Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Waszczykowski: Polska pomoże Białorusi w budowie nowoczesnego i dobrze zarządzanego państwa

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 Marzec 2016

Po spotkaniu z szefem białoruskiej dyplomacji Uładzimirem Makiejem Witold Waszczykowski wziął udział w konferencji prasowej. Na spotkaniu szefowie dyplomacji Polski i Białorusi rozmawiali o współpracy obydwu państw oraz o sprawach historycznych.

Według Witolda Waszczykowskiego rozmowy na tematy historyczne dały powody do optymizmu – .„Po tym punkcie jestem optymistą. Wydaje nam się, że będziemy mogli w sposób rzeczowy, merytoryczny, używając profesjonalnych historyków, nie upolityczniając historii, dojść do prawdy, odsłonić te wypadki, które miały miejsce dziesiątki lat temu, a za które Białorusini nie są odpowiedzialni”.

W Mińsku rozmawiano również na temat Polaków na Białorusi. Strony umówiły się, że rozmowy będą prowadzone w duchu praktycznym – „Umówiliśmy się, że będziemy w tym duchu praktycznym, merytorycznym dyskutować, rozmawiać, prowadzić dialog”.

Waszczykowski zaznaczył również, że rozmawiano o współpracy gospodarczej z Białorusią – „(…) zarówno bilateralnej, jak i szerszej, która łączyłaby naszą część Europy, Europy Środkowej, aż z odległym mocarstwem takim jak Chiny„.

Szef białoruskiego MSZ, uważa że Polska jest dla Białorusi ważnym europejskim partnerem handlowym. Stwierdził też, że trzeba podjąć działania, by zwiększyć wymianę handlową pomiędzy obydwoma państwami – „W rozmowach uzgodniono, że zostaną przygotowane propozycje, które pozwolą przywrócić i w najbliższym czasie zwiększyć tę wymianę”. Dodał, że wizyta Waszczykowskiego na Białorusi pozwoli na ożywienie dialogu.

Wcześniej Witold Waszczykowski udał się do polskiego centrum wizowego w Mińsku. Powiedział tam, że Polska chce ułatwić wydawanie wiz dla obywateli Białorusi i zmniejszyć ich ceny. Miałoby się tak stać dzięki zwiększeniu ilości polskich konsulatów oraz wydawaniu paszportów biometrycznych. Decyzje w tych sprawach muszą zostać podjęte przez rząd w Mińsku.

polskieradio.pl / kresy.pl

Trzeba powiedzieć głośno, kolejny sukces naszego Rządu. Widać że pracują dla dobra narodu, dla dobra Ojczyzny.

Odpowiedzi: 30 to “Waszczykowski: Polska pomoże Białorusi w budowie nowoczesnego i dobrze zarządzanego państwa”

  1. Dzieckonmp said

    • obserwator said

      Mam nadzieję że ten milion będzie.Ja również się wybieram.Wszystkie siły patriotyczne katolickie oraz ludzie dobrej woli na marsz !!!

  2. obserwator said

    Marzy mi się Unia środkowo europejska suwerennych krajów katolicka bez zboczeń narzucania antyludzkich praw pomagająca sobie wzajemnie.

    • Szejk said

      I tak będzie , Europy zach już nie ma , tam rządzi niewidzialna ręka zwana ISIS ,Oni zadbają o Niemców, belgów, francuzów, itd. .
      My w przeciwieństwie do nich jesteśmy jak na razie nie do ruszenia bo u nas nie ma multi kulti , ale kodówców możemy im podrzucić

  3. Wiktoria said

    Prawda jest taka, że Lukaszenka z powodu światowego kryzysu i kryzysu związanego z wojną na UKRAINIE chwyta sie za każdą słomkę, by utrzymać gospodarkę i mniej więcej zachować suwerenność Białorusi.

