Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Niesiołowski wzywa do wojny domowej oraz wzywa obce siły do interwencji w Polsce

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 Kwiecień 2016

Ten co zdradził swoich przyjaciół i zakapował swoją narzeczoną wzywa teraz do wojny domowej oraz wzywa obce siły do interwencji w Polsce – „PiS trzeba zniszczyć poprzez protesty społeczne i wsparcie zagraniczne”

Odpowiedzi: 71 to “Niesiołowski wzywa do wojny domowej oraz wzywa obce siły do interwencji w Polsce”

  1. Konarski said

    Resortowe Podsumowanie Tygodnia #10: Aborcyjne protesty i otrute araby

    Fakty dla ludu pracującego (11 IV’16): Dwugłos Dudy i Kaczyńskiego, wojna o pomnik i 3000 słów

    Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 539: Wiadomości należycie ocenione przez radzieckich uczonych!

  2. Wiesia said

    Potężny egzorcyzm Świętego Michała Archanioła

    Boże w Trójcy Świętej Jedyny, błagam Cie i proszę za wstawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi, Świętego Michała Archanioła, wszystkich Aniołów i Świętych o tę wielką łaskę pokonania sił ciemności na polskiej ziemi i całym świecie. Odwołujemy się do zasług Męki Pana Naszego Jezusa Chrystusa, Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Świętych Ran, Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki i przez całe Życie Pana Naszego i Zbawcy. Prosimy Cię Jezu Chryste, wyślij Swoich Aniołów, aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych, aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało Boże Królestwo. Aby łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce, aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświadczyć Bożego pokoju. Nasza Pani i Królowo, błagamy Cię gorąco poślij swoich Aniołów, aby strąciły do czeluści piekielnych, wszystkie te złe duchy, które mają być strącone. A Ty Wodzu Niebieskich Zastępów dokonaj tego dzieła, aby łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć. Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie, aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych. Użyj całej Swej mocy, aby pokonać lucyfera i jego aniołów, którzy się sprzeciwili Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie. Pokonaj ich, albowiem masz taką władzę, a nam wyproś łaskę pokoju i Bożej Miłości abyśmy podążali za Chrystusem do Królestwa Niebieskiego. Amen.

    KAŻDORAZOWE ODMÓWIENIE TEJ MODLITWY SPOWODUJE STRĄCENIE DO CZELUŚCI PIEKIELNYCH 50 TYSIĘCY ZŁYCH DUCHÓW. To wielka łaska, Pamiętajcie o tym, aby odmawiać tę modlitwę jak najczęściej. Za każdym razem, taka liczba złych duchów będzie strącona do czeluści piekielnych. Oto wielki dar od Boga przekazany przeze Mnie, Świętego Michała Archanioła w tym szczególnym dniu. Oto moce piekielne będą drżały na tę modlitwę, albowiem wielka rzesza złych duchów będzie musiała być strącona do czeluści piekielnych. To spowoduje wielkie uwolnienie w całym Polskim Narodzie i w wielu miejscach na całym świecie. /Święty Michał Archanioł w dniu 29.09.2011r./
    ———————–
    Krucjata Modlitwy (148)

    Przyjdź mi z pomocą

    O mój Jezu, dopomóż mi,
    kiedy dotyka Mnie wielka rozpacz.
    Trzymaj mnie w Swoich Ramionach
    i zabierz Mnie do Schronienia
    Twojego Serca.
    Obetrzyj moje łzy.
    Ucisz moją zatwardziałość.
    Podnieś mojego ducha
    i napełnij mnie Twoim Pokojem.
    Proszę, odpowiedz mi na tę
    szczególną prośbę(poświęcam wszystkie dusze,które za cenę sławy szkodzą mojej Ojczyznie w kraju i za granicą.Za sprawą mojej modlitwy i na sprawą cierpienia dusz wybranych i dzięki Twojemu Miłosierdziu,uwolnij je od tego skażenia)
    Przyjdź mi z pomocą,
    tak aby na moją prośbę
    przyszła odpowiedź i aby moje życie
    stało się spokojne w jedności z Tobą,
    drogi Panie.
    Jeżeli moja prośba
    nie może zostać spełniona,
    to napełnij mnie Łaską
    pogodzenia się z Twoją Świętą Wolą —
    jako właściwą dla mojej duszy —
    i spraw, abym na zawsze pozostał wierny
    Twojemu Słowu,
    z łagodnym i łaskawym sercem.

    Amen.

    Należy Mi zaufać, gdyż wszystko, o co Mnie prosicie, spełni się, jeśli jest to dla dobra duszy.
    Proście, a otrzymacie, to nie jest pusta obietnica, którą wam składam.
    Cieszy Mnie obdarzanie swoimi Darami każdego z was.

    Kiedy prosicie Mnie, aby wam pomógł, słyszę, czuję i odpowiadam na wszystkie wasze pragnienia.
    Dajcie Mi szansę udowodnienia Mojej Miłości do każdego z was. Pozwólcie Mi okazać wam dowód Mojej Interwencji.

    W tym czasie życia, Ja, Jezus Chrystus, sprawię, że Moja Obecność będzie rozpoznana we wszystkim, o co Mnie prosicie. W tym czasie dam wam odczuć Moją Obecność, doświadczyć Mojego Wielkiego Aktu Interwencji w waszym codziennym życiu i zrozumieć siłę waszych modlitw. Ponieważ to są dni wielkich cudów, które przekazuję ludzkości obficiej niż w jakimkolwiek innym czasie, od kiedy chodziłem po Ziemi.

    Kiedy naprawdę całkowicie Mi zaufacie, będę mógł dokonać wielkich cudów, aby przynieść wam nie tylko ulgę w cierpieniu, ale jeszcze bliżej przyciągnąć was do Mojego Najświętszego Serca. Kiedy dziecko wie, że rodzic go kocha, czuje się bezpieczne, wiedząc, że jest chronione. Wiedzcie, że gdy Mi zaufacie, ochronię was wszystkich i zaleję wszystkie wasze dusze głębokim poczuciem spokoju, którego nigdzie nie znajdziecie na tej Ziemi.

    Przyjdźcie do Mnie dzisiaj i wołajcie do Mnie o pomoc – bez względu na to, jakie możecie mieć troski. Odmawiajcie tę szczególną Modlitwę za każdym razem, gdy coś was dręczy, a Ja odpowiem za każdym razem.
    Zawsze Mnie wzywajcie, kiedy tylko jesteście smutni lub potrzebujecie pomocy, a ja obiecuję, że dam wam znak, że odpowiadam na wasze wołanie do Mnie, waszego ukochanego Zbawiciela.
    Wasz Jezus
    ——————–
    O Matko Zbawienia, przybądź pomiędzy nas
    i weź nasz kraj pod Swoją obronę.

    Zmiażdż głowę bestii i podepcz jej zły wpływ,
    jaki przez nią jest wśród nas roztaczany.

