Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Pikieta KOD-u w Chicago całkowitą kompromitacją

Posted by Dzieckonmp w dniu 29 Luty 2016

w centrum Chicago, w proteście przeciwko lewacko- kodowskiej pikiecie wspierającej konfidenta i zdrajce TW Bolka, przyszło prawie tysiąc polskich patriotów z flagami i transparentami. Kodowców zjawiło się raptem 50 -ciu. Protest został zorganizowany przez Klub Gazety Polskiej Chicago. Dzięki pomocy pani Anny Wójtowicz oraz radia Owarty MIkrofon pani Łucji Śliwy, do protestu dołączyło wielu Polaków oraz inne polonijne organizacje i kluby. Kodowców prawie nie było widać a tym bardziej słychać. Jak za komuny kodowcy, grożąc aresztowaniem protestujących, wezwali na pomoc policję, także i konną. Tymczasem chicagowska policja stanęła na wysokości zadania i z symaptią dla protestujących pilnowała porządku Nawet konie odwróciły się zadami do KOD-u… Jedno za co grupce kodowców należy podziękować to to, że w kontrmanifestacji skupili wiekszość prawicowych ugrupowań w Chicago. Zobaczcie sami…

Miło, że większość Naszych rodaków za granicą myśli logicznie. Dziękujemy Polacy.Jesteście prawdziwymi patriotami!nie oglądają  TVNu to nie maja mózgów wypranych jak barany z KODu

cz.1

cz.2

 

 

 

Odpowiedzi: 52 to “Pikieta KOD-u w Chicago całkowitą kompromitacją”

  1. Aneta 1 said

    Pięknie, w Polsce też nie mają szans🙂
    Po pierwsze Pan Bóg wobec intensywnej modlitwy o naszą Ojczyznę teraz – kiedy nastał rząd przestrzegający Bożych praw – nie dopuści do zwycięstwa plugastwa. Po drugie obecny rząd składa się z mądrych i przewidujących ludzi i też nie dopuści do plugastwa. Sama Beata Kempa w RM w sobotę mówiła, jak dużo pracy mają gabinety Pani Minister Szydło i inne w związku z targowicą zdrajców a więc rząd działa zapobiegawczo. Po trzecie tzw. lemingi już są zmęczone ciągłą walką i demonstrowaniem nienawiści wobec PiS i mają gdzieś podskoki kolejnego polityka. . Po czwarte będzie Ostrzeżenie i pokrzyżuje plany diabła. Po piąte jesteśmy krajem , który szczególnie umiłowała Matka Boża ( z wzajemnością )

  2. Dzieckonmp said

    Koniec z przywilejami zagranicznych korporacji w Polsce? Rząd zamierza wypowiedzieć niebezpieczne BIT-y!

    http://niewygodne.info.pl/artykul6/02860-Koniec-z-przywilejami-zagranicznych-korporacji.htm

  3. Dzieckonmp said

    Zapis rozmowy Tuska z Putinem zniszczony?! Mocne oskarżenia prawnika!

    http://www.fakt.pl/Smolensk-Donald-Tusk-i-Wladimir-Putin-Tajemnicza-rozmowa-utajniona,artykuly,205545,1.html

  4. Józef Piotr said

    A propos Chicago : bo to nie była TUSKOWA ani Sienkiewiczowska Policja Konna.

    Tak w zwyczaju mają mafiosi i bandyci , komuniści i złodzieje że robiąc zło asekurują się POLICJĘ lub siłami bezpieczeństwa publicznego .
    A jak już to za mało to nocami i cichaczem mordują
    Taki to obyczaj zapisany w genach obcej Rodzajowi slowiańskiemu HALOGRYPY

  5. Józef Piotr said

    Dla ważności tematu i żeby nie uciekł

    https://marucha.wordpress.com/2016/02/21/kazimierz-szoloch-niechciany-bohater-grudnia/

  6. Aga said

    Ważne! Ewelina od dziecka cierpi na mózgowe porażenie dziecięce. Przez 26 lat dziewczyna przeszła 15 operacji. Na Siępomaga jest zbiórka na podnośnik wannowy dla Eweliny gdyż jej mamę dużo kosztuje ciągłe dźwiganie ją z i do wanny. Niestety, zbiórka trwa już ponad rok a uzbierana kwota to 5 tys. zł. Pieniążków do uzbierania zostało 13 tys. Patrz tu: https://www.siepomaga.pl/ewelina-michalak Można wysyłać też smsy: numer: 72365 treść: S2093, koszt 2,46 zł ( 2 zł zasila konto zbiórki).