  4. Wiktoria said

    Ważne! (aż popłakałam):

    Tak… będzie to koniec złych Czasów
    i wszystko… co zgniłe… zniknie w nicości wody i ognia… które oczyszczą Ziemię.
    Nie bójcie się… ponieważ obiecane cuda będą wyższe od waszych oczekiwań.
    ——————
    módl się wiele w oczekiwaniu… aż skończy się ten « fałszywy jubileusz Nienazwanego »… który jest « Wikariuszem antychrysta ».
    Wcześniej czy później kroniki zarejestrują…
    że tam… gdzie przechodzi… przynosi zamieszanie… że jego miłosierdzie jest fałszywe…
    że zanieczyszcza Naukę Kościoła
    i jest powodem zgubnych wydarzeń w Duszach i w sferze społecznej.”
    ———————————
    „ Jesteśmy Trójcą Przenajświętszą i mówimy wam… przygotowujcie się… umacniajcie się… informujcie się…

    uczcie się o rzeczach… które są skrajnej wagi dla waszych Dusz… ponieważ w sytuacji… w jakiej się znajdujecie…
    nie będziecie usprawiedliwieni z powodu waszej ignorancji
    Tak… przygotowujcie się… przygotowujcie się… przygotowujcie się…
    ponieważ kiedy powróci do Domu… Wikariusz Jezusa…
    Joseph… Benedykt szesnasty… zostaniecie bez Pasterza.
    ————————————————————
    « OGŁOSZENIE »…
    które ta córka Nasza… Conchiglia…
    przekazała przywódcom Kościoła i całej Ludzkości z Mandatu Boga Ojca…
    jest « jednoznaczne ».
    Wszystko to… co mówi i wykonuje « Fałszerz »…
    « niegodziwy człowiek »… który teraz siedzi na Tronie Piotrowym… jest bezwartościowe. Nie ma pieczęci Boga Żywego.
    Wkrótce nadejdzie czas… i w wielu przypadkach już się to dzieje…
    że nie znajdziecie już Jezusa w hostii… ponieważ nie będą jej konsekrować.
    Wkrótce nadejdzie czas… kiedy każdy Sakrament… nie będzie miał wartości przed Bogiem… ponieważ forma już nieważna nie może dać ważności niczemu…
    począwszy od Sakramentu Chrztu.
    ——————————————-
    CZAS ŁASKI… ZAWIESZENIE CZASU…
    ROZPOCZĘTE SIÓDMEGO KWIETNIA DWA TYSIĄCE… WKRÓTCE UPŁYNIE. Kapłani i Biskupi wierni Benedyktowi szesnastemu… kto nimi jest?
    Gdzie oni są?
    Szukajcie ich… módlcie się za nich… ofiarujcie się za nich i strzeżcie ich z miłością… ponieważ to oni… bardzo niewielu…

    będą musieli… jeśli będą mogli…
    opiekować się Duszami waszymi oraz waszych dzieci…
    aż do momentu… w którym ponownie wejdzie w posiadanie Tronu Piotrowego… prawdziwy Następca Piotra… Wikariusz Chrystusa…
    który wśród ogromnych cierpień powstrzyma wściekłość szatana… ograniczając duchowe szkody wobec Dusz kochających Jezusa

    i ponownie przedstawi nauczanie zdrowej Nauki Jezusa w oczekiwaniu na Jego bliski i Nieuchronny Powrót.”
    http://www.conchiglia.us/POLSKA/PO_C_Lettere/15.332_PO_PAPA_Em_BENEDETTO_XVI_Conchiglia_ORA_VA_13.03.16.pdf

    • Aneta 1 said

      To tragedia, ze nawróceni za sprawą Ostrzeżenia nie doświadczą sakramentów w kościołach i czystej nauki, której będą pragnąć i której się przecież będą dopiero uczyć.

      • Piotr said

        Przez jakiś czas po Ostrzeżeniu może jeszcze będą dostępne Sakramenty, oby jak najwięcej było tych kapłanów, którzy pozostaną wierni nauce Jezusa. Módlmy się za kapłanów!

    • Piotr said

      Ogromnie Ci jestem wdzięczny Wiktoria, że to udostępniłaś! Objawienie dane Ludzkości poprzez Conchiglię jest dla mnie bezcenne, podobnie jak Księga Prawdy.
      Niech Cię Bóg błogosławi i Was wszystkich co tu piszecie i zaglądacie!

    • Piotr said

      Smutne są te Słowa, pocieszajmy ile tylko możemy Trójcę Świętą! Musimy głosić Prawdę z Bożą pomocą

    • Znawca 2012 said

      Wiem wewnętrznie i to czuję, że to co jest dane Muszelce jest prawdziwe.

