Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

„Nadchodzą trudne czasy” Jacek Bartosiak o rozpadającym się ładzie światowym.

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 Luty 2016

Odpowiedzi: 88 to “„Nadchodzą trudne czasy” Jacek Bartosiak o rozpadającym się ładzie światowym.”

  1. izat3 said

    Wysłano z mojego smartfona w PLAY

    • Sylwester said

      19.02.2016 r. piątek godz. 15 min 42

      22 LUTEGO MINIE 5 LAT, JAK, DZIECKO, WEZWAŁEM CIĘ PRZED NAJŚWIĘTSZY SAKRAMENT

      (22.02. 1931 roku – dzień, kiedy Jezus Miłosierny ukazał się w celi św. Faustynie, ale o tym dowiedziałam się 22 lutego 2014 roku, i z takim właśnie 3 letnim opóźnieniem skojarzyłam te fakty. Nigdy wcześniej nie czytałam Dzienniczka i zrozumiałam, że Jezus pozwolił mi go przeczytać dopiero gdy skończą się przesłania.)

      ZOBACZ, DZIECKO, JAK JUŻ DŁUGO SIĘ SPOTYKAMY, CO PIĄTEK CZEKAM NA CIEBIE, A TY PRZYCHODZISZ DO MNIE I NASZE WSPÓLNE MIŁOWANIE PRZYNIOSŁO WIELE OWOCÓW NAWRÓCENIA DZIECI. ZBLIŻAMY SIĘ, …, DO KOŃCA TYCH SPOTKAŃ, O CZYM CI JUŻ MÓWIŁEM WCZEŚNIEJ. WSZYSTKO, DZIECI, JEST JUŻ PRZED WAMI, I CAŁA APOKALIPSA BĘDZIE SIĘ TERAZ NA WASZYCH OCZACH WYPEŁNIAŁA.

      DZIECI! WY WCIĄŻ NIE JESTEŚCIE DOBRZE PRZYGOTOWANE. CZASAMI BRAKUJE MI JUŻ CIERPLIWOŚCI W CIĄGŁYM WAS NAPOMINANIU. ALE JA JESTEM BOGIEM MIŁOSIERDZIA I WIELE RAZY POWTARZAM, BO BARDZO MI NA WAS ZALEŻY. MÓWIŁEM WAM, JAK CZEKA NA WAS DUŻO TYCH MIESZKAŃ, KTÓRE SPRAWIŁYBY WAM TAK DUŻO RADOŚCI I ZACHWYTU, A WY WCIĄŻ OBRAŻACIE MNIE SWOIMI GRZECHAMI. PROSZĘ, PRZEANALIZUJCIE JESZCZE SWOJE ŻYCIE I ZRÓBCIE DOBRY RACHUNEK SUMIENIA. BO MÓWIŁEM, ŻE MIŁOSIERDZIE JEST JUŻ TUŻ PRZED WAMI.

      DZISIAJ PODCZAS DROGI KRZYŻOWEJ POPŁYNĘŁY CI ŁZY. RAZ – GDY POMYŚLAŁAŚ O SWOICH GRZECHACH I ŻAŁOWAŁAŚ ZA NIE, BYŁO TO PRZY STACJI, GDY SPOTKAŁEM SIĘ ZE SWOJĄ MATKĄ. TAK, MARYJA JEST TAKŻE WASZĄ MATKĄ, KTÓRĄ ZOSTAWIŁEM WAM, ABYŚCIE SIĘ DO NIEJ UCIEKALI I ZANOSILI SWOJE MODLITWY NA RÓŻAŃCU. ONA JEST WASZĄ OPIEKUNKĄ NA TE CZASY I JEJ MOŻECIE POWIEDZIEĆ WSZYSTKO, CO JEST WAM POTRZEBNE DO WASZEGO ZBAWIENIA. ONA MA TYLE CIERPLIWOŚCI DLA WASZEJ GRZESZNOŚCI. TAK JAK KAŻDA MATKA KOCHA NAJBARDZIEJ NIEDOSKONAŁE SWOJE DZIECKO. PRZYTULI, POCIESZY I ODDA WAM CAŁĄ MATCZYNĄ MIŁOŚĆ. DLATEGO ZAWIERZAJCIE SIĘ JEJ, DZIECI, KAŻDEGO DNIA, A ONA PRZYCHODZI DO MNIE I BŁAGA MNIE, SWOJEGO SYNA, ABYM ULITOWAŁ SIĘ NAD WASZĄ GRZESZNOŚCIĄ.

      CZASAMI MÓWIĘ JEJ, ŻE NIE MOGĘ WAS PRZYJĄĆ, MOJE DZIECI, DO TYCH PRZYGOTOWANYCH MIESZKAŃ, A ONA WRACA NASTĘPNY RAZ DO MNIE Z TYM ZAGUBIONYM DZIECKIEM I ZNOWU MNIE PRZEKONUJE. NIE POTRAFIĘ JEJ NICZEGO ODMÓWIĆ, BO PRZEDE WSZYSTKIM JEST MOJĄ MATKĄ ŚWIĘTĄ, ALE TAKŻE MATKĄ KOŚCIOŁA ŚWIĘTEGO NA ZIEMI. POPRAWIAJCIE SIĘ, MOJE DZIECI, BO CZASU JUŻ JEST TAK MAŁO, A WIELE Z WAS DOPIERO ZACZYNA NAWRACANIE. DRUGI RAZ ZAPŁAKAŁAŚ, JAK WBITO MI GWOŻDŻIE W MOJE CZŁONKI, I WTEDY WIDZIAŁAŚ MNIE BLADEGO CAŁEGO W BOLEŚCI I JUŻ KONAJĄCEGO. DZIĘKUJĘ CI ZA TO ŻE, DZISIAJ PRZESZŁAŚ ZE MNĄ DROGĘ GOLGOTY I JA, PATRZĄC NA TWOJE ŁZY, TAKŻE ZAPŁAKAŁEM W TYM KOŚCIELE. WIESZ, DZIECKO, DLACZEGO ZAPŁAKAŁEM, I TO NASZE WSPÓLNE CIERPIENIE ZANURZYŁO NAS W DRAMACIE KOŚCIOŁA NA ŚWIECIE, ALE TAKŻE W KOŚCIELE POLSKIM.

      TEN KAPŁAN, TERAZ PRZENIESIONY Z PARAFII WROCŁAWSKIEJ, JEST MOIM UKOCHANYM SŁUGĄ BOŻYM. ON, PRZEMAWIAJĄC PO RAZ OSTATNI DO DZIECI W TYM KOŚCIELE, TAKŻE CIERPIAŁ I PRAWIE PŁAKAŁ, CHOĆ JEST MĘŻCZYZNĄ. ON TAKŻE WIDZI DRAMAT WASZEGO KOŚCIOŁA, I JA RÓWNIEŻ PŁAKAŁEM Z NIM. DZIECI, TEGO JUŻ NIE DA SIĘ UKRYĆ, ŻEBY NIE ZAUWAŻYĆ CIERPIENIA KAPŁANÓW W WASZYM NARODZIE. WZYWAM EPISKOPAT POLSKI DO PRZYWRÓCENIA TEGO KAPŁANA NA SWOJE MIEJSCE, BO NIE BYŁ ON DŁUGO W TYM KOŚCIELE. DZIECI BOŻE GO POKOCHAŁY W TYM MIEJSCU I ICH ROZPACZ POWODUJE U MNIE ODNOWIONE RANY. KRWAWI MOJE SERCE NAD KOŚCIOŁEM POLSKIM.

      KOŚCIELE POLSKI!!! DLACZEGO MNIE RANISZ, KIEDY MOJA MATKA – WASZĄ KRÓLOWĄ I OPIEKUNKĄ WASZĄ? WZYWAM CIĘ, KOŚCIELE POLSKI, DO ŚWIADECTWA WIARY DLA NARODÓW ŚWIATA. ZOSTAŁEŚ MI TYLKO TY, MÓJ KOŚCIELE, ABY ZEBRAĆ RESZTĘ DZIECI W JEDNĄ ARMIĘ. KAPŁANI, WY JESTEŚCIE POWOŁANI DO ZACHOWANIA ŚWIADECTWA WIARY, A WY TAK BŁĄDZICIE I ŹLE PROWADZICIE OWCE. WIĘCEJ OD WAS OCZEKUJĘ, A DOSTAJĘ TAK MAŁO. OTWÓRZCIE, KAPŁANI POLSCY, SWOJE SERCA, BO DZIECI NA TO CZEKAJĄ. NIE BÓJCIE SIĘ I NIE LĘKAJCIE SWOICH BISKUPÓW, BO ŻNIWO JUŻ DOJRZAŁO, I PRZYJDZIE NIEDŁUGO SIERP, KTÓRY GO ZETNIE. PLEWY ZOSTANĄ WYRZUCONE I NIGDY JUŻ NIE WRÓCĄ NA ŁONO KOŚCIOŁA. WZYWAM WAS DO POPRAWY, BO CZAS, BYŚCIE JUŻ ŚWIADCZYLI TAK, JAK JA TEGO PRAGNĘ. OTWÓRZCIE DRZWI JEZUSOWI, KTÓRY JAK ŻEBRAK – A PRZECIEŻ JEST KRÓLEM – PROSI WAS O UCHYLENIE TYCH DRZWI. NAŁOŻYLIŚCIE KŁÓDKI NA TE DRZWI I JA NIE MOGĘ SIĘ DOSTAĆ. WASZE DZIECI OCZEKUJĄ ZDJĘCIA ŁAŃCUCHÓW Z TYCH DRZWI, BO BRAKUJE IM OTWARTYCH SERC PASTERZY.

