Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Jezus Król Wszystkich Narodów

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Kwiecień 2016

Jest to jeden z ostatnich  wpisów na blogu Dziecko Królowej Pokoju. Chciałem dociągnąć do czasu aż powstaną Medaliki. Akcentem kończącym działalność tego bloga jest chęć zaopatrzenia Was w bardzo ważny medalik który według słów Jezusa ma być ochroną przed nawałnicami i wszystkim formami Jego Sprawiedliwości. Medalik dla naszej ochrony na czasy ostateczne które właśnie nadeszły. Medalik jest po raz pierwszy wyprodukowany w Polsce z treścią w języku polskim a wykonany został ze srebra. Po nabyciu medalika należy go poświęcić i codziennie zwracać się do Jezusa z takimi słowami: „O Jezu, Królu Wszystkich Narodów, niech Twoje panowanie będzie uznane na ziemi!” 

Historia medalika to pragnienie Jezusa Króla Wszystkich Narodów który objawiając się pewnej wizjonerce  powiedział:  Chcę, aby moje panowanie zostało uznawane na całej ziemi. Pokazał jej  swój obraz Jezusa Króla Wszystkich Narodów, oraz polecił wybicie medalika, który ma nam  pomóc uznać Jego panowanie. Na jednej stronie jest obraz Jezusa Króla Wszystkich Narodów. Obraz Jezusa przedstawia Go jako Króla Wszystkich Narodów, z koroną na głowie i trzymającego berło Miłosierdzia w Jego prawicy. Powyżej berła widać trzy koncentryczne pierścienie przypominające atom, które symbolizują jedność z Bogiem, z Jego Kościołem, w narodach z Nim.  Promienie światła świecą z ran, które symbolizują Jego miłosierdzie. Krew płynie z Jego przebitego Serca na wszystkie narody, i symbolizuje Jego miłość. Jego wzrok pada na ziemię bezpośrednio pod i przed Nim. Wokół jest  napis „O Jezu, Królu Wszystkich Narodów, niech Twoje panowanie będzie uznane na ziemi!” , a na drugiej stronie obraz  św Michała Archanioła.

Następnie Jezus powiedział:

 „Moja córko, to jest Moja wola i pragnienie, aby  wybito medalik według podobieństwa jakie wam ukazałem. Obiecuję wszystkim wielkie łaski ostatecznej wytrwałości  każdej duszy, która będzie go nosiła i odmawiała tą modlitwę z medalika. To jest moja ochrona przed nawałnicami i wszystkimi formami Mojej Sprawiedliwości.  Szczególnie dotyczy to prawdziwego zagrożenia pochodzącego z klęsk żywiołowych. Chcę rządzić we wszystkich sercach!  Mój tron na tej ziemi pozostaje w sercach wszystkich ludzi. Najbardziej szczególne panowanie moje jest  w Najświętszej Eucharystii, w miłości serca,  w tych którzy wierzą we Mnie, którzy mówią o mnie, a powiem ci, moja córko, że nie nie jestem obecny w sercach wszystkich ludzi. Aby umożliwić Moim dzieciom, którzy są słabi, by łatwiej im było przyjść do Mnie, daję im  Obraz, zdjęcie  siebie, w takiej  formie. Obraz siebie jako ‚Jezusa, Króla Wszystkich Narodów, który jest darem Miłości z Mojego Serca, aby moje dzieci,  pamiętały  o mnie, i aby pomóc im by miały mnie blisko w ich sercach. Ten obraz ma być znakiem, że rządzę niebem i ziemią, i Moje Królestwo, Moje panowanie, jest pod Moją ręką.  Daję ten obraz ludzkości jako źródło łaski i pokoju … ten obraz, moje dziecko, musi stać się znany. Moja córko, te dusze, które czczą ten obraz otrzymają błogosławieństwo mojego pokoju. Moje dzieci, przychodźcie przed Mój obraz i módlcie się za wasze kraje. Módlcie się za ludzi z tych krajów. Módlcie się za wasze rodziny. Módlcie się, a Moje Miłosierdzie, a ja będę łaskawie przyznawał się do tych ludów i narodów, które uznają Mnie jako Prawdziwego Króla. Jestem waszym pewnym schronieniem w tych czasach najbardziej złych i naprawdę niebezpiecznych.

Jezus chce by obraz ten pielgrzymował do ludzi na całym świecie. By został pokazany  przed milionami ludzi do czci. W październiku 1992 roku, obraz ten brał udział w wielkiej procesji w Lourdes, we Francji i w  Fatimie w Portugalii w ramach Światowej pielgrzymki Pokoju. Uczestniczyło w tej procesji tysiące pielgrzymów, sześciu biskupów i sześćdziesięciu księży.W grudniu 1992 r., obraz pielgrzymował do Filipin gdzie około 2 mln  Filipińczyków brało udział we Mszy w Lunetta Park w Manili. W styczniu 1994 r. Obraz brał udział w  międzynarodowej procesji pokutnej na rzecz pokoju z Medziugorja do Mostaru w rozdartej wojną Bośni i Hercegowinie.  W następnych latach obraz  podróżował po Irlandii, Kanadzie, Izraelu, Egipcie, Afryce, Japonii, Chorwacji, Chinach, Meksyku i Indiach, Ameryce. Po procesji na Filipinach Jezus był bardzo zadowolony i w orędziu do widzącej tak powiedział: Moje dzieci na Filipinach przyjęli mnie  z taką miłością i oddaniem, udzielę im ciągłości Wiary w twardych i ciemnych czasach schizmy i apostazji, która nadejdzie. Tak długo, jak uznają moje prawdziwe  panowanie, i moja Matka Boska jest Pośredniczką, będą otrzymywać  światło prawdziwej wiary, i obiecuję im pasterzy według mego serca, i nie opuszczę ich.

Jezus uczynił zarzut do tych co nie chcą przyjść przed Jego obraz i powiedział: „Moja córko, napisz Moje Słowa dla Moich dzieci na całym świecie. Zapraszam dzieci! Przyjdźcie do Mojego Miłosierdzia! Zapraszam dzieci! Przyjdźcie przed mój Obraz ‚Jezusa Króla Wszystkich Narodów’! Przyjdźcie i otrzymajcie Miłosierny Balsam Mojej Miłości, abyście byli uzdrowieni z waszych duchowych dolegliwości, swoich bolączek, ze swoich dolegliwości psychicznych i fizycznych. Och Moje dzieci, kocham was!

Na początku 1990 roku, ksiądz który jest opiekunem duchownym wizjonerki otrzymał stygmaty. Wiele uzdrowień miało miejsce podczas modlitw za ludzi, a zdjęcia, które błogosławił, płakały łzami. Doprowadziło to do wielkiego rozprzestrzenienia się nabożeństwa, a  wiara, nadzieja i miłość u ludzi wzrosła. Modlitwa przed tym obrazem przyniosła wiele niesamowitych nawróceń i uzdrowień.

Tak wygląda nasz Medalik.

medal

Aby go nabyć należy:

– napisać maila z prośbą o podanie numeru konta bankowego na adres nkallegro@gmail.com
-Wpłacić na konto bankowe 65 zł lub jeśli więcej medalików to wielokrotność kwoty 60 zł plus 5 zł wysyłka polecona.

-w banku w rubryce za co wpisujemy adres do wysyłki tj. imię i nazwisko, kod pocztowy, miasto, ulica numer domu i nr. telefonu oraz ilość medalików ( bo ktoś może płacić za 3 szt)

Medaliki do mnie przyjdą pod koniec tygodnia. Ja będę wysyłał do Was w przyszłym tygodniu. Wszystkie wysyłki będą listami poleconymi gdyż jest to medalik ze srebra. Tym razem każdy kto wpłaci otrzyma medalik bo gdyby zabrakło to domówię. Jedynie być może trzeba będzie dłużej poczekać. Obecnie przyjdzie do mnie 100 medalików.

