Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Dla czytelników

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Kwiecień 2016

Z serca wszystkim czytelnikom za tyle  dobrych słów które uzmysławiają mi wartość tego bloga. Dla was dedykuje tą pikną pieśń i nie marudzić że może autor nie ten. Nie słyszeliście jeszcze tego, dlatego dla was musi być coś najpiekniejszego.

Jednocześnie uwolniłem komentarze i wyczyściłem wszystkie słowa zastrzeżone co umożliwi każdemu coś napisać. ABOLICJA z okazji tego przełomowego momentu bloga.

Odpowiedzi: 247 to “Dla czytelników”

  1. Miriam said

    https://secure.avaaz.org/pl/petition/PREZYDENT_POLSKI_ANDRZEJ_DUDA_PROSIMY_O_DYMISJE_PANA_RZEPLINSKIEGO_Z_DOTYCHCZAS_ZAJMOWANEGO_STANOWISKA/?aGGZEcb

  2. Gratia vobis et pax said

    Modlitwa Tomasza a Kempis

    Litania Pokory do Jezusa

    O, Jezu cichy i pokornego serca, wysłuchaj mnie.
    Wyzwól mnie, Jezu z pragnienia aby być cenionym,
    z pragnienia aby być lubianym,
    z pragnienia aby być wysławianym,
    z pragnienia aby być chwalonym,
    z pragnienia aby wybrano mnie przed innymi,
    z pragnienia aby zasięgano mojej rady,
    z pragnienia aby być uznanym,
    ze strachu przed poniżeniem,
    ze strachu przed wzgardą,
    ze strachu przed skarceniem.
    ze strachu przed zapomnieniem,
    ze strachu przed wyśmianiem,
    ze strachu przed skrzywdzeniem,
    ze strachu przed podejrzeniem.

    I także Jezu, daruj mi te łaskę bym pragnął…
    aby inni byli więcej kochani niż ja,
    aby inni byli wyżej cenieni ode mnie,
    aby w oczach świata inni wygrywali, a ja bym przegrywał,
    aby inni byli wybierani, a ja bym był pozostawiony,
    aby inni byli chwaleni a ja bym był niezauważony,
    aby inni byli we wszystkim uznani za lepszych ode mnie,
    aby inni mogli stać się świętszymi ode mnie,
    o ile tylko ja będę tak święty jak powinienem,

    Amen.

  3. jamek said

    Czerwone, mściwe, pseudożydowskie, PO-UBeckie i stalinowskie sądowe ścierwo nadal zamyka upominających się o sprawiedliwość i daje kolejne wyroki za mówienie prawdy o nich !!!

    Z dwóch do 10 miesięcy więzienia podwyższył warszawski sąd okręgowy karę dla Zygmunta M., który w 2013 r. rzucił tortem w sędzię zajmującą się sprawą Czesława Kiszczaka. W środę sąd ogłosił prawomocny wyrok w tej sprawie uznając zasadność apelacji prokuratury.

    „Tylko taka kara jest karą zasłużoną. (…) Oskarżony musi sobie wreszcie uświadomić, że popełnianie przestępstw nie popłaca i takie zachowanie musi spotkać się z adekwatną reakcja prawnokarną” – uzasadniała wyrok sędzia Agnieszka Komorowicz.
    Dodała, że stopień winy M. jest znaczny, zaś nie bez znaczenia pozostaje fakt, że oskarżony był do swego zachowania przygotowany, działał z premedytacją, w obecności mediów i jego czyn nie był spontaniczny. „Oskarżony na żadnym etapie postępowania nie wykazał, że zrozumiał naganność tego co zrobił, nie miał żadnej refleksji” – wskazała.

    Przewodniczący składu sędziowskiego sędzia Piotr Kluz przyznał, że sąd jest w stanie zrozumieć niezadowolenie społeczne wynikające z przeciągających się procesów, ale dodał, że epatowanie przemocą jest jednak niedopuszczalne, naganne i nie służy ochronie prawa. „Nie jest drogą do domagania się ochrony praw takie zachowanie, które jednocześnie te prawa łamie” – podkreślił.

    W październiku zeszłego roku Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli uznał M. za winnego naruszenia nietykalności cielesnej sędzi Anny Wielgolewskiej z Sądu Okręgowego w Warszawie, którą M. ugodził tortem w tył głowy. Według sądu było to nie tylko naruszenie nietykalności, ale też znieważenie sędziego podczas i w związku ze sprawowaniem urzędu, a także znieważenie konstytucyjnego organu RP. Od wyroku odwołała się zarówno prokuratura, według której kara była zbyt łagodna, jak i obrona, która wnioskowała o uniewinnienie wskazując na – jej zdaniem – brak dowodów winy.
    Proces dotyczył posiedzenia sądu z czerwca 2013 r. W SO przesłuchiwano wówczas dwoje psychiatrów, którzy uznali, że zdrowie b. szefa MSW z lat PRL Czesława Kiszczaka (zmarł w listopadzie ubr. – PAP) nie pozwala na sądzenie go po raz piąty za przyczynienie się do śmierci dziewięciu górników kopalni „Wujek” w 1981 r.

    Gdy sędzia Wielgolewska ogłosiła, że przesłuchanie biegłych odbędzie się przy drzwiach zamkniętych, obecna w sali jako publiczność grupa osób z Adamem Słomką na czele zaprotestowała, głośno wyrażając niepochlebne dla sądu opinie. Wtedy sędzia ogłosiła przerwę w posiedzeniu. Gdy wychodziła z sali, M. rzucił w nią tortem z bitą śmietaną. Sędzia została trafiona w tył głowy. Potem posiedzenie dokończono niejawnie. W końcu sędzia zawiesiła proces Kiszczaka z powodu jego złego stanu zdrowia. Jeszcze w 2013 r. SA prawomocnie utrzymał tę decyzję SO.

    Zarzuty dla Zygmunta M.

    Kilka dni później M. usłyszał zarzuty naruszenia nietykalności oraz znieważenia funkcjonariusza publicznego w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych. Atak na sędzię stanowczo potępiła Krajowa Rada Sądownictwa. Kierownictwo sądu okręgowego wyraziło wówczas „głębokie poruszenie” incydentem.

    Pół roku temu sąd rejonowy, skazując M. na dwa miesiące więzienia, uznał, że nie było wątpliwości, iż to on rzucił tortem w sędzię. Wskazał, że jego czyn miał na celu „poniżenie sędziego”. Te ustalenia w środę potwierdził SO. Wskazał, że celem oskarżonego było „poniżenie, ośmieszenie i okazanie pogardy” konstytucyjnemu organowi państwa.

    M. nie był w środę obecny na ogłoszeniu wyroku. Przed sądem rejonowym M. nie doczekał końca uzasadnienia orzeczenia i demonstracyjnie wyszedł z sali obrażając sędzię wulgarnymi słowami – za co został ukarany dodatkowymi 14 dniami aresztu, wyegzekwowanymi natychmiast po tamtym zdarzeniu. Z kolei we wrześniu zeszłego roku sąd rejonowy ukarał M. karą pieniężną za zakłócanie rozprawy ws. rzucenia tortem.

