Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Papież potępił kraje nieprzyjmujące muzułmańskich imigrantów. Porównał los imigrantów do procesu Jezusa

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 Marzec 2016

francFranciszek nawiązał do sytuacji imigrantów w swojej homilii podczas Niedzieli Palmowej.

Podczas  Mszy Świętej z okazji Niedzieli Palmowej, odczytano w języku włoskim, na trzy głosy, fragment Ewangelii wg świętego Łukasza, mówiący o Ukrzyżowaniu Chrystusa. Potem papież wygłosił homilię. Porównał w niej los Jezusa, który stał przed sądem rzymskim, do losu imigrantów. Zdaniem papieża, tak samo jak Piłat nie chciał wziąć odpowiedzialności za los Jezusa, tak samo dziś nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za los uchodźców z Bliskiego Wschodu. Zdaniem papieża, w obu tych przypadkach zawiódł system sprawiedliwości.

W podobnym duchu wypowiedział się kardynał Pietro Parolin – uważany za drugą po Papieżu osobę w hierarchii watykańskiej, który przedwczoraj wizytował obóz dla uchodźców w Macedonii przy granicy z Grecją. Parolin apelował o europejskiego „ducha humanitaryzmu i przestrzeganie praw człowieka”.

Dziś tj. w środę podczas audiencji 

Ojciec Święty Franciszek potępił  rządy krajów, które zamykają swoje drzwi dla imigrantów.

Następca św. Piotra wezwał do większego współczucia wobec tych, „którzy żyją na prawdziwym i dramatycznym zesłaniu, daleko od swoich ojczyzn, z ruinami swoich domów przed oczami, lękiem w sercach i często cierpieniem z powodu straty bliskich”.

– Jak jest możliwe, że takie cierpienie stało się udziałem mężczyzn, kobiet i niewinnych dzieci? – pytał papież podczas cotygodniowej audiencji na Placu św. Piotra w Rzymie. Dodał, że „są oni na granicach, ponieważ tak wiele drzwi i tak wiele serc pozostaje zamkniętych”.

Problem w tym, że zdecydowana większość trafiających do Europy imigrantów to nie „biedni uchodźcy”, ale zmasowana inwazja ludzi, o których trudno powiedzieć, że są ubodzy i dotknięci wojną.

Źródło: prawy.pl

Odpowiedzi: 93 to “Papież potępił kraje nieprzyjmujące muzułmańskich imigrantów. Porównał los imigrantów do procesu Jezusa”

  1. tercjanka said

    Jestem ciekawa czy ten pseudo-papiez wezmie odpowiedzilnosc na siebie za swoje slowa gdy ci”nieszczesnicy zaczna nas mordowac i obcinac glowy

    • Pola said

      Ten antypapież to jak wszyscy mówią, biblijny fałszywy prorok , który sprowadzi wielu do czeluści piekielnych.
      http://wolna-polska.pl/wiadomosci/watykan-i-hierarchia-kosciola-katolickiego-wspieraja-islamski-multikulturowy-podboj-europy-2016-01
      Kto się da mu oszukać TEN PRZEPADNIE.
      Nauka JEZUSA jest NIEZMIENNA i należy o tym pamiętać!- skoro Franciszek będzie chciał zmieniać, sam wyda na siebie wyrok. Żaden Papież nie ma prawa zmieniać- nie ma takich uprawnień!

      • Pola said

        http://wolna-polska.pl/wiadomosci/bergoglio-reklamuje-apostazje-2016-03

        • Aneta said

          Tak sobie czytam i przychodzi mni do głowy jedna mysl.

          Co Jezus kochający wszystkich ze wzgłedu na wyznanie kolor skóry majątek i inne kwestie pomyslałby czytając ze Papiez jest antypapieżem bo wspólczuje ludziom dotkniętym wojną.
          Co Jezus pomysłałby o ludziach którzy popierają kazdego który potępia pomoc ludziom dotkniętym wojną.

          A moze to ja nic nie rozumiem bo to nie ludzie dotnięci wojną tylko każdy z nich to żłoczynca innego wyznania i kultury niz nasza i z załozenia trzeba ich nienawidzic,

        • Wiesia said

          dla @Anety i dla nas wszystkich
          KSIĘGA PRAWDY 6 sierpień 2013
          fragment
          „Nienawiść do Boga w świecie już teraz jest wszędzie, a ci, którzy głoszą Jego Słowo w tych czasach, będą cierpieli.
          Prawda zawsze jest odrzucona, odkąd na początku Bóg posłał swoich proroków, aby ostrzec swoje dzieci przed niebezpieczeństwem pogaństwa. Pogaństwo jest przeciwieństwem Prawdy – Słowa Bożego. Te biedne dusze, które czczą fałszywych bogów, bardzo gniewają mojego Ojca. On jest Bogiem zazdrosnym, ponieważ przez Niego wszystko się zaczęło. On jest Wszechmogący. On jest kochającym Bogiem, ale Jego Gniewu należy się obawiać, gdy poganie atakują tych, którzy Go kochają.
          Kiedy dzieci Boże – te, które w Niego wierzą i które Go adorują przez Jego umiłowanego Syna, Jezusa Chrystusa – próbują zjednoczyć się ze wszystkimi duszami, wszystkich religii, muszą być bardzo ostrożni. Bóg pragnie, aby wszystkie Jego dzieci kochały się wzajemnie, niezależnie od rasy, wyznania czy narodu. Lecz nie pozwoli On na to, aby chrześcijanie z otwartymi ramionami przyjęli pogan do swojego kościoła. Kiedy to nastąpi, poganie zniszczą wszelkie ślady chrześcijaństwa. To zniewaga dla Boga, zabrać Prawdę – Słowo Boże – i pozostawić wolne miejsce na kłamstwa, by ją skalały.

          Boży prorocy ostrzegali ludzkość przed niebezpieczeństwami przyjmowania pogaństwa, ponieważ prowadzi to do całkowitego zniszczenia. Gdy to nastąpi, narody, które dadzą przyzwolenie na tę ohydę w swoich kościołach, zostaną zniszczone i niewiele Miłosierdzia będzie im okazane.

          Nie akceptujcie tolerancji dla pogan, po to,
          by przejęli kościoły Boga.
          Nigdy nie wolno wam zapominać o wielkiej Ofierze złożonej przez Boga, kiedy posłał On swojego jedynego Syna, aby przynieść wam zbawienie. Dzień, w którym przyjmiecie praktyki innych kościołów nie pochodzących od Boga lub kiedy okażecie poważanie dla pogan, będzie dniem, gdy odwrócicie się od Prawdy.

          Miejcie oczy otwarte i módlcie się, aby wasze kościoły nie zmusiły was do porzucenia waszej wierności Jezusowi Chrystusowi.

          Wasza umiłowana Matka

          Matka Zbawienia”
          ——————————
          poniedziałek, 5 sierpnia 2013, godz.18.33

          Moja wielce umiłowana córko, jakie łzy smutku Mnie zalewają, kiedy widzę straszliwy rozłam, jaki zarysowuje się w Moim Kościele na Ziemi. Gorycz Mojej Agonii jest jednak łagodzona przez tych, którzy prawdziwie Mnie kochają i którzy czują się dotknięci tym, w jaki sposób Moje Ciało jest traktowane.

          Nigdy nie wolno wam odnosić wrażenia, że powinniście zaakceptować jakiegokolwiek czyny, działania czy słowa, które są skierowane przeciwko Mnie.

          Jeżeli czujecie się nieswojo na skutek tego, czego doświadczacie w Moim Kościele ze strony tych, którzy przysięgają, że są ze Mną zjednoczeni — podczas gdy bezczeszczą Moje Ciało — musicie wtedy pójść za głosem swojego serca. Jestem z wami w każdej sekundzie tego upadku wiary, a tym, którzy nadal będą Mnie wzywać, otworzę oczy na Prawdę, dzięki czemu pozostaniecie Mi wierni.