====================

Zakończenie

Pożegnanie z blogiem Dziecka Królowej Pokoju zbiega się w czasie z ważnymi wydarzeniami dla mnie. To dziś zostanie ogłoszony wyrok (prokuratura żąda 4,5 roku bezwzględnego więzienia i naprawienie szkody) wobec waginosceptyka który okradł mnie na wiele tysięcy złotych. To dziś obchodzę rocznice urodzin, to dziś liczba wejść na blog przekroczy 23 mln wejść. Ale to również obecnie czuję się słaby na zdrowiu, na co duży wpływ miało ponad 3 letni okres rozpraw sądowych w których zapadło łącznie 9 wyroków. Wszystkie te przykre zdarzenia nastąpiły zaraz po brutalnym ataku byłych czytelników bloga mieniących się katolikami którzy domagając się aby wyszło na wierzch ich prawda w efekcie założyli bloga aby siłą starać się tego dokonać. Dziś w tym ważnym dniu dla mnie kończącym procesy sądowe okazuje się że powstaje kolejne środowisko blogowe katolików modlące się o to aby wszyscy komentujący tu na blogu Dziecka Królowej Pokoju przeszli na tego kolejnego bloga. Ja budując tego bloga nie robiłem tego na plecach innych, wszystko powstało uczciwie własną pracą. Znów podobnie jak poprzednio ludzie z lubelskiego. Teraz mam być uderzany z dwóch stron. Dlatego ja się poddaję, kończę prowadzenie bloga Dziecka Królowej Pokoju ostatecznie. Nie chcę aby pojawiły się kolejne problemy w moim życiu gdyż jestem przekonany iż nie przeżyłbym ich. W ekspresowym tempie zostało zniszczone moje zdrowie przez te 3,5 roku wielkich problemów. Z przykrością muszę stwierdzić że połowa piszących i komentujących na moim blogu to ludzie którym daleko do uczniów Chrystusa, to ludzie Fałszywi, popierających nieuczciwość. Ja boję się ludzi fałszywych. Będę pamiętał o wszystkich z którymi udało się zrobić wiele. Przypomnę choćby około 14 akcji pomocowych czy to świątecznych, czy to zapobieżenie eksmisji z mieszkania gdzie podczas jednej akcji udawało się pomóc kwotą w wysokości 15 tys zł.  Przypomnę o setkach Nowenn, tysiącach godzin modlitw, wielu godzin spędzanych na czacie. Przypomnę cudowne 3 pielgrzymki do Medjugorje które dały najwięcej radości memu sercu gdyż wokół tych organizacji pojawiały się cudowni ludzie Anioły. Ludzie wielkiego serca pragnący zachować anonimowość.  W czasie tych ponad 6 lat trwania bloga opublikowano 3500 wpisów z czego wiele treści mogło zostać przedstawione w języku polskim po raz pierwszy, a wszystko to za sprawą oddanych blogowi Bożenie, Magdzie, Julianowi, Krzysztofowi i innym. Bożenko, Magdo dziękuje wam serdecznie. Dziękuję najbardziej wytrwałym, zamieszczającym Słowo Boże Mariuszowi, Pio0, Leszkowi, dziękuję Krystynie i Tomaszowi oraz innym których jest  wielu. Nie smućcie się, mam całkiem nowy pomysł, może się uda. chce postawić na serwerze we Francji własny prywatny czat. Jeśli się uda  wyprodukowanie tego czatu to w wąskim gronie będziemy mogli sobie porozmawiać nawet codziennie prawie tak jak na żywo. Jest też wielu którzy prawie codziennie chcieli tutaj zaistnieć, o których wielu z was nie wie jak podli to byli ludzie, a nie wie przez fakt że wiele komentarzy nie przepuszczałem.  Przykładem niech będzie osoba o nicku Gossja. Znajdziecie bo są do dziś komentarze pokazujące obraz osoby bardzo modlącej się, ale było setki komentarzy porażających. Tu lista nicków jest długa, nicków pod którymi kryły się osoby udające kogoś innego. Przerażający jest obraz wielu osób mieniących się katolikami, gotowych w każdej chwili na zdradę, na kłamstwo, przekręt. Co to będzie gdy przyjdzie nam z takimi osobami przeżywać prawdziwą wojnę ?  To grono proszę o nawrócenie, prawdziwe nawrócenie póki jest czas. Dla nich powtarzam umieszczaną już kiedyś na blogu małą katechezę co to znaczy nawrócić się i życzę im wszystkim by umiały zrozumieć te słowa.

Królowa Pokoju która wzywa nas aby zamienić swoje serca z kamienia na serca z ciała. Zamienić serca z kamienia na serca z ciała to inaczej nawrócić się. Nawrócić się to słowo które często słyszymy. Ma ono dwojakie znaczenie. Można od czegoś odwrócić się, albo do czegoś wrócić. To jest nawrócenie. Na przykład najpierw muszę zostawić tą pierwszą część, tzn. odwrócić się od grzechu, od złego stosunku do innych ludzi, od złego odnoszenia się także do siebie, a potem wrócić do Boga. Jest to proces nieustanny, i niestety wielu chrześcijan w tym momencie jest w punkcie zero. Wielu chrześcijan mówi o sobie, jestem dobrym chrześcijaninem  nikogo nie zabiłem, nie podpaliłem, nikomu nie uczyniłem nic złego. Jeżeli ktoś może w ten sposób powiedzieć, to chwała Bogu. Ale nie czynić zła to tylko połowa nawrócenia. Drugą częścią nawrócenia jest czynienie dobra. Przecież na Sądzie ostatecznym Jezus nie zapyta nas czy ukradłeś, ale będzie pytał czy czyniłeś dobro. Ja powiem nikomu nic nie ukradłem, a On spyta a co zrobiłeś z tym co miałeś? Powiem nigdy nikomu nie powiedziałem nic złego. Ale czy powiedziałem komuś coś dobrego? Np. w rodzinie Matka przygotowuje śniadanie. Wszyscy domownicy przychodzą i nikt nic nie mówi. To mama pyta co jest? Dlaczego nie powiedzieliście przynajmniej dzień dobry? A wszyscy mogliby powiedzieć , przecież nic złego ci nie powiedzieliśmy. Mama była by zadowolona i mogła by stwierdzić chwała Bogu jestem szczęśliwa, że nic przykrego mi nie powiedzieliście, ale gdzie jest dzień dobry, czy dobrze spałaś. Podsumowując nawrócenie jest pozostawieniem grzechu i wzrastaniem w dobru. Wielu chrześcijan może i próbowało pozostawić grzech, ale nie wzrastali w dobru. Wobec tego zatrzymali się , a to nie jest nawrócenie, nie jest nawrócony ten który mówi – ja nie zabijam. Nawróconym jest ten który wie , jak nawet najmniejsze swoje dobro dzielić z innymi, jeśli oni tego potrzebują. Ten który wie jak poświęcić czas innym, jak ofiarować dla nich swoje życie, na końcu swojej drogi ten który jest nawrócony będzie tak jak święty Franciszek płakać i mówić – muszę się nawrócić. A ci którzy nie są nawróceni powiedzą jestem dobrym chrześcijaninem , nikogo nie zabiłem . Popatrzcie co się dzieje w krajach chrześcijańskich, rozwody, narkotyki, aborcja, niemoralność , wszystko. Wygląda na to że nie ma ani krajów chrześcijańskich ani  chrześcijańskich ideałów, nie ma tego. W tym momencie musimy nawrócić się , wrócić do Boga, walczyć ze złem i wzrastać ku dobru.

Wszystkie komentarze ukazują się po zatwierdzeniu przez admina.

Odpowiedzi: 202 to “Jezus Król Wszystkich Narodów”

  1. Dawid said

    Szkoda blog był ok ale w sumie nadchodzą czasy mroczne i to może dobre jest z twojej strony

    • Aneta 1 said

      Adminie, zostań z nami a my będziemy z Tobą w trudnych chwilach. Potrzebujemy Cię ! Wszędzie rozłamy i kłamstwa – tutaj chociaż było z kim rozmawiać, modlić się, wspólnie zdobywać wiedzę i utwierdzać wiarę. A kłótnie w rodzinie – to takie ludzkie – mnie one rozczulają🙂

    • szach42 said

      Wszystko ma swój kres.
      Pamiętajcie, że wszystkich Was admin zawierzył Niepokalanemu Sercu Maryi przed cudownym Jasnogórskim Wizerunkiem naszej Królowej Polski. Mamy więc obowiązek wieść takie życie, jakie przystoi dzieciom takiej Matki. Admin zawsze o czytelnikach bloga pamiętał na każdej swej pielgrzymce. Teraz czas ,by to co zasiane przynosiło owoce. Nie zawiedźcie pokładanych w was nadziei. Jeszcze tyle przed nami do zdobycia. Cały świat mamy zdobyć dla Chrystusa ! Przez Maryję! Wymodliliśmy wygrane przez p. Dudę i przez PiS wybory w Polsce. Trzeba jeszcze kontynuować modlitwy o Intronizację Pana Jezusa na Króla Polski. Uda się, to pewne. Od pierwszej chwili, gdy z misją Rozalii się zetknęłam, miałam przekonanie o jej prawdziwości i doniosłości dla nas i dla świata całego. Zero wątpliwości.

