Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

40 dni Wielkiego Postu – ciąg dalszy

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 Marzec 2016

Podczas 40 dni Wielkiego Postu proponuję każdy dzień przeżyć z pomocą orędzi z Medjugorje.

40 dniowy okres postu, modlitwy i pokuty rozpoczyna się w środę. To czas dla wielu z nas bardziej zdyscyplinowanych starań, aby dokonać pewnych poświęceń, małych i dużych, w ramach przygotowań do Wielkanocy.  Matka Boża często prosi nas o to by „dać” coś od siebie. Te prośby można podzielić na cztery grupy:

1. Daj świadectwo i dobry przykład dla innych.
2. Wysławiajcie i chwalcie Boga.
3. Daj miłość i dziel się z innymi.
4. Daj swoje serce  Bogu i Matce Bożej.

Wstawiam tu 40 podpowiedzi Matki Bożej które można rozważyć aby „dać” dla Jezusa i Maryi w czasie tego Postu, zarówno poprzez modlitwę jak i  w sposób praktyczny.

Tutaj link co części pierwszej

ciąg dalszy

sobota 5 marca

Drogie dzieci, nie mogę wam pomagać, jeżeli nie żyjecie Bożymi przykazaniami, jeżeli nie żyjecie Mszą świętą, jeżeli nie unikacie grzechu. Wzywam was, byście się stali apostołami miłości i dobroci. W tym niespokojnym świecie świadczcie o Bogu i Bożej miłości, a Bóg będzie wam błogosławił i da wam to, o co Go poprosicie.{25 październik 1993)

poniedziałek 7 marca

Drogie dzieci! Dziś wzywam was, abyście zdecydowali się poświęcać cierpliwie czas na modlitwę. Dzieci, nie możecie powiedzieć, że jesteście moimi i że poprzez moje orędzia przeżyliście nawrócenie, jeśli nie jesteście gotowi poświęcać czasu Bogu każdego dnia.(25 lipca 1994)

wtorek 8 marca

Mój Syn przygotowuje was poprzez mnie do dzieł, przez które chce zostać wychwalony, a które pragnie uczynić poprzez was. (18 marca 2013)

środa 9 marca

Drogie dzieci, z macierzyńską miłością proszę was, podarujcie mi swoje serca, abym mogła ofiarować je mojemu Synowi i wyzwolić was od wszelkiego zła, które was coraz bardziej zniewala i oddala od jedynego Dobra – mojego Syna, od tego wszystkiego co prowadzi was błędną drogą i pokój wam odbiera. (2 lipca 2013)

czwartek 10 marca

Otwórzcie swe serca i dajcie Bogu czas, by stał się On Waszym przyjacielem. Gdy zawrzecie prawdziwą przyjaźń z Bogiem, żadna burza jej nie zniszczy. (25 czerwca 1997)

piątek 11 marca

Dziatki, otwórzcie swoje serca i oddajcie mi to co jest w nich: radości, smutki i każdy nawet najmniejszy ból, bym mogła go przekazać Jezusowi, by On przez swoją niezmierzoną miłość zapalił i przemienił wasze smutki w radość swego zmartwychwstania. (25 luty 1999)

sobota 12 marca

Dziatki, wzywam was, abyście tu wraz ze mną dziękowali Bogu za wszystkie łaski, które On daje wam przeze mnie. (25 lipca 1999)

poniedziałek 14 marca

Drogie dzieci! Również dzisiaj wzywam was byście w barwach przyrody wysławiali Boga Stworzyciela. (25 sierpnia 1999)

wtorek 15 marca

Jeżeli się modlicie jesteście bliżsi Bogu i On poprowadzi was drogą pokoju i zbawienia. Dlatego dzisiaj, wzywam was, byście dawali pokój innym ludziom. Jedynie w Bogu jest prawdziwy pokój. Otwórzcie swoje serca i stańcie się ludźmi dającymi pokój, a ludzie w was i poprzez was odkryj pokój. I tak będziecie dawać świadectwo o Bożym pokoju i miłości, które On wam daje. (25 styczeń 2000)

środa 16 marca

Drogie dzieci! Wraz ze mną dziękujcie Wszechmogącemu za moją obecność wśród was. Moje serce jest radosne, patrząc na miłość i radość w życiu moimi orędziami. Wielu z was odpowiedziało, ale czekam i szukam wszystkich uśpionych serc, by obudziły się ze snu niewiary. Dziatki, jeszcze bardziej przybliżcie się do mego Niepokalanego Serca, abym mogła prowadzić was do wieczności. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie. (25 czerwca 2011)

czwartek 17 marca

Drogie dzieci! Dzisiaj wzywam was do miłości i miłosierdzia. Darujcie miłość jedni drugim, jak wasz Ojciec daruje wam. Bądźcie miłosierni (przerwa) sercem. Czyńcie dobre uczynki nie pozwalając by czekano na was zbyt długo. Każde miłosierdzie, które pochodzi z serca przybliża was do mego Syna. (18 marca 2001)