    Pomóż Twoim nędznym, zagubionym dzieciom
    powstać i mówić Prawdę,
    kiedy jesteśmy otoczeni przez kłamstwa.

    Proszę, o Matko Boża,
    ochroń nasz kraj i zachowaj naszą siłę,
    abyśmy potrafili pozostać wierni Twojemu Synowi
    w czasach naszych prześladowań.
    Amen.

  3. Moher said

    Ten człowiek powinien być deportowany poza granice Polski wraz z innymi zdrajcami

    • szach42 said

      Po co starym dziadem się zajmować ? Jego problem sam się wkrótce rozwiąże, jak się rozwiązał problem Jaruzela, Kiszczaka, Bartoszewskiego, Kuronia, Geremka… Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy.

      • krystynka said

        Szachu spokojnie Pan Bóg o nikim nie zapomni, dobrze, że PO-owcy nie mogą sobie zycia przedłuzyć , bo dopiero byłby cyrk na kółkach, chociaz smierć jest sprawiedliwa i nieprzekupna.

      • Rusin said

        Szachu- trzeba się zajmowac z miłosierdzia -jako chrześcijanie. Bo tak na pewno pójdzie do piekła, albo będzie miał bardzo ciężko w czyśccu, a jeśli na ziemi będzie miał okazję odpokutowac za swoje winy, to tam, w wieczności będzie miał znacznie lżej. paradoksalnie- im sroższa kara tu- łącznie z odebraniem całego majątku- tym lepiej TAM. To nawet nasz obowiązek zajmowac się się takim dziadem.

    • krystynka said

      najlepiej na bezludną wyspę i to bez żadnego ekwipunku, tylko krzesiwo a i bez możliwości powrotu !!!

  4. szach42 said

    z protestami im nie wyszło. Całkowita klapa. Wsparcie zagraniczne nic nie da, bo Polska i tak zrobi swoje . Nie takie potęgi uciekały przed Polakami : Krzyżacy, Kozacy, Turcy, bolszewicy, hitlerowcy dostawali łupnia…. Lepiej, niech z nami nie zadzierają, bo skończą jak wszyscy w historii- na kolanach.

    • pawelturalski said

      Pewnie! Tylko jaka ilością patriotycznej krwi zostało to okupione i o zgrozo, oby nie było podobnie i tym razem… Zawsze się budzilismy, ale 5 min po dzwonku i miejmy nadzieje ze tym razem zdążymy, choc wszystko wskazuje, że znowu 5 min po dzwonku bedzie… Boże, ulituj sie nad nami tym razem!

      • Krystyna said

        Pawel masz racje, az strach czlowieka ogarnia, kiedy mysli sie o przyszlosci.. I tylko w Bogu pozostala nadzieja. Boze ,nie opuszczaj nas.

  5. Darek said

    Słucham ks. Piotra na początku mszy św. wzniósł intencję za ks. Adama Skwarczyńskiego , gdy wszedłem na ich stronę ….

    Módlmy się za ks. Adama Skwarczyńskiego – nieprzytomny pod tlenem w szpitalu
    Opublikowano 12 Kwiecień 2016 by wobroniewiary

    Piszę krótko, bo chcę zdążyć na Mszę św. i przyjąć Komunię św. w intencji ks. Adama. Leży nieprzytomny pod tlenem. Stan bardzo ciężki – po udarze.

    Dopisek:
    Proszę Was o to, kto może jutro i pojutrze przyjąć Komunię w intencji ks. Adama, o 20-20 jest Różaniec w Radiu Maryja i potem Apel Jasnogórski, podczas którego ks. Adam codziennie nam błogosławił, tak jak i podczas Koronki do Bożego miłosierdzia. Teraz my módlmy się w tych godzinach – kto może w intencji ks. Adama.

    Jezu ufam Tobie. Panie bądź wola Twoja!

    Ps. Ks. Adama odwiedził w szpitalu JE ks. bp K. Gurda. Teraz rozmawialam z ks. Jozefem przyjacielem ks. Adama. Blogoslawi nam, i sam prosi o modlitwe, niedawno rozmawiali z lekarzem, dzis przetoczono krew ks. Adamowi, jest nieprzytomny ale stan stabilny. Lekarze obiecuja, ze wyjdzie z tego

  6. Darek said

    Iran otrzymał pierwszy zestaw rosyjskich systemów rakietowych S-300

    Po wielu latach oczekiwań, Iran otrzymał jeden z najbardziej zaawansowanych systemów obrony przeciwlotniczej i przeciwrakietowej. Media potwierdzają, że wczoraj pierwszy zestaw rosyjskich wyrzutni S-300 dostarczono już do tego państwa.

    Z realizacją kontraktu na dostawę S-300 zwlekano od lat. Jednak gdy Zachód porozumiał się z Iranem w kwestii jego programu nuklearnego, Rosja zdjęła embargo na eksport tej technologii. W lutym strona rosyjska powiadomiła jeszcze o pewnych problemach w kwestii realizacji tej umowy ale teraz już ostatecznie wiemy, że systemy S-300 trafiły w ręce Iranu.

    To oczywiście wywołało ogromne niezadowolenie w Izraelu, który wciąż liczy na wojnę z Iranem i zbombardowanie między innymi tamtejszych obiektów jądrowych, choć Stany Zjednoczone rzekomo nie popierają tych planów. Premier Benjamin Netanjahu groził Rosji, że w odpowiedzi na te działania może zacząć dozbrajać Ukrainę.

    Pierwsze nagrania już pojawiły się w sieci. Widać na nich transport systemów S-300, które poruszają się po irańskich drogach. Pozostaje więc czekać na ruch państw zachodnich.

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/iran-otrzymal-pierwszy-zestaw-rosyjskich-systemow-rakietowych-s-300

  7. Mdr 4, 6: Bo dzieci zrodzone z nieprawego pożycia, przy osądzeniu rodziców, świadczą o ich przewrotności.

  8. Aneta said

  9. Aneta said

  10. Beza said

    Módlmy się o pokój w Polsce i na świecie !!!

    Krucjata Modlitwy (27) Modlitwa o pokój na świecie

    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat! Amen

    Krucjata Modlitwy (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny

    O Mój Słodki Jezu,
    ukróć wojny,
    które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują
    wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych,
    których dotknęło
    spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,
    których życie
    zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich,
    drogi Jezu –
    tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci –
    i obdarz nas Łaską,
    aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane
    w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię,
    zatrzymaj szerzenie się wojny
    i doprowadź dusze
    do Najświętszej Ostoi
    Twojego Serca.
    Amen
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    INTENCJA :” ZA NASZE POLSKIE DUCHOWIEŃSTWO”
    Modlitwa Krucjaty (70) Modlitwa za duchowieństwo, aby pozostało silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu

    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać
    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.
    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu Świętemu Słowu.
    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.
    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą
    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.
    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni
    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.
    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.
    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.
    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją
    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.
    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.
    Amen.