      Wszystkim, którzy nie zrozumieli wyjaśniam-skończyły się sprawy sądowe . Wszystkie pomyślnie dla admina. Prawda zwyciężyła. I to jest również cud Nowenny Pompejańskiej, którą w tej sprawie odprawiłam. Nie czuję złości ni żalu ani nie chodziło o zemstę na złodziejach. Modliłam się za nich o miłosierdzie, bo nie wiedzą co czynią. Jednak zło trzeba karać. Również dla dobra sprawców. To bardzo dużo zdrowia kosztuje jak i pieniędzy, żeby dojść sprawiedliwości. Trzeba jednak chronić ludzi przed złodziejami. Bo to nie jest tak, że złodziej okrada raz w życiu. Zwłaszcza, gdy raz mu ujdzie to płazem, robi to bezczelniej i na większą skalę. Gdyby wcześniej pokrzywdzeni przez tych ludzi, podjęli trud ukarania sprawców (a były to duuużo mniejszej wagi czyny) być może admina by ta krzywda nie spotkała. Wygrać sprawę, nie oznacza odzyskać ukradzione, ale to chyba wszyscy znacie z życia. Nie będę Wam tłumaczyć. Ważne, że złodziejom się nie udało ujść bezkarnie ani wymusić kłamstwami pieniędzy od admina. Jeden ma trafić do więzienia. Ale to pierwsza instancja ,więc nie wiadomo, jaki dalszy scenariusz napisze życie. Wszystkim, którzy wspierali admina modlitwą- dziękuję. Błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości.
      Nie znam nikogo, kto by tak trafne diagnozy polityczne stawiał jak admin. Choć czasem w drobiazgach się różniliśmy, to nigdy co do spraw zasadniczych Kto pragnie Prawdy, dostrzeże ją dzięki łasce Ducha św oświecającego rozum. Zawsze trzeba szukać prawdy tak o świecie jak i o sobie samym.
      Na tym blogu spotkałam wielu ludzi dobrej woli. Ale też takich, którzy chcieli uchodzić w naszych oczach za wyjątkowych , lepszych od nas, posługując się kłamstwami . Jednak zdradzali się nieświadomie ,gdyż z wpisów można wyczytać więcej, niż mówią poszczególne słowa. Kiedy klawiatura mnie „swędziała”, odmawiałam za nich Zdrowaśkę- nie więcej🙂 i najczęściej kasowałam swój koment przed wysłaniem. To uczy pokory ,więc korzyść obopólna.
      Chyba wszyscy przyzwyczailiśmy się do bloga, na którym było wszystko co ważne i na którym mogliśmy się dzielić tym, co sami za takie uznaliśmy. Teraz jednak nadszedł czas na czyny a nie na słowa. Cokolwiek się stanie, będzie z Bożej Woli . My mamy zrobić wszystko co w naszej mocy dla zwycięstwa Prawdy i Dobra , ale cokolwiek się stanie, mamy Bogu za to dziękować ufając, że nasz najlepszy Ojciec chce zawsze naszego dobra. A nasze dobro, to nasze zbawienie. Wszystko inne, to tylko środki do tego celu. Nasze drogi życiowe biegły również przez blog Dzieckonmp. wordpress.com. i nic tego nie wymaże z naszej pamięci. Ślad zostanie już na zawsze. Ufam, że nikt tu nie został zgorszony a wszyscy zyskali . Kto inny siał niż zbierać będzie. Liczy się jakość plonu. Admin musi czuć gorycz rozczarowania, żeby mieć nagrodę w Niebie a nie na tej ziemi. Na pewno się spotkamy, choć może się nie rozpoznamy. Ważne, byśmy stanowili jedno. Jeden Pan -Jezus Chrystus, jedna wiara, jeden Kościół, jeden cel-zbawienie.
      Wszystkim dziękuję za spotkanie na blogu.
      Zostańcie z Bogiem.
      Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus na wieki wieków. Amen.

  2. Wiesia said

    Dla Was wszystkich,którzy macie dzisiaj swoje ŚWIĘTO,oprócz modlitwy:

    • Wiesia said

      Gdyby nie budda i jeszcze cosik,co tam niestety jest,było by całkiem całkiem.Ale jak to na ziemi zazwyczaj bywa,tam gdzie jest piękno,tam czai się również zło,aby zamanifestować również swoją obecność.Szkoda,bo zeszpeciło.
      Ale tak jest ze wszystkim,prawda??

  3. Wiktoria said

    Kochani, proponuję wraz z własną modlitwą prosić innych o modlitwę za pana Bronka: w klasztorach,duchownych, znajomych katolików, ofiarować Mszę Św. za niego. Wspólnie razem może coś zmienimy na lepsze.
    Wielu potrzebuje oazy na podobieństwo nazej strony. Nikt i nic nam nie zastąpi tego wspaniałego błoga, ale w razie pilnej potrzeby, poinformowania o ważnych wydarzeniach i inn. nie będziemy mogli tego uczynić w taki sposób jak to było zawsze tu dla wszystkich.

  4. Obserwator2 said

    Pytam się po co te złośliwości? Nie dość, że admin ma problemy to jeszcze niektórzy próbują go dobić co ilustruje poniższy komentarz.

    Michał Sybirak

    19 kwietnia 2016 11:16

    Pan Bronek już nie pierwszy raz „zamyka swego bloga”, nawet kiedy jeszcze nie „miał problemów” z nami (a tylko te same zdrowotne, sądowe i „wowitowe”). Może jednak tym razem faktycznie spełni swoją groźbę: rzecz jasna, że lepiej prowadzić prywatnego czata w „postępowej” Francji, niż otwartego bloga w „zacofanej” Polsce. Może nawet tam wyemigruję? A ludzi z tego blogu będą musieli „emigrować” albo do jego zamkniętego czatu, albo – do nas. Innych możliwości prawie nie ma.

    • Dzieckonmp said

      Syn produkuje mi czata prywatnego. Jak ktoś wchodził na spikerię to wie na czym czat polega. I ja może będę miał taki czat jak spikeria własny. Co do Francji to tylko tam na serwerze bedzie postawiony aby nikt mi nie zamykał w Polsce. Tak samo jest z wordpressem. Kto tu wiąże z tym jakieś postępy?? Ludzie to sa durni. Napisałem o tej Francji bo akurat to zrealizowałem i zakupiłem miejsce na serwerze. Koszt 3 EUR za miesiąc i pisanie było pokazaniem że naprawde coś w tym kierunku robię. Tak bym nawet nie wspominał . Niedługo nazwą mnie lewakiem.

      • IGA said

        Szanowny Adminie! Zaledwie kilka miesięcy TEMU Was TU odkryłam, codziennie czytam, Czasami coś napiszę ,ale aż żal ze Cie nie będzie! Ja się tak nie bawię!!! Proszę, nie zamykaj bloga , nie odchodż od nas!! Co my teraz zrobimy??? Gdzie będziemy się organizować do wszelkiej Modlitwy? To stąd przecież tyle razy była organizowana Nowenna Pompejanska, Krucjaty Różańca za Ojczyznę i wiele innych! NIE ZOSTAWIAJ NAS !!!!! PROSZĘ!

      • Panie Bronku, ja także pragnę Panu podziękować za bloga.Chociaż byłam tylko czytelnikiem i spontanicznie brałam udział w Nowennach to muszę przyznać, że zaglądałam tu prawie codziennie. Wyszukiwał Pan zawsze ciekawe informacje, starał się Pan o chrześcijańską i patriotyczną formację naszych serc i sumień. Szkoda,że to już koniec.Proszę podać jakieś namiary, abym nie straciła kontaktu z tak wartościowym człowiekiem.Za wszystko dziękuję i Szczęść Boże. Barbara.

    • Vesper said

      Panie Bronku, psy szczekają karawana idzie dalej! Niech Pan nie bierze do serca słów mącicieli! Jest z Panem Maryja! Ten blog to niesamowite dzieło, w które włożył Pan niesamowicie dużo serca i pracy. Bardzo duże grono ludzi jest z Panem i właśnie z tego bloga czerpie nadzieję na przetrwanie nadchodzących trudnych czasów. Koniec bloga po prostu nie mieści mi się w głowie. Tylko dzięki niemu stanęłam na nogi po strasznym okresie w moim życiu…

      • Dzidzia said

        Co ja zrobię bez tego wspaniałego bloga?! Panie Adminie proszę nie żartować!

        • Basia said

          Czytam bloga prawie codziennie od ponad 4 lat , chociaz rzadko komentuje .Nie wyobrazam sobie jak to bedzie bez niego.

    • Gula said

      Ale frajer z tego Michała

  5. Obserwator2 said

    Pytam się po co te złośliwości? Nie dość, że admin ma problemy i trzeba go wesprzeć to niektórzy chcą go dobić co ilustruje poniższy przykład. W dodatku dzisiaj ma urodziny. Przykre !!!

    Michał Sybirak

    19 kwietnia 2016 11:16

    Pan Bronek już nie pierwszy raz „zamyka swego bloga”, nawet kiedy jeszcze nie „miał problemów” z nami (a tylko te same zdrowotne, sądowe i „wowitowe”). Może jednak tym razem faktycznie spełni swoją groźbę: rzecz jasna, że lepiej prowadzić prywatnego czata w „postępowej” Francji, niż otwartego bloga w „zacofanej” Polsce. Może nawet tam wyemigruję? A ludzi z tego blogu będą musieli „emigrować” albo do jego zamkniętego czatu, albo – do nas. Innych możliwości prawie nie ma.

    • Kasia1 said

      obserwatorze,po co to przenosisz i jeszcze dwa razy.Zamiast uspokoić sytuacje ,zużysz.To niemiłe.

      • Obserwator 2 said

        Dlatego ,że nie pojawił się komentarz to wkleiłem go drugi raz. Chcę pokazać jaki jest prawdziwy cel tych ludzi ile w nich jest jadu.Pan Bronek dużo się napracował to dlaczego ktoś ma rozbijać tę rodzinę blogową. Łatwiej jest na czyichś plecach zdobywać popularność niż samemu do czegoś dojść.

