Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Polska gospodarka pracuje na rzecz Niemiec. My nie możemy być bogatym krajem. Bogate są Niemcy.

Posted by Dzieckonmp w dniu 14 Styczeń 2016

Bardzo ważny wywiad żeby zrozumieć o co chodzi. Gdyby nie było Trybunału Konstytucyjnego znalazł by się inny pretekst by uderzyć w polski Rząd. Tak przez tyle lat nas doili a ludziom brakowało na chleb.

jakubiakNiemcy muszą zejść na ziemię. Niemcy muszą się nauczyć żyć na normalnych zasadach w Polsce. Nie lękajcie się sąsiedzi, w Polsce nie będziecie płacić specjalnych podatków, tylko takie, jakie płacą Polacy. I nie ma w tym niczego dziwnego

— mówi w rozmowie z portalem wPolityce.pl Marek Jakubiak z klubu Kukiz‘15.

wPolityce.pl: Bardzo popularne stało się Pana głośne przemówienie, w którym mówił Pan o gospodarczym podłożu sporu na linii Bruksela-Warszawa. Komisji Europejskiej wcale nie chodzi o obronę demokracji i państwa prawa?

Marek Jakubiak: Mówi Pan o głośnym przemówieniu, a przecież żadne media tego nie puściły… Co jest z tymi mediami w Polsce? Mówimy o bardzo ważnych sprawach. Każde wystąpienie, które przybliża nas do prawdy, jest ważne. Dojście do prawdy o tym, dlaczego media niemieckie czy europejskie milczały na temat setek ataków na kobiety w Niemczech, jest ważne. Jeśli moja wypowiedź przybliża nas do zrozumienia z czym mamy do czynienia, sądziłem, że przebije się do mediów. To, co powiedziałem, jest dziś cytowane przez wszystkich polityków prawicowych. Ciekawe, że przez media nie. Media nie są jak kiedyś, TVP została zmieniona, są tam inni ludzie. Widać jednak ten sam problem. Gdy ktoś mówi coś przeciwko Niemcom, wszyscy milczą. Co jest?!

Sprawa wpływów niemieckich jest ważna dla oceny zjawiska europejskich ataków na Polskę?

Niemcy są w Europie dominantem. Cała reszta Unii to są wasale. Jednak trzeba mieć świadomość, że ci wasale pracują na rzecz Niemiec i na ich potęgę. Polska gospodarka, przez to, że Niemcy są u nas mocno zaangażowani, pracuje na rzecz Niemiec. To, że w Polsce produkowane są części mercedesów, że w Polsce produkowane są tapicerki, wiązki elektryczne itd., że w Polsce są fabryki siemensa i wielu innych firm z Niemiec, oznacza dla nich korzyści, a dla nas sytuacje patologiczną.

Dlaczego?

Bowiem oni w Polsce płacą pracownikom 1800 złotych, zaś u siebie muszą płacić 3 tysiące euro. Oni na tej nierówności, na pozycji ekonomicznej Polski biją kasę. I to potężną. Nikt w Polsce nie dopuści do takiego rozchwiania finansów, by można było ludziom płacić tyle co w Niemczech. Niemcy są tym niezainteresowane. To zależy od układu finansowego i podatków.

Jak to działa w praktyce? Jak to wpływa na polską sytuację?

Tania siła robocza ma być w Polsce. Tania siła robocza jest potrzebna Niemcom i ona jest u nas. My mamy zaś żyć jedynie z tych podatków, które płacą Polacy. To ma nam starczyć. My nie możemy być bogatym krajem. Bogate są Niemcy. I to  wystarczy…

Skoro mamy tak niekorzystną współpracę gospodarczą z Niemcami, to zmiana polityczna w Polsce – dominacja prawicy w parlamencie – musi się w Berlinie jawić jako zagrożenie.

Nie, tu nie chodzi o zagrożenie. Niemcy muszą po prostu zejść na ziemię. Niemcy muszą się nauczyć żyć na normalnych zasadach w Polsce. Nie lękajcie się sąsiedzi, w Polsce nie będziecie płacić specjalnych podatków, tylko takie, jakie płacą Polacy. I nie ma w tym niczego dziwnego.

To gdzie tu zmiana?