  5. kondzi said

  6. kpiz said

    Jest decyzja rządu: Polska nie przyjmie uchodźców!
    http://fakty.interia.pl/polska/news-beata-szydlo-nie-widze-mozliwosci-aby-migranci-przyjechali-d,nId,2167879#commentReplyForm-107406829

    • rafael said

      Bogu niech będzie dzięki!!!! Zachód w latach 60tych przyjmował muzułmanów, by ci pracowali za najniższe pieniądze. W tej pazerności się przeliczyli i teraz zbierają owoce. Widać, że zamachy dokonują już muzułmanie z obywatelstwem belgijskim, czy francuskim. Ci ludzie się nie asymilują, ta religia jest do niepogodzenia z chrześcijaństwem.

      • krystynka said

        Rafaelu to zachód mógł wczesniej ich koran przeczytac,to moze by sie im oczy otworzyły, bo to co tam jest napisane w wielu kwestiach nawołuje do zła i przemocy. Jak to moja babcia mówiła,, widziały gały co brały,,.

  7. Darek said

    Poranne zamachy w Brukseli wstrząsnęły całym światem. Stolica Belgii po tych atakach jest kompletnie sparaliżowana. Jasnowidz Krzysztof Jackowski w rozmowie z portalem Fakt24.pl mówi, że lada moment możemy mieć do czynienia z kolejnymi zamachami. Najgorsze jednak nadejdzie za kilka miesięcy. – Mam odczucie, że czerwiec będzie w Europie bardzo krwawy z powodu dwóch lub trzech ataków terrorystycznych. (…) Kiedy mi się kojarzy czerwiec skleja mi się to ze Światowymi Dniami Młodzieży, które odbędą się w Polsce – mówi jasnowidz.

    http://www.fakt.pl/swiat/bruksela-jasnowidz-jackowski-o-zamachach-to-nie-koniec-zamachow-nadchodzi-krwawy-czerwiec,film,619925.html

  8. kondzi said

    Medjugorje z lotu ptaka

  9. krystynka said

    Słuchajcie napiszę tylko fragment z mojego snu z soboty na niedzielę, bo mnie to bardzo nurtuje, widziałam przez okno (młody mężczyzna powiedział abym podeszła do okna i coś zobaczyła) ataki na ulicy takie jak w Brukseli a raczej gorsze, ale przez szyby nic nie słyszałam. Były tam tłumy ludzi zakrwawionych, płomienie, dymy, półmrok od wybuchów…i te jego słowa ,,od dzisiaj się zaczęło,, to był 21.03. więc nastapiło chyba jakieś odliczanie ale nie wiem z czym to kojarzyc. Ja pomyslałam, że to jest wybuch wojny, ale bałam sie go o to spytac.

  10. Wiesia said

  11. Darek said

    Wizja s. Zofii Wyskiel dot. aborcjonistów i rozwodników

    „Wizje zmarłej w opinii świętości siostry MEDARDY Zofii Wyskiel (zm. 16.05.1973 – Poznań)

    Kary czyśćcowe za grzechy dzieciobójstwa

    Niedawno miałam straszne widzenie dusz cierpiących w czyśćcu, które traciły swoje dzieci… widziałam je jak stały, a było ich bardzo wiele a wkoło nich małe kościotrupki i czaszki… ciągle miały je dookoła przed oczyma i nie mogły ich z oczu stracić, bo gdziekolwiek się obróciły, te czaszki o strasznym wyglądzie ciągle do nich przystępowały jako straszne widma… Matki te miały na rękach jakieś szmaty i zasłaniały sobie oczy i całą głowę. Z chwilą jak zakrywały głowę i oczy, aby ich nie widzieć, chusty te nasiąkały krwią i zalewały je tak, jakby na nie spadała fala krwawego deszczu… Matki te strasznie jęczały… jęk był taki, jakoby to była rzeź czy coś podobnego okropnego co nie da się opisać… Niektóre widziałam że ścinano im głowy a te głowy z powrotem im odrastały, aby na nowo się męczyć… w rękach ich było pełno krwi… krew przelewała się z ich rąk. Dane mi było do zrozumienia, że jest to cierpienie za morderstwa, za mordowanie własnych dzieci, które jeszcze nie przyszły na świat. Słyszałam nad nimi głosy, że zwierzęta nie były do takich morderstw zdolne jak człowiek, który stworzony jest na obraz i podobieństwo Boże… zabijając te niewinne istoty zabijają Samego Boga i stają się bogobójcami, bo dusza to odbicie Boga. Zabijając przeszkadzają Bogu w spełnieniu Jego zamiarów w stosunku do tych dusz, ileż tu na ziemi miałby z nich chwały i jak wiele uwielbienia przez całą wieczność, w której by Go te dusze wysławiały. A teraz, przez wolną wolę, którą Bóg daje człowiekowi patrzeć musi na zbrodnie i zabójstwa niewinnych dzieci…