  6. Bogna said

    Pozdrowienie/cześć Maryji

    Rozpowszechniane przez o. Paul de Moll

    Bądź pozdrowiona Maryjo, Córko Boga Ojca.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Matko Syna Bożego.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Oblubienico Ducha Świetego.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Świątynio Trójcy Świętej.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Lilio biała olśniewająca Trójce Święta.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, przepiękna Różo Serca niebiańskiego.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Dziewico pełna łagodności i pokory /uniżenia , z której Król Nieba zechciał być narodzony I karmiony Jej mlekiem.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Dziewico dziewic.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Królowo Męczenników której dusza była przeszyta bólem.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Pani i Mistrzyni, której został dana cała władza na ziemi I w Niebie.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Królowo mojego serca, moja słodyczy, moje życie i moja cała nadziejo.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Matko przemiła.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Matko godna podziwu/zachwycająca/niezwykła.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, Matko pięknej Miłości.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, poczęta bez grzechu.
    Bądź pozdrowiona Maryjo, pełna Łaski , Pan jest z Tobą, Błogoslawionas Ty między niewiastami, błogosławiony owoc żywota Twojego Jezus.

    Niech będzie błogosławiony Sw Jozef, Twój małżonek.
    Niech będzie błogosławiony Twoj Ojciec, Sw Joahim.
    Niech będzie błogosławiona Twoja Matka, Sw Anna.
    Niech będzie błogosławiony Twój Aniol, Święty Gabriel.
    Niech będzie błogosławiony Ojciec Odwieczny, który Ciebie wybrał.
    Niech będzie błogosławiony Twój Syn który Cię kocha.
    Niech będzie błogosławiony Duch Święty, który Cię poślubił.
    Niech Cię błogosławią wszyscy którzy Cię kochają.
    O! Błogosławiona Dziewico, pobłogosław nam w imie Twego drogiego Syna.

    > Vidi Gandæ, 15 Octobris 1877.

    Ojciec Paul mówił pewnemu przyjacielowi, ze tym, którzy odmawiać bedą te modlitwę, Święta Dziewica w rzeczywistości pobłogosławi.
    Wręczając egzemplarz tej modlitwy pewnej panience, o. Paul powiedział:

    „Ta modlitwa jest taka piekna! Odmawiaj ja co rano. Z Niebios, Święta Dziewica poblogoslawi Ci i uczyni Ci znak Krzyża. Tak, tak, nie jest dane Ci to zobaczyć ale Święta Dziewica błogosławi Ci, ja to doskonale wiem.”

  7. KIELICH said

    Panie Adminie, Panie Bronku. Proszę nie likwidować bloga. Nawracałem się przy tym blogu. Szkoda, bo mało jest wartościowych stron w internecie, choć internet taki rozbudowany. Nie trzeba mieć pretensji , że powstają nowe blogi w sieci, trzeba się radować, że takie powstają. Serdecznie Pozdrawiam. Niech będzie Pochwalony Jezus Chrystus.

    • Dzieckonmp said

      Ja nie mam pretensji ze powstają blogi. Jeśli sa jakies pretensje to o rozbijanie mojego bloga oraz o próby wywindowania się na czyiś plecach. Trzeba samemu pracować aby zdobywać sobie czytelników a nie sprytnie oszukiwać. Ja mogę nie chcieć jakiś blog się rozwijał uważając założenia za niedobre. Jeśli z czymś się identyfikuje to umieszczam na stronie głównej POLECANE STRONY. To jest moja odpowiedzialność za czytelników aby nie wprowadzać w błąd. Blog moze być na pierwszy rzut oka pozytywny ale wystarczy stała tendencja powiedzmy przeciwko księżom i ja nie mogę popierać tego, to nie mój światopogląd.

      • MM said

        Panie Bronku, ale ja sobie nie wyobrażam że może zabraknąć naszego bloga chociaż przyznaję, że ja też przestałam pisać na blogu przez te osoby które przeszły do Michała Sybiraka. Ale codziennie jestem na blogu. Na blog wchodzę praktycznie od jesieni 2010 roku. Do NP zapisuję się zawsze u Zdravka. Adminie, ja wiem, że jest Ci ciężko ale pomyśl Ty jesteś dla nas takim przyczułkiem, ostoją, gdzie dowiadujemy się co się dzieje w naszej ojczyźnie i na świecie.Adminie przemyśl tą sprawę jeszcze. Widzisz adminie, ja nie wchodzę na żadne inne blogi, nie interesują mnie. Tu mam to co potrzebuję: modlitwa,wiara i wiadomości ( te ktòre są złośliwe nie czytam). Pozdrawiam wszystkich blogowiczòw.

  8. Anna said

    Bóg zapłać Adminie za wszystko dobro przekazane na tym blogu. Wielu ludziom pomogło wzrastać w wierze, nadziei i miłości do Boga i królowej Pokoju. Niech Maryja nasza Matka Najmilsza ma Ciebie w swojej opiece i wyprasza Ci potrzebne i dziś przyszłość łaski. Szczęść Boże.

  9. Steven545 said

    Ale jak to Bronek, idziesz do pudła? Co za czasy? Tusek czy Komorusek, wszyscy na wolności, a Bronków zamykają mimo wielkiej pobożności… O Boże Boże, i PiS nie pomoże?

    • Dzieckonmp said

      Mylisz się. BOŻE POMOŻE. Było wiele modlitw w tej sprawie. Tak jak pisałem dziś się zakończył ponad 3 letni etap sądów. 9 spraw wytoczonych pzrez waginosceptyków. Do dziś było 8. 7 całkowicie wygranych. Ósmy przysądzono mi 4 tys zł ale sprawa była bardzo trudna i sam uznałem ją za wygraną bo równie dobrze oszuści mogli wygrać , wyłudzic aż 50 tys zł. No i dziś zapadł już wyrok ostatniej 9 sprawy. Złodziei, waginosceptyk za dokonanie mi wielkiej krzywdy, największej jaka w życiu mnie spotkała otrzymał dziś wyrok: 2,5 roku bezwzględnego więzienia i naprawienie szkody tj. zwrot 540 tys zł. Tak więc Steveb545 jak widzisz BÓG POMAGA.

      • Pro Publico Bono said

        Nie powinnam się dziwić, bo sama mam 5l. [kk ] za uderzenie ukraińca, którego nawet nie dotknęłam, miał fałszywych świadków. Ten sam ukrainiec w podobny sposób skazał inną osobę, też za uderzenie, którego nie było – a do sądu przekazał zdjęcie rzekomego pobicia po charakteryzacji.Nikt nie zakwestionował zdjęcia [bali się o reputację], świadkiem była kosmetolog, która tej charakteryzacji dokonała, w sądzie podała inny zawód. Sąd uwierzył.
        Już nic mnie nie zdziwi, …. a jednak jestem w szoku. Brak mi słów by wyrazić mój smutek, żal, wszechogarniającą pustkę. Bronku na ten blog uciekałam zawsze w trudnych chwilach. Tu znajdowałam wytchnienie. Może z racji wieku podchodziłam mniej emocjonalnie do „kłótni, waśni, czy sporów”, które niekiedy podświadomie wyczuwałam jako wyreżyserowane. We wszystkim musi być umiar. Mogę jedynie z autopsji powiedzieć, że Twoi adwersarze Bronku nie ustąpią, nawet gdy zakończysz swojego Bloga. Jest to swoisty rodzaj psychopatów, którzy czerpią przyjemność z dręczenia drugiej osoby. Ciągle tego doświadczam, bo cechy osobowe mojego dręczyciela idealnie wpisują się w cechy tego narodu.
        Bronku, to jest Twoje zdanie. A co na to Matka Boska?, czy omawiałeś z Nią swoją decyzję?, czy chcesz zakończyć Naszą wspólna walkę o Ojczyznę ?, co ze Zdravkiem, który przejął organizację NP za Ojczyznę.
        Zobacz jak rozwija się inicjatywa.
        Kiedyś wstawiłam link do Matki Boskiej Pielgrzymującej Trzykroć Przedziwnej z Szenszatu. http://www.szenszat.pl [tel:22 – 779 3424 Krajowe Centrum Ruchu Szenszackiego ul. Czecha 9/11; 05-402 Otwock]
        Wszystkich zachęcam do podjęcia tej inicjatywy. U mnie Honorowym Gościem przez dwa dni w mies. będzie Matka Boska. Jej osobie zawierzam swoje problemy, Jej zawierzam osobę ukraińca, który wie jak dokuczać, bo został przeszkolony, wie jak podtrzymywać żar cierpienia, po prostu „wie co robi”.Wielu patrzy na mnie jak na „pomyloną”. [taką co ma IPI- co to IPI wyjasni @Kasia1 i @Józef Piotr] , a jednak ostatnia nadzieja w Matce Boskiej, Matce Boskiej Królowej Pokoju. Bronku w pokoju posłuchaj głosu swojego serca i tego co dyktuje Duch Święty. Nie myśl, że ktoś chce wykorzystać Twój trud by budować inny blog, nic prostszego. Takich jak ja zwolenników jest wielu, tych którzy się udzielają korespondencyjnie i podobnych mnie – „interweniujących”. Mam prawo do interwencji, bo doświadczenie życiowe „w tych sprawach” mamy podobne. Nie rób niczego pod wpływem emocji, do których masz prawo, masz też prawo być zmęczonym, i wcale się nie dziwię, bo też zmęczenie coraz bardziej mi dokucza. Przemyśl proszę i nie zamykaj szansy ucieczki do tego Bloga wielu podobnym mojej osobie.
        Chrystus Królem
        Elżbieta wyrok kk 5 lat w …. za coś czego nie zrobiła

      • Eliza said

        Panie Bronku to wspaniała wiadomość!!! Chwała niech będzie Bogu i Maryi. Życzę Panu teraz wiele spokoju i odpoczynku…. Swoją drogą miałam nadzieję, że blog przetrwa do Ostrzeżenia (chociaż).