          Ten czas jest teraz już tuż tuż. Drzwi Mojego Kościoła zostaną wkrótce zamknięte dla tych, którzy będą nalegać, aby pozostać wiernym tradycyjnym praktykom Chrześcijaństwa. Te drzwi zostaną wam zatrzaśnięte wprost przed nosem, kiedy będziecie o Mnie świadczyć. Wasza wiara zostanie wykpiona w najbardziej przebiegły sposób, skutkiem czego — jeżeli będziecie bronić Mojego Słowa — zostaniecie uznani za bezdusznych, nieżyczliwych i pozbawionych współczucia dla tych niewierzących w Boga.

          Będziecie karceni — jeżeli jesteście Moimi wyświęconymi sługami — i nakażą się wam tłumaczyć z waszej wierności dla Mnie. Zgromadźcie się teraz, wy wszyscy! Żądam od was, abyście się Mnie nie wyrzekali! Będę was chronił, tak abyście mogli Mi służyć. Pomogę wam w dźwiganiu waszego brzemienia. Wszystkie Łaski Niebios zostaną na was wylane.

          Ostrzeżenie dla Kapłanów:

          Wytnę w pień wszystkich tych, którzy podążą za fałszywym kościołem — kościołem bestii — kiedy zostanie on wam zaprezentowany. Jeżeli pójdziecie za tym nowym kościołem — sprzedacie bestii wasze dusze. Zamiast zbawiać dusze w Moje Imię, obciążycie się odpowiedzialnością za wydanie ich na pastwę wieczystego Piekła.

          Ja wam obecnie mówię Prawdę, tak że macie wystarczającą ilość czasu, aby przygotować się na ten dzień, choć nie jest on odległy.

          Wasz Jezus

        • Pola said

          The Vortex – Masońskie hasła – Synod (19.10.2015)

      • Bożena said

        Fałszywy prorok i papież Franciszek to te same pierwsze litery jakby nie patrzeć .

  2. ignacy70@op.pl said

    Ten papież występuje przeciw wszystkim papieżomm, którzy bronili Europy przed islamem   W dniu 2016-03-23 17:11:44 użytkownik Dziecko Królowej Pokoju napisał: Dzieckonmp posted: „Franciszek nawiązał do sytuacji imigrantów w swojej homilii podczas Niedzieli Palmowej. Podczas  Mszy Świętej z okazji Niedzieli Palmowej, odczytano w języku włoskim, na trzy głosy, fragment Ewangelii wg świętego Łukasza, mówiący o Ukrzyżowaniu Chrystusa”

    • przeklejka said

      To tak by nasz król Jan Sobieski pod Wiedniem w 1683r powiedział do armii muzułmanów .Tacy jesteście biedni i utrudzeni drogą a za wami spalone miasta
      o pożoga wojny zapraszamy do siebie nasi bracia muzułmanie.!!!!!!

  3. Aneta 1 said

    Gdy przesłuchałam wykład o islamie, który nie jest religią a wymysłem Mahometa zbudowanym w niecnych celach; gdy poszerzyłam swoją wiedzę o islamistach ( od najmłodszych lat uczeni są nienawiści do kobiet, miłości homoseksualnej do młodych chłopców, zwyczajna jest pedofilia, kazirodztwo, nekrofilia, zoofilia, okaleczanie dziewczynek ) to każde słowa namawiające do miłości do islamu odczytuję jako świadome uczestniczenie w hidżrze albo skrajną głupotę, niestety.

    • Znawca 2012 said

      Przecież to jest zbydlęcenie a nie żadna religia. Nasza religia katolicka jest jedyna prawdziwą. To do mnie w 1972r w kościele odezwał się Pan Bóg. Niedługo poznają prawdę.

  4. Wiesia said

    Kto przebywa w pieczy Najwyższego
    i mieszka w cieniu wszechmocnego,
    mówi do Jahwe: ucieczko moja i twierdzo,
    mój Boże, któremu ufam.
    Bo On sam cię wyzwoli z sideł myśliwego
    i od zgubnego słowa.
    Albowiem Jahwe jest wyzwoleniem, zbawieniem i siłą
    (Ps 91)

    • Znawca 2012 said

      W Biblii jest J.H.V.H-wg mnie Jezus Chrystus, Viktoria-zwycięstwo Pana Jezusa Chrystusa. Co to jest Jahwe? Jestem, który jestem. Zanim Pan Bóg się do mnie odezwał nie modliłem się do żadnego Jahwe tylko do Pana Boga. To wszytko odnośnie wyjaśnień.

      • Piotr said

        A czy w wielu objawieniach Bóg nie objawiał się jako Jahwe? Np. w „Prawdziwym Życiu w Bogu” Przecież tak objawił sie Mojżeszowi, dopiero Pan Jezus, który sam jest Bogiem dał nam lepiej poznać Boga. Bóg Jest Tym Który Jest. To nasz Ojciec niebieski. Kochajmy Go, bo On teraz bardzo cierpi

      • Wiesia said

        2 Bóg rozmawiał z Mojżeszem i powiedział mu: „Jam jest Jahwe. 3 Ja objawiłem się Abrahamowi, Izaakowi i Jakubowi jako Bóg Wszechmocny, ale imienia mego, Jahwe, nie objawiłem im.
        http://www.nonpossumus.pl/ps/Wj/6.php

    • Wiesia said

      Wyżej skrócona i wklejona wersja Psalmu(91), wzięta
      z Zakonu Pijarów.
      http://www.pijarzy.pl/modlitwa

  5. krystynka said

    Jeżeli Papież zaprasza tak serdecznie do siebie, to skierowac tę pielgrzymke bez konca do Watykanu, niech spróbuje pomieszkac z takimi ludzmi i wtedy skomentuje ich pobyt.
    Łatwo cos mówić zza biurka, bo powinno sie zrobić to czy tamto ale juz gorzej z wykonaniem. druga opcja jeszcze jest taka, niech otworzą plebanie, klasztory i naprawdę gości przyjma sola i chlebem, nikt im tego nie broni, ale najlepiej wszystko zwalić na garb biednego, prostego człowieka.

    Jestem rozgoryczona, ponieważ wczoraj dowiedziałam się o biednej rodzinie, która z biedy pochowała ojca po swiecku bez kościoła, bez księdza, bo nie maja dzieci ani pracy ani pieniedzy. Dwóch juz nieuczących i niepracujących chłopców chowało ojca 19 i 20 latek. Matka zmarła pare miesięcy temu na nowotwór a kilkoro małych dzieci wzieto do domu dziecka.
    A ja sie pytam gdzie jest ksiądz z tej parafii ?, to tak wiele kosztuje zainteresowanie sie biedna rodziną ?

    Rok temu byłam na pogrzebie osoby z bogatej rodziny, gdzie az dwóch ksiezy celebrowało mszę pogrzebowa, bo dawali wysokie datki na kościół, a tam gdzie jest bieda,to i kosciół sie odwraca plecami do człowieka.

    A jeszcze chca nam wcisnąć muzułmanów aby nas po prostu dobic , po nic wiecej. Z nich nikt nie ma żadnego pozytku, ani to do pracy sie nie nadaja, ani do nawrócenia,ani do asymilacji z ludzmi, po prostu kula u nogi jak u topielca.
    Papiez powinien nawoływac do pokoju na świecie i spokoju w krajach uchodzców, aby nie uciekali ze swoich ojczyzn, domów, rodzin.
    Zreszta brak słów….każdy widzi jaka jest prawda.

    • Znawca 2012 said

      Też jestem tego zdania.