  7. Józef Piotr said

    OŚWIADCZENIE DZIAŁACZY WOLNYCH ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH WYBRZEŻA

    Posted in ■ aktualności, ■ historia, ■ listy, ■ odkłamujemy HISTORIĘ, Bulc Andrzej, Karandziej Jan, Maciejewski Kazimierz, Runowski Andrzej, Wyszkowski Krzysztof, Zborowski Lech by Maciejewski Kazimierz on 29 Luty 2016

    W związku z publicznie odczytanym listem Lecha Wałęsy dotyczącym jego rzekomej działalności w Wolnych Związkach Zawodowych Wybrzeża jako świadkowie czujemy się w obowiązku odnieść do treści tego listu.
    …………………………………………………….

    https://wzzw.wordpress.com/2016/02/29/%e2%96%a0%e2%96%a0-oswiadczenie-dzialaczy-wolnych-zwiazkow-zawodowych-wybrzeza-%e2%96%a0%e2%96%a0/#more-95051

    poczytajcie ,

  8. Atanazy said

    Nie kpijcie tak z KODu, bo w ten sposób poniżając przeciwników politycznych tylko nakręcacie ich determinację. Człowiek upokorzony ma podrażnioną dumę i ambicję, a przecież nie o to w tym przypadku chodzi.

    • halina said

      Tak patrząc na to co sie dzieje
      to dochodzę do wniosku
      że ci którym jest niewygodny rząd
      i droga którą obiera Polska ,
      robią wszystko
      by doprowadzić do zamieszek w Polsce .
      Nie możemy sie dać sprowokować .
      Nie możemy wychodzić na ulice wtedy kiedy oni wychodzą .

      Mamy robić swoje …..

      Za nami jest prawda .
      My stoimy w prawdzie
      i na pozycji wygranej .
      Bo z prawdą zawsze podstęp i kłamstwo przegrywa .

      My jesteśmy na dobrej drodze .
      Mamy iść do przodu ,
      nie patrząc na zaczepki
      którymi chca nas sprowokować
      i do konfliktu doprowadzic .

      Modlitwa osłoni nas od działania szatana .
      A tam gdzie nie ma szatana ,
      to tam nie ma wypływu nienawiści i bezprawia .
      Tam jest Boży ład porządek harmonia jednośc .

      Bo człowiek jest narzędziem
      który wykonuje zadanie zlecane w świecie duchowym .
      I odbiera je przez serce .

      Jeżeli sie modlimy ,
      to bronimy sie przed szatanem ,
      to działa w nas
      i wokól nas Duch św ,
      a On wskazuje zawsze dobre wyjście
      z każdej sytuacji ..

      Walczmy modlitwą ,
      a wówczas będzie rzeczą niemożliwą
      aby mogł powstać chaos
      jaki chce spowodować szatan .

      Modląc sie robimy dogodne warunki
      do tego
      aby mogło budować sie Królestwo Chrystusa Króla .

      Wystarczy tylko nie wpuszczać szatana w nasze serca i w to co Polskie jest .
      Modlitwą zamykać drogę szatanowi ,
      a odmykać drogę Chrystusowi Królowi
      i Duchowi św
      oraz Mateńce Maryji
      by to Oni mogli pomagać nam
      żyjącym wśród świata
      dawać Bogu Ojcu to
      co On chce od nas otrzymać .

      Bysmy zdołali wejśc na drogę
      prawidłowej współpracy z Bogiem
      i kontynuować to
      co zostało przerwane w raju
      na wskutek ingerencji szatana .

      Dobiega końca walka w świecie duchowym .
      Wpuśćmy Chrystusa Króla
      w wymiar materii
      by On mógł rozprawić sie
      z tym przekletym szatanem .

      By Boza Sprawiedliwośc wyznaczyła mu kare i winę za to
      co on podstępm i kłamstwem zrobił
      z człowiekiem i światem .
      człowiek mówi mu NIE ,
      a on w dalszym ciagu przeszkadza mu
      w pełnieniu Woli Boga .
      Więc przed Bożą Sprwiedliwością niechaj odpowie .
      A człowiek niechaj otrzyma pomoc i łąskę od Bożej Sprawiedliwości
      aby mógł wyjśc z tego
      w czym pogrążył go szatan .
      By mógł nastąpic ład i porządek w wymiarze materii którzy zachwyci Boga Wszechmogącego w Trójcy św .

      • Dzieckonmp said

        Przypomnę „Wiara bez uczynków jest martwa”. Bez uczynków odbiorą nam Polskę.

