, który graniczy z Polską, Słowacją, Węgrami i Rumunią. Podkreśliła przy tym, że to nie podanie szczepionki OPV było powodem zachorowania. To są zachorowania spowodowane przez wirusa pochodzącego ze szczepionki OPV, który zmutował w środowisku (po zakażeniu kolejnych osób), a nie zachorowania, które wywołało podanie szczepionki OPV tym konkretnym osobom – powiedziała.

    W Polsce szczepienia przeciwko polio są obowiązkowe i finansowane z budżetu Ministra Zdrowia. Podstawowy schemat obejmuje podanie 3 dawek szczepionki IPV w pierwszych 16–18 miesiącach życia, a szczepienie pojedynczą dawką przypominającą – w 6. roku życia – na razie realizuje się w Polsce szczepionką OPV (p. Program Szczepień Ochronnych w Polsce na 2015 rok).

    Według informacji Głównego Inspektoratu Sanitarnego w 2014 roku zaledwie połowa dzieci na Ukrainie była w pełni zaszczepiona przeciwko polio i innym chorobom, którym można zapobiegać poprzez szczepienia. W związku z sytuacją w tym kraju GIS wzywa osoby, które nie ukończyły 19. roku życia oraz nie zrealizowały pełnego cyklu szczepień zgodnie z Programem Szczepień Ochronnych obowiązującym w Polsce, do uzupełnienia szczepień przeciwko polio.

    Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia wszystkie osoby podróżujące do regionów, w których potwierdzono występowanie wirusów poliomyelitis, powinny być w pełni zaszczepione przeciwko tej chorobie. GIS podkreśla, że podczas pobytu na Ukrainie należy zachować podstawowe zasady higieny obowiązujące w życiu codziennym i podczas wyjazdów zagranicznych.
    http://www.mp.pl/szczepienia/aktualnosci/show.html?id=127465

  16. mmm said

    cz. IV pt. 21.08.1987, godz. 13.50
    – Rozważałam dziś, Panie, fakt Twego przyjścia do Apostołów po wodzie i to, iż Piotr tonął, bo zwątpił.
    † Nie tyle zwątpił, co odwrócił swój wzrok ode Mnie, a jego słuch też nie był zasłuchany we Mnie, skoro doszedł go odgłos nawałnicy. Widzisz, Moje dziecko, nie był on wystarczająco zapatrzony i zasłuchany we Mnie, bo za mało Mnie kochał. Miłość powoduje skupienie całej uwagi i przylgnięcie całym sercem, tak, aby nic z zewnątrz nie docierało, by nie widzieć i nie słyszeć nic, tylko swego ukochanego. Miłosne drżenie serca zamyka cały świat zewnętrzny i otwiera cały świat duchowy, gdzie dusza spotyka się ze swym Oblubieńcem i w Nim jest pogrążona. W takim stanie szatan jest zupełnie bezsilny, bo po prostu jego wysiłki rozproszenia, przestraszenia i on sam, są niedostrzeżone. Taki stan duszy zapewnia całkowitą wolność – nic, co nie jest Mną, nie ma dostępu do twej radości zjednoczenia ze Mną.
    – Co czynić, aby móc tak kochać?
    † Spełniać Moją wolę i trwać przy Mnie. Spełniać wolę w najdrobniejszych rzeczach, trwać przy Mnie uparcie, także wobec przeciwności zewnętrznych i pragnąć Mojej Miłości. Wszystko to zawarte jest w cnotach: wierze, nadziei i miłości. Oddawaj z ufnością twe serce, a napełnię je czystą Miłością. I bądź cierpliwa, i zawsze gotowa na przyjęcie swego Oblubieńca. Lubię przychodzić niespodziewanie. Czuwaj z nadzieją spotkania.

  17. mmm said

    cz. IV pt. 21.08.1987, godz. 6.30
    – Nie potrafię się powstrzymać, by nie zwracać uwagi ludziom, gdy nie podporządkowują się dyscyplinie.
    † Możesz, ale tylko wtedy, gdy nie będzie w tobie niechęci czy potępienia. Trzeba to robić z miłości do nich, by im pomóc, a nie dlatego, że tobie przeszkadzają. Serce powinnaś mieć czyste, pełne wybaczającej miłości niezależnie od ich zachowań czy reakcji.