  10. Wiesia said

    Modlitwa Krucjaty (128) O zebranie i zjednoczenie wszystkich dusz.
    Najdroższy Jezu, pomóż nam, Twoim ukochanym uczniom zebrać świat w Twoje Ramiona i przedstawić Ci dusze, które najbardziej potrzebują Twojego Miłosierdzia.
    Umocnij nas Darem Ducha Świętego, byśmy dopilnowali, aby Płomień Prawdy ogarnął wszystkich, którzy oddzielili się od Ciebie.
    Zjednocz wszystkich grzeszników, aby każdy otrzymał szansę pojednania.
    Daj nam wszystkim siłę, abyśmy trwali niewzruszenie przy Twoim Świętym Słowie, gdy jesteśmy zmuszani do odrzucenia Prawdy, która została ogłoszona światu przez Najświętsze Ewangelie.
    Pozostajemy w Tobie, z Tobą i dla Ciebie, na każdym kroku tej naszej drogi do zbawienia.
    Amen.

    Pozostańcie w pokoju. Ufajcie Mi. Złóżcie wszystkie swoje modlitwy u Moich Stóp, a Ja odpowiem na każdą prośbę skierowaną do Mnie, aby uratować każdą duszę, której imię zostanie Mi przedstawione.
    Wasz Jezus
    http://paruzja.info/pl/oredzia-przeglad/59-listopad-2013/1323-20-11-2013-14-15-kiedy-przychodze-jako-krol-milosierdzia-zadna-dusza-nie-bedzie-miala-jakiejkolwiek-watpliwosci-co-do-tego-kim-ja-jestem-i-czym-ja-jestem

  11. gal anonim said

    Kiedy razem z Piotrem Beinem i Markiem Podleckim tworzyliście razem grype666 zrobiliście kawał dobrej roboty pamiętam tamtą nagonkę medialną na wszystkich antyszczepionkowców oraz spotkanie z Jane Burgermeister na Ursynowie. Temat grypy upadł w następstwie czego urodziło się dzieckonmp. Oba blogi czytałem, pobieżnie przeglądając komentarze internautów pod artykułami nie wypowiadając się wcale. Panie Bronku każdy z nas nosi jakiś krzyż jeden mniejszy jeden większy w zależności od możliwości danej osoby . W niedługim czasie będziemy przed Bogiem odpowiadać nie za dobroć którą okazaliśmy, lecz za to czego nie udało nam się zrobić, bądź braku wytrwania w realizacji planów bożych. Nie będę się wypowiadał jaką przemianę wewnętrzną przeszedłem od czasu powstania obu blogów, bo tego w mniejszym bądz większym stopniu każdy czytelnik doświadczył. Panie Bronku jeżeli choć jedna osoba nawróci się przez tego bloga to warto go prowadzić bez względu na koszty.

    • Wiesia said

      Tak.
      Drogi Adminie szatan kręci się ,aby rozwalić wszystko co dobre.
      Najlepsza reakcja w takim przypadku,to zero reakcji.

      Przyznam,że jest to bardzo trudne,ale nie niemożliwe.A wiem sama po sobie.
      Przemyśl proszę jeszcze swoją decyzję.Nie schodz z pola walki.
      I na wdzięczność od ludzi nie licz.
      Patrz!,…to już przeszło 2000 lat,jak Pan Jezus oddał za nas swoje życie,abyśmy my je mieli.
      I co??,
      do dzisiejszego dnia kłótnia jest o tę Koronę i Berło.
      Skoro Chrystus cierpiał,to jak może być inaczej z nami??
      Życzę Ci wieli sił,bo są Tobie potrzebne,ale i tych sił życzę nam,abyśmy umieli się wspierać,bo idą jeszcze trudniejsze dni,hartujmy więc ducha.Co do modlirtw,to nie trzeba mnie prosić,czynie to codziennie,chociaż nie piszę swych intencji na blogu,to staram się dotrzymywać słowa.
      Bronku przemyśl to zamknięcie,ja wiem: słowo,honor,ale tu chodzi o Honor względem słowa danego Komuś innemu.Ciebie prowadzi Królowa Pokoju,a po przez Nią jesteśmy tutaj.

    • Irena z Poznania said

      I ja zgadzam się z wpisem Gala Anonima,codziennie czytałam wieczorem lub w nocy, wiele wartościowych wpisów jest na tym Blogu,ogromnie mi żal,jesli Pan zrealizuje swoją obietnicę, miałam takie poczucie wspólnoty to z Wami odmawiałam Nowennę Pompejańską i nadal to czynię, miałam ogromną nadzieję,że przyjdzie moment kiedy będę mogła sobie finansowo pozwolić na pielgrzymkę do Mjedjugorije, do Matki.Podzielił sie Pan szczerze swoim doświadczeniem sądowym, a we mnie powstalo światełko , ja teakże zostałam oszukana na duża sumę przez nieuczciwego i amoralnego człowieka, modlę się przed Figurą Matki o ktorej przywiezienie Pana poprosiłam.Będę się modlić o zmianę tej decyzji , bardzo mi przykro.Wszystkim ,a szczegolnie Adminowi życzę wielu Łask przez ręce Maryjii, Szczęść Boże

  12. Oli said

    Bardzo Ci dziękuję Adminie za wszystko co dla nas robisz i za Twoją wytrwałość. Będzie mi bardzo brakować bloga. Nie zawsze komentuję ale czytam prawie codziennie. Wszystkich Was pozdrawiam serdecznie dziękując za modlitwę o moje małżeństwo…. jest ciężko ale wierzę, że Bóg uczyni dla nas cud…., że otworzy drogę do pojednania i uleczy rany…proszę dalej o modlitwę i również pamiętam w niej o Was wszystkich. Pozdrawiam serdecznie

  13. Piotr said

    To jeden z najpiękniejszych blogów. Obiecuję modlitwę za Pana. Orędzia z Księgi Prawdy się spełniają i wkrótce będzie Ostrzeżenie. Wtedy każdy pozna Prawdę i będzie musiał opowiedzieć się po jednej lub drugiej stronie. Ten blog przyniósł wiele łask. Maryja Cię nie opuści nigdy, bo zawsze czuwała nad Tobą i przez Nią przychodzi zwycięstwo. Potrzeba wiele modlitwy za wszystkie dusze, szczególnie te, które nie potrafią albo nie chcą przyjąć Nauki Jezusa.
    Pozdrawiam!
    Z Panem Bogiem!

  14. :) said

    Trochę nie na temat, przepraszam. Polecam książkę.

    http://www.esprit.com.pl/251/Oczami-Jezusa—wydanie-zebrane.html

  15. Adrian said

    Wkrótce rozpoczyna się chipowanie noworodków?

    Czy wszystkie europejskie noworodki otrzymają implanty mikrochipów poczynając od grudnia 2016 roku?

    Ostatnio natknęliśmy się na drobną informację która, o czym jesteśmy przekonani, zaskoczy was a nawet, co najmniej, zaniepokoi. Począwszy od grudnia 2016 roku każde nowonarodzone dziecko w Europie będzie musiało otrzymać implant mikrochipowy, co oznacza, że od chwili urodzenia aż do ostatniego dnia życia będzie ono każdego dnia śledzone, a każdy jego ruch będzie monitorowany.

    Artykuł na ten temat opublikowano w fińskiej gazecie, która jest dystrybuowana wśród studentów medycyny i lekarzy. Nie ma już czasu aby zmienić kierunek rozwoju technologii kontroli umysłu i medycyny wojskowej a my zaczynamy tracić z pola widzenia przyszłość wolności.

    Mikrochip o którym mowa będzie działał tak jak czujnik GPS, będzie wyposażony w mikro-jednorazową baterię, którą każda osoba będzie musiała wymieniać co dwa lata w państwowej klinice.

    Dane, które ten mikrochip będzie transmitował, będą gromadzone i przesyłane do tabletów albo smartphonów, posiadających specjalnie opracowane aplikacje umożliwiające rodzicom i lekarzom monitorowanie zdrowia dziecka i jego ogólny stan, w czasie rzeczywistym.

    To czego większość ludzi nie zauważa to jest to, że technologia ta nie należy do dziedziny science-fiction, a jest bardzo realna i została już zatwierdzona przez FDA (amerykańska Agencja Żywności i Leków – Food & Drug Administration – tłum.) do stosowania u ludzi.

