Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Jan Paweł II i Góralu czy ci nie żal śpiewane przez Japończyków

Posted by Dzieckonmp w dniu 6 Kwiecień 2016

Odpowiedzi: 47 to “Jan Paweł II i Góralu czy ci nie żal śpiewane przez Japończyków”

  1. Jk 1, 19: Wiedzcie, bracia moi umiłowani: każdy człowiek winien być chętny do słuchania, nieskory do mówienia, nieskory do gniewu.

  2. Marek said

    Znany i ceniony egzorcysta ks. Piotr Glas krytycznie i ostro o orędziach Marii Bożego Miłosierdzia, dodam że kapłan ten jest gorącym zwolennikiem Medjugorje, posłuchajcie:

    • Eliza said

      „jakaś z Irlandii była mistyczka, to było straszne, jakieś książki mi ktoś przysyłał”… i zapewne szanowny ksiądz egzorcysta (do tej pory z całym szacunkiem dla owego kapłana) nawet „owych” książek i orędzi nie wziął do ręki i nie przeczytał, a wypowiada się krytycznie na ich temat…. Każdy jest kowalem swojego losu. On odpowie przed Panem Bogiem za to, że obraża Słowo Boże. Może nie wierzyć, ale jakie ma prawo oceniać.

      • OSTOJA said

        Demony seksu – ks. Piotr Glas, egzorcysta

        Medjugorje — Niesamowite świadectwo uzdrowienia! Ks. Piotr Glas

    • Dzieckonmp said

      Marku źle to o Tobie świadczy że ganiasz po blogach ludzi oderwanych od rzeczywistości i wrzucasz tutaj te wypociny. Albo tam sobie zostań, albo pisz tu ale nie przenoś tutaj tych wypocin w celu wywoływania zbędnej dyskusji. Ty myślisz jak na durnym blogu coś sie umieści to jest to najwazniejsza wiadomość dnia.

      • Halina said

        Mnie sie wydaje że o wszystkim warto rozmawiać .
        Nie należy ukrywać tego co jest złe .

        Takie zachowanie kapłana powinno byc poddane ocenie wiekszej ilości odczuć serc ludzkich ,
        by kazdy zrozumiał w jaki niewinny sposób wchodzi szatan w to co Boże jest i jak robi zła robote w tym co jest dla Boga czynione .

        Człowiek nawet nie zdaje sobie sprawy z tego jak jest podstępem wykorzystywany ,do robienia Bogu problemów w realizaxcji Bożych planów w materii w której jest gospodarzem z Woli Boga Ojca .

        • Mariusz (ten drugi) said

          Popieram, warto rozmawiać i należy bo to też wtedy wychodzi się z błędów własnego rozumowania i przychodzi większe zrozumienie. Także poszerza się światopogląd🙂

      • Mariusz (ten drugi) said

        Adminie
        Nie ma znaczenia gdzie to zostało umieszczone, a raczej sam przekaz, który idzie za tym wykładem, czyż nie jest tak? Nie martw się o konkurencję.

        Czy naprawdę uważasz ten wykład za marne wypociny? Przecież ten ksiądz powiedział tylko może ze dwa zdania nt tych orędzi MBM, a reszta o samej Maryi i zawierzeniu jej. Czy te 2 zdania są, aż tak złe żeby tak źle oceniać cały wykład? Czy to nie jest przypadkiem błędna ocena tego wykładu? Orędzia MBM wspomniane przez 1 min. , a reszta o nauce o zawierzeniu Maryi – o tym jest wykład. Dlaczego tak mocno bronisz tego pierwszego, a całość nazywasz wypocinami? Czy taka ocena jest sprawiedliwa i dobra?

        Ja sam bardzo cenię tego księdza. Do tego nie czytałem wszystkich orędzi MBM, sam też nie wiem jak je traktować, ale to, że są tam specjalne modlitwy i jeszcze jakieś dodatkowe medaliki napawają mnie ostrożnością.
        Bo to nie jest logiczne dla wierzącego człowieka, że Bóg ocali tylko tych co mają te medaliki, albo odmawiają te modlitwy? Nie widzicie tutaj jakieś sprzeczności? Od początku miałem przez to dystans do tych cały orędzi pomimo tego, że są pięknie napisane. Fakt, ostrzegają nas i namawiają do modlitwy, ale też ciągle wzbudzają lęk i strach, przez co stajemy się tego niewolnikami dla większości nawet nie świadomie.

        Potrzeba dużo modlitwy i pokory, aby to dokładnie zrozumieć. Ja sam nie chcę oceniać, ale czuję po prostu dystans. Człowiek wierzący i pokorny też będzie zbawiony beż żadnych medalików, a wiara w zbawczą moc medalików nie jest diabelskim oszukaństwem? Serce się liczy i wnętrze. Po co zniewalać się lękiem tego co ma nadejść, trzeba ufać i wypełniać wolę Boga, żeby być wolnym i spokojnym to właśnie o czym mówi ten ksiądz.

        Z Bogiem.

        • wierny said

          Zgadzam sie z Toba @Mariusz.Dla niektorych osob na tym blogu jezeli ktos wypowiada sie o MBM nie po ich mysli to juz jest nie do zaakceptowania.Niedawno temu byly umieszczane oredzia niejakiej znajomej @Gosia3,mial sie wydarzyc jakis cud w Fatimie ,no i co nic sie nie wydarzylo a Gosia 3 nawet nie raczy sie odezwac na blogu,wiec uwazam ze musimy byc bardzo ostrozni z umieszczaniem oredzi nie wiadomo jakiego pochodzenia bo mozemy narazac sie na smiesznosc.Ja takze bardzo cenie tego kaplana i uwazam ze jest bardzo gorliwym i wiarygodnym kaplanem.Pozdrawiam!!!

        • Bit said

          „Serce się liczy i wnętrze.”
          Serce powiadasz. A jeśli to serce kieruje się złym kompasem czyli błędną doktryną? Jak myślisz, za co umarł Jezus: za dobre uczynki czy za doktrynę? Podpowiem Ci fragmentem Pisma, a jego nie można odrzucić: J 10,31-33
          I znowu Żydzi porwali kamienie, aby Go ukamienować. Odpowiedział im Jezus: «Ukazałem wam wiele dobrych czynów pochodzących od Ojca. Za który z tych czynów chcecie Mnie ukamienować?» Odpowiedzieli Mu Żydzi: «Nie chcemy Cię kamienować za dobry czyn, ale za bluźnierstwo, za to, że Ty będąc człowiekiem uważasz siebie za Boga»

        • Dzieckonmp said

          Mnie chodzi o fakt że gdzies wczoraj pierdnęli i zaraz u nas trzeba o tym dyskutować a nie o samą treść dotyczącą mówcy. Nie chodzi też o konkurencję tylko o fakt że ktoś nadal zagląda na głupie strony.