    • Z said

      To straszne wręcz okropne w jakiej sytuacji znalezli się ci chłopcy. Nie mogą na nikogo liczyć. Są sami w dodatku zabrali młodsze rodzeństwo. Z czego żyją nikogo to nie interesuje. Niestety właśnie dlatego młodzież odwraca się od koscioła bo doskonale widzi że co innego mówi a co innego robi. To nie są sporadyczne przypadki ale wręcz systemowe myślenie ogarnęło KK w Polsce. Prawda jest taka że obecny KK w Polsce ceni sobie przede wszystkim wygodę i święty spokój. Jeśli dalej nic się nie zmieni to za 20 lat Polska będzie krajem islamskim albo po prostu przestanie istnieć jako kraj na mapie Europy. Taka jest prawda co z tego że są mądrzy i sprawiedliwi księża skoro tacy są elimnowani przenoszeni po różnych wiejskich parafiach za karę bądż po prostu wydaje im się zakaz poruszania pewnych tematów. Coż za wstretny okres czasu przyszło nam żyć. Wszystko jest odwrócone do góry nogami.

      • Znawca 2012 said

        Nie wszyscy księża są tacy. Pochowałem młodszego brata 06.03.2016r. W kościele Św. Grzegorza proboszcz prosił o kartę z kościoła. Wyjaśniłem, że jedyne normalne zdanie jakie mój brat to 40 lat temu a brzmiało: po co żeście mnie „stamtąd ściągali”. Wielokrotnie był używany defibrylator. Dalej wszystko opowiedziałem w szczegółach. Kartki niestety nie mogłem dostarczyć, gdyż od 1998 r brat był już w DPS. Zostałem wysłuchany ze zrozumieniem za co dziękuję i modlę się za dobrych księży. Nic dobrych księży już nie zniszczy.

      • Julka said

        Nie mogą na nikogo liczyć, a żyją prawdopodobnie wśród katolików.. Nie wszyscy księża są bogaci, wielu klepie biedę. Sama u rodziny na wsi widziałam jak na tacę ludzie kładli grosze. Nie złotówę ale wymierne grosze.

        • krystynka said

          Julka nie pisze tutaj o finansach dla tych biednych braci, ale trudno przyjśc chociaż na cmentarz na pare minut i odprawić modlitwy żałobne, to taka wielka fatyga ? dobrze, Pan Bóg wszystko widzi, co człowiek sieje to i zbierac będzie. Amen
          ps.kiedys mieszkałam w małej miejscowości , gdy zmarła z ubogiej rodziny bardzo uposledzona młoda kobieta, to kosciół pękał w szwach tyle przyszło ludzi aby nie było, że nie miał kto ja pochować, sama poszłam na ten pogrzeb i tak zrobiło mase obcych ludzi.

    • Józef Piotr said

      &Krystynka
      Wypowiedż trafna.

    • Aneta 1 said

      W mojej obecnej parafii nie ma Mszy Św. pogrzebowej jak nie ma pieniędzy. Ksiądz mówi, że przecież dostaliście z Zus’u zasiłek pogrzebowy. Nie wiem, jak z pochowaniem, bo kościelny bez 50 zł nie otworzy bramy cmentarza. Ale w poprzedniej parafii było pięknie; ksiądz nie mówił nigdy o pieniądzach a ludzie suto dawali. Tam , gdzie wiara i miłość rośnie człowiek sam chce dawać i obdarowywać.

    • Gratia vobis et pax said

      Dzielnica Molenbeek w Brukseli jest poza faktyczną kontrolą belgijskich władz (gangi, wymuszenia, handel narkotykami, wandalizm). Lokalna policja uznaje Molenbeek za dzielnicę typu „NO GO ZONE”.
      Sporą część mieszkańców stanowią zjeżdżający od wielu lat muzułmanie, głównie z Maroka i Turcji.

      Abdelhamid Abaaoud, obecnie najbardziej poszukiwany człowiek świata, wywodzi się właśnie z Molenbeek. Francuska policja podejrzewa, że to on stoi za zorganizowaniem zamachów w Paryżu. Dodatkowo dwóch z trzech zidentyfikowanych terrorystów także mieszkało w Molenbeek.

      Źródło: NyTimes.com/Independent.co.uk

      • przeklejka said

        Jak się człowiek odwraca od Boga i robi takie rzeczy jak aborcja
        eutanazja i promocja sodomii ,to na miejsce Boga wchodzi szatan i robi swoje

        A w to miejsce jak grzyby po deszczu powstają budowle dla innego boga.
        Tego boga od nienawiści dla innych

    • Lucyna said

      Masz rację Krystynko.Inne państwa ich poprzyjmowały i jak się odpłacają,potomkowie organizują zamachy. Zamykają się w swoich dzielnicach np,w Norwegii i nie chcą się zastosować do prawa.Powinny być tylko w swoich państwach.Tam gdzie islam tam zawsze wojny.

  6. Znawca 2012 said

    Muszelka dawno przekazała, że to nienazwany. Nie został wybrany w Duchu Świętym. Ostatnim prawidłowo wybranym papieżem jest Benedykt XVI.

  7. obserwator said

    Obejrzałem dzisiaj na you tube kilka filmików z Francji Anglii Holandii Niemiec co ci tzw.uchodżcy robią z tamtejszą rdzenną ludnością.to się w głowie nie mieści ale niestety te kraje sobie na to zasłużyły robiąc boga z tolerancji.Dla mnie czarni i arabowie to dzicz.

    • Józef Piotr said

      &Obserwator

      Zauważ proszę kto opanował te kraje. I nie jest to akt jednorazowy lecz cykliczny . Kropla wody drąży skałę a powtarzane i wpajane nowe zasady robią swoje w świadomości człowieka. Zaczęli od tego że KRK nieważny i skończyło się na tym że piekło jest COOL

      • Julka said

        Według Lutra Bóg zanim stał się Bogiem, był diabłem. Niestety wielu protestantów nie zna swojej doktryny. Mówi o tym ks. prof.Guz. Teologowie protestanccy są zdziwieni, jak ksiądz profesor podaje im żródła nauk protestanckich. Skoro rozwija się tyle fałszywych religii i sekt to nic dziwnego, że zewsząd zwalcza się KRK. Diabeł nie znosi Prawdy.

  8. Dana said

    NOWENNA DO BOŻEGO MIŁOSIERDZIA

    * Tekst nowenny pochodzi z Dzienniczka św. S. Faustyny *

    + ŚWIĘTO BOŻEGO MIŁOSIERDZIA PRZYPADA ZAWSZE W PIERWSZĄ NIEDZIELĘ PO WIELKANOCY +

    (Dz. 57) „…Nowenna do Miłosierdzia Bożego, którą mi kazał Jezus napisać i odprawiać przed świętem Miłosierdzia. Rozpoczyna się w Wielki Piątek.

    Pragnę, abyś przez te dziewięć dni sprowadzała dusze do zdroju mojego miłosierdzia, by zaczerpnęły siły i ochłody, i wszelkiej łaski, jakiej potrzebują na trudy życia, a szczególnie w śmierci godzinie…”

    • Dana said

    • Wiesia said

      „…Pan Jezus, który właśnie w takiej postaci ukazał się Siostrze Faustynie w celi płockiego klasztoru Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia 22 lutego 1931 roku i według tej wizji polecił namalować swój obraz. Wieczorem, kiedy byłam w celi – relacjonuje to wydarzenie w „Dzienniczku” – ujrzałam Pana Jezusa ubranego w szacie białej. Jedna ręka wzniesiona do błogosławieństwa, a druga dotykała szaty na piersiach. Z uchylenia szaty na piersiach wychodziły dwa wielkie promienie, jeden czerwony, a drugi blady. (…)
      Po chwili powiedział mi Jezus:
      „Wymaluj obraz według rysunku, który widzisz, z podpisem:

      Jezu, ufam Tobie.
      ————————

      Pragnę, aby ten obraz czczono najpierw w kaplicy waszej i na całym świecie” (Dz. 47).