    W innej ze spraw katowicki sąd wymierzył M. karę 10 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu w związku z „próbą zmuszenia funkcjonariuszy do zaniechania czynności”. „Nie informujecie, że chodziło o pomnik rosyjskich okupantów i walkę z pozostałościami komunizmu” – przerywał przed tygodniem sądowi Słomka, zanim został usunięty z sali.

    Środowemu ogłoszeniu wyroku towarzyszyły środki bezpieczeństwa, osoby wchodzące na salę – głównie dziennikarze – były kontrolowane. Zwolennicy M. zgromadzeni pod salą skandowali hasła, m.in.: „Precz z komuną”.

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-sad-10-miesiecy-wiezienia-za-rzucenie-tortem-w-sedzie,nId,2188727#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm

    • alutka said

      @ Jamek.No , ale z tymi wyzwiskami to mooocno przesadziłeś, to nie ma nic wspólnego z chrześciaństwem.
      ” A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują; tak będziecie synami Ojca waszego, który jest w niebie; ponieważ On sprawia, że słońce Jego wschodzi nad złymi i nad dobrymi, i On zsyła deszcz na sprawiedliwych i niesprawiedliwych. Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują, cóż za nagrodę mieć będziecie? Czyż i celnicy tego nie czynią? I jeśli pozdrawiacie tylko swych braci, cóż szczególnego czynicie? Czyż i poganie tego nie czynią? Bądźcie więc wy doskonali, jak doskonały jest Ojciec wasz niebieski”.” (Mt 5,44…)

  4. Wiktoria said

    Alcyon Plejady 38-1: Satanizm, globalna dyktatura, kryzys w Hiszpanii, Ameryka Łacińska, Trump.
    W języku angelskim, hiszpańskim, włoskim, niemieckim, francuskim, portugalskim, rosyjskim
    http://alcyonpleiades.blogspot.com.by/

  5. Ola said

    Panie Bronisławie, dziękuję za bloga, dziękuję, że mogłam dołączyć do akcji pomocowych ogłoszonych na tym blogu, dziękuję, że mogłam pomóc kilku osobom. To bardzo dużo dla mnie znaczy.
    Niech Bóg Pana osłania i wspiera, cokolwiek Pan postanowi.

  6. Dana said

    652.

    WOLA BOŻA JEST POKARMEM ŚW. FAUSTYNA

    Na jedno słowo uważam i z tym jednym się zawsze liczę, to jedno mi jest wszystkim,

    tem żyję i z tem umieram, a to jest święta wola Boża. Ona jest mi pokarmem codziennym;

    cała dusza moja jest wsłuchana w życzenia Boże, pełnię zawsze to, czego Bóg ode mnie żąda,

    chociaż nieraz drży natura moja i , czuję, że wielkość ich przechodzi .siły moje. Wiem

    dobrze, czym jestem sama z siebie, ale też wiem dobrze, czym jest łaska Boża, która mnie

    wspiera.

  7. Dana said

    Dz.
    698

    + O, jak bardzo Jezusa rani niewdzięczność od duszy wybranej, Jego niepojęta miłość doznaje męczeństwa. Bóg nas kocha całą swoją nieskończoną Istotą, jakim jest, a tu proch nędzny gardzi tą miłością. Serce mi pęka z bólu, kiedy poznaję tę niewdzięczność.

    • Dana said

      Eucharystia

      Kiedy przychodzę w Komunii świętej do serca ludzkiego, mam ręce pełne łask wszelkich i pragnę je oddać duszy, ale dusze nawet nie zwracają uwagi na Mnie, pozostawiają Mnie samego, a zajmują się czym innym. O, jak Mi smutno, że dusze nie poznały Miłości. Obchodzą się ze Mną jak z czymś martwym (Dz. 1385).

    • Dana said

      „Mamy zaledwie krótkie chwile naszego życia, aby kochać Jezusa, diabeł wie o tym dobrze i chce, byśmy je strawili na trudach niepotrzebnych.”

      św. Teresa od Dzieciątka Jezus

  8. Adrian said

    Krzywdziłem polskie dzieci, to był czysty biznes. Niemiecki urzędnik o odbieraniu dzieci polskim rodzinom

    Niemiecki urząd do spraw dzieci i młodzieży – Jugendamt, nie bez powodu owiany jest tak fatalną sławą. Co roku dziesiątki polskich dzieci jest odbieranych rodzicom. Powody najczęściej są błahe. Wystarczy sprzeczka między rodzicami, siniaki dziecka, które mają być dowodami na przemoc jakiej maluch doświadcza w domu, lub zbyt głośny płacz w miejscu publicznym.

    Odebranie dziecka najczęściej kończy się przymusową adopcją, lub wychowywaniem przez rodziny zastępcze.

    To czysty biznes. Za jedno dziecko wychowywane w rodzinie zastępczej Jugendamt płaci 1000 euro (ponad 4 tys. zł), jeżeli jest niepełnosprawne, ta kwota może wzrosnąć do 25 tys. euro

    —po 12 latach pracy w Jugendamcie opowiada Uwe Kirchoff.

    Mężczyzna zdecydował się powiedzieć prawdę o swojej pracy i krzywdzie jakiej doświadczają polskie dzieci.

    Każdego dnia prześladowała mnie myśl, że krzywdzę polskie dzieci i rozbijam szczęśliwe rodziny. Wreszcie powiedziałem „dość!”

    —przyznał mężczyzna cytowany przez fakt24.pl.

    Uwe Kirchoff opowiedział historię pierwszego dziecka, które odebrał polskiej rodzinie.

    To był 14-letni chłopiec. Ukradł batonik ze sklepu. To wystarczyło, by uznać, że jego rodzice nie są go w stanie wychować. Nie mogę zapomnieć jego płaczu, kiedy go odbierałem

    —mówił.

    Podkreślił też, że o polskie dzieci zabiega wiele niemieckich rodzin zastępczych. Z opowieści byłego urzędnika Jugendamtu wynika, że działanie urzędu jest perfidne, zaplanowane i opiera się w dużej mierze na manipulacji. Urząd zajmuje się przede wszystkim obcokrajowcami, im najłatwiej jest odebrać dziecko, bo są w obcym kraju i często nie znają języka. Cała procedura zaczyna się od niezapowiedzianych kontroli w domach.

    Wystarczy napisać w dokumentach, że dziecko jest w domu smutne. To może być podstawą do odebrania go rodzicom. A płacz? Błagania rodziców? Urzędnika ma to nie obchodzić

    —przyznaje i zdradza jaki cel, przyświeca niemieckim urzędnikom.

    Oprócz tego, że na dzieciach można nieźle zarobić, to liczy się też ich germanizacja.