      • bozena2 said

        Panie Adminie niech Pan ostudzi swą wojowniczość. Nie można dać się sprowokować , tak stoi w orędziach do Polaków:

        …”Oto siły ciemności pragną dokonać zniszczenia całego Polskiego Narodu. Mają następny plan, aby was podzielić i przeciwstawić sobie, abyście walczyli między sobą. To jest kolejny plan wrogów Polskiego Narodu, pamiętajcie o tym. Dlatego, Ja wzywam was do modlitwy o jedność, o to abyście byli jedno w Duchu Świętym, abyście przyjęli Mnie Jako Dziecię. Trwajcie w Mojej Miłości i podążajcie za Mną drogą, którą Ja wam wskazuję. Moja Miłość jest ponad tym wszystkim. Wszyscy ci, którzy rzucą się w Moje Ramiona będą ocaleni i doznają ulgi w cierpieniu, oraz otrzymają siłę i moc do walki ze złem. Oto Ja Najświętsze Dzieciątko Jezus przemawiam do was i do całego Polskiego Narodu, tak bardzo pragnę, wskazać wam tę drogę, drogę do zwycięstwa. Jeżeli Mi wszystko powierzycie, Ja będę was prowadził i na pewno nie zginiecie i odniesiecie zwycięstwo, więc błagajcie Mnie o Miłosierdzie nad wami a Ja wam będę błogosławił i wyleję zdroje łask z Mojego Niezgłębionego Miłosierdzia, tak jak wylałem na wszystkich tych, którzy zginęli w tej katastrofie. Okazałem Miłosierdzie nad nimi i pragnę okazać to Miłosierdzie dla każdego z was. Te dusze potrzebują waszej modlitwy, pragnę je przyjąć do wiecznej chwały, albowiem jestem Bogiem Miłosierdzia, Który przyjął ich ofiarę. Pragnę, aby poprzez wasze modlitwy te dusze były w Niebie, aby mogły wstawiać się za wami, za całym Polskim Narodem. Módlcie się więc za tych, którzy odeszli, ale również i nade wszystko o całkowite nawrócenie i przemianę ludzkich serc w całym Polskim Narodzie, abym Ja mógł działać pośród was, w waszych sercach i prowadzić was drogami Mojej Miłości.

        Ufajcie jestem z wami, prowadzę was. Jestem z wami w sposób szczególny teraz i pragnę, abyście przekazali te Słowa Polskiemu Narodowi, bo Ja jestem z wami i pragnę być nieustannie a oczekuję tych wszystkich serc, które poszukują prawdy, które zostały dotknięte boleścią. Oto Ja jestem i błogosławię was i cały Polski Naród. Pragnę was umocnić tym Błogosławieństwem, abyście nie ustali w waszym codziennym uświęcaniu się, w zbliżaniu się do Mnie, abyście nieustannie trwali w całkowitym zawierzeniu dla Mnie, wiernym wypełnianiu Mojej Świętej Woli. Oto Ja jestem i błogosławię was, a oto i Moje Błogosławieństwo: Błogosławieństwo Boga Ojca, Boga Syna i Boga Ducha Świętego, niech spocznie na was i pozostanie na wieki.,,,”
        Amen.http://duchprawdy.republika.pl/prorocy_o_katastrofie_smolenskiej.htm

        • Dzieckonmp said

          Ja nie uznaję tych orędzi za prawdziwe

        • bozena2 said

          Panie Adminie to nie jest Adam Człowiek tylko Boży Posłaniec z Podlasia.

        • Dzieckonmp said

          Nie znam go i nie będe poznawał gdyż nie mam zaufania do polskich wizjonerów. Znam kilku to płakac się chce.

        • Dzieckonmp said

          Weźmy taką Mieczysławę. Tam takie szczególiki jak Kaczyński to taki a Kiszczak to sraki a Jaruzelski to nijaki a Braun powinien zrobić to a tamten tamto.

          Weźmy Medjugorje. Proszę mi powiedziec ile razy tam Matka Boża wymieniła kraj Hercegowinę? Ile razy Przeydenta tego kraju a ile razy podrzednych polityków.
          Weźmy Garabandal. Prosze mi wymienić ile razy tam Matka Boża wymieniła Hiszpanię , ile razy Prezydenta tego kraju a ile razy podrzędnych polityków.
          Weźmy fatimę. Podobnie. Ile razy Matka Boza wymieniła nazwę Portugalia, Ile razy nazwisko prezydenta a ile razy drugorzędnych polityków?
          nasi wizjonerzy to mają majaczenia raczej a nie wizje.