    MODLITWA ZA KOŚCIÓŁ I KAPŁANÓW:
    Z Dzienniczka Św. Siostry Faustyny

    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie. Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, – bo Ty wszystko możesz (1052).

    Modlitwa Różańcowa za Pana Prezydenta i Rząd wg własnych możliwości. Chociaż 3 x Zdrowaś Maryjo!!

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI

    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen.

  11. Mariusz said

    Środa, 13 kwietnia 2016

    (Dz 8,1b-8)
    Po śmierci Szczepana wybuchło wielkie prześladowanie w Kościele jerozolimskim. Wszyscy, z wyjątkiem Apostołów, rozproszyli się po okolicach Judei i Samarii. Szczepana zaś pochowali ludzie pobożni z wielkim żalem. A Szaweł niszczył Kościół, wchodząc do domów porywał mężczyzn i kobiety, i wtrącał do więzienia. Ci, którzy się rozproszyli, głosili w drodze słowo. Filip przybył do miasta Samarii i głosił im Chrystusa. Tłumy słuchały z uwagą i skupieniem słów Filipa, ponieważ widziały znaki, które czynił. Z wielu bowiem opętanych wychodziły z donośnym krzykiem duchy nieczyste, wielu też sparaliżowanych i chromych zostało uzdrowionych. Wielka radość zapanowała w tym mieście.

    (Ps 66,1-7)
    REFREN: Niech cała ziemia chwali swego Boga

    Z radością sławcie Boga wszystkie ziemie,
    opiewajcie chwałę Jego imienia,
    cześć Mu chwalebną oddajcie,
    Powiedzcie Bogu: „Jak zadziwiające są Twe dzieła!

    Niechaj Cię wielbi cała ziemia i niechaj śpiewa Tobie,
    niech twoje imię opiewa”.
    Przyjdźcie i patrzcie na dzieła Boga:
    zadziwiających rzeczy dokonał wśród ludzi!

    Morze na suchy ląd zamienił,
    pieszo przeszli przez rzekę.
    Nim się przeto radujmy!
    Jego potęga włada na wieki.

    (J 6,40)
    Każdy, kto wierzy w Syna Bożego, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym.

    (J 6,35-40)
    Jezus powiedział do ludu: Jam jest chleb życia. Kto do Mnie przychodzi, nie będzie łaknął; a kto we Mnie wierzy, nigdy pragnąć nie będzie. Powiedziałem wam jednak: Widzieliście Mnie, a przecież nie wierzycie. Wszystko, co Mi daje Ojciec, do Mnie przyjdzie, a tego, który do Mnie przychodzi, precz nie odrzucę, ponieważ z nieba zstąpiłem nie po to, aby pełnić swoją wolę, ale wolę Tego, który Mnie posłał. Jest wolą Tego, który Mię posłał, abym ze wszystkiego, co Mi dał, niczego nie stracił, ale żebym to wskrzesił w dniu ostatecznym. To bowiem jest wolą Ojca mego, aby każdy, kto widzi Syna i wierzy w Niego, miał życie wieczne. A ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym.

    • pio0 said

      Komentarz do Ewangelii

      Niebiański pokarm

      Jezus powtarza znane już słowa: Ja jestem chlebem życia. To znaczy, że bez Niego ustajemy w drodze do naszej ziemi obiecanej. Giniemy. Przecież to jest oczywiste – ziemski pokarm służy utrzymaniu się przy życiu w doczesnej rzeczywistości, a do życia wiecznego potrzeba czegoś znacznie więcej. Niebiański pokarm może ofiarować tylko Ten, kto zstąpił z nieba. To zstąpienie nie jest jakąś mitologiczną ideą, ale wypełnieniem woli Ojca. On pragnie, abyśmy byli wskrzeszeni w dniu ostatecznym do życia wiecznego. Stanie się to naszym udziałem, gdy przyjdziemy do Jezusa i uwierzymy w Niego. Ponownie więc zostaje podkreślony ścisły związek pomiędzy Chlebem życia a wiarą. Spożywamy go wówczas, gdy wierzymy w Jezusa.

      Modlitwa

      Panie, Chlebie żywy, przychodzę do Ciebie z wiarą i nadzieją, że mnie nie odrzucisz. Karm mnie zawsze tym chlebem, którym jesteś Ty sam, bym już tylko Ciebie pragnął i miał życie wieczne. Amen.

    • Bit said

      Prześladowanie oprócz świadectwa jest rozszerzaniem Ewangelii dla tych, którzy ją zechcą przyjąć, gdyż ci którzy byli pierwszymi a nie przyjęli nie staną się nawet ostatnimi z powodu zatwardziałości. Aby przyjąć Słowo słuchaj z uwagą i skupieniem, aby nic ziemskiego nie podszyło się pod niebieskie, aby nie zwiodły Cię znaki, które umacniają wiarę, ale jej nie pogłębiają. Zatem, aby radość była trwała, pogłębiaj wiarę, a niekoniecznie rozszerzaj jej horyzonty, gdyż Pan powiedział, że wystarczy mało albo tylko jedno. Uchronisz się w ten sposób przed próżnymi dociekaniami i sporami. Jeśli więc tak nasłuchujesz głosu z nieba pełnisz wolę Tego, który z nieba do ciebie przemawia. Bądź więc tak zasłuchanym, aby nie uronić ani zmienić jednej joty, by z wielkiej obfitości mówiły twoje usta, by nikt z słuchających niczego, z tego co otrzymujesz, nie utracił przez ziemski język, który niweczy Ewangelię.

  12. Beza said

    Lech Makowiecki „Katyń 1940” (ostatni list)

    Katyń: Ta zbrodnia dotknęła cały naród. PAMIĘTAMY!

    W Dniu Pamięci Ofiar Zbrodni Katyńskiej prezydent Andrzej Duda uczci pamięć ofiar NKWD. O godz. 11 w ogrodzie Pałacu Prezydenckiego zasadzi Dąb Pamięci, poświęcony Polakom zamordowanym w 1940 roku.

    Po tej uroczystości, w Pałacu Prezydenckim rozpocznie się (o godz. 12.30) lekcja historii poświęcona Zbrodni Katyńskiej. Jednym z prowadzących zajęcia z młodzieżą będzie dyrektor Biura Edukacji Instytutu Pamięci Narodowej Andrzej Zawistowski, który tłumaczy, że podczas lekcji młodzież dowie się jak wielką stratą dla Polski było wymordowanie z rozkazu Stalina około 22 tysięcy Polaków.

    – Przede wszystkich trzeba sobie uświadomić, że ta zbrodnia dotknęła cały naród, a z rąk sowietów zginęli nie tylko oficerowie Wojska Polskiego, ale także naukowcy, lekarze, urzędnicy, czyli elita II Rzeczpospolitej zamieszkująca głównie Kresy – tereny zajęte w 1939 roku przez Związek Radziecki – mówi Andrzej Zawistowski.