    Ale straszniejszą rzeczą jest to, że poza zbieraniem i magazynowaniem danych osobowych ten mały mikrochip będzie w stanie wykonywać mnóstwo innych funkcji o których pełnych możliwościach nikt nie ma pojęcia.

    ONZ za kontrolą typu RFID

    Opracowanie: GREGORIUS

    Źródło: http://tradcatknight.blogspot.com/2016/03/mark-of-beast-all-european-newborn.html,

  16. Bożena said

    Ja też zaczęłam swoje nawracanie się na tym blogu i gdzie się będę dalej nawracać? tyle się tu dowiedziałam dobrych rzeczy o wierze że nigdzie nigdy bym się tyle nie dowiedziała.Ach to chyba tylko przez tą pogodę ponurą ta niemiła wiadomość od pana Bronka.Jeszcze jedno pytanie czy ten tani hotel w Medjugorje jest jeszcze bo ta strona mi się nie otwiera o nim jak jest to za ile dzień w nim .

    • Krystyna said

      Bozenko, podpisuje sie pod Twoimi slowami, bo i ja takze zaczelam robic porzadek ze soba po przeczytaniu ksiazki o o. J. Badenim ” Uwierzcie w koniec swiata” i dzieki blogowi. Prosze, jak sie dowiesz o tym tanszym hotelu, to napisz na blogu. Serdecznie dziekuje i pozdrawiam Cie.

      • Bożena said

        Dziękuję Krysia i też Cię pozdrawiam mam nadzieję że dalej będziemy mogły czytać co piszemy i co inni piszą tego bym chciała bardzo nieważne czy będzie jakaś zawierucha a my i tak w tej zawierusze będziemy dalej tu pisać i trzymać się razem .

  17. Klara1 said

    Adminie nie zamykaj bloga proszę. Ja też codziennie czytam chociaż nie komentuję. Ten blog jest bardzo potrzebny, bardziej łączy niż dzieli.
    Pozdrawiam, Opieki Królowej Pokoju życzę.

  18. pio0 said

    Tym którzy zechcieli by podziękować Bogu i Maryi za wspólne chwile, za te wszystkie lata ( w moim przypadku ok.6🙂 ), a także wyrazić wdzięczność Panu Bronkowi, który poświęcił mnóstwo chwil, lat, czasu, zdrowia, pieniędzy itd na innych – czyli nas – czytających, piszących itp. zapraszam do wspólnej modlitwy, nowenny, nowenny uwielbienia Boga, a z tego co wiem, to uwielbiając Boga można chyba wszystko również zmienić, kto wie, może i blog zostanie….
    Wszystko zostawmy w rękach Pana Boga, oczywiście przez ręce Maryi – Królowej Pokoju, patronki tego bloga. Zechciejmy podziękować za wszystko Panu Bogu.

    Nowenna rozpoczyna się od jutra tj.20.04.2016, co dzień będę umieszczał wpis.
    Poniżej podaję m/w treść nowenny, jeśli ktoś ma jakąś propozycję, radę proszę umieścić ją pod wpisem.
    Zachęcam napisać o uczestnictwie w nowennie, jest ona bardzo krótka, dużo czasu nie zajmie nikomu, a za tyle lat pasuje się pomodlić. Zachęcam w szczególności tych, którzy również tworzyli bloga czytając go, lecz nie pisząc, aby dołożyć swoją cegiełkę przez jedność.

    Zachęcam i pozdrawiam serdecznie wszystkich.

    • pio0 said


      —————————–NOWENNA BLOGOWA—————————–

      Czas trwania: rozpoczęcie: 20.04.2016(środa), zakończenie: 28.04.2016(czwartek).
      ———————————————————
      Ps. 103 20-22
      Błogosławcie Pana, wszyscy Jego aniołowie,
      pełni mocy bohaterowie, wykonujący Jego rozkazy,
      .
      Błogosławcie Pana, wszystkie Jego zastępy,
      słudzy Jego, pełniący Jego wolę!
      Błogosławcie Pana, wszystkie Jego dzieła,
      na każdym miejscu Jego panowania:
      błogosław, duszo moja, Pana!

      Dn 3 52; 89-90
      Błogosławiony jesteś, Panie Boże naszych ojców –
      pełen chwały i wywyższony na wieki.
      Błogosławione niech będzie Twoje imię
      pełne chwały i świętości –
      chwalebne i wywyższone na wieki.

      Wychwalajcie Pana, bo łaskawy,
      bo na wieki Jego łaskawość.
      Wszyscy bogobojni,
      błogosławcie Pana, Boga bogów,
      chwalcie i wysławiajcie,
      bo na wieki Jego łaskawość.
      ———————————————————
      Przez Płomień Miłości Serca Pana Jezusa i Serca Maryi,
      za wstawiennictwem wszystkich Świętych i Dusz w Czyśćcu cierpiących:
      ———————————————————
      Intencja dziękczynno-błagalna:

      ” Dziękujemy Ci Panie Boże nasz i Tobie Maryjo, Królowo Pokoju za wszelkie dobrodziejstwa i łaski otrzymane, za chwile radosne i chwile trudne, za to że mogliśmy razem coś uczynić, jak wspaniałe, wielkie i niepojęte są Twe dzieła Panie…
      Dziękujemy i prosimy o błogosławieństwo i łaski dla Pana Bronisława, jeśli Twoja Wola Boże, aby blog przestał istnieć, niech i tak będzie, jeśli ma pozostać – wspomóż Swą łaską. We wszystkim bądź uwielbiony Panie Boże, niech we wszystkim wypełni się Twoja Święta Wola. ”

      Modlitwy:
      3x Ojcze Nasz…
      3x Zdrowaś Maryjo..
      3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
      1x O, Krwi i Wodo, któraś wytrysnęła z Najświętszego Serca Jezusowego jako Zdrój miłosierdzia dla nas, ufamy Tobie!
      1x Królowo Pokoju – módl się za nami!

      • AnnaIzabela said

        Bóg zapłać Pio0

      • Basia B said

        Pio,będę modlić się tą nowenną.Dzięki za jej zainicjowanie.

      • Beza said

        Dołączam do Nowenny. Bóg zapłać Pio0.

      • Joanna said

        Jestem z wami w modlitwie. Zabieram P. Bronka na rekolekcje w dn. 22-24.04. Będziemy P. Bronka otaczać modlitwą wstawienniczą i uwielbieniem Pana Boga. Wiem, że uwielbiając Boga wyprosimy wiele dla P. Bronka. Chwała Panu

        PS145(144) 1 Chcę Cię wywyższać, Boże mój, Królu, i błogosławić imię Twe na zawsze i na wieki.
        2 Każdego dnia będę Cię błogosławił i na wieki wysławiał Twe imię. 3 Wielki jest Pan i godzien wielkiej chwały, a wielkość Jego niezgłębiona. ….
        18 Pan jest blisko wszystkich, którzy Go wzywają, …
        19 Spełnia wolę tych, którzy się Go boją, usłyszy ich wołanie i przyjdzie im z pomocą. 20 Pan strzeże wszystkich, którzy Go miłują, a wytępi wszystkich występnych. 21 Niech usta moje głoszą chwałę Pana, by wszelkie ciało wielbiło Jego święte imię .
        PS 146(145) 1 Alleluja. Chwal, duszo moja, Pana,
        2 chcę chwalić Pana, jak długo żyć będę; chcę śpiewać Bogu mojemu, póki będę istniał.
        5 Szczęśliwy, komu pomocą jest Bóg Jakuba, kto ma nadzieję w Panu, Bogu swoim,
        10 Pan króluje na wieki, Bóg twój, Syjonie – przez pokolenia. Alleluja.
        PS1481 1 Alleluja. Chwalcie Pana z niebios, chwalcie Go na wysokościach!
        7 Chwalcie Pana z ziemi, ….
        12 młodzieńcy, a także dziewice, starcy wraz z młodzieżą
        13 niech imię Pana wychwalają, bo tylko Jego imię jest wzniosłe, majestat Jego góruje nad ziemią i niebem
        14 i pomnaża moc swojego ludu.
        Pieśń pochwalna dla wszystkich Jego świętych,
        synów Izraela – ludu, który Mu jest bliski. Alleluja.

      • Krystyna said

        Pio0, dziekuje za inicjatywe. Dolaczam do nowenny. Bog zaplac!

      • Kasia1 said

        Amen

  19. Ania said

    Panie Bronisławie ,jeśli jeszcze można to bardzo chciałabym kupić ton Medalik.Proszę Pana o num konta, a ja przeleje pieniążki.Dziękuję za wszystko i pozdrawiam.

    • Dzieckonmp said

      Proszę napisać na maila i tam podam. Kiedyś podawałem tutaj konto ale pamiętacie jak potem WOWITY to wykorzystywały wiec teraz robię to przez maila.

      • Izabela Anna said

        Mam pytanie czy jest jakiś limit czasowy odnośnie kupna medalików? bo niestety na chwilę obecną nie dam rady finansowo, mam przejściowe kłopoty, ale np. za 3 tygodnie mam nadzieję, że wszystko wróci do normy i wtedy chętnie bym je kupiła.