    Uwe Kirchoff podkreślił też, że po latach pracy w urzędzie miał dość, nie radził sobie z wyrzutami sumienia i zaczął pomagać rodzinom w odzyskiwaniu dzieci. Powiedział wprost, że Jugendamt to „zakłamana instytucja”.
    http://www.wykop.pl/ramka/3128981/krzywdzilem-polskie-dzieci-to-byl-czysty-biznes/

  9. apostolat said

    20 kwietnia 2016 15:10

    Szokujące fakty z nieznanego audytu w MON. Gargas: Ujawnimy, jak rozrzucano pieniądze na armię

    – Wydawane bezsensownie miliardy – o tym będzie dzisiaj mowa w dzisiejszym „Zadaniu Specjalnym” – zapowiada autorka programu Anita Gargas. – Ujawnimy szokujące fakty związane z tym, w jaki sposób rozrzucano pieniądze na polską armię. Dane, do których dotarliśmy pochodzą z nieznanego do tej pory opinii publicznej audytu – podkreślała.

    – W audycie, do którego dotarliśmy, a który nie jest znany opinii publicznej, można znaleźć wiele faktów, które świadczą o tym, w jaki sposób doprowadzono do degradacji naszej armii. Są to wydatki na stary sprzęt np. czołgi Leopard, są to wydatki na moździerze, ale bez amunicji, bezsensowne zakupy sprzętów, które nie są kompatybilne z dotychczasowymi zasobami naszej armii, ale również niekorzystne umowy zawierane przez ówczesne kierownictwo MON. Pojawiają się również informacje z pozoru drobniejsze, np. to, że w Centralnym Archiwum Wojskowym walają się porzucone bezcenne rękopisy Józefa Piłsudskiego – przybliżała Anita Gargas. – Straty sięgają miliardów złotych – podkreślała.

    ZADANIE SPECJALNE JUŻ DZIŚ O GODZ. 21.30. ZAPRASZAMY!

    http://telewizjarepublika.pl/szokujace-fakty-z-nieznanego-audytu-w-mon-gargas-ujawnimy-jak-rozrzucano-pieniadze-na-armie,32428.html

  10. Wiesia said

    „Polsko, Ojczyzno moja,
    upadnij do nóg Panu Jezusowi,
    który Ci wolność zapowiada.
    Dziękuj Mu i kochaj Go całym sercem.

    Bądź wierną Kościołowi jako Oblubienicy Chrystusowej
    a Matce Twojej,
    która cię zrodziła i wychowała.
    Stój silnie przy Kościele,
    broń Jego praw nadanych Mu od Boga

    a zwalczaj wszelkie postanowienia
    rządów schizmatyckich,
    heretyckich i żydowsko-masońskich,
    dążących do ograniczenia Jego wolności
    a nawet do Jego zagłady.

    Na łonie wolności Kościoła,
    Polsko,
    możesz być pewna swojej potęgi państwowej.”

    http://www.fronda.pl/a/spelniaja-sie-proroctwa-nt-polski-dane-sl-b-wandzie-malczewskiej,57601.html

    Domyślam się,że nie ma tu mowy o kościele,który proponuje fp.,a mowa jest o Kościele na Nauce Chrystusa Pana.

  11. :) said

    http://niezalezna.pl/79299-katolicy-bardziej-antysemiccy-niz-reszta-spoleczenstwa-skandaliczny-raport-rady-europy

    • Wiesia said

      Chyba antysyjonistyczni!,a nie antysemiccy?!,coś im się poprzewracało w głowach chyba 😀
      Ja się za nich modlę,a wy?
      Szafują bez zrozumienia słowami,
      robią ruch,aby dzwięczało.
      Ale,kiedy Pan BÓG Zrobi Ruch,
      to wszyscy struchleją!!
      (mówiąc delikatnie),
      ba!
      padną czołobitnie
      i nareszcie przestaną się wywyższać!!!
      Rada Europy jest bardziej zakłamana,niż reszta świata???!
      Coś takiego!
      A kogo to my mamy w Radzie EUropy?? 😀 hahaha!

  12. Adrian said

    Tajemnicze krwistoczerwone niebo zaniepokoiło mieszkańców Salwadoru

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/tajemnicze-krwistoczerwone-niebo-zaniepokoilo-mieszkancow-salwadoru

  13. Magdalena Anna said

    Panie Bronisławie, kochany Człowieku!
    Wczoraj oniemiałam i nie mogłam sklecić prostego zdania z wrażenia i żalu.
    Dziś chciałam się dołączyć do chóru życzeń i błogosławieństw dla Ciebie. Niech Ci błogosławi Pan, niechaj Cię strzeże! Niech ma w opiece całą Twoją rodzinę!
    Jestem tutaj od 2011 roku, najczęściej w milczeniu, lecz wiernie, prawie każdego dnia.
    Dużo widziałam, dużo pamiętam, dużo czytałam, bardzo wiele skorzystałam. Ubogaciłam się miłością i życzliwością blogowiczów, nie zgorszyłam się z powodu ludzkich słabości. Sama jestem człowiekiem i grzesznikiem, staram się nie oceniać i nie potępiać.
    Dzięki temu blogowi i ludziom tutaj komentującym poznałam wiele pięknych i skutecznych modlitw, bardziej zaufałam Panu Jezusowi. Jestem dużo spokojniejsza. Dzięki zamieszczanym tutaj świadectwom w momencie kryzysu w małżeństwie naszej córki podjęłam decyzję o odmawianiu Nowenny Pompejańskiej, choć wcześniej trudno było mi nie zasnąć w czasie jednego dziesiątka. Małżeństwo córki przetrwało dzięki Bogu! Chwała Panu!
    Potem jeszcze wiele razy odmawiałam tę Nowennę, raz nawet dwie w jednym czasie. I za każdym razem Matka Boża wyprosiła łaski!
    Mogłabym jeszcze bardzo wiele napisać, ale zdaje mi się, że lepiej będzie jak się w tym czasie pomodlę. Za nas wszystkich tutaj się gromadzących, niech nas Pan wszystkich prowadzi do Zbawienia!
    Za wszystko dziękuję, wszystkich przytulam mocno! Z Panem Bogiem kochani😊.
    Magdalena Anna

  14. Ps 69, 22: Dali mi jako pokarm truciznę, a gdy byłem spragniony, poili mnie octem.

  15. ena said

    Kazanie ks. Jacka Międlara z Katedry Białostockiej . Prawda zabolała i to bardzo .

    • Dana said

      Chemioterapia często dobija pacjenta.

      • Wiktoria said

        To prawda, są przypadki, kiedy na wczesnych stadiach można inne środki zastosować, kto nie poddał się tym zabiegom to raczej dotychczas żyją.