    Zawistowski przypomina, że Polacy zostali zamordowani w Katyniu i innych miejscach Związku Radzieckiego, ponieważ byli niebezpieczni dla okupantów – zarówno Niemców, jak i Rosjan. Zbrodnia katyńska była odpowiednikiem niemieckiej akcji AB, w której to Niemcy mordowali polskie elity.

    Elita II Rzeczpospolitej

    Lekcję będzie również prowadziła Kamila Sachnowska z IPN, która podkreśla, że trzeba uświadamiać wszystkim, kto należał do elity II Rzeczpospolitej i co oznaczało jej zniszczenie. – Polacy powinni wiedzieć, że Polska w zbrodni katyńskiej straciła ludzi, których potencjał był nie do przecenienia, którzy bardzo wiele Polsce mogli dać – mówi.

    Poza tym – dodaje Kamila Sachnowska – zbrodnia katyńska oznaczała nie tylko śmierć 22 tysięcy osób, ale była tragedią dla ich rodzin, które nie wiedziały, co się stało i przez lata nie mogły głośno mówić, kto dokonał mordu.

    Dzień Pamięci jest obchodzony w rocznicę ujawnienia zbrodni katyńskiej przez radio niemieckie, 13 kwietnia 1943 roku. Wtedy to Berlin podał komunikat o odkryciu w ZSRR masowych grobów oficerów Wojska Polskiego. Polaków strzałem w tył głowy mordowali funkcjonariusze NKWD. Egzekucje trwały od kwietnia do maja 1940 roku w Katyniu, Charkowie i Miednoje.
    http://www.fronda.pl/a/katyn-ta-zbrodnia-dotknela-caly-narod-pamietamy,69704.html

  13. https://nexxblog.wordpress.com/2015/03/20/ten-kto-pije-alkohol-tzn-mocz-bakterii-nastepnego-dnia-sika-wlasnym-mozgiem-prof-zdanow/

    …Nie ma w organizmie ludzkim ani jednego organu, który nie byłby niszczony alkoholową trucizną. Najsilniejsze zmiany jako pierwsze następują w mózgu….

    Udowodnili wprost, że nie tylko w probówce alkohol ścina krew. …

    właśnie te bakterie pożerają cukier i wydzielają mocz a gdy koncentracja moczu w beczce osiąga 11% to one, jak każdy żywy organizm, we własnych odchodach topią się i obumierają. Jeśli ten napój wlewa się od razu do butelek to nazywa się on „wino wytrawne pospolite”.

  14. OSTOJA said

    https://wirtualnapolonia.com/2016/04/12/zlikwiduja-trybunal-konstytucyjny-ruszylo-zbieranie-podpisow-pod-referendum/

    http://www.citizengo.org/pl/signit/33494/view%20

  15. Beza said

    Jutro obchody 1050. rocznicy Chrztu Polski

    Uroczyste obchody związane ze 1050. rocznicą Chrztu Polski rozpoczną się już jutro i potrwają do soboty (16 kwietnia). Centralne obchody będą miały miejsce w Poznaniu, Gnieźnie i na Ostrowie Lednickim.

    Pierwszym punktem wydarzeń związanych z rocznicą jest celebracja jubileuszowa na największej z pięciu wysp jeziora Lednica – Ostrowie Lednickim. Na wyspę przybędzie Episkopat Polski i zaproszeni goście. Podczas obchodów zabrzmi tam dzwon ,,Mieszko i Dobrawa”. Celebrację na Ostrowie Lednickim poprzedzą obrady plenarne Konferencji Episkopatu Polski w gnieźnieńskim seminarium duchownym.

    Uroczysta Msza św. w gnieźnieńskiej katedrze rozpocznie się o godz. 17.00. O godz. 20.00 natomiast w tamtejszym Instytucie Kultury Europejskiej UAM miejsce będzie miała prapremiera filmu o chrzcie Mieszka I w reżyserii Macieja Pawlickiego ,,Mesco Dux Baptizatur”.

    Przed południem kolejnego dnia (w piątek 15 kwietnia) w gimnazjum katolickim im. św. St. Kostki w Poznaniu odbędzie się zebranie Episkopatu.

    Uroczyste obrady Zgromadzenia Narodowego z orędziem Prezydenta Andrzeja Dudy rozpoczną się w południe w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Tuż potem zabrzmi jubileuszowe „Oratorium 966.pl”.

    Msza św. w poznańskiej katedrze odprawiona zostanie o godz. 17.00. Eucharystię poprzedzi procesja maryjna, która o godz. 15.45 wyruszy z Fary.

    W sobotę (16 kwietnia) kolejne zebranie Episkopatu. Księża biskupi ponownie spotkają się w gimnazjum katolickim im. św. St. Kostki.

    Sobotnie jubileuszowe świętowanie na stadionie INEA przebiegać będzie pod hasłem „Gdzie chrzest, tam nadzieja”. Początek o godz. 10.50. Na godzinę 14.00 przewidziana została Msza św. z chrztem dorosłych i posłaniem wieńczącym centralne obchody Jubileuszu.

    Ostatnim punktem Jubileuszu Chrztu Polski będzie wieczorny musical poznańskiego Teatru Muzycznego „Jesus Christ Superstar”. Specjalne wykonanie tego musicalu również na stadionie INEA. Rozpoczęcie o godz. 19.00.

    Obchody 1050. rocznicy Chrztu Polski zostały objęte Honorowym Patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy.

    http://www.radiomaryja.pl/informacje/jutro-obchody-1050-rocznicy-chrztu-polski/

  16. „Chcemy Mszy Świętej po Łacinie” „Naśladujcie naszych przodków”
    https://gloria.tv/video/KD1DPM4Estq

  17. gwiazdka said

    Św. Hermenegild, książę-męczennik

    (+ r. 586.)