        • Dzieckonmp said

          Albo weźmy Żywego Płomienia który dał się napuścić obrońcom wiary i pojechał za mną Bronkiem do Medjugorje aby tam chodzić za mną i potem mieć wizję na Górze Podbrdo a w wizji słowa o mnie nic nie znaczącym człowieku. Parodia i kierowanie się duchem szatana aby ośmieszać prawdziwe objawienia. Otrzeźwijcie trochę i nie łykajcie wszystkiego jak pelikany.

        • bozena2 said

          Chce pan powiedzieć, że Pan Jezus albo Maryja nigdy nie mówili o konkretnych ludziach albo sytuacjach politycznych bądź krajach, bo to jest blef.

        • bozena2 said

          ŚW. FAUSTYNA UDAJE SIĘ DO KOSCIOŁA ŚW. STANISŁAWA KOSTKI, TAM

          PAN JEZUS POLECA JEJ JECHAĆ DO WARSZAWY

          Po chwili opuściłam potajemnie i udałam się do katedry św. Stanisława Kostki (w

          Łodzi). Godzina już zaczęła szarzeć, ludzi było mało w katedrze, nie zwracając na nic co się

          wokoło mnie dzieje, padłam krzyżem przed Najświętszym Sakramentem i prosiłam Pana, aby

          mi raczył dać poznać, co mam czynić dalej, wtem usłyszałam te słowa: jedź natychmiast do

          Warszawy, tam wstąpisz do klasztoru. Wstałam od modlitwy i przyszłam do domu i

          załatwiłam rzeczy konieczne. Jak mogłam zwierzyłam się siostrze z tego, co zaszło w duszy i

          kazałam pożegnać rodziców i tak w jednej sukni, bez niczego przyjechałam do Warszawy.http://www.zaufaj.com/dzienniczek-swietej/529.html?task=view
          „ Maria das Neves jest już w niebie?”
          – „ Tak, jest”. (Zdaje się, że miała jakieś 16 lat.)
          – „ A Amelia?”
          – „ Zostanie w czyśćcu aż do końca świata”. (Sądzę, że mogła mieć 18 do 20 lat.) – (Oczywiście nie trzeba tego brać dosłownie. Do końca świata ma oznaczać bardzo długi czas)….
          Prosiłam o uzdrowienie jednego chorego.
          – „Jeżeli się nawróci, wyzdrowieje w ciągu roku”.
          – „Chciałabym prosić, żeby nas Pani zabrała do nieba”.
          – „Tak! Hiacyntę i Franciszka zabiorę niedługo. Ty jednak tu zostaniesz przez jakiś czas. Jezus chce się posłużyć tobą, aby ludzie mnie poznali i pokochali. Chciałby ustanowić na świecie nabożeństwo do mego Niepokalanego Serca”
          Ale jeżeli ludzie nie przestaną obrażać Boga, to w czasie pontyfikatu Piusa Xl rozpocznie się druga wojna, gorsza.
          http://www.sekretariatfatimski.pl/fatima-objawienia/397-objawienia-matki-boej-w-fatimie-1917
          „Pewnej chwili dnia 12 maja 1935 r. wieczorem, natychmiast po położeniu się do łóżka zasnęłam, ale jeżeli prędko zasnęłam, to jeszcze szybciej zostałam obudzona(…). Nieoczekiwanie ujrzałam pewną duszę, która oddzielała się od ciała wśród okropnych męczarni. O Jezu, pisząc to, drżę cała, po zobaczeniu okropności świadczących przeciwko tej duszy.
          http://www.fronda.pl/a/czy-pilsudski-bedzie-zbawiony-sw-faustyna-przekonuje-ze-tak-choc-nie-bez-trudnosci,18886.html

        • Sylwester said

          Drogi Adminie. Rozumiem twoja ostroznosc z jaka podchodzisz do roznych oredzi i zgadzam sie z Toba ze trzeba byc ostroznym. Z drugiej strony zauwazylem ze to czy oredzia sa prawdziwe lub nie opierasz na swoim „schemacie” czyli co powinno byc w oredziach, a co nie i w jaki sposob. Otoz musze Cie rozczarowac ale kazdy z nas jest inny i do kazdego z nas Bog przemawia w inny sposob. Tego nie da sie „zaszufladkowac”, „usystematyzowac” – jedyna mozliwoscia poznania czy to prawda czy klamstwo jest ocena OWOCOW. Tak jak jest napisane w Pismie Sw. Pozdrawiam

        • Zdravko said

          Re pan Dzieckonmp

          Albo weźmy Żywego Płomienia który dał się napuścić obrońcom wiary i pojechał za mną Bronkiem do Medjugorje aby tam chodzić za mną i potem mieć wizję na Górze Podbrdo a w wizji słowa o mnie nic nie znaczącym człowieku.