        • Eliza said

          Medaliki są po to, aby jak najwięcej drogich nam osób i członków naszej rodziny, a także przyjaciół się nawróciło, a nie po to, żeby tylko i wyłącznie dać jednym zbawienie a drugim( którzy ich nie przyjmują), nie. Trzeba czytać orędzia ze zrozumieniem.

          14.09.2013, 16:10 – Matka Zbawienia: Te Medaliki nawrócą wszystkie dusze, które będą otwarte na Miłosierdzie Mojego Syna, Jezusa Chrystusa

          „Moim obowiązkiem jest dać szansę jak największej liczbie grzeszników, aby uratować ich dusze. Czynię to poprzez objawienia, których doświadczają, kiedy się pojawiam, aby wszędzie rozpalić wiarę grzeszników. Teraz robię to poprzez udzielenie Medalika Zbawienia. Moje dziecko, jak już powiedziałam, ten Medalik musi być udostępniony światu poprzez ciebie i na podstawie moich wskazówek dla ciebie. Te wskazówki są wiadome tylko tobie. Te Medaliki nawrócą wszystkie dusze, które będą otwarte na Miłosierdzie mojego Syna, Jezusa Chrystusa. To z kolei doprowadzi do zbawienia miliony.”

        • Leszek said

          Witaj Mariuszu Drugi! Mam okazję po raz pierwszy odnieść się do treści Twoich wpisów z:
          1. g. 10.54:
          Podzielam (myślę, że nie tylko) Twoje zdanie, że warto rzeczowo rozmawiać, bo… Ale pod warunkiem, że druga strona nie jest zamknięta (też i z tej racji, bo ten czy inny kapłan, egzorcysta tak, to i to powiedział, i przyjmuje się to za niepodważalną prawdę; oczywiście niepodważalne są prawdy naszej wiary, które jednak przez Bestie z Ap 13,11n będą zmieniane, zresztą już są widoczne próby tego) na argumenty podejmującej czy chcącej rozmowy na ten czy inny ważny temat. Jeśli druga strona jest zamknięta, to może przypominać rozmowę ze Świadkami Jehowy.
          2. g. 10.46:
          Zbawia nas wiara (Rz 10,17), której towarzyszyć mogą konkretne czyny, oby na miarę tych Abrahama (Rz 4,19nn; Jk 2,14nn). Pan Jezus często w Ewangelii mówił, że jeśli nie uwierzycie, że to…
          W rozmowie po swym Zmartwychwstaniu, a przed Wniebowstąpieniem ze swymi apostołami i uczniami opisanym szczególnie w 7-ej Księdze „Poematu Boga-Człowieka” mówił im o specjalnym rodzaju wiary, tj. wierze duchowej, polegającej na wierze w dane obietnice Boże (por. choćby Łk 7,18-23 czy 24,25-27.44n). I dzisiaj w Końcu Czasów tej wiary nie dostaje wielu zarówno duchownym jak i świeckim (por. Łk 18,8).
          Mówisz Mariuszu2, że …orędzia (odnosisz się do Orędzi dla MBM) pomimo tego, że są pięknie napisane i ostrzegają nas i namawiają do modlitwy, ale też ciągle wzbudzają lęk i strach…
          Na dobra sprawę idą tokiem Twoich myśli to można odnieść do wszystkich innych współczesnych Orędzi, też pochodzących od Maryi (np. do Jej umiłowanych synów, Kapłanów) czy tez Pana Jezusa (np. zawartych w „Prawdziwym Życiu w Bogu” V. Ryden).
          A co z proroctwami, przekazywani w Księgach prorockich czy Księdze Apokalipsy, nie mówiąc o Ewangeliach? Czy im tez można postawić zarzut, że wzbudzają strach i przerażenie? Może i owszem, są serca ludzkie, w których po zapoznaniu się z nimi pojawiają się takie stany, ale wiemy, że za[pisane w Piśmie Św. nie maja takiego celu,lecz zupełnie inny.
          Twierdzisz, że: … Po co zniewalać się lękiem tego co ma nadejść, trzeba ufać i wypełniać wolę Boga, żeby być wolnym i spokojnym to właśnie o czym mówi ten ksiądz…
          Ufność, by być wolnym, spokojnym… Ale czy tak może być, jeśli nie głosi się z cała mocą Ducha Świętego (a Pan Jezus mówi V. Ryden, że jak On kiedy w czasie Swej publicznej działalności był kamieniem obrazy, potknięcia, tak dzisiaj dla wielu – niestety duchownych – kamieniem obrazy jest Duch Święty, który objawia/przypomina nam poprzez… rzeczy, które były zapowiadane w Piśmie: J 16,13) Ewangelii wydarzeń Końca Czasów. Z takiego przepowiadania powinna się rodzić wiara w rychły powrót Pana na Syjon i radość w nadejście Nowego Nieba i nowej Ziemi (Ap 21,1nn; Dz 3,21), a nie strach…
          Może to wystarczy. Pozdr. w Panu

    • Wiesia said

      @Eliza,to właśnie Kapłani są najmocniej zaatakowani przez kusiciela,bo jemu najbardziej na nich zależy,gdyż wie,że jak przyciągnie ich do siebie,łatwiejszy dostęp będzie miał do nas.Dlatego módlmy się za nich dzień i noc,pozdrawiam
      Któż,jak BÓG!

      DWA BARDZO WAŻNE ORĘDZIA DLA KAPŁANÓW,KTÓRZY NIE CZYTALI TYCH ORĘDZI.
      KIEDY CAŁOŚĆ (WSZYSTKIE) SIĘ PRZECZYTA,A PRZY TYM SIĘ MODLI,TO WTEDY DUCH ŚWIĘTY DZIAŁA.
      PRZECIEŻ KAŻDY TO WIE,WIĘC DLACZEGO OCENY SĄ BEZ SPRAWDZENIA?
      DLACZEGO BAZUJE SIĘ NA POGŁOSKACH I NIE SPRAWDZA?.STRACH POMYŚLEĆ,KIEDY DUSZA PRZEKONA SIĘ CO NAROBIŁA I Z KIM WALCZYŁA.
      KOCHANI KAPŁANI POŚWIĘĆCIE CZAS,
      NIE ZABIERAJCIE GŁOSU SWEGO KIEDY NIE MACIE WŁASNEGO POGLĄDU,A OPIERACIE SIĘ NA ZASŁYSZANYCH POGŁOSKACH.

      GDYBY BÓG TAK OSĄDZAŁ,TO NIKT NIE POSZEDŁBY DO NIEBA. Smutne to.

      Orędzie do kapłanów, biskupów i kardynałów o fałszywym proroku
      ————————————————————
      Orędzie nr 109 z serii Ostrzeżenie.
      Wtorek, 7 czerwca 2011, godz.15.15

      Moja najmilszego Córko, cierpiałaś, gdyż byłaś dręczona przez oszusta. Musisz się mocno modlić, aby odeprzeć jego ataki na ciebie. Złóż całe swoje zaufanie we Mnie i pozwól Mi działać. Zamiast tego denerwujesz się, gdy musisz ofiarowywać Mi to cierpienie z radością w sercu. Jeśli będziesz pamiętać, że cierpienia te nastąpiły dlatego, że jesteś w Jedności ze Mną, i że ty jako wybrana dusza jesteś naprawdę błogosławiona, wtedy poczujesz się inaczej.