    Około r. 560 po Chr. panował w Hiszpanii król Wyzygotów, imieniem Leowigild; był zwolennikiem fałszywej nauki aryanów, którzy nie uznawali bóstwa Zbawiciela. Dwóch swoich synów, Hermenegilda i Rekareda wychowywał także w herezyi aryańskiej. Mianował później Hermenegilda królem Sewili, Rekareda zaś zatrzymał przy swoim boku w Toledo, stolicy swego państwa. Król sewilski wstąpił w związek małżeński z Ingundą, księżniczką francuską; pod wpływem swej bogobojnej żony, wiernej córki Kościoła katolickiego, Hermenegild powoli przychodził do rozeznania, że aryanizm jest herezyą, a prawdy szukać należy tylko na łonie Kościoła rzymskiego.
    Ponieważ wpływ Ingundy roztaczał się na dalsze także koła otoczenia, przeto macocha Hermenegilda, imieniem Goswinda, starała się ją przeciągnąć do aryańskiej herezyi, której całą duszą hołdowała. Początkowo środkiem zjednania małżonki Hermenegilda były podchlebstwa, przymilania, później, kiedy ten środek zawodził, wprost zarzuty niesłuszne, gniewy, prześladowania, a nawet czynne zniewagi. Daremne były wszakże wszelkie wysiłki zawziętej Goswindy; przeciwnie Ingunda zupełnie pozyskała swego męża dla prawdy katolickiej. Pomocą jej służył święty Leander, biskup, który do tego swoimi naukami doprowadził, że Hermenegild otwarcie złożył wyznanie wiary katolickiej.
    Krok ten stanowczy, spowodowany głębokiem przeświadczeniem wiary prawdziwej, naraził młodego królewicza na szalony gniew Leowigilda; groził mu odebraniem korony sewilskiej, a nawet śmiercią, gdyby nie zechciał wrócić do wyznania swych przodków. Hermenegild, zachęcony przez bogobojną swą małżonkę, utrwalony w prawdziwej wierze przez Leandra, nie uląkł się groźby, ale oświadczył rozgniewanemu ojcu, że nie odmawia mu swego posłuszeństwa we wszystkich słusznych i dozwolonych sprawach, że jednak sprawa wiary prawdziwej jest zbyt ważną i roztrzygającą o wieczności rzeczą, aby ją na zawołanie zmieniać; wolałby więc tron i życie postradać niż wiary się swej wyrzec. Skutkiem tego oświadczenia Leowigild gwałtownych wobec Hermenegilda schwycił się środków; z licznym wojskiem urządził najazd na królestwo sewilskie, obległ stolicę, aby przemocą dostać syna w swe ręce i go ukarać. Cały rok opierała się Sewila przewadze wojsk bratnich; nakoniec poddać się musiała. Hermenegild przecież potajemnie poszedł z miasta i szukał schronienia u Rzymian.
    Ale i u Rzymian nie czuł się Hermenegild bezpiecznym, bo zdradziecko chcieli go wydać ojcu; uszedł więc do Kordowy; niestety i to miasto wpadło w ręce zawziętego Leowigilda. Widząc drogi wszelkie zamknięte, szukał królewicz schronienia w świątyni miasta, bo był przekonany, że świętość miejsca uśmierzy gniew ojcowski a Leowigilda łagodniej może usposobi. Odnalazł go tutaj młodszy brat Rekared, pocieszał go w nieszczęściu a zarazem zapewniał go o przebaczeniu ojca, jeśli zechce dobrowolnie do niego wrócić i pokornie na klęczkach ojca przeprosić. Hermenegild chętnie zastosował się do rady brata; ojciec początkowo rzeczywiście dość przyjął go przyjaźnie i miłościwie, ale podżegany przez aryanów, kazał mu odebrać odznaki królewskie, związać go i wtrącić do ponurej ciemnicy.
    Królewicz musiał w więzieniu przechodzić wszystkie cierpienia, na jakie narażeni bywają najwięksi zbrodniarze; tylko tyle odbierał pożywienia, ile było potrzeba do zachowania życia. Wśród tych mąk nieznośnych zwrócił się Hermenegild o pociechę ducha do Pana w niebiesiech. Czas swój spędzał na modlitwie i rozmyślaniu; niczego nie pragnął jeno siły i mocy i wytrwałości w niesłusznej i niesprawiedliwej walce. Nauczył się zupełnie pogardzać doczesnością, a żył tylko oczekiwaniem gorącem wieczności. Ojciec korzystał nieraz z mniemanego przygnębienia syna i przyrzekał mu swobodę, przywrócenie dawnych godności, jeśliby się wyrzekł wiary katolickiej. Ale na każde wezwanie odpowiadał Hermenegild, że woli stracić łaskę króla, wszystkie królestwa ziemskie, woli ponosić więzy, katusze, woli nawet śmierć samą niż odstąpić od raz uznanej i poznanej prawdy katolickiej.
    Jak silną była wiara Hermenegilda, miało się wkrótce pokazać. Gdy zbliżyły się bowiem uroczystości wielkanocne, posłał Leowigild biskupa aryańskiego do królewicza więzionego, aby z jego rąk przyjął wielkanocną Komunię św.. Miał to być środek pojednania się syna z ojcem; Hermenegild miał odzyskać wolność i królestwo sewilskie. Atoli męstwo królewicza nie osłabiło się danemi przyrzeczeniami i obietnicami. Heretyckiemu biskupowi oświadczył dobitnie, że go żadne pokusy nie odwiodą od prawdy, że woli życie poświęcić niż wiary swej odstąpić albo coś popełnić, coby chociaż pozorami wzbudzić mogło przekonanie, że przechodzi na stronę aryanizmu. W rozmowie Hermenegilda z aryaninem padły z ust jego pamiętne te słowa: Utratę doczesnego królestwa można łatwo przeboleć, skoro żyje się oczekiwaniem królestwa wiecznego i szczęśliwego.
    Gdy Leowigild dowiedział się, że i ostatni chybił środek, posłał żołnierzy, którzy Hermenegildowi bliską zapowiedzieć mieli śmierć. Święty królewicz, pełen radości, rzucił się na kolany, dziękował Bogu za łaskę męczeństwa i polecał miłosierdziu Pana niebieskiego swą duszę. Jeden z żołnierzy toporem rozciął mu głowę dnia 13. kwietnia r. 586 i śmierć mu zadał natychmiastową.
    Jeszcze tej samej nocy dały się przy zwłokach męczennika słyszeć nadziemskie pienia, a ciemne więzienie zajaśniało niezwykłemi światłami. Leowigilda na wiadomość o cudownych tych sprawach ogarnęło przerażenie; sumienie nie przestawało wyrzucać mu okrucieństwa popełnionego na synie z fałszywej zawziętości. Żal i skrucha przeniknęły nakoniec jego serce. To też przy zbliżającej się śmierci kazał zawołać św. Leandra i polecił mu wychować drugiego syna swego, Rekareda, w prawdzie katolickiej. Domagał się Leander, aby król sam wyrzekł się dotychczasowych błędów i wrócił do jedynej przwdy Chrystusowej. Niestety! umierający król uznawał prawdziwość nauki katolickiej, a jednak nie chciał odstąpić od herezyi aryańskiej. Być może, że pozostawał jeszcze pod wpływem swego otoczenia; być może, że obawiał się niezadowolenia ludności aryańskiej. W każdym razie zdaniem papieża Grzegorza Wielkiego owocem męczeństwa św.Hermenegilda było nawrócenie całej ludności do prawdy katolickiej, jakie się wkrótce dokonało. Gdyby, powiada, Hermenegild nie był przelał swej krwi za prawdę, droga do niej nie zostałaby otwartą całemu królestwu. Spełniły się słowa ewangelii: Jeśli nasienie pszeniczne wpadłszy w ziemię nie umrze, samo zostaje, lecz jeśli obumrze, wielki owoc przynosi (Jan.12.24-25). Spełniła się ta zapowiedź w Jezusie Chrystusie, jako głowy nas wszystkich. Spełnia się także w nas jako członkach ciała mistycznego Zbawiciela. Umarł Hermenegild z ludu Gotów, aby wielu z nich osiągnęło życie. Nasienie padło w ziemię, a wyrosło tak obfite żniwo dusz ludzkich.

