Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Garabandal, Papież i Rosja

Posted by Dzieckonmp w dniu 5 Luty 2016

franciszek

cyrylMusze się z wami tym podzielić. Tydzień temu miałem o tym napisać w formie przypuszczenia (brakło czasu), ale gdy dziś zauważyłem że to się chyba spełni zaniemówiłem.

.

.

Franciszek udaje się w pielgrzymkę do Meksyku, zaś patriarcha rosyjski Cyryl jedzie na  Kubę. Zapewne wizyty w tych krajach tych osób w połowie lutego zadziwią świat.  Czy dojdzie do uleczenia  1000-letniej schizmy, która podzieliła chrześcijaństwo między Wschodem a Zachodem?
Każdy wie, że Franciszek jak sam powiedział jest papieżem niespodzianek. Jeśli zechce wprowadzić zmiany w swoim harmonogramie, to na pewno to zrobi.
Tą niespodzianką może być wyjątkowe spotkanie między Franciszkiem i Cyrylem patriarchą prawosławnego Kościoła w Moskwie i całej Rusi. Pierwsze spotkanie w historii pomiędzy głowami kościołów katolickiego w  Rzymie i  Prawosławnego, niespodziewane pod tropikalnym niebem na Kubie.
Właśnie wtedy, gdy Franciszek będzie  w Meksyku, Cyryl będzie na Kubie, gdzie został zaproszony osobiście przez Raula Castro w maju ubiegłego roku, podczas wizyty kubańskiego prezydenta w Moskwie.
Przy tej okazji, Raul Castro w drodze powrotnej z Moskwy zrobił przystanek w Rzymie  i spotkał się z Franciszkiem. Aby porozmawiać z nim o wizycie papieża na Kubę, zaplanowanego na wrzesień tego roku. Jest jednak prawdopodobne, że on również chciał porozmawiać z nim o swoich rozmowach z patriarchą Cyrylem oraz z prezydentem Rosji Władimirem Putinem.
O spotkaniu papieża i patriarchy Moskwy – który rządzi dwiema trzecimi z 200 milionów prawosławnych na świecie  mówi się od lat. Za każdym razem, wyobrażając sobie go na neutralnym gruncie, w miejscowościach takich jak Wiedeń czy Budapeszt. Ale nigdy wcześniej tak jak dziś spotkanie takie nie było postrzegane jako możliwe w najbliższej przyszłości.

 Jeśli dojdzie do tego spotkania, pierwszego spotkania w historii pomiędzy papieżem  Kościoła  Rzymskiego i Patriarchą Kościoła Prawosławnego, będzie to jasny znak bliskości wydarzeń zapowiedzianych w Garabandal.
 Słowa z Garabandal „Papież pojedzie do Rosji”, to możliwe  spotkanie papieża i patriarchy Rosyjskiego Kościoła może iść w tym kierunku.
To wydarzenie historyczne i unikalne zostało wskazane w Garabandal. Tak wiec wszyscy ufający w wydarzenia w Garabandal podnieście głowę i bądźcie dumni, bo wbrew wszystkiemu, zwycięstwo Matki Bożej z góry Karmel może być blisko.

To miało być tydzień temu opublikowane

Dziś:

Watykan: Papież i patriarcha Cyryl spotkają się 12 lutego na Kubie

Do historycznego spotkania papieża Franciszka i patriarchy moskiewskiego i całej Rusi Cyryla dojdzie 12 lutego na Kubie – ogłosił w piątek we wspólnym komunikacie Watykan i Patriarchat rosyjski. Spotkanie odbędzie się na lotnisku, w drodze papieża do Meksyku.

W komunikacie wyjaśniono: „Spotkanie będzie miało miejsce na Kubie, gdzie papież zatrzyma się w drodze do Meksyku i gdzie patriarcha będzie z oficjalną wizytą”.

Spotkanie, podkreślono, w trakcie którego dojdzie do prywatnej rozmowy, zakończy się podpisaniem wspólnej deklaracji.”To spotkanie zwierzchników Kościoła katolickiego i Rosyjskiej Cerkwi Prawosławnej, przygotowywane od dłuższego czasu, będzie pierwsze w historii i wyznaczy ważny etap w relacjach między dwoma Kościołami” – głosi nota.

Następnie dodano w niej: „Stolica Apostolska i Patriarchat Moskwy wyrażają pragnienie, by był to także znak nadziei dla wszystkich ludzi dobrej woli. Zachęcają wszystkich chrześcijan do żarliwej modlitwy, aby Bóg pobłogosławił to spotkanie, aby przyniosło dobre owoce”.

O możliwości spotkania papieża i patriarchy moskiewskiego i całej Rusi mówiono od lat 90, czyli od pontyfikatu Jana Pawła II i patriarchy Aleksego. Od początku zakładano, że do pierwszego spotkania dojdzie w neutralnym miejscu. Dopiero wtedy, uważano, możliwa będzie wizyta papieża w Moskwie.
fakty.interia.pl

Odpowiedzi: 375 to “Garabandal, Papież i Rosja”

  1. małgosia MK said

    Kardynał Scola chciałby muzułmańskich świąt w… katolickich szkołach?

    „Nie możemy zrezygnować z własnych tradycji. Ale nie możemy też nie zauważać i szanować tradycji innych. Jeśli dzieci z rodzin muzułmańskich szanują uczniów z rodzin katolickich czy protestanckich, to dlaczego nie dać im do zrozumienia, że w Italii jest miejsce dla takiego samego obchodzenia ich świąt, jak w ich ojczyznach?” – uważa kardynał Angelo Scola.

    http://www.pch24.pl/kardynal-scola-chcialby-muzulmanskich-swiat-w—-katolickich-szkolach-,41039,i.html

    To od razu powinien ogłosić islamizację Europy.
    Właśnie dlatego, że Italia ma tradycje katolickie a Przykazania Boże naszej świętej wiary katolickiej, jedynie prawdziwej i objawionej przez samego Boga, brzmi: Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną. Jeśli biskup chce rechrystianizacji Italii, to niech dłużej nie zwodzi swych owieczek tylko ogłosi publicznie swą apostazję.

  2. Wiesia said

    12.09.2012, 18:55 – KOMUNIZM, KTÓREGO SIĘ TAK DŁUGO OBAWIANO W ZACHODNIM ŚWIECIE JEST OBECNIE POTAJEMNIE PRZYGOTOWYWANY PRZEZ GLOBALNY SOJUSZ

    Moja szczerze umiłowana córko, zamierzam wziąć kraje chrześcijańskie w Moje Święte Ramiona, aby dać im siłę, gdyż cierpią z powodu nacisków na nie, aby Mnie odrzucić.
    Będą tak zaciekle zwalczać ich chrześcijaństwo, jak żadną inną religię.

    Inne religie nie będą prześladowane w taki sposób, jak Moi wyznawcy będą musieli cierpieć.
    Prawda Chrześcijaństwa może być poddawana w wątpliwość. Może być atakowana i będzie cenzorowana), ale jedna rzecz nigdy się nie zmieni.

    Jest tylko jedna droga do domu Mojego Ojca.
    Tą drogą jestem Ja, Jezus Chrystus,
    Zbawiciel ludzkości.