      Wielu moich wyznawców zaczyna teraz zdawać sobie sprawę z tego, co dzieje się na świecie i przez łaskę Ducha Świętego mobilizują się dla wyzwania, jakim jest obrona Mojego Słowa. Ta armia wiernych stanie się teraz silniejsza i bez lęku prowadzić będzie grzeszników do ocalenia.

      Mój Święty Wikariusz Papież Benedykt potrzebuje waszych modlitw. Módlcie się za niego codziennie, gdyż potrzebuje on ochrony na każdym poziomie, aby przetrwał udrękę, która go czeka. Ważne jest, aby Moi wierni zachowali czujność wobec nowego papieża, który może wystąpić, bo nie będzie on od Boga. Proszę i napominam wszystkie Moje wyświęcone Sługi, aby przygotowali się do strasznego wyzwania, najbardziej zatrważającego, jakie ich kiedykolwiek spotka w ich posłudze. Będzie wymagało wielkiej odwagi, aby wystąpić dla Prawdy Moich Nauk. Tak wielu z Moich wyświęconych Sług jest ślepych na obietnice, które zrobiłem, gdy powiedziałem, że przyjdę ponownie. Myśleli, że kiedy to nastąpi? Tak nawykli do recytowania Moich Nauk, że zapomnieli, że może kiedyś mogą być świadkami tych wydarzeń, a być może nawet za ich własnego życia? Dlatego jest to dziś jedno z największych wyzwań.

      Jeżeli wysyłałem proroków w świat tysiące lat temu, to oczywiście poślę ich ponownie dla przygotowania świata w czasie, gdy znowu przyjdę.

      Obudźcie się na nauki, których uczycie waszych wiernych. Zrozumcie, że to Ja Jestem, który mówi do was. Wielu przyjdzie w Moim Imieniu, ale niewielu będzie mówić Prawdę. To orędzie pochodzi ode Mnie, waszego Boskiego Zbawiciela. Módlcie się o zdolność rozpoznania Mojego Prawdziwego Głosu, gdy jest On wam dawany. Otwórzcie wasze serca teraz i słuchajcie, co mam wam do powiedzenia. Nadszedł czas, aby was poinformować, że proroctwa zawarte w Księdze Apokalipsy są w trakcie spełniania się przed waszymi oczami.

      Wy, Moi ukochani Słudzy, musicie walczyć z odwagą przez waszą miłość do Mnie, przeciwko przeszkodom postawionym przez oszusta, co będzie dla was wyzwaniem aż do kresu wytrzymałości. Musicie uznać, że fałszywy prorok jest w trakcie uwodzenia was. Oczarowuje was i przekonuje, że to on stanowi prawdę. Musicie teraz okazać waszą wierność wobec Mnie i Mojego Przedwiecznego Ojca. Proszę, nie traćcie nadziei. Bo choć wydarzenia zaszkodzą i przestraszą was, wasza wierność i lojalność musi być ze Mną.
      Po raz pierwszy w waszej posłudze, teraz naprawdę zostanie sprawdzona wasza wiara. Kościół Piotrowy jest Moim Kościołem. Gdy jednak klucze zwracane są do Boga Ojca, co stanie się teraz, Kościół staje się częścią Mojego Królestwa. Ja jestem Prawdą. Podążajcie za Prawdą w każdym czasie.

      Módlcie się teraz do Mnie o łaski niezbędne dla zapewnienia, byście z czasem mogli przezwyciężyć oszustwa szatana. W przeciwnym wypadku fałszywy prorok usidli Moje ukochane Dzieci, przez jego charyzmatyczny, czarujący sposób. Sposób oszusta, który jest z nim związany. Szatan nie zwycięży Mojego Kościoła, jeśli Moi Słudzy są świadomi oszustwa i widzą je takim, jakim jest: szatańskim kłamstwem, od którego, jeśli się angażujecie i składacie przysięgę wierności tej nowej odrazie, nie będzie żadnego odwrotu!
      Słuchajcie Mnie teraz. Zwracajcie się do Mnie o przewodnictwo i specjalne łaski, niezbędne do prowadzenia Mojego Stada z powrotem do Mnie i Mego Niebieskiego Ojca. Gdy uczynicie to, obdarzę was takimi łaskami, że nie będzie trwało długo, a znajdziecie siły, by za wszelką cenę bronić Mojego Słowa.
      Kocham was wszystkich i tęsknię za waszym wsparciem podczas tych Ostatecznych Czasów.

      Jezus Chrystus
      _____________
      15.08.2013, 21:57 – PIERWSZY SĄD JEST BLISKI I ODRZUCĘ NA BOK NIKCZEMNYCH

      Moja szczerze umiłowana córko, wzywam wszystkich Moich uczniów, którzy znają Prawdę, by okazali odwagę w tych trudnych czasach dla ludzkości.
      Czas, kiedy wojny wybuchną w wielu krajach w tym samym czasie, jest bardzo bliski. Gdy usłyszycie o tych wszystkich wojnach i będziecie świadkami czystego okrucieństwa tych gnębicieli, którzy wywołują te wojny, a wszyscy ściśle ze sobą współpracują, będziecie wiedzieli, że czas Mojego Powtórnego Przyjścia jest bliski.
      Więcej z was rozpozna Prawdę zawartą w Księdze Jana – Apokalipsie – jak to jest wam teraz objawiane. Nie bójcie się, gdyż wszystkie te rzeczy muszą się wydarzyć.

      +++Wielu, którzy nie przyjmują tych Orędzi popełnia poważny błąd, ponieważ Księga Prawdy zawiera po prostu szczegóły i tajemnice zawarte w Księdze Apokalipsy.
      Ja, Baranek Boży, Jestem jedynym Autorytetem – tylko Ja mam pozwolenie od Mojego Ojca – aby otworzyć pieczęcie w niej zawarte.
      Jeśli nie wierzycie w Księgę Prawdy, to nie wierzycie w Księgę Apokalipsy.
      Ostrzegam.
      Ci, którzy odrzucają Księgę Apokalipsy wyrzekają się Mojego Miłosierdzia.
      Ale Prawda zostanie im ukazana podczas Mojego Wielkiego Ostrzeżenia poprzez Bożą Interwencję, gdyż w przeciwnym razie wielu nigdy by Mnie nie poznało ani nie zrozumiało

      Wielkiego Miłosierdzia, jakie przynoszę światu. Nigdy nie wolno wam nic dodawać do Księgi Apokalipsy, próbować ją interpretować lub coś z niej usuwać i dopasowywać do własnych pragnień, gdyż będziecie z tego powodu cierpieli. Kiedy robicie takie rzeczy, fałszujecie Słowo Boże. Ta Księga została wam obiecana. Bóg posłał swojego siódmego posłańca do ujawnienia Prawdy. Przyjmijcie to z zaufaniem do Mnie, bo inaczej będziecie chodzili sami nie wiedząc nic o strasznym oszustwie, które przytrafi się tym, którzy odrzucają Słowo Boże.