    Nauka

    Wytycznemi życia twego niechaj będą następujące myśli i zdania św.Hermenegilda: Ojcze, uznaję chętnie, że twoja dobroć dla mnie była bardzo wielką; dlatego do ostatniego tchnienia życia nie zapomnę obowiązku szacunku i miłości, jaki winien ci jestem. Możesz li jednak wymagać, abym znikomość i doczesną chwałę postawiał nad wieczność i nad własną chwałę wieczną? Gotów jestem zrzec się korony, wyrzec się życia, aniżelibym miał odstąpić prawdziwej wiary. (Podobne myśli niechaj i tobą kierują w każdej pokusie).
    Strzeż się, uczy dalej Hermenegild, abyś uwzględniał fałszywe oskarżenia; strzeż się czynu, któryby ci przez całe niewymowne serca sprawiał bóle i ciągle ciebie dręczył. Zbawienie duszy musi być zawsze i wszędzie njważniejszą sprawą; dla tego zbawienia krew przelewaj, jeśli tego będzie wymagała konieczność.
    Św.Hermenegild przyjmuje prawdę Kościoła katolickiego, a męczeństwem otwiera sobie podwoje niebieskiej szczęśliwości. Natomiast Leowigild ojciec uznaje prawdy katolickie, ale nie ma siły, aby dotychczasowy porzucić błąd, i w błędach umiera, niepomny na sąd Boży. Przykład Leowigilda naocznie stwierdza, że Bóg każdemu człowiekowi dostateczną daje łaskę, że od nas zależy, abyśmy z łaską Bożą współdziałali. Nie wiemy przytem, ile nam łaski Bóg udzieli, czy udzielona może już nie jest ostatnią. Stąd podwoić mamy gorliwość, aby z każdej jak najwięcej skorzystać łaski.
    Leowigild uznawał, że tylko w prawdzie katolickiej zapewnione zbawienie; stąd to kazał syna swego wychowywać w tej prawdzie, a jednak sam się nie nawrócił, bo już nie otrzymał odpowiedniej do tego łaski. Nie skorzystał z ostatnich do zbawienia udzielonych mu łask, stąd Bóg mu w Swej sprawiedliwości dalszego odmówił miłosierdzia. Dlatego św.Paweł napomina nas, abyśmy w trwodze i bojaźni przyczyniali się do swego zbawienia przez współdziałanie z każdą łaską, bo nie wiemy, która jest lub będzie ostatnią; po niej zaś będziemy mogli wprawdzie jeszcze rozpoznawać dobre, ale już nie starczy nam sił, aby rozpoznane dobro w czyn wprowadzić.

    Inni święci z dnia 13. kwietnia:

    Św. Karpus, biskup z Tyatyra. – ŚŚw. Celeryn, Wawrzyniec, Ignacy, Magnus, Millanus, męczennicy. – ŚŚw. Eufemia, Eukapia, Sekutor, męczennicy. – Bł. Ida, dziewica i zakonnica. – Bł. Ida z Boulogne, matka Gotfryda Bouillon. – Bł. Małgorzata, dziewica i Dominikanka. – Św. Marcyusz, opat. – ŚŚw. Maksym, Kwintylian, Dadas, męczennicy. – Św. Roman, biskup z Metz. – Św. Ursus, biskup z Raweny.

  18. hanna said

    Anioł Pański .Za kapłanów o światło i moc działania w jedności z Duchem Świętym. O zdrowie dla nich i wszystkich chorych i cierpiących na duszy i ciele.O prawdziwą miłość w sercach naszych dla każdego człowieka.Matko Boska ,Pani Fatimska Tobie przedstawiamy wszystkie nasze potrzeby i prosimy o nieustającą pomoc i opiekę.We wszystkich intencjach i dobrych myślach, uczynkach i przedsięwzięciach racz nam dopomóc Maryjo.Boża opatrzności czuwaj nad nami i nad całym światem.

  19. Judyt wojująca. said

    Ależ się postarzał pan Niesiołowski i nerwy go zżerają .

  20. pio0 said


    Zamiast Anioł Pański – Antyfonę odmawia się od Wielkiej Soboty do Świętej Trójcy wyłącznie.
    Antyfonę odmawia się zawsze na stojąco.

    ———————— Regina Caeli laetare – Królowo nieba wesel się ————————

    Królowo nieba, wesel się, alleluja,
    Bo Ten, któregoś nosiła, alleluja,
    Zmartwychwstał jak powiedział, alleluja,
    Módl się za nami do Boga, alleluja.

    V. Raduj się i wesel, Panno Maryjo, alleluja
    R. Bo zmartwychwstał Pan prawdziwie, alleluja.

    Módlmy się.
    Boże, któryś przez zmartwychwstanie Syna swojego, Pana naszego Jezusa Chrystusa świat uweselić raczył, daj nam, prosimy, abyśmy przez Jego Rodzicielkę Pannę Maryję dostąpili radości życia wiecznego. Przez tegoż Chrystusa Pana naszego.
    R. Amen.
    ——————–
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    3x Wieczne odpoczywanie raz zmarłym dać Panie…


    • pio0 said

      W intencjach Maryi + (można jeszcze dodać swoje własne intencje)

      • pio0 said

        Intencja własna:
        Dzięki Ci Panie Boże za Twoją i naszą Matkę, którą nam dałeś.
        Bądź pozdrowiona Panno Maryjo, błogosławiona jesteś między niewiastami i błogosławiony owoc żywota Twojego Jezus.