Niemieckie firmy są obecnie pozwalniane z podatków, żyją w specjalnych strefach ekonomicznych, są zwalniane z podatków od nieruchomości, mają preferencje w podatkach. Wiadomo, że najmniej CIT-u płacą zachodnie firmy, w 90 procentach niemieckie.

Polska jest zatem skazana na konflikt w Europie? Skoro Niemcy bronią swoich interesów ekonomicznych…

Polska nie powinna w ogóle używać wojennej retoryki. Powinniśmy robić swoje, powinniśmy uprościć podatki. Zachwiać hegemonią niemiecką można właśnie podatkami. Tylko i wyłącznie. Nie powinniśmy ich komplikować, bo to daje możliwość drenowania pieniędzy z budżetu państwa. Proste podatki działają odwrotnie, i dlatego nie może być w Polsce prostych podatków. Powinniśmy jednak taki system mieć.

O jakim modelu Pan mówi?

O prostym liniowym podatku, bez żadnych odpisów. Każdy przedsiębiorca, który ma przychód niech płaci 1 proc. podatku. Co to za biznes, który ma mniejszą rentowność niż 1 procent? Taki podatek, przy zlikwidowaniu CIT, sprawi, że Niemcy będą musieli podatki u nas płacić. A sądzę, że firmy spekulacyjne w Europie działające we Francji, Niemczech, Szwajcarii, Luksemburgu przejdą do Polski. Tu będą miały lepsze warunki, będą płacić tylko jeden podatek i do widzenia.

Stać nas na taki system?

Oceniam, że taki system spowodowałby, że wpływy do budżetu byłyby wyższe o ok 70 mld przychodu więcej.

Kto dziś gruntuje ten patologiczny stan w Polsce, ten zły system blokujący nasz rozwój?

Szkodniki byłe…czyli PO. Będziemy jednak pracowali, liczę, że z PiS-em, by maksymalnie uprościć podatki. W Europie nikt się jeszcze nie zdecydował na taki krok. My, Polacy jesteśmy jednak znani z tego, że się nie boimy. Jeśli uprościmy podatki to Europa będzie miała problem, nie my.

Rozmawiał Stanisław Żaryn

wpolityce.pl

Odpowiedzi: 182 to “Polska gospodarka pracuje na rzecz Niemiec. My nie możemy być bogatym krajem. Bogate są Niemcy.”

  1. TadeuszTT said

    Wiem, jak telewizja kłamie!
    Bogu niech będą dzięki za pokazanie prawdy, o której ja i tak wiedziałam.Jednak 80% ludzi biednych i naiwnych nabierało się na te kłamstwa.

    http://www.gloria.tv/media/QwqugE1CCSB

  2. szafirek said

    „Kiedy mnie trochę lęk ogarnął, że mam tak długo być poza Zgromadzeniem sama, Jezus mi powiedział: Nie będziesz sama, bo ja jestem z tobą zawsze i wszędzie; przy sercu moim nie bój się niczego. Sam jestem sprawcą wyjazdu twojego. Wiedz o tym, że oko moje śledzi każdy ruch serca twego z wielką uwagą. Biorę cię na tę osobność, abym sam kształtował serce twoje według przyszłych zamiarów swoich. Czego się lękasz? Jeżeli jesteś ze mną, kto się ośmieli dotknąć ciebie? Jednak cieszę się niezmiernie, że mi mówisz swoje obawy. Córko moja, mów mi o wszystkim tak prosto i po ludzku, sprawisz mi tym wielką radość; ja cię rozumiem, bo jestem Bogiem – Człowiekiem. (198) Ta prosta mowa serca twojego milsza mi jest aniżeli hymny układane na cześć moją. Wiedz, córko moja, że im mowa twoja jest prostsza, tym więcej mnie pociągasz ku sobie. A teraz bądź spokojna przy sercu moim, połóż pióro, a szykuj się do wyjazdu.Dz.(797)
    9 XII 1936. Dziś rano wyjechałam na Prądnik. Odwiozła mnie siostra Chryzostoma. Mam separatkę sama jedna, zupełnie podobna jestem do karmelitanki. Kiedy odeszła siostra Chryzostoma i pozostałam sama, pogrążyłam się w modlitwie, oddając się w szczególną opiekę Matce Bożej. Ona jedna jest zawsze ze mną, Ona, jak dobra matka, patrzy na wszystkie przeżycia i wysiłki moje.Dz.(798)
    Nagle ujrzałam Pana Jezusa, który mi powiedział: Bądź spokojna, dziecię moje, widzisz, że nie jesteś sama. Serce moje czuwa nad tobą. Jezus napełnił mnie siłą w stosunku do pewnej osoby, czuję moc w duszy.Dz.(799)