    Nie możecie przyjść do Ojca bez uznania Mojego istnienia.
    Prawda nie może być zmieniona bez względu na to jak będziecie próbowali jej zaprzeczyć.

    Kłamstwa wkrótce będą widziane takimi jakimi są w rzeczywistości. Wszystkie religie staną się jednym, gdy ludzie doświadczą prawdy.

    Przymierze Mojego Ojca, aby ponownie wysłać Mnie, Syna Jego jedynego, abym doprowadził całą ludzkość do Królestwa Mojego Ojca, teraz się wypełni.
    Gdy Prawda zostanie uwidoczniona wszyscy, którzy nadal będą mieli wątpliwości, będą kuszeni, aby się odwrócić.

    +++Błagam was, Moi uczniowie, powiedzcie im teraz Prawdę.
    Oni mogą nie słuchać, ale po Ostrzeżeniu będą.
    Bitwa wytoczona chrześcijaństwu już zaczyna szaleć.

    Wzywam wszystkich Chrześcijan, aby bronili swojego prawa do okazywania wierności Mnie, waszemu Jezusowi.

    Jeśli tego nie zrobicie, zduszą was i zmuszą do przyjęcia kłamstwa komunizmu.

    Komunizm, którego się tak długo obawiano w zachodnim świecie jest obecnie potajemnie przygotowywany przez globalny sojusz.

    Ci, którzy wśród waszych narodów, wykrzykiwali swój sprzeciw wobec tego, co nazwali okropnym reżimem, teraz zostaną zwolennikami komunizmu.

    Do tego czasu już będą kontrolować wszystko, co robicie, co jecie, ile zarabiacie, czy macie gdzie mieszkać czy nie, czy praktykujecie swoją religię czy nie.

    Nigdy się nie poddawajcie. Nigdy nie traćcie nadziei. Wasza siła będzie ważna w tym okresie ucisku. Modlitwa będzie waszą zbroją i pomoże wam wytrwać.
    Moi uczniowie muszą Mi zaufać. Nie pozwolę wam długo cierpieć. Będę was podtrzymał, a ten trudny okres szybko minie.
    Wasz Jezus

  3. Wiesia said

    06.10.2014, 13:55 – MATKA ZBAWIENIA: PRAWA BOŻE WKRÓTCE ZOSTANĄ OBALONE PRZEZ MILIONY LUDZI

    Moje drogie dzieci, Dziesięć Przykazań ustanowionych przez Boga, nigdy nie mogą być ponownie napisane, bo byłoby to świętokradztwo.

    Człowiek nigdy nie może fałszować Słowa i nadejdzie dzień, kiedy Gniew Boży spadnie na ludzkość, kiedy Dziesięć Przykazań zostanie przez człowieka uznanych za mylne.

    Kiedy tak się stanie, wiedzcie, że Słowo Boże nie będzie już dłużej czczone, a ludzkość będzie doprowadzona do poważnego błędu.

    Żadnemu człowiekowi ani wyświęconemu słudze nie dano prawa do obalenia Dziesięciu Przykazań ani Słowa Bożego. Nigdy nie znajdzie się takie uzasadnienie, które pozwoli na zaprzeczenie Prawdzie Słowa Bożego.

    Prawa Boże wkrótce zostaną obalone przez miliony ludzi. W wyniku tego wszyscy, którzy ulegną temu oszustwu, zostaną zaślepieni przez ciemności.

    Duch Święty nigdy nie może oświecić tych, którzy odrzucają Słowo lub którzy tolerują grzech.

    Gdy Duch Święty nie jest już obecny i gdy Słowo zostanie dostosowane do egoistycznych potrzeb człowieka, to jakiekolwiek nowe przepisy nic nie będą znaczyły w Oczach Boga.

    Wrogowie Boga szybko będą zmierzali do obalenia Prawdy i Kościół Mojego Syna zostanie podzielony na dwie części. Ci, którzy niezłomnie będą bronili Prawdy zostaną przeklęci za jej głoszenie.

    Ci, którzy będą wypowiadali bluźnierstwa i nazywali je Prawdą, będą oklaskiwani.
    Duch zła zagnieździ się w sercach błądzących i wiele dusz zostanie utraconych.

    Nie będą oni zdolni stanąć przed moim Synem i oświadczyć, że uzyskali doskonałość, ponieważ odmówią uznania Prawdy danej im dzięki Miłosierdziu Bożemu.

    Wkrótce będzie się głosić, że Bóg jest miłosierny wobec wszystkich grzeszników, bez względu na to jak Go obrażają. To jest prawda, ale gdy Go obrażają, stawiając przed Nim wszelkie obrzydliwości i herezje, a następnie stwierdzają, że są one możliwe do przyjęcia przez Boga, On odwróci się od nich ze wstrętem.

    Człowiek będzie tak pełen własnych pragnień pasujących do jego grzesznego życia, że będzie głosił, iż te bezprawne działania są pożądane w Oczach Boga.

    Będzie to równoznaczne z kłamstwem. I kiedy odważą się przedstawić je przed ołtarzami Boga, dusze te zostaną odrzucone.

    Gdy pozwolicie wprowadzić się w poważny błąd, narazicie swoje dusze na śmiertelne niebezpieczeństwo.

    Proszę, abyście odmawiali Dziesięć Przykazań tak często, jak to tylko możliwe. W ten sposób będziecie wiedzieli, czego wymaga się od was, aby prawdziwie służyć Bogu.

    Wasza ukochana Matka
    Matka Zbawienia

    • Eliza said

      Wiesiu jesteś niezastąpiona. Jeżeli artykuł, który wrzucił Dawid, a ja przetłumaczyłam transatorem jest prawdą, to niewiele czasu nam już zostało. Módlmy się o Miłosierdzie!

    • Wiesia said

      Witaj Elizo,
      tak módlmy się o to,o co prosi Matka Zbawienia i czego oczekuje od nas Pan Bóg.

      Wszyscy,którzy są w Krucjacie Modlitwy odmawiają je codziennie, prosząc o Miłosierdzie między innymi dla błądzących.
      Jest jeszcze niezależna,którą odmawiam codziennie,ale i jest ona przeznaczona na dzień,w którym będzie miał miejsce akt Ostrzeżenia,brzmi ona tak:
      „Jezu,błagam o Miłosierdzie dla tych wszystkich,którzy Ciebie odrzucają i którzy najbardziej potrzebują Twojej pomocy.Amen.” -warto ją zapamiętać.

      Przeczytałam to co tłumaczyłaś translatorem,dlatego dałam te Orędzia.

      pozdrawiam
      Któż,jak BÓG!
      „Jeżeli BÓG z nami,to któż przeciwko nam”

  4. Dawid said

    nawet portal radiovaticana robi niewygodne ucinki wypowiedzi FP wiec wszystko jest możliwe ze on tak mówił byśmy musieli być tam na żywo żeby to słuchać bo TV to poprawność polityczna ale wkrótce owoce dojrzeją i usłyszymy to na własne uszy w tv

  5. Christophor said

    Zaraz zaraz , jest pomyłka , nie bójcie się kochani , to jeszcze nie teraz ! Wg wszelkich przepowiedni chodzi o Papieża Kościoła Katolickiego a jak tu od lat na tym blogu jest oczywiste , że Franciszek nim nie jest !! Jak to powtarzają niektórzy blogowicze i agitują : że to fałszywy prorok !!! Tylko Benedykt XVI jest papieżem !! , Super że to do Was dotarło , z Bogiem kochani

  6. Ewa said

    Sa tylko dwie mozliwosci …………

    • Basia B said

      Myślę,że warto zobaczyć ten filmik.Bardzo konkretny i na pewno nawiązuje do naszego być albo nie być z Bogiem w wieczności.