    • OSTOJA said

      Moja szczerze umiłowana córko, teraz nie możesz tego zrozumieć, ale wiedz, że wzbudzę w Moim Kościele człowieka, który powstanie i ogłosi Prawdę. Zrobi to w czasie, gdy żaden inny kardynał, biskup, kapłan czy jakikolwiek Mój wyświęcony sługa nie będzie miał odwagi, aby to zrobić.

      http://paruzja.info/pl/oredzia-lista/70-maj-2014/1534-10-05-2014-17-30-wzbudze-w-moim-kosciele-czlowieka-ktory-powstanie-i-oglosi-prawde

    • Wiesia said

      Orędzie nr 23 z serii Ostrzeżenie

      poniedziałek, 29 listopada 2010, godz. 12.48

      Moja córko, napisz to, aby ostrzec świat przed prześladowaniem, zadawanym Moim wybranym duszom, posłanym na świat, aby dzielić się prawdą i ratować dusze przed Moim Powtórnym Przyjściem.

      Zauważysz, że Moi wybrani wizjonerzy i prorocy są tymi, którzy zostaną bezpośrednio odrzuceni przez fałszywych proroków. Te Moje piękne dusze, wybrane dzięki ich prostemu oddaniu się, będą cierpieć w jedności ze Mną odrzucenie, jakie cierpiałem z rąk ludzkości.

      Ci, którzy cierpią we Mnie, ze Mną i z Mojego powodu, są prawdziwymi prorokami. To są dusze, które będą dręczone, wzgardzone i potępione bezpośrednio z Mojego powodu. Będą także odrzuceni przez Mój własny Kościół, ale nie przez wszystkie Moje wyświęcone sługi. Moi oddani naśladowcy, którzy podążają wiernie za Moimi naukami, też będą kuszeni, aby ich odrzucić, aż do czasu kiedy prawda powoli ich oświeci.

      Od samego początku, kiedy posyłałem proroków na świat z Mego Miłosierdzia, aby przypominać wam Moje nauki, bardzo niewielu z nich wierzono. Wielu było wzgardzonych i postrzeganych jako ci z wybujałą wyobraźnią, depresją, albo potępianych jako niosących zamęt. Większość tych proroków było onieśmielonych, kiedy doświadczali po raz pierwszy boskiej obecności. Wielu z nich wątpiło w te mistyczne przeżycia przez jakiś czas, zanim zaakceptowali ich autentyczność. Powoli odsłaniali innym to, co ich spotkało. Zajmowało im to czas, aby to wszystko przyjąć.

      Wszystkie Moje wybrane dusze po zaakceptowaniu Mojego wezwania były zniechęcane do ujawniania tych przesłań czy Moich poleceń, nawet przez Moje wyświęcone sługi: zakonnice, księży, biskupów i kardynałów. (Prorocy) czuli respekt przed nimi i w swoich sercach wiedzieli, że na pytania im zadane będzie ciężko odpowiedzieć. Wielu wezwanych nie wyjawiło orędzi, jakie otrzymywali, i przy udziale modlitwy i osobistego cierpienia wykonywali swoje obowiązki wobec Mnie.

      Innym, którzy ujawniali przesłania, tak jak byli poinstruowani przez Moją Błogosławioną Matkę czy przeze Mnie, też nie wierzono. Dopiero poprzez Boskie manifestacje, które stawały się dowodem, wierzono tym prorokom.

      Wzywam wszystkich Moich naśladowców, aby się wsłuchali w swoje serca. Popatrzcie na przesłania, szerzone przez Moich drogocennych wizjonerów i proroków. Te przesłania są wam dawane z czystej miłości, aby prowadzić was i ocalić wasze dusze. Taki jest ich cel. Jeżeli zdecydujecie, że nie są one boskiego pochodzenia, to módlcie się o prowadzenie. Jeżeli uznacie, że są, to wtedy módlcie się za Moich wizjonerów, aby byli wysłuchani.

      Teraz pozwólcie Mi powiedzieć o oznakach tego, kiedy Moi prawdziwi wizjonerzy są prześladowani. Naśladowcy kusiciela, widząc ich światło, wezmą ich na swój cel, ale używając do tego środków, których okrucieństwo zapiera dech w piersiach. Nie tylko będą ich dręczyć przez wyśmiewanie, ale posuną się daleko, aby ich zdyskredytować, z powodu Mego Imienia. Ból, jaki zadają Moim uczniom, jest niczym w porównaniu do tego, co czuję Ja.

      Moje cierpienie osiągnęło taki stan w ostatnich czasach, że na nowo przeżywam straszne męki, które przechodziłem, kiedy umierałem za wasze grzechy. Wszystkie grzechy całej ludzkości. Włączając grzechy tych, którzy dręczą Mnie i Moich wizjonerów, morderców, ludzi, którzy się publicznie Mnie zapierają i chwalą się tym, i za całe zło dzisiejszego świata.

      Proszę, słuchajcie Moich wizjonerów. Będziecie czuć w sercach, kiedy usłyszycie prawdę. Proszę, nie wpadajcie w pułapkę tych, którzy prześladowali wizjonerów Mojej Błogosławionej Matki, takich jak Św. Bernadettę czy Moje małe dzieci z Fatimy. Byli traktowani z najwyższą pogardą, zwłaszcza przez Moje wyświęcone sługi. To oni zadają Mi największy ból, bo Moje boskie objawienia są dawane ludzkości z Mojej miłości. Moje Serce cierpi bardziej, kiedy nie wierzą w nadprzyrodzony świat ani nie rozpoznają go, kiedy jest im objawiany.

      Proszę, módlcie się za Moich wizjonerów, zwłaszcza za tych, których przesłania nie mogą być odrzucone z powodu miłości i ostrzeżeń, jakie zawierają. Bo to są Moi prawdziwi wizjonerzy. Rozpoznacie ich po obrazach, pomówieniach, cierpieniach i zniewagach, jakie otrzymują z rąk Moich dzieci.

      Kiedy popatrzycie na zniewagi im zadawane i na kłamstwa, jakie są szerzone na ich temat w taki poniżający sposób, to wtedy się zapytacie: Skoro ten człowiek jest tak dotąd dręczony i nie wierzy się mu, to dlaczego cały czas trwają te zniewagi? Wtedy będziecie znać odpowiedź. Proście Ducha Św. o prowadzenie w rozróżnianiu Moich prawdziwych proroków i wizjonerów od reszty, która was chce zwieść.

      Wasz ukochany Zbawiciel

      Jezus Chrystus

    • Beza said

      Ks. Janusz Chyła dla Fronda.pl: Jest tylko jeden radykalizm chrześcijański – miłość na wzór Chrystusa!
      Portal Fronda.pl: Jak Kościół wypowiada się w sprawie „nacjonalizmu chrześcijańskiego”? Czy takie pojęcie w ogóle jest uprawnione?