  3. OSTOJA said

    Zbrodniczy spisek w licealnej klasie! TVN zajmuje się „kontrowersyjną”… gazetką szkolną

    TVN zajął się „kontrowersyjną” gazetką w jednej z wrocławskich szkół. Dlaczego? Otóż znalazły się na niej hasła „Stop islamizacji Europy narodów”, „Nie jaram się Zachodem” a także… „Nie oglądam TVN” czy „Nie czytam Gazety Wyborczej”!

    Oburzenie stacji wywołało także hasła „Od urodzenia Wielka Polska”, „Dumny z pochodzenia”. „Były też mapy hitlerowskich Niemiec i Unii Europejskiej z dopiskiem Znajdź 10 szczegółów, którymi się różnią” – alarmuje stacja. Dyrektor XVII liceum ogólnokształcącego we Wrocławiu tłumaczy TVN, że o gablocie nie wiedział. Według odpowiedzialnej za gazetkę nauczycielki, prezentowane w niej treści zostały podmienione. Doszło do głupiego żartu.

    http://wirtualnapolonia.com/2016/01/15/zbrodniczy-spisek-w-licealnej-klasie-tvn-zajmuje-sie-kontrowersyjna-gazetka-szkolna/

    To jest pocieszające, mądrą mamy młodzież, nie ma się co bać przyszłości.

    • Józef Piotr said

      Dlaczego Rodzice tych normalnych dzieci nie występują głośno w ich obronie ?
      I nie dają odporu TVN-owi ?
      Czy o tej akcji TVN wie Rząd PiS-u ?
      W oibronie tych dzieci powinno stanąć społeczeństwo0 !!

      Tak było przecież we WRZEŚNI ??

    • OSTOJA said

  4. Józef Piotr said

    ZOBACZCIE !!! Oto jest los Europy !!

    • Dana said

      Kultura islamu wysoko ceni poniżanie białej kobiety

      Skoro muzułmanie tak wysoko cenili honor własnych niewiast i tak bardzo boleli nad ich pojmaniem przez niewiernych, to równie wysoko cenili poniżeniu wroga poprzez zbrukanie jego kobiet.

      W Egipcie gwałty to NORMALNOŚĆ. Czy tego chcemy w Europie? W Egipcie gwałty to NORMALNOŚĆ. Czy tego chcemy?
      I tak było od początki islamu. Biała chrześcijańska nałożnica była najwartościowszym i najbardziej poszukiwanym łupem wojennym przeznaczonym jedynie dla wybrańców. Pojmane Europejki najczęściej (w stanie nietkniętym) wysyłane były do samego sułtana, który część z nich brał do własnego haremu, część ofiarowywał zasłużonym oficerom lub dostojnikom, część zaś wysyłał do innych arabskich władców jako najbardziej wykwintny prezent

      http://www.fronda.pl/a/kultura-islamu-wysoko-ceni-ponizanie-bialej-kobiety,27901.html

      Nic ich nie powstrzyma przed gwałtami europejek może tylko groźba amputacji przyrodzenia.

      Nikt nie broni honoru białej kobiety .

  5. Józef Piotr said

  6. TadeuszTT said

    Coś dla Admina;
    Sąd w Szamotułach uznał dziś b. opozycjonistę, właściciela domeny Wikiduszniki.pl Andrzeja Radke za wydawcę prasy oraz winnego niezarejestrowania tytułu prasowego. Działający od lutego 2012 r. blog Wikiduszniki.pl komentował działalność gminy i ówczesnego wójta.

    http://wiadomosci.onet.pl/poznan/wielkopolskie-sad-uznal-blog-wikiduszniki-pl-za-niezarejestrowany-tytul-prasowy/d0rg8h