      O, MÓJ KOŚCIELE, ZA KTÓREGO ODDAŁEM ŻYCIE, JA, WASZ KRÓL, DOBROWOLNIE POSZEDŁEM NA ŚMIERĆ, ABY WAS ZBAWIĆ. A MOJA ODPŁATA TAKA MARNA. JESTEM KRÓLEM ŻYDOWSKIM I KRÓLEM NIEBA I ZIEMI I MUSZĘ TAK ŻEBRAĆ, ABY ŚWIAT ZOSTAŁ ZBAWIONY. DZIECI, JA CIERPIĘ TAK BARDZO, BO WASI KAPŁANI NIE MÓWIĄ WAM PRAWDY O GRZECHACH. NIE MÓWIĄ O OTWARTOŚCI NA POWSTANIE ŻYCIA. PO TO ZOSTALIŚCIE STWORZENI, BY ZACHOWAĆ CIĄGŁOŚĆ ISTNIENIA RODZAJU LUDZKIEGO. JESTEŚCIE TAK BARDZO OGŁUPIANI I TAK BARDZO MARNIE KARMIENI SŁOWEM BOŻYM. BEZ TEGO POKARMU DZIECI NIE MAJĄ POJĘCIA W ROZEZNANIU, CO JEST GRZECHEM.

      DZIECI, WZYWAM WAS – PRZYGOTUJCIE SIĘ NA KARĘ BOŻĄ, BO NAWET U WAS WIARA BARDZO UPADŁA . WYSŁAŁEM DO WAS PROROKÓW, A WY SIĘ Z NICH ŚMIEJECIE I MYŚLICIE, ŻE BÓG TAK BĘDZIE JESZCZE DŁUGO CZEKAŁ. TERAZ JUŻ NIE BĘDZIE BO WASZE ŻYCIE STAŁO SIĘ SODOMĄ I GOMORĄ A WASZE GRZECHY PRZEWYŻSZYŁY GRZESZNOŚĆ TAMTYCH CZASÓW. BÓG SPRAWIEDLIWY ZBLIŻA SIĘ, ABY OPUŚCIĆ SWOJĄ RĘKĘ NA TEN ZGNIŁY ŚWIAT. DOBRE DZIECI PRZYGARNĘ I ODDZIELĘ OD ZŁYCH. BĄDŻCIE, DZIECI, GOTOWE JAK NIGDY. POWTARZAM – JAK NIGDY.

      BŁOGOSŁAWIĘ W IMIĘ OJCA I SYNA I DUCHA ŚWIĘTEGO. AMEN.

      SMUTNY I ZAGNIEWANY JEZUS

  2. Atanazy said

    Tempo wydarzeń przyspiesza…

  3. Ostatnie Orędzie Heleny z dn. 19.02.2016 r. http://urbietorbi-apokalipsa.net/pl/ap/helena.html#19-02-2016

    • mmm said

      te oredzie nie sa prawdziwe

      • Lucyna said

        Też tak myślę.

      • Hoplita said

        spokojnie, zobaczymy 25 marca 2016.

      • halina said

        Mmm
        Powiedz mi
        co Ci przeszkadzało w tym
        by przeczytać te słowa
        i w milczeniu sercem je rozważać .

        Na jakiej podstawie wydalaś ten werdykt .

        Co w tych orędziach jest takiego
        co wprowadza w błąd
        i oddala od zbawienia ?
        Co urąga Bogu
        i temu co z nauki Jezusa wypływa .?
        Co jest niezgodne z Pismem sw

        Ja czytając je
        odniosłam wrażenie
        że są to słowa kierowane do człowieka który szczerze kocha Boga .
        Słowa które z troski i milości wypływają .
        I o miłości obopólnej swiadcza
        że człowiek
        sercem szczerym współczującym jednoczy sie z Bogiem i chce byc Mu pomocnym tutaj na ziemi w realizacji Jego planów .

        Gdzie tutaj jest powód do tego
        by równać je z tym
        jakoby z piekła pochodziły ?

        Mowione jest tutaj o oczyszczeniu .

        O tym że na światło dzienne bedzie wychodziło to co w tajemnicy było czynione .
        Gdzie tutaj błąd ?

        Nawet patrząc na to
        jak zaczeło sie oczyszczenie w Polsce
        od przywódcy ,
        który nosił Maryje w swojej klapie
        na znak ze dla Niej pracuje i chce byc nieskazitelnym Jej synem , by być pomocnym Jej tak jak Prymas Wyszyński był, by kontynuować Jej dzieło .ł .

        I co postawiłabyś znak równosci miedzy Wyszyńskim a Wałesa ?

        A przecież obydwaj nazywają sie na litere W , obydwaj są mężczyznami ,
        Obydwaj przywódcy
        i obydwaj pracują dla Maryji
        ,i tylko tyle z punktów wspólnych .
        Różnią sie diametralnie tym co w sercu kryją i co z ich serc wypływa co stanowi wartośc duchową
        Bo mają diametralnie różne hierarchie wartości w sercu .

        I to właśnie spowodowało
        że na słowo Wyszyński
        budzi sie uznanie poszanowanie i podzięka
        że tak pomocnym był nam w tym kształtowaniu historii kościoła .

        A o Wałesie co można powiedzieć?

        pychciel egoizmem przesiąkniety .
        prawda zamazana
        I to właśnie go zgubiło .

        To wszystko co było niezgodne z tym czym miał sie charakteryzować Jej syn,
        stało sie cieżarem i poniżeniem dla Wałęsy .

        A teraz powiedz co zgubi biskupów ?
        To samo .
        Brak wiary ufności miłosci Boga zrozumienia sercem Bożej Prawdy
        Pycha egoizm
        wykorzystywanie Kościoła Jezusowego do tego by czerpać korzyści materialne .Przyjęli stanowisko by mogli czuć sie jak w prywatnym folwarku .
        Wszystko tylko z materializmem związane , a o sprawy ducha nikt sie nie troszczy .

        Prosze powiedz mi który biskup mówi kazanie takie które wypływa z miłości jego do Boga .
        Który porywa serce do Boga
        Który wprowadza takie rozporzadzenia które wywyższają Pana Jezusa taak jak On na to zasługuje ?
        Wszyscy mówią tak by nic nie wiedzieć .
        Oni pracują nie dla Jezusa oni pracuja dla siebie .
        Swiadczą o tym ich decyzje .

        I gdzieś czytałam
        że w Polsce będzie walka świeckich
        z biskupami .

        No nie dziwię sie
        i jest to bardzo realne ,
        bo jeżeli będą wychodzić na wierzch takie sprawy zdrady Jezusa ,
        jak tutaj wychodzą w sprawie Wałesy ,
        to nie dziwie sie że mogą nastepować samosądy .

        Bo biskupi zamiast czynic wzrost wiary w kosciele , gaszą milosc i wiare świeckich .
        Zamiast wywyższać Pana Jezusa i walczyć o Niego jako o Króla , to osłabiaja Jego pozycje w kosciele .
        A to budzi oburzenie i frustrację .

        A gdy nie powołają Pana Jezusa na Króla Polski tak by Niebo było zadowolone , to może naprawdę byc gorąco .

        Bo przez Hlonda była II wojna światowa , bo nie wpuścił Pana Jezusa by to On prowadził sprawy Polski w tym niebezpiecznym czasie jako Król .
        Jeżeli tym razem znowu nie powołaja Jezusa Królem , to moga byc wypedzeni z kościoła , i wtedy będą sie mogły sprawdzić słowa tej przepowiedni .

        Najlepiej wiele czytać
        wiele sercem rozważać
        prosić Ducha św o oświecenie i zrozumienie ,
        a wydawać sądy dopiero wtedy
        gdy zbada sie wszystko za i przeciw
        gdy ma sie niezbite dowody
        i należy je przedstawiać oraz uzasadniać

        Wtedy jest postawa godna poważania ,
        a nie tak
        ni z gruszki ni z pietruszki nabic wystrzelić i zrobić huk zniszczenie
        i bałagan .
        Ten bałagan trzeba sprzątnąc , zniszczenie naprawić ,,,,,
        Bo on jest czyniony w świecie duchowym , a tam sie każdy wybiera .
        I za wszystko sie tam placi .

        Po co robic sobie dług na starcie ???
        Rozważ to sercem .