      • Mariusz said

        Umiłowana Matko Boża i Królowo nasza dziękuję za wszelkie dotychczas otrzymane łaski i cuda. Okryj Płaszczem Swej Opieki naszą Ojczyznę, Prezydenta, rząd i nas samych; proszę o Ducha Świętego dla Kapłanów. Proszę Cię Maryjo o pokój w Polsce i na świecie | O zdrowie i błogosławieństwo Boże dla Krysi i Jej rodziny, łaskę zdrowia małej Moniczki, Wandzi, Pawełka, Alicji, Ksawerego, Krzysztofa, Ewuni, Alicji Gościa, synka Piotra, Stasia, Bożenki, Lucynki, Piotra i siostrzenicy, Marcina, taty Iwony Józefa, o rozeznanie dla Szafirka i męża, o uzdrowienie Zygmunta na duszy i ciele z nowotworu na płucu, Anety 1, o zdrowie dla córki i poczętego dziecka, Sławika i Jego mamy, Henryka, Lidki i Jej mamy, Basiaka, Andrzeja, Moni, męża i ich dzieci | O łaski dla Gosi 3 i rodziny, Kasi1 i pracę dla syna Tomasza, Małgosi i Jej rodziny, Bezy, Bryzy, Wiesi i Jej rodziny, o zdanie egzaminów przez Bartosza i Piotra, Dagi i Jej dzieci, Powiewa, Adriana, o rozwiązanie kłopotów rodzinnych Mohera, Piotra2, Ewy, Floriana, Ani, Bozeny, Barbary, Bożeny2, Mariusza (Tego Drugiego), Millki, Milli, EwyK, Marysi, Edytki, Zosi, Mietka, Stanisława, Aleksandra, Stokrotki, Gwiazdki, Hanny, Małgosi MK, Haliny, intencje Weroniki, Znakinaniebie, Dany, DSM, o ratunek dla małżeństwa Oli, Coxa21, o uratowanie małżeństwa Joanny i Andrzeja, Pio0, Admina z rodziną. | Innych którzy potrzebują wsparcia modlitewnego. Za dusze cierpiące w czyśćcu. Byśmy Wszyscy owocnie wykorzystali czas łaski do dnia Zesłania. O miłość wzajemną i wzajemny szacunek nawet do nieprzyjaciół. Proszę o Intronizację Jezusa Chrystusa Króla Polski na czas. Oraz we wszystkich intencjach blogowych. Amen.

        Dodatkowo w w/w intencjach odmawiany jest codziennie wieczorem różaniec św.

      • Kasia1 said

        Kochana Matko proszę Miej Nasza Ojczyznę w opiece,teraz Ją sądzą w UE.Strzeż nasz Rząd.Ulecz cudownie oczy Mariuszowi i pomóż znależć godną pracę Tomkowi.

      • Sławik said

        Matko: prośba o siłę i wiarę dla Wojciecha który strasznie cierpi po rozpadzie jego małżeństwa.

      • Krystyna said

        Matko Ukochana dziekuje za ten piekny dzien, za kwitnace drzewa i kwiaty, za spiew ptakow. Za to, ze pomagasz nam nieustannie. Prosze, ochron Ojczyzne Nasza, rzadzacych, Kaplanow,o zdrowie, madrosc i Swiatlo Ducha Swietego dla Nich. Ulecz cudownie oczy Mariusza, Piotrusia, Stasia, Moniczke, Alicje, Wandeczke,Krzysztofa, Alicje c.Gosc, gardlo Ewy, Lucynke, Piotra, siostrzenice,Bozenke, chorych na nowotwory. Prosze, podaj reke najslabszym: zalamanym, bezrobotnym i zrozpaczonym, o prace dla Tomasza, o wysluchanie wszystkich prosb modlacych sie na blogu, za dusze w czyscu,o pokoj w Polsce i na swiecie, o milosc nawet wrogow.
        Matko Najswietsza – pros Boga za nami.

  21. OSTOJA said

    http://argonauta.pl/polska-1873-2016-realizacja-przepowiedni/

    5 sierpnia 1873 r. Wanda Malczewska miała widzenie, w którym usłyszała następujące słowa od Matki Bożej: „Dostaliście się do niewoli wskutek niezgody wewnętrznej i sprzedajności wielu waszych rodaków. Rozebrali was na kawałki, ale Pan Bóg na moją prośbę, tego rozbioru nie zatwierdził. Zbliża się czas, gdy Sprawiedliwość Boska upokorzy chciwość waszych zaborców, tępicieli wiary katolickiej. Oni upadną, a Polska będzie wskrzeszona i wszystkie jej części się złączą. Ale strzeżcie wiary i nie dopuszczajcie niedowiarstwa, zdrady, niezgody i lenistwa, bo te wady mogą ją na powrót zgubić i to na zawsze.”

    Następnie 15 sierpnia 1873 Matka Boża powiedziała: „Uroczystość dzisiejsza wnet stanie się świętem narodowym, dla was, Polaków, bo w tym dniu odniesiecie zwycięstwo nad wrogiem, dążącym do waszej zagłady. To święto powinniście obchodzić ze szczególniejszą okazałością. Moją stolicę na Jasnej Górze powinniście otaczać szczególną opieką, bo przypominać wam będzie dobrodziejstwa, jakie od Boga, za moją przyczyną, tam odebraliście i jeszcze odbierać będziecie, jeżeli nie sprzeniewierzycie się świętej wierze katolickiej, cnotom chrześcijańskim i prawdziwej miłości Ojczyzny, opartej na jedności i braterstwie wszystkich klas narodu. Dobrych i świętych kapłanów mieć będziecie, jeżeli rodzice będą wychowywać dzieci moralnie i religijnie, zaś karcić będą nie przekleństwem, ale przyzwoitymi słowami, jeżeli w szkołach nauczyciele moralnie i według zasad religijnych, będą kształcić młodzież, jeżeli społeczeństwo nie będzie dawać zgorszenia, ale świecić będzie dobrymi przykładami. Wtedy będziecie mieć kandydatów do stanu duchownego, a duchowieństwo będzie święte.”

    Jeśli posłuchamy Wandy Malczewskiej w postaci intronizacji Chrystusa na Króla Polski to mamy szansę na realizację przepowiedni naszego wybitnego poety Wincentego Pola (ur. 1807 – zm. 1872). Oto jak nas „widział”: Polska będzie wielka od morza do morza i jeszcze większa. Polska oswobodzi wszystkie narody. Polska uszczęśliwi wszystkie narody. Polska będzie wzorem wszystkim narodom. Wszystkie narody będą się rządziły prawami polskimi. Polska stanie się z woli Bożej prawdziwym mesjaszem (Zbawicielem) politycznym wszystkich ludów. Polsce jest zatem zapowiedziana wielka przyszłość jako nagroda od Boga za jej dotychczasowe cierpienia oraz zapowiedź błogosławieństwa Bożego i postawienie Polski na czele wszystkich ludów i plemion. Czyż to nie pocieszająca przepowiednia, która nas powinna napawać radością oraz krzepić wiarę i nadzieję naszą… że Polska nie zginęła… ale żyć będzie… i będzie wielką, potężną i mocarstwową…

  22. KIELICH said

    Pan mój i BÓG mój!
    Jezu, Boże mój.
    Nie chcę Ciebie Ranić.
    Odbierz mi wszystkie pokusy, odbierz mi moją mowę , moje myśli, moje czyny,
    oddaję Ci moją wolną wolę, bym nie mógł Ciebie, Świętego, ranić.

    Ofiara
    Jezu Chryste, mój Ukochany;
    Pragnę moim życiem goić Twoje Rany;
    Pragnę moim słowem ukoić Twój ból;
    Chce żyć dla Ciebie;
    Pragnę być Twój.