  20. MM said

    Adminie, błogosławieństwa Bożego na każdy dzień z okazji urodzin i zdrowia ☺

  21. bit said

    FP: doktryna jest zbędna.
    „«Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną, a Ja daję im życie wieczne. Nie zginą na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki». Czy te owce uczyły się iść za Jezusem i potem uwierzyły Mu? Nie!”

    Odwracając i porządkując to zdanie FP mówi tak: Owce najpierw muszą uwierzyć, a potem się uczą się jak wierzyć. Czyli nauka rodziców, przekazywanie dziecku Wiary w symbolach, przez podobieństwo, aby dostosować przekaz do zdolności umysłowych dziecka nie ma sensu, bo najpierw dziecko ni stąd ni zowąd musi uwierzyć, a potem ewentualnie ma sobie stopniowo uświadamiać w co uwierzyło. Cóż za brednia. Odwracanie tyłem do przodu.
    Wg FP Wiara nie rodzi się ze słuchania, ale z jakiegoś bliżej nieokreślonego olśnienia. To dlatego nauczał on, że wystarczy ateiście czynić dobro, a to olśnienie samo nadejdzie a więc nie tylko owca ale i kozioł może podążać za Jezusem nawet tego nie wiedząc. Oczywiście wszystko jest w konwencji: „Wszyscy jesteśmy dziećmi Ojca” bo Jezus wszystkich zbawił, on był grzechem i wężem na drzewie krzyża po to abyśmy w wolności mogli czynić co chcemy bo i tak będziemy zbawieni. Najważniejsze jest nasze dobre samopoczucie w tej wolności, bo gdy jesteśmy smutni lub mówimy innym o grzechu i jego niebezpieczeństwie to jesteśmy jak ci osieroceni faryzeusze bo nie mamy Ojca. Jednak praktyka życiowa i Duch przekonuje, że jest zgoła inaczej. Ateiści, muzułmanie najpierw poznają świadectwo wiary w ludziach wierzących, ich czynach i koniecznie SŁOWACH. Dopiero z tego są zdolni uwierzyć Pismu. Apostoł mówi: jak mieli uwierzyć skoro nikt im nie głosił? Człowiek zatem musi na sposób ludzki, bo łaska buduje na naturze nauczyć się dojścia do Wiary. I nie jest to sprzeczne z tym, że Wiara jest z łaski dana. To prawda, ale dana jest na sposób ludzki, aby człowiek mógł świadomie uwierzyć, aby Wiara nie była zabobonem, tak jak u pogan, którzy wierzą w to czego nie znają. My zaś wierzymy w to co znamy.

    http://pl.radiovaticana.va/news/2016/04/19/papie%C5%BC_na_mszy_we_wtorek_zamkni%C4%99cie_na_boga_osieroceniem/1223984

  22. Anzelmik said

    Od ilu to lat już po powrocie z pracy gdy siadam odpocząć przed kompem albo dowiedzieć się czegoś ważnego, pierwszą stroną jaką otwieram była i jest zawsze ta strona ! Zawsze na pierwszym miejscu ! – Zawsze jako pierwsza otwierana jest u mnie strona Królowej Pokoju. Najważniejsza i najmilsza strona w necie !
    Zawsze byłem pełen podziwu że ktoś ( pan Bronek) prawie codziennie pisał nowe wpisy pod którymi zawsze były setki komentarzy. To coś znaczy – znaczy że ta strona żyje – żyje swoim życie i problemami wszystkich tu piszących.
    Staliśmy się jakby rodziną i co dziwne nigdy siebie nie widząc (przynajmniej większość).
    Będzie mi szalenie przykro jeśli ta strona zakończy działalność.
    Mam nadzieje że ten ostatni wpis admin , nie jest ostatnim.
    Wyczuwam tu trochę zmienioną partykulację słów tworzących zdanie – Być może się mylę , ale albo admin jest bardzo zdenerwowany i podekscytowany ( zapewne odczytaniem wyroku ) albo ktoś włamał się na stronę i całkowicie ją przejął.
    Czy tak czy inaczej jestem całkowicie za tym by nie zamykać strony , która tyle lat z nami była.

    • Dzieckonmp said

      Miło słyszeć, ale może teraz czytelnicy poprowadzą bloga? Znajdzie się 3-4 osoby i jeden bedzie wstawiał ciekawostki, drugi religijne, a trzeci o patriotyźmie, polityce a jeszcze następny np. coś ze świata.

      • Vesper said

        Ja chętnie pomogę w tłumaczeniach z ang. na polski jeśli zajdzie potrzeba

      • Obserwator 2 said

        No tak jak CI adminie proponowałem dzisiaj jeśli nie dasz rady to przekaż innym zaufanym osobom ,które zasłużyły na takie wyróżnienie. Wiadomo, że trudno będzie Ciebie zastąpić, ale lepsze to niż całkowite zamknięcie bloga. Lepiej żebyś mimo wszystko pozostał dlatego ,że masz doświadczenie w jego prowadzeniu,a nie wiadomo jak te osoby podołają temu zadaniu.

        • Beza said

          Bardzo dobry pomysł, też dzisiaj o tym pomyślałam, szkoda aby tak wartościowy blog został zamknięty, wielu bez niego poczuje się sierotami.

    • Dzidzia said

      Tak Anzelmik, u mnie też tak to wygląda. Zawsze pierwszą stroną którą otwieram jest dzieckonmp i czytam aby zaczerpnąć trochę prawdy i obierać wciąż na nowo właściwy kurs który WY mi wskazujecie na czele z Panem Adminem.

  23. Aneta said

    Mysle ze trzeba się zacząc modlic duzo więcej niz teraz.

    UE wprowadzi nowy system relokacji migrantów?
    • Nieoficjalne: KE będzie dążyć do narzucenia stałego systemu relokacji
    • Wg źródła w MSWiA do Polski mogłoby trafić nawet 150 tys. uchodźców
    • We wszystkich krajach UE uchodźcy mieliby dostawać takie same zasiłki
    Do polskiego rządu docierają informacje świadczące o tym, że Komisja Europejska będzie dążyć do narzucenia stałego systemu relokacji migrantów. Ze źródeł w MSWiA wynika, że w najbardziej radykalnym wariancie do Polski mogłoby trafić w następnych latach nawet 150 tysięcy uchodźców.

    W komunikacie Komisji Europejskiej do Parlamentu Europejskiego dotyczącym kierunków reformy polityki migracyjnej, mowa jest o nowym rozporządzeniu ustanawiającym jedną wspólną politykę azylową w Unii. Ujednolicone miałyby być także procedury i prawa osób korzystających z międzynarodowej ochrony dla uchodźców. Według źródła Informacyjnej Agencji Radiowej w resorcie spraw wewnętrznych oznacza to, że Komisja Europejska chce doprowadzić do ujednolicenia systemu wsparcia – we wszystkich krajach wspólnoty uchodźcy dostawaliby takie same zasiłki.

    Wprowadzony w ubiegłym roku algorytm kwot uchodźców przenoszonych do danych krajów miałby być rozszerzony na wszystkich uchodźców ubiegających się o azyl. Oznaczać mogłoby to nawet 150 tysięcy uchodźców w Polsce w ciągu następnych lat. Polski rząd obawia się próby zwiększenia kompetencji unijnej agencji do spraw uchodźców, która – jak twierdzi źródło – mogłaby otrzymać możliwość samodzielnego przyznawania azylu bez zgody danego państwa.

    Zdaniem źródła IAR, podniesienie wysokości wsparcia socjalnego uchodźców we wszystkich krajach Unii mogłoby się odbić na innych środkach, z których korzysta Polska, na przykład na politykę spójności czy wsparcie rolnictwa.

    Decyzja o zmianie systemu relokacji uchodźców musi być podjęta przez większość szefów unijnych państw. Polski rząd liczy na zebranie koalicji państw, które będą przeciwne takim rozwiązaniom.

    Kwestiom związanym z kryzysem migracyjnym poświęcony będzie w czwartek szczyt ministrów spraw wewnętrznych w Luksemburgu.

    zródło:http://wiadomosci.wp.pl/kat,141674,title,UE-wprowadzi-nowy-system-relokacji-migrantow,wid,18278885,wiadomosc.html

  24. pio0 said

    List od Pana Boga do serca mężczyzny

    Słowa Boga do każdego mężczyzny, który chce znać wolę Ojca w niebie. Przesłanie dla syna, brata, ojca i męża. Jest ono parafrazą słów z Pisma Świętego ułożoną w formie listu.

    List od Pana Boga do serca kobiety

    Słowa Pisma Świętego pochodzące z serca samego Boga skierowane do płci pięknej. Przesłanie do serca każdej kobiety od kochającego Ojca w niebie. Jest ono parafrazą słów z Pisma Świętego ułożoną w formie listu.