  7. Adrian said

    Na początku marca bardzo blisko Ziemi przeleci spora asteroida – NASA nie jest pewna jej orbity

    Już 5 marca do Ziemi zbliży się asteroida o nazwie 2013 TX68. Jest to ciało niebieskie przypominające wielkością meteor, który 15 lutego trzy lata temu, eksplodował nad Czelabińskiem. Bliski przelot tej asteroidy został na oficjalnej stronie NASA. Agencja wyklucza zderzenie z Ziemią, ale eksperci przyznają, że trajektoria lotu tej asteroidy pozostaje niepewna
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/poczatku-marca-bardzo-blisko-ziemi-przeleci-spora-asteroida-nasa-nie-jest-pewna-jej-orbity

    • Dana said

      TO NIE PIERWSZY RAZ COŚ PRZELECI ,W KOSMOSIE SĄ RÓŻNE LATAJĄCE CIAŁA NIEBIESKIE.

  8. Wiesia said

    02.08.2012, 22:06 – BÓG OJCIEC: TAK JAK MÓJ SYN ZOSTAŁ UKRZYŻOWANY, TAK TEŻ BĘDZIE UKRZYŻOWANY JEGO KOŚCIÓŁ NA ZIEMI

    Moja najdroższa córko, ciężka próba dla Kościoła Mojego Syna na ziemi już się rozpoczęła.

    Biczowanie, prześladowanie lada chwila się zacznie.
    Tak jak Mój Syn został ukrzyżowany, tak też będzie ukrzyżowany Jego Kościół na ziemi.

    Ta próba już się rozpoczyna.

    Mój Syn został wysłany, aby ocalić ludzkość od ognia Piekła.
    Pozwoliłem na Jego Śmierć na Krzyżu, straszliwe, nieludzkie okrucieństwo, jako środek ofiarowania przyszłości Moim dzieciom.

    Ciało Mojego Syna stało się Jego Kościołem na ziemi. Jego kapłani i wyświęceni słudzy zajęli miejsce Jego apostołów.
    Teraz, gdy wraca On ponownie, aby odkupić ludzkość i odzyskać Moje drogie dzieci, aby mogły one wejść do Mojego Raju, historia się powtórzy.

    Mój Syn nauczał Prawdy i zebrał wielu ludzi, którzy przyjęli Jego nauczanie i którzy nie wątpili w Jego Słowo.
    Potem został zdradzony przez tych, którzy byli blisko Niego i poświęcili się Mu w Jego szeregach.
    Jego Kościół, Kościół Katolicki, został również zdradzony od wewnątrz.

    Doprowadziło do tego kuszenie szatana i ogromne zło odpowiedzialne za śmierć Mojego Syna.

    W dzisiejszym Jego Kościele upadek rozpoczął się już jakiś czas temu.
    Podobnie było z Moim Synem, wielu wyznawców wiernych Świętemu Słowu ustanowionemu przeze Mnie, opuściło Go.
    Następnie rozpoczął się proces, gdzie Mój Syn został oskarżony o herezję.
    Tak też Kościół Mojego Syna na ziemi cierpi ten sam los.

    Z powodu tych niegodziwców spośród nich, którzy popełnili poważne przestępstwa przeciwko ludzkości, wielu wiernych wyznawców opuściło Kościół.
    W konsekwencji opuścili Mojego Syna i odrzucili Jego nauczanie.

    Udręka Kościoła Mojego Syna na ziemi sprawia, że kapłani milczą, kiedy zachodzi konieczność obrony nauczania Mojego Syna.
    Boją się urazić tych, którzy zaprzeczają Mojemu Synowi z powodu grzechów tych, którzy są wśród nich.

    Kościół Mojego Syna stoi obecnie przed najcięższą próbą ze wszystkich, taką, jakiej nie widziano od czasu Ukrzyżowania Mojego Umiłowanego Syna.

    Jego Kościół jest niemiłosiernie wyśmiewany, nie tylko przez swoich zewnętrznych wrogów, ale przez wrogów od wewnątrz.
    Korona cierniowa zostanie teraz umieszczona na Głowie Kościoła Mojego Syna i niewielu z jego wyznawców będzie stać przy nim.

    Podobnie jak Apostołowie Mojego Syna, z wyjątkiem Jana, opuścili Go podczas procesu i egzekucji, tak też ci na wysokich stanowiskach w Watykanie opuszczą Mojego Świętego Wikariusza.

    On, jako Głowa Kościoła Katolickiego, zmuszony będzie przejść straszliwą drogę w niesławie nie z własnej winy.

    Podczas, gdy będą go bić, drwić z niego i czynić z niego niemądrego,
    to nie przeciwko niemu dadzą upust swojej wściekłości.

    To będzie przeciw Prawdzie Kościoła, Chrześcijańskiego Kościoła, powstałego z ofiary Mojego Syna, na którą wyleją swoją nienawiść.

    Chrześcijaństwo będzie biczowane w każdym najmniejszym zakątku, w każdym narodzie, w każdym miejscu kultu, dopóki nie osłabnie z wycieńczenia.

    Będzie tak prowadzone drogą na Kalwarię, jak Mój Syn był prowadzony, będzie związane
    i zabezpieczone linami,
    aby uniemożliwić mu ucieczkę od męki.

    Potem, gdy wejdzie na wzgórze, zostanie obrzucony kamieniami, opluty i wyszydzany podczas całej drogi na szczyt.
    Następnie zostanie on przybity do Krzyża.

    Ci co winią Kościół za jego grzechy przeciwko niewinnym, okażą mu mało współczucia,
    kiedy będą potępiać Głowę Kościoła, Mojego Syna.

    Będą Go obwiniać za grzechy innych spowodowane przez pokusy szatana.

    Kiedy już przybiją Kościół Mojego Syna do Krzyża,
    wyślą setki strażników,
    tak samo jak sześciuset żołnierzy,
    którzy stanęli na Kalwarii,
    aby upewnić się, że ani jedna cząsteczka Ciała nie ujdzie kary.

    Ani jednemu słudze Jego Kościoła, który głosił wierność wobec niego, nie pozwolą uciec.

    Kiedy Kościół już zostanie ukrzyżowany, upewnią się, że jest pozbawiony wody i żywności, aż do jego ostatniego oddechu.

    Żadnych jego uczniów, tak jak to było z apostołami Mojego Syna, nigdzie nie będzie widać.

    Ukryją się ze strachu przed represjami.
    Gdy będzie się wydawać,
    że to już jest jego ostatnie tchnienie,
    wszystko ucichnie,
    aż do momentu,
    kiedy rozlegną się triumfalne okrzyki tych,
    którzy ukrzyżowali Kościół,
    zagłuszając cały świat swoją fałszywą doktryną.

