Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Matka Boża ogłasza moblilizację

Posted by Dzieckonmp w dniu 17 Styczeń 2016

Odpowiedzi: 42 to “Matka Boża ogłasza moblilizację”

  1. Tb 13, 18: Bramy Jerozolimy rozbrzmiewać będą pieśniami wesela, a wszystkie jej domy zawołają: „Alleluja, niech będzie uwielbiony Bóg Izraela!” I błogosławieni będą błogosławić Imię święte na wieki i na zawsze.

  2. Dzieckonmp said

    Debatę w PE pomyślano jako lincz na B. Szydło – polska premier nie będzie miała prawa się wypowiedzieć

    O skandalu poinformowała poseł Krystyna Pawłowicz: B.Szydło nie będzie mogła bronić działań Polski, swego rządu, działań Sejmu, bo dla Premiera polskiego rządu NIE PRZEWIDZIANO możliwości WYSTĄPIENIA w tej „debacie”!!! Choćby po to, by odniosła się do zarzutów.

    „Pani Premier Beata Szydło będzie obecna we wtorek 19 stycznia na posiedzeniu Parlamentu Europejskiego, na którym ma być omawiane (z inicjatywy PO, PSL i ich politycznych kolegów) rzekome łamanie demokracji przez nowe władze polskie, tj. przez PIS” napisała Pawłowicz na swoim profilu na facebooku.

    „Niestety, na dowolne wymysły i zarzuty (czyt. powtarzanie kłamstw Gazety Wyborczej) europejskiego lewactwa,które w czasie tej „debaty” będzie atakować Polskę, Premier Szydło NIE BĘDZIE MOGŁA odpowiedzieć” nie kryła oburzenia, podkreślając, iż w debacie nie przewidziano głosu polskiej premier, nie dając jej tym samym możliwości odniesienia się do zarzutów i ewentualnych kalumnii, których – sądząc po ostatnich wypowiedziach opozycji – będzie zapewne niemało.

    „I to są właśnie te „unijne standardy demokracji” i szacunek dla suwerennych przecież,”równych”Państw członkowskich,które w Unii dowolnie oskarżane NIE mają prawa do obrony i wyjaśnień” skwitowała Pawłowicz, apelując, aby oglądać transmisję z tego posiedzenia, jeżeli jakakolwiek będzie.

    „Poznawajmy prawdziwe oblicze totalitarnej,niedemokratycznej Unii” dodała.

    • Józef Piotr said

      Wygląda na to że żarty się skończyły a wraz z tym dalsze rozmowy tłumaczące o dobrej kondycji polskiej demokracji nie mają sensu. Ci SSmani dobrze o wszystkim wiedzą ale wchodzą na nowoczesna ścieżkę wojenną. Właśnie zniszczli pomnik w Szczecinie ( jako prowokacja.)

      W tej sytuacji nie lepiej byłoby odpuścić Brukselę i udać się do Putina na sąsiedzką wizytę tak jak to zrobił w swoim czasie ORBAN ??
      Można to zrobić tuż po wizycie w Brukseli ?
      Od 2012 roku Putin rzekomo odszedł od współpracy z NWO

      Bo co jeszcze można wymyśleć ?

      • krystynka said

        Teraz to ja bym biegusiem wprosiła sie do Putina chociaż na małą filiżanke herbatki, a co tam straszak w kazdej postaci jest dobry!
        I wcale to nie jest smieszne, obiad z Orbanem tak nie da poczucia sytosci jak ta mała herbatka.

        • krystynka said

          No to parzmy sobie i na wzajem juz nie herbatke ale kawe zbozową. Z różancem, Pismem Świętym w sercu, na kolanach przed Tabernakulum w kontemplacji błagajmy Trójcę Przenajświetszą i naszą Matkę o opieke i pomoc a także aniołów i wszystkich świetych. Bo któż jak Bóg !!!!

      • Dzieckonmp said

        Nigdy do Putina. Nie ma do kogo iść. Został nam tylko Bóg.

        • Ewa said

          I w to trzeba uwierzyc i do konca zaufac, zaufac.

        • Magda 2 said

          Święte słowa Adminie. Ja już dawno stwierdziłam, że nie ma co zbytnio opierać się na innych ludziach. To są tylko ludzie. My mamy opierać się TYLKO na Bogu. On nigdy nie zdradzi, nie zwątpi i nie pomyli się.

        • bozena2 said

          Święte i natchnione słowa panie Adminie.

        • bozena2 said

          Kochani zapytałam sekretariat intronizacji o Intronizację, oto co otrzymałam.
          >
          > Szanowni Państwo proszę o odpowiedź, czy rzeczywiście zgodnie z zapewnieniami Episkopatu Polski możemy my zainteresowani i omadlający tę sprawę mieć nadzieję, że dokona się intronizacja Chrystusa na Króla Polski? Czy to tylko czcze gadanie? Bardzo pragniemy jako wspólnota modlitewna o tym wiedzieć, aby podjąć może kolejne kroki tej inicjatywy. Z poważaniem Bożena.