        • mmm said

          Ja nie musze wierzyc ja mam 10 pszykazan i to jest a z czytania jest strach czekanie niepokuj nic wiecej i moge latwo zblodzic a pycha jest bardzo cwana polecam ks Algustyn Pelanowski

        • mmm said

          https://gloria.tv/media/53B1xJRrYXu

        • mmm said

          ” cz. IV wt. 28.07.1987, godz. 9.30
          – Wspomagaj mnie, mój Aniele Opiekunie w tej modlitwie, kształtuj moje myśli i otwieraj serce na miłość Pana.
          ○ Czuwam nad tobą zawsze. Ale moja opieka jest o wiele skuteczniejsza, gdy o nią prosisz i jej oczekujesz.
          – Chciałabym Ci dobrze służyć, Panie, ale chyba źle to robię.
          † Wystarczy pragnienie – wtedy wszystko Ja robię. A gdy oddasz Mi swoją wolę, ponoszę także odpowiedzialność za ciebie i za wszystko, co czynisz. Aby ta odpowiedzialność mogła być całkowita, potrzebne jest twoje całkowite oddanie powtarzane w sercu z chwili na chwilę. Obecnie tylko droga dziecięcego oddania uchronić może wiele ludzi od agresji szatana, który rozszerza swe panowanie nad światem. Dlatego teraz tą drogę ukazałem ludziom. Dawniej bardziej potrzebne były długotrwałe ćwiczenia ascetyczne. Teraz nie ma na to ani czasu, ani warunków ze strony świata. Trzeba rzucić się w Moje ramiona – a Ja powoli będę przemieniał, chronił i prowadził. Nie ma czasu na własne o wiele wolniejsze wysiłki i ćwiczenia.
          Każda droga, jaką daję ludzkości jest na określony czas. Potem daję inną, bardziej odpowiednią. Nie trzeba trzymać się kurczowo tego, co było doskonałe kiedyś. Lepiej rozpoznawać znaki czasu i poddawać się Moim aktualnym inspiracjom. Mój Kościół wiele zawinił przez swój schematyzm i konserwatyzm. Często na siłę muszę przełamywać zasiedziałość w starych formach, już mało przydatnych.
          Nadchodzi nowy czas. To, co dzieje się obecnie z mocy Mojego Ducha, jest zalążkiem. Jest embrionem, który żyje w łonie starych form i jest mu w nich coraz ciaśniej, bo rośnie.
          Będzie ból porodu. Ból oczyszczenia i pojawienia się nowego, doskonalszego współżycia ludzkości ze Mną. Wielu przygotowuję do tego i wiele Moich wskazań zostało zapisanych Mojego Słowa przekazanego światu.
          – Dlaczego do mnie mówisz o tym, przecież nikomu tego i tak nie przekażę.
          † Skąd wiesz? Jeśli będzie trzeba, ujawnię twoje zapiski. Prowadź je nadal. Potem dam ci czas na ich uporządkowanie.
          Kol 4, 17b «Uważaj, abyś wypełnił posługę, którą wziąłeś od Pana». ALICIJA LENCZEWSKA TO CO MNIE ZACHWYCA I UCZY

        • On32 said

          Halinko „uwielbiam” twoje tasiemce, przez to że taaakie długie , to spokojnie mogę przewijać myszką w dół . przewijać i omijać. … na szczęście

      • oli said

        Bardzo bym chciała, żebyś miała rację ale patrząc po wydarzeniach, ktore się toczą moźesz niestety się mylić. Czy bierzesz to pod uwage?

        • mmm said

          : Oredzi jest tak duzo ze czlowiek nie wie juz co prawdziwe ktore falszywe ja napisalam co odczulam : Post i modlitwa i innych swiadectwa mnie osobiscie pomagaja czeba wiele sie modlic zeby otrzymac otpowiedz czy sa prawdziwe to nie przszepychanka kto lepszy bardzo niebrspieczna wojna JAN PAWEL czaly czas odmawial rozaniec to no my nedznicy mamy nasladowac swietych a nie wyszukiwac sesacje no jak znam zycie to zaraz sie namnie rzucicie ze niemam rani moze i tak ale napisalam co czuje

        • Anka said

          +
          Słusznie @Mmm, tak trzymać! Masz honorowe członkostwo w KOCW (koło obrońców czystości wiary).

      • antonio said

        „SERCA NIE GASCIE PROROCTWA NIE LEKCEWAZCIE ” TAKA JEST NAUKA KOSCIOLA JEZUSOWEGO OPARTA NA SWIETEJ TRADYCJI Króluj Nam Chryste !!!!!!!!!!!!

        • Anka said

          +
          Ducha nie gaście…i słusznie! Trzeba jednak zaznaczyć z całą mocą, że czytanie wszelkiego rodzaju „orędzi” ( żeby było bezpieczne dla duszy) jest dla tych, którzy znają treść Pisma św. i z Pismem św. te treści (tych poszczególnych „orędzi” ) konsultują. Ci, którzy tego nie przestrzegają, nie różnią się niczym od tych, którzy latają do wróżki.

    • Zamyślony said

      Proszę o przypomnienie co wg tych orędzi ma się wydarzyć w ten Wielki Piątek ?

      • halina said

        W wielki piątek
        wszyscy powinniśmy być czyści wzgledem Boga ,
        obmyci w sakramencie pokuty
        i sercem wchodzić w to
        co przeżywa Pan Jezus .
        Mamy Mu godnie towarzyszyć
        na Jego droge na Golgote .
        Mamy współuczestniczyc w Jego Dziele Zbawienia .

        A nie koncentrować sie na sprawach swiata ziemskiego .
        Bo one sa drugoplanowe .
        I są uzależnione od tego
        co nastepuje w świecie duchowym

        Zawsze było i jest mówione
        że od spraw serca
        wszystko jest uzależnione .
        Naprawimy nasze serca ,
        wyrzucimy z niego szatana
        to bedziemy lżej przechodzic przez to co nadchodzi

    • małgosia MK said

      Michał bardzo dziękuję.
      Pan Jezus z troski i z miłości kieruje te słowa do nas ,więc każdy kto szczeże kocha Boga powinien wziąść sobie to do serca i się przygotować .Jezu dziękuje bądz błogosławiony.Jezu Ufam Tobie!

    • bozena2 said

      TEN KAPŁAN, TERAZ PRZENIESIONY Z PARAFII WROCŁAWSKIEJ, JEST MOIM UKOCHANYM SŁUGĄ BOŻYM. ON, PRZEMAWIAJĄC PO RAZ OSTATNI DO DZIECI W TYM KOŚCIELE, TAKŻE CIERPIAŁ I PRAWIE PŁAKAŁ, CHOĆ JEST MĘŻCZYZNĄ. ON TAKŻE WIDZI DRAMAT WASZEGO KOŚCIOŁA, I JA RÓWNIEŻ PŁAKAŁEM Z NIM. DZIECI, TEGO JUŻ NIE DA SIĘ UKRYĆ, ŻEBY NIE ZAUWAŻYĆ CIERPIENIA KAPŁANÓW W WASZYM NARODZIE. WZYWAM EPISKOPAT POLSKI DO PRZYWRÓCENIA TEGO KAPŁANA NA SWOJE MIEJSCE, BO NIE BYŁ ON DŁUGO W TYM KOŚCIELE. DZIECI BOŻE GO POKOCHAŁY W TYM MIEJSCU I ICH ROZPACZ POWODUJE U MNIE ODNOWIONE RANY. KRWAWI MOJE SERCE NAD KOŚCIOŁEM POLSKIM.

      Dla przeciwników orędzi , tego też. Chcecie z Pisma Świętego słowo święte, proszę bardzo, udowodnij, że w tych orędziach jest nieprawda. W tym tonie też rzekł Pan Jezus. Jakiemuś żołdakowi nie spodobała się Jego odpowiedź i Go spoliczkował. Otóż Jezus nie nadstawił bynajmniej drugiego policzka, to byłaby sztuczna i kiepska teatralność. Natomiast z całą godnością i spokojem podjął próbę uświadomienia swojemu krzywdzicielowi jego grzechu: „Jeżeli źle powiedziałem, udowodnij, co było złego. A jeżeli dobrze, to dlaczego Mnie bijesz?” (J 18,23)

      O Polaku i Katoliku z krwi i kości ks. Międralu :

      – Wrogowie ojczyzny i wrogowie Kościoła dzisiaj dostają szału, bo widzą ogromną armię patriotów, narodowców i kibiców, którzy mają Boga, honor i ojczyznę w sercu i są gotowi oddać za nią życie. Lewacka propaganda dwoi się i troi, aby zniszczyć Kościół i naród polski. Im więcej atakują, tym bardziej nasza narodowa duma wzrasta – rozpoczął z entuzjazmem ks. Międlar.

      Podkreślił przy tym, że współcześnie widzi, jak środowiska narodowe, chrześcijańskie i patriotyczne są lekceważone w debacie publicznej. Nikt ich nie chce słuchać, a to oni są przecież przyszłością Polski. Świadomi swoich korzeni i dziedzictwa narodowo-chrześcijańskiego. Gotowi o nie walczyć do ostatniej kropli krwi.

      – Musimy iść na peryferia wiary, do których nawołuje papież Franciszek. Iść w myśl słów św. Pawła Apostoła, który mówi: „Moim honorem jest iść do tych, którzy Chrystusa jeszcze nie znają”. Musimy iść poza świątynię, poza zakrystię, poza plebanię, aby głosić prawdę oraz Chrystusa. Bądźcie gotowi na to, że będziecie opluwani, prześladowani. Ale nasza siła i nasza odwaga jest w jedynym Panu i Zbawicielu, Jezusie Chrystusie! – stwierdził młody kapłan, który swoimi słowami wzbudził oklaski i poparcie ogromnego tłumu przed Stadionem Narodowym.

      – Wielu chciałoby nam zamknąć usta, żebyśmy nie walczyli w obronie Kościoła katolickiego, ojczyzny oraz naszej miłości, jaką jest naród. Jesteście wielką armią Kościoła i Polski – dodał po chwili ks. Jacek Międlar.

      W swojej wypowiedzi odniósł się także do kwestii fali imigrantów i płynącego razem z nią zagrożenia fundamentalizmem islamistycznym.

      – Nie boimy się pokojowo nastawionych muzułmanów. Lękamy się fundamentalizmu, bo nie chcemy w Polsce przemocy, gwałtów, samosądów i terroru w imię Allaha. Nie chcemy nienawiści, która jest w Koranie, ale miłości i prawdy Ewangelii. Do tego nawołuje nas św. Paweł w szóstym rozdziale Listu do Efezjan – tłumaczył ksiądz z Wrocławia, intonując po tych słowach okrzyk: „Ewangelia, a nie Koran!”.

      Zaznaczył przy tym, że środowiska narodowo-chrześcijańskie chcą dialogu, ale nikt nie chce z nimi rozmawiać. W zamian za to nazywa się je faszystami, rasistami, ksenofobami i niewiernymi psami.