    Głos nowego przywódcy kościoła, oszusta,
    Fałszywego Proroka, będzie rozbrzmiewał.
    Wszyscy upadną z ulgą w dziękczynieniu dla Mnie, Boga Najwyższego.
    Gdyż to będzie wyglądało na ustanowienie nowego początku.

    Wtedy już Obecność Mojego Syna nie będzie zaszczycała ołtarzy we wnętrzu tego kościoła, bo to będzie niemożliwe.

    Wtedy Moja karząca Ręka, opadnie zsyłając karę.
    Wówczas rozpocznie się Bitwa Armagedonu.
    To wtedy przyjdę, przez Mojego Syna,
    aby zbawić dusze.
    Nie odrzucajcie tego proroctwa.

    Nie szukajcie fałszywych zabezpieczeń, ponieważ ten dzień musi nadejść.

    Ukrzyżowanie Kościoła Mojego Syna musi nadejść ze względu Ostateczne Przymierze.
    Jednak potem chwalebne Zmartwychwstanie Kościoła, Nowa Jerozolima, otrze wszystkie łzy, wszystkie cierpienia i nastanie Nowa Era.

    Ufajcie Mojemu Synowi w każdym czasie.
    Nie bójcie się, bo jestem waszym Ojcem i przyjdę znów odnowić ziemię i zebrać wszystkie Moje dzieci, w tym ostatnim cudzie przepowiedzianym
    w
    Księdze Daniela.

    +++Księga Prawdy właśnie jest wam objawiana, dzieci, tak jak to było obiecane.
    Nie odrzucajcie Mojej Boskiej interwencję, gdyż mówię Prawdę.
    Bóg Najwyższy

  9. Adrian said

    Austriacka gazeta wzywa Polskę, by przyznała się do udziału w Holokauście!

    Czy jest granica tego szaleństwa?! Austriacka gazeta wzywa Polskę, by przyznała się do udziału w Holokauście! A na stronach Yad Vashem można przeczytać o „polskim obozie”…
    http://www.wPolityce.pl

    • halina said

      Z mojego doświadczenia wiem
      że szatan traci władzę nad człowiekiem wtedy ,
      gdy to czym oskarża człowieka
      jest nieprawdą ,
      mija sie z prawdą ,
      to znaczy nie jest rzeczywistością .

      Bo człowiek nie wykonał tego
      co szatan by chciał
      by było udziałem tego człowieka.
      Prawdą jest że
      każdą uległośc człowieka
      działaniu szatanowi ,
      wykorzystuje potem szatan
      jako bicz do niszczenia człowieka .
      Jako sznur którym jest związanym i ubezwłasnowolniony

      Człowiek może wydobyć sie spod działania szatana wtedy ,
      gdy będzie sie twardo trzymał zasad i przykazań Bożych .
      Gdy będzie trwał w nauce Chrystusowej .

      I ostatnimi czasy
      widzę i słyszę
      że to co Polskie jest ,
      jest oskarżane o to
      co nie jest prawdą ,
      a wymysłem i życzeniem szatana
      i jego sługusów ,
      aby było prawdą
      i powodem do oskarżeń i poniżenia .
      A jest to fikcją
      podstępem i kłąmstwem .
      Bo prawda jest zupełnie inna
      i dotego zapisana czynami które faktycznie zaistniały .
      A w zetknieciu sie
      prawdy z kłamstwem i podstępem zawsze prawda zwycięża .

      I dochodzę do wniosku
      że Naród Polski wyrywa sie
      szatanowi z jego sideł
      i podąża tam
      gdzie szatan nie ma nad nim władzy takiej jakiej by chciał .

      Zaobserwowałam to na kilku płaszczyznach .

      A teraz widzę
      że coś zaczyna sie dziać w kościele Chrystusowym .

      Wychodzimy z pułapki szatana .

      Prawda zwycięża
      podstęp i kłamstwo szatana
      jest w stanie konfrontacji
      w zetknięciu sie z prawdą .
      Zwycięża Boża prawda .
      Rzeczywistośc jest kształtowana według oczekiwań Boga .
      Nie wykonujemy tego
      co szatan chciałby abyśmy uczynili ,
      aby to było potem kijem dla nas
      by nas okładać i okładać w każdy możliwy sposób bez litości .
      Nie ma kija nie ma cierpienia ,
      bo nie ma czym szatan nas bić .

      A więc
      skoro na wielką skalę ,
      na skalę rozmodlonego Narodu Polskiego,
      mówimy szatanowi NIE ,
      więc przekreślamy jego plany i zamiary .

      Być może nie zaistnieje to
      co zaistniałoby
      gdybyśmy nie wyrwali sie z sideł szatana i powiedzieli mu NIE .

      Weżmy teraz przez analogie to,

      że gdyby ci żołnierze
      którzy biczowali i znęcali sie
      nad Jezusem ,
      powiedzieli szatanowi NIE ,
      to Jezus by nie był tak skatowany
      i tak okrutnie torturowany .

      Być może teraz my gdy mówimy szatanowi NIE ,
      to Mistyczne Ciało Chrystusa
      nie będzie tak skatowane ,
      bo ci których szatan chciał wykorzystać do zadawania bólu mówią mu NIE .

      Czas pokarze czy mam racje .

      A mój Jezu Wodzu i Królu ,
      proszę Ciebie pilnie ,
      przez Twoje Boskie Miłosierdzie
      okryj dusze oziębłe nasze
      Twoją Drogocenną Krwią tak ,
      byśmy mogli sie do Ciebie nawrócić
      i pracować dla Ciebie tak
      jak życzysz sobie tego .
      Bądz uwielbiony
      chwała i radościa otoczony
      od człowieka żyjącego wśród świata .
      Kocham Ciebie .
      W Twoje Ręce i do Twojej dyspozycji oddaję wszystko co moje jest ,
      i to co otoczyłam miłościa mego sercca
      i odcięłam od szatana .
      Proszę przyjmij to
      i zechciej być Królem
      i budować Królestwo Miłosci .
      Niechaj pełni sie wola Twoja teraz i zawsze

    • cox21 said

      Austriacy sami mają dużo na sumieniu.

  10. Adrian said

    Merkel działa z premedytacją realizując kolejne punkty tegoż planu. Film z podziemnej tv musimy rozpowszechniać wszystkim możliwymi kanałami, polskojęzyczne portale tego nie pokażą.
    A teraz jak zwykle wieści z frontu, ale daję tylko linki, bo za dużo tego:
    Imigranci szykują jakąś akcję w Helsinkach http://www.kresy.pl/wydarzenia,europa-polnocna?zobacz/helsinki-uchodzcy-planuja-zebrac-sie-wieczorem-w-centrum-miasta

    Kolejne dziesiątki tysięcy „imigrantów” wyruszyły do miejsca pierwszego postoju w Turcji http://www.kresy.pl/wydarzenia,bezpieczenstwo-i-obrona?zobacz/syria-kilkadziesiat-tysiecy-syryjskich-uchodzcow-zmierza-w-kierunku-turcji