  7. Dana said

  8. mentronik said

    Nie wiem smiac sie czy plakac

  9. TadeuszTT said

    Od 29 stycznia w polskich kinach można oglądać film „Bernadetta. Cud w Lourdes”. To wyjątkowa produkcja o objawieniach maryjnych, które odmieniły życie tysięcy ludzi. Twórcy filmu pozostali wierni realiom historycznym, a sama postać Bernadetty została zbudowana w oparciu o dzieła ojca Laurentina, najwybitniejszego znawcy tematyki Lourdes. Film został nagrodzony na festiwalu Filmów Religijnych w Rzymie.

    http://www.pch24.pl/bernadetta–cud-w-lourdes-juz-wkrotce-w-kinach–zobacz-zwiastun-filmu-,40568,i.html

  10. Józef Piotr said

    • krystynka said

      Tak III wojna światowa, która już trwa, to starcie sie świata ciemności ze swiatem swiatłości. ISIS to żołnierze szatana, my ludzie wierzacy, dzieci Boga zywego jestesmy nie tylko żołnierzami ale husarią zaprawiona w boju postami i modlitwa, a naszą bronia jest różaniec !!!! Ziemia Polska jest non stop skrapiana kropidłem, kadziłem i modlitwą, które to oczyszczaja naszą Ojczyznę , stanowiąc mur, barierę nie do przekroczenia dla zła. Świat niewidzialny dla naszych oczu wiele by powiedział, co nasi swieci, prorocy i aniołowie robią dla nas, chociaz ich nie widzimy. I po zdaniu sobie sprawy z powagi z obecnej sytuacji powinnismy dzień i noc dziękować Trójcy Przenajświetszej i Matce Naszej za opiekę oraz całemu niebu,za pomoc i to, że mieszkamy własnie w Polsce,tej warowni Bożej , jesteśmy ostatnim bastionem wiary na świecie !!!

      • Magda 2 said

        Swięte słowa Krystynko. Ja od jakiegoś czasu dziękuje Bogu, że mieszkam w Polsce. Lekko nie jest, ale coraz bardziej doceniam „naszą ojczystą biedę”. To prawda, że w Polsce jest jeszcze naprawdę żywa wiara. Być może w jednym z niewielu miejsc na świecie. Wytrwajmy w modlitwie i postach.

        • krystynka said

          Madziu ja teraz dopiero widze, dlaczego Bóg tak o mnie walczył abym została w Polsce. W Niemczech byłabym stracona pewnie juz dawno, wchłonełaby mnie konsumcja, kasa, blichtr swiatowy, a co z moim zyciem wiecznym ? pewnie byłoby zagrożone. Parę dni temu rozmawiałam z młoda Polka, która juz uciekła z Niemiec do Polski, decyzje podjeli przed Bozym Narodzeniem, spakowali się i z synkiem wrócili do rodziców na wies. Zyja na razie z oszczędnosci, szukaja pracy, ale powiedzieli, że prawda co sie dzieje za Odra jest o wiele gorsza niz podaja media. Też przyznała, że Polacy na pewno bedą wracac, oby zdązyli wrócić cali i zdrowi.

        • bozena2 said

          O Polsce Krzysztof Tarasiewicz: TERAZ NIE WOLNO WAM SIĘ COFNĄĆ ANI O KROK!https://www.youtube.com/watch?v=dQqPJfg-wKI

        • Ewa said

          Magda2 powiedzialas – Być może w jednym z niewielu miejsc na świecie. Nie byc moze a na pewno. Moj syn trzy razy pojechal specjalnie do Polski aby zapoznac sie z wiara Polakow i stwierdzil: Gdyby zachod mial polowe tej wiary, ktora maja Polacy to bylby swiety.

    • Dana said

      Niemcy jako naród się starzeją ,a Niemieckie kobiety nie chcą rodzić dzieci.Może to chodzi po głowie Merkel tak jak dawniej niemieckim wodzom , że kobiety miały rodzić przyszłych żołnierzy masowo.

  11. Józef Piotr said

    http://mediumpubliczne.pl/2015/08/emerytowany-szef-dia-michael-flynn-przyznaje-ze-powstanie-isis-bylo-decyzja-stanow-zjednoczonych/

  12. Józef Piotr said

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