      Wiele, wiele zmian będzie teraz miało miejsce na świecie, których żaden człowiek nie przeoczy.
      Religie sprowadzą się do nonsensu, gdy miliony przyjmą pogańską wiarę, o której będą mówić, że oddaje cześć Bogu.
      Powiedzą wam, że pokora i miłość do ubogich będzie powodem odnowienia i oświecenia kościoła, który będzie zwiastował nowy początek. Będziecie prowadzeni jak owce na rzeź do jeziora ognia. Kiedy zdacie sobie sprawę ze straszliwej ohydy, do której zostaliście wciągnięci, może być za późno. Kiedy oddacie hołd bestii, zostaniecie przez niego skażeni i z czasem wielu stanie się niewolnikami.

      Ogromne zmiany w światowych systemach politycznych i mediach spowodują wielki podział. Ci, którzy są wierni Bogu we wszystkim, co zostało dane światu przeze Mnie, Jezusa Chrystusa, będą żyli. Ci, którzy Mnie odrzucają nie będą mieli życia, ponieważ staną się niezdolni do przyjęcia Mojego Miłosierdzia. Choć Moje Serce z tego powodu zostanie rozdarte na pół, stwardnieje i Moja Sprawiedliwość zwycięży.
      Pierwszy Sąd jest bliski i odrzucę na bok nikczemnych, podczas gdy Nowe Niebo i Nowa Ziemia powitają tylko tych, którzy przyjęli Moje Miłosierdzie.

      Wielu powie: „Bóg jest miłosierny. Nigdy nie okaże takiego okrucieństwa.”
      Moja odpowiedź jest następująca.
      Ziemia, którą znacie przestanie istnieć.
      Zamiast niej, nowa odnowiona Ziemia wyłoni się – znacznie większa, wspanialsza niż poprzednio, gdzie dwanaście narodów będzie mieszkało obok siebie w harmonii miłości.
      Tylko ci, którzy pozostają Mi wierni i ci, którzy Mnie nie znają, ale którzy przyjmą Moją Rękę, kiedy ukażę im Prawdę w Ostrzeżeniu, wejdą przez bramy. A potem je zamknę.

      Żaden inny człowiek nie przejdzie przez nie, gdy zapadnie Mój Wyrok.
      Cały smutek zostanie zapomniany, a nikczemnicy zostaną wrzuceni do piekła, gdzie będą cierpieć przez wieczność. Człowiek zawsze musi doceniać Moją Wielką Miłość, Miłosierdzie i Współczucie. Ale powinien się też obawiać Mojej Kary, gdyż nastąpi to, co ostateczne, kiedy ostatnia trąba zabrzmi na Wielki Dzień Pana.
      A wtedy to się zakończy.
      Wasz Jezus

    • Piotr said

      Jezus: „” Weźcie to pod uwagę. Jeżeli osądzacie tych ludzi na podstawie plotek czy insynuacji, jesteście winni grzechu. Grzech przeciwko Moim prorokom głęboko Mnie obraża. Kiedy ich odrzucacie, odwracacie się ode Mnie.” – http://ostrzezenie.net/wordpress/2010/12/28/ostrzezenie-aby-wierzacy-nie-odrzucali-autentycznych-prorokow/

      • Piotr said

        Jezus: „Pamiętajcie tylko, że przesłania muszą najpierw zostać przeczytane, zanim zostaną osądzone, i dotyczy to także tych pochodzących od fałszywych proroków. Proście o Światło, gdy rozważacie te orędzia. Prawdziwe orędzia będą pełne miłości. Wkrótce ich autentyczność będzie potwierdzona. Przesłania, które sprzeciwiają się temu, czego nauczałem, bez względu jak subtelne, będą w łatwy sposób dostrzeżone i ocenione.”

    • Halina said

      Mówi on że jest wolny,
      i pewnie tak jest .
      Wzrasta on w duchu , to fakt .

      A że żyje w tych czasach ostatecznych
      i że ma Swiatło Ducha św ,
      to jest efekt pracy wszystkich tych
      którzy za życia nie dali sie zdobyć szatanowi i utrzymali wśród świata to Swiatło , które rozświeca szatański mrok .
      Bo szatan chciał zgasić wszystkie źródła Bożej Jasności w tych czasach ostatecznych , by świat pogrążył sie w ciemności i letargu .

      posługuje sie orędziami które mówią o wydarzeniach XX wieku .
      Ma w ręku dowód na to ze aby zaistniało cos w świecie ziemskim , wcześniej musi to być wypracowane przez osoby te , które chca z własnej i nieprzymuszonej woli podjąc sie pracy , która jest potrzebna tu na ziemi ,
      aby Bóg mógł realizować swój plan wyrzucenia szatana z wymiaru człowieka .

      Wszystkie czynności świadczące o tym
      że człowiek mówi szatanowi NIE przynoszą cierpienie człowiekowi .
      Zadna praca radością nie jest tylko wysiłkiem wielkim chęcią zamieniania w czyn Bożych pragnień i życzeń .

      I dziwi mnie fakt że on krytykuje przedsięwzięcia Boga , które służa rozpalaniu w sercach Bożej Jasności , aby rozjaśniała ona mrok szatański wśród świata .
      Które pomagają zorientować sie w sytuacji i utrzymać sie na kursie do Bożego celu .
      Bo prawdą jest że szatan chce zepchnąć człowieka i świat z Bożej drogi wiodącej do Bożego celu i skierować wszystko i wszystkich na wieczne potepienie w piekle .

      Z tych orędzi z KIKA wypływa to
      że będzie totalna ciemnośc w XX wieku,
      że tylko nieliczni utrzymają światłość w swoich sercach ,
      bo wszyscy inni pozwolą sobie zgasić światło Ducha św w swoich sercach ,
      zajmując sie sprawami ciała .
      A przez to pogrążą sie w ciemności
      i będą sie dopuszczać czynów wypływających z podszeptu szatana .

      Przecież to widać gołym okiem że to co było powiedziane następuje .
      Że ważną rolę mają odegrać tylko ci którzy wytrwają w wiernosci Chrystusowi .
      Bo to oni własnie będa tymi którzy powiedzą szatanowi NIE
      i to oni sprowadzą pomoc i łaskę z Nieba ,

      Natrącił o MBM wypowiadając słowa krytyki .

      A przecież tam są słowa pomocy dla tych , którzy mają w seru wiarę ,
      i wsłuchując sie w nie , można przejść przez ciemną doliną i nie wpaść w pułapke zastawiona przez szatana .