    I o dwóch przypadkach przestępstw seksulanych dokonanych przez uchodźców:
    http://www.kresy.pl/wydarzenia,europa-zachodnia?zobacz/wieden-iracki-imigrant-brutalnie-zgwalcil-chlopca-na-basenie
    http://www.kresy.pl/wydarzenia,europa-zachodnia?zobacz/belgia-uchodzcy-z-iraku-zbiorowo-zgwalcili-nastolatke-kobiety-maja-sluchac-mezczyzn

    • Adrian said

      oto ten filmik, przedstawiane są fakty, które pozwalają wyciągnąć znacznie dalej idące konkluzje
      Robią nas w konia: Uchodźcy, imigranci, kryzys migracyjny i islamska inwazja na Europę #141

  11. pio0 said

  12. pio0 said

    Rozmowy niedokończone: Szum medialny i polityczny wokół podkomisji smoleńskiej cz.I

  13. pio0 said

  14. pio0 said

    Pokój

    Przesłanie Matki Elwiry

    Przeżywamy smutne czasy wojny, w których dużo słyszymy jak mówi się o pokoju ale nie bardzo nim się żyje. Wszyscy by go chcieli, lecz zbyt mało jest tych, którzy go naprawdę szukają. Właśnie w obliczu tak wielkiej przemocy pokój staje się barankiem cierpiącym, celem którego wszyscy szukają, nadzieją, której wszyscy pragną, aby się urzeczywistniła. Ale pokój to nie tylko brak wojny, zawieszenie broni – to coś o wiele głębszego. Pokój nie jest tylko wtedy kiedy nie ma wojny, czy powstrzymanie broni, pokój jest czymś o wiele głębszym. Pokój jest pragnieniem w sercu każdego człowieka, który jest stworzony przez Boga-źródło wszelkiego pokoju, owocu sprawiedliwości, prawdy i miłości. Dziś, od pierwszej chwili poczęcia człowiek przeżywa dramat przyjęcia lub odrzucenia egoizmu i miłości, życia i śmierci. Tak, wojna, zanim stanie się czymś wokół nas, jest najpierw zamętem, walką serca z rozumem, bycia z posiadaniem, przyjęcia z odrzuceniem. Pierwsza wojna sięga już początków życia ludzkiego.. Kiedy człowiek nie zdaje sobie sprawy, że jest stworzony na obraz i podobieństwo Stworzyciela. Kiedy rozwija się religijność, która zachowuje tylko swoją naturę a nie wdaje się w relację z Bogiem i nie słucha Jego Słowa, ale wręcz odrzuca je i staję się obojętna to odrzuca tego, który może dać jej prawdziwy pokój. Wojny, które niszczą wiele, zbyt wiele części świata nie są niczym innym niż wyolbrzymionym wyrażeniem walk, którymi żyje serce człowieka, w którym akumulują się uczucia zawiści, niechęci, goryczy, strachu, niepokoju, wątpliwości, odrzucenia samego siebie i innych. A więc relacje z własną żoną czy mężem, relacje w pracy i społeczeństwie stają się powodem walki i podziału. Wojna jest tylko wierzchołkiem góry lodowej… ona rodzi się tam, gdzie nie ma miłosierdzia, przebaczenia, wzajemnego zrozumienia, gdzie ktoś chce dominować ponieważ myśli że to on ma racje. Walczy się w imię sprawiedliwości, lecz dla Boga najlepszą formą sprawiedliwości jest miłosierdzie. Zwracam się przede wszystkim do rodzin, rodziców, dzieci, młodych ludzi, zapraszając ich do wybierania życia, dialogu, przyjaźni, radości, uśmiechu, zaufania i przebaczenia. Pokój rodzi się z wolnego serca od nienawiści… przebaczaj, a będziesz żył w pokoju! Myślę, że wszyscy, którzy naprawdę chcemy pokoju musimy zastanowić się nad jakością naszej wiary, modlitwy, naszej służby i miłości do bliźniego. Bóg posłał i zostawił nam swojego Jedynego Syna, który przyjął na siebie ludzkie ubóstwo, a wojna rozpętała się także przeciwko Jezusowi, który jest pełnią niewinności, dobroci, służby, świętości. Który kocha każdego i pragnie jego dobra. Pokój nie jest tylko owocem ludzkich starań ale darem, którym Bóg obdarowuje tych, którzy go pragną, którzy proszą Go o ten dar i zobowiązują się rozwijać go w sercu i wokół siebie. Prośmy o ten dar, jedni dla drugich, zjednoczeni w Niepokalanym Sercu Maryi, Królowej Pokoju i Miłosierdzia. Dla Boga nie ma nic niemożliwego

    źródło: Wspólnota Cenacolo
    http://medziugorje.blogspot.com/

  15. krystynka said

    Przypatrzcie się uważnie u nas tez tak będzie.a oto incydent jakich dziesiątki albo i więcej rozgrywajacych się kazdego dnia w Niemczech przez ,, zaproszonych miłych gosci ,, Merkelowej. Starszy mężczyzna , który stanął w obronie młodej Niemki podduszany przez imigrantów, gdy ci ją zaczepiali w Monachijskim metrze.

    a tu link do artykułu

    http://o2.pl/artykul/imigranci-sterroryzowali-metro-w-monachium-policja-bezradna-5957207802729601a

  16. Moher said

    Według Williama Tapleya politykiem który zostanie zabity będzie Barack Obama. Od tego zacznie się III WŚ. Przytacza tu wizję Nathanela z pazdziernika ub roku gdzie chłopiec przeżył śmierć kliniczna i widział niebo i piekło oraz niedaleką przyszłość swojej Ojczyzny Izraela. Kadencja obawy kończy się bodaj w październiku tego roku

    • tercjanka said

      kto takie bzdury slucha , od kiedy katolicy /chrzescijanie posluguja sie numerologia ??????
      to jest chore – brak slow na takich „katoli co zapomnieli – 1 wsze przykazanie NIe bedziesz miec Bogow cudzych -przede Mna !

      • Moher said

        Nie rozumiem Twojej wypowiedzi jaka numerologia, jakie kalesony? Co ty piszesz? Ja nie jestem Katolem, jestem Katolikiem.

  17. Ania said

    Kochani błagam Was wszystkich o modlitwę za WERONIKĘ, która ma 3 tygodnie.Od środy ma ostatrą biegunkę, jest w szpitalu i nie ma poprawy .Jej mamusia to dobra i bardzo rozmdlona osoba błaga o Sztum modlitewny.

  18. Gosia 3 said

    Św. Weroniko!!! co ocierałaś twarz Pana Jezusa podczas drogi na Golgotę zanieś moją modlitwę do Trójcy Świętej o poprawę zdrowia dla maleńkiej Weroniki. Będę pamiętała w modlitwie. Pozdrawiam Cię Aniu!!!