  9. Dana said

    W Wielki Czwartek Kościół rozpoczyna obchody Triduum Paschalnego. Jest to dzień szczególnie ważny dla kapłanów. Rankiem, jeszcze przed wieczornym wkroczeniem w Triduum Paschalne, we wszystkich kościołach katedralnych ma miejsce wyjątkowa Msza św., tzw. Msza św. Krzyżma. Podczas niej biskup nie tylko konsekruje święte oleje (oleje chorych, katechumenów oraz krzyżmo), które przez cały rok służą przy udzielaniu sakramentów, ale także zgromadzeni kapłani wraz ze swoim biskupem odnawiają przyrzeczenia kapłańskie. Msza św. Krzyżma kończy oficjalnie okres Wielkiego Postu.

    • Dana said

      Wielki Czwartek – liturgia
      Msza święta w Wielki Czwartek przywołuje na pamięć Ostatnią Wieczerzę i ustanowienie sakramentu Eucharystii oraz sakramentu kapłaństwa przez Chrystusa, stąd bywa nazywana Mszą Wieczerzy Pańskiej. Jest to jedyna (oprócz Mszy św. Krzyżma) Msza św. w tym dniu, gdyż – zgodnie z tradycją – w Wielki Czwartek nie wolno odprawiać Mszy świętej bez udziału ludu.
      W liturgii śpiewany jest hymn Chwała na wysokości Bogu, który był pomijany przez cały okres Wielkiego Postu. Wówczas grają organy i dzwonią wszystkie dzwony. Potem milkną aż do Wigilii Paschalnej (tzn. mogą w tym czasie akompaniować śpiewowi ludu,

    • Dana said

      Wielki Piątek to drugi dzień Triduum Paschalnego. Jest nazywany dniem Krzyża, gdyż jego obchody koncentrują się na męce i śmierci Jezusa. Wszystkich wiernych obowiązuje w tym dniu ścisły post, wielu z nich adoruje Najświętszy Sakrament znajdujący się w ciemnicy bądź bierze udział w organizowanych nabożeństwach drogi krzyżowej. Po południu/wieczorem odprawiona zostaje Liturgia Męki Pańskiej.
      Jest to dzień powagi, smutku i zadumy, w którym nie należy udzielać żadnych sakramentów, z wyjątkiem sakramentu namaszczenia chorych, ale tylko w sytuacjach zagrożenia śmiercią.
      Wielki Piątek – liturgia
      Liturgia w Wielki Piątek nazywana jest Liturgią Męki Pańskiej. Główny celebrans i asysta wchodzą w ciszy i padają na twarz przed ołtarzem, a wszyscy obecni w Kościele klękają. Po modlitwie wstępnej zostaje odczytanie proroctwo o Cierpiącym Słudze Jahwe z Księgi Izajasza (52,13-53) i fragment Listu do Hebrajczyków (4,14-16; 5,7-8). Następnie czytany jest (czasem z podziałem na role) opis Męki Pańskiej z Ewangelii św. Jana. Po homilii ma miejsce bardzo uroczysta modlitwa wstawiennicza, w której Kościół poleca Bogu siebie oraz cały świat (wśród dziesięciu intencji pojawiają się m.in. prośby o jedność

    • Dana said

      Wielka Sobota to trzeci dzień Triduum Paschalnego; dzień ciszy, oczekiwania i rozważania Męki i Śmierci Chrystusa. Wierni przychodzą wówczas do kościoła, aby modlić się przy Grobie Pańskim – jest tam wystawiony Najświętszy Sakrament. Zgodnie z polskim obyczajem przy symbolicznym grobie czuwa warta: ministranci, harcerze bądź strażacy w galowych mundurach.
      W Wielką Sobotę nie jest sprawowana Msza Święta ani żadne nabożeństwo, natomiast sprawuje się Liturgię Godzin. Nie należy można także udzielać sakramentów, z wyjątkiem Pokuty i Namaszczenia Chorych. Komunia Święta może być przyjmowana tylko jako wiatyk, czyli przez osoby będące w zagrożeniu życia. W Wielką Sobotę post jest zalecany, ale nieobowiązkowy.
      Tradycyjnie w ten dzień wierni niosą do kościołów tzw. „święconkę”, czyli koszyk wypełniony pokarmami o symbolicznym znaczeniu: jajka są symbolem nowego życia i zwycięstwa życia nad śmiercią, baranek – zmartwychwstania Chrystusa, chleb gwarantuje dobrobyt i nawiązuje do Ciała Pana Jezusa, wędlina to symbol dostatku, sól natomiast chroni od zepsucia. Kapłani święcą przyniesione pokarmy do godzin popołudniowych. Powinny one zostać spożyte dopiero przy wielkanocnym śniadaniu w niedzielny

  10. bobi said

    Buszjąc po youtube natrafiłem na ciekawy materiał.Zobaczcie jakie mendy są w kod.

  11. bozena2 said

    Rogi diabła, czaszki i wijące się po białym orle węże – ta prowokacja Behemotha wyjdzie Nergalowi bokiem. Co grozi za znieważenie godła?

    Lider zespołu Behemoth Adama „Nergal” Darski wielokrotnie prowokował opinię publiczną. Do tej pory jednak najczęściej wykorzystywał w tym celu symbole religijne. Po podarciu Biblii na jednym z koncertów trafił nawet do sądu, jednak kary ostatecznie uniknął. Teraz jednak dowodzony przez Nergala zespół poszedł o krok dalej przygotowując kolejną prowokację – plakat promujący najnowszą trasę zespołu zdobi Orzeł Biały utrzymany w stylistyce godła RP, z dodanymi rogami diabła, odwróconym krzyżem, czaszkami i wijącymi się wężami.
    http://niezalezna.pl/78066-rogi-diabla-czaszki-i-wijace-sie-po-bialym-orle-weze-ta-prowokacja-behemotha-wyjdzie-nergalowi

  12. Dana said

  13. Ola said

    Ten papież będzie nogi myl imigrantom innowiercom, islamitom. To się w głowie już nie mieści co on wyprawia, jak przeznacza tradycję katolicką. To jawna schizma, to inna wiara jest. I my na ten cyrk patrzymy i jeszcze temu człowiekowi niektórzy pierścień całują. On kpi, tak, dosłownie, kpibsobie z tego, czego nauczał Jezus. To Wilk w owczej skórze niszczący od środka kościół.

    • Michał Góra said

      Nie przypadkiem biblijna „liczba człowieka” dla niego to 666. Suma liczb odpowiadającym literom BERGOGLIO w kodzie ASCII tyle właśnie wynosi!!! Po co nam ten heretyk na ŚDM? Szkoda młodzieży, która pójdzie za jego błędną nauką.
      Michał z Radomia

  14. Adrian said

    • Józef Piotr said

      Projekt ……………………………………………………………………………………………………………..”

      Z calą pewnością zrealizowany

  15. Cichykatolik said

    Witam

    Byłem W sobotę w przeprośnej górce na Mszy ojca Daniela. Piekne przeżycie. Poczucie ze jest sie wśród prawdziwych Katolików z wyboru nie z przyzwyczajenia, w ktorych wiara jest żywa. Wokol mnie sporo ludzi zasypiało w Duchu Świętym. Było słychac też naggłe krzyki. Pierwszy mn przestraszył, ale inni nie zwracali na nie szczegolnej uwagi i ja jakos przestałem.

    Ale mam wrażenie że jakoś źle to przeżyłem, taka mnie myśl zastanawia czasami. A Swoją drogą, wiecie może kiedy występuje zaśnięcie w Duchu Świętym?

    • bozena2 said

      Zaśniecie w Duchu Świętym musi być powód takiego oczyszczenia, bo nie wszyscy tak mają. Z placu są usuwani przez służby porządkowe ci wrzeszczący i skowyczący, zdaje się do specjalnego pomieszczenia, w którym przeprowadzane są egzorcyzmy.