          Mógłby pan podać rok, w którym był pan w Medjugorje w „towarzystwie” Żywego Płomienia? Broń Boże, nie chce pana do niczego przekonywać, a jedynie wyrobić własną opinię. Z czego co wiem to od jakiegoś czasu ŻP nie po drodze ze środowiskiem WOWIT, co też było widać na ich blogu.

          Druga sprawa potrafi ktoś rozszyfrować inicjały wizjonerów
          M.K to chyba Mieczysława Kordas
          M. z I.
          W. K. z A.

          Pozdrawiam i dziękuje za poprawienie błędu w Nowennie

        • cox21 said

          Drogi Adminie. Z jednej strony rozumiem pańską ostrożność. Z drugiej jednak Duch Święty tchnie tam, gdzie chce.

        • Dana said

          CYTAT „Nie znam go i nie będe poznawał gdyż nie mam zaufania do polskich wizjonerów. Znam kilku to płakac się chce.”

          Adminie ,a siostra Faustyna ?

          „Cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie co posiadacie”-

          Przysłowie Stanisława Jachowicza idealnie pasuje do aktualnej mentalności Polaków. Jest to ponad czasowe stwierdzenie, pasujące do sposoby myślenia wielu z nas. Dlaczego tak bardzo zapominamy, lub nawet nie chcemy poznawać naszych własnych korzeni.

    • Dana said

      Kod -u nie poniżysz i nie podrażnisz dumy .To dla nich obce słowa.

      • Atanazy said

        Ty nimi gardzisz, a nie powinnaś. To tez Polacy (no dobra, może nie 100%) i choćby z tego powodu trzeba starać się ich przekonać do wspólnej sprawy, a nie traktować jak wrogów!
        Tzw. lemingi to nie są wrogowie Ojczyzny, tylko głównie niedoinformowani ludzie, którzy śpią. Trzeba ich budzić, a nie na nich patrzeć z góry.

        • Dzieckonmp said

          Atanazy problem polaga na tym że znaczna część ich to nie sa Polacy. Oni tylko znają język polski.

        • Dana said

          Twój Leming to lepsze słowo od którego mojego Atanazy.

        • Dana said

          ?

        • szach42 said

          a dla mnie ,to są ludzie, którzy służąc szatanowi, przyczyniają się do uświęcenia ludzi dobrych, przez przysparzanie im cierpień. Oczywiście, jako ludziom, życzę im nawrócenia i proszę Boga o miłosierdzie dla nich i ostatecznie zbawienie, co nie zmienia faktu, że służą szatanowi robiąc jego robotę na Ziemi. Żal mi tych ludzi, bo trwając w zdradzie Ojczyzny i kłamstwie , narażają swoje dusze na wieczną zgubę i gardzą Męką Pana Jezusa . Jednak zdrady Polski w jakimkolwiek własnym interesie ,pochwalić nie można. KOD to wrogowie Polski. WSI to wrogie Polakom służby. Kiszczak i Jaruzelski oraz Wałęsa, jak się okazuje również, są winni krwi przelanej (nie w równym stopniu, ale jednak ) i żadne zaklinanie rzeczywistości tego nie zmieni. Wszystkich „miłujących” nieprzyjaciół mogę zapytać: co miłują bardziej-Prawdę czy kłamstwo ?

          Pan Bóg jest Prawdą. Kto miłuje Prawdę, miłuje Boga.

          Czy miłość Boga nie ma być ponad wszelkie inne miłości ? Taka miłość , utwierdzająca bliźniego w dobrym samopoczuciu pomimo licznych ciężkich win, jest fałszywą miłością=grzechem. Należy dawać szansę ,gdy jest dobra wola nawrócenia, ale nie przyklaskiwać złu. Nawet Pan Bóg, który jest Miłością i Miłosierdziem, nie przebacza bez żalu za grzechy i woli odwrócenia się od zła. A co dopiero my ludzie. Czemu my mamy czynić inaczej ? Czy jesteśmy mądrzejsi od Samego Boga ????? Nie chodzi o zemstę ale o nazywanie zła złem a dobra-dobrem.

  9. Zdravko said

    Szczęść Boże!

    Dziękuję wszystkim za tłumne zgłaszanie się do Nowenny Pompejańskiej. Na tę chwilę nie wiele brakuje do zamknięcia 15 całych Różańców, a jeszcze zostało kilka dni do rozpoczęcia. Czekam jeszcze na kilka osób, które powinny zgłosić 10-15osobowy skład, więc przy dobrych wiatrach możemy dobić do 20 całych Różańców + to co pani Gosia3 uzbierała. Osoby, które zadeklarowali odmawiać koronkę różańca (5 dziesiątek) niech pamiętają o modlitwach końcowych, które ich obowiązują.