  19. Mariusz said

    V Niedziela zwykła, 7 lutego 2016

    (Iz 6,1-2a.3-8)
    W roku śmierci króla Ozjasza ujrzałem Pana siedzącego na wysokim i wyniosłym tronie, a tren Jego szaty wypełniał świątynię. Serafiny stały ponad Nim; każdy z nich miał po sześć skrzydeł. I wołał jeden do drugiego: Święty, Święty, Święty jest Pan Zastępów. Cała ziemia pełna jest Jego chwały. Od głosu tego, który wołał, zadrgały futryny drzwi, a świątynia napełniła się dymem. I powiedziałem: Biada mi! Jestem zgubiony! Wszak jestem mężem o nieczystych wargach i mieszkam pośród ludu o nieczystych wargach, a oczy moje oglądały Króla, Pana Zastępów! Wówczas przyleciał do mnie jeden z serafinów, trzymając w ręce węgiel, który kleszczami wziął z ołtarza. Dotknął nim ust moich i rzekł: Oto dotknęło to twoich warg: twoja wina jest zmazana, zgładzony twój grzech. I usłyszałem głos Pana mówiącego: Kogo mam posłać? Kto by Nam poszedł? Odpowiedziałem: Oto ja, poślij mnie!

    (Ps 138,1-5.7-8)
    REFREN: Wobec aniołów psalm zaśpiewam Panu

    Będę Cię sławił, Panie, z całego serca,
    bo usłyszałeś słowa ust moich.
    Będę śpiewał Ci psalm wobec aniołów,
    pokłon Ci oddam w Twoim świętym przybytku.

    I będę sławił Twe imię za łaskę i wierność,
    bo ponad wszystko wywyższyłeś Twe imię i obietnicę.
    Wysłuchałeś mnie kiedy, Cię wzywałem,
    pomnożyłeś pomoc mojej duszy.

    Wszyscy królowie ziemi będą dziękować Tobie, Panie,
    gdy usłyszą słowa ust Twoich,
    i będą opiewać drogi Pana:
    „Zaprawdę, chwała Pana jest wielka”.

    Wybawia mnie Twoja prawica.
    Pan za mnie wszystko dokona.
    Panie, Twa łaska trwa na wieki;
    nie porzucaj dzieła rąk Twoich.

    (1 Kor 15,1-11)
    Przypominam, bracia, Ewangelię, którą wam głosiłem, którąście przyjęli i w której też trwacie. Przez nią również będziecie zbawieni, jeżeli ją zachowacie tak, jak wam rozkazałem… Chyba żebyście uwierzyli na próżno. Przekazałem wam na początku to, co przejąłem; że Chrystus umarł – zgodnie z Pismem – za nasze grzechy, że został pogrzebany, że zmartwychwstał trzeciego dnia, zgodnie z Pismem; i że ukazał się Kefasowi, a potem Dwunastu, później zjawił się więcej niż pięciuset braciom równocześnie; większość z nich żyje dotąd, niektórzy zaś pomarli. Potem ukazał się Jakubowi, później wszystkim apostołom. W końcu, już po wszystkich, ukazał się także i mnie jako poronionemu płodowi. Jestem bowiem najmniejszy ze wszystkich apostołów i niegodzien zwać się apostołem, bo prześladowałem Kościół Boży. Lecz za łaską Boga jestem tym, czym jestem, a dana mi łaska Jego nie okazała się daremna; przeciwnie, pracowałem więcej od nich wszystkich, nie ja, co prawda, lecz łaska Boża ze mną. Tak więc czy to ja, czy inni, tak nauczamy i tak wyście uwierzyli.

    (Mt 4,19)
    Pójdźcie za Mną, a uczynię was rybakami ludzi.

    (Łk 5,1-11)
    Zdarzyło się raz, gdy tłum cisnął się do Niego, aby słuchać słowa Bożego, a On stał nad jeziorem Genezaret – zobaczył dwie łodzie, stojące przy brzegu; rybacy zaś wyszli z nich i płukali sieci. Wszedłszy do jednej łodzi, która należała do Szymona, poprosił go, żeby nieco odbił od brzegu. Potem usiadł i z łodzi nauczał tłumy. Gdy przestał mówić, rzekł do Szymona: Wypłyń na głębię i zarzućcie sieci na połów! A Szymon odpowiedział: Mistrzu, całą noc pracowaliśmy i niceśmy nie ułowili. Lecz na Twoje słowo zarzucę sieci. Skoro to uczynili, zagarnęli tak wielkie mnóstwo ryb, że sieci ich zaczynały się rwać. Skinęli więc na współtowarzyszy w drugiej łodzi, żeby im przyszli z pomocą. Ci podpłynęli; i napełnili obie łodzie, tak że się prawie zanurzały. Widząc to Szymon Piotr przypadł Jezusowi do kolan i rzekł: Odejdź ode mnie, Panie, bo jestem człowiek grzeszny. I jego bowiem, i wszystkich jego towarzyszy w zdumienie wprawił połów ryb, jakiego dokonali; jak również Jakuba i Jana, synów Zebedeusza, którzy byli wspólnikami Szymona. Lecz Jezus rzekł do Szymona: Nie bój się, odtąd ludzi będziesz łowił. I przyciągnąwszy łodzie do brzegu, zostawili wszystko i poszli za Nim.

    http://www.mateusz.pl/czytania/2016/

    • Leszek said

      W ramach powtórki parę odniesień do dzisiejszej św. Ewangelii.
      Poważnym źródłem (poza pracą na roli) dochodów mieszkańców Ziemi Św. w czasach Nowego Testamentu było rybołówstwo, zorganizowane w pewne korporacje, z głównym przedsiębiorcą i najemnymi robotnikami (Mk 1,20; Łk 5,7). Ryby wchodziły w zwykłe pożywienie. Do połowów (oprócz sznura zakończonego haczykiem – Mt 17,27) używano przede wszystkim sieci, która miała kształt trójkątny, z ciężarkami umocowanymi po brzegach i służyła do połowów przede wszystkim na wodach głębokich (Mt 4,18).
      Najlepszą/najodpowiedniejszą porą do łowienia ryb, w które obfitowały rzeki i jeziora zwłaszcza w Galilei – była pora nocna w blasku płonących pochodni i w świetle księżyca. Doświadczeni rybacy wiedzieli, że ryby przywabione owym blaskiem opuszczają głębiny mogą gwarantować pewny i obfity połów.
      Jednak mimo włożonego wielkiego trudu i czasu nocny połów ryb Piotra i jego towarzyszy nie przyniósł żadnego sukcesu. Z połowu powrócili z pustymi sieciami. Tyle wysiłku i żadnych efektów.
      I oto Pan Jezus nauczający rzesze ludzi, przybyłe by słuchać słowa Bożego z łodzi należącej do Piotra każe utrudzonym, może i niewyspanym Piotrowi i jego towarzyszom wypłynąć łodzią za dnia na połów ryb: „Wypłyń na głębię jeziora Genezaret i zarzućcie sieci na połów” (5,4).
      Szymon Piotr, będący doświadczonym rybakiem i można by powiedzieć ekspertem od połowu ryb, zdziwiony poleceniem Pana Jezusa, odpowiada:
      „Mistrzu, całą noc pracowaliśmy (trudziliśmy się) i niceśmy nie ułowili, [Mam przemęczone ręce od zarzucania i podnoszenia sieci. Wszystko to było na nic. Ryby są w głębinach, nie wiadomo gdzie. Zapewniam Cię, że to nie jest właściwy czas. O tej porze…ryby śpią/odpoczywają!” – z cz.1, księgi drugiej {2,28} „Poematu Boga-Człowieka” Marii Valtorty], lecz na Twoje słowo zarzucę sieci”. Skoro to uczynili, zagarnęli tak wiele mnóstwo ryb, że sieci ich zaczynały się rwać; trzepoczące się ryby chciały wymknąć się śmierci … Piotra i wszystkich jego towarzyszy w zdumienie/osłupienie wprawił połów ryb, jakiego dokonali.
      Po tym połowie i wyciągnięciu na brzeg mnóstwa ryb w sieci, Pan Jezus powiedział do Piotra: „Nie bój się! Odtąd będziesz ludzi łowi(ć)ł” (5,11), tzn. twój połów dotyczy przyszłości i dziedziny duchowej. cd(1)n