piątek 18 marca

Dziatki, darujcie Bogu czas, był On was przemienił i wypełnił Swą łaską, abyście i wy byli łaską dla innych.(25 listopada 2007)

sobota 19 marca

Drogie dzieci! Dzisiaj wzywam was, abyście zjednoczyli się z Jezusem w modlitwie. Otwórzcie Mu swoje serce i darujcie Mu wszystko, co w nim jest: radości, smutki i choroby. Niech będzie to dla was czas łaski. (25 marca 2002)

poniedziałek 21 marca

Oferujcie im swoje otwarte i oczyszczone serca, a ja je napełnię miłością do mojego Syna. Jego miłość nada sens waszemu życiu, a ja będę wam towarzyszyć. Będę z wami do spotkania z Ojcem Niebieskim. (2 październik 2013)

wtorek 22 marca

Drogie dzieci! I dziś wzywam was abyście dziękowali Bogu w waszym sercu za wszystkie łaski, które wam daje poprzez znaki i barwy w przyrodzie. Bóg pragnie was przybliżyć do siebie i zachęca was abyście oddali mu cześć i chwałę. (25 sierpnia 2003)

środa 23 marca

Dziatki, odwagi! Zdecydowałam się prowadzić was drogą świętości. Wyrzeknijcie się grzechów i pójdźcie drogą zbawienia, drogą, którą wybrał mój Syn (25 marca 2006)

Wielki Czwartek 24 marca

Drogie dzieci! Przychodzę do was jako Matka. Przynoszę wam mojego Syna: pokój i miłość. Oczyśćcie swoje serca i zabierzcie mojego Syna ze sobą. Dajcie innym prawdziwy pokój i szczęście (2 październik 2005)

Wielki Piątek 25 marca

Drogie dzieci! W tych niespokojnych czasach przychodzę do was, by wskazać wam drogę do pokoju. Miłuję was niezmierzoną miłością i pragnę, byście i wy miłowali się wzajemnie, i byście we wszystkich widzieli mojego Syna – niezmierzoną Miłość. Droga do pokoju prowadzi tylko, tylko przez miłość. Podajcie rękę mnie, swojej Matce, i pozwólcie, bym was poprowadziła. (2 sierpnia 2006)

Wielka Sobota 26 marca

Wasz czas jest krótkim czasem. Nie pozwólcie błędom, by zapanowały nad wami. Droga, którą ja pragnę was poprowadzić, jest drogą pokoju i miłości. To jest droga, która prowadzi do mojego Syna, waszego Boga. Dajcie mi swoje serca, bym umieściła w nich swojego Syna i uczyniła z was moich apostołów. Apostołów pokoju i miłości.(2 listopada 2006)

Odpowiedzi: 276 to “40 dni Wielkiego Postu – ciąg dalszy”

  1. Grazyna said

    Ewa brakuje modlitwy VII o Męce Chrystusa Pana, czy przeoczyłam, wszystkie te modlitwy drukuję, ponadto dzięki wszystkim za Drogi Krzyżowe. Grażyna kar. Z Panem Bogiem …..

  2. Grazyna said

    Pomyłka VI modlitwy brakuje. Grazyna kar

    • Ewa said

      Grazynko dziekuje za zwrocenie uwagi. Wpisalam i nie wstawilam. Prosze tu jest dla Ciebie,
      a na wszelki wypadek tez wstawilam w kolejnosci pod zyciorysem sw. Kazimierza.

      Modlitwy o MECE CHRYSTUSA PANA

      MODLITWA VI

      O Panie, Jezu Chryste, Wesele Anielskie, racz wspomniec na one zasmucenie Twoje, gdys na krzyzu sromotnie przybity, patrzal na bolesc Matki Twej Najswietszej; kiedys Ja Uczniowi swemu Janowi polecil, mowiac:
      OTO MATKA TWOJA, a do Niej rzekles: NIEWIASTO, OTO SYN TWOJ.
      Przez miecz bolesci, ktory natenczas dusze Maryi przeniknal, racz, najlitosciwszy Jezu Chryste, wspomagac nas we wszystkich naszych smutkach i na kazdy czas strapienia naszego pokrzepic nas Twem Boskiem pocieszeniem. Amen.

      Badz pozdrowiony, Najslodszy Panie Jezu Chryste; zmiluj sie nad nami grzesznymi. Amen.
      Ojcze nasz …….. . Zdrowas Maryo ……….. .

  3. Wiktoria said

    W oredziach Ostrzeżenie szczególnie chciałabym zwrócić uwagę, zwłaszcza uwagę kapłanów na przesłania za 2013 r.http://ostrzezenie.net/wordpress/archiwum/ Jest tam dużo konkretów odnośnie tego, co będzie się działo w Kościele i w Liturgii. W ogóle odstępstwo dopiero się zaczyna, wszystko to na kilka lat zaciągnie się, ukaże się antychryst, Kościół znajdzie się w izolacji.

  4. Grazyna said

    Ewa. Dzięki Ewunia, Bóg Wielki zapłać !

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