    • pio0 said

      Spoczynek w Duchu Świętym-egzorcysta ks Marian Rajchel

    • Danka said

      Masz silną osobowość, dlatego nie miałeś spoczynku w Duchu Świętym, nie masz się tym przejmować, tylko się ciesz że masz tak silny charakter. Gdzieś o tym czytałam, nie pamiętam gdzie, że tylko ludzie słabi potrzebują mieć spoczynek w Duchu Świętym.

      • Cichykatolik said

        Bardzo dziękuję🙂 myślałem, że siedzi we mnie jakaś zatwardziałość bądź duma.

        • Peluszka said

          Ja bym uważała na spoczynki w Duchu Św. Wiem to z autopsji. Czasem człowiek się zapędza i zapomina Kogo, a nie czego powinien szukać. Spoczynki to takie słodycze duchowe i nie powinniśmy się na nich skupiać, ani ich pragnąć. My mamy pragnąć wypełniać Bożą Wolę. Szatan może podszywać się pod spoczynki. Podchodź do tego ostrożnie.

        • pio0 said

          Peluszka
          dobrze jest wytłumaczone w tym filmiku co wstawiłem.

  16. Piotr said

    „Oto… Conchiglio… TERAZ IDŹ…
    CZAS ŁASKI… ZAWIESZENIE CZASU…
    ROZPOCZĘTE SIÓDMEGO KWIETNIA DWA TYSIĄCE… WKRÓTCE UPŁYNIE.” – http://www.conchiglia.us/POLSKA/PO_C_Lettere/15.332_PO_PAPA_Em_BENEDETTO_XVI_Conchiglia_ORA_VA_13.03.16.pdf

    http://www.conchiglia.us/POLSKA/PO_index.html

  17. Józef Piotr said

    My tu gadu gadu a tymczasem

    teraz ROZWALENI rozbici ukrainscy obywatela przez USA i rzezimieszków nacjonalistów ukrainskich banderowców maszerują SETKAMI milionów na Polskę !

    Przymaszerowało ich już do Polski 1.8 MILIONA i robią NAJAZD na Polskę:

    Przez poprzednie dekady Syria była najspokojniejszym krajem regionu, do puki tam się nie pojawili AMERYKAŃCY ludobójcy na czele z wampirem John McCaine z Arizony.

    Teraz UE powiedziała, że Ukrainy NIE przyjmie do UE przez następne 20 lat !

    To NIE przez Putina lecz tych co PLANOWALI systemowo RABOWAĆ ukraińców !

  18. Józef Piotr said

    Niech nikomu nie ujdzie to uwadze !!
    *******************************************
    http://niezlomni.com/?p=7520

  19. Bogdan said

    Pali się największy hiszpański meczet w Madrycie http://free-news.su/proisshestviya/9750-gorit-mechet

  20. pio0 said

  21. pio0 said

    Wielki Czwartek

    Wielki Czwartek wprowadza nas w tajemnicę wiary. Podczas Ostatniej Wieczerzy wyraziła się ona w postawie Jezusa Chrystusa, który obmył nogi swoim uczniom. – Po tym wszyscy Was poznają, jeśli będziecie się wzajemnie miłowali – przywołuje słowa Jezusa ewangelista.
    To istota i rdzeń tego, czego Jezus pragnie od apostołów, ale i od każdego z nas. Czym jest prawdziwa miłość? Często siebie o to pytamy. W dniu dzisiejszym ze szczególną mocą. Dlaczego? W Wielki Czwartek Jezus ustanawia sakrament Eucharystii i sakrament kapłaństwa. Dwa jakże mocno z sobą powiązane wymiary życia duchowego. To, co dokonało się w Wieczerniku, określić można jako najgłębszą i najdalszą drogę, jaką Bóg odbył w kierunku człowieka. Dziś do każdego z nas Jezus kieruje pełne ciepła zaproszenie: zajmijcie miejsca przy stole, jest ich wiele. Chleb jest dany temu, komu Pan wcześniej obmył nogi. Taka jest kolejność rzeczy: wpierw oczyszczenie, później uczta za stołem. Jezus gorąco pragnie, aby każdy z nas zasiadł z Nim za stołem. Jakże nie skorzystać z tego zaproszenia? Jak nie poddać się wpierw oczyszczeniu, które sprawi, że moja wspólnota z Nim będzie pełniejsza, bardziej owocująca? Ci, co usłyszeli i skorzystali, wiedzą, jak pięknie potrafi wygrywać Jezus miłość w ich życiu. Miłość, która nie jest słodkim wzdychaniem, ale konkretem w szarej codzienności życia: w twoim konkretnym powołaniu życiowym, w twoich codziennych obowiązkach, w tym, jakim jesteś człowiekiem. Bez udawania i ubarwiania, ale tak naprawdę. Tylko Jezus Chrystus tak mocno i autentycznie wierzy w każdego człowieka, nawet gdy jemu samemu wydaje się, że jest na dnie. Niech nasze powroty do Wieczernika będą częste, nie tylko w tym czasie wielkanocnym.
    O. Cecylian Szczepanik, bernardyn z Warty
    dzienniklodzki.pl

  22. Sara 28 said

    https://franciszekfalszywyprorok.wordpress.com/2014/10/17/franciszek-zartuje-sobie-z-krzyza-chrystusowego/

  23. Moher said

    A dlaczego Franciszka nie mówisz nic o chrześcijanami zarzynanych w imię Allaha. Ich los cie nie interesuje??

  24. Maria said

    Agenda 21. Ameryka się budzi a my?

    Zebrane wypowiedzi, które rozjaśniają nam prawdę o Agendzie 21, planie zrównoważonego rozwoju ONZ, który pod płaszczykiem dobra przyrody tak naprawdę ogranicza nasze prawa, wolność, kształtując społeczeństwa w celu pełnej nadrzędnej i globalnej kontroli każdej jednostki ludzkiej. Amerykanie zaczynają rozumieć prawdziwe oblicze wdrażanego planu i zaczynają z tym walczyć. Pamiętajmy jednak że jest to plan globalny i tyczy się każdego kraju na Świecie.

  25. Wiesia said

    Rzecznik rządu: Polska nie jest w stanie przyjąć w tej chwili imigrantów 23 marca 2016, 15:11

    Nie możemy doprowadzić do sytuacji, żeby wydarzenia, które mają teraz miejsce w krajach Europy Zachodniej, przeniosły się na terytorium Polski – oświadczył rzecznik rządu Rafał Bochenek. Poinformował również, że w tej chwili Polska nie jest w stanie przyjąć imigrantów.
    – To jest zdumiewające stanowisko – skomentował Jan Grabiec, rzecznik PO.
    Premier Szydło: trzeba skończyć z terroryzmem w Europie Europa dzisiaj… czytaj dalej » Rzecznik rządu Rafał Bochenek podkreślił, że dla gabinetu Beaty Szydło najważniejsze jest bezpieczeństwo Polaków.

    Jak stwierdził, wydarzenia ostatnich dni pokazują, że w Europie nie działają rozwiązania mające wyeliminować zagrożenia związane z masowym napływem imigrantów. – W tej chwili Polska nie jest w stanie przyjąć imigrantów – powiedział Bochenek. Na pytanie o to, kiedy Polska będzie w stanie ich przyjąć, Bochenek po raz kolejny zaznaczył, że najważniejsze są kwestie bezpieczeństwa.

    – Dopóki nie doprowadzimy do sytuacji, że osoby, które napływają z Bliskiego Wschodu do Europy, nie będą odpowiednio weryfikowane, ciężko mówić o relokacji czy dystrybucji osób napływających do Europy pomiędzy kraje członkowskie – ocenił….