    • Leszek said

      cd(1): z komentarza Boga Ojca w „Dialogu o Bożej Opatrzności czyli Księdze Boskiej Nauki”, z rozdz. „Opatrzność Boża”;

      „Jesteście zawsze zdolni do postępu dzięki Duchowi Świętemu, który udziela każdemu Mej łaski i możecie stać się dobrymi i doskonałymi pośrednikami miedzy Mną i ludźmi, którzy popadli wojnę ze Mną. … Zaprawdę można ich nazwać drugim Chrystusem ukrzyżowanym, gdyż podjęli się pełnić służbę Jego. Jednorodzony Syn Mój przyszedł, aby położyć kres wojnie i pojednać w pokoju człowieka ze Mną, cierpieć wielce aż do haniebnej śmierci na krzyżu (por. 1Tm 2,3-6). To samo czynią ci udręczeni. Stają się pośrednikami przez swe modlitwy, przez swe słowa, przez swe dobre i święte życie, stawiane na wzór oczom wszystkich. Lśnią w nich drogie kamienie cnót i cierpliwość, z jaką znoszą błędy bliźniego. Oto przynęty, na które chwytają dusze. Zapuszczają sieć nie ręką lewą, lecz prawą, jak rzekła Prawda (J 14,6b) do Piotra i innych uczniów po zmartwychwstaniu (por. J 21,6). Bo lewa ręka, czyli miłość własna zmarła w nich, prawa zaś żyje. Jest nią ta prawdziwa, czysta, słodka i Boska miłość, z jaką zapuszczają sieć pragnienia we Mnie, ocean pokoju. Łącząc to opowiadanie, które poprzedza zmartwychwstanie, z tym, które po nim następuje (por. Łk 5,4-8; J 21,1-8), zobaczysz, że wyciągając sieć, tj. zamykając swe pragnienie w poznaniu siebie, chwytają tyle ryb, że nie mogą ich sami wydobyć z sieci i muszą przyzwać towarzysza, aby im pomógł (Łk 5,7). Bo zarzucaniu i zaciskaniu sieci winna towarzyszyć pokora, i trzeba wezwać bliźniego miłością, prosząc go, aby pomógł wyciągnąć te ryby, którymi są dusze.
      Prawdy tej doświadczasz na samej sobie i widzisz ją w sługach Moich. Tak ciężkie jest brzemię tych dusz, które chwycili w sieć swego świętego pragnienia, że przyzywają towarzyszy; chcieliby w swej pokorze, aby wszystkie stworzenia rozumne przyszły im z pomocą, bo sami nie podołają. Dlatego rzekłem, że wzywają pokory i miłości bliźniego, aby pomógł im wyciągnąć te ryby, które zostały złowione w wielkiej ilości, choć wiele z nich wymyka się z własnej winy i nie pozostaje w sieci. Siec świętego pragnienia pochwyciła wszystkie, bo dusza łaknąca Mej chwały nie poprzestaje na cząstce, lecz chce objąć wszystkich ludzi. Chce, aby dobrzy pomagali jej zgarniać ryby do sieci, i przez to trwali i postępowali w doskonałości (por. 2Kor 13,11). Chciałaby, aby niedoskonali stali się doskonałymi, a źli dobrymi. Pragnie, aby niewierni, pogrążeni w ciemnościach (Ef 2,5; 1J 2,9.11 i 3,14-15), doszli do światła chrztu świętego. Chce wszystkich, jakikolwiek byłby ich stan i położenie, bo we Mnie widzi ich wszystkich, stworzonych przeze mnie z takim ogniem miłości i odkupionych krwią Chrystusa ukrzyżowanego, Jednorodzonego Syna Mojego.
      Wszystkich bowiem ujęła w sieć świętego pragnienia (por. 2Tm 2,22-26). Lecz wielu wymyka się, jak rzekłem, bo pozbawiają się łaski przez winy swoje, a niewierni i inni trwają w grzechu śmiertelnym. To nie przeszkadza, że są objęci tym pragnieniem i ciągłą modlitwą: bo choć dusza oddala się ode Mnie przez grzechy swoje i od towarzystwa sług Moich przez brak mieści i szacunku, który im winna, uczucia ich da niej nie doznają uszczerbku. Miłość ich trwa niezmiennie. Tak zapuszczają sieć ręka prawą. cdn

      • Leszek said

        cd: Córko najdroższa, Ewangelia święta powiada, że kiedy Prawda Moja rozkazała chwalebnemu apostołowi Piotrowi zapuścić sieć w morze, Piotr odrzekł, że trudził się całą noc i nic nie złowił, lecz dodał: „Wszakże na słowo Twoje zapuszczę sieć” (Łk 5,5). Zarzuciwszy ją, złowił takie mnóstwo ryb, że nie mógł ich sam wyciągnąć i musiał zawołać uczniów, aby mu pomogli. W opisanej tu scenie, która odbyła się rzeczywiście, znajdziesz obraz i zrozumiesz przez to, co ci rzekłem, że ten obraz odnosi się do ciebie. Bo wiedz, że wszystkie tajemnice, wszystkie czyny dokonane na tym świecie przez Moją Prawdę z jej uczniami i poza jej uczniami, wyobrażały to, co się dzieje wewnątrz duszy sług Moich i we wszystkich ludziach. Możecie czerpać z wszystkich tych faktów naukę i regułę życia; rozważając je w świecie rozumu, zarówno umysły ciężkie i lotne, inteligencje niskie i wysokie, wyciągną z nich korzyść, jeśli zechcą.
        Piotr, jak ci rzekłem, na rozkaz Słowa zarzucił sieć. Był więc posłuszny, wierząc z wiarą żywą, że ułowi ryby i ułowił ich wiele, ale nie w czasie nocy. Czy wiesz, co to jest czas nocy? Jest to ciemna noc grzechu śmiertelnego, kiedy dusza pozbawiona jest światła łaski. Wśród tej nocy nie mogłaby nic złowić, bo zapuszcza sieć swego pragnienia nie w morze żywe, lecz w morze martwe, gdzie znajduje się tylko grzech, który jest niczym. Daremnie trudzi się, próżne są wszystkie jej wysiłki (por. Ps 127,1n). Ci, którzy je podejmują, stają się męczennikami diabła, nie Chrystusa ukrzyżowanego. Lecz, gdy zaświta dzień, kiedy dusza wychodzi z nocy grzechu (por. 1Tes 5,5-10 i Rz 13,11-14), aby odzyskać światło łaski, znajduje w myśli przykazania Prawa, które jej dałem, aby na słowo Mego Syna zapuściła sieć, kochając Mnie ponad wszystko, a bliźniego, jak siebie samą*. Posłuszna więc i ze światłem wiary, z mocna nadzieją, zapuszcza sieć, na rozkaz Jego, idąc za nauką i przykładem tego słodkiego Słowa miłości i Jego uczniów. Jak łowi dusze i kogo wzywa na pomoc, o tym rzekłem ci powyżej i nie będę już tego powtarzał”.
        http://sienenka.blogspot.com/2011/10/opatrznosc-boza-cxlvi.html

