Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Wielkie Ostrzeżenie – Oświetlenie sumien jest teraz bliżej niż kiedykolwiek

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 Marzec 2016

Proszę kliknąć i czytać artykuł przetłumaczony translatorem.

ostrzeze

Odpowiedzi: 45 to “Wielkie Ostrzeżenie – Oświetlenie sumien jest teraz bliżej niż kiedykolwiek”

  1. marcin said

    😀

  2. Dzieckonmp said

    Orędzie Dobrego Pasterza tłumaczone translatorem

    Ciemne dni, dzień czystek nadchodzą!

    28 lutego 2016 13:50

    PILNE wezwanie Jezusa Dobrego Pasterza swoim wiernym

    Owce mojego stada, pokój z tobą.

    ciemne dni, dzień oczyszczania zbliża. Płakać i błagać do nieba, abyście przetestować te dni poradzić sobie bez utraty wiary i nadziei. Kopalnia, owiec stado moich dzieci, kiedy wilk sprawia, że ​​jego wygląd powinien Ci zasnąć, bo noce będą atakowane przez złe podmiotów duchowych. Wszystkie wysłannicy zła zostaną ogłoszone, a ich prace zostaną zintensyfikowane. Po ich owocach poznacie ich.

    Moje stado, zachować spokój i nie wpaść w panikę; uszczelnić wilki moją krwią i cubridlos z moich ran, nie robić obrażenia ciała. Brak spory entabléis lub kłótni z synami ciemności; W tamtych czasach, co należy zrobić, to modlić; że modlitwa jest firma i Duchowa Zbroja jest Twoja ochrona. W tym czasie trwały ostatnie panowanie Wilk, 1290 dni masz zamiar walczyć duchowo z wszelkiego zła ucieleśnionego i podmiotów bezcielesne. Módlcie się w każdym czasie i nie bajéis strażnika z modlitwą, abyście nie przyniesie przykrych niespodzianek. Pamiętasz te dni będzie walka duchowa a wilk i jego zwolennicy będą nasilać ataki ,, szuka sposobów, aby stracić największą liczbę moich owiec.

    Moje stado, nie błogosławić i egzorcyzmować: krzyże, medaliki, obrazki, różańce i wszystko może trzeba będzie nas reprezentować. Krucyfiks lub egzorcyzmy egzorcyzmy Rosario, należy zawsze nosić ze sobą; moc mojego krzyża i moc różańca mojej Matki, będzie odpędzić demony. Czy repliki mojego krzyża na mniejszą skalę i uczynić z nich egzorcyzmy lub błogosławieństwem, tak że coloquéis za drzwi i na każdych drzwi z pomieszczeń domu.

    Czy zapasy wody, soli i oleju egzorcyzmy, ponieważ wymagają duchowej walki i descontaminaros i odkażania domu. Mówię to dlatego, że w tych dniach wszystko będzie skażone złem podmiotów, które wędrują w powietrzu. Pobłogosław i uszczelnić to wszystko z mojej krwi, łamiąc moc mojej krwi przeklina dzieci ciemności, wykonanych w tych dniach. Litanie moja krew odkazić roku. Moc moich Viacrucis będzie odepchnąć demony i dostarczyć wiele dusz utracone. Bądź świadomy, ponieważ te duchowe instrukcje daję wam, albowiem oni służą rano, tak, że może pozostać w zwycięstwo.

    Różaniec mojej matki, różaniec mojej Krwi, różaniec z moich ran, moim Viacrucis konsekracja mojej Krwi, napierśnik z mojej krwi, ze względu na moje Enocha, modlitwy i egzorcyzmów naszego ukochanego Michaela, czary z moich aniołów i Triduum Trójcy, są potężne duchowe bronie, które można zachować chronione i daje wielkie zwycięstwo nad siłami zła. Nie zapominajmy, że przed wejściem do duchowej walki, musisz umieścić swoją duchową zbroję, colocándoosla jak żołnierz będzie do walki.

    Jak zabrać się do modlitwy pancerza, jesteś będzie wprowadzenie w organizmie, a także: kładę pas prawdy, simuláis że jesteś umieszczenie pasa, umieściłem pancerz sprawiedliwości, simuláis że jesteś umieszczając napierśnik. Tarcza wiary simuláis złapać tarczę, hełm zbawienia, simuláis miejsca, kask na głowie, sandały pokoju, ye, że jesteś kucia i ostatecznie simuláis noszenia na pasie miecz ducha który jest słowo Boże. Nie zapomnij, aby wzmocnić swoją zbroję z recytacji Psalm 91. Musimy to zrobić jutro. Bądź przygotowany na moje stado, za dni duchowej walce ma się rozpocząć.

    Pokój mój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Nawracajcie się, albowiem bliskie jest królestwo Boże jest blisko.

    Wasz Mistrz, Jezus Dobry Pasterz.

    Marka znana moje wiadomości do całej ludzkości.