      Jest pytanie ….
      Czy nie dopuścił sie on słów krytyki wobec tego miejsca ,z którego płynie do człowieka i świata
      i dla niego także ,
      pomoc i łaska z Nieba na czasy ostateczne ?

      Lepiej dla niego byłoby zamilknąc na ten temat , a nie wypowiadać swoich wątpliwości w kosciele .

      Bo za niedługo zmieni on swoje zdanie
      i wyjdzie z tego niezrozumienia ,
      gdy Boża Jasność oświetli w jego sercu to co jest jeszcze zaciemnione .

      Ale co będzie z tymi ,
      których wprowadził w niezrozumienie Bożej Prawdy ?

      Gdyby potraktował to milczeniem ,
      byłby czysytm
      wtedy, gdy Bóg odkryje następne karty
      i ,
      oświecona swiadomośc ludzka zrozumie Bożą Prawdę tak jak ona wyglada …..

      Niechaj go Bóg błogosławi i strzeże ,
      niechaj wspiera go działanie Ducha św
      tak by dobrze prowadził owieczki Chrystusowe do miejsca przygotowanego przez Dobrego Pasterza .
      Aby to spotkanie było radosne i szczęsliwe dla wszystkich .
      Dla Chrystusa króla i Jego wiernego ludu .

    • Wiesia said

      http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/04/04/niech-modla-sie-do-mnie-o-rozeznanie/

    • obserwator said

      Nie czytam orędzi MBM.

      • Halina said

        A wszzystko czytać trzeba
        i z tego wyciagac wnioski .
        Bo w ten sposób poszerze sie horyzonty myślowe
        W ten sposób możana
        byc dobrze zorientowanym w sytuacji która w świecie następuje .
        Nic sie nie traci jeżeli sie duzo czyta .

        Dużo sie traci jeżeli sie malo wie mało rozumie a dużo sie gada i krytykuje .

        • obserwator said

          Czytałem je kiedyś i mi się odechciało jak się z nich dowiedziałem że w 2012 zacznie się Wieki Ucisk.Był?Nie.Tyle w temacie.

        • Mariusz (ten drugi) said

          Wybacz, za moją dosadność, ale to bzdura!

          Jak można wszystko czytać? Czytamy tylko to co chcemy i nas interesuje, nie należy wszystkiego czytać bo i po co. Trzeba umieć wybierać dla siebie to co do dobre.🙂
          I tyle.

          Jeśli lubisz filmy to też wszystkie oglądasz jak leci? Szkoda czasu i życia na to…..

      • Wiesia said

        Nie musisz,nie ma przymusu.Pan Jezus nigdy nie zmuszał i nie zmusza do niczego.Każdy ma wolną wolę i też każdy kto przeczyta całość wie z czym ma do czynienia.Cały czas mowa jest o tym,że pogląd właściwy każdy ma,jak sam przeczyta,a nie,jak się opiera na wypowiedziach,czy poglądach innych osób.Z całym szacunkiem do ks.Glasa,a znam go,..skoro nie czytał,a w ten sposób się wypowiada,to jego wypowiedz dla mnie nie jest wiarygodna.To tak,jakbym np. ze słyszenia znała Pismo Święte.
        Księga Prawdy jest dla CHCĄCYCH się przygotować na to,co nadchodzi.

    • Tomasz said

      Ks. Glas wygłaszał bardzo ciekawe kazania kilka lat temu. Zdobył tym samym ogromną popularność. Niestety chyba przesadzono z liczbą zaproszeń na różne rekolekcje. Ostatnio jego video są coraz bardziej przewidywalne. Na Jasnej Górze w zasadzie czytał jedną książkę przez cały czas i powtarzał to co zwykle.

  3. sylwester37 said

    Znalazłem fajne podsumowanie co mowia oredzia MBM o Fałszywym Proroku i jak sie to spelnia. Ciekawostka spójrzcie na 5.14