    • Leszek said

      cd(2): Z komentarzy Ojców Kościoła:
      1. Z komentarza św. Grzegorza Wielkiego (540-604), doktora Kościoła:
      „Uczniowie przy łowieniu ryb napotkali wielkie trudności, aby przy nadejściu Mistrza stało się coś, co godne jest niezmiernego podziwu. Ten zaraz powiedział: „Zapuście sieci po prawej stronie” (J 21,6). Dwa razy czyta się w Ewangelii, iż Pan kazał dla połowu ryb zapuścić sieci, mianowicie przed męką (Łk 5,4) i po zmartwychwstaniu. Jednakże nasz Odkupiciel cierpiał i zmartwychwstał, każe zapuścić sieci, ale nie rozkazuje, aby je zarzucono na prawą czy lewą stronę, ukazawszy się zaś uczniom po zmartwychwstaniu, każe im zapuścić sieci po prawej stronie. Przy owym pierwszym połowie tak wiele ryb schwytano, iż się sieci rwały, przy drugim zaś, choć schwytano ryb mnóstwo, sieci się nie rozerwały.
      Któż nie wie, iż prawa strona wyobraża dobrych, a lewa złych? Ów połów, przy którym nie rozkazano, gdzie sieci mają być zapuszczone, jest symbolem teraźniejszego Kościoła, gromadzącego w sobie dobrych i złych. Nie wybiera on między tymi, których zagarnia, ponieważ nie wie, których wybrać może. Połów zaś przeprowadzony po zmartwychwstaniu Pana odbył się tylko po prawej stronie, ponieważ do oglądania blasku Jego chwały dochodzi tylko Kościół wybranych, który ze złymi czynami nie ma nic wspólnego. Przy pierwszym połowie z powodu mnóstwa schwytanych ryb sieć się rwała, ponieważ teraz do wyznania wiary wraz z wybranymi wielu odrzuconych wstępuje do Kościoła i sam Kościół rozdzierają herezjami. Przy drugim zaś połowie, choć dużo wielkich ryb schwytano, sieć się nie porwała, ponieważ święty Kościół wybranych, spoczywając w ustawicznym pokoju swego Twórcy, już żadną miarą nie jest rozdzierany”.
      ( św. Grzegorz Wielki „Homilie na Ewangelie”, z homilii XXIV,3 , str.161;
      Wydawnictwo ATK, Warszawa 1970).

      • Leszek said

        2. z kazania św. Bonawentury (1221-1274), biskupa:

        „Wargi kapłana powinny strzec wiedzy, a wtedy pouczenia będą szukali u niego, bo jest on posłany przez Pana Zastępów” (Ml 2,7). W tym zdaniu zawarte są trzy przymioty konieczne dla tego, kto chce głosić słowo Boże. Mianowicie: należyta wiedza, dar mowy i życie potwierdzające głoszoną naukę. Niebezpieczną śmiałością byłoby głosić słowo bez odpowiedniej wiedzy, na próżno by się je głosiło nie trafiając do słuchaczy, a niegodną rzeczą byłoby głosić je nie dając świadectwa dobrego życia. Jest powiedziane, że wargi kapłana powinny strzec wiedzy. Oznacza to zrozumienie nauki Bożej oraz przechowanie jej skarbu miłującym sercem. … Jest powiedziane: „Wypłyń na głębię i zarzućcie sieci na połów”. Tymi słowami Zbawiciel wzywa do gorliwości o zbawienie dusz, do wyrwania ich z głębin nieprawości, zaślepienia, zguby i upadku, do zyskania tych, których diabeł usiłuje nam wydrzeć (por. 1P 5,8). Wypłynąć na głębię może też znaczyć prowadzić dusze ku czci niezmierzonego majestatu Wszechmocnego Boga, ukazywać im nieskończoną jasność Bożej mądrości, dać im zakosztować nieprzemijającej słodyczy łask Bożych, obudzić w nich pragnienie bezmiernej chwały wiekuistego życia. Mamy zarzucić sieci na połów i zdobywać dusze słowem zbawiennej nauki (por. Ef 4,29; Kol 4,6; 1P 4,10-11a.c), przykładem życia według Ewangelii, wytrwałą i ufną modlitwą i z miłością brać na siebie (por. Ga 6,2) ciężary bliźnich.
        (Liturgia Godzin, t. IV, str. 1241/42; Pallottinum 1988).

    • pio0 said

      Wypłyń na głębię

      Lęk przed spotkaniem z Bogiem z powodu grzechów był właściwy dla ludzi Starego Testamentu. Mojżesz, Izajasz, Ezechiel lękali się spotkania i rozmowy z Bogiem. Ich reakcją było zasłonięcie twarzy lub słowa: Biada mi! Jestem zgubiony! Swoją grzeszność wyznaje również Piotr. Nie czuje się on godny, aby stać i rozmawiać z Jezusem. Chrystus uspokaja jego lęki i powołuje na rybaka ludzi. Stanowi to zapowiedź sakramentu kapłaństwa. Piotr zostawia wszystko i idzie za swoim Panem, dając przykład tym, którzy będą powołani.

      Modlitwa

      Jezu, Drogo, Ty wzywasz mnie, abym szedł za Tobą i pomagał innym w odnalezieniu Ciebie. Daj mi siłę zostawić wszystko, co mnie zatrzymuje przy brzegu i nie daje wypłynąć na głębię. Amen.

  20. Anulka said

    Gorąco polecam posłuchać
    http://www.radiownet.pl/publikacje/apokalipsa-nadchodzi-wielki-ucisk
    ks.dr Paweł Murziński
    i wykłady księdza o tej tematyce
    https://www.youtube.com/watch?v=IbGXQo3ldPI – 1/5 Interpretacja snu Nabuchodonozora – ks. Paweł Murziński – 02.09.2015 r.
    https://www.youtube.com/watch?v=3xanI4mmpZ4 – 2/5 Wizja czterech bestii – ks. Paweł Murziński – 09.02.2015 r.
    https://www.youtube.com/watch?v=eGALAxJtyEY – 3/5 Prześladowanie Antiocha Epifanesa… – ks. Paweł Murziński – 17.09.2015 r.
    https://www.youtube.com/watch?v=n93YI5bcorU – 4/5 Proroctwo o siedemdziesięciu tygodniach – ks. Paweł Murziński – 23.09.2015 r.
    https://www.youtube.com/watch?v=1MlFFVqvJGw – 5/5 Konflikt króla północy z królem południa… – ks. Paweł Murziński – 30.09.2015 r.

  21. Marek said

    „Papież pojedzie do Rosji” – gdzie są te słowa i w jakiej książce. Mam Książkę Garabandal daty i wydarzenia ,przeczytałem i nigdzie nie mogę znaleść takich słów???? Poproszę o książkę i nr strony gdzie tak jest napisane.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