    Błaszczak: nie narazimy w żaden sposób Polaków

    http://www.tvn24.pl/imigranci-w-polsce-stanowisko-rzadu-w-sprawie-ich-przyjecia,629700,s.html

    • adam said

      Dzięki Bogu PO już nie rządzi. Inaczej mielibyśmy już u siebie pierwszą grupę i zgodzili się pewnie na kolejne

      • Józef Piotr said

        Dziękujemy Ci Panie Boże

      • Wiesia said

        Mądra decyzja.Skoro to nie jest odpowiednio weryfikowane,a skala zagrożenia narasta,narasta również olbrzymi nacisk Watykanu i UE na nas,nie licząc się kompletnie z naszym zdaniem,to niech przyjmują ci,co tego zagrożenia nie widzą.Bogu niech będą dzięki za nasz obecny rząd.

  26. Wojtek said

    SKANDAL!
    ————–
    Na nowo otwartym lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku, został umieszczony SKANDALICZNY obraz ,,Ostatnia Wieczerza”. Stworzył go ‚”artysta” który bezcześci Imię Boże. Biskup i księża obecni na odsłonięciu obrazu zdają się nie widzieć nic złego… Oto jest wielka nierządnica, oto jest fałszywy kościół, oto jest masoneria. Oto są znaki czasów ostatecznych…

    http://wybrzeze24.pl/salon-sztuki-gdanskiej/ostatnia-wieczerza-na-lotnisku-im-lecha-walesy-w-gdansku

    Video z odsłonięcia na Facebook: Znaki Czasów Ostatecznych

  27. adam said

    W święta papież mówił że to może być ostatnie Boże Narodzenie tak obchodzone. Teraz twierdzi że grzechem jest nie przyjmować muzułmanów. Pomagać można ale niech zostają w krajach ościennych bo tutaj robi się coraz bardziej niebezpiecznie, a po świętach gdy się ociepli czeka nas kolejna fala. Oni nie zamierzają się nawrócić tylko nas nawrócić lub wyeliminować. Jeżeli papież to popiera to jest co najmniej w wielkim błędzie. Czy on nie widzi co się dzieje np. w Skandynawii? Co działo się w Sylwestra?

    • przeklejka said

      Chrześcijan obowiązuje porządek miłości.
      To Biskup Rzymu Frańciszek o tym nie wie?
      O islamskiej inwazji o porządku miłości mówi ks Roman Kneblewski.
      Nie dajcie się nabrać na masońskie namowy o udzieleniu milosierdzia
      islamskiemu potopowi

  28. małgosia MK said

    Papież obmyje nogi dwunastu nieochrzczonym ,,uchodźcom”. Czy to dobry pomysł ?
    Ojciec Święty Franciszek będzie sprawował Liturgię Wieczerzy Pańskiej wśród młodocianych uchodźców w Castelnuovo di Porto. I właśnie dwunastce z uchodźców papież obmyje stopy podczas liturgii.
    https://gloria.tv/article/ZfSJcQFjQzJ

    „Niezależnie od tego, jakie intencje miał Franciszek, w świecie islamu ten gest został odebrany jednoznacznie – jako akt słabości, kapitulacji, oddania pokłonu i poddaństwa. Żaden imam nigdy nie uklęknie przed chrześcijaninem, a tym bardziej przed katolicką kobietą. Jest to bowiem znak uznania zwierzchności nad sobą. Taki gest ze strony najważniejszego przywódcy chrześcijańskiego na świecie jest odczytywany przez rzesze muzułmanów jako wyraz poddania się islamowi nie tylko papieża, ale całego katolicyzmu reprezentowanego w jego osobie” – informuje publicysta.

    • Wiesia said

      29.03.2013, 19:00 KSIĘGA PRAWDY
      Moja szczerze umiłowana córko, gdy Judasz Iskariota Mnie zdradzał, trzymał Moją Głowę i pocałował Mnie w policzek.
      Kiedy ci, którzy prowadzą Mój Kościół mówią, że Mnie kochają, a potem Mnie zdradzą, zobaczycie wyraźnie ich pocałunek zdrady.

      Nie do Moich Stóp padną. Nie Moje Stopy będą całować, lecz stopy Moich sług, wyznawców, grzeszników.
      Okazywanie troski o potrzeby innych ludzi jest godne podziwu. Lecz gdy promujecie fizyczny dobrobyt człowieka nad jego potrzebami duchowymi, wtedy nie idziecie za Mną, Jezusem Chrystusem.

      Humanizm nie jest chrześcijaństwem.
      Być chrześcijaninem znaczy oddać wszystko Mnie, rzucając się z pełną pokorą do Moich Stóp. Oznacza to pozwolenie Mi na prowadzenie was. To oznacza posłuszeństwo wobec Mojego Prawa i robienie wszystkiego, co możecie, aby dać przykład Mojej Miłości do was wszystkich. Dzisiaj zostałem zdradzony.

      Musicie wziąć swój krzyż i iść za Mną, gdyż wkrótce będziecie mieli zawiązane oczy, będziecie się potykać i upadać w ciemności.
      Bez Światła Boga nie będziecie w stanie widzieć.
      Wasz Jezus

  29. Józef Piotr said

    Czy zauważyliście w dniu 22.03.2016 serwisy informacyjne w dziale informacji międzynarodowej podały wypowiedż Prezydent – Elekt TAJWANU o Polsce i żydach ? Gdzie Ci pierwsi powinni się rozliczyć ze zbrodni na żydach ?
    Zapoznajcie się z tym bo to ważne !!
    ************************************************************************************************************************************

    Komitet Obrony Gojów said
    2016-03-23 (środa) @ 07:56:01

    Prezydent-elekt Tajwanu właśnie powiedziała w największej na tej wyspie gazecie, że „Polacy muszą się rozliczyć z masakry na Żydach”.
    http://tiny.pl/g755l
    Gdy ją zapytano o to, dlaczego ma takie poglądy, powołała się na wiedzę nabytą podczas niedawnego spotkania z Kwaśniewskim. Kwaśniewski z kolei mówi, że on o „Holokauście” z nią nie rozmawiał, że nic takiego nie padło.
    Wygląda na to, że Żydzi wynajęli Kwaśniewskiego, żeby jeździł po świecie i (jako były prezydent RP, mając dostęp na salony i uniwersytety) przygotowywał (indoktrynował) elity innych państw do tego gigantycznego obrabowania naszego narodu przez Żydów. ABW powinna się skur.wielem zająć, ale się nie zajmie, bo jest tylko ekspozyturą służb mocarstwa od początku XX wieku kontrolowanego przez diasporę żydowską:
    http://www.nacjonalista.pl/2013/10/31/polska-calkowicie-otwarta-dla-jankeskich-sluzb-specjalnych/

    I jeszcze o Kwaśniewskim

    Kwaśniewski już od dłuższego czasu pracuje dla Europejskiego Kongresu Żydów:
    http://www.jewish.org.pl/index.php/wiadomopci-mainmenu-57/1514-kwapniewski-szefem-rady-reprezentanturopejskich-sposecze-obywatelskich-przy-ejc.html
    http://www.ny.pl/index.php?o=news/kolart/6/39546
    http://nczas.com/wiadomosci/europa/nie-beda-tolerowac-nietolerancji/

    Zazwyczaj na wszystkich stronach satyrycznych internetu Kwaśniewski jest kojarzony z FLASZKĄ w ręce czyli jako pijanica.
    Teraz na Taiwanie popił obesrał Polskę.

  30. Józef Piotr said

    „Na marginesie spotkania na Białorusi .
    Znacznie lepiej byłoby aby tam wizytę złożył Pan Andrzej Duda jako Prezydent Polski

    „Bitna Białoruś, bujne Zaporoże,
    Pod polskie dążą sztandary.
    Sięga nasz orzeł aż po Czarne Morze
    Wracając na szlak swój prastary.”

    Powyższa zwrotka pochodzi – jak wiemy – ze spełniającej się dotąd „Przepowiedni Tęgoborskiej”. Miejmy więc nadzieję, że i te słowa się ziszczą?!!! Króluj Nam Chryste!!!