      Ks. dr Janusz Chyła*:
      Nacjonalizm nie jest pojęciem jednoznacznym. Niektórzy traktują go jako synonim patriotyzmu, a inni szowinizmu. Stąd osobiście – aby uniknąć nieporozumień – wolę go nie używać. Nie przypominam sobie, aby w jakimś oficjalnym dokumencie Kościoła pojęcie „nacjonalizm chrześcijański” występowało. Tym niemniej zagadnienie dobrze rozumianego patriotyzmu jest istotną częścią społecznego nauczania Kościoła. Jest ono głęboko w chrześcijaństwie zakorzenione. Warto w tym kontekście przywołać słowa Jana Pawła II wypowiedziane 5 października 1995 r. w siedzibie ONZ: „Musimy wyjaśnić zasadnicze różnice pomiędzy niezdrową formą nacjonalizmu, który uczy pogardy dla innych narodów i kultur, a patriotyzmem, który jest właściwą miłością własnego kraju. Prawdziwy patriotyzm nigdy nie stara się dążyć do dobrobytu własnego narodu kosztem innych. Bowiem ostatecznie dotknęłoby to także jego własnego narodu, wyrządzenie krzywdy dotyka obu stron – i agresora, i ofiary. Nacjonalizm, szczególnie w swoich najskrajniejszych formach, jest więc antytezą prawdziwego patriotyzmu”. Jak widać Papież precyzyjnie używa pojęć i sam wskazuje na właściwe ich rozumienie. A co za tym idzie uczy właściwego stosunku do ziemskiej ojczyzny.

      Ks. Jacek Międlar otrzymał całkowity zakaz jakichkolwiek wystąpień publicznych. Sympatycy ONR mówią o prześladowaniu. Pod jednym z naszych artykułów pojawił się m.in taki komentarz, który nie jest odosobniony: „To Wielki Człowiek, a Wielkich Ludzi boją się ludzie mali. Nasz Patriota, posłaniec Boga, odważny głosiciel PRAWDY! Pamiętamy, jak bronił PRAWDY nasz kochany błogosławiony ksiądz Jerzy Popiełuszko. Prześladowanie rodzi świętych.” Jak powinna wyglądać nasza reakcja na tego typu opinie?

      Nie będę komentował decyzji przełożonych ks. Jacka. Osobiście go nie znam, choć od różnych osób słyszałem na jego temat wiele dobrych słów. Myślę zatem, że zastosuje się on do decyzji przełożonych, co w przyszłości zaowocuje dobrem w jego kapłańskim życiu i posłudze. Przytoczona opinia sympatyka lub sympatyczki ONR, to zapewne wołanie o prawdę w świecie, w którym panuje „dyktatura relatywizmu”. Być może w tym miejscu należy także szukać jednej z przyczyn powodzenia ONR wśród ludzi młodych. Niewątpliwie każdy człowiek i każde środowisko potrzebuje Ewangelii. Pojawia się pytanie o sposób dotarcia do tych, którzy mogą ulegać pokusie stawiania ponad nią jakichś ideologii np. lewicowo-liberalnych lub nacjonalistycznych.

      Właściwą reakcją powinna być próba dialogu. Jeśli autentycznie łączy nas Chrystus, to mamy właściwy punkt oparcia. Potrzeba, abyśmy w Kościele i społeczeństwie na nowo nauczyli się ze sobą rozmawiać. Przy ogromnej polaryzacji stanowisk, staje się to coraz trudniejsze. A tego uczył ks. Jerzy Popiełuszko.

      „Zero tolerancji dla ogarniętej nowotworem złośliwym Polski i Polaków. Zero tolerancji dla tego nowotworu. Ten nowotwór wymaga chemioterapii (…) i tą chemioterapią jest bezkompromisowy narodowo-katolicki radykalizm” – mówił ks. Międlar. Czym jest „narodowo – katolicki radykalizm”? Jak Ksiądz skomentowałby taką wypowiedź?

      Nie wiem, co autor miał na myśli. Mogę jedynie się domyślać. Życzliwie interpretując, to próba inkulturacyjnego przekazu prawdy o grzechu w wymiarze indywidualnym i społecznym oraz wezwanie do nawrócenia.

      A co do radykalizmu, to znam tylko jeden, który przystoi chrześcijaninowi. Jest to miłość na wzór Chrystusa, która zaprowadziła Go na śmierć krzyżową. Jeśli więc rozumiemy ten radykalizm jako miłość do Boga stawianą ponad wszystko, także ponad naród, a miłość do bliźniego łącznie z nieprzyjaciółmi, to wszyscy potrzebujemy takiego radykalizmu. Zbitka „narodowo-katolicki radykalizm” budzi jednak wątpliwości. Katolicki znaczy powszechny, czyli przekraczający ramy narodu.

      Not. Karolina Zaremba

      * Ks. dr Janusz Chyła
      – prezbiter diecezji pelplińskiej, dr nauk teologicznych (dogmatyk), od 2006 roku wicerektor WSD w Pelplinie, adiunkt na Wydziale Teologicznym UMK w Toruniu, autor książek: „Jezus Chrystus Jana Pawła II” i „Siedem znaków Paschy” oraz „Ewangelia na Twitterze”
      http://www.fronda.pl/a/ks-janusz-chyla-dla-frondapl-jest-tylko-jeden-radykalizm-chrzescijanski-milosc-na-wzor-chrystusa,70169.html

    • Wiesia said

      Właśnie przed tym,co powiedział ten Kapłan,zamykając jemu usta,broni się osób,które nie chcą z jakiegoś powodu przyjąć prawdy.To nie była mowa dla samej mowy.To jest obecna rzeczywistość u nas i poza granicami kraju naszego.
      Przyznam,że dziwne rozwiązanie.
      A o tym,że tak miało być powiedział również Pan Jezus do Wandy Malczewskiej i pamiętam,że także do Podlasianki oraz Anny Dąmbskiej.
      Czy czasem nie warto zastanowić się nad tym,aby nie próbować zakrywać prawdy,bo jest to nielogiczne?
      Skoro zamiata się problem pod dywan,to kto go odkłamie??Problem nie jest w tym Kapłanie,problem jest w tych,co oszukują i wciągają w kłamstwo kolejnych.
      I nie chodzi tutaj o prześladowanie ich,ale o to,aby ich w końcu powstrzymać w ich działaniach.Polska znosi godnie wszystkie zniewagi od bardzo,bardzo dawna!,a ci co te zniewagi rozsiewają, do dzisiejszego dnia robią to nadal, i widzimy to wszędzie.
      Trudna to sztuka kochać wrogów,którzy prowokując nas do granic przyzwoitości i nie potrafią nasycić swego „ja”.
      Nie ma ludzi idealnych,ale jeżeli buduje się swoją przyszłość na krzywdzie drugiego!,to nie jest to oznaka ani honoru,ani tego,że jest się dzieckiem Boga.
      Pozwól Panie Jezu,abyśmy wszyscy na ziemi poznali prawdę o sobie,aby naprawić to,co zepsuliśmy,zanim Powrócisz,aby nas Osądzić.

      • Wiesia said

        Jezu,błagam o Miłosierdzie dla tych wszystkich,którzy Ciebie odrzucają i którzy najbardziej potrzebują Twojej
        pomocy.Amen.

    • Ola said

      Co takiego złego ten ksiadz powiedział że dostał zakaz wypowiedzi? Mówił prawdę. Popieram go całym sercem.
      O to samo walczy ksiądz Baranek.
      Niech Bóg im obu błogosławi.
      Amen.