    • Bit said

      08 marzec 2013 , piątek, 14:05
      Moja wielce umiłowana córko, szatan jest wściekły na Mój Kościół na ziemi, a pochodząca od niego plaga wciąż rozprzestrzenia się wewnątrz jego murów.
      Ten przebiegły oszust, który wyczekująco zagnieździł się w jego kulisach, wkrótce ogłosi swoją władzę nad Moimi biednymi, niczego niepodejrzewającymi, wyświęconymi sługami. Ból, jaki on wywoła, jest dla Mnie zbyt ciężki do zniesienia, jednak jego władanie osiągnie swoją kulminację w akcie ostatecznego oczyszczenia od zła, jaka będzie miała miejsce w rdzeniu Mojego Kościoła.
      Wymanewrował on siebie bardzo starannie na swoją pozycję i wkrótce stanie się widoczny — w swoim pompatycznym sposobie bycia, w otoczeniu swojej okazałej świty. Na początku Jego pycha, arogancja i obsesja na własnym punkcie będą starannie ukrywane przed światem. Świat zewnętrzny z ulgą przyjmie odgłos trąb, obwieszczający jego kadencję jako głowy Mojego Kościoła.
      Moje Ciało jest Moim Kościołem, ale to nie Mnie, Jezusowi Chrystusowi, złoży on przysięgę swej wierności, gdyż nie ma on dla Mnie żadnej miłości. Jego wierność przypisana jest bestii i jakże będzie on się wyśmiewał i szydził z Moich wyświęconych sług, którzy okażą mu poparcie.
      Ten, który ośmiela się zasiąść w Mojej Świątyni, a który został wysłany przez diabła, nie może mówić prawdy, gdyż on nie pochodzi ode Mnie. On został wysłany, aby zdemontować Mój Kościół i rozedrzeć go na strzępy, zanim go nie wypluje z jego podłego pyska.
      Moje Ciało jest Moim Kościołem. Mój Kościół jest ciągle żywy, ale tylko ci, którzy mówią Prawdę i stosują się do Świętego Bożego Słowa, mogą pozostać częścią Mojego Kościoła na ziemi. Teraz, kiedy, z Tronu Piotra, ujawni się ta ostateczna zniewaga przeciwko Mnie, Jezusowi Chrystusowi, i wy nareszcie zrozumiecie Prawdę.
      Księga Prawdy — przepowiedziana Danielowi na czasy ostateczne — nie będzie traktowana z lekceważeniem przez członków Mojego Kościoła, a jej zawartość przyprawi Moje umiłowane wyświęcone sługi o zawrót głowy, kiedy uświadomią sobie, że Ja mówię Prawdę.
      Fałszywy prorok — ten, który pozuje na przywódcę Mojego Kościoła — jest gotów przywdziać szaty, które nie zostały skrojone dla niego.
      Zbezcześci On Moją Świętą Eucharystię oraz podzieli Mój Kościół na pół, a potem jeszcze raz na pół.
      Poczyni wysiłki, aby zdymisjonować tych wiernych naśladowców Mojego umiłowanego Świętego Namiestnika Papieża Benedykta XVI, wyznaczonego przeze Mnie.
      Wykorzeni on tych wszystkich, którzy są wierni Mojemu Nauczaniu i rzuci ich wilkom na pożarcie.
      Jego działalność nie stanie się od razu łatwa do przejrzenia, ale w niedługim czasie dadzą o sobie znać jej przejawy, kiedy zacznie on poszukiwać wsparcia wpływowych, światowych przywódców i tych na wysokich stanowiskach.
      Kiedy ta ohyda zapuści korzenie, zmiany będą już raptowne. Wkrótce potem zapowie on stworzenie zjednoczonego Kościoła Katolickiego — poprzez połączenie go ze wszystkimi wyznaniami i innymi religiami.
      Stanie na czele jednej światowej religii i będzie panował nad pogańskimi religiami. Działając na rzecz tak zwanych praw człowieka, opowie się on za ateizmem poprzez usunięcie z niego piętna, o którym powie, że jest ono na nim wyciśnięte. Wszytko, co w Oczach Bożych jest grzechem, będzie uznane za dozwolone przez ten nowy ekstra-Kościół.
      Każdy, kto odważy się mu przeciwstawić, będzie poszukiwany i karany. Ci kapłani, biskupi i kardynałowie, którzy mu się przeciwstawią, zostaną ekskomunikowani i pozbawieni swoich tytułów. Inni będą dyskryminowani i prześladowani, a wielu kapłanów będzie zmuszonych, aby się ukrywać.
      Wy, Moi biedni wyświęceni słudzy, którzy już teraz rozpoznajecie Mój Głos, proszę posłuchajcie Mnie, bo wyciągam do was rękę, aby przynieść wam pocieszenie. Ja nigdy was nie poproszę, abyście odrzucili Mój Kościół na ziemi, gdyż to byłem Ja, wasz umiłowany Zbawiciel, który go stworzyłem. Złożyłem w Ofierze Moje Ciało jako Żywą Ofiarę, aby was ocalić. Została wam przekazana odpowiedzialność, aby dać w Moim Imieniu świadectwo — po to, żeby ocalić dusze tych, których nauczacie i prowadzicie.
      Wszystko, co możecie uczynić, to położyć we Mnie zaufanie i nadal Mi służyć. To, czego uczynić wam nie wolno, to byłaby akceptacja jakiejkolwiek doktryny, o której, po jej zaprezentowaniu, będziecie natychmiast wiedzieć, że jest ona niezgodna z Moim Nauczaniem. Musicie czynić to, co mówi wam wasze serce, ale wiedzcie rzecz następującą:
      Ten okres stanie się przyczyną waszego głębokiego bólu oraz przenikliwego przygnębienia, co nastąpi, kiedy zobaczycie, jak Mój Kościół jest bezczeszczony, i co doprowadzi was do płaczu. Kłamstwa, które zostaną wam przedstawione, musicie rozpoznać jako to, czym one są — jako uwłaczające Mojej śmierci na Krzyżu.
      Ta dewastacja może spowodować rozpad struktury Mojego Kościoła. Budynki, które zostaną zmienione i zaadaptowane, nie wyłączając nowej świątyni, wzniesionej dla jednego światowego kościoła, będą wykonane i umiejscowione w Rzymie.
      Zapewniam was, że właśnie tak, jak Moja Świątynia zostanie zbezczeszczona, tak samo Ja, Jezus Chrystus, Zbawiciel całej ludzkości, będę wyrzucony i — wrzucony do rynsztoka.

      Wasz Jezus

  4. apostolat said

    RADIO FAUSTYNA DROGĄ DO MIŁOSIERDZIA

    W ROKU MIŁOSIERDZIA SŁUCHAJ RADIA FAUSTYNA

    Tu można posłuchać DZIENNICZKA ŚW. FAUSTYNY :

    http://www.radiofaustyna.pl/audio/demo-08-bm.htm

  5. apostolat said

    ŚW. SIOSTRA FAUSTYNA

    Jest „darem Boga dla naszych czasów”, wielkim mistykiem, mistrzynią życia duchowego, prorokiem, który przypomniał biblijną prawdę o miłości miłosiernej Boga do każdego człowieka i wzywa do głoszenia jej światu świadectwem życia, czynem, słowem i modlitwą.

    Apostołka Bożego Miłosierdzia, Sekretarka Jezusa Miłosiernego, Prorok naszych czasów, wielki Mistyk, Mistrzyni życia duchowego – to tytuły, które najczęściej pojawiają się przy imieniu św. Siostry Faustyny Kowalskiej ze Zgromadzenia Matki Bożej Miłosierdzia. Należy do grona najbardziej znanych i lubianych świętych oraz największych mistyków w historii Kościoła.

    Urodziła się 25 sierpnia 1905 roku we wsi Głogowiec jako trzecie spośród dziesięciorga dzieci w rodzinie Stanisława i Marianny Kowalskich. Dwa dni później na chrzcie świętym w kościele parafialnym w Świnicach Warckich otrzymała imię Helena. W wieku 9 lat przystąpiła do pierwszej Komunii świętej. Do szkoły chodziła niecałe trzy lata, a potem poszła na służbę do zamożnych rodzin w Aleksandrowie Łódzkim i Łodzi. Od siódmego roku życia odczuwała wezwanie do służby Bożej, ale rodzice nie wyrażali zgody na jej wstąpienie do klasztoru. Przynaglona jednak wizją cierpiącego Chrystusa, w lipcu 1924 roku wyjechała do Warszawy, by szukać miejsca w klasztorze. Przez rok pracowała jeszcze jako pomoc domowa, by zarobić na skromny posag. 1 sierpnia 1925 roku wstąpiła do Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia w Warszawie przy ul. Żytniej.
    W tym Zgromadzeniu przeżyła 13 lat przebywając w wielu domach, najdłużej w Krakowie, Warszawie, Płocku i Wilnie, pełniąc obowiązki kucharki, sprzedawczyni w sklepie z pieczywem, ogrodniczki i furtianki. Chorowała na gruźlicę płuc i przewodu pokarmowego, dlatego ponad 8 miesięcy spędziła w szpitalu na Prądniku w Krakowie. Większe cierpienia od tych, które niosła gruźlica, znosiła jako dobrowolna ofiara za grzeszników i apostołka Bożego Miłosierdzia. Doświadczyła też wielu nadzwyczajnych łask: objawień, ekstaz, daru bilokacji, ukrytych stygmatów, czytania w duszach ludzkich, mistycznych zrękowin i zaślubin.
    Zasadniczym zadaniem Siostry Faustyny było przekazanie Kościołowi i światu orędzia Miłosierdzia, które jest przypomnieniem biblijnej prawdy o miłości miłosiernej Boga do każdego człowieka, wezwaniem do zawierzenia Mu swego życia i czynnej miłości wobec bliźnich. Jezus nie tylko ukazał jej głębię swego miłosierdzia, ale także przekazał nowe formy kultu: obraz z podpisem Jezu, ufam Tobie, święto Miłosierdzia, Koronkę do Miłosierdzia Bożego i modlitwę w chwili Jego konania na krzyżu, zwaną Godziną Miłosierdzia. Do każdej z nich, a także do głoszenia orędzia Miłosierdzia przywiązał wielkie obietnice pod warunkiem troski o postawę zaufania Bogu, czyli pełnienia Jego woli, oraz świadczenia miłosierdzia bliźnim.
    Siostra Faustyna zmarła 5 października 1938 roku w klasztorze w Krakowie-Łagiewnikach mając zaledwie 33 lata. Z jej charyzmatu i doświadczenia mistycznego zrodził się Apostolski Ruch Bożego Miłosierdzia, który kontynuuje jej misję, głosząc światu orędzie Miłosierdzia poprzez świadectwo życia, czyny, słowa i modlitwę. 18 kwietnia 1993 roku Ojciec Święty Jan Paweł II wyniósł ją do chwały ołtarzy, a 30 kwietnia 2000 roku zaliczył do grona świętych Kościoła. Jej relikwie znajdują się w Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Krakowie-Łagiewnikach.
    Ojciec Święty Jan Paweł II napisał, że w wieku wielkich totalitaryzmów Siostra Faustyna stała się rzeczniczką przesłania, iż jedyną siłą zdolną zrównoważyć ich zło jest prawda o miłosierdziu Boga. Jej „Dzienniczek” nazwał ewangelią miłosierdzia pisaną w perspektywie XX wieku, która pozwoliła ludziom przetrwać niezwykle bolesne doświadczenia tych czasów. Orędzie to – powiedział Ojciec Święty Benedykt XVI – jest rzeczywiście głównym przesłaniem naszych czasów: miłosierdzie jako Boża moc, jako Boża granica dla zła całego świata.