    Tych co wzięli tylko jedną dziesiątkę zachęcam do wzięcia większego obciążenia, a ci co się nie zgłosili, to zachęcam do działań – do wspólnej modlitwy o Wielką Polskę.

    n.pompejzaojczyzne@wp.pl

    więcej

    https://dzieckonmp.wordpress.com/2016/02/22/nowenna-pompejanska-za-ojczyzne-jezus-krolem-polski-3/

    Pozdrawiam

    P.S. Bardzo nalegam pana Dzieckonmp by poprawił błąd w dacie zakończenia Nowenny na 24.04.2016 w każdym miejscu, gdzie data zakończenia się pojawia (2 razy)

    • Gosia 3 said

      Witaj Zdravko! ja już też kończę układać 9 NP tylko wiesz tą poszerzoną. No to będziemy mieć razem POTĘŻNĄ ARMIĘ. Bogu niech będą dzięki. Pozdrawiam. 🙂

      • Zbyszek said

        Proszę o dopisanie mnie i żony do nowenna ( 2 dziesiątki ). Bóg zapłać.

        • Gosia 3 said

          Zbyszku! jeśli chcesz modlić się w naszej grupie to proponuję dla Ciebie tajemnicę bolesną : Cierniem ukoronowanie Pana Jezusa a dla Twojej żony Ukoronowanie Maryi na królową nieba i ziemi. Niech Was Maryja weżmie za dłonie i poprowadzi do Jezusa Króla Polski. Bóg zapłać za udział w modlitwie.
          Do ukończenia 9 Nowenny zostały dwa miejsca i ja chyba wiem na kogo te tajemnice czekają. Pozdrawiam serdecznie. Maryja wyciąga dłonie i jeszcze zaprasza. !!!!!

      • Zbyszek said

        Dziękuję za dołączenie mnie i żony do nowenny. Czy intencja jest bez zmian?

        • Gosia 3 said

          Tak taka sama intencja. Ale jutro jeszcze wieczorem przypomnę dodatkowe modlitwy i intencję. Pozdrawiam i Szczęść Boże!!!

    • Dzieckonmp said

      Poprawione

  10. Józef Piotr said

  11. Józef Piotr said

    Z serii Co przypominają inni :

    Wosiu said
    2016-02-29 (poniedziałek) @ 10:43:12
    Krzywonos była notowana na obyczajówce i stamtąd dostała nakaz pracy w tramwajach. Nikt tego nie chce prosto powiedzieć ale Krzywonos przed tramwajami była prawdopodobnie prostytutką. Jej mąż zresztą dostał z nią rozwód z powodu jej „niemoralnego prowadzenia się”

    *************************************************************************
    ARTYKUŁ
    Tak protestuje „elyta”. Krzywonos i Wałęsowa na wojennej ścieżce.
    Posted by Marucha w dniu 2016-02-29 (poniedziałek)

    Takiego popisu braku kultury i zwykłego chamstwa dawno nasz kraj nie oglądał. Na ulicę wyszli obrońcy demokracji i Lecha Wałęsy spod znaku KOD. Wypowiedzi światłych do bólu przedstawicieli i sympatyków tego niebywale spontanicznego ruchu na długo pozostaną w pamięci.

    Wśród zabierających głos podczas niedzielnej manifestacji w obronie Lecha Wałęsy znalała się m.in żona byłego prezydenta, Danuta. Można odnieść wrażenie, iż postanowiła ona maksymalnie rozszerzyć pole rażenia swej wypowiedzi. Oprócz zwyczajowego atakowania Jarosława Kaczyńskiego, ze sceny popłynął potok oskarżeń pod adresem Kościoła i ojca Tadeusza Rydzyka. Subtelność ataku przywodziła na myśl radziecką katiuszę. Danuta Wałęsa zadeklarowała wprost „przyszłam tutaj, żeby zamanifestować swój sprzeciw względem tego rządu i tego małego człowieczka, który stoi za tymi, których tam wybrał i nawet się nie wychyli, bo się boi”.

    Nie omieszkała nazwać Kaczyńskiego „małym człowieczkiem, który zamknął się w stanie wojennym w czterech ścianach z kotem“.