  16. pio0 said

    Kornel Morawiecki (Marszałek senior) – W Punkt 2016-04-19

  17. pio0 said

    • Wiesia said

      Krucjata Modlitwy (84)
      O oświecenie dusz elit,
      które rządzą światem

      O drogi Jezu,
      błagam Cię o oświecenie dusz elit,
      które rządzą światem.
      Ukaż im dowód
      Twojego Miłosierdzia.

      Dopomóż im otworzyć serca
      i okazać prawdziwą pokorę
      ku czci Twojej wielkiej Ofiary
      poprzez Twą śmierć na Krzyżu,
      kiedy to skonałeś za ich grzechy.

      Pomóż im rozpoznać,
      kto jest ich Prawdziwym
      Stworzycielem,
      ich Prastwórcą,
      oraz napełnij ich łaskami,
      tak aby ujrzeli Prawdę.

      Proszę, powstrzymaj
      ziszczenie się ich planów
      skrzywdzenia milionów ludzi
      za pomocą szczepionek,
      niedostatku żywności,
      przymusowej adopcji
      niewinnych dzieci
      i rozbijania rodzin.

      Uzdrów ich.
      Otocz ich Swoim Światłem
      i zabierz ich na łono Twojego Serca,
      aby wyratować ich z sideł złego.
      Amen.

    • Wiesia said

      http://paruzja.info/en/listopad-2012/566-09-11-2012-21-00-to-szczepienie-bedzie-trucizna-i-zostanie-przedstawione-w-ramach-powszechnego-planu-opieki-zdrowotnej

      • apostolat said

        (…)Demokracja zostanie zastąpiona dyktaturą, ale nie zostanie ona przedstawiona narodom jako taka. Gdy miliony zrzekną się wszystkich swoich praw w imię nowych, tolerancyjnych praw, będzie już za późno. Staniecie się więźniami.

        Główni przywódcy na świecie pracują wspólnie, aby wprowadzić swoje nowe plany. Są oni częścią elity, której celem jest zaspakajanie chciwości, zdobycie bogactwa, kontroli i władzy. Nie akceptują Władzy Boga. Nie wierzą, że Moja śmierć na Krzyżu była po to, aby ocalić ich od ognia piekielnego.

        Muszę im pokazać w jakim są błędzie. Nadszedł czas na Mnie, abym udowodnił im Moje Miłosierdzie, Moją miłość do nich.

        Proszę odmawiajcie tę Modlitwę Krucjaty (84) o oświecenie dusz elit, które rządzą światem.

        O drogi Jezu, błagam Cię, oświeć dusze elit, które rządzą światem.

        Okaż im dowód swojego Miłosierdzia. Pomóż im otworzyć swoje serca i pokazać prawdziwą pokorę na cześć Twojej wielkiej Ofiary przez śmierć na Krzyżu, gdy umarłeś za ich grzechy.

        Pomóż im dostrzec kto jest ich Prawdziwym Stwórcą kto jest ich Stworzycielem i napełnij ich łaskami, aby zobaczyli Prawdę.

        Proszę, powstrzymaj ich plany krzywdzenia milionów ludzi poprzez szczepienia, niedobór żywności, przymusowe adopcje niewinnych dzieci i podział w rodzinach, aby nie miały one miejsca.

        Uzdrów ich. Okryj ich Twoim Światłem i zabierz ich na łono Twojego Serca, aby ocalić ich od sideł złego ducha. Amen.

        Wasz Jezus

    • OSTOJA said

      Każdego dnia prześladowała mnie myśl, że krzywdzę polskie dzieci i rozbijam szczęśliwe rodziny. Wreszcie powiedziałem „dość!” – wyznaje Uwe Kirchoff (53 l.). 12 lat pracował w niemieckim urzędzie do spraw dzieci i młodzieży, czyli owianym fatalną sławą Jugendamcie. Tylko w Fakcie opowiada o bezduszności urzędników i ich sprytnych sposobach na odrywanie dzieci od rodziców.

      https://wirtualnapolonia.com/2016/04/20/niemiec-krzywdzil-polakow-teraz-za-to-przeprasza/

    • alutka said

      Wczoraj na TVP 1 o 21.20 był dobry program o Jugendamtach w Niemczech pt „Ucieczka z piekła”. Dla mnie to zalegalizowana mafia kidnaperska nie podlegająca żadnej kontroli. W majestacie „prawa” odbierają dzieci rodzicom pod byle pretekstem , za które rodzice potem muszą im co miesiąc płacić od 500 do kilku tysięcy euro. Dzieci tam są zaniedbane , brudna, głodne, wykorzystywane seksualnie. Jeśli „urząd pozwoli rodzicowi spotkać się z dzieckiem( co się rzadko zdarza), to jedynie w obecności urzędniczki i w niemieckim języku, jest zakaz przytulania i innych form okazywania miłości. Jugendamty oddają potem te dzieci rodzinom zastępczym i często słuch o nich ginie., ale jednej odważnej Polce z pomocą dobrych ludzi udało się porwać swoje dzieci i wywieźć do Polski, gdzie nasz sąd nie wydał Niemcom polskich dzieci. Sprawa jest rozwojowa bo matka zorientowała się , że ich córeczki były wykorzystywane seksualnie.
      Teraz podajecie ,że w UK analogiczna sytuacja, widocznie to taka ideologiczna tendencja ogólnoświatowa , bo i u nas w Polsce ten proceder za PO-PSL przybrał na sile. Jest na to przyzwolenie rządów, , międzynarodowych instytucji i rodzice czują się bezradni, często popełniają samobójstwo.😦:(

      • krystynka said

        W Polsce tez nie jest lepiej czytałam ,,opinie,, z ośrodków diagnostyczno-konsultacyjnych z różnych miast, które sa podstawa dalszych działan w Sądach Rodzinnych. Jak to mozliwe jest, że osoba, która ma lat np.30, po rozmowach trwajacych ok 2 godziny ma wystawiona OPINIĘ, przeciez to jest jakas paranoja , bo jak mozna cos o czlowieku napisac po jednej rozmowie ? Absurd goni absurd, a cała machina sadowa , szczególnie w tych wydziałach jest oparta na takich żałosnych pseudo opiniach, jest to po prostu zaszczucie rodzin, nie chce nawet pisac co dzieje sie w psychice młodych, wrazliwych ludzi. Bardzo często takich rodzin juz nie mozna później odbudowac, ze wzgledu na nieodwracalne zniszczenia w ich wewnętrznej strukturze. Znam historie dzieci, które były przesłuchiwane przez pracowników z takich placówek, pytania żenujące, upokarzające, brutalnie wchodzace nawet w intymna sfere rodziców, ale dochodza jeszcze niemiłe przesłuchania w sadach, przez kuratorów, często Policje,mopsy, szkoła, urzednicy, nierzadko prokuratura itd…. Cała ta machina na pewno w wielu przypadkach przyczynia sie do nieodwracalnych zniszczen w rodzinach, bo one sa później po prostu napietnowane, a o tragicznych losach dzieci z takich domów często później dowiadujemy sie z mediów.