    1. Błogosławione dziecko

    Stanisław Kowalski i Marianna z domu Babel po ślubie zakupili kilka morgów pola we wsi Głogowiec, z dala od szlaków handlowych i miast. Wkrótce pobudowali tam parterowy dom i zabudowania gospodarcze. W kościele parafialnym pod wezwaniem św. Kazimierza w Świnicach Warckich chrzczone były wszystkie ich dzieci, tu przystępowały do pierwszej Komunii świętej, a w niedziele i święta uczestniczyły we Mszy świętej. Pod datą 27 sierpnia 1905 roku w księgach parafialnych ks. proboszcz Józef Chodyński zapisał: Działo się to w Świnicach 27 sierpnia 1905 roku o godzinie pierwszej w południe. Stawił się Stanisław Kowalski – rolnik, lat 40, w obecności Franciszka Bednarka, 35 lat, i Józefa Stasiaka, lat 40 – rolników z Głogowca, i okazali nam dziecię płci żeńskiej, urodzone we wsi Głogowiec 25 sierpnia 1905 roku o godzinie ósmej rano z jego małżonki Marianny z Babelów lat 30 mającej. Dziecięciu temu na chrzcie świętym, odbytym w dniu dzisiejszym, zostało nadane imię Helena, a rodzicami chrzestnymi byli: Konstanty Bednarek i Marianna Szewczyk (Szczepaniak).
    W domu Kowalskich życie biegło spokojnym rytmem, który wyznaczała modlitwa i praca, nie odwrotnie. Na pierwszym miejscu był Bóg i to nie tylko w niedziele czy przy okazji uroczystości rodzinnych, ale każdego dnia. Ojciec od samego rana śpiewał „Godzinki” lub inne pieśni religijne, a strofowany przez matkę, że pobudzi dzieci, odpowiadał: Od małego muszą się uczyć, że najważniejszy jest Pan Bóg. Na ścianach domu wisiały religijne obrazy, a centralne miejsce w sypialnej izbie zajmował ołtarzyk, na którym stała metalowa pasyjka i dwie fajansowe figurki: Najświętszego Serca Jezusa i Niepokalanego Serca Maryi. Wieczorami wszyscy klękali do wspólnej modlitwy, w maju przy kapliczce przed domem śpiewali „Litanię loretańską”, a w październiku odmawiali „Różaniec”. W niedzielne popołudnia ojciec z niewielkiej domowej biblioteki wyciągał życiorysy świętych, by je czytać w rodzinnym gronie.
    Ojciec poza pracą w gospodarstwie dorabiał w swym warsztacie jako cieśla; był wymagający dla siebie i dzieci, nie pobłażał nawet małym wykroczeniom. Matka zajmowała się prowadzeniem domu i wychowaniem dzieci. Od najmłodszych lat z właściwą sobie łagodnością uczyła je pracy w domu i na gospodarstwie, a także odpowiedzialności w wypełnianiu powierzanych obowiązków. Choć nie umiała czytać, to właśnie ona uczyła dzieci prawd wiary i zasad moralnych, przygotowywała je do pierwszej Komunii świętej.
    W takim klimacie rodzinnego domu wzrastała mała Helenka, wybrana od wieków przez Boga na proroka naszych czasów. Coś jednak wyróżniało ją spośród rodzeństwa i rówieśników. Matka zauważała, że bardzo lubiła się modlić, nawet w nocy wstawała i klękała do pacierza. Gdy te modlitewne zapędy próbowała powściągać, mówiąc do dziecka: Chyba ty dostaniesz pomieszania zmysłów, że nie śpisz, tylko się tak zrywasz, Helenka odpowiadała: Mamusiu, chyba mnie tak anioł przebudza, żebym nie spała, żebym się modliła….

    (WIĘCEJ…)

    http://www.radiofaustyna.pl/PL-H22/sw-siostra-faustyna.html

  6. apostolat said

    Sejm RP uchwalił ustawę o zakazie propagowania komunizmu!!! Brawo!

  7. Aneta said

  8. Beza said

    Módlmy się o pokój w Polsce i na świecie !!!

    Krucjata Modlitwy (27) Modlitwa o pokój na świecie

    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat! Amen

    Krucjata Modlitwy (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny

    O Mój Słodki Jezu,
    ukróć wojny,
    które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują
    wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych,
    których dotknęło
    spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,
    których życie
    zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich,
    drogi Jezu –
    tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci –
    i obdarz nas Łaską,
    aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane
    w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię,
    zatrzymaj szerzenie się wojny
    i doprowadź dusze
    do Najświętszej Ostoi
    Twojego Serca.
    Amen
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    INTENCJA :” ZA NASZE POLSKIE DUCHOWIEŃSTWO”
    Modlitwa Krucjaty (70) Modlitwa za duchowieństwo, aby pozostało silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu

    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać
    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.
    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu Świętemu Słowu.
    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.
    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą
    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.
    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni
    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.
    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.
    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.
    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją
    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.
    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.
    Amen.

    MODLITWA ZA KOŚCIÓŁ I KAPŁANÓW:
    Z Dzienniczka Św. Siostry Faustyny

    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie. Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, – bo Ty wszystko możesz (1052).