      – W ferworze szału wciska się chrześcijanom młot nienawiści, a my chcemy walczyć mieczem prawdy i miłości, czyli mieczem Ewangelii Jezusa Chrystusa, żywego Pana i Zbawiciela – dosadnie stwierdził ks. Międlar. – Jesteście przyszłością Kościoła i narodu polskiego, dlatego budujmy wszystko na pewnym fundamencie, którego nikt i nic nie będzie w stanie zburzyć. A jest nim sam Pan Jezus Chrystus – zakończył płomienne przemówienie kapłan.

      Prosił o minutę ciszy, dla bohaterów walczących za ojczyznę. Następnie poprowadził modlitwę „Pod Twoją obronę”, a potem pobłogosławił zebranych. http://wroclaw.gosc.pl/doc/2814313.Nie-mlot-nienawisci-a-miecz-Ewangelii

      „Czołem Wielkiej Polsce”. Parafianie pożegnali księdza Jacka Międlara

      Były kwiaty, liczne podziękowania, słowa wzajemnej otuchy, a na koniec łzy i okrzyki „Czołem Wielkiej Polsce”. Mieszkańcy Oporowa zgotowali księdzu Jackowi Międlarowi pożegnanie, jakiego Wrocław dawno nie widział. Wczoraj duchowny znany z publicznego głoszenia swoich poglądów politycznych po raz ostatni odprawił mszę w parafii św. Anny. Teraz zostanie przeniesiony do Zakopanego.

      Krótko, bo zaledwie przez pół roku trwała przygoda księdza Jacka Międlara z wrocławską parafią pw. św. Anny na Oporowie. W niedzielę podczas wieczornej mszy, mieszkańcy dowiedzieli się, że ich ulubiony duchowny musi odejść. Kilkaset osób, w tym wielu członków ONR-u, które przyszły w środę na pożegnalną mszę duchownego, nie mogło się z tym pogodzić.

      – Myśmy tu wiązali z nim duże nadzieje – mówił pan Bolesław, jeden z mieszkańców Oporowa. Zewsząd było słychać, że ksiądz Jacek to dobry ksiądz, ale przede wszystkim wspaniały człowiek i wielki patriota. Przed kościołem zbierano nawet podpisy w obronie księdza, które mają trafić do kurii. Po mszy zbierano także „dary serca” dla duchownego.

      – Jest dobrym Polakiem. Ma w sobie wszystkie cechy ludzi, których tak nam brakuje. Brakuje nam dzisiaj autorytetów i to, co się dzieje z księdzem Jackiem, pokazuje, że niestety są ludzie, którym zależy, żeby tych autorytetów dalej nie było – mówił Aleksander Krejckant prezes Obozu Narodowo-Radykalnego.

      – Ksiądz Jacek zarażał nas miłością do Boga i ojczyzny – mówiła jedna z parafianek. – Przykro mi się zrobiło bardzo, bo to dobry człowiek, wspaniały kaznodzieja, miał świetny kontakt z młodzieżą. Jego słowa trafiają do ludzi, bezpośrednio do serca. Czy można mu coś zarzucić? Czy coś złego czynił? Czy coś złego powiedział? Nie wiem czemu patriotyzm jest tak dzisiaj niedoceniany w Polsce. Dawniej młodzi ludzie życie oddawali za ojczyznę. Co się z nami stało dzisiaj? – żaliła się pani Krystyna z Oporowa.

      – Jestem przekonany, że dzięki zjednoczeniu zbudujemy wielki naród i silny Kościół – mówił do zebranych w kościele na Oporowie ks. Jacek Międlar.

      Żegnając się z parafią na Oporowie, ksiądz Jacek dziękował wszystkim osobom, które przez pół roku spotkał we Wrocławiu na swojej drodze. Wymieniał m.in. dzieci, które przygotowywał do Pierwszej Komunii Świętej oraz młodzież, która jak podkreślił, była jego oczkiem w głowie.

      – W imieniu całej służby liturgicznej chcielibyśmy podziękować za opiekę nad nami, za wszystkie zbiórki, podczas których starałeś się nas nauczyć widzieć Boga w ewangelii, czy też zobaczyć go na boisku albo w siłowni – mówili podopieczni kapłana.

      – Wiedzcie, że to, co czyniłem, będę czynił nadal, gdyż każdy chrześcijanin, każdy do kogo zostanę posłany, zasługuje na to, aby słyszeć te trzy wielkie prawdy: Bóg, honor i ojczyzna. I temu nigdy się nie sprzeniewierzę – obiecał.

      Na koniec mówił jeszcze o „obosiecznym mieczu Chrystusowym”, którego jeden koniec zdobi miłość do bliźniego, a drugi nienawiść do zła, grzechu i kłamstwa. – Proszę was, żebyście tym mieczem walczyli, bo my Polacy możemy dać świadectwo Europie, która dokonuje na sobie samobójstwa. To wy moi drodzy, dzięki mocy, którą daje wam Chrystus, możecie uratować cywilizację łacińską przed upadkiem. (…) Zdrajcą jest ten, kto przestaje walczyć. Proszę was, byście nigdy nie przestawali walczyć – apelował.
      Ksiądz narodowiec

      We Wrocławiu o młodym duchownym z parafii na Oporowie głośno zrobiło się kilka miesięcy temu, gdy ksiądz Jacek Międlar wziął udział w antyislamskiej demonstracji, która przeszła przez miasto. Wznoszono wówczas okrzyki „Je…ać Araba”.

      Na jednym pochodzie się nie skończyło. 11 listopada wrocławski ksiądz wziął udział w warszawskim Marszu Niepodległości. Zasłynął z przemówienia, które wygłosił na błoniach Stadionu Narodowego.

      – Wrogowie ojczyzny i wrogowie Kościoła dzisiaj dostają szału, bo widzą wielką armię patriotów, armię narodowców i armię kibiców, którzy mają Boga, honor i ojczyznę w sercu i są gotowi oddać za nią życie. Jestem święcie przekonany, że lewacka propaganda dwoi się i troi, aby nas zniszczyć, aby zniszczyć Kościół i naród polski. Nie możemy na to pozwolić. Jesteśmy Kościołem walczącym, jesteśmy wojownikami wielkiej Polski – mówił ks. Międlar podczas swojego wystąpienia przed tłumem narodowców. – To my jesteśmy przyszłością wielkiej, katolickiej Polski – podkreślał.
      Brylował w sieci

      To przemówienie, nagrane i upublicznione w serwisie YouTube, odbiło się szerokim echem w internecie. Pojawiły się głosy poparcia, ale też krytyki wobec duchownego. On sam zresztą w sieci był aktywny, jak mało, który ksiądz. Pisał bloga, udzielał się na Twitterze. Zdarzało się, że zamieszczał po kilka twittów dziennie. Pisał tam między innymi: „Europo bierz przykład. Ewangelia a nie koran!!”, „KOD – dziecko Jaruzela!! Nie daj się nabrać. Walcz ze współczesną zarazą!” albo „Stańmy w obronie chrześcijaństwa. Stop islamizacji!”.

      Na Twitterze z uwielbieniem i uznaniem ks. Międlar pisał m.in. o Obozie Narodowo-Radykalnym, cytował słowa poprzedniego papieża Benedykta XVI, a także kardynała Stefana Wyszyńskiego. Często wspominał też o pomocy dla dzieci chorych na raka, odwiedzał maluchy w szpitalu, angażował się w akcje charytatywne. Z drugiej strony krytykował WOŚP.

      Sam siebie określał jako kapłana nacjonalistę, tłumacząc to w ten sposób: „Nie mylcie cnoty nacjonalizmu z faszyzmem i nazizmem! Polski nacjonalista kocha swój naród oraz szanuje inne. Kto twierdzi inaczej – błądzi” oraz „Nie można być polskim patriotą, wpierw nie będąc polskim nacjonalistą”.
      Miał się wycofać

      Aktywność księdza na Twitterze oraz wystąpienia podczas marszów nie uszły uwadze jego przełożonym – Zgromadzeniu Księży Misjonarzy św. Wincentego a Paulo.

      Zanim podjęto decyzję o przenosinach ks. Międlara z wrocławskiej parafii do innej, najpierw duchowny, przed miesiącem, otrzymał zakaz publicznego głoszenia poglądów politycznych i udziału w manifestacjach środowisk narodowych. Ostatni jego wpis na Twitterze pochodzi z 16 stycznia: „Posłuszny zaleceniom Wyższego Przełożonego, na czas nieokreślony zawieszam swoją aktywność na TT. Szczęść Boże! CWP!”. (Czołem Wielkiej Polsce – przyp. red.)
      Popadł w niełaskę?

      O tym, z jakich powodów odwołano ks. Międlara można się tylko domyślać. Władze zgromadzenia, do którego należy kapłan, wprost tego nie tłumaczą. – W ciągu roku w Zgromadzeniu Księży Misjonarzy dokonuje się kilkudziesięciu zmian proboszczów, wikariuszy i katechetów. Zmiany te podyktowane są sprawami duszpasterskimi, osobistymi lub też innymi – powiedział KAI ks. Adam Borowski, sekretarz Zgromadzenia Księży Misjonarzy św. Wincentego a Paulo.

      Specjalne oświadczenie ws. odwołania ks. Jacka Międlara wydała też wrocławska kuria, która poinformowała, że decyzję o odwołaniu duchownego z wrocławskiej parafii na Oporowie podjęło Zgromadzenia Księży Misjonarzy i kuria nie zna powodów tej decyzji.