  31. wiktoria said

    Naprawdę szkoda tych biednych prawdziwych uchodźców i ich rodziny, oni są ofiarami. Bóg to wszystko widzi. Przed podjęciem decyzji przyjęcia ogromnej liczby uchodźców, trzeba zastanowić się jak i gdzie ich umieścić, dać pracę i karmić. Jak ograniczyć ich religijny wpływ na ludność rdzenna. Kontrola musi być i porządek. I Zachód ma takie środki, aby mniej więcej zorganizować przyjęcie i pobyt uchodźców, ale tego nie chcą elity, którzy są w zmowie z antychrystem, postanowili zniszczyć Europę rękami terrorystów i zniszczyć uchodźców.

  32. ignacy70@op.pl said

        W dniu 2016-03-23 17:11:44 użytkownik Dziecko Królowej Pokoju napisał: Dzieckonmp posted: „Franciszek nawiązał do sytuacji imigrantów w swojej homilii podczas Niedzieli Palmowej. Podczas  Mszy Świętej z okazji Niedzieli Palmowej, odczytano w języku włoskim, na trzy głosy, fragment Ewangelii wg świętego Łukasza, mówiący o Ukrzyżowaniu Chrystusa”

  33. ignacy70@op.pl said

    Pan Jezus nikpogo nie mordował  tak jak islamiści od wieków.   W dniu 2016-03-23 17:11:44 użytkownik Dziecko Królowej Pokoju napisał: Dzieckonmp posted: „Franciszek nawiązał do sytuacji imigrantów w swojej homilii podczas Niedzieli Palmowej. Podczas  Mszy Świętej z okazji Niedzieli Palmowej, odczytano w języku włoskim, na trzy głosy, fragment Ewangelii wg świętego Łukasza, mówiący o Ukrzyżowaniu Chrystusa”

  34. MYSZKA said

    PYTAM SIE CO franciszek ZROBIŁ DLA PRZEŚLADOWANYCH CHRZEŚCIJAN??????NIC, a tak troszczy sie o obcych.

  35. Radosław said

    Strona http://www.share-international.org jest stroną organizacji Share International, której celem jest uświadamianie ludzi o pojawieniu się Maitrei, „Nauczyciela Świata”, wprowadza nową erę, bez podziałów, opartą na miłości. Maitreya żyje wśród nas, udziela wywiadów, powoli jego misja staje się publiczną. Maitreya to prawdopodobnie przyszły antychryst. Jes też człowiek Benjamin Creme. Kim jest Benjamin Creme? Najprościej podać analogię, Benjamin Creme jest dla Maitrei, kim Jan Chrzciciel jest dla Jezusa. Creme zapowiada przyjście Maitrei. Dlaczego o tym piszę? Ponieważ ostatnio przeglądając ten serwis natrafiłem na pozytywne słowa Bennjamina Creme na temat Papieża Fraciszka. Można tam wyczytać, że papież przygotowuje ludzi na przyjście Maitrei. Oczywiście są to słowa Creme’a. Niemniej jednak nie napawają optymizem, patrząc na działania papieża.

    Tutaj dwa pytania do Creme’a:

    Q. Pope Francis seems inspired – in almost everything he says and undertakes. How do you see him?

    A. I see him as brilliant, wonderful and inspired, and honestly playing his part.

    Q. Has the Pope been ‘placed’ and sent at this particular time to help prepare and galvanize people ready for the appearance of Maitreya?

    A. Yes. Very much so.

    http://www.share-international.org/magazine/old_issues/2015/2015-09.htm

    • Dzieckonmp said

      Myślisz że to tutaj jest Antychryst??

      • Radosław said

        Maitreya jest najpewniej zapowiadanym antychrystem. Również w orędziach do pasterza Enocha pojawia się wzianka o Maitreya, jako przeciwnika Pana Jezusa, który zaczął pojawiać się w krajach, które odwróciły się od Boga.

        „Very soon mankind will begin to walk through the desert of purification. My mortal adversary has begun to show himself in nations that have turned their back on my Son. Poor nations, because they are going to know the just wrath of God! Maitreya is already roaming through many countries and is continuing to prepare his disciples for the day that he reveals himself. Woe to those who walk in spiritual tepidity and woe to those who walk without God and without law, because they will be easy prey to the deception of my adversary!”

  36. Mirra said

    Najlepiej to brudzic w swoim gniezdzie
    Diabel was opetal bo stworzyliscie sobie jakas katolicka ideologie a nie wiare
    Jezus wyraznie glosil o milosci do swojego blizniego i do swoich wrogow
    Nie macie wiary w zwyciestwo Jezusa ? Czego sie obawiacie … stracic zycie dla Jezusa ?
    Oj katolicy katolicy stancie sie misjonarzami i nawracajcie tych muzulmanow ,obmyjcie i ucalujcie im nogi tak jakby to zrobil nasz Najdoskonalszy Jezus czego wam zycze z calego serca !
    Amen

    • Wiesia said

      Pan Jezus najpierw ochrzciłby,ale takie rzeczy to tylko i wyłącznie wie Katolik.
      Chrzest jest pierwszy dla wszystkich.Obmywanie nóg nie jest dla wszystkich.Jakiego jesteś wyznania,że wchodzisz na blog Katolicki i prawisz nam morały,a kompletnie Chrystusa jak widać nie znasz?
      Nie znasz Jego Nauki.
      Nie rozumiesz tej Miłości.
      Czytaj Pismo Święte włącznie z Nowym Testamentem,a najlepiej wydanie ks.Jakuba Wujka.

      • Wiesia said

        18.02.2014, 18:09 – KIEDY PRZYJDĘ SĄDZIĆ, ŚWIAT ZADRŻY

        Moja szczerze umiłowana córko, gdy nasila się walka o dusze, wiele osób w pierwszej kolejności zacznie wątpić w Moje Istnienie, zanim całkowicie Mnie odrzuci.

        W umysłach ludzi powstanie nowy, fałszywy Mój substytut. Będą śmiało używali Mojego Imienia, ale słowa, które będą Mi przypisywali, nie będą pochodziły ode Mnie.

        Oświadczą, że Bóg nie pozwoli, aby grzechy człowieka zaciemniły Jego Osąd.
        Bóg raczej zignoruje grzech, ponieważ nie ma on większego znaczenia, gdyż człowiek jest słaby i zawsze będzie popełniał grzechy, nie ważne jakie. Powiedzą wam, że Jezus wybaczy wszystkim, gdyż Jego Sąd zostanie zastąpiony Jego Miłosierdziem.

        +Będzie to kłamstwo, ale wiele osób w to uwierzy i w ogóle nie poczują się w obowiązku, aby unikać grzechu i prosić o przebaczenie, ponieważ zostaną już przekonani, że grzech naprawdę nie istnieje.

        Te właśnie dusze najbardziej potrzebują modlitwy. Niech nikt, nigdy nie myli Mojego Miłosierdzia z Moim Sądem, bo to są dwie różne rzeczy.

        +Moje Miłosierdzie będzie udzielone tylko tym wszystkim, którzy okażą +skruchę za swoje grzechy+.

        Nie będzie ono udzielone tym, którzy stoją dumnie przede Mnie, ze swojej strony nie próbując nawet szukać przebaczenia.