  18. mmm said

    cz. IV czw. 20.08.1987, godz. 6.00
    – Pokazujesz mi, Panie, moje braki i słabości. Jak wiele zaniedbuję Twych łask i darów.
    † Przyjechałaś tu, by nauczyć się to dostrzegać i pragnąć zmienić. Pragnij i proś, chcę ci pomóc. To wszystko mieści się w postanowieniach z poprzednich rekolekcji. Wypisz je, jako wskazówkę twego postępowania oraz rachunku sumienia – każdego dnia i przed spowiedzią:
    – Dotrzymywać wierności w rzeczach małych:
    czas, stosunek do ludzi, dokładność i obowiązkowość w różnych czynnościach.
    – Trwać w Panu niezależnie od warunków:
    uświadamiaj sobie ciągle Moją obecność, pytaj o wszystko, oddawaj wszystko, rozmawiaj
    ze Mną ciągle.
    † Podczas tych rekolekcji będziesz się tego uczyła, aby to, co ci dałem, nie zostało zaprzepaszczone.
    Wczoraj dałem ci zrozumieć, jak wiele zaniedbałaś mimo, iż tak wiele ciągle otrzymujesz.
    Ez 34, 3 „Nakarmiliście się … lecz owiec nie paśliście”.
    † Dziś dokładnie przeanalizujesz swój stosunek do Mnie, odpowiadając na pytania, jakie ci postawię za pomocą Psalmu 23.
    1 J 1, 8 „Jeśli mówimy, że nie mamy grzechu, to samych siebie oszukujemy i nie ma w nas prawdy”.

  19. mmm said

    czw. 27.06.1991, godz. 21.05
    † Dziecko Moje, pamiętaj o tym, że wszelka żałość, nieżyczliwość, niecierpliwe i ostre odnoszenie się do bliźnich pochodzi od złego ducha. Wszelkie rozdrażnienie i niepokój także. Strzeż się tego, bo to znak, że uległaś wpływom kusiciela i zniewolona jest dusza twoja. Uciekaj wtedy w ramiona Matki i wzywaj Miłosierdzia Mego.
    Żyjesz w świecie i tu ciągle narażona jesteś na wpływ szatana, który cię śledzi i usiłuje wedrzeć się do duszy twojej. Twoje bezpieczeństwo jest we Mnie. I jest ono doskonałe, jeśli ufnie oddajesz się Mojej prowadzącej cię Miłości. Uległa bądź wobec woli Mojej. Każdy odruch buntu i samodzielności to także tchnienie piekła, które cię dosięgło, bo to znak, że Mi nie ufasz. Że bardziej pokładasz nadzieję w sobie niż we Mnie.
    Maryja jest nie tylko twoim Wzorem. Ona jest przy tobie, by pomagać ci stawać się coraz bardziej otwartą na Moje prowadzenie i przemianę serca twego.

  20. mmm said

    pt. 26.04.1991, godz. 15.00
    † Najwięcej zagrożeń posiada człowiek w samym sobie. Sytuacje zewnętrzne to wydobywają, byś dostrzegła i w pokorze zwróciła się do Mnie o pomoc, abym uwolnił cię z grzechu i zła, które tkwią w głębi twej duszy. Raduj się, gdy na światło dzienne wydobywa się to, co jest nocą twej duszy. W Moim świetle noc znika.Sytuacja trudna, zwłaszcza przychodząca znienacka, obnaża stan twojej duszy: dobro lub zło, jakie w niej tkwi. Konieczne są więc w twym życiu sytuacje, w których poznasz prawdę o sobie. A poznajesz ją po to, byś oddawała Mi to, co jest twoją słabością, i abym Ja mógł przemieniać cię, oczyszczając twą duszę z brudu i ran grzechu pierworodnego.

  21. mmm said

    9.03.1991, godz. 8.45
    Podczas XIII Stacji Drogi Krzyżowej
    † Człowiek rodzi się po to, aby przejść drogę krzyżową oczyszczenia swej skażonej grzechem natury. I niesie krzyż – znamię swej grzeszności. Krzyż będący skutkiem własnego egoizmu – zaślepienia egoizmem szukającym ciągle siebie samego zamiast Boga. I idzie pod górę, ku swemu przeznaczeniu, by osiągnąć obiecane mu uwolnienie – o ile idzie za głosem Boga. Wysiłku to wymaga i zaparcia się swojej egoistycznej natury. A im wyżej, wysiłek musi być większy, bo oczyszczenie jest głębsze, sięgające coraz bardziej jądra duszy zranionej grzechem.
    Śmierć egoizmu – który jest krzyżem człowieka – uwalnia od tego, co św. Paweł nazwał cielesnością. Wtedy jest dopiero zdjęcie z krzyża, gdy wszystko, co cielesne jest martwe. Gdy nie ma już żadnych pragnień dotyczących siebie samego, a gdy jest tylko pragnienie Boga obejmujące cały świat. Zdjęcie z krzyża w ramiona Matki, która jest Matką czuwającą przy człowieku w jego pielgrzymce do Nieba.
    Podczas XIV Stacji
    Ostateczne uwolnienie od tego, co cielesne, co przychodzi od grzesznej natury i czego ona pożąda od świata. Powrót do świata, by zbawiać, obdarowując Bogiem – Miłością, z którym stanowi się Jedno. I to jest już Zmartwychwstanie –Stacja XV. A raczej pierwsza Nowej Drogi, która już nie jest Drogą Krzyżową ale drogą Wolności w Zmartwychwstaniu z Chrystusem.
    Mt 1, 21b „… On bowiem zbawi swój lud od jego grzechów”.