      „Jedyną informacją, jaka dotarła do Kurii Metropolitalnej Wrocławskiej w tej sprawie jest informacja przedstawiciela Kurii Prowincjalnej Zgromadzenia Księży Misjonarzy św. Wincentego a Paulo o samym fakcie odwołania kapłana przez Zgromadzenie, którą przyjmujemy do wiadomości” – czytamy w oświadczeniu wrocławskiej kurii.
      Kuria naciskała?

      Nieoficjalnie mówi się, że to kuria naciskała przełożonych ks. Jacka na jego przenosiny. – Trudno mówić o naciskach, kiedy działalność księdza była publiczna – tłumaczy w rozmowie z Onetem ks. Rafał Kowalski, rzecznik wrocławskiej kurii.

      Wiadomo jednak, że wrocławska kuria była mocno zaniepokojona faktem, że ze względu na polityczną aktywność księdza Jacka, część mieszkańców w geście protestu nie przyjęła w tym roku księdza po kolędzie.

      – Nie tyle naciskaliśmy, żeby ks. Jacka odwołać, tylko pytaliśmy, czy Zgromadzenie Księży Misjonarzy ma jakiś pomysł, żeby takim sytuacjom zapobiec, żeby ludzie od parafii na Oporowie nie odchodzili – dodaje ks. Kowalski.

      Teraz ks. Międlar będzie sprawował swoją posługę w jednej z parafii w Zakopanem.
      Odpowiedz

      małgosia MK said
      18 Luty 2016 @ 22:41

      Ks.Jacek Międlar CM: Ostatnia eucharystia w tym kościele nie jest tryumfem kneblujących usta głosicielom Słowa Bożego… Wrocławski Kościół ugiął się pod naciskiem gazety
      https://gloria.tv/media/GeZBjCjtcPW

  4. bobi said

    Bardzo dobre radio słucham sobie jak jeżdżę samochodem.

  5. wiktoria said

    juz teraz trzeba byc gotowym do ascezy, pieniedzy nie bedzie, tylko kartki elektroniczne albo czypy. przy rzadzie antychrysta nikt za grubym nie bedzie. Wojna otworzy glod.

  6. jamek said

    .

  7. wiktoria said

    Technologii doszly do tego, ze tworza robotow i androidow absolutnie do roznych celow, zarowno do pracy, jak i do seksu, o roznych umiejetnosciach. Roboty sa juz wszedzie. Elektroniczny mozg zaczyna rosnac, wszystko stopniowo automatyzuja, i w najblizszej perspektywie zastapienie ludzi przez roboty. Elita obejdzie sie takimi sztucznymi ludzmi wraz z niewielka iloscia ludzkich niewolnikow, a wszystkich niepotrzebnych usunie z tej ziemi.

  8. Wiesia said

    https://dzieckonmp.wordpress.com/2014/11/30/ksiega-daniela-i-ksiega-apokalipsy-wypelnia-sie-w-naszych-czasach/

    • Wiesia said

      Nie ważne czy ktoś wierzy w Orędzia,
      ale powinien to przeczytać,
      wtedy się może określić(nie przed człowiekiem).
      Każdy sam swoim postępowaniem pisze swoją księgę życia,a okres Wielkiego Postu jest szansą na większe zadbanie o własną duszę.

  9. cox21 said

    Podobno wyciekła instrukcja KOD na najbliższy marsz http://www.fronda.pl/a/tylko-na-frondapl-wyciekla-instrukcja-kod,66462.html?page=2&#comments
    Jeśli to prawda, to ręce opadają!

    • Kondzi said

      Żenua jak Go tak kochają to niech sobie dziarę na ciele z nim wytatują

      • halina said

        No i rozpoczęła się walka prawdy z matactwami .
        Zaczyna byc słychać jazgot
        który chce zagłuszyć GŁOS PRAWDY

        .Prawda sie sama obroni .
        Bo prawda to rzeczywistośc .
        I to zapisana lata temu .
        Zapieczętowana
        i potwierdzona czasem

        Nie można zmienic zaistniałej prawdy
        na taką jaką by sie chciało aby była .

        Jak sie chciało
        żeby prawda przynosiła honor ,
        to trzeba ja było tak zapisać
        na kartach historii swoimi czynami .

        Prawda wyszła na wierzch
        i nie pomoże nic ,nic jej już nie zatopi ,
        bo prawda zawsze prawda zostanie

        Teraz tylko szuka sie sposobów by ta prawda zatopiła PIS .
        Jakby tu winą obciążyć PIS .
        Trudne to zadanie będzie .

        Panie Jezu Chryste
        Wodzu i Królu ,
        proszę wspieraj Narod Polski
        proszę niechaj prawda zwycięzy .
        Proszę niechaj w Polsce obowiązują kryteria oceny te , którymi posługuje sie Boża Sprawiedliwośc .
        By to ona odrzucała to co z podstepu i kłamstwa szatana pochodzi .
        Niechaj będzie to wyrzucone z życia publicznego i z tego co Polskie jest
        Proszę miej nas w swojej pieczy .
        Proszę spraw niechaj szatan opuści to co Polskie jest .

        • przeklejka said

          cox21 said
          Podobno wyciekła instrukcja KOD na najbliższy marsz http://www.fronda.pl/a/tylko-na-frondapl-wyciekla-instrukcja-kod,66462.html?page=2&#comments
          Jeśli to prawda, to ręce opadają!

          Jeżeli to prawda to jest to gol do ich własnej bramki.To samobój
          W żadnym chyba środowisku w szkole w pracy w wojsku nawet w więzieniu
          nikt nie lubi kapusiów .
          Normalni Polacy nie kupią takich hasełek. Wręcz przeciwnie.
          Bolek Kod i Petru jak będą nadawać na tych częstotliwościach to szybko się
          pogrążą.
          Płatnych kapusiów mogą gloryfikować tylko kapusie.SIC

  10. bozena2 said

    Kto nie słuchał jeszcze tych ostatnich kazań o Intronizacji ks. Natanka i o tym co dzieje się aktualnie w Polsce na podstawie orędzi Maryi i innych przesłań do p. Agnieszki, niech słucha, bardzo ważne .
    http://www.christusvincit-tv.pl/articles.php?article_id=181

  11. cox21 said

    Jak Wałęsa zdradził ,,Solidarność”. Film, który był na ,,indeksie” TVP.

  12. Józef Piotr said

    Wynika z dostępnych dokumentów oraz faktografii że współpraca „kukuńka” – jak to nazywa Michalkiewicz ze Służbą Bezpieczeństwa to tylko mały epizod który został odpalony poprzez ujawnienie szafy Kiszczaka.
    Wiadomo że służbą o wiele grożniejszą i silniejszą były WSI które do końca nie zostały zdekonspirowane .Dzałania komisji Macierewicza tylko to napoczęły a skończyło to się „zamachem nazwanym Smoleńskim” lub jak kto woli „zamachem Warszawskim”. Zgineło lub zostało uśmierconych 96 osób i pewien etap odzyskiwania Polski został pogrzebany.
    Jak dokumenty ujawniają to w sytuacji gdy lokalni bo Gdańscy eSBecy go bardziej przycisnęli to pogroził że poskarży się komu trzeba. ??? Kto to mógł być do kogo można było się poskarżyć na SB ?
    Ano !????? toz to przecież WOJSKOWE SŁUŻBY wywiadowcze. WSI , Kontrwywiad wojskowy itp. a może też „razwiedka” z paktu Warszawskiego a póżniej po przewerbowaniu CIA

    poniżej fragmenty z artykułu którego link na końcu

    „Nieszczęsny” Lech Wałęsa mówi dziś: zdradziliście mnie. Kto zdradził? Pani Kiszczakowa? Czy ubecy, z którymi umówił się pan, że prawda o waszej długoletniej współpracy nigdy nie ujrzy światła dziennego? Dogadaliście sobie, że Polacy mieli się nigdy nie dowiedzieć jaka relacja łączy pana z komunistyczną, zbrodniczą, podległą Moskwie tajną policją, choć wiadomo było, że wszystko co się w Polsce będzie działo – będzie pochodną tej waszej tajemnicy.

    Bo przecież nie był pan aż tak naiwny, by sądzić, że ubecy o tej waszej tajemnicy zapomną. Pan milczał o tych faktach, wyśmiewał je, żywiołowo im zaprzeczał, brutalnie zwalczał wszystkich, którzy o nich mówili. A oni? Cała esbecja, mająca świadomość, że w szafach jej szefów w Warszawie i Moskwie, a może i Berlinie, leżą papiery, których tak strasznie boi się prezydent, bohater i legenda III RP?

    Czy mamy uwierzyć, że gromada esbeków i tewu w otoczeniu prezydenta Wałęsy była przypadkowa i wynikała wyłącznie z ich państwowych kompetencji oraz umiłowania Ojczyzny? Czy mamy wierzyć, że sprowadzenie Polski do roli post-kolonii odwirowywanej przez zagraniczne korporacje z setek miliardów, a Polaków do roli najniżej płatnych w Europie pół-niewolników – wynika z istoty wolnego rynku?