        Kiedy przyjdę sądzić, świat zadrży. Gdy Moje Miłosierdzie się wyczerpie, Moja Sprawiedliwość opadnie jak siekiera. Ukarzę złych, którzy będą już nie do uratowania.
        Człowiek nigdy, ani na chwilę, nie może ignorować Mojej Obietnicy. Przyjdę zebrać wszystkie dzieci Boże, ale niestety, wiele z nich nigdy nie wejdzie do Mojego Raju, ponieważ odrzucą Mnie, Moje Istnienie i istnienie grzechu.
        Wasz Jezus
        _______________
        31 lipca 2013 –
        fragment

        Zostaną wprowadzone przepisy prawne, które zalegalizują grzech śmiertelny i biada tym, którzy się sprzeciwią.
        Ci, którzy będą popierać tę niegodziwość powiedzą, że te przepisy mają chronić wrażliwych, lecz w rzeczywistości jedynie zalegalizują zabójstwo, aborcję, małżeństwa homoseksualne i bałwochwalstwo fałszywych bogów.
        Będą godzić się na prześladowania biednych i wyrzucanie ich na ulice, aby uczynić z nich nędzarzy.
        Wprowadzą prawo zmuszające was do zaprzestania praktykowania swojej religii. Praktykowanie będzie łamaniem przez was prawa – grzechem w ich oczach.
        Jak już mówiłem wcześniej, wasz świat jest tak pełen kłamstw, że dobro jest przedstawione jako zło, a zło jako dobro.
        Wasz świat jest odwrócony tyłem do przodu i, w rezultacie, kwitnie grzech.
        Zachęcam was, abyście powrócili do rozważania Dziesięciu Przykazań. Przestrzegajcie ich i żyjcie tak, jak powinniście w oczach Mojego Ojca.
        Łamiecie Przykazania i grzeszycie. Twierdzicie, że niektóre grzechy są dobre i przeciwstawiacie się Mojemu Ojcu.
        Przestrzeganie Praw Bożych jest słabe i kruche na świecie w tym czasie. Wielu dzieciom Bożym Moi wyświęceni słudzy nie powiedzieli o konsekwencjach grzechu.
        Tolerancja grzechu jest największym grzechem ze wszystkich.
        Tolerancja jest przebiegłym kłamstwem zasianym w umysłach ludzkości przez króla kłamstwa, szatana.
        Tolerancja jest innym sposobem usprawiedliwienia grzechu z powodu słabości człowieka do ulegania pokusie szatana.
        Obudźcie się i uznajcie grzech tym, czym on jest.
        Możecie między sobą dyskutować i bronić grzechu jak chcecie, ale nigdy nie zostanie on przyjęty w oczach Mojego Ojca.
        Aby wejść do raju musicie być wolni od grzechu.
        Aby uwolnić się od grzechu trzeba pokutować.
        Aby pokutować trzeba przede wszystkim przyjąć Dziesięcioro Przykazań.
        Wówczas należy okazać prawdziwą skruchę.
        Prawdziwą skruchę mogą odczuwać ci, którzy są pokorni wobec Mnie.
        Tylko wtedy grzech będzie odpuszczony.
        Tylko wtedy dusze będą gotowe, aby wejść do Królestwa Mojego Ojca.
        Wasz Zbawiciel
        Jezus Chrystus

        http://paruzja.info/pl/oredzia-przeglad/20-lipiec-2012/275-29-07-2012-20-10-z-powodu-grzechu-aborcji-upadnie-wiele-narodow-i-zostana-za-to-surowo-ukarane

        Będzie nam się wmawiać,że jesteśmy bez serca.

    • Bożena said

      Mirra czy ty jesteś prorokiem że wiesz co by zrobił Pan Jezus czy by może nawracał tak jak mówił faryzeuszom o ich błędach i wszystkim innym którzy żle robili .Zastanów się logicznie czy poklepuje się kogoś i mówi mu że dobrze robi jeśli ten ewidentnie jest na złej drodze.

  37. Wiesia said

    KM-43
    O ocalenie dusz w czasie Ostrzeżenia
    „O Wszechmogący Boże Ojcze,
    W Imieniu Twojego umiłowanego Syna Jezusa Chrystusa,
    upamiętniając Jego Śmierć na Krzyżu dla odkupienia naszych grzechów,
    Błagam Cię, ocal dusze, które same nie mogą się ratować,
    i które mogą umrzeć w stanie grzechu śmiertelnego podczas Ostrzeżenia.

    W zadośćuczynieniu cierpieniom
    Twojego umiłowanego Syna, proszę Cię usilnie, przebacz tym, którzy nie są w stanie
    ubiegać się o odkupienie, ponieważ nie będą żyć wystarczająco długo, aby poprosić
    Twojego Syna Jezusa o Miłosierdzie, dla uwolnienie ich od grzechu.
    Amen.”

    KM-55
    Przygotowanie do Ostrzeżenia
    „O mój Drogi Jezu,
    proszę, otwórz serca
    wszystkich dzieci Bożych
    na dar Twojego Wielkiego Miłosierdzia.
    Pomóż im przyjąć
    Twoje Boże Miłosierdzie
    z miłością i wdzięcznością,
    aby stały się pokorne przed Tobą.
    I błagam o przebaczenie ich grzechów,
    aby mogli się oni stać częścią
    Twojego Chwalebnego Królestwa.
    Amen.”

    BŁOGOSŁAWIONEJ NOCY!
    Któż,jak BÓG!

  38. Mirra said

    Doskonale i pieknie ujal to dzis ks Natanek

    Prosze wysluchac ,,Ks Natanek pozytywnie o gescie Franciszka”
    Moze wiara sie w Was obudzi kochani komentatorzy i zrozumiecie glebie nauki Jezusa.

    • Bit said

      2:17 „Dlatego Ojcze Święty duchowo dzisiaj całuję Twoje nogi”
      rzecie orędzie Wielkiego Piątku
      O czci oddawanej FP: Powiedzą, że jest on pobłogosławiony wielkimi nadprzyrodzonymi mocami z Nieba i upadną przed nim z czcią na twarz. Będzie on kochany i uwielbiany przez tych, którzy nie potrafią widzieć.
      O całowaniu stóp: Moja wielce umiłowana córko, kiedy Judasz Iskariota Mnie zdradzał, ujął Moją Głowę i ucałował Mnie w policzek. Gdy ci, którzy przewodzą w Moim Kościele, twierdzą, że Mnie kochają, a następnie Mnie zdradzają, wówczas wyraźny dla was się staje ich pocałunek zdrady. Nie do Moich stóp oni upadną. To nie Moje stopy ucałują, ale stopy tych, którzy są Moimi sługami, Moimi wyznawcami, Moimi grzesznikami. Okazywanie zainteresowania potrzebom swoich bliźnich jest rzeczą godną podziwu. Ale kiedy lansuje się dobro potrzeb cielesnych człowieka ponad ich potrzeby duchowe, to nie Mnie, Jezusa Chrystusa, się naśladuje. Humanizm to nie jest Chrześcijaństwo. Być chrześcijaninem oznacza powierzyć wszystko Mnie, oznacza pełną pokory rezygnację z siebie samego u Moich Stóp. Oznacza to danie Mi zezwolenia, abym was prowadził. Oznacza to posłuszeństwo wobec Moich Praw i czynienie wszystkiego, co tylko możliwe, aby ukazać przykład Mojej Miłości dla was wszystkich. Dzisiaj zostałem zdradzony. Nie możecie już być ani nie będziecie oszukiwani, bo gdy tym razem Dom Boży zostanie zaatakowany od wewnątrz, nic innego, jak tylko bałagan, będzie tego skutkiem. Musicie podjąć swój Krzyż i Mnie naśladować, gdyż wkrótce przewiąże się wam oczy przepaską, a wy potkniecie się i upadniecie w ciemnościach. Bez Światła Bożego nie będziecie w stanie widzieć.
      Teraz o wierze wszystkich tych humanistów: Ci, którzy myślą, że ich wiara jest silna, i którzy wierzą, że znajdują się blisko Mnie, muszą się dowiedzieć, że bardzo szybko upadną, kiedy w przyszłych tabernakulach nie będzie można Mnie nigdzie odnaleźć. Kiedy tylko nadejdzie ten straszliwy dzień spustoszenia, wybuchną okrzyki rozpaczy, a moc bestii będzie taka, że wiele dusz okaże się zbyt słabymi, aby podtrzymać Moje Święte Słowo.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