          Szczęść Boże!
          Episkopat zapowiedział Intronizację na 19 listopada.
          Przygotowywane są odpowiednie dokumenty.
          Ufamy, że Intronizacja odbędzie się.
          Na pewno potrzeba nadal dużo modlitwy w tej sprawie, i bardzo o nią prosimy.
          Pozdrawiam serdecznie
          Barbara

        • kpiz said

          To jest coś takiego jak sekretariat intronizacji? Czy to nie powinno się nazywać Rada Regencyjna?

      • cox21 said

        Putin to taki sam mason jak i ten cały ,,zachód”.

        • Anzelmik said

          Co za bzdury ???
          Putin nie ma nic wspólnego z masonami.
          Putin znacjonalizował bank Rosji i za to został , podobnie jak my , teraz , ukarany zmasowanym atakiem gospodarczym i obniżeniem wartości rubla.
          Ze strony Putina nie spotkało by tyle złego , co spotka teraz Polskę ze strony UE ( Izrael – banki ).
          Putin szanuje swoich przyjaciół i im pomaga.
          Nam nikt nie pomoże bo teraz walczymy i z UE i jesteśmy wrogo nastawieni do Rosji.
          Jedynym naszym przyjacielem są Węgry i Słowacja.

        • Dzieckonmp said

          Anzelmik widać że nie kończyłeś żadnych szkół politycznych, ani też nie poświęciłeś czasu by w tym temacie zdobyć wiedzę. Takie bzdury opowiadać że Putin za znacjonalizowanie banku został ukarany atakiem gospodarczym albo że Putin szanuje swoich przyjaciół to trzeba mieć tylko wiedzę propagandową.
          Każdy kto poświęci 2 godz dziennie na studiowanie świata polityki i geopolityki doskonale wie za co jest atak gospodarczy na Rosję i nie chodzi o żaden bank znacjonalizowany. Tu chodzi o wielkie sprawy.

        • barbara said

          //www.youtube.com/watch?v=pHFujN3K_B4

    • Dana said

      Szydło idzie jakby pod sąd tam też nie ma się prawa głosu.

    • Dana said

      Polska jest solą w oku UE.

    • Gloria said

      Skoro nie pozwolą się Pani premier się wypowiedzieć to nie powinna tam jechać. Po raz kolejny chcą debatować o Polsce bez naszej zgody. Polska to nie dziecko specjalnej troski, sama sobie poradzi.

  3. kpiz said

    Zaczęło się
    — Manhattan i Berlin odpalają bombę w Warszawie
    http://amerbroker.pl/?go=content&action=show&id=168

  4. Dzieckonmp said

    Kijowski zapowiada na FB demonstracje KOD. Na najbliższą sobotę.

  5. Dzieckonmp said

    Szef PSL się cieszy i mówi że kryzys złotego posprząta polską politykę przedterminowymi wyborami

    • Tomasz said

      PO-PSL-Nowoczesna powinniśmy traktować jak komunistów, jak zdrajców Polski. Mam nadzieję że jest taka świadomość w PiSie. Oleksy już mówił że „oni mają Polskę w d…”. Niestety trzeba to przyjąć do wiadomosci że częśc elit polskojęzycznych najwzyczajniej w świecie zdradza Polskę. Tak samo było przed rozbiorami. Tak samo było pół wieku temu…

    • Magda 2 said

      Chciałby. NIC z tego.

  6. Andrzej C said

    Reportaż. Liberalna Europa w obliczu inwazji

    • Andrzej C said

      Posłuchajcie proszę w/w fragmentu reportażu z TV Trwam aby przekonać się dlaczego powinniśmy wzmacniać naszą granice z Niemcami – o czym mówi mieszkający w Berlinie specjalista d/s bezpieczeństwa !!

  7. krystynka said

    Adminie w tytule powinno być Matka a nie marka, widzisz to ?

  8. Znawca 2012 said

    W TVP 1 dnia 17.01.2016r w programie dla dzieci zaistnieli starsi bracia w wierze. Tfu……… Kiedy to się wreszcie skończy. Co na to podszyci biskupi. Parchaci nie odpuszczają Tłuką dzieciom dziury w mózgu. Dlaczego w tych programach nie ma, że bracia w wierze wreszcie uznali Pana Jezusa i Pana Boga w Trójcy oraz niepokalane poczęcie N.M.P. i przeszli zgodnie z prawda na katolicyzm a jarmułki, pejsy i kapeluszy czarne zniknęły na zawsze. Tfu….. To nie idzie oglądać. My dla parchatych jesteśmy gojami, których można bezkarnie okradać i oszukiwać jak zwierzęta.. Jeszcze raz tfu….. Co należy mówić dzieciom pa takim programie?!!! To ja byłem jako jeden jedyny raz w synagodze na Pl.Grzybowskim przy naprawie lodówki u nich w 1970r. Nie wspomnę co parch do mnie mówił…. a co ja mu odpowiedziałem!!!! Kiedy przestaną gadki o starszych braciach w wierze? Co?!!!!