        • krystynka said

          wiem,że wątek jest inny ale chcialabym wstawic piekna piosenke z Medjugorje, która kiedys słyszałam, daje radośc i pokrzepienie, czyz nie ?

          pamietajcie radość prawdziwa pochodzi od Boga, człowiek nigdy nie da nam pięknego pokoju ducha !!!

  18. pio0 said

    Szukam Cię Panie o wschodzie

  19. pio0 said

    Z Humoru Ojców Pustyni

    1.
    Starca zapytano kiedyś: „Dlaczego, abba, kiedy twój towarzysz w celi śpiewa psalmy, ty zawsze jesteś przy oknie?”. Odpowiedział:
    – Nie chcę, by myślano, że go torturuję…

    2.
    Gdy pewien mnich opłakiwał swój grzech zmysłowości, usłyszał głos mówiący doń: „Zdarzyło ci się to, bo myślałeś, że krowa może pilnować trawy pastwiska…”

    3.
    Kilku ojców opowiadało pewnemu starcowi, że jeden z nich zapuścił się zbytnio na południe pustyni Sketis i został tam zjedzony przez plemię kanibali. Starzec, chcąc pocieszyć ich, zastanawiał się:
    – Jeśli już nic innego nie można powiedzieć, to przynajmniej to, że dzięki niemu te biedne dzikusy po raz pierwszy zakosztowały smaku naszej religii.

    • apostolat said

      Z mądrości ojców pustyni

      Powiedział abba Antoni: Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni, i jeśli kogoś zobaczą przy zdrowych zmysłach, to powstaną przeciw niemu, mówiąc: „Jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny”.

  20. Mariusz said

    21 kwietnia 2016 r., Czwartek

    Pierwsze czytanie:
    Dz 13, 13-25 Paweł naucza w Antiochii Pizydyjskiej
    Psalm responsoryjny:
    Ps 89 (88), 2-3. 21-22. 25 i 27 (R.: por. 2a)
    Śpiew przed Ewangelią:
    J 3,15
    Ewangelia:
    J 13,16-20 Kto przyjmuje tego, którego Ja poślę, Mnie przyjmuje

    PIERWSZE CZYTANIE

    Dz 13, 13-25 Paweł naucza w Antiochii Pizydyjskiej

    Czytanie z Dziejów Apostolskich

    Odpłynąwszy z Pafos, Paweł i jego towarzysze przybyli do Perge w Pamfilii, a Jan wrócił do Jerozolimy, odłączywszy się od nich.
    Oni zaś przeszli przez Perge, dotarli do Antiochii Pizydyjskiej, weszli w dzień sobotni do synagogi i usiedli. Po odczytaniu Prawa i Proroków przełożeni synagogi posłali do nich i powiedzieli: «Przemówcie, bracia, jeżeli macie jakieś słowo zachęty dla ludu».
    Wstał więc Paweł i skinąwszy ręką, przemówił:
    «Słuchajcie, Izraelici i wy, którzy boicie się Boga! Bóg tego ludu izraelskiego wybrał ojców naszych i wywyższył lud na obczyźnie w ziemi egipskiej i wyprowadził go z niej mocnym ramieniem. Mniej więcej przez czterdzieści lat znosił cierpliwie ich obyczaje na pustyni. I wytępiwszy siedem szczepów w ziemi Kanaan oddał im ziemię ich w dziedzictwo, mniej więcej po czterystu pięćdziesięciu latach. I potem dał im sędziów aż do proroka Samuela.
    Później poprosili o króla, i dał im Bóg na lat czterdzieści Saula, syna Kisza z pokolenia Beniamina. Gdy zaś jego odrzucił, powołał Dawida na ich króla, o którym też dał świadectwo w słowach: „Znalazłem Dawida, syna Jessego, człowieka po mojej myśli, który we wszystkim wypełni moją wolę”.
    Z jego to potomstwa, stosownie do obietnicy, wyprowadził Bóg Izraelowi Zbawiciela Jezusa. Przed Jego przyjściem Jan głosił chrzest nawrócenia całemu ludowi izraelskiemu. A pod koniec swojej działalności Jan mówił: „Ja nie jestem tym, za kogo mnie uważacie. Po mnie przyjdzie Ten, któremu nie jestem godny rozwiązać sandałów na nogach”».

    Oto Słowo Boże.

    PSALM RESPONSORYJNY:

    Ps 89 (88), 2-3. 21-22. 25 i 27 (R.: por. 2a)

    Na wieki będę sławił łaski Pana.
    lub Alleluja.

    Na wieki będę śpiewał o łasce Pana, *
    moimi ustami będę głosił Twą wierność †
    przez wszystkie pokolenia.
    Albowiem powiedziałeś: «Na wieki ugruntowana jest łaska», *
    utrwaliłeś swą wierność w niebiosach.

    Na wieki będę sławił łaski Pana.
    lub Alleluja.

    «Znalazłem Dawida, mojego sługę, *
    namaściłem go moim świętym olejem,
    by ręka moja zawsze przy nim była *
    i umacniało go moje ramię.

    Na wieki będę sławił łaski Pana.
    lub Alleluja.

    Z nim moja wierność i łaska, *
    a w moim imieniu jego moc wywyższona.
    On będzie wołał do Mnie: „Ty jesteś moim Ojcem, *
    moim Bogiem, opoką mego zbawienia”».

    Na wieki będę sławił łaski Pana.
    lub Alleluja.

    ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ

    J 3,15

    Alleluja, Alleluja, Alleluja

    Trzeba by wywyższono Syna Człowieczego,
    aby każdy, kto w Niego wierzy, miał życie wieczne.

    Alleluja, Alleluja, Alleluja

    EWANGELIA

    J 13,16-20 Kto przyjmuje tego, którego Ja poślę, Mnie przyjmuje

    Słowa Ewangelii według świętego Jana

    Kiedy Jezus umył uczniom nogi, powiedział im:
    «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Sługa nie jest większy od swego pana ani wysłannik od tego, który go posłał. Wiedząc to będziecie błogosławieni, gdy według tego będziecie postępować.
    Nie mówię o was wszystkich. Ja wiem, których wybrałem; lecz /potrzeba/, aby się wypełniło Pismo: Kto ze Mną spożywa chleb, ten podniósł na Mnie swoją piętę. Już teraz, zanim się to stanie, mówię wam, abyście, gdy się stanie, uwierzyli, że Ja jestem.
    Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto przyjmuje tego, którego Ja poślę, Mnie przyjmuje. A kto Mnie przyjmuje, przyjmuje Tego, który Mnie posłał».

    Oto słowo Pańskie.

    • Krystyna said

      Amen. Mariuszku, Bog zaplac za modlitwe wczoraj i w pozostale dni. Serdecznie dziekuje i pozdrawiam Cie.