    Widziałam również te przez matki zamordowane dzieci. Nie są ochrzczone bo matki nie dopuściły aby przyszły na świat. Dusze tych dzieci są w światłości w jakiej być powinny. Te dzieci widziałam jakby w jakiejś oazie, gdzie nie doznawały cierpień ale jednak były smutne. Nie były radosne bo nie były w tej szczęśliwości dla której były stworzone, a którą osiągnęłyby, gdyby były ochrzczone. Jakkolwiek zawsze widzę Boga Miłosiernego, widok tych matek cierpiących przejął mnie wielką troską. Gdybym nie wiedziała że to jest czyściec, myślałabym, że są w czeluściach piekła.

    Uprawiasz jogę? Uważaj, możesz przez nią poważnie zachorować!Uprawiasz jogę? Uważaj, możesz przez nią zachorować!

    Aniołów Stróżów tych dusz widziałam bardzo smutnych, nic im pomóc nie mogli… Słyszałam głos tych dusz: zlitujcie się nad nami, bo ręka Pańska nas dotknęła…

    Widziałam dusze ojców tych dzieci, którzy pozwalali na te morderstwa. Byli w samych ciemnościach, gdziekolwiek się obrócili była jedna ciemna noc… szukali wyjścia i nie mogli wydostać się z tej ciemności. Chwilami zabłysło jakieś światło nad nimi z czego wiedziałam, że to czyściec. Widziałam też, że z ich rąk płynęła krew a gdy chcieli się stamtąd wydostać napotykali na wielkie kamienie, upadali na nie, rozbijali się i wracali z powrotem… Męka ich polegała również na. wyrzutach sumienia i na rozpaczy. Było to coś strasznego, że myślałam że są w piekle, bo tam jest rozpacz i wyrzuty sumienia, ale te przebłyski światła wskazywały, że to nie jest piekło lecz czyściec. Widziałam także ich Aniołów Stróżów tak smutnych jak tam nad matkami, że nie mogli im nic pomóc. Zrozumiałam więc, że to nie było. piekło ale czyściec chociaż męki ich były straszne, nie do opisania…

    Widziałam dusze lekarzy, którzy przyczynili się do tych zbrodni i sami byli zbrodniarzami. Widziałam takich, którzy te zabiegi czynili dla zysku. Widziałam, że ich pieniądze były takie jak judaszowskie, za zabicie Boga. Oni także Boga zabili w duszy dziecięcia a zapłata to 30-ci srebrników judaszowskich. Widziałam jak wielu z nich szło po wysokiej górze, jakby szklanej z workiem pieniędzy. Niektórzy byli już na samym szczycie, inni w połowie drogi. Potem spadali, pieniądze rozsypywały się z tych worków a oni znowu wracali i znowu szli zbierać pieniądze… i znowu wspinali się na tę górę i znowu staczali się w dół… Męka ich była straszna i byli bezradni, nie mogli sobie nic pomóc… Potem widziałam wysokie kamienie. Oni stali pod kamieniami a domy te zwalały się na nich i byli juk zdruzgotani. Byłam pewna że wszyscy są zabici, ale nie, wychodzili spod gruzów, wspinali się na pozostałe mury i brak im było powietrza, dusili się. Dane było mi zrozumieć, że to są domy kupowane za nieuczciwe pieniądze.

    Widziałam wielu lekarzy, którzy mieli noże w rękach i jakby chcieli zabić samych siebie. Przebijali siebie a jednak żyli. Wielka to była dla nich męka a tym bardziej, że był lęk przed śmiercią, przed tym, że sami muszą się zabić a jednak zabić się nie mogli.

    Pytałam się tych dusz, które w tak ciężkich pokutach widziałam, dlaczego mimo takich zbrodni nie są potępieni a są w czyśćcu – odpowiedzieli, że mimo wszystko mieli w godzinie śmierci akt skruchy i wiele dobrych uczynków poza sobą. Na przykład – lekarze otrzymali wiele miłosierdzia za okazane miłosierdzie i poświęcenie się dla chorych… Niech każdy weźmie to. pod uwagę, że to tylko nadzwyczajna łaska, że otrzymali ten akt skruchy, a nie wiemy czy ją każdy otrzyma.