    • Ja jako Katolik jestem kontynuatorem Starego Przymierza, utożsamiam się z Nim i szanuję Słowo Boga w Starym Testamencie jak i ludzi z Tym Słowem związanymi. Jest wielu Żydów, którzy czują, że Jezus jest Mesjaszem, ale brakuje im odwagi, bo to oznacza po ludzku rewolucję życia, odrzucenie i wielki kryzys, którego boją się, boją się co to będzie, ale oni jak staną przed Bogiem i Jezusem, to od razu poproszą o Miłosierdzie, że byli głupcami, bo tak w sercu się przygotowują. Ewangelia św Mateusza jest dla nich napisana i oni bardziej rozumieją przez Nią Boga i Jezusa, niż nam wybranym się wydaje.
      Są też i inni…
      Żyd Żydowi nie jest równy, jak i Katolik Katolikowi i Polak Polakowi. Wśród Apostołów też znalazł się zdrajca.

      @Znawca 2012 – zaraziłeś się nienawiścią, przez tych co poniżają ludzi i traktują nas Katolików jako goje i w ten sam sposób im odpłacasz, oraz wszystkim innym w jednym worku. Jaki to przykład?

      Polecam poznać świat semicki, ich podziały, jedność kulturową i różnorodność, a nie tylko bazując na stereotypach przez naukę Talmudyczną wrzucać wszystkich do jednego worka.

      Zawsze są dwa podziały Dobro i zło, co więcej od złego pochodzi. Albo kochamy Boga, siebie i bliźniego, albo nie kochamy innego, siebie a co gorsza z Bogiem na języku.

  9. krystynka said

    Przypomniał mi się sen (kiedys zamieściłam na blogu), jak widziałam nadlatujące bombowce ze wschodu, to były Rosyjskie samoloty. Rozmawiałam z kilkoma osobami o zagrożeniach dla Polski i mówiłam o moim snie. Pamietam jak kolega powiedział,aha to Niemcy sa do Nas przyjaźnie nastawieni,nie grozi nam agresja z ich strony ? Absolutnie absurd ! odpowiedziałam, to,że ja to widziałam w śnie, to nie znaczy, że Polska jest bezpieczna, może byc to tylko taki znak, że agresja może byc z wielu stron, ale akurat w tym miejscu, gdzie ja mieszkam Rosja może na nas spuścic bomby, ale juz 5 kilometrów stąd moga znaleźć się np.Niemcy. Nie bądzmy naiwni jak dzieci, ja nie miałam nigdy snu, kto może zaatakować całą Polskę.

  10. Józef Piotr said

    A świnie odrywane od koryta znajdują sobie nowy sposób dojenia Polski
    Pod tą krową to przypadkiem nie jest ………………..(?)

  11. mentronik said

  12. mmm said

    ŚWIADECTWO” cz. IV czw. 27.08.1987, godz. 8.00
    – Czego oczekujesz dziś, Jezu?
    † Twojej gorącej wiary i pójścia za Mną, za Moim głosem, który cię wzywa i posyła. Powiedziałem ci już od czego to zależy: od wykonywania codziennych czynności, w myśl Mojej Ewangelii, od ciągłego, miłosnego trwania we Mnie – poddania się Mojej woli.
    Trwaj we Mnie, cierpliwie a cicho znoś i wykonuj to, co przychodzi, bo przychodzi ode Mnie, choć dane jest przez ludzi. Pragnienie Mojej Miłości uzdolni cię do wszystkiego i wypełni Mną.
    I wtedy twoje powołanie będzie się realizować wszędzie, gdziekolwiek się znajdziesz. A twoja wiara i modlitwa będzie owocować w ludzkich sercach.
    Módl się, Moje dziecko, w swym ofiarowaniu trwaj wiernie i ciągle je ponawiaj. Nadsłuchuj Mojego głosu. Światło wymaga paliwa. Tym paliwem jest rzetelnie spełniany trud codzienności i trwanie we Mnie. Moje Światło w tobie jest Moją mocą i chwałą, których wielkość jest w twojej wierności i Mojej łasce. Hojnie obdarzam dzieci oddane i wierne. Wielkie prawdy o sobie ujawniam tym, którzy przylgnęli do Mnie w miłości.

  13. cox21 said

    Walczymy znowu o wolność dla Mery Wagner http://www.citizengo.pl/pl/32066-petycja?dr=1468220::17a8b815c870f54a445cfc56c60afdbf&mkt_tok=3RkMMJWWfF9wsRojvKzOZKXonjHpfsX67%2BkuWK%2B0lMI%2F0ER3fOvrPUfGjI4FRMBkI%2BSLDwEYGJlv6SgFQ7DCMa9kw7gNXhA%3D

  14. JEHU said

    Dobry ten apel z – mobilizacją Maryi! Czy ktoś wie coś więcej? Gdzie można złożyć akces?? To już ostatnia walka i nie możemy być obojętni!

  15. ktoś said

    A to nie przypadniem o. Natanek jest suspendowany?

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