  23. Maria said

    Wezwanie Do Przebudzenia (LEKTOR PL)

    Nie oglądaj tego filmu jeśli ślepo polegasz na sztywnym systemie, aby nadać swemu życiu złudne poczucie wartości, bezpieczeństwa i znaczenia. Informacje zawarte w tym filmie muszą być oglądane z otwartym umysłem. Jeśli nie jesteś skłonny odłożyć na bok wszystkiego co uważasz za prawdę i otworzyć się na możliwość tego, że przez całe życie byłeś systematycznie oszukiwany i okłamywany, ten film nie jest dla Ciebie.

  24. apostolat said

    NIE PRZEGAP! Dziś film INSHA ALLAH w TVP 1

    Dziś o 22.15 w TVP 1 niesamowity, prawdziwy dokument o Państwie Islamskim, nakręcony przez Witolda Gadowskiego pt. „Insha Allah”.

    „Insha Allah. Krew Męczenników”, pierwszy polski film o Państwie Islamskim (ISIS).

    Produkcja: SWM MŁODZI ŚWIATU i CitizenGO

    Autorzy: Witold Gadowski, Maciej Grabysa oraz Michał Król przeniknęli wiele tajemnic islamskiego kalifatu. Byli w Iraku, Turcji i Syrii. Ich dokument pokazuje cierpienie bliskowschodnich chrześcijan, Kurdów i Jazydów oraz koszmar życia na terenach opanowanych przez ISIS.

    ZOBACZ:

  25. http://dialogsercamilosci.eu/2016/04/13/po-wielkim-akcie-Milosierdzia-uznamy-ze-Jezus-istnieje/

  26. obserwator said

    Ta rezolucja wobec Polski jest żałosna.Najgłośniej o demokracji drą mordę ci którzy najmniej jej przestrzegają.Dla nich demokracja jest wtedy gdy wszyscy dookoła popierają ich politykę i poglądy.Fuck UE !!!!

  27. Anzelmik said

    Dobrze że nie głosowałem w referendum za wejściem do UE !
    Nie sprzedałem swojego kraju i nie oddałem go w ręce takich idiotów jakimi jest większość europosłów.
    UE to zło które cofa Europę do średniowiecza , politycznie i gospodarczo…
    Najciekawsze w UE jest to , że początkowo miała być to unia wyłącznie gospodarcza – bez polityki.

  28. Leszek said

    No cóż mamy w naszym kraju wojnę (przy udziale środków społecznego przekazu;o niej się też mówi w Kościele ustami hierarchów) o tzw. demokrację, która jednak nic w sobie nie ma z zapowiadanego nadejścia Królestwa Bożego, o które przecież walczący o nią modlą się w „Ojcze nasz” (Mt 6,10), w czym jest jakaś wewnętrzna sprzeczność.
    Polityczne swary i kłótnie skutkiem pychy (Prz 13,10!), prowadzące do nienawiści (Ga 5,15) przenikające do domów, dzielące wielu. Tu na myśl przychodzą mi te słowa z Listu św. Jakuba Apostoła: „Skąd się biorą wojny i skąd kłótnie między wami? Nie skądinąd, tylko z waszych żądz, które walczą w członkach waszych. Prowadzicie walki i kłótnie/boje, a nic nie osiągacie, gdyż się nie modlicie ” (Jk 4,1n), a także jakże wymowne słowa Pana Jezusa ze św. Ewangelii:
    „Każde królestwo, wewnętrznie skłócone/rozdarte niezgodą, pustoszeje/chyli się ku upadkowi. I żadne miasto ani dom, wewnętrznie skłócony, się nie ostoi” (Mt 12,25; por. Mk 3,24n) i „Każde królestwo wewnętrznie skłócone/rozdarte niezgodą, pustoszeje/rozpada się i dom na dom się wali” (Łk 11,17).
    Zaprawdę warto poczytać szerszy jakże pouczający komentarz do tych słów, samego Pana Jezusa z „Poematu Boga-Człowieka” M. Valtorty:
    … Jezus przygląda się. Lud Gerazy stoi i patrzy na Niego. Jezus pozyskuje ich słowami:
    «To miasto jest bardzo piękne. Uczyńcie je pięknym także przez sprawiedliwość i świętość. Wzgórza, potok, zieloną równinę dał wam Bóg. Rzym pomaga wam teraz wznosić domy i piękne budowle. Do was jednak samych należy przydanie waszej miejscowości nazwy miasta świętego i sprawiedliwego. Miasto jest tym, czym tworzą go jego mieszkańcy. Miasto jest częścią społeczności zamkniętej w obrębie murów. Miasto tworzą jego mieszkańcy. Miasto samo w sobie nie grzeszy. Nie może grzeszyć strumień, most, domy, wieże. Nie są to bowiem dusze, lecz rzeczy materialne. Mogą grzeszyć ci, którzy są zamknięci w obrębie murów miasta, w domach, sklepach; ci, którzy przechodzą przez most, i ci, którzy myją się w strumieniu. O mieście buntowniczym i okrutnym mówi się: “To bardzo złe miasto”. Mówi się jednak źle. To bowiem nie miasto jest złe, lecz jego mieszkańcy są źli.
    Pojedyncze osoby, kiedy jednoczą się i tworzą coś złożonego, powodują powstanie czegoś, co zasługuje na miano miasta. Teraz posłuchajcie. Jeśli w mieście dziesięć tysięcy mieszkańców jest dobrych a tylko jeden tysiąc nie jest dobry, czy można mówić, że to miasto jest złe? Nie, nie można tego powiedzieć. Tak samo jeśli w mieście, w którym mieszka dziesięć tysięcy, jest wiele stronnictw i każde chce wziąć górę, czy można jeszcze mówić, że to miasto jest zjednoczone? Nie. Nie można tego powiedzieć. A czy myślicie, że temu miastu będzie się dobrze wiodło? Nie. Nie będzie tak… Dalej: http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-03-152.html

    Ja myślę (jak zresztą wielu na tym blogu w różnym czasie mówiło), że jak/jesli nie dojdzie do Intronizacji Chrystusa na Króla, to przez tą wojnę o demokrację rzeczywiście „królestwo polskie” nie przetrwa, zawali się, przejdzie „chrzest we krwi” i po raz kolejny popadnie w obcą niewolę, ku opamiętaniu się.

    • IGA said

      Leszek, nawet nie myśl, że może nie być Intronizacji ! Nie możemy narzekać, tylko prosić w modlitwie o to. A przecież tyle nas na blogach internetowych odmawia Nowennę Pompejańską w tej intencji ! Czy nie wierzysz w Jej moc.? Przecież to Modlitwa nie do odparcia! Maryja tak powiedziała, wtedy gdy się objawiła! Sądzisz, że Matka Boża kłamie???? Tylko musimy pomóc i tego chcieć ! Z Bogiem.

      • Dzieckonmp said

        INTRONIZACJA na pewno będzie i to w tym roku. Jarosław Kaczyński jest za Intronizacją tylko musi to odpowiednio rozegrać aby się udało

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