  22. mmm said

    cz. IV śr. 29.07.1987, godz. 22.25
    – Zbyt wiele było dziś słów. Wybacz ten grzech gadulstwa.
    † Bądź bardziej roztropna. Lepiej mówić to, co rzeczywiście trzeba. To znaczy: co jest dla kogoś przydatne i ubogacające. Mówić tylko po to, by zakłócać ciszę lub eksponować siebie, nie warto. Jeśli nawet coś jest dla ciebie istotne, ale dla kogoś niepotrzebne – trzeba powstrzymać się od przekazywania, bo po co? Twych słuchaczy może to nużyć, zabierać czas, zakłócać skupienie na czymś ważniejszym.
    Powściągliwość w słowach jest bardzo cenna. Słowa powinny być wypowiadane celowo i służyć dobru. Równie bardzo, jak słowa, trzeba kontrolować myślenie. Myśli, które nie wnoszą nic dobrego usuwać i nie dopuszczać – oddawać Mi natychmiast. Szatan chętnie włącza się w niekontrolowane myślenie, by inspirować i zakłócać harmonię duszy.
    Dobrze jest oddawać Mi swoje myśli i wypowiadane słowa, abym Ja je kształtował. Rób to, będzie ci łatwiej trwać we Mnie.

  23. mmm said

    pt. 1.02.1991, godz. 23.05
    † Świętość to przyjęte cierpienie z miłości do Boga i braci.

  24. mmm said

    ” cz. IV wt. 28.07.1987, godz. 9.30
    – Wspomagaj mnie, mój Aniele Opiekunie w tej modlitwie, kształtuj moje myśli i otwieraj serce na miłość Pana.
    ○ Czuwam nad tobą zawsze. Ale moja opieka jest o wiele skuteczniejsza, gdy o nią prosisz i jej oczekujesz.
    – Chciałabym Ci dobrze służyć, Panie, ale chyba źle to robię.
    † Wystarczy pragnienie – wtedy wszystko Ja robię. A gdy oddasz Mi swoją wolę, ponoszę także odpowiedzialność za ciebie i za wszystko, co czynisz. Aby ta odpowiedzialność mogła być całkowita, potrzebne jest twoje całkowite oddanie powtarzane w sercu z chwili na chwilę. Obecnie tylko droga dziecięcego oddania uchronić może wiele ludzi od agresji szatana, który rozszerza swe panowanie nad światem. Dlatego teraz tą drogę ukazałem ludziom. Dawniej bardziej potrzebne były długotrwałe ćwiczenia ascetyczne. Teraz nie ma na to ani czasu, ani warunków ze strony świata. Trzeba rzucić się w Moje ramiona – a Ja powoli będę przemieniał, chronił i prowadził. Nie ma czasu na własne o wiele wolniejsze wysiłki i ćwiczenia.
    Każda droga, jaką daję ludzkości jest na określony czas. Potem daję inną, bardziej odpowiednią. Nie trzeba trzymać się kurczowo tego, co było doskonałe kiedyś. Lepiej rozpoznawać znaki czasu i poddawać się Moim aktualnym inspiracjom. Mój Kościół wiele zawinił przez swój schematyzm i konserwatyzm. Często na siłę muszę przełamywać zasiedziałość w starych formach, już mało przydatnych.
    Nadchodzi nowy czas. To, co dzieje się obecnie z mocy Mojego Ducha, jest zalążkiem. Jest embrionem, który żyje w łonie starych form i jest mu w nich coraz ciaśniej, bo rośnie.
    Będzie ból porodu. Ból oczyszczenia i pojawienia się nowego, doskonalszego współżycia ludzkości ze Mną. Wielu przygotowuję do tego i wiele Moich wskazań zostało zapisanych Mojego Słowa przekazanego światu.
    – Dlaczego do mnie mówisz o tym, przecież nikomu tego i tak nie przekażę.
    † Skąd wiesz? Jeśli będzie trzeba, ujawnię twoje zapiski. Prowadź je nadal. Potem dam ci czas na ich uporządkowanie.
    Kol 4, 17b «Uważaj, abyś wypełnił posługę, którą wziąłeś od Pana».