      • Mariusz said

        Krysiu drobiazg, Regina Ceali masz modlitwę załatwioną. Mam natomiast prośbę 27.04 pomódl się za mnie w specjalnej intencji.

    • Bit said

      Gdy Pan przemawia słowem przez posłanego przez siebie człowieka, najpierw jakby niepostrzeżenie owo słowo zajmuje ostatni rząd w duszy człowieka, aby nie być odebranym jako intruz, który się narzuca swoją obecnością. Czeka cierpliwie, aż sam poślesz z zachętą swoją uwagę na to czego nie potrafisz znużony odnaleźć. I gdy owo słowo zaczyna przemawiać i pada na grunt uważny i słuchający, to zaczyna ono przypominać i zdejmować zasłonę z oczu słuchacza. Serce zaczyna pałać w obliczu pojawiającej się żywej prawdy. Jednak często owo żywe słuchanie przeradza się w obyczaj słuchania lecz Pan jeszcze cierpliwie znosi twoje powolne szemranie. Aby słowo ostatecznie dotarło do celu swej podróży musi umrzeć na pustyni serca wszystko, to co je obciąża. Osiągnąwszy swój cel, nie wchodzi jednak jeszcze do komnaty duszy, gdzie mogłoby być kontemplowane. Ty bowiem jeszcze zwracasz uwagę na królewski blichtr słowa, obwołujesz je królem wg własnego upodobania lecz już nie zwracasz uwagi na to, co ono mówi. Bóg musi ci wskazać gdzie leży królewskość słowa i jego mądrość. A zaczyna się to ukazywać w bojaźni Pańskiej, która jest początkiem mądrości. Gdy bojaźń zrodzi mądrość a mądrość owoc obietnicy w słowie zawartej ukazuje się oczom słuchacza królewski ród jego pochodzenia. Myślałeś na początku bowiem, że to człowiek do ciebie przemawia. Potem jednak odkryłeś, że w nim było ukryte słowo Pana. Otrzymałeś błogosławieństwo bo zrozumiałeś, że sługa nie jest większy od swego pana ani wysłannik od tego, który go posłał. Zrozumiałeś, że sługa ani wysłannik nie może przekazać ci nic więcej nad to co Pan mu kazał przekazać. Zrozumiałeś, że to Pan wybrał tego przez którego zechciał mówić i nie ty decydujesz kogo nakazane jest ci słuchać. Uważaj jednak, bo przez pychę możesz wzgardzić nie tyle słowem posłańca, ale tym, który go posłał. Ten bowiem, który posyła sługę ogranicza treść słowa do możliwości posłańca, abyś nie wpadł w zarozumiałość, że to sam Pan osobiście do ciebie mówi.

  21. krystynka said

    Słynny Rockefeller to dziadek na wózku a jeszcze chce rządzic albo rządzi swiatem, …tylko tak mu sie wydaje, bo swiat nie jest jego.

    Osoba rozżalona wykrzykuje do Sorosa, że nie zgadza sie z jego działaniem.

    • krystynka said

      drugi filmik jeszcze bardziej dokładny, poczytajcie włączając napisy i tłumacząc na jezyk polski

  22. Beza said

    Módlmy się o pokój w Polsce i na świecie !!!!!!

    Krucjata Modlitwy (27) Modlitwa o pokój na świecie

    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat! Amen

    Krucjata Modlitwy (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny

    O Mój Słodki Jezu,
    ukróć wojny,
    które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują
    wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych,
    których dotknęło
    spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,
    których życie
    zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich,
    drogi Jezu –
    tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci –
    i obdarz nas Łaską,
    aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane
    w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię,
    zatrzymaj szerzenie się wojny
    i doprowadź dusze
    do Najświętszej Ostoi
    Twojego Serca.
    Amen
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    INTENCJA :” ZA NASZE POLSKIE DUCHOWIEŃSTWO”
    Modlitwa Krucjaty (70) Modlitwa za duchowieństwo, aby pozostało silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu

    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać
    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.
    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu Świętemu Słowu.
    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.
    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą
    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.
    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni
    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.
    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.
    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.
    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją
    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.
    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.
    Amen.

    MODLITWA ZA KOŚCIÓŁ I KAPŁANÓW:
    Z Dzienniczka Św. Siostry Faustyny

    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie. Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, – bo Ty wszystko możesz (1052).

    Modlitwa Różańcowa za Pana Prezydenta i Rząd wg własnych możliwości. Chociaż 3 x Zdrowaś Maryjo!!

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI

    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen

  23. Wiesia said

    KM-55
    O mój Drogi Jezu,
    Proszę otwórz serca
    Wszystkich Bożych dzieci
    Dla Daru Twojego Miłosierdzia.

    Pomóż im przyjąć Twoje Boskie Miłosierdzie
    Z miłością i wdzięcznością.
    Pozwól, by stały się pokorne przed Tobą
    I poprosiły o przebaczenie za swoje grzechy,
    Tak żeby mogły stać się częścią
    Twojego Chwalebnego Królestwa.
    Amen

    Nigdy nie zapominajcie o znaczeniu codziennej modlitwy Moją Koronką do Bożego Miłosierdzia dla ratowania dusz.

    Idźcie w pokoju i miłości.

    Wasz ukochany Jezus

  24. Rysiek said

    Drogi Adminie dziękuję za umożliwienie mi być obecnym tu kiedyś, wyrażać swoje poglądy, dzielić się swoimi przeżyciami. Bardzo przepraszam Ciebie i innych których moje wpisy obrażały. Proszę wybaczcie mi. Miałem swoje zdanie. Dziś jest bardzo trudno odróżnić co jest prawdą ewangeliczną od prawdy życia codziennego. Cały czas z tym się zmagam. Zyczę Ci Adminie błogosławienstwa Bożego i trwaj w dobrym. Zaś wszystkim forumowiczom nadzieji i opieki aniołów stróżow. Z Bogiem. Rysiek.

  25. pio0 said

    †Zamiast Anioł Pański – Antyfonę odmawia się od Wielkiej Soboty do Świętej Trójcy wyłącznie.
    Antyfonę odmawia się zawsze na stojąco.

    ———————— Regina Caeli laetare – Królowo nieba wesel się ————————

    Królowo nieba, wesel się, alleluja,
    Bo Ten, któregoś nosiła, alleluja,
    Zmartwychwstał jak powiedział, alleluja,
    Módl się za nami do Boga, alleluja.

    V. Raduj się i wesel, Panno Maryjo, alleluja
    R. Bo zmartwychwstał Pan prawdziwie, alleluja.

    Módlmy się.
    Boże, któryś przez zmartwychwstanie Syna swojego, Pana naszego Jezusa Chrystusa świat uweselić raczył, daj nam, prosimy, abyśmy przez Jego Rodzicielkę Pannę Maryję dostąpili radości życia wiecznego. Przez tegoż Chrystusa Pana naszego.
    R. Amen.
    ——————–
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    3x Wieczne odpoczywanie raz zmarłym dać Panie…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