    • pio0 said

      „Drogie dzieci, nie miejcie zatwardziałych, zamkniętych i napełnionych lękiem serc. Pozwólcie mojej macierzyńskiej miłości oświecić i wypełnić je miłością i nadzieją, bym jako Matka ulżyła waszym cierpieniom, które znam, bo sama ich doświadczyłam. Cierpienie powoduje wzrost i jest największą modlitwą. Mój Syn w sposób szczególny kocha tych, którzy znoszą cierpienia. Posłał mnie, abym wam w nich ulżyła i przyniosła nadzieję. Zaufajcie Mu. Wiem, że jest wam ciężko, gdyż widzicie wokół siebie coraz większą ciemność. Moje dzieci, trzeba ją rozproszyć modlitwą i miłością. Kto się modli i kocha, nie boi się, ma nadzieję i miłość miłosierną, widzi światłość i widzi mojego Syna. Wzywam was jako moich apostołów, abyście starali się być przykładem miłości miłosiernej i nadziei. Wciąż na nowo się módlcie o coraz większą miłość, gdyż miłość miłosierna wnosi światło, które rozprasza każdą ciemność, przynosi mojego Syna. Nie bójcie się nie jesteście sami, ja jestem z wami. Proszę was módlcie się za swoich pasterzy, by mieli miłość w każdej chwili, by działali z miłością dla mojego Syna, przez Niego i na Jego pamiątkę. Dziękuję wam”.
      Orędzie dla Mirjany z 2.04.2016 (Medziugorje)

  25. Dzieckonmp said

    Według deklaracji pierwsza transza 100 szt medalików już się rozeszła. Proszę dalej zamawiać ja domówię i kazdy otrzyma tylko może trochę później

  26. Małgorzata Płońska said

    Panie Bronku ,słabo mi sie zrobiło .jak przeczytałam o Pana decyzji zamknięciu bloga.żal ,żal i jeszcze raz żal.Jestem , jak częśc tu piszących raczej osobą czytającą codzienne zamieszczone bardzo cenne informacje.Kliknięcie na tę stronę utożsamia mi się ze spotkaniem bliskich mi osób, podobnie myślących i czujących .Na blog trafiłam pod koniec marca 2011roku ,kiedy rozpoczęła się prezentacja orędzi MBM, chłonęłam ich treść ,jak przysłowiowa gąbka.Nie obyło się też bez subiektywnych doznań metafizycznych ,ze skromności nigdy o tym nie pisałam na blogu ,ale noszę je głęboku w swoim sercu. Codziennie też klikałam na cudowna pieśń o Medjugorie ,która wyciskała mi łzy z tęsknoty za tym miejscem .Modliłam się i słuchałam .Wiedziałam ,że coś sie stanie i pojadę tam ,w sierpniu nadarzyła się taka okazja i znalazłam pielgrzymkę dokłanie w takim terminie ,który psował mi do mojego urlopu,a tam jeszcze większa niespodzianka bezpośredniego znaku poprzez zapach róż od Królowej Pokoju. To wszystko dokonało sie dzięki Pana blogowi i za to niech Pan Bóg Panu wynagrodzi.Takich ,jak ja jest wielu którzy dostali powera , czytając zamieszczone tu treści.To wielkie dzieło ewangelizacji dokonane przez Boga Pana wysiłkiem ,dlatego zło jest tak bardzo agresywne i napastliwe. No cóż ,ja Panu dziękuję za pięć lat możliwości korzystania z tego blogu w swoim imieniu i imieniu osób ,którym dałam namiary i też z niego korzystały.W związku z Pana urodzinami przesyłam moc najserdeczniejszych życzeń ,aby Pan Bog błogosławił Panu na długie lata i obdarzył dobrym zdrowiem.

    Co do książki Carvera Alana Amesa OCZAMI JEZUSA potwierdzam ,coś cudownego ,prawdziwa uczta duchowa ,czyta się jednym tchem, prawdziwe rekolekcje z książką. polecam gorąco

  27. przeklejka said

    Chciałbym na wstępie podziękować adminowi za trud i pracę w prowadzeniu tego bloga.
    Ja też jak mogę zaglądam tu codziennie.Takich osób są setki jak nie tysiące
    To nie jest tylko platworma do podtrzymania wiary czy nawróceń ale do wymiany informacji tak ważnych w tych trudnych czasach których żyjemy jak mówi Matka Boża
    czasach końca. A wokłół Polski i na świecie się dużo dzieje.
    Te 23 miliony wejść to przecież nie wszystko .Informacje z tego bloga przesyłane na inne oraz innymi drogami przez maile czy rozmowy bezpośrednie.
    A dzieją się rzeczy ważne . Ważne dla naszego życia czy wręcz istnienia.
    Do Europy jest eksportowana wojna z Bliskiego Wschodu. Osobno żołnierze osobno broń
    Ten proces trwa już od 2011r. W tym roku czekają nas zamachy być może i w Polsce
    podczas obchodów Światowych Dni Młodzieży czy podczas rozgrywania Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej we Francji.
    Moim zdaniem między majem a październikiem w 2017r w setną roczncę Objawień Fatimskich rozpocznie się przygotowywana od 2011r krwawa rewolta islamska w bogatej jeszcze Europie.
    Jak Pan czuje zbyt duży ciężar prowadzenia bloga czy ma Pan teraz inne kłopoty proszę zawiesić bloga na jakiś czas i odpocząć.Resztę załatwi Bóg za pośrednictwem Matki Bóżej
    Trzeba się za to modlić najlepiej w grupach modlitewnych w intencji
    podtrzymania pracy bloga.
    Taka platworma wymiany informacji i krzewienia wiary w tych trudnych czasach jest niezwykle potrzebna.

  28. karton2012 said

    Panie Bronku. jesteś wybrańcem kogo się kocha, temu się daje wielkie i trudne zadanie
    żyszę zdrwia i łaski Bożej

  29. Grazyna. said

    Drogi Bronku, Najlepsze Zyczenia Urodzinowe : dobrego zdrowia, pokoju serca i nagrody Nieba za wszystko dobro, ktore z Boska pomoca dokonales. Prowadzisz najlepszy blog, najbardziej oddany Bogu i Polsce.Dziekuje Ci z calego serca.
    Odpocznij, wyzdrowiej i wracaj, bo bez dzieckanmp bedzie nam ciezko w czasach w ktorych zyjemy. Pozdrawiam serdecznie i blogoslawie Tobie i Wszystkim tu obecnym.+

  30. Sara10 said

    Panie Bronku, rzadko piszę, ale blog czytam codziennie. Szczerze mówiąc, zdenerwowała mnie informacja dotycząca zamknięcia bloga. Stworzył pan stronę chyba najpopularniejszą w necie. Miliony wejść, ogrom nawróceń, atmosfera rodzinna (a w rodzinie zawsze są kłótnie), ciekawe tematy, wymiana myśli a przede wszystkim modlitwa. A wszystko to za pana przyczyną!!! Proszę tego nie niszczyć!! Proszę!!!!:-)

  31. Rafał said

    Drogi Adminie,
    Z całego serca dziękuję za ogromne poświęcenie i zaangażowanie. Dodatkowo spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Życzę przede wszystkim odpoczynku od wszystkiego co uciążliwe i bolesne. To co piszę w żaden sposób nie oddaje w pełni tego co chciałbym napisać, ale kiepski ze minie „pisarz”.
    Nie zapomnę o Tobie w modlitwie.
    Serdecznie pozdrawiam
    Rafał

  32. basiaka said

    Zawsze wchodzę na bloga od kilku lat
    modliliśmy się na czaterii wspólnie ostatnio
    dużo nie pisałam bo po smierci mamy która tez
    sie modliła z nami opiekowałam sie tata ktory zmarł
    10 lutego a wiec jak lezał w łozku to tylko od czasu
    do czasu weszłam a pisac to nie miałam czasu
    Jak nie bedzie bloga to bedzie ciezko po smierci
    rodzicow wchodziłam pomagało mi to
    Jesteśmy jak rodzina na Was mogłam liczyc
    pisalismy na czaterii
    Adminie przemysl to jeszcze i mam nadzieje ze w tych trudnych czasach nie opuscisz nas wielu przez ten blog
    wróciło do Pana zeszli ze złej drogi
    A to juz cos -duzo znaczy to chocby jedna osoba sie
    nawróciła
    Pozdrawiam Ciebie adminie i wszystkich blogowiczow
    Barbara

  33. Dana said

  34. basiaka said

  35. andrzej03091 said

    Panie Bronisławie, dosyć rzadko piszę na pana blogu, chociaż zaglądam dosyć często. Muszę panu powiedzieć, że zrobił pan kawał dobrej roboty. Dużo modlitw, przemyśleń i komentarzy każdego z nas. Całkiem rodzinna atmosfera. Bardzo proszę jeszcze raz przemyśleć swoje postanowienie zamknięcia bloga i nie poddawać się! Powodzenia życzę!!!

  36. agata said

    Pomimo tego, że nie komentowałam, czytam blog prawie codziennie. Będę się czuła bardzo osierocona. Proszę, może coś się jeszcze da zrobić. I dziękuję. Z Panem Bogiem.

  37. On32 said

    Drogie te medaliki. Jeszcze 20zł z wysyłką jakby nawet były zwykłe(nie srebne) to ok. No ale zawsze można popatrzec.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