    Po napisaniu tego strasznego widzenia zrozumiałam dopiero, dlaczego nawiedził mnie przedtem Anioł Pocieszenia dając mi potrzebną pomoc. Widzenie to było dla mnie szczególnie przykre i męczące…

    Cierpienia rozwodników

    Widziałam w czyśćcu także dusze, które zerwały Sakrament Małżeństwa. Dusze te związane są jakby ognistymi łańcuchami… chcą oderwać się od siebie, aby być swobodne, ale to jest niemożliwe. Im więcej chcą się oderwać tym bardziej cierpią… bo się szarpią… Cierpienie – to jest okropne! Gdzie jedna dusza się ruszy tam druga iść musi za nią.

    Widziałam inne osoby, które zerwały Sakrament Małżeństwa żyjąc w. rozpuście, popełniając grzech wiarołomstwa przez powtórne związki cywilne, nielegalnie żyjąc cudzołożyli ciągle popełniając grzech śmiertelny. Osoby te były w świętokradztwie. Dusze ich wtrącone były w takie otchłanie, że patrzyłam z przerażeniem i myślałam, że to dno piekła… panowały tam okropne ciemności. Pytałam, dlaczego są takie ciemności? Dlatego, że miały okazję przejrzeć, a były zaślepione bo i Kościół je nawoływał i wiedziały, że źle postępują…

    Dusze matek, które pozostawiły swe dzieci bez opieki i poszły za popędem zmysłowym dając zgorszenie swoim własnym dzieciom, tak samo i ojców, którzy nie opiekowali się dziećmi zostawiając żony z dziećmi na pastwę losu miały za to jeszcze dodatkową pokutę: – ciągle miały przed oczyma swoje dzieci, które przez złe wychowanie również poszły na rozdroże… widziały nie tylko swoje własne grzechy ale i grzechy swych dzieci, co sprawiało im, wielkie męczarnie… kryły się w czeluściach, aby tego nie widzieć, ale im więcej się ukrywały, tym więcej widziały swoje straszne zbrodnie…

    Najwięcej cierpiały kobiety, które przez swoją kokieterię i wyuzdanie zdradzały mężów a innych mężów odciągały od ich żon i ogniska domowego, mimo, że te rodziny żyły przedtem przez wiele lat w najlepszej zgodzie. Takie kobiety, które nazwać można diabłami a nie kobietami, które potrafiły rozbić ogniska domowe, cierpią tutaj najwięcej. Twarze ich, które były powodem do grzechu są powykrzywiane, istne karykatury! Nawet w tej chwili widzę takie dusze, są szpetne, że nie mogę rozeznać czy to szatan czy dusza, coś podobnego do szatana,

    Gdybym nie wiedziała, że to jest czyściec, gdzie oprowadza mnie Anioł, to naprawdę myślałabym, że to piekło.

    Słyszę jakieś krzyki, jakieś wycia. Lecę w przepaść najgłębszą, wydostaję się z niej i znowu lecę w tę przepaść. Pomyślałam sobie jakże straszną jest rzeczą wpaść w ręce Sprawiedliwości Boga.

    Widzę tu wielką Sprawiedliwość Boga ale i zarazem wielkie Miłosierdzie Boże, że dusze te nie są w piekle a to dlatego, że inne modliły się o ich nawrócenie.

    Najwięcej przebłagania wyjednały dusze ukryte, zwłaszcza w klasztorach klauzurowych, gdzie odmawiają sobie wszystkiego, nieraz nawet światła dziennego… tak samo dusze ofiarnej miłości, dusze pokorne, często służące, które w ukryciu modliły się o nawrócenie i wielkie ofiary ponosiły za dusze grzeszników. One to uratowały te dusze, że wybłagały im akty skruchy i żalu, że nie zostały potępione.

    Ta co dyktuje (ociemniała Siostra Medarda) błaga żyjące dusze, które tak ciężko grzeszą jak wyżej wspomniane, w Imię Boga Sprawiedliwego i w Imię Boga Miłosiernego – zaniechajcie tej drogi dopóki macie jeszcze czas. Nadejdzie chwila, że przez wasze grzechy cały świat będzie karany!

    Mariusz Kowalczyk/fronda.pl

  12. TadeuszTT said

    Państwo islamskie będzie karać osoby obchodzące Wielkanoc. 20 batów!

    Czytaj więcej na: http://prawicowyinternet.pl/panstwo-islamskie-bedzie-karac-osoby-obchodzace-wielkanoc-20-batow/

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