    Czy potrafimy wreszcie przyjąć do wiadomości przeraźliwie smutny fakt, że cała transformacja, cała „prywatyzacja”, budowa finansowej oligarchii, w której przecież dominują oficerowie WSI, cała konstrukcja rynku mediów, cała służalcza polityka zagraniczna, cała ekonomiczna wasalizacja Polski i Polaków – były pochodną faktu, że Kiszczak, Moskwa i Berlin miały na rządzącą elitę III RP bardzo skuteczne „trzymanie”?

    http://wpolityce.pl/polityka/282661-jeszcze-nie-wiemy-jaki-jest-nowy-plan-wlascicieli-iii-rp-ale-wreszcie-nie-bedziemy-mu-podlegać
    *******************************************************************************************************
    Jakie śiły załatwiły NOBLA bo kto się opiekował w kraju to już prawie wszystko wiadomo. Jakie siły spowodowały że w okresie starań się Jaruzelskiego w Moskwie o INTERWENCJĘ oraz wsparcie militarne w walce z Narodem To z MOSKWY do Jaruzelskiego nadszedł telegram – instrukcja , że ma się dogadać z Wałęsą !! Z tąd dziwny i jakiś wielki patronat nad tym co nazwano „OKRĄGŁYM STOŁEM „.
    Jakie siły Wożą ten „egzemplarz” po krajach świata z „wykładami” zapewniając finansowanie . Jakie to siły zapewniają DOKTORATY Uczelni na świecie?
    A przecież każdy wie że ten „mędrzec” ma podobnież tylko „Zawodówkę” przyzakładową przy prowincjonalnym POMie !
    Że ten „mędrzec” ma trudności z wysławianiem się po Polsku .
    Że w stoczni był zatrudniony jako „Elektryk od akumulatorów” czyli elektryk niskich napięć a dociekliwi gadali że dlatego żeby sobie nie zrobił krzywdy co może nastąpić przy wyższym napięciu.
    Jakie to siły doprowadzają do wizyt i spotkań z najpotężniejszymi „OSOBOWOŚCIAMI” świata. I co te potężne „osobowośći świata” znaczą wobec „silniejszych i mądrzejszych” którzy nie wiadomo kim są ?
    Na jakiej podstawie W dokumentach z szafy Kiszczaka znaleziono pisemną informację napisaną przez generała o tym że Walęsa był współpracownikiem Służby Bezpieczeństwa do 1989 roku co jakoś „naukofcy” rożnej maści z IPNowskimi na czele jakoś nie mogą przełknąć. A przecież Generał nie kłamal.
    Ci sami „naukofcy” pomijają milczeniem publicznie znane informację RAKOWSKIEGO z ok 1981 roku mówiącą o tym że że „jest na naszym żołdzie”.
    Co upoważniało Wałęsę do i kto z tym stał aby mówić np: o koncepcji NATO Bis ? Nie mówiąc już bazach sowieckich w Polsce i ich pozostawieniu jako obszary wyłączone z pod jurysdykcji Państwa Polskiego.
    Co tak samo upowazniało Wałęsę do głoszenia tezy o potrzebie połączenia Polski z Niemcami ?

    Jak to się działo i KTO za tym stał po stronie Kościoła że tajono prawdę życiorysu Wałęsy bo nie prawdą jest że Kościól o tym nie wiedział ? Przecież Kościół ma doskonały wywiad !!
    Jakl to się stało że Papież nie wiedział o judaszowej stronie życia pana Wałęsy ?
    Chyba że wiedział ? I ja tego nie rozumiem !!
    Czy prawdą ą informacje będące w obiegu o jego Ojcu jako …. strażniku w niemieckim O…. Nie wspominając już o losie jego pierworodnego syna …..? Z piekną ale biedną dziewczyną …….
    Co na to porawiacze świata i moraliści ?? jakoś cicho !!!

    • Znawca 2012 said

      Zapomniano, że został jeszcze złupiony sejf P.J. z matrioszkami nierozkodowanymi.

  13. Dzieckonmp said

    GŁOSUJEMY !!!!!

    Jak oceniasz 100 dni rządów premier Beaty Szydło?

    http://ewybory.eu/jak-oceniasz-100-dni-rzadow-premier-beaty-szydlo/

    • jamek said

    • Małgosia MK said

      „Ksiądz narodowiec” opuści Zakopane.,no to już szczyt lewactwa!
      Niecałe 3 dni trwała posługa kapłańska ks. Jacka Międlara w Zakopanem. Znany ze swoich narodowo – patriotycznych poglądów, dotychczasowy wikariusz wrocławskiej parafii św. Anny został przeniesiony do Zakopanego. Jednak nie zagości dłużej pod Giewontem.
      https://gloria.tv/media/UqYSNMpTHtF

      • kpiz said

        Chcą z niego zrobić drugiego Natanka?

        • krystynka said

          Ks.Natanek sam z siebie nic nie zrobił, samemu to można podrapac sie po głowie, Duch Święty prowadzi człowieka gdzie chce i jak chce….

      • OSTOJA said

        Kościół Katolicki zżera własny ogon w imię żydolewactwa i prześladuje własnych kapłanów

  14. jamek said

    • Wiesia said

      Ten film do wszystkich urzędów w Polsce powinno się wysłać,do wszystkich także do wszystkich Kurii,a najlepiej parafii,skończą się płomienne kazania o naszej bezduszności,braku zrozumienia względem imigrantów.Ojcem kłamstwa jest szatan,więc niech to zakłamanie się skończy.Do czego nas sie namawia?
      Zbliżają się Święta,jak ta m,asa do nas wejdzie,a państwa dookoła nas zamknął granice,to jak sytuacja będzie wyglądać,co wtedy?Należy to przewidzieć.Ten film jest mocny!

    • Wiesia said

      Należy powyrzucać całą patologiczną i zdradziecką dla naszego kraju gangsterkę i to szybko,bo UE zrobi wszystko,aby to uniemożliwić.Te całe KODY i inne partie,które najwięcej szkody narobiły,a jest widać wielu jeszcze nieświadomych i za nimi idą.Popowstawały partie które brną do depopulacji,to są ludzie opętani swoją chorą ideologią,która zmierza tylko w jednym kierunku.Musicie to zobaczyć wszyscy(film),noc ma swoje prawa.Jeśli się tego nie powstrzyma i wpuści do nas,to będzie jak to mówią”po ptokach”.Diabelstwo na maksa.
      Najświętsza Panienko,Królowo Polski osłoń nas swoim Płaszczem Miłosierdzia.Niepokalane Serce Maryi módl się za nami.Amen.

  15. Kondzi said

  16. Adrian said

    Berlin, miasto Makreli Mutti-kulti

    • jamek said

      Mam nadzieję, że już wszyscy po kolacji…

      • :) said

        Od pewnego czasu walczę z pornografią w swoim życiu, a tutaj na blogu katolickim „częstują” człowieka takim zdjęciem. Proszę o trochę taktu i refleksji.

        • krystynka said

          Dziewczyny burki zdjęły na brzegu, bo jak sie opalac w burkach ? chyba tylko pięty wystawione na słońce,hi,hi. W burkach opatulone nie byłyby do rozpoznania,a że nie miały nic pod burką, to zdjęcie wyszło jak wyszło.

        • jamek said

          Ja też walczę … https://youtu.be/9Aegn-5wkhA

        • :) said

        • Aviso said

          Żenada. Jamek – opmiętaj się! Adminie nie pozwól zaśmiecać bloga.

        • Marek said

          Dla tych co walczą z pornografią niech nie walczą z pornografią tylko z tym co ją powoduje. Inaczej to walka z wiatrakami a pornografia będzie nawracać. Skupcie się na tym co wam ta pornografia ma dać, jaki stan, jakie ukojenie lub ucieczkę od czego? Szukajcie pragnienia które nie zostało nigdy ukojone, szukajcie rany która wciąż krwawi. Na pewno pod pornografią jest ukryte prawdziwe pragnienie, tylko daliście się omamić szatanowi że właśnie pornografia jest tym czego potrzebujecie. Zagłębcie się bardzo w siebie i odkryjcie prawdziwe pragnienie lub ranę.. którą wykorzystuje szatan

        • Anka said

          +
          Nie bronię @Jamka, bo uważam, że golizna to intymność i nie powinna być upubliczniana, ale to co jest na obrazku to akt, a nie pornografia. Te kobiety są całkiem nagie. Żeby była pornografia wymagane są, choć szczątkowe, części garderoby.

      • Dana said

        Jamek idź się wymyj porządnie i wszędzie bo czuć jak capisz.

        • krystynka said

          Cos takiego, Dana pierwszy raz słysze, że internet przewodzi zapachy, raczej smrody jak napisałas, co zrobiłas i gdzie kliknełas na klawiaturze, ze cos czujesz ? Może dlatego nic nie czuje, bo mam juz stary komputer, patrzcie jak szybko technologia sie rozwija, nawet czasteczki gazów mozna internetem przenosic z predkoscia swiatła….

        • On32 said

          haha

  17. Ewa said

    SRODA PO 2 NIEDZIELI WIELKIEGO POSTU – wg Mszalu Rzymskiego

    Lekcja zawiera modlitwe Mardocheusza za narod zydowski, ktory Aman usiluje zgubic. Mardocheuszblaga, aby Bog przemienilsmutek swego ludu w radosc.
    Podobnie chrzescijanie sa pograzeni w pokucie wielkopostnej i oczekuja radosci wielkanocnych. Aby na nie zasluzyc, trzeba wziac udzial w kielichu meki przez wyrzeczenie i cierpliwe znoszenie doswiadczen (ewangelia).

    ANTYFONA NA WEJSCIE (Ps. 37,23-23.2)
    Nie opuszczaj mnie, Panie, Boze moj, nie odstepuj ode mnie i spiesz mi na pomoc, Panie, zbawienie moje. Ps. Nie karc mnie, Panie, w gniewie Twoim, ani mnie nie karz w Twej zapalczywosci. V. Chwala Ojcu.

    KOLEKTA
    Prosimy Cie, Panie, wejrzyj laskawie na Twoj lud i spraw, aby ci, ktorym nakazales wstrzemiesliwosc od pokarmow miesnych , zaprzestali rowniez zgubnych wystepkow. Przez Pana.