  25. mmm said

    cz. IV Niedz. 26.07.1987, godz. 23.30
    – Zadzwonił ktoś, by powiedzieć, że są ludzie, którzy wyrażali ostre pretensje (Aleksandra podczas rekolekcji w O.) o to, że przekazywałam Twe ostrzeżenia. Czy źle robiłam?
    † Dam ci Słowo z Pisma.
    Ez 33, 1-9 Prorok stróżem Izraela „Pan skierował do mnie te słowa: «Synu człowieczy, przemów do swoich rodaków i powiedz im: Jeśli na jakiś kraj sprowadzam miecz, a jego mieszkańcy wybiorą sobie jakiegoś męża i wyznaczą go na stróża, on zaś widzi, że miecz przychodzi na kraj, i w trąbę dmie, i ostrzega lud, ale ktoś, choć słyszy dźwięk trąby, nie pozwala się ostrzec, tak że miecz nadchodzi i zabija go, to on sam winien jest swej śmierci. Dźwięk trąby usłyszał, nie dał się jednak ostrzec; niech spadnie na niego wina za własną śmierć. Tamten jednak, kto przestrzegł, ocalił samego siebie. Jeśli jednakże stróż widzi, że przychodzi miecz, a nie dmie w trąbę, i lud nie jest ostrzeżony, i przychodzi miecz, i zabija kogoś z nich, to ten ostatni porwany jest wprawdzie z własnej winy, ale winą za jego śmierć obarczę stróża. Ciebie, o synu człowieczy, wyznaczyłem na stróża domu Izraela po to, byś słysząc z mych ust napomnienia przestrzegał ich w moim imieniu. Jeśli do występnego powiem: «Występny musi umrzeć» – a ty nic nie mówisz, by występnego sprowadzić z jego drogi – to on umrze z powodu swej przewiny, ale odpowiedzialnością za jego śmierć obarczę ciebie. Jeśli jednak ostrzegłeś występnego, by odstąpił od swojej drogi i zawrócił, on jednak nie odstępuje od swojej drogi, to on umrze z własnej winy, ty zaś ocaliłeś swoją duszę”.
    Ez 33, 7 „Ciebie, o synu człowieczy, wyznaczyłem na stróża domu Izraela po to, byś słysząc z mych ust napomnienia przestrzegał ich w moim imieniu”.
    † Błogosławieni, którym ludzie urągają dla Imienia Mego.

  26. mmm said

    pon. 7.01.1991, godz. 11.20
    † W trojaki sposób ludzie reagują na sytuacje trudne zawierające element zła i bólu:
    – odpowiadają buntem i złością,
    – uciekają,
    – przyjmują w duchu ekspiacji w jedności ze Mną i ofiarują swoje cierpienie za bliźnich – szczególnie za tych, którzy są przyczyną ich cierpienia.
    Ta trzecia droga prowadzi do zbawienia wszystkich uczestników cierpienia: tych, którzy je zadają i tych, którzy przyjmują, I jest drogą pozbawioną egoizmu i pragnienia zemsty. Jest drogą czystej miłości – Moją Drogą. Kto pragnie być Moim uczniem i Moim apostołem, musi przyjąć tą trzecią drogę walki ze złem. To droga walki ze złem przede wszystkim w sobie – a poprzez to, także ze złem przychodzącym z zewnątrz jako próba. Zło docierające z zewnątrz dopuszczane jest w celu ujawnienia twego wewnętrznego zła, którego nie chcesz dostrzec.
    Wszędzie i zawsze jesteś posyłana, aby modlitwą i cierpieniem ofiarowanym za dusze ludzkie zbawiać je i ratować ten świat od zagłady.

  27. Hoplita said

    Jest 395 komenatrzy napisze jeszcze 5 zeby bylo rowne 400

  28. Hoplita said

    Teraz jest 396 jeszcze 4

  29. Hoplita said

    Jeszcze 3 i bedzie 400

  30. Hoplita said

    Jeszcze 1 po ktos mnie ubiegl

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