    • Darek said

      PSALM 91

      Pod skrzydłami Bożymi

      Kto przebywa w pieczy Najwyższego
      I w cieniu Wszechmocnego mieszka,
      mówi do Pana: „Ucieczko moja i Twierdzo,
      mój Boże, któremu ufam”.
      Bo On sam cię wyzwoli
      z sideł myśliwego
      i od zgubnego słowa.
      Okryje cię swymi piórami
      i chronisz się pod Jego skrzydła:
      Jego wierność to puklerz i tarcza.
      W nocy nie ulękniesz się strachu
      ani za dnia – lecącej strzały,
      ani zarazy, co idzie w mroku,
      ni moru, co niszczy w południe.
      Choć tysiąc padnie u twego boku,
      a dziesięć tysięcy po twojej prawicy:
      ciebie to nie spotka.
      Ty ujrzysz na własne oczy:
      będziesz widział odpłatę daną grzesznikom.
      Albowiem Pan jest twoją ucieczką,
      jako obrońcę wziąłeś sobie Najwyższego.
      Niedola nie przestąpi do ciebie,
      a cios nie spotka twojego namiotu,
      bo swoim aniołom dał rozkaz o tobie,
      aby cię strzegli na wszystkich twych drogach.
      Na rękach będą cię nosili,
      abyś nie uraził swej stopy o kamień.
      Będziesz stąpał po wężach i żmijach,
      a lwa i smoka będziesz mógł podeptać.

      Ja go wybawię, bo przylgnął do Mnie;
      osłonię go, bo uznał moje imię.
      Będzie Mnie wzywał, a Ja go wysłucham
      i będę z nim w utrapieniu,
      wyzwolę go i sławą obdarzę.
      Nasycę go długim życiem
      i ukażę mu moje zbawienie.

  3. Magda 2 said

    Kochani pomóżmy Zdravko. Organizuje Nowennę Pompejańską i z tego co pisze, to będzie musiał odmawiać kilkanaście dziesiątek końcowych aby zamknąć wszystkie NP. Tak więc kochani pomóżmy mu. Wiem, że pewnie macie już przyznane dziesiątki, ale może znajdzie się parę osób, które pomogą Zdravko. A może są tacy co jeszcze się nie zapisali.

  4. Ewa said

    Mily Zdravko przydziel dla mnie 1 poczatkowa i 1 koncowa dziesiatke ale bardzo prosze bez tajemnic papieskich.

  5. Gosia 3 said

    INTENCJA :” ZA NASZE POLSKIE DUCHOWIEŃSTWO”

    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać

    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.

    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu Świętemu Słowu.

    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.

    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą

    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.

    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni

    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.

    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.

    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.

    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją

    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.

    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.

    Amen.

    Modlitwa Różańcowa za Pana Prezydenta i Rząd wg własnych możliwości. Chociaż 3x Zdrowaś Maryjo!!!

  6. EWA DM said

    Ostatnie tajemnice wydają się trudne, więc zrobiłam sobie pomocny wydruk. Kiedy się modliłam jakąkolwiek tajemnicą końcową – to wstawiałam daty modlitwy błagalnej i dziękczynnej oraz intencję. Modliłam się, mając zawsze przy sobie kartkę z wydrukiem. Byłam spokojna, że nie namieszam sobie.

    Tajemnica końcowa
    Część błagalna: ………………..
    Część dziękczynna: …………………

    Intencja: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    „Ten różaniec odmawiam na Twoją cześć, Królowo Różańca świętego”

    5 Tajemnica ……………………………………………
    Chwała Ojcu… O, Maryjo… O, mój Jezu

    Na zakończenie:
    Modlitwa końcowa w części błagalnej
    Pomnij o miłosierna Panno Różańcowa z Pompejów, jako nigdy jeszcze nie słyszano, aby ktokolwiek z czcicieli Twoich, z Różańcem Twoim, pomocy Twojej wzywający, miał być przez Ciebie opuszczony. Ach, nie gardź prośbą moją, o Matko Słowa Przedwiecznego, ale przez święty Twój różaniec i przez upodobanie, jakie okazujesz dla Twojej świątyni w Pompejach wysłuchaj mnie dobrotliwie. Amen.

    Modlitwa końcowa w części dziękczynnej
    Cóż Ci dać mogę, o Królowo pełna miłości? Moje całe życie poświęcam Tobie. Ile mi sił starczy, będę rozszerzać cześć Twoją, o Dziewico Różańca Świętego z Pompejów, bo gdy Twojej pomocy wezwałem, nawiedziła mnie łaska Boża. Wszędzie będę opowiadać o miłosierdziu, które mi wyświadczyłaś. O ile zdołam będę rozszerzać nabożeństwo do Różańca Świętego, wszystkim głosić będę, jak dobrotliwie obeszłaś się ze mną, aby i niegodni, tak jak i ja, grzesznicy, z zaufaniem do Ciebie się udawali. O, gdyby cały świat wiedział jak jesteś dobra, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen.

    oraz
    „Pod Twoją obronę”
    „Królowo Różańca Świętego, módl się za nami” x 3

    Można dodać:
    Modlitwa o Intronizację Jezusa na Króla Polski:
    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca, Jezus Chrystus, został uznany Królem naszego Narodu i państwa. Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

  7. Aga said

    Ważne! Ewelina od dziecka cierpi na mózgowe porażenie dziecięce. Przez 26 lat dziewczyna przeszła 15 operacji. Na Siępomaga jest zbiórka na podnośnik wannowy dla Eweliny gdyż jej mamę dużo kosztuje ciągłe dźwiganie ją z i do wanny. Niestety, zbiórka trwa już ponad rok a uzbierana kwota to 5 tys. zł. Pieniążków do uzbierania zostało 13 tys. Patrz tu: https://www.siepomaga.pl/ewelina-michalak Można wysyłać też smsy: numer: 72365 treść: S2093, koszt 2,46 zł ( 2 zł zasila konto zbiórki).

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