    LEKCJA (Est 13,8-11.15-17)

    W one dni: Mardocheusz modlil sie do Pana pamietajac o wszystkich sprawach Jego i rzekl: „Panie, Panie, Krolu wszechmogacy, bo w mocy Twojej wszystko jest polozone, i nie masz, kto by sie mogl woli Twojej sprzeciwic, jesli bedziesz chcial zachowac Izraela. Tys stworzyl niebo i ziemie, i cokolwiek sie okregiem niebieskim zamyka. Panem wszystkich jestes i nie masz, kto by sie sprzeciwil majestatowi Twemu. A teraz, Panie, Krolu, Boze Abrahamow, zmiluj sie nad ludem Twym, bo nas chca nieprzyjaciele wytacic i dziedzictwo Twoje wygubic. Nie gardz czastka Twoja, kroras sobie wykupil z Egiptu. Wysluchaj prosbe moja, a badz milosciw dzialowi i sznurowi Twemu, a obroc zalobe nasza w wesele, abysmy zywi bedac, chwalili imie Twoje, Panie, a nie zamykaj ust o Tobie spiewajacych, Panie Boze nasz”.

    GRADUAL (Ps 27,9.1)
    Ocal lud Twoj, o Panie, i blogoslaw Twojemu dziedzictwu. V. Do Ciebie, Panie, wolam, Boze moj, nie milcz i nie odwracaj sie ode mnie, bym sie nie stal podobny do tych, co w grob zstepuja.

    TRAKTUS (Ps. 102,10; 78,8-9)
    Panie, nie postepuj wedlug naszych grzechow ani nie odplacaj nam wedlug win naszych. V. Nie pamietaj, Panie, dawnych nieprawosci naszych. Niech rychlo wejdzie ku nam milosierdzie Twoje, bo jestesmy bardzo nieszczesliwi. (Tu sie przykleka) V. Wspomoz nas, Boze, nasz Zbawicielu, i dla chwaly imienia Twego wybaw nas, Panie, i odpusc nam grzechy dla imienia Twego.
    (Powyzszy traktus odmawia sie w poniedzialki, srody i piatki z wyjatkiem Wielkiej Srody).

    EWANGELIA (Mt 20,17-23)

    Onego czasu: Jezus wstepujac do Jeruzalem wzial dwunastu uczniow na osobnosc, i rzekl im: „Oto wstepujemy do Jeruzalem i Syn Czlowieczy bedzie wydany przedniejszym kaplanom i uczonym w Pismie. I skaza Go na smierc i wydadza poganom na posmiewisko, ubiczowanie i ukrzyzowanie. A dnia trzeciego zmartwychwstanie”.
    Wtedy przystapila do Niego matka synow Zebedeuszowych z synami swymi, skladajac Mu poklon i o cos Go proszac. A On rzekl jej: „Czegoz chcesz?”Rzekla Mu: „Powiedz, aby ci dwaj synowie moi zasiedli w Krolestwie Twoim, jeden po prawicy Twojej, a drugi po lewicy”. A Jezus odpowiadajac rzekl: „Nie wiecie, o co prosicie. Czy mozecie pic kielich, ktory ja pic bede?” Mowia Mu: „Mozemy”. Rzekl im: „Kielich moj wprawdzie pic bedziecie, ale aby zasiasc po prawicy mojej albo po lewicy, nie jest moja rzecza dac wam, lecz tylko tym, ktorym jest to zgotowane od Ojca mego”.
    Poslyszawszy to dziesieciu innych obruszylo sie na obydwu braci. Lecz Jezus wezwal ich do siebie i rzekl: „Wiecie, ze ksiazeta narodow panuja nad nimi, a mozniejsi nad nimi rozciagaja swa wladze. Miedzy wami tak nie bedzie. Ale ktokolwiek miedzy wami chcialby byc wiekszym, bedzie sluga waszym, a ktobykolwiek miedzy wami chcial byc pierwszym, ma byc waszym sluga. Tak jako Syn Czlowieczy nie przyszedl, aby Mu sluzono, ale by sluzyc i dusze swa oddac na okup za wielu”.

    ANTYFONA NA OFIAROWANIE (Ps 24,1-3)
    Ku Tobie wznosze dusze moja, Panie, Boze moj, Tobie ja ufam: niech nie doznam wstydu, niech sie nie smieja ze mnie moi wrogowie. Wszyscy bowiem, co Tobie ufaja, nie doznaja wstydu.

    SEKRETA
    Msza swieta jest wymiana miedzy niebem a ziemia, spotkaniem Kosciola z Bogiem, ktory przyjmuje ofiare i udziela laski.
    Panie, wejrzyj laskawie na ofiary, ktore Ci skladamy, i przez te swieta wymiane wyzwol nas z wiezow naszych grzechow. Przez Pana.

    Prefacja Wielkopostna

    ANTYFONA NA KOMUNIE (Ps 10,8)
    Sprawiedliwy jest Pan i sprawiedliwosc miluje, uczciwi zobacza twarz Jego.

    POKOMUNIA
    Prosimy Cie, Panie, aby przez przyjecie Sakramentu wzrastala w nas laska wiecznego Odkupienia. Przez Pana.

    MODLITWA NAD LUDEM
    Pochylcie glowy wasze przed Bogiem – Boze, odnowicielu i milosniku niewinnosci, kieruj ku sobie serca slug Twoich, aby zapaleni Twoim duchem okazali stalosc w wierze i skutecznosc w dzialaniu. Przez Pana.

    • Ewa said

      24 lutego

      SWIETEGO MACIEJA APOSTOLA
      (w latach przestepnych 25 lutego)

      Z Dziejów Apostolskich wynika, że Maciej był jednym z pierwszych uczniów Jezusa. Wybrany został przez Apostołów do ich grona na miejsce Judasza, po jego zdradzie i samobójstwie (Dz 1, 15-26). Maciejowi udzielono święceń biskupich i władzy apostolskiej przez nałożenie rąk.
      Piotr był przekonany, że tak jak Stary Testament opierał się na 12 synach Jakuba patriarchy, tak i Nowy Testament miał się opierać na 12 Apostołach. Skoro zaś liczba ta została zdekompletowana, należało ją uzupełnić. Tego samego zdania byli także inni Apostołowie. Rozstrzyganie spornych spraw przez losowanie było wówczas zwyczajem powszechnie przyjętym. Nie decydowała tu jednak przypadkowość czy jakiś inny wzgląd, ale głęboka wiara w nadprzyrodzoną interwencję Ducha Świętego. Wyraźnie wskazują na to słowa Księcia Apostołów: „Ty, Panie, znasz serca wszystkich, wskaż z tych dwóch jednego, którego wybrałeś” (Dz 1, 24).
      Poza opisem powołania nie ma o nim pewnych informacji. Według Euzebiusza z Cezarei, św. Maciej był jednym z 72 uczniów Pana Jezusa. Był pochodzenia żydowskiego, jak na to wskazuje pochodzenie wszystkich Apostołów, a także uczniów Chrystusa. Także hebrajskie imię teoforyczne Mattatyah (greckie Theodoros lub łacińskie Adeodatus – dar Jahwe) wskazuje na żydowskie pochodzenie Apostoła.
      O pracy apostolskiej św. Macieja nie możemy wiele powiedzieć, chociaż w starożytności chrześcijańskiej krążyło wiele legend na jej temat. Według nich miał on głosić najpierw Ewangelię w Judei, potem w Etiopii, wreszcie w Kolchidzie, a więc na rubieżach Słowian. Miał jednak ponieść śmierć męczeńską w Jerozolimie, ukamienowany jako wróg narodu żydowskiego i jego zdrajca. Natomiast Klemens Aleksandryjski (+ 215), najbliższy czasom św. Macieja, wyraża opinię, że Maciej zmarł śmiercią naturalną ok. roku 50 (inni podają rok 80). Wśród pism apokryficznych o św. Macieju zachowały się jedynie fragmenty tak zwanej Ewangelii św. Macieja oraz fragmenty Dziejów św. Macieja. Oba pisma powstały w wieku III i mają wyraźnie zabarwienie gnostyckie. Po prostu imieniem Apostoła chcieli posłużyć się jako szyldem heretycy, aby swoim błędom dać większą powagę i pozory prawdy.
      Relikwie św. Macieja miała odnaleźć według podania św. Helena, cesarzowa, matka Konstantyna Wielkiego. W czasach późniejszych miały zostać rozdzielone dla wielu kościołów. Są one obecnie w Rzymie w bazylice Matki Bożej Większej, w Trewirze w Niemczech i w kościele św. Justyny w Padwie. W Trewirze kult św. Macieja był kiedyś bardzo rozwinięty. Św. Maciej jest patronem Hanoweru oraz m.in. budowniczych, kowali, cieśli, stolarzy, cukierników i rzeźników oraz alkoholików i chorych na ospę. Wzywają go niepłodne małżeństwa oraz chłopcy rozpoczynający szkołę.

      W ikonografii przedstawiany jest św. Maciej w długiej, przepasanej tunice i w płaszczu. Jego atrybuty: halabarda, księga, krzyż; kamienie, miecz, topór, włócznia – którymi miał być dobity.

      • Ewa said

        GODZINKI O MECE PANSKIEJ
        —————————–
        NA PRIME

        Zacznijcie wargi nasze chwalic Panskie Rany;
        Pomnij duszo, jak Jezus byl ukatowany.
        Wspomoz, niewinny Jezu, krwawa Twoja Meka,
        A wybaw nas potezna z wiecznej toni reka.
        Chwala badz Bogu w Trojcy Swietej Jedynemu,
        Ojcu, Synowi, spolnie Duchowi Swietemu,
        Jak byla na poczatku od wiekow przedwiecznie,
        Niech Bog w Trojcy Jedyny chwalon bedzie wiecznie.