    Modlitwa Różańcowa za Pana Prezydenta i Rząd wg własnych możliwości. Chociaż 3x Zdrowaś Maryjo!!

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI

    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen.

  9. Mariusz said

    Czwartek, 7 kwietnia 2016

    (Dz 5,27-33)
    Gdy słudzy przyprowadziwszy apostołów, stawili ich przed Sanhedrynem, arcykapłan zapytał: Zakazaliśmy wam surowo, abyście nie nauczali w to imię, a oto napełniliście Jerozolimę waszą nauką i chcecie ściągnąć na nas krew tego Człowieka? Trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi – odpowiedział Piotr i Apostołowie. Bóg naszych ojców wskrzesił Jezusa, którego straciliście, zawiesiwszy na drzewie. Bóg wywyższył Go na prawicę swoją jako Władcę i Zbawiciela, aby dać Izraelowi nawrócenie i odpuszczenie grzechów. Dajemy temu świadectwo my właśnie oraz Duch Święty, którego Bóg udzielił tym, którzy Mu są posłuszni. Gdy to usłyszeli, wpadli w gniew i chcieli ich zabić.

    (Ps 34,2.9.17-20)
    REFREN: Biedak zawołał i Pan go wysłuchał

    Będę błogosławił Pana po wieczne czasy,
    Jego chwała będzie zawsze na moich ustach.
    Skosztujcie i zobaczcie, jak Pan jest dobry,
    szczęśliwy człowiek, który znajduje w Nim ucieczkę.

    Pan zwraca swe oblicze przeciw zło czyniącym,
    by pamięć o nich wymazać z ziemi.
    Pan słyszy wołających o pomoc
    i ratuje ich od wszelkiej udręki.

    Pan jest blisko ludzi skruszonych w sercu,
    ocala upadłych na duchu.
    Liczne są nieszczęścia, które cierpi sprawiedliwy,
    ale Pan go ze wszystkich wybawia.

    (J 20,29)
    Uwierzyłeś, Tomaszu, bo Mnie ujrzałeś; błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli.

    (J 3,31-36)
    Jezus powiedział do Nikodema: Kto przychodzi z wysoka, panuje nad wszystkimi, a kto z ziemi pochodzi, należy do ziemi i po ziemsku przemawia. Kto z nieba pochodzi, Ten jest ponad wszystkim. Świadczy On o tym, co widział i słyszał, a świadectwa Jego nikt nie przyjmuje. Kto przyjął Jego świadectwo, wyraźnie potwierdził, że Bóg jest prawdomówny. Ten bowiem, kogo Bóg posłał, mówi słowa Boże: a z niezmierzonej obfitości udziela /mu/ Ducha. Ojciec miłuje Syna i wszystko oddał w Jego ręce. Kto wierzy w Syna, ma życie wieczne; kto zaś nie wierzy Synowi, nie ujrzy życia, lecz grozi mu gniew Boży.

    • Mariusz said

      Wiara w Jezusa Chrystusa zmartwychwstałego przemienia hierarchię wartości człowieka. Ten, kto na serio uwierzył, staje się wolny od troski o samego siebie. Staje się także zdolny do poniesienia ryzyka ze względu na Chrystusa i Ewangelię, a nawet do oddania swego życia. Nie jest to ani lekkomyślność, ani fanatyzm, ale raczej głęboki realizm, wynikający ze świadomości, że zmartwychwstanie Chrystusa jest gwarancją naszego zmartwychwstania.

    • Bit said

      Gdy głosimy Chrystusa swoim życiem, swoim słowem, bądź tym i tym to nie dziwmy się, że ci którzy nas słyszą i widzą okazują nam wielki i gwałtowny gniew, a nawet zdarza się, że chcą nas zabić. Ściągamy bowiem krew Chrystusa na ich głowy, w ich świadomość, że Boga zabija ich własny grzech, my zaś stajemy się tego świadkami, niejako lustrem, w którym oni widzą własną sromotę. Jeśli jednak zniesiemy ten atak dla Chrystusa przynosimy błogi plon nawrócenia i żalu za swój grzech. Potrzeba nam tedy wśród licznych nieszczęść, które cierpi sprawiedliwy wołania w sercu do Pana, aby nas uratował od wszelkiej udręki, od upadku na duchu. Wtedy ci, którzy nas prześladują zaczynają kosztować jak dobry jest Pan. Spostrzegli bowiem, że nie przemawiamy po ziemsku, bo posyła nas Bóg abyśmy mówili słowa Boże czerpiąc z niezmierzonej obfitości udzielanej nam przez Ducha.

    • pio0 said

      Komentarz do Ewangelii

      Lęk przed Chrystusem

      Słowo Jezusa jest ponad wszystkim, dlatego że mówi On o tym, co widział i słyszał. Jezus nie jest jedynie nauczycielem czy głosicielem woli Bożej. On jest świadkiem prawdomównym. Jednak Jego słowa (=świadectwo) nie były przyjmowane. Tak jest do dziś. Skąd się bierze ta niechęć wobec Chrystusa? We wczorajszej Ewangelii powiedział wprost: Kto dopuszcza się nieprawości… nie zbliża się do światła, aby nie potępiono jego uczynków. Chrystus jest prawdą (J 14, 6) i światłością, która w ciemności świeci (J 1, 5; 8, 12). Stąd rodzi się lęk przed Nim. Prawda ma moc osądzającą, a światłość sprawia, że złe czyny zostaną ujawnione. Bóg jednak nie posłał Syna, by nas potępił, lecz abyśmy byli zbawieni. Wierząc w to, mamy życie.

      Modlitwa

      Chryste, Twoje słowo jest prawdą, która ma wyzwalającą moc. Uświęć mnie Twoim słowem, bym idąc wiernie za Tobą, mógł się uwolnić z tego, co grzeszne, i żył już tylko dla Ciebie i Ojca. Amen.

  10. Ja said

    Śpiewanie po polsku to dla Japończyka arcytrudne zadanie. W ich języku nie ma pojedynczych liter w zapisie jak np: k, g, p za wyjątkiem samogłosek: a, i, u, e, o. Zdanie japońskie ma strukturę sylabiczna. Nie wspominam już o wymowie polskich liter ż, ź, ś, ć.

  11. Cichykatolik said

    Witam

    Jest nowy obiecujący preparat antyrakowy, ktory w swoim skladzie posiada 3 skladniki przemilczane przez medycyne, nazywa się neo spes.

    Jeszcze apropo ostrzezenia, rozmyślam nad tym co powiedziala jedna z osób tutaj na forum. Powiedziala Ona, że siostra zakonna powiedziala jej, że ostrzeżenie nastapi w czerwcu, jak się do tego odniesiecie, czy mozliwe ze ta siostra zakonna przemyślała to co powiedziała?

    Pozdrawiam

  12. Beza said

    Na dobry początek dnia.

    An Angel – Kelly Family

  13. Wiesia said

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