    Jej zdaniem „My nie możemy dzisiaj liczyć na Kościół. Choć to przykre i smutne. Choć biskup Głódź mówi, żeby Wałęsa przeprosił. A za co on ma przepraszać? Żeby Wałęsa nie rozmawiał z komunistami, to by nic nie osiągnął. Bogu dzięki, że on rozmawiał z komunistami. Ale ja mogę gwarantować, że on nikogo nie skrzywdził, nikogo nie zdradził i nie brał żadnych pieniędzy. Prawdą jest też, że Kościół by mógł dużo powiedzieć. Księża czy biskupi, którzy byli w tamtym czasie. Ale Kościół wywalczył swoje. Wałęsa wywalczył Msze Św. w radio i telewizja i wiele rzeczy Kościół ma. Teraz ma pieniądze. I Kościół, mój Boże, powinien być z narodem. Zakonnik powinien żyć w ubóstwie. A ten zakonnik w Toruniu to nie jest zakonnik, to jest biznesmen”.

    Trudno nie odnieść wrażenia, iż żona Lecha Wałęsy w zaskakiwaniu poziomem oderwania od rzeczywistości osiągnęła poziom wdowy po generale Kiszczaku, co nie było z pewnością łatwe…

    W obrażaniu prezesa PiS nowe terytoria postanowiła także zagospodarować przemawiająca na tym samym wiecu – namaszczona na legendę – Henryka Krzywonos. Jak wykrzyczała „my po prostu potrzebujemy bata na Wałęsę, żeby kurdupel mógł zrobić swoje sprawy. Nie pozwólmy mu na to. Naprawdę nie pozwólmy”.

    Warto dodać, że określenie „kurdupel” wielce przypadło do gustu słuchającym Krzywonos. Okrzykom „precz z kurduplem” nie było końca. Ot, takie elitarne igraszki…

    Widać wyraźnie, że w opinii Krzywonos grubiańskie aluzje do cech osobistych i niezależnych od ich posiadacza takich jak np. wzrost należą do szerokiego wachlarza zachowań uchodzących za właściwe. Powstaje pytanie: na jakich salonach ona się tak wyrobiła?

    • halina said

      Kultura i wielkie plusy mieli byśmy gdybyśmy tym kodowcom
      nie odpłacali tym samym .

      Bo wychodzi na to
      że oni ubliżają nam ,
      a my ubliżamy im .

      Gdzie tutaj mądrośc i rozwaga ?

      Taka metoda do niczego nie prowadzi .

      Dlatego otaczajmy modlitwą .
      Nie rzucajmy kamieniami w siebie .

      Wszak wszyscy jesteśmy POLAKAMI .

      Każdy ma wolną wole
      i może zapisać historie swojego zycia
      na jaką każdego z nas jest stać .

      Bóg człowieka wolna wole szanuje ,
      wiec i człowiek powinien ja szanować .
      Bo wybór człowieka rzutuje na jego wielkośc i uznanie .I każdy pisze własna historie swojego zycia .
      Oby była ona madra
      by chlubę i zaszczyty przynosiła .

      Trzymając sie zasad wprowadzonych przez Jezusa nauczanie ,
      zawsze bedziemy w sytuacji
      że nic nas nie będzie obciążało
      w spotkaniu z Bożą Sprawiedliwościa

      Teraz o to chodzi żebyśmy
      z tego
      przez co przechodzić mamy jako naród
      nie ubrudzili sie tym błociskiem ,
      które jest wylewane .

      Nie powinnismy sie poniżać do poziomu tych którzy dla pieniądza są zdolni do wszystkiego .

      Dla nas powinno byc najważniejsze to
      by być w porządku wzgledem Boga .
      By Bóg u nas był na pierwszym miejscu .

      Jest pewne
      że tym czym ulegnie człowiek szatanowi , to tym zostaje on potem bity poniżany wyśmiewany .

      Jeszcze nie widziałam by człowiek wierności Bogu dochowujący okrył sie wstydem .
      Jest zwalczany i krzywdzony przez tych na usługach piekła ,
      by nie sprostał temu zadaniu
      które zleca mu Bóg do wykonania .
      Ale gdy wytrwa jest wielki .
      I nigdy za to nie był poniżany przez historie .

      I tak rozwiązujmy nasze sprawy ,
      aby w żaden sposób
      nie dac sie wciągnąć szatanowi
      w pułapkę .

      Bo stawianie skutecznego oporu szatanowi
      właśnie to świadczy
      o mądrości życiowej ,
      i jeżeli wytrwa sie na Bożej drodze
      mimo przeciwności pietrzonych przez szatana
      odnosi sie życiowy sukces . .

      Z całego serca życzę tego każdemu Polakowi .