        HYMN

        Witaj, Jezu cierpliwy, rano prowadzony
        Do Pilata, przed sadem zbojcow swych stawiony.
        Pilat w Jezusie winy zadnej nie znajduje,
        Do Heroda Go odwiesc Zydom rozkazuje.
        Herod przez chciwosc cudow gdy pytania czyni,
        Rozgniewany milczeniem swietem, Boga wini!
        W biala na wzgarde szate przyobleczonego,
        Oddawa Pilatowi Baranka cichego.

        V. Niech bedzie pochwalona Najswietsza Krew i Rany Pana Jezusa.
        R. Teraz i na wieki wiekow. Amen.
        V. Panie, wysluchaj modlitwy nasze.
        R. A wolanie nasze niech przyjdzie do Ciebie.

        MODLMY SIE

        Jezu Najdobrotliwszy, ktorys dla odkupienia swiata i zbawienia grzesznikow, podjal Meke i Smierc haniebna, nie dopusc, blagam, aby Krew i Rany Twoje mialy byc na potepienie nedznej duszy mojej, dla wielkosci grzechow moich; ale z nieskonczonych zaslug Twych, Najmilosierniejszy Panie i Boze, racz mi darowac choc jedna krople Najdrozszej Krwi Twojej, izby dusza moja zbawiona byla: ktory zyjesz i krolujesz z Bogiem Ojcem i z Duchem Swietym Bog na wieki wiekow. Amen.

        V. Panie wysluchaj modlitwy nasze.
        R. A wolanie nasze niech przyjdzie do Ciebie.
        V. Blogoslawmy Panu.
        R. Bogu chwala.
        V. A dusze wiernych zmarlych przez milosierdzie Boze niech odpoczywaja w pokoju wiecznym.
        R. Amen.

        • Ewa said

          Modlitwa Sw. Augustyna O MECE PANSKIEJ

          Boze, ktory dla odkupienia i zbawienia swiata raczyles sie narodzic, dac sie od Zydow wzgardzic, i od Judasza pocalowaniem wydac; ktory sie dales pojmac, wiazac, jako niewinny baranek na zabicie wodzic, i przed Annasza, Kajfasza, Pilata, Heroda jak winowajca stawic: i tam od falszywych swiadkow oskarzenie, uraganie, policzkowanie, poszyjkowanie, plwanie, twarzy swietej zaslonienie, biczowanie, cierniem wienczenie, z szat obleczenie, i na smierc osadzenie cierpiec: ktory sie dales do Krzyza przybic i na Krzyzu podniesc, miedzy zbojcami umiescic, zolcia i octem napawac, i wlocznia przebic: o Panie, Jezu Chryste, przez te najwieksze meczarnie Twoje, ktore ja niegodny z bolescia wspominam; przez swiety Krzyz Twoj i skonanie Twoje; wybaw mie od mak piekielnych, a racz milosiernie przywiesc, gdzie przywiodles Lotra z Toba ukrzyzowanego, izbym Cie w Krolestwie Twojem chwalil wiecznie. Amen.

        • Beza said

          Amen.

        • Krystyna said

          Amen.

  18. Józef Piotr said

    Dla tych co nie odróżniają Sefardów od Aszkenazi polecam rzecz od Michała.

    http://urbietorbi-apokalipsa.net/pl/bl/2014-10-29-holocaust.html

    I dalej znalezione u Michała o Czernobylu

    http://urbietorbi-apokalipsa.net/pl/bl/2015-04-26-czarnobyl.html

  19. krystynka said

    Moja córka pokazała mi filmik udostępniany na facebooku jak opiekunka traktuje chorą na Alzheimera 94 letnią staruszkę, ukryta kamera nie kłamie.

    Ludzie dziczeją coraz bardziej….

    • rafael said

      jak można tak człowiekiem poniewierać, przecież ona kiedyś też będzie stara i niedołężna , świat stacza się coraz niżej

    • Krystyna said

      Nieludzkie, ze tak zneca sie nad chora staruszka. Miara czlowieczenstwa jest poszanowanie slabszych: starszych i dzieci, teraz panuje zdziczenie, upada nasza cywilizacja.

      • Bryza said

        Tak , ta pani na pewno ,jak dożyje będzie stara i niedołężna tyle ,że ona o tym nie myśli , bo żyje tu i teraz.. w tej chwili ma przewagę co widać na filmiku . Nie chciałabym oglądać starości tej pani , bo sama takim postępowaniem , gotuje swój los na starość .

        Masz rację Krysiu , upada nasza cywilizacja.

    • On32 said

      Zdziczenie totalne. Paranoja i chore to…smutne

  20. przeklejka said

    Telewizyjna prasówka
    Chłodnym Okiem 2016-02-23

  21. Józef Piotr said

    WIARY I ODWAGI ! [Gdy masoneria przypuszcza atak na Polskę].

    https://gloria.tv/media/gsEG1sz4Sga

    CHRISTUS VINCIT,
    CHRISTUS REGNAT,
    CHRISTUS,CHRISTUS IMPERAT !

  22. Andrzej C said

    Tymczasem w pewnym polskim zakonie w katolickiej Polsce:

    Ksiądz Jacek Międlar zakończył swoją pracę w Zakopanem – potwierdził ks. Jerzy Grzyb, proboszcz parafii na Olczy. Znany ze skrajnie prawicowych poglądów trafił na Podhale po przeniesieniu z Wrocławia. Ks. Międlar był Zakopanem zaledwie przez trzy dni. Ma trafić do zamkniętego klasztoru.

    – W sobotę w nocy przyjechał do Zakopanego na Olczę ksiądz Jacek Międlar, szczęśliwy, że będzie na Podhalu, w miejscu gdzie ludność jest bardzo wierząca i patriotyczna. Niestety już po trzech dniach musi się znowu przenosić. Dlaczego? Ponieważ odmówił modlitwę NSZ pod pomnikiem Józefa Kurasia „Ognia” w Zakopanem. Fakt, ksiądz proboszcz prosił księdza Jacka, aby nie brał udziału w uroczystościach pod pomnikiem, jednak jak dla mnie to nie jest ślubowanie. Ksiądz Jacek nie miał zamiaru brać czynnego w nich udziału. Stał sobie spokojnie z boku w kapturze, aby się nie wychylać. Został jednak rozpoznany i momentalnie zrobiło się przy nim tłoczno. Pod naporem próśb zgodził się powiedzieć kilka słów o „Ogniu” i odmówić modlitwę NSZ. Cała uroczystość trwała może z 15 minut – pisze Maciej Trebunia – Tutka.

    – W niedzielę po Mszy Świętej o 18.30 na Olczy, którą miał odprawić ksiądz Jacek, a którą mu odebrano, zebrało się kilkadziesiąt osób, aby porozmawiać z księdzem proboszczem o jego decyzji usunięcia księdza Jacka. Mimo godzinnej dyskusji i próby uzyskania solidnych argumentów nie udało się ich uzyskać. Według księdza proboszcza powodem usunięcia księdza Jacka jest niedotrzymanie obietnicy. Czy można zabronić księdzu udzielenia błogosławieństwa i poprowadzenia modlitwy, dziesiątkom osób które go o to proszą? – pyta.

    http://goral.info.pl/aktualnosci/polityka/item/2388-nie-mozemy-dopuscic-aby-ksiedza-jacka-internowano

    Postawa księdza Międlara nie spodobała się liberalnym mediom, które zarzucały duchownemu angażowanie się w politykę. W wyniku nagonki władze zgromadzenia zakazały ks. Międlarowi publicznego głoszenia swoich poglądów. Został on przeniesiony do Zakopanego, które jednak musi opuścić. W obronie duchownego stanęło środowisko prawicowe.

    Ks. Jacek Międlar, który święcenia kapłańskie otrzymał w zeszłym roku należy do Zgromadzenia Księży Misjonarzy św. Wincentego a Paulo. Duchowni z tego zgromadzenia w Zakopanem pracują w parafii na Olczy pw. Matki Bożej Objawiający Cudowny Medalik.
    http://goral.info.pl/aktualnosci/polityka/item/2385-ksiadz-narodowiec-opusci-zakopane

    ======================
    ps.
    Tekst Modlitwy żołnierzy Narodowych Sił Zbrojnych. – za którą usunięto ks. Jacka -tutaj:
    http://nsz.com.pl/index.php/biblioteka/1237-modlitwa-narodowych-si-zbrojnych

    • rafael said

      Co oni robią z tym kapłanem. Władze Zgromadzenia zamiast go bronic chcą wysłać ks. Jacka do zamkniętego klasztoru? boję się najgorszego

  23. bozena said

    Puder talk Johnson & Johnson przyczyna raka jajnikow, musza zapłacić $ 72 mln rodzinie zmarlej kobiety
    Na sad czeka jeszcze 1200 podobnych spraw…
    http://www.irishtimes.com/business/health-pharma/johnson-johnson-loses-72m-talcum-powder-cancer-case-1.2545481

  24. bozena said

    fr z oredzi Luz de Maria
    „Europa jest atakowana. Jak woda morska niezauwazenie przesiąka piasek, tak została zaatakowana Europa, najeźdźca znajduje sie wewnątrz.
    oraz „Moje dzieci, módlcie się, Ziemia kontynuuje swój bieg i odpycha tych, którzy niszczą ją zanieczyszczając ją energią jądrową.. Módlcie się za Turcje, Syrie i Rosje.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