      Niechaj nas wszystkich Bóg błogosławi
      i wspiera ,
      bysmy wspólnymi siłami
      zdołali wyjśc z tego
      w czym pogrążył nas szatan .
      Mateńko Królowo ,
      proszę rozpalaj nasze Polskie serca miłoscią do Boga .
      Duchu sw
      oświecaj pouczaj prowadz nas
      bysmy pojeli zrozumieli
      i sercem przyjęli Bożą Prawdę
      do niej sie dostosowali
      i w zgodzie z nią
      wychodzili z tego
      w czym chciał nas pogrążyć podstępem i ponizyć
      w oczach Boga szatan .
      Panie Jezu Chryste bądz Królem każdemu Polakowi .
      Proszę dopomóz nam wszystkim wyjśc z tego w czym uwikłał nas podstępem i kłamstwem szatan .
      Niechaj pełni sie Wola Twoja Królu teraz i zawsze .
      Niechaj buduje sie na Polskiej ziemi Twoje Królestwo , w którym jest wszystko dosłownie i dokładnie tak jak życzysz sobie tego aby było .
      Proszę udziel nam pomocy i łaski , byśmy zdołali odpowiedzieć miłościa na Twoja Miłość .

      • szach42 said

        „Wszak wszyscy jesteśmy POLAKAMI”

        ale niektórzy są BOLKAMI. Nie wszyscy są jednakowi . Są zdrajcy i są bohaterzy. Są mordercy i są ofiary. Są uczciwi i są złodzieje. Są prawdomówni i są kłamcy…. Choć wszyscy są ludźmi .

  12. Józef Piotr said

    I co tym KOD’em
    ostatnio znaleźli sobie hasło:POLSKA MUREM ZA WAŁĘSĄ

    Nowy poród starej żydokomuny w 6-u obrazkach

    MY NARUT

    Siedmioskładnikowy grzech pierworodny komitetu KOD

    MARZENIA KAŻDEGO KODowca
    Z prochu powstałeś i w proch się obrócisz – powiada Pismo.
    Z nieczystości powstałeś i w polityka się obrócisz – powiada KOD.

    I tak, obok „demokracji” ustawił się Lech Wałęsa i KOD sam już nie wie, czego najpierw bronić. Co to demokracja, niby wiadomo, ale z kolei Bolek więcej waży w demokracji niż demokracja w Bolku.

    Mężczyźni nie płaczą, mężczyźni się śmieją. Takim śmiechem, od którego kobitki mogłyby się spłakać:

    Bolek… bolek… bolek…

    Od cholery tych bolków w tak dumnej niegdyś i potężnej Polsce.

    Zima była lekka, to i obrodziło.

    Takie czasy.

  13. cox21 said

  14. lolek said

    Według mnie to nic się nie zmieni z KOD-em w naszym kraju do puki nie nastąpi ostrzeżenie, dopiero jak ci ludzie dostaną „kopa” moralnego po oświetleniu swoich sumień to może przejżą na oczy gdzie stoją i z kim i co robią a może po prostu się wystraszą i przestaną bruździć? tak czy owak wtedy zostaną prawdziwie rozdzielone owce od kozłów w naszym kraju a być może a nawet myślę że napewno nastąpi zjednoczenie w jednym duchu i wierze, prawdę mówiąc dwie rzeczy łączą ludzi najlepiej: bieda i wspólne nieszczęście (lub strach)

    • Dzieckonmp said

      To trzeba by Ostrzeżenie było już w marcu bo jak później to będzie juz po obaleniu rządu.

      • WojtekK said

        Mam taką samą nadzieję, że ostrzeżenie będzie tak dobitne, iż ludzie przejrzą na oczy, że na świecie nie jest dobrze, a apokalipsa zaczęła się wypełniać.
        A co do obalenia rządu to tak daleko nie zajdzie. Owszem będą ataki, ale jakoś to Polska przetrwa.

    • Hoplita said

      bieda łączy ludzi ? w bajkach kolego. Pierwsi sobie zaczniemy skakac do gardeł.

  15. lolek said

    Czy ją wiem? w końcu nie zbadane są wyroki Boże a to „co niemożliwe jest u ludzi, możliwe jest u Boga”😉

  16. Anzelmik said

    Nie chce sie wypowiadać o KOD i o ludziach dających sobą manipulować przez nich bo to co bym o tym napisał to gigantyczna góra słów niecenzuralnych.
    Ci ludzie nie zasługują na szacunek bo oni nie szanują naszego kraju i naszej decyzji wyborczej a od kilku dni dodatkowo bronią kapusia i zdrajce , co dla mnie jest niepojęte i żenujące.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
